A sportszerű edző

2011/03/30. - írta: Modor Tibi

-Velkai úr, az NTK vendégeként 2-0-ra kapott ki az Ön csapata - Bende sípmester három, szabályosnak tűnő góltól fosztotta meg önöket - hogyan értékeli a történteket?

-Nem az én tisztem, hogy a játékvezetők tevékenységét minősítsem. A mi dolgunk az, hogy körülményektől függetlenül mindig eggyel többet rúgjunk, mint az ellenfél, a játékvezetőkkel pedig semmilyen szín alatt ne foglalkozzunk. Amennyiben Bende sporttárs - asszisztenseivel együtt - úgy ítélte meg, hogy góljaink szabálytalan körülmények között születtek, akkor ítéletüket kötelességünk elfogadni és tiszteletben tartani.

-Hogyan látja a Knienieder partjelző által - sokak szerint tévesen - beintett szabálytalanságokat, melynek következtében 3 büntetőt ítéltek meg az NTK-nak?

-Nem mutogatunk másokra, nekünk így is meg kellett volna vernünk Illyés Béla legénységét. A futball egy olyan játék, amit 22 férfi játszik, és mindig egy góllal többet kell rúgni, mint az ellenfél. És a végén mindig a holland meg a svéd színekben induló bevándorlók győznek. Olyan kétértelmű utalásokat tenni, hogy lejtett a hazai pálya vagy nem indultunk egyenlő esélyekkel, az nem vall sportemberi magatartásra - a Fegyelmi Bizottság teljes joggal vonja felelősségre az ilyen kijelentéseket tevő kollégáinkat.

-Különösen érdekes ez annak fényében, hogy a 3 kihagyott enntékás büntető után a házigazdák második gólját maga a játékvezető szerezte, a hálóba kézzel juttatott labdával?

-Nézze, a szabálykönyv világosan megmondja, hogy elszigetelt eseteknél bizony a bíró is a pálya része - ha róla kerül a gólvonal mögé a játékszer, akkor az szabályos gól.

-Az egyre gyakoribb vitatható ítéleteket követően ismét felerősödtek a hangok a sajtó és a szurkolók körében, hogy újra kellene tárgyalni a videóbíró bevezetésének lehetőségét. Ön hogy látja ezt?

-A videóbíróval csak a játék szépségét ölnénk ki a futballból. Az emberi tényező a legszebb ebben a játékban, és - pestiesen szólva - benne van a pakliban az is, hogy egyes tévedések bizony befolyásolhatják a mérkőzéseket. De hosszú távon ezek a tévedések kiegyenlítődnek, pl. Bernben vagy a török-magyaron, meg hát a holland-magyaron is gyakran döntöttek a kárunkra a játékvezetők - nem beszélve a legendás Latisevről -, de hát másrészről majd biztos megadnak 1-2 szabálytalan gólt San Marino ellen.

-Velkai úr, köszönjük szépen, hogy rendelkezésünkre állt - sok sikert kívánok a bajnokság fennmaradó fordulóiban!

-Én köszönöm.

65 komment

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kirani 2011.03.30. 12:53:46

Tisztázzuk, hogy ilyen edző nincs. Vagy ha van is, annyira alacsony osztályban, hogy sosem nyilatkozik nyilvánosan. Én legalábbis mindig a Wenger-féle megnyilvánulásokat hallom - na, ő is megérne egy posztot :-))

Mitya Ivanov 2011.03.30. 13:03:51

faszom a hiperkorrekt emberekbe.
Ki kell mondani, amit gondolunk.

Húzzon el a teljes ****bérenc NLSZ meg a JV Bizottság is a k.annyába aztán ott szopkodja a nem írom le kiknek a faszát

Kirani 2011.03.30. 13:04:30

Emellett a szöveg zseniális, persze :-)

Mitya Ivanov 2011.03.30. 13:13:35

@Kirani:
Garami Józsefnek hívják ezt az edzőt

Kirani 2011.03.30. 13:15:42

@Mitya Ivanov: Jogos, szégyenszemre elfelejtettem őt... Hamu a fejemre.

