A modoros dagadt

2010/08/02. - írta: Horváth Oszkár

A modoros dagadt nem dagadt. Erős csontozatú, és az izom különben is nehezebb, mint a zsír, azért nyom 112 kilót. A modoros dagadtra folyadékban és interneten is hat a kiszorított folyadék súlyának megfelelő felhajtóerő, ezért társkereső oldalon csak 98-at nyom. Ugyanolyan értékei vannak, mint annak, akinek nincsenek súlyproblémái, de könnyebb kitalálni a komplexusait. Szerencsére a 40-es bérszámfejtő nők megalkották a "mackós" kifejezést, és a 165 alatti "petite" lánykommandó bizonyos része védelmi bástyaként tekint rá, és szereti. Azonban ugyanezek a lányok mondják rá azt is, hogy aranyos, így végül egálban van.

 

Személyiségét igyekszik előtérbe helyezni sok beszélgetéssel új ismeretségek során, ezért könnyen átbeszéli a kúrási lehetőséget, és még fél órával azután is a "milyen zenét szeretsz?" és "mivel foglalkoznak a szüleid?"-nél tart, amikor már a "nem, akkor sem alhatsz itt, ha messze laksz bazmeg"-nél kellene lennie. Fizikumát próbálja az erősember-imázs mögé felsorakoztatni, előszeretettel nyit ki kecsapos üveget vagy üdítőt, ami után percekig fáj a keze. Viszi a nagyobbik szatyrot, esetleg indul egy kapcsolódó versenyen. A valóságban is óriási válla és háta van, ebben az öblössel rokon, viszont soha nem tudja eldönteni, hogy a mellizma éppen mellizom, vagy simán mell stádiumban van (a szakirodalom szerint amúgy 22 éves koráig mellizom, 22 és 93 éves kora között mell), és ezt a bizonytalanságát legrosszabbkor érzékelteti atlétatrikó-vásárlással, amely nélkül az "oldalcsöcs" kifejezés nehezen lenne megfejthető. A trikót, pólót has résznél 40 másodpercenként két ujjal megcsippenti, és elhúzza a hasától, hogy jobban álljon, bár a feszülős pólónak nem kell ennyi idő, hogy újra felvegye eredeti, illetve viselője formáját.

A modoros dagadtnál az arcszőrzet mindent eldönthet. A borostával tónusozás, kecskeszakáll, körszakáll, és indexes újságírószakáll mind része eszközkészletének. Az R&B-kedvelő dagadt eszköztárába hívja a metroszexualitást, melynek keretében a ceruzával megtervezett formájú egyedi körszakállforma, a teljesen értelmetlen mellszőrtelenítés és a divatos öltözködés egészíti ki. Ha egy társaságba keveredik egy kozmetikussal, igyekszik rákérdezni a faszborotválás és segg-gyantázás témakörére, de óvatosan, hogy az azért mindenképpen kiderüljön: ő már csinálja (pluszpont).

Saját bevallása szerint nem eszik sokat, ez genetika. Akkor is ennyi kiló volt, amikor többet evett (mert mondom: most nem), meg most is, hogy kevesebbet. Járogatott gyúrni, de igazából attól is csak nagyobb lesz, és azért van egy határ, nem akarja túlgyúrni magát. Valójában a kardió tenne jót neki vagy a futás, de attól meg ennél a súlynál (98 kg) szétmennek a térdizületei. Nézd meg, az élsportolók is hogy néznek ki 30 éves korukra, mindenük fáj, ő viszont egy évben maximum egy napot beteg. Igazi magyar gyerek, a puszták nevelték, nem a hülye gyógyszerek meg a madáreledel.

Valójában a burok alatt egy kisportolt úr található, hiszen ekkora súlyt évekig elmozgatni nyilván megedzi az embert. Időnként kitapogatja, hogy kockás-e a hasa. És hát az, csak nem látszik, de minek is - elég, ha ő tudja. Meg hogyne lenne izmos, amikor 22 éve tartja napi 9 órán keresztül behúzva? Ezt csináld utána. De igazából jól érzi így magát, megbékélt így magával, aki nem tud, az magára vessen. Azért a biztonság kedvéért igazolványkép-készítéskor a nyelvét a szájpadlása felé tolja, ettől ugyanis beljebb húzódik a tokája, és ha kicsit lehajtja a fejét, nem látszik. Ha pedig 42 fokban is zakóban van, az megoldja a hátsó úszógumik vizuális korrekcióját. A régi szélesebb nyakkendők a 70-es években jobban tetszettek neki, mert a teljes buszvezető-zárójelet, amit az ingje alsó 2-3 gombja közti feszültség okoz az anyagban, egy jó nyakkendőkötéssel lehetett tompítani. Ehelyett az elmúlt 20 évben maradt a mellényes öltöny, ami 2002-ben egyáltalán nem ment ki a divatból, bárkit meg lehet kérdezni. Bárkit meg is szoktak.

A modoros dagadt úr ritkán feszít, ébrenlétének alig 87%-ában. Először 12 évesen az orvosi vizsgálatoknál jött rá, hogy jobban zavarja a félmeztelenkedés, mint az, hogy a fitymáját adjusztálja egy idegen nő tudományos célból, ezért bent tartja a levegőt a teljes vizsgálat idejére. 40 másodperc uszkve és 70 perc 20 másodperc között bírja egy levegővel, kettővel pedig 4 órán keresztül. A strandon konkrétan nem azért van jó levegő, mert átfújja a szél, hanem mert a dagadt úr ott tartózkodása ideje alatt nem lélegzik. Itt el van foglalva azzal, hogy fázást színleljen, melynek köszönhetően a partig viheti a törölközőt - és amíg le nem fekszik, törölgeti magát vagy alhas tompítóba köldök fölött köti a derekára, és ilyenkor egy ideig kurva jól néz ki, mert igazából a combja és a mellkasa közti résztől eltekintve egy anatómiai csoda. Vízbe befelé ugyanakkor nagyon fürge: büszke rá, hogy ő bírja a legjobban a hideg Balatonban - amikor faszmélységbe kerül, külön felhívja a figyelmet, hogy neki már beér, és megtárgyalja barátaival, hogy ez vajon azért van, mert óriási a cerka, vagy mert rövidek a lábai. Majd elsőként merül el a mínusz 3 fokos vízben: jelezve finn és orosz felmenőit, büszkén és férfiasan tűri a test megpróbáltatását. Meg hát végre otthon érzi magát, mert válltól lefelé nem látszik, válltól felfelé pedig ott a szakáll. Némelyeknek a körszakáll hátközépnél kezdődik pont emiatt.

A német és/vagy északi típusú dagadt úr ezt még kiegészíti azzal, hogy első nap leég, és második naptól ezért végig fürödhet pólóban. Néhány év rutinja után ráébred, hogy ha nincsenek összehangolt turnusok, mondhatja már első nap, hogy neki ez már a második napja, és eleve pólóban indítja a barnulást.

Egy nagyon bölcs ember szerint minden férfi életében eljön az idő, amitől kezdve már betűri az ingjét. A dagadtnál súlyban jön el az az idő, amikortól viszont kitűri. Ez jobb arányokat kölcsönöz - csak úgy, mint a háromnegyedes vászonnadrág, amitől egyébként 12 centivel alacsonyabbnak néz ki, de 1-2 lapajtól elleste, és hisz benne.

