Az Árja

2010/09/06. - írta: Modor Tibi

A magyar Árja a természetes szőke-kékszemű emberkülönlegesség: kisebbségben, igazi kiválasztotthoz méltóan, büszkén viseli ezen a balkáni terepen a germán istenekéhez hasonlatos, ritka színösszetételt. Mert mindenki csak olyan szeretne lenni, mint Ő! Hány festett szőke, és hány festett barna vagy fekete frizurát számolhatunk meg - nemcsak itthon? Na ugye. Egyszerűen mindenki europid: árja és szőke szeretne lenni, még ha az élet ezt valakinek másképp is hozta. Hajfestés-egyenesítés, szemszín-világosítás, szemforma-igazítás, magasítás, orrplasztika. A született árja csak kuncog a hidrogénezett nőkön, ahogy a "nekem lassan mondd, én szőke vagyok"-szerű, látszólag önkritikus poénokat próbálják ellőni. Nem, te H2O2-huszár, te sosem leszel szőke! Csak szeretnél. Maradj csak meg a barna fajtád elképzelt intelligenciafölényénél.

Hiszen az európai ember eredendően kék szemmel rendelkezett - egészen addig, amíg a beözönlő berber, szefárd, mongoloid, perzsa, tatár, atsziganosz áfium véglegesen be nem szennyezte ennek a szűziesen tiszta fajnak az ábrázatát. De innen már nincs visszaút - hiszen a szőke haj, a kék szem recesszívként hamarosan el fog tűnni a Földről. Ez tény: nálunk sokkal okosabb emberek: biológusok, gentikusok réges-régen bebizonyították. Azt is kimutatták, hogy az utolsó Árja Finnországban fog megszületni - majd csöndben, magányosan kihalni. Ez a többször kitűzött, majd aztán módosított céldátum időközben vagy már elérkezett, vagy mostanában jön; esetleg 1-200 év múlva, de bizonyosan be fog következni. És utána maradnak az albínók meg az emlékek.

Persze a folyamatot késleltetjük, amennyire csak lehet: megteszünk mindent, ami tőlünk telhető. Az Árjának ugyanis isteni küldetése van ebben a Kárpát-medencében és a sötétülő kontinensen a sok összenőtt szemöldökű, gombszemű-sasorrú balkáni, palacsintaképű szláv és gyapjas ivrit között: továbbörökíteni a tiszta vérvonalat. Így hát párválasztáskor a tinédzserkori, bohó fellángolások után elkezdünk megfontoltan, ésszel tervezve apát/anyát keresni születendő gyermekeinknek. Milyen haja van, milyen szeme van, milyen magas, milyen alkat, milyenek a leendő nagyszülők? Te Csongi, figyelj már: ha nekem kék szemem van, a Csino-Szannak meg sötétbarna, attól még van rá esély, hogy a gyereknek is kék lesz?

De Árjának lenni nemcsak büszkeség meg felelősség: egyben csapás is. Megmondták kiskorban is a bölcs vének: minél sötétebb színű a szemed, annál jobban látsz! A világos szemekre vigyázni kell: a fényt is kevésbé bírja, mint az alacsonyabbrendű mediterrán barnáké - ne féljünk hangoztatni napszemüveg-viselés közben! Nálunk Északon nem süt annyit a nap... Nem beszélve a világos, szinte tejfehér bőrről: itt nem lehet csak úgy ész nélkül napozni meg szoláriumba járni. A sok maki nyugodtan süttetheti magát naphosszat, mi ezt nem tehetjük meg - vigyáznunk kell. Meg mi úgyis csak leégünk, nem marad meg  rajtunk a nyárias szín. De hát ha a búroknak sikerült máig túlélniük (legalábbis nem a napfény tizedeli őket), akkor ennek itthon is muszáj lesz működnie!

Aztán a szőkenős viccek, mintha a barna hajúak okosabbak lennének. A szőke férfi  pedig csak nyálas buzeráns meg köcsög nickcarter lehet. De ha egyik sem, akkor ellenszenves náci. Az amerikai megaprodukciókban a hajdani kékszemű főhősökből is egyre inkább főgonoszok lettek, lehetőleg német, brit vagy orosz akcentussal.

Az Árja természetesen már korán ráébred saját übermenschségére, és ennek megfelelően osztályozza környezetét: statisztikákat készít pl. iskolai osztályának színskálájáról, gyanakvóan - néha félve - lesi a rokonságot, az évek során autodidakta módon összeszedett rasszjegyek alapján beosztályozva és bekategorizálva mindenkit. Talán akad itt-ott szégyellnivaló, de neki mázlija volt - ez a lényeg. Elkezd rajongani a germán nyelvekért, kultúráért, saját családjában görcsösen próbálva fellelni a német rokonságot.

-Te, rólam frankón meg se mondták sehol, hogy magyar vagyok, mekkora már! Londonban is simán németnek meg hollandnak meg skandinávnak néztek. Igaz, azért az öltözködésemmel meg a kiejtésemmel is hozzátettem egy kicsit, de nem tudnak hova tenni. És akkor meglepődnek, hogy nahát, Magyarországon vannak ilyen szőkék? Azt hittük, ott mindenki százötvencentis ázsiai... Hát büszkén mondom nekik, hogy ja, nem mindenki dzsippó errefelé...

 

Az ázsiacenteres, magyar nacionalista törekvéseket mélységesen elítéli: nem elég, hogy az egész Kisantant Mongóliába akar minket visszaküldeni, erre ezek még rátesznek egy lapáttal. Türkmenisztán, Kurul-taj, magarok, perzsák, sumerek, türkök, büszke lovasnemzetek, kumisz, íjászat, Szíriusz, DNS, tarsolylemez, jurta... szégyen. Ahelyett, hogy megbékélne mindenki európaiságával - de nem. Nekünk jöttment, távoli rokonok kellenek.

És aggódik: ő egyedül kevés lesz megőrizni ezt a csodálatos adottságot, a világos komplexiót. Szomorúan nézi, ahogy kevert házaspárok tolják kis korcs gyerekeiket a babakocsiban. Kár értük... megint elvesztettünk egy közlegényt.

256 komment

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Jamal_Fraser 2010.09.06. 13:37:01

Nos, én is ilyen szép árja náci vagyok, ellenben szeretem a szép gyapjas, barna bőrű leányokat, ejjno! De ezek szerint Tibor te is effajta semi-cigány-gyapjas hódító vagy! Netán olasz?

A poszt amúgy passzol, mint mindig.

GERI87 2010.09.06. 13:39:36

@Rotfuchs: @Rotfuchs:
Nem ez az általános szerintem.
Nyilván egy gazdagabb országban mindenért jobban fizetnek.
Franszóát és Jürgent nem fogja érdekelni hogy miféle szakmája van ha meg ők is kardiologusok már személyes ügy is lesz a go out.

