A kommentelő III. - Eredményhirdetés

2011/01/15. - írta: Modor Tibi

 

A modoros Akvarista - Kommentek:

Kicsit kusza poszt. Úgy érzem, csapongsz a kategóriák között, túl sok az átfedés. Az akvaristák nem mind ilyenek, pöppet összemostál két különböző - élesen különválasztható - kategóriát.

Klassz +++

Nekem is volt sok arany halam amikor meg Szegeden laktam. Nem is egy arany halam volt. Meg volt sifo meg kuppi is mellé hinárt és, kavicsot is tettem az Aquariumban. Csak aztán a volt férjem egyszer hat ein mal aus fersehen tul kemény vizet tett bele, es elpusztultak mind a halak. Most Wiener Neu Stadt-ba már nem eröltetem az ilyesmit inkább sétálok a környéken és gyönyörködök a Zoogeschäft-ekben.

Az előttem szólóhoz sajnos csak csatlakozni tudok. A férfiak csak bolyonganak, lézengenek a mai társadalomban, úgy érzem. Mindenki meg van zavarodva, hogy mi a szerepe a munkahelyen és a családban, nem találja a helyét. Egyik volt pasimra sajnos 1 az 1-ben illik a leírás. Minden idejét a hobbija töltötte ki, és amikor szóvá mertem neki tenni, hogy esetleg a villanyvasutazás helyett rám is szánhatna egy kis időt, akkor teljesen megsértődött. Hamar kiadtam az útját, utána persze próbálkozott, hogy így szeret meg úgy, de akkor már késő volt. Akkor már kellettem volna neki. Aztán egy másik expasimnál az anyja volt a probléma, meg a távolság, meg az ital. Az ilyen tipikus anyuka kedvence, akinek még 30 éves korában is az anyja mossa a szaros gatyáját, és megszokta, hogy minden elé van téve. Végülis talán mi, nők is hibásak vagyunk azért, hogy némelyek ide jutottak. Szerencsére a mostani párom nem ilyen. De a többi igen.

Ne tudjátok meg, mi történt velem 86-ban! Akkor indult be nagyban ez a GMK-zás, tudjátok, mindenki ügyeskedett meg ott vette ki a pénzt az államból, ahol nem szégyellte. Hát egy haverommal mi is indítottunk egy kisállat-kereskedést a Frankel Leó utcában. A Czinege, a Kádár, de a néhai Antall József is hozzánk járt eledelért meg vízinövényért. A Csehák Judit nálunk vette az egyik deguját, és nekiállt filléreskedni meg alkudni. Szóval csak azt akartam ebből kihozni, hogy az üzlettársam akkor még hatalmas KISZ-es meg Hazafias Népfront-aktivista meg agitpropos volt, mit ad isten, 90-ben már ő volt a legnagyobb véresszájú, ájtatos MDF-es. Ma szlovák rendszámú Maybachhal jár, vállalkozását Ciprusra jelentette be, és közben árpádsávos zászló lobog a kertjében.

Huhú, hát a kommentek megint óriásiak 8))) komolyan, a blog maga már szart se ér, de Miattatok még érdemes idejárni!! Ááááááááá, agitpropos!!! Igen, ezek a szlovák rendszámosok mind ilyenek, sajnos én is rengeteg ilyen vállalkozót ismerek. Hohó, Roli, olyat lehet majd kérni, hogy írjál a modoros tekésekről? Köszcsike!!

Ilyet már írtam én is a blogomon:

http://retegblogger.blog.hu/2010/12/01/nincs_akvariumod_buzi_e_vagy

Baszki, ilyen nincs, hogy már megint előjöttek a kedvenc magyar vállalkozóid! Ez valamiféle fóbia vagy mi? Nem baj, sírd vissza a Kádár-korszakot, akkor még a kenyér is háromhatvan volt! A poszt amúgy csillagos ötös.

Nem igaz bazmeg, hogy senkinek nem jön le a poszt valódi mondanivalója. Az akvarista itt a Szovjetuniót, a halak pedig a megszállt népeket jelképezik. A Xifó a legszebb: ők vagyunk mi. A guppi a kis mutáns senkiházi csehszlovákokat testesíti meg, a sziámi harcos pedig a lusta, fertőző románokat. Ennyi, ennek fényében kérem újra elolvasni.

