Kelet felé fordulva

2010/11/08. - írta: Modor Tibi

 -Európa és a Nyugat már sokadszorra - mint a történelem folyamán annyiszor - cserben hagyott minket, magyarokat. Nem voltunk nekik sosem jók másnak, mint egy ütközőzónának - hol az Oszmán Birodalom, hol a Szovjetunió és a gyáva, dőzsölő kontinens között. Majd lett belőlünk felvonulási terület, erőd, csatatér, szemétlerakó, kísérleti zóna - elmentek az oroszok, jöttek az amerikaiak. Harminc éve adtunk szalámit, Ikarust meg alumíniumot két vödör piros festékért - most még azt se kapunk.

A "fejlett Nyugat"! Tudod, édesapám, hogy hol voltak ezek ezer éve, amikor mi állítólag barbár keleti hordákként be lettünk kergetve - idézőjelben értve - ide a Kárpát-Medencébe? Ezek a hochkultúra kizárólagos, önjelölt őrzői - kérlek szépen - nemhogy viskókban laktak volna, ezek vermekben éltek. Igen, földbe vájt gödrökben - ahol egyben a szükségüket is végezték, mint az állatok.

Mi meg mint lenézett lovasnép? Annak idején a világon a ló volt a leghatékonyabb közlekedőeszköz, bámulatosan jutottunk el akár 1000 kilométeres távolságokra is napok alatt. Roppantmód mobilis és ütőképes nemzet voltunk, szinte legyőzhetetlen taktikával. Minket csak az árulás győzhetett le. Mi hoztuk be Európába az alsóneműt, a nadrágot, a kabátot, a cipőt, a fűszereket, a főzés tudományát, az evőeszközöket. Mielőttünk nem főzték meg a húst! Kézzel ettek mindent nyersen - hülyén néztek, és csak makogtak. Az ősmagyarok nagy gondot fordítottak az intimhigiéniára: mindennap kétszer tisztálkodtak, rózsaolajat, finom illatszereket használtak - míg az indogermán hordák még manapság is csak maximum hetente látnak vizet. Annak idején - meg jobb nem is beszélni róla, a fürdés vagy a tisztálkodás Istennek nem tetsző cselekedetnek minősült a nyugati végeken!

Tudod, nekem a tököm tele van ezekkel a büszke, judeokeresztény nyugatiakkal. Erőszakkal elvették tőlünk hagyományainkat, hitvilágunkat, bölcseinket, tanítóinkat, írásunkat... tudod, azt mondta valami régi bölcs, hogy ha egy népnek az önbecsülését el akarod venni, akkor vedd el a múltját! Pontosan ez történt velünk is. Idegenek új múltat írtak nekünk. Én nem akarok többet ezekhez dörgölőzni. Minek keressük azoknak a kegyét, akik egy évezred óta csak kigúnyolnak, gyűlölnek, kihasználnak - amikor Keleten testvérekként tisztelnek minket?

Voltál már Törökországban? Elmondom neked, barátom - bárhova elmégy Törökországba, ott istenként fognak imádni - mert tudják, hogy testvérek vagyunk. Nem is olyan távoliak. Nézz meg egy török nőt vagy férfit: ugyanaz a büszke, turáni arcél, ugyanazok az okos, őszinte, tiszta szemek, mint az enyimék! A nyelvünk is majdnem megegyezik: kicsike alma van a zsebembe... Engem a bomlasztó, áltudományos finnugrászok ne akarjanak a szerencsétlen, gyűjtögető életmódot folytató északiakkal összerokonítani... Amúgy semmi bajom velük. De Finnországban már húsz éve tényként tanítják, hogy közük nincs hozzánk. Joggal. Ellenben a Jászságban szinte minden család tartja még a kapcsolatot az iraki rokonokkal - Tibetben pedig sokan beszélnek 1-1 szót magyarul.

De ugyanezt tapasztalhatod Kínában, Japánban, Türkmenisztánban, Kazahsztánban, Mongóliában..! Mindenhol magától értetődően tudják, hogy rokonok vagyunk. A testvérnépek vendégszeretetét nem kell bemutatni... mit akarunk még a gőgös franciáktól, belterjes angoloktól, csúnya-vörhenyes németektől, mór mediterránoktól, fakereskedő Habichtsburg osztrákoktól? Közünk nincs hozzájuk! Nem is volt soha.

Minden szerencsétlenségünkért a megosztó, degenerált osztrákok a hibásak. Amúgy a szlovákok, románok, szerbek is teljesen jó gyerekek lennének. Inkább ezerszer ők, mint a labancok. Teljesen jól meglennénk ma is itt mindannyian, ha ők nem kavarnak be. Dolgoztam az osztrákoknál pár hónapot - csak kelet-európaiakkal haverkodtam, sokkal becsületesebbek és barátságosabbak.

Úgyhogy Kelet felé kell nyitnunk, és tűzzel-vassal támogatni a törökök EU-tagságát. Bár amúgy EU-ellenes is vagyok.

 


Napi posztajánló: Jelenetek egy masszázsszalonból (kikvogymuk)

Címkék: politika magyar
200 komment

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

noirp 2010.11.08. 07:12:37

Tökéletes. Hej (vagyishogy huj), hányszor hallottoam 2004 óta ezt a szöveget :)

El Topo (Sgt. Elias) 2010.11.08. 07:14:58

Ezaz, Thibeee! Ezt vártam tőled!
Látom kiolvastad a Gede testvérek komplett életművét!
Ha ez kikerül a címlapra, lesz itt minden, mint a bazárban.

vészmadár (pica pica) · http://feleslegesszavaink.blog.hu 2010.11.08. 07:23:03

no, ez asszem rekordszámú kommentet fog generálni. Úgyhogy előre is csak annyi, hogy végre, nah ez a modoros...

noirp 2010.11.08. 07:31:30

@vészmadár (pica pica): :)
Hátradűlök, bekészítem a pattogatott kukoricát, gumicukrot, kólát.

2010.11.08. 07:45:13

Ez így elég modoros.

Ennél már csak az a nagyobb gáz, ha mindent ami Magyarországról keletebbre esik, kézlegyintéssel elintézni, meg hogy a röszkei határban ér véget Európa, vagy a ott ahol az utolsó román kori templom,blabla... gondolom a románok a román határra teszik Európa határát, de a grúzok is azt mondják, hogy hogy náluk van a vége.

Európa megtelt, minden hely foglalt.

Nyugat felé csak víz van, tehát kelet felé kell tekingetni, vannak még ott tartalékok.

blueeyed333 2010.11.08. 07:47:32

Áhh a vége már lehet elrontja...Ott le fog esni mindenkinek, annak is aki a címlapra jön.

Vagy túl sokat hiszek az emberekről?:)

Jó lett nagyon, törököket sűrűn hallom én is :)

Maisie MacKenzie 2010.11.08. 07:48:11

"a Jászságban szinte minden család tartja még a kapcsolatot az iraki rokonokkal"

Na, ez odabasz! :-)

altoid · http://altoid.inda.hu/ 2010.11.08. 08:01:57

"kicsike alma van a zsebembe..." -ezert kulon piros pont, bar a helyes szorend: "zsebembe sok kicsi alma van", azaz torokul : "cebimde çok kucsuk elma var"

Meg par magyar-japan nyelvi erdekesseg: so-sio, viz-mizu, azonos szorend, teljesen azonos kiejtes es intonacio. Es a japanok tenyleg ugy tudnak a magyarokrol, mint (tavoli) rokon neprol. Szoval a fene tudja, ha sumerok nem is, azsiaiak vegulis lehetnenk...

lárvalányhaj 2010.11.08. 08:03:14

@altoid:

Szlovákul és szerbül is bármikor lehetne írni olyan mondatot, amiből kiderül, hogy mekkora rokonok vagyunk. Hogy van az, hogy a szlovák-magyar rokonságnak nincsenek hívei? :)

altoid · http://altoid.inda.hu/ 2010.11.08. 08:06:22

@lárvalányhaj: Egyszeru: mert itt vannak a szomszedban, ugyhogy tul jol ismerjuk egymast. Termeszetes a kolcsonos utalat. Viszont a _bunko nyugatiak_ alapbol osszemosnak minket veluk ;)

El Topo (Sgt. Elias) 2010.11.08. 08:08:08

@altoid: Viszont az a mondat, hogy "Jön a vonat" finnül is ugyanúgy van, mint magyarul. Csak a jöna jelenti a vonatot, és a vonat azt, hogy jön a.

altoid · http://altoid.inda.hu/ 2010.11.08. 08:09:20

@lárvalányhaj: Viszont a fent emlitett torok mondatot kotve hiszem, hogy barmilyen szlav nyelven reprodukalnad, ugyanis nem csak a szavak, de a nyelvtani szerkezet is teljesen azonos:

zseb - ceb
zsebem - cebim
zsebembe - cebimde

Azert ez mar tobb, mint veletlen egybeeses, nem?

Maisie MacKenzie 2010.11.08. 08:10:56

@lárvalányhaj:

"a szlovák-magyar rokonságnak nincsenek hívei? :)"

Mert aki igaz Magyarr annak kutyakötelessége utálni a szlovákokat, pedig ők a magyarhoz legközelebbi kultúrával rendelkező kárpátmedencei társnemzetünk. Nyelveink is hatottak egymásra és genetikai rokonság is kimutatható, bár ez nem a közös eredet, hanem a hosszas együttélésból adódik.

Tényleg megáll az eszem, hogy vannak akik a minket 150 évig megszálló, moszlim törököket istenítik ÉS közben azt nem veszik észre, hogy a szlovákok tök ugyanolyanok, mint mi csak szlovákul. Amúgy szerintem is jó kapcsolatokra kellene törekedni mindenkivel, így a törökökkel is, de elsősorban a szomszédainkkal.

altoid · http://altoid.inda.hu/ 2010.11.08. 08:11:45

@El Topo (Sgt. Elias): Ez, jo, ezt nem ismertem :) Viszont ez eppen hogy a nyelvrokonsag ellen szolna, nem? (amugy nem vagyok elvbol anti-finnugrista, csak finnul egyaltalan nem tudok, ugyhogy nem tudom megitelni, torokul meg igen)

Der Beste 2010.11.08. 08:13:48

Ez jó lett, gratula.
Amúgy soha nem fogom megérteni, miért kell nekünk támogatnunk Törökország EU- tagságát?

altoid · http://altoid.inda.hu/ 2010.11.08. 08:14:01

@Maisie MacKenzie: Attol, hogy a torokok megszivattak minket anno, meg lehetnek rokonok, nem? Vagy neked csak rendes, kedves rokonaid vannak? :)

lárvalányhaj 2010.11.08. 08:14:49

Fasza poszt!

