Kelet felé fordulva

2010/11/08. - írta: Modor Tibi

 -Európa és a Nyugat már sokadszorra - mint a történelem folyamán annyiszor - cserben hagyott minket, magyarokat. Nem voltunk nekik sosem jók másnak, mint egy ütközőzónának - hol az Oszmán Birodalom, hol a Szovjetunió és a gyáva, dőzsölő kontinens között. Majd lett belőlünk felvonulási terület, erőd, csatatér, szemétlerakó, kísérleti zóna - elmentek az oroszok, jöttek az amerikaiak. Harminc éve adtunk szalámit, Ikarust meg alumíniumot két vödör piros festékért - most még azt se kapunk.

A "fejlett Nyugat"! Tudod, édesapám, hogy hol voltak ezek ezer éve, amikor mi állítólag barbár keleti hordákként be lettünk kergetve - idézőjelben értve - ide a Kárpát-Medencébe? Ezek a hochkultúra kizárólagos, önjelölt őrzői - kérlek szépen - nemhogy viskókban laktak volna, ezek vermekben éltek. Igen, földbe vájt gödrökben - ahol egyben a szükségüket is végezték, mint az állatok.

Mi meg mint lenézett lovasnép? Annak idején a világon a ló volt a leghatékonyabb közlekedőeszköz, bámulatosan jutottunk el akár 1000 kilométeres távolságokra is napok alatt. Roppantmód mobilis és ütőképes nemzet voltunk, szinte legyőzhetetlen taktikával. Minket csak az árulás győzhetett le. Mi hoztuk be Európába az alsóneműt, a nadrágot, a kabátot, a cipőt, a fűszereket, a főzés tudományát, az evőeszközöket. Mielőttünk nem főzték meg a húst! Kézzel ettek mindent nyersen - hülyén néztek, és csak makogtak. Az ősmagyarok nagy gondot fordítottak az intimhigiéniára: mindennap kétszer tisztálkodtak, rózsaolajat, finom illatszereket használtak - míg az indogermán hordák még manapság is csak maximum hetente látnak vizet. Annak idején - meg jobb nem is beszélni róla, a fürdés vagy a tisztálkodás Istennek nem tetsző cselekedetnek minősült a nyugati végeken!

Tudod, nekem a tököm tele van ezekkel a büszke, judeokeresztény nyugatiakkal. Erőszakkal elvették tőlünk hagyományainkat, hitvilágunkat, bölcseinket, tanítóinkat, írásunkat... tudod, azt mondta valami régi bölcs, hogy ha egy népnek az önbecsülését el akarod venni, akkor vedd el a múltját! Pontosan ez történt velünk is. Idegenek új múltat írtak nekünk. Én nem akarok többet ezekhez dörgölőzni. Minek keressük azoknak a kegyét, akik egy évezred óta csak kigúnyolnak, gyűlölnek, kihasználnak - amikor Keleten testvérekként tisztelnek minket?

Voltál már Törökországban? Elmondom neked, barátom - bárhova elmégy Törökországba, ott istenként fognak imádni - mert tudják, hogy testvérek vagyunk. Nem is olyan távoliak. Nézz meg egy török nőt vagy férfit: ugyanaz a büszke, turáni arcél, ugyanazok az okos, őszinte, tiszta szemek, mint az enyimék! A nyelvünk is majdnem megegyezik: kicsike alma van a zsebembe... Engem a bomlasztó, áltudományos finnugrászok ne akarjanak a szerencsétlen, gyűjtögető életmódot folytató északiakkal összerokonítani... Amúgy semmi bajom velük. De Finnországban már húsz éve tényként tanítják, hogy közük nincs hozzánk. Joggal. Ellenben a Jászságban szinte minden család tartja még a kapcsolatot az iraki rokonokkal - Tibetben pedig sokan beszélnek 1-1 szót magyarul.

De ugyanezt tapasztalhatod Kínában, Japánban, Türkmenisztánban, Kazahsztánban, Mongóliában..! Mindenhol magától értetődően tudják, hogy rokonok vagyunk. A testvérnépek vendégszeretetét nem kell bemutatni... mit akarunk még a gőgös franciáktól, belterjes angoloktól, csúnya-vörhenyes németektől, mór mediterránoktól, fakereskedő Habichtsburg osztrákoktól? Közünk nincs hozzájuk! Nem is volt soha.

Minden szerencsétlenségünkért a megosztó, degenerált osztrákok a hibásak. Amúgy a szlovákok, románok, szerbek is teljesen jó gyerekek lennének. Inkább ezerszer ők, mint a labancok. Teljesen jól meglennénk ma is itt mindannyian, ha ők nem kavarnak be. Dolgoztam az osztrákoknál pár hónapot - csak kelet-európaiakkal haverkodtam, sokkal becsületesebbek és barátságosabbak.

Úgyhogy Kelet felé kell nyitnunk, és tűzzel-vassal támogatni a törökök EU-tagságát. Bár amúgy EU-ellenes is vagyok.

 


Napi posztajánló: Jelenetek egy masszázsszalonból (kikvogymuk)

Címkék: politika magyar
200 komment

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

vészmadár (pica pica) · http://feleslegesszavaink.blog.hu 2010.11.08. 11:32:27

@Hadrian77: ilyen itt nem lesz, és ennek nagyon egyszerű oka van, az, amit én a mai kommentjeimben is majomkodásnak nevezek: a majomkodó komolyan veszi magát, ergo nem nevethet magán, ergo esélye sincs, hogy egy paródián nevessen. Inkább izzadtságszagúan tiszteletről és méltóságról nyammog...

höhö

vészmadár (pica pica) · http://feleslegesszavaink.blog.hu 2010.11.08. 11:35:04

@brutuska: ahha, mondjuk ez az orvosdoktoroknál, ahol gondolom kötelező a kamarai tagság, talán lehet így (mellesleg öszintén megmondom, nemigen hiszem, hogy ha valaki bemutatja az orvosi diplomáját, akkor az nem elég, de mindegy)...

de aki a testneveléstudományok doktora, vagy jogász vagy fogorvos vagy biológus, az nem hiszem, hogy enélkül ne tudna élni...

