Szavazás: kedvenc kommentelőd / Posztajánló: Karácsonyi mondatok

2010/12/23. - írta: Modor Tibi

 

Na, kedveskéim: köszönjük a többszáz jelölést, ezek alapján itt és most lehet ténylegesen szavazni. Úgy szilveszter környékééig pörgetjük a jelölteket, aztán meglátjuk. Számokat még nem mondok: a legtöbb jelölést Topóka, Patrick Bateman, bajor gizi, Prof. Pizka és Frengi kapták - de szoros a mezőny. 

Minek kell ez a belterjes faszszopkodás? :-( belterjes szar lett az egész, sajnálom :C 

Na ez akár igaz is lehet, de hát tessék többször és jókat kommentelni, soha nem késő! Ha meg mégis, a posztok még csak olvashatóak néha.

Nézzük, milyen beszólásokat gyűjtöttem össze hirtelen:

  • altoid: intelligens. Na, megjottek az idegenszivu hungarofobok is... Te persze azzal is egyetertesz, mi, hogy Torok Balint veszelyes terrorista, es jogosan ul elozetesben a Hettoronyban mar evek ota?! Meg hogy janicsarbunozes igazabol nincs is?! Menj csak vissza a karakalpak fajtikaidhoz Taskent-be, es viheted az Isztanbuli offshore szamlaidat is!
  • bajor gizella: mert eredeti. Sajátos stílus. Mert tökéletes minden megszólalása. Élvezetes, humoros, könnyed. Egyedi. Csak. Jó a dumája.
  • BlassiusRövid, tömör és láthatólag eléggé egy beteg állat...:) Mert készen van teljesen.
  • Brother LoveMert csak, mert szerintem radikáljobber. szellemes, okos, nem bántja a másikat, nem erőltetett, nem folyik a vízcsapból is, hitele, nem egy vetítő és erőlködőgép. Kurva jo stilusa van.
  •  cd-r: Saját kérésére kivettem a listából, de egy virtuális különdíjat küldök neki azért - nagyra tartom az emberKÉt.
  • Csirke72: Mert mindenkinek fel tudja baszni az agyát a trollkodása.
  • El Topo"Tudom, hogy néha unalmas vagyok a havashenrikes formámmal, de boldogult legénykoromban dolgoztam olyan helyen, ahol", Mindenhol volt - hol nem volt? Mindent látott, mindenkit rántott, minden helyzetbe belekeveredett, minden helyzetből ügyesen kikeveredett. Több minden volt, mint Havas Henrik, és élvezetesebben is adja elő. "volt egy ilyen csajom..." mert nagy kamumájszter:D mert kibaszott jó arc. ő ír messze a legjobban. Erzsebet is jó, mert ufó. Fasza zsidó gyerek! mert ismer, és ha nem őt írom, tán kiderül, azt is tudja, hol lakom :-) nem okoskodós, nem demagóg, mégis igaza van...és meg humorérzéke.
  • Erzsebetha írna egy könyvet az életéről, megvenném. bírom a stílusát, szerintem vicces és szórakoztató. megkockáztatom, hogy fiktív karakter. Ő az egyetlen igazán modoros kommentelő, oda nem illő okoskodására a többiek mindig udvarias csenddel válaszolnak..
  • Frengimert 50+ éves létére több vér van a pucájában, mint bárkinek 20 évesen. következetessége a zéróhoz konvergál, ha valaki jelzi neki, akkor lapít. A legempatikusabb, abszolít bírom! szellemes.
  • lárvalányhajmit kérdezősköcc, köcsög? érdekes, értelmes, vicces stílus. olyan kis csöcsös milfnek képzelem, azért.
  • Mitya IvanovMert helyettem is megírja.
  • noirpvicces, de életszerű, földhözragadt emberke. azért, mert magasra tartja a geeklányok zászlaját, és mert jó humora van. Gyakorlatilag bármelyik megszólalása. Ráadásul nő létére műszaki arc.
  • Patrick Batemanbudai anyuka, ésatöbbi, ésatöbbi - a kommentjei új szintre emelik a posztokat. Mert vicces, mindig on-topic,jó meglátásai vannak, és mert a kommentjein látszik, hogy egy szuper fickó lehet (már ha férfi egyáltalán). bajor gizellával örökös miniposzt bajnokok. gyakran jobbak a hozzaszolasai, mint maga a poszt! Mert olyan elementáris erővel kapja el egy-egy helyzet, figura sajátos hangulatát, mint motoros fűrész a részeg fatolvaj (óvatlanul, dzsentri tempóval lazán a nyak köré tekert és így a végénél túl hosszúra hagyott) sálját. mélységes keserűségen átszűrűdő életszemlélet, modorosblog  Alekosza. a párbeszédbe fulladó kommentek helyett MÁSOKKAL ELLENTÉTBEN nem hivalkodó mégis tartalmas kommenteket ír.
  • Professor Pizkaönirónia rulez. választékos nyelvezet, remek anekdoták. Ritkán szólal meg, de akkor baromi jó, van öniróniája, nincs elszállva magától. Kellő arányban keverednek a kommentjeiben a 'finomságok'.
  • scsaba1: nagyon vágja, miről van szó, nem offol soha. Hozzászólásai önmagukért beszélnek.
  • Styxx: mer úgy lát mint teee. Ritkán ír, de akkor üt. Szellemes és jól ír, sohasem bánt senkit. há me egy állat. sírva röhögök a posztjain. őket mindig elolvasom, még 200 fölötti kommentnél is (Topóval).
  • Szoció PataKomentjei többnyire pozitívak, barátágosak és akkor sem szórja az észt és nem oktat ki senkit, ha az ő szakterületéről tol valami bődületes hülyeséget valamelyikünk.
  • TradeMark: mert ritkán ír, de askkor durva. fácsén aktívabb:DD azt mondta meghív egy sörre.
  • Vészmadárolyan kis művelt ipse. Már-már annyira modorosan kötekszik, hogy még a szarra is csomót kötne :) Mondandó és stílus alapján ő jön be legjobban.