Nadrághasználatában rendszeres elmélkedés alapját képezi, hogy vajon csípőn húzza meg az övet, vagy köldöknél. Ezt sajnos azonban a nadrág dönti el, és vagy az van, hogy csípőre kötve varratja fel, de muszáj később feljebb húzni, így nagyon helyesen harangozik cipő fölött, vagy pont fordítva: felhúzva jó, de 6 lépés után lecsúszik, és ettől harmonikázik a nadrág. A 40 éves kort betöltve eljön a hózentróger ideje, nem azért, mert nem jó az öv, hanem mekkora bohém dolog már, és Larry Kingnek is az van, mégis milyen sikeres. Az igazán elvetemült 2 év alatt olyan hitet és bizalmat önt a hózentrógerbe, hogy már övet sem vesz fel, ilyenkor könnyen be lehet ejteni egy vastagabb okostelefont (ilyenje van, övtokkal) vagy egy megyeszékhely telefonkönyvét az inge és a nadrágja közti résbe. Így tűntek el a Kennedy-bizonyítékok is.

A modoros dagadtat azonban mindenki szereti. A barátok az új csajt neki mutatják meg először, mert egyedül ő tud viselkedni (egészen pontosan: nem tud nemviselkedni), így biztos a jó benyomás, és ha teljesen véletlenül egy büdös riherongy kurvát sikerült kifogni (10-ből 7-szer), akkor legalább még ő nem reszeli meg, majd csak a második. Ezzel a bontakozó frígy fennállásának legboldogabb plusz két napját nyeri el. De lelkiekben persze már beleszeretett a lány, szerinte igazán helyes fiú lenne, ha kicsit lefogyna, de megérti, hogy nem fogyókúrázik. Azután mindig sokkal könnyebb hízni. De nem is mozog, lásd az élsportolók izületeinek rögös életét. Ez egy örök körforgás innentől, nehezen elérhető szökési gyorsulással. Másnak persze ad táplálkozási tanácsokat, hiszen tájékozott, csak magát nem kínozza.

A sportokban is téjékozott, sportközvetítések alatt elsőnek áll fel lehülyézni az éppen jeleskedő csapatjátékost egy rövid technikai tanácsot és anyabaszásra invitáló félmondatot tartalmazó felkiáltással. Ez valamivel kisebb kínos csendet és megrökönyödést vált ki a körülötte ülőkből, mint amikor témától teljesen függetlenül benyögi, hogy mekkorát kefélt tegnap este, pedig az ég világon senki nem akarta elképzelni. Most mind együtt gondoljunk rá, ahogy csinálja... na. Ilyen.

332 komment

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Feketecsuklya 2010.08.02. 18:30:50

@helenabeth: nem tudom, tőlem nem követelnek semmit, általában magamtól adok.
De ahogy elnézem, ide csak olyan csajok (?) irogatnak, akik több százezret keresnek, és mindent felesben fizetnek a féjükkel/pasijukkal.
Lehet, hogy nem egyenlő a lépték, amiben gondolkodunk, de ez legyen a te problémád....

nyílméregbéka 2010.08.02. 18:44:22

@El Topo (Sgt. Elias): ez a nő nem fényevő, megengedi, hogy egyél salátalevelet, zöld teát, nyers gyümölcsöt.... broáááááf :-(
@dellaratta: "heti 4-5 alkalommal órákat konditeremben tölteni, annyira unalmas" Ebben igazad van, a legtöbb sport időigényes és/vagy kurva unalmas. Én pl. nem járok edzőterembe, hanem a közeli parkban futok, 1 kör = 1 km, és a vége felé már állati unalmas. Egyetlen változatosság a kutyasétáltatók, gyereksétáltatók, bokorból elővánszorgó hajléktalanok, meg a párocskák a padon, "Némá, fut a hülye!" szövegükkel :-D

2010.08.02. 18:53:16

Modoros kövérgyűlölőként azt azért hozzátenném, hogy tévedés az, hogy 40 körül a jó felépítéshez (és akár a kocka, de minimum lapos hashoz) valami rettenetes sok időt kell edzéssel tölteni.

Az igaz, hogy az adottság sokat segít, hiszen aki gyermekként is gyűlöletes kövér volt, az valszeg fenőttként is az lesz. De edzésből heti 3-4 alkalom bőségesen elég, sokkal döntőbb az életmód és kaja - ez sokkal nehezebb.

Magam látom a teljesen átlagos felnőtt táplálkozást a környezetemben: reggel otthon egy kávé, majd 9 körül valami szar büféreggeli, étkezés menza/kínai/önkiszolg sarkon, este a TV előtt meg ami belefér... Így persze nem is megy, csak sírni sem kell miatta.

A nyaralónál van egy dagadt család a szomszédban: anyuka hegy, úgy 140 kila, a két fiú teljesen szőrtelen, hóbőrű, tenyérnyi mellbimbójú, hájcsecsű, rengőpicsájú, X-lábú, ösztrögéntúltengéses csikkfaszú szerencsétlen, a "kislány" eleinte sovánka volt, de idén megnyugodva láttam, lassan utóléri a tesókat. S mit csinálnak egész nap a strandon? Lángos-hekk-jégkrém-kóla-pizza-vattacukor-palacsinta, úgy nagyjából az egész étlap. Az igaz, hogy a 17 fokos Balatonban is órákat tudnak eltölteni, ennyi szalonna már tényleg szigetel.

nyílméregbéka 2010.08.02. 19:04:46

@Brother Love: "ennyi szalonna már tényleg szigetel." Ne is mondd, egy hasonló alkatú csajjal dolgoztam egy szobában évekig - állandóan kitárta az ablakokat, mínusz huszonöt fokban is, mert folyton izzadt, én meg hiába kunyeráltam, hogy csukja már be, 5 perc múlva megint rámnyitotta a baszott hideget, mert persze az ablak énfelém nyílt. Kaptam pár torokgyulladást az évek során.

A Tyne folyó déli partja 2010.08.02. 19:54:05

@Ernoke: egyetértek. viszont a legtöbb embernek az evés a világ (második) legjobb dolga. és el se tudja képzelni, h. nem mindenki azért él, h. egyen. hanem esetleg fordítva...én is csak azért eszem, mert muszáj, amúgy abszolút nem érdekel.lehet tippelni, kövér vagyok-e:)

A Tyne folyó déli partja 2010.08.02. 19:56:08

@El Argentino: ennyit eszik, előtted. lehet, h. éjjel meg habzsolja a tortákat...meg amikor nem látod.

A Tyne folyó déli partja 2010.08.02. 19:59:16

@Toll: miért baj az, h. funkcionálisan kajál? gondolom, akkor eszik, amikor éhes. és nem azért mert ebédidő van, meg karácsony, meg húsvét, meg születésnap,stb. mert akkor ugye egyesek (sokak) szerint enni KELL. sőt, zabálni kell, mert pl. karácsony van.

