Olvasói rovat - Vegyesfölvágott 3.

2009/10/31. - írta: Modor Tibi

Na ilyen is rég volt, de akkor most kaptok pár kis modormorzsát, kis pellengért! Elnézést mindenkitől, akik már hónapok óta reménykedve lesik a Modoros hasábjait, de először mindig azt próbáljuk meg kitalálni, hogy a beküldött, rövid anyagokat hogyan tudnánk felhasználni - beépíteni egy saját posztba, vagy inkább egy közös olvasóiba.

Kezdjük hát.

Rékuc hívta fel figyelmünket egy elég modoros szövegrészre:

'egy jó bulira is nyitott vagyok, ha van hozzá egy kellemes társaság, alkalom és hely - akár otthon, házibuli formájában is (ilyenkor előkerülhet valamilyen társasjáték vagy kártya is, pld. UNO)'

Aranyos. Remélem, lehet Catan telepeseivel is játszani, nekem az volt a kedvencem! :-))

Tib druszám irányított egy borotválkozós fórumra (nem semmi), idézem a levelét:

http://kispad.hu/blog/200607/a-borotvalkozas-jobarat.html?c1309

Hát én kemény borotvás vagyok, de ez a piperkőcség kiveri a biztosítékot:

"Ma kisérleteztem egy kicsit.


A fö alap a Feather borotvazseléje volt, ami szerintem kiválló csak egy gondom van vele, hogy teljesen átlátszó igy számomra cseppet körülményesebb vele a borotválkozás. Gondoltam hátha megoldható a probléma, ha párosítom a borotvaszappannal. Tehát a jó öreg Proraso szappaból kevertem egy adag habot, és adtam hozzá egy adag zselét utána. Ujra elkevertem, majd csalódotan konstatáltam, hogy a dús habom a felére apadt, viszont sokkal tömörebb lett.

A lényeg, eddigi életem legjobb borotválkozása történt meg velem.
Mindkét összetevö pozitiv hatásai érvényesültek.
Már csak 1 kínom van, honnan a túróból lehetne európából rendelni Feather termékeket, mert az usa-ból beszerzésben nem bizok annyira."

:-)))

Következzék antireklamator:

A mikrobiológus: Jellemzően két kezét ökölbe szorítva, arra fejjel előredőlve az asztalon tartózkodik
A Superman: Szintén asztalra dőlve egyik kezét egyenesen maga előtt tartja (így repülő Superman-t alakít)
A tekés: Hogy máshogy, ha nem asztalra dőlve, egyik kezét az asztal mellett lengeti
Az órás: Egyik kezét kissé behajlítva az asztalon tartja, a másikat ökölbe szorítva a kézfejére téve a kialakított kompozíción fejjel támaszkodva alszik

A mikrobiológus meg a tekés tök új volt, és tényleg :-))

És már megint egy drusza gyűjtése, Tibi:

"Volt ott egy öreglány, kb 80 és a halál közt"

Nagyon durva, régivágássy szöveg.

Falke is kiírt magából 1-2 észrevételt:

Kedves Tiborcom,

ha nem vagyok vindisgréc, bátorkodnám megosztani véletek pár apróbb észrevételemet itten ezzel a hogymongyam manírossággal kapcsolatban. Nem lesz azért kisregény, mindazonáltal:

 

  • modorosak a biciklisták! Lábszárvédőjük van, hülye sisakjuk, és visszataszítóan büszkék az életmódjukra, ami száznyolcvan fokos fordulatot vett, mióta keróznak. Általában lappangó zöldtudatosság is megfigyelhető náluk. Egyszer találkoztam eggyel, aki félóráig beszélt a a biciklizés előnyeiről, és azt is elárulta, hogy több százezer forinttal turbózta fel a mostani biciklijét. Szívlapát.
  • a kezdő/középhaladó édesanyákról már esett szó, örültem is neki nagyon, hogy végre valaki osztozik undoromban a "pocaklakó" kifejezést illetően.Ide tartozik még a "szültünk" a modoros apukák szájából, a szopizás, a méltán felemlegetett manócska, valamint az öntudatos anyukák múlhatatlan bölcsessége a szüléssel, szoptatással és gyermekneveléssel kapcsolatban. Később ők lesznek azok, akik hordják és nem viszik a gyerkőcöket zongoraórára, különtornára és szolfézsra. (Elnézést, ha már mind volt).
  • Sting és Bono elviselhetetlenül modorosak és punk-tum.


Na cííjactok, és legyetek rosszaaak!