Nem igaz bazmeg, hogy senkinek nem jön le a poszt valódi mondanivalója. Az akvarista itt a Szovjetuniót, a halak pedig a megszállt népeket jelképezik. A Xifó a legszebb: ők vagyunk mi. A guppi a kis mutáns senkiházi csehszlovákokat testesíti meg, a sziámi harcos pedig a lusta, fertőző románokat. Ennyi, ennek fényében kérem újra elolvasni.

.

.

tolókomment, kurva anyád, blogmotor.

Na, átment egy párszor. Bocs, Roli. Többit kéretik törölni!

Huhúúúú, címlap, támadásááááás! Jön a trolláradat, öveket becsatolni, bögre kakaót és a háztartási kekszes kókuszgolyót már előkészítettem, és csak hátradőlök a fotőjjben 8))))) Na, mi van már. Nem értik?

Kedves Posztíró, a Kurva Anyád! El lehet innen menni! Tessék!

Előbb nézz már körbe, te szerencsétlen, hogy hol vagy... trollocska. Mondom, hogy a lakóság 80%-a funkcionális analfabéta. Ez van, ezt tette a Magyar Bálint-féle oktatásreform.

Mit keres ez a szar a címlapon?

Baszkikáim, legalább ütnétek fel egy értelmező kéziszótárt, és néznétek utána, hogy mi a "Zúzó" pontos jelentése. Amit itt írtok már hónapok óta, annak köze sincs a zúzáshoz.

Ez nem modorosság, hanem szimpla bunkóság. A posztíró keressen egy tükröt, és köpje szembe magát.

Sajnálom, de ez egy belterjes szar... A blog pedig színvonalban már a "Hogyan vesztettem el?"-blog szintjét súrolja... alulról...

Címlapos faszparasztok, szevasztok! Akkor menjetek panaszfórumokat meg gasztroblogokat olvasgatni, szevasztok!

Hát Rolikám... nem mondom, dicséretes ez a lelkesedés, hogy még mindig bírod utolsó mohikánként. A Bajna behalt 84-nél, az Anabolkrisz évi 2 posztot tol, a Tolvajnyelv agonizál... hát jobb híján téged olvasunk. De ideje lenne elgondolkodni a hogyantovábbon, mert ez már önismétlés és a végtelen ciklus tipikus esete. Ha a csúcson nem lehet abbahagyni, akkor talán most már ideje lenne? Na de nem bántásiból mondom, nehogy a szívedre vedd. Egyedül a kommentek azok, amik még úgy-ahogy fenntartják a színvonalat.

Áááá, magamra ismertem! Modoros-e vagyok? Vagy inkább Zúzó?

igen, a ferfiakra sajnos a mai napig jellemzo ez a viselkedesmod, ez az arrogancia, lenezes. es mielott barki beszolna, internetcafe-bol irok, ahol nincs se ;keyet, se shift.

Akvarisztika? Hobbik? A világon a legszánalmasabb dolog a hobbi meg állatokat tartani. Oltári nagy faszság. Mire jó? Tipikus baszatlan picsák, kielégítetlen faszok pótcselekvése. Semmire nem jók, ahogy a bölcsészek sem. Hagyományok, történelem? Mi ebben a hagyomány, hogy már a kínaiak is tartottak halakat? És akkor ki ne szarja le? Az emberiség óriási rákfenéje tisztelni az ősöket, a nemzetet, bármit. A zászlókba a seggemet törlöm, a himnuszokra hányok, az egyenruhás szervekre köpök. Minden akvarista köcsög. Hogy akkor mi az érték? Hát számtalan dolog. De most egy se jut eszembe, mindenesetre velem kapcsolatos. Na megyek vissza tanítani, majd feleltetés közben írok, meg utána íratok egy röpdolgozatot a lurkókkal. Valakinek dolgoznia is kell, ugyebár.

Mi az a Zoogeschaft? Ki az a Fekete Pákó? Bocs, nem nézek tévét, netet se nagyon, Guglim meg nincs, mert Linux-al netezek.