El Topo (Sgt. Elias) 2011.03.30. 13:27:07

Egyáltalán nem nézek soccer-t, de képtelen vagyok belátni, mi a jóisten faszáért tenné tönkre a játékot a videobíró használata. Rendes, igazi focinál tökéletesen működik.

Mitya Ivanov 2011.03.30. 13:35:48

@El Topo (Sgt. Elias):
működik a rugby-ban is, szerintem very well, ott a controversial try-ket csekkolja a referee
szóval szerintem is működne. Kérdés az, hogy hol vezessék be és hol ne. Mert megye 1-ben valszeg nincs rá cash.

Kurtz ezredes · http://gyuloltellensegeink.blog.hu 2011.03.30. 14:00:57

@El Topo (Sgt. Elias):
Nem lehetne csalni. Gondolj bele milyen lenne úgy a szákker. Az első 5 vébécímből kb 4et más nyert volna.

Szocio Pata (kikvogymukblog) 2011.03.30. 14:34:20

Remek poszt, felhívás egy keringőre, hogy kielemezzük a tegnapi meccset. Előrebocsátom: a norvég fjordszökevénynek bassza a rozmár az anyját! A tegnapi ítéletnél még videobíró sem kellett volna, nem 10-20 centi tévedésről volt szó, hanem a szabálykönyv nem ismeréséről. Hát mi a fókának a faszát tanult ez a heringzabáló az én adómból?! (na jó, ez túlzás). Sajnálom az esetet, 3-1 ről már aláztuk/olléztuk volna a spanglitekerőket, de úgy tűnik, nekünk még a csoda sem jár.

Mitya Ivanov 2011.03.30. 14:36:37

@Szocio Pata (kikvogymukblog):
de ha akkor 1-1 lett volna, akkor nem úgy és nem akkor lett volna 2-1, ahogy egyébként lett, hanem lehet, hogy sehogy. Mert különben közünk nem volt a meccshez, a hollandok sétálva rúgták a gólokat nekünk.

vészmadár (pica pica) · http://feleslegesszavaink.blog.hu 2011.03.30. 14:38:56

a fociban kurva sok a pénz. ennyi a lényeg, mivel kurva sok benne a pénz, ezért bűnszövetkezetek irányítják. Létezik ugye rendszer, amivel a csalások, tévedések nagy része kiszűrhető lenne. Nem, azt ne vezessük be, mert... mert miért? Jah, válasz az nincs (a mese az nem válasz). Mintha a hídépítésnél nem használhatnánk mérőműszereket, mert ez aláássa a híd összedőlési esélyeit. Hehe.

Miért nincsenek a fociban buzik? Miért nem téma focinál a dopping? Mert nincs? dehogy, mert sok pénz van benne.

májkifiam 2011.03.30. 14:52:33

@ vészmadár (pica pica) · picapica.blog.hu 2011.03.30. 14:38:56

azt a kurva mindenit te miket tudsz, eskü tisztellek...

Modor Tibi · http://modoros.blog.hu 2011.03.30. 14:54:26

@Mitya Ivanov: kivéve, amikor bekapták a 3+1-et tőlünk :P

coucou 2011.03.30. 15:03:48

azér az mekkora oltás már a végén, hogy San Marino ellen majd csak 2 szabálytalan góllal tudunk nyerni :))

dzzzzz 2011.03.30. 15:07:21

A kedvencem, hogy az edzőt meg szokták büntetni már csak azért, mert azt mondja, hogy a bíró tévedett.

El Topo (Sgt. Elias) 2011.03.30. 15:10:02

@vészmadár (pica pica):

Hehehe, az NFL-ben meg alig van egy kis zseton,ott elfér a videobíró.:D

Mitya Ivanov 2011.03.30. 15:24:58

@Modor Tibi:
ez a meccs olyan volt mint az 1997-es bajnoki idényben az MTK-Csepel. Az is 5-3 lett, és az MTK akkor rúgott gólt, amikor akart. Meccs közben sansza sem volt a Csepelnek a győzelemre, pedig ők is vezettek.
Nem véletlen, hogy a hollandok is amint tudták, megfordították a meccset 3-2-re. Majd jött még gyorsan kettő, amikor megint _meleg_volt_a_pite.