Augustin 2010.09.06. 13:39:43

@Frengi: Hát műkörömre nem vágyom. De ha nem haragszol, honnan tudod, hogy a műkörmösöd árja-e?

Akár mit is mondasz, kozmetikusban a skandináv melegek a felülmúlhatatlanok.:D

GERI87 2010.09.06. 13:43:20

@Augustin:
Többnyire.

@Rotfuchs:
"A modern viszonyok között embertelen, fenntarthatatlan a népszaporulat"

Egyetértek.
De sajnos a nemzetközi születésszabályozásra kicsi az esély:(

Még nálunk is sírnak hogy csökken a népesség és...jaj istenem..majd csak 8 millióan leszünk!
ÉS?
Szerintem ez nem baj.
nyilván lesz egy cumibb időszak az elöregedés miatt amikor smég több lesz az eltartott mint ma...de a kevesebb ember szerintem elöny inkább.

Jerky_Master 2010.09.06. 13:45:08

@Frengi: az nem áll jól a néger nőknek. ők úgy szexik, ahogy vannak. vanília illatú, feketeszőrös, tehén nagy pinával. viszont általában hatalmas nagy a talpuk, abból lefaraghatnának.

@MagyarZizzi: mégsem a cigányok találták ki a nácizmust, hanem a szanaszét keveredett európaiak egy része.

GERI87 2010.09.06. 13:45:23

A természet megoldja:
Ha egy faj túlszaporodik és feléli erőforrásait akkor lecsap..
Csak nehogy a farok rossz oldalán álljunk mi itt európában.

Hal Stanton 2010.09.06. 13:46:48

Sosem mertem volna gondolni, hogy egy címoldalas cikk lesz egyszer csak a Modoroson Szaddam Husszeinről, meg hogy akkor örökölje mindenki a szemöldökét. Gyertek tüntetni a Modorosblog székháza elé!

Jerky_Master 2010.09.06. 13:56:19

@GERI87: márpedig a faros csupasz, és nem szőrös felén leszünk, amint Irán atomfegyverre és a Shahab-3-asoknál is fejlettebb hordozó rakétákra tesz szert, a Hamaszt pedig Európa felé is vezérli.
Továbbá, amikor Ny-Eu sokmilliós muzulmán közössége egyszer csak fellép.

pollio 2010.09.06. 14:03:29

Emléxem, amikor Görögországban éltem nyolc hónapig, általában simán helyinek, vagy olasznak néztek. Egyszer egy buszvezető elkezdett hozzám görögül karattyolni, mire mondtam neki, hogy nem beszélek görögül, mire ő csak ennyit mondott:
- Ahaaa! Forza Italia!

Egyébként nagyon szeretem a mediterrán embereket, kedvesek, temperamentumosak, tudják élni az életet, stb. Őszintén bevallom, kimondottan jól esett, hogy magyar létemre nem lógtam ki közülük. Otthon éreztem ott magam.

Ezzel szemben előtte 5 évig Angliában éltem, ott kb. két év után adtam fel a "megpróbálok beilleszkedni" c. játékot. Nagyon éreztem, hogy nem vagyok otthon, hogy kilógok a sorból, de egy idő után, mire megismertem az angolokat, kezdtem ennek kifejezetten örülni!

Visszatérve Magyarországra azt látom, hogy itthon az emberek többsége nem érzi jól magát, viszont az ország egyik fele Északnyugat-Európába vágyik, a másik fele meg Dél-Európába. Az egyik olyannak szeretné látni az országot, mint Németország vagy Anglia, a másik meg olyannak, mint Olaszország, vagy Görögország. A két ellentétes törekvés pedig pont kiejti egymást, ezért nem történik semmi, csak marad a morgás, meg az elégedetlenség. Ahelyett, hogy Magyarok lennénk végre, és nem akarnánk mindig mások lenni.

GERI87 2010.09.06. 14:06:12

@Jerky_Master:
A franciák meg szépen harsogják a "mindenki francia aki franciaországban él" hülyeségüket és homokba dugják a fejüket, mire mindenki berág és ismét német tankok masíroznak Párizsban főképp arab gettóiban:)
Viking harcosok hada lepi el multikulti bünős városát Londont.
Finn katonák négereket mészárolnak Szentpétárvárott.
A nemzeti felhatalmáazási törvény miatt már 20 éve regnáló Orbán Viktor államelnökbajtárs pedig testvéri segítséget nyújt de elbassza és a Vízöntők Nemzeti Szövetsége veszi át a hatalmat hogy megoldja a cigánykérdést...

Jerky_Master 2010.09.06. 14:10:46

@GERI87: a francia és az amerikai igazi, valódi nemzeteszmény.
az arabkérdést máshogy kell megoldaniuk.
Hollandia is homokba dugja a fejét, Svájc már kevésbé.
de ha ez kellett Európának a 66 évvel ezelőtt történtek után, hát most megkapják. én meg jót röhögök.
lesz berágás megint.

GERI87 2010.09.06. 14:12:42

@pollio:
Szerintem meg azért szar mert nagyon is magyarok vagyunk:D
Vagy ez, vagy az a jó nekik, középút nincs.
csak széthúzás van.
Ha nincs akkor meg a másik be van tíltva:)
Nem azért szar mert mások akarunk lenni, hanem mert úgy akarunk élni mint nyugatabbra mások de anélkül hogy megváltoznánk, ami ugye nem fog menni.

Ez olyan mintha úgy akarnánk rendet csinálni a szobánkban hogy mindent szétbaszunk és bekenjük a falakat szarral.

pollio 2010.09.06. 14:13:03

@Pszientológus: Hol jó élni? Ahol meleg van, bazmeg, délen, ahol süt a nap, kék az ég, dévajok a nők, és buzuki hangja szól. Te meg menjél szépen föl északra és vorsprungoljál a techniken keresztül! Szereld nekünk a technikát, árja robot, hogy élvezhessük az életet! Köszike! :)

GERI87 2010.09.06. 14:18:39

@Jerky_Master:
A francia és az amerikai egyfajta nemzeteszmény, nem A nemzeteszmény.
Csak nembiztos hogy ami az újvilágban működik az itt is fog...

KopaszMercis 2010.09.06. 14:19:29

Az csak nekem tunt fel, hogy amikor fejlettseg, a tudomanyos eredmenyek, a kultura es a sikeresseg a szempont, akkor
Ha feherkhez merjuk a feketeket akkor ez egy objektiv merce, es ez mutatja ki, hogy a feherek fejletebbek.
Ha zsidokhoz merjuk a fehereket, akkor meg ez egy nagy tetves budos zsidoosszeskuves, ahol a zsidok egymast segitik es sarbatiporjak a fehereket?

Amugy az USA meg mindig fejlettebb, mint Europa, es amithatjuk magunkat mindenfele szuk kisebbsegben levo orszagokkal, mint pl norvegia, hogy dehogyis, de azert boven az.. sokkal fejletebb. Nem egy neger uralkodik ott veletlenul eppen?

