Olvasói rovat - A modoros szingli

2010/10/24. - írta: Modor Tibi

(Az írás és a nick alapján azt hittem először, hogy lány írta, de ezek szerint talán mégsem. Ez egy "Ketten a világ ellen"-szerzőpáros inkább :)) A kört talán túlságosan leszűkíti, de éppen ezért vannak benne találó megállapítások. - Tibi)

 

Szia Tibi!

Barátnőmmel régóta forgunk a téma körül és sokszor mókázunk a szinglik modorosságán, úgyhogy írtam egy rövid olvasói szösszenetet róla. Lehet, hogy már érintettétek a témát, régi olvasótok vagyok, de talán ez egy kicsit más aspektusból közelíti meg a leányzókat.

Ha tetszik és gondolod, hozzátok le nyugodtan!

További jó munkát nektek, remek a blog!

Üdv:

vörös panda
 

 

 


A Modoros fesztiválszingli

A modoros szinglit könnyű felismerni. Általában hármas osztagba tömörülnek, testalkatukat tekintve korántsem vékonyak, ám különösebben túlsúlyosnak sem nevezném őket, hiszen továbbra is „piacképesek”. Ismertető jelük, hogy a társadalom felső rétegeihez tartoznak, hiszen öltözködési igényeik komoly anyagi ráfordítást igényelnek. Épp ezért az ilyen lányok bajosan ügyelnek arra, hogy ne legyenek feltűnőek, de mégis olyan stílusban öltözködjenek, amitől „sajátosak” és egyediek legyenek. Ezt a stílust innentől kezdve a magukénak tekintik és észre sem veszik, hogy rajtuk kívül még sokan hordanak hasonlóan nagy gyűrűket (általában ha kell a fél kézfejüket kitakarja), hatalmas sálakat (leginkább a háundemm lelkes látogatói) és természetesen tornacipőt. Azonban a tornacipő kiválasztásánál fontos szempont, hogy ne a csillagos amerikai tömegmárkát vásároljuk, hanem igyekezzünk valami kommersz, de mégis legyen tíz ezer forint körüli, csíkos és csak nyomokban térjen el a mások által hordottaktól. De ezek a minimális eltérések teszik őket „sajátosan egyedivé” és stílusteremtővé.

Tanulmányaikat általában pesti egyetemen végzik, kizárólag kevésbé megerőltető és nagy szabadidőt engedélyező pályákon. Életmódjuk további jellemzője, hogy szülőkkel élnek, vagy az általuk finanszírozott albérletben, ami remek lehetőséget nyújt arra, hogy megtarthassák hőn áhított és rettenetesen védett SZABADSÁGUKAT. A szülők dorgálásai helyett ráérnek 11-12 óra magasságában ébredni - a tegnap esti koncert úgyis megviselte őket, a reggeli kávé után pedig remek jó kis youtube-os linkekkel lehet ellátni a hasonszőrű szingli barátnőket azok Facebook-oldalán, a zenei videók alá pedig általában ilyen megjegyzéseket tűzve: „Tegnap este ♥” - „ Hát azt hiszem ennyi pálinkát is régen ittam” , netán egy sima „Like” vagy „Yesterday evening” is megteszi. Ne felejtsük, hogy a modoros szingli leányzó nem csak a koncertek előtt és után, de általában a nap további részében is próbálja „átnevelni” ismerősei zenei ízlését, amihez leginkább az elmúlt 10 év popszámait, vagy napjaink magyar fesztiválzenekarainak nótáit hívja segítségül.

A modoros szingli lány másik fő tulajdonsága, hogy trióban éli életét. Három hasonló testalkatú, hasonló szociális helyzetben lévő, hasonló zenét hallgató (hiszen együtt kell koncertre és fesztiválra járni, mégse legyen a 4 ütem rajongója szegény leányzó) és ami még fontosabb: HASONLÓAN SZINGLI legyen. A három fő remek előnyökkel jár: egyrészt ritkán kell nagy társaságban mozogni (legfeljebb születésnapokon), másrészt könnyedén ki lehet rekeszteni a harmadik barátnőt a fogatból, ha az közelebb enged egy pasit, vagy netán Dr. Atkins kúrájának köszönhetően pár kilóval könnyebbé válik nálunk. A hármasfogat egyik tagjának elfoglaltsága esetén még mindig van kivel lemenni Szimplába, romkocsmákba vagy egy 9. vonalas magyar zenekar laza kedd esti koncertjére (mert máskor ugye nincs fellépési lehetőség, még egy utolsó krimóban sem).

A szingli triók a fesztiválszezon oszlopos tagjai, részt vesznek minden jelentős zenei eseményen, de arra nagyon figyelnek, hogy az elektronikus/metál rendezvények fotóin még messziről se lehessen őket felismerni. Így általában a VOLT-Balaton Sound-SzigetFesztivál lelkes látogatói, de nem vetik meg néhány város utcafesztiválját sem, ami remek lehetőséget jelent a már említett „sajátosan egyedi” stílus megrajzolására.

Természetesen a fesztiválokat követően olykor heteket várnak, hogy feltöltsék a fényképeket a közösségi portálokra, a feltöltés után viszont nagyon figyelnek arra, hogy a kisebb zenei rendezvényekről is beszámoljanak képek formájában, és ha a trió másik tagja pasikkal vagy netán zenészekkel szerepel egy képen, akkor nagyon kell arra figyelni, hogy a kommentek között megemlítse, hogy Ő is ott járt: „Ezt a képet ugye én készítettem?” / „Húúú de nagyon durva buli volt ez, remélem emlékszel, hogy mennyit ittunk, ha letagadnád én biztos tanusítom ♥”.

A fesztiválok és a szezon lezártát követően Facebookon tudtunkra adja az illető, hogy ő most bizony eltűnik napokra aludni, mert pihennie kell, de pár órára rá már újabb zenei videókkal ajándékoz meg minket, várva, hogy valaki kapjon az alkalmon és a kommentek között hogylétéről és kimerültségi állapotáról érdeklődhessen. Nem telik el pár óra - pár nap, és a trió tagjai feltűnnek a pesti underground sziluettjében, sálat és laza kabátot viselve, fröccsözgetve, sörözgetve átbeszélni egymással a fesztiválszezon eseményeit. A modoros szingli lány legfontosabb fogyasztási cikkei: kávé, alternatív cigaretta (minimum 550-600 Forintos, lehetőleg slim, de néha azt is megunva normál verzió), sör (az alakra figyelve, de azért nem megvetve az árpa adományát) és napjaink legfőbb gyorsítója: a pálinka. A modoros szingli nem iszik más töményet, alkalomadtán borozik, de azt is általában ritka férfi randevúi alkalmából, amikor nem vállalhatja fel a sört, csak némi unszolás után. A modoros szingli nem iszik utcán, kedveli a füstös romkocsmák hangulatát, szeret a koncerten sörrel állni: „Na nem gondolod Orsikám, hogy majd egy parkban fogok iszogatni a sok csöves között, amikor a kedvenceim játszanak éppen?” – „ Ezzel is az előadót támogatom érted, ha már koncertre megyek, nem majomkodok a színpadtól 200 méterre csak, hogy 200 forinttal olcsóbban ihassak”.

A modoros szingli lány nem mutatkozik az alternatív zenekarok első soraiban, de azért figyelemmel kíséri a zenekarok életét, tudja, hogy mikor jön az új album, hogy a gitáros hol nyaralt, hogy kinek milyen barátnője/felesége van és elengedhetetlen számára, hogy legyen közös élmény a zenekar tagjaival egy közös fotó, egy koccintás, vagy egy Facebook-komment erejéig. Sokszor spontán megjegyzi, hogy a tárgyalt zenekarral kapcsolatban nála tájékozottabb ember nincs a társaságban, de mindezt úgy teszi, hogy ne tűnjön nyalásnak:

„Képzeld Jucus, múltkor voltam a koncertjükön és valami olyasmit mondtak a végén, hogy pár hétre leállnak a zenéléssel”

– „Igen tudok róla, a Zuborán Peti felesége most fog szülni, ezért megkérte a többieket, hogy kicsit szüneteljenek, így a Kormos Feri eldöntötte, hogy most fejezi be a pályaművét, szóval összehangolták egy kicsit a feladatokat érted. Na de mindegy, pont ezért kell elmenni az utolsóra, még akkor is, ha idén ez lesz a 19. pesti bulijuk, amin ott vagyok”.

A modoros szingli meghatározásánál még egy fontos tárgykört kell említenünk: a pasizást. A lánykák nem pasiznak, de azért talonban tartanak olyan fiúkat, akik erősítik az önbecsülésüket, néha meg lehet velük jelenni és alapot jelentenek a pasizási mottójukra:

„Csak nem gondolod, hogy leállok bárkivel? Nem sietek sehova érted, majd ha jön az igazi, akkor úgyis összejön, azt meg nem lehet keresni és várni. Addig inkább fiúbarátaim vannak, azért jó, ha valaki meghallgat az ellenkező nem részéről is”.

Minimálisra csökkentett szexuális életüket a legnagyobb titokban, alkoholos befolyás és végelkeseredettség nyomása alatt éli, reggel feszülten menekülve a helyzetből és aztán a partner számára említést sem téve a történtekről. Ha mégis szóba kerül a barátnőknél, akkor csak ennyit mond: „Néha erre is szükség van, azért én sem bírom a végtelenségig, de elég gyenge volt, maradjunk annyiban”. Ha társaságban csapják neki a szelet, akkor modorosan cicázik a fiúval, de figyel arra, hogy a minimális testi érintkezést ne váltsa csók: „Jajj Robi, te megint részeg vagy, ÉN NEM VAGYOK ILYEN”. Leszerelendő a helyzetet az őt egyre kínosabban ölelgető fiú karjaiból így távozik: „Nagyon szeretlek Robi, de részeg vagy, veszünk neked vizet és hívok neked egy taxit”. Ha a trió tagja mégis átlép egy szintet egy fiúval, akkor feldúlva közölni kell vele, hogy az a fiú neki is tetszett: „Orsikám, attól még mert én nem vagyok egy akkora k*rva mint te, tudod jól, hogy tetszik a Tomi. Nagyon jól tudtad!!!” A harmadig bandatag szerepe ilyenkor értékelődik fel, vele mindent ki lehet beszélni, presszionálni lehet a fekete bárányt kizárásokkal, kiközösítésekkel és további szankciókkal. A szabadság, mint uralkodó eszme azonban végül győzelmet arat és a sértett szingli békejobbot nyújt tékozló barátnőjének: „Nem esett jól, amit tettél, de most megvan az esélyünk arra, hogy együtt szívassuk meg ezt a bunkó Tomit, töröljük fel vele a padlót”.

A modoros szingli ekkor lejjebb ad a büszkeségéből, mert életük fő motorját, létezésük pillérét félti: a szabadságát és szingliségét. Hangoztatja ugyan, hogy gyűlöli a kötöttséget és neki az élete a legfontosabb, ám szabadidejében és otthoni magányában nem egyszer előfordul, hogy úticélokat, utazási lehetőségeket keresgél a neten egy jeles eseményre: a majdani nászútjára.

188 komment

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Stiel 2010.10.24. 08:54:12

Kimaradt: XY női magazin lelkes olvasója (vö: szentírás)! Tomi hátbadöfését és hasonló viselkedésmintákat sztem onnan tanulja.

El Topo (Sgt. Elias) 2010.10.24. 09:12:36

@Stiel:

Csak nem a cosmora gondolsz?:D
Egyszer beleolvastam, mert nem volt nálam könyv, és a fogorvosomnál cosmopolitan hegyek álltak. Hát... jobban fájt, mint a gyökérkezelés.

cd-r 2010.10.24. 09:51:35

meggyőződése, hogy akkezdetphiai nevű rap együttes szövegei a kortárs költészet határait súrolják. titkos férfiideálja: a biciklis futár. titokban zsédát hallgat, erre nem büszke, de a zagart egy olyan együttesnek tartja, amit "érteni kell".

Panzer 2010.10.24. 10:24:59

Emellett pedig a hasonszoru baratnokkel egyutt szoktak "csajos" filmeket/sorozatokat nezni moziban vagy otthon - amelyek ugye tipikusan arrol szolnak, hogy valakiknek sikerul kitorni a szingli-letbol.

Ezt kovetoen pedig jol megbeszelik, hogy ok nem is erre vagynak - azt a kerdest pedig gondosan nem teszik fel maguknak, hogy akkor miert is neztek meg az illeto filmet.

Augustin 2010.10.24. 10:28:30

@Stiel: Annak tagadása is. A modoros szingli szerintem sohasem vállalná fel, hogy olvas ilyesmit.

Augustin 2010.10.24. 10:31:04

@Panzer: A házasok rendszeres leszólása is ide tartozik, fűszerezve az olyan megjegyzésekkel, hogy majdnem minden házas ismerősük elvált már.

Panzer 2010.10.24. 10:38:55

Augustin: korrekt! :)

Tovabbi ismertetojel, hogy a felvett "kemeny, fuggetlen no" alarc pontosan addig mukodokepes, amig nem kerul a kozelukbe valami ismeros kisgyereke.
Nagyon (!) keves kiveteltol eltekintve ilyenkor teljesen elolvadnak (szep modoros szo ez is...), jatszananak a gyerekkel, nagyon mosolyognak, a tekintetuk kicsit befelhosodik, stb.

Aztan pedig azt is jol megbeszelik egymas kozt baratnok, hogy a kisgyerekekkel csak a gond van, es ki tudna elviselni az allando gyereksirast...

SATA 2010.10.24. 11:15:02

Nagyon jó lett, és egyértelműen hiánypótló írás!

Ha egyre gondolunk, én hozzátenném még, hogy ők gyakran megfordulnak a központi Szabó Ervinben, értelmiségi látszatot keltvén, de olykor tényleg csak pletykálás és melegedés céljából.

