A való életből és a blog több posztjából is mindenkinek ismerős egy társadalmilag elfogadott felvételi beszélgetés menete: elvárt sablonok, betanult szövegek és gondolatok mentén írjuk meg az önéletrajzot, majd a kísérőlevelet - a beszélgetés során a várható kérdésekre adható válaszok kiszámíthatóak: a felvételiző és a felvételiztető is mindketten tudják, valójában mit keresnek. Az egész színjátékot mindenki természetesnek veszi és többnyire sikerrel játssza szerepét - természetesen rutintól függően. Az egyedi, formabontó (egyben modoros) megoldások legfeljebb kreatívnak mondott területeken vihetnek sikerre, nem is nagyon erőlteti senki a forradalmi anyagokat.
Na de ma itt semmi se lehetetlen - tegyük fel, hogy egy multis felvételi beszélgetést mindkét fél őszintén kezel; hiszen egyre több az őszinte ember, ami szívén, a száján...
-Köszönöm, kedves Helga, hogy eljött az interjúra - a munkahelyén mit hazudott, hova jön délután kettőkor?
-Most kivételesen kivettem egy fél napot, de amúgy fogorvost vagy tüdőszűrést szoktam mondani a főnöknek. Az öltözékkel-sminkkel is igyekszem mindig úgy egyensúlyozni, hogy ne keltsen feltűnést.
-Látom, már tapasztalt ilyen téren - de azért ne izguljon, jelenlegi csoportvezetőjét, a Wichshund urat jól ismerem még a HAL-tól, már előre lekádereztem. Mit gondol, másképp behívtuk volna? És persze bár a Facebookon már nagyon ügyelt profilja gondos elrejtésére, az iWiW-en szerencsésen fennmaradtak a régi képek, úgyhogy egy próbát mindenképpen megér. Meg hát a Máté is küldött már 1-2 fotót.
Félre a személyeskedést - azzal majd ráérünk később is, meghittebb körülmények között -, szóval hadd mondjak pár szót a Bitumexről. Bár gondolom, Ön is kellőképpen leinformálta a céget, meg a kedves barátnője, a izé, az a szopósszájú... ő is elmondta, hogy körülbelül mire számíthat, másképp nem jelentkezett volna. Meg ez teljesen mindegy - a lényeg, hogy eleget fizessen a munkaadó, legyen is az bárki. Nyugodjon meg, ezzel mi mindannyian így vagyunk. Ahogy kapunk egy 10-essel jobb ajánlatot, máris dobbantunk, ilyen ez a multikeringő. Irodáról irodára, mindenki ismer mindenkit.
Cég története, blablabla, ez nem érdekes... alapította a brit testvérpár... harminchét országban van jelen... blablabla - naszóval hatszázan dolgozunk itt a budapesti központban, 95%-ban diplomásokat foglalkoztatunk, persze azért a kölcsönzött munkaerőkkel szemben nem vagyunk ennyire követelőzőek, ők nem számítanak bele a statisztikába. Na meg ez a 95% ez aztán lehet bölcsész vagy kertész vagy bármi. Nem nagyon kell ide amúgy semmilyen komoly tudás, csak ez egy jó ürügy, hogy megszűrjük a jelentkezőket - aztán ha valaki eléggé szimpatikus, annak úgyis ajánlatot teszünk. De még milyet! Ezt errefelé úgy hívjuk, hogy kulturális illeszkedés, illetve annak hiánya. A tipikus munkaköröket itt két hét után egy jól idomított majom is el tudná látni, csak mi jobban szeretünk embereken röhögni. Eddig hogy tetszik?
-Erre számítottam, nálunk sincs másképp. Csak ez közelebb van, és akkor nem kéne bérletet venni, úgy hallom, van taxikártya, túrórudi-automata, céges gym, ilyesmi. Nálunk már a kávéért is fizetni kell 60 forintot. Meg azért járogatok rendszeresen állásinterjúkra, csak hogy felmérjem, mennyit érek a munkaerőpiacon, aztán meglátjuk. Most is jól elvagyok, bár a csapatomban van 1-2 lusta, fúrkálós kurva. Tudja, nők egymás között...
-Értem és maximálisan megértem. Pontosan milyen állást keres?
-Olyat, ahol minél kevesebb munkával minél több pénzt tudok keresni. Az ember racionális lény.
-A "több pénz" alatt mit ért?
-Határ a csillagos ég, de olyan havi nettó 3-4 millió forintra gondoltam. Ennyiből már az alapvető szükségleteimet, mint a lakhatás, közlekedés, szabadidő, szórakozás - már kényelmesen el tudnám látni, és még félre is tudnék tenni esetleg, bár nagyon szeretem a divatos holmikat, az elegáns éttermeket. Ez az egyik gyengém. De nem vagyok azért telhetetlen.
-Sajnos ennek a tizedét se tudom megígérni, ezzel a tapasztalattal úgy havi bruttó 400 ezret saccolok most így, de ezt még a HR-rel le kell meccselni.
-Az is teljesen jó lesz, köszönöm.
-Jó, hát fussunk még néhány hivatalos kört, hogy azért legyen valami kerete ennek az egésznek, szóval mondjon három jó, és három rossz tulajdonságot.
-Kiét?
-A Kiskegyedét.
-Ja, értem. Hát... három jót?
-Igen, és három rosszat.
-Húúú. Hát a három jó az az, hogy nagyon lelkes tudok lenni megfelelő javadalmazás esetén, aztán vidám-csacsogós természet vagyok, imádom a maratoni-spirituális szeretkezéseket és elég jó a kommunikációs készségem is. Ja, ez már négy. A három rossz meg az, hogy végtelenül lusta vagyok, rendszeresen elkések mindenhonnan, és kurvára sokat gondolok saját magamról.
