Az Árja

2010/09/06. - írta: Modor Tibi

A magyar Árja a természetes szőke-kékszemű emberkülönlegesség: kisebbségben, igazi kiválasztotthoz méltóan, büszkén viseli ezen a balkáni terepen a germán istenekéhez hasonlatos, ritka színösszetételt. Mert mindenki csak olyan szeretne lenni, mint Ő! Hány festett szőke, és hány festett barna vagy fekete frizurát számolhatunk meg - nemcsak itthon? Na ugye. Egyszerűen mindenki europid: árja és szőke szeretne lenni, még ha az élet ezt valakinek másképp is hozta. Hajfestés-egyenesítés, szemszín-világosítás, szemforma-igazítás, magasítás, orrplasztika. A született árja csak kuncog a hidrogénezett nőkön, ahogy a "nekem lassan mondd, én szőke vagyok"-szerű, látszólag önkritikus poénokat próbálják ellőni. Nem, te H2O2-huszár, te sosem leszel szőke! Csak szeretnél. Maradj csak meg a barna fajtád elképzelt intelligenciafölényénél.

Hiszen az európai ember eredendően kék szemmel rendelkezett - egészen addig, amíg a beözönlő berber, szefárd, mongoloid, perzsa, tatár, atsziganosz áfium véglegesen be nem szennyezte ennek a szűziesen tiszta fajnak az ábrázatát. De innen már nincs visszaút - hiszen a szőke haj, a kék szem recesszívként hamarosan el fog tűnni a Földről. Ez tény: nálunk sokkal okosabb emberek: biológusok, gentikusok réges-régen bebizonyították. Azt is kimutatták, hogy az utolsó Árja Finnországban fog megszületni - majd csöndben, magányosan kihalni. Ez a többször kitűzött, majd aztán módosított céldátum időközben vagy már elérkezett, vagy mostanában jön; esetleg 1-200 év múlva, de bizonyosan be fog következni. És utána maradnak az albínók meg az emlékek.

Persze a folyamatot késleltetjük, amennyire csak lehet: megteszünk mindent, ami tőlünk telhető. Az Árjának ugyanis isteni küldetése van ebben a Kárpát-medencében és a sötétülő kontinensen a sok összenőtt szemöldökű, gombszemű-sasorrú balkáni, palacsintaképű szláv és gyapjas ivrit között: továbbörökíteni a tiszta vérvonalat. Így hát párválasztáskor a tinédzserkori, bohó fellángolások után elkezdünk megfontoltan, ésszel tervezve apát/anyát keresni születendő gyermekeinknek. Milyen haja van, milyen szeme van, milyen magas, milyen alkat, milyenek a leendő nagyszülők? Te Csongi, figyelj már: ha nekem kék szemem van, a Csino-Szannak meg sötétbarna, attól még van rá esély, hogy a gyereknek is kék lesz?

De Árjának lenni nemcsak büszkeség meg felelősség: egyben csapás is. Megmondták kiskorban is a bölcs vének: minél sötétebb színű a szemed, annál jobban látsz! A világos szemekre vigyázni kell: a fényt is kevésbé bírja, mint az alacsonyabbrendű mediterrán barnáké - ne féljünk hangoztatni napszemüveg-viselés közben! Nálunk Északon nem süt annyit a nap... Nem beszélve a világos, szinte tejfehér bőrről: itt nem lehet csak úgy ész nélkül napozni meg szoláriumba járni. A sok maki nyugodtan süttetheti magát naphosszat, mi ezt nem tehetjük meg - vigyáznunk kell. Meg mi úgyis csak leégünk, nem marad meg  rajtunk a nyárias szín. De hát ha a búroknak sikerült máig túlélniük (legalábbis nem a napfény tizedeli őket), akkor ennek itthon is muszáj lesz működnie!

Aztán a szőkenős viccek, mintha a barna hajúak okosabbak lennének. A szőke férfi  pedig csak nyálas buzeráns meg köcsög nickcarter lehet. De ha egyik sem, akkor ellenszenves náci. Az amerikai megaprodukciókban a hajdani kékszemű főhősökből is egyre inkább főgonoszok lettek, lehetőleg német, brit vagy orosz akcentussal.

Az Árja természetesen már korán ráébred saját übermenschségére, és ennek megfelelően osztályozza környezetét: statisztikákat készít pl. iskolai osztályának színskálájáról, gyanakvóan - néha félve - lesi a rokonságot, az évek során autodidakta módon összeszedett rasszjegyek alapján beosztályozva és bekategorizálva mindenkit. Talán akad itt-ott szégyellnivaló, de neki mázlija volt - ez a lényeg. Elkezd rajongani a germán nyelvekért, kultúráért, saját családjában görcsösen próbálva fellelni a német rokonságot.

-Te, rólam frankón meg se mondták sehol, hogy magyar vagyok, mekkora már! Londonban is simán németnek meg hollandnak meg skandinávnak néztek. Igaz, azért az öltözködésemmel meg a kiejtésemmel is hozzátettem egy kicsit, de nem tudnak hova tenni. És akkor meglepődnek, hogy nahát, Magyarországon vannak ilyen szőkék? Azt hittük, ott mindenki százötvencentis ázsiai... Hát büszkén mondom nekik, hogy ja, nem mindenki dzsippó errefelé...

 

Az ázsiacenteres, magyar nacionalista törekvéseket mélységesen elítéli: nem elég, hogy az egész Kisantant Mongóliába akar minket visszaküldeni, erre ezek még rátesznek egy lapáttal. Türkmenisztán, Kurul-taj, magarok, perzsák, sumerek, türkök, büszke lovasnemzetek, kumisz, íjászat, Szíriusz, DNS, tarsolylemez, jurta... szégyen. Ahelyett, hogy megbékélne mindenki európaiságával - de nem. Nekünk jöttment, távoli rokonok kellenek.

És aggódik: ő egyedül kevés lesz megőrizni ezt a csodálatos adottságot, a világos komplexiót. Szomorúan nézi, ahogy kevert házaspárok tolják kis korcs gyerekeiket a babakocsiban. Kár értük... megint elvesztettünk egy közlegényt.

256 komment

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

altoid · http://altoid.inda.hu/ 2010.09.06. 08:04:04

??? Ilyen tenyleg letezik ??? Ha igen, eleg durva... Szomoru, ha valaki csak a haj/szemszinere lehet buszke...

oldalazó gnóm 2010.09.06. 08:12:34

"De innen már nincs visszaút - hiszen a szőke haj, a kék szem recesszívként hamarosan el fog tűnni a Földről."

Nyilván poénnak volt szánva, de azok kedvéért, akik a populációgenetikai résznél aludtak bioszórán, ez faszság ( http://en.wikipedia.org/wiki/Hardy–Weinberg_principle ).

Elnézést a tanárkodásért egyébként, csak a végén még valaki tényként kezeli :D

eloszto · http://eloszto.hu 2010.09.06. 08:49:36

Na, ilyen emberrel még nem találkoztam :/

ukunoka 2010.09.06. 08:54:33

@altoid: VAn bizony ... "az ilyenek" emlegetnek "vérárulást" egy fekete/közelkeleti fiú - magyar lány kapcsolat láttán ...

csoko20 2010.09.06. 08:56:52

Azért ki ne szeretne néger nő seggéről kokaint szívni, vagy valami kreol picsával hemperegni.
Elég szökő évente egy baleset és máris az ellenséges genetikai állomány növekszik.

Ja és az árja németek miért Thaiföldre járnak, vagy a nyugati kuplrájok miért vannak tele keleti és balkáni muffokkal??? Azt a rengeteg patront lehetne árja gyerekek nemzésére is fordítani!

A tiltott gyümölcs lesz a vesztünk:-)

Afi 2010.09.06. 08:57:35

Az gáz most ha én 178cm magas, szőke haj, kék szemű pasi vagyok és hófehér bőrű? Nyáron ha leégek majd be is barnulok akkor a szőrzetem átmegy hófehérbe.

Akkor én most árja vagyok?

Fekete Sámuel 2010.09.06. 09:03:48

Nézzünk körbe a világban. Hol jó az élet, hol jó élni?

Mitől függ ez?

Mondjatok egyetlen országot - EGYETLENEGYET! -, ahol a sötétebb bőr/hajszínű populáció kiemelkedettebb a világosnál. Kulturálisan, műveltség, intelligencia terén, bármiben. Nincs ilyen ország. Hiába a balosok minden hisztréiája, a helyzet az, hogy egyetlen ilyen ország sincs.

Mindenhol a fehérek a jók és a barnábbak vannak lejjebb. Mindenben. Kultúrában, műveltségben, intelligenciában, szorgalomban. Mindenben.

Ez van. Tetszik, nem tetszik, ez van.

A Lesből Támadó Ruhaszárítókötél · http://www.planetside.blog.hu 2010.09.06. 09:18:02

@Afi: Ahhoz kéne még 15 centi, vérvonalad szennyezett, továbbörökítésre csak a Lajtától keletre, Kárpátoktól délre alkalmas - a folyamatot nem te fogod megállítani, veled csak késleltetni lehet az elodázhatatlnat.

Amúgy tényleg van ilyen?

sztrelnyikov 2010.09.06. 09:22:26

Gúnyolódjatok csak! Gott mit uns! ;)

Robinzon Kurzor 2010.09.06. 09:22:54

Az Árját statiszta válogatáson SS-katonának választották ki.

Én már csak tudom. ;-)

bekbórd! 2010.09.06. 09:27:44

Ez a figura nekem sincs meg. Inkább azt a szituációt ismerem, hogy a fehérbőrűt nyaralás után úgy fogadják, hogy "mivan, te egész nap a szobában ültél?"

Afi 2010.09.06. 09:29:12

@A Lesből Támadó Ruhaszárítókötél:
Francba :( De a kislányom is szőke kék szemű. :) meg az anya is. Bár ő alacsony 170cm.

Afi 2010.09.06. 09:31:36

@Robinzon Kurzor:

Ja tudom. De azt mondták túl hiteles vagyok és a végén belelőnék a tömegbe :D

aszterixagall 2010.09.06. 09:34:50

Én sem láttam még ilyen arcot.

@Pszientolúgus:

Ez nem az a blog, ahol én nyomni fogom a liberális baromágot neked. Azt kell mondjam, ha a mai helyzetet nézzük, akkor nagyjából igazad van, de az okokat tekintve azt hiszem, tévedsz. Ha érdekel a dolog, akkor esetleg olvasd el azt a könyvet:

www.libri.hu/konyv/haboruk-jarvanyok-technikak.html

Myta · http://www.stylebyme.blog.hu 2010.09.06. 09:35:41

Én a kínaiakkal vagyok úgy, hogy mindenki arcra annyira egyforma. Tegnap is az egyik hipermarketben Zhao Fei (Csao Fej)....(remélem tudjátok ki az) vonásait véltem felfedezni! Éljen a karakteres Magyar külső a barbibabák meg maradjanak Hollywoodban...

spájdernecc 2010.09.06. 09:38:58

affenébe!
jómagam az északi típus bonszáj változatába tartozok a 170 centimmel
az egyik lányom barna, kék szemű, a másik szőke, barnaszemű
niztos az asszonyban van a hiba :)

Archenemy 2010.09.06. 09:39:30

Mi ez a fasság... én életemben nem találkoztam ilyennel...

Augustin 2010.09.06. 09:44:22

Hát én se leszek fajmentő: csak a barna szemű, barna hajú, alföldi magyar parasztfiúkra bukom.:)

Amúgy meg a szőke haj kék szem kombó egyszerűen fiatalos. A világos bőrön meg jobban érvényesül a smink, és többféle hajszín áll jól a fehérbőrűeknek. A fekáknak annyiban van szerencséjük, hogy bármilyen hülye színű ruhát vesznek fel, minden jól áll nekik.

Sieg 2010.09.06. 09:44:25

A beözönlő szennyező hordák közül kihagytad a magyarokat. ;)

@Pszientolúgus: Dél-Korea, Japán?

Az ún. fehér ember felsőbbrendűségi tudata és gőgje nem genetikai, hanem történelmi, ami el fog kopni, és a hozzád hasonló önfényező rasszisták csak a régmúlton nosztalgiázva fognak hüppögni, egy ideig hibáztatják a zsidókat (vagy mittudomén, ki lesz akkor a bűnbak), hogy így alakult, majd ők is eltűnnek.

Az tudod-e, hogy pl. az amerikai egyetemeken a kutatók között a lakosságszámhoz képest durván felülreprezentáltak az ázsiaiak (jórészt kínaiak, japánok és indiaiak)?

Pál utcai fiú 2010.09.06. 09:46:22

Vol régebben egy lány az életemben, aki egyebek mellett azért nem akart tőlem gyereket, mert nem kék a szemem. És most hogy írtad beugrott, Ő is imádta a német nyelvet, német szakra járt az ELTE-re, német nyelvre volt állítva a mobilja, letöltette velem az összes Toten Hosen és Die Arzte albumot...de elérte a célját, láttam az iwiw-en, kék szemű kislánya született. Nekem meg barna szemű kisfiam, mindenki jól járt...