Falke

Kemény az utolsó sor :-))

Aztán volt egy ilyen bodrtól:

  1. A személyes névmások nagy kezdőbetűvel írása.
  2. Csokiszökőkút.lap.hu

Csokiszökőkút... báhh, micsoda hasznos holmi.

Eltiron gyorsüzenete:

Két apróság: a főnököm a minap egy igencsak elképesztő modorossággal hívta fel magára a figyelmet: azt bírta mondani, hogy ikszipszilon dolog megjelenik a fácsebúkon. Majd ma este egy ímélben taliztam vala ezzel az elköszönéssel: Viszont válltáska!

További kellemes magömlést!

Köszönjük, megvolt! ;-D

Na, legyen mára ennyi elég - legközelebb folytatjuk a 4. felvonással.

39 komment

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ellenszenvesfigura 2009.10.31. 09:05:42

neeee!
borotválkozó fórum és 2000 HOZZÁSZÓLÁS!
kik ezek a lólájfok?

öntelt radírpók 2009.10.31. 09:37:05

a borotválkozósról valamiért az Amerikai Psycho jutott eszembe

(a psycho pontos helyesírására rágugliztam a komment előtt, ez modoros-e?)

(az a szó, hogy "rágugliztam", modoros-e?)

(jaj ez végtelen spirál :DDD)

El Topo (Sgt. Elias) 2009.10.31. 09:47:07

De bazmeg, hogy valakinek a borotválkozása akkora kibaszott nagy esemény legyen, hogy ezt megossza a többi majommal!
Én meg reggelenként kitörlöm a seggemet, te vadbarom! Érdekel?
Csináljak neked videót róla? Vagy eljössz megtekinteni, ünnepélyes keretek között, halk zeneszóval, füstölő mellett?

A csokiszökőkútról, meg a csokiforrásról, amióta létezik valami elképesztően japános szexuális deviancia ugrik be, igazából nem merem jobban elképzelni, mert kihányom a belem.

Wizardus86 2009.10.31. 09:57:10

megnéztem a borotválkozós posztot és rájöttem hogy DEHÁT EZ AZ OROSZ! ez az ember még él?

Wizardus86 2009.10.31. 10:18:51

egyébként meg ha bajuszblog van, akkor borotva--fórum mérne lehetne?

Celtic 2009.10.31. 13:06:50

A szemelyes nevmasok kozul az E/2-t vagy T/2-t szoktam nagybetuvel irni, abbol az okbol, hogy kifejezzem tiszteletem :) Ha kisbetuvel irom, akkor az illeto erezheti, hogy nagyon nem szinpatikus dolgot muvelt.

Engem mondjuk a "Kedves XY" megszolitas zavar, de nagyon, altalaban reszemrol "Tisztelt XY" a valasz.

Hozzafuznem :) , hoyg a "Kedves" megszolitas csak hivatalos levelben zavar, ha jobban osszeismerkedtunk, netan tegezodunk, akkor mar lehet "Kedves" a megszolitas. De az elso levelet ne ugy kezdje a T. ugyfel, hogy "Kedves Ceg!"...

Loop · http://www.autostat.hu/ujdonsagok 2009.10.31. 13:07:27

nem rossz. a bortvafórum és a csokiszökőkút oriási.. komolyan nem hittem volna hogy ilyen létezik! amúgy a "seggtörlés fórum" is jó ötlet ahogy az előttem szóló is utalt rá :)

Sz.Lacc · http://fusslaci.blog.hu/ 2009.10.31. 14:29:57

Borotválkozó forum, beszarás...
A borotválkozás nem öröm, hanem "muss"! :-))

zebraman 2009.10.31. 15:47:37

Micsoda??? Borotválkozós fórum? "Életem legjobb borotválkozása"? Rémes!

johnny drama 2009.10.31. 16:01:16

fácsebuk kib.szott alap, csak rövid u-val kell mondani.
ha érted, hogy mondom.

(ellenben kipontozni a káromkodást, mintha igazából ott sem lenne, na az modoros)

aerobikzona · http://aerobikzona.hu 2009.10.31. 17:58:27

"modorosak a biciklisták! [...] hülye sisakjuk, és [...] "

tudom, posztanyagon nem sértődünk meg :) de a bringásnak nem azért van sisakja, mert azt gondolja, hogy abban jobban / trendibben / menőbbnek néz ki, hanem azért, mert - akár csak egy közepes sebességnél elszenvedett balesetnél is - nagyon könnyű bringával esve életveszélyes vagy maradandó testi fogyatékosságokat okozó fejsérülést szerezni. Nem hiúsági kérdés, nem lehet az.

