A Grúz-Magyar diplomáciai félreértés margójára - higgadtan

2012/09/02. - írta: Modor Tibi

Bejegyzés alcíme...

 

Kedves Olvasóink!

Bizonyára Nektek is feltűnt az utóbbi napokban példátlan hisztériát kiváltó forró fejű Grúz hadnagy ügye. Mivel szemmel láthatóan itt is sajnos mindenki pártszimpátia-véleménycsomagok mentén foglal állást és eleve túl nagy jelentőséget tulajdonít ennek a külügyi afférnak, úgy érezzük, ideje kicsit visszább venni a túláradó érzelmekből és higgadtan mérlegelni, értékelni a helyzetet.

1. Kedves ellenzéki honfitársaim! Mindannyian tudjuk, miről van szó: amit Miniszterelnök Úr és a kormány mond vagy csinál, annak veszitek a mínusz egyszeresét. 2010 óta őszintén (ám hirtelen) megszerettetek ti itt mindenkit a szabad piac korábbi kizárólagos istenítése után: a hontalanokat, roma nemzetrészünket - most jönnek ezek a szerencsétlen Grúzok. Nem mintha bármelyikőtöket érdekelte volna korábban, hogy ezeket most eszik-e vagy isszák. Tudjuk persze: kiváló kaukázusi kefir, jó teák, szerencsétlen sors, áldozat, elnyomás, üldözés, kereskedés, népirtás- és tagadás, megszállás - nincs is még egy ilyen nemzet a földön..!

2. Nem szabad egyoldalúan nézni a dolgokat. Mi a Modorosblog szerkesztőségében úgy gondoljuk: bármiről is legyen szó, bármennyire is magukkal ragadnának az érzelmek és a korai, forró fejű ítélkezés: vegyünk szépen sorra mindent. Az Azerbajdzsán nép szintúgy rengeteget szenvedett az évezredek során - rossz persze a médiájuk, ebből nem lehet block bustereket forgatni Hollywoodban -, ennyi idő alatt csakis harcosságának és talpraesettségének köszönhette fennmaradását. A szóban forgó fiatalember szüleit Grúz brigantik gyilkolták meg brutálisan, még kisgyermekkorában. Meg kell értenünk: a Kaukázusi népek bátor kis vitéz nemzetek, ahol a család és a becsület minél előbbre való - Nyugat-Európában és Magyarországon egyelőre még sajnos nem elfogadott a mienkétől eltérő kultúrák elfogadottsága. Hirtelen haragú, de végtelenül becsületes, csupaszív emberkék. Honnan tudjuk, mi volt a kis kollégiumi villongást kipattintó utolsó szikra? Lehet, hogy a későbbi áldozat legrúzozta (vagy még jobb: leörményezte)? Vegyük észre: hasonló kakaskodások bárhol előfordulhatnak heti rendszerességgel kis hazánkban is, mégse kapnak érthető okokból ekkora sajtónyilvánosságot, mivel megszoktuk - és persze az idegenekkel szemben kevésbé vagyunk elnézőek... talán mégis ideje volna először a saját házunk táján söprögetni?

3. Ami megtörtént, az megtörtént. Bármennyire is fáj a Grúz népnek, az áldozat családjának - hibás volt-e vagy sem, ezt ne bolygassuk. Őt már nem hozhatja vissza sajnos semmi - előre kell tekintenünk. A Magyar kormány jóhiszeműen, a keleti nyitás programjának szerves részeként tett hát egy baráti gesztust az azerbajdzsán népnek: úgy gondolta, hogy a gyilkost ne a Magyar adófüzetők pénzén tartsuk jól évtizedekig napi háromszori meleg étkezéssel, könyvtárral, konditeremmel, színes tévével - hanem transzferáljuk haza az övéihez, ítélkezzen felette a nemzete. Isten ítélőszékét úgyse kerülheti el senki... Különben is: nem jó dolog beleártani magunkat más országok belügyeibe, egymás közötti nézeteltéréseibe, intézzék el tőlünk minél távolabb, egymás között. Addig jó, amíg nem itt csinálják, hát nem? Arról nem tehetünk, hogy Azerbajdzsán kvázi hazudott, amikor azt ígérte, hogy az ítéletet hazai környezetben is végre fogják hajtani. Ki hitte volna, hogy az adott szó, a megállapodás arrafelé ennyit ér? Ha a Kormány akár csak a legkisebb sejtéssel bírt volna afelől, hogy ezt a baltás mészárost azonnal szabadlábra helyezik otthon, akkor biztosíthatlak Benneteket, hogy nem így történt volna. De sajnos becsaptak minket, tanulópénznek mindenesetre jó volt.

4. Lássuk be: ahogy Ti is beismeritek, hogy teszem azt, példának okáért az Egyesült Államok véleménye inkább mérvadó egy adott helyzetben, mint pl. Dél-Kóreáé, ugyanígy minden diplomáciai testület az erő és a hatalom mentén alakítja kapcsolatait. Perpill Azerbajdzsánnak van világszinten szava: nézzük csak meg, hogy próbálnak a nagyhatalmak is lépten-nyomon a kedvükben járni - elég csak az Eurovíziós Dalfesztiválra gondolni, ahol bizony kihozták az ő versenyzőiket győztesként, hogy aztán a soron következő fesztivált már hazai környezetben rendezhessék. Pénz beszél, kutya ugat: a szőnyeg, kefir meg a fura betűk jelen pillanatban kevesebbet érnek a világpiacon, mint földgáz. Ez van, a politika kemény dolog: a magunkfajta átlagember nem értheti.

5. Ne legyen bűntudatunk ez miatt! Milyen nemzet az, aki saját a impotenciájából adódó, gyűlölettel kevert dühét egy szerencsétlen közvetítő, jóakaratú, békés országon (=rajtunk) próbálja levezetni? Hogyhogy nem arra haragudnak, akire valójában kéne? Gyávaságból tettek volna így? Azt hiszem, ezt a kérdést kellene lesütött szemmel maguknak sokszor feltenniök. Az 56-os forradalom leverése és Nagy Imre kiadása után Jugoszláviára vagy a Szovjetunióra haragudtunk jobban? No comment. Van-e jogunk kívülállóként eldönteni, hogy melyik nemzet a jó és melyik a rossz? Jobb az ilyesmiből kimaradni.

Wrap-up részünkről: ne használjuk fel más országok gondját-baját arra, hogy itthon próbáljunk olcsó népszerűségre szert tenni! Tiszteljük jobban a mienkétől eltérő kulturák sajátosságait, legyünk elfogadóbbak, maradjunk pártatlanul igazságosak - és a legfontosabb: tekintsünk mindig előre!

Békével:

Tibor Modoradze.

Címkék: politika
247 komment

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

nadivereb 2012.09.02. 15:13:42

Az -adze az nem grúz (nem, még poénból se vagyok hajlandó nagybetűvel írni) végződés? Sajátjai ellen forduló nemzetárulóval nem tárgyalok.
Pfejj.

Rich.mond 2012.09.02. 15:15:05

Lol (ikszdé)... ezt sem sokan fogják érteni, de szerintem jó. Bár a népnevek nagybetűvel írásáért kijárna a baltával simogatás. Ahogy az "ez miatt" is. Ád ábszurdum.

sztenke 2012.09.02. 15:32:50

Tibor, majd mindjárt jönnek az index-címlapról és meg leszel lincselve verbálisan, mert a blog filozófiájáról senki nem fog olvasni:) De király lett a post!

2012.09.02. 15:38:08

Csak éppen pont a lényeg fölött siklik át a szerző: mi lesz most akkor az államkötvényeinkkel? Vagy majd szállítunk fegyvereket helyette a régióba? :(

(Mellesleg a grúz tea nem jó, és börtönben nincs konditerem, a Paul Wade is megmondta.)

Az egyébként tudtátok, hogy Szálasi, Kiss Ernő Lázár Vilmos is...?

Rich.mond 2012.09.02. 15:42:57

Egyébként Tibor ráébresztett arra, hogy TÉNYLEG ideje lenne, ha szembe nézve múltunkkal, elfogadnánk a másik kultúrák sajátosságait.
Különben is, BIZTOSAN volt ott valami, az a kazak gyerek biztosan provokálta a csávót. Azért nem zörög a haraszt...ugye?

vincere 2012.09.02. 15:56:03

"vagy még jobb: leörményezte"
kiváló!

Venlo · https://hessenwinkel.wordpress.com/ 2012.09.02. 16:36:37

Modor Tibi, figyúzz már!

Tudod te egyáltalán miről is írsz?? Hol van itt Grúzia, meg "forró fejű Grúz hadnagy"?
Jártál te iskolába? Ha igen, tanultál te egyáltalán földrajzot? Ha igen, tudnád, hogy Grúzia, Örményország és Azerbajdzsán három (3) különboző ország és Azerbajdzsán nem = Grúziával.

Ha földrajzot nem, de a betűket ismered, akkor viszont legalább ne hülyeségeket!!

Boban 2012.09.02. 17:01:46

Olyan üdén fordulatos és újszerű ez a blog, mint anno a Szabó-család!

combo hadnagy 2012.09.02. 17:32:39

Azt kell mondjam, Tibi, hogy ez itt a morális mélypont. Döbbenetes, hogy hová süllyedt ez a blog. Szokás szerint relativizálsz, szétkened a felelősséget, maszatolsz, és szalmabáb érvelést alkalmazol, de most kimutattad a fogad sárgáját. Szinte piedesztálra emeled ezt a köztörvényes bűnözőt. Persze ha háborúban csapta volna le az örmény csóka fejét az azeri manus (közbevetés: Azerbajdzsánban mindenkinek ilyen buta feje van?), akkor azt mondom, hogy ez igen, jó baltaforgató a csávó, kitüntetést neki, fanfárok. De így, alattomban, ráadásul álmában?! Ez nem egyéb, mint gyomorforgató erkölcsi fertő. Az az erkölcsi talapzat, melyről szónokolsz, pedig csalfa délibáb csupán, vérrel kikövezve.

Magyarország pedig köznevetség tárgya lett a nemzetközi porondon. Megmutattuk, hogy számunkra az a szabadság (amelyért harcot folytatunk), hogy mi döntjük el, hogy kinek a pajszerét ápoljuk le reflektorfényben, pompomlánynak öltözve. Közben üveggyöngyökért, vagy ha úgy tetszik, egy tál lencséért eladtuk a becsületünket. Emiatt szerintem hosszú vesszőfutásnak nézünk elébe, de nem baj, megérdemeljük, szinte én szégyellem magam a zsebdiktátor helyett. Páriaország, 2012.

Rich.mond 2012.09.02. 17:34:11

@combo hadnagy: Látom leesett, hogy pont az izzadtságszagú maszatolást figurázza ki.

Electric Sheep 2012.09.02. 17:39:50

Tiborkám! Lemaradtam valamiről? Most már Grúziával is harcban állnak csapataink???
Eddig Magyarországról,Örményországról és Azerbajdzsánról volt szó. A hírekben. Ezek közül, egyikkel sem azonos Grúzia.
Amondó vagyok, ha valaki közlési kényszerben szenved de nem használja azt az 1300 grammnyi zselét a fejében, inkább hallgasson, mert nevetségessé válik.

Kurtz ezredes · http://gyuloltellensegeink.blog.hu 2012.09.02. 17:48:37

@Electric Sheep:
Remek ötlet, nagyon jól mondod. Végre egy méltányolandó vélemény!

Sakic19 · http://sakic19.blog.hu 2012.09.02. 18:00:14

"a kis kollégiumi villongást kipattintó utolsó szikra" :) milyen lehet akkor egy nagy kollégiumi villongás? tankokkal gurulnak végig a folyosón?

combo hadnagy 2012.09.02. 18:00:21

@Rich.mond: Rosszul látod, mert nem esett le!

puffatag 2012.09.02. 18:22:28

megdícsérem a szerzőt, mert nem fideszes... ez a blog a legostobább, amit valaha olvastam, a fideszt védi úgy, hogy ellenszavazatokat generál

déjá vu39 2012.09.02. 18:33:21

@Modorosblog: "Nem szabad egyoldalúan nézni a dolgokat.."

Nem bizony. Tessék akkor a másik oldalról is megvizsgálni.

Egyébként hogy jön ide Grúzia?

maxval, a gondolkodni próbáló birca · http://maxval.co.nr 2012.09.02. 18:35:21

"A szóban forgó fiatalember szüleit Grúz brigantik gyilkolták meg brutálisan, még kisgyermekkorában."

Rosszul tudjátok. Az információm szerint a fiatalember szüleit még csecsemőkorukban gyilkolták meg. Így a fiatalember meg se tudott születni. Ezek után persze már érthető jogos felháborodása.

vitaygeorgina 2012.09.02. 18:36:54

@G_P: értem, mire gondolsz.
Én meg a hozzászólásokat. A következő megjegyzésekre számítok:
1. Ez király volt, Tibi!
2. Ez király? A szerző összekeveri a grúzt az örménnyel, felháborító!
3. Ez a Tibi hülye, itt nem erről van szó, hanem arról, a szerző tájékozódhatna, mielőtt billentyűzethez nyúl.
4. Te meg tájékozódhatnál, okostojás, ez itt a MODOROSblog, ezt nem úgy kell érteni, hanem amúgy.
5. Ó, ne már, miért szólsz neki, én már bekészítettem a popcorn-t, és várom a hülye címlapról jövőket.
6. Ja, hogy ez a modoros? Akkor se vicces, paródiának is szar.
7. Király vagy Tibi. Senki nem ért, csak én, és én mondom, ez király.
8. Random off-topic comment.

bigthereal 2012.09.02. 18:39:14

@puffatag: látom, veszed az adást:)

a jereváni rádió is bemondta, hogy písz!

a népnevek nagy betű, de hogy a melléknevek is, az nagyon tetszett:)

főleg, hogy Azerbajdzsáni:P:D

GrofZero 2012.09.02. 18:42:23

Filmet kéne csinálni belőle, az azerbandzsániaknak híres szülötte Borat, az örményeknek meg Tom Grúz.

niklex 2012.09.02. 18:42:49

Aha...tehát a grúz brigantik megölik az azeri főhős szüleit,ezért főhős kiírt egy örményt.
A halott örményt a TEK letartóztatja, majd az azeri csapatok bevonulnak Bukarestbe, és kiűzik onnan a grúzokat.

livengood 2012.09.02. 18:44:46

"leörményezte" - jó! -:)

menjeteka... 2012.09.02. 18:46:34

Nem szeretem ezt a blogot, de ez a poszt tetszett. Kiváncsi vagyok, hány embernek nem fog leesni...

kriptoliberális 2012.09.02. 18:48:51

Higgadtan:

Ha valakit vendégül látok a házamban, az a házam vendége és a biztonságáért én felelek!
Ha valakit vendégül látunk a hazánkban - nemzetünk közös házában - annak a biztonságáért mifelelünk.
A mi hazánkban vendégünk éjszaka baltával lehasogatta a másik vendégünk fejét, csak azért mert más nép tagja.
A mi dolgunk lett volna megvédeni a lemészárolt vendégünket, aki itt ránk magyarokra bízta az életét.

Kudarcot valottunk, és a vndégünket a mi házunkba gyilkolta le az az ember, akit mi befogadtunk.

Valóban, leet, hogy reálisan nem lehetett volna megelőzni.
Úgy jártunk el, mint más kultúrált nemzetek, a magyar igazságszolgáltatás kiszabta a büntetést.
Ezt tudtuk tenni, helyrehozni a szégyenünket.