El Argentino 2010.09.06. 09:52:00

Ha ilyen létezik kihalófélben van.

gonosztojás (törölt) 2010.09.06. 09:53:21

Na ja, rechts..
Onkel Dolfi szintén kékszemű árja volt..
Amúgy pl. a kedvenc népénél a bajoroknál olyan ritka a szőke kékszemű mint Mátészalka külvárosi részében..

csabcikácska 2010.09.06. 09:55:31

@oldalazó gnóm: Itt viszont te tévedsz.
A Hardy-Weinberg törvény csakik ideális populációkra vonatkozik, ahol az alábbi feltételek teljesülnek:
- a populáció elszigetelt (kizárva ezzel a migráció lehetőségét)
- a populációban minden egyed minden egyeddel párosodik, de csupán egyszer,
- a környezet változatlan
- nincs mutáció

A valós életben egyik sem igaz.
hu.wikipedia.org/wiki/Hardy%E2%80%93Weinberg-t%C3%B6rv%C3%A9ny

RAMBO · http://szolo.blog.hu 2010.09.06. 09:57:52

@Augustin: akkor keress meg e-mailban! Különösen a paraszt stimmel rám!

csoko20 2010.09.06. 09:59:22

És az NDK-s úszónőkkel mi a helyzett? Vagy egy-két beltenyésztett alpesi régióban?
Mert ha választanom kellene akkor inkább a kubai napszámos lányok;)

nyílméregbéka 2010.09.06. 10:01:42

Hát ez nem így van :-D SOKKAL praktikusabb barna hajúnak, barna szeműnek lenni (amilyen például én is), mert Svédországtól Iránig, Alaszkától Dél-Afrikáig mindenhol - Fekete-Afrikát és Kelet-Ázsiát leszámítva talán - el tudom adni magam helyinek. Én remek beépülő titkosügynök lennék a kellemesen mahagóniszínű hajammal és keserűcsoki színű szememmel :-P
Lawrence ezredes viszont szegény csúnyán megszívta, mikor megpróbálta arabnak eladni magát Arábiában.
(Bár érdekes, hogy anyám oldalán 70 % a szőke-kékszeműek aránya. Nem baj, a színes kontaktlencse és a hajfesték is fel van már találva! :-D)

A Nép - Te vagy! (törölt) · http://www.kibulizottorszag.net 2010.09.06. 10:02:50

Szerintem ez most erőltetettre sikerült. A blog erénye az általában, hogy mindennapi szinten tapasztalt fonák magatartás típusokat gúnyol ki, ez meg egy kiagyalt „talán van, vagy lehet ilyen is” elképzelmény, nem több. Semmiesetre sem jellemző, így nem létező típust mutat be. Én Modor Tibi helyében meggondolnám, levenném. Elsöprő többségben kitűnőeket ír, ne híguljon a minőség az eggyel többség kedvéért.

lyesmith 2010.09.06. 10:03:44

Rossz hírem van. A szőke haj-kék szem nem az árják jellegzetessége. Legelterjedtebb finneknél és a litánoknál ők pedig még véletlenül sem árják sem germánok, vagy skandinávok.

A szőke haj csupán annyiban kötődik az árjákhoz, hogy a barna vayg fekete hajú árják meghódították a szőke észak európaiakat és részben elterjesztették a nyelvüket.

vangogh? 2010.09.06. 10:05:02

dejszen ez én vagyok :)
na jó, kicsit sarkítva...
Más úgy sem fogja felvállalni:)

Augustin 2010.09.06. 10:07:18

@RAMBO: Mármint a származásod, vagy a viselkedésed? Nem mindegy:)

A nép fia 2010.09.06. 10:08:36

Az egyetlen probléma a cikkel - ha eltekintünk a szokásos ironikus, cinikus és gyúnyos hangvételtől - az, hogy egy elég nagy történelmi maszlag, amit az árják eredetéről ír. Ajánlom, olvass többet a Közép-ázsiai népekről, és majd rájössz, hogy mi is az az árja, kik ők és honnan jöttek.

Viccnek jó ez a cikk, de csupán egy értékelhető gondolata van:

A "veszély" valós, miszerint a rasszok keveredése felgyorsult, és néhány száz év múlva a Nyugati civilizáció sokkal inkább egy mesztic, mulatt, kreol és zambó lesz. A kék szem minden bizonnyal nem fog pik-pakk eltűnni, hiszen egy elég erőteljes mutáció, és évezredek óta fennmaradt. Genetikailag lényegében az összes kék szemű ember egymás rokona, hiszen a kék szem-mutációval rendelkező ősnek a leszármazottai.

oldalazó gnóm 2010.09.06. 10:09:20

@csabcikácska: ez így van, nem az állítás hamis, hanem a magyarázattal (hogy recesszívek az adott tulajdonságok) együtt hülyeség a dolog, az, hogy eltűnnek az említett tulajdonságok, ugyanis nem azért van, mert recesszívek, hanem mert nem ideális a populáció (azaz jönnek/mennek a bevándorlók és leszaporodnak mindenkit a színről).

atpijkamo_ · http://www.deciki.blog.hu/ 2010.09.06. 10:10:28

@A nép fia: >>A "veszély" valós, miszerint a rasszok keveredése felgyorsult, és néhány száz év múlva a Nyugati civilizáció sokkal inkább egy mesztic, mulatt, kreol és zambó lesz.<<

Tőllem. A változatosság gyönyörködtet.

ukunoka 2010.09.06. 10:15:52

@Pszientológus: NEm jobbak... de ismerve gyengébbségüket, erőszakosabbak. Ezért vannak előtérben ... ez van. :)

altoid · http://altoid.inda.hu/ 2010.09.06. 10:18:50

Az "arjasagrol" meg annyit, hogy a csaladom askenazi agan mindenki skandinavszoke es kekszemu... :)

Balage01 2010.09.06. 10:23:34

Felhoztátok az ázsiai országokat: Japán, Korea.
Ő azt akarta írni, hogy ott is az országon belül a világosabbak teljesítenek jobban.
Sokan pl. egyes ázsiai országokan világosabb arcbőrt szeretnének, még ha ez csak eléggé veszélyes beavatkozásokkal érhető el.

Balage01 2010.09.06. 10:24:31

Csupán azért, h pl. egy állásinterjún előnybe legyenek a sötötebb bőrűekkel szemben.

Giovanni Gatto · http://dobklinika.blog.hu 2010.09.06. 10:24:38

@A nép fia: Ez a modoros blog hahóóóó!!!! Teccik érteni a lényeget??

Silent Bob 2010.09.06. 10:25:16

Simán azt akartam írni, hogy "márpedig ilyen állat nincs" mint a klasszikus viccben, de a kommentek közt látom, hogy mégis. Durva.

csoko20 2010.09.06. 10:25:46

@Balage01: okkersárgák vs. citomsárgák? :)

Silent Bob 2010.09.06. 10:26:29

@Balage01: A világ többi részén meg napoznak. :)

Karachar Nevian (törölt) 2010.09.06. 10:27:10

@oldalazó gnóm:

Ha rendesen elolvasod a wiki-s cikket, látni fogod hogy hol a hiba:
Ez a törvény azonban csak bizonyos feltételek mellett igaz.
Feltételezzük, hogy:
* a populáció elszigetelt (kizárva ezzel a migráció lehetőségét)
* a populációban minden egyed minden egyeddel párosodik, de csupán egyszer,
* a környezet változatlan
* nincs mutáció
sztem egyet fogsz érteni abban hogy nagyjából egy sem teljesül.

Amúgy én még egyetlen nőtől se hallottam még hogy a szőke férfiakra bukna, egytől sem.
A másik dolog, hogy az ivaros szaporodást azért találta ki a természet, hogy pont hogy keveredjünk.
Hogy miért jó ez?
Mert a keverék a szebb, életképesebb, egészségesebb, erősebb immunrendszerű.
Nézd meg Jessica Alba-t, Adriana Lima-t vagy a legtöbb hollywoodi színésznőt.

soldat 2010.09.06. 10:28:32

Na, ez a legnagyobb.

Almaleves · http://almaleves.blog.hu 2010.09.06. 10:30:27

Az árjaság kérdése manapság már túlhaladott és reménytelenül elavult prekoncepciókra épül. A mai ember kérdése úgy hangzik: Képes lesz-e a bolygót uraló faj szimbiózisra lépni a gépekkel? A válasz egyértelműen igen. Mire idáeg eljutunk, addigra szabadon tudjuk majd befolyásolni az ilyen másodlagos személyiségjegyeinket is, mint a haj- vagy bőrszín.
Ezt az utolsó lépést meg kell tennünk, mert előbb utóbb levegő nélkül is ki kell bírnunk.

sorica123 (törölt) 2010.09.06. 10:31:42

@inDIEkiller!: hallottam ilyet, akkor is baromságnak tűnt. Egyáltalán nem árt meg semmilyen génállománynak ha keveredik. Szar lehet annak, aki csak erre lehet büszke (ez egy adottság, nem kell érte tenni semmit), és ez az egyetlen szempontja. Amúgy az is vicc, hogy nem csak a németes, szöszkekékszeműeket nézik nemmagyarnak, hanem pl engem is a magasságom és a hajszínem miatt (nem fekete amúgy, barna, de nagyon erős színe van). Voltam én már a zsidótól elkezdve a 'valamilyen ázsiaiig' minden (helyes megfejtés: negyedágról jász, de van ott minden, apámékat meg nem is ismerem).
Nálunk egy ilyen karakter volt, sváb, tipikus magas, szikár, szőke kékszemű, a dédapám. Nem vagyok igazán büszke az öregre, mert bár nagyon jó mesterember volt és jó nagyapja volt Anyukámnak, de akkora jobbos volt, mint nyóc másik. Azt mondta, hogy Norvégiából jöttek az őseink.
@A Nép - Te vagy!: a fene tudja. Én láttam ilyen karaktert. Jó, nyilván még plusz parodizálva is van, ezért aztán elég kevés emberről szól, de van pár ilyen roggyantagyú.
@altoid: Anyukámnak kollégája volt ilyen. Abszolút nem olyan volt, amilyennek a zsidót elképzeljük, aztán kiderült, hogy azért, mert askenázi.

pasalamota 2010.09.06. 10:35:28

Végre egy igaz írás, noha kevered a rassz és a kaszt fogalmát. Én nem szeretném ha a lányom szobájából reggel egy csöpögő faszú aids-es penetráns szagú néger vagy egy koszos büdös tolvaj cigány jönne ki.
Igen, genetikusok is kimutatták, hogy a különböző rasszok között különbség van intelligencia szempontjából. Csak hallgasd meg pl. ahogy a cigányok beszélik a magyart vagy a négerek az angolt. Javaslom Julius Evola: Elnégeresedett Amerika c. írását mindenkinek. (vö. Elcigányosodott Magyarország)

Balage01 2010.09.06. 10:37:46

@Silent Bob:
a mostani HVGben is találsz erre vonatkozó cikket, h Taiföldön mi a helyzet

Szanaszét Szolizott Szilikonos Szőke 2010.09.06. 10:38:33

@Afi: Nem, akkor te valami gyönyörűség lehetsz :D

pasalamota 2010.09.06. 10:41:42

@Karachar Nevian: Érdekes a pl. a kutyakiállításokon nem a korcsok versenyeznek és nem is a keverékek.

Szanaszét Szolizott Szilikonos Szőke 2010.09.06. 10:42:34

@Giovanni Gatto: így már le sem kell írnom még egyszer. Jaj de nagyon szeretem, amikor valaki nem tudja, hogy mi az a modoros, és nekiáll egyetemi szintű értekezést tartani a témáról.

Balage01 2010.09.06. 10:44:09

kedves liberálisok!
szerintetek pl. a cigányok ugyanolyan képességűek, mint minden más nép, csak szegínyek el vannak nyomva?
és mondjuk a négerek is?

altoid · http://altoid.inda.hu/ 2010.09.06. 10:45:22

@pasalamota: Es a jo kulseju, apolt, kulturalt, magasan kvalifikalt negerekkel mi a helyzet? Mert en foleg ilyeneket ismerek?

funkenstein 2010.09.06. 10:49:19

Abszolút létjogosultsága van a posztnak, nekem is van egy tipische árja öntudattal rendelkező haverom. A nemesi származás büszke hangoztatását viszont kihagytad, ez is egy nagyon fontos eleme az árjalétnek.

altoid · http://altoid.inda.hu/ 2010.09.06. 10:49:28

Az a kerdojel a mondat vegen pont akart lenni. (kijelento mod)

no mail, no problem 2010.09.06. 10:52:00

@bekbórd: pincében napozott, hogy a méltó legyen a bloghoz.

no mail, no problem 2010.09.06. 10:53:20

náci patkányok: szevasztok

átlátó 2010.09.06. 10:53:47

Én konkrétan a napokban láttam, hogy a Dzsenifernek (kérem nem röhögni, tényleg így szólították)szólított egyébként szoláriumot sose látott fiatalasszony rendesen szinte kendermagos tyúk módjára volt szőkére melírozva. Kék kontaktlencse nem volt a szemében, de ellenben a helyzeten az se javított volna, ha Raffaelről mondjuk Hochsteigerre "magyarosított" volna. Az ilyen annyit és, mint a Rosenfeldről Rákosira való változtatás. Ami látvány, az látvány.

Rotfuchs 2010.09.06. 10:58:47

@altoid: Az az igazság, és ezt remekül bemutatta a távol-keleti országok felemelkedése; hogy a kulturáltság és magas kvalifikáció nem genetika, hanem kultúra kérdése.

Emiatt, illetve a brain drain miatt felülreprezentáltak az ázsiók az egyesült államokbeli egyetemeken.

Az afroamerikai kultúra sajnos nagyrészt antikultúra, az afrikairól nem is beszélve. A rosszul értelmezett nacionalizmus és öntudat sajnos jelentősen hozzájárul/hozzájárult ahhoz, hogy a szakadék feketék és nem feketék (nem csak a fehérek) között túlzottan lassan csökken, sőt egyes helyeken nő.

Annak ellenére, hogy természetes állapotában ki kellene egyenlítődnie.