"Úgyhogy Kelet felé kell nyitnunk, és tűzzel-vassal támogatni a törökök EU-tagságát. Bár amúgy EU-ellenes is vagyok."

Amúgy meg keresztény is vagyok, s a keresztény erkölcsök védelmében a muszlimok a fő szövetségeseim. Nemcsak a törökök, de a palesztinek seggébe is szívesen bebújok, ha abból rövid távú előnyeim származnak. A Hősök tere szakrális tér, amit zsidók egy centire se közelíthetnek meg, de ha úgy adódik, bármikor kapható vagyok egy kis szálemalejkumozásra, palesztin kendővel a nyakamban.
Az persze elég aggasztó, amit a törökök Németországban művelnek, na de ezerszer inkább ők, mint a zsidók. Nem?

altoid · http://altoid.inda.hu/ 2010.11.08. 08:16:42

@lárvalányhaj: Na ja, ezert nehez pl. egy magamfajta judeoplutokratanak magyarkodni, pedig "igeny lenne ra"...

El Topo (Sgt. Elias) 2010.11.08. 08:18:06

@altoid: Csak vicceltem, én se tudok finnül. Csak jól hangzik.:)

lárvalányhaj 2010.11.08. 08:18:12

@altoid:

Ők azok a fajta rokonok, akik megerőszakolták az ősanyáinkat. Ezen az alapon az oroszok is lehetnek rokonaink.

altoid · http://altoid.inda.hu/ 2010.11.08. 08:20:52

@lárvalányhaj: lehetnenek, de nem azok. A lenyeg, hogy a nyelvrokonsag es a tortenelmi serelmek kozott semmi osszefugges nincs.

El Topo (Sgt. Elias) 2010.11.08. 08:22:12

Na mindegy, addig elmesélem, hogy egy réges-régi portálon már jó 10 éve lehetett ekkora baromságokat olvasni. Egy H-prelude nevű (akkoriban) közismert elmebeteg csinált egy topicot "Magyarnak lenni egyedi és csodálatos" címmel és gyűjtötte bele a faszságot rendíthetetlen szorgalommal. Olyan cikkek voltak ott, hogy a Buenos Airesi egyetem kutatói megállapították, hogy a magyar nyelv a legszebb a világon, meg nála olvastam először a hierosólyom szakkifejezést.:D
Kár hogy már nem lehet fellelni, mert nagyon durva gyűjtemény volt.

altoid · http://altoid.inda.hu/ 2010.11.08. 08:28:03

@El Topo (Sgt. Elias): Mi az a hierosolyom? Solyom alaku hieroglifa, ami bizonyitja, hogy Tutankhamon valojaban Toth Anka Manci neven latta meg a napvilagot?

Maisie MacKenzie 2010.11.08. 08:32:02

@altoid:

Szerintem tuti, hogy a mai magyarság egyrészének rokonai, a mai magyarság másik részének meg a svábok és a tótok a rokonai. Nem vagyunk egyformák.

Amúgy a hülye rokonokat inkább letagadja az ember.
A törököket nem kell megtagadni, de mivel kulturálisan azért eléggé eltávolodtunk egymástól, annyira isteníteni sem kell. A szomszédainkkal meg épp az eltérő eredet, származás ellenére kerültünk közelebbi kulturális kapcsolatba.
Talán maradni kellett volna Közép-Ázsiában, ha az eredeti mentalitást sírod vissza.

A magyarság mára eleurópaializálodott. A türkmagyarok beolvadtak az európai népek közösségébe (államalapítás, kereszténység), így az európai népek is be tudtak olvadni a magyarságba.

El Topo (Sgt. Elias) 2010.11.08. 08:32:47

@altoid:
Egy faszt.:) A hierosólyom nem más, mint Hierosolyma (Jeruzsálem) birtokos szerkezetnek nézve.:)
Ezen akkorát röhögtem amikor annak idején rájöttem, hogy mit nézett be a tudatlan kopiparasztja, hogy lefordultam a székről a szó valódi értelmében.:D

vészmadár (pica pica) · http://feleslegesszavaink.blog.hu 2010.11.08. 08:34:35

@El Topo (Sgt. Elias): nah, erre mesélte el nádasdy, hogy ez egy nyelvészeti urbanlegend, kurvára nem így van finnül a jön a vonat... ahogy az eszkimóknak sincs 24 (40-70-230) szavuk a hóra.:)

blueeyed333 2010.11.08. 08:34:36

OFF:

Van már Iphone-os poszt?

"Sikeres ember NEM vesz Apple terméket. Én 3-4 évente cserélek telót. Akkor, amikor ELROMLIK és nem akkor, amikor a GYÁRTÓ úgy gondolja, hogy újat KELL vennem. Mostanában egyre többször érzem, hogy az epül SZÁNDÉKOSAN kicsesz a felhasználóival, de az elvakult epül fanok ezen gyorsan túlteszik magukat, mint ahogy Steve is 1 pillanat alatt túltette magát az iFos 4 antennagate történeten. Egy epül termék MINDEN HIBÁJA USER ERROR! Ilyen arrogáns gyökérséget EGYETLEN más gyártó sem enged meg magának! És ezt a OS dolgot sem értem, én soha eddig egyetlen telefonomon SEM frissítettem szoftvert, mert ami működik, azt miért kellene kitenni olyasminek, amitől ELROMOLHAT - használhatatlanná válik? Visszasírom a monokróm kijelzős telókat... "

Ez mehet bele szóról-szóra :)

altoid · http://altoid.inda.hu/ 2010.11.08. 08:39:01

@Maisie MacKenzie: Hol irtam en olyat, hogy barmit is visszasirnek??? Csak a (szerintem) elegge nyilvanvalo nyelvi rokonsagra mutattam ra. Amugy meggyozodeses EU-parti vagyok, es a torokoket is azert engednem be, mert szerintem jobbat tennenek Europanak belul, mint (csalodottan, elidegenedve es iszlamizmusba fordulva) kivul.

Nem is ertem, hogy miert kell valakinek feltetlenul a hivatalos jobber vagy a hivatalos baller ideologia mellett elkoteleznie magat... A vilag nem binaris!

altoid · http://altoid.inda.hu/ 2010.11.08. 08:42:08

@El Topo (Sgt. Elias): Ez mar dofi! Akkor most mar ertem, hogy lehetett Jezus partus (ami persze perzsat jelent, meg veletlenul sem magyart) herceg! :)

Maisie MacKenzie 2010.11.08. 08:44:20

@altoid:

Szerintem tény, hogy a honfoglaló magyarok között türk származású, rokonságú törzsek IS voltak, a magyar nyelvre hatott a türk nyelv IS.

Törökország EU tagságával az a baj, hogy túl nagy és népes ország és nem túl gazdag. Még Romániát és Bulgáriát sem emésztettük meg, most az ex-yugo országot jönnek. A moszlim BiH is! Majd még a törökök előtt Ukrajna és Fehéroroszország is sanszosabb szerintem, de inkább mostanában ők sem.
Erős EU nem hígulhat fel!

El Topo (Sgt. Elias) 2010.11.08. 08:46:43

@altoid: Ilyen fincsiségekkel tele az internet. Ezek a hivatásos jobbostibik bármekkora faszságot fuldokolva szopkodnak be, ha az bármilyen szinten igazolja önnön nagyszerűségüket.

2010.11.08. 08:47:37

@vészmadár (pica pica): az eszkimóknak lehetne sok szavuk a hóra, elvégre egész évben abban élnek:) aki sokat találkozik egy természeti jelenséggel, annak fajtáival, az sok szavat használ rá, mi is ugye az esik az esőt hányféleképp tudjuk mondani az intenzitástól függően:)

Szocio Pata (kikvogymukblog) 2010.11.08. 08:51:39

Jáhhhhh! Kurvajóvolt, az ősz legjobb posztja nálam! Egyébként is imádom a turáni témát, és grat, sikerült minden jó mondatát összehozni! A vicc az, hogy részben igaz is, amit mond. A finnugorokkal csupán nyelvcsere történt, közös vándorlás során átvettük a nyelvüket, de nem vagyunk bráderek. Volt szerencsém Kínában jincsüan (biztos rosszul írom) tartományba utazni, ez xian-hoz van közel (az agyaghadsereg), na itt élnek az ujgorok, akik állítólag tesók, "ujgor" ="ugor", hát, tényleg nem úgy néznek ki teljesen, mint a kínaiak, mohamedánok, viszont esznek disznót és kurva sokat alkoholizálnak, vagyis nálam a rokonság részben bizonyított.

2010.11.08. 08:52:45

@Szocio Pata (kikvogymukblog): azokkal hol találkoztunk? mert mi állítólag az Urál keleti lejtőinél mélyebben nem voltunk Ázsiában:)

Gizi a mi anyánk 2010.11.08. 08:53:54

"Olyasféle munka a finnugor rokonítás, mint amikor a régész néhány kôbôl kénytelen rekonstruálni a valahai katedrálist. A laikus meg csak nézi: templom? Itt? Azt mondta az iskolában a magyartanárom, hogy a finn-magyar nyelvrokonság tipikus példája a jön a vonat finn megfelelôje: jönnaa vonnaa, ugye hogy hasonlít, csak sajnos a jönnaa a 'vonat' és a vonnaa a 'jön'. Késôbb megtudtam, hogy aljas kitaláció az egész, mert ilyen finn szavak egyáltalán nincsenek."
seas3.elte.hu/delg/publications/modern_talking/43.html

Szocio Pata (kikvogymukblog) 2010.11.08. 08:54:26

Egyébként a poszt méltó folytatása lenne a kuruckodó, amely folytatná a sztorit a honfoglalás után is.

Maisie MacKenzie 2010.11.08. 08:54:53

@Maisie MacKenzie:

Törökország:
kb. 71 millió fő
Terület: 780 580 km²

Ukrajna:
kb. 46 millió fő
Terület: 603 700 km²

Szocio Pata (kikvogymukblog) 2010.11.08. 08:56:09

@Hadrian77: Hát valahol csak kellett, ha már ennyire hasonló a nyelvünk, nem gondolod? Szibéria elég nagy. :)

2010.11.08. 08:57:38

@Szocio Pata (kikvogymukblog): na ja:) másrészről a kelták is hordtak nadrágot, ők is testvérek?:)

Szocio Pata (kikvogymukblog) 2010.11.08. 09:03:54

@Hadrian77:
Múltkor olvastam egy jó cikket, hogy genetikailag a mai magyarság teljesen európai jegyeket mutat, leginkább a szlovákokkal. Vagyis csak érzelmi közünk van ahhoz a népcsoporthoz, akik végigvándorolták Ázsiát, se nyelvi se genetikai egyezés. Vagyis így van, ahogy mondod, mindenki tesó.