-Jó, hát ha úgy gondolja, akkor szívesen felajánljuk a helyet a csoportomban, mert az eddigiek közül Önnek voltak a legszebb mellei és nagyon megkúrnám Magácskát.
-Hát az nem lesz ennyire egyszerű, de kezdésnek jó lesz a sima állás is. Ja, és még valami: éppen vizsgaidőszakom van, úgyhogy rögtön munkába állás után kivennék pár hét kamu betegszabit, ha nem túl nagy gáz.
-Deal.
Jancsa Jani · http://burger.blog.hu 2011.12.13. 07:12:40
vészmadár (pica pica) · http://feleslegesszavaink.blog.hu 2011.12.13. 07:21:33
(nagyjából 98%-ig biztos voltam, hogy ma multis poszt lesz, hehe)
Undertaker 2011.12.13. 07:34:04
vészmadár (pica pica) · http://feleslegesszavaink.blog.hu 2011.12.13. 07:50:25
a_fater 2011.12.13. 08:33:05
Undertaker 2011.12.13. 08:35:21
thisiswhatklfisabout 2011.12.13. 08:39:32
vészmadár (pica pica) · http://feleslegesszavaink.blog.hu 2011.12.13. 08:43:58
"Ma volt egy röntgen vizsgálatom és megtaláltak téged a szívemben. Az Orvos azt mondta hogy ha eltávolítanak akkor meghalok mert nem tudnék egy ilyen csodálatos barát nélkül élni. Küld el ezt a szívet azoknak az embereknek akiket nem akarsz elveszíteni 2012 ben. Légy öszinte és küld el mindenkinek akik mosolyt csaltak az arcodra ebben az évben."
megyek és elásom magam...
Szocio Pata (kikvogymukblog) 2011.12.13. 08:45:09
Romboljuk le a modern világot... (törölt) · http://www.youtube.com/watch?v=9vq63q45qfk 2011.12.13. 08:52:43
2011.12.13. 09:09:30
Édy, aki Endre 2011.12.13. 09:13:45
mrbateman 2011.12.13. 09:26:50
A poszt egyébként jó lett, ötletes! Jókor jött ez Tibikém, lehúzok egy párat a fekete pontjaidból!:-)
2011.12.13. 09:34:13
Memento Mori · http://utel.blog.hu 2011.12.13. 09:49:49
Édy, aki Endre 2011.12.13. 10:28:17
Be brave. Take risks. Nothing can substitute experience.
Beauty is the greatest seducer of man.
If you start by promising what you don't even have yet, you'll lose your desire to work towards getting it.
Life was always a matter of waiting for the right moment to act.
No one can lie, no one can hide anything, when he looks directly into someone's eyes.
The two worst strategic mistakes to make are acting prematurely and letting an opportunity slip; to avoid this, the warrior treats each situation as if it were unique and never resorts to formulae, recipes or other people's opinions.
When a person really desires something, all the universe conspires to help that person to realize his dream.
When you want something, all the universe conspires in helping you to achieve it.
You have to take risks. We will only understand the miracle of life fully when we allow the unexpected to happen.
vészmadár (pica pica) · http://feleslegesszavaink.blog.hu 2011.12.13. 10:32:29
Styxx 2011.12.13. 10:40:48
én azt utálom a legjobban, amikor felhív a fejvadász, (pláne ha a konkrét állásra nem is ajánlkoztál) megkérdezi a bérigényed, te mondasz valamit, erre sápítozik, hogy ez nagyságrendekkel több.
Visszakérdezel, hogy akkor miben gondolkozhatsz:
-Arról sajnos nem adhatok felvilágosítást.
??? + B+ Te hívtál fel, hogy érdekel-e engem valami, de azt már nem mondhatod meg, hogy miben gondolkozhatok? Énekeljen ilyeneknek himnuszt a Dopeman.
Professor Pizka · http://raerunk.blog.hu/ 2011.12.13. 10:54:20
2011.12.13. 10:58:06
2011.12.13. 11:16:57
- Parancsol citromot is az úr? (mármint a pofádba, te fancsali kandúr)
- Ismeri uraságod a különlegességeinket? (hogy milyen pocsékak és hogy átvágjuk velük az olyan balekokat, mint te)
Édy, aki Endre 2011.12.13. 10:28:17
Ez borzalom, hasonló kaliberűek a Békés harcos útja című könyvből kukázott förmedvények. Egy-két ismerős lassan tiltásérett.
[c] 2011.12.13. 11:20:18
(ha lett volna, se tudtam volna megválaszolni).
Donjon 2011.12.13. 11:22:42
Nálunk most keresnek salesupportot, de olyat, hogy két élet se lenne elég a tapasztalathoz. De ha mégis az alkalmas személy valami zsíros főnök állásban tengeti életét egy sokkal nagyobb multinál és esze ágában sincs feladni a kényelmes életét azért, hogy ostoba kereskedők keze alá dolgozzon.
Beygir Gücü 2011.12.13. 11:40:26
2011.12.13. 11:41:14
[c] 2011.12.13. 11:42:55
eastern sugar 2011.12.13. 11:47:36
2011.12.13. 11:51:46
Modor Tibi · http://modoros.blog.hu 2011.12.13. 11:52:12
Styxx 2011.12.13. 11:52:38
Ja-ja, ilyen superman-keresőket láttam én is párat.