Öreg Sam 2010.09.06. 10:58:53

@pasalamota:
Penetráns szagú tejfehér kékszemű OK?
Obama akcentussal beszéli a "szintiszta angolt"?
Én barna hajú ősz szakállú,kék szemű vagyok.Kérlek tégy helyre! (ja,1 diploma,egy nyelv+ ,hogy teljes legyen a kép,és bizony idétlen akcentussal beszélem az angolt)

pasalamota 2010.09.06. 10:59:41

Olyat hol találtál? Lehet hogy vannak olyanok, akik próbálják utánozni az embereket, de mindenkiből kijön az alapkód. Az ő kódolásuk más. Ezt nem én mondom, megjelent tudományos cikkben, csak elhallgattatták az írót. Cigányt is ismersz ilyet? Én nem.
Egyébként tényleg a négerek és Afrika történelme is mutatja, hogy milyen magas szintű faj a néger:

- ültek a törzsek és megalkották a parlamentarizmust és a fejlett társadalmi rendszereket
- kutatgattak és feltaláltak egy csomó hasznos dolgot: gyógyszerek, gépek, közlekedési eszközök, optikai és lézer berendezések, stb.
- kimagasló tudományos eredményeket értek el, mire a buta fehér ember odaért: csodálatos matematikai-, fizikai-, csillagászati-, biológiai (stb.) eredményeket értek el
- fantasztikus zenei műveket szereztek, amelyeket most is játszanak a Metropolitan-ben, a Scala-ban, a Magyar Állami Operaházban (stb.)(ez ma is él a csodálatos harmóniákkal tűzdelt és irodalmiszintű
szövegekkel ékesített magasszintű mondanivalóval megáldott rapzenében

Na, hát ennyit a majmokról.

aszterixagall 2010.09.06. 11:00:52

@pasalamota:

Ajjajjaj. Ez durva apukám. ...csöpögű faszú!? ...hát ezt még nem hallottam. Nem vagy szimpatikus, apukám. Sőt.

Egy nyelvet nem igazán lehet helyesen vagy helytelenül beszélni. Bár rengetek nyelvjárás eltérhet az irodalmitól, amennyiben a szabályrendszerük konzisztens nem mondhatjuk, hogy helytelenek. Ez igaz mind a nyelvtanra, mind a kiejtésre. A nyelvek persze változnak is és több ágra bomlanak. A "tipikus" cigány beszéd - ha egyáltalán van ilyen - pont annyira helytelen az irodalmi magyarhoz képest mint amennyire az a te hozzászólásod az Ómagyar Mária-siralomhoz képest.

A négerek az angolt? Az ősi szászok ingencsak néztek volna, hogy mondjuk Erszébet királynő mit művel a nyelvükkel. Hol vannak, mondjuk a ragok?

A genetikusok kimutatták? Megnézném. Forrás?

Árják: indoeurópai népcsoport, Közép-Ázsia felől hodította meg india nagy részét. Azelőtt nem éltek ott indoeurópaiak
Cigánynok: indiából származó indoeurópai népcsoport.
Tehát...

Bocs, azt hiszem, egy kicsit túltoltam.

altoid · http://altoid.inda.hu/ 2010.09.06. 11:01:33

@Rotfuchs: Latszik, hogy nem sok dolgod volt (igazi) afrikaiakkal. Ha tudnad, hogy mekkora becsulete van naluk a tanulasnak!

booo 2010.09.06. 11:02:08

Most látom hogy címlapos... mi lesz itt, ajaj :)

ziza133 2010.09.06. 11:03:19

Ez most kurva gyenge lett :\
Elso szar cikk a modoroson, vegig sem birtam olvasni...(..asit..)

Rotfuchs 2010.09.06. 11:04:51

Amúgy a cikk tényleg nem a jobbak közül való, elég ritka az az "árja" aki így gondolkozik (én személy szerint eggyel sem találkoztam). A másik amit már valaki említett, pont a finneknél, baltiaknál van igen sok szőke, hogy a szlávokat ne említsem. Az árja amúgy is indoiráni eredetű nép/ideológia/genetikai örökség. Sőt az árjaságot komolyabb szinten művelők számára kötelező újpogányság alapmitológiája regéli el azt, hogy az Ázsiából érkező harcosok hogyan zúzták le békés, szőke földművelőket.

A modorosblogon általában sokkal tipikusabb elemek vannak, ez most nem jött be túlzottan.

altoid · http://altoid.inda.hu/ 2010.09.06. 11:06:37

@pasalamota: Te megis hany negert ismers szemelyesen? Mert en jo parat. Amit meg a fejlett tarsadalmakrol, tudomanyrol irsz Afrikaban... Haver, volt mar a kezedben torikonyv? Okori Egyiptom, Nubia mond valamit? Arab csillagaszat, orvostudomany, kemia? Azert ha te vagy a muvelt europai, az ilyesmirol tudni kene, nem?

Silent Bob 2010.09.06. 11:08:12

@Balage01:
Őszintén szólva ennyire nem érdekel. :) De ha valóban így van, az menő, mert én szőke kék(eszöld) szemű vagyok.

Modor Tibi · http://modoros.blog.hu 2010.09.06. 11:09:49

Tibi bazmeg, ez kurva gyenge lett. Általában mindegyik jó, de ez a mai nem, meg volt a múlt héten is pár szar. Ideje pihenni, monnyonle. Ilyen ember nincs is, pedig ismerek pár szőkét, de tökre nem ilyenek. Szerintem csak kitaláltad, mert éppen nem volt miről írni. Szerintem vedd le a postot. Köszi.

Maradok hű olvasód,
János.

scrat 2010.09.06. 11:09:57

Ha a teremtőnek cinikus hangulatban van, akkor a 188 magas, szőke szemű - kék hajú, kisportolt germán félistenből homoszexuálist kreál.

Balage01 2010.09.06. 11:10:09

vajon mi hátráltatja a cigányokat a felemelkedésben?
nem csupán a kék szem, szőke haj hiánya, ez itt kőkemény genetika.
kell lennie különbségnek az emberek közt.

sorica123 (törölt) 2010.09.06. 11:10:18

@pasalamota: és te kutya vagy? CACIB-plecsnit neked, aztán mehetsz is!
@átlátó: ez meg a ők mizériájuk, hogy áránszőkének kell lenni, mert az a menő. Igaz, tök sárgának néz ki az egész nő tőle, de hát na és, az úgy elegantos, slussz:)
@aszterixagall: az ilyen fajelméletektől én is agyhúgykövet kapok... ezer tényező szól bele abba, hogy milyen lesz egy civilizáció. Arról nem beszélve, hogy ki mondja meg, hogy egy törzsi világnál fejlettebb egy városiasodott civilizáció? Szóval attól, hogy az északiak szükségből ráálltak arra, hogy mindent nekik kell feltalálni, nem kell hanyattesni, hogy na akkor ők a legfaszább népség a világon. Teljesen relatív egy társadalom fejlettsége, és nem is ez a szempont, hanem, hogy mennyire élhető, mennyire van jól 'összerakva'.

scrat 2010.09.06. 11:11:07

Fedvény: teremtő

MagyarZizzi (törölt) 2010.09.06. 11:13:12

Azoknak, akik nem hiszik: létezik ilyen nagyberűs Árja, én is ismertem egyet, de nem volt olyan rémes, mint amennyire a posztból annak tűnik. Ami azt illeti, nagyon jól kijöttünk egymással. Akkor még nem tudtam, hogy cigányok is vannak a családfámon, így nem tudhatta ő sem -- gőzöm nincs róla, most mit szólna hozzá.

Kassian 2010.09.06. 11:13:31

Érdekes, vicces poszt. Különös tekintettel arra, hogy az "árja" mint elfogadott tudományos terminus nem létezik. Maximum neonáci körökben...

Balage01 2010.09.06. 11:14:40

@sorica123:
egy afrikai törzsnél lakjál, meg fogod tudni, mi a különbség. :D
mi az h relatív, mi a fejlett?!? hülyeség

pasalamota 2010.09.06. 11:15:27

Ostoba vagy altoid. A négerekről írtam. Egyiptomban mennyi néger volt? Esetleg rabszolgák lehettek volna

Rotfuchs 2010.09.06. 11:16:05

@altoid: 1. volt dolgom, habár nem sokkal, és kimondottan nem ez alapján ítélek. Mert nem tipikus esetek.

Valamint nem állítom, hogy az afrikaiak között nincs becsülete a tanulásnak, esetleg azt, hogy lusták lennének vagy valami XIX. századi sztereotípiát.

Azonban az statisztikai (!) tény, hogy jelenleg az afrikai országok nem a tudomány fellegvárai és ennek nem személyes vagy genetikai okai vannak; hanem egyrészt a helyzet (szegénység, betegség, háború), másrészt pont azok az okok ami miatt nem tudnak kilépni ebből, ezek között pedig előkelő helyet foglal el a törzsi alapú nacionalizmus, a fekete (főként bantu) felsőbbrendűségtudat, valamint az uralkodó osztály által erőltetett antikolonializmus. Ez utóbbi pedig majdnem annyira káros, mint a kommunista országok elszigetelődése.

A másik része pedig igenis az, hogy a tudománynak, tudásnak sokfelé nincs tisztelete. Elsősorban az afroamerikaiakra gondolok, de sok afrikai területen is. Ha a kelet-ázsiai országokhoz viszonyítunk, nincs meg az a kulturális, társadalmi háttér ami lehetővé tenné azt az elpuhult Európa számára is szinte felfoghatatlan erőfeszítést, ami szükséges a felzárkózáshoz.

pasalamota 2010.09.06. 11:18:54

Nagyon buta vagy sorica123. Próbálj meg párhuzamot vonni, nem szó szerint kell érteni.

altoid · http://altoid.inda.hu/ 2010.09.06. 11:19:45

@pasalamota: Te vagy ostoba. Nubiaban kizarolag negerek eltek, es kb olyan fejlett volt mint Egyiptom.

Styxx 2010.09.06. 11:20:23

@csoko20:
"Azért ki ne szeretne néger nő seggéről kokaint szívni, vagy valami kreol picsával hemperegni."
Én szeretnék, meg is buktam az árja teszten. Egy igazi árja szőke fiú seggéből szívja a kokaint, mint tette néhai Jörg Haider.

altoid · http://altoid.inda.hu/ 2010.09.06. 11:23:11

@Rotfuchs: Fogsz te meg nagyokat nezni, ugy otven ev mulva...;)

scsaba1 2010.09.06. 11:23:58

@sorica123:

Tölts el mondjuk két-két évet mindkét helyen, és mindjárt tudni fogod a választ. A törzsi-ősközösségi életforma csak a kényelmes karosszékből olyan szimpatikus és kívánatos.
Téged mondjuk szerintem az első hónap végén karóba húznának, mert beszólnál a törzsfőnök-pátriárkának vagy a varázslónak...

Rotfuchs 2010.09.06. 11:29:08

@altoid: Amúgy voltak persze fejlett államalakulatok.

Egyiptomot megemlíteni gáz. Núbia, Punt belefér. Az akszúmi királyság, amiből etiópia lett, viszont ezek közül egyik sem "néger civilizáció".

Arra is vannak példák: Ghána, Zimbabwe ősi királyságok. Ugyanakkor azt is érdemes észrevenni, hogy ezek az államok civilizáció terén még az amerikai társaikkal is nehezen állnak egy szinten.

És egyáltalán nem ősibbek azoknál, annak ellenére, hogy amikor Amerikába még épphogy betértek az első vándorló telepesek, Afrikában már tízezer éveket számolt a kultúra.

Ezek az államok fejlettebbek voltak az indián civilizációknál sok téren (hadászat, fémmegmunkálás), de ez olyan előny, mint ahogy a mongolok fejlettebbek az antik görögöknél. Soha nem hoztak létre valódi, magasszintű civilizációt, folyamatosan dúltak a vad törzsi háborúk (persze hol nem, de ők soha nem emelkedtek felül ezen) és mellesleg két afrikai (szubszaharai) rassz volt, csak az egyik majdnem teljesen kiirtotta a másikat és nem az őskorban, hanem a fejlett történelmi időkben (középkor, újkor, sőt a modern kor eleje).

Ugyanakkor egyfajta önigazolásképpen, mint Szvatoplukot, most előbányásszák ezeket a kultúrákat, és úgy tesznek mintha erre lehetne úgy építkezni, mint az európai kultúrára. A kettő közel sem egyenrangú és a XX. század legnagyobb bűntényei közé tartozik, ahogy először gyarmatosították, majd ami sajnos talán még rosszabb, nem felemelték, hanem egyszerűen magukra hagyták az Afrikát.

Egyszerűen a helyi társadalom nem állt készen az önrendelkezésre.

altoid · http://altoid.inda.hu/ 2010.09.06. 11:30:51

@scsaba1: Hat en mar voltam (igaz csak latogatoban) un "primitiv" torzsnel. Szegenyek voltak, igaz. Nehezen eltek, igaz. Nem cserelnek veluk, igaz. Viszont emellett tok normalis emberek voltak, barmirol el lehetett veluk dumalni, poenkodni, szoval ha nincs a kornyezet, fel sem tunt volna, hogy ok "nem civilizaltak"

Rotfuchs 2010.09.06. 11:35:18

@altoid: A Próféta szóljon belőled. :)

Sajnos egyelőre a lehetőségekhez képest minden téren alulreprezentáltak az afrikaiak.

Ami pedig nem csak számukra szomorú, hogy a fejlődő országok lakossága pusztán a népességével globális dominanciát szerezhet. A technikai, műszaki szinten magasabban álló országok sorsát gyakorlatilag megpecsételheti önnön tehetetlenségük, hogy nem tudnak mit kezdeni az ön- és természetkizsákmányoló harmadik világgal. Amihez még hozzájön a bűntudat, a belső megosztottság stb.

Miközben a Nyugat, sőt már a Kelet is hirdeti a környezettudatosságot, a népességszabályzást; addig a Dél egyszerűen túlnövi őket.

altoid · http://altoid.inda.hu/ 2010.09.06. 11:35:19

@Rotfuchs: Viszont, ha nincs a "feher" civilizacio, iparosodas, atombomba, stb., most nem kene attol rettegnunk, hogy teljesen elpusztitjuk a foldet. Persze van amiben igazad van, de minden eremnek ket oldala van.

pasalamota 2010.09.06. 11:36:29

@altoid: akkor költözz oda vagy egy cigánytelepre Borsodban. Kíváncsi vagyok meddig bírod.
Persze rendesek veled egy ideig mert számítanak valamire. Azután ha nincs mit kapni, akkor kijön a törzsi düh és a primitív attitűd. Szívesen végignézném, amint elszórakoznak veled.

tundrazuzmo (törölt) 2010.09.06. 11:36:56

Én nem szeretnék europid árja lenni, mert már az vagyok. Semmi előnyöm nem volt eddig belőle, igaz, hátrányom sem.