 



 

És hát a végére jöjjön egy ilyen a Hartayblogról: Mondatok, melyeket nem szívesen hallunk karácsonykor.
 

Csak úgy tudtam megvenni neked ezt az ajándékot, hogy hitelt vettem fel a nevedre. Itt írd alá, légy szíves:

 

Dehogy lángol a fa, már csak parázslik.  

Konzerv halászlé, na és? Máskor úgy odavagytok a konzervekért. 

Nem, a laptopot nem te kapod. A tiéd az a hat pár horgolt zokni, és az a szép neonzöld pulcsi USA felirattal.

Tovább!

214 komment

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Modor Tibi · http://modoros.blog.hu 2010.12.27. 13:23:40

Rövid jelentés: Patrick és Topó nagyon elhúztak, és fej-fej mellett haladnak. Elképesztő.

Plusz Ernokét is belevettem a buliba - elfelejtették az ívvel jelölni, de szövegesen kapott egy meggyőző pro érvet :))

1szárazaranyosbalek 2010.12.27. 13:28:40

Én lemaradtam, hogy most akkor lárvalányhaj nem-e milf-e, sima-e, bő csésze illetve 85E?

szellőláb 2010.12.27. 17:53:15

@Vérnyúl, Döme, Dagi, Fufu, avagy a Jó, a Rossz, és: Na, ha tényleg hölgyemény, akkor nem láttam még eleget. Kösz, hogy a linket nem nekem küldted: az ilyen zenétől 10 perc után azt is bevállalnám, amit gondolatban sem követtem el.

vincere 2010.12.27. 22:12:46

@Modor Tibi: én mindkettőjükre szavaztam. bocs, lehet, h. csak egyre lehetett volna... egyszerűen nem tudok dönteni! Patrick az értelem, Topo az érzelem :)

El Topo (Sgt. Elias) 2010.12.28. 07:58:33

@vincere:

Ojvé! Igazán köszönöm, hogy rám is szavaztál, Vincere!:)
De azért nem tudom megállni, hogy ne szóljak: egy férfinak nem annyira egyértelműen bók, ha azt mondják róla, hogy valakivel szemben(aki az értelem), ő az érzelem. Érted hogy mondom.

El Topo (Sgt. Elias) 2010.12.28. 11:14:18

@Professor Pizka:

A belsőségeimet csak hagyjuk!
Egyetlen kedvező narratívát tudok elképzelni: ha Vincere azt akarta mondani a kommentjével, hogy Patrick-nak respektálja az eszét, belém viszont fülig szerelmes.