@Hadrian77: Ezzel addig nincs is baj, ha nem hitegette előtte a főnök, hogy kb. a jelzett bérigényével felveszi. Engem az akaszt ki, ha téged keresnek meg, úgy, hogy a konkrét pozira (de még a céghez sem) nm is pályázol, és mivel ilyenkor valószínűleg van másik állásod, persze, hogy "van az az összeget" játszol, hanem rázod le őket simán. Viszont ezt követően még csak támpontot sem adnak, csak annyit, hogy ez nagyon sok. De akkor mi a nem nagyon sok?
Nyolcszázezerhez képest a kétmillió nagyon sok, de lehet, hogy 8K-ért is érdekelne, csak még rébuszokban se akarja elmondani.
Styxx 2011.12.13. 11:57:15
Ha ez nem kamu, akkor javaslom év kommentjének.
@eastern sugar: Váccpáör kislány egy szép napon még sokra viheti, és akkor már az is szexizmusnak minősül, hogy válaszolok a kommentedre.
@Modor Tibi: Ne csak a mezőgazdaságba próbálkozz.
Beygir Gücü 2011.12.13. 11:59:32
2011.12.13. 12:00:38
@Styxx: olyanok ezek mint akik hiteleket meg biztosítást akarnak eladni.
mrbateman 2011.12.13. 12:00:44
Püspök utcai gombaszedő · http://valogatott.blog.hu 2011.12.13. 12:04:51
Egyik exkollégám zseniális főnöklepattintó szöveggel állt elő.
Főnök (vicceskedve): Csak nem állásinterjún voltál? Ehehe.
Kolléga (fapofával): Nem, temetésen.
Főnök motyogva, zavartan el.
Én: Na, milyen volt az interjú?
eastern sugar 2011.12.13. 12:06:41
Beygir Gücü 2011.12.13. 12:07:40
Styxx 2011.12.13. 12:16:36
Nem, hanem a vaccpaör csaj szerintem túllihegi a szexista veszélyt. Abba az ominózus kiállításba a Gödörnél a hatalmas rúzzsal stb. erős belemagyarázás volt a nők elnyomását felismerni.
Van egy határ ami felett nyilván bunkóság egy csajt (vagy ritkább, de akár egy faszit) az előnyös külseje miatt nyálcsorgatva froclizni, de szerintem az mondjuk még belefér, ha egy dögös kollegina egy reggel nagyon kipakolja a vonzerejét és kicsúszik egy: B+!
@Beygir Gücü: Ha nem vicc, akkor teljes mértékben egyetértek. Ezek a jó kérdések, és nem a sablon. "sorolja fel az Ön szerint legjobb és leghátrányosabb tulajdonságait." Meg. "Egy Lakatlan szigetre mi lenne az a három dolog, amit magával vinne?" (Három HR-s a különböző szükségleteim kielégítésére.)
Édy, aki Endre 2011.12.13. 12:22:21
"...mondjuk tényleg, én nem szeretném, hogy azért vegyenek fel bárhová is, mert nagy a csöcsöm..."
Megfenyegettek ilyen állással? :-)
eastern sugar 2011.12.13. 12:25:26
eastern sugar 2011.12.13. 12:28:18
Édy, aki Endre 2011.12.13. 12:29:38
jobsearch.about.com/b/2011/11/14/funny-interview-questions.htm
Beygir Gücü 2011.12.13. 12:36:26
manson karcsi · goo.gl/FVvVX 2011.12.13. 12:39:29
Professor Pizka · http://raerunk.blog.hu/ 2011.12.13. 12:58:03
@Modor Tibi: na látod, ez a veszély engem nem fenyeget :-D
@Styxx: nem kamu a mozdonyvezetők tényleg ilyenek. Kell ahhoz egy kis stich, hogy az ember éjjel-nappal egy ötvenéves, száztonnás villanyvasaló elejéből bámulja a síneket. Ugyanakkor viszont élesnek és lelkileg épnek kell lenni a kommentben vázolt okok miatt.
@Püspök utcai gombaszedő: főleg hogy a farmeres IT-s öltönyben, az minden továbbképzés után azonnal kezdhet általában mint Senior Bird Deterrent Officer.
@eastern sugar: dehogy kínos allűr, már Szerb Antal is megírta, hogy okos nőknél agyba kell udvarolni. Tehát azért vettük fel magácskát, mert ugye a képességek, meg a széleslátókör :-)
A HR-puncit egyébként azért nem szeretjük amiért a férfiak az urológust, a nők a nőgyógyit. Kiszolgáltatott, alárendelt helyzet. Persze ha valaki az ország három, sarkvidéki körülmények között is bevethető varrógép-tervező mérnökének egyike, az nem találkozik velük, mert rögtön a nagyfőnök keresi, csak el ne menjen máshova.
De hozzá kell szokni, hogy jogászból, logisztikusból, fodrászból van másik.
Én már egy ideje úgy vagyok vele (igaz, mióta így vagyok nem voltam interjún) hogy ez egy feladat és kész. A diplomám elvileg azt is tanúsítja, hogy tudok konfliktust kezelni és hülyékkel bánni. Ha nem érzem magam megsértve, hogy a bírónak gazsulálni kell, akkor miért zavarjon, hogy egy odarakott űrlap-felolvasó kislány ellenében kell a magam javára fordítani a dolgot?
Jó persze, aki mérnöknek tanult, nem bohócnak az érezheti megsértve magát, csak mégis, ha olyan kurva büszkék vagyunk az eszünkre és nem tudunk HR Gizikén átjutni...
Ha meg jó HR-es van, az a baj. Mert ha tehetségből vagy tanulmányai okán tényleg tud életrajzot értelmezni, és helyes következtetést levonni a kéztördelésből, az interjún szokásos megjátszós gesztusokból, akkor meg az ember egyszercsak úgy érzi magát, mikor oldalt fekszik a vizsgálóasztalon és az urológus rutinos small talk közepette kenegeti be a gumikesztyűjét.