Kt dologra várok választ Petőfi vonatkozó idezétéből: "Habár felül a gálya, s alul a víznek árja, azért a víz az úr..."

1. Miért ül fel a gálya?
2. Miért árja?
:)

Rotfuchs 2010.09.06. 11:37:29

@altoid: Núbia azért volt kb. olyan fejlett mint Egyiptom, mert tükörkultúra volt. Lemásolták a fejlett északi szomszédot (kissé módosítva, de inkább egy az egyben :) ), ez az amit ma is meg kellene tenniük a szubszaharai népeknek, csak sajnos nem élnek vele.

WOWBAGGER 2010.09.06. 11:41:25

@altoid:

Te szerencsétlen kamú divat bibsi, családod askenázi ágát emlegeted,ilyet csak a huszad "zsidók" szoktak itt pesten és a neten....bazzmeg a hozzád hasonlatosok és a hozzátok dörgölőző filoszemita gyökerek miatt utálnak minket mindenhol.....ráadásul a kommentjeidből az is kiderül,hogy alulművelet vagy ... egy teljesen idióta poszton akarsz világmegváltó bölcs lenni, te idióta.

csoko20 2010.09.06. 11:42:29

@Styxx: És a pár éve kinyírt Pim Fortuyn, a holland szélső jobbos. Nem az hogy szőke srácot, hanem egy echte négert tartott otthon bikának. Ernst Röhm és a kisfiúk...
Ez biztos valami über-übermensch szokás:)
Én is szeretem a változatosságot, de csakis kizárólag puncifronton:)

pasalamota 2010.09.06. 11:44:27

@Rotfuchs: Igaz. Eljött a mennyiség uralmának az ideje. Ezt a sunyi Marx úgy fordította ki, hogy a mennyiségi változások minőségibe csapnak át. Lett is belőle proletárdiktatúra (alacsony minőség). Most ennek a továbbfejlesztése van. Már sok prolit termeltek ki, akikkel ezeket az új (agymosó) faji egyenlősdi maszlagokat is el lehet hitetni (lásd a hollywoodi filmeket). Aztán egyszer csak a sok proli feleszmél, hogy a gyorsan szaporodó félállati létformák elveszik majd az életterüket. És jöhet a globális törzsi vész...

Rotfuchs 2010.09.06. 11:44:38

@altoid: igen, csakhogy akkor nincs magas élettartam, tudoányos, szellemi fejlődés (ugye azt remélem belátjuk, hogy a természettudományok az "igazi" tudomány).

Azon lehet vitatkozni, hogy a civilizáció jó-e vagy sem, viszont létezik. :)

És nem a civilizáció a baj, hanem a természet kizsákmányolása, ami jelenleg pontosan a félcivilizált területekre jellemző.

Egyáltalán nem az ő hibájuk, ez tény. Hiszen a kevésbé szerencsésektől nincs senkinek joga megtagadni a jobb élet reményét; de az erőfeszítéseket koordinálni kell, mert egyébként végzetesek lesznek.

Három alapelv érvényesülhet itt.

1. A népesség növekedését mindenütt le kell szorítani. Az fizikai/biológiai szükséglet.

2. A gazdaságnak biztosítani kell kereteket, hogy felszámolja az irracionális különbségeket a régiók között. Ez csak idő kérdése, ha hagyják.

3. Meg kell szüntetni az erőforrások pazarlását Törzsi, vallási háborúk; korrupt, hazug kormányzat.
Nagyrészt ezek kötik béklyóba a fejlődő világot. Sok esetben persze mögöttük a fejlett világ önzése áll, de közvetlenül ezek okozzák a tüneteket.

Augustin 2010.09.06. 11:46:16

@csoko20: "Én is szeretem a változatosságot, de csakis kizárólag puncifronton:) "

Ugyan, dehogy. Csak nem mered még felvállalni, hogy a fütykösöket (is) kívánod.:)

WOWBAGGER 2010.09.06. 11:47:16

Tényleg az "urbanista felvilágosult modoros pesti divat zsidó" volt már itt ezen a szaron ?

altoid · http://altoid.inda.hu/ 2010.09.06. 11:48:47

@Rotfuchs: Amit leirtal, azzal csak egyeterteni tudok. Csak azt nem szabad, hogy bonyolult osszefuggeseket leegyszerusitsunk arra, hogy: "mer' a niggerek primitivek"

vangogh? 2010.09.06. 11:49:58

nnnaaa...beindult a zsidózás is:)

feszülten figyelek :D

altoid · http://altoid.inda.hu/ 2010.09.06. 11:52:17

@WOWBAGGER: Latom elokerult a VEGSO ERV! Na akkor en behuzott farokkal haza is kullogok... :))))

afromagyar · http://afromagyar.blog.hu/ 2010.09.06. 11:54:24

Nem,inkabb nem fogom elolvasni a hozzaszolasokat.

Kassian 2010.09.06. 12:04:17

@WOWBAGGER: Szerintem nem az általad emlegetett zsidóság miatt utálnak minket (ha utálnak egyáltalán), hanem elsősorban az olyan szellemileg visszamaradott baromfaszok miatt, mint pl. te.

csoko20 2010.09.06. 12:04:46

@Augustin: Hát, szőke, kékszemű vagyok meg van bennem egy csipetnyi rasszizmus is - csakis egészséges mértékkel.
Így a hetero büszkeség napja után már nem tartok semmit sem kizártnak...:)

Augustin 2010.09.06. 12:05:34

Én azon csodálxom, hogy még nem került elő a klímaelmélet, miszerint bizonyos népek azért nem tudtak fejlődni, mert egyszerűen szar az éghajlat ott, ahol élnek, és minden idejüket a létfenntartás cseszi el. (PL: eszkimó-afrikai)

Midbár 2010.09.06. 12:07:46

@WOWBAGGER: Mesélj, öntsd ki a lelked!

RAMBO · http://szolo.blog.hu 2010.09.06. 12:12:23

@Augustin: is, ha így nagyobb eséJem van. :DDDDD

Silent Bob 2010.09.06. 12:15:29

@vangogh?: Méghozzá zsidók zsidózzák egymást. Zseniális, hol a popcorn? XD

altoid · http://altoid.inda.hu/ 2010.09.06. 12:17:40

@Silent Bob: Ja, ez mondjuk nekem is uj... Eloszor le sem esett, hogy mi a baja a faszinak.

GERI87 2010.09.06. 12:18:53

Hát ezt most nemtom hova tenni.
ILYEN NINCS!

Soha senkitől nem hallottam még hogy ő ezért ez meg az lenne...

Ez most olyan fikázós lett.

Publius Decius Mus 2010.09.06. 12:20:18

Felvetted a Modor Tibi művésznevet. Építettél a cikkben féligazságokból, meg baromságokból egy kitalált embert. Aztán jogosan megkritzáltad. Büszke lehetsz magadra, te kis komplexusos!

GERI87 2010.09.06. 12:21:41

@Pszientológus:
Ez mondjuk igaz.

@csoko20:

"Azért ki ne szeretne néger nő seggéről kokaint szívni, vagy valami kreol picsával hemperegni."

Én nem.
Sőt senkinek a seggéről nem szeretnék kokót szívni:)

theo 2010.09.06. 12:24:30

@GERI87: Akkor ott van neked a kreol picsa :)

Rotfuchs 2010.09.06. 12:25:09

@derelye vágó: Ugye ezt azért nem gondolod komolyan? :)

Az afrikaiak ugyanolyan erőszakos, harcos népek voltak, mint bárhol máshol a világon, ha nem keményebbek.

Azért a törzsi rivalizálást, a népirtást meg ilyesmit ne akarjuk az európaiakra kenni.

vágner 2010.09.06. 12:25:25

Senki nem érti? Ez az írás úgy szól az árjákról, ahogy a Balázsról szóló Balázsról. Én csak azt nem értem ez miért kellett.

GERI87 2010.09.06. 12:27:35

@Sieg:
Khm..bizony csak japán meg Korea az erópai civilizációs vivmányok átvételével meg másolásával vitte oda ahol most tart.
De ettől függetlenül elértek valamit.
(Többet mint mi)

Az egyetemes részhez meg annyit hogy másfél milliárd kínai meg majdnem annyi indiai meg százmillió japán közül került ki az a néhány okos ázsiai aki most a 300 milliós amerikában él dolgozik tanul stb. NEM az ottani néhánymilliós ázsiai közösségből.
Így az arányok már mások., mondhatni átlagosak.
De elismerem hogy szorgalmuk az van:)

nyílméregbéka 2010.09.06. 12:28:23

Várjatok, írok mondok jobbat:

"Ez micsoda egy rasszista poszt! Hát EZÉRT TART ITT EZ AZ ORSZÁG: mert mindenkit a külsőségekről ítélünk meg! Hogy ki szőke, ki barna, kinek mekkora kocsija van. Te biztosan szívesen szegregálnád a barnákat, ugye posztoló!
Tudd meg, hogy én fekete hajú és barna szemű vagyok, de két diplomám és három nyelvvizsgám van. Három gyerekem mind barna, és színjeles tanuló! Te elmondhatod-e ezt magadról?!
Ugye nem! Akkor meg ne ítélkezz mások felett!"

Címlapos, ergo estig meglesz a 600 komment, köztük tuti szó szerint a fenti is :-D

csoko20 2010.09.06. 12:28:27

@GERI87: Pedig jó, kibaszott drága, de jó....:)
Csak ezért többnyire árja országok kuplerájaiba kell menni és nem feltétlen Mozambikba.

scsaba1 2010.09.06. 12:29:27

@Silent Bob:

Hát igen, nincs is rosszabb az antiszemita zsidónál... :D

GERI87 2010.09.06. 12:34:18

@altoid: Okori "Egyiptom, Nubia mond valamit? Arab csillagaszat, orvostudomany, kemia?"

Ők nem négerek voltak:D
Az arab az europid..

GERI87 2010.09.06. 12:37:16

@sorica123: "Arról nem beszélve, hogy ki mondja meg, hogy egy törzsi világnál fejlettebb egy városiasodott civilizáció? "

Hát mondjuk az élelemszerzésre fordított idő tekintetében mi jobban állunk szerintem:D
Ezt nevezhetjük fejlettségnek:)

zoleee23 Hát én sírtam a nevetéstől xD-->> · http://koponyeg.hu/jatek/b80188e9 2010.09.06. 12:46:41

Viszont egyes törzseket az oroszlánok edzenek:D ők nem olyan lusták mint a városiak..

GERI87 2010.09.06. 12:50:25

Szerintem meg az is fasság azért hogyha valaki a lakásából ossza az észt meg nácizik azokra akik a TV-ben mutatott kép meg a pár idekerült és itt tanuló néger, ázsiai alapján még nem hajlandóak egyből mindent benyelni meg vakon elhinni dolgokat.

Én pár buznyák amcsi film alapján amiben van néger orvos ügyvéf jogász stb..
meg pár tehetséges néger diák alapján akik itt tanulnak, nem fogok messzemenő következtetéseket levonni a négerekről sem más nem európaiakról.
mert ezek a képek, példák nem feltétlenül a valóság pontos lenyomatai.
Pl: mittomén 10000 európában tanuló fekete diák által mutatott kép áll szemben lassan 1milliárd csoró szegény fejlődésképtelen afrikai négerrel.

De a 30 milliós afroamerikai réteg is vihette volna többre csak az elmúlt 50 évben.

A baj náluk az hogy még mindig ott tartanak hogy azt hiszik kizárólag a zene és a sport az amivel ki tudna törni.
saját magukat is lekicsinylik azért is mert áldozatnak lenni könnyebb szerep és sokszor kifizetődöbb (pl pozitív diszkrimináció stb) mint egyenlőnek leni és feltörni...

д · http://www.hovane.blogspot.com/ 2010.09.06. 12:50:37

van itt minden: kultúra, fajelmélet, eugenetika, rasszizmus, antirasszizmus, civilizáltság mértéke... :D

A civilizált ember az, akinek van fürdőszobája. A kulturált ember használja is.

GERI87 2010.09.06. 12:52:10

@theo: Nem fogok direkt kreol picsára vadászni:)

Augustin 2010.09.06. 13:03:24

@afromagyar: Te inkább élvezd az életet itt Magyarországon, tekintve, hogy még kevesen vagytok, ezért egzotikumnak számítotok, így könnyebb becsajozni/pasizni. Egy-két generáció múlva, amikor már teljesen átlagos látvány lesz egy afro nemcsak Budapesten, hanem vidéki kisvárosokban is, már nem lesz nektek akkora királyság az ittlét, mert hétköznapiak lesztek.

GERI87 2010.09.06. 13:05:54

@Augustin:
Ezt mire alapozod?
Mármint miért lenne több néger itt?

Már önmagában az hogy a rasszok eltűnnek majd, vagy minden rassz lesz majd mindenhol, az is hülye feltételezés.

Augustin 2010.09.06. 13:08:42

@Rotfuchs: "Az afrikaiak ugyanolyan erőszakos, harcos népek voltak, mint bárhol máshol a világon, ha nem keményebbek. "

Hát ja. Ki tudja. Lehet, hogy ha az afrikaiak lettek volna ilyen fejlettek, mint az európaiak, akkor ők gyarmatosítják Európát. Vagy ha a maják, akkor most Madridban állnának a piramisaik, és hispánokat áldoznának Kukulcannak, vagy Ixcelnek.

Rotfuchs 2010.09.06. 13:09:15

@GERI87: Nem feltételezés, tapasztalat. :)

Amúgy azért több, mert többen vannak, gyorsabban szaporodnak, és mivel otthon rossz, ideköltöznek.