Majd most, ezt az embert aki a házunkban lemészárolta a házunk, hazánk vendégét azt elengedte Orbán Viktor.

Szerinted ez mit monda házunk, hazánk becsületéről?
Arról, hogy milyen a felelősségérzetünk a házunk, hazánk vendégeivel kapcsolatosan?

(és most mellékes hogy simicskás magánpénzért vagy hogy ne kelljen kultúrhelyről kölcsönkérni)

Orbán Viktor aladta a hazánk becsületét.
Ezen nincs mit szépíteni.

PS
egyébként az azeri távirat NEM vállalta, hogy kitölti a börtönbüntetést.

Éppen a szokásos FIDESZES jogi szőrszálhasogatással van megírva:
1
nem változtatják át az ítéletet:
nem változtatták át jogilag
2.
Nem hoznak helyett azeri ítéletet:
nem hoztak, maradt a magyar ítélettel kiszabott büntetés
3.
Azt nem vállalták, hogy a magyar ítélettel kiszabott büntetés tkintetében nem kap VÉGREHAJTÁSI KEGYELMET:
Hát kapott (pont olyanokat, aminek részleteiről skiccpali és a KEH hallgat)

A kegyelemről vajon miért ne nyilatkoztatott a magyar kormány???
na vajon....

Éhesló 2012.09.02. 18:52:18

Végre egy jó post.
Az egész szarhab nagyjából ennyit is ér, ha a magyargyűlöletet lehántjuk róla.

Kurtz ezredes · http://gyuloltellensegeink.blog.hu 2012.09.02. 18:52:48

@puffatag:
Megtiszteltetés, hogy végre hozzánk is méltóztattál kommentelni. :)

IGe · http://vilagnezet.blog.hu/ 2012.09.02. 18:53:10

Örmények üzenetei a Facebookon:

“Bravo, Mr Viktor, eladtad az országod imázsát 3 milliárd euróért. Pénzzel támogatod az azeri gyilkosokat, és hagyod őket megszökni. Gyűlölünk benneteket.”

“Soha nem gondoltam volna ezt egy békeszerető nemzetről. Eladtátok a szabadságotokat és az identitásotokat. Szégyen, nem tisztelitek az emberi jogokat. Ezért megfizettek.”

“Megvett benneteket az azerbajdzsáni olaj, most aztán büszkék lehettek a szörnyű országotokra.”

“Magyarország egy török és muszlim ország. És ők tartoznak Európához. Gyertek el hozzánk, megtanítjuk, hogyan kell élni.”

“Rémálmai lesznek, Mr. Orbán, Gurgen Margaryan lelke minden éjjel kísérteni fogja, és ugyanazt a kérdést teszi majd fel: miért adtad el a gyilkosomat?”

“Emberek, vigyázzatok, ha Magyarországra mentek, álmotokban megölhetnek benneteket egy magyar gyártmányú baltával!”

collateral collector (törölt) 2012.09.02. 18:53:31

Még ha el is hinném a fidesz-szopók szokásos relativizáló belemagyarázását (ha magyarázkodni kell, az eleve rossz, de mindegy, tegyük fel), és elfogadnám, hogy Magyarország kormánya mindent jól csinàlt, sőt, ez a mi sikerünk természetesen, okos reálpolitikai húzás, pénz beszél / kutya ugat stb., az az ország vesse ránk az első követ aki nem ugyanilyen mocskos játszmákat folytat a külpolitikában és ilyen ország márpedig nincs (lásd USA, britek stb.), stb. stb., szóval még ha be is szopnám az aktuális fidesz-moslékot, és megpróbálnám az agyammal a lehető legcinikusabb és legopportunistább módon úgy csűrni-csavarni a dolgot, mintha a Fidesznek bármiben is igaza lenne ezzel kapcsolatban, de TEGYÜK FEL, hogy sikerül;

akkor is marad a kérdés: mi az eredménye mindennek? Olaj, olcsóbban a világpiaci árnál, csak most, csak a magyaroknak? Gázellátásunk biztonsága, függetlenek lettünk az oroszoktól? Hitel, olcsón? Esetleg török lírában? Ezek közül egyik sem lesz, nyilvánvalóan átbasztak minket, "ázsiaiságban" nálunk sokkal haladóbb nemzet. Szóval ez miért is volt jó?

Boban 2012.09.02. 18:54:30

Az mindenesetre megnyugtató, h. a magyar Langley (a nagy lófaszt Langley az amerikai Hungária krt, elvégre hol voltak azok akkor még, amikor nálunk már Vitéz János) annyira kibaszottul vérprofi, h. egymás melletti szobákban helyezi el két szinte nyílt háborúban álló állam tisztjeit. A magyar biztonságpolitika fellegvára, egy sasfészek a nemzetközi kapcsolatok viharában.

klacus 2012.09.02. 18:54:59

Nagyon jó! Rég olvastam ilyen frankót!

Várom a kiművelt emberfők hullámait. Sokat fogok ma még röhögni :-)

Counter · http://goo.gl/EXkKH9 2012.09.02. 18:59:11

@Gondolkodni Próbáló Birca: LOL. Legalább a kommentek viccesek, ha már a posztok egy ideje nem.

Pumzkli__ 2012.09.02. 19:01:00

Nocsak, mikor változott grúzzá az a szegény örmény?????????????????

livengood 2012.09.02. 19:01:41

@Schindler Pistája: Elképesztő vagy!

Csak azok kedvéért akiket bolondítasz: - Egyik esetben a gyilkosság etnikai alapú. A származása miatt öltek meg egy embert, azért mert az azeriek egy része helyesnek tartja az örmények kiirtását. Ennek megértése érdekében muszáj tisztázni a nemzetiséget. Másik esetben pedig nem etnikai gyilkosság történt, egy aljas ember megölt egy ártatlant.

maxval, a gondolkodni próbáló birca · http://maxval.co.nr 2012.09.02. 19:02:50

@Electric Sheep:

A szerző szerintem arra utal, hogy az egész mögött a szálakat a grúzok mozgatják.

KürtiT (Tromb74) 2012.09.02. 19:04:32

@Schindler Pistája: BK gyilkosa ezen logika szerint magyar, a baltás hősnél is csak az állampolgárságig firtattuk a dolgokat. Komolyabb kutakodás után kiderült volna, hogy Szegedi Csanáddal közös nagymamán osztoztak.

A poszt meg ügyes, kár hogy a külügyben még ennyit se tudtak összehozni :D

Egyébként azt nem értem az egészből, miért ilyen fontos az azeriaknak ez a krapek. Olyan, mintha Pándi Andrásért cserébe felajánlanánk a belgáknak 3 kamion unicumot. Most komolyan, minek?

kriptoliberális 2012.09.02. 19:06:51

Jóhiszemű, becsapott kormányunk, muhhaha!

olvasd el az azeri levelet, hogy mit vállalnak FIDESZES jogi szőrszálhasogatással:
- nem változtatják át az ítéletet
- nem hoznak helyette másik hazait azonos cselekményre.
(olvass kicsi nemzetközi büntetésvégrehajtási jogot!)
nem is tették.

Az azerriek azt NEM vállalták, hogy a magyar ítélettel kiszabott büntetés tkintetében nem kap VÉGREHAJTÁSI KEGYELMET

szerinted miben is hazudtak PONTOSAN az azeriek????

Szerinted ez nyilván a jogtól mint hatalmi eszköztől idegen FIDESZ számára újdonság ugye, hogy van végrehajtási kegyelem...
(éppen pár hónapja volt a skicc palival ilyen ügy, hogy ki kell e adni a köztársasági elnöknek a kegyelem részleteit)

ezügyben becsapott Orbán????
szerintem egy dologban csapták be: abban maradtak, hogy 1-2 évig még ül, addig nem engedik ki.
Addig létrejött volna a kötvéynügy, 2014-es választások, aztán meg mindegy lett volna.
Azt elhiszem h ezzel becsapták, és nem hitte h most kiengedik.
(így viszont az azeriek nem kell vegyenek szar kötvényt - meglopták a tolvajt esete, az lehet h EZT nehéz lesz OVnak feldolgoznia!)

erkölcsi nulla aki ezt a posztot írta.
annál is nullább!

vitaygeorgina 2012.09.02. 19:06:51

@IGe: ha egy kicsit is szeretnéd, hogy ezt komolyan vegyük, akkor mellékelj egy linket és a fordítónak a nevét, aki ezeket az üzeneteket lefordította örményről magyarra csak neked.

Betkó 2012.09.02. 19:07:10

Egészen elképesztő cikk.

bigthereal 2012.09.02. 19:18:44

@kriptoliberális: igazad van, barátom:)

pihenj le, ziláltnak tűnsz...

Martian (törölt) 2012.09.02. 19:22:09

"Bármennyire is fáj a Grúz népnek"

Most már a grúzokat is bele akarjuk keverni?! :)

Ha így folytatódik, 2012 végére tényleg összejön a világvége! :)

KürtiT (Tromb74) 2012.09.02. 19:28:31

Ahogy kezdenek kibontakozni az ügy részletei, egyre inkább úgy tűnik, sima unortodox külpolitikai lépésről van szó.

Most komolyan, olajban, gázban, állampapírban mérve mennyi a piaci értéke egy baltás elmebetegnek?

Valószínűleg sima bénázásról van szó. A baráti együtműködés jeleként átadták a krapekot Azerbajdzsánnak, azok meg szélnek eresztették, oszt röhögnek rajtunk.

Oké, lehet hogy néhányan anyagilag is jól jártak kicsit, de azért ebből nagy bizniszt nem lehet kovácsolni.

Ugye nem?

Blogger Géza 2012.09.02. 19:28:50

@Modor Tibi: Pedig ez marha jó lett! :) (Mondom úgy, hogy az egy-két kommentem paródiája is simán kiolvasható belőle, ha akarom...)

nikk rivers 2012.09.02. 19:30:02

Kedves Posztíró,
Ha szeretted brutális gyilkosát idő elengednék, te is mondd azt amit írtál:
" Ami megtörtént, az megtörtént. "

Gyurcsány egy mocskos közokirathamisító adócsaló ! · http://www.youtube.com/watch?v=Fe_6EavXIwA 2012.09.02. 19:34:23

A hazai baloldal mindig ilyen volt.
Ezek a tetű Gyurcsanyisták minden alkalmat megragadnak, hogy az országot lejárassák.
Átver minket egy másik ország és ezek a tetvek miatt minket hibáztatnak.

Boban 2012.09.02. 19:42:13

@KürtiT (Tromb74): én nem gondoltam, h. ennek ekkora értéke van...nem lehetne ezekkel valahogy kereskedni, persze számlásan gondolom.

Azt a szlovák luvnyát viszem, ha lehet...ha nem váltja ki a Rézműves család, legfeljebb megmarad házikedvencnek!:-) vagy elcserélem a bolíviakkal a Tóásóra, oszt amit az keres az első évben a hajdúpéteréknél, na annak a 90%-a az enyém!

Blogger Géza 2012.09.02. 19:46:03

@Gondolkodni Próbáló Birca: Ne szívasd, a végén még elhiszi, amilyen hülye.

KürtiT (Tromb74) 2012.09.02. 19:54:39

@Gyurcsány egy mocskos közokirathamisító adócsaló !: Most spec. drága kormányunk tett egy bátor lépést az ország lejáratásáért, Gyurcsány ezt a ziccert pont kihagyta.

@Boban: Oké, a szlovák csajnak lehet piaci értéke, érdemes lenne egy kalkulációt csinálni a projektre. Ha kiváltjuk az őstermelői igazolványt és a PIACRÓL veszünk számlatömböket nullszadósra ki lehet hozni a bizniszt. Talán okosíthatunk érte cserébe néhány katasztrális hold termőföldet a Felvidékről, de legalább egy szlovák rendszámos bajor vasat.
Amúgy ha kicsit felhízlaljuk szilikonnal, más piaci réseket is betömhetünk vele, több funkciósnak tűnik a bige.

netuddki03 2012.09.02. 19:55:35

Hát jól szórakoztam....volna.....de inkább mégis szomorú lettem....mindeközben csúszunk lefele a lejtőn ezerrel....

klacus 2012.09.02. 20:01:13

@netuddki03: "mindeközben csúszunk lefele a lejtőn ezerrel.... "

Bizony, mert lendületben az ország, csak kurva messze van a lejtő alja...

Ez valahogy rezsimtől mentesen igaz. Mindig azt hallgattam, hogy még egy kicsit, ki kell tartani, azt jobb lesz. Valahogy sosem lett jobb. Mármint az országnak, mert van akinek azért jó...

Putyilov a gyari melos 2012.09.02. 20:07:13

tenyleg jo de mar en is unom, lehet ennyi volt az otletben? bar egy ujszulottnek minden vicc uj, lehet miattuk erdemes tolni

Miért nem gátak épültek stadionok helyett? 2012.09.02. 20:23:01

Álszent, sunyi, tetű bóvlista fidesz banda. Eddig is sokat ártottatok a magyar népnek, de ezt a szégyent nehéz lesz megemészteni.
Európa után már a világ is utál és megvet bennünket.

Ha nem hullanak fejek, Magyarország egy trágyadomb!

Magyarország én nem így szeretlek!

Alonee 2012.09.02. 20:23:01

@vitaygeorgina: Amiért idejárok az nem a poszt, és nem is azok akik teljesen félreértik. Az igazi csemegék azok a kommentelők akik értik a mögöttes tartalmat, és erre olyan, de olyan büszkék. Priceless.

kriptoliberális 2012.09.02. 20:32:38

@Gondolkodni Próbáló Birca: szerintem is.
várom a bérem az azeri júdáspénzből....

Gyurcsány egy mocskos közokirathamisító adócsaló ! · http://www.youtube.com/watch?v=Fe_6EavXIwA 2012.09.02. 20:32:56

@KürtiT (Tromb74): Mit hagyott ki ?
Az összes DK-s blogos itt kavarja a szart, a Gyurcsanyisták meg tüntettek is.
index.hu/belfold/2012/09/02/gyurcsanyt_is_megkerestek_az_azeriek/

A gyurcsyista férgek hazugságban, ország lejáratásában mindig élen jártak.

Mindfield 2012.09.02. 20:39:02

Egy a lényeg: Grúzia monnyon le, ne háborgasson itten minket, hanem adjon pénzt és olajat, meg finanszírozza megfele a Zállamadósságot!

Long R3 IGF-1 2012.09.02. 20:40:40

GRÚZ-Magyar diplomáciai félreértés?!
Forrófejű GRÚZ hadnagy?!
Ez valami vicc, amit csak én nem értek, vagy a blogger volt merev hulla részeg, amikor ezt feltette????
Vagy még ez is rúgni akr egyet az örményekbe???
Vagy csak bolond minden jobber?

titotmese · http://mesemese23.blog.hu/ 2012.09.02. 20:42:33

Félreértés??? Kinek az ötlete volt, ki szerzett ezáltal anyagi előnyt?

manfred.blog 2012.09.02. 20:51:29

Miért baj az, hogy ha egy európai uniós demokratikus jogállamban, a nemzetközi feltételeknek megfelelően kiadnak egy gyilkost és ebből az országunk jól jár???

2012.09.02. 20:53:14

Tibi megint nem figyeltél, azok nem grúzok, hanem drúzok!

dr kíváncsivagyok 2012.09.02. 20:57:50

@Gyurcsány egy mocskos közokirathamisító adócsaló !:
Akkor most Orvbánt sajnálnunk kell ? Mert becsapták ? Szeeeegééény ....