Modor Tibi · http://modoros.blog.hu 2010.11.08. 11:35:39

@vészmadár (pica pica): nevetséges még zenekarban játszani - ritmusra zajt csapni, énekelni; tanítani-tanulni - blogot írni, a végén úgyis elpusztulunk mind.

@Maisie MacKenzie: biztos sokminden érdemel cikizést - ami szerintem is, azt általában megírom. Az őseiddel nem vagy errefelé egyedül.

Pestabácsi 2010.11.08. 11:35:56

@vészmadár (pica pica):
"grófhoz nem volt szerencsém:) "
Nem tudhatod. Talán csak nem ismerted fel.

Zorita 2010.11.08. 11:41:53

sőt, a magyarok voltak az első agysebészek a világon

El Topo (Sgt. Elias) 2010.11.08. 11:42:11

@Modor Tibi:
- Igenis depressziós- mondta az anyja- semmit nem csinál egész nap csak ül.
- Van valami baj Alvy?- kérdezte az agykurkász.
- Mond el dr. Flikkernek. Azt hiszem olvasott valamit.
- Szóval olvastál valamit.
- Azt olvastam, hogy tágul a Világegyetem- szolalt meg vékony, de magabiztos hangján a kisfiú.
- Hogy tágul a világegyetem…- ismételte el a kopaszodó orvos.
- A világegyetem az a minden. És ha egyszer elkezdett tágulni, akkor szét is fog esni. És akkor mindennek vége lesz.
- Mi közöd van neked ehez a dologhoz?!- mondta az anyuka felháborodottan, majd az orvoshoz fordult- Nem hajlandó házi feladatot írni.
- Így már semmi értelme.
- Ebbe nekem ne keverd bele a Világegyetemet!!! Te itt laksz Brooklynban, és ha jól tudom Brooklyn nem tágul!!
- Sőt Alvy, még év milliókig nem is fog tágulni- mondta a doktor…

brutuska 2010.11.08. 11:43:04

@vészmadár (pica pica): az ¨ugyvedi kamarara gondoltam, ott kotelezo.

Pestabácsi 2010.11.08. 11:43:13

@vészmadár (pica pica):
"ahha, mondjuk ez az orvosdoktoroknál, ahol gondolom kötelező a kamarai tagság"
Most éppen nem kötelező, de igény az lenne rá.Lásd a kamara elnökének, Dr.! Égernek a nyilatkozatait.

vészmadár (pica pica) · http://feleslegesszavaink.blog.hu 2010.11.08. 11:44:46

@Modor Tibi: így van. jól tájékozott a felsorolás... amúgy annyiban ment csak mellé, hogy nem azt mondtam, hogy ezeket csinálni (vagy akár lovagolni, íjászkodni, németet tanulni, stb.) számít majomkodásnak, hanem ezeket komolyan venni. én is énekelek, persze, csak nem gondolom, hogy bármit is jelent a zenekarom munkássága bármilyen szempontból, azon túl, hogy én élvezem és lekötöm vele magam. Vagy hogy a blogom azon túl, hogy egy darabig szórakoztatott, hogy írom, bármit is ér vagy jelent.

Pestabácsi 2010.11.08. 11:56:43

nomadetel.hu/

Ez már volt néhány hete valami, talán kajás poszton, de annyira jóóó! A videókat kötelező jelleggel megnézni! Közben erősen kapaszkodni, nehogy megint székről lefordulás tényállása forogjon fenn!

Modor Tibi · http://modoros.blog.hu 2010.11.08. 11:58:53

@vészmadár (pica pica): nem komolyan venni nem egyenlő kiröhögni, lesajnálni, a seggünket törölni bele.

Te írtad:

"a helyzet az, hogy szerintem bármilyen tett a nemzeti jelképekkel kapcsolatban, ami a heveny röhögésen és lesajnáláson túl van, nevetséges. Megjegyzem, nem sarkosan a nemzeti jelképekre igaz ez csak, hanem minden elbaszott tárgyi szimbólumra, ereklyére, szellemiséget meg fasztudjamit állítólag hordozó szarságra.

...

szval nemzeti jelképeinket igenis tessék kiröhögni, lesajnálni, feldolgozni, buziparádén lengetni és a seggünket törölni bele... "

vészmadár (pica pica) · http://feleslegesszavaink.blog.hu 2010.11.08. 12:02:43

hogy az olimpikonos dologra reagáljak, mely szerint olimpikonként sírni a zászló előtt nem gáz: de. Sőt, olimpián majomkodni is az. Rohadtul nem gáz (mitöbb, menő) futni, úszni, ördögbotozni, kajakozni, jéghokizni, stb., ha ehhez van kedved, tetszik, élvezed. De összemérni magad másik 40 hülyével, hogy ki tud magasabbra ugrani, erre áldozni az egész életed, nah, az már majomkodás, sajnálom, de tényleg. (ahogy Vonnegut írta: ki az a szánalmas hülye, aki csónakmotort akar csinálni a lányából?... nem pontos idézet, tudom, és nem is linkelem be, keresse meg, akit annyira érdekel, annyira nem fontos)

vészmadár (pica pica) · http://feleslegesszavaink.blog.hu 2010.11.08. 12:05:43

@Modor Tibi: igen. és mi a kérdésed vagy mit akarsz ezzel mondani?