2010.11.08. 09:07:02

@Szocio Pata (kikvogymukblog): na én azt olvastam, hogy Európa első betelepülésekor az első hullámban jöttünk. Csak aztán ugye ez a csoport szétvált, mi mentünk az Urál felé, mások nyugatnak, meg talán még a horvátokról írtak, akik szlávosodtak, és nagy vargabetűvel visszatértünk később.

El Topo (Sgt. Elias) 2010.11.08. 09:07:59

@Szocio Pata (kikvogymukblog):

Hát, én gyakran érzem úgy, hogy több közöm van a hegyi gorillákhoz, mint némelyik magyarhoz.

vészmadár (pica pica) · http://feleslegesszavaink.blog.hu 2010.11.08. 09:13:56

@Hadrian77: lehetne, de nincs... mint mondtam, ez egy urban legend.

amúgy a magyarok meg sokat találkoztak a síksággal, mégsincs 23 szavunk a homokra, ugye:)

vészmadár (pica pica) · http://feleslegesszavaink.blog.hu 2010.11.08. 09:19:25

az a legjobb, hogy a finnugor elmélet mellett és ellen érvelők egyformán síkhülyék nyelvészetből, és mind a kettő ilyen marhaságokkal foglalkozik, hány szavunk hasonlít az adott nyelv szavaihoz. Nah, ez az a dolog, ami semmit a világon nem számít...

ha más tudományterületről akarnék hasonlatot, azt mondanám, a finnugor nyelvrokonság bizonytottsága nagyjából az evolúcióéval egyenértékűen áll biztos lábakon, minden más elmélet a kreacionizmussal, a pánspermizmussal vagy a szcientológiával van egy szinten.

Az megint más kérdés, hogy ez ugye közel sem jelenti azt, hogy genetikailag vagy bármiképp rokonok vagyunk, de ugye ezt a finnugor elmélet sem állítja, csak azt, hogy a nyelveink TÁVOLI rokonok...

Szocio Pata (kikvogymukblog) 2010.11.08. 09:20:50

@Hadrian77:
Ezt is el tudom hinni. Tudod, olyan vagyok, mint a viccbeli rabbi, mindenkinek igazat adok :)
Persze könnyen beszélek, az én őseim max a Tátrából meg a Swarzwaldklinik közeléből jöttek :)

2010.11.08. 09:23:29

@Szocio Pata (kikvogymukblog): oda is mentek valahonnan:)

@vészmadár (pica pica): az ebben a szép, hogy mindenki azt álmodik mögé amit akar:)

Szocio Pata (kikvogymukblog) 2010.11.08. 09:28:29

@Hadrian77:
Azért nekem a maja elmélet a kedvencem, márhogy a maják is tőlünk származnak. Meg úgy általában az egész Föld, sőt, lehet, hogy még a Tejútis, tudod, "Csaba királyfi csillagösvényen".

2010.11.08. 09:31:59

@Szocio Pata (kikvogymukblog): az nem Tejút kérem, hanem Hadak útja, ha már Csaba királyfi:)

vészmadár (pica pica) · http://feleslegesszavaink.blog.hu 2010.11.08. 09:36:15

@Szocio Pata (kikvogymukblog): a székely himnusz külön poszt lehetne, ugye van az a típus, aki lezsidókomcsibüdösfattyaz, ha közlöd vele, hogy ez egy 20. századi műdal, nem egy 6000 éves ősi himnusz.

bár olyan is van, aki személyes sértésnek veszi, ha kiröhögöd, amikor honfoglaláskori ételünknek tartja paprikáskrumplit.

2010.11.08. 09:36:47

@Szocio Pata (kikvogymukblog):

Teljesen komolyan fejtegette nekem egy ismerősöm, hogy az egyiptomiak is tőlünk származnak, hiszen a "papirusz" szó nem más, mint a "pap írás". Továbbá a magyar nép Attila (sőt, egynesen Atilla) gyermeke, hiszen nekünk még ma is Atilla örökségéből kell táplálkoznunk, hiszen Atilla neve is erre utal: ő a magyar nép _étele_ és _itala_ is...

MOndjuk ezzel együtt kurvaanyját annak, aki azon éli ki magát, hogy nemzeti jelképeket gyaláz, deheroizál, lesajnál. Általában éppoly tájékozatlan, tanulatlan suttyó, mint a másik véglet.

A poszt meg kitűnő, a finoman elhelyezett Egészséges Fejbőr idézet a legkényesebb ízlésűeknek is megelégedésére szolgál!

Szocio Pata (kikvogymukblog) 2010.11.08. 09:38:02

@Hadrian77: Miért, az nem ott van? Nem tudom, még nem jártam arra.

Ugyandehogy (törölt) 2010.11.08. 09:41:27

@altoid: és nyilván semmi köze a többszáz éves török megszálláshoz:D

2010.11.08. 09:41:41

@Szocio Pata (kikvogymukblog): de, csak régen a nép így hívta, a Tejút, az nyugati korcs beszivárgás:)

2010.11.08. 09:42:54

Én gyerekkoromban nagy élvezettel olvastam a Komjáthy Mondák könyvét, de nem fordított jobban kelet felé, mint a Winnetou könyvek az indiánokhoz.

Szocio Pata (kikvogymukblog) 2010.11.08. 09:44:41

@Hadrian77: A tejet a magyar ember egyébként is utálja, nemdebár?!

2010.11.08. 09:47:36

@Szocio Pata (kikvogymukblog): Má mér? Hát a kumisz nem tejből van? Igaz lótej, de akkor is!

Szocio Pata (kikvogymukblog) 2010.11.08. 09:50:07

@Hadrian77: Hát nem tudom, a tej inkább ilyen "degenerált labanc" ital, hogy a posztot idézzem.

lárvalányhaj 2010.11.08. 09:52:05

@vészmadár (pica pica):

Igen, genetikai összefüggések rendszerének a meglétét kellene bemutatni, például átfogó hangváltozások meglétét (ami a suméroknál x volt, az a magyarban egységesen dz lett, stb.), és akkor nem pofázna senki. Ehelyett (a nevetséges szófejtéseik mellett persze) úgy érvelnek a finnugrászok ellen, hogy személyükben támadják őket (például elég hamar kiderítik róluk, h komcsi zsidók voltak).
Az is vicces, h ezek az emberek kizárólag egymásra hivatkoznak.

2010.11.08. 09:54:35

@Szocio Pata (kikvogymukblog): az inkább az Almdudler meg az apfelspritz:)

2010.11.08. 09:57:40

Akkor szrtam be a röhögéstől, amikor egyszer a tévében a csobánci vagy szigligeti várról volt műsor. Állt ott két koma, mondták, hogy a Csák vagy tököm tudja milyen nemzetség címere van a ruhájukon, mert övék volt a vár a középkorban. A kezükben pedig honfoglalás kori magyar íj van, az akkor idők atomfegyvere, és a várjátékokon majd azzal nyilaznak.
A sok degeneráltat nem zavarta, hogy a kettő nem illik össze:)

El Topo (Sgt. Elias) 2010.11.08. 10:00:29

@lárvalányhaj:

Naná, hogy egymásra hivatkoznak!:D
Én rendszeresen belefutok olyan arcokba, akik hihetetlen, elbaszott képtelenségeket állítanak, majd amikor valaki rákérdez, hogy ezt a baromságot honnan vette, akkor beidéz egy cikket olyan komoly portálokról, mint például a "The Occidental Observer".

medvedr 2010.11.08. 10:15:54

Nagyon eltalált poszt, már meg sem merek szólalni a tematikában, mert sajna tájékozatlan vagyok, a genetikámról már ne is beszéljünk. Pár éve az echo vagy milyen TV-n nyögött a poszthoz hasonlókat egy kaftánba öltözött muki,akkorát röhögtem, hogy felfordultam a székestül. Szó szerint, ahogy Topo is.

vészmadár (pica pica) · http://feleslegesszavaink.blog.hu 2010.11.08. 10:17:30

@Brother Love: a helyzet az, hogy szerintem bármilyen tett a nemzeti jelképekkel kapcsolatban, ami a heveny röhögésen és lesajnáláson túl van, nevetséges. Megjegyzem, nem sarkosan a nemzeti jelképekre igaz ez csak, hanem minden elbaszott tárgyi szimbólumra, ereklyére, szellemiséget meg fasztudjamit állítólag hordozó szarságra.

nincs nevettetőbb és szánalmasabb, mint amikor egy amcsi katona, aki zokszó nélkül viselte, hogy egy gránát letépje a bal karját, sírva fakad a nemzeti lobogó láttán.

szval nemzeti jelképeinket igenis tessék kiröhögni, lesajnálni, feldolgozni, buziparádén lengetni és a seggünket törölni bele...

vészmadár (pica pica) · http://feleslegesszavaink.blog.hu 2010.11.08. 10:22:37

@El Topo (Sgt. Elias): nem értem, az occidental observer nívós portál, már folyamatban van, hogy legyen komoly impaktfaktora is, csak a judeobolsevik karvalytőke mindeddig megakadályozta, ugye...:)

2010.11.08. 10:28:19

@vészmadár (pica pica): hát akkor gyorsan írok nekik pár cikket, az impaktfaktor mindig jól jön ;)

Pestabácsi 2010.11.08. 10:33:12

@Szocio Pata (kikvogymukblog):

Rendes magyar ember erre pörög a sámándiszkóban.

www.energiaital.nkara.hu/

A Csodaszarvas Energiaital
a megszokott recept alapján egy magas koffein és taurintartalmú, Tutti-Frutti ízű szénsavas üdítőital. 0,25l-es visszazárható PET palackban.
Csodaszarvas Energiaital
A termék jellemzői:
- Követi az eddig megszokott formát,
mégis teljesen új és egyedi.
- Kellemes ízű termék.
- Egyedi könnyen beazonosítható márkanév.
- 250ml-es kiszerelés, dobozos és visszazárható pet palackos változatban kapható.
- Megjelenésében eltér az eddigi energiaitaloktól.
Magas koffein és taurintartalma miatt elősegíti az ébrenlétet.
Honnan, miért ez a név: Az energiaitalpiac mára már felsorolhatatlan nevű termékek sokasága és lényegében csak az elsők és néhány éjjel-nappal reklámok ezreiben megjelenő név ugrik be a fogyasztóknak így egy könnyen beazonosítható és a magyar történelemben, mondavilágban megtalálható nevet választottunk....