GERI87 2010.09.06. 14:22:30

@pollio:
Ha ott a hidegbe nem találták volna ki a légkondit neked is szarabb lenne délen te lusta izzadt pöcs:D
Nem lehet mindig csak faszt verni egész nap.

Az se jó ha állandóan 40 fok van, az nem inspirál túl sok mindenre..
Már Spanyolország Portugália Görögország se olyan fejlett mint északabbi társaik.

KopaszMercis 2010.09.06. 14:27:37

@GERI87:
Amugy ez megint olyan, hogy odafonn a hideg miatt megtanultak osszefogni es kozossegbe elni, es most ezzel lehet sikeresnek lenni.. Regen a Zsidoknak foldje nem lehetett csak a sefteles maradt nekik es le voltak nezve.. aztan fordult a kocka, es hirtelen az a csicska aki a foldon kapaval a kezeben bassza az anyjat, es az a meno aki a bankban ul a borfotelben. A szerencse forgando.. ha egyszer meg nagymacska elol kell menekulni valamiert jarmuvek es egyeb nyalanksagok nelkul, a szoke kekszem arjak hullani fognak mint a legyek.

A fejlettseg tehat valoban relativ...

GERI87 2010.09.06. 14:28:40

@KopaszMercis:
Egyszerüen azért jobb a fehét a feketénél amiért a zsidó jobb(?) a nem zsidónál...
(Lehetőség, kapcsolati tőke, pénz, életszinvonal, tanulás..)

jaj de kis butus vagy!!!:D

Szerinted amerika az elmúlt Obama kormányzás ideje alatt lett fejlett?:D
És azért mert fekete...huha ez már fekete felsőbbrendűség:D

De kis hülye vagy.

Imádod az afroamerikai zenét mi hogy így véded őket:)?

(egy kis általam kifejlesztett sztereotípia)

Jerky_Master 2010.09.06. 14:28:55

@GERI87: itt persze hogy nem működik. itt az működik, hogy SOHA nem tanulunk a történelmünkből, másokéból sem, ezért annak megismétlésére vagyunk kárhoztatva. és persze a bűnbakkeresés, másokra kenés. mert mi akkora qrvanagy árjaszittyák vagyunk.
Spanyolország sosem volt a legfejlettebb EU ország, de azért nézd meg Madridot. Kb. 40 évvel van Budapest előtt.:-P

@KopaszMercis: így igaz. az USA most relatív van bajban. magához képest. és most táncolnak ki belőle.

GERI87 2010.09.06. 14:31:43

@KopaszMercis:
Nem mert kereskedőnek lenni mindig jobb volt mint a földet túrni..
Nem is tudom az alföldi gazdának ki adott hitelt anno.....

Ahol a szőke él ott nincs oroszlán ha meg oda megy ahol van nem olyan hülye hogy fegyver nélkül menjen:D

GERI87 2010.09.06. 14:37:13

@Jerky_Master:
Ez nem jelenti azt hogy a kúltúrnemzeti identitás (ez van nálunk) rosszabb mint az államnemzeti..
Csak azt hogy mi balfaszok vagyunk:)

Lehetett volna anno egy "hungarus" nemzettudat olyan mint ami ma az usában van, de nem jött össze mert azt értették alatta hogy mindenki magyar lesz az is aki most nem az:)
kicsit félreértelmezték...

Franciaországnak sikerült, nekünk nem.

KopaszMercis 2010.09.06. 14:37:38

@GERI87:
Szerintem pedig kiralynak volt meno lenni regen, es foldesurnak.. nem pedig vandorkereskedonek. Attol mert talalsz nehany lumpen szar parasztot az alfoldon akik kaptak zsidoktol kolcson penzt, meg nem bizonyitek az ellenkezojere.

Amugy forditva tartod a puskat te nagyon hulye: amerika nem zuhant a semmibe, attol mert egy - nalad sokkal ertelmesebb, kepzettebb, intelligensebb - neger atvette ott a hatalmat. Ez cafolja a te bantu elmeletedet.

Amugy utalom hogy a TV-ben csak a niggerek zeneje szol, behanyok tole..

KopaszMercis 2010.09.06. 14:39:31

Na nem ment at a kommentem.. a lenyeg, hogy nem szeretem a feketezenet,

hanGeri87 pedig teved es csusztat, az usa nem zuhant a semmibe attol mert egy nala sokkal intelligensebb, tanultabb, es civilizaltabb feka atvette a hatalmat. ez cafolja az o nagyon buta kis elmeletet...

GERI87 2010.09.06. 14:39:39

@Jerky_Master: már irtam de benyelte..

Az államnemzeti identitás nem jobb mint a kúltúrnemzeti (ez van nálunk) csak más....
Nem emiatt vagyunk szarba.
Hanem mert hülyék vagyunk:D
(ezt lehet érteni egész köztes európára)

GERI87 2010.09.06. 14:42:27

@KopaszMercis:
Senki nem mondta te nagyon hülye hogy lesülyedt..
És nem is egy néger miatt fog...
Csak azt mondom hogy nem azért fejlett mert egy néger az elnök...

Bocs hogy nem vagyok amerikai elnök amiből az következik hogy hülye vagyok:)
te biztos az voltál.

Pestabácsi 2010.09.06. 14:53:57

Te Tibi, ezzel a poszttal sikerült a sok kis látensnácinak kihozni a rosszabbik énjét. De legalább tudjuk, hol élünk.

KopaszMercis 2010.09.06. 15:01:13

@GERI87:
Mar megint nem erted te szerencsetlen.. En nem allitom egesz rasszokrol, hogy alsobb renduek, foleg nem olyan rasszorol, aminek tagja az egesz vilag ura :)

Jerky_Master 2010.09.06. 15:03:01

@KopaszMercis: ember! nem kell fekazenét hallgatni. nekem sem fekszik a (mű)gengszter, kokós, dülledtpicsájú, karikafülbevalós, hengerkerekű-Hummeres zene, de nem minden feka olyan, sőt.

@GERI87: Husszein, ez a középső neve.

Jerky_Master 2010.09.06. 15:10:19

@GERI87: kultúrálatlanság-nemzeti eszme, ez van itt.
a magyarság évszázadok óta gördíti maga előtt a ganajt. valszeg nagyjából a Habsburg uralom óta van ez a full-idiotizmus. a reformkor még hagyján volt, az volt az uccsó jó korszakunk, meg úgy-ahogy 1867-1919, de azóta lejtmenet. most meg a fejlett világ bőven elhaladt felettünk. kevés széthúzóbb, acsarkodóbb, borgőzösebb, hülyeségekkel okoskodóbb és gyűlölködőbb nép van, mint a magyar.

