NOT IN MY BACKYARD, azaz Nemes dolgok, amiket légyszi mindenki (ne) csináljon, csak nekem ne kelljen

2023/11/11. - írta: Modor Tibi

Megvan a sztereotípia a budai kerületekből jogvédősködő, felnyírt, kisfiús, fehérre/zöldre/padlizsánra festett hajú agresszív anyuka figurájáról? Természetesen ilyenek a valóságban nem léteznek, de mi elfantáziáltunk, hogy ezek az emberek miféléket mondhatnának (és gondolhatnának), ha mégis léteznének:

  • A nádast a Balaton-parti telken kiirtani (az enyém már úgy volt, lszi hadd maradjon így)
  • A Balatonon építkezni (az enyém már ott van 40 éve, ne bántsuk - illetve még veszek egy utolsót a Balalandon, de utánam most már tényleg legyen ennek vége)

  • Jellegtelen lakóparki/kockaházat építeni zártkertből belterületbe bevont agglomerációba, abban lakni, de azért ahogy megvan a pénzem, én is kiköltözöm, és Budakalászról fogom Vizafogóra taxizni a gyerekeket minden reggel suliba, mert ott van csak kézműves, gyerekjógás Waldorf-suli
  • Kerülni a kádban, meleg vízben való történő pazarló, önző fürdést takarékoskodás okán
  • Bringával járni mindenÜVÉ, főleg novembertől márciusig
  • Több autó már tényleg ne legyen (csak az én 3 kocsim maradjon, lécci)
  • Kotont húzni, abba élvezni
  • Húst enni
  • Röpülővel utazgatni kedvtelésből, meg akárhogy is
  • Többsávos, progresszív (!) jövedelemadóra van szükség. Az alsó sáv határa az legyen az én jövedelmem +1 Ft!
  • Haladéktalanul meg kell kezdeni a cigányok integrációját, lehetőleg valahol Budától (ahol én lakom) nagyon messze
  • Állami bérlakásprogram kell, természetesen Csepelen, Szenterzsébeten meg hasonló helyeken
  • Fel kell számolni az iskolai szegregációt, kezdjük valahol máshol, mondjuk vidéken
  • Ne legyen több stadion, de most már ezt az egyet, ahol a mi hazai meccseink lesznek meg ahova Teslával viszi a nejem a gyerekeket edzésre (legyen több parkoló kicsit még, legalább nekem), még fejezzük be! Ez úgyis tömegsport, ez más, máshol viszont nincsenek gyerekedzések
  • Mérhető, valódi hozzáadott érték alapján legyenek megállapítva a fÜzetések a többi szakmában, nálunk maradjon most már így, ahogy van!
  • Kézzelfogható, egzakt KPI-ok mentén történjen az éves teljesítmények kiértékelése, kivéve az enyém, nekem jó pofára is, amennyiben megkapom az előléptetést és a több pénzt
  • Együtt sírunk, együtt nevetünk, én a sírós részt kihagyom most
  • Nem kell mindennap inni, nekem az az 1-1 sör belefér - csupa B-vitamin meg jótékony élettani hatásokkal bír amúgy is
  • Eleve alkoholista: aki nálam +1-gyel többet iszik, én még pont rendben vagyok
  • Perverz: aki 1-gyel durvább, mint én. Az én perverzióm még pont oké, a Biblia se tiltja
  • Nem szabadna ennyi parkolási engedélyt kiadni, tele van a város. Járhatatlan, élhetetlen. Az enyém még maradjon, nekem tényleg szüGségem van rá, nem véletlenül jelentkeztem be az V. kerületbe
  • Hétvégente szemetet és csövesszart kell szedni a parkból. Az én hétvégéim jövő nyárig viszont már sajnos be vannak táblázva, de hajrá, thoughts & prayers meg minden, menni fog a lájk!
  • Nagyon szép kezdeményezés a PET palackok kihalászása a Dunából, támogatom. Mennék is, de a hétvégén sajnos a Tiszánál horgászok pont
  • Beszélgessünk egymással, álljunk szóba idegenekkel a postán, a boltban - ne csak a telefonjukba temetkezzen mindenki. Csak hozzám ne szóljon senki!
  • Kicsit lazítani kell a folyamatos rendmánián, kicsit lehet engedni a gyeplőn. A mi szokásaink pont még a határon innen vannak
  • Meg kell nevelni a kölyköket, mert a fejünkre nőnek! Kezdjük a tieiddel!
  • Ki kell fehéríteni teljesen a gazdaságot. Még ezt a kerti munkát kifizetem KP-ban, de jövő héttől mindenről számla (kivéve az autószerelő).
  • Megállni tilos, kivéve vészvillogóval, amikor kirakom a gyereket a suliban a Gábor Áron utcai síugrósáncon
  • Megállni tilos, kivéve áruszállítás
  • Megállni tilos, kivéve ételfutár
  • Gyereket nem vállalni, hogy a Bolygót megmentsük, de nekem hadd legyen már kettő
  • Jótékonyságból reggel felkelni ételt osztani. Ja, most szombaton pont nem érek rá TRX-edzés meg SUP-jóga miatt, bocsika, hogy csak most jutott eszembe
  • Mindenki vegyen azonnal elektromos autót, de nekem majd csak amikor a bömös után kell valami, meg különben is lélektelen, jellegtelen, még nagyobb ökológiai lábnyomúak, és gyermekek bányásszák, úgyhogy mégse
  • Több könyvet olvasni, de én most a popzenére akarok lalázni inkább meg egy kis sorozatot nézni szinkronnal meg mobilon játszani
  • Jövő hétvégén fát, erdőt ültetni. Minél többet, annál jobb! Nekem nem jó, szörfözni megyek, az ablakom alól meg azokat a gyomfákat lszi vágjátok ki, életveszélyesek, én meg nem csak télen fogom látni a Szabadságszobrot
  • +1: a melegek is pontosan ugyanolyan emberek, mint mi, teljesen egészségesek és normálisok - az én fiam azért inkább legyen heteró.
7 komment

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kukasmacska 2023.11.11. 11:14:30

Akkumulátorgyár, önvezető autóknak tesztpálya, nemzetközi repülőtér, teherpályaudvar, migránstábor, Pride, hatsávos kerékpárút, ingyenkoncert 300000 embernek - én mindet támogatom, feltéve ha legalább két megyével arrébb van.

manson karcsi · goo.gl/FVvVX 2023.11.11. 23:12:16

a modor az, hogy fájóan életszagú.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2023.11.13. 08:51:43

Lásd még művészi szabadság: legyen korlátlan, kivéve ha sért engem.

Öblös · http://modoros.blog.hu/2009/05/12/az_oblos 2023.11.13. 10:52:33

És persze tüntetni kell a Patásorbán diktatúrája ellen rendületlenül, de nem itt a Várban az én ablakom alatt. Menjetek szépen a Kossuth térre!

Modor Tibi · http://modoros.blog.hu 2023.11.15. 14:23:00

Éljen mindenféle interraciális és egyéb perverzió.

Csak nekem ne kelljen!
süti beállítások módosítása