Professor Pizka · http://raerunk.blog.hu/ 2010.12.28. 11:20:08

@El Topo (Sgt. Elias): mit szóljak én, a nevető harmadik, akitől elhúztak? Se szép nem vagyok, se okos, sőt még...az sem, ami te igen. Halmozottan hátrányos helyzet ez, kérem :-)

El Topo (Sgt. Elias) 2010.12.28. 11:36:19

@Professor Pizka:

Á, dehogy!:) Ha értetlennek tűnök, akkor olyan értetlen is vagyok, mint a lampel rocskája.

El Topo (Sgt. Elias) 2010.12.28. 11:42:22

@Professor Pizka: Őőőőőő, rákérdezhetek? Zsidó?

Na de hogy jön ez ide?

Professor Pizka · http://raerunk.blog.hu/ 2010.12.28. 11:48:27

@El Topo (Sgt. Elias): ez egy amolyan szalon-zsidózás akart lenni, márhogy én se szép és érzelemdús nem vagyok, mint te, sem okos, mint Patrick Bateman. Még fővárosi karrierhez segíthetne a származás, dehát ugye, azok, ők, kazárok, dőltbetűsek... de ma valahogy nem megy a kettős beszéd. Ez van ha az ember két ünnep közt dolgozik, még egy rendes jobbik-utánzás se jön ki belőle...

El Topo (Sgt. Elias) 2010.12.28. 11:51:12

@Professor Pizka:

Úbazmeg, ha még annyira sem vagy szép, mint én, akkor te aztán tényleg nem lehetsz hétköznapi jelenség!

El Topo (Sgt. Elias) 2010.12.28. 11:54:25

@Professor Pizka:

Mit mondjak? Engem se szoktak összetéveszteni jóképű filmsztárokkal.
Jobb lenne, ha Vincere végre feloldaná a feszültséget ahelyett, hogy itt találgatunk.:D

Professor Pizka · http://raerunk.blog.hu/ 2010.12.28. 11:57:09

@El Topo (Sgt. Elias): végül is P. B. már sikerrel becsajozott, úgyhogy igazán sorra kerülhetsz te is mint a modorosblog következő Don Juan-ja.

Professor Pizka · http://raerunk.blog.hu/ 2010.12.28. 11:59:16

@El Topo (Sgt. Elias): mi ez a hümmögés? Mit titkolsz, Elias? Ne feledd, egy nőt megszerezni és nem eldicsekedni vele annyi, mint titokban átúszni az óceánt!

El Topo (Sgt. Elias) 2010.12.28. 12:05:15

@Professor Pizka:

Szó sincs arról, hogy megszereztem volna Vincerét, viszont van itt nekem egy másik, aránylag ritkábban kommentelő hölgy.:)

Professor Pizka · http://raerunk.blog.hu/ 2010.12.28. 12:07:27

ó, az erkölcsi fartő. Én meg elmehetek a protestáns erkölcseimmel a picsába. Ha van még hely.

El Topo (Sgt. Elias) 2010.12.28. 12:09:18

@Professor Pizka: Hát ezt talán valaki olyantól kérdezd, akinek van olyanja!:D

Professor Pizka · http://raerunk.blog.hu/ 2010.12.28. 12:11:49

@El Topo (Sgt. Elias): majd szerkesztek én is ilyen google űrlapot és lehet majd jelentkezni, selejtezők, beszavazó show, miegymás.

vincere 2010.12.28. 17:31:18

@El Topo (Sgt. Elias): nahát akkor nincs is itt semmi feszkó :)
én különben is külföldön élek

El Topo (Sgt. Elias) 2010.12.28. 18:55:51

@vincere:

Pár ezer kilométer mondjuk nem nagy cucc, jártam én miskolcra sajtos-tejfölösért.
Csak azért érdekelt volna, hogy mégis hogy értetted ezt az érzelmi tzémát.:D

vincere 2010.12.28. 20:47:32

@El Topo (Sgt. Elias): gondoltam, jobb ezt előre tisztázni! olyan sztori szenvedő alanya voltam emiatt, h. a szakítóson az év posztját írhattam volna belőle...

egyébként jól vágod a narratívát, ha érted, hogy mondom :)

Professor Pizka · http://raerunk.blog.hu/ 2010.12.28. 20:57:15

a fülledt erotika szaga terjeng. Égnek a bitek, izzanak portok, a modoroson netkúrásból űznek sportot.