Azt hiszitek, csak a férfiak tartanak akváriumot? Hát kérlek szépen, nő létemre autószerelő vagyok, szabadidőmben pedig eljárok gyurmázni is. Szívesen hordok kezeslábast, sisakot, hegesztőszemüveget, acélbetétes bakancsot, permetölőhátizsákot, gumicsizmát. És nemcsak a munkahelyen.

Orbánék gazdaságpolitikája egy rakás szerencsétlenség. Takarodjatok vissza vidékre, suttyó gumicsizmás parasztok! A pénzemet nem adom, szabad sajtót! Kurva anyáitokat, he!

Kedvesem, ha nem jött volna le, ez egy viccblog. Irónia, enyhe túlzásokkal. Nem kell komolyan venni ergó. De látom, ez meghaladja a képességeidet, pá.

Namost nem hiszem, hogy nálam lenne a hiba. Ha most ez paródia meg humor, akkor az elég gyengére sikeredett. A szerzőnek fogalma sincs arról, hogy mi az az igényes humor vagy szarkazmus. Lehetne tanulni Fekete Istvántól vagy Illyés Gyulától, de ez így harmatos igencsak. És ha már ilyeneket ír, akkor azért könnyen megtéveszti az embert. Javaslom, hogy a címbe és az első bekezdésbe is írja bele, hogy "nem komolyan venni, ez csak poén". És most nehogy azt higgyétek, hogy megsértődtem, mert nem esett le a "poén", ez egyszerűen csak simán szar. És nem vagyok műveletlen gyerek: a BME vegyészmérnökije után a Közgáz MBA-t végeztem színjelessel meg summa cumming lauderrel, közben csupán a poén kedvéért megcsináltam az ELTE-n anglisztikát és skandinavisztikát hobbiból, anyanyelvi szinten beszélek spanyolul és angolul, nem adnak el franciául, és felsőfokúm van oroszból meg kínaiból. Úgyhogy azt hiszem, az inteligenciával nem állok hadilábon.

Tényleg tesókám, hatalmas volt a múltkori sörözés, lógok még egy körrel, mikor hozzuk be?

Hát ez az Egyetemistahatározó meg a Matula egy igen halovány koppintása. Azok sokkal jobbak voltak, és még mindig aktívak. Ez most sajnos eléggé mellément, van akvarista haverom, de egyik se ilyen. És én fél évet laktam Angliában, kis fogalmam van róla. Ki is posztolom gyorsan a tumbleremre, hogy értéket is teremtsek.

Köcsög gyerek!

Idefigyelj, ha beszólsz, küldj bátran priviben üzenetet, bárhol hajlandó vagyok találkozni veled. Magamról csak annyit, hogy 196 centi vagyok, 100 kiló, de színizom. Hatéves korom óta kajakozom, hatdanos sotokán-nagymester vagyok, kempóból és thai-boxból versenyeket nyertem, és 120-szal szériázok, reggelente pedig 20 km-t futok bemelegítésként. Csak ha érdekel.

A kedves bloggazdáknak üzenem, hogy kár volt a zsidózásért. Ugyanis leírtátok, hogy Közel-Kelet, ez pedig kimeríti a zs... de inkább nem is írok semmit fogalmát.

Hmmm, óriási a poszt, gr. Kicsit olyan érzésem van, mintha Dejan Matic és Bugyi Zoli szerelemházasságából született volna, óriási! Péterfy Borit meg ki nem sunázná, érted... 8)) olyan érzésem van ilyenkor, mint egy börtönőrök-rabok squirting, gaping anal fisting bukkake után a treblinkai táborban 8))) 


 

Mindenki magára ismert? Helyes. És most pedig eredményhirdetés következik. Köszönjük a 444 szavazatot a belterjeskedés nevében. Az első két helyezett között csak pár szavazat döntött, de itt van a legnépszerűbb 10 kommentelő (illetve a holtversenyeknek köszönhetően kicsit több):

1. El Topo (Sgt. Elias)
2. Patrick Bateman
3. Professor Pizka
4. Brother Love
5. Frengi
6. Styxx
7. noirp
8. lárvalányhaj
9. bajor gizella
10. Vészmadár (pica pica)
10. Mitya Ivanov

Gratulálunk a győzteseknek, ugye senki nem szavazott saját magára? :)

69 komment

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

szellőláb 2011.01.15. 14:34:36

Azt hiszem, ez a 10 megdolgozott a népszerűségért. A sorrend meg talán nem is fontos.