Augur 2010.11.08. 12:10:57

Whhhhááááá, marhajó, sírok! XD
"Ellenben a Jászságban szinte minden család tartja még a kapcsolatot az iraki rokonokkal"-itt volt végem.

Maisie MacKenzie 2010.11.08. 12:11:20

@vészmadár (pica pica):

"ki az a szánalmas hülye, aki csónakmotort akar csinálni a lányából?..."

Én nem akarok, mert tudok jobbat, de az, akinek a gyermeke sport nélkül bűnöző, hajléktalan, drogos vagy egyéb szerencsétlen lenne az csak csináljon INKÁBB csónakmotort a lányából én támogatom.

Az olimpikonok csak a bűnözőket meg a hajléktalanokat tudják lenézni, a normális polgárok pont ott kezelik őket ahol kell. Államunk által kitenyészett csónakmotorként. :-)
Még akár köztársasági elnök is lehet belőle!

vészmadár (pica pica) · http://feleslegesszavaink.blog.hu 2010.11.08. 12:13:08

@Modor Tibi: de ha jól értem a problémádat: a nemzeti szimbólumokkal kapocs azért tartom üdvösebbnek, ha a semleges helyett az eleve elutasító állásponton vagyok (sőt: javaslom olyan tettek végrehajtását, melyeket jelképgyalázásnak tartanál, gondolom), hogy ellensúlyozzuk a kötelező meghatódás kényszerét. Mert lehet csavarni, de akkor is: nehogymár kötelező jelleggel kelljen meghatottságot éreznem egy darab pelenkaanyag előtt, mert piros-fehér-zöld színű. Mintha az a bot és vászon lenne az országom vagy nem is tudom mi, az anyám, akármim. Nem, az egy darab textília, szevasz. Ugyanúgy, ahogy a diplomát is leteheted a földre és rá is szarhatsz, nem a tudás meggyalázása, mert nem az a papír a tudásod, sem a munkád, sem a végzettséged...

medvedr 2010.11.08. 12:15:27

@vészmadár (pica pica): Miért lenne a sport, vagy bármilyen közönség előtti versengés majomkodás?

vészmadár (pica pica) · http://feleslegesszavaink.blog.hu 2010.11.08. 12:25:31

@medvedr: nem az, amíg magad szórakozására futsz a parkban... akkor lesz az, ha nekiállsz naponta 2szer edzésre járni 20 éven át, hogy 30 másik ilyen szerencsétlennel egyszerre indulva te érj be elsőnek és pityereghess a nemzeti lobogód alatt. És akkor abban a pillanatban baromira különlegesnek érezheted magad, és maradandónak, amit letettél... pedighátugye...

sTormy 2010.11.08. 12:30:43

@vészmadár (pica pica): És nem lehet, hogy valakinek örömet okoz, ha harminc másik szerencsétlennel indulva ő ér be elsőnek, és harmincezer megint másik szerencsétlen ezért őt ünnepli? Ilyen erővel (és a magad szempontjából teljes joggal) egy kiállítást, színielőadást ugyanúgy nevezhetsz majomkodásnak. És az is csak ízlés kérdése, hogy mennyivel különlegesebb és maradandóbb mondjuk a Mona Lisa mondjuk annál a felvételnél, amin Maradona elindul a saját térfeléről, kicselezi a fél angol csapatot és a kapuba gurít. Nekem például ugyanúgy műalkotásnak számít mind a kettő.

noirp 2010.11.08. 12:31:42

@Maisie MacKenzie: A törökök--tudtommal--úgy gondolják, h ők nem megszállók voltak, hanem puszta testvéri szeretetből védtek minket a Habsburgok ellen. :)

Na most belebújok a bapucsomba, és fogom a cságánát, és megyek, mert szól már a daduk. Nehogy aztán ne jusson sok kicsi almára a zsebembe :)

Modor Tibi · http://modoros.blog.hu 2010.11.08. 12:33:18

@vészmadár (pica pica): igen, meg micisapka, sheriffcsillag, stb. Tudom követni az érvelést - sőt, még be is látom, hogy anyagelven megközelítve ezt kb. mindenről el lehet mondani.

vészmadár (pica pica) · http://feleslegesszavaink.blog.hu 2010.11.08. 12:34:36

@sTormy: de, lehet. Ettől izzadtságszagú erőlködés az egész, bohóckodás, majomkodás, használhatok bármilyen szót: a lényeg azon a megfeszült különbnek lenni akaráson van, ami mindezek mögött motivációként ott van. ha a majomkodás neked erős szó, akkor nevezd erőlködésnek, mindegy...

Maisie MacKenzie 2010.11.08. 12:35:00

Lehet, így is nézni a dolgot, de nem így érdemes.
Inkább összefüggéseiben kell. Nekem sem szimpik az izomagyú sporlolók, de még mindig ott vannak a legjobb helyen, hisz már gépesítették a kőbányászatot. :-)
Legyen meg mindenkinek az apró öröme, ne vedd el tőlük. Nem kötelez Téged senki a lelkesedésre.
Engem sem érdekel a sport, hát nem foglalkozom vele. De inkább szívesebben látom a parkban a focizó srácokat, mint a szipusokat.