Augustin 2010.09.06. 13:12:55

@GERI87: "Mármint miért lenne több néger itt?"

Hát mittudom én: Miért ne lenne? Európában mindenhol egyre többen vannak, vagy nem? Annál az egyszerű oknál fogva, mert itt jobb az élet, és egy olyan helyre vándorolni, ahol jobb, egy teljesen értelmes döntés, és mivel úgy gondolom, hogy a feketék sem hülyék, ezért rájönnek, hogy mennyivel jobb Európában élni, mint náluk. Csak ezért.

2010.09.06. 13:16:53

A német iskolákban a vietnámi gyerek teljesítenek a legjobban, előmenetelben verhetetlenek. Miért? Nem tudni, de ha 1 vietami van az oszályban az az osztályelső.

Ez tény.

Utánuk a németek jönnek, legvégül a törökök.
Na most a törököknek és a vietnamiaknak is fekete hajuk és szemük van.

GERI87 2010.09.06. 13:18:55

@Rotfuchs:
Ejj de rasszista vagy:)
Szerintem ehhez lesz az európai "bennszülötteknek" egy két szava:)

@Augustin:
Ez addig fog tartani amig az adott országok rá nem jönnek hogy ez nem lesz igy jó és korlátozzák a bevándorlást.
ha meg lebasszák akkor jön a nép és megmondja hogy "eveszik a munkát" ha akkor is csak legyintenek akkor meg majd jön egy kopasz vagy bajszos és szépen elmagyarázza hogy miért is jó az egypártrendszer..
teccikérteni?

ugyhogy a saját érdekünkben remélem hogy nem lesz több néger ázsiai arab stb vén kontinensünkön:)

Panther_V · http://kigondoltam.blog.hu 2010.09.06. 13:19:57

@Augustin:

Akkor viszont Afrika kiürül, s a megmaradt néhány árja nyugodtan eheti a banánt a fáról ágyékkötôben, s napszemüvegben.

GERI87 2010.09.06. 13:21:56

@Frengi: Miért?
A kultúrájuk miatt.
Meg mert más közegben vannak, mert "mások" ezért nekik "jobbnak kell lenniük", "meg kell mutatniuk"
Bizonyítási vágy....
Ha vietnámi környezetben lennének lehet nem lennének ennyire jók.

Rotfuchs 2010.09.06. 13:25:38

@GERI87: fogalmam sincs, hogy mit találtál abban a hozzászólásban ami rasszista...

@Frengi: Dehogynem tudni. Teljesítménykényszer. Az ázsiai szülők elvárják, hogy a gyerekük tanuljon. A német szülők, már legfeljebb, hogy "megvalósítsa önmagát", a törökök pedig fontosabbnak tartják a "törökséget", a kultúrájukat és a hagyományokat, mint az érvényesülést. Ez egyébként a szubszaharai népek problémája is. Valamint, hogy a gazdasági/műszaki/tudományos pályával szemben náluk a sport és a zene jelenti a felemelkedés alapeszközét.

SzocsO 2010.09.06. 13:25:50

Hopp, most épp egy thai lánnyal járok, akkor máris áruló vagyok, hehe : )
Vagyis már régen elárultam a vérem, mert előtte volt kínai cica, meg cigánylány is. Hiába, engem mindig is az egzotikumok vonzottak, a kese fehér lányok sose nem jöttek be.

Augustin 2010.09.06. 13:26:33

@Frengi: "Utánuk a németek jönnek, legvégül a törökök.
Na most a törököknek és a vietnamiaknak is fekete hajuk és szemük van. "

Bocsi, de ez tök fölösleges hsz volt. Ha végigolvasod, akkor látod, hogy szinte mindenki csak poénkodik azon, hogy a szöszik a legokosabbak. A szerző is.

Rotfuchs 2010.09.06. 13:26:38

@Rotfuchs: Amúgy ez a komment valóban sztereotipikus volt, de az előző nem...

2010.09.06. 13:27:17

Érdekes, hogy miért van az, hogy néger nők szőkére festik a hajukat, egyenesítik, a kinaiak euróapaira operáltatják a szemüket. (fordítva még nem hallottam, bár a szoli meg a tartóshullám előfordul).

Nekem kék a szemem, mindig barnát szerettem volna, vettem is kontakt lencsét, de nem állt jól, igaz nem volt szép sötét, csak világos barna.

A gyerekek között van kék és barna is, de a kicsin kiütközött a calabriai rokonság, igaz ő 196 magas. Szép kis keveredés.

Augustin 2010.09.06. 13:28:18

@Panther_V: Dehogy ürül. Ott is a lehető legkülönbözőbb értelmi színvonalú emberkékből tevődik össze a populáció.

GERI87 2010.09.06. 13:29:02

@GERI87:
Ha a francia borosgazda azt látja hogy az életszínvonala romlásával párhuzamosan több arab, néger stb bevándorló is él franciahonban akkor a józan paraszti eszével összekapcsolja a kettőt és a kedves Franszóá bácsi csizmát húz meg egyenruhát és nagyon nem lesz kedves velük:)

Függetlenül attól hogy van e a kettő közt valódi össefüggés vagy nincs.

És mivel a marokkoi habib valószínüleg nem azért hagyta el hazáját mert atomfizikusként nem fizették meg hanem mert csökkent a birkapásztorok iránti piaci igény ezért erre van némi esély....

Panther_V · http://kigondoltam.blog.hu 2010.09.06. 13:30:47

@Augustin:

Akkor létrehozom az új Rómát (V. Birodalom vagy VI.) és a maradék oroszlánnal megetetem a maradék feketét. Aztán iszom egy kávét, s eszem egy banánt, s unatkozok mint egy rendes árja.

GERI87 2010.09.06. 13:31:02

@Rotfuchs: "fogalmam sincs, hogy mit találtál abban a hozzászólásban ami rasszista..."

Semmit.
csak gondoltam lehet lesz akinek csipi a szemét hogy azt mered irni hogy gyorsabban szaporodnak:)

Rotfuchs 2010.09.06. 13:31:53

@GERI87: nem feltétlenül. Sokszor előfordul, hogy vietnámi kardiológus szolgálja ki a mezei német ápolót a közértben.

2010.09.06. 13:35:47

@Augustin: na most az van, hogy a vietnami gyerekek nagyon jól tanulnak az iskolában,a szüleik viszont a legjobb műkörmösök. (senkinek sem ajánlom hogy árja műkörmöshöz menjen, mert nagyon rosszul jár).
Miért van ez így?
Ki tudja,de nem is érdekel senkit.

A következő nemzedének vietnami tudósok fel fogják fedezni a műköröm készítő automatát.

Augustin 2010.09.06. 13:35:50

@GERI87: jahogy attól tartasz, hogy az európaiaknak tele lesz a hócipőjük a bevándorlókkal, ezért hatalomra juttatnak egy II. Hitlert, és onnantól szívás lesz a mi életünk is, mert diktatúrákban fogunk élni. Az tényleg beszarás lenne.

csi szi 2010.09.06. 13:36:24

@Augustin: Ha a nagyanyámnak kereke lett volna...

Rotfuchs 2010.09.06. 13:36:46

@GERI87: ez egy statisztikai adat. Meg lehet nézni az egy főre jutó születések számát. Egy tipp: nem Németország vezeti, de nem is Kína.

A modern viszonyok között embertelen, fenntarthatatlan a népszaporulat ami az arab és néger országokban jellemző. Mondhatnám, hogy katasztrófához fog vezetni, de pontatlan lennék, mert már folyik is több helyen a katasztrófa. És igen, nem CSAK emiatt, de a népszaporulat jelentőse közrejátszik; és biztosítéka annak, hogy a probléma a jövőben eszkalálódik.

Érdemes megnézni a két világháború előtti államalakulatok népességi sorrendjét.

en.wikipedia.org/wiki/List_of_countries_by_population_in_1900

Legalábbis elgondolkodtató.

Jamal_Fraser 2010.09.06. 13:37:01

Nos, én is ilyen szép árja náci vagyok, ellenben szeretem a szép gyapjas, barna bőrű leányokat, ejjno! De ezek szerint Tibor te is effajta semi-cigány-gyapjas hódító vagy! Netán olasz?

A poszt amúgy passzol, mint mindig.

GERI87 2010.09.06. 13:39:36

@Rotfuchs: @Rotfuchs:
Nem ez az általános szerintem.
Nyilván egy gazdagabb országban mindenért jobban fizetnek.
Franszóát és Jürgent nem fogja érdekelni hogy miféle szakmája van ha meg ők is kardiologusok már személyes ügy is lesz a go out.

Augustin 2010.09.06. 13:39:43

@Frengi: Hát műkörömre nem vágyom. De ha nem haragszol, honnan tudod, hogy a műkörmösöd árja-e?

Akár mit is mondasz, kozmetikusban a skandináv melegek a felülmúlhatatlanok.:D

GERI87 2010.09.06. 13:43:20

@Augustin:
Többnyire.

@Rotfuchs:
"A modern viszonyok között embertelen, fenntarthatatlan a népszaporulat"

Egyetértek.
De sajnos a nemzetközi születésszabályozásra kicsi az esély:(

Még nálunk is sírnak hogy csökken a népesség és...jaj istenem..majd csak 8 millióan leszünk!
ÉS?
Szerintem ez nem baj.
nyilván lesz egy cumibb időszak az elöregedés miatt amikor smég több lesz az eltartott mint ma...de a kevesebb ember szerintem elöny inkább.

Jerky_Master 2010.09.06. 13:45:08

@Frengi: az nem áll jól a néger nőknek. ők úgy szexik, ahogy vannak. vanília illatú, feketeszőrös, tehén nagy pinával. viszont általában hatalmas nagy a talpuk, abból lefaraghatnának.

@MagyarZizzi: mégsem a cigányok találták ki a nácizmust, hanem a szanaszét keveredett európaiak egy része.

GERI87 2010.09.06. 13:45:23

A természet megoldja:
Ha egy faj túlszaporodik és feléli erőforrásait akkor lecsap..
Csak nehogy a farok rossz oldalán álljunk mi itt európában.

Hal Stanton 2010.09.06. 13:46:48

Sosem mertem volna gondolni, hogy egy címoldalas cikk lesz egyszer csak a Modoroson Szaddam Husszeinről, meg hogy akkor örökölje mindenki a szemöldökét. Gyertek tüntetni a Modorosblog székháza elé!

Jerky_Master 2010.09.06. 13:56:19

@GERI87: márpedig a faros csupasz, és nem szőrös felén leszünk, amint Irán atomfegyverre és a Shahab-3-asoknál is fejlettebb hordozó rakétákra tesz szert, a Hamaszt pedig Európa felé is vezérli.
Továbbá, amikor Ny-Eu sokmilliós muzulmán közössége egyszer csak fellép.

pollio 2010.09.06. 14:03:29

Emléxem, amikor Görögországban éltem nyolc hónapig, általában simán helyinek, vagy olasznak néztek. Egyszer egy buszvezető elkezdett hozzám görögül karattyolni, mire mondtam neki, hogy nem beszélek görögül, mire ő csak ennyit mondott:
- Ahaaa! Forza Italia!

Egyébként nagyon szeretem a mediterrán embereket, kedvesek, temperamentumosak, tudják élni az életet, stb. Őszintén bevallom, kimondottan jól esett, hogy magyar létemre nem lógtam ki közülük. Otthon éreztem ott magam.

Ezzel szemben előtte 5 évig Angliában éltem, ott kb. két év után adtam fel a "megpróbálok beilleszkedni" c. játékot. Nagyon éreztem, hogy nem vagyok otthon, hogy kilógok a sorból, de egy idő után, mire megismertem az angolokat, kezdtem ennek kifejezetten örülni!

Visszatérve Magyarországra azt látom, hogy itthon az emberek többsége nem érzi jól magát, viszont az ország egyik fele Északnyugat-Európába vágyik, a másik fele meg Dél-Európába. Az egyik olyannak szeretné látni az országot, mint Németország vagy Anglia, a másik meg olyannak, mint Olaszország, vagy Görögország. A két ellentétes törekvés pedig pont kiejti egymást, ezért nem történik semmi, csak marad a morgás, meg az elégedetlenség. Ahelyett, hogy Magyarok lennénk végre, és nem akarnánk mindig mások lenni.

GERI87 2010.09.06. 14:06:12

@Jerky_Master:
A franciák meg szépen harsogják a "mindenki francia aki franciaországban él" hülyeségüket és homokba dugják a fejüket, mire mindenki berág és ismét német tankok masíroznak Párizsban főképp arab gettóiban:)
Viking harcosok hada lepi el multikulti bünős városát Londont.
Finn katonák négereket mészárolnak Szentpétárvárott.
A nemzeti felhatalmáazási törvény miatt már 20 éve regnáló Orbán Viktor államelnökbajtárs pedig testvéri segítséget nyújt de elbassza és a Vízöntők Nemzeti Szövetsége veszi át a hatalmat hogy megoldja a cigánykérdést...

Jerky_Master 2010.09.06. 14:10:46

@GERI87: a francia és az amerikai igazi, valódi nemzeteszmény.
az arabkérdést máshogy kell megoldaniuk.
Hollandia is homokba dugja a fejét, Svájc már kevésbé.
de ha ez kellett Európának a 66 évvel ezelőtt történtek után, hát most megkapják. én meg jót röhögök.
lesz berágás megint.

GERI87 2010.09.06. 14:12:42

@pollio:
Szerintem meg azért szar mert nagyon is magyarok vagyunk:D
Vagy ez, vagy az a jó nekik, középút nincs.
csak széthúzás van.
Ha nincs akkor meg a másik be van tíltva:)
Nem azért szar mert mások akarunk lenni, hanem mert úgy akarunk élni mint nyugatabbra mások de anélkül hogy megváltoznánk, ami ugye nem fog menni.