altoid · http://altoid.inda.hu/ 2011.01.15. 14:37:45

Hát Tibi,

Ezt talán mégsem kellett volna, így beleharapni a tégedet etető kezekbe. Ezek után nem lesz többet senki, aki kommentelne nálad, egyszerűen azért, mert nem lesz mit! Bárki bármit akarna hozzászólni bármihez, eszébe fog jutni ez a poszt, és arra gondol majd: de hát a Tibi már ezt is megírta, ki fognak röhögni! Meglásd, holnaptól maximum öt-hat kommented lesz, és mindegyik kb. igy fog szólni:

"Tetszett a poszt. Többet nem mondok, mert modoros lenne. "

Én szóltam!!!

manson karcsi · goo.gl/FVvVX 2011.01.15. 14:49:44

az ilyen posztoktól nő ám a törzstrollok e-pénisze.

lárvalányhaj 2011.01.15. 16:00:47

Nahát, zsír, hogy nyolcadik lettem, sose gondoltam volna, hogy ilyen népszerű vagyok :)
A többieknek meg _granulálok_!

vincere 2011.01.15. 17:12:37

én tudtam, h. ez lesz a helyezés - legalábbis az első két helyen :) gratula!

Nadiposzi (törölt) 2011.01.15. 17:20:35

A modoros viselkedésmintákat karakírozó posztokra születő kommentek sormintáit meghatározó mai poszt végképp bebizonyította, hogy Modor Tibi nem létezik.
Az egész hátterében egy super A.I. áll, egy csúcsszámítógép, melyet korunk legnagyobb kibernetikusai, szociológusai, matematikusai fejlesztettek ki, a közösségi viselkedési minták matematikai leírhatóságának vizsgálatát célul kitűző un. Seldon-terv keretében. Csakhogy a gép önállósította magát, és Modor Tibi néven a világhálón elszabadult. A tudós koponyák nem tudtak úrrá lenni a helyzeten, ezért úgy döntöttek, hogy ők is figyelemmel kísérik az önállósodott gép munkáját, a blog legszorgalmasabb mintaadóit pedig ösztönözni fogják.

Lenry 2011.01.15. 17:25:40

@Nadiposzi: és nemsokára megalapítja a Második Galaktikus Birodalmat?

Nadiposzi (törölt) 2011.01.15. 17:37:50

@Lenry:
Ammenyiben méltónak találtatik rá az emberiség, akkor elképzelhető ez a kimenet is.

2011.01.15. 17:39:26

Magamra ismertem.

Sejtettem, hogy unalmas vagyok, de hogy ennyire?

Hát akkor ennyire.

Ettől eltekinteve örülök, hogy ilyen jó társaságba kerültem.

Köszönöm a szavazatokat, gratulálok a győztesnek.

Valahogy a Hamingway novella címe jut eszembe: A győztes nem nyer semmit.

Valaki tudja, hogy Afromagyar miért tűnt el, vagy csak új nicken írogat? Lemaradtam valamiről?

sirdavegd · http://midnight-rider.blog.hu/ 2011.01.15. 17:44:24

Súlyos, köszi :D :D
Már csak meg kellene számozni őket, meg ellátni némi url-lel. Onnantól meg kommentelés helyett az ember csak beszúrja a linket és oldódik a probléma :D :D

2011.01.15. 17:55:59

@Nadiposzi: akkor az első tíz hozzászólásait elemezve tudunk egy algoritmust felírni?:)

El Topo (Sgt. Elias) 2011.01.15. 17:58:50

Csumidázlak titeket, arany bogaraim.:)
Köszönöm mindenkinek, aki szavazott rám, és gratulálok a helyezettteknek.:)

ufó - tardai arc, modoroschan küldi a szlenget 2011.01.15. 18:04:55

első ! :-)

üdv: ufó - bajnai arc, modoroschan küldi a tolvajnyelvet

GERI87 2011.01.15. 18:09:24

Á..én tudtam hogy úgyis Topo fog nyerni:)
Szóval biztosra mentem....

nattydread88 2011.01.15. 18:17:45

Csak sikerült behozni Brother Loveot az első ötbe!:D

IndaMuncher 2011.01.15. 18:48:59

"A férfiak csak bolyonganak, lézengenek a mai társadalomban, úgy érzem. "