Rotfuchs 2010.09.06. 15:19:07

@KopaszMercis: Jóember, nem tudom feltűnt-e, hogy a "zsidók" is fehérek. Ha már épp erről van szó, a fehér felsőbbrendűség egyik biztos támasza a zsidóság. Nem az árja, hanem a fehér felsőbbrendűség.

Például ott van a hagyományos amerikai néger-zsidó szembenállás, Izrael, mint a Dél-afrikai Köztársaság utolsó igazi szövetségese... atb.

Az Egyesült Államok pedig eléggé leszálló ágban van, na nem annyira mint Európa; de az is biztos, hogy Obama, aki nagyon nem bantu, egy hatalmas csalódás az amerikai népnek.

Továbbá pontosan, hogy megerősíti az eddig is meglévő sztereotípiákat. Mert: 1. nem afroamerikai származású, tehát abszolút igazolja, hogy az afroamerikai kultúra kiemelkedő lenne.
2. Félvér.
3. Tudományos fokozatot nem természettudományban szerzett.
4. Demokrata színekben, a multikulti oldalán indult.
5. Nevéhez nem kapcsolódik semmilyen valós eredmény, ennek ellenére mindenhol ajnározták beiktatása után. (pozitív diszkrimináció)

Obama egyáltalán nem bizonyított semmit. Aki ez alapján akarná megítélni a feketéket fals negatív eredményhez jutna.

pollio 2010.09.06. 15:29:10

@GERI87: kell a fenének a légkondi, attól mindig csak megfázom! :)

GERI87 2010.09.06. 15:32:50

@KopaszMercis:
csak félig néger....NA?:D

Jerky_Master 2010.09.06. 15:33:28

@Rotfuchs: bullshit. nincsen semmiféle zsidó felsőbbrendűség. van valamiféle, tettenérhető, XIII. kerületi, de nemzsidó budai is van, meg biztos tibeti is van, naés? na, már megint témánál vagyunk...:-P
A dél-afrikai apartheid rendszer pedig jó ideje megszűnt.
Jaj, most jönnek az olcsó, vizes petárdák? :-P

GERI87 2010.09.06. 15:39:33

@Rotfuchs:

"5. Nevéhez nem kapcsolódik semmilyen valós eredmény, ennek ellenére mindenhol ajnározták beiktatása után. (pozitív diszkrimináció)

Obama egyáltalán nem bizonyított semmit."

Na ja.

"Izrael, mint a Dél-afrikai Köztársaság utolsó igazi szövetségese... atb."

Csinálhatták volna jobban, mert ma Dél Afrika egy zuhanó gazdaságú retek hellyé kezd válni ha már nem vált teljesen azzá.

Lehet fintorogni de köze van ehhez annak
hogy most a fehéreket szépen kiüzték és fordított rasszizmus van, a feketék meg nem tudják jól müködtetni amit kaptak.

Rotfuchs 2010.09.06. 15:41:16

@Jerky_Master: ??

nü és fehér felsőbbrendűség van? :D

Amúgy nem írtam zsidó felsőbbrendűségről, az a kollega volt, én arra reflektáltam pont.

Én ezt pont arra írtam, hogy külön lett választva, hogy a fehérek felsőbbrendűek a feketékkel, a zsidók meg a fehérekkel szemben. Csakhogy ahogy ha van olyan fehér aki magát felsőbbrendűnek tartja, ugyanúgy vannak zsidók is; sőt a zsidók közül kimondottan van több csoport akik remekül kijönnek/belepasszolnak a fehér felsőbbrendűségi mozgalmakba.

Azt pedig erősen kétlem, hogy lenne tibeti budai, de persze előfordulhat. :)

Rotfuchs 2010.09.06. 15:44:16

@GERI87: Nem úgy értettem. Mint az előbb írták is Izrael az apartheid rendszer egyik utolsó jelentős szövetségese volt. Amit csak megint azért hoztam fel, mert a zsidóság vezető rétege, akik közül a legtöbben askenázi ősökkel büszkélkedhetnek, magukat erősen fehérnek tartják és sok szállal kötődnek a fehér felsőbbrendűségi mozgalmakhoz. Amit pedig megint csak azért említettem, mert a zsidóság és a fehér ember nem különálló csoportok.

Motorpenis 2010.09.06. 15:45:36

@Rotfuchs: Így van. Obama azért vitte valamire, mert fehér nevelésben részesült, illetve van benne fehér vérvonal is, plusz persze tolták is rendesen.

Ha vastagorrú, vastagszájú, közép-afrikai néger lenne, akkor valamelyik gettóban törné fel az autókat, vagy nemi erőszakolna, ahogy társai, a szegény, elnyomott dél-afrikai niggerek teszik.

Motorpenis 2010.09.06. 15:46:54

A fehér-néger vegyes viszony pedig gusztustalan, akárki akármit is mond. Természetellenes. Felháborító.

(Nem vagyok szőke, de fehér igen.)

GERI87 2010.09.06. 15:48:58

@Rotfuchs: Tudom.
Csak megjegyeztem hogy amilyen rendszer ma ott van az nem jobb mint ami volt.
Csak ezt elfelejtik...mint az örmény népírtás meg a Holodomor.

GERI87 2010.09.06. 15:51:50

@Motorpenis:
Nekem se teccik különösebben ezt bevallom, de ez akkor lenne természetellenes ha nemzőképtelen útód születne, de mivel ez nincs így ezért mér lenne az?
Egy faj.

2010.09.06. 15:52:42

@Augustin: hogy árja-e azt nem tudom, de azt hogy vietnámi azt első ránézésre el lehet dönteni.

pollio 2010.09.06. 15:56:58

Amúgy Montesquieu szerint nem az emberfajták, hanem az éghajlat határozza meg a társadalmak fejlettségét, és a mérsékelt égövben vanak szerinte ideális körülmények a fejlődésre. Még nincs olyan hideg, hogy a fennmaradásért való küzdelem az összes energiánkat felemésztené, viszont nem is hullik az ölünkbe a gyümölcs, ahogy a fa alatt ücsörgünk. Na most ez egy tény. Az meg egy másik tény, hogy a mérsékelt égövön fehér illetve ázsiai emberek élnek, a trópusokon meg sötétebb bőrűek, aminek szintén az éghajlat, leginkább a nap sugárzása az oka. Ebből kifolyólag tehát a társaadlmi fejlettség illetve az ember bőrszíne valóban korrelál, hiszen közös okra vezethetők vissza, a napsugaark beesési szögére, az éghajlatra. Viszont attól, hogy két dolog korrelál, még egyik sem okozója a másiknak! Statisztikailag nem függetlenek, de ok-okozati megfontolásból viszont semmi közük egymáshoz!