Pistie 2012.09.02. 20:59:16

Csak az a fontos, hogy viccelődjünk a maszatolással. De azért Orbán nyeljen baltát!

evakek · http://joszerencse.blog.hu/ 2012.09.02. 21:00:01

Félreértés, micsoda diplomatikus cím?

bagamoyo 2012.09.02. 21:04:56

Namivan? szíjártó peti modorosblog előfizetést helyezett kilátásba?
két verzsön van.
1, Aljasul kiárulta a kormány az Örmény nép szívügyét
2, Dilettáns banda
szerintem IS.

Derwish 2012.09.02. 21:05:10

Szerintem, azért többről van szó.

nyilegyenes.blog.hu/2012/9

purehetero 2012.09.02. 21:07:06

1. Az örmények megmondták előre, hogy ez lesz ha átadjuk. Megígértük (Navracsicska) nem adjuk közben pedig láthatólag nem hittünk nekik és kockáztattunk, nem jött be, igazuk lett. Innentől duplán szarban vagyunk.
Annak nem hittünk aki igazat mondott és annak hittünk aki átbaszott. Ezt hívják balekságnak. Baleknak lenni pedig szánalmas dolog.
2. "Magda Marinkó is kérvényezte, hogy büntetését szülőhazájában tölthesse le, többek között nyelvi nehézségeire, és családtagjainak távoli lakóhelyére hivatkozva, ám mindannyiszor elutasították, a bizonytalan végrehajtás indokával."
Forrás: hu.wikipedia.org/wiki/Magda_Marink%C3%B3

Ha Magdával meg tudjuk tenni, hogy a fenti okkal nem adjuk ki, akkor a baltással miért nem lehetett megtenni ugyanezt?

ga-ap · http://soundcloud.com/gaap/classic-breaks-vol1 2012.09.02. 21:27:06

@Modor Tibi: lol, na ezen jót röhögtem, pedig a poszt se vót rossz, már ha érted, hogy mondom!

KürtiT (Tromb74) 2012.09.02. 21:28:51

@Gyurcsány egy mocskos közokirathamisító adócsaló !: Te figyelj! Ki a picsát érdekel ebben a történésben Gyurcsány és barátai.
Sajnálatos módon kiadtunk egy baltás barmot saját hazájának, ahol szabadon engedték, szenté avatták.
Akár jobbról, akár balról nézzük, a kormány részéről ez nem volt egy átgondolt lépés, okos ötletnek sem mondanám.

Ha ez ellen tüntet valaki, az az országot járatja le?

purehetero 2012.09.02. 21:30:50

Vagy egy olyan embert aki magyarokat - többek közt gyerekeket - gyilkolt szívesebben tartunk el, etetünk hazai adóforintból naponta háromszor mint aki egy másik állam polgárát ölte meg? És akkor adjuk ki Marinkót is, hagy menjen? Meg akkor már Josef Rohacot se etessük menjen Isten hírével ő is? Hogy is van ez a "reálpolitika"? Én nem értem. Elmagyarázod Tibi?!

Gatinho 2012.09.02. 21:36:25

Mi van a grúzokkal, azok hogy jöttek képbe? Vagy ilyen hülye aki a blog szerzője?

manfred.blog 2012.09.02. 21:38:02

@Counter: ha vesznek állampapírt, akkor már megérte..

balfék 2012.09.02. 21:42:12

Itt valaki nagyon lapít ugye Tibi!?

ikri 2012.09.02. 21:43:24

@Venlo: hejjej... az iróniát megérteni néha de nagyon nehéz....

Zorita 2012.09.02. 21:54:33

az nem biciGli, hanem biciKli!

Androsz · http://wikipedia.blog.hu/ 2012.09.02. 21:55:30

@kriptoliberális: "A kegyelemről vajon miért ne nyilatkoztatott a magyar kormány???"

Utólag mindenki okos szokott lenni. Ha neked azt ígérik, hogy nem változtatják meg a büntetést, akkor te ezek után kikötötted volna a kegyelem tiltlmát is? Biztos, hogy ezek után eszedbe jutott volna? Ne mondd, hogy nekik jusson eszükbe, mert ha ezek – és mindenki, aki valaha is a Parlamentben törvényt hozott – tudnának, esetleg akarnának logikailag zártan gondolkozni, akkor a törvények sem lennének tele kiskapukkal.

Arra is mérget vehetünk, hogy az üzlet összegzése nem úgy hangzott el, ahogy te leírtad. Ezer oldalnyi szalmát kellett szétválogatnia azoknak, akik a tárgyalásokat intézték, azért, hogy ki tudják belőle karasni a pár mondatnyi lényeget. A diplomáciában tudtommal ritka esetekben szokás röviden és egyenesen beszélni, még ha háborúban is áll a két fél. (Sőt, akkor talán kevésbé, mint máskor.)

Itten bennünket szépen átvertek, kérem tisztelettel, legalább megtanultuk az esetből, hogy ezekkel a cigányokkal így lehet üzletet kötni. Ettől még nem hagyhatjuk őket faképnél, sajnos, de legalább tudhatjuk, hogy ilyen piti ügyekben is át fognak bennünket verni.

ikri 2012.09.02. 22:02:24

@purehetero: Magda Marinkot Jugoszlávia is kérte közvetlenül az itteni lecsukása után, de nem adtuk ki. Miért is nem? Mert a szeretett hazájában egy csinos kötél darab várta volna egyéb, ottani dolgaiért, mi meg voltunk olyan ökrök, hogy kötelezzük magunkat arra, hogy foglyot nem adunk ki olyan országnak ahol van még halálos ítélet. Nem is adtuk ki, pedig mindenkinek jobb lett volna.

Öreg borász és a tender 2012.09.02. 22:10:07

majd tejbegríz helyett tejbegrúzot eszünk, oszt tömény törköllyel öblíntyünk le, s a konflis mán is előállott, a lepcses szátok befogódik !

xenuka 2012.09.02. 22:11:25

A mocskos féreg blogírónak:

"Tisztelt nagykövetek, hölgyeim és uraim!

Közös tetteikkel a magyar és az azeri hatóságok megynyitották az ajtót a hasonló bűncselekmények bekövetkezte előtt. Ezzel a döntéssel világos üzenetet küldenek a henteseknek. A mészárosok innentől kezdve tisztában vannak sérthetetlenségükkel, amit azután élveznek, hogy etnikai vagy vallási gyűlölet által motivált gyilkosságot követtek el.

EZT NEM TŰRHETEM.
AZ ÖRMÉNY KÖZTÁRSASÁG EZT NEM TŰRHETI.
AZ ÖRMÉNY NEMZET EZT SOHA NEM BOCSÁTJA MEG.

Hivatalosan bejelentem, hogy a mai naptól minden diplomáciai kapcsolatot és hivatalos kapcsolatot felfüggesztünk Magyarországgal.

Pontos és egyértelmű választ várunk partnereinktől az incidensre vonatkozóan.

Aki ezt eltűri, az holnap a történelemnek tartozik felelősséggel.

A félintézkedések és a kerülgetés nem elfogadható.

ÉRTED TE FÉREG BLOGÍRÓ!

Partnereinknek az örmény nemzet biztonságához való viszonyát annak alapján fogjuk megítélni, hogyan reagálnak erre az incidensre.

Arra kérem önöket, hgy mindezt személyes üzenetemként adják át országaik államfőinek és kormányaiknak.

Ennyit akartam mondani. Nem tudom, van-e értelme annak, hogy kérdésekre válaszoljak. Azt hiszem nincs, mivel a történeteket józan ésszel nem lehet felfogni. Egy olyan országnak, amely fejlettnek és civilizáltnak tekinti magát, nincs joga így viselkedni, és megérdemli, hogy partnerei megfelelő felülvizsgálatnak vessék alá."

Counter · http://goo.gl/EXkKH9 2012.09.02. 22:22:42

@manfred.blog: Mármint ha felveszünk 2 milliárd dollárt azzal, hogy 3 év múlva 2,2 milliárdot fizetünk vissza, az nekünk "jól járás"? És még be se következett, de már is jól jártunk?

És nekünk annyira jó eladósodni és kamatot fizetni rá? Ez egy nagyszerű haditett? Gyurcsány Ferenc is számtalanszor végrehajtotta, aztán hogy utálják érte!

Di622 · http://www.microglobe.co.uk/nissin-di622-digital-flash-for-canon-eos-ttl-ii-camera-p-5535.html 2012.09.02. 22:23:02

@Androsz:
Igazándiból nem tudom hogy ennyire naiv vagy cinikus vagy.
Őszintén tényleg komolyan gondolta bárki akár egy percig is, hogy ezt a faszit a saját országában nem fogják szabadon engedni valamilyen formában?
Nem tűnt fel a nagytudású külügynek hogy a baltás csávót a saját hazájában nemzeti hősként istenítik?
Azt sem tűnt fel hogy nem ám valami ottani egységsugarú széljobber Vona Gáborok avatták szentté, hanem maga az azeri miniszterelnök nyilatkozott arról hogy ez a baltás csóka mekkora hős és példakép az ifjúság számára.
Na és ezek után a fideszesek csodálkozva néznek hogy jééééééé elengedték.
Nahát tényleg erre a fordulatra aztán tényleg senki nem számított.
Szóval el lehet dönteni hogy orbán és a sleppje:

1. cinikus gecik akik pénzért még az anyjukat is.
vagy
2. igazi tőrőlmetszett falusi bunkók akik nem értenek a joghoz meg a nemzetközi diplomáciához.

Shopping 2012.09.02. 22:28:51

"forró fejű grúz hadnagy ügye"????????

miről beszél a cikk írója????

Hülye-e?

Baltával agyonvert egy alvó embert!!!!!!

akkor is "forrófejűnek" neveznéd, ha a te gyerekedet ölte volna meg??

te barom

ikri 2012.09.02. 22:29:21

@xenuka: irónia... !!! a blog írója feltételezte hogy az azeri/Grúz (nagy G-vel) névcsere elegendő lesz, de ezek szerint nektek még így sem esett le. Rövid tolmácsolásban: egy olyan kérdésben lett most itt mindenki szakértő hirtelen, amiről pár napja még finomanszólva fingja sem volt.

Na, most próbáld meg elolvasni az egészet mégegyszer és esetleg megpróbálhatsz nevetni is rajta. :)

Androsz · http://wikipedia.blog.hu/ 2012.09.02. 22:29:47

@Counter: "ha felveszünk 2 milliárd dollárt azzal, hogy 3 év múlva 2,2 milliárdot fizetünk vissza, az nekünk »jól járás«?"

Az.

@Di622: Jó, rendben, én hajlandó vagyok neked mindenben igazat adni, de akkor szerinted pontosan mit kellett volna tennünk? Úgy, hogy neked is tetsszen, a tüntetésre bármiért kész majmoknak is és az EU emberi jogi kiscsoportosainak is?

lala5a 2012.09.02. 22:32:13

@purehetero: Nyugodj meg, ha a szerbek is belengetnének érte pát millát, mehetne ő is. Már azon sem csodálkoznék, ha megkeresnék Izraelt is, felkínálnák nekik eladásra Csatáry Lászlót. Nagy szerencséje van szegény Asange-nak, hogy nem ide jött, mert őt is már rég eladták volna. Javítani kell a külker mérlegen.

2012.09.02. 22:32:59

@Androsz:

"Utólag mindenki okos szokott lenni."

Ha egy pedofil megígéri, hogy vigyáz éjszaka az 5 éves lányodra, akkor te utólag leszel okos?

purehetero 2012.09.02. 22:38:08

@ikri: Mióta eltörölték őket azóta sem adjuk. Az általam idézett indoklással. Forrást is csatoltam azoknak akik nem hisznek nekem. Annak sem adunk ki rabot aki megöli és annak sem aki szabadon engedi idő előtt. A felelős fogvatartó ennek megfelelően jogosult és köteles eljárni. Így a nemzetközi jog minden lehetőséget megadott nekünk, hogy törvényesen előzzük meg ezt az újabb csúfos kudarcot bel és külföldön egyaránt. Ez drágább az országnak mint a napi 3 adag kaja, amit megspóroltunk.

Di622 · http://www.microglobe.co.uk/nissin-di622-digital-flash-for-canon-eos-ttl-ii-camera-p-5535.html 2012.09.02. 22:44:09

@Androsz:
Mit kellett volna tenni?
Szerintem kérdezzük meg az előző kormányt.
Az azeriek Gyurcsányékat is megkeresték ugyan ezzel a kéréssel és elutasították őket. Meg kellene kérdezni őket, hogy ők vajon miért utasították el az azeri kérést?

Magyarországnak ugyanis nem volt kötelessége kiadni a baltás gyilkost.
A kiadatást meg lehet tagadni akkor ha:

"A" Feltételezhető hogy a másik országban megölik, megkínozzák. Lásd Magda Marinko-t ezért nem adják ki a szerbeknek, mert ott kötél várja.

"B" Feltételezhető hogy a másik országban nem üli le a büntetését.

Counter · http://goo.gl/EXkKH9 2012.09.02. 22:48:27

@Androsz: Aha, tehát még mi fizetünk az azerieknek, hogy odaadhassuk a baltás gyilkosukat.

És ez nekünk jó.
Akkor mi a rossz?

alien 2012.09.02. 22:55:58

téged a fidesz fizet?

purehetero 2012.09.02. 22:58:17

Jössz azzal, hogy a baltásnak milyen rossz gyerekkora volt. Mutass már nekem csak egy olyan embert aki úgy lett sorozatgyilkos, hogy előtte soha semmi - súlyos - trauma nem érte! A szörnyszülöttek mindig úgy lesznek, hogy az előéletük teszi torzzá, sérültté, szörnyeteggé őket. Ilyen alapon Charles Mansontól Andrei Chikatiloig bárkit fel lehet menteni, meg lehet érteni.

@Di622: Magda Marinko esete mindkét verziódra megfelelő példa. :)

bgp 2012.09.02. 23:02:41

@Venlo: Szerintem tudja. Direkt írt más országot.

Oldgamer 2012.09.02. 23:03:28

Ez egy kalap fingot nem ér !Ha karcolat akart lenni akkor csak karc....

OldStruggler 2012.09.02. 23:13:19

Tisztelt Tibor Modoradze!
1. Vannak dolgok itt e Földön, amivel nem viccelünk. Sehogy, semmilyen formában.
2. Vannak dolgok itt e Földön, amik egy-egy népnek története okán nagyon, de nagyon fontosak. Ezekhez az ügyekhez más népek fiai-lányai csak nagyon, de nagyon óvatosan nyúljanak hozzá. Lásd pl. a magyarok esetét az aradi vértanúkkal.
3. Aki nem tudja megkülönböztetni azt, mivel lehet viccelni, mivel nem, aki nem járatos elemi iskolai szinten sem történelemben, földrajzban, a ne nyúljon az ámítógép klaviatúrájához, hanem járjon iskolába, könyvtárba, böngésszen az interneten, kérdezzen olyanokat, akik eligazodnak a világ dolgaiban.
4. Ha ezzel az "írással" az volt a célja, hogy elterelje a belpolitikai problémákról a figyelmet, nevezetesen arról, hogy Mo kezd hasonlítani az azeri rendszerhez - nálunk is személyi kultuszra épülő diktatúra formálódik -, akkor ezzel a strukturált betűhalmazzal elérte a célját.
5. Ha azt gondolja, hogy Mo-n mindenki segghülye, szerintem téved.
6. Ha legközelebb egy ilyen üggyel találja magát szembe, hallgasson a reklámra: vegyen egy rekesz sört (nem mondom, milyet, mert ez nem a reklám helye), és gondolkodjon. Biztos vagyok benne, hogy mindannyian jobban járunk. Ön biztos, mert legalább lesz egy jó napja.
7. Kérem, hogy, ha legközelebb a magyar nyelv betűkészletét a magyar nyelv szabályrendszere, helyesírási szabályai szerint rendezett halmazba kívánja sorba rakni, és emberekről (homo sapiens sapiens) akar írni bármilyen összefüggésben, továbbá, ha magát kultúrembernek véli, ne használja az "emberkék" betűkombinációt, mert kultúrember ezt a kombinációt ilyen összefüggésben nem használja.