A Tyne folyó déli partja 2010.08.02. 20:05:35

@Collurio: volt kolléganő (nem volt mondjuk kövér) meg kocsival járt az edzőterembe. mondanom se kell, h. az edzőterem kb. 15-20 perc sétatávolságra volt...

A Tyne folyó déli partja 2010.08.02. 20:12:39

@strohmann: egyik barátnőm: mióta ismerem, fogyókúrázik. mindenből fogyókúrás, lightos izé. De bakker, abból háromszor annyit, mint kéne...persze, h. nem fogy.

Kassian 2010.08.02. 20:12:50

lehetsz bármilyen dagadt, ha a farkad 20 cm nyugalmi állapotban, akkor lényegtelen mekkora a hasad...

Amúgy egy posztot megérne a modoros, dagadt csaj is. Esetleg a csúnya barátnő.

A Tyne folyó déli partja 2010.08.02. 20:17:03

@Viktor H: másik kolléganőm: "én nem fogyok, pedig gyalog járok munkába, napi másfél órát sétálok".
egyszeer elmentem vele a (nekem) 3 percre lévő buszmegállóig. negyedóra alatt sikerült megtennie. nem is értem, miért nem fogyott a sétától...

A Tyne folyó déli partja 2010.08.02. 20:18:36

@El Topo (Sgt. Elias): nem igaz. a leginkább sport is és étkezés is. ha naponta futsz, de ennek megfelelően kétszer annyit is eszel, akkor ugyanott vagy. főleg, ha az zsíros, cukros, stb. hízlaló kaja.

A Tyne folyó déli partja 2010.08.02. 20:20:27

@mfplajos: tudod, erről - már, h. elhízott -a legtöbb ember tehet. a te általad felsoroltakról meg kevésbé.

A Tyne folyó déli partja 2010.08.02. 20:21:47

@antiszociális exlúzer: azt is figyeld, h. MIT eszel, ne csak a mennyiséget.

A Tyne folyó déli partja 2010.08.02. 20:27:32

@El Argentino: plusz, ha megtalálta, akkor még jól is fog esni (mivel ugye, mint tudjuk, a sport boldogsághormonokat szabadít fel. vagy hogy mondják szakszerűen)

A Tyne folyó déli partja 2010.08.02. 20:34:39

@Ernoke: ehhez képest az English breakfast kb. senki nem eszi, csak a vendéglátó egységekben kérheti a turista...leginkább zabkását esznek reggelire. esetleg pirítóst. a tipikus English breakfasttől ugyanis nem bírnának utána még dolgozni, mert az emésztés totál lefárasztaná a szervezetet...

A Tyne folyó déli partja 2010.08.02. 20:40:25

@Vérnyúl, Döme, Dagi, Fufu, avagy a Jó, a Rossz, és: pedig igaza van. a mai ember sokkal többet visz be, mint amennyire szüksége van,és nem égeti el. ezt szerintem akármelyik táplálkozással foglalkozó szakember aláírja.

A Tyne folyó déli partja 2010.08.02. 20:43:12

@Feketecsuklya: akkor asszem én is igénytelen vagyok...nekem se kell, h.elvigyen vacsorázni, stb.

az viszont bizony számít, h. ne dobja ki az ablakon a rezsipénzt, előbb a számlákat, meg albérletet, stb. fizessük ki, utána az extrákra, ami jut, és ne fordíva. mert volt ilyen is.

A Tyne folyó déli partja 2010.08.02. 20:45:13

@MickthePick: pontosan, a pénz azért kell, h. ne kelljen görcsölni azon,h. miből fizessem ki a villanyszámlát, meg ha mondjuk tönkremegy a mosógép, akkor se kelljen várni a fizetésig. biztonság miatt,nem azért, h. BMW-vel hordozzanak...sőt, inkább jöjjön el biciklitúrára.

A Tyne folyó déli partja 2010.08.02. 20:46:09

@Ernoke: egyetértek ezzel is. inkább piknik, mint romantikus vacsora.

A Tyne folyó déli partja 2010.08.02. 20:47:47

@Frengi: régen nem is ültek ennyit az emberek. kövér meg csak az úri népség volt. és nem is éltek sokáig.

A Tyne folyó déli partja 2010.08.02. 20:50:22

@Vérnyúl, Döme, Dagi, Fufu, avagy a Jó, a Rossz, és: 500 kcal egy kissé kevés, tudtommal 2000 a normál, amit be kéne vinni.

Krisztinca · http://krisztinca.blog.hu/ 2010.08.02. 20:53:18

Én már voltam kórosan sovány (gyerekként), vékony, tökéletes alakú (na ja, 15 évesen...), normál testalkatú, gömbölyded, duci, túlsúlyos, kövér, dagadt. És már kipróbáltam minden diétát. A listáról kimaradt egyik kedvenc kínzómódszerem, a 90 napos.
Aki nem tud lefogyni (pedig megtett mindent), annak javaslok egy terheléses cukor- és inzulinvizsgálatot. Azóta mínusz 23 kg. De zéró cukor, zéró fehérliszt (és gyógyszeres kezelés).

csodalámpa 2010.08.02. 21:19:01

@Brother Love: hasonló cipőben járunk, bár én nem rühellem zsigerből a dagikat (sőt, a párom 127-ről fogyott jelenleg 101-re (és még tovább akar, de már kb. térdenállva könyörgök neki, hogy ne tovább, mert én is a 100 alatt karácsonyfadísz a féri klub tagja vagyok...)
szóval az összes (3) tesóm és a szüleim dagadtak, különböző arányokban, de ez van - ez az alkat. Alkat az is, hogy könnyen és gyorsan izmosodunk, én versenyszerűen úsztam, vízilabdáztam, ennek köszönhetően batár nagy hátam van, a versenysport elhagyása után meg jól meghíztam (+25 kg), ennek köszönhetően lett mellem is..... most nagyjából félúton vagyok, sajnos szembesülnöm kellett avval, hogy már nincs időm és lehetőségem napi 4-5-6 órát edzeni, max 1,5 - 2 -t és azt sem minden nap, úgyhogy a kaját kell vissza venni. És sajnos imádok kajálni, de szerencsére nem cukros-lisztes dolgokat, úgyhogy a szénhdrát-szegény diéta nekem is bejött. Evvel+napi 1,5 - 2 óra aerob edzéssel + 6 óra után nem-evéssel lehet fogyni, durván. És sajnos, ha elengedem magam, villámgyorsan hízok, ez van. Picsoghatnék rajta, hogy van excsapattársam, aki 4x annyit eszik mint én, és Big Mac-et Mars csokival és kólával, de ettől én még ugyanúgy meghízok a tonhalas rozskenyér szendvicstől, mert nekem ezt dobta a gép, ilyen fos alapanyagcserét. Ennyi. lehetek 70 vagy 120 kg is, az csak rajtam múlik,a 70 kissé munkásabb...

csodalámpa 2010.08.02. 21:27:21

@dellaratta: komolyan mondom, meglepődtem - egy olyan (értelmes) komment, amiben nincs semmi kompenzálás, frusztráció - fotosoppp ;)

Celtic 2010.08.02. 21:33:29

"Tetszik, hogy karcsú a derekam, izmos a karom és egyáltalán, sportos a külsõm. Csak az nem tetszik, hogy mindezt zsírpárna takarja el."

