Kedves munkahelyen kakiló embertársam!

2012/02/10. - írta: Modor Tibi

Kezdjük azzal, hogy gyűlöllek és egy undorító féreg vagy.

Nem, nem rád gondolok, aki hirtelen rosszul lesz egy felelőtlen aluljárós büfézés vagy egy pusztakoktélos (Mecseki itóka!) átmulatott éjszaka után, nem. A klozett pontosan azért van ott a munkahelyen, hogy ilyen helyzetben legyen hova menned.

Viszont igen, rád gondolok, te utolsó hitvány rohadék, aki sportot űz abból, hogy a munkahelyünkön szarik rendszeresen. Akinek ez egy esemény, egy fix program, egy napi kicsike öröm. Mindez munkaidőben, a cég kontójára, mindennap. Ahogy az egy fokkal normálisabbja megveszi reggelente a kroászont, a kávét, elszívja a cigijét vagy pontban 13:00-kor lemegy az ebédlőbe, hogy megjutalmazhassa magát és egy tápláló ebédet vehessen magához. Csakhogy te nem éred be ennyivel. Te bepofátlankodsz a mi jó kis mosdónkba, klozettunkra - ahova mi tiszta lelkiismerettel megyünk ki kezet mosni vagy pisilni. Benyitunk, és látjuk, hogy igen, már megint piros a jelzés a kabinon. És a te bűzöd árad kifele, mert te ott lopod a napot. És hiába csinálsz bármit: szellőztetsz, fújod ki a légfrissítőt, a szagod attól még gyomorforgató marad.

Mert te így érzed jól magad. Megjelölhetted a területedet már megint, ismét ellébecolhattál 10-20 percet a munkaidődből. És szennyezed a környezetemet a salakoddal, hogy még egy kézmosást is csak visszatartott levegővel bírjak elviselni. Hogy ha már aljas, sunyi módon leléptél, akkor higgye azt a következő, hogy én voltam ez a mocsokláda, aztán hiába is magyarázkodhatnék. Csak a fejem vörösödik, mert tudom, hogy ő azt hiszi, hogy én voltam. Pedig te voltál, ma már harmadszorra.

Nem érdekel, hogy hiányzik belőled a szégyenérzet, és még röhögcsélsz is rajta - és az se segít, ha amúgy másik épületben dolgozol, és csak szarni jársz át ide. Megvetlek így vagy úgy is, te notórius tetű parazita. De legalább várnád meg diszkréten, amíg sietve távozom kézmosás után - ne gyere ki, mert nem akarlak látni, nem akarok veled beszélni, nem akarok neked köszönni.

Intézd el otthon. Fizesd a papírt-vizet saját költségvetésedből, szagoltasd a tieiddel a trágyádat. Ne velünk. Egyél, aludj rendesen. Próbálj meg úgy viselkedni, mint egy egészséges, felnőtt ember. Ha meg nem megy, akkor menj orvoshoz. Ez ilyen egyszerű.

Kellemes hétvégét, te pajor.

508 komment

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Mutter 2012.02.12. 08:05:48

@tea fan: bevallom, kicsit azért tartottam tőle, hogy esetleg te vagy É. Kiss professzor asszony személyesen, és akkor alul maradok;-)

sztem az is egy kérdés volt, má részemről, hogy télleg, mi van azokkal, akik kevesebbszer kakilnak, mint 1/nap
hogy az olyanok hányszor kakilnak per hét

régen szórakoztam ilyen jól, mint itt, a szarásvitán
mondjuk régen voltam dolgozni, több mint egy hete itthon vagyok
mekkorákat fogok röhögni, ha visszamegyek, és meglátom a Toilet feliratot az irodai WC ajtaján jaa

Mutter 2012.02.12. 08:14:08

@Somló November: az mér baj, ha nem fingok mások jelenlétében kurva büdöseket meg kurva hangosakat, mondván, hogy

1. az illetővel már úgyis házasok vagyunk
=van róla papírom, hogy az illető meghágott, és ebből kifolyólag a) innen nem szabadul egykönnyen b) innentől fogva jogomban áll bizonyos dolgokkal holta napjáig zsarolni meg baszogatni

2. meg mondván, hogy az illető a gyerekem, tehát én vagyok az anyja, tehát én mondom meg neki, micsinál meg mit nem, bazmeg

há, mér baj, ha úgy döntök, hogy nem riogatom őket a fingommal?

Romboljuk le a modern világot... (törölt) · http://www.youtube.com/watch?v=9vq63q45qfk 2012.02.12. 08:35:37

@Mutter: biztos igazad van, én már 10 éve élek finnországban és itt az emberek természetesek. Nem feszkóznak pl azon hogy meztelenül szaunáznak egymás előtt vagy hogy szarnak egy nagyot. Mert ez része a természetes életnek. Ez az elbaszott kurva világ amúgy is tartogat elég stresszelésre okot adó rémséget, miért gyötörném magam a szorongatott szarommal. Édes jó apám, meg azt tanította, hogy "fijam, egy jó szarás többet ér mint egy rossz baszás"
szóval jó szorongatást, elfojtást, visszatartást. Majd ettől lesztek faszán rákos, elfojtott, elmebeteg roncsok.

Mutter 2012.02.12. 08:52:28

@Somló November: a természetes finnek egymás előtt szarnak, ettől olyan nyugodtak?

én nem tartom vissza. de nem a munkahelyemen szarok.
nem szarok idegen helyen. mer nem ülök rá a wc-re:-)

Mutter 2012.02.12. 08:55:14

@Somló November: a természetes finnek egymás előtt szarnak, ettől olyan nyugodtak?

én nem tartom vissza. de nem a munkahelyemen szarok.
nem szarok idegen helyen. mer nem ülök rá a wc-re:-)

Valaki Innen · http://pepper.blog.hu 2012.02.12. 10:51:51

Egyébként a wc deszkára rá nem ülő embereket meg szoktam kérni, hogy soroljanak fel 3 darab olyan baktériumot amitől megbetegedhet az ember ha ráül. Illetőleg melyik okozhat maradandó károsodást. Nem kell a latin neve elég a hétköznapi.
Egyféle választ szoktam kapni:
"hát ilyen izé bacilus."
Ha valami mellett kardoskodok legalább tudok érvelni. A többi pedig nem más mint OCD, valaki jól mondta fentebb: análisan fixált, elviselhetetlen emberek tömkelege vesz minket körül.