Professor Pizka · http://raerunk.blog.hu/ 2010.12.28. 21:23:25

@altoid: nem, ezek kivételesen a kommunisták voltak.

El Topo (Sgt. Elias) 2010.12.28. 21:27:51

@vincere:

Nah, gyere Vincere, borulj a tüdőmre és mesélj!
Egyébként melyik narratívát? Ami számomra kedvező, vagy a másik?

El Topo (Sgt. Elias) 2010.12.28. 21:34:57

@altoid:

Hogyne!
Vannak ugye a liberális, pornográf, kommunista, budapesti zsidók; másrészt a pornográf, kommunista, budapesti, zsidó kommunisták.

Professor Pizka · http://raerunk.blog.hu/ 2010.12.28. 21:34:59

@altoid: te most provokálsz hogy írjak egy modoros judeo-szabadkőműves-marxista-miújság-van-tulajdonképpen-a-derivátumok-féktelen-kereskedelmével-világszerte miniposztot, miközben a háttérben El Topo (sgt. elias) már ölelgeti is a nőt a háttérben? :-)

vincere 2010.12.28. 21:35:11

@El Topo (Sgt. Elias): nagyon értetlen vagy, tényleg :)

El Topo (Sgt. Elias) 2010.12.28. 21:37:31

@Professor Pizka:

Nem ölelgetem, most mondta, hogy párezer kilométerrel arrébb van.
@vincere:
Jó, akkor a kedvezőbb. Na.

altoid · http://altoid.inda.hu/ 2010.12.28. 21:38:58

@Professor Pizka: A gojok figyelmenek elterelese, mikozben lenyuljuk a noiket osi zsido trukk (mar a Bibliaban is benne volt).

Professor Pizka · http://raerunk.blog.hu/ 2010.12.28. 21:52:11

@altoid: ma valahogy nincs kedvem a zsidózáshoz. Meg úgy általában az alternatív művészethez. Alkotói válság, hűtőt olvasztok.

raerunk.blog.hu/2010/12/16/finom_gasztronomia

pause 2010.12.31. 17:04:00

@Professor Pizka: Váncsa sírva könyörgne hogy a szárnysegéded lehessen:D :D

blueqkazoo · http://borbely.bplaced.net/ 2011.01.02. 15:49:01

Szevasztok!

Új év lévén elhatároztam, hogy minden blogba amelynek visszatérő olvasója vagyok, teszek egy "Boldog-csakígytovább-olvasomésjó" hozzászólást.
Ezek után feltérképeztem a kínálatot, majd rá kellett jönnöm: kicsit több mint egy, azaz kettő egész blog van, amit rendszeresen követek.
Hogy ne offoljak szanaszét mindent, ezért igyekszem olyan poszthoz írni, amihez még kapcsolódik is valamennyire a röfögésem.
Itt a választásom a "Szavazás: kedvenc kommentelőd / Posztajánló: Karácsonyi mondatok" című remekre esett.

Viszont feltűnt valami:
-"belterjes faszszopkodás?"
-"tessék többször és jókat kommentelni, soha nem késő! Ha meg mégis, a posztok még csak olvashatóak néha."

Nos, igen! De vajon csak ez a két "fajta" létezik? Körülnéztem a blogon (pontosabban a címkéknél) és nem találtam olyat, ami a "Modoros blogolvasót/Írót/Kommentelőt
említené. Amennyiben tévednék, akkor a "belterjesek" úgyis kijavítanak!

És akkor, ha már így belejöttem:

Modoros blogolvasó:

Az olvasó:

Ez vagyok én. Csak olvas, soha nem kommentel, van saját véleménye, amit bölcsen meg is tart magának. Kedvencein jókat mosolyog, az általa hülyének tartottakon még jobban.
Egy részüknek (én) a lehetőség adott lenne a kommenteléshez, hisz akármikor be tudna lépni -már regisztrált- de általában egyszerűen lusta.
"Ez jó! Akár azt is lehetne rá írni... Ááá, majd mások... Meg mobilon pötyögni..? Nyeeem... Holnap, ha még nem lesz rá válasz, akkor, a gépnél!"
Másnap: "Még nincs válasz! De már megnyitottam ezt a hülye SVG-t, le kell adni, a kávé is kész... Majd..."
Másik fele kb. ugyanez, csak még a regisztráció előtti fázisban.
Csak néhány blogot követ, de azt alaposan.