Szocio Pata (kikvogymukblog) 2011.03.30. 15:26:48

@Mitya Ivanov:
Lett volna-lett volna, lárifári. Én a tényekről beszélek: 2+1gól=3 gól. Dehát ki akarja, hogy mi nyerjünk?! Egyáltalán kit érdeklünk magunkon kívül? Hát ez az. Itt adok igazat Vészmadárnak, a focit pénzügyi maffia irányítja (UEFA, FIFA) , a bírókat nem kell megzsírozni, elég ha csak tartják magukat a dealhez. Pld hogy a Barcelona minden évben döntős legyen. Hogy miért? AZért mert kb 1milliárd hülyegyerek Barca mezt vesz, cselszi mezt meg csak 100 millió. Azért. Aztán röhöghetünk,, mint két éve, hogy a cselszki focistákat szinte fegyverrel vadászni lehetett a 16oson belül, akkor sem kaptak tizenegyest. Vagy Van Persiet azért állítják ki, amiért Messinek mégcsak nem is legyintenek. Pofátlanul és gátlástalanul lehet csalni. A videóbiró ezt zavarná. Ezért nem lesz bevezetve.

Kurtz ezredes · http://gyuloltellensegeink.blog.hu 2011.03.30. 15:36:00

Magyar Emberként Werner Liebrich óta egész egyszerűen tilos lenne szeretni ezt a szart. Minden rendes sportban a mentőig vernek, ha ekkora féreg vagy.

2011.03.30. 16:10:30

Tavaly a 60 éves évfordulón ha nem néztem meg 100x berni döntő góljait, hát egyszer sem.
Ha bele gondolok, hogy akkor a csapatnak a kertek alatt kellett haza menni, most meg már évtizedek óta a VB közelébe sem kerülnek, akkor azt kell mondjam, megérdemeltük.
Nem jó nektek az ezüst érem? Hát tessék!

Styxx 2011.03.30. 16:22:18

@vészmadár (pica pica):
Klassz kis vulgár-összeesküvés-elmélet, csak kár, hogy a tények makacs dolgok. Nem, hogy buzi-, d emég pedo-buzibotrány is esett meg fociban. Pl: goo.gl/28LcX 45 év börire itélni, azért nem elmismásolt ejnye-bejnye.
Kipattant doppingügyet hiányolsz? Egy Maradona nevű, eléggé ismert kézilabdarúgót pédául A 94-es focivébéről kellett, ohgy hazahúzzon dopping vétség miatt.
Good try, de az most nem jött be.
Ha a nők és a rokkantak is ugyanolyan jók lennének benne, mint a férfiak, akkor a foci lenne a világ legdemoktarikus sportja.
Magas szinten aztán nem számít, hogy apucinak mennyi a pénze. Ha a zIlletőben benne van a szupertehetség, akkor kikaparják egy riói favellából is, mint tették azt pl Ronaldinoval. De még kallódó pécsi szipus gyerek is kaphat egy esélyt a Hitgyüli és a foci segítségével, lásd Gera.
A többi már szorgalom és szerencse kérdése, d egyetlen egy igazán nagy játékos se középszerű favágó, űberhasznos, vízhordó csapatember, aki ennél nem több, hanem istenadta focitehetség.

Styxx 2011.03.30. 16:43:07

akkor a foci lenne a világ legdemoktarikus sportja. =
világ legdemokratikusabb dolga, bcs

2011.03.30. 17:08:19

@Mitya Ivanov: Garami enntéká edző:) Az ominózus csapat a vendégük volt, tán a mexikói csodakovács a főszereplő...:)

Winston Smith 2011.03.30. 18:04:43

Ez a figura Verebes "Mágus" József tökéletes ellentéte.

A Mágus (Umbro sportkabátban, sapkában) simán lenyilatkozza egy töksima 0-2-s vereség után, hogy a játék képe alapján a meccset 3-2-re nekünk kellett volna győzni.