Ez olyan mintha úgy akarnánk rendet csinálni a szobánkban hogy mindent szétbaszunk és bekenjük a falakat szarral.

pollio 2010.09.06. 14:13:03

@Pszientológus: Hol jó élni? Ahol meleg van, bazmeg, délen, ahol süt a nap, kék az ég, dévajok a nők, és buzuki hangja szól. Te meg menjél szépen föl északra és vorsprungoljál a techniken keresztül! Szereld nekünk a technikát, árja robot, hogy élvezhessük az életet! Köszike! :)

GERI87 2010.09.06. 14:18:39

@Jerky_Master:
A francia és az amerikai egyfajta nemzeteszmény, nem A nemzeteszmény.
Csak nembiztos hogy ami az újvilágban működik az itt is fog...

KopaszMercis 2010.09.06. 14:19:29

Az csak nekem tunt fel, hogy amikor fejlettseg, a tudomanyos eredmenyek, a kultura es a sikeresseg a szempont, akkor
Ha feherkhez merjuk a feketeket akkor ez egy objektiv merce, es ez mutatja ki, hogy a feherek fejletebbek.
Ha zsidokhoz merjuk a fehereket, akkor meg ez egy nagy tetves budos zsidoosszeskuves, ahol a zsidok egymast segitik es sarbatiporjak a fehereket?

Amugy az USA meg mindig fejlettebb, mint Europa, es amithatjuk magunkat mindenfele szuk kisebbsegben levo orszagokkal, mint pl norvegia, hogy dehogyis, de azert boven az.. sokkal fejletebb. Nem egy neger uralkodik ott veletlenul eppen?

GERI87 2010.09.06. 14:22:30

@pollio:
Ha ott a hidegbe nem találták volna ki a légkondit neked is szarabb lenne délen te lusta izzadt pöcs:D
Nem lehet mindig csak faszt verni egész nap.

Az se jó ha állandóan 40 fok van, az nem inspirál túl sok mindenre..
Már Spanyolország Portugália Görögország se olyan fejlett mint északabbi társaik.

KopaszMercis 2010.09.06. 14:27:37

@GERI87:
Amugy ez megint olyan, hogy odafonn a hideg miatt megtanultak osszefogni es kozossegbe elni, es most ezzel lehet sikeresnek lenni.. Regen a Zsidoknak foldje nem lehetett csak a sefteles maradt nekik es le voltak nezve.. aztan fordult a kocka, es hirtelen az a csicska aki a foldon kapaval a kezeben bassza az anyjat, es az a meno aki a bankban ul a borfotelben. A szerencse forgando.. ha egyszer meg nagymacska elol kell menekulni valamiert jarmuvek es egyeb nyalanksagok nelkul, a szoke kekszem arjak hullani fognak mint a legyek.

A fejlettseg tehat valoban relativ...

GERI87 2010.09.06. 14:28:40

@KopaszMercis:
Egyszerüen azért jobb a fehét a feketénél amiért a zsidó jobb(?) a nem zsidónál...
(Lehetőség, kapcsolati tőke, pénz, életszinvonal, tanulás..)

jaj de kis butus vagy!!!:D

Szerinted amerika az elmúlt Obama kormányzás ideje alatt lett fejlett?:D
És azért mert fekete...huha ez már fekete felsőbbrendűség:D

De kis hülye vagy.

Imádod az afroamerikai zenét mi hogy így véded őket:)?

(egy kis általam kifejlesztett sztereotípia)

Jerky_Master 2010.09.06. 14:28:55

@GERI87: itt persze hogy nem működik. itt az működik, hogy SOHA nem tanulunk a történelmünkből, másokéból sem, ezért annak megismétlésére vagyunk kárhoztatva. és persze a bűnbakkeresés, másokra kenés. mert mi akkora qrvanagy árjaszittyák vagyunk.
Spanyolország sosem volt a legfejlettebb EU ország, de azért nézd meg Madridot. Kb. 40 évvel van Budapest előtt.:-P

@KopaszMercis: így igaz. az USA most relatív van bajban. magához képest. és most táncolnak ki belőle.

GERI87 2010.09.06. 14:31:43

@KopaszMercis:
Nem mert kereskedőnek lenni mindig jobb volt mint a földet túrni..
Nem is tudom az alföldi gazdának ki adott hitelt anno.....

Ahol a szőke él ott nincs oroszlán ha meg oda megy ahol van nem olyan hülye hogy fegyver nélkül menjen:D

GERI87 2010.09.06. 14:37:13

@Jerky_Master:
Ez nem jelenti azt hogy a kúltúrnemzeti identitás (ez van nálunk) rosszabb mint az államnemzeti..
Csak azt hogy mi balfaszok vagyunk:)

Lehetett volna anno egy "hungarus" nemzettudat olyan mint ami ma az usában van, de nem jött össze mert azt értették alatta hogy mindenki magyar lesz az is aki most nem az:)
kicsit félreértelmezték...

Franciaországnak sikerült, nekünk nem.

KopaszMercis 2010.09.06. 14:37:38

@GERI87:
Szerintem pedig kiralynak volt meno lenni regen, es foldesurnak.. nem pedig vandorkereskedonek. Attol mert talalsz nehany lumpen szar parasztot az alfoldon akik kaptak zsidoktol kolcson penzt, meg nem bizonyitek az ellenkezojere.

Amugy forditva tartod a puskat te nagyon hulye: amerika nem zuhant a semmibe, attol mert egy - nalad sokkal ertelmesebb, kepzettebb, intelligensebb - neger atvette ott a hatalmat. Ez cafolja a te bantu elmeletedet.

Amugy utalom hogy a TV-ben csak a niggerek zeneje szol, behanyok tole..

KopaszMercis 2010.09.06. 14:39:31

Na nem ment at a kommentem.. a lenyeg, hogy nem szeretem a feketezenet,

hanGeri87 pedig teved es csusztat, az usa nem zuhant a semmibe attol mert egy nala sokkal intelligensebb, tanultabb, es civilizaltabb feka atvette a hatalmat. ez cafolja az o nagyon buta kis elmeletet...

GERI87 2010.09.06. 14:39:39

@Jerky_Master: már irtam de benyelte..

Az államnemzeti identitás nem jobb mint a kúltúrnemzeti (ez van nálunk) csak más....
Nem emiatt vagyunk szarba.
Hanem mert hülyék vagyunk:D
(ezt lehet érteni egész köztes európára)

GERI87 2010.09.06. 14:42:27

@KopaszMercis:
Senki nem mondta te nagyon hülye hogy lesülyedt..
És nem is egy néger miatt fog...
Csak azt mondom hogy nem azért fejlett mert egy néger az elnök...

Bocs hogy nem vagyok amerikai elnök amiből az következik hogy hülye vagyok:)
te biztos az voltál.

Pestabácsi 2010.09.06. 14:53:57

Te Tibi, ezzel a poszttal sikerült a sok kis látensnácinak kihozni a rosszabbik énjét. De legalább tudjuk, hol élünk.

KopaszMercis 2010.09.06. 15:01:13

@GERI87:
Mar megint nem erted te szerencsetlen.. En nem allitom egesz rasszokrol, hogy alsobb renduek, foleg nem olyan rasszorol, aminek tagja az egesz vilag ura :)

Jerky_Master 2010.09.06. 15:03:01

@KopaszMercis: ember! nem kell fekazenét hallgatni. nekem sem fekszik a (mű)gengszter, kokós, dülledtpicsájú, karikafülbevalós, hengerkerekű-Hummeres zene, de nem minden feka olyan, sőt.

@GERI87: Husszein, ez a középső neve.

Jerky_Master 2010.09.06. 15:10:19

@GERI87: kultúrálatlanság-nemzeti eszme, ez van itt.
a magyarság évszázadok óta gördíti maga előtt a ganajt. valszeg nagyjából a Habsburg uralom óta van ez a full-idiotizmus. a reformkor még hagyján volt, az volt az uccsó jó korszakunk, meg úgy-ahogy 1867-1919, de azóta lejtmenet. most meg a fejlett világ bőven elhaladt felettünk. kevés széthúzóbb, acsarkodóbb, borgőzösebb, hülyeségekkel okoskodóbb és gyűlölködőbb nép van, mint a magyar.

Rotfuchs 2010.09.06. 15:19:07

@KopaszMercis: Jóember, nem tudom feltűnt-e, hogy a "zsidók" is fehérek. Ha már épp erről van szó, a fehér felsőbbrendűség egyik biztos támasza a zsidóság. Nem az árja, hanem a fehér felsőbbrendűség.

Például ott van a hagyományos amerikai néger-zsidó szembenállás, Izrael, mint a Dél-afrikai Köztársaság utolsó igazi szövetségese... atb.

Az Egyesült Államok pedig eléggé leszálló ágban van, na nem annyira mint Európa; de az is biztos, hogy Obama, aki nagyon nem bantu, egy hatalmas csalódás az amerikai népnek.

Továbbá pontosan, hogy megerősíti az eddig is meglévő sztereotípiákat. Mert: 1. nem afroamerikai származású, tehát abszolút igazolja, hogy az afroamerikai kultúra kiemelkedő lenne.
2. Félvér.
3. Tudományos fokozatot nem természettudományban szerzett.
4. Demokrata színekben, a multikulti oldalán indult.
5. Nevéhez nem kapcsolódik semmilyen valós eredmény, ennek ellenére mindenhol ajnározták beiktatása után. (pozitív diszkrimináció)

Obama egyáltalán nem bizonyított semmit. Aki ez alapján akarná megítélni a feketéket fals negatív eredményhez jutna.

pollio 2010.09.06. 15:29:10

@GERI87: kell a fenének a légkondi, attól mindig csak megfázom! :)

GERI87 2010.09.06. 15:32:50

@KopaszMercis:
csak félig néger....NA?:D

Jerky_Master 2010.09.06. 15:33:28

@Rotfuchs: bullshit. nincsen semmiféle zsidó felsőbbrendűség. van valamiféle, tettenérhető, XIII. kerületi, de nemzsidó budai is van, meg biztos tibeti is van, naés? na, már megint témánál vagyunk...:-P
A dél-afrikai apartheid rendszer pedig jó ideje megszűnt.
Jaj, most jönnek az olcsó, vizes petárdák? :-P

GERI87 2010.09.06. 15:39:33

@Rotfuchs:

"5. Nevéhez nem kapcsolódik semmilyen valós eredmény, ennek ellenére mindenhol ajnározták beiktatása után. (pozitív diszkrimináció)

Obama egyáltalán nem bizonyított semmit."

Na ja.

"Izrael, mint a Dél-afrikai Köztársaság utolsó igazi szövetségese... atb."

Csinálhatták volna jobban, mert ma Dél Afrika egy zuhanó gazdaságú retek hellyé kezd válni ha már nem vált teljesen azzá.

Lehet fintorogni de köze van ehhez annak
hogy most a fehéreket szépen kiüzték és fordított rasszizmus van, a feketék meg nem tudják jól müködtetni amit kaptak.

Rotfuchs 2010.09.06. 15:41:16

@Jerky_Master: ??

nü és fehér felsőbbrendűség van? :D

Amúgy nem írtam zsidó felsőbbrendűségről, az a kollega volt, én arra reflektáltam pont.

Én ezt pont arra írtam, hogy külön lett választva, hogy a fehérek felsőbbrendűek a feketékkel, a zsidók meg a fehérekkel szemben. Csakhogy ahogy ha van olyan fehér aki magát felsőbbrendűnek tartja, ugyanúgy vannak zsidók is; sőt a zsidók közül kimondottan van több csoport akik remekül kijönnek/belepasszolnak a fehér felsőbbrendűségi mozgalmakba.

Azt pedig erősen kétlem, hogy lenne tibeti budai, de persze előfordulhat. :)

Rotfuchs 2010.09.06. 15:44:16

@GERI87: Nem úgy értettem. Mint az előbb írták is Izrael az apartheid rendszer egyik utolsó jelentős szövetségese volt. Amit csak megint azért hoztam fel, mert a zsidóság vezető rétege, akik közül a legtöbben askenázi ősökkel büszkélkedhetnek, magukat erősen fehérnek tartják és sok szállal kötődnek a fehér felsőbbrendűségi mozgalmakhoz. Amit pedig megint csak azért említettem, mert a zsidóság és a fehér ember nem különálló csoportok.

Motorpenis 2010.09.06. 15:45:36

@Rotfuchs: Így van. Obama azért vitte valamire, mert fehér nevelésben részesült, illetve van benne fehér vérvonal is, plusz persze tolták is rendesen.

Ha vastagorrú, vastagszájú, közép-afrikai néger lenne, akkor valamelyik gettóban törné fel az autókat, vagy nemi erőszakolna, ahogy társai, a szegény, elnyomott dél-afrikai niggerek teszik.

Motorpenis 2010.09.06. 15:46:54

A fehér-néger vegyes viszony pedig gusztustalan, akárki akármit is mond. Természetellenes. Felháborító.

(Nem vagyok szőke, de fehér igen.)

GERI87 2010.09.06. 15:48:58

@Rotfuchs: Tudom.
Csak megjegyeztem hogy amilyen rendszer ma ott van az nem jobb mint ami volt.
Csak ezt elfelejtik...mint az örmény népírtás meg a Holodomor.

GERI87 2010.09.06. 15:51:50

@Motorpenis:
Nekem se teccik különösebben ezt bevallom, de ez akkor lenne természetellenes ha nemzőképtelen útód születne, de mivel ez nincs így ezért mér lenne az?
Egy faj.