Tisztelettel.

purehetero 2012.09.02. 23:15:08

Az utolsó hozzászólásom így visszaolvasva elég nagy faszság, hiszen az örmény baltás az nem sorozat csak hidegvérű gyilkos. Bár az is igaz, hogy a rendezett múltú emberek egyszer sem szoktak gyilkolni (hacsak nem balesetben).

TheloniusMonk 2012.09.02. 23:20:55

Akinek ez az ügy megértése is nehézséget okoz, az ne irjon okoskodó blogot.... Egyszerűbben is le tudod hülyézni magad "Tibi", ha már szükséged érzed ilyesmire...

KürtiT (Tromb74) 2012.09.02. 23:22:49

@purehetero: Ráadásul nem örmény, na de fátylat rá...

@zweigelt: jájjj. Már Hoffmann Rózsa is kommentel a modorosra?

donlouis 2012.09.02. 23:26:15

rettenetes ez a színvonal, ahogy a szerző körbehordozza saját butaságát, tájékozatlanságát, nagyképűségét.
Grúzia ugye?... modoros bajnok.

Jenyei 2012.09.02. 23:27:46

És különben is, levághatta volna a farkát is, de nem, azt megkímélte, csak a fejét vágta le. És ezt mi magyar kormány -ha már a bíróság nem tette- kénytelenek vagyunk enyhítő körülménynek tekinteni, ami feljogosít bennünket arra, hogy átadjuk őt az azeri hatóságoknak.

purehetero 2012.09.02. 23:33:45

@KürtiT (Tromb74): ja, azeri. azt hiszem ideje lefeküdnöm. de talán a pontatlanságok ellenére is lehet érteni mire gondoltam. :)

Indriq 2012.09.02. 23:53:20

Gusztustalan poszt lett... ehhez csak gratulálni lehet. Leírom mégegyszer, a blogoló is simán átpolitizálja. Holott itt csak és kizárólag erkölcsi részről kell nézni. Magyarország elengedett egy gyilkost( és lol bazz a "forró fejű").
Nem kívánom, de gondoljon bele a posztoló, hogy ha esetleg a kedves édesanyjnák/édesapjának/gyerekének a fejét verné szét egy (mondjuk úgy) borsodi emberke, majd az igazságügy miniszterünk azzal bocsájtaná el, hogy Miskolcon fog élni az elítélt ezentúl. Mennyire tapsolna és adna igazat.

Intizar 2012.09.02. 23:57:41

Hihi. Régi kedvenc modorosságom az agyatlan nagybetűzés. Az emberek meg szokás szerint rendíthetetlenül hülyék.

KürtiT (Tromb74) 2012.09.03. 00:07:08

Elgondolkodtam egy kicsit ezen a baltás hisztin, és most már úgy vagyok vele, hogy én személy szerint örülnék neki ha valami gyalázatos és erkölcstelen alku rejlene a sztori mögött, mert akkor legalább lenne az egésznek valami értelme.

- nem hiszem, hogy a kormány nem számolt a gyilkos szabadon engedésének veszélyével. Azerbajdzsánban 2006-ban az év embere volt a krapek (tényleg másik kultúra).

- Azt se hiszem, hogy ez amolyan repi ajándék lenne az azeri elnöknek, mert éppen nem volt kéznél bonbon vagy Tokaji Aszú

- Nem gondolnám, hogy csak azért adták ki a krapekot, mer' a nemzetközi egyezmények lehetőséget adnak rá. Egy csomó papírmunka, de minek.

Tehát az egyetlen racionális ok, hogy valamilyen módon biztosan jól járunk.

Na, már szedem is ki a cihából a télire megtakarítottat, oszt költöm elfelé, mert olcsóbb lesz a fődgáz.

Intizar 2012.09.03. 00:21:15

Besenyő Pista bácsi üzeni a szentfölháborodó kommentelőknek: NOOOOORMÁLIS? Továbbá: te csak igyál, Maaargit.

Androsz · http://wikipedia.blog.hu/ 2012.09.03. 00:30:35

@Counter: "tehát még mi fizetünk az azerieknek"

Máskor, amikor nem éppen a kormány ellen lehet egy kicsit szónokolni, feltételezésem szerint felismered a kamat fogalmát, ha látod. Igen, mi fizetünk kamatot, ahogy a kölcsönért járulók szoktak. A kamatot a kölcsönt felvevő szokta fizetni, és minden kölcsön után kamatot szoktak felszámolni. Melyik részét nem érted?

Valami fura vétlen miatt manapság egyre kevesebben állnak sorba azért, hogy nekünk kölcsönt adhassanak. Akkor pedig abból kell kihozni valamit, ami jut.

bigthereal 2012.09.03. 00:41:50

veszedelmes ez a komment sorozat...

főleg azok tetszenek, amikben leírják, hogy bezzeg, ha az anyád/apád/húgod/nővéred lenne az áldozat:)

meg a "(mondjuk úgy) borsodi emberke" - a cigány legújabb modoros körülírása, hatalmas:P:D

de zweigelt is odabasz, hahahaha

2012.09.03. 00:46:29

Na, azt hiszem, Orbán Viktor kb. mostanáig volt az én miniszterelnököm. Ezen kívül az összes ezerbandzsa bekaphatja. De főleg bekaphatja a kurucinfó, akikek van pofája ezeket a bengákat szabadságharcosnak, meg a rokonaiknak beállítnai.

Androsz · http://wikipedia.blog.hu/ 2012.09.03. 01:39:26

@Di622: "Magyarországnak ugyanis nem volt kötelessége kiadni a baltás gyilkost. A kiadatást meg lehet tagadni akkor ha:" feltételezzük ezt meg azt.

Én sem hiszem, hogy kötelességünk volt kiadni. A tökünkön nem úgy szoktak csavarni, hogy valami kötelezőt nem teszünk meg, hanem ha nem engedelmeskedünk "kérésnek". Valami végtelen naivitás miatt hihetik sokan, hogy Azerbajdzsán minden valamit is számító hatalom érdekkörén kívül eső, békében elszottyogó országocska, akire a kutya sem figyel. És így ha nem tetszik nekünk a pofájuk, akkor elhajtjuk őket lazán. Valami azt súgja nekem, hogy a világ felosztása már befejeződött, és Azerbajdzsán is a tulajdona valakiknek. Ha vitázni akartál volna, velük kellett volna. És az élet nem habostorta, máris csavar valaki a tökünkön egyet, ha rosszul mozdulunk. Hát ennyit a kormány szabad döntéseiről és a kormány ellen hőzöngők okosságáról.

Rigor_mortis 2012.09.03. 02:37:44

Én mindent értettem, csak azt nem, hogy ez a modoros gyerek minek ír annyit, ha semmi érzéke nincs se a humorhoz, se az íráshoz...

Frick László Emlékzenekar 2012.09.03. 03:00:11

Arról nem is beszélve, hogy a georgiaiak már a SzovjetÓnijó megszűnése óta kérve-könyörögnek, hogy ne használjuk rájuk a megszálló oroszok "grúz" népnevét és Georgiát ne nevezzük Grúziának, ill a georgiaiakat grúzoknak. Arról nincsen adat, hogy a bunkóbb fiatal magyar kőművesnemzedékeknél tiltakoztak-e a georgiaiak amiatt, hogy a gúzolás szakkifejezést helytelenül grúzolásnak ejtik.
űNe térjünk ki arra, hogy eleve az arméneket törökösen örményeknek ejteni mibe számít. De a magyar nyelv amúgyis tele van törökös szavakkal és ugye az armének néptekintetében a törökök a fritzek.

@Rigor_mortis: Ma a hírcsárdaizmus számít a humor netovábbjának, tehát az Örökös Aranymellénydíjas Modor úron nincsen mit számonkérni ezügyben. Ha Magyari Péter egy ócskánál is ócskább Karinthy-stílmodorkodással Örkény Istváni Magosságok -ba emelkedhetett, akkor Modor úr tkp korunk Komlós Jánosa is.

Kék az ég 2012.09.03. 04:08:07

@Schindler Pistája: Azert te nagy okos mert az APJA es nevelo apja is MAGYAR !!

Tehat amennyire cigány annyira magyar.

LallyPop 2012.09.03. 04:24:33

Hát ez qrvajó volt, a legutolsó egyben a legjobb poszt a témáról.

Humora van vagy 5 hozzászólónak, 3 még a Grúzokat is észrevette.....van itt ész, nem kevés.

Tehetséges egy nemzet vagyunk ebben a posztban minden benne van....:)

Kék az ég 2012.09.03. 04:29:51

@Indriq: @Indriq: Igazad van. Az meg hagyján, hogy fideszes, de, hogy az áldozatot hozza ki bunosnek es a szadista gyilkost mentegeti?

Magda Marinkonal is azt irta volna, hogy a szegedi család megerdemelte a kiirtást, mert az apa olyanokkal üzletelt akikkel es hat ha nem fizet akkor arra fele ez a szokás?

Tomycat 2012.09.03. 04:49:42

Magyarorszagnak itt es most kell kijonni a gazdasagi katyubol. Ha ez az ember penzt ert, akkor koltseg helyett elobb-utobb penzt csinalnak belole. Csak egy pelda: Abdelbaset al-Megrahi-t a Lockerbie majd 300 aldozatot (koztuk tobb magyar) kovetelo terror akcio "hoset" sem ingyen engedtek el! Pedig azt a nalunknal sokkal gazdagabb es Brittek tettek termeszetesen szinten penzert.
Ilyen a vilag.

Pipas 2012.09.03. 05:48:31

@zweigelt: "Kérem, hogy, ha legközelebb a magyar nyelv betűkészletét a magyar nyelv szabályrendszere, helyesírási szabályai szerint rendezett halmazba kívánja sorba rakni..."

Ez már mennyire modoros apám! :)

Amúgy tudod mi az a halmaz? Mert annak minden betű csak egy példányban lehet az eleme... nem is beszélve a 'redezett halmaz' kiifejezésről, ami ugye azt jelenti, hogy értelmezed rajta a '<' műveletet.

kormányzó 2012.09.03. 06:57:39

@Tomycat:
És ha a Nagyméltóságú úgy gondolja,még mindig kevés a bevétel,akkor eladja a lányodat egy bakui autóút mellé prostinak.Te pedig megérted,mert ki kell jönni a kátyúból.
Tényleg magyarok vagytok,anyátokat is eladnátok egy kifli csücsökért.

Behajtó70 2012.09.03. 07:08:24

Jó poszt, köszönjük!

Ad Dio 2012.09.03. 07:27:08

Ez sajnos egy menthetetlen külpolitikai fiaskó. A külügyminiszterek be kellene adnia a lemondását. Sajnálnám mert tehetséges ember, sokan respektálják is, de ilyen a politika.

okostojgli (törölt) 2012.09.03. 07:36:48

Szerintem én magyar zászlót fogok égetni.

És ha egy jobber odajön, számon kér, akkor jól tökön rúgom. Szerintem.

maxval, a gondolkodni próbáló birca · http://maxval.co.nr 2012.09.03. 07:47:11

@Frick László Emlékzenekar:

Magyarul Georgia egy USA-állam, a georgiaiak pedig annak lakói. Grúzia és a grúzok viszont egy állam és egy nép Európa és Ázsia határvidéken. Ne tessék őket keverni.

A végén még ki fog derülni, hogy Sztalin elvtárs egy Atlanta környéki faluban született.

ArgonX 2012.09.03. 07:54:46

Ez most elég gyenguszkára sikeredett...

Netuddki. 2012.09.03. 08:01:57

Te egyszerűen egy erkölcsi 0 vagy kedves modoros. Az a baj veletek 1 bites elvakult fidesz drukkerekkel, hogy azt hiszitek mások is olyanok mint ti...

pjm 2012.09.03. 08:03:17

Már megint az a baj, hogy az értelmet keresitek a kormányunk és a kedves vezető ténykedése közben. NEM. Adva van a kétharmad, meg az elmútnyócév. Ennek mentén a "kartellezek, akkó mi van" logikáján, valamint a "mindegy mit csinálok, majd kifizetik a zemberek) törvénnyel a hátuk mögött bármekkora baromságot megcsinálnak, mert a teljes hozzá nem értést az arroganciával leplezik. A lényeg, hogy a zseb hízzon. Most tényleg: A hülye szőke nő, aki kormányszóvivő keres havi másfél millát, abból egyet félre tesz, Az még legalább huszonnégy milla, amíg el nem hajtják.Azután meg elmegy pornózni, mert esze annyi se. Minek bármilyen Semmi más nem számít. El kell innen menni, amíg még beengednek bennünket Európába és nem zárják e a határokat nekünk...

Mindfield 2012.09.03. 08:04:50

Annyira nem értik ezt a posztot az emberek.....

Counter · http://goo.gl/EXkKH9 2012.09.03. 08:13:52

@Mindfield: Szegény Magyari Péter cikkét se értették. Még ilyet!

Nem lehet valahol leváltani az embereket?

bgp 2012.09.03. 08:18:05

@Gondolkodni Próbáló Birca: Grúziában nem magyarul beszélnek, tehát nekik Georgia a hazájuk.

en.wikipedia.org/wiki/Georgia_%28country%29

pepita ceruza · http://8003713474976809073.slide.com/?public_pr=true 2012.09.03. 08:25:35

messzi népek, mit számít, hogy grúz , vagy örmény... nem igaz?

pepita ceruza · http://8003713474976809073.slide.com/?public_pr=true 2012.09.03. 08:42:16

@Gondolkodni Próbáló Birca bizony ez Georgia. Viszont Armenia és Georgia nem ugyanaz.

Big-B 2012.09.03. 09:07:41

A cikk írója is a Külügyminisztrériumban dolgozhat, akkor érthető miért kever össze két országot.

kormányzó 2012.09.03. 09:08:49

@pepita ceruza:
Csapba szarni vagy szarba csapni,nem mindegy?
Csak a szar legyen biztos!

Kutchek (törölt) 2012.09.03. 09:11:37

Egy hetero férfinak az örményekről Kim Kardashian ugrik be. Innentől érthetetlen, hogy miért a sunyiképű azeri elnök meg a baltaarcú baltásgyilkos seggét nyaljuk.

É2I 2012.09.03. 09:22:33

Jó írás Tibi. De ilyesmivel nem viccelünk.
Pont elég maga a fiaskó. Sokan nem értik, mi is akar ez itt lenni és esetleg valósnak veszik.
A fenének hiányzik ide néhány örmény terrorista (már ha létezik olyan).:S

roki 2012.09.03. 09:23:39

@Boban:

'Azt a szlovák luvnyát viszem, ha lehet...ha nem váltja ki a Rézműves család,'

Nem Rézműves, hanem Rezes.
A vezetéknév nem a foglakozásból, hanem inkább a hajszínből keletkezett, olyasmi, mint a Szőke, Barna, Fekete vagy más megközelítésben a Gold-,Silver-, Kupper típusú vezetéknévhez van köze.