2010.11.08. 12:35:06

@vészmadár (pica pica): Bár korántsem kötelező, vagy akárcsak javasolt, de te is feltettél egy avatart, ami - feltételezem, de ha tévedek, majd kijavítasz - mégiscsak egyfajta szimbólum, jelkép, valamit kifejez.
Nem értem, mi a bajod a jelképekkel, azzal, hogy egyeseknek vagy kisebb nagyobb csoportoknak a hovatartozását, értékrendjét, hitvallását kifejezik, vagy egyszerűen csak jeleznek valamit.

Ha elfogadom "a hanem minden elbaszott tárgyi szimbólumra, ereklyére, szellemiséget meg fasztudjamit állítólag hordozó szarságra" alapvetésed, leszarhatom apád sírját, a gyermeked rajzába (amit szülinapodra készített neked) törlöm a seggem, a feleséged fotójára verem a farkam, hiszen ezek csak tárgyak, nincs értékük, az érzelmeid, megbecsülésed, szereteted benned élnek.

Félre ne érts, nem sértegetni akarlak, általában értékelem a kommentjeidet, csak érdekelne, hogy miért ennyire extrém módon elutasító a gondolkodásod ebben a kérdésben. Értem, hogy neked pl. semmit nem jelent a lobogó, elfogadom, rendben van. Még azt is megértem, ha téged irritál a kötelező, elvárt tisztelet.
De miért kellene ezért segget törölni bele? Ez olyan kamaszos-dacos polgárpukkasztós puffogásnak tűnik nekem. (Azért sem adom át a helyem a buszon! és társai)

vészmadár (pica pica) · http://feleslegesszavaink.blog.hu 2010.11.08. 12:36:02

@Modor Tibi: na látod, én is ezt mondtam. De nyilván az a jó, hogy engem vagy az elméleteimet sem kell komolyan venni.

Maisie MacKenzie 2010.11.08. 12:37:59

@noirp:

"ők nem megszállók voltak, hanem puszta testvéri szeretetből védtek minket a Habsburgok ellen. :)"

A Nyugat végül is hálás lehet a törököknek, hogy lefoglaltak minket. :-)

vészmadár (pica pica) · http://feleslegesszavaink.blog.hu 2010.11.08. 12:38:44

@Brother Love: valószínúleg az is, kamaszos dac, csak harminc éve tart. Az avatarom meg egy szarka, ami azt szimbolizálja, hogy szarka. Szeretem a szarkákat. Ettől még nem áldozok őszapótojásokat egy aranyba öntött szarkaszobor előtt:)

vészmadár (pica pica) · http://feleslegesszavaink.blog.hu 2010.11.08. 12:41:55

@Brother Love: egyébként nem írtam soha, hogy nem adom át a helyem a buszon. Átadom amúgy... azt írtam, nem kérdezem meg a távolsági buszon, ha látok egy szabad helyet, hogy szabad-e. Mert ha nem ülnek rajta, akkor szabad. És az elenyésző számú esetben, amikor esetleg indokoltan valakinek foglalják a helyet, mindnél az a helyzet, hogy a másik fél szeretne egy szívességet tőlem (hogy ne foglaljak el egy üres helyet), azaz nem nekem kell elébe mennem a kérdéssel, hanem neki a kéréssel.

de mindegy, a kommented lényegén amúgy ez nem változtat, és mint írta, valszeg igazad van.

sTormy 2010.11.08. 12:42:25

@vészmadár (pica pica): Nevezhetem, de ha te majomkodásnak nevezed, az nem egy apró jelzés arra, hogy te viszont magadat tartod az ilyeneknél különbnek?

neccharisnyás útonálló (törölt) 2010.11.08. 12:43:00

Utolsó mondat istencsászár! LOL
törökök igen kedves, aranyos népek odahaza, csak NEM A NŐKKEL!
Ismerősök mesélték, akik voltak kint Isztambulban, hogy legközelebb szereznek egy jegygyűrűt az ujjukra, mert a szállodai londíner egyiküket kis híján megerőszakolta. Illetve mászkált fel a szobájukhoz, és képtelenség volt lekoptatni.

2010.11.08. 12:45:33

@vészmadár (pica pica): Hááát, én azért időnként megnézem Brother Love fellépéseit.
Én is szeretem Brother Love-ot és azt jelenti, hogy engem is annyira kell komolyan venni, mint Brother Love-ot.

www.youtube.com/watch?v=MUevEWSfjrQ

vészmadár (pica pica) · http://feleslegesszavaink.blog.hu 2010.11.08. 12:45:45

@sTormy: de, biztos arra utaló jelzés. Ennek van köze ahhoz, hogy igaz vagy sem? (már ha ebben a kérdésben egyáltalán lehet igazságról beszélni).

csak arra utalok, hogy ha én mondjuk egy nagyképű fasz vagyok, akkor az általam tanított energiamegmaradás törvénye megdőlt? Vagy a véleményem Petőfiről kevésbé releváns, mint egy szerény úrifiúnak?

lehet, hogy így van, csak kérdem...

vészmadár (pica pica) · http://feleslegesszavaink.blog.hu 2010.11.08. 12:46:38

@Brother Love: nem ismerem a brother love-ot, szval erről spec pont nincs véleményem:)

El Topo (Sgt. Elias) 2010.11.08. 12:47:38

@neccharisnyás útonálló:

Hagyjuk ezt!
Sokszor voltam Törökországban és általános tapasztalatom, hogy a török férfiak istentelen nyomulása a valóságban idegenforgalmi nevezetesség. Konkrétan azokra a nőkre nyomulnak rá, akiken látszik, hogy ezért jöttek.