Mindez arra alapozva, hogy a csapata a meccs 90 perce alatt háromszor is az ellenfél 16-osa közelébe tudott jutni.

Igaz hogy az ellenfél közben rúgott még két kapufát, volt egy meg nem adott tizenegyese, meg úgy általában 3 percenként alakított ki ajtó-ablak helyzeteket a Mágus csapatának kapuja előtt, de ilyen apróságoktól a Mágus nagyvonalúan eltekint.

Winston Smith 2011.03.30. 18:15:14

Ja, és ha gonosz akarok lenni:

"-Velkai úr, köszönjük szépen, hogy rendelkezésünkre állt - sok sikert kívánok a bajnokság fennmaradó fordulóiban!

-Én köszönöm."

És Velkai úr elbattyog a fogadóirodába felvenni az 5 millió forint nyereményt, mivel a játékosai és a bíró megkenéséről értesülve feldobott egy kisebb összeget a csapata vereségére.

Modor Tibi · http://modoros.blog.hu 2011.03.30. 18:20:57

@Frengi: attól a csapattól az arany volt a jogos elvárás. Ha választani lehetne, hogy jussunk ki és essünk ki a 16 között, vagy veszítsük el a döntőt megint, szerintem a többség inkább a 16-ot választaná.

Az ezüstérem sok nemzetnek leküzdhetetlen stigma és átok, ld. csehszlovákok (ha újra egyesülnek, még lehetnek persze világbajnokok), hollandok vagy mi.

@Kurtz ezredes: magyar emberként lehetetlen szeretni az amerikai focit :)

2011.03.30. 18:33:37

@Modor Tibi: szerintem aki oda kijut az már mindenképpen nyert
Még Maradonáékat is hősként ünnepelték tavaly. A németekről már nem is szólok, egy rossz szó nem hangzott el, nem kerestek bűnbakot, pedig nagyon nyerni akartak.

Styxx 2011.03.30. 18:35:02

@Kurtz ezredes: @Modor Tibi:
magyar emberként lehetetlen szeretni a MAI magyar focit :)

Modor Tibi · http://modoros.blog.hu 2011.03.30. 18:42:43

@Frengi: ja, de az argentinok meg a németek is nyertek elégszer. Nem mondom, hogy mindet tiszta eszközökkel, de van aranyérmük. Utána már mindegy, lehet gálázni.

@Styxx: én csak azt szeretem pedig :) inkább egy Kispest-Újpest, mint egy magyar-francia női kézidöntő :D

Styxx 2011.03.30. 18:54:38

@Modor Tibi:
Pedig Görbicz Anita mezcseréjét szívesen megnézném:-)
Abban nem értünk egyet, hogy úgy elvérezni, mint Bernben (meg nem adott gól, stb)erkölcsi győzelem. A foci szvsz azon kevés dolgok egyike (a másik, ami így kapásból eszembe jut, az a box) ahol az erkölcsi győzelem, nem csupán MODOROS frázis. Ugyan fáj, hogy nem lett a miénk a kupa, de sokkal jobb ez így, mint ha mondjuk olyan sótlanul, kibekkelve nyerünk, mint a görögök a 2004-es EB-t.

2011.03.30. 18:58:30

@Modor Tibi: a hollandok azért legalább egy eb-t behúztak és klub szinten is elég jól nyomják időnként

2011.03.30. 19:09:57

@Modor Tibi: az amerikai foci tényleg nem túl jó, a rögbi sokkal jobb, az ausztrál foci meg még sokkal jobb:)

Kurtz ezredes · http://gyuloltellensegeink.blog.hu 2011.03.30. 19:12:36

@Modor Tibi: @Styxx:
Én már sajnálom, hogy ez az angol verzió lett ilyen népszerű. Az amerikaiban már világbajnokok lennénk, olyan imádni való Nosetackle sztárokkal, mint Fekete Laci. Kurvára fingunk nem lenne róla ki az a Totti, mert a legnépszerűbb olasz focista Carlo Pedersoli lenne, cr pedig buzikurvaként keresné a betevőt.