2012.02.12. 11:20:32

@Valaki Innen: régen én is ilyen vécé deszkára nem ülő voltam, de mióta olvastam a Feuchtgebiet-et, azóta egyáltalán nem zavar.
A regény amúgy szar, de legalább egy fóbiával kevesebb van azóta. (avokádót viszont azóta nem ettem, de azon könnybben túl teszi magát az ember.)

2012.02.12. 11:33:39

A legtöbb nagyobb helyen automata törli le a wc deszkát, szépen körbe forog, jut eszembe: mindig tele van a tárcám ilyen autópályás wc kuponnokkal, mert ugye 50 cent, és le lehet fogyasztani, de mivel előbb kávét iszok, és aztán vécé, mindig megmarad. (ugye ahelyett, hogy kontrolálnám a bélműködésemet, mint ahogy fentebb írta valaki)

Gondolom a németeknél ilyen genetikailag kódolt fóbia a vécé ülőke, mert emlékszem a régi NDK-ás időkben ott álltunk sorban, és a néni egy moppal törölte le mindenki után az ülékét.

Megfigyeltem azt is, hogy itt a vécé bizniszt valamelyik afrikai ország bevándorlói tarthatják a kezükben (mint a vietnamiak a műkörmös piacot)mert én még csak és kizárólag - hogy kell ezt mondnai helyesen? - afro-európai vécés nénikkel illetve bácsikkal találkoztam. Az ilyen helyeken nem fogom ám vissza magam, ha kell, hát kell, elvégre 50centért bármit.

(kezdetben nem ismertem a tarifákat, és megkérdeztem az ott őrködő fekete hölgyet, hogy mennyi? - Ami a szívéből jön. - Na akkor adtam 1€, azóta se, mert amúgy zsugori vagyok.)

lárvalányhaj 2012.02.12. 11:46:58

@Valaki Innen:

Tibi is egy ilyen análisan fixált figura lehet. Visszatérő téma a posztokban a koszfóbia, a rendetlenség-fóbia, a mocskos-igénytelen emberek ostorozása. Ez a vécés poszt is remekül illik a képbe. (Aki meg ezt kifogásolja, az tutibiztosanhogy rendetlen-trehány mocskosállat.)
Eleve nem értem a problémát, a vécé azért vécé, hogy az emberek odaszarjanak, akár a munkahelyen, akár máshol. Bélműködés tudatos kontrollálása? WTF?! Ekkora hülyeséget sem hallottam még.

mrgumby1 2012.02.12. 12:41:21

@lárvalányhaj: bélműködés tudatos kontrollálása? hát ez szerintem is nagy baromság. éppen ezért sajnálom, hogy a szellentésre nem tért ki a tisztelt cikkíró. természetesen szerintem a szellentésnél NEM ELVÁRHATÓ, hogy az ember a
bélgázt gyorsan elhordozza a WC-ig és ott eressze ki, főleg hogy visszatartsa, ha egyszer KELL!.

A tüsszentéssel bezzeg nincs semmi baj
irodában, pedig az emberi élet velejárója a rottyantás és a tüsszentés
is.

Mutter 2012.02.12. 12:51:13

@Valaki Innen: hmm escherichia coli, ureaplasma urealyticum, és mondjuk... yersinia pestis, ez így jó?

mindhárom okozhat maradandó károsodást, kettő jó eséllyel halált is

de itt van még három, csak hogy lásd, hogy azér vannak még ilyenek: mycobacterium leprae, mycobacterium tuberculosis, treponema pallidum

nem is tudom, hogy a clostridiumokat össze lehet-e szedni a budiról hmm
rita?
anaerobok tenyészhetnek a budi vizében?

Mutter 2012.02.12. 12:55:46

@mrgumby1: A tüsszentéssel bezzeg nincs semmi baj
irodában, pedig az emberi élet velejárója a rottyantás és a tüsszentés
is.

há, a mi irodánkban nem az
és nem is szeretném, ha azzá válna vazeee

Mutter 2012.02.12. 12:58:56

@Frengi: nem a deszkáról kapod el, tökmindegy, hogy a deszka hozzáér-e a combbőrödhöz
attól max. bőrbetegséget kapsz
valami jó kis bakteriális bőrfertőzést jaa

a húgyúti meg kismedencei gyulladást attól kapod, ami a budiból visszapattog, amikor belepisikélsz
a nőgyógyászom mondta, és szerintem tök logikusan hangzik

Valaki Innen · http://pepper.blog.hu 2012.02.12. 13:09:08

@mrgumby1: nem beszélve arról, hogy a fingás még vicces is.

Mutter 2012.02.12. 13:26:47

@Valaki Innen: há, én nem röhögök a pestisen. a pestis nem tűnt el ugyanis, manapság is előfordulnak pestises megbetegedések. és nem csak a halál fasza afrikai faluban, hanem kaliforniában, ami azér nem a legelmaradottabb térség kis bolygónkon, meg ukrajnában, ami azér nincs olyan messze.
írogasd be gugliba: pestis, és nyomogass rá a képekre, majd látsz visszataszítót jaa
jó még a wikipédia pestis c. szócikke
angolul meg franciául is jó

A Tyne folyó déli partja 2012.02.12. 13:28:28

@Mutter: mondom, hogy szövegértelmezési képességeid vannak. az első arra vonatkozott, hogy szerinted én azt mondta, hogy nem normális a napi kaki, pedig mondta a halál. most meg az ELTE-vel jössz, aminek a közelében sem jártam. mibe fogadjunk, hogy nem magyar szakos voltál..diplomázni már régesrégen lediplomáztam, a rendelkezésre álló normál öt év alatt...