Közösségi oldalakon kínosan olyan profilképük van, ami alapján tényleg jó csajnak tűnnek.

A kamu underground kultúra teljesen irányítás alá vonta őket, ennek megfelelően kritika nélkül elfogadnak bármit, ami onnan jön, és suttyónak neveznek bármit, ami nem onnan jön.

Tehát: aki Audival jár és tuctuc megy nála épp, az bunkó. Akkor is, ha mérnök.

De aki Storno Turbo Mantra koncertre jár, ami indie, de electro és reggae is egyben, az egy haladó értelmiségi, szerintük. :) (amúgy ez fiktív bandanév, de gondolom rájöttetek)

Patrick Bateman 2010.10.24. 11:20:19

És majd' mindegyiknek van egy buli (buleey) előtti csoportképe, túlvilágított hálószoba háttere előtt (a falon kifektetett túlméretes karórát formázó sárga-fekete műanyagóra), csajok valós méretüknél egy számmal kisebb fekete miniruciba és rózsaszín haspólóba gyömöszölve, bizarr Laookon-csoportban összekapaszkodva. Képaláírás: "A három grácia".

El Topo (Sgt. Elias) 2010.10.24. 11:23:50

Ezek a csajok a saját jócsajságukat egyébként arra alapozzák, hogy tényleg mindig akad jelentkező, aki megkúrja őket. Igaz, ejakuláció után véget is vet a szépen induló kapcsolatnak.

manson karcsi · goo.gl/FVvVX 2010.10.24. 11:45:57

remélhetőleg ötven év múlva kihal ez az élősködő, társadalomidegen fajta.

2010.10.24. 11:49:32

Egész nagy részben egyet értek az írással :) De vannak részek, amik szerintem nem igazak: pl pálinka én inkább színes méregdrága egy decis koktélokra cserélném. Mert a szinglik körében a S and the C óta az a menő, hogy színes piákat kell y pohárból szürcsölni. Persze lehet befigyel egy-egy pálinka de én ezt nem látom jellemzőnek. A hármas fogat lehet több is mint 3, de valahogy mindig páratlan, mi pl 5-en voltunk, és most tényleg már csak 3-an vannak a csajok.
Jellemző még rájuk, hogy mindent kritizálnak legyen szó bármiről is. Az utcán sétálók ruhája, haja, táskája, a pasik, a munka, a tv sorozatok akármi. Lényeg hogy mindig ugyanaz a véleményük, és erről évekig tudnak beszélgetni.
Folyton sírnak a pasik után, de tény, ahogy le is van írva, ha jön valaki az sose jó. Mindig van kifogás miért nem jó.
Általában van egy meleg barátjuk, akivel büszkén sétálnak az utcán, mintha a pasijuk lenne, és titokban róla álmodoznak, és pont ezért hajtanak el minden pasit.

paranoid T.R. marcipan 2010.10.24. 11:58:10

Ez a típus 18-20 éves kb, még a kezdő egyetemista afffektálásával, a szingliség csak bónusz. bár tény, h nem mindenki növi ki.
@Bachterman: miért társadalomidegen? remekül beilleszkednek a fogyasztói társadalomba.

kvadrillio 2010.10.24. 12:08:30

hmm...helytálló megfigyelések.
most már csak az a kérdés, hogy te, milyen szögből figyelted meg őket: középen álltál-é vagy csak a széléről.....? :)

vargacsabi · https://photovargacsabi.hu/ 2010.10.24. 12:08:37

sorozatnézés mint szabadidős tevékenység is idetartozhat.

Kytia 2010.10.24. 12:14:33

@Patrick Bateman: @rosiegirl: Keveritek a kategóriákat. Amiről ti beszéltek (színes koktél, "három grácia"), azok a műkörmös plázapicsák. Jellemzőjük, hogy általában mindnek van valami kigyúrt pasija, és állandóan róluk beszélnek, majd néhány hét után már egy másik, de az előzőhöz igen hasonló pasival szerepelnek közös fotókon. Valamint, amikor nem csoportkép van, "három grácia" felirattal, akkor kettesben pózolnak "TimiMMEL", "KrisztiMMEL", vagy "BarbiMMAL" képaláírással.

A fesztiválos más. Szerintem ők főleg fröccsöt isznak, és fejből tudják azokat a helyeket, ahol a legolcsóbban lehet ilyet kapni. Ők ugyanis arra büszkék, hogy mennyire alternatívan tudják megoldani a problémákat, pl. a lerészegedést. A facebook-os fotókon meg nem az a lényeg, hogy minél jobban nézzenek ki, hanem, hogy minél viccesebben/eredetibben. Pl. a munkahelyi irodában melléfekszenek a cserepes pálmának és aláírják, hogy "amikor Hawaii-n nyaraltam".

Ezen kívül nem értek egyet a cikk utolsó részével sem. Ezek a lányok nem látszatfüggetlenek, hanem tényleg nem izgatja őket a családalapítás. Soha nem gondolnak a nászútjukra, vagy ilyesmikre. Különben sem tudnak elképzelni romantikusabbat, mint mondjuk kiülni a Citadellára egy üveg bor, meg egy spangli társaságában, az meg sok szervezést nem igényel.

Szóval összességében sok igazság van a cikkben, de ez a házassági rész kicsit kiábrándítóan Cosmopolitan-os lett.

Motorpenis 2010.10.24. 12:17:07

Én is úgy gondolom, hogy ezek inkább koktéloznak.

Azért vannak egyedül, mert "niiiiiincs egy nooormááális pasiiii" (illetve csak a külföldiek azok), továbbá ők most "karriert" csinálnak (hahaha, valahogy nem szokott sikerülni).

A barátnő téma is igaz, hozzátenném még, hogy szórakozóhelyen, meg egyéb alkalmakkor is él a barátnői vétó jelensége: a szórakozóhelyen Vikinek udvarolna egy tag, de Barbi és Csilla ellenőrzi, főleg, ha ez utóbbi két nő a rondább/elviselhetetlenebb, és ha úgy tűnik, hogy Viki összejönne a taggal, fejfájást, rosszullétet, nagyhalált előadva hazaindulásra szólítják Vikit.

Motorpenis 2010.10.24. 12:22:39

@Kytia: Pedig egyik munkatársam lánya pont ilyen. Ő is tudatos "szingli", ő nem akar férjet, meg gyereket (25 éves), már van diplomája. Koktélt iszik buliban, van csajszövetség, amit nem neveznék barátságnak (nőknél olyan nincs is), együtt mennek bulizni, egymással táncolnak, Balaton Sound is megvan, éééééés: a szárazbarát is. Pasi tartalékban, akivel el lehet menni olyan helyekre ahol illik pasival megjelenni. De szex nincs, illetve ki tudja...

Ajánlgatták nekem ezt a nőt, mert hát ő is diplomás, ugyanaz a végzettsége, de én összeadtam mindazt, amit hallottam róla, és kösz, de inkább nem. A ruháit hazahordja az anyjához mosatni, vasaltatni (mondjuk ilyen 40 éves nőben is ismerek), főzni nem tud, és amúgy tök jellegtelen tyúk.

Judea · http://roleplay.blog.hu 2010.10.24. 12:31:02

Katasztrofálisak az biztos, folyton csivitelnek, aktívoskodnak, mindent kritizálnak.

Kytia 2010.10.24. 12:35:51

@Motorpenis: A kategóriák közt nyilván vannak átfedések.:) Én az echte fesztiválosra gondoltam, aki színes sál/csíkos zokni kombóban nyomja. A cikkben megjelenített legtöbb jellemző azokra illik, szerintem. Ez a szárazbarátos dolog is elég kérdéses nekem, mert az én hasonló ismerőseim pl. a meleg barátokat részesítik előnyben. Azokkal is meg lehet jelenni, még különlegesebbnek is tűnnek az átlagheteroknál, és legalább garantáltan nem akarnak többet.:)

De hiszek neked, persze. Van olyan is. De szerintem azért egy igazi ortodox fesztiválozó nem kompromittálná magát valami hülye színű koktéllal.:)

2010.10.24. 12:44:49

@Kytia: Én pont ilyen voltam és mi nem pálinkáztunk koktéloztunk, nem volt kigyúrt pasink, semmi. A pláza cica meg a modoros szingli tök más a plázacica sose singli.. sokáig mert kell "Mackó" aki minden drága szart a segge alá tol. A modoros szingli maga veszi, nagyjából az egész fizuját/zsebpénzét cipőre táskára és ilyenekre költi, és igenis az öltözködés a lényeg. Talán ott lehet a kavar, hogy ezek a kategóriák nem járnak alternatív koncertekre, csak menő trendi koncertekre (Lady Gaga, Adam Lambert stb)

Patrick Bateman 2010.10.24. 12:45:14

@paranoid T.R. marcipan: Nemnemnem. Ők épphogy kissé túlkorosak, harmincadik születésnapjuk után két-három évvel, a Facebookon örök 29 évesen. Ha aztán mégis bedarálja őket a kispolgári lét, és megtalálják Párjukat egy szerető, kissé naív, céges kék Fordkókuszos informatikus férj oldalán egy Pest környéki agglomerációs boltnélküli pszeudofaluban, akkor ők azok, akik a sárga diszperzitfesték- és babakenőcsszagú családi ház (a tetőtér még nincs teljesen befejezve, az aljzatbetotnon ott kígyóznak a padlófűtés csövei, az udvar agyagos sártenger, a közepén kissé csálé, teszkógazdaságos zsinorfeszítős szárítókötél) magányából (miután a Trónörökös félrebillent fejjel, tökig spenótosan elaludt az etetőszékbe szíjazva), felhívják a borosbocskort, hangjukban hormontúltengéses vibratoval:
"- Sziasztok, Istenek, ollllyan jó, hogy végre elérlek benneteket, el sem hiszem....
- Szia, Kriszti, honnanis, Solymárról? Nagyon fiatalka a hangod, Kriszti, hány éves vagy?
- Jaaaj, nem is olyan nagyon...
- És mit csinálsz most, Kriszti?
- Uhh, most éppen főzök...
- Szóval főzöl! Ez most nagyon komolykodón hangzott, Kriszti. Kriszti, a háziasszony [muhhahha]. És mit főzöl, Kriszti?
- [Kétségbeesetten turkál a norbis szórólapok között] öööö, karbonárát... eee
- Jó, jó, ne, kell izgulnod, Kriszti, kíméletesek leszünk. Ismered akkor a játékot?...."

Peetee 2010.10.24. 12:49:23

10 pont.
És egyre több ilyen majom van sajnos, pedig eldobják az életük azon részét, ami a sava-borsa...
Aztán összeállnak valami szerencsétlennel, akit a tökéletesnek hisznek, és rohamléptekben akarnak mindent.
3 hónapig napi 3x szex, aztán 3 hónapig semmi, aztán gyereket akarok, fiú nemakar, sértődés, kiengesztelhetsz ha elviszel Korfura, Korfu, itthon kiderül hogy lesz gyerek, hoppá, vegyél el, házasság, gyerek, anyu egyre többet követel, f@sz kivan a gyerekkel, anyu követel-követel-követel, Apu félrelép, anyu egyedül marad, és természetesen a férfi les za rohadt-szemét-aljas-trágya, aki nem úgy létezett a bolygón, ahogy a modoros szingli élete kívánta.
Elképesztő egy fajta....

Felhősaláta (törölt) 2010.10.24. 12:58:13

Igen léteznek ilyen pívák. Aztaaa :)) és rühellem én is őket.
DE Miért kell minden évben vagy 30 csodálatos (nem) cikket olvasnom róluk, a gáz szingli csajokról ????

Ugyanilyen létezik ffiben is. Jó éjszakát.
Ők pl azért is szinglik mert tiszta cikkki lenne barátnő, amikor hány női név van a naptárban...és akkor mi lesz a két muskétás bebaszós mindigszámíthatok rád cimborákkal ?

Ami viszont a szülők által futtatott életről szól, nagyon lefedi a valóságot, igaz és uniszex :D Többet hánynak, buliznak, bizonyos lányok/fiúk, mint ahányszor belépnek az egyetemre, fősulira.

A ruházati kellékeket meg hagyjuk, nézzél pasira is kedves cikkíró, csak és mindig bármilyen típusú nőt szidni unalmas és szánalmas.
Tisztelet és lájk :D minden szingli ffinak és nőnek :D akik nem tartoznak bele ebbe a körbe. :) p e a c e

Pernilla 2010.10.24. 13:01:43

Az utolsó hosszú bekezdést leszámítva, a leírás tökéletesen illik egy ismerős csajtársaságra, de ott mindenkinek van pasija. Mondjuk iszonyatosan papucs lehet mindegyik csávó, és biztos, hogy csak a "barinők" után következnek a fontossági rangsorban. Szóval ez a viselkedés nem csak a baszatlan szinglicsajok sajátja...

Agent Cooper 2010.10.24. 13:02:59

Ez a kategória csak elméletben létezik. Fesztivál csak nyáron van, és az év másik 9 hónapjában is meg kell határoznia valamivel önmagát. Úgyhogy ez csak a személyiségének negyed szelete.
Egyébként az idő nagy részében ugyanaz az a programozott szociofil robot, mint az NH2137.2 robotcsalád többi tagja. Az alapprogram fontos része ezeknél, hogy csak a szűkebb és tágabb baráti/iskolai/céges társaságon keresztül képes definiálni magát. Ez a "Kool" mikrokód része, amit 12 és 16 éves kora között szoktuk beléjük programozni.
Valójában a kezünk meg van kötve, úgyhogy a gyerek, a férj, a kisebbségi komplexus és az egyszerű etikai szabályok szintén szerepelnek a mikrokódban.
Később lehet még belőle nacionalista üzletvezető háziasszony is, viszonylag nyitott a program. Az önreflexió ezeknél nem szerepel, a többi mikrokóddal inkozisztens.