Styxx 2011.03.30. 19:36:23

@Kurtz ezredes:
Szerintem kicsit lebecsülöd a saját sportágad űzőinek az agyi kapacitását. Fekete Laci max a koszos sportszerkót gyűjthetné össze. Kevés irritálóbb, magát viccesnek (és eszesnek) tartó, szakmunkás humorú figurát látni médiában. Hozzá képest az Irigy Hónaljmirigy Kőhalmi Zoltán.
A mi sportunk nem hiába a vízilabda, kár, hogy nem sok mindenki mást izgat. Kell hozzá ész, a szabályok kuszák, és egy csomó suttyó trükköt be lehet vetni (pl. borotvapengével előrenyiszált gatyát, majd reklamálni, hogy az ellenfél milyen barbár, nem letépte.)
Pólót rajtunk kívül más nem is játszik szépen, mondjuk a spanyolok, csak ők meg nem olyan jók (de jó ezt leírni:-)) A szerbek erőnlétből-adrenalinból tolják, horvátok, montenegróiak dettó.
Szerintem az olyan fiatal figurák, mint te, ha jó sokáig élnek, még villoghattok ezzel, hogy volt egy sportág, mégpedig csapat-labdajáték, amiben a furfangos magyarok a legfőbb versenyt, az olimpiát, látványos, elegáns játékkal, rendre megnyerte.

Modor Tibi · http://modoros.blog.hu 2011.03.30. 19:45:45

@Styxx: mi meg azt mondjuk, hogy rúgjanak ellenünk minden 11-est mellé, és nyerjünk világraszóló szar játékkal vb-t :) "mert az évkönyvekbe már csak az kerül, hogy..."

@Hadrian77: az igaz, de az EB az csak ilyen himihumi dolog, mint vízilabdában a vébé. Itt a VB, ott az olimpia a csúcs.

Kurtz ezredes · http://gyuloltellensegeink.blog.hu 2011.03.30. 19:47:15

@Styxx: Az amcsifoci az egyik legbonyolultabb játék amúgy, de noseba jó lenne lacika, oda nem kell ész. Igazából ha ekkora disznó vagy, már alapból kurva vicces, bármit csinálsz.

Styxx 2011.03.30. 19:54:22

@Modor Tibi:
Ne okozz csalódást nekem azzal, hogy statisztikára gyúrsz. Ez olyan, mintha a blogod szar lenne (bocs, ha tényleg az:-)) de nem csak a kultúrt, hanem az abszolút kategóriát is megnyerted volna a Golden Blogon. Most akkor mi a fontosabb? A titulus, vagy, hogy élvezetes-e amit csinálsz?
@Kurtz ezredes:
Ez biztos így van. A. focihoz nagyon láma vagyok, egy nagy benga-állat meg mindig vicces, lásd a "palánk alatt" (hopplá, modorosság) S. O'Neilt, vagy amilyen volt Tkacsenko. (egyébként tök béna kosaras, de közelharcban verhetetlen, a harcsabajsza meg priceless)

2011.03.30. 19:56:35

@Modor Tibi: azért a komoly válogatottak európaiak, lehet hogy én vagyok figyelmetlen, de úgy láttam azért komolyan veszik ez eb-t a csapatok.

Modor Tibi · http://modoros.blog.hu 2011.03.30. 20:06:37

@Styxx: nem statisztika, hanem (vég)eredmény. Az erkölcsi győzelem senkit nem érdekel sajnos, és a szurkolókat se vigasztalja.

@Hadrian77: persze, de szerintem bárki elcserélne 3 EB-t is egy VB-aranyért. Játékos, szurkoló.