Másrészt a bőrszín kialakulása illetve a társadalmak kialakulása teljesen más időskálán mozog: előbbiihez tíz- vagy százezer évek kellenek, míg utóbbihoz elég pár száz- de legfeljebb pár ezer év. Ergo, ha fehér emberek közösségét betennénk trópusi éghajlatra, ugyanolyan fejletlen társadalmat hoznának létre, mint amilyenek afrikában vannak, vagy voltak, mielőtt nem volt ekkora kölcsönhatás a társadalmak között. Másrészt, ha bantu négerekből álló közösséget tennénk a mérsékelt égövbe, és lefuttatnánk úgy a szimulációt, nyilván párszáz év alatt ők is feltalálnák a rádiót, a repülőgépet, meg az atombombát is. Sőt, még a légkondit is.

KopaszMercis 2010.09.06. 15:57:37

@Rotfuchs:
Azert a harvardon elert egyet s mast, ami egy olyan intezmeny, ahol egy hozzad hasonlo latens hetero szerencsetlent a labtorloig sem engednek el..

pollio 2010.09.06. 16:01:17

@GERI87: A fejlődés legfőbb mozgatórugója a lustaság! Képzeld el, ha az ősember annak idején puritán munkamorállal rendelkezik, és hálát ad az istennek, hogy húzhatja az elejtett mammutot, ahelyett, hogy lusta lenne, és kurvaanyázna, hogy milyen dögnehéz az a szar, és mennyit kell vele dolgozni, mire bevonszolja a barlangba! Sose találtuk volna fel a kereket!

altoid · http://altoid.inda.hu/ 2010.09.06. 16:03:05

@Motorpenis: Ez a beszolas inkabb a "Frusztralt Omegahim" poszthoz illene. :)

Rotfuchs 2010.09.06. 16:12:18

@KopaszMercis: azért mert jó eredménnyel elvégez egy jogi iskolát néger létére legyen automatikusan elnök? Pontosan ez a rasszizmus. :)

Mert évente sokan letesznek ott valamit az asztalra, mégsem jutnak fele addig sem, mint Obama.

Nem azt írtam, nem tudom, sikerült-e értelmezni, hogy Obama tehetségtelen, vagy Obama egy senki. Még csak azt sem írtam, hogy rossz elnök. Annyit írtam amennyi a tény. Sokan csalódtak benne, és nem váltotta be a hozzá fűzött reményeket, így sokak szemében a pozitív diszkrimináció ikonjává vált.

Lehet, hogy jó jogász és közösségszervező, de ahogy a dolgok ma állnak, nem fognak róla úgy megemlékezni, mint FDR-ről, JFK-ről, vagy Lincolnról.

Parkinson törvénye szerint minden köztisztségviselő addig emelkedik a ranglétrán amíg el nem éri azt a fokozatot amire már alkalmatlan. Obamánál ez az elnöki poszt. Nobel-díjat kapott valós eredmények nélkül, az egészségügyi reformtervezet megosztotta a nemzetet, és rávilágított a demokrata program sarokkövének számító program gyengeségeire.

Annyi eredménye van a rasszizmus elleni harcban, hogy akik irracionális reményeket tápláltak az első színes bőrű elnökkel szemben most kijózanodhattak.

Mitya Ivanov 2010.09.06. 16:18:30

Én még nem találkoztam ilyen emberrel, ergo ilyen ember márpedig nincs.

Mitya Ivanov 2010.09.06. 16:22:02

@Rotfuchs:
"a fehér felsőbbrendűség egyik biztos támasza a zsidóság"
illetve az amerikai középnyugati államok társadalma és az amerikai vidéki fundamentalista keresztény közösségek, és az ő műsoraik, mint pl az ATV-n naponta jelentkező 700-as klub c műsor.

Rotfuchs 2010.09.06. 16:24:57

@Mitya Ivanov: ezért írtam, hogy az egyik. :)

GERI87 2010.09.06. 16:27:44

@pollio:
Ennek ellentmond hogy a az első civilizációk a mai Irak Görögország egyiptom területén alakultak ki ahol meglehetősen meleg van...ma pedig csoró fejletlen országok találhatóak itt.
Pl Görögország olyan mint egy posztkommunista állam: hatalmas állami vízfej, rahedli állami alkalmazott demagógia populizmus dögivel, államcsőd és a nyugatinál alacsonyabb életszinvonal...

Míg pl Izrael fejlett államnak nevezhető bár ott azon az éghajlaton fekszik.
De pl a palsztinok alatt képtelen volt fejlődni.

Ezért inkább az ott élők függvénye hogy mien a fejlettségi szint nem az éghajlaté.

Vagy az észak amerikai négerke az utobbi 50 évben
többet is elérhettekk volna a te logikád szerint mert ugyanolyan éghajlati körülmények között élnek mint fehér társaik.
Mégis rosszabbul élnek.

GERI87 2010.09.06. 16:28:29

@pollio:
ez igy kiforgatása a dolognak:)

GERI87 2010.09.06. 16:30:20

@Mitya Ivanov:
Azt a faszit én is láttam és jókat röhögök:D
De van mellette egy néger...ő a túsz, bármi van:)

GERI87 2010.09.06. 16:33:01

@GERI87:
Úgyértem hogy a afroamerikaiak között nagyobb a munkanélküliség, alacsonyabb az életszinvonal, alacsonyabb az iskolai végzettség.
Azért irok 50 évet mondjuk 200 helyett mert akkor ugye rabszolgaság, faji megkülönböztetés stb.

sorica123 (törölt) 2010.09.06. 16:41:31

@GERI87: na ez például valóban ugrás a törzsi manuszokhoz képest. Összességében nagyobb, látványosabb, szervezettebb egy északi/nyugati civilizáció, mint a kvázi őskori körülmények között élő törzsi társadalom. Viszont ami a vicc, hogy ami nekik az ők szokásrendjük, meg vallásuk (tök elvont, fogjuk a fejünket, hogy eztígyhogy), az nekik a mienk (technikai cuccok, logisztika... az egyes ember nem követi végig, honnan jön a husi ebédre, mitől látni a fejét a webkamerán...)(a husi-téma aztán akkor fordul kínosba, amikor kiderül, hogy sok húst falunk és úgy 'gyártják' már az állatokat, hogy mi még többet ehessünk).
@Publius Decius Mus: nézd, hívőkkel nehéz vitatkozni. Ez egy karikatúra, hidd el, van ilyen. Hasonló még annál is több.
@Rotfuchs: dede. *A népirtást*, azt@bagolybagoly: igen. A törzsi harc minden embercsoport sajátja, kevés igazán 'békés' nép van, aki se nem védekezik, se nem támad, csak úgy elvan. Viszont azt az esztelen, arctalan szemétséget, ami pl a hutuk és tuszik között volt, simán írhatjuk a fejreállt világ, az Európából jövő ellenségkép-kreáló jobbos gondolkodás, XX. század borzalmainak a számlájára. Amit ott műveltek, az bizony 'fehéremberi' vérengzés volt, afrikai módra (azaz ha lehet, még rettenetesebb és érthetetlenebb).
Amúgy egyik típus se jobb, mint a másik. Az egyes ember szintjén jelenségek vannak, helyzetek, amik mindenkiből kihoznak valamit. És az egyes ember mögött van ott a kollektív tudat, aminek megint csak nem a fajelméletekhez, sokkal inkább a csoportidentitáshoz és a társadalmi kölcsönhatásokhoz van köze (pl itt valaki említette a zsidók helyzetét, hogy hogy szorultak be a pénzszektorba, aztán hogy maradtak ott akkor is, amikor az már kiváltságnak számított, nem piszkos munkának. Amúgy most már nincs ott se átlagban több zsidó, mint máshol). Nem tanárkodásból fogalmaztam így, ha jobban elolvassátok, a nyelvezettől függetlenül, így van.