Üdvözlettel,

A készítők

2010.10.24. 13:07:02

Párkapcsolati igényüket tekintve totálisan elszálltak, mert kiépítettek már maguknak egy álomképet az ideális pasiról, és abba szerelmesek. Ha mégis találnak egy hasonló jelöltet, abba rögtön belezúgnak, persze többnyire a romantikus lovag le is lép az első néhány éjszaka után. Ilyenkor jön az embertelen, fekvehányós részegségig _bebaszcsizós_ csajos buli a Menyhárt Jenő által is megénekelt buja pesti éjszakában, a "Ne sírj, kicsim, minden pasi rohadék!" mottó jegyében.

paranoid T.R. marcipan 2010.10.24. 13:17:56

@Patrick Bateman: nemnemnem. amiről te beszélsz, annak már van pénze, menő helyekre jár, mert úgyis olyan ritkán van ideje a munka/edzőterem mellett, hát akkor meg kell adni a módját ha elindul az éjszakába.
ami fentebb van, az inkább egyetemista. kevés pénzből gyorsan bebaszcsizni 20 évesen szokás. persze az lehet, hogy a posztban szereplő később azzá válik, amit írsz.

iqlightblondiee 2010.10.24. 13:28:14

sziasztok,
kicsit magamra ismertem ( a régebbi énemre), de kytia jobban eltalálta a házasságos - témát a kommentjében :)
a kommentek is nagyon jók, de tényleg van egy csomó átfedés a fajták között :D

bajor gizella 2010.10.24. 13:42:38

Néha jó lenne cserélni velük.

Csehszlovák Kém · http://www.dotoho.blog.hu 2010.10.24. 13:50:30

Nem, még nem kezdek nekI. Szépen kifőzöm a spagettim, mellé lesz egy fél liter fanta, isteni bolognai szósz lesz a pasztán, leülök a dohányzóasztalhoz a kanapéra, rámegyek a cseh sport2-re, ahol félkor indul a PSV-Feyenord holland derbi, kiszedem a gőzölgő cuccost a tányérra, tálcára rakom, de akkorára, hogy előtte a laptoppom még elférjen. Címlapról fogok rámenni, először gondosan elolvasom a posztot, majd tuti rá kell kattintanom a szeretném látni az összes kommentet gombra is, de nekiállok elolvasni azokat is.
Bolognai, modorosblog, Dzsudzsák-gól. Mi kell még a hétvégére?

Na jó, egy kis dotoho.blog.hu is belefér, kardos támadás taxisra Prágában + videó.
ITT: dotoho.blog.hu/2010/10/24/szamurajkarddal_tamadtak_pragaban_a_taxisra

Hát igen, már a bezzeg Prága sem a régi...

GERI87 2010.10.24. 14:00:13

"„Húúú de nagyon durva buli volt ez, remélem emlékszel, hogy mennyit ittunk, ha letagadnád én biztos tanusítom ♥”."

Az iváshoz marha nagy tudomány kell...
A falra mászok amikor valaki azzal jön hogy: "úgy bebasztam öcsém..ejj"
Faszt érdekel hogy tudsz nyelni meg emészteni bazdmeg.

Pálinka ivás:
A legtöbben olyan "pálinkát" isznak ami nem is minősül annak igazából.
A házi meg kb higító és az ize is.
Meg amúgy is a pálinka szar:)

Rövidezni szerintem nagyon modoros dolog.
meg a talajrészegre piálás is.

Ezek a fajta emberek nem azt isznak esznek amit szeretnek hanem ami elvárás meg menő..
Saját izlésük sincs kb.

zene: éppen menő, felkapott, nyomatott..

zenei izlése sincs.:)

Ez a szinglisezés, nem pasizós dolog ez miért jó?
Miért jó "titokban" dugni?

Frucsasz 2010.10.24. 14:25:45

@rosiegirl: pedig hidd el, egyre kevésbé trendi a koktél, és egyre menőbb és vagányabb a pálinka. :)

Jó poszt, kocadohányosként egy bajom van vele: a cigi ára szerintem nem korrekt. 550-600 huf egy 'egyedi' cigi? Neeem, drágáim. Bőven 600 huf fölött vannak az átlag vonalak, 600 alatt sztem max a szofi-camel kategória van. Ellenben egyedi cigi a szegfűszeges vagy vaníliás, 1590 huf-ért. De a vagány-menő szingli eve-et szív, 700-ért, vagy davidoff slimet, 800 körül.

hobbigyuros · http://testepitoedzesnaplo.blog.hu 2010.10.24. 14:53:48

@Motorpenis: Ha tudnátok mennyi ilyen van már a húszévesek között is... :/

pittscards 2010.10.24. 15:05:55

Volt ilyen jellegű lány a praxisomban, bár ott a kötelező meleg pasi mellett volt hetero is időnkénti ágymelegítőnek (légmentesen elzárva a barátnők elől), ha lemerült a vibrátor :-)

Prala 2010.10.24. 15:17:36

nagyon jó a poszt!! :):):)

tudom, kicsit barbár hozzáállás, de szerintem az ilyen modoros szingli kislányokat kemény megcsinálással lehet kigyógyítani az idióta világukból.
és utána sorba a barátnőket.... :):)
meg fognak őrülni utána a f@szért és elfelejtik minden korábbi hülyeségüket...:D:D:D:D

Prala 2010.10.24. 15:20:25

@GERI87:

a pálinka nem szar :)

különben tök nagy igazad van: azt isszák, eszik, teszik, veszik, ami épp trendi, stílusos, modoros.

furcsa egy nép ez!

Ormótlan · http://bogaras.blog.hu 2010.10.24. 15:26:08

Azt hiszem, egy bizonyos korban (valahol 20-25 közt) kb. minden átlagos lány ilyen. Ismerőseim közt is volt hasonló csapat, teljesen illik rájuk a viselkedés, kivéve az öltözködési dolgokat, abban nem voltak egyformák. Egyikük azóta boldog családanya és sikeres hobbikézműves lett, kiteljesedett és beteljesedett az élete, egy másikuk aggszűz (hm, esélyes, hogy már így is marad) és elég férfias jelenség, nem túl vonzó és tesz is róla, hogy ne legyen az, a harmadik meg több hosszabb kapcsolattal a háta mögött kezdi feladni a reményt, hogy valaha is normális társat talál magának, ő amolyan áldozat-típusú, de a mai napig hord színes sálat. De úgy 15 éve még totál olyanok voltak, mint a posztban leírt lányok.

Róbert__ 2010.10.24. 15:26:50

vitaindítónak tök jó! csak nagyon hiányos :D

Ormótlan · http://bogaras.blog.hu 2010.10.24. 15:29:06

@GERI87: Méghogy szar a pálinka??? Te még nem ittál jót. Alma- vagy birspálinka, házi, szuper finom! Amikor az ember hazajön egy januári éjjelen 4-5 óra sok mínuszban, szélben odakinn eltöltött idő után, iszonyú jól tud esni egy stampó.

[c] 2010.10.24. 15:37:50

Jajneee. Ez a szinglifikázás annyira kiszámítható, mondhatni modoros.
"Otthon meg telesírják a rózsaszín szívecskés párnájukat, mi?"
"Jól meg kell őket b.szni, azt' majd könyörögni fognak a f.szért, he?"
"Még főzni se tudnak, hát mire jók ezek?"
"Nemzethalál"
Pfff.

[c] 2010.10.24. 15:40:10

@Ormótlan: Egyetértek.
A férfiak azzal jönnek, hogy ki kell(ett) élniük magukat. Nos: miért ne lehetne ilyen késztetése a fiatal nőknek? Ez nem tudatos, és nem feltétlenül azt jelenti, hogy válogatás nélkül bárkinek aláfekszenek, pusztán laza, szórakozással teli életet.
A többség aztán kinövi.

mony b 2010.10.24. 15:45:31

A "Barátnőmmel régóta forgunk a téma körül és sokszor mókázunk a szinglik modorosságán.." posztolói felvezetés eszembe juttat egy másik klasszikus kategóriát "az egymás szavába vágva ugyanazt szajkózó pár" vicces embertípusát, és annak szükségszerű elemét, a "mókázni is már csak barátnői engedéllyel merészelő háziasított férfi"-ét. A poszt kiválóan és autentikusan megmutatja a típus gondolkodásának lényegét: a görcsös igyekezetet arra, hogy mások bántóan változatos szexuális és szociális életét saját megnyugtatásukra alacsonyabb rendűnek lássák saját rutinszerű, bár kétségtelenül rendszeres péntek esti szöszölésüknél, és szombat-vasárnapi anyóslátogatásaiknál. Mindez nem vesz el a posztjuk értékéből, megfigyeléseik abszolut életszerűek, grat.

-er- 2010.10.24. 15:55:50

Attól még, hogy úgymond a hagyományos szeretkezés nem okoz különösebb élvezetet (vagy egyáltalán bármilyen érzést) a modoros szingli nő?nek, nem kell rögtön lemondani a szexről, úgy, ahogy van. Rengeteg más útja létezik az örömszerzésnek, csak fel kell őket fedezni.
nem saját vélemény, deviszont úgy éreztem hogy idepasszol.
velvet.hu/blogok/randi/2010/10/23/7_tipp_csajoknak_akik_kis_peniszu_ferfival_randiznak/

Ormótlan · http://bogaras.blog.hu 2010.10.24. 15:56:56

@antiszociális exlúzer: Pontosan így van. De ha valaki egy olyan korosztály társaságában forog, ahol ez a menő, naná, hogy ezt kivetíti másokra is.
(Ez ugyanolyan, mint a 16 évesen férjhez menő megesett falusi lányok. Ott se lesz mindenki terhes a szüreti bálon.)
Emellett meg nem mindenkinek egyforma fontos az ellenkező neműekkel folytatott viszony, illetve a barátok / barátnők társasága. Én rohadt jól megvoltam barátnők nélkül, inkább volt kényszerhelyzet, ha velük mentem szórakozni, de pasim, az mindig volt. Soha egy pasi társaságáról se mondtam volna egy semmilyen szuper barátnő miatt! A mai napig is, ha választanom kéne, hogy barátnővel cipőboltba menjek korlátlan összegért vásárolni magamnak, vagy mondjuk sörözni a srácokkal, nem kétséges, hogy az utóbbi nyerne. :-)
Van barátnőm, de pont nem a nősége meg a nőies allűrjei miatt csípem, na és vele is lehet sörözni, mert ő se az a "cipőboltos" fajta. Ettől még vele is kitárgyaljuk a világ folyását, pasikat, más nőket, de nem akkora hangsúllyal, mint bármelyik nő a környezetemben a saját barátnőjével. Ez csak egy falatka az életben, amiből már rég kinőttünk. Van, szerencsére millió fontosabb és izgalmasabb dolog!

Tomi1973Wien 2010.10.24. 16:05:06

jo cucc, jo kommentek ;-)

:LOL:

ez a tipus azonban nem ujkeletu, 5-10-15-20 evvel ezelott is voltak ilyenek.

ha ugyesen csinalja az ember, siman felszedheto 1-1 ejszakara, csak tenyleg ugyesen kell, hogy a baratno(k) semmit ne sejtsenek meg. mint vendeglatos elonyben voltam, itt engedelyezett a reszukrol is a kicsit több flört :-D

_John_Doe_ 2010.10.24. 16:07:49

@Ormótlan:
Oké, szereted a sört.
Értettük.
:)

fraulein praxa 2010.10.24. 16:14:07

"Azért vannak egyedül, mert "niiiiiincs egy nooormááális pasiiii" (illetve csak a külföldiek azok)"

nem "normálisak" ők sem, csak mások. mindig érdekesebb egy olyan ember, aki más nyelvet beszél, mások a szokások, más a habitusa, a kultúra, a kinézet stb.
egy darabig baromi izgalmas (van, amikor egész sokáig az tud maradni), de végül rájön az ember, hogy ők is csak férfiak mindezek mellett.:-) egy időben menő volt olasz pasival járni, vagy olasz pasihoz hozzámenni... soha nem értettem, miért.

nemzetikonyves · http://www.gyepu.hu 2010.10.24. 16:20:06

Igencsak jól sikerült körüljárni a témát!

-er- 2010.10.24. 16:23:51

@fraulein praxa: Miért vonzódunk az egzotikusnak tartott férfiakhoz esetleg nőkhöz? Mi is maga az egzotikum? Úgy tűnik az idegen, az ismeretlen mindig vonzó! Általában a magyar nőknek a latin vagy legalábbis a színes bőrű pasik jönnek be. A férfiak ezen túlmenően előszeretettel preferálják, vagyis inkább preferálnák pl. a thai szépségeket. kissé kurvoid megoldások

neccharisnyás útonálló (törölt) 2010.10.24. 16:39:45

@El Topo (Sgt. Elias): VIGYÉL MAGADDAL SAJÁTOT! Ez a legfőbb szabály orvosi rendelőben. Én fogorvosom Best magazint járat. Valszeg ez az érzéstelenítés: bekómált aggyal nem érzed, ahogy a bölcsességfogat vési ki az állkapcsodból.

fraulein praxa 2010.10.24. 16:41:31

@-er-:

hmm jó kérdés... engem rendszeresen néznek itthon keveréknek, de legalább is nem akarják elhinni, hogy anyu-apu magyar. külföldiek sem. a hímeknek bejön ez, de szerintem azért, mert azt hiszik - gondolom nagy mértékben az ilyen thaiföldi szextúrákról szóló urban legendeknek köszönhetően (amelyek annyira nem is urban legendek..:-DD )-, hogy ezek a nők tüzesebbek, alázatosabbak, gyengédek, abszolút a férfit akarják kiszolgálni.
:-D férfiakban nem tudom, de nekem is tetszenek a keverékek, annyira szép dolgok tudnak ilyen vegyes családokból kisülni.:-) nem társítok hozzá semmilyen extra tulajdonságot (tehát nem gondolom, hogy ők érzékibbek, jobban csókolnak, vagy figyelmesebbek), mert van annyi összehasonlítási alapom. a külső viszont más, valahogy hosszabban figyeled a vonásaikat, mert nyílvánvalóan máshogy néznek ki, de talán ennyi.