Amugy viszont, ellenben, elofordulhat az elhizasnak egy oyan oka is, hoyg annyira alacsony a kereseted, hogy fel kilo kenyeret bevagsz 10 deka parizer melle, hoyg jollakj. Sportolni nem tudsz, mert az is penzbe kerul (ki akar bakancsban futni?), esetleg idobe, amit inkabb arra szansz, hogy tanulj, idovel jobb allasod lehessen.

Aztan persze jobb allas, emberibb korulmenyek es vegre lehet dietas kajat rendelni, amitol harom nap utan a falat kaparod es (pl nalam) minden vagyam a vajas-majkremes kenyer volt, paradicsommal. Elmehetnek sportolni, napi cca. 10 ora ulomunka utan kellene, de vagy semmi humorom hozza, vagy meg par orat lehuzok egy iskolapadban (ha eppen nincsen nyar). Voltam en is 70 kg 25 evesen (najo, akkor mar talan nyolcvan is), csakhat a rendszervaltas nem azt hozta, amit vartam :)

Celtic 2010.08.02. 22:07:54

@Krisztinca: Naigen. Nekem is ez az egyik legfobb oka, hogy le akarok fogyni par kilot. Nem volt kellemes, hogy azzal riogatott a doki bacsi, hogy 1-2 even belul inzulinon elhetek es max. csak szaglaszhatok a pekseg elott. De vernyomasom sem tunt tul jonak meg az orokke dagadt boka. Se agyverzes, se labamputacio nem hianyzik. Azok majd a cigitol :)

Celtic 2010.08.03. 08:26:57

Aztan reggelre kelve rajottem, hogy dagadtnak dagadt vagyok, de modoros attol lettem, hogy ide ezeket a fenti "alapigazsagokat" bekommenteltem :) En kerek elnezest a magam neveben :) Eddig sose ereztem magam modorosnak, hat most ez is megtortent, raadasul ugy, hoyg eszre se vettem, csak utolag.

Ernoke 2010.08.03. 09:18:21

@Feketecsuklya: pont arról szövegelünk, h nem kell ahhoz többszázezret keresni (bár én örülnék neki, az tény:D), h kényelmesen éljél. de persze aki értelmetlen hülyeségekre költ, annak ez kevés. kicsit torz az értékrended, kezdelek is sajnálni, de persze akkor fogod megérteni, amit mondok, ha már nem lesz többszázezer felesleges elköltenivaló forintod a nődnek randa fukszra, és nem lesz miért szeressen tégedet.:D

@Animacs: én english breakfast nélkül nem bírok dolgozni, éhesen használhatatlan vagyok. az evéstől élénkülök, főleg a jó tápláló, zsíros kajáktól.

Toll (törölt) 2010.08.03. 10:29:17

@Frengi: "Az igazság az, hogy a kövérség a természetes állapot." Na, mar ne haragudj, de azert nem erzed hogy ez igy nagyon eros tulzas?? Onaltatas esete forog-e fenn?

@dellaratta: "Ha valaki tökéletesen kigyúrt, nekem rögtön az az első gondolatom róla, hogy ez mennyire ráér, és biztos nem végez értékteremtő munkát."... Meg szerencse, hogy te sem "guritasz szarral a szellemiek teren" es ilyen okossagokkal orvendeztetsz meg bennunket. Feltetelezem, szamodra egy komuves, acs, vagy szabo sem teremthet erteket, hiszen az ertek csakis milliamperben es bitekben merheto.

Billy_Bright 2010.08.03. 10:33:23

Hatalmas poszt, Tibbie :-D! Remélem ez még nem volt:

www.youtube.com/watch?v=RXTq2_3LfXM

Lazán kapcsolódik.

El Topo (Sgt. Elias) 2010.08.03. 11:02:19

@Ernoke:

Mákod van. Ha én bevágok ebédre egy sima tökfőzeléket kispörkölttel, a délutánom már szart sem ér. Aznap már se tanulni, se dolgozni nem vagyok képes normálisan.

pruntyike 2010.08.03. 11:17:54

A kövér nők általában jószívűek, kedvesek, megértők.

Ernoke 2010.08.03. 11:25:27

@El Topo (Sgt. Elias): inkább neked van mákod, nekem ebédre egy tökfőzelék pörkölttel kevés... jó lenne, ha nem kellene folyton zabálni, dehát ez a vékony emberek átka.

El Topo (Sgt. Elias) 2010.08.03. 11:45:08

@Ernoke: Lehet hogy tényleg nekem van mákom abból a szempontból, hogy olcsón megúszom. Akkor sincs gond, ha pár napig egyáltalán nem eszem. Mondjuk az utolsó étkezéstől számított 24 óra múlva kicsit megéhezem, de ha nem eszem, akkor elmúlik és aztán már nem is tér vissza jó darabig.

helenabeth 2010.08.03. 12:06:53

@Feketecsuklya: Ahhoz nem kell többszázezret keresni, hogy ne pofátlanul a partneremmel fizettessem ki a saját hülyeségeimet. Nem értem, milyen nagyívű igényekkel kell rendelkezni ahhoz, hogy a FELÉT is megterhelő legyen kifizetni. Nálunk marhára nem központi kérdés a boldogságunk szempontjából a ruhák, a nyaralások és az éttermi kajálások mennyisége. Ha valakit szeretsz és imádsz vele lenni, mindenhol, mindenhogy jó vele.

Tényleg más léptékben gondolkodhatunk, ha neked rendben van, hogy egy csaj érdekből inkább egy taszító külsejű pénzessel van, mert az elviszi nyaralni meg vesz neki ruhát. Nekem ez aztán nem probléma, legyen a kihasználtnak probléma, akin a háta mögött röhögnek.

bajor gizella 2010.08.03. 12:18:42

én még nem láttam gazdag dagit. öreg aszott vén tökéket többet.

amúgy kétfajta dagi férfitipus van, van akinek nagy a hasa meg kicsit tokás, azok a mackók, velük még el is tudná képzelni az ember na nem a szexet, de szóval valamit.
és van a nagyseggű. akinek nincsenek kifejezetten nagy méretei, de minden nadrág feszül a seggén, ha ez némiképpen még az x lábbal, és vastag combokkal párosul, hát az kurva riasztó. Jlo férfiban.
a kövér férfinak meg van egy kifejezett mozgása. a lomha tapírjárás. a vállát leszegi, mert azt hiszi hogy kisebb lesz tőle az összkép, enyhén előregörnyed, és minden lépésnél lecsapja az egész talápát a földre. nem szép. részben nyilván az önbizalom hiányából is fakad ez a tagbaszakadt járás, de sokat bírna segíteni az első benyomáson egy normális kihúzott hát. egyébként az a fura hogy a nagyon vékony faszik is pont így járnak.

Celtic 2010.08.03. 12:43:25

@Toll: Eleg keves "tokeletesen kigyurt" acsot, festot, komuvest, viz-,gaz-,futesszerelot ismerek. Akiket ismerek, azok inkabb szalkasak, nem kigyurtak. Nem dagadnak az izmoktol, de hihetetlen teherbirasuk van.