sorica123 (törölt) 2010.09.06. 16:43:12

'*A népirtást*, azt@bagolybagoly: igen. A törzsi harc minden embercsoport sajátja' - az a bagolybagoly nem kell oda a közepébe, csak neki is akartam valamit írni.

neccharisnyás útonálló (törölt) 2010.09.06. 17:14:03

Ez nagyon jó!!!

Ja tapasztalat: kék és barna szemű egyedektől ZÖLD szemű utód születik. Csak hogy pontosak legyünk. Én meg erősen dolgozok az árják kihalásán. xDDDD

neccharisnyás útonálló (törölt) 2010.09.06. 17:32:12

@Modor Tibi: Válthatnál nicknevet az ilyenekhez, kedves! :DDDD

Rotfuchs 2010.09.06. 17:42:57

@sorica123: akkor már csak az érdekel, hova lettek a busmanok és hottentották? :)

Ne legyenek már illúzióink, a törzsek közti háborúskodás nem villongás. Véres, a végletekig menő háború, lehet hogy nem voltak olyan eszközeik, mint a XX. században, de a háborúik éppolyan kegyetlenek voltak. Még egy adalék, hogy az elhurcolt rabszolgák nagy részét nem összefogdosták az erdőkben, mint ahogy azt pár "b" kategóriás filmben látni, hanem szép pénzen vették. Az araboktól, a másik törzstől stb.

Az ellenségkép kreáláshoz pedig semmi köze a népirtásnak. Ez nagyon is természetes emberi ösztönökre épül, amik erősen beleivódtak a szubszaharai térség domináns bantu népcsoportjainak kultúrájába.

Ez a fehér ember viszi el a háborút ide meg oda elég túlhaladott felfogás, mivel a nem európai civilizációk többsége éppolyan, ha nem még inkább erőszakos.

Lehet szó a bantukról, japánokról, aztékokról, inkákról, polinézekről. Ezek közül mindegyik civilizációnál jelen volt az etnikai alapú népirtás, genocídium.

Sőt a népirtás pont a törzsi társadalmakra jellemző, mert ott a háború származás alapján történik a véges erőforrások birtoklásáért, és két kimenetele lehet: részleges megsemmisülés, ahol az egyik nép súlyos vérveszteség után betagozódik, vagy a teljes pusztulás. Nagyon ritka az olyan olvasztótégely létrejötte, mint az antik Róma.

Jerky_Master 2010.09.06. 20:00:24

@Rotfuchs: külön budai. és esetleg tibeti is.:-)

@Mitya Ivanov: amit te nem láttál, az nem is létezik. persze.

A Tyne folyó déli partja 2010.09.06. 20:53:02

@pasalamota: viszont azt hallottam, hogy bizony idegileg sokkal gyengébbek a fajtiszták...

A Tyne folyó déli partja 2010.09.06. 20:57:19

@pasalamota: és büdös, aidses, stb. tejfehér, szőke jöhet?

A Tyne folyó déli partja 2010.09.06. 21:03:14

@GERI87: és ez a törökökre miért is nem vonatkozik?

A Tyne folyó déli partja 2010.09.06. 21:05:58

@Frengi: hát mert soha senkinek nem jó, ahogy van. tudod, néger nők kiegyenesíttetik a göndör hajukat, világosíttatják a bőrüket. a fehér meg daueroltat, meg napozik és szoláriumba jár, hogy minél barnább legyen.

Donna Anna · http://operahumor.blog.hu/ 2010.09.06. 21:41:18

Eh... az egyetlen szőke, kék szemű pasi, aki bejön, Germany-san (csakazértis modorosan, japánkodva), de ő is Olaszországra gerjed...

GERI87 2010.09.06. 22:04:02

@Animacs (a Tyne folyó déli partja):
Honnan tudjam.
Az is más kúltúra.
Gondolom ott nem nyomatják a szülők se őket annyira.
Más a fontos.

dögkeselyű 2010.09.06. 23:08:56

AZT HISZEM TÚL FÁRADT VAGYOK, EL KELL MÉG OLVASNOM EGYSZER-KÉTSZER A CIKKET.
ADDIG EGY, SZÁMOMRA HELYI "ÁRJA" ADAT.

A kitelepítési törvény szerint Németországba áttelepülni köteles az a magyar állampolgár, aki az 1941-es népszámláláskor német nemzetiségűnek vagy német anyanyelvűnek vallotta magát, vagy tagja volt a Volksbundnak, a Magyarországi Németek Népi Szövetségének, vagy aki visszavette eredeti német nevét. 1941-ben a népszavazáskor Borosjenő lakossága 1862 fő, ebből 1541 német. A nem németek az orvos, tanítók, tisztviselők, illetve az újtelep a Bécsi úti településrészen lakók között voltak. 1946. április 27-én, az ürömi búcsú szombatján csatolták a borosjenőieket a második ürömi transzporthoz. A solymári vasútállomásról marhavagonokban indították őket. A második borosjenői transzportot május 2-án indították. A kitelepítettek leszármazottainak zöme Steinheim am Albuchban és környékén él. Hogy az országból összesen hány főt telepítettek ki, azt a történelem tartja számon. Pest, Pilis, Solt, Kiskun vármegyéből, mintegy 30 községből, több mint 40 ezer főt. Kevesen tudtak mentességet szerezni, kikerülni valamiképp a kitelepítést. Még kevesebben voltak – s már nem élnek – a hazaszököttek.
Üröm történetének megrázó eseménye volt a németek kitelepítése a második világháborút követően. Üröm településen a statisztikák szerint 1448 embert fosztottak meg javaitól és telepítettek ki, a falu 98 %-át. Ez volt az egyik legnagyobb méretű kitelepítés az országban.

lárvalányhaj 2010.09.07. 08:14:42

Azt a mindenit, ennyi csorasszistat egy helyen meg nem lattam :O
Ilyen maniakus-megrogzott arjahoz ugyan meg nem volt szerencsem, de az biztos, hogy eddig minden olyan baratom/ismerosom, aki termeszetes szoke-kekszemu, eleg nagy jelentoseget tulajdonitott ennek, pl. gyakori vicces utalasok formajaban.

lárvalányhaj 2010.09.07. 08:16:48

@pollio:

Szamomra a mediterran emberek csak addig voltak vonzoak, amig messzirol neztem oket. Amikor mar uzleti kapcsolatba leptem veluk, es lattam, hogy a mediterran lazasag miatt honapokat kesnek egy szamla kifizetesevel, vagy fel orat-orat kesnek egy talalkozorol, mar nem voltam olyan lelkes.