2010.11.08. 12:47:48

@vészmadár (pica pica): Ha ez megnyugtat: távolsági buszon annak idején az előre megváltott helyjegyemmel én még fel is állítottam másokat, ha a helyemel meresztette a seggét.:)))

vészmadár (pica pica) · http://feleslegesszavaink.blog.hu 2010.11.08. 12:51:32

@El Topo (Sgt. Elias): ajjaj, asszem minnyá kapol egy feminista ellencsapást vkitől, hogy azért mert egy nő úgy fejezi ki az egyéniségét, hogy szoftpornó szadomazobulának öltözik, még nem törvényszerű, hogy dugni akar az első jöttmenttel:)

El Topo (Sgt. Elias) 2010.11.08. 12:55:13

@vészmadár (pica pica):

Most ez mindegy, hogy mit kapok. Akkor is így van, ha vérnyúl egyenesen bakot ugrik. A törökök kimondottan azokra a csajokra ragadnak, akik ezt elvárják. Érdekes módon a viselkedni tudó nőkkel nem csinálják, legfeljebb tréfából. Teljesen racionális, üzleti megfontolásból csinálják, náluk hozzátartozik az országimázshoz, és szépen keresnek is vele.

El Topo (Sgt. Elias) 2010.11.08. 13:00:12

@neccharisnyás útonálló:
Na látod, erre kevésbé tudok válaszolni, pedig Olaszországban még többször voltam, csak más szituációkban, úgyhogy arról kevesebbet tudok.

neccharisnyás útonálló (törölt) 2010.11.08. 13:04:05

@vészmadár (pica pica):
No, menj, játsszál tovább. ;D

@El Topo (Sgt. Elias):
Csak mert ott is ez hírlik. Nembaj. Szívlapáttal jöttem a világra. Alkalmatlankodókat lelkiismeret-furdalás nélkül vágom képen.

El Topo (Sgt. Elias) 2010.11.08. 13:05:46

@neccharisnyás útonálló:
Igen, róluk is ez hírlik, de az a helyzet, hogy olaszoknál vagy gyárakat látogattam, többnyire férfiak társaságában, vagy ilyen fegyi falvakban sieltem, ahol nem nagyon voltak olaszok.

neccharisnyás útonálló (törölt) 2010.11.08. 13:07:35

@El Topo (Sgt. Elias):
Szégyen gyalázat. Még egy nyomorult Colosseum se fért bele?

Sand Lover 2010.11.08. 13:09:47

@El Topo (Sgt. Elias): “A törökök kimondottan azokra a csajokra ragadnak, akik ezt elvárják.”
Nem voltam még Törökbe’, de ezt spec. el tudom képzelni. Arabok gázosabbak, ha már.
Amúgy a törökökkel nincs semmi baj, hetente min. 3x náluk kajálok. :)

sTormy 2010.11.08. 13:10:23

@vészmadár (pica pica): Azt nem, csak bizonygatni, hogy különb vagy, mint a görcsösen különbnek lenni akarók... érted. Mondjuk görcsölni nem görcsölsz, az tény. :)

El Topo (Sgt. Elias) 2010.11.08. 13:13:39

@neccharisnyás útonálló:
Sosem jártam Róma belvárosában, csak messziről láttam. Mondjuk Velence, Firenze, Milánó, Genova, meg ilyenek megvoltak.

El Topo (Sgt. Elias) 2010.11.08. 13:17:15

@Morgan LeFay:

Nem akarok népszerűtlenkedni, de az araboknál pont ugyanezt a szisztémát tapasztaltam.

Sand Lover 2010.11.08. 13:25:35

@El Topo (Sgt. Elias): Lehet, ennyire nem vagyok jártas a témában, se az arabok, se a törökök nincsenek benne a target group-omban. :)
De legyen neked igazad, látom, ebben a témában IS szakértő vagy. :)

El Topo (Sgt. Elias) 2010.11.08. 13:27:43

@Morgan LeFay:

Ha szakértő nem is vagyok, de bőséges tapasztalataim tárházából merítek. Érted hogy mondom.

El Topo (Sgt. Elias) 2010.11.08. 13:34:48

@vészmadár (pica pica):

Nem voltam, de arab országban már igen.:)

neccharisnyás útonálló (törölt) 2010.11.08. 13:35:51

@Morgan LeFay:
Akinél én szoktam, az velem felettébb kedves, viszont gyűlöli a franciákat!

vészmadár (pica pica) · http://feleslegesszavaink.blog.hu 2010.11.08. 13:40:56

@El Topo (Sgt. Elias): hát én is dugtam már nővel, egynél többel is, akkor most ugye szakértője lettem immáron a menstruációs görcsöknek is?:)

vészmadár (pica pica) · http://feleslegesszavaink.blog.hu 2010.11.08. 13:41:54

Topo: amúgy nem tudom, érteni fogod-e z utalást, de mindegy is, mert alapvetően leszarom, de sztem neked fel kellene venni a Rolfrbiknos nevet és elkezdhetnéd írni az Új Csatos Rézkönyvet:)

El Topo (Sgt. Elias) 2010.11.08. 13:48:09

Arabokhoz kisgyerekkel érdemes utazni. Kisgyerek alatt természetesen fiút értek, mivel ők is úgy értik.
Ezek a törölközőfejűek meg vannak zajdulva a kiskölkökért. Emlékszem, mentünk végig a bazáron a két éves fiammal, aki egyébként is mosolygós, kedves gyerek, és messziről köszöngetett a bolt előtt üldögélő kereskedőknek: Bonjour, Monsiuer! Comment ça va? Én meg zsebeltem befelé az elismerést.:)

El Topo (Sgt. Elias) 2010.11.08. 13:51:53

@vészmadár (pica pica):

Felesleges pikirtkedni, nem azt mondtam, hogy minden arab férfira igaz, amit mondok, hanem azt, hogy ahol voltam, így tapasztaltam.