-er- 2010.10.24. 16:56:20

@fraulein praxa: nekem nagyon tetszenek hindu és/vagy tamil kisgyerekek, annyira szépek, főleg a kisfiuk. jó lenne örökbe fogadni egyet( már van három lányom, nem azért).

TGabi 2010.10.24. 17:00:00

Érdekes lenne valami jó poszt az úgynevezett "kiugrott szingliről" is.

Jellegzetessége:az egész baráti körből ő a leghisztérikusabb a szingliség miatt-aztán hirtelen talál valami középszerű krapekot, ami már elég is, hogy úgy leszólja az egykori haverináit, mintha sosem járt volna velük egy cipőben.

Rosszabb esetben meg osztogatja nekik a kéretlen, hülye tanácsait...

Ormótlan · http://bogaras.blog.hu 2010.10.24. 17:14:34

@-er-: Génfrissítés? :-)

Van egy olyan dolog, hogy párválasztás és rokonsági fok viszonya. Egy bizonyos mértékig (unokatestvér szintig) mindenütt - állatoknál is - tabu. Pont, mert ugyan sok közös dolgot lehet találni egy ilyen párban, de az utódok esetében a halmozódó génhibák már jelentős mennyiségben kiütköznek. Ennek ellenére, ha társat keresünk, igyekszünk olyat fogni, aki egyes dolgokban emlékeztet a közeli rokonokra, gyerekkori játszótársra, szülőre, stb. Nőknél kimutatták, hogy a férj, ill. gyermek apja sok esetben hasonló illatú, mint a nő saját apja. (Az illatokat is gének határozzák meg, ezzel egy hasonló illat azt jelzi, hogy vannak hasonló gének is.) Férfiakról régi szöveg, hogy olyan nőt választanak társul, aki a saját anyjukra hasonlít - de ez se minden esetben igaz, pont, mert a férfiak arra programozottak, hogy minél több nőnek minél több utódot nemzzenek, ám ehhez nem feltétlenül kell ugye az illető nőnek házastárssá válnia. Az viszont már rájuk is igaz, hogy akit választanak, az valamennyire rájuk, magukra hasonlítson. Szemüveges pasi szemüveges nőt, szőke pasi szőke nőt, sovány pasi sovány nőt, stb. Ez persze csak egy rész. De bárki, aki kiegyensúlyozott párkapcsolatban él, talál sok olyan vonást, külsőt vagy belsőt, amiben hasonlít a társára.
A thai lányok elsősorban kislányos küllemük miatt (ami ugye a férfi számára azt jelenti, hogy a lány szűz, így, ha gyereket csinál neki, akkor az tuti az ő gyereke lesz) másodsorban "reklámtermék" voltuknál fogva érdekesek, hisz a róluk szóló legendák még izgalmasabbá teszik őket. Ők meg, mivel ebből élnek, meg is tesznek mindent a legendák fenntartásáért.
Normális esetben az ember a saját csoportjából (nemzetiség, nép, rassz, stb.) választ magának párt, egyszerűen azért, mert ahhoz a típusú külsőhöz szocializálódott. Manapság persze ezt nehezebb fenntartani, hisz a világ bármely pontjáról származó embereket láthatunk bármikor. A vegyesházasságok régen uralkodói kiváltságok voltak, mivel muszáj volt megfelelően magas rangú házastársat találni egy leendő királynak, vagy magasabb rangú nemesnek. A köznép bizony nem keveredett. Anyai nagyanyám a sváb nagyapámhoz ment feleségül, és bizony amíg az anyósnál laktak, addig ő csak egy idegen volt a családban és csak akkor evett, ha már mindenki más jóllakott, csak akkor szóltak hozzá, ha valami munkát bíztak rá, s mindezt azért, mert ő nem sváb volt, hanem magyar. Holott egy faluban élt teljes békében a két népcsoport, de házasságban nem volt divat keveredni. Emiatt is lehet, hogy sok évtizede elszakadt nemzetiségrészek a mai napig meg tudták őrizni eredeti identitásukat. Aki idegent vitt oda, azt megszólták rendesen a nem rokon emberek is.
Szóval a "similis simili gaudet" érvényes volt és nagyrészt még ma is az. Ami ebből kilóg az kaland, vagy tudatos ellentmondás a közakaratnak.

fraulein praxa 2010.10.24. 17:19:01

@-er-:

ismerek egy francia fiút, akinek az anyukája félig vietnámi. gyönyörű szeme van, elképesztő. az a szép metszett szem (de nem fölfelé, hanem lefelé), és mellé tengerkék, az írisz körül pedig borostyán színű. ehhez sötét haj természetesen, és finoman kreol bőr... szóval pont jó arányban örökölt anyuból.:-)
ha emellé még hullámos haja is lenne, gondolkodás nélkül megkérném a kezét.. :-DDD

salsa kapitány 2010.10.24. 17:20:39

és még egy adalék, ami szerintem fontos: 30 éves kor után jönnek rá, hogy a válogatósdi kora lejárt, és pánikszerűen próbálnak bepasizini, de addigra már öregek, a több éves alkoholizálás pedig leharcolja őket, valamint teljesen meghülyül a világképük a coelho és kundera regények huszadszori újraolvasása után. tehát egyedül maradnak, gyerek és férj nélkül. valószínűleg 45 éves koruk előtt öngyilkosok lesznek. és mindenki le fogja szarni őket. legalább 6-7 ilyen imerősöm van, és mindig kiröhögnek ha ezt elmondom nekik...

Patrick Bateman 2010.10.24. 17:24:44

@-er-: Ez simán evolúció. A nők ugyebár arra vannak programozva, hogy minél inkább eltérő génállományú partnert keressenek. A férfiak pedig azért látnak ettől vöröset, mert minden, a populációból elrabolt nőstény az ő genotípusukat hígítja, másutt hajt hasznot.
Ennek végiggondolása segít, amikor excsajunk profilján azt olvassuk, hogy hogy megszületett ADÉLAÏDE, Pierre és Anikó közös gyermeke a Hôpital Pitié Salpêtrière-ben, két kiló ötvennel, anya és lánya egészségesek. Utána azért inni kell, lehetőség szerint pálinkát.

-er- 2010.10.24. 17:26:23

@Ormótlan: én még emléxem, mennyi előítélet volt a feketékkel kapcsolatban a 80-as évek közepén. pl.metróban stb. aztán elkezdtünk utazni,és mondjuk Párizsban, de méginkább Londonban aztán akkora kavalkád van a rasszok keveredésével,meg a multikultival, hogy szinte furcsa csak kaukázusit látni itthon.
nagyon szép egyedek vannak egyébként, mint nőben, mint férfiban, én nem szégyellek megfordulni és bámulni őket. lehet, hogy perverz,beteg vagyok?

fraulein praxa 2010.10.24. 17:35:25

@-er-:
párizsban rengeteg gyönyörű fekete lány/nő van. nyúlánkak, hosszú karokkal és lábakkal, mellé formás fenékkel. tök irigy voltam rájuk..:-))

-er- 2010.10.24. 17:41:21

@fraulein praxa: na ja. ha te lennél a fent említett fekete lány és én a hullámos hajú, lefelé metszett szemű fiú, meg is kérném a kezedet :)

altoid · http://altoid.inda.hu/ 2010.10.24. 17:58:11

Amugy a modoros szinglisegben (meg a modoros parkapcsolatban, es a modoros akarmiben) az a taszito, hogy izzadtsagszagu a dolog. Altalaban sut az ilyenekrol, hogy gorcsosen meg akarnak felelni egy (altalaban halivudi eredetu) pozitiv, "nyero" enkepnek, mikozben belul osszeszorult gyomorral rettegnek attol, hogy valojaban teljesen atlagosak, vagy eppenseggel ordas luzerek. Szoval a modoros szemely (szingli vagy nem, tokmindegy) elsosorban gyava, masodsorban buta, ezt kompenzalando pedig arrogansak es lenezoek masokkal szemben, ezzel is megtamogatva sajat torekeny egojukat.

kicsibuta 2010.10.24. 18:01:20

Félelmetesen pontos leírása egy ismerős csajbandának. (Csak a teaházat hiányoltam belőle, ahol vízipipáznak.)

Celtic 2010.10.24. 18:03:29

@Kytia: Nagyszeru, eppen mondani akartam, hoyg az a kiveteles eset fordult elo, hoyg a poszt zsenialis, de a commentek mar nemigazan...mintha el lennenek tevedve. De Te visszavezetted a helyes utra a tarsalgast, koszi :)

altoid · http://altoid.inda.hu/ 2010.10.24. 18:05:59

@-er-: forras: altoid (nem nezted ki belolem, mi?) ;)

-er- 2010.10.24. 18:08:52

@altoid: hmm. meglepődve ámde elismerően bólogat :)

nothing.at.all (törölt) 2010.10.24. 18:10:30

nefrit.freeblog.hu
róla szóla poszt?:D

cd-r 2010.10.24. 18:11:56

@Ormótlan: "A thai lányok elsősorban kislányos küllemük miatt (ami ugye a férfi számára azt jelenti, hogy a lány szűz, így, ha gyereket csinál neki, akkor az tuti az ő gyereke lesz) másodsorban "reklámtermék" voltuknál fogva érdekesek, hisz a róluk szóló legendák még izgalmasabbá teszik őket."

dehogy ezért izgalmasabbak. egyszerűen a külsejük miatt és mert nagyon olcsón kaphatóak mindenféle dolgokra.

cd-r 2010.10.24. 18:12:41

mármint úgyértem nem a "legendák" miatt.

altoid · http://altoid.inda.hu/ 2010.10.24. 18:19:37

@cd-r: vallalva a veszelyt, hogy atmegyek El Topo - ba, akire te gondolsz, az a thai kurva. Nekem volt thai baratnom, tole/rola tudom, hogy a tisztesseges thai lanyok konzervativ, hazassagig szende szuzikek, utana tuzokado sarkanyok. Csak kajanul rohogni tudok azokon a nyugati szexturistakon, akik hagyjak magukat bepalizni, es elvesznek egy ilyen kis "szubmissziv" viragszalat...

cd-r 2010.10.24. 18:23:34

@altoid: a nyugati turisták előnyben vannak a helyiekkel szemben, mert ha feleségként nem válik be a kis hölgy, felteszik az első bangkoki gépre és kezétcsókolom. amúgy igen, valóban a thai kurvákra gondoltam.

nyílméregbéka 2010.10.24. 18:31:11

@Luella Menendez: "Jellegzetessége:az egész baráti körből ő a leghisztérikusabb a szingliség miatt-aztán hirtelen talál valami középszerű krapekot, ami már elég is, hogy úgy leszólja az egykori haverináit, mintha sosem járt volna velük egy cipőben.

Rosszabb esetben meg osztogatja nekik a kéretlen, hülye tanácsait... "

A ló csókoljon meg, pont ezt akartam leírni :-DD
Egy bizonyos kor után (30? 35?) hirtelen rádöbbennek, hogy most már ez nem lesz így jó, és gyorsan férjül veszik a szárazbarátot / Aranyos Srácot - szóval a Balázst, aki "eddig is olyan kitartóan mellettem állt". Esküvő, építkezés, gyerekszülés, és két év múlva már játssza, mintha soha semmi más nem lett volna, csak istenadta családanya. Balázs iránt persze most sem érez többet, mint a szárazbarátság hosszú évei alatt, tehát a házasság érzelmi alapjai mint olyan, kissé hiányosak, de nem baj, úgyis ő _viseli a nadrágot_, Balázs pedig felnéz rá. Büszke elégedettséget érez volt barátnői láttán, ki nem hagyná a "Hát nektek mikor fogják bekötni a fejeteket?" kérdés vicces hangsúllyal _történő_ feltevését. A válási statisztikákat nem olvassa, az Ő házasságában nincs probléma, Balázs mindent megtesz, amit ő akar, de ha mégis visszabeszélne, a volt szingli gyorsan emlékezteti, hol a helye.

Patrick Bateman 2010.10.24. 18:31:54

@cd-r: Az pazarlás lenne. Vese, máj, lép, szaruhártya, ezek mind jól forognak a szabadpiacon.

Sin' Dorei (törölt) 2010.10.24. 18:48:49

@Augustin: Ez így van. Az optimális, kozmót és hvg-t venni és látványosan felváltva olvasni.

Der Beste 2010.10.24. 19:03:24

Szinte tökéletes a poszt, gratulálok az elkövetőknek.

S ezekből a modoros szinglikből lesznek a modoros kismamák, akik 65 képet tolnak fel az iwiwre a két hetes gyerekről.