Gyűrött Papír 2012.09.03. 09:27:02

"Hirtelen haragú, de végtelenül becsületes, csupaszív emberkék."
vs.
"Ki hitte volna, hogy az adott szó, a megállapodás arrafelé ennyit ér?"

Most akkor mikor melyik emberről beszélünk kedves modoros?

dr. Kóser Malac™ (a legnagyobb demokrata civil)! 2012.09.03. 09:34:51

@okostojgli: "És ha egy jobber odajön, számon kér, akkor jól tökön rúgom. Szerintem."
Mindig ezt szoktátok csinálni... LOL!

royslade 2012.09.03. 09:40:01

régi, 7-es típusú modorosblog-olvasó vagyok, de ezen a poszton őszintén meglepődtem. Kitalálja valaki, miért?

roki 2012.09.03. 09:44:44

@Big-B:

Talán szándékosan, karikírozva az átlagos tudatlanságot a térségről, ami ettől függetlenül mégis határozott, táborjellegű állásfoglalásban nyilvánul meg.

Anti Anyag (törölt) 2012.09.03. 09:46:46

Ebben az ügyben nem nagyon lehetett igazságosnak lenni. A csóka egy örményt ölt meg, viszont ő maga azeri.

A legjobb amit lehet tenni, kiadni az azerieknek, verekedjék le ők maguk. OK, most harag van, de a csóka itt 25 évet kapott és állandó konfliktusforrás volt idáig. Most megoldódott, innentől kezdve már csak javulhat a helyzet.

chilis csokoládé 2012.09.03. 09:51:13

Szeretitek a tejbeGrúzt? :)

TrueY · http://qltura.blog.hu 2012.09.03. 09:58:04

"sajnos mindenki pártszimpátia-véleménycsomagok mentén foglal állást"

Ez így gondolják a fityisz párirodáján. Sajnos. Olyan, hogy függetlenség nincs a szemükben. Szánalmas.

Kicsit össze vagyok zavarva. Az a grúz nem örmény volt?

Big-B 2012.09.03. 09:58:10

@Anti Anyag: Semmiféle konfliktus nem volt addig, amíg nálunk ült. Konfliktus most van, hisz az azerieknek eszük ágában sincs "verekedni", jelen pillanatban is épp örömünnepet járnak.

dr. Kóser Malac™ (a legnagyobb demokrata civil)! 2012.09.03. 09:58:23

De most tényleg, mit kell ezen ennyit rinyálni (persze, tudom, ez a "nagy lehetőség" a ballibsiknek, de akkor is.)
A két katona, bebaszott mit atom (ahogy szokott) és amelyik talpon maradt, az fejbekúrta egy baltával a másikat. Ez olyan nagy ügy? Mindennapos volt annó a nagy szovjet hadseregben.

Counter · http://goo.gl/EXkKH9 2012.09.03. 10:07:32

@Anti Anyag: Fel tudod sorolni azokat a konfliktusokat, amelyeket a fogvatartása okozott?

Boban 2012.09.03. 10:08:07

Azé majd ha a mocskos Vidike összekerül jövőre a BL előselejtezőben az 1. FC Jerevánnal, akkor kiváncsi leszek mennyi divatbuzi fog elmenni idegenbe.
Bár őket kiszabadítja majd a TEK, vagy visszavásároljuk őket.

Ejj kéne behozni Namíbiából valami hosszúcombú 16 éves diáklányt, házimunkára!

Karipapa01 2012.09.03. 10:19:15

Ez itt nem jogi kérdés, hanem diplomáciai öntökönrúgás, ezt kellene valahogy felfogni. A helyzetet súlyosbítja, hogy a magyar diplomácia az elmúlt két évben sem állt a helyzet magaslatán, röviden fogalmazva: folyamatosan magyarázkodni kell.
"Ki hitte volna, hogy az adott szó, a megállapodás arrafelé ennyit ér?..."
Na ez a "diplomácia".

Misi56 2012.09.03. 10:21:38

Tibor: Sajnos pont Te csinálsz ebből politikát. A normális ember, rögtön látja,hogy ez nem más mint a dilettantizmus csúcsa. Aki valamennyire is tisztában van a politikával (kb. ovis szinten) az tudta, hangsúlyozom, tudta, hogy ez lessz.Szerintem Ők ( a döntéshozók)is. Azt gondolták,hogy majd kicsit háborognak aztán majd lecseng. nem így lesz.Azért nem mert az örmény emigrációnakakkora befolyása van a világban amilyen nekünk soha nem lesz, sajnos.Ezt azért nekik is tudni kellett.Viszont a grúzokat ,örményekkel keverni, több mint hiba ezen a szinten.

2012.09.03. 10:23:12

bocs, csak az első 30 kommentet tudtam végigolvasni, itt mindenki félkegyelmű !!???

Tibor nem unod még ezt a sok idiótát, aki nem tudja mi a modorosblog. komolyan mondom ez már fájdalmas.
Reagálnak a posztra és vitatkoznak vele... vazzzz... :-((

moophlander 2012.09.03. 10:25:59

Üdvözlöm a kurva nagy sírókat! Írország nem adja ki a halálos gázolót Magyarországnak! Azoknak van a legnagyobb arca most, akik azért b@szogatták a kormányt, hogy miért nem tudják elintézni a kiadatását! Ugye kedves jogvédők! :) Mondom ezt úgy, hogy nekem sem tetszik sok minden ami most történik!

doggfather · http://dogg-n-roll.blog.hu/ 2012.09.03. 10:32:49

"Wrap-up részünkről: ne használjuk fel más országok gondját-baját arra, hogy itthon próbáljunk olcsó népszerűségre szert tenni!"

ezt csinálja mindenki vagy 1000 éve, miért változna mostanra????

Big-B 2012.09.03. 10:35:10

@moophlander: A kettőnek mégis mi köze egymáshoz? Legalább egy párhuzamot írj légy szíves!

Karipapa01 2012.09.03. 10:37:42

@moophlander: "Üdvözlöm a kurva nagy sírókat! Írország nem adja ki a halálos gázolót Magyarországnak! Azoknak van a legnagyobb arca most, akik azért b@szogatták a kormányt, hogy miért nem tudják elintézni a kiadatását! Ugye kedves jogvédők!"

Ne beszélj butaságokat és főként ne csúsztass! Az ír gázoló Magyarországon gázolt el magyar gyerekeket és elmenekült a magyar törvénykezés elől! Össze sem lehet hasonlítani a két eseményt.

Misi56 2012.09.03. 10:50:46

@dr. Kóser Malac: Nem az a nagyügy, hanem az,hogy kiengedtük.....

2012.09.03. 10:55:38

@Anti Anyag: milyen konfliktus forrás volt a börtönben a baltáspasi ? te bennfenntes vagy ? nemááár, ennyire fideszdroid legyen valaki, aki képes kurvanagyot hazudni a semmire (hisz fogalmad sincs a börtön viszonyairól) csak hogy mentse ezt a vállalhatatlan ocsmányságot.

Baptista Barry 2012.09.03. 11:07:21

Biztos forrásból tudom, hogy egy budapesti munkahelyen szaró biciglis szabadkőműves páholy, az illuminátusok irányitotta Bildenbergekkel karöltve, bonyolította le az ügyet. Az ok pedig az, hogy nem akarják a 2012 dec. 21.-én ősi hazájukba visszatérő UFO-kal karöltve, Pataki Attila felöltse eredeti valóját, majd átvegye a hatalmat a föld felett.:) Ha Pataki azerbajdzsán közelébe megy, a baltás megteszi, amit tennie kell.:)

okostojgli (törölt) 2012.09.03. 11:16:43

@dr. Kóser Malac:
Értem én ha neked nem esik rosszul, hogy magyar zászlót égetnek, nyilván nem vagy magyar.

Misi56 2012.09.03. 11:21:27

@Androsz: Ha nekünk nem is nekik igenis eszükbe kellet volna jutni.Sajnos ők ezt pontosan tudták. Ez így volt eltervezve. A megállapodás arról szólt, hogy nem változtatják meg az ítéletet. Nem is tették. Viszont mit lehet tenni az elnöknek joga van kegyelmet adni. Azért nem kötötték ki előre, mert ők ezt oontosan tudták. Ez egy kiskapu amivel ez a kormány már számtalanszor élt.Sorolhatnám...

Monsieur 2012.09.03. 11:30:56

..elsőre én is megettem..
jó komment! ravasz agyafúrt..(fonák)

Counter · http://goo.gl/EXkKH9 2012.09.03. 11:47:12

@dr. Kóser Malac: Valójában viszont az történt, hogy az azeri addig hergelte magát azon, hogy van a tanfolyamon két örmény, amíg egy este elment a Tescóba, vett egy baltát és egy fenőkövet, megcsinálta az angol háziját, majd egész éjjel cigizett és töprengett, végül hajnalban bement az alvó örmény szobájába és lefejezte. Aztán megpróbált bejutni a másik örmény szobájába is, de addigra a megölt örmény magyar szobatársa fellármázta a kollégiumot, így azt az ajtót eltorlaszolták. Ténfergett még egy kicsit a folyosón, aztán megérkeztek a rendőrök.

Az örmény pedig azt csinálta, hogy este megcsinálta az angol háziját, éjfél körülig tanult, majd lefeküdt aludni, minek során előbb fejbeverték a fejsze fokával, majd lefejezték és elkezdték feldarabolni.

Semmiféle részeg verekedés nem volt.

A nagy szovjet hadseregben az is megesett, hogy tankkal mentek be egy bakonyi kocsmába (és közben szétlapítottak egy ott ücsörgő magyart). Na és kategória az is?

Monsieur 2012.09.03. 11:52:10

..ill.dehogy komment..cikk bocs..
..egyszer egy tv műsorban láttam amint egy magyarul kitűnően beszélő (grúz) georgiai hölgy érdekes mosollyal az arcán arról beszélt hogy helytelenül használjuk a grúz elnevezést.. valójában Georgia..hogy aztán M.o.-on mi a hivatalos formula azt nem tudom..

..és Kodály elmondta hogy kultúr sincs csak kultúra..
tehát kultúrember se,meg kultúrkörök se.. ha hűek akarunk maradni nyelvünkhöz..ha ez egyáltalán lehetséges..

Karipapa01 2012.09.03. 11:56:07

@okostojgli: "Értem én ha neked nem esik rosszul, hogy magyar zászlót égetnek, nyilván nem vagy magyar."

Nekem , amikor néztem a videót, nagyon rosszul esett. Milyen büszke voltam, amikor az olimpián lengett a magyar zászló és milyen szomorú, amikor ezt kellett látnom. Azt tudtam csak mondani, hogy az örményeknek jogos a háborgás, de azért ezt mégsem kellett volna. Az örmények pedig azt mondják, hogy jogos a magyarok lépése, de azért ezt mégsem kellett volna. A baj, hogy mi kezdtük. Most meg mi panaszkodunk.

Vérnyúl, Döme, Dagi, Fufu, avagy a Jó, a Rossz, és 2012.09.03. 12:02:04

az lesz majd a nagy szégyen, ha a system of a down következő nagylemezének a címe az lesz, hogy Fuck Hungary!

Intizar 2012.09.03. 12:08:01

@Gondolkodni Próbáló Birca: Én már javasoltam, mert szerintem annak volna értelme, hogy ha már a grúzok nem tűrik a grúzozást (bár korántsem egyértelműen orosz, németül is ez volt a hagyományos megnevezés), akkor sokkal inkább saját szavukkal kartvelieknek kéne neveznünk őket. Magyarul összehasonlíthatatlanul jobban hangzik. A "georgiai" valahogy szerencsétlen. Hogy a "georgiaiakról" ne is beszéljek. Szakartvelo, kartveli nyelv, kartveliek.

cö-cö-cö 2012.09.03. 12:09:54

Mennyi komplexusos ember...

2012.09.03. 12:15:00

@lala5a: Nyari kiarusitas, bunozo olcson elado!

Karipapa01 2012.09.03. 12:24:17

@Intizar: "...grúzok nem tűrik a grúzozást (bár korántsem egyértelműen orosz, németül is ez volt a hagyományos megnevezés), akkor sokkal inkább saját szavukkal kartvelieknek kéne neveznünk ..."

Most miért kell itt elterelni a témát? Grúz nép úgy nevezi magát, ahogy akarja, mi sem hungárok vagyunk, hanem magyarok, a németek sem germánok, hanem dajcsok...stb. Nem ezzel kell foglalkozni. Ez Magyarországra, Örményországra és Azerbajdzsánra tartozik, mit kell itt grúzozni, vagy georgiázni. Köze nincs a diplomáciai önszopatáshoz.

Intizar 2012.09.03. 12:30:40

@Karipapa01: Offoltam, plízkérlek, egy sort, de csak azér, mer a Birca kezdte. Vicces egyébként, mekkora szentségnek tekintik egyesek egy ilyen internetes közröffenet eredeti témáját. Mellesleg a grúzokat (bocs, Grúzokat) épp a jelen, finoman fanyarka iróniájú poszt hozta föl. S ha már off, folytatom az offot, és javaslom közolvasásra a SAJTKÉSZÍTŐK örmény-azeri-magyar tárgyú megszólalását. Mindezt amellett, hogy személyesen pártunk és kormányunk minden egyes önblamázsát komor, bánatos elégtétellel nyugtázom, továbbá amellett, hogy az örményeket régóta szeretem.

maxval, a gondolkodni próbáló birca · http://maxval.co.nr 2012.09.03. 12:33:41

@Intizar:

Egyébként a vicc az, hogy mind a "grúz", mind a "georgiai" perzsa eredetű szó.

Hozzáteszem ilyen hülyeségre a magyar diplomácia gyakorlatában is lehet találni példát. 1990-ban a magyar külügy hivatalosan kérte az amerikai külügyet, hogy ezentúl a "Magyar Köztársaság" szó legyen angolra "Republic of Hungary" formában fordítva. (Egyébként az amerikaiak teljesítették a kérést, s így is használták tavalyig. Idén meg már "Hungary" csak, azaz már nem aktuális, hiszen megváltozott az ország hivatalos neve januártól.)

kirakott(KT74) 2012.09.03. 12:41:36

@Karipapa01: A jogos azért kicsit túlzás. Ha kivonjuk a sovinizmust a sztoriból, akkor az egyik állam polgára lebaltázta a másikét egy harmadik országban.

Speciel ezt etnikai megfontolásból tette, de még a gyilkos kiadatása esetén se túl indokolt az őt fogvatartó majd kiadó ország zászlaját elhamvasztani.

Tehát mielőtt bárki abba a tévedésbe esne, hogy az örmények a mi barátaink, az azeriek pedig az ellenségeink azért összegezze már a tényeket.

- Egy balfasz döntés következményeként kiadtunk egy elmebeteg gyilkost a hazájának (kár volt)
- Azerbajdzsánban kegyelmet kapott stb.
- Örményország felfüggesztette velünk a diplomáciai kapcsolatokat, fenyegetőzik, összenőt szemöldökű, de egyébként bizonyára nagyon rendes örmények magyar zászlót égetnek.
- A magyar kormány mossa magát, na nem túl meggyőzően persze.