2010.11.08. 10:39:48

@vészmadár (pica pica): Ebbe kár lenne itt belemenni, csak annyi a véleményem, hogy (nemzeti és bármilyen) jelképet gyalázni olcsó, gyáva, szánalmas pózőrség, a legalja emberek jellemzője.

Keresztkivágás vagy izraeli zászló égetése, egyremegy.

sTormy 2010.11.08. 10:44:24

@Babette_: Ennek speciel tényleg nincs. Sokkal több köze van az n+1 török néppel való még több száz éves érintkezéshez.

sTormy 2010.11.08. 10:45:21

@Pestabácsi: Hát pedig a Botond mennyivel királyabb lett volna. :)

vészmadár (pica pica) · http://feleslegesszavaink.blog.hu 2010.11.08. 10:49:24

@Brother Love: egyiket sem csinálom, hidd el, aki ilyeneket tesz, az egyik jelkép HELYETT a másikat bálványozza. Én csak azt mondom, BÁRMI szánalmas majomkodás, ha túl komolyan veszik (doktori címtől a hagyományokig MINDEN). Akárhogy csavarjuk, nevetséges dolog egy darab festett vászon előtt picsogva állni...

2010.11.08. 10:50:17

@Pestabácsi: ez is valami biboldó praktika, megveszik a löttyöt a generálgyártónál aztán felcímkézik egyedileg:)

Kirani 2010.11.08. 10:50:48

Ismét egy remek posz, köszönjük. Az utolsó két mondat meg akkorát odatesz az addig leírtaknak, hogy csak na, felröhögtem. (Mint igazi lovasnemzet fia (lánya), talán azt kellett volna írnom, hogy felnyerítettem).

A nyelvrokonságos dolog bizonyára rengeteg okos hozzászólót idecsődít, de már megszoktuk, hogy a kommentek igazi kincseket rejtenek általános hülyeség és szövegértés: egyes témakörben is. Én magam imádom és tanulom a finn nyelvet, úgyhogy inkább nem szólok az ügyben :-).

Úgyhogy peace. Csak hogy modoros is legyek ;-)

altoid · http://altoid.inda.hu/ 2010.11.08. 10:55:03

Kovezzetek meg (lehetoleg mindket oldalrol :)), de nekem tetszik a honfoglalasos, lovasijaszos, tarsolylemezes buli. Egyszeruen azert, mert jopofa, es Europaban tenyleg egyedi dolog. Ha jol csinalnank, igen komoly turisztikai/orszagimazs vonzereje lehetne, mint pl. a skandinavoknal a viking, vagy az ireknel a kelta vonal. Egy dolog kene ehhez: nem osszekeverni a politikai/ideologiai maszlaggal, mert az teljesen tonkreteszi az egeszet. Mert pl. amig nem lehetek lovasijasz anelkul hogy egyben antiszemita, kurucinfos tusko is lennek, minden normalis gondolkodasu ember menekul ettol a fajta hagyomanyorzestol, mint a tuztol. Pedig ez nagy kar, mert sok jo dolog is kisulhetne belole!

Pestabácsi 2010.11.08. 10:57:49

@sTormy:
De a Red Bullra a Magic Deer jobban rímel.

sTormy 2010.11.08. 10:57:55

@altoid: Persze, ez világos, soha nem a hagyományok a hibásak azért, ha idióták akarják őket a saját céljaikra kisajátítani.

sTormy 2010.11.08. 10:58:42

@Pestabácsi: Aha! Kibújt a szög a zsákból! Rímelni akarsz a vörös (!) labanc bikára. Szép dolog, mondhatom. :)

Modor Tibi · http://modoros.blog.hu 2010.11.08. 10:58:42

@altoid: nincs is azzal semmi baj. A beteges nyugatellenességről, muszlimimádatról és az ezzel járó komplexusokról szól a poszt - még ha ez egy remek alkalmat is teremt a simán magyar érzelműek kigúnyolására.

2010.11.08. 10:58:58

@vészmadár (pica pica): Szerintem, ha egy győztes olimpikon a festett vászon előtt picsog, az nem majomkodás, de hát nem kell nekünk egyetérteni sem ebben, sem másban.
Viszont megnyugodtam: nem használom a címemet szakmai levelezésen, illetve hivatalos iratokon kívül.

Pestabácsi 2010.11.08. 11:06:19

@altoid:
Várunk szeretettel a Shalom lovasíjász klubban.
Ugyanitt Dávid csillagos tarsolylemezek kedvező áron!
)

altoid · http://altoid.inda.hu/ 2010.11.08. 11:06:50

@Modor Tibi: Persze, egyetertunk. Csak sajnos a kommentelok mindig hajlamosak a lo egyik oldalarol a masikra esni (meg vissza)

@Brother Love: En is minden hivatalos levelet ugy irok ala, hogy Vitez Lofo Also- es Felsozsolczay Altoid, Sith Fekete Lovagja

altoid · http://altoid.inda.hu/ 2010.11.08. 11:08:13

@Pestabácsi: Eljen Mozes apank, a honfoglalo zsidok vezere!

vészmadár (pica pica) · http://feleslegesszavaink.blog.hu 2010.11.08. 11:10:31

@Brother Love: nah látod, akkor a doktoros megjegyzésem nem is rád vonatkozott:) nem is mennék bele, volt itt erről poszt, a háromnevű emberes, nah, azt érdemes visszaolvasni... amikor van, aki meggyőződéssel állítja, deigen, bezony, őneki MUSZÁJ használnia a doktor előtagot, és MUSZÁJ azonnal megváltoztatnia a személyiben is, mert onnantól az a neve része, és plö a rendőr megbünteti, ha nincs a neve előtt a doktor... és ha felveted, hogy a rendőr honnan tudná, hogy ott kellene lennie a doktor előtagnak, neadjisten valami doktoradatbázist kérdez l le vagy hogy, akkor is még magyaráz, hogy deám, mert a fizetését sem kapná meg, ha nem minden adandó alkalommal doktorné doktor doktorként mutatkozna be:)

nah mindegy, ez megen más téma, de jó példa a majomkodásra... akárcsak a zászlóimádat...

vészmadár (pica pica) · http://feleslegesszavaink.blog.hu 2010.11.08. 11:13:04

@altoid: minthogy ugye mózes is magyar volt, ugye, ez majdhogynem igaz is... a shalom pedig nem véletlenül hasonlit a magyar leszharom szóra (csak lágyult az az R, ilyen a latinban is volt REMUS - REMURIA - LEMURIA - LEMUROK):)

Maisie MacKenzie 2010.11.08. 11:14:11

@Modor Tibi:

"a simán magyar érzelműek"

Szerintem minden magyar állampolgár, sőt magyar anyanyelvű, magyar érzelmű egy bizonyos szinten, de ha a 20. század 20-as éveiben kanonizált "magyar érzelműség"-re gondolsz, az igenis cikizést érdemel.

Szerintem a normális hozzáállás az érdekalapú külpolitika. Hülyeség lenne nem kihasználni a mesebeli keleti kapcsolatainkat, (na jó valami alapja csak van), ha ez konkrét gazdasági előnyőkkel is jár, csak nem szabad kötelező dogma szintjére tenni, sokan ettől tartanak, hogy ilyesmi is bekerül a kötelezően kifüggesztendő nyilatkozatba.

Meg a leigázás, hódítás zrika. Miért érezzem magam kisebbségként Európában, ha tótok-svábok is vannak a felmenőim között?! Ők is részei a mai magyarság etnogenezésének, nem csak a közép-ázsiai eleink.

Pestabácsi 2010.11.08. 11:15:08

@altoid:
Mondjuk ők gyalog foglalták a hont, el is tartott 40 évig nekik.

2010.11.08. 11:16:51

@altoid: a kommentelők azért esnek át a ló másik oldalára mert nem elég rutinos lovasíjászok!

Maisie MacKenzie 2010.11.08. 11:18:30

@Brother Love:

"a festett vászon előtt picsog,"

Aki ebbe fajiságot lát az is hülye!

A piros-fehér-zöld zászló az ország címer színeiből erednek, eredetileg családi címer(ek) volt(ak). Az Árpádok törzse genetikailag eltérhetett a többi törzstől, azzal, hogy ország címerré vált meghaladta az etnikai jelentését.

(Nem a Turulmadár vált országcímerré.)

El Topo (Sgt. Elias) 2010.11.08. 11:19:08

@altoid:
Na ezt elmesélem, bár lehet hogy voltmár kategória.
Egy régi munkahelyemen üldögéltem a főnököm előszobájában és valami kurva unalmas papírmunkát csináltam éppen. Ez valamikor a kilencvenes évek legelején volt, és az a bizonyos főnököm eléggé belefolyt az aktuális politikába. Állandóan jártak hozzá mindenféle politikusok. Egyszer például bejött az ajtón Chikán Attila. Bekopogok a főnökömhöz:
-Főnök, itt a Chikán úr.
-És engem keres?
-Nem bazmeg, biztos engem!
De nem is ezt akartam mesélni, hanem egyszer jön egy pofa. Ráköszönök, néz, mint a faszom. Mondom neki, miben segíthetek? Azt mondja, hogy ő a Bethlen Gróf. Mondom nagyon örvendek, részemről Gróf alsórécsey Récsey Pixy. Na, mindegy, valahogy bement a góréhoz, én meg picsán lettem rúgva, mert tényleg Bethlen volt a faszikám.

Maisie MacKenzie 2010.11.08. 11:20:11

@Szocio Pata (kikvogymukblog):

"az én őseim max a Tátrából meg a Swarzwaldklinik közeléből jöttek :)"

Üdvözöllek tesó!

altoid · http://altoid.inda.hu/ 2010.11.08. 11:20:17

@Hadrian77: Nagy igazsag vagyon ebben! Az sem veletlen, hogy a magyarok mindig is vilagelsok voltak lolengesben, de nem lovaglasban :)

vészmadár (pica pica) · http://feleslegesszavaink.blog.hu 2010.11.08. 11:23:21

@Maisie MacKenzie: hogy a kedvencemet idézzem. De mi Wisconsinból jöttünk!" "én meg az apám farkából"

őseim hovatartozásáról ennyi az ismeretem nagyjából, nagymamáig nagyjából azértr tudom... bár nem mindenkiét...

vészmadár (pica pica) · http://feleslegesszavaink.blog.hu 2010.11.08. 11:25:21

@El Topo (Sgt. Elias): vicces, amikor valaki elvárja, hogy őt felismerjék...

nekem csak az egykori FRESH zenekart (2 vagy 3 lány) sikerült elzavarnom a gólyabálról, mert nem volt belépőjük... a kis hülyék meg nem tudták kinyögni, hogy ők fellépők:)

grófhoz nem volt szerencsém:)

2010.11.08. 11:29:33

Üssetek agyon, de én hiányolok egy olyan görbe tükröt a honfoglaló-kalandozó eleinkről, mint franciáknál az Asterix és Obelix.

brutuska 2010.11.08. 11:29:43

Anno reszt vettem egy Baskiria-Magyarorszag lovasturan, meg '96-ban. Jó buli volt, fizettek is (tolmacskodtam) lovagoltam, ijaszkodtam, meg tarsolylemezt is kaptam ajandekba. Nos akkor meg nem volt ennyire politikai felhangja, szamomra most is csak zavaro ez. Beszelt az ember marikkal, szerintuk finnugor rokonok vagyunk, beszelt baskirokkal, szerintuk meg turk rokonok. Felolem... A vitat meg dontsek el a nyelveszek, nem argentin magyar sumer sziriuszi futobolondok.