Egyebkent engem is deli szarmazasunak szoktak nezni, bar bennem csorgedezik is nemi deli ver :)

El Topo (Sgt. Elias) 2010.09.07. 08:20:31

@lárvalányhaj:

Hehehe!:D
Rgi főnököm szavajárása volt:"Topókám, ezek az olaszok mind cigányok!"
Nem alap nélkül beszélt az öreg, negyven éve importál dolgokat a digóktól.

ged 2010.09.07. 08:49:17

nigák és a nagy kútúra:
index.hu/kulfold/hirek/2010/09/06/ket_sulyos_hajobaleset_kongoban/

kiemelem a lényeges részt:
"Egy másik túlélő beszámolt arról, hogy a közelben lévő halászok nem hogy nem segítettek a bajbajutottaknak, hanem megtámadták, lapátjaikkal ütötték őket, hogy elvehessék holmijaikat."

Emide Buda 2010.09.07. 09:00:06

@dögkeselyű:
„a magyar kormány 1946 és 1948 között legalább 185 ezer német nemzetiségit fosztott meg állampolgárságától, valamint teljes ingó és ingatlan vagyonától, s telepített ki az éhező és romokban heverő Németországba: 1946 és 1947 közt kb. 135 ezer főt az USA által megszállt övezetbe, majd 1948 végéig még kb. 50 ezer főt a Szovjetunió által megszállt övezetbe. Tóth Ágnes történész adatai szerint összesen mintegy 248600 kataszter hold föld került a magyarországi németektől a magyar állam tulajdonába. Ugyanő azt írja, 1941-ben a magyarországi németeknek összesen kb. 60400 háza volt. Ebből 1945 és 1948 közt 44750 ingatlant (azaz 74,1%-ot) vett el tőlük a magyar állam.

Negyvennégyezer-hétszázötven ház- ugyanennyi család! A statisztika nem szól az emberi tragédiákról, egy élet, sőt több generáció fáradságos munkája gyümölcsének elvesztéséről, a sok öngyilkosságba kergetett idős emberről, megaláztatásról."
nehallgass.com/2010/04/27/gumicsont-antiszemitaknak-mi-tortent-valojaban-solymosi-eszterrel/#comment-980

Mitya Ivanov 2010.09.07. 09:51:50

@Jerky_Master: a körülményeket figyelembe NEM véve dekódolsz

totyizselé 2010.09.07. 11:52:23

Hát, szerintem nagyjából az elejétől a végéig faszság ez a poszt.

dögkeselyű 2010.09.07. 13:34:37

@Emide Buda: Én csak azért írtam ilyen keveset, hogy nehogy elfogultsággal, és túlzással vádoljanak.Az adatok valóban inkább a te írásodban reálisak. (De milyen rohadt szó, "adatok".)
Köszönöm a válaszod!

Modor Tibi · http://modoros.blog.hu 2010.09.07. 14:19:21

@totyizselé: nem faszság, max. nem tetszett (ahogy a kommenteid alapján látom, neked inkább az olvasói írások jönnek be, ezt pedig én írtam).

Akinek és akiről szólt, az vette - ez a lényeg :)

Fapuma (törölt) 2010.09.07. 16:22:40

Mindig sírok, mikor látom a kínai/india, pakisztáni/etióp vagy vietnámi/gánai párokat énekelni az Oh Canada című műdalt /aka kanadai himhusz/ és elképzelem milyen gyönyörű gyermekeik lesznek.

totyizselé 2010.09.07. 18:17:15

Igaz, kicsit erősen fogalmaztam.
Szerencsére soha nem találkoztam a posztban vázolthoz még csak hasonlóval sem, valószínűleg ezért volt olvasás közben végig "ez meg mi a fasz?" érzésem :)

Helyesbítek: nem teszett :)

Písz

A Tyne folyó déli partja 2010.09.07. 19:11:09

@GERI87: az ellentmondásra akartam felhívni a figyelmedet. merthogy szerinted a vietnámi azért, mert más környezetben vna, és meg akar felelni. na de ez az analógia alapján a törökre ugyanúgy vonatkozik...
mellesleg, itt is gyakori, hogy az angolul egy szót nem beszélő magyar kisgyerek a suliba kerülés után kb. fél- egy évvel a legjobbak közt lesz...mondjuk, amilyen alacsony a követelmény szint, nem csoda.

A Tyne folyó déli partja 2010.09.07. 19:20:13

@dögkeselyű: ezt én annyira megerősítem, hogy az én családtagjaimmal meg is tették. csak az én őseim maradtak (nem egészen értem, hogy hogyan, a nagymamám mindig azt mondta, hogy azért, mert a nagypapa német nemzetiségű magyarnak vallotta magát. lehet, mert magyarosított is?) mindenesetre az összes többi rokont deportálták. és igen, marhavagonokban, és a Magyarországon maradottaknak is elvették a házát, földjét, és kisebb házba költöztették őket (mellesleg, a régi ház volt a falu vendéglője, most könyvtár, azt hiszem, sose kapták vissza.)

mondjuk, apai ágon is sváb a család (igaz, a nagypapa tagadta, de a neve elég erősen utal rá...), azt nem tudom, ők hogy maradtak.

dögkeselyű 2010.09.07. 21:22:17

@Animacs (a Tyne folyó déli partja): A történeted tipikus. Akik itt maradtak fülüket farkukat behúzták. A háború előtti családi fotókon mindenki boldog, népviseletben (jegyzem meg ,minden falunak eredeti saját viselete volt) Majd, miután nagyapámat is lelökték egyszer a vonatról, majd a villamosról a saját viseletében (és nem SS ruháról van szó) ő is átöltözött, mint az egész család.Kussoltunk, tűrünk.Duplán ! Utáltuk Hitlert! Ez volt, és van. Bocsánat nincs.
DIE ERBLAST DES KRIEGES MÜSSEN DIE VERLIERER TRAGEN. És a magyar Germánság duplán az.

neccharisnyás útonálló (törölt) 2010.09.07. 21:40:48

@Animacs (a Tyne folyó déli partja): Nálunk ez pont fordítva volt. Ott vettek el tőlük mindent, hogy aztán ideküldjék őket. Aztán pár év múlva le is rombolták az ősi hajlékot odaát.

neccharisnyás útonálló (törölt) 2010.09.07. 21:44:04

@Modor Tibi:
Subbára mintha egyszer belinkelték volna valami szőke-kék szemű nárcisztikus kölök honlapját, aki húde oda volt magától, meg az őseitől, akiket egészen Kuckenfinkenig, Jagelló Ulászló harciménjének lucskospata-vakarójáig tudott visszavezetni.