Úgy tűnik, Magyarország feladata nagyjából a bocsánatkérésre korlátozódik ebben az ügyben, mert kormányunk valóban hibázott.
...És persze szép csendben készülődni kell rá, ha esetleg ezzel a bocsánatkéréssel nem elégszenek meg örmény testvéreink.
A TEK fényesítheti a bakancsokat, a diplomácia pedig smúzolhat az esetleges szövetségeseknél, ha esetleg mégiscsak a földbe kéne döngölni drága örmény barátainkat.
...És hogy kinek van igaza? Na az pont nem érdekel senkit.

Karipapa01 2012.09.03. 12:45:10

@Intizar: Én sem nagyon értem, hogy a posztolónak sikerült valahogy Armeniát Georgiával összevasalni, de mindegy. Bár a téma nem erről szól, de ilyen alapon jogos az "offod". Igy újból elolvasva a posztot lehet, hogy én offoltam :-)) I'm sorry :-)) Mindamellett ez az egész olyan, mintha egy pl. Magyar-Román konfliktus esetén arról vitatkoznánk, hogy a felvidéken élő emberek szlovákok, vagy tótok.

Intizar 2012.09.03. 12:53:12

@Karipapa01: Oj, bébi. Ez is az irónia része volt.
@Gondolkodni Próbáló Birca: Kis szívem, az eredet nem számít. Minden a kontextus. A "zs*dó" szó magyarul, csehül németül(!!!) semleges, míg az orosz "zsid", a román "jidan" sértés. Magyarul a néger semmi, amerikaiul a nigger, de a negro is vért kíván. So what?

maxval, a gondolkodni próbáló birca · http://maxval.co.nr 2012.09.03. 12:53:39

@Karipapa01:

Korábban az elefántcsontpartiak is előadtak ilyen kérést. Ők meg azt kérték, hogy magyarul ne legyen használva az "Elefántcsontpart" szó, hanem csak az eredeti francia "Côte d'Ivoire". Szerencsére a magyar külügy ezt sem teljesítette.

A hülye Martonyi tavaly óta elkezdett georgiázni egyébként, a külügy honlapján Georgia van, s zárójelben a Grúzia.

Karipapa01 2012.09.03. 13:03:59

@Intizar: Mégegyszer végigolvastam a posztot, most már szépen lassan, betű szerint értelmezve. Íme:ű
A bevezetőben:
"utóbbi napokban példátlan hisztériát kiváltó forró fejű Grúz hadnagy ügye."

1. pont:
"... A szóban forgó fiatalember szüleit Grúz brigantik gyilkolták meg brutálisan,.."

3. pont:
"Ami megtörtént, az megtörtént. Bármennyire is fáj a Grúz népnek, az áldozat családjának - hibás volt-e vagy sem, ezt ne bolygassuk. Őt már nem hozhatja vissza ..."

Ugyan ehhez Grúziának (Georgiának) semmi köze, inkább csak engem zavartak össze a A modoros.blog.hu ezzel a címmel:Grúz-Magyar diplomáciai félreértés margójára - higgadtan 183
Most már csak az hiányzik, hogy a grúzok is beleszóljanak :-)))

royslade 2012.09.03. 13:06:05

@Karipapa01: dőlj hátra, és olvasd el még egyszer

kirakott(KT74) 2012.09.03. 13:23:52

A mai hírek sem eccerűek.

Most komolyan, egy újságíró milyen választ vár arra a kérdésre, hogy van-e TITKOS megállapodás Magyarország és Azerbajdzsán között?

Intizar 2012.09.03. 13:25:36

@Karipapa01: A posztoló úrnak gúnyt méltóztatik űzni a tudatlan ámde forrófejű magyar közönségből. Na, lejött?

Karipapa01 2012.09.03. 13:25:41

Ne haragudjatok Kedves Kommenter Társaim ! Nem tudok így vitázni veletek, hogy a rekomment elküldésénél mindig kapok egy üzenetet:
"Két komment elküldése között várnod kell néhány percet"
Akkor, amikor 4-5 választ kapok, és a rekommentben választ várnak, ez nagyon sok! Ti már ezzel a vonattal régen Hegyeshalomban vagytok, amikor én még a Keletiben várom, hogy felszállhassak!

Counter · http://goo.gl/EXkKH9 2012.09.03. 13:26:41

@kirakott(KT74): Egyenest.

Ha mostantól véletlen ki talál derülni, hogy de, volt, akkor az nagyon kínos lesz valakinek.
Mondjuk ha van egy azeri széfben egy aláírt okirat, egy hang- vagy videofelvétel, ilyesmi.

Rák Attantam 2012.09.03. 13:29:27

Mennyi egyszerű ember... mostmár tudom, kik szavaznak faszul négyévente. "Ezért tart itt ez az ország!" :)

Nem kellene a nap végén összeszámolni mindazon balfaszokat, akik nem voltak képesek az (elsősorban nyelvi) iróniát felfedezni a posztban, és azonnal lecsaptak az általuk magaslabdának vélt nonszenszre?
Aztán hozzászólásszám szerint rangsorolni és a legtöbbet feleslegesen pampogónak odaítélni valami ekszxloozíve díjat?

KürtiT (Tromb74) 2012.09.03. 13:33:34

@Counter: (ez is én wok) A titkos alkuk és iratok egyik legjellemzőbb tulajdonsága az, hogy titkosak.
Tehát ha ki akarunk deríteni róluk valamit, a rákérdezés nem szokott elegendő lenni a sikerhez.

Karipapa01 2012.09.03. 13:43:01

@Intizar: " A posztoló úrnak gúnyt méltóztatik űzni a tudatlan ámde forrófejű magyar közönségből. Na, lejött?"

Lejött !!

Erre a válaszra is 10 percet kellett várnom, mire el tudtam küldeni! Talán majd egy más blogon...
Mindamellett (lehet, hogy nehéz a felfogásom), még mindig nem értem, mi köze van az azerbajdzsáni-magyar-örmény problémának a grúzokhoz?

Counter · http://goo.gl/EXkKH9 2012.09.03. 13:43:28

@KürtiT (Tromb74): Nem is az a rákérdezés célja, hogy kiderüljön.

Az a célja, hogy a miniszterelnök egyenes választ adjon vagy azt megtagadja, és ezt a célt el is érte: a ME egyenesen állította, hogy nincs.
Most pedig várunk.

KürtiT (Tromb74) 2012.09.03. 13:53:17

@Counter: Olyan nincs, hogy egy miniszterelnökön hatékonyan számon lehetne kérni azt, hogy nem pletykál titkos alkukról. A pletyi tilalom lehet az alku része is akár.

Itt sokkal inkább a következményekkel kell törődni, mert nem túl fényesek.

Counter · http://goo.gl/EXkKH9 2012.09.03. 14:08:03

@KürtiT (Tromb74): "Elnök úr, volt szexuális kapcsolata azzal a nővel? Nem."
"Elnök úr, adott utasítást a lehallgatásra? Nem."

Rá kell kérdezni olyan dolgokra is, amelyekre a kérdés pillanatában az egyik válaszról elképzelhető, hogy hazugság. Épp azért, hogy hazugságnak bizonyulhasson, ha az.

(kirúgott)KürtiT (Tromb74) 2012.09.03. 14:39:42

@Counter: Hát Miniszterelnök Urat (áldassék a neve)hazugságon érni nem túl különleges dolog.

royslade 2012.09.03. 15:37:23

@Rák Attantam: ez a blog pl. választási cenzus tesztnek jó lenne

kormányzó 2012.09.03. 18:39:49

@kirakott(KT74):
Meglehet,hajdúTEK éppen erre a kifejletre gondolva ajnározta "fiait".,megüzenve az Örmény tenorista képzőbe,hogy a magyarTEKnél,nincs jobbTek a világon!

Counter · http://goo.gl/EXkKH9 2012.09.03. 18:44:54

@kormányzó: :-)))

Az örmények nem zöldfülűek a szakmában, mondjuk úgy.

2345 2012.09.03. 18:48:42

Ami a vajon kik által tulajdonolt, fenntartott, vezérelt, szerkesztett médiában történt, az várható volt.

Az általuk semmibe vett katolikus örmények hirtelen a mennybe mentek, pedig korábban az örmény népirtás (ld. A Musza Dag(h) 40 napja) bármilyen említése is azonnal kiváltotta a saját szenvedésük egyediségéből 70 éve üzletet csináló metéltek őrjöngését.

Most hirtelen felfedezték az örményeket, akiket, lám "baltás Orbán" gazembersége méltán hozott ki a sodrából, jogosan típorják a magyar zászlót és üzennek hadat Magyarországnak.

Semmi új nincs ebben. Elég bármilyen apró kudarc bármilyen területen, még a sportban is, hogy beinduljon a belső ellenség lejárató hadjárata.

Most sem zavarja őket, hogy a közzétett dokumentum alapján az azeri igazságügyi szervek kötelezettséget vállaltak a nálunk elítélt gyilkos büntetésének letöltetésére, így az Orbán-kormányt semmiféle mulasztás nem terheli, Jerevánnak közvetlenül Bakuhoz kell fordulnia tiltakozással az arcpirító azeri lépés miatt.

Milyen érdekes, hogy ugyanezen elemek, egyáltalán nem hőbörögtek, amikor az ítélőtábla jogerősen csökkentette a Cozma-gyilkosság roma tetteseinek a büntetését, oly mértékben, hogy az egyikük pár év múlva már szabadlábon rontja a levegőt.

Tipikus kettős mérce, és egy külpolitikai vis major felhasználása vélt belpolitikai előnyszerzéshez. Olcsó és szánalmas trükk, ezért rüheli a szennymédiát minden értelmes ember.

KürtiT (Tromb74) 2012.09.03. 18:56:58

@2345: "Most sem zavarja őket, hogy a közzétett dokumentum alapján az azeri igazságügyi szervek kötelezettséget vállaltak a nálunk elítélt gyilkos büntetésének letöltetésére, így az Orbán-kormányt semmiféle mulasztás nem terheli, Jerevánnak közvetlenül Bakuhoz kell fordulnia tiltakozással az arcpirító azeri lépés miatt."

Ezen bekezdésed nem fedi a valóságot, a többivel egyet köll értsek.

kormányzó 2012.09.03. 19:14:30

@moophlander:
Te jobb sorsra nem érdemes balfasz!
Az írt, MAGYAR BÍRÓ hagyta futni,potom 500 ezerért.Hogy mér???Mer akkor neki jó ötletnek tűnt!
Valszeg ő is arra gondolt,nehogy mán MI etessünk ezt a palit!
Baltás barátodat pedig,vezíred siker viktor látta el egy használt,de még jó állapotú stoplissal.
Szintén valszeg,ő is arra gondolt,nehogy mán MI etessük ezt a palit!
Az egyházak meg úgy gondolják,Mária országának maradék becsületét adta el,és a kereszténységet szúrta hátba ez a szemét cigány,egy halvány ígéretért!Magam bár ateista vagyok,teljes mértékben osztom a véleményüket!
Természetesen jogod van teljes nemzeti öntudattal büszkének lenned siker viktor fantasztikus teljesítményére,de a hétvégi gyónáskor, azért ne említsd.

kormányzó 2012.09.03. 19:49:35

@Counter:
Erről van szó!
Így a történtek, kissé világosabbá teszik azt a /(gondolatát)miket írok!/ sejtelmes mondatát is,hogy a commandósoknak nem tesz jót a tespedés.
Lehet,hogy siker viktor, valamit látni akar a pénzünkért?

@2345:
Ez az apró külpolitikai "vis major",egy évig tartott.( a mostani meg...)
Aztán orbán bég látogatása,hipp-hopp!Megoldotta.
Köszönet nyilvánítás látványosan elküldve.
A szenymédiat,minden értelmes ember rühelli!
Mondjuk,meg is látszik az eladási adatokból.

2345 2012.09.03. 20:04:16

@kormányzó:

Te elmebeteg vagy, a környezeted ezt nyilván eddig is tudta, sajnos most már mi is.

Helyesírásból még vegyél leckéket, mielőtt a köznyilvánosságban hőbörögni kezdesz.

2345 2012.09.03. 20:40:04

Feladó: Igazságügy-minisztérium
Azerbajdzsáni Köztársaság
Címzett: Magyarország Közigazgatási és Igazságügyi Minisztériuma

Ügyszám: 14/12-4408
Dátum: 2012. augusztus 16

Az önök hivatkozási száma: 06.08.2012.
XX-NBSKFO/3743/4/2012

Az Azerbajdzsáni Köztársaság Igazságügy-minisztériuma nagyrabecsülését fejezi ki Magyarország Közigazgatási és Igazságügyi Minisztériumának, s tisztelettel közli az alábbiakat.

Válaszként az önök érdeklődésére Ramil Sahib Safarovval kapcsolatban, aki büntetését tölti Magyarországon, tájékoztatjuk önöket, hogy a külföldi államok bíróságainak az elítélt személyek büntetésük hátralévő részének az Azerbajdzsáni Köztársaságban történő letöltése végett történő átadásáról (átszállításáról) szóló döntései az Európai Egyezmény 9. cikkének 1. bekezdésének a, pontja alapján történik, bárminemű átalakítás nélkül, s anélkül, hogy bármiféle új bírósági eljáráson kellene átmenni.

Szintén tájékoztatjuk önöket arról, hogy az Azerbajdzsáni Köztársaság Büntető Törvénykönyvének 57.3 cikke alapján az olyan elítélt büntetése, aki életfogytiglani szabadságvesztést tölt, csak akkor változtatható át bíróság által határozott tartamú szabadságvesztésre, illetve az elítélt akkor bocsátható feltételes szabadságra, ha az ítéletből már legalább 25 évet letöltött.

Az Azerbajdzsáni Köztársaság Igazságügy-minisztériuma megragadja az alkalmat, hogy kifejezze legmélyebb tiszteletét Magyarország Közigazgatási és Igazságügyi Minisztériuma felé és előre is megköszönje az együttműködést.

Vilayat Zahirov
Igazságügy-miniszterhelyettes
Azerbajdzsáni Köztársaság

Ehhez hozzáfűzni semmit nem szükséges. Magyarorzág jóhiszeműen járt el, csupán ellenségei próbálják újfent besározni.

Akikből a határokon belül is van elég, mint látjuk.

kormányzó 2012.09.03. 21:22:36

@2345:
Öreg!
Majd ha legalább annyi gerinc lesz benned, és bahátodban,siker viktorban,mint egy meztelen csigában,akkor - de csak akkor! - foglalkozhatsz az elmeállapotommal.
Mert addig a köznyilvánosság csak egy dologban lehet biztos,te és vezíred, siker viktor + nemzeti zenekara,nem több,mint hazaáruló,nagy-rakás-kaki.
A heje sírást pedig,Dr.Emberek Emberétől palizálom.

2345 2012.09.03. 21:39:55

@kormányzó:

Nagyobb a baj, mint előszörre gondoltam.

Hogy pszichopata vagy, az továbbra sem kérdéses, de közben egy magyargyűlölő, ellendrukker geci is, akinek viszont nem jár kímélet.

Jobb lenne neked a valódi hazádban, a sivatagban, ne szenvedj itt tovább.

Értesíts, ha indul veled a vonat, kimennék integetni. A palesztinok virágcsokorral várnak.