Mas: a doktort fel kell venned a szemelyidbe, ha kamarai tag kivansz lenni. Ez van. Mashol hasznalni, mint hivatalos levelezesben meg megmosolyogtato.

Kirani 2010.11.08. 11:30:41

@Maisie MacKenzie: Nem akartam belemenni a magyarságérzelem értelmezésébe, de nem bírom kihagyni. Egyetértek kb. azzal, amit a magyar érzelmekről írtál. De sok olyan dolog van, amin túl az emberek egyszerűen nem látnak. Mint már a múltkori vendégposzt író Csehszlovák Kém focisblogjában páran kifejtettük nyáron, hogy ezek a nagyonmagyarok nem biztos, hogy attól érzik magukat magyarnak és hazafinak, amiért kéne.
Anélkül, hogy cikiznék bárkit, csak végigveszem a nagyonmagyar ismerőseimet. Kb. azonos vélemény hitről, családipótlékról, politikáról, székely himnuszról, oktatásról stb. Elvárások mindenkitől (szomszédok, kormány, köztársasági elnök, olimpikonok, tudósok stb. felé). De mindezekkel ellentétben minimálbérre bejelentett munkahely (vállalkozó esetén munkavállalók ilyen bejelentése), adófizetés alóli állandó kibújás, gépkocsi-vállalkozás átjelentése a gyűlölt Szlovákiába, mert ott kevesebb az adó, és itt úgyis "csak lopnak". Sokuknál (főleg a fiatal generáció) persze első adandó alkalommal lelépés az országból és utálkozás. Talán ott (is) mutatni kéne azt, hogy az országom, hazám, nemzetem fontos nekem, hogy nem csak elvárok, hanem teszek is valamit. Mondjuk nem feketén vállalkozom, fizetek adót, ha lehet, magyar terméket veszek, és nem megyek külföldre élni csak azért, mert ott aztán kolbászból van a kerítés. És az ez alóli kibújás oka nem lehet gyurcsánybajnaiorbán kérdés.
Tényleg nem akartam ennyire belemenni, de belelovaltam magam a végére. Úgyhogy vissza is a modorosságokhoz, de gyorsba' ;-).

vészmadár (pica pica) · http://feleslegesszavaink.blog.hu 2010.11.08. 11:32:27

@Hadrian77: ilyen itt nem lesz, és ennek nagyon egyszerű oka van, az, amit én a mai kommentjeimben is majomkodásnak nevezek: a majomkodó komolyan veszi magát, ergo nem nevethet magán, ergo esélye sincs, hogy egy paródián nevessen. Inkább izzadtságszagúan tiszteletről és méltóságról nyammog...

höhö

vészmadár (pica pica) · http://feleslegesszavaink.blog.hu 2010.11.08. 11:35:04

@brutuska: ahha, mondjuk ez az orvosdoktoroknál, ahol gondolom kötelező a kamarai tagság, talán lehet így (mellesleg öszintén megmondom, nemigen hiszem, hogy ha valaki bemutatja az orvosi diplomáját, akkor az nem elég, de mindegy)...

de aki a testneveléstudományok doktora, vagy jogász vagy fogorvos vagy biológus, az nem hiszem, hogy enélkül ne tudna élni...

Modor Tibi · http://modoros.blog.hu 2010.11.08. 11:35:39

@vészmadár (pica pica): nevetséges még zenekarban játszani - ritmusra zajt csapni, énekelni; tanítani-tanulni - blogot írni, a végén úgyis elpusztulunk mind.

@Maisie MacKenzie: biztos sokminden érdemel cikizést - ami szerintem is, azt általában megírom. Az őseiddel nem vagy errefelé egyedül.

Pestabácsi 2010.11.08. 11:35:56

@vészmadár (pica pica):
"grófhoz nem volt szerencsém:) "
Nem tudhatod. Talán csak nem ismerted fel.

Zorita 2010.11.08. 11:41:53

sőt, a magyarok voltak az első agysebészek a világon

El Topo (Sgt. Elias) 2010.11.08. 11:42:11

@Modor Tibi:
- Igenis depressziós- mondta az anyja- semmit nem csinál egész nap csak ül.
- Van valami baj Alvy?- kérdezte az agykurkász.
- Mond el dr. Flikkernek. Azt hiszem olvasott valamit.
- Szóval olvastál valamit.
- Azt olvastam, hogy tágul a Világegyetem- szolalt meg vékony, de magabiztos hangján a kisfiú.
- Hogy tágul a világegyetem…- ismételte el a kopaszodó orvos.
- A világegyetem az a minden. És ha egyszer elkezdett tágulni, akkor szét is fog esni. És akkor mindennek vége lesz.
- Mi közöd van neked ehez a dologhoz?!- mondta az anyuka felháborodottan, majd az orvoshoz fordult- Nem hajlandó házi feladatot írni.
- Így már semmi értelme.
- Ebbe nekem ne keverd bele a Világegyetemet!!! Te itt laksz Brooklynban, és ha jól tudom Brooklyn nem tágul!!
- Sőt Alvy, még év milliókig nem is fog tágulni- mondta a doktor…

brutuska 2010.11.08. 11:43:04

@vészmadár (pica pica): az ¨ugyvedi kamarara gondoltam, ott kotelezo.

Pestabácsi 2010.11.08. 11:43:13

@vészmadár (pica pica):
"ahha, mondjuk ez az orvosdoktoroknál, ahol gondolom kötelező a kamarai tagság"
Most éppen nem kötelező, de igény az lenne rá.Lásd a kamara elnökének, Dr.! Égernek a nyilatkozatait.

vészmadár (pica pica) · http://feleslegesszavaink.blog.hu 2010.11.08. 11:44:46

@Modor Tibi: így van. jól tájékozott a felsorolás... amúgy annyiban ment csak mellé, hogy nem azt mondtam, hogy ezeket csinálni (vagy akár lovagolni, íjászkodni, németet tanulni, stb.) számít majomkodásnak, hanem ezeket komolyan venni. én is énekelek, persze, csak nem gondolom, hogy bármit is jelent a zenekarom munkássága bármilyen szempontból, azon túl, hogy én élvezem és lekötöm vele magam. Vagy hogy a blogom azon túl, hogy egy darabig szórakoztatott, hogy írom, bármit is ér vagy jelent.

Pestabácsi 2010.11.08. 11:56:43

nomadetel.hu/

Ez már volt néhány hete valami, talán kajás poszton, de annyira jóóó! A videókat kötelező jelleggel megnézni! Közben erősen kapaszkodni, nehogy megint székről lefordulás tényállása forogjon fenn!

Modor Tibi · http://modoros.blog.hu 2010.11.08. 11:58:53

@vészmadár (pica pica): nem komolyan venni nem egyenlő kiröhögni, lesajnálni, a seggünket törölni bele.

Te írtad:

"a helyzet az, hogy szerintem bármilyen tett a nemzeti jelképekkel kapcsolatban, ami a heveny röhögésen és lesajnáláson túl van, nevetséges. Megjegyzem, nem sarkosan a nemzeti jelképekre igaz ez csak, hanem minden elbaszott tárgyi szimbólumra, ereklyére, szellemiséget meg fasztudjamit állítólag hordozó szarságra.

...

szval nemzeti jelképeinket igenis tessék kiröhögni, lesajnálni, feldolgozni, buziparádén lengetni és a seggünket törölni bele... "

vészmadár (pica pica) · http://feleslegesszavaink.blog.hu 2010.11.08. 12:02:43

hogy az olimpikonos dologra reagáljak, mely szerint olimpikonként sírni a zászló előtt nem gáz: de. Sőt, olimpián majomkodni is az. Rohadtul nem gáz (mitöbb, menő) futni, úszni, ördögbotozni, kajakozni, jéghokizni, stb., ha ehhez van kedved, tetszik, élvezed. De összemérni magad másik 40 hülyével, hogy ki tud magasabbra ugrani, erre áldozni az egész életed, nah, az már majomkodás, sajnálom, de tényleg. (ahogy Vonnegut írta: ki az a szánalmas hülye, aki csónakmotort akar csinálni a lányából?... nem pontos idézet, tudom, és nem is linkelem be, keresse meg, akit annyira érdekel, annyira nem fontos)

vészmadár (pica pica) · http://feleslegesszavaink.blog.hu 2010.11.08. 12:05:43

@Modor Tibi: igen. és mi a kérdésed vagy mit akarsz ezzel mondani?

Augur 2010.11.08. 12:10:57

Whhhhááááá, marhajó, sírok! XD
"Ellenben a Jászságban szinte minden család tartja még a kapcsolatot az iraki rokonokkal"-itt volt végem.

Maisie MacKenzie 2010.11.08. 12:11:20

@vészmadár (pica pica):

"ki az a szánalmas hülye, aki csónakmotort akar csinálni a lányából?..."

Én nem akarok, mert tudok jobbat, de az, akinek a gyermeke sport nélkül bűnöző, hajléktalan, drogos vagy egyéb szerencsétlen lenne az csak csináljon INKÁBB csónakmotort a lányából én támogatom.