Sand Lover 2010.11.08. 13:54:43

Jah, arab országban én is voltam, családdal, öcsémet csak per Szultán emlegették. :)
(a Zoltán név ott még mondott valamit. :))

medvedr 2010.11.08. 14:14:56

@vészmadár (pica pica): pedighátugye.... baromira különleges vagy mert gyorsabban futottál mint másik 30 ember, akik ráadásul igen jól futnak az emberek között. A teljesítményt szerintem nyugodtan lehet komolyan venni, miért is ne? Szerintem te görcsösen komolyan veszed a nem komolyan vevést

Patrick Bateman 2010.11.08. 14:17:54

"Világfordulat tanúi vagytok mind, kik most a bolygón éltek fizikai létformában. Különböző csatornákon át évek óta küldjük nektek az üzeneteket, melyekben tudósítunk benneteket arról, hogy az Aranykort készítjük elő nektek - azt a csodálatos világot, amely olyan, mint a Mennyország.

2004. december 21-én déli 12 h-kor nyitottuk meg Dobogókőn az első Atlantiszi Világkaput, amely energetikai nyitánya volt annak a folyamatnak, amelyet történelmi világkarma-oldásnak nevezünk. Évek óta dolgozunk hát minden erőnkkel azon, hogy a múlt szomorúsággal és fájdalmakkal teli évezredei meggyógyuljanak Földanyában és minden gyermekében.

Amint tudjátok, ennek a Világfordulatnak ti, magyarok vagytok a végrehajtói - első cselekvői a bolygónak ebben a folyamatban. Magyarok mint a MAG népe - Isten lényegi magtudásának és magerejének hordozói.
Magyarok mint a MAGOS (égig érő) TUDÁS birtoklói és megtartói.

Ezért a történelmi múlt szinte minden karmikus kifutásának ti lesztek tanúi és részben elszenvedői is.

Azok az események, amelyekről a történészek DIKTATÚRÁK, VILÁGHÁBORÚK, KOMMUNIZMUS, GULÁG, HOLOKAUSZT, HABSBURG-HÁZ, A KENNEDY-KLÁN és VELENCE VÁROS REGNÁLÁSA néven írnak, OSIRIS (ŐSÚR) és SETH (SZÉT = SETÉT ÚR) párharcára vezethető vissza. Látszólag különálló események és helyszínek, mégis ugyanannak a fekete karmának a szomorú következményei, résztvevői - áldozatok vagy cselekvők, mindegy a karma körforgásában. Azok a lelkek, akik ŐSÚR udvara óta adnak és kapnak bántást és szenvedést egymásnak.

Tegnap, vasárnap Magyarország eljutott arra az oldottsági szintre, ahol a kommunizmus mint karmikus következmény már nem szerepel szellemi síkon. Ezt mutatja a FIDESZ közel 100 %-os választási győzelme, és ezt mutatja a devecseri tragédia. Vörös iszap, vagyis vörös hordalék, alja, utólja annak az ó-egyiptomi fekete mágiának, amelyből fakadt minden borzalom. Ez áradt ki olyan erővel, hogy fizikai síkon átszakította a gátat. A tragédia áldozata tevékeny szereplői voltak a világtörténelem során a diktatúrák és egyéb szörnyű helyszínek történéseinek. Előző életbeli tetteik egyenlítődnek ki ilymódon, ahogy ez már csak lenni szokott.
Ahogy Kun Béla jelenleg Orbán Viktor-szerepben kapott újabb lehetőséget tőlünk akkori rémtettei jóvátételére, Gyurcsány Ferenc volt Metternich és Klebelsberg Kunó is, Vona Gábor Szamuely Tibor, a 2006-es Kossuth téri események egyik vezetője, Gonda László pedig a trianoni hóhér, Clemenceau. Körforgás, szerepek, lehetőségek, Isten végtelen kegyelméből"

vészmadár (pica pica) · http://feleslegesszavaink.blog.hu 2010.11.08. 14:19:39

@medvedr: hát igen, bár tényszerűen egy vemhes átlagmacskánál még így is lassabb mindegyik, de nyilván minden szemétdombnak megvan a kiskakasa. Viszont örömmel veszem, hogy te is tudsz vicces lenni.:)

medvedr 2010.11.08. 14:38:11

@vészmadár (pica pica): Sajnos mindig csak röhejes vagyok, pláne azokban a pillanatokban, amikor a "Kérges" próbálok lenni, -azt látnád feküdnél

Der Beste 2010.11.08. 14:55:17

@vészmadár (pica pica): Milyen jogon nevezed te más ember életvitelét majomkodásnak?

noirp 2010.11.08. 15:56:21

@Patrick Bateman: Kevés az én fülem befogadni ezt a sok örömhírt.

vészmadár (pica pica) · http://feleslegesszavaink.blog.hu 2010.11.08. 16:17:23

@Der Beste: hallgass az ezredesre, jól érzi a lényeget. Mellesleg a véleményhez való jogot remélem nem gondolod, hogy az olimpián kell kivívni, ugye?:)

de sztem van érzékem az ekvilibriumhoz, mert másnak épp ennyi joga van engem fasznak gondolni...:)

GERI87 2010.11.08. 17:20:14

"Nézz meg egy török nőt vagy férfit: ugyanaz a büszke, turáni arcél, ugyanazok az okos, őszinte, tiszta szemek, mint az enyimék! "

Pfff jóféle kocsmai származástan csipetnyi önényezéssel:D

"Ellenben a Jászságban szinte minden család tartja még a kapcsolatot az iraki rokonokkal - Tibetben pedig sokan beszélnek 1-1 szót magyarul."