A Tyne folyó déli partja 2012.02.12. 13:41:46

@Rich.mond: nekem is ez jutott eszembe. szerintem titokban turkál benne. vagy kakiszexet gyakorol:))) ez már beteges, hogy valaki ennyire hevesen támadjon egy totál természetes folyamatot. @Nadiposzi: szerintem a gyereke is lombikban fogant. mert hát más testnedve, fúj:)@lárvalányhaj: de arra még továbbra se adott választ egyik kényes úrikisasszony se, hogy mégis, mi a fészkes fenét csináljon az ember, ha nem otthon jön rá a szükség. mutter a legjobb: nem tartom vissza, de nem szarok a munkahelyen. hát pedig akkor de. hadd ne higgyem már el, hogy soha az életben nem jön rá máskor, mint pontosan felkelés után félórával..
kínzó kérdés: mit csinálnak az ilyenek többnapos kiránduláson? mondjuk anno osztálykirándulás. ott nem volt jellemző a különbejáratú klotyó mindenkinek, sőt, még a zuhanyzó se. bidé meg pláne nem volt jellemző.

A Tyne folyó déli partja 2012.02.12. 13:43:56

@Mutter: áruld már el, hogy a tökbe tudod visszatartani a tüsszentés? annak tudod, az a jellemzője, hogy hirtelen jön. és mit csináltok ti ott a grófi irodátokban, ha valaki tüsszent, kiközösítitek? minek mész te emberek közé? költözz össze ritával, egymásnak valók vagytok.

lárvalányhaj 2012.02.12. 14:03:00

@Mutter:

Nem az ülőkére való ráüléskor kapod el, mert amikor lehúzod a vécét, akkor a bacik amúgy is szanaszét repülnek, és betöltik a helyiséget. Ha a fürdőszoba és a vécé egy helyiségben van, akkor rá a fogkefédre, fogmosópoharadra. Szóval bacik mindenképp vannak, a kérdés az, hogy elég erős-e az immunrendszered ahhoz, hogy ellenálljon nekik.

szerencsedió 2012.02.12. 14:12:12

Amik szétrepülnek otthon azokra immunis vagy, mert a sajátjaid, a munkahelyen szerintem nem tart senki fogkefét, de meg az is kiderülhet, hogy igen. Engem nem zavarnak a munkahelyen üritő emberek, de én nem tartozom közejük, picit igénytelennek tartom, nincs benne semmi intimitás meg élvezet, márpedig a szarás az élvezet, ahogy fenntebb már rámutatott valaki.

lárvalányhaj 2012.02.12. 14:51:21

@szerencsedió:

arra akartam kilyukadni, hogy akárhova megy az ember, mindenütt rengeteg a baci, szóval fölösleges attól rettegni, hogy pont az ülőkére ülve kap el valamit.

2012.02.12. 16:22:41

"ismét ellébecolhattál 10-20 percet a munkaidődből."

Bizony, bizony, ezt a HR-controlling kiszámolhatná, hogy a munkahelyen kakilás meg a járulékos kieső idők hány ojrós felesleges bérköltséget okoznak a cégnek éves szinten. (Mert ugye ha kaksizni megy a zember, akkor ott van maga az ürítés időtartama + "stall pause", aztán elpattan még egy kávé-cigi kombó is, 11-re visszaér, akkor meg már ebédig nem érdemes belekezdeni semmibe...)

Mutter 2012.02.12. 16:52:10

@A Tyne folyó déli partja:

első mondat: möfaszan?

ELTE: jaa aszittem, te voltál az ELTÉ-s, aztán rájöttem, hogy Kiddy az. én francia szakot végeztem. meg nyelvészetet. há, sorry.

grófi irodánkban zsebkendőbe tüsszentek, mire a többi gróf, kórusban: egészségedre! és vice versa.
és egyikünk kezéről se esik le a kilencágú grófi koronás gyűrű. a tüsszentés okán.
a fingás, az gáz lenne, akárkitől jön is. intolérable kategória. és nem vicces, illetve a lányok szerint nem az.

minek megyek emberek közé: mer muszáj, mindaddig, ameddig az ölembe nem hull az örökségem, a grófi vagyon.

Mutter 2012.02.12. 16:54:18

@lárvalányhaj: tudom, én is leírtam itt ezt már, mindez idáig pontosan háromszor. hogy nem az ülőkéről kapod, hanem attól, ami csészéből visszapattog.

Mutter 2012.02.12. 16:59:30

@A Tyne folyó déli partja: többnapos kiránduláson Isten segedelmével vagy huszonöt éve nem vettem részt. a nyarat, illetve a hétvégéket tavasztól késő őszig a saját, grófi nyaralómban töltöm, ahol én takarítom a budit szorgosan. amikor legutóbb kórházban töltöttem pár napot, és muszáj volt ráülnöm a közösre, ledomesztoszoztam az ülőkét+letakargattam papírral, és kidomesztoszoztam a kagylót belülről, majd belülről is letakartam papírral. hogy ne pattogjon vissza. egyébiránt csak pisiléshez meg fölé guggoltam, és 40 centi magasról pisikéltem bele. há.

A Tyne folyó déli partja 2012.02.12. 16:59:42

@Mutter: szövegértelmezés, mondom. arról nem én tehetek, hogy állítólagos nyelvész létedre gondjaid vannak vele. tán nem kéne túlkombinálni, esetleg akkor menne.
a tüsszentésről írtakat sem sikerült értelmezned.
"A tüsszentéssel bezzeg nincs semmi baj
irodában, pedig az emberi élet velejárója a rottyantás és a tüsszentés
is.

a te válaszod: "há, a mi irodánkban nem az
és nem is szeretném, ha azzá válna vazeee"

ebből biza az következik, drágalátos nyelvész kisasszony, hogy a tüsszentés sem természetes a ti irodátokban...

A Tyne folyó déli partja 2012.02.12. 17:05:01

@A Tyne folyó déli partja: szövegértelmezési problémáid vannak, na. de attól még, mert félreírtam, egy nyelvésztől igazán elvárható lenne, hogy ki tudja következtetni a kontextusból, meg az eddigiekből. ezt biztos elfelejtették tanítani. vagy megbuktál belőle?