2010.08.03. 13:00:39

@Toll: nem, egyáltalán nem önálltatás.
Amig a súly vesztés többnyire valamely betegség vagy diéta eredménye, addig a kövérség csupán a fel nem használt energia raktározása szűkösebb napokra.

Az egy dolog, hogy korunkban nincs már szükség raktározásra, de mivel az ember évmilliók alatt lett olyan amilyen, ez tul rövid idő ahhoz, hogy alkalmazkodni tudjon.

Amikor faluról egy városba - egy hatalmas bevásárló központ közelébe - költöztem csak az tartott hónapokba, hogy ne vásároljak be mindent előre, mert lesz holnap is minden, és nem kell kilométereket utaznom ha valami kell.

Gondold el, hogy akkor az étekezési szokásokhoz milyen hosszú idő kell, hogy megváltozzon. Egy nép egész kultúrája kell, hogy átalakuljon. A világ meg nem az átalakulás felé halad, hanem épp ellenkező irányba.

Amikor gyerek voltam, és nem vittem otthonról kaját, egész nap éhes maradtam, de most ott van minden sarkon eggy hamburgeres vagy sütöde. Ha jön az éhség érzet, azonnal ki kell elégíteni, de ha nem vagy éhes az illatok már elindítják a pavlovi reflexeket.

Régebben ez nem volt ilyen egyszerű. Még a kocsmák sem voltak mindenki számára elérhetőek, volt akinek még egy zónapörkölt is luxusnak számított. Most olcsó, és magas kalória tartalmű ételekhez a legszegényebbek is hozzájunak, akár naponta is. Legtöbben már nem is ismerik az éhség érzetet sem.

Tehát ellenálni hízásnak nagyon is tudatosan lehet, szemben az elhízással aminek csupán az a feltétele, hogy több energia áll a rendelkezésre, mint amit a szervezetnek felhasználnia szükséges.

Modor Timi 2010.08.03. 13:30:21

@pruntyike:
Nem is tudtam, hogy a testsúly egyenesen arányos a belső tulajdonságokkal :)
Úgy gondolom ez egy kicsit merész kijelentés volt...
Maximum azt próbálják ezek a nők a kedvességükkel kompenzálni, hogy baromi dagadtak és amúgy a kutya sem figyelne rájuk. Mert mondhat bárki bármit, de mindig az első benyomás a fő. Én például soha nem kezdenék egy dagadt pasival, mert számomra egy kicsit kiábrándító a kis hurkácskákba kapaszkodni.

Sand Lover 2010.08.03. 13:39:14

@Modor Timi: „kicsit kiábrándító a kis hurkácskákba kapaszkodni.”
Kis hurkácska? Ne röhögtess. :) Az még hagyján. De amikor a pasid pl 30+ kilóval nehezebb nálad és nem kapsz alatta levegőt, ill. leszakad alatta az ágy, na az kemény.

Modor Timi 2010.08.03. 13:41:25

@Morgan LeFay:
Jó-jó, csak próbáltam finoman fogalmazni :)
A lényeg, hogy egy dagadt pasival nem szeretnék eljutni az ágyig, valahogy még a gondolat sem izgató :)

medvedr 2010.08.03. 14:24:36

@Frengi: Ez hülyeség. Nem annyi a raktározott kaja előnye, ami ellensúlyozná a hátrányait v. bármit is. Ha az úszógumidból zsírmobilizálsz már nem tudsz küzdeni, mert túl gyenge vagy. Az jelenthetett evolúciós előnyt ha gyorsan visszaszedte az ember amit rossz időkben elvesztett. Ez teljesen más.

2010.08.03. 16:07:12

@Morgan LeFay: Érdekes, erre még nem gondoltam.

A menyem 42kg, a fiam alulról veri a mázsát, centire is több van köztük 30-nál, mégis csak a kanapét cserélték ki, az ágy maradt.

El Topo (Sgt. Elias) 2010.08.03. 16:42:46

@Modor Timi:

Ez nekem ilyen hülyeségnek tűnik. Nem lehet, hogy valaki eleve kedves, függetlenül a testalkatától? Vagy egy szemre jó csaj lehet amúgy tapír is, úgyis megkúrja valaki?

mici˙ 2010.08.03. 17:05:42

@pruntyike: a csinosak meg önteltek. a vörösek jók az ágyban és a pasi kezéről meg lehet mondani mekkora a farka...

de láttam én egyszer egy ilyen kedves, jószívű, megértő kövér nőt, amikor lehullott róla a maszk. na, ott felszínre került a színtiszta frusztráció és a kicsinyes rosszindulat.

Modor Timi 2010.08.03. 17:12:56

@El Topo (Sgt. Elias):
Én is pont erre próbáltam célozni és rákontrázni @pruntyikére, aki azt állította, hogy "a kövér nők általában jószívűek, kedvesek, megértők"...
Erről azt gondolom, hogy egy nagy baromság :) Mióta lehet egy ember tulajdonságait a testsúlya alapján megítélni? :)

El Topo (Sgt. Elias) 2010.08.03. 17:20:19

@Modor Timi: Nem nagyon lehet. Ámbár meg kell jegyezzem, hogy mind a kimondott szépség, mind pedig annak hiánya okozhat bizonyos személyiségtorzulásokat.

Intizar 2010.08.03. 17:20:35

@vészmadár (pica pica): Ojvé... úriember akkor nem kefél? Be szomorú...

bajor gizella 2010.08.03. 17:27:50

komplexusgyártó tényezők: gizda kövér, alacsony, kopasz, vékonylábú, nagyfül, kisfarok, majomszőr, kopaszmellkas, büdösláb.
egynél több nem jó ha teljesül egy férfin belül, mert akkor elviselhetetlenül kompenzálnia kell valahogy.

Intizar 2010.08.03. 17:41:42

@Feketecsuklya: Így jár, aki ribancokkal ismerkedik, s azokat tekinti "a nők"-nek.

Intizar 2010.08.03. 17:55:35

@nyílméregbéka: Szerintem borzasztó nagy szívás lehet heti ix órákat konditermekben vagy körbefutkározással tölteni. Előbbire ráadásul még költeni is kell. Én a magam részéről egyszerűen biciklivel megyek mindenhová. Nota bene: nem "elmegyek biciklizni", az nem program. Hanem valahol dolgom van, oda biciklin.
Igen, hozzá kell szokni. Az első néhány héten semeddig nem jutottam el rettenetes megizzadás-kifulladás nélkül. Aztán egyre-egyre. Most már (néhány hónap után) nagyon laza.
Nem hajtok a hörcsögkerékben ész nélkül, nem megy rá a gatyám is (sőt, spórolok a BKV-n), mégis fogyok. Bruhahahaaaa!

Intizar 2010.08.03. 17:58:03

@helenabeth: Nekem erősen gyanús, hogy ez a szegény ember sok pénzéhes ribanccal futott össze életében (vaj' miért?), sőt, talán még a végén el is vett egyet (értsd en gros fizetett be a szolgáltatásaira. Innen a meggyőződése.