Az olimpikonok csak a bűnözőket meg a hajléktalanokat tudják lenézni, a normális polgárok pont ott kezelik őket ahol kell. Államunk által kitenyészett csónakmotorként. :-)
Még akár köztársasági elnök is lehet belőle!

vészmadár (pica pica) · http://feleslegesszavaink.blog.hu 2010.11.08. 12:13:08

@Modor Tibi: de ha jól értem a problémádat: a nemzeti szimbólumokkal kapocs azért tartom üdvösebbnek, ha a semleges helyett az eleve elutasító állásponton vagyok (sőt: javaslom olyan tettek végrehajtását, melyeket jelképgyalázásnak tartanál, gondolom), hogy ellensúlyozzuk a kötelező meghatódás kényszerét. Mert lehet csavarni, de akkor is: nehogymár kötelező jelleggel kelljen meghatottságot éreznem egy darab pelenkaanyag előtt, mert piros-fehér-zöld színű. Mintha az a bot és vászon lenne az országom vagy nem is tudom mi, az anyám, akármim. Nem, az egy darab textília, szevasz. Ugyanúgy, ahogy a diplomát is leteheted a földre és rá is szarhatsz, nem a tudás meggyalázása, mert nem az a papír a tudásod, sem a munkád, sem a végzettséged...

medvedr 2010.11.08. 12:15:27

@vészmadár (pica pica): Miért lenne a sport, vagy bármilyen közönség előtti versengés majomkodás?

vészmadár (pica pica) · http://feleslegesszavaink.blog.hu 2010.11.08. 12:25:31

@medvedr: nem az, amíg magad szórakozására futsz a parkban... akkor lesz az, ha nekiállsz naponta 2szer edzésre járni 20 éven át, hogy 30 másik ilyen szerencsétlennel egyszerre indulva te érj be elsőnek és pityereghess a nemzeti lobogód alatt. És akkor abban a pillanatban baromira különlegesnek érezheted magad, és maradandónak, amit letettél... pedighátugye...

sTormy 2010.11.08. 12:30:43

@vészmadár (pica pica): És nem lehet, hogy valakinek örömet okoz, ha harminc másik szerencsétlennel indulva ő ér be elsőnek, és harmincezer megint másik szerencsétlen ezért őt ünnepli? Ilyen erővel (és a magad szempontjából teljes joggal) egy kiállítást, színielőadást ugyanúgy nevezhetsz majomkodásnak. És az is csak ízlés kérdése, hogy mennyivel különlegesebb és maradandóbb mondjuk a Mona Lisa mondjuk annál a felvételnél, amin Maradona elindul a saját térfeléről, kicselezi a fél angol csapatot és a kapuba gurít. Nekem például ugyanúgy műalkotásnak számít mind a kettő.

noirp 2010.11.08. 12:31:42

@Maisie MacKenzie: A törökök--tudtommal--úgy gondolják, h ők nem megszállók voltak, hanem puszta testvéri szeretetből védtek minket a Habsburgok ellen. :)

Na most belebújok a bapucsomba, és fogom a cságánát, és megyek, mert szól már a daduk. Nehogy aztán ne jusson sok kicsi almára a zsebembe :)

Modor Tibi · http://modoros.blog.hu 2010.11.08. 12:33:18

@vészmadár (pica pica): igen, meg micisapka, sheriffcsillag, stb. Tudom követni az érvelést - sőt, még be is látom, hogy anyagelven megközelítve ezt kb. mindenről el lehet mondani.

vészmadár (pica pica) · http://feleslegesszavaink.blog.hu 2010.11.08. 12:34:36

@sTormy: de, lehet. Ettől izzadtságszagú erőlködés az egész, bohóckodás, majomkodás, használhatok bármilyen szót: a lényeg azon a megfeszült különbnek lenni akaráson van, ami mindezek mögött motivációként ott van. ha a majomkodás neked erős szó, akkor nevezd erőlködésnek, mindegy...

Maisie MacKenzie 2010.11.08. 12:35:00

Lehet, így is nézni a dolgot, de nem így érdemes.
Inkább összefüggéseiben kell. Nekem sem szimpik az izomagyú sporlolók, de még mindig ott vannak a legjobb helyen, hisz már gépesítették a kőbányászatot. :-)
Legyen meg mindenkinek az apró öröme, ne vedd el tőlük. Nem kötelez Téged senki a lelkesedésre.
Engem sem érdekel a sport, hát nem foglalkozom vele. De inkább szívesebben látom a parkban a focizó srácokat, mint a szipusokat.

2010.11.08. 12:35:06

@vészmadár (pica pica): Bár korántsem kötelező, vagy akárcsak javasolt, de te is feltettél egy avatart, ami - feltételezem, de ha tévedek, majd kijavítasz - mégiscsak egyfajta szimbólum, jelkép, valamit kifejez.
Nem értem, mi a bajod a jelképekkel, azzal, hogy egyeseknek vagy kisebb nagyobb csoportoknak a hovatartozását, értékrendjét, hitvallását kifejezik, vagy egyszerűen csak jeleznek valamit.

Ha elfogadom "a hanem minden elbaszott tárgyi szimbólumra, ereklyére, szellemiséget meg fasztudjamit állítólag hordozó szarságra" alapvetésed, leszarhatom apád sírját, a gyermeked rajzába (amit szülinapodra készített neked) törlöm a seggem, a feleséged fotójára verem a farkam, hiszen ezek csak tárgyak, nincs értékük, az érzelmeid, megbecsülésed, szereteted benned élnek.

Félre ne érts, nem sértegetni akarlak, általában értékelem a kommentjeidet, csak érdekelne, hogy miért ennyire extrém módon elutasító a gondolkodásod ebben a kérdésben. Értem, hogy neked pl. semmit nem jelent a lobogó, elfogadom, rendben van. Még azt is megértem, ha téged irritál a kötelező, elvárt tisztelet.
De miért kellene ezért segget törölni bele? Ez olyan kamaszos-dacos polgárpukkasztós puffogásnak tűnik nekem. (Azért sem adom át a helyem a buszon! és társai)

vészmadár (pica pica) · http://feleslegesszavaink.blog.hu 2010.11.08. 12:36:02

@Modor Tibi: na látod, én is ezt mondtam. De nyilván az a jó, hogy engem vagy az elméleteimet sem kell komolyan venni.

Maisie MacKenzie 2010.11.08. 12:37:59

@noirp:

"ők nem megszállók voltak, hanem puszta testvéri szeretetből védtek minket a Habsburgok ellen. :)"

A Nyugat végül is hálás lehet a törököknek, hogy lefoglaltak minket. :-)

vészmadár (pica pica) · http://feleslegesszavaink.blog.hu 2010.11.08. 12:38:44

@Brother Love: valószínúleg az is, kamaszos dac, csak harminc éve tart. Az avatarom meg egy szarka, ami azt szimbolizálja, hogy szarka. Szeretem a szarkákat. Ettől még nem áldozok őszapótojásokat egy aranyba öntött szarkaszobor előtt:)

vészmadár (pica pica) · http://feleslegesszavaink.blog.hu 2010.11.08. 12:41:55

@Brother Love: egyébként nem írtam soha, hogy nem adom át a helyem a buszon. Átadom amúgy... azt írtam, nem kérdezem meg a távolsági buszon, ha látok egy szabad helyet, hogy szabad-e. Mert ha nem ülnek rajta, akkor szabad. És az elenyésző számú esetben, amikor esetleg indokoltan valakinek foglalják a helyet, mindnél az a helyzet, hogy a másik fél szeretne egy szívességet tőlem (hogy ne foglaljak el egy üres helyet), azaz nem nekem kell elébe mennem a kérdéssel, hanem neki a kéréssel.

de mindegy, a kommented lényegén amúgy ez nem változtat, és mint írta, valszeg igazad van.

sTormy 2010.11.08. 12:42:25

@vészmadár (pica pica): Nevezhetem, de ha te majomkodásnak nevezed, az nem egy apró jelzés arra, hogy te viszont magadat tartod az ilyeneknél különbnek?

neccharisnyás útonálló (törölt) 2010.11.08. 12:43:00

Utolsó mondat istencsászár! LOL
törökök igen kedves, aranyos népek odahaza, csak NEM A NŐKKEL!
Ismerősök mesélték, akik voltak kint Isztambulban, hogy legközelebb szereznek egy jegygyűrűt az ujjukra, mert a szállodai londíner egyiküket kis híján megerőszakolta. Illetve mászkált fel a szobájukhoz, és képtelenség volt lekoptatni.

2010.11.08. 12:45:33

@vészmadár (pica pica): Hááát, én azért időnként megnézem Brother Love fellépéseit.
Én is szeretem Brother Love-ot és azt jelenti, hogy engem is annyira kell komolyan venni, mint Brother Love-ot.

www.youtube.com/watch?v=MUevEWSfjrQ

vészmadár (pica pica) · http://feleslegesszavaink.blog.hu 2010.11.08. 12:45:45

@sTormy: de, biztos arra utaló jelzés. Ennek van köze ahhoz, hogy igaz vagy sem? (már ha ebben a kérdésben egyáltalán lehet igazságról beszélni).

csak arra utalok, hogy ha én mondjuk egy nagyképű fasz vagyok, akkor az általam tanított energiamegmaradás törvénye megdőlt? Vagy a véleményem Petőfiről kevésbé releváns, mint egy szerény úrifiúnak?

lehet, hogy így van, csak kérdem...

vészmadár (pica pica) · http://feleslegesszavaink.blog.hu 2010.11.08. 12:46:38

@Brother Love: nem ismerem a brother love-ot, szval erről spec pont nincs véleményem:)

El Topo (Sgt. Elias) 2010.11.08. 12:47:38

@neccharisnyás útonálló:

Hagyjuk ezt!
Sokszor voltam Törökországban és általános tapasztalatom, hogy a török férfiak istentelen nyomulása a valóságban idegenforgalmi nevezetesség. Konkrétan azokra a nőkre nyomulnak rá, akiken látszik, hogy ezért jöttek.

2010.11.08. 12:47:48

@vészmadár (pica pica): Ha ez megnyugtat: távolsági buszon annak idején az előre megváltott helyjegyemmel én még fel is állítottam másokat, ha a helyemel meresztette a seggét.:)))

vészmadár (pica pica) · http://feleslegesszavaink.blog.hu 2010.11.08. 12:51:32

@El Topo (Sgt. Elias): ajjaj, asszem minnyá kapol egy feminista ellencsapást vkitől, hogy azért mert egy nő úgy fejezi ki az egyéniségét, hogy szoftpornó szadomazobulának öltözik, még nem törvényszerű, hogy dugni akar az első jöttmenttel:)

El Topo (Sgt. Elias) 2010.11.08. 12:55:13

@vészmadár (pica pica):

Most ez mindegy, hogy mit kapok. Akkor is így van, ha vérnyúl egyenesen bakot ugrik. A törökök kimondottan azokra a csajokra ragadnak, akik ezt elvárják. Érdekes módon a viselkedni tudó nőkkel nem csinálják, legfeljebb tréfából. Teljesen racionális, üzleti megfontolásból csinálják, náluk hozzátartozik az országimázshoz, és szépen keresnek is vele.