Ó, hogy basznád meg, aranyom.

nyílméregbéka 2011.01.15. 18:55:12

Gratula az első tíznek! :-)Kb. erre a felállásra számítottam szavazáskor - Paul, a polip reinkarnálódott bennem?...
A posztról pedig nem mondok semmit, mert Altoid azt már kifejtette :-DD

neccharisnyás útonálló (törölt) 2011.01.15. 19:11:10

***vastaps, éljenzés, helyeslő morajlás, virágok hajigálása a 10 reflektorfényben állóra***

Granulálok Hölgyek és Urak! A sorrend tényleg nem fontos.

Tibi meg kap tőlem egy akkora cuppanós puszit, hogy belepirulsz!!! :D

Styxx 2011.01.15. 19:16:13

@El Topo (Sgt. Elias):
Topokám, gr. most már tényleg illene egyet sörözni, és TERMÉSZETESEN nem azért, mert ilyen nagy ember lettél:-)
Gr. a helyezetteknek, SZERÉNY SZEMÉLYEMET is beleértve, Csirke72 ezért hiányzik és kicsit sajnálom, hogy ilyen HÍMSOVÉN társadalomban élünk, mert Bajor Gizi legalább annyira jó, min Patrick Bateman. Nálam ő(k) megosztva 2-3-ak.
@Frengi: B+, hülye vagy, cseppet se vagy unalmas és tudod, hogy imádunk!
@Modor Tibi:
A poszthoz gr. és Viva la Treblinka 8))))

2011.01.15. 19:28:31

@Styxx: magamat is unom néha.

Beszélgetés közben mostanában gyakran megkérdezem, hogy azt meséltem már, hogy....-Igen anya, többször is...

El Topo (Sgt. Elias) 2011.01.15. 19:29:22

@Styxx:

Hola!
Természetesen, csak pillanatnyilag halódok.

Professor Pizka · http://raerunk.blog.hu/ 2011.01.15. 19:51:07

na, basszátok meg, nekem meg beteget jelentett a sörözőpartner, úgyhogy pá, V-VI-VII-VIII-IX ker. sörözők, megyek haza meccset nézni. csak még lelövöm a munkahelyi gépet. Ilyen a bronzérmesek élete.

A rétegbloggerért meg még seggbe rúglak, kis lovag :-)

Judea · http://roleplay.blog.hu 2011.01.15. 20:44:50

Én magamra szavaztam, de úgy látszik kevés volt az 1 szavazat, na mindegy majd legközelebb. :)
Meg Frengire, mert.

Judea · http://roleplay.blog.hu 2011.01.15. 20:47:48

Ja és tényleg GZ a nyerteseknek, ahogy egy modoros oldschool rpg-s csávó szokta mondani: Őnök megnyerték az Internetet, gratulálunk!

Celtic 2011.01.15. 22:04:38

Gyonyoru lista :) Hoyg oszinte legyek, a fentiekben nalam nincs sorrend, reszemrol mindegyik _emberke_ megosztott elso dijat erdemel.

Celtic 2011.01.15. 22:05:15

@Celtic: Elnezest "hogy oszinte legyek" = "megmondom oszinten..."

blur7 2011.01.16. 09:05:51

@Frengi: Unalmas, aki ilyen hozzászólást ír az Érett nők blogra?
"jobb ha az ember hozzászokik idejében, hogy érett nőket kurogasson, ugyanis az emberek többség sokkal több ideig "érett", mint hamvas ifjú.
Aki ezt nem tanulja meg annak szomorú öregkora lesz."

Életbölcsesség néhány karakterben. :)

noirp 2011.01.16. 09:32:53

A permetölőhátizsák jó ötlet, köszönettel felveszem a gárderóbomba :D :D

A helyezésekhez mindenkor és mindenkinek gratula.

2011.01.16. 12:49:35

@blur7: Meg áll az eszem! Hogy ezt honnan kapartad elő? Ezt olyan régen írtam, hogy erre már csak a legöregebbek emlékeznek.

szellőláb 2011.01.16. 13:42:38

@Frengi: A neten nem lehet büntetlenül garázdálkodni.