A Tyne folyó déli partja 2010.08.03. 18:42:36

@Ernoke: pedig azok nehezítenek..egyébként ne is mondd, én most jól beebédeltem munka közben (legalábbis, nekem sok volt, leves, ahhoz egy pici zsemlét adtak, meg egy jó nagy szelet süti) és egész délután alig bírtam dolgozni. még jó, h. ülőmunkát végzek...
amúgy, soha, senkit nem láttam, hallottam English breakfastot reggelizni, pedig itt élek már több, mint öt éve...csak a panziókban szoktak adni.

ja, a másik, a hat óra után már ne együnkre. régebben tartottam is, de most ötig dolgozom, hatra épp végzek a kajával. (és csak negyedórára lakom. ha másik városból járnék be, esélyem nem lenne hat után nem enni, egyszerűen mert olyan a munkabeosztásom. vagy, ha megyek valahova munka után. mondjuk sportolni, de akkor meg pláne kénytelen vagyok hat után vacsorázni, mert egyszerűen máshova nem fér be. napközben meg ugyanezért nem tudok normálisan enni. mert ha rendesen ennék, a munkahelyi menza háromfogásos menüjét, akkor megint csak lelassulnék egész délután.) úgyhogy a legjobb, ha nem dolgozik az ember, vagy kötetlenül...
és: én pl. elég rendesen eljárok sportolni. Csakhogy megint: napközben ugye nem tudok rendesen enni, hazajövök, hat körül eszem, tornászni meg indulhatok fél nyolckor. és az se ajánlott, h. sport előtt egyek. de előtte meg nem vagyok itthon...arról nem is beszélve, ha valami "normális" (értsd, nagy főzéssel járó) kaját csinálnék, akkor még később végzek a vacsorával és még kevesebb ideje van a sport előtt lenyugodnia a hasamnak...úgyhogy sehogy se jó.inkább keveset eszem...

A Tyne folyó déli partja 2010.08.03. 18:48:11

@nyílméregbéka: akkor ne fuss, hanem keress olyat, amit élvezel.

nyílméregbéka 2010.08.03. 18:57:30

@El Topo (Sgt. Elias): "Mondjuk az utolsó étkezéstől számított 24 óra múlva kicsit megéhezem, de ha nem eszem, akkor elmúlik és aztán már nem is tér vissza jó darabig."
Na, ki a fényevő??! :-DDD

@Animacs: nincs különösebb bajom a futással, ráadásul ez mozgat / fogyaszt a legjobban.
Biciklizni nemtok, nincs is, sőt életemben nem próbáltam. Ja de, egyszer. Eldőltem vele.

A Tyne folyó déli partja 2010.08.03. 19:02:05

@nyílméregbéka: én meg pont a futás rühellem. bármi mást, csak azt ne kelljen...

még az előző hozzászólásomhoz: a "nagy" ebédem miatt most pl. nem is tudok vacsorázni, mert még mindig tele vagyok:)

A Tyne folyó déli partja 2010.08.03. 19:03:43

@nyílméregbéka: ja, az előzőre: elvileg a böjtnek pont az a lényege, h. egy ideig érzed az éhséget, aztán tényleg elmúlik. egyszer csináltam egy háromnaposat (mert kíváncsi voltam rá, h. meg tudom-e csinálni), és bizony, elmúlt. de nem úgy kell se elkezdeni, h. előző nap még rendesen eszel, meg utána rögtön, hanem egyre kevesebbet, meg utána is fokozatosan.

nyílméregbéka 2010.08.03. 19:08:36

@Animacs: tudom, húszéves koromban volt egy időszak, amikor betegség után összement a gyomrom, és utána képes voltam napi egy evőkanálnyi kaján megélni, plusz a tejeskávé (az nekem életszükséglet). Jól elvoltam így hetekig. Nekem az a bajom, hogy isteni étvágyam van és baromi sok kaját szeretek :-(
A futást és az úszást csípem a legjobban, de előbbi kevesebb rákészülést igényel és ingyen van. De ez a sport előtt/után kaja tényleg nem egyszerű. Nekem kell vagy két óra, hogy lemenjen a táp, különben fokozatosan felbüfögöm a 18.00-kor lenyelt kaját a 20.00 órai futáskor :-(((((

A Tyne folyó déli partja 2010.08.03. 19:13:13

@nyílméregbéka: hát ez az. viszont, ha az ember ötig dolgozik, utána hazamegy, nekiáll kaját csinálni, megeszi, akkor - nekem legalábbis - maradni szokott kb. egy-másfél órám ahhoz, h. indulni kelljen a tornára. az meg nem elég ahhoz, h. lemenjen...napközben meg érthető okok miatt szintén nem fér bele. esetleg, ha korábban felkel az ember,és munka előtt megy el edzeni...

A Tyne folyó déli partja 2010.08.03. 19:17:21

egyébként, ugyanez a bajuk a sportoktatóknak is, összevissza vannak az óráik, meg sok, és ők se tudják sehogy se beiktatni a kaját, mert nem megy le, és jön a következő óra, amit meg kell tartaniuk (és csinálják is), meg este fél tízkor végeznek, utána megint csak nem szabadna enni. de egyszerűen nem fér be.

nyílméregbéka 2010.08.03. 19:53:20

@Animacs: én próbálok néha egy órával korábban felkelni a futáshoz (akkor még nincs meleg), de olyankor meg egyszerűen nem bírok aludni, fél éjjel forgolódom, mint aki őrségben van, és folyton az jár a fejemben: Fél ötkor kelni kell! Fél ötkor kelni kell!! És már éjjel háromtól nem tudok aludni :-(

A Tyne folyó déli partja 2010.08.03. 20:07:18

@nyílméregbéka: én meg,mivel rugalmasban dolgozom és fél nyolctól már lehet menni, ha előbb felébredek, inkább bemegyek dolgozni, mert azzal is gyűjtöm a plusz órákat:) (amúgy, csak elvileg rugalmas, mert a drága csoportvezetőm úgy gondolja, h. 9 előtt és 5 után rugalmas. pedig elvileg pont az lenne a lényege, h. a saját szükségleteidhez szabd. de nálunk nem így van)

nyílméregbéka 2010.08.03. 20:10:36

@Animacs: állítólag máshol sem :-(
Aztán csodálkoznak, hogy nem sportol a nép. El se merem gondolni, hogy ha még két gyerekem is lenne, és nem félórányira laknék a melóhelytől, a futóparkomtól pedig 3 percre, akkor mikor, mit és mennyit mozognék. És én is modoros dagadt lennék :-)

Krisztinca · http://krisztinca.blog.hu/ 2010.08.03. 20:19:03

@Celtic: Na én már ott tartok, hogy ahhoz, hogy 1-2 éven belül ne kelljen inzulinon élni, akkor max. csak szaglászhatok a pékség előtt... (kivéve, ahol kapható teljeskiőrlésű cucc) Most még visszafordítható. Szal nem hülyeség.

2010.08.03. 21:51:21

@nyílméregbéka: én tudok, de félek, amikor elpször ide jötten és tél volt, qrva hideg, bicigleivel jöttem haza a vásárlásból és egy hid közepén ez egész cucc leborult, minden, de minden szana szét gurult, na akkor azt mondtam, hogy talán nem kellen ezt a biciglit annyira erőltetni.