El Topo (Sgt. Elias) 2010.11.08. 13:00:12

@neccharisnyás útonálló:
Na látod, erre kevésbé tudok válaszolni, pedig Olaszországban még többször voltam, csak más szituációkban, úgyhogy arról kevesebbet tudok.

neccharisnyás útonálló (törölt) 2010.11.08. 13:04:05

@vészmadár (pica pica):
No, menj, játsszál tovább. ;D

@El Topo (Sgt. Elias):
Csak mert ott is ez hírlik. Nembaj. Szívlapáttal jöttem a világra. Alkalmatlankodókat lelkiismeret-furdalás nélkül vágom képen.

El Topo (Sgt. Elias) 2010.11.08. 13:05:46

@neccharisnyás útonálló:
Igen, róluk is ez hírlik, de az a helyzet, hogy olaszoknál vagy gyárakat látogattam, többnyire férfiak társaságában, vagy ilyen fegyi falvakban sieltem, ahol nem nagyon voltak olaszok.

neccharisnyás útonálló (törölt) 2010.11.08. 13:07:35

@El Topo (Sgt. Elias):
Szégyen gyalázat. Még egy nyomorult Colosseum se fért bele?

Sand Lover 2010.11.08. 13:09:47

@El Topo (Sgt. Elias): “A törökök kimondottan azokra a csajokra ragadnak, akik ezt elvárják.”
Nem voltam még Törökbe’, de ezt spec. el tudom képzelni. Arabok gázosabbak, ha már.
Amúgy a törökökkel nincs semmi baj, hetente min. 3x náluk kajálok. :)

sTormy 2010.11.08. 13:10:23

@vészmadár (pica pica): Azt nem, csak bizonygatni, hogy különb vagy, mint a görcsösen különbnek lenni akarók... érted. Mondjuk görcsölni nem görcsölsz, az tény. :)

El Topo (Sgt. Elias) 2010.11.08. 13:13:39

@neccharisnyás útonálló:
Sosem jártam Róma belvárosában, csak messziről láttam. Mondjuk Velence, Firenze, Milánó, Genova, meg ilyenek megvoltak.

El Topo (Sgt. Elias) 2010.11.08. 13:17:15

@Morgan LeFay:

Nem akarok népszerűtlenkedni, de az araboknál pont ugyanezt a szisztémát tapasztaltam.

Sand Lover 2010.11.08. 13:25:35

@El Topo (Sgt. Elias): Lehet, ennyire nem vagyok jártas a témában, se az arabok, se a törökök nincsenek benne a target group-omban. :)
De legyen neked igazad, látom, ebben a témában IS szakértő vagy. :)

El Topo (Sgt. Elias) 2010.11.08. 13:27:43

@Morgan LeFay:

Ha szakértő nem is vagyok, de bőséges tapasztalataim tárházából merítek. Érted hogy mondom.

El Topo (Sgt. Elias) 2010.11.08. 13:34:48

@vészmadár (pica pica):

Nem voltam, de arab országban már igen.:)

neccharisnyás útonálló (törölt) 2010.11.08. 13:35:51

@Morgan LeFay:
Akinél én szoktam, az velem felettébb kedves, viszont gyűlöli a franciákat!

vészmadár (pica pica) · http://feleslegesszavaink.blog.hu 2010.11.08. 13:40:56

@El Topo (Sgt. Elias): hát én is dugtam már nővel, egynél többel is, akkor most ugye szakértője lettem immáron a menstruációs görcsöknek is?:)

vészmadár (pica pica) · http://feleslegesszavaink.blog.hu 2010.11.08. 13:41:54

Topo: amúgy nem tudom, érteni fogod-e z utalást, de mindegy is, mert alapvetően leszarom, de sztem neked fel kellene venni a Rolfrbiknos nevet és elkezdhetnéd írni az Új Csatos Rézkönyvet:)

El Topo (Sgt. Elias) 2010.11.08. 13:48:09

Arabokhoz kisgyerekkel érdemes utazni. Kisgyerek alatt természetesen fiút értek, mivel ők is úgy értik.
Ezek a törölközőfejűek meg vannak zajdulva a kiskölkökért. Emlékszem, mentünk végig a bazáron a két éves fiammal, aki egyébként is mosolygós, kedves gyerek, és messziről köszöngetett a bolt előtt üldögélő kereskedőknek: Bonjour, Monsiuer! Comment ça va? Én meg zsebeltem befelé az elismerést.:)

El Topo (Sgt. Elias) 2010.11.08. 13:51:53

@vészmadár (pica pica):

Felesleges pikirtkedni, nem azt mondtam, hogy minden arab férfira igaz, amit mondok, hanem azt, hogy ahol voltam, így tapasztaltam.

Sand Lover 2010.11.08. 13:54:43

Jah, arab országban én is voltam, családdal, öcsémet csak per Szultán emlegették. :)
(a Zoltán név ott még mondott valamit. :))

medvedr 2010.11.08. 14:14:56

@vészmadár (pica pica): pedighátugye.... baromira különleges vagy mert gyorsabban futottál mint másik 30 ember, akik ráadásul igen jól futnak az emberek között. A teljesítményt szerintem nyugodtan lehet komolyan venni, miért is ne? Szerintem te görcsösen komolyan veszed a nem komolyan vevést

Patrick Bateman 2010.11.08. 14:17:54

"Világfordulat tanúi vagytok mind, kik most a bolygón éltek fizikai létformában. Különböző csatornákon át évek óta küldjük nektek az üzeneteket, melyekben tudósítunk benneteket arról, hogy az Aranykort készítjük elő nektek - azt a csodálatos világot, amely olyan, mint a Mennyország.

2004. december 21-én déli 12 h-kor nyitottuk meg Dobogókőn az első Atlantiszi Világkaput, amely energetikai nyitánya volt annak a folyamatnak, amelyet történelmi világkarma-oldásnak nevezünk. Évek óta dolgozunk hát minden erőnkkel azon, hogy a múlt szomorúsággal és fájdalmakkal teli évezredei meggyógyuljanak Földanyában és minden gyermekében.

Amint tudjátok, ennek a Világfordulatnak ti, magyarok vagytok a végrehajtói - első cselekvői a bolygónak ebben a folyamatban. Magyarok mint a MAG népe - Isten lényegi magtudásának és magerejének hordozói.
Magyarok mint a MAGOS (égig érő) TUDÁS birtoklói és megtartói.

Ezért a történelmi múlt szinte minden karmikus kifutásának ti lesztek tanúi és részben elszenvedői is.

Azok az események, amelyekről a történészek DIKTATÚRÁK, VILÁGHÁBORÚK, KOMMUNIZMUS, GULÁG, HOLOKAUSZT, HABSBURG-HÁZ, A KENNEDY-KLÁN és VELENCE VÁROS REGNÁLÁSA néven írnak, OSIRIS (ŐSÚR) és SETH (SZÉT = SETÉT ÚR) párharcára vezethető vissza. Látszólag különálló események és helyszínek, mégis ugyanannak a fekete karmának a szomorú következményei, résztvevői - áldozatok vagy cselekvők, mindegy a karma körforgásában. Azok a lelkek, akik ŐSÚR udvara óta adnak és kapnak bántást és szenvedést egymásnak.

Tegnap, vasárnap Magyarország eljutott arra az oldottsági szintre, ahol a kommunizmus mint karmikus következmény már nem szerepel szellemi síkon. Ezt mutatja a FIDESZ közel 100 %-os választási győzelme, és ezt mutatja a devecseri tragédia. Vörös iszap, vagyis vörös hordalék, alja, utólja annak az ó-egyiptomi fekete mágiának, amelyből fakadt minden borzalom. Ez áradt ki olyan erővel, hogy fizikai síkon átszakította a gátat. A tragédia áldozata tevékeny szereplői voltak a világtörténelem során a diktatúrák és egyéb szörnyű helyszínek történéseinek. Előző életbeli tetteik egyenlítődnek ki ilymódon, ahogy ez már csak lenni szokott.
Ahogy Kun Béla jelenleg Orbán Viktor-szerepben kapott újabb lehetőséget tőlünk akkori rémtettei jóvátételére, Gyurcsány Ferenc volt Metternich és Klebelsberg Kunó is, Vona Gábor Szamuely Tibor, a 2006-es Kossuth téri események egyik vezetője, Gonda László pedig a trianoni hóhér, Clemenceau. Körforgás, szerepek, lehetőségek, Isten végtelen kegyelméből"

vészmadár (pica pica) · http://feleslegesszavaink.blog.hu 2010.11.08. 14:19:39

@medvedr: hát igen, bár tényszerűen egy vemhes átlagmacskánál még így is lassabb mindegyik, de nyilván minden szemétdombnak megvan a kiskakasa. Viszont örömmel veszem, hogy te is tudsz vicces lenni.:)

medvedr 2010.11.08. 14:38:11

@vészmadár (pica pica): Sajnos mindig csak röhejes vagyok, pláne azokban a pillanatokban, amikor a "Kérges" próbálok lenni, -azt látnád feküdnél

Der Beste 2010.11.08. 14:55:17

@vészmadár (pica pica): Milyen jogon nevezed te más ember életvitelét majomkodásnak?

noirp 2010.11.08. 15:56:21

@Patrick Bateman: Kevés az én fülem befogadni ezt a sok örömhírt.

vészmadár (pica pica) · http://feleslegesszavaink.blog.hu 2010.11.08. 16:17:23

@Der Beste: hallgass az ezredesre, jól érzi a lényeget. Mellesleg a véleményhez való jogot remélem nem gondolod, hogy az olimpián kell kivívni, ugye?:)

de sztem van érzékem az ekvilibriumhoz, mert másnak épp ennyi joga van engem fasznak gondolni...:)

GERI87 2010.11.08. 17:20:14

"Nézz meg egy török nőt vagy férfit: ugyanaz a büszke, turáni arcél, ugyanazok az okos, őszinte, tiszta szemek, mint az enyimék! "

Pfff jóféle kocsmai származástan csipetnyi önényezéssel:D

"Ellenben a Jászságban szinte minden család tartja még a kapcsolatot az iraki rokonokkal - Tibetben pedig sokan beszélnek 1-1 szót magyarul."

Hehe:D
irakival...na ha még azt mondja hogy kazah ismerősök a tavaji kutatóexpediciórol akkor még hihető islenne:)
ja meg free tibet..hehe.

Jó kis iromány.
Valahogy nem egy kopasz állat van elöttem...
Sokkal inkább Józsi bá aki még anno balosként indult de ma itt tart:)

bajor gizella 2010.11.08. 17:44:56

Igazából nem tudnék választani közte, meg egy másodéves pázmányos töriszakos között. Mindig is döntésképtelen fajta voltam.