Modor Tibi · http://modoros.blog.hu 2010.09.07. 21:50:41

@dögkeselyű: itt van a kezemben a Németek Budapesten c. könyv, a főpolgármester beköszöntőjéből idézek:

"A harmincas-negyvenes évek nacionalista tébolyának a budapesti német, illetve magukat német származásúnak valló polgárok egyszerre voltak befolyásolható és azt elszenvedő alanyai. Ezt az időszakot a második világháború után a bűnösök jogos egyéni elszámoltatása mellett igazolhatatlan kollektív felelősségre vonás követte (...)"

Kedves és figyelmes tőle, hogy nem mulasztott el erre kitérni...

dögkeselyű 2010.09.07. 22:40:58

@Modor Tibi: Kedves Tibi!
Nem ismerem ezt az írást, de"ÉRDEKES"! Ki ez a polgármester?

A Tyne folyó déli partja 2010.09.07. 22:49:22

@neccharisnyás útonálló: a mamám szomszédjaival ezt csinálták. őket meg a Felvidékről hozták a szomszédba. illetve, abba a sokkal kisebb házba, amit a sajátjuk helyett kijelöltek nekik. mert miért van nekik vendéglőjük, meg lovuk, meg földjük.
a ruhákról csak annyit tudok, hogy azt is elvették, addig egy csomó alsószoknyát, miegyebet hordtak, miután elvették, kevesebbet hordtak.

dögkeselyű 2010.09.07. 22:52:23

@Modor Tibi: Túl gyorsan válaszoltam.
Elnézést! Azt hittem, hogy valami 70-es 80-as szöveget hallok. Rádöbbentem, hogy nem. Sajnálom!

A Tyne folyó déli partja 2010.09.07. 23:03:05

@neccharisnyás útonálló: mármint a szomszédok? azokról csak annyt tudok, hogy Felvidék.a Bakonyba telepítették őket, az én mamámék mellé. egy addig teljesen sváb faluba. anyukám nem is tanult meg németül, mert a szomszéd kislány nem tudott...így ő se volt hajlandó, pedig háromévesen még magyarul nem tudott..

neccharisnyás útonálló (törölt) 2010.09.07. 23:14:37

@Animacs (a Tyne folyó déli partja): Ja, bocs. Igaz, te valszeg annyira nem vagy benne.
Családdal ugyanez volt -Felvidékről sváb faluba (dédnagymama cz-vel írta a lánykori nevét) anyum meg pislogott az iskolában, hogy egyedül ő nem tudott németül a lurkók közül. Csak nálunk az új lakóhely az az É-Dunántúl.

neccharisnyás útonálló (törölt) 2010.09.07. 23:16:26

@Animacs (a Tyne folyó déli partja): Anyud sztorija meg tündéri. Hiába, a kis lurkók látják legjobban a maga valójában a világon lévő igazságot.

dögkeselyű 2010.09.07. 23:28:20

EGY ÚJ TÉMA!

GERMÁN NYILATKOZAT

A magyarországi germánság elválaszthatatlanul a magyar nemzet része. Hogy ezt önként és örökre megerôsítse, kivánja a következôket.

I.A magyarországi germánság örökös és visszavonhatatlan területi-személyi-kultúrális autonómiája a mindenkori Magyarország területén.

II.Germán autonómiai gyûlés - germán autonómiai alkotmány – germán autonómiai kormány.

III.A germán adminisztráció által fenntartott germán autonómiai minisztérium a mindenkori magyar kormány mellett.

IV.A magyarországi germánság jogait és érdekeit sértô magyar határozatok-törvények és nemzetközi szerzôdések ratifikálásának a vétójoga.

V.Mindennemû katonai szolgálat alóli mentesség az országhatáron kívül, az önkéntesség tilalmával.

VI.A német nyelv magyarországi hivatalossá tétele.

VII.A magyarországi germánság ellen elkövetett bûnök teljes erkölcsi és anyagi jóvátétele.

VIII.A magyarországi germánság ezen jogait a mindenkori magyar alkotmány már a bevezetôjében tartalmazza.

Ezen jogok megtagadása nem csupán a Szent István-i gondolatok elvetése, - ”Nam unius linguae uniusque moris regnum, imbecille et fragile est.” - de a magyarországi germánság teljes és tudatos megsemmisítése.

WALHALLA ALAPÍTVÁNY

Esztergom 2008-08-01

killercsiga 2010.09.08. 01:23:17

Alul a víznek árja.

Amúgy ezt az árjamodort nem ismerem. Lehet azért, mert ekhte ungárise korcsmagyar vagyok.
És mindhalálig modoros. Mint most. :)

A Tyne folyó déli partja 2010.09.08. 19:34:00

@neccharisnyás útonálló: hát, lehet, hogy a szomszéd kislány is az egyetlen volt, aki nem tudott németül. bár szerintem több családot hoztak. de pont az volt a lényege, színtiszta sváb falu volt addig, magyarul csak az iskolában tanultak.

anyukám meg azóta is bánja....mivel most nem nagyon tud németül.

Maisie MacKenzie 2010.09.27. 11:25:42

A magyarországi svábok tök barnák.

Maisie MacKenzie 2010.09.27. 11:45:40

@vangogh?:

Tényleg nem vagyunk valami sokan, de azért LÉTEZÜNK! :-)

És ha sokat nyomják a hun propagandát, ellenhatásként talán többen leszünk!
Büszke, nembarna magyarok.
(Magyarok vagyunk, hisz az őseink elmagyarosodtak, így magyarnak születtünk, de a rasszjegyeink megmaradtak!)

Ferdinandus 2012.10.19. 17:19:07

Egyszerű amúgy, csak szembesíteni kell őket a kótyagos eszméik ellentmondásaival. Ha tényleg hamarosan ki fog halni az agyonistenített "fajuk", akkor annyira azért mégsem lehetnek magasrendűek, hiszen ekkor törvényszerűen maguk alá kellet volna gyűrniük, le kellet volna igázniuk a "alacsonyabb rendű fajokat", és be kellett volna népesíteniük a földet, legkésőbb a megnyert a II. V.H. után. Ha mégsem áll fenn ez a törvényszerűség, akkor pedig a "farkastörvények" és a "nyers erő" ősi elve borul, mely tan az igazhitű árják szellemi kelléktárából amúgy elengedhetetlen. Ha pedig mégsem fognak kihalni, akkor nincs is miért veszélyt kiáltani, vészharangot kongatni, és a óvintézkedések ürügye alatt más "fajok" ellen fellépést sürgetni.
süti beállítások módosítása