Jó sport az annak aki szereti.

A Tyne folyó déli partja 2010.08.03. 22:01:23

@nyílméregbéka: engem a leginkább az zavar benne, h. ugye pl. az interjún is előadták, meg benne van a szabályzatban, h. rugalmas, merthogy Work-life balance. viszont a teamleadertől függ, tehát, ha ő úgy ítéli meg, h. a munkacsapat szempontjából nem jó, akkor ő dönt. márpedig az enyém azt hiszi, h. a mi munkánkat kizárólag 9 és öt között lehet elvégezni. esetleg előtte és utána, de eközt maradj bent.Indok: mert ez a hivatalos irodai nyitvatartás,és hátha valaki telefonál...ezért legyen ott mindenki
én az elején mondtam, h. szívesebben járnék nyolctólnégyig, azt mondták, azt nem lehet. hol itt a rugalmasság??? annyi csak, h. ha valami elfoglaltságod van, akkor, ha engedélyt kaptál rá, bemehetsz később/elmehetsz előbb. De ez nem igazán rugalmas munkaidő. volt olyan, h. amellettem ülő felállt, h megy 16.55kor, mire a csoportvezetőm rászólt,h. még nincs öt óra. pdig nincs is hivatalosan munkaidőnk...

Celtic 2010.08.03. 22:05:06

@Krisztinca: Tudom, nagyon jol tudom. Sajnos, kenyerfuggo vagyok :( Turostesztahoz is kenyeret ettem regebben (nagyreszt, hogy jollakjak). Most szepen valtozik 105-110 kozott, de az istennek se megy lejjebb. Jo, nem akarok ujra 70-75 lenni, az az igazi borda-kilatszo korszak volt :) de jobb lenne, ha nem kellene rettegnem attol, hogy soha tobbe nem ehetek kenyeret es krumplit :(

Szoval nagyon nem irigyellek :(

Celtic 2010.08.03. 22:08:10

@Frengi: Amig kisvarosban laktam, en is mindehova biciklivel jartam. Itt, gyonyoru fovarosunkban csak az erkelyen rohad, semmi kedvem naponta becuccolni, betuszkolni a liftbe (mert persze a biciklitarolo a tok-tudja-kinek van kiadva) es utana probalkozni nem eluttetni magam. Anno volt olyan, hoyg reggel elmentem dolgozni, delutan meg a hatamon cipeltem a biciklit, mert terdig ero hoban nem tudtam dombra fel tekerni.

tuskeboki 2010.08.03. 22:35:56

Nekem nem jön be a kockahas, egy cuki pihe-puha poci viszont igen (BMW nem kötelező mellé). Vajon egy pasit mennyire izgat, ha nem látja a saját farkát? Fiúk, szokta valaki saját magának nézegetni?

Horváth Oszkár · http://oszkarsag.blog.hu 2010.08.03. 22:42:35

@tuskeboki: én szoktam. De csak mert szimpatikus, illetve mert nincs mellem.

tuskeboki 2010.08.03. 22:51:39

@nosferato: he-he :) És pocid van-e?

Horváth Oszkár · http://oszkarsag.blog.hu 2010.08.03. 23:57:29

@tuskeboki: csak mint a posztírónak lehet kábé, aki egy fasz, és bármikor megverem bármiben.

ixdé · http://bthebest.blog.hu 2010.08.03. 23:58:18

Jó a poszt, Jocó! :)))) Kombó! :) yD

Modor Timi 2010.08.04. 00:00:16

@tuskeboki:
Mindegyik pasi nézegeti magát illetve a farkát a tükörben :)
Modorosan szólva ők még talán hiúbbak, mint mi csajok :D

Modor Timi 2010.08.04. 00:03:39

@nosferato:
Máris írhatod az új posztot a modoros mazochistáról :D

Horváth Oszkár · http://oszkarsag.blog.hu 2010.08.04. 00:04:56

Tímea, jól sejtem, hogy te kedveled ezt az internetes naplót itten?

Modor Timi 2010.08.04. 00:07:26

@nosferato:
Ki tudja? Minden relatív :)

Horváth Oszkár · http://oszkarsag.blog.hu 2010.08.04. 00:12:17

@Modor Timi: kivéve, ami abszolút. Van-e kedved inerciarendszerekről társalogni mások szeme láttára?

Modor Timi 2010.08.04. 00:16:18

@nosferato:
Az a téma annyira nem kecsegtető :)
Inkább lóbáld tovább a micsodádat a tükör előtt :)

Horváth Oszkár · http://oszkarsag.blog.hu 2010.08.04. 06:20:50

@Modor Timi: na most tükörben pl. nem szoktam nézegetni. Csak ha vendégségben csapba pisilek. Ki hív meg?

Ernoke 2010.08.04. 09:05:30

@Animacs: ha én csak egy szendvicset reggelizem, vagy pár tojásból valamit, délig kopog a szemem. a legjobban az irdatlan fehérjetartalmú zsíros meleg kajákat szeretem reggelire, ma is sült csirkét ettem hagymás tört krumplival. vagy ha rántotta, akkor 5-6 tojásból. este viszont már nem nagyon tudok enni, csak ilyen könnyű izéket (hal, esetleg vmi tészta, gyümölcs stb.)

lehet tőlem azért nem von el energiát az emésztés, mert nem is emésztek, csak minden átrohan rajtam.:D amúgy pedig nem kellemes ez az egész zabálásra való kényszerítettség, bár mintha az utóbbi időben híztam volna kicsit.:)

Naki vagyok kerdojel 2010.08.04. 09:19:58

Micsoda felesleges vita volt itt korábban, hogy ki mitől tud fogyni - ez egyis csak sporttal, a másik úgy, hogy semmit sem eszik, stb.

Marhaság.

Fogyni akkor fog valaki, ha kevesebb kalóriát visz be, mint amennyit felhasznál. Pont.

Hogy emellett van-e sport (többet éget), vagy nincs kaja (kevesebbet visz be), a fogyás szempontjából nézve teljesen mindegy. Úgy egyébként pedig persze nem mindegy, mert ha sportolsz, fittebb és egészségesebb leszel, de kizárólag a fogyás tekintetében a kalóriák egyenlege a mérvadó.

Ugyandehogy (törölt) 2010.08.04. 20:01:53

@Silent Bob: Ennél a hsz-nál esett le, hogy nem motoros, hanem modoros....-
anyám

lárvalányhaj 2010.08.04. 22:22:29

Azoknak, akik genetikai okokkal érvelnek: Magyarországon minden második nő túlsúlyos, aki szembe jön az utcán, az ex-jugó államokban meg kb. minden ötödik. (Pontos számokat nem tudok, de bárki, aki végigsétál az utcán Budapesten, és mondjuk Belgrádban, meggyőződhet róla, hogy igazat beszélek.) Vajon ez azért van, mert a szerbeknek másmilyen a génállományuk, mint a magyaroknak? :P

lárvalányhaj 2010.08.04. 22:30:55

Amúgy nem értem, h mi baj a pocakos pasikkal. Nekem kimondottan tetszenek a nagyobb darab példányok, olyan jó erősek és biztonságot adnak. (Egyébként a sovány pasikat is szeretem, meg a normál testalkatúakat is, pontosabban nem ez a lényeg.)