2010.09.06. 15:52:42

@Augustin: hogy árja-e azt nem tudom, de azt hogy vietnámi azt első ránézésre el lehet dönteni.

pollio 2010.09.06. 15:56:58

Amúgy Montesquieu szerint nem az emberfajták, hanem az éghajlat határozza meg a társadalmak fejlettségét, és a mérsékelt égövben vanak szerinte ideális körülmények a fejlődésre. Még nincs olyan hideg, hogy a fennmaradásért való küzdelem az összes energiánkat felemésztené, viszont nem is hullik az ölünkbe a gyümölcs, ahogy a fa alatt ücsörgünk. Na most ez egy tény. Az meg egy másik tény, hogy a mérsékelt égövön fehér illetve ázsiai emberek élnek, a trópusokon meg sötétebb bőrűek, aminek szintén az éghajlat, leginkább a nap sugárzása az oka. Ebből kifolyólag tehát a társaadlmi fejlettség illetve az ember bőrszíne valóban korrelál, hiszen közös okra vezethetők vissza, a napsugaark beesési szögére, az éghajlatra. Viszont attól, hogy két dolog korrelál, még egyik sem okozója a másiknak! Statisztikailag nem függetlenek, de ok-okozati megfontolásból viszont semmi közük egymáshoz!

Másrészt a bőrszín kialakulása illetve a társadalmak kialakulása teljesen más időskálán mozog: előbbiihez tíz- vagy százezer évek kellenek, míg utóbbihoz elég pár száz- de legfeljebb pár ezer év. Ergo, ha fehér emberek közösségét betennénk trópusi éghajlatra, ugyanolyan fejletlen társadalmat hoznának létre, mint amilyenek afrikában vannak, vagy voltak, mielőtt nem volt ekkora kölcsönhatás a társadalmak között. Másrészt, ha bantu négerekből álló közösséget tennénk a mérsékelt égövbe, és lefuttatnánk úgy a szimulációt, nyilván párszáz év alatt ők is feltalálnák a rádiót, a repülőgépet, meg az atombombát is. Sőt, még a légkondit is.

KopaszMercis 2010.09.06. 15:57:37

@Rotfuchs:
Azert a harvardon elert egyet s mast, ami egy olyan intezmeny, ahol egy hozzad hasonlo latens hetero szerencsetlent a labtorloig sem engednek el..

pollio 2010.09.06. 16:01:17

@GERI87: A fejlődés legfőbb mozgatórugója a lustaság! Képzeld el, ha az ősember annak idején puritán munkamorállal rendelkezik, és hálát ad az istennek, hogy húzhatja az elejtett mammutot, ahelyett, hogy lusta lenne, és kurvaanyázna, hogy milyen dögnehéz az a szar, és mennyit kell vele dolgozni, mire bevonszolja a barlangba! Sose találtuk volna fel a kereket!

altoid · http://altoid.inda.hu/ 2010.09.06. 16:03:05

@Motorpenis: Ez a beszolas inkabb a "Frusztralt Omegahim" poszthoz illene. :)

Rotfuchs 2010.09.06. 16:12:18

@KopaszMercis: azért mert jó eredménnyel elvégez egy jogi iskolát néger létére legyen automatikusan elnök? Pontosan ez a rasszizmus. :)

Mert évente sokan letesznek ott valamit az asztalra, mégsem jutnak fele addig sem, mint Obama.

Nem azt írtam, nem tudom, sikerült-e értelmezni, hogy Obama tehetségtelen, vagy Obama egy senki. Még csak azt sem írtam, hogy rossz elnök. Annyit írtam amennyi a tény. Sokan csalódtak benne, és nem váltotta be a hozzá fűzött reményeket, így sokak szemében a pozitív diszkrimináció ikonjává vált.

Lehet, hogy jó jogász és közösségszervező, de ahogy a dolgok ma állnak, nem fognak róla úgy megemlékezni, mint FDR-ről, JFK-ről, vagy Lincolnról.

Parkinson törvénye szerint minden köztisztségviselő addig emelkedik a ranglétrán amíg el nem éri azt a fokozatot amire már alkalmatlan. Obamánál ez az elnöki poszt. Nobel-díjat kapott valós eredmények nélkül, az egészségügyi reformtervezet megosztotta a nemzetet, és rávilágított a demokrata program sarokkövének számító program gyengeségeire.

Annyi eredménye van a rasszizmus elleni harcban, hogy akik irracionális reményeket tápláltak az első színes bőrű elnökkel szemben most kijózanodhattak.

Mitya Ivanov 2010.09.06. 16:18:30

Én még nem találkoztam ilyen emberrel, ergo ilyen ember márpedig nincs.

Mitya Ivanov 2010.09.06. 16:22:02

@Rotfuchs:
"a fehér felsőbbrendűség egyik biztos támasza a zsidóság"
illetve az amerikai középnyugati államok társadalma és az amerikai vidéki fundamentalista keresztény közösségek, és az ő műsoraik, mint pl az ATV-n naponta jelentkező 700-as klub c műsor.

Rotfuchs 2010.09.06. 16:24:57

@Mitya Ivanov: ezért írtam, hogy az egyik. :)

GERI87 2010.09.06. 16:27:44

@pollio:
Ennek ellentmond hogy a az első civilizációk a mai Irak Görögország egyiptom területén alakultak ki ahol meglehetősen meleg van...ma pedig csoró fejletlen országok találhatóak itt.
Pl Görögország olyan mint egy posztkommunista állam: hatalmas állami vízfej, rahedli állami alkalmazott demagógia populizmus dögivel, államcsőd és a nyugatinál alacsonyabb életszinvonal...

Míg pl Izrael fejlett államnak nevezhető bár ott azon az éghajlaton fekszik.
De pl a palsztinok alatt képtelen volt fejlődni.

Ezért inkább az ott élők függvénye hogy mien a fejlettségi szint nem az éghajlaté.

Vagy az észak amerikai négerke az utobbi 50 évben
többet is elérhettekk volna a te logikád szerint mert ugyanolyan éghajlati körülmények között élnek mint fehér társaik.
Mégis rosszabbul élnek.

GERI87 2010.09.06. 16:28:29

@pollio:
ez igy kiforgatása a dolognak:)

GERI87 2010.09.06. 16:30:20

@Mitya Ivanov:
Azt a faszit én is láttam és jókat röhögök:D
De van mellette egy néger...ő a túsz, bármi van:)

GERI87 2010.09.06. 16:33:01

@GERI87:
Úgyértem hogy a afroamerikaiak között nagyobb a munkanélküliség, alacsonyabb az életszinvonal, alacsonyabb az iskolai végzettség.
Azért irok 50 évet mondjuk 200 helyett mert akkor ugye rabszolgaság, faji megkülönböztetés stb.

sorica123 (törölt) 2010.09.06. 16:41:31

@GERI87: na ez például valóban ugrás a törzsi manuszokhoz képest. Összességében nagyobb, látványosabb, szervezettebb egy északi/nyugati civilizáció, mint a kvázi őskori körülmények között élő törzsi társadalom. Viszont ami a vicc, hogy ami nekik az ők szokásrendjük, meg vallásuk (tök elvont, fogjuk a fejünket, hogy eztígyhogy), az nekik a mienk (technikai cuccok, logisztika... az egyes ember nem követi végig, honnan jön a husi ebédre, mitől látni a fejét a webkamerán...)(a husi-téma aztán akkor fordul kínosba, amikor kiderül, hogy sok húst falunk és úgy 'gyártják' már az állatokat, hogy mi még többet ehessünk).
@Publius Decius Mus: nézd, hívőkkel nehéz vitatkozni. Ez egy karikatúra, hidd el, van ilyen. Hasonló még annál is több.
@Rotfuchs: dede. *A népirtást*, azt@bagolybagoly: igen. A törzsi harc minden embercsoport sajátja, kevés igazán 'békés' nép van, aki se nem védekezik, se nem támad, csak úgy elvan. Viszont azt az esztelen, arctalan szemétséget, ami pl a hutuk és tuszik között volt, simán írhatjuk a fejreállt világ, az Európából jövő ellenségkép-kreáló jobbos gondolkodás, XX. század borzalmainak a számlájára. Amit ott műveltek, az bizony 'fehéremberi' vérengzés volt, afrikai módra (azaz ha lehet, még rettenetesebb és érthetetlenebb).
Amúgy egyik típus se jobb, mint a másik. Az egyes ember szintjén jelenségek vannak, helyzetek, amik mindenkiből kihoznak valamit. És az egyes ember mögött van ott a kollektív tudat, aminek megint csak nem a fajelméletekhez, sokkal inkább a csoportidentitáshoz és a társadalmi kölcsönhatásokhoz van köze (pl itt valaki említette a zsidók helyzetét, hogy hogy szorultak be a pénzszektorba, aztán hogy maradtak ott akkor is, amikor az már kiváltságnak számított, nem piszkos munkának. Amúgy most már nincs ott se átlagban több zsidó, mint máshol). Nem tanárkodásból fogalmaztam így, ha jobban elolvassátok, a nyelvezettől függetlenül, így van.

sorica123 (törölt) 2010.09.06. 16:43:12

'*A népirtást*, azt@bagolybagoly: igen. A törzsi harc minden embercsoport sajátja' - az a bagolybagoly nem kell oda a közepébe, csak neki is akartam valamit írni.

neccharisnyás útonálló (törölt) 2010.09.06. 17:14:03

Ez nagyon jó!!!

Ja tapasztalat: kék és barna szemű egyedektől ZÖLD szemű utód születik. Csak hogy pontosak legyünk. Én meg erősen dolgozok az árják kihalásán. xDDDD

neccharisnyás útonálló (törölt) 2010.09.06. 17:32:12

@Modor Tibi: Válthatnál nicknevet az ilyenekhez, kedves! :DDDD

Rotfuchs 2010.09.06. 17:42:57

@sorica123: akkor már csak az érdekel, hova lettek a busmanok és hottentották? :)

Ne legyenek már illúzióink, a törzsek közti háborúskodás nem villongás. Véres, a végletekig menő háború, lehet hogy nem voltak olyan eszközeik, mint a XX. században, de a háborúik éppolyan kegyetlenek voltak. Még egy adalék, hogy az elhurcolt rabszolgák nagy részét nem összefogdosták az erdőkben, mint ahogy azt pár "b" kategóriás filmben látni, hanem szép pénzen vették. Az araboktól, a másik törzstől stb.

Az ellenségkép kreáláshoz pedig semmi köze a népirtásnak. Ez nagyon is természetes emberi ösztönökre épül, amik erősen beleivódtak a szubszaharai térség domináns bantu népcsoportjainak kultúrájába.

Ez a fehér ember viszi el a háborút ide meg oda elég túlhaladott felfogás, mivel a nem európai civilizációk többsége éppolyan, ha nem még inkább erőszakos.

Lehet szó a bantukról, japánokról, aztékokról, inkákról, polinézekről. Ezek közül mindegyik civilizációnál jelen volt az etnikai alapú népirtás, genocídium.

Sőt a népirtás pont a törzsi társadalmakra jellemző, mert ott a háború származás alapján történik a véges erőforrások birtoklásáért, és két kimenetele lehet: részleges megsemmisülés, ahol az egyik nép súlyos vérveszteség után betagozódik, vagy a teljes pusztulás. Nagyon ritka az olyan olvasztótégely létrejötte, mint az antik Róma.

Jerky_Master 2010.09.06. 20:00:24

@Rotfuchs: külön budai. és esetleg tibeti is.:-)

@Mitya Ivanov: amit te nem láttál, az nem is létezik. persze.

A Tyne folyó déli partja 2010.09.06. 20:53:02

@pasalamota: viszont azt hallottam, hogy bizony idegileg sokkal gyengébbek a fajtiszták...

A Tyne folyó déli partja 2010.09.06. 20:57:19

@pasalamota: és büdös, aidses, stb. tejfehér, szőke jöhet?

A Tyne folyó déli partja 2010.09.06. 21:03:14

@GERI87: és ez a törökökre miért is nem vonatkozik?

A Tyne folyó déli partja 2010.09.06. 21:05:58

@Frengi: hát mert soha senkinek nem jó, ahogy van. tudod, néger nők kiegyenesíttetik a göndör hajukat, világosíttatják a bőrüket. a fehér meg daueroltat, meg napozik és szoláriumba jár, hogy minél barnább legyen.

Donna Anna · http://operahumor.blog.hu/ 2010.09.06. 21:41:18

Eh... az egyetlen szőke, kék szemű pasi, aki bejön, Germany-san (csakazértis modorosan, japánkodva), de ő is Olaszországra gerjed...

GERI87 2010.09.06. 22:04:02

@Animacs (a Tyne folyó déli partja):
Honnan tudjam.
Az is más kúltúra.
Gondolom ott nem nyomatják a szülők se őket annyira.
Más a fontos.

dögkeselyű 2010.09.06. 23:08:56

AZT HISZEM TÚL FÁRADT VAGYOK, EL KELL MÉG OLVASNOM EGYSZER-KÉTSZER A CIKKET.
ADDIG EGY, SZÁMOMRA HELYI "ÁRJA" ADAT.

A kitelepítési törvény szerint Németországba áttelepülni köteles az a magyar állampolgár, aki az 1941-es népszámláláskor német nemzetiségűnek vagy német anyanyelvűnek vallotta magát, vagy tagja volt a Volksbundnak, a Magyarországi Németek Népi Szövetségének, vagy aki visszavette eredeti német nevét. 1941-ben a népszavazáskor Borosjenő lakossága 1862 fő, ebből 1541 német. A nem németek az orvos, tanítók, tisztviselők, illetve az újtelep a Bécsi úti településrészen lakók között voltak. 1946. április 27-én, az ürömi búcsú szombatján csatolták a borosjenőieket a második ürömi transzporthoz. A solymári vasútállomásról marhavagonokban indították őket. A második borosjenői transzportot május 2-án indították. A kitelepítettek leszármazottainak zöme Steinheim am Albuchban és környékén él. Hogy az országból összesen hány főt telepítettek ki, azt a történelem tartja számon. Pest, Pilis, Solt, Kiskun vármegyéből, mintegy 30 községből, több mint 40 ezer főt. Kevesen tudtak mentességet szerezni, kikerülni valamiképp a kitelepítést. Még kevesebben voltak – s már nem élnek – a hazaszököttek.
Üröm történetének megrázó eseménye volt a németek kitelepítése a második világháborút követően. Üröm településen a statisztikák szerint 1448 embert fosztottak meg javaitól és telepítettek ki, a falu 98 %-át. Ez volt az egyik legnagyobb méretű kitelepítés az országban.

lárvalányhaj 2010.09.07. 08:14:42

Azt a mindenit, ennyi csorasszistat egy helyen meg nem lattam :O
Ilyen maniakus-megrogzott arjahoz ugyan meg nem volt szerencsem, de az biztos, hogy eddig minden olyan baratom/ismerosom, aki termeszetes szoke-kekszemu, eleg nagy jelentoseget tulajdonitott ennek, pl. gyakori vicces utalasok formajaban.

lárvalányhaj 2010.09.07. 08:16:48

@pollio:

Szamomra a mediterran emberek csak addig voltak vonzoak, amig messzirol neztem oket. Amikor mar uzleti kapcsolatba leptem veluk, es lattam, hogy a mediterran lazasag miatt honapokat kesnek egy szamla kifizetesevel, vagy fel orat-orat kesnek egy talalkozorol, mar nem voltam olyan lelkes.

