Arany Farmermellény 2009 - Eredményhirdetés

2010/04/30. - írta: Modor Tibi

Na pupákok, most attól kódultok. Amire oly' régóta vár mindenki, amit már olyan régen ígérgetünk... de most véget vetünk a találgatásoknak. 

 

Idén egyszerűsítettünk: a tavalyi után lehetett először jelölni, ahonnan a legalább két ajánlást összegyűjtött versenyzőket nyomtuk a következő körbe - akkor pörgött fel leginkább a szavazás a címlapnak és a hangulatos, figyelemfelkeltő ajánlónak köszönhetően.

Így alakítottátok ki a végső sorrendet:

 

 

Nyelvész Józsival végülis abban maradtunk, hogy a Matula sarokkövét: az általunk szakmailag sokra tartott, szépreményű Bede Marcit nem tekintjük hivatalos ezüstmellényesnek - mivel sokan félreértették, és ez nem egy "kit utálunk jobban"-, hanem modorossági szavazás, illetve a tumbász közösség is megpróbálta  a maga módján manipulálni a verseny végkimenetelét. Majdnem sikerült is nekik révbe érni, talán jövőre még többen lesznek.

(Sokan kérdezték, hogy miért "utáljuk" a tumblereseket - ehhez kapcsolódva szeretném tisztázni, hogy szerintem egyikünknek sincs baja egyik platformmal sem; egyszerűen a Tumblren magasabb a Modorosblog-fikázók előfordulási aránya, mint bárhol máshol a magyar interneten. Példának okáért mi is jelen vagyunk a szóban forgó mikroblog-szolgáltatón, de inkább nem áruljuk el, milyen néven - sokan ledöbbennének :-))

Na de mozogjunk az eredményekre - nagyon nem kommentálnám egyik helyezettet sem, majd ti megteszitek.

A győztes kismamaszájtok szerintem megérdemelten kerültek az első helyre, és etalonná vált nosferato-írásunk, Az Ősanya is részben méltó emléket állít nekik. Kovács Ákost kétségbevonhatatlan modorossága mellett is imádjuk, bonanzás és saját életműve mellett pedig jogos a (vélt) arrogancia. Új lesz a törvény.

42 komment

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

vészmadár (pica pica) · http://feleslegesszavaink.blog.hu 2010.04.30. 07:51:29

Én El Topo-ra szavaztam, de nem került végülis rossz helyre a díj...

migueldiez 2010.04.30. 08:09:38

_Magam is_ a kismamaszájtokra szavaztam,
de most látom, volt még egy-két erős versenyző, akitől kiver a víz.

ifj. Farkas Gyula · http://kosbor.blog.hu 2010.04.30. 08:32:59

Kedves kommentelők!

Szeretném őszinte gratulációmat tolmácsolni a győztesnek. Ez egy komoly díj, viselje magát emberül, aki kapta és legyen mindenkor méltó erre a címre. Vivát!

Üdvözlettel,
ifj. Farkas Gyula
a BME mérnök-fizikus szakának ötödéves hallgatója kondenzált anyagok fizikája szakirányon

bekbórd! 2010.04.30. 08:38:34

Én is nyomtam egyet a kismamákokra, elég sokat szerepeltek tavaly a blogon.

El Topo (Sgt. Elias) 2010.04.30. 10:06:29

Sosem gondoltam, hogy valamikor Benkő Dániel és Vas Maya közé szorulok!:D
De azért büszke vagyok magamra. Ha jól meggondoljuk, ezen a litán én vagyok az egyetlen egyéni induló.

Styxx 2010.04.30. 10:06:32

Pofám leszakad, hogy mik zajlottak itt a kulisszák mögött. Kizárás, manipulációk. Renick-sereg (épeszű ember képes párhuzamosan több nicken tolni?:-)) Azon se lepődnék meg, ha Bede Athéntól BP-ig egyhuzamba levezetne Annus Adriánnal az anyósülésben egy adag hamisított vizelettel, csak, hogy mégse fosztják meg az Ezüstmellénytől, de a WADA-t nem lehet átvágni, úgyhogy ohne Aranyeső.

Gr. a Kismama szájtoknak (a Goldenblogon a fotósblog Best of semmi mintájára lehet, hogy az idén csupa fekete paca szerepel a győztes Kismama mnlog kategóriában. a blog címe: elveteltkismamakultrahangfelvetlei.blog.hu)

és a többi résztvevőnek.

Én Fejős Évára szavaztam, Kovács Patriciát meg külön sajnálom, hogy a kiírást követően jött ki az éremesélyes Szex és Balassagyarmattal

vincere 2010.04.30. 10:27:35

éljen, én Fejős Évára szavaztam, dobogós is lett!