El Topo (Sgt. Elias) 2011.01.16. 14:16:49

@blur7:

Ez annyira jó duma, hogy legszívesebben azt mondanám, hogy én írtam.

szellőláb 2011.01.16. 14:38:12

@El Topo (Sgt. Elias): Először is gratula. Érted. Amúgy meg ne irigykedj: okos lehet valaki fiatalon is, de a bölcsességet a kor hozza meg. (Bocs, Frengi)

El Topo (Sgt. Elias) 2011.01.16. 14:46:05

@szellőláb:

Köszi!
Sajnos már én sem vagyok annyira fiatal, de azt hiszem, a bölcsességtől még bőven odébb vagyok.

szellőláb 2011.01.16. 15:01:42

@El Topo (Sgt. Elias): Minden relatív. "Öcsécském, ha én most annyi idős lehetnék, mint te, hát bazd meg, én ..." Amúgy meg mindennek eljön az ideje (ézd meg például Frengit: amikor annyi idős volt, mint most te, ő sem írkált ilyen jókat ide a modorosba)

szellőláb 2011.01.16. 15:02:55

ézd nézd akart lenni

2011.01.16. 16:37:24

@szellőláb: mert akkor még a modoros ki sem volt találva.

szóhasználat nem egészen az enyém, egy előttem lévő kommentben fogamazott így valaki, és erre volt ez a válasz, bár néha magamtól is tudok nagyon közönséges lenni.

vészmadár (pica pica) · http://feleslegesszavaink.blog.hu 2011.01.16. 17:26:21

szeretném kijelenteni, hogy

ad1: Topo indítása a versenyen nem érvényes
ad2: Pizka nyert és kész, a többi csalás
ad3: nem mondhatok mást, csak annyit, az ilyen díjak kiosztása szánalmas majomkodás. Egyben megosztott tizedik helyemet szeretném Pizka és lárvalányhaj között egyenlően elosztva kérni a szavazatok újraszámlálását.
ad4: 20 fok felett nem lehet élni

vészmadár (pica pica) · http://feleslegesszavaink.blog.hu 2011.01.16. 17:31:26

amúgy igen tanulságos látni, mások milyennek látnak. Főleg a baszatlan bölcsész picsák:)

Professor Pizka · http://raerunk.blog.hu/ 2011.01.16. 18:15:27

@vészmadár (pica pica): ne szomorkodj, hamarosan megalapítom a modorosblog Haladás és Haza Platformját és akkor majd jól átvesszük a vezetést a következő kongresszuson :-)

El Topo (Sgt. Elias) 2011.01.16. 19:32:58

@vészmadár (pica pica):

Nanananana! Milyen alapon diszkvalifikálnál?

medvedr 2011.01.16. 19:35:36

Ó elkéstem, de gratulálok mindenkinek. Mivel személyes kedvencem is jó helyezést ért el, elégedett vagyok. Nem baj Styxx _MESTER_ a 6-os a dobókockán is a legjobb szám. Majd megalapítom a rajongói klubot, aztán nyomjuk az sms-t v. kommentet mindegy. (Ha emelt díjas sms lesz a következő szavazáson , akkor majd risztelünk, most csak annyit mondok el, hogy tuti a buli, lenyúljúk a Tibi gyereket, úgyis van neki elég.) Írj és kommentelj szorgalmasan! Egy rajongód!

El Topo (Sgt. Elias) 2011.01.16. 19:41:22

@medvedr:

Már elnézést, de styxx rajongói klub létezik!

kozossegek.inda.hu/styxx/

medvedr 2011.01.16. 21:01:37

@El Topo (Sgt. Elias): Francba! De írtam, hogy elkéstem, nem?

El Topo (Sgt. Elias) 2011.01.16. 21:12:06

@medvedr:

Ha akarod, szólhatok egy jó szót az érdekedben és meghív az alapító.

medvedr 2011.01.16. 22:11:50

@El Topo (Sgt. Elias): Még gondolkodom, mily hőfokon lobogtassam rajongásom lángját, de kösz!

2011.01.17. 08:24:52

I love you, dear brothers and sisters! Sajnos az utóbbi időben épp csak arra volt időm, hogy rápillantsak a blogra, mert már ez a rohadt közszfére sem a régi: dolgozni kell, pontosabban a munkaidő döntő részében munkának látszó tevékenységet folytatni...