Édy, aki Endre 2011.12.13. 12:58:48
- Itt, a Bitumexnél is elsődlegesen nem az számít, hogy milyen helyzetbe kerülünk, hanem az, amit benne teszünk, hiszen túl rövid az élet ahhoz, hogy mozdulatlanul várjuk a nagy csodát Az ajtó nyitva áll.
- A munka során felbukkanó problémák és elintézendő ügyek zökkenőmentes megoldása nagyon fontos a Bitumexnél. Miként itt kis csipet csapatunkban tartjuk: "Ahogy közelítesz feléjük, a gátak egyre csak nagyobbak lesznek. Ne hátrálj meg, és akkor eltűnnek. Nézz szembe mindegyikkel és akkor megtudod, milyen igazságot takarnak." Ez a mi mottónk vagy - mondhatnók - céges filozófiánk.
- Szívből sajnálom, hogy most nem sikerült zöldágra vergődnünk, kedves Helga. hiszek abban, hogy más munkahelyen és más pozícióban nagy sikereket fog elérni, mert miként mondották volt: "Az élet túlságosan rövid ahhoz, hogy huzamosabb időn át haragudjunk az emberekre, és mindent elraktározzunk, ami fáj és mondják, hogy az idő minden sebet begyógyít, de igazából nem is az eltelt napok, hetek, hónapok jelentik a gyógyírt, hanem azok közelsége, akik ebben az időben mellettünk vannak." A privát telefonszámom... :-)
Fapuma (törölt) 2011.12.13. 13:22:46
2011.12.13. 13:24:53
Édy, aki Endre 2011.12.13. 13:25:03
"Az őszinteség (...) a legnehezebb. Hiszen az ember önmagával szemben sem őszinte. Még önmagának sem meri sokszor bevallani a tévedését. Minduntalan mentséget keres és talál rá." (Berkesi András)
Édy, aki Endre 2011.12.13. 13:32:06
Nem lehetsz maradéktalanul őszinte valakivel, mert unalmassá válsz. (Boros Lajos)
Ha tehát meg akarod szerettetni magad az emberekkel az első szabály: Mutass őszinte érdeklődést mások iránt! (Dale Carnegie)
Kellene az életemben egy ember, legalább egyetlen ember, akinél nem kényszerülök önvédelemre. Akinek lelkem titkos kódját ki merem adni. Akit beengedek magamba: ez vagyok, minden jóval, rosszal, nemes és szennyes gondolattal együtt. És ez az egyetlen ember az, akit valóban szeretek. Ha igaz az, hogy a szeretetben a kettő egy lesz, és egymásba ölelkezik, akkor ott nem lehetnek magántitkok, hozzáférhetetlen sebek, és főleg levegőtlen, gennyes sebek nem lehetnek, mert nem tudnak egymással összeforrni. Összeforrni csak a tisztaság tud, ezt még a sebészek is tudják, mert még a testünk is így működik. Senki sem tökéletes! És elvárhatatlan, hogy az legyen, mert az ember nem az. (Müller Péter)
Valahányszor elindulsz otthonról, húzd be az állad, emeld fel a fejed, és szívd tele a tüdőd levegővel, idd be a napfényt, köszöntsd mosolyogva a barátaidat, és szívvel-lélekkel szoríts mindenkivel kezet. Ne félj attól, hogy félreértenek, és egy pillanatig se törődj az ellenségeiddel. Döntsd el határozottan mi a szándékod, aztán pedig egyenesen törj a cél felé. Legyen szemed előtt a magasztos cél, amit kitűztél magad elé – és akkor egy idő múlva észreveszed, hogy öntudatlanul is megragadod azokat a lehetőségeket, amelyek vágyaid teljesüléséhez szükségesek, ugyanúgy, ahogy a korallállatka kiválasztja a tenger habjaiból mindazt, amire szüksége van. Képzeld önmagadat annak a tehetséges, komoly, hasznos embernek, aki lenni akarsz, és ez a gondolat óráról órára jobban átalakít majd, hogy saját eszményedet megközelítsd… A gondolat minden, őrizd meg e helyes lelki magatartást: a bátorság, az őszinteség, a jó kedély szellemét. A gondolkozás szinte alkotás. Minden jó dolognak a vágy a szülője, és minden őszinte imádságot meghallgat az ég. Olyanokká leszünk, amilyenekké szívünk mélyén lenni szeretnénk. (Elbert Hubbard)
Minél őszintébbek és nyitottabbak vagyunk, annál kevésbé fogunk félni, mert nincs takargatnivalónk mások előtt, ezért azt gondolom, minél őszintébb valaki, annál magabiztosabbá válik. (a Dalai Láma)
Ne arra törekedj, hogy többnek lássanak, mint ami vagy. Hanem több legyél, mint aminek tartanak. (Mittomén Izé)
Professor Pizka · http://raerunk.blog.hu/ 2011.12.13. 13:39:00
Professor Pizka
blur7 2011.12.13. 13:41:19
Ennek az etikusságáról lehetne elmélkedni.
2011.12.13. 13:43:19
Simo Häyhä
Fapuma (törölt) 2011.12.13. 13:47:17
Modor Tibi · http://modoros.blog.hu 2011.12.13. 13:51:12
eastern sugar 2011.12.13. 13:52:36
amúgy meg gyerekek, mi ez a döbbenetes idézetdömping? :)
blur7 2011.12.13. 13:58:24
Olvastam ám a hozzászólásaidat a Nőkért-en, követem az aktuális témákat.
eastern sugar 2011.12.13. 14:02:56
Édy, aki Endre 2011.12.13. 14:15:42
"Baszod eloszor latok valakit aki boros lajostol idez, ex mar a veg kezdete?"