Patrick Bateman 2010.10.24. 19:04:36

@nyílméregbéka: Tapasztalatom szerint amúgy ezek a legstabilabb hézasságok, hiszen mindenki azt kapja, amit vár. Balázs - életében vélhetően először - kicsit előrébb lép a görög ábécében, hiszen ugyan hat évébe telt, de végül megszerezte. Ő az, aki, mint férfivolta bizonyítékát, a kényszeresen pocaksimogató, derekát markolászó terhes feleségét elrángatja az összes céges bowlingpartira, amit Melcsi titokban szintén nagyon élvez, mert ilyenkor némi sápadozással komoly mennyiségű figyelmet lehet kizsarolni: "- Jajj, fiúk, kérlek, nyissatok ablakot, hirtelen úgy elfogyott az oxigén... Nem tudja valaki, merre van a vécé? Mióta megmozdult, egyszerűen folyton pisilni járok, mint valami törpe vízműtelep, a legutóbb is, amikor a Brandonban keresgéltük a kókuszmatracot Bazsival, akkorát rúgott, hogy azt hittem, ott szülök meg, a bolt közepén. Te Anna, kéményetek már van nektek is, mikor száll le rá a gólya?" Az egyetlen kínos pillanat, amikor két év múlva, a céges karácsonyon a még próbaidőn levő, a HR-en könyvelő Laci csodálkozik: "- Komolyan a tiétek? Ó, basszus, nagyon hülye vagyok, csak egyszerűen annyira, de annyira a Dezső haja, szemöldöke, arcformája..."

Ormótlan · http://bogaras.blog.hu 2010.10.24. 19:07:45

@-er-: Nálunk a városban mindig volt pár néger srác az egyetemen, kubaiak, afrikaiak, de azon kívül, hogy mindenki féltette a szép szőke lányát a fekete srácoktól (némelyik kimondottan csinos gyerek volt), semmi baj se volt velük, így nem volt igazán ellenkezés se. (A szép szőke lányok persze aztán csak azért is feleségül mentek hozzájuk, így ma se ritka a szőke nő +fekete srác + tejeskávé gyerek a városunkban.)

@cd-r: Hm, ezeket honnan tudná az alapértelmezetten Thaiföldre és sehova messzire nem vágyó férfiember, ha nem a mások elbeszéléseiből, filmekből?

Sin' Dorei (törölt) 2010.10.24. 19:11:15

@Der Beste: +
Sőt mi több, ezek küldik csimótájuk születésekor az E/1-ben "Megérkeztem a világra, x kg, y cm, anyukám is nagyon jól van." c. körsms-t.

cd-r 2010.10.24. 19:17:48

@Patrick Bateman: na igen, a thai nő ilyen formában rokonságot mutat a lopott audival. alkatrészeire szedve többet ér.

bajor gizella 2010.10.24. 19:19:01

A kezdetek

"Vannak olyan pillanatok, érzések, amiket soha nem lehet elfelejteni. Évek telnek el úgy, hogy különösebb dolgok nem történnek, vagy nem szívesen emlékszünk vissza rájuk. Hát az elmúlt négy év nem ilyen volt. Egy varázslatos, álomszerű lebegés az egész, ha visszagondolok rá. Kezdve azzal, hogy jött egy olyan ember az életembe, aki nem adta fel, nem engedett el, mert kellettem neki, folytatva a csodálatos esküvőnkkel, ami pontosan úgy sikerült, ahogy megálmodtuk, és befejezve azzal, hogy hamarosan megszületik szerelmünk gyümölcse. Ez már így egy romantikus, csöpögős lányregénybe illő történet, de menjünk bele a részletekbe."

további részletek gyed támogatásváltozáshoz igazított teherbeesésről, férfiba belemagyarázott gyerekvállalásról, és persze a Párom Nagypapája is nagybetűvel itt:
bezzeganya.postr.hu/nezze-apuka-ott-a-baba-feje

lárvalányhaj 2010.10.24. 20:02:22

@nyílméregbéka:

Szerintem azok szokták verni magukat a házasságukra/gyerekeikre, akiknek nincsenek más céljaik az életben.

Celtic 2010.10.24. 20:04:16

@bajor gizella: Jajne :( Beleolvastam :( Tokures a gyomrom es most savat hanyok :(

Ormótlan · http://bogaras.blog.hu 2010.10.24. 20:55:48

@lárvalányhaj: Ez így igaz. Imádom a férjemet, de ahogy a nagylábujjamról se beszélek túlzón és negédesen, úgy miért kéne a férjemről így szólnom? Vagy milyen hülyén jönne le, hogy "Annyira odaadó a nagylábujjam, sose hagy cserben ha igazán szükségem van rá, és ráadásnak még csinos is, megfelel mindennek, amiről csak egy nagylábujj-tulajdonos álmodhat, tökéletesen megérti, ha rossz napom van, nincsenek kis külön útjai, hanem mindenhova velem együtt jön, amikor meg nyáron kilóg a szandálból, isten bizony szexi is!"

Szóval a család, a társ része az életnek, nem kell ügyet csinálni belőle és kész! Ezen kívül a munka, a hobbi, az élet mindennapi küzdései, amiket siker koronáz és elégedettséget ad, egy tátott szájú bálna alakú felhő vagy egy régi ismerőssel összefutás is része, s ezek együtt kell kiadják azt az egészet, amitől igazán ember tud lenni az ember. Nem pedig egy levéltetű, aki egymás után szüli a kis levéltetveket és aztán ezzel vége az életének.

altoid · http://altoid.inda.hu/ 2010.10.24. 21:10:39

@Patrick Bateman: @cd-r: Jaj, gyerekek, nem figyeltetek arra amit mondtam! A thai (es altalaban az azsiai) csajok SOKKAL ravaszabbak, mint egy baszatlan nyugati omegahim. A boldogito igen kimondasa utan, az asszonyka Lady Macbeth-et megszegyenito armanykodasba kezd, es a szerencsetlen ferj orulhet, ha megussza a fel vagyona elvesztesevel, mire az ex visszarepul Bangkokba, gazdagon es elegedetten. Ha pedig van olyan hulye a pali, hogy utanamegy, o fogja a hasznalt szervpiacon vegezni (mert a thai csaladok nagyon osszetartok am!)

altoid · http://altoid.inda.hu/ 2010.10.24. 21:12:43

"Ezen kívül a munka, a hobbi, az élet mindennapi küzdései, amiket siker koronáz és elégedettséget ad, egy tátott szájú bálna alakú felhő vagy egy régi ismerőssel összefutás is része, s ezek együtt kell kiadják azt az egészet, amitől igazán ember tud lenni az ember" - Gyonyoruen modoros!!! :))

(azert ertem, mire gondolsz...:)

A Tyne folyó déli partja 2010.10.24. 21:12:48

@-er-: hát mert az a különböző. az mindig vonzza az embert. a fekete férfiak meg a szőke nőkhöz vonzódnak. nyilván amiatt, mert neki az a különleges.

lárvalányhaj 2010.10.24. 21:13:06

@Ormótlan:

Azt vettem észre, hogy a többi ember is vhogy túlzott jelentőséget tulajdonít a házasságnak. Úgy kezelik, mintha vmi érdem lenne, hogy _bekötötték az ember lányának a fejét_. Én elég korán házasodtam, meg fiatalabbnak is nézek ki a valós koromnál, és rendszeresen megtörténik velem, hogy a (nőnemű) beszélgetőpartnerem eleinte úgy beszél velem, mint egy kis csitrivel, aztán egyszer csak észreveszi a gyűrűmet, és majd hogy át nem vált magázásba :D

lárvalányhaj 2010.10.24. 21:14:37

@lárvalányhaj:

Vagy legalábbis jön egy "júúúj, te féééérjnéééél vaaaagy? gratulálok!", utána végeláthatatlan kérdezősködés, hogy mikor volt az esküvő stb.

altoid · http://altoid.inda.hu/ 2010.10.24. 21:19:14

@bajor gizella: b+, ezt belinkelni ide szintiszta szadizmus volt! Bar minden szingli elolvashatja, nekik remek megerosites!

cd-r 2010.10.24. 21:27:51

@altoid: akár még ez is előfordulhat. aki meg van akkora barom, hogy feleségül vesz egy 5 dolláros thai kurvát, az meg is érdemli.

altoid · http://altoid.inda.hu/ 2010.10.24. 21:30:48

@cd-r: Meg mindig nem erted. NEM a kurvakrol, hanem az un. _tisztesseges_ thai lanyokrol beszelek. Azokrol, akik addig nem engedik, hogy a delikvens akarcsak megerintse, amig nincs gyemantgyuru.

altoid · http://altoid.inda.hu/ 2010.10.24. 21:33:30

@cd-r: A problema az, hogy nyugaton a thai noket az ottani prostikkal azonositjak, ami _oriasi_ tevedes. A kurva ott egy kulon kaszt, semmi kozuk az atlagos thai nohoz, akik kb. a viktorianus erkolcsok szerint vannak nevelve. Na itt van a csapda, amibe a sok hulye szexorult nyugati beleesik!

nadivereb 2010.10.24. 21:36:32

@bajor gizella: Te atyaúristen. Két bekezdést el bírtam olvasni. Aztán néhány mondatot még el-elkaptam, de utána pánikszerűen menekülnöm kellett az oldalról. Mi ez??!!??

felka 2010.10.24. 21:38:24

@rosiegirl: @Kytia:

későn kapcsolódtam be, de kb.a két szélsőség lehet a szóban forgó fesztiválszingli (aki tényleg pálinkázik, lehetőleg ágyasat) és a plázacica a színes koktélokkal. a kettő közötti átfedés a Cosmo Lány, aki irodában dolgozik, monjuk hr-es vagy marketing-asszisztensként.

lárvalányhaj 2010.10.24. 21:43:20

@Panzer:
@Motorpenis:

Lehet, hogy én egy másik bolygón élek, de egyáltalán nem ismerek olyan csajokat, akik kifejezetten szinglik _akarnak_ maradni, nem akarnak gyereket stb. Akik mégis egyedül vannak, általában nem jókedvükben vannak egyedül, harminc fölött meg a biológiai óra is elkezd ketyegni, mint gép.

altoid · http://altoid.inda.hu/ 2010.10.24. 21:51:16

@lárvalányhaj: Sok "szingli" csaj harminceves koraig az irrealisan magas elvarasai miatt van egyedul, utana pedig probalja megideologizalni, miert lett savanyu a szolo.

felka 2010.10.24. 21:56:06

@nyílméregbéka:
aha a barátnőmnél pont így történt, van már baba, minden, csak éppen a férfi viseli még így is a nadrágot, mert a "baláááázs ollyan okos, felnézek rá"
(hiszen informatikus)és természetesen külön járnak szórakozni, mert a balázs így akarja, és hát persze ő is...

nyílméregbéka 2010.10.24. 22:01:51

@felka: hm, én csak a saját tapasztalataimból - kollégák, baráti kör - általánosítottam, de akkor ezek szerint gyakori jelenség ez.
@Animacs (a Tyne folyó déli partja): én is sokáig hittem ezt, aztán egyre több helyen hallottam, hogy csomó fekete pasasnak egyáltalán nem tetszenek a fehér nők. Eddy Murphyt megkérdezték, mikor Bp.-n forgatott, hogy hát hogy tetszenek neki a (legendásan szép :-) magyar nők? Mire őszintén azt mondta, hogy bocs, de neki igazán a fekete hölgyek tetszenek.
Nekem bejönnek a fekete pasi, sokuk igzaán szép. Üdítő a szemnek ;-) Apropó, képzeljétek, ma az Árkádban jártam, és az egyik boltban egy fekete bőrű, kb. 50 éves bácsi volt a biztonsági őr!! Úgy éreztem, mintha hirtelen New Yorkba keveredtem volna :-)

cd-r 2010.10.24. 22:11:07

@altoid: dehogynem értem, de én továbbra is a kurvákról beszéltem, mert nyilvánvaló, hogy elsősorban ők a helyi szexturizmus célpontjai és nem a 'viktoriánus gyémántgyűrűsök'.

cd-r 2010.10.24. 22:16:28

@altoid: meghát ha annyira szigorú erkölcsi normák szerint nevelkednek, akkor gondolom nem feltétlenül 4-5 napot lazítani vágyó kelet-berlini középvezetőkhöz mennek hozzá elsősorban.

Patrick Bateman 2010.10.24. 22:28:01

@cd-r: És megdöbbentően sokan futnak rá erre is, mert Thaiföldön a prostitúció egészen másképp zajlik, mint a kis-balatoni út vegetációjában. Ha mindenképp nyugati párhuzamokat keresünk, akkor leginkább az escort service-hez lehet hasonlítani, kispolgári kivitelben. Az odalátogató felső-rajna-wesztfáliai nyugalmazott művezető gyakorlatilag nőt bérel, ennek fejében az főz, most, takarít rá, el lehet vinni szórakozni, állatkertbe vagy az éjszakai pattayai strandra andalogni. Beköltözik hozzá, gondját viseli, nevet a viccein és közben nagyjából tíz percenként biztosítja arról, hogy hi iz de moszt csárming gáj, és jor dik iz ö ríl monszter. Nomármost, hősünk, akit utoljára Gertrude kapott kéthetes borotválástól kissé szúrós combjai közé még '83-ban Ibizán, miután aláíratta vele az ilyenkor megszokott házassági vagyonjogi szerződést, hajlamos lesz félreérteni a szituációt. Időnként az is előfordul, hogy szerelmes lesz. Nos, ez hiba, és mint ilyen, többnyire végzetes.
Mindez, hasonló forgatókönyvvel egyébként egyre gyakrabban fordul elő 27 éves, szűz informatikusfiúkkal is, akik eredetileg csak a Korongvilág hatodik és hetedik kötetét vitték le Bangkokba, PDA-n, hogy szabadságuk alatt le tudják tisztázni a blogringjüket.