A néha megszólaló

Általában hülyeségeket ír, témához nem kapcsolódik, viszont igyekszik belefolyni bármely "belterjes" beszélgetésbe. Senkit nem érdekel, ezért a második - harmadik
próbálkozásnál feladja, két hét szünet, majd újrakezdi. Tudja magáról, hogy sokkal okosabb a törzskommentelőknél, jobban is ír, valamint valószínű szebb is.
Előfordulási hely: mindenütt, ahol lehet hozzászólni.
Minden tisztelet az ebbe a csoportba /A néha megszólaló/ tartozó egyéneknek, akik ritkán ugyan, de szenzációs mondatokkal gazdagítják az olvasó tudástárát, illetve veszik igénybe röhögésre használt izmait.

A törzs:

A legtöbben jók! Általában saját bloggal is rendelkeznek, némelyikük humoristákat meghazudtoló stílussal rendelkezik. Ismerik egymást (néha személyesen is), valóban közösséget alkotnak. Nem/ritkán offolnak, hozzászólásaik teszik kerekké a posztot. Ahol van rá lehetőség, saját írást is küldenek be.
Kommentjeik nem ritkán adnak ötletet új posztokhoz is.
Néhány helyen van jelen, de ott minden mennyiségben, még akár szavazni is lehet rá!

Mára ennyit, majd valamikor folytatom! (ha a "törzs" tagjai nem sorolnak "A néha megszólaló" első csoportjához)

A legjobbakat!

altoid · http://altoid.inda.hu/ 2011.01.02. 19:15:37

@blueqkazoo: Nekem nagyon tetszett a kis szösszeneted. Annak idején én is sokáig csak néma olvasó voltam, amíg rá nem szántam magam a kommentelésre. Szerintem te is szóljál hozzá gyakrabban, úgy lehet bekerülni a "belső körbe". Kis türelemmel nem is olyan nehéz, mindenki örül a vérfrissítésnek.

Professor Pizka · http://raerunk.blog.hu/ 2011.01.03. 09:33:28

@altoid: ha esetleg az ifjú blogger egy tizenkilenc éves, párductestű, nimfomán hölgy, akkor különösen :-)

vészmadár (pica pica) · http://feleslegesszavaink.blog.hu 2011.01.03. 12:58:21

@blueqkazoo: a törzs csak annyit jelent, sokat pofázik. Kellően sokat pofázással bárkit jelölhetnek törzsgárdatagnak (engem is, pedig néha hónapokig nem írok, amikor épp olyan hullámban vagyok). azaz ez is olyan, hogy nem kell minőséget produkálnod (nem is jó az, így reggeli előtt), puszta mennyiségi hatással is bekerülhetsz ebbe az elitbe...

hehe

blueqkazoo · http://borbely.bplaced.net/ 2011.01.04. 12:11:28

@blur7: Ó, igen! Igen, igen, igen...
(Térdre ereszkedik, fejet hajt.)
Nem voltam elég alapos.
Mea culpa mea maxima culpa...

blueqkazoo · http://borbely.bplaced.net/ 2011.01.04. 12:13:38

@altoid: Köszönöm! Megfontolom javaslatod, csak az a fránya lustaság, az lesz a gátló...

blueqkazoo · http://borbely.bplaced.net/ 2011.01.04. 12:19:12

@Professor Pizka: Ööö... Izé... Hááát... Majdnem, de néhány apró eltérés azért van...

"tizenkilenc éves" - harminc
"párductestű" - macitestű
"nimfomán" - ez relatív
"hölgy" - úr

vészmadár (pica pica) · http://feleslegesszavaink.blog.hu 2011.01.04. 13:01:10

@blueqkazoo: persze. Ideológiailag a legegyyszerűbben képviselhető irány a "rajtam kívül mindenki hülye"

Egy fokkal körülményesebb, a "rajtam kívül mindenki hülye, bár tulajdonképp én is."

vincere 2011.01.04. 20:59:57

@Professor Pizka: nem tudom szó nélkül hagyni, h. egy nő 19 fölött már nem is lehet párductestű?!

El Topo (Sgt. Elias) 2011.01.05. 07:51:02

@vincere:

De még mennyire hogy lehet!
Még duplájával is.