@Styxx: hoppácska! Kovács Patrícia egy színésznő (nem is rossz), te Szabó Patríciára gondoltál - akit én is nagyon sajnálok, h. nem előbb történt az incidens, azonnak Gyémánt Farmermellényt kapott volna

Styxx 2010.04.30. 10:30:11

@vincere:

Jajj, jogos, freudi elírás.:-)
Kovács Patricia nem, hogy nem rossz, hanem az egyik kedvencem és nem csak a színészi kvalitásaira gondolok, csak azt a gusztost vakarja le róla valaki:-)

A Lesből Támadó Ruhaszárítókötél · http://www.planetside.blog.hu 2010.04.30. 10:32:34

El Topónak gratulálok az egyéniben elért kiváló eredményéhez!

Szerintem idén, ha az Arany Farmermellény Díjat nem is (mert hát mégiscsak a szavazók akarata szent!), de kvázi különdíjként javaslom megalapítani és El Topo számára egyből megítélni az

A Zsebóra a Lánccal és a Lornyonnal Érdemrend Gyémánt fokozatát!

Styxx 2010.04.30. 10:44:24

@A Lesből Támadó Ruhaszárítókötél:
Igen, El Topo annyira rávert a hazai pályán induló Modor Tibire, hogy tiszta 6:3 :-)
gr. Topo!

Zorita 2010.04.30. 10:44:41

@A Lesből Támadó Ruhaszárítókötél: ja-ja, lehetne ilyeneket is, hogy Arany Csokornyakkendő Díj, meg Fröccsöntött Pecsétgyűrű Díj, árnyalva az elismerés jellegét :))

Szocio Pata (kikvogymukblog) 2010.04.30. 10:58:42

Ne csüggedj, Müller Petya! Én rád savaztam!

medvedr 2010.04.30. 11:26:34

@El Topo (Sgt. Elias):Gratula az egyéni helyezéshez- mégiscsak jobb, hogy Benkőt nem utasítottad magad mögé-érted hogy mondom.

lr 2010.04.30. 12:43:54

Ki az a Fejős Éva?
Persze mindjárt kiguglizom,csak gondoltam,idekérdezek már modorossan.

Fapuma (törölt) 2010.04.30. 13:21:34

Ez most akkor nem egyenlo azzal hogy az arany farmermellenyes egy fenybunko?

noirp 2010.04.30. 14:23:43

@El Topo (Sgt. Elias): gratulálok :D
@ifj. Farkas Gyula: hali Gyula! készülsz-e már a diplomavédésre? Államvizsga után be-e bambizol?
@Zzz_Zorita: Fröccsöntött pecsétgyűrű! Na azt elképzeltem. De akkor már nagy legyen, és monogramos!

Lenne kiegészítő ötletem hozzá. Ha emlékszel/-tek rá, 92-93 közt marha nagy divat volt az átlátszó műanyag cumimedál, borsónyitól dió méretig. Na olyan is kéne, aranyozott.
Lehetne pecsétgyűrűvel vagy anélkül.Pecsétgyűrű nélkül az irónia-álló kommentelőknek. Mint nonverbális közlés.

Én egyszer javasoltam egy szájbilincs ( aaszem csőrbilincs, a franc fogja visszaolvasni) díjat, offolóknak (azaz elsősorban magamnak). Lehet, h. inkább Arany Tűzőkapocs lenne jó. Kifejezőbb.

bajor gizella 2010.04.30. 14:38:06

igen jók a kismamablogok. a mai nap nyertese:
2010.04.30 13:57:24Tarkin kormányzó
Sikeres, jóképű, pénzes, tapasztalt férfi vagyok akinek JÓ a házassága. Jól baszok. Szerencsére a feleségem is szeret baszni, aki egy igazi fejforgató nehézbombázó kerek seggel, szép nagy dudákkal. Azért nevelem más gyerekét mert egy felnemcsinált ribi biztosan akarna tőlem egyet én meg nem akarok. Nem vagyok átlagos, minden tekintetben az átlag felett állok. Kigyúrt (de nem drabális), jóképű, kékvérű, jól kereső polihisztor vagyok, elit hobbival. prémium autók állnak a HÁZ előtt, évente 2-3 tengerpart megvan. A gyerekkel nagyon jó a kapcsolatom, apja helyett szeret apaként. Szóval mielőtt nekiállnátok szénnéelemezni bégető luvnyák, olvassátok el a tényeket.
Én nagyon sok mindent láttam már, mindent megtettem amit akartam, tapasztalatból beszélek. Soha nem voltam rászorulva senkire, soha nem vettem igénybe szülői segítséget, bár megtehettem volna. Most rossz emberrel kötözködtök. Menjetek inkább szépen és büfiztessétek meg a kis totyorgókat meg várjátok haza a balfék, kihasznált férjeteket :)

Sand Lover 2010.04.30. 14:50:09

@bajor gizella: Hú, ezt meg kellett néznem, azért beteges, hogy valakinek az legyen öröm, hogy kismamákat provokál…
A „nyivákoló anyagi holocaust”- ot olvasva aztán rájöttem, hogy az illető egyszerűen idióta.