Mutter 2012.02.12. 17:12:24

@A Tyne folyó déli partja: "A tüsszentéssel bezzeg nincs semmi baj
irodában, pedig az emberi élet velejárója a rottyantás és a tüsszentés
is.

ebből nem az következik, hogy a mi grófi irodánkban a tüsszentés sem természetes
a második tagmondat (a pedig után) azt implikálja, hogy a tüsszentés és a fingás egy és ugyanazon kategória vagy legalább is az kellene, hogy legyen
ezt implikálja tehát, mégpedig a mondat szerkezetéből kifolyólag, pontosabban: tüsszentés és rottyantás a mondatszerkezet ugyanazon szintjén foglalnak helyet, miáltal egyazon mellérendelő szintagma két tagját képezik

na?

fogadjunk, hogy fiú vagy, és gond nélkül ráülsz a pályaudvari budira

A Tyne folyó déli partja 2012.02.12. 17:20:59

@Mutter: ha a mondatszerkezet ugyanazon a szintjén foglalnak helyet, akkor bizony pont az következik, hogy a tüsszentés sem természetes (mert ugye, egy szinten van a kakilással.)
amúgy meg, pont annyira következhet, mint ahogy szerinted az a kijelentés, hogy háromnaponta természetes kakilni, azt jelenti, hogy a naponta beteges...belemagyarázni én is tudok.

nem vagyok fiú, a pályaudvarokon meg errefelé egészen igényes vécék vannak.

Mutter 2012.02.12. 17:31:36

@A Tyne folyó déli partja: aha, megvan, te ezt akartad mondani: pedig az emberi élet ugyanolyan velejárója a rottyantás, mint (amilyen) a tüsszentés
és akkor az első tagmondat lenne a magyarázó, miszerint tüsszenteni bezzeg lehet az irodában, azér senki be nem szól

jaa, csak hát ez már egy másik mondat
há, sebaj
esküdni mertem volna, hogy fiú vagy, én ugyanis azokat nem értem kristálytisztán
hogy möfaszt akarnak
mondanak valamit, és tök másképp értik vazeee

A Tyne folyó déli partja 2012.02.12. 17:38:42

@Mutter: nem én mondtam, de ne zavarjon. viszont te bezony erre a mondatra reagáltál, azzal, hogy nálatok nem természetes. és mivel a mondat, amire reagáltál, úgy kezdődött, hogy a tüsszentéssel bezzeg semmi baj nincs, ebből biza az következik, hogy nálatok az (sem) természetes.

Mutter 2012.02.12. 17:47:52

@A Tyne folyó déli partja: én erre a mondatra reagáltam: A tüsszentéssel bezzeg nincs semmi baj
irodában, pedig az emberi élet velejárója a rottyantás és a tüsszentés
is.
amelyben egy kategória alá veszed a fingást és a tüsszentést
és a szintagmán belül ráadásul a fingásra teszed a hangsúlyt (megint szórend)
há, mindegy
azér bármilyen tisztának tűnik az pályaudvari budi ott felétek, sztem ne ülj rá...

A Tyne folyó déli partja 2012.02.12. 18:13:33

@Mutter: nem szoktam ráülni, elég ritkán járok arra amúgy is:)

2012.02.12. 18:53:57

Magyarországon csak az I. világháború után kezdett szokásba jönni a paraszt házaknál az úrgödrös árnyékszék, azelőtt mindenki ott végezte a dolgát, ahol akarta, többnyire a trágyadomb körnéykén (esetleg a kukorica csutka szolgált törlésre).

öregek mesélték, hogy a parasztgyerek a hadifogságban latrinára menet úgy sóhalytozott, hogy mindig mondta édesanyám, hogy menjek távolabb a háztól szarni, hát ez most már elég messze van.

A parasztasszonyok a sok szoknya alatt nem hortak bugyit, ha pisilni kellett csak úgy állva, szétterpesztett lábbal intézték, gyekekként még magam is láttam ilyesmit, nagyon csodálkoztam, nálunk angol vécé volt már akkor.

Egyszer laktam egy belvárosi bérházban, ott a cseléd vécé külön volt a folyosón, persze már nem használták, mert cseléd sem volt, de úgy látszik régen sem szerették a munkadók, ha az alkalmazottak a "munkahelyükön" végezték a dolgukat, ezért gondoskodtak külön helyiségről, de szükséges is volt, mert a kocsisok is oda jártak. (azok az istállo mellett laktak, a lakásokhoz az is tartozott, Óh szép idők, ugye a ló nem olyan mint egy autó, hogy csak betesszük a garázsba.)

A vécé nem tartozott mindig a lakáshoz, kinnt volt, fűtetlen helyiségben, ezért az éjjeli szekrényben tárolták az éjeli edényt, ócskapiacon lehet látni ilyen szép kis darabokat, csak egy fiók van felül, alul szekrény, és nincs benne polc, hogy az edénynek legyen helye.

Komoly dolgok ezek,minden korban meg volt a maga sajátos kultúrája, aztán új dolgok jöttek, gonodlom a vizöblítéses kolzetet is felváltja valami új, és akkor megoldódik a munkahelyi szagprobléma is.

hallari 2012.02.12. 18:59:27

@Wilika: "Amúgy tényleg létezik a posztban megszólaló emberfajta? "
Igen. Az előző munkahelyemen volt egy rangban felettünk két szinttel lévő főnök, aki rendszeresen hozzánk járt át, nem a vezérigazgatói vécét használta.

hallari 2012.02.12. 19:07:27

@Wilika: Mondjuk amilyen szagmintát otthagyott, nem is csodálom, lehet, hogy a legfelsőbb polcról szóltak neki, hogy ezzel inkább a pórnép közt okozzon maradandó élményt.

hallari 2012.02.12. 19:18:06

@Wilika: Szellőztettünk is utána rendesen.

hallari 2012.02.12. 19:30:01

@Wilika: Gond csak akkor volt, ha a szél iránya megfordult...