Professor Pizka · http://raerunk.blog.hu/ 2010.10.24. 22:35:37

@altoid: ne is mondd. Egyszer volt egy ilyen csajom, ilyen viktoriánus. Tisztára eluntam magam. A teázás még oké, majd megtekintettük a gobelinjeit, beszélgettünk a nagynénikéjével a harminc éve Kandahár térségében elesett idősb Lord Furthermore-ról.Kicsit később lovagoltunk egy jó órát a festői Shropshire-ben. Végül sikerült egy órára magunkra maradni azzal az ürüggyel hogy a hölgy a kedvenc hobbiját, vagyis Brahms unalmasabb műveire svéd balladák recitálását fogja bemutatni. Ekkorra rutinosan a gramofonba készítettem egy Brahms hengert. A harmadik akkord után feltettem a csajt a zongorára, hét alsószoknya és egy nyelesbugyi áttörés után jó alaposan megkeféltem.
(Részlet El Topo (sgt. Elias): Regényes ifjúkorom c. önéletrajzi regényéből)

altoid · http://altoid.inda.hu/ 2010.10.24. 22:38:45

@Patrick Bateman: Na latom, te vagod a dolgot! :) Van egy alternativ forgatokonyv is: Jurgen, a harminceves ifju manager egyeves kikuldetesbe megy a Siemens bangkoki lerakatahoz. Persze o is hallott a "thai no" legendajarol, igy joleso erzessel konstatalja, hogy az uj titkarnoje csinos es fiatal (persze masfajta nonek thaifoldon eselye sincs titkarnoi allast leakasztani). Jurgen ugyetlenul udvarolni kezd, a leanyzo pedig eljatssza a szende hercegnot, aki erenyes es megkozelithetetlen, es a szep szoke (es Siemens-alosztalyvezeto) hercegre var; Jurgen ezt meg is probalja bebizonyitani neki (o nem olyan, mint azok a perverzek, akik csak a szexert jonnek Thaifoldre, a nem...), es szepen lassan belezug a csajba. Innentol lasd az alap-forgatokonyvet.

altoid · http://altoid.inda.hu/ 2010.10.24. 22:40:42

@Professor Pizka: Ah, Mister Topo, on igen pimasz frater! Ha az apam ezt megtudja, parbaj lesz a vege! :))

Professor Pizka · http://raerunk.blog.hu/ 2010.10.24. 22:42:04

@Professor Pizka: gramofon: helyesen fonográf de lehet egy újabb HMV is ez esetben már lemez

Patrick Bateman 2010.10.24. 23:39:26

@altoid: Mely forgatókönyv szintén nem szokta nélkülözni a regényes fordulatokat. A szinguláris dramaturgiai pillanatban gyakorta előbukkan egy súlyos beteg rokon, akinek költséges gyógykezelésére csak Japánban, egy chibai klinikán nyílik mód, egy hajdan kölcsönadott fél férges krumpliból annuitással felértékelt kifizetetlen adósság, melynek fejében a Provident Thailand a család elsőszülöttjének hasnyálmirígyét követeli, netalán egy gonosz exférj, aki statiszta volt a Kickboxer III-ban és lelépési pénzt követel a nejét penetráló farangtól. A nőről pedig, hosszú, keserű önmegtartóztatással, gyorsan szőrösödő tenyérrel és gyertyafényes, Bach-zongoraversenyes vacsorákkal eltöltött fél éves udvarlás után, a frankfurti Four Seasons nászutaslakosztályában derül ki, hogy műtétjére váró transzvesztita, de akkor már úgyis mindegy...
Egyszóval, valóban indokolt az óvatosság, megannyi tisztes, középosztálybeli egzisztenciát és kamatozó nyugdíjalapot nyelt már magába a kongharami strand homokja.

bajor gizella 2010.10.25. 00:02:45

@nadivereb: ez kérlek a farmermellényes poronty ingerszegény de működő utódja.

én az ilyen kurvás meséket orosz-ukrán hölgyekkel kapcsolatban látom-hallom. viszont ők nem tudnak masszázsolni. a thai asszonyok meg igen. és elég jó.

Professor Pizka · http://raerunk.blog.hu/ 2010.10.25. 00:02:45

@Patrick Bateman: BTW ezekért a legényfogó praktikákért nem kell Indokínáig szaladni, van rá bőséggel példa hazánkban is. (Lám nemcsak autóbuszban, holográfiában és népdaléneklésben tartjuk a lépést a világgal!). Mondjuk itt elsősorban jól irányozott teherben maradás dívik.

bajor gizella 2010.10.25. 00:14:38

@Professor Pizka:
ugye? teherben maradás már lejárt, mert van abortusz, ezért marad a lelki terror, az érzelmi zsarolás, fondorlatos eszközökkel való lelki függés kialakítása, csak hát jürgen helyett laci van, és laci lelke mellé nem jár buksza, be kell érni annyival ha elküld egy közösen elkészült kis művet a modorosba, a szingli kispicsákról.

szorokin · http://quauaua.tumblr.com 2010.10.25. 00:20:41

grat a kommenter nípnek, maj mindnek, volt értelme elolvasnom.

Vágási Matyi 2010.10.25. 00:42:47

Modoros szingli - closet leszbi átfedés?

yeti-ufo hibrid 2010.10.25. 01:32:23

Nagyon szép.
De azt nem értem, hogy miért nevezik szinglinek a kölyöklányokat. Az unatkozó egyetemisták általában 20-26 évesek. Az nem szingli, az csak egy csaj.
És főleg nem szingli, mert bármikor simán lepattan a baráti körről, ha netán befutna a szőke herceg.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2010.10.25. 03:51:51

Jajj, az ilyen picsáktól a falnak tudok menni. Jó post!

ColT · http://kilatas.great-site.net 2010.10.25. 03:52:35

Jajj, az ilyen picsáktól a falnak tudok menni. Jó post!

Motorpenis 2010.10.25. 06:22:24

@fraulein praxa: Ó, b+, neked ennyi elég is? Ennek alapján választanál férjet?

Édes istenem! Nem is tudom, melyik a rosszabb: ha egy nő a hüvelyével gondolkodik, vagy a fejével. (A te eseted melyik?)

Motorpenis 2010.10.25. 06:24:52

@fraulein praxa: Néger nő nem lehet szép! Már csak azért sem, mert elég csak belegondolni: néhány generációval ezelőtt még ott ugrabugráltak felmenői valami kunyhó előtt meztelenül; a munka meg az volt, hogy szaros kézzel szedték a datolyát.

Patrick Bateman 2010.10.25. 08:06:28

@bajor gizella: Ez pedig azóta van így, mióta kitalálták a szerelmi házasság ostoba intézményét. Tisztességes, átlátható érdekviszonyokat követelek! Vissza a hozományt! Polgári érdekházasságot! Vagyont a vagyonhoz!

altoid · http://altoid.inda.hu/ 2010.10.25. 08:11:16

@Patrick Bateman: Ja, az indiaiak csinaljak jol. Ott mindennek stimmelnie kell: kasztnak, vallasnak, anyagi helyzetnek, szulok ismeretsegenek... Unokatestvernel tavolabbi rokont mar necces elvenni... ;)

Patrick Bateman 2010.10.25. 08:16:17

@altoid: Nincs is annál szebb, amikor az ember együtt épít homokvárat háromévesen a jövendőbelijével, a mosolygó szülők jóváhagyó pillantásainak melegében.

altoid · http://altoid.inda.hu/ 2010.10.25. 08:41:31

@Patrick Bateman: Bizony, nincs is gond a bortangas szinglihordakkal!

Professor Pizka · http://raerunk.blog.hu/ 2010.10.25. 08:50:20

@Patrick Bateman: bizony bizony suba a subához, guba a gubához, jól megmondták már a régiek is!

(aztán össze-vissza félrekúrtak, mert a biodiverzitás iránti igény az a merkantilista megfontolásoknál is erősebb)

Celtic 2010.10.25. 09:07:38

@Professor Pizka: Kesz, mennem kell dolgozni, de ez nagyon kellett hetfore :) No es persze a kozvetlen felette levo Mr. Bateman commentje is utott (marmint az utolso bekezdes :)

cd-r 2010.10.25. 10:42:42

@Patrick Bateman: ...és mindez nem történik meg, ha Saskia nem látja meg a testszínű dildót az Otto katalógus 1984 novemberi számában, aminek használata közben ráébred az egyszerű tényre, hogy Klaus dickje nát ríli éj monsztör.

Sand Lover 2010.10.25. 10:52:25

Ez a poszt elég gyenge lett.
Meg érződik rajta, hogy az írójának bizony savanyú az a bizonyos szőlő.
Magyarán irigy.
Na mindegy, lapozzunk. (ásít)

fraulein praxa 2010.10.25. 11:58:20

@Motorpenis:

na akkor 2 in 1 válaszolok, jó? csak mert nem érdemes rád karaktert pazarolni...:-/

nem, ennyi nem elég hozzá, mert mint írtam ISMEREM az illetőt, tehát BESZÉLGETTEM/BESZÉLGETEK is vele. lapozhatunk.

www.google.hu/images?hl=hu&q=beyonce&um=1&ie=UTF-8&source=og&sa=N&tab=wi&biw=1920&bih=993

ez a nő pl. gyönyörű. sajnálom, ha te a csökött agyaddal ezt képtelen vagy belátni.:-( de linkelhettem volna még nagyon sok szép fekete bőrű nőt.
dúró dórára minden esetre köröket ver. sőt..

GERI87 2010.10.25. 12:15:36

@Ormótlan: Van az érezhetően minőségi és az érezhetően szar pálinka, aminek gyakran nem sok köze van az igazihoz..
ugymondanám olyan szinten nem képes feldolgozni a szervezetem a tömény alkoholt hogy nekem "szar":)

De érdekes hogy aki testalkatilag akkora mint én, azok között van aki bírja és szereti.
Bár megfigyeltem hogy ezeknél is nagyon sok van aki láthatóan nem bírja és nem szereti de mivel menő meg trendi meg elvárás ezért issza...
Néha már sajnálom ezeket hogy nem csinálhatják azt amit akarnak:)

Klaravagyok 2010.10.25. 12:23:05

@Morgan LeFay: ez teljesen tipikus modor, amikor valaki találva érzi magát beírja, hogy "savanyú a szölő" ezzel rövidre zárva a vitát.

GERI87 2010.10.25. 12:37:52

@altoid: Ugye?:)
Épp ezért nem szeretem őket...

Meg sem próbálnak önállóan gondolkodni.
Az nehéz, meg lehet nem menő...juj..és az már végképp tűrhetetlen.

cd-r 2010.10.25. 12:41:33

@Claire!: ez azért is fura, mert a posztban tárgyalt típus pont nem az, ami általános irigységet váltana ki.
nem tudom ki irigykedne tanítónő anyától és az ántsznél laborosként ténykedő apától származó, a szülők kispolgárisága ellen hosszú színes sálakkal és rétegzenének vélt muzsikák hallgatásával lázadó szociális gondozó és szervező szakos lányokra.

Sand Lover 2010.10.25. 12:42:19

@habilány!: „amikor valaki találva érzi magát beírja, hogy "savanyú a szölő" ezzel rövidre zárva a vitát.”
Hát izé, nem éreztem találva magam, mert tök más kategória (életkor, habitus, érdeklődés stb) vagyok, de ha te mondod, akkor biztos így van.

cd-r 2010.10.25. 12:42:49

@habilány!: ej de gyorsan váltogatod a nickjeidet :)

GERI87 2010.10.25. 13:01:14

@fraulein praxa:
A fekete nők nekem nem teccenek:)
Egyik se...

Pedig olyan génkeveredés lenne fúúú
mindennek pont az ellentéte..

De az én génjeim valamiért egyszerűbbnek és fejletlennek, kevésbé változatosnak tartják azt aki simán barnabőrű fekete hajú fekete szemű..

Szőke haj, kék szem, fehér bőr..na az már friss, megfelelően mutálódtak keveredtek a gének:)

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2010.10.25. 13:26:44

@GERI87:

"Szőke haj, kék szem, fehér bőr..na az már friss, megfelelően mutálódtak keveredtek a gének:) "

És férfi.

fraulein praxa 2010.10.25. 13:51:37

@GERI87:

nem KELL h tetszenek, de azt kijelenteni, hogy eleve nem lehetnek szépek, mert nemrég másztak le a fáról, és különben is négerek..:-(((

:-) meg fog változni az ízlésed, én pl. sokáig nem bírtam a magas palikat, aztán zsinórban 2 is jött, aki 1,90 körül volt.:-D most már kimondottan tetszik, ha egy pasi magas, nyúlánk.

GERI87 2010.10.25. 14:27:04

@fraulein praxa:
Nem erről van szó.

Az európai barna bőrű fekete szemű fekete hajú nők se teccenek első vizuális szemlére..a néger nők meg pláne.
Nem tudom miért.
te megtudnád magyarázni miért nem teccik mondjuk a zöld szín??
Nemhiszem..

fraulein praxa 2010.10.25. 15:18:58

@GERI87:

én már nem mondok semmit, mert annyiszor bebuktam az ilyen ideálokkal..:-D

Klaravagyok 2010.10.25. 15:56:59

@cd-r: ugye? :-) ez felháborító. :-)

cd-r 2010.10.25. 16:59:47

@habilány!: igazából leszarom, csak mire válaszoltam volna a kommentedre, már más nicken nyomultál.

bajor gizella 2010.10.25. 18:43:42

@Patrick Bateman:
Érdekházasodni még mindig lehet. Sőt egy, a pórnép számára csak súlyos rabszolgarobot után, és vérszerződéshez hasonlatos lojalitási tanubizonyság mellett is csak néha elő-előbukkanó világban kifejezetten ajánlatos.
És akkor az általuk levetett ruhában ott feszenghetsz az esküvőn, veszprém az igazi metropolisz kisnagyvilági forgatagában olyan félmondatokkal, hogy hát Misikét felvették a...ide bármelyik külföldi egyetem macbookkal-a-hónom-alatt fakultánsa behelyettesíthető, míg az ifjú ara Liza, már végzett a közgázon, épp most operetténekesnek tanul, mert hát valójában az szeretett lenni, de a szülei elöször tisztességes szakmát akartak a kezébe adni. nem mintha attól féltek volna hgoy bármikor is dolgoznia kell majd. De hát tulajdonképp nem volt nehéz elvégezni azt a sulit, mellette még dolgozott is. Nyaranta. Az apja hoteljében basztatta az alkalmazottakat fehér bikiniben. Misike is és Liza is természetesen megörököl a végén mindent, a gyárat, de hát az manufaktúra ugye, nem gyár, a boltot, ami üzlet ugye és nem bolt, és a zrt-t ami családi vállalkozás, és nem zrt. Misike addig londonba kötlözik lizával, ráér még ilyen komoly dolgokkal foglalkozni. örülni kell hogy rohanó világunkban megtalálták egymást, nem volt könnyű dolguk. egy övékhez hasonlatos esküvőn találkoztak. Jöttek a pletykák céges szinten hogy liza annyira nem is pénzes, Mert hát micsoda hülyeség nem?
Én mindenestre nagyon örültem a frigynek. Reméltem hogy a megaláztatásaim csökkennek majd ha Misike nem jár be a munkahelyre. Álmomban sem sejthettem akkor még, hogy még fél év múlva is Misike lelki gennyzacskói jelentik majd nekem a biztos megélhetést. Pedig így lett.