Topónak gratulálok! :)

noirp 2010.04.30. 15:01:02

@bajor gizella:
Ez aztán igen. A kiskakas.

a Bloom 2010.04.30. 15:03:44

Toponak gratulalok! :)

Styxx 2010.04.30. 15:18:23

@bajor gizella:
Létezik az, hogy ezt valaki komolyan írta le?

scsaba1 2010.04.30. 15:29:13

@vincere:

Egy ilyen utólagos gyémántfokozatú közönségdíj simán kiadható neki. Én támogatom, például.

scsaba1 2010.04.30. 15:30:24

@El Topo (Sgt. Elias):

Egyáltalán hogy kerültél a listára? (No nem mintha nem érdemelted volna meg...)

Motorpenis 2010.04.30. 15:32:56

Én, úgymond, nem emlékszem, kire/mire szavaztam, de valószínűleg a kismama oldalakra.
És már akkor nagyon sajnáltam, hogy Bayer Zsoltit nem neveztem. Majd jövőre.

Motorpenis 2010.04.30. 15:33:53

@bajor gizella: Ez a faszi régi indexes, ott is elég tuskó és pökhendi stílusa volt, legutóbbi emlékem róla, hogy ki akarta nyírni a nevelt gyerek kutyáját, mert idegesítőnek találta.

Motorpenis 2010.04.30. 15:34:41

@scsaba1: Úgy, hogy modoros. Olvasd a hozzászólásait.

bajor gizella 2010.04.30. 15:37:04

@Styxx: számomra mindegy hogy valaki komolyan ebben él, vagy csak ezt szeretné elérni, és talán a kigyúrt stimmel is.neked nem?

Styxx 2010.04.30. 15:45:45

@bajor gizella:
Meg nem szarozik nyolc kötetes Kama Sutra attacheolással, csak egyszerűen. "Jól baszok"

Aranyfarmermellény-esélyes csajozó szöveg:-)

bajor gizella 2010.04.30. 15:46:50

én az rtl klubb reggeli című műsorát, és annak vezetőit szerettem volna a dobogón látni.ördögh nórit és csonka andrást például. Így müller pétert kellett támogatnom...

Szpáhi 2010.04.30. 16:01:33

csak nem az ovb miatt késett idáig az eredményhirdetés? Bede Márton mögött pedig Kubatov-szavazókat sejtek;)

cd-r 2010.04.30. 16:22:22

sajnálom, hogy kautzky armand ennyire a sor végén kullog. :(

vincere 2010.04.30. 16:50:15

szerintem Bede Márton = MENŐ :)
én bírom, a villáminterjúk pedig egyik kedvenc blogom lett mára

2010.05.01. 06:24:26

Sajnos nem kerültem a listára sem, pedig igyekeztem, nem baj majd jövőre.
Topónak gratulálok.

zanzibári lány 2010.05.01. 18:29:05

Most olvastam el a szárazbarátról szóló posztot.

Elismerésem a poszt írójának.

Meg a kommentelőknek is.

El Topo (Sgt. Elias) 2010.05.02. 09:54:44

@scsaba1:

Gondolom jelöltek rá.:)
Köszönöm a gratulálóknak, meg a szavazóknak.:)

Professor Pizka · http://raerunk.blog.hu/ 2010.05.03. 15:23:42

@Styxx: most mondd azt, hogy nem fontos. sokat és sokszor becsajzó ismerősöm osztotta meg velem a titkát: "amelyiket egyszer igényesen megkefélted, az jön legközelebb is" Meg van jó autója, persze.

lárvalányhaj 2010.05.03. 23:01:41

@Professor Pizka:

Az aranyos srácos poszt kommentjeiből úgy tűnt nekem, hogy nem az a cselendzs, hogy a csaj visszajöjjön, hanem hogy egyáltalán eljussanak addig a bizonyos megkefélésig... :P

migueldiez 2010.05.04. 09:01:34

_Helósztok_,
A Fidelio magazinban található egy remekbeszabott interjú,
fidelio.hu/jazz_vilagzene/interju/sirok_ha_masok_nem_nevetnek.aspx
Lehetett volna akár még jelölt az idén a Farmermellény -díjra a Nemzet Mesemóndója, gondolom, azért maradt ki, mert nem szerepel már annyit.
(Van a beszélgetésben azért egy-két nagyon súlyos fordulat.)

malackarosszarc 2010.05.04. 13:32:52

@El Topo (Sgt. Elias): Gratula, ha így folytatod még az év hegesztője is lehetsz :)

malackarosszarc 2010.05.04. 13:34:50

@bajor gizella: ezt honnan? Tetszik nekem ez a pasi :)
süti beállítások módosítása