Amikor feltörte a negyedik pecsétet, hallottam, hogy a negyedik élőlény szólt: "Jöjj!"
Erre fakó lovat láttam, a Halál ült rajta, nyomában az alvilág. Hatalmat kapott a föld negyed része fölött, hogy karddal, éhínséggel, halállal és fenevadakkal pusztítsák az életet.
blur7 2011.12.13. 14:17:48
Ami teljesen elfogadhatatlan számomra, az egyáltalán nem idevaló téma, de körülírom: az emberi élet kezdetéről gyökeresen más a feminizmus álláspontja (náluk is van persze véleménykülönbség) és az én konzervatív felfogásom (ami vállaltan nem a biztos tudáson alapul, hanem egyfajta hit).
Édy, aki Endre 2011.12.13. 14:24:53
Nem. Ezek a legmodorosabb new age-es beütésű alternatív szeretetoldalak állásinterjús adaptációi. :-)
vészmadár (pica pica) · http://feleslegesszavaink.blog.hu 2011.12.13. 14:24:58
eastern sugar 2011.12.13. 14:26:07
vészmadár (pica pica) · http://feleslegesszavaink.blog.hu 2011.12.13. 14:30:30
tehetséges + csöcs = siker
tehetségtelenség + csöcs = siker
tehetségtelenség + nemcsöcs = sikertelenség
Magyarán: a csöcs az egy plusz esély, akkor miért csinálunk úgy, mintha hátrány lenne?
eastern sugar 2011.12.13. 14:32:45
vészmadár (pica pica) · http://feleslegesszavaink.blog.hu 2011.12.13. 14:35:13
blur7 2011.12.13. 14:37:42
A megértés iránti vágy miatt olvastam sokat a témáról (hiszen ha nőként nem is, de férjként meg apaként majd érinthet komolyan). Meg persze beszélgettem is róla, de nehéz értelmes vitapartnert találni offline (is). Most ott tartok, hogy már nagyjából értem, miért gondolják azt, amit. Szerintem ez se kevés egyelőre.
Azt fontos megérteni, hogy akik látszólag a barikád két oldalán állnak, azok általában 80-90%-ban egyetértenek, csak az érzelmek ezt könnyen láthatatlanná teszik. Pedig ez a 80-90% se kevés. (Azt hiszem előbújt a mediátor énem, hamisítatlan INFJ vagyok.)
eastern sugar 2011.12.13. 14:38:02
Édy, aki Endre 2011.12.13. 14:40:18
"...ami vállaltan nem a biztos tudáson alapul, hanem egyfajta hit..."
Nyugodj meg, a másik oldalé is.
Édy, aki Endre 2011.12.13. 14:45:22
3:36-nál ez: www.youtube.com/watch?v=8_xTaWIqalY
brutuska 2011.12.13. 14:46:28
Annó dacumál(sic)mikor még egy európai multinál ügyködtem, megkaptam saját terület mellé a HR felügyeletét is. Az anyacégnél úgy volt szokás, hogy jogász felügyelje azt, legyen ordnung.
No akkor egy hölgy jelentkezett egy műszaki auditori állásra. Diploma ok, sőt kettő is van, nyelvtudás ok, de-semmi ipari tapasztalat. Na itt gond volt, mert csak úgy kap a nemzetközi minősítőtől papírt, ha az van. Írtam egy kedves levelet, hogy köszönjük, de. Mire válaszul felháborodottan ledorongolt, hogy itten diszkriizé, mert neki két gyereke van, és mocskos disznó nőgyülölő vagyok. Tehát úgy jelentkezett, hogy nem volt meg, amit kért a cég, és ha nem jó, akkor azért van mert anya és nő. Fura volt, na.
Egy másik vicc az volt, mikor vezérig mellé asszisztens hirdetésre (két nyelvtudás, ilyenek) nulla nyelvtudással, de olyan dekoltázsos fényképekkel jelentkezett vagy 60 csajszi, hogy ihaj! Persze volt csodálkozás, miért nem hívják be őket.
eastern sugar 2011.12.13. 14:46:42
Püspök utcai gombaszedő · http://valogatott.blog.hu 2011.12.13. 14:46:50
Ami persze egyfelől jogos, mert tényleg kényelmetlen harminc fokban hosszúnadrágban aszalódni, de még jogosabb lenne, ha kávézás közben nem az lenne a téma, hogy a Helgust de megkúrnám, olyan jó lába van.
vészmadár (pica pica) · http://feleslegesszavaink.blog.hu 2011.12.13. 14:46:51
1. a szép gyereket a tanító automatice okosnak, jól neveltnek fogja gondolni, a hibáit csibészségnek tekinti, és EMIATT (ez a kulcs) úgy is viselkedik vele, mint egy jó tanulóval, aminek az egyik következménye, hogy a képességeihez mérten a szép gyerek általában jobban teljesít, jobb jegyeket kap, jobban elismerik, ennek következményeként jobb is lesz.
2. Önbizalom, magabiztosság, tapasztalat. A szociális kapcsolatok kezelésének képessége, amihez tapasztalás kell, és persze önbizalom. A szép megjelenésű ember magabiztosabb, mert több pozitív visszajelzést kap, emiatt sokszor ténylegesen is alkalmasabb egy feladatra.
3. Te is tudod, mennyit számít egy munkahelyen az összeférhetőség. A csúnya megjelenésű személyek gyakrabban mogorvák, összeférhetetlenek (kompenzálnak, ugye, csakazértis), nem férnek meg a közösséggel.
UI: remélem ennyiből is tudod, én jó megjelenésű vagyok-e, azaz szted hazabeszélek vagy sem...