2012.02.12. 19:38:59

@A Tyne folyó déli partja:

Hát, én ismertem olyan párt, hogy a csaj tényleg sehol máshol, csak az otthoni megszokott helyen tudott (volt hajlandó?) _nagyvécézni_, amikor lementek a Balatonra nyaralni, 2-3 naponta a faszi kocsival hazahozta őt Bp.-re evégett. Szóval meg lehet oldani. :)

hallari 2012.02.12. 19:41:28

@Wilika: bocs a tördelésért, de állandóan kiírta, hogy "nem megfelelő szót/linket használt"; így külön-külön meg engedte :(

A Tyne folyó déli partja 2012.02.12. 19:44:57

@tff: na és ha külföldre megy nyaralni? érdekes lehet két-három naponta hazarepülni:)@Frengi: anyukám szülőházában is kint van egy a kertben, már van a házban is fürdőszoba, de azt később alakították ki, eredetileg nem volt. ezt több háznál is így csinálták, volt néni, aki nem is volt hajlandó használni a vízöblítésest a faluban, ment a pottyantósba.

2012.02.12. 20:34:50

@hallari:

Akkor ez tipikus példája volt a "leszarni lehet, de felszarni nem" ökölszabálynak.

2012.02.12. 20:49:51

Ez idáig a legszebb budikat a Recsken a horgásztó körül láttam. -az egyesület a fővárostól (lehet a BKV-tól, nem vagyok benne biztos) vásárolta, amikor ott azokat leselejtezték.

A kis házikó henger alakú, zöld természtesen és a teteje egy tányérsapkát formáz, ezért aztán a horgászok ezredesnek hívják. Nem tudom ki ötlötte ki, de jó pofa.

A Tóthékra ha még emlékeztek: ott van egy jelenet amikor kiülnek a budiba ketten, mert ugye az őrnagy úr egyáltalán nem akarja zavarni Tóth urat, na az a budi klasszikus, minden van benne ami kell.

Sok helyen legújabban egy rendes vécé ülőkét raknak a budiba, ami szerintem nem oda való, tejesen stílustan, és nem is esik jó a rajta ülés.

Érdekes vita téma még a vécé ülőke: hagyományos fa, vagy műanyag, Ha műanyag akkor valami kis tréfás szögedrótos, autós, barbibabás, vagy szinben harmonizáló, aztán az örök vita téma lehajtani vagy nem hajtani le, már mint a tetejét, na ezen is el lehet rugózni pro-és kontra.

A téma tehát kimeríthetetlen, érdeklődve várom a folytatást.

zaturek 2012.02.12. 21:28:16

Nem tudom, említette-e a valaki azt a szituációt, amikor a retyó ajtaja közvetlenül az iroda valamelyik helyiségére nyílik. Régebben jártam szervizelni olyan pesti belvárosi irodákba, amelyeket régi polgári lakásokból alakítottak át. Ott nem egyszer előfordult, hogy a valamikori előszoba lett kinevezve titkárságnak, és mondjuk a titkárnő asztalával szemben, kábé 2 méterre lehetett belépni a szentélybe. Többször beleborzongtam a gondolatba, hogy ott ülök bent, és az ajtó másik oldalán jönnek-mennek az iroda dolgozói, isszák a kávéjukat stb. Egy tisztességes fingot sem lehet elereszteni.
Szerintem aki ilyen helyen dolgozik - hacsak nincs szégyenérzete -, az igyekszik megoldani otthon a szarós ügyeket.

évuska 2012.02.12. 22:26:36

@rita a felcser: Én eddig csak élvezettel olvastam a vitát, azt hittem sokáig, hogy poén, de ez nagyon beteg. De tényleg. Azt tartani nívónak, kasztnak, aki ütemre szarik, meg reggel zuhanyozik, és gélszaga van (ezek 5-17 szótagos összetevők a címkén), mondvacsinált mindenféle indokok, hogy de bejön az irodába... a dohányosok szaga nem idegesít véletlenül? És ezen ennyit rugózni, de komolyan.

Nekem, bevallom nőiesen, szétment a bőröm a napi fürdéstől. Illetve rengeteg szenvedés volt a különböző testápolókkal. Úgyhogy nem izzadós időszakban csínján bánok vele. Azóta nincs bajom a bőrömmel, és büdös sem vagyok. És nagyon szeretem az emberem természetes szagát is.

Én akkor és ott szarok, ahol jólesik, mert a vécé arra van, gyorsan elintézem, tisztán hagyom, és nem érdekel, ki mit gondol. Nem bolondulok meg sátrazáskor sem a habfürdő hiányától. És szerintem a "reggel szarunk" és a náci meg más hasonló eszmék között komoly korreláció van. És el se tudom képzelni, az ilyen kényszeres, undorodós fajta mikor tud spontán lenni, felszabadultan élvezni azt a tájékot, ha érted, hogy mondom.

És kipeckelt szemmel végignézetném azért többetekkel a Salo... vonatkozó jelenetét.

évuska 2012.02.12. 22:54:45

@lárvalányhaj: de hát ez csak irónia, érted!

lárvalányhaj 2012.02.13. 00:25:07

@évuska: jah, én is ezt mondanám :P

pocaklakó minimanó 2012.02.13. 00:55:41

Ritának és Mutternek küldöm soxeretettel...

A kényszerbetegség összetett fenotípusa néhány konzisztens és időben stabil tüneti dimenzióval jellemezhető. A dimenzionális megközelítés a kényszerbetegség tüneteinek faktoranalitikus vizsgálatainak következetes feldolgozásából alakult ki. 2006-ban M. C. Rosario-Campos és munkatársai új pszichometriai tesztet alkottak, a Dimenzionális Yale-Brown Obsessive-Compulsive Tesztet (DYBOCS). Ez a teszt a kényszeres tünetek jelenlétét és súlyosságát méri hat különböző dimenzió alapján.

Lejjebb pár dolog belőle

YALE-BROWN OBSESSIVE COMPULSIVE SCALE

Szennyeződéssel kapcsolatos

Fear of contracting AIDS, cancer, or other diseases from public rest rooms; fears of your own saliva, urine, feces, semen, or vaginal secretions.