Styxx 2011.03.30. 20:14:05

@Modor Tibi:
A berni magyar csapatról a mai napig sóvárogva beszélnek, a Portugáliában EB-nyertes görögökről meg max Otto Rehhagel apropóján.
Szerintem meg nagyon is számít az erkölcsi győzelem.
Blogos példával, itt van például a Tarda. Soha sem nyert semmit, mégis a szórakoztató blogok között legenda. Vagy Vasfüggöny-popos példa: A Lady Carnevallal Karel Gott soha sem nyert semmiféle dalfesztivált, minden mással igen. (Ringo, John, George and Paul stb). Mégis a bohémek Korda Gyurijáról minden Vasfüggöny-fesztivál-pop-rajongónak a Lady Carnevalugrik be.

2011.03.30. 20:14:08

@Modor Tibi: egyértelmű, de azért megtesznek mindent az EB-n is. De asszem ez más sportágakban is így van. A kiváló magyar sportújságírókat idézve ez kérem az igazi profizmus...:)

Modor Tibi · http://modoros.blog.hu 2011.03.30. 20:20:24

@Styxx: persze, mert az VB volt, a másik meg EB, és ez is jelzi a kettő rangja közötti különbséget. Engem nem vigasztal. A fociban le kell győzni az ellenfelet, blogolás ezzel szemben teljesen pacifista, "művészet a művészetért"-műfaj. Itt nem kell legyőzni senkit.

Styxx 2011.03.30. 21:59:55

@Modor Tibi:
oké, elismerem, a blogolás nem valami jó példa (habár egy Egyenlítő - Mandiner csörte Wittner Mária oda-vissza lekurvázásával elég szélsőséges megnyilvánulása a pacifizmusnak:-)) De egy fos-játékkal nyert VB se sokkal nagyobb dicsőség, mint egy EB. Lásd az angolok '66-os győzelme, aminek mintha éppen valami Modor Tibi adott volna a napokban egy elegáns fricskát:-)

Modor Tibi · http://modoros.blog.hu 2011.03.30. 22:32:29

@Styxx: óóó, hát a blogoszféra, igen. Szerencsére létezik még a politikai, reklám- és médiablogokon kívül még saját, értékes tartalom is, még ha mindez nincs is mindig szem előtt - érted, mire gondolok :D

Hát ja. Az angolok kamugyőzelmét is elcserélném a két ezüstre. Már várom, hogy mikor kérdezik meg, hogy cserélnék-e :)

vészmadár (pica pica) · http://feleslegesszavaink.blog.hu 2011.03.31. 08:49:22

@Styxx: hehe, kipattant 3 drogügy? akkor nyilván csak én gondolom, hogy semmivel nincs kevesebb doppingolás, mint a kerékpárban, ahol versenyenként 8 pattan ki. Persze én simán elhiszem, ha te mondod, hogy ezek a gyerekek a milánói makarónitól képesek meccsenként 10+ kilométer, váltott iramú futásra, hetente háromszor.

vészmadár (pica pica) · http://feleslegesszavaink.blog.hu 2011.03.31. 08:59:13

@El Topo (Sgt. Elias): világviszonylatban utána kellene nézni, szerintem az NFL a töredékét hozza a focinak.

@Styxx: miért, szted a goldenblog az tényleg arról szólt, kire hányan szavaznak? na ne már. Nem érdekel különösebben, Tibi konkrétan véletlenül tényleg a legnépszerűbb vagy épp szilyékkel egy suliba járt, mert a blog szempontjából lényegtelen, nézzük inkább Török Gábor elemezéseit: mekkora sunyi jógyerekes hipe már, hogy egy professzionális politikai elemző blognak álcázott, politikai megrendelésre készült népnevelésével megnyeretik az "amatőr" blogok versenyét.

muhaha. És akkor higgyük el, hogy a fociban az győz, aki jobb? olvassátok fentebb SzocioPata elemzését a a 100 ezer chelsea-drukker kontra 1millió barcadrukker vonatkozásában...