A Tyne folyó déli partja 2010.10.25. 20:09:02

@nyílméregbéka: hát, én meg párszor inkább pont azt tapasztaltam, hogy nagyon is megfelelnek ennek a sztereotípiának. már, a szőke nő-fekete férfi.

A Tyne folyó déli partja 2010.10.25. 20:15:06

@fraulein praxa: na de neki azért nincsenek tipikus néger vonásai...amúgy, én is ismerek szép arcú néger lányt (a bőre kékesfekete. meg egy olyat, aki inkább csoki. igaz, utóbbi finoman szólva elég jó húsban van. de az arca szép.)

janomano 2010.10.25. 23:23:42

@lárvalányhaj:

"Szerintem azok szokták verni magukat a házasságukra/gyerekeikre, akiknek nincsenek más céljaik az életben."

"Lehet, hogy én egy másik bolygón élek, de egyáltalán nem ismerek olyan csajokat, akik kifejezetten szinglik _akarnak_ maradni, nem akarnak gyereket stb. Akik mégis egyedül vannak, általában nem jókedvükben vannak egyedül, harminc fölött meg a biológiai óra is elkezd ketyegni, mint gép."

Cicmic. rakd össe a kettőt!
Ne nekem. Magadnak.

janomano 2010.10.25. 23:35:12

@yeti-ufo hibrid:

Jogos. A sziglik 35 fölött csapatják. Általában töménnyel súlyosbított antidepresszánssal. :-)

Csumázom még a kínai gyűlölő gergelyt(87), a segges nardot.
Már csak a sixx nyugger anyja hiányzik itt a kényszeres
kommentelők közül.

Celtic 2010.10.26. 08:30:19

@janomano: Sztem nem volt cimlapos a post, igy Sixx nyugger nem fog feltunni. Abbol lehet sejteni, hogy cimlapos, mert akkor rogton feltunik, meg a legelejen.

A Tyne folyó déli partja 2010.10.26. 19:10:17

@yeti-ufo hibrid: igazad van. egy húsz-huszonkét éves mitől lesz szingli? meg egyébként is marhaság ez kategória, de nem baj.

lárvalányhaj 2010.10.26. 19:33:53

@janomano:

Valamelyikünknek kissé fekete-fehér a gondolkodása. Tartok tőle, hogy kettőnk közül nem én vagyok az. :P

lárvalányhaj 2010.10.26. 19:42:30

@janomano:

Oké, lehet, hogy mégis én voltam félreérthető. A "veri magát a házasságra" alatt azt értettem, hogy azt tekinti fő életcéljának, hogy elvetesse magát valakivel, utána szüljön pár gyereket, és ha kipipálta ezeket a pontokat a csekkliszten, akkor önelégültebb fejjel mászkál, mintha legalábbis elnyerte volna a Nobel-díjat.
Erre mondom, hogyha valaki egyedül arra tud büszke lenni az életben, hogy talált valakit, aki hajlandó volt elvenni, és még gyerekeket is vállat vele, annak hiányoznak az igazi célok az életéből.

lárvalányhaj 2010.10.26. 19:48:44

@yeti-ufo hibrid:

Persze, 20-26 évesen a csajoknak még rohadtul nem célja, h lekössék magukat, a többség nem is ezzel a céllal vág neki a _pesti_éjszakának_. Ezzel az erőmmel a 15 éves unokatesóm is szingli, mert pillanatnyilag neki sincs tartós kapcsolata :P

blur7 2010.10.27. 02:41:06

@lárvalányhaj: Pusztán a gyereknemzés nem, viszont a gyerekek "minőségi" felnevelése talán már lehet életcél. (Szerintem igen komoly kihívás volt bármely korszakban, így manapság is.) Remélem, hogy vannak ilyen nők, sőt alapvetően mindegyikük ilyen.

Zerstörer 2010.10.27. 08:06:02

@lárvalányhaj:
na jó,de ha megfordítjuk a dolgot és azt nézzük, hogy azok a nők, akiknek nem sikerült/nem akarták, de már megbánták milyen képpel mászkálnak negyvenévesen fel-alá, akkor kijelenthetjük, hogy a nőknek még is csak ez az igazi feladatuk, a többi csak ráadás vagy kényszer.

lárvalányhaj 2010.10.27. 08:28:01

@blur7:

"Pusztán a gyereknemzés nem, viszont a gyerekek "minőségi" felnevelése talán már lehet életcél."

Az sosem szerencsés, hogyha az ember egyetlen dolgot tűz ki életcélként, mert rágörcsöl, és pont emiatt cseszi el. Biztos van olyan, akinek az az "útja", hogy háztartásbeliként élje le az életét, de ne feledjük, hogy az ilyen nőkből lesznek a gasztrobloggerek és a Control Freak anyukák is.

@Zerstörer:

" a nőknek még is csak ez az igazi feladatuk, a többi csak ráadás vagy kényszer."

Ezzel a megfogalmazással az a bajom, hogy az tűnik ki belőle, hogy a gyereknevelés kizárólag a nők felelőssége, tehát a férfiaknak ezzel már nem is kell foglalkoznia. Pedig a gyerekeknek apára is nagyon nagy szükségük van, sőt.

vészmadár (pica pica) · http://feleslegesszavaink.blog.hu 2010.10.27. 13:12:40

@lárvalányhaj: persze, de minden feladategyenlősítési törekvés megbukik azon, hogy alapvetően még mindig ti szültök. És ebből meg néhány genetikailag kódolt kényszerű alapvetésből adódóan az anya és a gyerMek (höhö) kapcsolata sosem ugyanazon a szinten működik, mint egy apa-gyerek-kapcsolat. Fontos az apa is, szerepmintaként meg sok szempontból, de ha mondjuk az lenne a kérdés, hogy a gyerekek apa vagy anya nélkül nőjenek fel, mikor lesznek nagyobb valószínűséggel teljesértékű felnőttek, akkor valszeg az anyákra voksolnék.

cd-r 2010.10.27. 13:37:33

@lárvalányhaj: "de ne feledjük, hogy az ilyen nőkből lesznek a gasztrobloggerek és a Control Freak anyukák is."

ez az egyik oldal, bár azért kiváncsi lennék, hogy a háztartásbeli nők hány százaléka lesz beteges control freak vagy gasztroblogger. a másik oldal (ugyanilyen sarkos példával élve) a kényszeres karrieristák, a minden apró sérelmet túldramatizáló (és minden rosszért a szemét férfiakat okoló) férfigyűlölő álfeministák és a hagyományos női szerepeket szándékosan megtagadók, akiket kizárólag a másodlagos nemi jellegeik alapján lehet nőként azonosítani.

Sand Lover 2010.10.27. 14:40:54

@cd-r: “a minden apró sérelmet túldramatizáló”
Szerintem itt van a kutya eltemetve, mert általában azok szoktak mindenre túlérzékenyen reagálni – férfiak-nők vegyesen – akik valamilyen okból elégedetlenek az életükkel.
Azt kellene elérni, hogy mindenki azt csinálhassa, amit szeret és amihez tehetsége van, ha cégvezetés egy nőnek, akkor azt, ha gyereknevelés egy férfinak, akkor meg azt, és ne erőltessünk rá senkire olyan dolgokat, amihez nincs indíttatása/kedve/türelme stb, csak azért mert “ezt várja el a társadalom”.

janomano 2010.10.27. 18:55:51

@lárvalányhaj: Én már átálltam az erő sötét oldalára.

lárvalányhaj 2010.10.27. 22:58:19

@vészmadár (pica pica):

persze, de a terhesség és a szülés 9 hónap alatt megvan, utána már csak olyan feladatok jönnek, amibe a férfiak is besegíthetnek. (talán a szoptatást leszámítva, de az is megoldható másképp.) a legtöbb helyen viszont ez nagyon nem így van, az arány még a legjobb helyeken is erősen eltolódik az anya javára.
az anya-gyerek kapcsolat meg azért működik más szinten, mert a legtöbb gyerek több időt tölt az anyjával, mint az apjával. egyébként ez korántsem jelenti azt, hogy minden gyerek az anyjához van közelebb, rengeteg apás gyerek van, főleg a lányok között.

lárvalányhaj 2010.10.27. 23:05:22

@cd-r:

Szerintem ott van a dolog eleve _elbaltázva_, hogy a nők rá vannak kényszerítve, hogy válasszanak a gyerekvállalás és a karrier között. Ha az egyikről le kell mondani, akkor egy betöltetlen űr keletkezik az ember életében, mindkettőt viszont csak akkor lehet jól csinálni, ha van az ember mellett egy partner, aki mindebben támogatja, ilyet viszont nehéz találni.

scsaba1 2010.10.28. 00:07:29

@lárvalányhaj:

Már megint megmondtad az überfrankót... :)
Mert talán az apa dolgozni jár, míg az anya otthon van ill. azoknál, akiknél hitel ketyeg és az átlagos 130-150 nettó környékén keres a férj, ott még arra is rá van kényszerülve, hogy mindenféle túlórát, mellékállást, hétvégi munkát is elvállaljon. Az ismeretségi körömből szép számmal tudnék példákat mutatni. És igen: ha elmegy reggel hatkor és hazajön este nyolckor, akkor nem biztos, hogy még van kedve mosogatni vagy kis ruhákat teregetni, úgy hogy a felesége egész nap otthon van.

Én itthon dolgozom, így van némi rálátásom a gyesen lévő anyák életére. Kelés valamikor 8-9 esetleg 10 óra felé, gyerek rendbekapása, majd séta+vásárlás délig. Közben pletyi a szomszédokkal, többi anyukával. Kaja, gyerek lefektetése. Ilyenkor ők is lazítanak mer' ugye a zajosabb dolgokat el lehet felejteni. Egy kis telefonálgatás, netezés-porontyozás, pinamagazinok. Ha felkel a gyerek akkor újra egy kis levegőzés majd főzés+házimunkák de elég lájtosan. (Gyakorlatilag folyamatosan panaszkodva, hogy jaj, erre sincs időm, meg arra sincs időm. 6-7 óra felé hazajön a férj (ha hazajön, mert éppen nem túlórázik), vacsora, fürdetés, fektetés...
Mégis milyen karrierről ábrándozik a gyerek mellet, ha gyakorlatilag "főállásban" egy kurva 60-80 m2-es háztartást sem tud megszervezni...

Azért hagy ne essek már hanyatt...

lárvalányhaj 2010.10.28. 07:32:05

@scsaba1:

Talán ha anyunak is lenne egy jól fizető munkahelye, akkor apunak sem kellene másodállást és túlórákat vállalnia, hanem meg lehetne igazságosan osztani a munkát.
Karrier alatt pedig nem feltétlenül vállalatvezetést értek, hanem olyan munka végzésének a lehetőségét, ami megfelel az egyén képességeinek és ambícióinak. Érdekes módon a férfiakból sem lesz mind CEO.

"Mégis milyen karrierről ábrándozik a gyerek mellet, ha gyakorlatilag "főállásban" egy kurva 60-80 m2-es háztartást sem tud megszervezni..."

Ezt az állításodat pedig nem szeretném kommentálni.

lárvalányhaj 2010.10.28. 07:48:55

@scsaba1:

"Gyakorlatilag folyamatosan panaszkodva, hogy jaj, erre sincs időm, meg arra sincs időm."

Ez nem feltétlenül az asszonyka inkompetenciáját jelzi, hanem arra szolgál, hogy asszonyka éreztesse, hogy ő mennyire Fontos és Nélkülözhetetlen, annak ellenére is, hogy pillanatnyilag nincs állásban. Az más kérdés, hogy ezt a férfiak beszopják :P

vészmadár (pica pica) · http://feleslegesszavaink.blog.hu 2010.10.28. 08:31:58

@lárvalányhaj: azt hiszem, másról beszélünk. Itt én olyan lelki kapocsról beszélek, aminek nagyon komoly biokémiai alapjai vannak. Ugye durván 40 hetet egy gyerek az anyával megegyező biokémiai környezetben tölt, hormonális és enzimszinten is nagyon szoros ez a kapcsolat. A szoptatással, ha van, ez még szorosabbá válik, hiszen plö az anyai immunglobulinok védik az első hat hónapban a gyereket. Na most, a biokémia jelentőségét sokan alábecsülik, pedig a leginkább meghatározó dolog. Amikor olyanokról áradoznak sötétlila tyúkok, hogy "együtt rezgünk" meg "egymásra vagyunk hangolva kozmikusan" akkor olyan prózai dolgokról van valójában szó, mint az összeillő kémiai környezet vagy az agynak kellemes feromonok, illatok. Anya és gyerek között ez a dolog megvan, ezért például szinte soha egy gyerek nem tartja kellemetlennek a saját anyja testszagát.