Fear of picking up germs from sitting in certain chairs, shaking hands, or toughing door handles.

Fear of being contaminated by touching an insect, dog, cat, or other animal.

Fear of getting ill as a direct result of being contaminated (beliefs vary about how long the disease will take to appear.

Tisztítással/mosással kapcsolatos

Washing your hands many times a day or for long periods of time after touching, or thinking that you
have touched a contaminated object. This may include washing the entire length of your arms.

Taking showers or baths or performing other bathroom routines that may last for several hours. If the sequence is interrupted the entire process may have to be restarted.

Excessive cleaning of faucets, toilets, floors, kitchen counters, or kitchen utensils.

Ellenőrzéssel kapcsolatos (ld. még tisztítás feljebb)

Washing your hands many times a day or for long periods of time after touching, or thinking that you
have touched a contaminated object. This may include washing the entire length of your arms.

Brushy 2012.02.13. 07:46:48

Hiányzol rita! És még ma reggel sem sikerült szarnom! De kb egy óra múlva, ha ott ülök rád fogok gondolni és a karbantartott, szappanbuborékos ánuszrózsádra!

Romboljuk le a modern világot... (törölt) · http://www.youtube.com/watch?v=9vq63q45qfk 2012.02.13. 07:57:42

Megkérdeztem a barátnőmet, hogy akkor mostantól szarjunk titokban és vége a közös fingóversenyeknek, böfögéseknek, mert undorítóak vagyunk és egy nácifőnővér rosszemmel néz reánk? És azt mondta, hogy "ti mágyárok túl sokát foglálkoztok égymásál"

Mutter 2012.02.13. 08:02:48

@pocaklakó minimanó: zsír, köszönjük, nagyon szellemess

rita mindezzel szerintem szíves laikus közreműködésed (kopipészt internetről) nélkül is sokkal inkább tisztában van, mint amennyire bármelyikünk sok mindennel valaha lesz

én meg nem rettegek a szartól excesszíve, de hadd ne szagoljam meg nézegessem már a másokét az irodai wc-ben meg annak a falán (!), baszod
há, ennyike

lárvalányhaj 2012.02.13. 08:47:20

Jáj, háromnegyed kilenc van, és még nem vagyok túl a mai penzumon!!! Halált érdemlek-e?

belekotyogok 2012.02.13. 10:53:35

@Mutter: tudod van ilyen, hogy énproblémám, teproblémád.
téged zavar a szag, akkor te kerüld el. tök egyszerű.

de amúgy szépek vagytok, inkább dolgoznátok és törődnétek a saját dolgaitokkal, ahelyett, hogy összesúgtok a vécéről visszajövő kollegáitok háta mögött, azt találgatva, hogy vajon kakkantott-e....remek...

murunga 2012.02.13. 11:34:08

napi 3x szarni, nem túlzás az egy kicsit???

"Ahogy az egy fokkal normálisabbja megveszi reggelente a kroászont, a kávét, elszívja a cigijét ..."

na pedig ezek után pedig lehet rendszeresen kábelezni!

Brushy 2012.02.13. 11:52:51

Mindjárt dél és még mindig nem szartam a melóhelyen. Ritának tartogatnám, de sajnos lehet haza kell vinnem. Amit természetes nem akarhatok, mert én már csak ilyen atka vagyok.:) Akkor így mi lesz a többi dolgozóval, akik majd arra lesznek kényszerítve, hogy a szaromat szagolgassák, midőn azt félmeztelen amazonok hordozzák körbe bronzpajzson?

Mutter 2012.02.13. 12:16:05

@belekotyogok: há, most mondasz valamit! nekem ugyan még eszembe se jutott, hogy a női wc-ben terjengő szarszagról beszélgessek a kollégáimmal. a csajszikkal mondjuk nem is fogok (fapinák vazeee), de a fiúkkal mindenképp megbeszélem majd, ha visszamentem. a betegállományból. a szarszagot, meg ezt is, itt. a Tibi írását. munkaidőben, óránként kb. 1400 Ft-ért:-) nettó:-)

Mutter 2012.02.13. 14:35:33

@murunga: persze, amint az a hozzászólásaimból is kitűnik, női wc-be járok, és az escherichia coli baktériumoknak az egészséges hüvelyflórára gyakorolt káros hatásait szövögetem, nem pedig - mondjuk - a kakis heréimről írogatok. möfasz lennék más?:-)

A Tyne folyó déli partja 2012.02.13. 19:07:11

@belekotyogok: én azt sem értem továbbra sem, hogy a) hogy lehet "programszerűen", direktbe kakálni a munkahelyen b) ezt a hülye beidegződést ennél a kettőnél, hogy akkor büdös leszel. bepottyantod a vécébe, lehúzod, eltűnt, te kilibbensz a klotyóból, kész. vagy talán ők magukra kenik? de ha ennyire félnek attól, hogy hátha bűzlenek, javaslom a dezodort. a jelek szerint erről se hallottak még.

jaj, ma én is hazahoztam, nem a munkahelyen végeztem el, a francba.
@murunga: én ezek közül csak a kávéval élek. mellesleg, az nem pont meghajt? tehát, ha bent iszom, akkor nagy rá az esély, hogy bent jön rám, nem?

pocaklakó minimanó 2012.02.14. 01:12:18

@Mutter:

"rita mindezzel szerintem szíves laikus közreműködésed (kopipészt internetről) nélkül is sokkal inkább tisztában van, mint amennyire bármelyikünk sok mindennel valaha lesz."

Csak ezzel? Dehogy! Mindennel. Veled együtt.

Ti olyan jól tudjátok, hogy ki a csíra és ki nem, hogy az ember csak ámul ezen a hatalmas tudományon.