2011.12.13. 14:47:51
vészmadár (pica pica) · http://feleslegesszavaink.blog.hu 2011.12.13. 14:53:57
karsay dorottya sem tom ki, ez van, nem vagyok elég áptudét vagymi...
eastern sugar 2011.12.13. 14:54:17
mrbateman 2011.12.13. 14:58:29
Ha vezérig lennék engem bizony csak az érdekelne, h. csinosan hozzák be a tárgyalópartner kávéját és kiskezével ügyesen masszírozza meg a vállamat. Egyébként nem értem miért kell ezt az asszisztens szót erőltetni...évtizedekig megfelelt a szerető, vagy házon belül a főnök macája elnevezések is!
Amúgy meg ez a szépség, dúskeblűség a bejutáskor fontos, de aztán ahogy elmúlik a friss hús vizuális előnye egyre inkább a rátermettség, tudás, szociális készségek számítanak az előrejutásnál. Most nem arról beszélek aki tudatosan felszopja magát a legfelső emeletre.
vészmadár (pica pica) · http://feleslegesszavaink.blog.hu 2011.12.13. 14:59:49
brutuska 2011.12.13. 15:00:19
totyizselé 2011.12.13. 15:02:01
nekem ez a modoros, nem a politika orrbaszájba.
altoid · http://altoid.inda.hu/ 2011.12.13. 15:03:17
"ha okos lenne, mármint tényleg okos, akkor nem választaná a nehezebb utat" - na mondjuk ez pont a te szádból hangzik kicsit furcsán... :)
Édy, aki Endre 2011.12.13. 15:06:03
Áááá... Miből gondolod?
Professor Pizka · http://raerunk.blog.hu/ 2011.12.13. 15:08:37
2011.12.13. 15:11:06
Állításai melletti legfőbb érve legtöbbször az "Ez így van." vagy "Ezt én tudom, ez tény.".
Professor Pizka · http://raerunk.blog.hu/ 2011.12.13. 15:20:27
Kikapós úriasszony hajnalban interneten társalog: Lady chat early. (elnézést, tudom szóvicc után modoros, de ez most büdös, én tudom)
@Püspök utcai gombaszedő: Már mér' ne lenne téma férfitársaságban? Amennyiben Helgust egy óvatlan pillanatban nem ütöm le/kábítom el éteres ronggyal/zsarolom meg valamivel/üldözöm otromba udvarlásaimmal, nem látok abban problémát, hogy férfitársaságban kijelentem, hogy Helgust bizony úgy megbasznám, hogy integetne a fülével örömében :-)
@altoid: okos és szép nő: azokkal csak a baj van :-)
vészmadár (pica pica) · http://feleslegesszavaink.blog.hu 2011.12.13. 15:22:44
Édy, aki Endre 2011.12.13. 15:24:19
"Ha én jóképű, feszes seggű férfiállat lennék, lenne elég eszem, hogy ne az eszemmel akarjak oda eljutni, ahova a seggemért magamtól löknek, már ha érted..."
Te látens sztárstylist vagy, ez 2ségtelen. :)
Püspök utcai gombaszedő · http://valogatott.blog.hu 2011.12.13. 15:28:18
vészmadár (pica pica) · http://feleslegesszavaink.blog.hu 2011.12.13. 15:29:36
2011.12.13. 15:31:25
Ha én jogi asszistenst vennék fel, biztos, hogy a szőke nagymellűt választanám: az elvégzendő munkát egy értelmesebb középiskolásnak betanítom egy hónap alatt, az, hogy beérjen kezdésre, stb. nem ész kérdése - közérzetem szempontjából viszont éppen nem mindegy, hogy kit látok nap mint nap az elkövetkezendő években.
Lehet, hogy a ronda bőrű, lapos, görbelábú-nagyseggű sokkal okosabb, két nyelvet beszél és rendkívül választékosan fejezi ki magát, de a munka szempontjából ennek nincs jelentősége.
Édy, aki Endre 2011.12.13. 15:34:06
Amíg a netten (sicc) döbbenetes mennyiségben nyomják az ekkora bölcsességeket, izzik a ctrl+c/ctrl+v kombó. :-)
Kockás Zebra 2011.12.13. 15:36:34
- Mit vinne magával egy lakatlan szigetre?
- Önt, és utána rögtön visszaúsznék.
(VF)
altoid · http://altoid.inda.hu/ 2011.12.13. 15:38:47
vészmadár (pica pica) · http://feleslegesszavaink.blog.hu 2011.12.13. 15:43:45
Professor Pizka · http://raerunk.blog.hu/ 2011.12.13. 15:45:25
Püspök utcai gombaszedő · http://valogatott.blog.hu 2011.12.13. 15:46:34
2011.12.13. 15:47:27
Professor Pizka · http://raerunk.blog.hu/ 2011.12.13. 15:51:34
vészmadár (pica pica) · http://feleslegesszavaink.blog.hu 2011.12.13. 15:54:54
lárvalányhaj 2011.12.13. 17:04:00
nőként az az alaphelyzet, hogy nem dönthetsz jól.
ha a testi adottságaiddal érvényesülsz, akkor büdös kurva vagy.
ha hozzámész egy faszihoz, és szülsz egy csomó gyereket, akkor élősködő véglény vagy, aki csak mereszti a valagát otthon, aki elvárja, hogy a férje eltartsa.
ha az eszeddel és a képességeiddel próbálsz érvényesülni, akkor biztos ronda / karrierista szinglipicsa / mindkettő vagy.
egyszerűen nem dönthetsz jól.
eastern sugar 2011.12.13. 17:17:28
altoid · http://altoid.inda.hu/ 2011.12.13. 17:18:50
eastern sugar 2011.12.13. 17:22:00
lárvalányhaj 2011.12.13. 17:22:22
"szerintem a feminizmus *alapvetően* azoknak a nőknek van, akik nem tajt hülyék ahhoz, hogy a saját lenézésükben, leintésükben, alacsonyabb rendű irányítandó fogyatékosként való kezelésükben ne vegyenek részt. mivel a társadalom a szép nőknek előnyt ad, miközben összekacsint a háta mögött, hogy úgyis tök hülye"
+1
altoid · http://altoid.inda.hu/ 2011.12.13. 17:25:06
Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2011.12.13. 17:37:40
A másik amikor a munktárs jelentkezett dagasztónak teszkó pékségbe:-Mennyi fizetésre gondol?