A modoros dagadt meg nem azért lesz aranyos srác, mert dagadt, hanem azért, mert gátlásai vannak emiatt.

Mária néni 2010.08.06. 16:01:10

@lárvalányhaj: marhaság. Európa minden államában kb. 45%-64% között van a túlsúlyosok/elhízottak aránya. Ezt nem úgy kell megállapítani, hogy valaki sétál az utcán.

Mária néni 2010.08.06. 16:05:55

@Modor Timi: Nem kell általánosítani. Azért, mert a volt pasid lóbálta a farkát a tükör előtt, ez még nem általános.

Zorita 2010.08.06. 16:17:32

@Mária néni: jaj, ne légy már ilyen prűd, nincs annál szebb, mint amikor násztánc gyanánt a _pasid_ eléd áll, és ilyen szekszi csípőmozgással körbe-körbe lóbálja előtted :D együtt nézhetitek

Mária néni 2010.08.06. 16:20:37

@Zorita: Abban az esetben, amikor elém áll egy férfi, akkor már nem annyira löttyedt, hogy tudja lóbálni :-)

Lehet, hogy nálatok valami probléma van...

Zorita 2010.08.06. 17:15:14

@Mária néni: igen, a szakállam lehet a bibi

KenSentMe 2010.08.26. 14:27:23

@nyílméregbéka: Egyébként ennek a faszinak igaza volt.. valóban a test energiái fognak táplálni pár hétig, mielőtt elpusztulnál az éhezéstől;).

Igazából szerintem mindenki tudná, hogyan kell lefogyni (ezt össze lehet foglalni kb. három sorban - ne egyél kenyeret, ne egyél cukrot, ne egyél többet 1500 kalóriánál, egyél minél több alkalommal, igyál minél többször és ha lehetőséged van rá pl. hétvégén, akkor igyál meg napi 4-5 liter vizet), viszont a legtöbben azt is tudják, hogy macerás és nem éri meg. Mert ettől nem lesz magasabb a fizetésed, nem leszel a nők bálványa, nem lesznek új és jobb barátaid, nem leszel okosabb, stb. .. viszont cserébe napi 1-2 órát azért el fog venni az életedből az odafigyelgetés meg az edzés, ha esetleg meg is szeretnéd tartani a súlyod (ennyivel kevesebbet ülhetsz majd a tévé előtt). Ez az, amiért visszahíznak az emberek, és ez az, amit maguknak se vallanának be. Tulajdonképpen semmit sem nyer senki vele azon kívül, hogy egészségesebb lesz, ami meg persze egy lópikula, mert még egy nagyonkövér nagyoncigifüggő is ki tudja húzni harminc-negyven éves koráig problémák nélkül, annyira előre meg ugyan minek tervezni? A fogyibiznisz egyszerűen az emberek hiúságát és az önismeretük hiányát használja ki.

Azzal viszont nem értek egyet, hogy minden sport drága. A futáshoz pl. egy pár tornacipő kell, annak jó vékony a talpa, legalább megtanulod, hogy ne sarokra érkezz, meg hogy ne idegbetegen verd a lábad a talajhoz.. esetleg még egy kvarcóra jól jöhet, amivel az előzőleg google earth-ön magadnak kitalált futóútvonal kilóméterei közötti tempódat tudod megbecsülni, így tudod fejleszteni a tempóérzéked, esetleg meg tudod becsülni vele a pulzusod.. elkezdéshez minden más tökéletesen felesleges. Majd ha már úgy érzed, hogy már futsz x hónapja/éve és nem verted szét a lábad mert nem vagy egy barom és ezt még szeretnéd csinálni további (x+n) hónapig/évig, akkor be lehet szerezni minden bizbaszt, hogy tudj villogni a többi futó előtt:).

herr_der_erdinger 2010.09.02. 15:53:51

Èvekig szenvedtem a kockhasam miatt, nem mertem levenni a trikómat a strandon, kitoltam a hasamat hogy ne tünjön föl, stb. Most végre, 10 év alatt fel tudtam szedni +30 kilót. Azóta teljesen megváltozott az életem. Már nem érzem magamat a társadalom által kiközösítettnek és szabadan lengetem sörhasam a könnyü esti szélben!

Egyébként is, teljesen normális folyamat hogy egyfolytában emelkedik a súlyunk. Amikor megszülettem, én is csak 3 kiló voltam!

Augustin 2010.09.26. 16:56:48

Áááh, nagyon ott van a poszt!
Ez az izom nehezebb, mint a zsír meg az erős csontú is teljesen tipikus. Meg hát nem is entellektüel az aki sportol...

Augustin 2010.09.26. 17:00:04

Mondjuk a modoros gebék is megérik a pénzüket. Nem álltam meg röhögés nélkül, amikor egy csontvázlány letúlsúlyosozott engem. (170/55 vagyok)

A Tyne folyó déli partja 2010.09.26. 18:09:34

@lárvalányhaj: tudod, mit írt egy útikönyv, ahol Európa közepén, és keleti felén lévő államokról írtak? hogy ott nem nagyon van elhízott, mert a helyiek gyalogolnak mindenhova. érdekes, én nem azt hallom,hogy Magyarországon ne lennének elhízva az emberek. itt meg főleg...

lárvalányhaj 2010.09.26. 18:17:13

@Animacs (a Tyne folyó déli partja):

Magyarországon szerintem azért sok az elhízott, mert az emberek nem nagyon adnak a külsejükre. 13-30 éves koruk között valamennyire azért igen, de utána egyre jobban elhagyják magukat. Főleg a 40-45 év fölötti nőknél feltűnő, hogy jobb esetben olyan ruhát/frizurát hordanak, ami fiatal korukban trendi volt, rosszabb esetben pedig megveszik az aluljárókban lévő boltokban található műszálas zsákruhákat, és abban _csapatják_.
A férfiakról már nem is beszélek, náluk sokkal súlyosabb a helyzet.

lárvalányhaj 2010.09.26. 18:19:26

@Animacs (a Tyne folyó déli partja):

A gyaloglás hiánya és az elhízás között meg tényleg van korreláció. Modoros dagadt ismerőseim szinte kivétel nélkül a vécére is kocsival járnak.

Celtic 2010.09.26. 20:03:31

@Animacs (a Tyne folyó déli partja): Mas helyeken meg azt olvasni, hogy errefele a rendszervaltas ota azert annyi a kover ember, mert a legolcsobb kaja (kenyer, krumpli) tiszta szenhidrat. Nyilvan 100 eve is ez volt a legolcsobb, csak akkor kevesebb volt az auto, ulomunka, nagyreszt agrar-gazdasag volt, ott meg azert le lehet dolgozni, a szocializmusban meg azert akkora kulonbsegek nem voltak az emberek kozott, mint itt a rendszervaltaskor.

Persze, egy utikonyv lehet olyan is, mint itt a polcon talalt nemet szotar: kozoltem, hogy dobjuk ki, mert NDK-s, tehat nem aktualis. Majdnem ki is dobta baratnom, mire kapcsolt...
süti beállítások módosítása