Ausztriában nyaraltam idén, ott 100 bringásból 97-nek sisak volt a fején. Itthon valamiért 100-ből csak 3-nak van...

Bocs, csak ez az egy szófordulat érzékenyen érintett.

Prophet 2009.10.31. 18:19:23

"A jó pamacs borzszőrből készül"

Ennyi.. többet nem játszok veletek! Vagy mégis? Mert folytatom... én fasz: "A hatalmas pamacs, bár kétségkívül nagyszerű fallikus szimbólum...."

bej Kutyej · http://uzsidoboz.freeblog.hu 2009.10.31. 18:22:21

@mzperx: ebben igazad van.

Fácsebukot mondani ősi román szokás. És az indexes szleng használata is az?:D

Mitya Ivanov 2009.10.31. 18:40:01

ez a borotválkozós modoroskodás valami metroszexuális sajátosság lehet. sőt lehet hogy egyenesen metroszexuális modorosság.

afromagyar · http://afromagyar.blog.hu/ 2009.10.31. 19:34:59

Jokor jott ez a vegyesvagott, mert pont ma jutott eszembe ez a kifejezes:
- Menj es mosakodj meg, mert ugy nezel ki, mint aki _kutyat szopott_!

El Topo (Sgt. Elias) 2009.10.31. 19:41:19

@afromagyar:

Ezt nekem is mondták.
Továbbá:
-Magyar ember evés közben nem beszél.
-Nem az iskolának tanulsz, édes fiam, hanem magadnak.

És amit minden tanár álmából ébresztve is el tudott mondani tizenötször, másodpercenként:
-NEM kötelező ide járni!!!!

afromagyar · http://afromagyar.blog.hu/ 2009.10.31. 19:54:57

@El Topo (Sgt. Elias): nalunk a "fiam, "ahogy nossz, ugy hulyulsz" volt a slager.

Meg az "addig innen fel nem allsz, mig meg nem eszed, ami a tenyeroron van" (ennek szelidebb valtozata, ami altalaban nagymamaktol hangzik el: "na, ki lesz a kisangyal?".

Ezekrol beugrottak Janikovszki Eva konyvei, a Felelj szepen, ha kerdeznek meg a Kire utott ez a gyerek? Nagyon jo kis modorossagok voltak benne osszegyujtve.

Par pelda a Felelj szepen, ha kerdeznek!-bol:
"teged senki sem kerdezett"
"ekkora fiu hogy mondhat ilyen butasagot"
"csak tudnam, hogy most miert bogsz?"
" te josagos eg, mit csinaltal mar megint?"
" mi leszel, ha nagy leszel?"

Vegszo:
"En szeretnek szepen felelni a felnotteknek, hogy tudjanak beszelgetni velem. Ezert nemcsak azt felelem nekik, hogy igen nem jol semmi hanem megtanulom AZT A SOK SZEP SZOT, AMIT A FELNOTTEK ISMERNEK".

Jo kis konyv, megyek es elolvasom a gyereknek, aki sutieves utan ugy nez ki, mint aki kutyat szopott. Csak tudnam, kire utott ez a gyerek!"

Mitya Ivanov 2009.10.31. 21:27:32

@El Topo (Sgt. Elias): nekünk a gimiben a 70 éves megkeseredett vén kommancs matektanár mindig azt mondta: "tudom, hogy magukat csak a családi pótlék miatt járatják a szüleik középiskolába"

bej Kutyej · http://uzsidoboz.freeblog.hu 2009.10.31. 22:27:09

@El Topo (Sgt. Elias): Amíg az én kenyeremet eszed, itt az történik, amit én mondok! (A Kis utazásban is volt ez.)

szliper 2009.11.01. 03:12:52

Kamasz koromban full másnaposan a vasárnapi ebédnél: „Aki éjjel legény, reggel is legyen az” … ezt de utáltam.

2009.11.01. 04:56:08

A saját modorosságaimat többnyire Mikszáth egényekből szedtem, de mivel 'kiscsaldom' a forrást nem ismerte, így teljesen mindegy, hogy mivel mentem az idegeikre, Pl.

Az uraknak sok tarka macskájuk van, nem lehet őket előszámlálni, vagy
Minek a parasztnak az uborka saláta?

vagy reggelente amikor rájuk adtam az iskolatáskát: Kisfiam, hogy meg nem is okosodsz az iskolában, de legalább megerősödsz.