GERI87 2010.11.08. 20:39:51

@vészmadár (pica pica):
Azért a zászló meg egyéb jelkép lehet hogy önmagában egy színes rongy, de azt kell nézni ami mögötte van...amit jelképez.
egy halom érzelmi, szellemi dolog fizikai megtestesülése...vagymi.

A gránát szaggatta amcsi katona meg lehet hogy úgy gondolja hogy az ő áldozata fontos és értelme van ha más nem akkor az hogy marad az olcsó benzin a V8-ba mert lezúztunk egy sivatagi porfészket:)

vészmadár (pica pica) · http://feleslegesszavaink.blog.hu 2010.11.08. 21:20:49

nah, egy jó hosszú kommentemet megette a rendszer... szval:

a szimbólumok előbb utalnak a valóságra, aztán helyettesítik, majd ki is teljesítik azt. Gondold végig az árpádsávos zászló történetét. aki ezért lelkesedik, azok nagyrészt egyébként szar emberek, de mivel a csillagsávos lobogó alatt könnyezve szarok, ők ezt nem is veszik észre, mert a szimbólum már helyettesíti számukra a valóságot. Végül aztán, ahogy ECO írja a Foucault-ingában: "...és a pénisz egy fallikus szimbólum."

GERI87 2010.11.08. 21:30:03

Arról a jelkép nem tehet hogy mi van mögötte illetve hogy mivé tették..
pl a horogkereszt szép, de attolmég azt jelképez amit...

"a szimbólumok előbb utalnak a valóságra, aztán helyettesítik, majd ki is teljesítik azt."

Ja de a valóság sokszor nem éppen kellemes.

Pl mit mondasz az amcsi katona anyjának miért halt meg a fia??

"Asszonyom igazából leszarjuk hogy meghalt a fia van helyette más fiatal suhanc aki majd a helyébe lép, ja és ne aggódjon a fiának is hála növeltük az állam hegemóniáját a közelkeleten, egy csomo pénzt kerestek a fegyvergyárak, beszállítók és ami a legjobb továbbra is olcsó maradt a benzin mivel a mi cégeink termelik ki az olajat a vadi új vazallus államunkban"

Jó mi?
helyett van könnyes zászlós koporsó meg rizsa a szabadságról, demokrácia exportról...
mert szebb és jobban hangzik és ez soha nem fog megváltozni.

Professor Pizka · http://raerunk.blog.hu/ 2010.11.08. 21:41:49

@bajor gizella: na igen, női dilemmák. A férfi természetesen a nagyobb mellűt.

Nadiposzi (törölt) 2010.11.08. 22:47:55

@Patrick Bateman:
Látom neked is megvan Bolyki Tamás: Őstörténetünk titkai c. örökbecsűje. Tényleg megéri azt a 200 pénzt, amit a coopban kértek érte.

bajor gizella 2010.11.08. 22:57:12

@Professor Pizka: Disznó.

Túl sok itt a férfi. És egyébként pedig ez nem igaz. Én több férfit ismerek akik a kismellekű nőket szeretik mint akik a nagyokat. Szóval ez kitaláció úgy ahogy van.

vincere 2010.11.08. 23:44:40

nagyon kiváló, aktualitással bíró poszt :)

vincere 2010.11.08. 23:52:11

@El Topo (Sgt. Elias): sztem már írtad ezt valahol :))
tényleg azt mondtad neki, h. részemről Gróf alsórécsey Récsey Pixy?

vincere 2010.11.08. 23:59:01

@Patrick Bateman: nem semmi! hol találtad?
már vártam egyébként, h. a 2006-os tűzijátéknál már megszokott módon, mikor áll elő vki ideológiával a vörösiszap miatt.

Patrick Bateman 2010.11.09. 00:49:56

@vincere: Ők azok: orangyal.blogter.hu/436304/szt_mihaly_arkangyal_uzenete_20101004_-_voros_iszap_katasztrofa_szellemi_hattere

Néha elolvasom, agytisztító mantrának jobb, mint a Szajkóhukky, és időnként ellenállhatalan vágyat érzek, hogy úgy kezdjem a leveleimet, hogy "Szent Mihály kérésére írok nektek". És csak elalvás előtt, egy-egy pillatantra fog el néha a szorongás, hogy mi van, ha nekik van igazuk, mint a South Parkban a mormonoknak?

altoid · http://altoid.inda.hu/ 2010.11.09. 08:03:23

@Patrick Bateman: Hat baratom, lattam en mar egy-ket idiotat, de ez a link, erre nem talalok szavakat! A legjobbak a kommentelok voltak, egy kivetelevel csak bologattak az iromanyhoz. Olyan volt, mint egy Monty Python blogparodia. Nagyon-nagyon nehezen hiszem el, hogy ezt komolyan gondoljak, pedig minden jel arra mutat...

Mondjuk, az alabbi reszt kihagytad az idezetbol (ertheto okokbol), de szerintem erdemes iderakni, csak hogy vilagos legyen, hogy nem artalmatlan hulyekrol van szo:

"8.-Fizikai síkon további olyan történések várhatók, melyeknek során maradék jelentőségüket is elveszítik a vörös karma utódai, megszűnnek mindenhol a világon a diktatúrák, és szégyen lesz holokauszt-áldozatnak lenni, mert az "égő tűzáldozaton" éppen azokat a lelkeket vitte keresztül ISTEN IGAZSÁGA, akik ,azt megelőző inkarnációik során másokat tönkre tettek és megaláztak."

Professor Pizka · http://raerunk.blog.hu/ 2010.11.09. 08:31:43

@bajor gizella: a cici ugyanis olyan dolog mint Gombóc Artúrnak a csokoládé. Ha már a disznóságnál tartunk :-)

vészmadár (pica pica) · http://feleslegesszavaink.blog.hu 2010.11.09. 08:37:12

@bajor gizella: a mostani barátnőm nagymellű, úgyhogy ezügyben most nem nyilatkozom:)

vészmadár (pica pica) · http://feleslegesszavaink.blog.hu 2010.11.09. 08:38:26

@altoid: imádnivaló, amikor az ezoterikus emelkedettség az árjamisztikával lép nászra.

rdi 2010.11.10. 16:01:30

Még a nyelvészkedéshez: jómúltkor az echo tv-n láttam egy csókát, aki halál komolyan mondta, hogy az antanténusz-szórakaténusz magyar gyermekmondóka sumér nyelven egy tök értelmes szöveg. Arra nem emlékszem, hogy mit jelent sumérul. Erre a műsorvezetőnő elkezdett tapsolni, hogy nahát, akkor nincs miről beszélni, hiszen bizonyítva van a sumér-magyar rokonság, csak persze valakik valamiért már megint elhazudják az igazságot a magyar emberek elől...

neccharisnyás útonálló (törölt) 2010.11.10. 16:19:06

@rdi: Én a karácsony szóról hallottam valami szintén forradalmian újszerűt, de legfőképpen eddig gondosan titkoltat ugyanazon az adón. Néha rácsodálkozok, hogy azok a szépen kiöltözött hölgyek és urak ott a dobozban mit szednek?

janomano 2010.11.10. 21:29:09

Sajnos ez az agyláz nem mai jelenség.
A nyelvújíítás idején arra jutottak, hogy
a külföldi városoknak is magyar nevet kell
adni. Ez szerencsére nem valósult meg, de így
lett volna pl. Koppenhágából Kappanhágó.

Valamelyik észlény szitén ezidőtájt kisütötte
"kutatásai" révén, hogy Arisztotelész is magyar
volt és az eredeti neve Harisnyás Tóth Illés.

Italo Balbo 2010.11.14. 07:58:16

"De Finnországban már húsz éve tényként tanítják, hogy közük nincs hozzánk. Joggal. Ellenben a Jászságban szinte minden család tartja még a kapcsolatot az iraki rokonokkal - Tibetben pedig sokan beszélnek 1-1 szót magyarul."

Nem semmi ez az embertípus, saját maga által kitalált "tényeket" képes átmenetileg - a beszélgetés alatt - saját maga is valóságként megélni. Félelmetes tud lenni.

A Tyne folyó déli partja 2010.11.14. 13:52:27

@El Topo (Sgt. Elias): én a múltkor egy olyat találtam, aki azt bizonygatta (őszerinte teljesen tudományosan,és sokévi kutatás eredményeként), hogy az angol és a magyar nyelv rokon. és ilyen példákat hozott fel, hogy szerinte a thunder szó tündért jelent, valamint az angolok magyarul beszélnek (hogy miért nem értik akkor a kollégáim, ha a tesómmal beszélek magyarul, ez rejtély), és a példamondata, ennek bizonyítására: "went the house on= ment a házon"
hogy se magyarul, se angolul nincs se füle, se farka a mondatnak, kit érdekel.

A Tyne folyó déli partja 2010.11.14. 14:10:05

amúgy, rólam egyszer megállapította egy ismerős, hogy rajtam látszanak a kun ősök nyomai.

egy szál kun ősöm nincs, az összes felmenőm germán:)

El Topo (Sgt. Elias) 2010.11.30. 11:31:45

@lárvalányhaj:

Ez... nem is tudok mit mondani. Pedig a szavak embere lennék amúgy, de nem térek magamhoz.
Tényleg az lesz, hogy előtúrom a hűséges Barrett-emet.

vészmadár (pica pica) · http://feleslegesszavaink.blog.hu 2010.12.01. 07:43:17

@Italo Balbo: ezt konfabulálásnak hívják, és gyerekeknél gyakori (lásd plö a Faun Labirintusa c. filmet, érdemes megnézni)

Jakováli Hasszán 2011.05.31. 12:02:51

Szerintem meg el kellett volna fogadnunk a mongolok és a törökök ajánlatát, aztán rá kellett volna engednünk őket a művelt nyugatra. Ha Mátyás fekete serege egyesül az oszmán hadakkal, elsöpörjük a német-római császárságot a búsba! Ehhez képest mi meg kivéreztettük magunkat a törökkel szemben, a genya, retardált Habichtsburgiak meg keverték a szart a hátunk mögött. Kos, bika, szakáll, csizma, teve, gyöngy, korbács és Esti Kornél Kücsüknek adott csókjai!

Modor Tibi · http://modoros.blog.hu 2011.05.31. 12:51:43

@Jakováli Hasszán: volt olyan, aki elfogadta, és jól járt? Albánok, bolgárok, szerbek - vagy ott tárgyalás se volt?
süti beállítások módosítása