Hehe:D
irakival...na ha még azt mondja hogy kazah ismerősök a tavaji kutatóexpediciórol akkor még hihető islenne:)
ja meg free tibet..hehe.

Jó kis iromány.
Valahogy nem egy kopasz állat van elöttem...
Sokkal inkább Józsi bá aki még anno balosként indult de ma itt tart:)

bajor gizella 2010.11.08. 17:44:56

Igazából nem tudnék választani közte, meg egy másodéves pázmányos töriszakos között. Mindig is döntésképtelen fajta voltam.

GERI87 2010.11.08. 20:39:51

@vészmadár (pica pica):
Azért a zászló meg egyéb jelkép lehet hogy önmagában egy színes rongy, de azt kell nézni ami mögötte van...amit jelképez.
egy halom érzelmi, szellemi dolog fizikai megtestesülése...vagymi.

A gránát szaggatta amcsi katona meg lehet hogy úgy gondolja hogy az ő áldozata fontos és értelme van ha más nem akkor az hogy marad az olcsó benzin a V8-ba mert lezúztunk egy sivatagi porfészket:)

vészmadár (pica pica) · http://feleslegesszavaink.blog.hu 2010.11.08. 21:20:49

nah, egy jó hosszú kommentemet megette a rendszer... szval:

a szimbólumok előbb utalnak a valóságra, aztán helyettesítik, majd ki is teljesítik azt. Gondold végig az árpádsávos zászló történetét. aki ezért lelkesedik, azok nagyrészt egyébként szar emberek, de mivel a csillagsávos lobogó alatt könnyezve szarok, ők ezt nem is veszik észre, mert a szimbólum már helyettesíti számukra a valóságot. Végül aztán, ahogy ECO írja a Foucault-ingában: "...és a pénisz egy fallikus szimbólum."

GERI87 2010.11.08. 21:30:03

Arról a jelkép nem tehet hogy mi van mögötte illetve hogy mivé tették..
pl a horogkereszt szép, de attolmég azt jelképez amit...

"a szimbólumok előbb utalnak a valóságra, aztán helyettesítik, majd ki is teljesítik azt."

Ja de a valóság sokszor nem éppen kellemes.

Pl mit mondasz az amcsi katona anyjának miért halt meg a fia??

"Asszonyom igazából leszarjuk hogy meghalt a fia van helyette más fiatal suhanc aki majd a helyébe lép, ja és ne aggódjon a fiának is hála növeltük az állam hegemóniáját a közelkeleten, egy csomo pénzt kerestek a fegyvergyárak, beszállítók és ami a legjobb továbbra is olcsó maradt a benzin mivel a mi cégeink termelik ki az olajat a vadi új vazallus államunkban"

Jó mi?
helyett van könnyes zászlós koporsó meg rizsa a szabadságról, demokrácia exportról...
mert szebb és jobban hangzik és ez soha nem fog megváltozni.

Professor Pizka · http://raerunk.blog.hu/ 2010.11.08. 21:41:49

@bajor gizella: na igen, női dilemmák. A férfi természetesen a nagyobb mellűt.

Nadiposzi (törölt) 2010.11.08. 22:47:55

@Patrick Bateman:
Látom neked is megvan Bolyki Tamás: Őstörténetünk titkai c. örökbecsűje. Tényleg megéri azt a 200 pénzt, amit a coopban kértek érte.

bajor gizella 2010.11.08. 22:57:12

@Professor Pizka: Disznó.

Túl sok itt a férfi. És egyébként pedig ez nem igaz. Én több férfit ismerek akik a kismellekű nőket szeretik mint akik a nagyokat. Szóval ez kitaláció úgy ahogy van.

vincere 2010.11.08. 23:44:40

nagyon kiváló, aktualitással bíró poszt :)

vincere 2010.11.08. 23:52:11

@El Topo (Sgt. Elias): sztem már írtad ezt valahol :))
tényleg azt mondtad neki, h. részemről Gróf alsórécsey Récsey Pixy?

vincere 2010.11.08. 23:59:01

@Patrick Bateman: nem semmi! hol találtad?
már vártam egyébként, h. a 2006-os tűzijátéknál már megszokott módon, mikor áll elő vki ideológiával a vörösiszap miatt.

Patrick Bateman 2010.11.09. 00:49:56

@vincere: Ők azok: orangyal.blogter.hu/436304/szt_mihaly_arkangyal_uzenete_20101004_-_voros_iszap_katasztrofa_szellemi_hattere

Néha elolvasom, agytisztító mantrának jobb, mint a Szajkóhukky, és időnként ellenállhatalan vágyat érzek, hogy úgy kezdjem a leveleimet, hogy "Szent Mihály kérésére írok nektek". És csak elalvás előtt, egy-egy pillatantra fog el néha a szorongás, hogy mi van, ha nekik van igazuk, mint a South Parkban a mormonoknak?

altoid · http://altoid.inda.hu/ 2010.11.09. 08:03:23

@Patrick Bateman: Hat baratom, lattam en mar egy-ket idiotat, de ez a link, erre nem talalok szavakat! A legjobbak a kommentelok voltak, egy kivetelevel csak bologattak az iromanyhoz. Olyan volt, mint egy Monty Python blogparodia. Nagyon-nagyon nehezen hiszem el, hogy ezt komolyan gondoljak, pedig minden jel arra mutat...