Styxx 2011.01.17. 09:10:31

@medvedr:
Ahh, ne hozz zavarba, de kössz. @El Topo (Sgt. Elias): Gyertek a Styxx rajongói klubba, vagyunk vagy öten (inclusing me) ott tuti nem taposnak agyon!:-)
@Brother Love: A romlott Viktatúra, micsoda középkori, barbár világ tér vissza, meg még annál is rosszabb, az állami irodistáknak is dógozni kék!

vészmadár (pica pica) · http://feleslegesszavaink.blog.hu 2011.01.17. 09:17:31

@El Topo (Sgt. Elias): annyira definitive modoros vagy, hogy amellett nem rúghat senki labdába:)

2011.01.17. 09:27:50

@Styxx: Lassan megszüntetik a büfét, a kávéautomatát és korlátozzák az ebédidőt 20 percre! Csak azt nem tudom, hogy akkor a munkaidő hozzávetőleg 30-40%-át mivel fogják kitölteni a dógózók!!! Há' enni csakkell!

El Topo (Sgt. Elias) 2011.01.17. 09:27:53

@vészmadár (pica pica):

Ezen az alapon nem lehet diszkvalifikálni, heló!
Pláne, hogy itt nem is a legmodorosabb kommentelő címért szavaztak.

vészmadár (pica pica) · http://feleslegesszavaink.blog.hu 2011.01.17. 11:05:15

@El Topo (Sgt. Elias): ismered a hasonló mondást: hogy kit lehet diszkvalifikálni, azt én mondom meg:)

Szocio Pata (kikvogymukblog) 2011.01.17. 11:19:08

Megkésve bár de törve nem ragadom meg, hogy kifejezzem minden díjazottnak, úgy érzem, teljesen megérdemelt helyre kerültek és mindenkinek további sikerekkel teli az újévben is!

GAbica 2011.01.17. 11:35:56

Gratulálok a helyezetteknek, a két kedvencem is rajta van a listán.
Megérdemelten.:)

2011.01.17. 11:37:01

@vészmadár (pica pica):
diszkvalifikálni! Istenem! Csak ezt ne mondtad volna!

Olyan honvágyam lett hirtelen!

Diszkvalifikálni a virslinek valót az ügetőn, ha elgaloppírozza magát, de ha boxra fogadsz, akkor még mindig van esélyed hármasbefutóra.

Nem baj, márciusban haza megyek, irány a lóverseny!

Az az igazi modoros, minden más csak halvány égi mása.

medvedr 2011.01.17. 14:14:56

@Styxx:Nincs mit! Ha megtudod, hogy a következő szavazás emeltdíjas sms-sel lesz, azért szólj!

Professor Pizka · http://raerunk.blog.hu/ 2011.01.17. 19:07:04

@El Topo (Sgt. Elias): von Hauptbahnof, ha szabad kérnem. (csak hogy meglegyen a napi modorosság)

altoid · http://altoid.inda.hu/ 2011.01.17. 19:10:43

@Professor Pizka: Tévedsz, a Haubtbahnof ez esetben nem név, hanem rang! :P

Professor Pizka · http://raerunk.blog.hu/ 2011.01.17. 19:12:18

@altoid: A felettese Oberhauptbahnhof, Überhauptbahnhof, vagy közte van még a Sturmbahnhof?

altoid · http://altoid.inda.hu/ 2011.01.17. 19:21:31

@Professor Pizka: Bahnof, Hauptbahnof, Zentralhauptbahnof, Obersturmbannzentralhauptbahnhof!

2011.01.17. 19:22:52

@Professor Pizka: közte Frau Landungsbrücke van. Szerelmük gyümölcse pedig a kis Haltestelle.

altoid · http://altoid.inda.hu/ 2011.01.17. 19:22:54

@altoid: A francba, a Bahnhof-rol lemaradt egy h...

Celtic 2011.01.17. 19:33:16

...es en barom, csak most olvastam vegig :) Zsenialis, ami ott fent ossze lett szedve, teljesen otthon ereztem magam :) Amikor minden szo elhangzott mar ezerszer, de az ember nem tudja megunni a felidezest.
süti beállítások módosítása