Professor Pizka · http://raerunk.blog.hu/ 2011.01.05. 08:11:33

@vincere: csak az a hamvas naivitás, az múlik el és sokkal többet kell dolgozni rajta :-)

El Topo (Sgt. Elias) 2011.01.05. 08:16:18

@Professor Pizka:

Viszont megéri a befektetett energiát.
Jó hogy én már egy vén sz...ivar vagyok (Vészmadár szerint) de az a helyzet, hogy ismerek pár 17-19 éves lányt. És hát csinosak, meg minden, de nagyon felszínes small talkon kívül semmiféle közös témát nem tudok velük elképzelni. És hát napi 24 órán keresztül nem lehet gyömöszölni.

Professor Pizka · http://raerunk.blog.hu/ 2011.01.05. 08:19:44

@El Topo (Sgt. Elias): És hát napi 24 órán keresztül nem lehet gyömöszölni.

Egy bizonyos kor után lehet, hogy nem :-D

El Topo (Sgt. Elias) 2011.01.05. 08:23:40

@Professor Pizka:
Én már bőven abban a korban vagyok, ha érted hogy mondom.
Az úgynevezett mégdemár korban.

vészmadár (pica pica) · http://feleslegesszavaink.blog.hu 2011.01.05. 08:25:15

lehet, hogy nem lehet 24 órában gyömöszölni, de meg kell próbálni:)

El Topo (Sgt. Elias) 2011.01.05. 08:27:47

A mégdemár korú férfiakról csak azért nem írok posztot nektek, mert egy kicsit túlságosan személyes és kellemetlen.

El Topo (Sgt. Elias) 2011.01.05. 09:06:50

@vészmadár (pica pica):

Amiben vagyok, hombre.
Amikor az ember MÉG azt hiszi, hogy megehet két rőf méregerős sültkolbászt vacsorára (mint egy 20 éves), DE MÁR egész éjszaka nem alszik tőle, úgy fáj a gyomra( mert elmúlt 40).
Amikor azt gondolja az illető, hogy MÉG kijöhet az uszodából félig megtörölközve, DE MÁR megnáthásodik, mert nem olyan a keringése, mint pár évvel ezelőtt.
És így tovább.

vészmadár (pica pica) · http://feleslegesszavaink.blog.hu 2011.01.05. 10:21:22

@El Topo (Sgt. Elias): nem lehetséges olyan összefüggés, hogy ha 20 évesen nem 2 rőf kolbászt toltál volna, csak egyet, akkor esetleg 70 évesen is megehetnéd az egy rőföt, ugyanúgy mint 20 évesen, ellentétben azokkal, akik háromról indulva 50 éves korukra elérték a nulla rőföt?

El Topo (Sgt. Elias) 2011.01.05. 10:23:11

@vészmadár (pica pica):

Minden lehetséges, de azért valljuk be: az emberek idősebb korukra többnyire nem teherbíróbbak lesznek.

Ernoke 2011.01.05. 10:30:35

@El Topo (Sgt. Elias): én kivétel vagyok, mert többet bírok most, mint 10 éve, sőt, sokkal jobban nézek ki most, mint 20 évesen. pedig elég sokat tettem azért, h ez ne így legyen.:D

Ernoke 2011.01.05. 10:31:40

@El Topo (Sgt. Elias): amit még akartam írni az öntömjénezésen kívül, az az, h lehet, h a tested gyengébb lesz az "öregedéssel", de pszichésen sokkal erősebb leszel, és ez nagyon tudja az előbbit kompenzálni.

El Topo (Sgt. Elias) 2011.01.05. 10:33:12

@Ernoke:

Te most itt (hogy is mondjam csak) illegeted magad az orrom előtt? Akarod tudni, mennyit bír még az öreg rozmár?:D:D:D

Celtic 2011.01.05. 10:34:35

Minthoyg Topoval majdnem egyidosek vagyunk, en is erzem a MegDeMar hatasat. Amugy Somogyi Pal (Ludas Matyi) egyik irasa volt. Sajna, nem talalom a neten az irast, de pl. ebben a konyvben megjelent:

www.antikvarium.hu/ant/book.php?konyv-cim=tessek-sohajtani&ID=62138

(Talan majd bescannelem egyszer ezt az irast)

Ernoke 2011.01.05. 10:36:29

@El Topo (Sgt. Elias): frászt.:P csak utálom, mikor 41 évesen ilyen öreges dumákat nyomatsz, amikor tulajdonképpen fiatal vagy még. plusz, tényleg nem törvényszerű, h 20 évesen az ember teherbíróbb, mint 30 vagy akár 40.