KürtiT (Tromb74) 2012.09.03. 23:19:37

@2345: Haver, azt a részt kifelejtetted, hogy bármely köztársaság elnöke kegyelemben részesíthet egy elítéltet, ehhez nem kell új bírósági eljárás, nem kell semmiféle átalakítás, bár ez sem ütközne jogi akadályba.

"Mindegyik fél gyakorolhat egyéni kegyelmet, közkegyelmet vagy átváltoztathatja a büntetést alkotmányának vagy jogszabályainak megfelelően."

Ezt tudja az azerbajdzsáni és a magyar kormány is. Ha kormányunk valóban el akarta volna kerülni a fickó szélnek eresztését, egyszerűen írásos nyilatkozatot kért volna az azeri elnöktől, hogy a fenti jogával nem fog élni.

Tehát úgy az azeri, mint a magyar kormány is jogszerűen járt el. Felesleges a magyar kormánynak boci szemekkel rácsodálkozni az eseményekre, felesleges hazudoznia. Arra az egyszerű és jól érthető kérdésre kéne válaszolnia, hogy MIÉRT?

Nem az örmények, nem az azeriak miatt, hanem miattunk MAGYAROK miatt.
Az a szászló, amit égettek nem Orbán Viktoré, nem a Fideszé (ők magasról leszarják), hanem magyarországé, a magyar népé.

KürtiT (Tromb74) 2012.09.03. 23:44:52

@2345: És valóban undorító, hogy Gyurcsány és társai ebből az eseményből próbálnak előnyt kovácsolni, hogy a hiper pící arcok a belvárosból a palesztin kendőt meg a FREE TIBET jelvényt az örmény trikolór színeire cserélik a nyakukban, néhány elmebeteg pedig a magyar zászló égetését és az örmények fenyegetőzést arányos reakciónak tartja.
Ez mind visszataszító és elítélendő, de ettől még nem kellene elfelejteni azt a cseppet sem mellékes kérdést, hogy mégis mi szükség volt erre az egészre, és ki a felelőse?

purga · http://horrormirror.blog.hu 2012.09.04. 00:10:12

Én nem értem, hogy a Modoroson hogy lehet a mai napig meglepődni? Mármint nem először van kinn indexen, mégis minden egyes alkalommal jönnek az idióták ezerrel.

Ja és az a szemét Grúz biztos biciglista volt!

A szegény Azerit meg nem tudom miért kell bántani. Úgy érzem, hogy itt csak szimpla kulturális különbségekről van szó. Ők így oldják meg a nézeteltéréseket. Ennyi. Tolerancia gyerekek.

Frick László Emlékzenekar 2012.09.04. 01:02:11

@Gondolkodni Próbáló Birca: Drágám, fölhívnám a figyelmét a nick-nevének középső tagjára, tehát TÉNYLEG, ha megpróbálkozna a gondolkodással, rájönnek, hogy az ó-brit törzsek, a harmada-szókincsükbe még nem betagozva a frank jövevényszavakat, headball*-t játszottak a hepehupás kövecses ősgyepeken, amikor már a georgiaiak ógörög dalokat többszólamú bonyodalmas kórusművekben adták elő. Tudom azt, hogy a mai világban, ha egy amerikai bendzsóművész magának a Bela Bartok nevet választja [The Great Slowakian Componist]akkor a név bitorlója lesz az a másik North-Balkan-i néhai csávó, aki már akkor meghalt, amikor eme fejlettamerikai Bela Bartok meg se született. (Ugye, Havas bácsi is erre hivatkozott: az amerikaiaknak joguk van mindenütt a Csillagos Sávos lobogóval hazaffyjaskodni meg az 1930-as évek UFA stúdióinak modorosságával átitatott hazaffyjass és kőkeresztény családiszapopanoperákat gyártani azért, mert az USA fiatal demokrácia (következik tehát ebből, hogy nyilván a magyar ör3egdemokráciának tehát okos nagyfiúként kell szüntelenül visszakoznia és engednie a fiataldemokráciának...)

Most bele se mennék abba, hogy a Georgia és a Dzsordzsa hangalakok között mi a különbség annak ellenére, hogy betű szerint Georgia mind a kettő ---

*headball: az ellenség levágott fejét kétkézzel megragadjuk, magunkelé lökjük és mielőtt még gyepet érne, külső-rüszttel megkűggyük a kurvannyába és aki nagyob területet képes a magának feladott és maga elé passzolt labdákkal körülkeríteni, az kapja az a földterületrészt ... mai neve: " Demokrácia Kesztyűjébe Való Tutultatás (Irakban, Afganisztánban Észak-Afrikában és most Szíriában)

kormányzó 2012.09.04. 06:16:09

@2345:
Bakuban megrendezik az ostoba,elvtelen hazaárulók paralimpiáját.
Az Azeri álamelnők bejelentése szerint,egyetlen induló jelentkezett.CSAK A fIDESZ!

2345 2012.09.04. 07:58:34

@KürtiT (Tromb74):

"Ez mind visszataszító és elítélendő, de ettől még nem kellene elfelejteni azt a cseppet sem mellékes kérdést, hogy mégis mi szükség volt erre az egészre, és ki a felelőse?"

A magyar helyesírás szabályai szerint az összetett mondat végén fő mondat szerinti írásjel áll. Majd ha ezt megtanulod (ált. iskola 4. oszt.,) gyere vissza és folytathatjuk.

2345 2012.09.04. 08:22:40

@kormányzó:

Ezt majd megbeszéled a pszichiátereddel a mai foglalkozáson.

És ha már találkozol vele, erősebb gyógyszereket is kérj.

A szabódnál rendeltél már új kaftánt? Mert a most hordott kezd szétmenni, annyiszor szaggattad meg.

kormányzó 2012.09.04. 08:41:34

@2345: Te magyargyűlölő cigánybérenc!
Megnézted már,mennyiért váltják ma, az azeri fingot?
vezíred,a minap vásárolt belőle 3 milliárd marékkal.

(kirúgott)KürtiT (Tromb74) 2012.09.04. 08:45:05

@2345: Te beteg vagy barátom, de ne zavarjon. Gondolom, a világ így is gömbölyű számodra.

Lovagolhatnák éppen helyesírással kapcsolatos észrevételeinken is (pl. típorják-tiporják), de érett emberek lévén inkább elfogadjuk, hogy kommentelés közben azért nem ez a legfőbb szempont. Pl. valamelyik korábbi hozzászólásomban Magyarországot is kis m-el írtam, mégse szeretnék senkivel arról vitatkozni, hogy valójában ez nem tudatlanság, de nem is hazaárulás, hanem szimpla elütés.

Ha már a vita erről a briliáns diplomáciai lépésről szól, megtisztelő lenne, ha arra fókuszálnál.

tömören fogalmazva: Mész te a bús picsába!

Intizar 2012.09.04. 10:13:41

@2345: Önmagát minősíti mélysötét, valóságra ügyet sem vető antiszemita hörgésével. Ha a Werfel nevű német zs*dó nem ír egy Benhúrt "A Musza Dagh negyven napja" címmel, önnek fogalma sem volna az örmények létezéséről. Akik mellesleg többségükben nem katolikusok, hanem örmény ortodoxot.

Intizar 2012.09.04. 10:46:19

@Intizar: Ortodoxok, akartam mondani. Nem mintha számítana (mármint önnek az, hogy kiről mit mondunk, csak a zs-dók legyenek gyalázva).

Egyébként szeretném tudni, hol lehet tiltakozni a förtelmesen idióta és erkölcstelen eljárás ellen, hogy a "blog.hu" (vagy ki?) trágár és leírhatatlan kifejezésnek tartja azt, hogy zs-i-d-ó. Könyörgök, ez egy nép, egy vallás és számos kisebbség neve. Sötét barmok mondanak róla csúnyákat. Ettől még nem a szó lesz csúnya.

2345 2012.09.04. 11:53:08

@kormányzó:

Úgy látom, még erősebb medicinákra kell téged beállítani, sőt elsősegélyként egy nyugtató szuri sem ártana, mert már a szád is habzik.:)

Kettős identitású zsici lehetsz, azok ennyire frusztráltak és ilyen elvetemült magyargyűlölők.

Értem én, nehezen hevered ki, hogy a tolvajok pártját a magyar választók 2010-ben a történelem pöcegödrébe küldték.

Mi lesz veled 2014-ben, amikor megint kaptok kilincs orrú pofátokra? Leugrasz a zsinagóga tetejéről?:)

2345 2012.09.04. 12:19:38

@Intizar:

Aki itt zsi-dózik, az te vagy, Werfelt is kinevezted annak. Családilag érintve lehetsz, ha ennyire vágod és nyilvántartod valakinek a származását.

Azt különben sejtettem, hogy valamelyik sötét rettegő előjön az antiszemitázó ajvékolással, érvek híján ezt alkalmazzátok, ha egy vitában alulmaradtok.

Arra persze nem vagytok kényesek, a tolerancia és a másság tiszteletének nagy bajnokai, ha a kormányfőt cigányozza le az ellendrukker liberális söpredék.

Ettől a kettős mércétől bűzlik az azeri ügy recepciója a szennymédiában, úgy mint Népszabóság, Index, HVG, 168 óra és társai.

Egyébként a kitalált alak, Lew Wallace regényében a címszereplő neve helyesen Ben-Hur, te összekeverted a hegedűhúrral, ráadásul Werfelnek annyi köze van hozzá, mint tevének a hátúszáshoz.:)

Hogy tudnék-e az örményekről? Történész vagyok, azt hiszem, igen. Ezzel is mellétrafáltál, de ne bánkódj, iparkodtál és ennyi sikerült. Tőled ez is szép volt:) Jobbulást!

2345 2012.09.04. 12:41:14

@(kirúgott)KürtiT (Tromb74):

Egészséges vagyok, hála érte Istennek, és még az sem zavar, hogy olyan idióták szólnak hozzá egy komoly témához, mint te.

Ez egy szabad ország, a szólás és a vélemény szabadságát az új alaptörtvény is garantálja.

Pechedre azt nem teszi lehetővé, hogy szakállas bácsik tizenéves fiúkat vegyenek feleségül, ezért lehetsz ennyire frusztrált.

Nem értem, miért itt rettegsz, ebben a "fasiszta" országban, miért nem vándorolsz ki az igazi hazádba, ahol az azonos neműek házasssága bevett szokás.

Valami egészen könnyed, szubtilis finomság és emelkedettség árad a hozzászólásodból, az utolsó mondat stílusa egyenesen fenkölt.:)

Azt azért jó tudni, hogy ti vagytok a politikai és szellemi ellenfelek. Itt kormányozni soha többet nem fogtok, a társadalom túlmyomó többségének egy életre elege lett belőletek.

Intizar 2012.09.04. 13:17:18

@2345: "Franz Werfel wurde 1890 in Prag als Sohn des wohlhabenden Handschuhfabrikanten Rudolf Werfel und dessen Frau Albine, geb. Kussi, geboren. Die Familie gehörte dem deutschböhmischen Judentum an."
Tessék, uram. Ez csak a Wiki. Akinek van fogalma a német irodalomról, annak számára közhely.
Vita egyébiránt nem történt, ön hörgött egyet, amit kiigazítottam.
Ha a törökök népirtására nem éppenséggel ennek a regénynek a címével hivatkozott volna, meg sem szólalok.
Benhúrnak meg azért neveztem ironikusan, mert abba a műfajba tartozónak vélem. Nem vagyok éppen fanatikus Werfel-rajongó (Wallace rajongója még kevésbé).
Hogy ön történész - mit szóljak hozzá? Az csak egy diploma. Klinikailag oligofrének is képesek megszerezni. Attól még lehet szűk látókörű, elvakult gyűlölködő, mint ahogy az is.

2345 2012.09.04. 13:33:53

@Intizar:

Nyomhatod a zsi-dózást a német mellett még angolul, oroszul és spanyolul is, ezeken a nyelveken egész jól elboldogulok.

Neked viszont az anyanyelvedbe is beletörik a bicskád. Elnézést, ha az nem a magyar, hanem a jiddis.

A Musza Dagh-ban nem a törököket irtják, hanem éppen fordítva, ők az örményeket. Ennek is érdemes lenne utánanézned.

Bár tudom, ezt említeni sem szabad, mert a világon és a történelemben egyetlen nép kiváltsága a szenvedés, ahogy a hozzákapcsolódó biznisz is.

És ha már Werfel, mikor fogod hasonló elánnal lezsi-dózni a következőket is: Karinthy, Radnóti, Ignotus, Hatvany, Szerb Antal, Szép Ernő, Füst Milán, stb.

Már csak az egyenlő elbánás érdekében is.:)

Intizar 2012.09.04. 13:38:10

@2345: Szerintem a törökök népirtása az, amikor a törökök irtanak népet.
A fölsorolt nagy magyarok természetesen egytől egyig zs*dók. Néhányat közülük pontosan ezért gyilkoltak meg az ön szellemi társai.
Ha történészi diplomájával henceg, hogyan történhet, hogy nem tudott sem Werfel származásáról (ami nem szégyen és nem titok, sőt nem is elhanyagolandó az író sorsának szempontjából), sem pedig arról, hogy az örményeknek mindössze kb. öt százaléka tartozik a Rómához visszacsatlakozott örmény katolikus egyházba?

Intizar 2012.09.04. 13:57:24

@2345: Továbbá az, hogy az oszmán birodalomban 1915-17-ben elkövetett "örmény holocaustra" kizárólag a Werfel-regény címével hivatkozik, megerősíti a kínos gyanút, hogy egyedül onnan értesült róla.
Ez körülbelül annyira komolyan vehető, mintha a második világháborúról mint a "Négy páncélos és egy kutyá"-ról vagy "A tizedes és a többiek"-ről értekezne (mutatis mutandis, persze, a "Musza Dagh negyven napja" azért komolyabb a mondott filmalkotásoknál).
Az internet és Wikipédia korában legalább gúglizhatna egyet, mielőtt még nagyobb szégyenbe dönti a nyomorult magyar felsőoktatást.

KürtiT (Tromb74) 2012.09.04. 14:04:57

@2345: Egyre inkább érdekel, hogy ki az a "ti", akiről hadoválsz, és milyen rejtett képességeid vannak, aminek segítségével közéjük sorolsz.

a vélemény szabadsága természetesen szent, de arról senki sem tehet, ha valakinek nincs meg az a képessége, hogy kialakítsa a sajátját.

Amennyiben neked az a véleményed, hogy kormányunk jogszerűen járt el, egyet kell értsek veled.
Ha viszont azt állítod, körültekintően és a magyar nép érdekeit szem előtt tartva, akkor meg kell kérdeznem, miben is nyilvánult meg a szem előtt tartás és körültekintés.

Azt hogy hogyan kerülnek ide a szakállas bácsik, homokosok, vérliberálisok és izraeliták, nem egészen világos.

Ha pusztán sértegetni akarsz, akkor ne felejtsd, hogy a a siker érdekében a fentiek közül legalább az egyiknek passzolnia kellene rám. Rendben, bevallom, némi szakállal sáros vagyok, de ezt még vállalom.

A rettegésről. Nekem nincs mitől, neked viszont nem lehetnek könnyű éjszakáid. Felmerül a gyanú, hogy ifjúkorodban egy dús arcszőrzetű rabbi análisan inzultált. Ez persze nem biztos, lehet, hogy éppen eziránti vágyaid törnek a felszínre, elhomályosítva elmédet.