Egyebkent engem is deli szarmazasunak szoktak nezni, bar bennem csorgedezik is nemi deli ver :)

El Topo (Sgt. Elias) 2010.09.07. 08:20:31

@lárvalányhaj:

Hehehe!:D
Rgi főnököm szavajárása volt:"Topókám, ezek az olaszok mind cigányok!"
Nem alap nélkül beszélt az öreg, negyven éve importál dolgokat a digóktól.

ged 2010.09.07. 08:49:17

nigák és a nagy kútúra:
index.hu/kulfold/hirek/2010/09/06/ket_sulyos_hajobaleset_kongoban/

kiemelem a lényeges részt:
"Egy másik túlélő beszámolt arról, hogy a közelben lévő halászok nem hogy nem segítettek a bajbajutottaknak, hanem megtámadták, lapátjaikkal ütötték őket, hogy elvehessék holmijaikat."

Emide Buda 2010.09.07. 09:00:06

@dögkeselyű:
„a magyar kormány 1946 és 1948 között legalább 185 ezer német nemzetiségit fosztott meg állampolgárságától, valamint teljes ingó és ingatlan vagyonától, s telepített ki az éhező és romokban heverő Németországba: 1946 és 1947 közt kb. 135 ezer főt az USA által megszállt övezetbe, majd 1948 végéig még kb. 50 ezer főt a Szovjetunió által megszállt övezetbe. Tóth Ágnes történész adatai szerint összesen mintegy 248600 kataszter hold föld került a magyarországi németektől a magyar állam tulajdonába. Ugyanő azt írja, 1941-ben a magyarországi németeknek összesen kb. 60400 háza volt. Ebből 1945 és 1948 közt 44750 ingatlant (azaz 74,1%-ot) vett el tőlük a magyar állam.

Negyvennégyezer-hétszázötven ház- ugyanennyi család! A statisztika nem szól az emberi tragédiákról, egy élet, sőt több generáció fáradságos munkája gyümölcsének elvesztéséről, a sok öngyilkosságba kergetett idős emberről, megaláztatásról."
nehallgass.com/2010/04/27/gumicsont-antiszemitaknak-mi-tortent-valojaban-solymosi-eszterrel/#comment-980

Mitya Ivanov 2010.09.07. 09:51:50

@Jerky_Master: a körülményeket figyelembe NEM véve dekódolsz

totyizselé 2010.09.07. 11:52:23

Hát, szerintem nagyjából az elejétől a végéig faszság ez a poszt.

dögkeselyű 2010.09.07. 13:34:37

@Emide Buda: Én csak azért írtam ilyen keveset, hogy nehogy elfogultsággal, és túlzással vádoljanak.Az adatok valóban inkább a te írásodban reálisak. (De milyen rohadt szó, "adatok".)
Köszönöm a válaszod!

Modor Tibi · http://modoros.blog.hu 2010.09.07. 14:19:21

@totyizselé: nem faszság, max. nem tetszett (ahogy a kommenteid alapján látom, neked inkább az olvasói írások jönnek be, ezt pedig én írtam).

Akinek és akiről szólt, az vette - ez a lényeg :)

Fapuma (törölt) 2010.09.07. 16:22:40

Mindig sírok, mikor látom a kínai/india, pakisztáni/etióp vagy vietnámi/gánai párokat énekelni az Oh Canada című műdalt /aka kanadai himhusz/ és elképzelem milyen gyönyörű gyermekeik lesznek.

totyizselé 2010.09.07. 18:17:15

Igaz, kicsit erősen fogalmaztam.
Szerencsére soha nem találkoztam a posztban vázolthoz még csak hasonlóval sem, valószínűleg ezért volt olvasás közben végig "ez meg mi a fasz?" érzésem :)

Helyesbítek: nem teszett :)

Písz

A Tyne folyó déli partja 2010.09.07. 19:11:09

@GERI87: az ellentmondásra akartam felhívni a figyelmedet. merthogy szerinted a vietnámi azért, mert más környezetben vna, és meg akar felelni. na de ez az analógia alapján a törökre ugyanúgy vonatkozik...
mellesleg, itt is gyakori, hogy az angolul egy szót nem beszélő magyar kisgyerek a suliba kerülés után kb. fél- egy évvel a legjobbak közt lesz...mondjuk, amilyen alacsony a követelmény szint, nem csoda.

A Tyne folyó déli partja 2010.09.07. 19:20:13

@dögkeselyű: ezt én annyira megerősítem, hogy az én családtagjaimmal meg is tették. csak az én őseim maradtak (nem egészen értem, hogy hogyan, a nagymamám mindig azt mondta, hogy azért, mert a nagypapa német nemzetiségű magyarnak vallotta magát. lehet, mert magyarosított is?) mindenesetre az összes többi rokont deportálták. és igen, marhavagonokban, és a Magyarországon maradottaknak is elvették a házát, földjét, és kisebb házba költöztették őket (mellesleg, a régi ház volt a falu vendéglője, most könyvtár, azt hiszem, sose kapták vissza.)

mondjuk, apai ágon is sváb a család (igaz, a nagypapa tagadta, de a neve elég erősen utal rá...), azt nem tudom, ők hogy maradtak.

dögkeselyű 2010.09.07. 21:22:17

@Animacs (a Tyne folyó déli partja): A történeted tipikus. Akik itt maradtak fülüket farkukat behúzták. A háború előtti családi fotókon mindenki boldog, népviseletben (jegyzem meg ,minden falunak eredeti saját viselete volt) Majd, miután nagyapámat is lelökték egyszer a vonatról, majd a villamosról a saját viseletében (és nem SS ruháról van szó) ő is átöltözött, mint az egész család.Kussoltunk, tűrünk.Duplán ! Utáltuk Hitlert! Ez volt, és van. Bocsánat nincs.
DIE ERBLAST DES KRIEGES MÜSSEN DIE VERLIERER TRAGEN. És a magyar Germánság duplán az.

neccharisnyás útonálló (törölt) 2010.09.07. 21:40:48

@Animacs (a Tyne folyó déli partja): Nálunk ez pont fordítva volt. Ott vettek el tőlük mindent, hogy aztán ideküldjék őket. Aztán pár év múlva le is rombolták az ősi hajlékot odaát.

neccharisnyás útonálló (törölt) 2010.09.07. 21:44:04

@Modor Tibi:
Subbára mintha egyszer belinkelték volna valami szőke-kék szemű nárcisztikus kölök honlapját, aki húde oda volt magától, meg az őseitől, akiket egészen Kuckenfinkenig, Jagelló Ulászló harciménjének lucskospata-vakarójáig tudott visszavezetni.

Modor Tibi · http://modoros.blog.hu 2010.09.07. 21:50:41

@dögkeselyű: itt van a kezemben a Németek Budapesten c. könyv, a főpolgármester beköszöntőjéből idézek:

"A harmincas-negyvenes évek nacionalista tébolyának a budapesti német, illetve magukat német származásúnak valló polgárok egyszerre voltak befolyásolható és azt elszenvedő alanyai. Ezt az időszakot a második világháború után a bűnösök jogos egyéni elszámoltatása mellett igazolhatatlan kollektív felelősségre vonás követte (...)"

Kedves és figyelmes tőle, hogy nem mulasztott el erre kitérni...

dögkeselyű 2010.09.07. 22:40:58

@Modor Tibi: Kedves Tibi!
Nem ismerem ezt az írást, de"ÉRDEKES"! Ki ez a polgármester?

A Tyne folyó déli partja 2010.09.07. 22:49:22

@neccharisnyás útonálló: a mamám szomszédjaival ezt csinálták. őket meg a Felvidékről hozták a szomszédba. illetve, abba a sokkal kisebb házba, amit a sajátjuk helyett kijelöltek nekik. mert miért van nekik vendéglőjük, meg lovuk, meg földjük.
a ruhákról csak annyit tudok, hogy azt is elvették, addig egy csomó alsószoknyát, miegyebet hordtak, miután elvették, kevesebbet hordtak.

dögkeselyű 2010.09.07. 22:52:23

@Modor Tibi: Túl gyorsan válaszoltam.
Elnézést! Azt hittem, hogy valami 70-es 80-as szöveget hallok. Rádöbbentem, hogy nem. Sajnálom!

A Tyne folyó déli partja 2010.09.07. 23:03:05

@neccharisnyás útonálló: mármint a szomszédok? azokról csak annyt tudok, hogy Felvidék.a Bakonyba telepítették őket, az én mamámék mellé. egy addig teljesen sváb faluba. anyukám nem is tanult meg németül, mert a szomszéd kislány nem tudott...így ő se volt hajlandó, pedig háromévesen még magyarul nem tudott..

neccharisnyás útonálló (törölt) 2010.09.07. 23:14:37

@Animacs (a Tyne folyó déli partja): Ja, bocs. Igaz, te valszeg annyira nem vagy benne.
Családdal ugyanez volt -Felvidékről sváb faluba (dédnagymama cz-vel írta a lánykori nevét) anyum meg pislogott az iskolában, hogy egyedül ő nem tudott németül a lurkók közül. Csak nálunk az új lakóhely az az É-Dunántúl.

neccharisnyás útonálló (törölt) 2010.09.07. 23:16:26

@Animacs (a Tyne folyó déli partja): Anyud sztorija meg tündéri. Hiába, a kis lurkók látják legjobban a maga valójában a világon lévő igazságot.

dögkeselyű 2010.09.07. 23:28:20

EGY ÚJ TÉMA!

GERMÁN NYILATKOZAT

A magyarországi germánság elválaszthatatlanul a magyar nemzet része. Hogy ezt önként és örökre megerôsítse, kivánja a következôket.

I.A magyarországi germánság örökös és visszavonhatatlan területi-személyi-kultúrális autonómiája a mindenkori Magyarország területén.

II.Germán autonómiai gyûlés - germán autonómiai alkotmány – germán autonómiai kormány.

III.A germán adminisztráció által fenntartott germán autonómiai minisztérium a mindenkori magyar kormány mellett.

IV.A magyarországi germánság jogait és érdekeit sértô magyar határozatok-törvények és nemzetközi szerzôdések ratifikálásának a vétójoga.

V.Mindennemû katonai szolgálat alóli mentesség az országhatáron kívül, az önkéntesség tilalmával.

VI.A német nyelv magyarországi hivatalossá tétele.

VII.A magyarországi germánság ellen elkövetett bûnök teljes erkölcsi és anyagi jóvátétele.

VIII.A magyarországi germánság ezen jogait a mindenkori magyar alkotmány már a bevezetôjében tartalmazza.

Ezen jogok megtagadása nem csupán a Szent István-i gondolatok elvetése, - ”Nam unius linguae uniusque moris regnum, imbecille et fragile est.” - de a magyarországi germánság teljes és tudatos megsemmisítése.

WALHALLA ALAPÍTVÁNY

Esztergom 2008-08-01

killercsiga 2010.09.08. 01:23:17

Alul a víznek árja.

Amúgy ezt az árjamodort nem ismerem. Lehet azért, mert ekhte ungárise korcsmagyar vagyok.
És mindhalálig modoros. Mint most. :)

A Tyne folyó déli partja 2010.09.08. 19:34:00

@neccharisnyás útonálló: hát, lehet, hogy a szomszéd kislány is az egyetlen volt, aki nem tudott németül. bár szerintem több családot hoztak. de pont az volt a lényege, színtiszta sváb falu volt addig, magyarul csak az iskolában tanultak.

anyukám meg azóta is bánja....mivel most nem nagyon tud németül.

Maisie MacKenzie 2010.09.27. 11:25:42

A magyarországi svábok tök barnák.

Maisie MacKenzie 2010.09.27. 11:45:40

@vangogh?:

Tényleg nem vagyunk valami sokan, de azért LÉTEZÜNK! :-)

És ha sokat nyomják a hun propagandát, ellenhatásként talán többen leszünk!
Büszke, nembarna magyarok.
(Magyarok vagyunk, hisz az őseink elmagyarosodtak, így magyarnak születtünk, de a rasszjegyeink megmaradtak!)

Ferdinandus 2012.10.19. 17:19:07

Egyszerű amúgy, csak szembesíteni kell őket a kótyagos eszméik ellentmondásaival. Ha tényleg hamarosan ki fog halni az agyonistenített "fajuk", akkor annyira azért mégsem lehetnek magasrendűek, hiszen ekkor törvényszerűen maguk alá kellet volna gyűrniük, le kellet volna igázniuk a "alacsonyabb rendű fajokat", és be kellett volna népesíteniük a földet, legkésőbb a megnyert a II. V.H. után. Ha mégsem áll fenn ez a törvényszerűség, akkor pedig a "farkastörvények" és a "nyers erő" ősi elve borul, mely tan az igazhitű árják szellemi kelléktárából amúgy elengedhetetlen. Ha pedig mégsem fognak kihalni, akkor nincs is miért veszélyt kiáltani, vészharangot kongatni, és a óvintézkedések ürügye alatt más "fajok" ellen fellépést sürgetni.
süti beállítások módosítása