El Topo (Sgt. Elias) 2011.01.05. 10:41:03

@Ernoke:
Csak annyit akartam mondani, amit különben te is leírtál, hogy az embernek ennyi idős korában már szüksége van az eszére. 20 évesen még simán leugrottam a másodikról egy homokbuckára, és bele sem gondoltam, hogy bajom eshetne. Ma már azért ilyeneket nem csinálok.

Ernoke 2011.01.05. 11:17:47

@El Topo (Sgt. Elias): én meg hálistennek sokkal merészebb vagyok, mint 20 évesen, úgyh ez se korfüggő.:)

El Topo (Sgt. Elias) 2011.01.05. 11:20:16

@Ernoke:

Hát, mondjuk vannak dolgok, amikben én is.

vészmadár (pica pica) · http://feleslegesszavaink.blog.hu 2011.01.05. 11:27:33

@Ernoke: a merészség csak kellően kirafinált vegyészet kérdése.

Ernoke 2011.01.05. 11:28:56

@vészmadár (pica pica): na ezt nem értem, mi az, h Kirafinált Vegyészet?:D

vészmadár (pica pica) · http://feleslegesszavaink.blog.hu 2011.01.05. 11:30:05

kellően fiatal partnerrel amúgy karbantartható vagy, egy szintig. Aztán elkezd lestrapálni, de az már másik történet:)

vészmadár (pica pica) · http://feleslegesszavaink.blog.hu 2011.01.05. 11:31:10

@Ernoke: Aurórával élve, asszem:

"Mások lettek a módszerek:
finomabbak a gyógyszerek!"

El Topo (Sgt. Elias) 2011.01.05. 11:42:01

@vészmadár (pica pica):

Úgy van! A túl fiatal partnerrel viszont megtörténhet az, hogy az ember majd negyven évesen azt veszi észre, hogy egy diszkóban boxol egy galerivel.
Legalábbis az egyik ismerősöm így járt.

Ernoke 2011.01.05. 12:42:57

@vészmadár (pica pica): ezt sem értem, de biztos bennem van a hiba.
a fiatal partnereket meg sosem szerettem, a 30 éves kor előnye többek között az is, h a normális férfiak átkerültek a saját korosztályomba ahelyett, h 10-15 évvel idősebbek lennének.:)
plusz, árulja már el nekem valaki, h egy 40 éves mi a túróról tud beszélgetni egy 20 évessel? mondjuk zene, partylife meg ilyesmi lehet még közös téma, de ezen kívül nem sokat tudok elképzelni.

El Topo (Sgt. Elias) 2011.01.05. 13:10:43

@Ernoke:

Ernőke, Drága! A20 évvel fiatalabb partnernek annyi előnye van mindössze, hogy nincsenek striák a seggén, és rózsás a nunija. Slussz.

El Topo (Sgt. Elias) 2011.01.05. 13:46:00

@vészmadár (pica pica):
Nettóban. De ha szembeállítunk velük bizonyos hátrányokat, már nem ennyire tiszta a kép.

Ernoke 2011.01.05. 14:14:22

@vészmadár (pica pica): ja, végülis igazad van. a legfontosabb kérdés úgyis az, h ki milyen zenét szeret, én például sosem járnék olyannal, aki nem szereti a goát, érted.:D

Professor Pizka · http://raerunk.blog.hu/ 2011.01.05. 21:05:52

@El Topo (Sgt. Elias): negyvenévesen az ember hordjon kést. Vagy üssön rögtön torokra.

Professor Pizka · http://raerunk.blog.hu/ 2011.01.05. 21:08:03

@Ernoke: Orgonaépítészet? Milyen szépen szól az a Shantz és ahhoz képest kellemetlenül érces az a Klais és modorosan oldschhol az a Flentrop...