Igazából arra akartam kilyukadni, hogy te (esetleg ti) a szólás és vélemény szabadság szellemében bátran leszemüvegesezheted a veled (veletek) más véleményen lévőket, de azt ne várd, hogy ettől a valóság a te vélt igazadhoz görbül.
Arra se számíts, hogy a te kedvedért eltérve a témától, vidám nácizásba, zs.idózásba váltunk.

2345 2012.09.04. 14:18:11

@Intizar:

Na állj, kis köcsög, mert kifut a leves. Amikor téged apád még a herezacskójában hordott, én akkor tanultam Werfelről, bár tőle keveset olvastam. Nem kedvelem, ellentétben Stefan Zweiggel, akiről mindjárt elmondod, hogy ő is zsi-dó.:)

Az nem meglepetés, hogy te a Google-ból szerzed az ismereteidet, onnan is nagyrészt a zsi-dók felügyelte és szerkesztette Wikiből. Az viszont túltengő önbizalomra vall, hogy azt műveltségnek hiszed, másokról viszont még ennyit sem tételezel fel.:)

Szegény szánalom, aki a tárgyszerű kijelentést összekeveri a "hencegéssel", az persze hogy nehezen igazodik el a politika útvesztőiben.

Nem is ajánlom neked, először a 8 általánost lenne tanácsos befejezned, és utána is csak nagyon óvatosan hozzászólni valamihez, mert különben úgy égsz, mint ahogy most is.

Messze kanyarodtunk a poszt eredeti témájától, de hát nyilván azért próbáljátok széthekkelni, magyargyűlölő, senkiházi ellendrukkerek, mert megint kiderült, hogy olcsó belpolitikai haszonszerzésre akarjátok felhasználni ezt a szerencsétlen ügyet.

Pechetekre állandóan lebuktok, mert olyan álszent és képmutató módon, olyan durva tehetségtelenséggel csináljátok, hogy a lóláb a másik térfélre is átlóg.

Kis köcsög, egy orángután már beismerte volna, hogy le lett oltva, és elcsimpaszkodik valami gyümölcs után. Te nem vagy ennyire intelligens, ismételten házhoz jössz az újabb verbális lófaszért. Tessék!:)

2345 2012.09.04. 14:33:56

@KürtiT (Tromb74):

Úgy látszik, felmostak a bócherek a jesivában, és a tartótiszted ismét bevetett, hátha ki tudod köszörülni a csorbát.

Fájdalom, amit eddig felmutattál, az egy gyönge 2-es, az is szánalomból. A rabbidtól nem fogsz érte dícséretet kapni, az biztos.

Hogy ő análisan abuzált téged kicsiny korodban, az nagyon mély nyomot hagyott a pszichédben, ennek a feldolgozása a mi napig várat magára.

Csak az nem világos, hogy milyen megnyugvást remélsz attól, hogy ezt a maradandó és kellemetlen élményedet másra próbálod ráruházni.

Érdekes ez a "hadovál" szó nálatok. Cigány eredetű kifejezés, nem tudom, hogy került bele az általatok beszélt jiddisbe.

Végül, a sértegetés a ti műfajotok, ahhoz nem kell azeri baltás gyilkos, elég egy magyar aranyérem az olimpián, ha az úszó arra hivatkozik, hogy lélekben 15 millió magyar segítette őt a győzelemhez.

Közönséges, álszent, magyargyűlölő, senkiháziak vagytok, ezt egyre többen látják a társadalomban, ezért nincs politikai jövőtök.

Marad a hőbörgés és ajvékolás a lib-si gettóban. Itt kormányozni SOHA nem fogtok, és ez igen megnyugtató.:)

KürtiT (Tromb74) 2012.09.04. 14:50:48

@2345: Vannak olyan eszközei is érvelési technikádnak, amelyeket nem zsid.ókra fejlesztettél ki?
Mert így kénytelen lennék megszabadulni előbőrömtől, hogy egyenlőek legyenek az esélyek.

Intizar 2012.09.04. 14:56:56

@2345: Lehet, hogy tanult Werfelről, talán az örményekről is hallott már, ám ez nem látszik a szavaiból.
Természetesen nem a gúgliból szereztem ismereteimet, csupán arra mutattam rá, hogy bizonyos alapvető információkat onnan is be lehet szerezni egyetlen kézmozdulattal, mielőtt irtózatos módon a föld alá blamálnánk magunkat. Mármint ön, önmagát.
Bizonyára tárgyszerű kijelentés, hogy ön történész, mármint abban az értelemben, hogy történelem szakos diplomája van. Ezt nem vonom kétségbe. Mindössze elcsodálkoztam rajta, hogy akkor hogy lehet ennyire tájékozatlan.

kormányzó 2012.09.04. 15:06:23

@2345: Mesélj,te kereszténység árulója!
Menyi azeri fingot adott az a cigány gazdád?
Jóllakott a családod,vagy kiküldted őket Bakuba koldulni?

KürtiT (Tromb74) 2012.09.04. 15:39:52

@2345: Egyébként ha véletlenül az elkövetkezendő napokban Kövér fiókjából előkerülne pár újszerű adat Martonyi ügynök múltjával kapcsolatban, akkor is ilyen szépen hazaárulóznál?

Nem kell válaszolnod, csak figyeld az elkövetkezendő napok, hetek eseményeit.

kormányzó 2012.09.04. 15:45:35

modoros.
No pajti,melyik rész nem tetszik?

2345 2012.09.04. 15:47:20

@KürtiT (Tromb74):

Nyilván kellemetlen, hogy keverék vagy, egyrészt a gyakran előbújó identitászavarod miatt, mint látjuk, másrészt a romák között közröhej tárgya lehetsz a balnkolt pöcsöddel.

Érdemben semmire nem vagy képes reagálni, mondjuk ez érthető, a bócherekkel még nem tudtál konzultálni a jesivában.

Ő vajon hogy fogja feldolgozni a felröppent híreket, hogy az USA és a sivatagi állam titkosszolgálata tudott az ügyről, és áment mondott rá?

Benneteket nem szoktak zavarni a tények, ha politikai tőkét próbáltok kovácsolni valamiből.
A kettős mérce is működik, ezt Sch. és Gy. egyként gusztustalan plágium botránya nyomán tapasztaltuk.

Csak az nem világos, hogy mit reméltek a folyamatos provokációktól, amelyeknek rendszerint bebukás és pofáraesés a vége. Hogy a magyar társadalom vég nélkül meghülyíthető? Pechetekre, egyre kevésbé.:)

2345 2012.09.04. 16:09:41

@kormányzó:

Felhívott a pszchiátered, és elnézést kért miattad. Megállapodtunk, hogy erősebb gyógyszerekre fog beállítani, mert félő, hogy kárt teszel magadban.

Azt már én teszem hozzá, ha az állapotod este súlyosbodik, feltétlenül keress fel egy ügyeletet.

KürtiT (Tromb74) 2012.09.04. 17:48:03

@2345: :D Különös ez a kurtított péniszekhez való vonzódás részedről, de nem ítéllek el érte, csak fogd már fel végre, hogy ha ilyesmire vágysz, inkább egy romkocsmában kéne próbálkoznod.

A két említett titkosszolgálat nem a mi ügyünk, ők nyilván sunyin figyelik az eseményeket, hátha saját hasznukra fordíthatják azt.

Nekünk, magyaroknak arra kéne figyelnünk, hogy drága kormányunk ne hazardírozzon már országunk becsületével, vagy legalább ne egy marék szotyiért.

A két hernyó között, akik plagizáltak, erkölcsileg nem sok különbség van, viszont az egyik ügyesebben hazudott, a másik pedig pont KE volt, ezért jóval nagyobb figyelmet érdemelt, és kapott. Ettől mondjuk ez még kettős mérce, igazad van.

Hogy a magyar társadalom meghülyíthető-e, számomra még kérdés. Ha belőled indulok ki, nem túl fényes a helyzet, de azért remélem van még remény.

Boban 2012.09.04. 18:23:05

Szerencsétlen hülyék!
Az orrotoknál fogva vezetnek titeket, hát nem veszitek észre, h. csak TE-MA-TI-ZÁL-NI akarják a közbeszédet, közben elterelik a figyelmet a fontos dolgokról, ti meg itt egymsá torkának estek!

Ozd meg és uralkodj!

Hát kit érdekel, h. azok ott a Kaokázusban ölik egymást, intézzék el maguk egymás közt.
Közben persze megint emelik a benzint, meg a kenyeret, meg a cigit is a nyugdíj meg csak áll!

Hát ezzel kéne foglalkozni Tibikém, ha már kitaníttattunk téged és diplomát adtunk a kezedbe!

KürtiT (Tromb74) 2012.09.04. 18:31:13

@Boban: Tibi a moszad ügynöke, neki ez a feladata, de hát valmibôl meg kell élni, ugye.

2345 2012.09.04. 18:39:13

@KürtiT (Tromb74):

Figyelj, nagyon hülye. Azóta kiderült, hogy gesztus történt Azerbajdzsánnak a na vajon kik részéről, bennünket felhasználva.

Bakura a közelgő, Irán elleni háború miatt van szüksége a sivatagi államnak, azeri repterekről ugyanis könnyen elérhetők az iráni célpontok, csak nézz rá a térképre.

Szerintem Áder jeruzsálemi látogatása során kapta meg a parancsot, amelyet a magyar kormány készséggel teljesített. Hát, ennyi.

Arra egyébként felhívom a figyelmedet, hogy ha fontos neked mások véleménye, akkor ne a saját fordulataimat írd vissza nekem, mert ez nagyon gázos és szánalmas, hogy semmi eredeti nem jut az eszedbe, ostoba köcsög szarcsimbók.

KürtiT (Tromb74) 2012.09.04. 20:43:20

@2345: Nehéz ellenállni ilyen mézes-mázos, kedveskedő szavaknak :), de most egy pillanatra mégis ezt teszem.

Most akkor tulajdonképpen mégis azok kormányozzák kis országunkat, akiktől összeizzadod a párnát (ilyen v. olyan okokból kifolyólag :D)éjszakánként?
(amúgy, hol találtad az erről szóló cikket, mer' engem is érdekelne? Ha esetleg be is linkelnéd, leköteleznél)

Én úgy tippeltem, inkább az azeri nacionalisták támogatásának elnyerése érdekében eresztette el Alijev a jóképességű versenyzőt, de az izraeli szál sem elképzelhetetlen. Bár ezzel meg ellentmondani látszik, hogy az örmények meg Jobbik-Azerbajdzsán nászról regélnek.
Ez az ügy elég komplikáltnak tűnik. Aszem belenézek az alsógatyámba, hátha a KIM eladta a fitymámat is valamilyen kevésé ismert nemzetközi egyezmény alapján, jogszerűen természetesen.

A plágium vádra reagálva: utána néztem, a prosztóság - mégha oly sok energiát fektettél is eme életműbe - nem vonható szerzői jogi védelem alá. Szabadon élhet vele bárki, korlátozások nélkül.
Tehát ha valami maradandót, egyedit, tőled elidegeníthetetlent szeretnél alkotni, más területen kéne pazarolnod energiáidat.

Kiegészítés: Ezek tényleg nem normálisak. Így próbálják együttérzésükről biztosítani az örmény áldozat családját és barátait?
img9.hvg.hu/image.aspx?id=0d5f333e-9230-4a16-938b-596f44ca08c0&view=7fcefbf8-ac48-4ee6-aef5-32203afa118c

2345 2012.09.04. 21:25:11

@KürtiT (Tromb74):

Vehemensen erőlködsz, kis köcsög, de így csak aranyered lesz. Hizelegsz is, de az is felesleges, a nőket szeretem.

A posztra visszatérve, csak a hülye nem látja, hogy a sivatagi ország az iszlám két ellenséges irányzatának a véres háborújában érdekelt. Itt keresheted a szunnita muzulmán Azerbajdzsán iránti szimpátiák és a távolabbi érdekek okát a síita Irán ellenében.

A többit, ránézve a térképre, magad is kikövetkeztetheted. Orbánék besátáltak a csapdába, de mivel genezisükben Soros-bébik, nem is tehettek mást, végrehajtották a háttérhatalom parancsát.

A többi púder, rossz rizsa, ködösítés és parasztvakítás. Izrael gesztust gyakorolt Bakunak, különben is mindig gyűlölte a keresztény Örményországot, ez az averzió csekély 2 ezer éve tart.

Két (három) legyet ütöttek egy csapásra. Lekötelezték Bakut, ellenszenvet szítottak Budapest ellen, mélyítették a válságot a régióban, az instabilitást Irán hátában, oldalában.

Majd elválik, jól spekuláltak-e. Mert Moszva és Peking még nem döntött, hova áll a konfliktusban. Az is bekövetkezhet, hogy vége lesz a sivatagi államnak.

Mi megint megszívtuk, ráadásul ellentételezés nélkül, mert úgy visszük el a balhét, hogy nem kapunk érte semmit. Egyébként ha a kommerek/cionisták kormányoznának, ugyanez lett volna a döntés.

KürtiT (Tromb74) 2012.09.04. 23:31:45

@2345: Azt hittem találtál valamiféle nyilatkozatot, cikket, akármit, ami erre utal, persze ennek hiányában sem biztos, hogy nem fedi a valóságot mocskos, judeofóbiától bűzlő elméleted. Pláne, hogy Izrael mintha (tévedek?) kussolna az ügyben. (valami ilyesmire gondolsz? (5-ös pont)
konteo.blogrepublik.eu/2012/09/04/a-safarov-osszeeskuves/?utm_source=rss&utm_medium=rss&utm_campaign=a-safarov-osszeeskuves )

Az oroszok már az elején kifejtették véleményüket az üggyel kapcsolatban. Aggodalmuknak adtak hangot Azerbajdzsán és Magyarország közös, a régió stabilitását veszélyeztető diplomáciai lépése miatt.
Bár ez nem azt jelenti, hogy később nem fogják álláspontjukat homlokegyenest ellenkezőre változtatni. Különösen ha figyelembe vesszük, hogy az USA mellett ők a másik hatalom, akik szeretnek más országok területén tankkal rendet rakni. Akár kapóra is jöhet nekik egy azeri-örmény csetepaté.

A "sivatagi állam" mögött azért áll egy másik, kontinensnyi méretű, akik a világ legütőképesebb haderejét birtokolják, nem nagyon jövendölném tehát eltűnésüket. A kontinensnyi ország államadóságát pedig cirka 8%-ban Kína tulajdonolja, nem kérdés, hogy hová húznának.

Ami igaz, hogy mi sajnos tényleg megszívtuk. Ha a "kommerek" irányítanának, akkor már korábban (más okból kifolyólag is), a "cionisták" esetében pedig akkor, ha az izraeli verzió az igaz.

kormányzó 2012.09.05. 05:49:52

@2345:
Álomkötvényt,nem akart venni tőletek, te gyökér cigánybérenc?

Rák úr 2012.09.05. 13:59:56

Azerbajdzsán pénzelte az idei Kurultajt, ezért cserébe ki kellett adnunk nekik Safarovot. Aki mást mond, mocskos grúzbérenc hazudozó!

Vajda Gábor (Gabor_V) · http://www.linkedin.com/in/gaborvajda1984 2012.09.14. 12:44:00

Tibi, a jó ég áldjon meg!

Csak most értem ide, ehhez a bejegyzéshez, de az orromon keresztül köptem ki a kávét a monitorra, még a billentyűzetbe is belefolyt.

Ja, és rosszak az információid, az "Azerbadgán"!

(De még mindig az eltévedt kommentelők viszik a prímet, sokáig éljenek, vivát, vivát!)
süti beállítások módosítása