-Kétszázezerre.
-Annyit még én sem keresek.
Professor Pizka · http://raerunk.blog.hu/ 2011.12.13. 17:55:00
altoid · http://altoid.inda.hu/ 2011.12.13. 18:05:00
ad 2: "valószínű az a baja kedvenc pornószemüveges rampáslányunknak, hogy nem kell négyjegyű függvénytábla ahhoz, hogy ezekből a képletekből arra a népszerű álláspontra jussunk, hogy a feminizmus azoknak a nőknek van, akiknek nincsen jó csöcse :-)" - viszont épp azt mondtam, hogy nem ÚGY gondoltad...
Professor Pizka · http://raerunk.blog.hu/ 2011.12.13. 18:19:57
Elvi éllel rámutat ugyanakkor a bíróság arra a tényre, hogy amennyiben az emlők szemléjére sor kerül, eleve kizárt azokkal szemben negatív értékítélet megfogalmazása, mivel alapelvi szinten fogalmazza meg az állandóan követett bírósági gyakorlat, hogy arra a nőre, aki jelenlétünkben levette a melltartóját, semmiféle negatív értékítélet megfogalmazásának nincs helye, tekintettel arra, hogy ezzel az értékítélet megfogalmazásával önmagát is minősíti a minősítő.
A fentiekre tekintettel a rendelkező részben foglaltaknak megfelelően határoztam.
Prof Pizka sk.
vészmadár (pica pica) · http://feleslegesszavaink.blog.hu 2011.12.13. 18:52:51
csi szi 2011.12.13. 18:59:34
Professor Pizka · http://raerunk.blog.hu/ 2011.12.13. 19:11:24
Bonyolultabb a helyzet, mikor csinálnál-alkotnál valamit. Eleve ott az állandó háttérzaj, hogy xy dolog csak azért sikerült mert apád/anyád ezmegaz. Van aki ezt nem bírja hallgatni, többek között én sem. Persze, abban neked teljesen igazad van, hogy a lehetőségektől való teljes elfordulás baromság és álságos dolog, mert az ember, ha esze van, előbb-utóbb igénybe veszi a hátterét. Csak nem mindegy, mikor és hogyan, mert van különbség aközött, hogy Gizikét felvesszük, mert szólt Laci, hogy az unokahúgáról van szó, meg aközött, hogy Gizike az innovatív ötletével/projektjével nem jutna be az ajtón és nem lenne belőle semmi, ekkor azonban szól Laci, hogy ugyan ő egy mukkot se ért az egészből, de hallgassák már végig Gizikét mer' nagyon lelkes és van két kazal papírja/két giga power pointja.
Hogy ez igazságtalan? Az. De visszatérve a HR-es punci példámra, ez egy megoldandó probléma. Az értelmiségi pályákban benne van érdekérvényesítés is, amit lehet meglevő háttérrel, buldog-kitartással, ezek kombinációjával, meglevő hátterű emberekkel spanolással és másokkal csinálni.
Visszatérve most kedvenc pornószemüveg-tulajunkra, van egy olyan körülmény... amit most nem részletezek mert olyan adatokat feszegetnék, amelyeket nem biztos hogy a nyilvánosságnak szán. A rövid lényeg az, hogy még előtte az élet.
Reman 2011.12.13. 19:17:50
Szív is rendesen, mert ő is azt hiszi, hogy oszthatja az észt.
De sajnos Germánoknál is el kell telnie néhány évnek, hogy hozzáidomuljanak ahhoz, ami van.
Menni fog nekik, csak idő kérdése
2011.12.13. 19:20:23
altoid · http://altoid.inda.hu/ 2011.12.13. 19:22:43
A Tyne folyó déli partja 2011.12.13. 19:43:32
KürtiT (Tromb74) 2011.12.13. 19:45:47
Szarkaváry tanárúrnak igaza van, ha jobban belegondolsz. Ha valaki nem használja az adottságait, lehet erkölcsös v. sportszerű, de okos (ebben a tekintetben) nem.
Másrészről kiváncsi vagyok rá, hogyan nem használja valaki a testi adottságait egy állás megszerzése közben. Hokis maszkban és búvárruhában megy az interjúra?
Szerintem a pica pica féle "tétel" (tehetség+csöcs stb.) megdönthetetlen.
Vaszilics Fedor Emánuel 2011.12.13. 19:47:01
„ha hozzámész egy faszihoz, és szülsz egy csomó gyereket, akkor élősködő véglény vagy, aki csak mereszti a valagát otthon, aki elvárja, hogy a férje eltartsa.”
Ez nem igaz, az ilyen nőket szeretjük és becsüljük. Élősködő véglénynek azokat a nőket tartjuk, akik mindent a férfival fizettetne, házimunkát végezni nem hajlandó, merthogy ő egy modern, iskolázott nő, aki ilyen alantas munkával ne alázza meg magát, azt csinálja a férfi, az ágyban meg fáj a feje.