Mondjuk, az alabbi reszt kihagytad az idezetbol (ertheto okokbol), de szerintem erdemes iderakni, csak hogy vilagos legyen, hogy nem artalmatlan hulyekrol van szo:

"8.-Fizikai síkon további olyan történések várhatók, melyeknek során maradék jelentőségüket is elveszítik a vörös karma utódai, megszűnnek mindenhol a világon a diktatúrák, és szégyen lesz holokauszt-áldozatnak lenni, mert az "égő tűzáldozaton" éppen azokat a lelkeket vitte keresztül ISTEN IGAZSÁGA, akik ,azt megelőző inkarnációik során másokat tönkre tettek és megaláztak."

Professor Pizka · http://raerunk.blog.hu/ 2010.11.09. 08:31:43

@bajor gizella: a cici ugyanis olyan dolog mint Gombóc Artúrnak a csokoládé. Ha már a disznóságnál tartunk :-)

vészmadár (pica pica) · http://feleslegesszavaink.blog.hu 2010.11.09. 08:37:12

@bajor gizella: a mostani barátnőm nagymellű, úgyhogy ezügyben most nem nyilatkozom:)

vészmadár (pica pica) · http://feleslegesszavaink.blog.hu 2010.11.09. 08:38:26

@altoid: imádnivaló, amikor az ezoterikus emelkedettség az árjamisztikával lép nászra.

rdi 2010.11.10. 16:01:30

Még a nyelvészkedéshez: jómúltkor az echo tv-n láttam egy csókát, aki halál komolyan mondta, hogy az antanténusz-szórakaténusz magyar gyermekmondóka sumér nyelven egy tök értelmes szöveg. Arra nem emlékszem, hogy mit jelent sumérul. Erre a műsorvezetőnő elkezdett tapsolni, hogy nahát, akkor nincs miről beszélni, hiszen bizonyítva van a sumér-magyar rokonság, csak persze valakik valamiért már megint elhazudják az igazságot a magyar emberek elől...

neccharisnyás útonálló (törölt) 2010.11.10. 16:19:06

@rdi: Én a karácsony szóról hallottam valami szintén forradalmian újszerűt, de legfőképpen eddig gondosan titkoltat ugyanazon az adón. Néha rácsodálkozok, hogy azok a szépen kiöltözött hölgyek és urak ott a dobozban mit szednek?

janomano 2010.11.10. 21:29:09

Sajnos ez az agyláz nem mai jelenség.
A nyelvújíítás idején arra jutottak, hogy
a külföldi városoknak is magyar nevet kell
adni. Ez szerencsére nem valósult meg, de így
lett volna pl. Koppenhágából Kappanhágó.

Valamelyik észlény szitén ezidőtájt kisütötte
"kutatásai" révén, hogy Arisztotelész is magyar
volt és az eredeti neve Harisnyás Tóth Illés.

Italo Balbo 2010.11.14. 07:58:16

"De Finnországban már húsz éve tényként tanítják, hogy közük nincs hozzánk. Joggal. Ellenben a Jászságban szinte minden család tartja még a kapcsolatot az iraki rokonokkal - Tibetben pedig sokan beszélnek 1-1 szót magyarul."

Nem semmi ez az embertípus, saját maga által kitalált "tényeket" képes átmenetileg - a beszélgetés alatt - saját maga is valóságként megélni. Félelmetes tud lenni.

A Tyne folyó déli partja 2010.11.14. 13:52:27

@El Topo (Sgt. Elias): én a múltkor egy olyat találtam, aki azt bizonygatta (őszerinte teljesen tudományosan,és sokévi kutatás eredményeként), hogy az angol és a magyar nyelv rokon. és ilyen példákat hozott fel, hogy szerinte a thunder szó tündért jelent, valamint az angolok magyarul beszélnek (hogy miért nem értik akkor a kollégáim, ha a tesómmal beszélek magyarul, ez rejtély), és a példamondata, ennek bizonyítására: "went the house on= ment a házon"
hogy se magyarul, se angolul nincs se füle, se farka a mondatnak, kit érdekel.

A Tyne folyó déli partja 2010.11.14. 14:10:05

amúgy, rólam egyszer megállapította egy ismerős, hogy rajtam látszanak a kun ősök nyomai.

egy szál kun ősöm nincs, az összes felmenőm germán:)

El Topo (Sgt. Elias) 2010.11.30. 11:31:45

@lárvalányhaj:

Ez... nem is tudok mit mondani. Pedig a szavak embere lennék amúgy, de nem térek magamhoz.
Tényleg az lesz, hogy előtúrom a hűséges Barrett-emet.

vészmadár (pica pica) · http://feleslegesszavaink.blog.hu 2010.12.01. 07:43:17

@Italo Balbo: ezt konfabulálásnak hívják, és gyerekeknél gyakori (lásd plö a Faun Labirintusa c. filmet, érdemes megnézni)

Jakováli Hasszán 2011.05.31. 12:02:51

Szerintem meg el kellett volna fogadnunk a mongolok és a törökök ajánlatát, aztán rá kellett volna engednünk őket a művelt nyugatra. Ha Mátyás fekete serege egyesül az oszmán hadakkal, elsöpörjük a német-római császárságot a búsba! Ehhez képest mi meg kivéreztettük magunkat a törökkel szemben, a genya, retardált Habichtsburgiak meg keverték a szart a hátunk mögött. Kos, bika, szakáll, csizma, teve, gyöngy, korbács és Esti Kornél Kücsüknek adott csókjai!

Modor Tibi · http://modoros.blog.hu 2011.05.31. 12:51:43

@Jakováli Hasszán: volt olyan, aki elfogadta, és jól járt? Albánok, bolgárok, szerbek - vagy ott tárgyalás se volt?
süti beállítások módosítása