@szliper: a mondás helyesen : este legény, reggel lepény - egyébbként ez egy népdal

A férjem kifordított közmondásokkal (mint pl: néma gyereknek apja veri a faszát) és Arany idézetekkel ette az életünket, úgyis mint:

indulás előtt: pénz, paripa, fegyver,

ha bármi 500-ba került, akkor: ötszáz bizony, dalolva

Egyetemista korában statisztált Szegeden az Ember tragédiájában, igy mindenre volt egy citátum a tragédiából, de ha imigyen szóltam, hogy: Jó éjt, reggelre ne feledd a pénz, akkor közölte, hogy a prágai szinben nem játsztam.

Kiárusíják a Kartstatot, tegnap ott jártam, és erősen kacérkodtam egy farmer mellényen - hamár homár, próba cseresznye.

2009.11.01. 04:58:33

@afromagyar: ezt én is mondogattam, meg hogy itt van egy kis apró, hogy el ne fújjon a szél, vagy hogy beszélhetsz hozzá, akár egy lóval imádkoznál, estleg: mondjad a vaknak, hogy hajnalodik.

El Topo (Sgt. Elias) 2009.11.01. 12:11:09

Jaj, ilyen gyerekkori felnőttmondásokból sokminen eszembe jutott.
Nagymamám gyakran csinált tortát és persze én kevertem ki hozzá a krémet. És hát ugye kisgyerek voltam, hamar elfáradt a karom. Kérdeztem, meddig kell még keverni. Mire Nagyanyám azt mondta, hogy "amig fokhagymaszagú nem lesz". Én meg kevertem, mint a veszedelem, és agyaltam rajta, mitől lesz a csokikrém fokhagymaszagú.
Más:
Anyám szerint este kilenckor "mindjárt éjfél", ha valmi 1250 forintba kerül, akkor "többezer forint".

wormblad 2009.11.01. 12:55:17

Ajjajjaj, a mikrobiológust hogy kell érteni?

Ormótlan · http://bogaras.blog.hu 2009.11.01. 13:29:03

@wormblad: Szerintem úgy, hogy a két ököl szimbolizálja a mikroszkópot, amibe erősen belenéz. Képzeld magad elé. :-)

Amúgy itt mennyi a sikeres kákaárus! :-)

wormblad 2009.11.01. 15:54:34

@Ormótlan: Ó, kösz! Rájöhettem volna. De leginkább táptalajon meg csövekben nézegetem a bacikat.

flymazs (törölt) 2009.11.01. 17:43:26

@szliper: ja, meg aki éjjel legény, nappal le(h)ány :)

raoul_duke 2009.11.01. 18:21:56

A csokiszökőkútról mindig az a szép kifejezés jut eszembe, hogy foszuhatag. Még a fehér csokisról is.

IndaMuncher 2009.11.01. 18:22:52

@Frengi: Hmm a csajom így hallotta, hogy:
"Néma gyereknek az anyja picsáját."

Vágási Matyi 2009.11.01. 20:54:49

Tiszteletem helyett twix-szeletem, az a valami!
Viszon'lágytojás!

Horváth Oszkár · http://oszkarsag.blog.hu 2009.11.01. 21:33:38

@F.house: "Nézd meg az anyját, és baszd is meg."

Ez a borotválkozás részemről már nem szavakba önthető értetlenséget szül. Egyszer 9 órát ültem egy úr mellett a repülőn, aki 45 szekundumonként volt olyan figyelmes, hogy elővett egy fésűt, és megfésülte a bajuszát. Nekem is körszakállam van, de könyörgöm, zümm-zümm, serc-serc, kész.

Seggtörléssel kapcsolatban pedig:
napirajz.hu/archives/2007/07/18/FOLENYESKEDEST/
:))

misbelief · http://tevhit.blog.hu 2009.11.01. 21:43:08

A csokiszokokut.lap.hu kiakasztott!!! El is mondom miért:
Egyszer én is egy lap.hu-val akartam meggazdagodni (azóta a blogommal...), beadtam a kérelmet, de elutasították, mondván, hogy szerintük túl szűk a téma, meg sok átfedés lehet más lapokkal stb.
EZT MEG ENGEDÉLYEZTÉK?! :)))

Nyelvész Józsi · http://szleng.blog.hu/ 2009.11.01. 22:37:34

@F.house: Ezt én is pont így hallottam. Meg "apád faszát meg anyát picsája" is volt egy mondatban, a muteromtól, és eléggé megkavart, hogy egyik szerkezetben van tárgyeset, a másikban nincs. :D
süti beállítások módosítása