Mutter 2012.02.14. 08:22:25

@pocaklakó minimanó: rita orvos... én meg azon röhögtem tegnap reggel felülvizsgálatra menet, mit szólna Hirceg meg Boti meg a többi menő odaátról, ha összeszarnád nekik a budit odabe EHHEHHE

doszy 2012.02.14. 09:50:52

@Mutter: A kérdés inkább, hogy mit szólnátok ritával, ha a Hirceg a ti ajtótokat fosná le. :)

Mutter 2012.02.14. 10:35:38

@doszy: áá, Hirceg nem fosná le az ajtónkat...
ő, nem feltétlen grófi származása ellenére vagy mellett is úriember
mer van tartása;-)

há, ha tévedek, és mégis, akkor azt csinálnám Hirceggel, mint amit mindenkivel... például a nekem beszólogató főnökséggel...

megmutatnám neki a Baglyot;-)

A Tyne folyó déli partja 2012.02.14. 19:21:55

@pocaklakó minimanó: én erre akartam írni egy megjegyzést, hogy ja, annyira tisztában van vele, hogy saját magán sem látja a jeleit...orvos, persze. a neten én is írhatom, hogy felcser vagyok.
ilyen hozzáállással hogy tud bemenni a betegek közé? azok jellemzően mindig virágillatúak, és nincs rajtuk egy szál baci sem. ugyanmá'.

Noname 2 2012.02.14. 23:04:00

Sosem értettem a rendszeres munkahelyi/iskolai szarókat. Egyszer-kétszer még becsúszhat, na de állandóan?

ainassaras 2012.02.14. 23:47:53

22 éve ráülök, és ha tudnátok hányszor voltam pestises...VAAZZE

Mutter 2012.02.15. 19:04:22

@doszy: áh, a Bagoly sokkal szarabb...

p.s.: rendszeres olvasója vagyok a börtönszleng blognak, a fent említett bejegyzést is olvastam már:-)

Mutter 2012.02.15. 19:21:36

@doszy: @doszy: figyi, nem engedi belinkelni a Baglyot, aszongya, tiltott kifejezéseket használok

szóval írd be gugliba, hogy csöcsös bagoly, katt a második találatra (bagoly címkék a jószxxtetkódvan blogon), és csodáld a Baglyot...

:-)

barlangi troll 2012.02.16. 07:55:18

mit kell ezen rugózni? ha szarni kell hát szarni kell, mindegy hogy hol vagy, találni kell egy WC-t.
Aki azokat szidja, akik rendeltetésszerűen használják a mellékhelyiséget a munkahelyen, annak pusztán annyit kívánok, hogy egy, a karrierjük szempontjából fontos meetingen vagy más, nagy nyilvánosságot vonzó céges eseményen fossák össze magukat mindenki orra "előtt" :-)
Sok elpuhult tajgetosz-érett kis csíra köcsög....

A Tyne folyó déli partja 2012.02.16. 19:44:02

@Noname 2: páran többször feltettük a kérdést, hogy a) mégis, hogy a tökbe lehet ebből "rendszert" csinálni? aki megy, azért megy, mert kell neki. nehéz felfogni, mi?

másik kérdés, hogy ugyan meséljétek már el nekem, hogy honnan a fészkes fenéből tudod, hogy x. munkatárs "rendszeresen" kakál a munkahelyen? én azt se tudom, ki teszi rendszertelenül, nagyon profik lehettek, ha ti a "programszerűen" kakálókat is ismeritek...

csi szi 2012.02.18. 02:06:02

@A Tyne folyó déli partja: Mondjuk többször láttad, hogy eltűnik negyedórára, aztán a wc-ből jön elő.
Esetleg éppen pössenteni mentél volna, de 15 percig foglalt volt a wc, utána meg illatosítóval kevert tömény sz.rszag terjengett. Mindez nem egyszer, hanem rendszeresen. :)

vészmadár (pica pica) · http://feleslegesszavaink.blog.hu 2012.02.18. 12:23:41

@Mutter: édesanya, ha jól rémlik, te rettegtél fentebb azon, hogy valaki nem hypos vízzel mos segget szarás után a munkahelyen, és utána csak egy tanga van a szék meg a (szerinted) szaros segge között, ÉS azt is mondtad, hogy borzongva gondolsz bele, hogy neked kell aztán ugyanarra a székre ülnöd. Ennek tükrében a belinkelt idézeteket érdemes lenne megfontolnod, bár sokat ront rajtuk, hogy modorosan nem lettek lefordítva...

A Tyne folyó déli partja 2012.02.18. 15:17:01

@csi szi: ja, emeletenként pár száz emberből tényleg számon tudom tartani, hogy ki, mikor, mennyi időre ment el, mennyit várt a vécén, mennyit a kávéautomatánál, mennyit foglalkozott ügyféllel akkor, mikor eltűnt negyedórára. amúgy, nekem még sose tartott negyedóráig a kakilás, két perc alatt végzek. akkor ezek szerint én sose szoktam...

csi szi 2012.02.18. 15:31:42

@A Tyne folyó déli partja: Ja ilyen helyen nem dolgoztam soha hosszabb ideig, csak ilyen 15-25 fős irodákban, ott meg elég könnyű lebukniuk.

A Tyne folyó déli partja 2012.02.18. 15:36:08

@csi szi: a vécé meg vagy egy kilométerre van onnan, ahol én ülök, és nem is látom...

Mutter 2012.02.18. 20:21:09

@vészmadár (pica pica): nincs gyerekem, szerintem meddő vagyok. möfasz linkek? miről beszélsz?
na, cuccancs...

2012.02.19. 10:21:01

@belekotyogok: "Sok embernek nem tervezhető percre előre az anyagcseréje"

Sok ember nem volt katona. Mostanában sok szempontból visszasírjuk a honvédséget, pl; debil fiataljaink torz lelkivilágát kicsit helyrebillentené. Nomeg soksok haszontalanul eltöltött idő ellenére, szert tehetnénk ilyen mágikus képességekre, mint szarás időzítése, ütemezése, és kaki nevű autonóm objektum feletti totális kontroll megszerzése. Egyébként meg nem a munkahelyen szarókat kell szídni, hanem azt, aki kiszámolta, hogy egy 1000 embert befogadni képes irodaépületbe elég 10db klozet. Nálunk főleg ebédidő, és munkaidő vége felé kezd kicsúcsosodni.

A poszt pedig beteg, meg a szerzője is.