Ez a fajta biokémiai kötődés az apával csekélyebb, ha nem is nulla.

scsaba1 2010.10.28. 08:35:59

@lárvalányhaj:

És mondjuk addig a gyereket hova tesz, mondjuk vidéken? Nálunk, egy 13 000 fős kisvárosban(alvóvárosban) egy darab magánbölcsőde(családi napközi) van 7 férőhellyel.

Sand Lover 2010.10.28. 10:56:47

Egyetértek Lárvalányhajjal (nem először.:))

Scsaba1
“Én itthon dolgozom, így van némi rálátásom a gyesen lévő anyák életére.”
Picit mintha általánosítanál.
Az “otthon vagyok a gyerekkel” meg a “vezetem a háztartást” nem túl lélekemelő munka, és az elismertsége sincs meg, és ez pont a te kommentedből jön le. Te leszólod a gyerekkel otthon levő anyákat, hogy panaszkodnak, hogy fáradtak, de egész nap egy csecsemővel lenni valóban elég kimerítő lehet. Én csak az unokaöcsémre szoktam vigyázni, de az a pár óra is lefáraszt. Ehhez képest az irodai meló felüdülés és pörgés, izgalom.
És kisgyerek mellett a házimunka sem megy annyira flottul, mert figyelni kell a gyerekre. Van elég kisgyerekes barátnőm, hogy lássam, hogy is megy ez.
A karrierre meg az otthoni munka megszervezésére vonatkozó meglátásod elég rosszindulatú és korlátolt volt, már bocs.

Végezetül pedig, igen, sajnos nincs elég bölcsőde/óvoda, nem lehet megoldani a gyerekek szakszerű napközbeni elhelyezését. Pedig igény lenne rá, csak az állam úgy gondolja, hogy túl költséges a fenntartásuk és jobb, ha a nőket távoltartják a munkaerőpiactól, mert akkor nem olyan riasztóan magas a munkanélküliség, ad 1. Ad 2 pedig, a férfiaknak több esély marad.

A Tyne folyó déli partja 2010.10.28. 14:44:36

@lárvalányhaj: tudod, erre van az a vicc, mikor a ferj hazaer munkabol, a lakas fut, koszos edenyek mindenhol, gyerekjatekok a foldon, mosatlan ruhak, nincs vacsora, anyuka ul a fotelben. ferj dobbenten kerdezi, hogy mi tortent. feleseg: tudod, mindig kerdezed, mi a fenet csinalok egesz nap a gyerekkel. na latod, azt, amit ma nem csinaltam.

tipikus ferfi hozzaallas scsabae, nem lat semmit.

Sand Lover 2010.10.28. 15:23:43

Hehe, úgy látszik, Tibi magára vette és megsértődött, hogy rögtön belinkelte a disznó_férfit, pedig itt nem egészen erről volt szó.

lárvalányhaj 2010.10.28. 16:11:08

@Morgan LeFay:

Ja, el lett intézve a dolog azzal, hogy "ez tipikus női rinyálás".
Pedig ennél sokkal széleskörűbb dologról van szó szerintem. Az a felfedezés, hogy a nők is emberek, megkavarta a hagyományos szerepleosztást, most valami átláthatatlan káosz van helyette, amiben egyrészt az emberek rosszul érzik magukat -- a nők is, mert választaniuk kell a család és a karrier között, és a férfiak is, mert nagyon sokféle elvárásnak kell egyszerre megfelelniük, másrészt a társadalom újratermelési lehetőségeibe is belepiszkált. (A nők tovább tanulnak, ezért kevesebb erőforrásuk jut a családra, a férfiak többsége nem vesz át tőlük feladatokat, ezért a gyerekvállalás hátrébb tolódik a prioritási listán, vagy akár el is halasztódik.)
Szerintem csak előrefelé lehet menekülni, és pillanatnyilag egyetlen utat látok, azt, hogyha a férfiakkal is egyre inkább elkezdik tudatosítani, hogy nem ciki anyuval felváltva otthon maradni a gyerekkel, vagy megtanulni főzni.

A Tyne folyó déli partja 2010.10.28. 18:50:16

@lárvalányhaj: ráadásul, vérig sértődnek(már a férfiak), hogy miután a nő hazaesik este a munkahelyéről (ja, meg bevásárolt, meg elment a gyerekért munka után), aztán meg otthon házimunkát végez, kikérdezi a gyereket, már nem jut energiája a férfire. aki hazajön munkából és "én dolgoztam" felkiáltással elterült a kanapén, és elvárja a kiszolgálást.

azért amúgy szerintem elég jól haladunk, bár nem tökéletesen. de pl. az öcsémnek eszébe se jut reklamálni, hogy szokott mosogatni, elmegy bevásárolni, stb. meg még sok más fiúismerősömnek se. főleg, mert sokan laktak albérletben anyuci nélkül, vagy már saját lakásban, szintén nő nélkül, így kénytelenek voltak megtanulni.

Modor Tibi · http://modoros.blog.hu 2010.10.28. 19:10:19

@lárvalányhaj: @Animacs (a Tyne folyó déli partja): csak furcsa férfiakat ismerhettek. Haverjaim + én tökéletesen önellátóak vagyunk + (jól) főzni is tudunk, olyan ritka ez? :)

Vagy mindez csak házasság után, évek elteltével bukik ki? Udvarláskor, összeköltözéskor sem? Nem értem frankón.

A Tyne folyó déli partja 2010.10.28. 19:32:20

@Modor Tibi: pont azt mondom, h. szerencsére egyre gyakoribb az önellátó. nálunk otthon a következő volt a szituáció (meg a szomszédban is, pl. meg egy csomó helyen. múltkor leírtam valahol, de megírom megint).
anyám, miután ledolgozta a 8 óráját a munkahelyén, elment bevásárolni, felszállt a buszra, hazacipekedett, otthon lepakolt, átöltözött, nekiállt vacsorát főzni, meg takarítani, meg mosni, stb. kiszolgálta a mostohaapámat, aztán kezdhetett mosogatni. (az értünk jövésre nem emlékszem, gondolom, kiskorunkban ez is volt még, de sokáig napközisek voltunk.)
mostohaapám meg hazajött, elterült a heverőn, és elvárta, hogy kiszolgálják. merthogy ő dolgozott. szerintem máig tudja, merre van a mosógép, meg takarítószerek, stb.
főzni életében nem főzött, élete legnagyobb sérelmének tartja, hogy gyerekkorában, meg később, mikor elvált az első feleségétől mosogatnia kellett. mert ő férfi, és mi az, hogy ő ilyen lealacsonyító tevékenységet végez.
de még csak boltba se nagyon ment soha, illetve csak akkor, ha neki külön szüksége volt valamire. pl. egy eset: szüksége volt egy darab tollra. átment - kocsival a Tescóba (ami tőlünk kemény öt percre van gyalog). és vett magának egy darab tollat. hogy belenézzen a szekrénybe, vagy esetleg megkérdezze, hogy kell-e valami kaja, vagy bármi a háztartáshoz, benne fel sem merült. anyám meg cipekedhetett a buszon a szatyrokkal, mert ő nem vezet, plusz ugye a többi házimunka. mert ő a nő, és a mostohaapám dolgozott. hogy anyám is, kit érdekel. ő a nő, arra van, hogy kiszolgálja a férfit.
szomszédban pont ugyanezt láttam. m

A Tyne folyó déli partja 2010.10.28. 19:34:24

@Modor Tibi: ja, a másik meg, aki ugyan szóban hangoztatja, hogy ő modern, és megérti, hogy a nő nem a cselédje, de azért a szíve mélyén elvárja a kiszolgálást. pl. a volt barátom, kénytelen volt ellátni magát, tekintve, hogy egyedül lakott,és hangoztatta is, hogy a barátnője nem a cselédje, de azért sérelmezte, hogy nem vagyok tűzrőlpattant házitündér az ő háztartásában, mikor nála vagyok.

aribeth 2010.10.28. 21:35:08

@scsaba1:

"Én itthon dolgozom, így van némi rálátásom a gyesen lévő anyák életére. Kelés valamikor 8-9 esetleg 10 óra felé, gyerek rendbekapása, majd séta+vásárlás délig."

Ilyet én is láttam, de ellenpéldaként van jópár rokonom és barátom, akik az első években végig haptákban álltak, és szigorú napirend szerint éltek. A csecsemőnél azért, mert még kicsi, meg az etetés, meg a légzésfigyelő, meg a hogyanfogjammeg, meg a nemalszikéjjel, a nagyobb gyereknél azért, mert már mászik/jár/fut és túl sok mindenhez fér hozzá, ráadásul tízszer több energiája van, mint a szüleinek együttvéve.

Kelés fél hétkor, reggeli apával. Délelőtt és gyakran délután is séta és játszótér, amelyeknek két célja van: 1. szocializálódjon a gyerek, 2. fáradjon ki. Ha nem alszik egyet délután, akkor túlpörög, és még este tízkor is a szülei fején ugrál. A bevásárlás és séta nem nagy mulatság, hiszen egyrészt folyamatosan figyelni kell a kicsire, másrészt két év után aztán már minden, utat, kavicsot és arcot ismernek.
Otthon főzés, ímmel-ámmal takarítás de közben fél szemmel azt is lesik, hogy egyben van-e még a gyerek. Az ebéd utáni alvás alatt lehet mosni és tovább takarítani, majd jön a délutáni műszak az újabb sétával, játékkal, filmezéssel, miegymással. Aztán apa végre hazaér és önként lecsap a gyerekre, majd jön a vacsora, fürdetés, ágyba imádkozás és alvás.
Idővel a kissrác egyre jobban el tudja foglalni magát, és akkor tényleg enyhül a helyzet, már nem arról szól a nap, hogy a) életben kell tartani a csecsemőt b) el kell foglalni az unatkozó, anyás kétévest.

A Tyne folyó déli partja 2010.10.29. 14:02:38

@aribeth: pont ezt akartam mondani erre a marhasagra, amit scsaba mondott. seta meg bevasarlas? ez azt hiszi, unalombol? latszik, hogy gyereket meg csak kozelrol se latott. meg persze a vacsora is csak odateremtodik hazatero apucinak, anelkul, hogy elmentek volna a hozzavalokert a boltba...

Celtic 2010.10.30. 08:55:00

@aribeth: Nalunk is ez van. Baratnom egesz nap a gyerekkel, fozni csak-csak sikerul (de akkor is felpercenkent a gyerek utan szaladni, nehogy valami rosszat csinaljon), mosni, teregetni, csak ha a gyerek alszik, porszivozni meg egyeb csak akkor ha valaki mas (pl. en) lefoglalja a gyereket. En meg raadasul iskolaba is jarok, igy gyakran erek haza nyolc utan, amikor mar elvileg aludna a gyerek. Hetvegen tanulnom kellene, de rohadt nehez, hogy egy kis gomboc folyton ugral rajtam.

Szoval ilyen szempontbol nagyon nem irigylem a anyakat. Mas szempontbol viszont: hazaertem este nyolckor, leulnek olvasni vagy tevet nezni vag ybarmi es : "lecci, hozz tejet Gabinak". Oke. Kimegyek, megcsinalom a tapszerbol es amikor beviszem a szobaba, akkor: "Lecci, nekem is hozz teat". Akkor szokott eldurranni az agyam, miert nem lehet ezt egyszerre mondani? Masik pelda: mindketten itthon, baratnom a masik szobaban, laptopjaval szorakozik. Gyerek elmaszkal: "Nezd meg mit csinal a gyerek!" Hatbazmeg, akkor fel is emelkedhetne az agyrol, nekem ugyanolyan mulatsag felallni. Namindegy.

aribeth 2010.10.30. 09:36:00

@Celtic:
Jaja. Az egy dolog, hogy felszólalunk azon kisgyerekes anyák érdekében, akik baromira nem csak a lábukat lóbálják nap közben, de a teljes képhez az is hozzátartozik, hogy az apák is keményen kifáradnak a napi 8+ óra meló + kisgyerek-háztartás kombinációtól. Ha rendesen csinálják, nekik nehezebb a dolguk, hiszen mindkét harctéren helyt kell állniuk. A példáidról: az első felesleges ugráltatás, a második még belefér. Késő este mindketten egyenlő mértékben szeretnétek szórakozni és a gyerekkel foglalkozni, úgyhogy amíg az egyik a modoroson lóg, addig a másik is figyelhet a srácra, aztán csere.

Az egyik fél részéről sem szép dolog, ha a saját megpróbáltatásaira hivatkozva megkísérli a másikra hárítani a közös feladatokat, illetve lekicsinyli a másik tevékenységét.
Anya: "El nem tudod képzelni ott bent a kényelmes irodában, milyen egész nap a gyerek körül ugrálni, satöbbi, satöbbi, satöbbi, és most légy oly szíves, porszívózz már fel és fürdesd meg a gyereket, ja, és ugorj már le egy Danon Activiáért a kisboltba, de nehogy megint valami CBA-szart hozz nekem!"
Apa: "Egész nap a segged mereszted itthon, miközben én húzom az igát, csak nem hiszed, hogy akár öt percre is magamra hagyhatsz a kölyökkel, amíg megmosod a hajad!"

Celtic 2010.10.30. 19:15:33

@aribeth: Jol latod :) A masodik peldam azert santit, mert senki sem mondta, hogy en hagytam nyitva azt az ajtot, amin keresztul a gyerek elmaszkalt es senki sem mondta, hoyg _tolem_ maszott el.

De egyebkent itt fentebb nyilvan az 5% bosszusagot mondtam el, nem a 95% harmonikus egymas mellett elest.
süti beállítások módosítása