Zorita 2011.03.31. 09:05:08

@Szocio Pata (kikvogymukblog):
"Hát mi a fókának a faszát tanult ez a heringzabáló az én adómból?! (na jó, ez túlzás)."

nem, nem túlzás, ha fociról van szó, nem lehet csak itt karcolgatni a felszínt, óvatosan utalgatni - még, még! :))

El Topo (Sgt. Elias) 2011.03.31. 09:16:07

@vészmadár (pica pica):

Az glattmindegy, szerintem, hogy világviszonylatban mi-mennyit hoz. Tudjuk, hogy az amerikaiaknak Amerika a világ. Ausgetippelt leszarják, mennyi a soccerben forgó pénz világviszonylatban. Viszont fontos nekik, hogy a fizető néző fullos kiszolgálást kapjon, amiben az is benne van, hogy a kedvenc csapatukat ne szopathassa meg a csíkos egy elnézés miatt, mert akkor legközelebb egyszerűen nem menne el a meccsre. Márpedig a csapatok és a liga kizárólag a nézőkből él, nuku állami támogatás, meg ilyesmi. És ne mondd, hogy ott vannak a TV bevételek, mert van olyan szabály, hogy ha a stadionban 3 (három) százaléknál magasabb az üres helyek száma, akkor a TV nem közvetítheti a meccset. Az NFL-ben nem látsz üres lelátókat a képernyőn.

KürtiT (Tromb74) 2011.03.31. 10:12:58

@vészmadár (pica pica): Szoktam olvasgatni TG blogját, nem tartom vérlázítónan elfogultnak. Persze keményen szubjektív, de ha ezt tudomásul vesszük, akkor élvezhető.

Viszont ez az amatőr blog vonal tényleg hányingert keltő.

@Modor Tibi: Arany Farmermellény 2010 lesz? ...vagy csak lemaradtam valamiről?

Modor Tibi · http://modoros.blog.hu 2011.03.31. 10:31:33

@vészmadár (pica pica): érdekes lenne összeírni, hogy az ismertebb blogok közül hány valóban amatőr és civil.

@Tromb74: nem lesz, unom, meg a személyeskedést se szeretem. Majd kitalálunk mást.

2011.03.31. 11:17:26

@Tromb74: @Modor Tibi: vettem egyet magamnak, épp most, sajnos nem arany, de nekem megteszi.

Mitya Ivanov 2011.03.31. 11:19:58

@vészmadár (pica pica): @Szocio Pata (kikvogymukblog):

azért volt már olyan hogy a chelsea kiütötte a barcát a BL ből.
Meg olyan is volt, hogy a szintén nagy reklámértékkel bíró és a tinilányok kedvenceit a soraiban tudó (Beckham, Owen, most Cronaldo) Real MAdrid évekig nem nyert semmilyen európai trófeát.

vészmadár (pica pica) · http://feleslegesszavaink.blog.hu 2011.03.31. 11:44:38

@Modor Tibi: én nem is ott húzom meg a dolgot, hogy ebből él-e. Mert akár egy hobbiblog is alakulhat úgy, hogy megél belőle. Az már érdekesebb, amikor hosszú szakmai múlttal rendelkező papíralapú újságíró más néven blogol. Töröknél az a bajom, hogy amolyan 2.0-s Worluk-ként, adva a látszatelfogulatlanságra népnevel, mert rájöttek többen, nagyobb hatalom a zindexes blogmegmondás krémje, mint egy népszabadságba oltott magyar nemzet. Töröknek bérelt helye van az ajánlóban ( e tekintetben a mandíner-malackaraj vonalhoz tartozik, mindegy milyne szart ír, akkor is kirakja a blogtündér. Félre ne érts, nyilván sokan is olvassák, meg a malacot is, meg a mandínert is, csak ne nézzük egymást teljesen hülyének (e tekintetben még a malac a legtisztább, ott nem is titok, ki kivel van, mi a kötődés...)

KürtiT (Tromb74) 2011.03.31. 12:01:19

@vészmadár (pica pica): Hát profinak pedig azt kell tekinteni, aki hivatásszerűen űzi ezt a sportot. A kötődés még nem jelent sokat. Nem kell feltétlenül pártkötödésről beszélni, világnézete azért szinte mindenkinek van, ez pedig nyilván determinálja a téma megválasztását, és annak megközelítését is.