Professor Pizka · http://raerunk.blog.hu/ 2011.01.05. 21:11:05

@Ernoke: hááát megnéztem ezt a goa dolgot. Inkább az orgonák. :-)

Ernoke 2011.01.06. 10:13:27

@Professor Pizka: én sem kifejezetten a zene miatt bukom rá ennyire. egyszerűen sehol máshol nem tudok olyan nyugodtan, pihentetően szórakozni, mint egy goapartyn. úgy látom, ez az irányzat vitte magával azt, ami 10-12 éve még a többi partyzenében is többé-kevésbé megvolt, de ma már nincs. ok, ez is mainstreamebb lett, de még mindig megvan az az érzés, h együtt bulizik rá a 20 éves hajléktalan és a 45 éves öltönyös menedzser, és mindenki szarik arra, ki vagy egyébként.
(amúgy nyilván vicceltem magával a hozzászólással, bár szerencsére olyannal vagyok együtt, aki maga is csak így szeret szórakozni. ideges is lennék, ha kocsmázni kellene vele járnom.)

vincere 2011.01.06. 10:14:21

@El Topo (Sgt. Elias): akkor megnyugodtam :)
azért a duplája még nem vagyok, de a múlt héten is huszonévesnek néztek...

@Professor Pizka: ja, naivitást azt valóban hiába vársz

vincere 2011.01.06. 10:17:17

@Ernoke: én is sokkal jobban nézek ki, mint 20 évesen, és ez a külső mellett pont azért van, mert az itt emlegetett naivitást felváltotta valami más :)
na jó, én se dícsérem magam tovább

Ernoke 2011.01.06. 10:31:10

@vincere: engem is folyton max. 25-nek hisznek. ez a kárpótlásom azért, h 20 évesen mindig 14-nek gondoltak.:D

lárvalányhaj 2011.01.06. 12:05:30

@Ernoke:

"a fiatal partnereket meg sosem szerettem, a 30 éves kor előnye többek között az is, h a normális férfiak átkerültek a saját korosztályomba ahelyett, h 10-15 évvel idősebbek lennének.:)"

+1
Az a baj, hogy a huszonéves srácok többsége tele van komplexusokkal, meg egy csomó belső ellentmondással, amik miatt elég nehéz harmonikus kapcsolatot kialakítani velük. Egy harmincéves férfiban ezek az ellentmondások már letisztulnak, meg valahogy sokkal magabiztosabbak.
Plusz egy huszonéves srác nagyon a csaj külsejére van rágerjedve, meg még nem sikerült lejönni a "dugjunk meg minél több lányt"-tripről. Az idősebb férfiak ennél már érettebben gondolkoznak.

Persze biztos vagyok benne, hogy az ide kommentelő férfiak huszonévesen is nagyon érettek és belsőérték-centrikusak voltak :)

lárvalányhaj 2011.01.06. 12:09:39

@Ernoke:

A 20 éves nő + 40 éves férfi felállás nekem nem igazán jött be. Aki ennyivel idősebb, az hajlamos veled úgy bánni, mint egy éretlen kis csitrivel. Neked sosem lehet igazad vele szemben, mert ő sokkal tapasztaltabb, többet látott a világból, következésképpen okosabb is, és a te véleményedet egy pöccintéssel lesöpri. A velem egy cipőben járó/járt barátnők is hasonló dolgokat nyilatkoztak.

vészmadár (pica pica) · http://feleslegesszavaink.blog.hu 2011.01.06. 12:35:26

@lárvalányhaj:

ad1: fordítva, én 30+-osan sem vagyok még ilyen érett és belsőérték-centrikus:)
ad2: 20-as lány és 31-es pasi?:)

Ernoke 2011.01.06. 12:42:25

@lárvalányhaj: 20 éves kora körül a legtöbb embernek nincs még annyi élettapasztalata, h magát vagy másokat jól ítéljen meg, ez nem nemspecifikus. és ebben egy idősebb, tanító partner nagyon sokat tud segíteni, nekem ezért ennyi idős koromban tetszett a 15-20 év korkülönbség. szerencsésnek tartom azokat a lányokat, akiket átsegített a nehéz korszakon egy ilyen partner arról nem is beszélve, mennyivel jobban néznek ki a 20 éveseknél. a nagy korkülönbség idősebb korban kemény szívás (te még ugrabugrálnál, amikor ő már öreg), de arra még az ember 20 évesen nem gondol.:)

vészmadár (pica pica) · http://feleslegesszavaink.blog.hu 2011.01.06. 13:22:56

@Ernoke: és akkor az ugrabugrált dekódolja ki-ki, ahogy akarja:)

El Topo (Sgt. Elias) 2011.01.06. 18:48:54

Húszéves suncit minden negyvenes férfinak!
süti beállítások módosítása