Haloperidol 2012.02.19. 10:28:30

Bizonyos fokú kényszerességre vall az, ha valaki attól feszeng, hogy munkahelyen vagy máshol kell szarnia. Én mindig ott megyek el WCre, ahol rámjön, és nem nagyon izgat, ki mit szól hozzá. Ezért nem fognak leépíteni mert szartam néhányat a munkahelyi WCben. :)

Modor Tibi · http://modoros.blog.hu 2012.02.19. 13:47:17

@Jankove: tévedés. Az a beteg, aki körbe-körbe forgó kóbor kutyaként éppen akkor szarik, amikor rájön és talál egy arra alkalmas helyet.

neoteny · http://word.blog.hu 2012.02.19. 15:50:09

Freud Zsigmond modoros volt amikor kitalálta az anál-retentív kategóriát vagy sem?

lárvalányhaj 2012.02.19. 16:57:33

@neoteny:

"Freud theorized that children who experience conflicts during this period of time may develop "anal" personality traits, namely those associated with a child's efforts at excretory control: orderliness, stubbornness, a compulsion for control."

touché...

Mutter 2012.02.19. 20:02:30

@lárvalányhaj: touché ou non - plutot non, a mon avis -, undorodom azoktól, akik ebédidőben teleszarják a munkahelyi budit, én meg a kurva büdöstől nem tudok bemenni pisikélni, mert elhányom magam. jaa a NŐI wc-ről beszélek, basszátok meg. NŐKRŐL, akik ráülnek a közös budira, há, gratulálok.

Zorita 2012.02.19. 20:11:29

"Megmosod a segged szarás után? Te tudsz angolul? Buzi-e vagy?"

Udy 2012.04.18. 08:30:20

Egyszer járjatok egy harmadik világbéli országban, és menjetek el budira, alias guggolós luk, (csap/víz/papír mind luxuscikk) és megtanuljátok hogy szét kell húzni a fapofát és nem lesz szaros a seggetek...

By the way, vajon árnyékszék esetén is igaz a reklám kérdése: És az ön WC tisztítója mire képes?

Dekatlon 2012.09.14. 15:21:55

Arról a linkről tévedtem ide. Tibi, fura vagy. Budi azért van, hogy szarjanak bele, azért van építve. Nem case of emergency, hogy kis piros kalapáccsal kelljen betörni az üvegét. Hanem mindennapi használatra van. Rita segge meg köztudottan patyolattisztá, de minden tiszteletem lelett az általa felvetett probléma nem a szarásról szól, hanem arról, hogy feltételezi, munkahelyen nincs hogy megmosni. Az egy másik probléma.

2012.09.16. 15:52:03

@Modor Tibi:

A kommentek sokkal jobbak a cikknél.

Ha valakit érdekel, az eredeti írás, részletesebb instrukciókkal:
theblush.com/2012/07/11/how-to-poop-at-work/

(Érdemes megjegyezni az ún. "fészekrakás" műveletének helyes módját és sorrendjét, mert idegen helyen ez az egész alfája és ómegája. Mint az köztudott.)

sorica123 (törölt) 2012.09.21. 17:00:36

@Mutter: a légfrissítő vajonmi. Ha bekészítetek egyet, és a bunkó kolléga mégsem használja, akkor már van is ok a szentségelésre. Helló Afrika. Egyébként pedig ahhoz a témához, hogy női vécé, én nem attól kapok agybajt, hogy ki ül rá és ki nem (egyedi szocprob, csak menjen orvoshoz, ha elkap valamit), hanem amikor a tisztelt igényes lédi kissé roggyant, nehogy már rá kelljen ülni arra a rasnya koszos szarra, és gyakorlatilag körbebrunyálja az edényt. Igényesen. Na ahhoz tudok nagyokat gratulálni.
@Dekatlon: ez egy vicces poszt, vicces kommentekkel. Ami a még nagyobb vicc, hogy biztos vannak olyan emberek, akik komolyan így gondolkodnak.
Amúgy ritka értelmes témákról tudunk kilométereket kommentelni:D

souljah23 2012.11.10. 11:18:58

én csak azokat utálom akik akkor szarnak amikor én akarok szarni

Cefrekecske 2014.11.28. 21:23:08

@souljah23: tökéletes lezárás. Írom ezt a munkahelyi wc-n ülve, szarás közben.

hannula 2016.07.03. 15:44:10

Tényleg felháborító, hogy egyesek a vécében sz@arni akarnak, és mondjuk nem műszempillát pödörni. Aki képtelen percre pontosan, és főleg OTTHON kulázni, attól minden más gonoszság kitelik, civilizálatlan, és nem való emberek közé. Na! Egyébként én már olyan lusta állatokról is hallottam, akik a hálószobában az ágyat alvásra akarják használni, a tányérból meg enni akarnak, méghozzá mások előtt, úgy, hogy látszik, amint jár a szájuk, a foguk őröl és nyállal keverik az undorítóan összeszaggatott ételt. Phej! Gusztustalan! Utána is nézek, hogyan lehetne betiltani.

kiskutyauto 2017.02.24. 18:57:47

Ha még bent van a fülkében a féreg, akkor a következőt kell csinálni. A már erre a célra rendszeresített, bekészített paprika spray előkap, kulcslyukon vagy ajtó alatt, vagy fölött, esetleg szellőző rácson (valami nyílás kell legyen), egy jó adagot be a patkányra... és jó nagyot röhögve kisétálni (gyorsan nem fog kijönni, mert taknya-nyála folyva, nem annyira könnyű felöltözni, segget kitörölni stb...) De ha keményebb gyerek vagy, akkor meg is lehet várni, mire kikászálódik és a pofájába röhögni, ha bármit szól, akkor annyit kell mondani, hogy nem tudod mi lehetett, de érezted te is hogy borzalmasan büdös van... biztos attól jött ki valami allergiás reakció... Valószínűleg soha többé nem fog beszarni nektek oda a faszparasztja...

Reactor 2022.08.02. 00:21:01

@doszy: Ha minden molekulákból áll, már hogyne létezne szarmolekula?
süti beállítások módosítása