Az az olvasó, aki pusztán csak Worlukra, vagy csak Törökre bízza, hogy kialakítsák a véleményét egyszerűen hülye. Viszont ez igaz egy totál független, amatör blog esetén is.

Judea · http://roleplay.blog.hu 2011.03.31. 12:07:16

"És a végén mindig a holland meg a svéd színekben induló bevándorlók győznek."

Ez találó. Kedvencem a francia válogatott: www.mlsz.hu/felnottkepzes/kepek/080406utanpotlas02.jpg

Ez 2006-os kép, ha valaki mutat egy olyan tagot akinek a nagyapja francia földön született akkor meglepődnék.

Azt is hozzá kellene tenni, hogy olyan bevándorlók akiket már őslakosok tanítottak játszani.

Egyébként ha csak őslakosok játszhatnának, lehet világbajnokok lennénk.

vészmadár (pica pica) · http://feleslegesszavaink.blog.hu 2011.03.31. 12:18:42

@Tromb74: nem érted a lényeget. Miért elemez Török? Azért, mert olthatatlan önkifejezési vágy jött rá hirtelen? ugyanmár... manipulatív, nem is kicsit szándékoltan, miközben őrzi a látszatát, hogy hiperkorrekt kiegyensúlyozott (nézd meg, nem véletlenül vele egyidőben a sokkal nyíltabban konfrontatív és sokkal megosztóbb Worluk le is került a színről, vegetálgat a maga kis Magyar Gyermek projektjével. Törökúr meg jópofi kiegyensúlyozottan elemezget és jelentősen véleményalakító. A goldenblogos győzelme semmi más célt nem szolgál, mint hogy a kétkedőket megvezesse, hogy ááá, ez egy magánvélemény itten, senkinek nem lekötelezve írogat egy ember, és hát oszt ide is meg oda is, végülis biztos nem mond hülyeségeket, etc. (most ahdd ne utaljak vissza egész addig, hogy még Rákosi is tartott arra embereket, hogy kicsit őket is gyepálhassa a belsős sajtója, azaz a látszatra már akkor is adtak. török kb. annyira aggálytalan (és nem világnézete okán, ami persze mindenkinek van), mint mondjuk a hetihetes.

KürtiT (Tromb74) 2011.03.31. 12:33:27

@vészmadár (pica pica): Oké, ebben igazad van. Én sem vádolnám elfogulatlansággal, objektívitással. Azzal sem, hogy nem párt pénzből ellemezget.
Ezért mondtam, hogy hányás ez az amatőr blog imázs.

Ettől még elolvasom a posztjait, csak a fentiek figyelembevételével nem fogom iránytűnek használni.

Fapuma (törölt) 2011.03.31. 17:38:43

Gondolom Jose Mourinho volt a minta.

Nadiposzi (törölt) 2011.03.31. 21:13:17

@Tromb74: @vészmadár (pica pica):
Na ja, bár én örülök a cserének. A TW féle MagyarNarancsos kurva laza megmondó emberkedés elég szánalmas ma már. Túlélte magát a dolog, na. Itt van helyette a jól fésült, szebben fogalmazó Török blogtárs. Akinek előnyére válik, hogy csak arról ír, amihez ért. Politológia. Ennyi. Ezért mondjuk becsülöm a liberális faszagyerek publicistákhoz képest, akik mindenhez értenek, és bármiből levezetik neked, hogy egy mucsai bunkó vagy. Aki fasiszta.

vészmadár (pica pica) · http://feleslegesszavaink.blog.hu 2011.04.01. 08:30:38

@Nadiposzi: ez engem nem érint, én tényleg mucsai vagyok, bár nem fasiszta:)

Nadiposzi (törölt) 2011.04.01. 08:56:36

@vészmadár (pica pica):
Komló nem Mucsa!
Én az egyéb lakott terület címen illetném, ha muszáj.

vészmadár (pica pica) · http://feleslegesszavaink.blog.hu 2011.04.01. 09:13:28

@Nadiposzi: pécsett egy olyan mondás járja, hogy komló nem a semmi közepe, de onnan már látszik.
süti beállítások módosítása