@Professor Pizka:
Kollégát tisztelhetek benned? Hátborzongató volt olvasni ezeket a modoros közhelyeket, mintha csak az általam szerkesztett keresetlevélből vagy fellebbezésből idéztél volna.
Professor Pizka · http://raerunk.blog.hu/ 2011.12.13. 19:49:24
A Tyne folyó déli partja 2011.12.13. 19:56:48
Öltönyösrabszolga · http://oltonyosrabszolga.blog.hu 2011.12.13. 20:00:52
A Tyne folyó déli partja 2011.12.13. 20:04:12
KürtiT (Tromb74) 2011.12.13. 20:04:16
a rettegett drótos 2011.12.13. 20:13:07
Bepofátlankodtam az interjúra az utolsó felvételi kör után pár nappal (már lementek a körök mire értesültem a lehetőségről), mit ad isten, éppen bent volt a műszaki főfőfőgóré. Kellemesen elszakmáztunk vagy fél órát, másnap reggel nyolckor kezdtem.
Ennyi.
A Tyne folyó déli partja 2011.12.13. 20:20:19
noirp 2011.12.13. 20:23:41
Ma is (nyilván) jól elkésve értem ide, úgyhogy majd mindent megírtatok helyettem, amíg gályáztam. Köszi :)
A poszton zokogtam a röhögéstől, a kommenteken már kevésbé. (itt a HR-eseken kívül mindenki szop?!)
Frissítő szösszenet volt mindenesetre.
brutuska 2011.12.13. 20:31:04
Édy, aki Endre 2011.12.13. 20:37:54
Andrej Pejic? :-)
altoid · http://altoid.inda.hu/ 2011.12.13. 20:42:03
algi 2011.12.13. 20:49:50
Egyébként a szépség sem veleszületett szerintem. Vajon miért van az, hogy a milliomosok lányai mind bombázók? Mert van elég pénzük, hogy olyan életvitelt engedhessenek meg maguknak (táplálkozás, edzés stb.), hogy vonzóbbá tudják alakítani magukat.
Persze mindkettőnek van veleszületett tényezője, de az csak egy kiindulópont.
SvenH. (törölt) 2011.12.13. 20:51:40
amugy Helgus azt mondta volna hogy "vászisz fákjuindö bátt"
baliquez 2011.12.13. 20:59:14
Mostani munkahelyemen szintén nem aláztak meg HR-essel, CEO behívta a leendő főnökömet, én kérdeztem tőle szakmai dolgokat, aztán mikor nem tudott válaszolni és kisomfordált megkérdeztem a főnököt hogy ki ez a fasz és mit keres itt. Azóta kiderült hogy bokszzsáknak tartják, övé a felelősség ha hibáznánk (nem szoktunk) de látványosan beletörölheti a lábát mindenki ha kedve tartja. Szomorú, de mivel dupláját keresem mint ő ezért nem nagyon aggaszt a sorsa.
Nyíltság, lojalitás, érdeklődés, a többi meg csak rendszerezés és politika kérdése. És soha, de soha nem szabad pánikolna - annyi pénz a világon nincs amiért megaláznám magam azzal hogy döntésképtelennek mutatkozom egy pillanatra is.
évuska 2011.12.13. 21:39:35
Kelletteznekem? 2011.12.13. 22:09:08
a legjobb, hogy aztán felvették a másik jelöltet ócsóér, az meg elment egy hónap múlva többér máshova, erre visszahívtak hogy mi lenne ha mégis mennék, mer így jártak... pár kör után meg mégse kellettem... amikor utoljára voltam ott (kb 6.-szor) olyan állásért, ami tényleg bejött volna, akkor meg már feketelistán voltam, mert a HR nem támogatott, mondván aki ennyiszer volt már interjúzni, és mégse vették fel, azzal valami baj lehet... vaze, erre már nem tudtam mit lépni...
Hódos Hajnalka 2011.12.13. 22:17:20
- Maga(sic!) hét éve házasságban él és nincs gyerekük? Mi van magával, meddő, hehehe?
- Nem, de anyád az lehetett volna.
Romboljuk le a modern világot... (törölt) · http://www.youtube.com/watch?v=9vq63q45qfk 2011.12.13. 22:22:30
2011.12.13. 22:41:43
Szerintem a Homár történelmének második legjobb posztja, a "Pista barátommal megkergetjük kicsit a csirkéket a Morrison's-ban" opusz után:
homar.blog.hu/2011/12/13/ellepik_az_ingyenelok_az_iket
KürtiT (Tromb74) 2011.12.13. 23:12:44
Ha pedig csak azért nem választotta a művészetet, mert ott a szülők árnyékában kellet volna eredményeket produkálnia, akkor meg a könnyebbik utat választotta. :D :D :D
Megfutamodott a kihívástól.
@baliquez: Mini poszt? :-)
eastern sugar 2011.12.13. 23:38:38
@algi: az lehet, hogy az intelligencia veled született, de az is biztos, hogy az intelligencia önmagában szart sem ér. lehet az ember csiszolatlan gyémánt, mint aladdin, de ha az intelligenciához nem társul valami szerzett tudás is, akkor nem jó semmire.
@Professor Pizka: ez valami csodagyönyörű ez a komment, kár hogy nem olvashattam előbb, de hát kint voltam a repülőn :) egyébként feminizmus szempontjából, épp azt akartam mondani, hogy nem érdekes, sőt, hogy kinek milyen a csöcse, de ezt már ragoztam :)
a másik kommentedet úgy értetted, hogy fiatal vagyok? ha jól értem, hogy erről van szó :) egyébként igen, ez amúgy jó vitatéma, hogy használjuk-e az ilyen hátszelet hátteret stb. mindig csodálkozom az ilyen politikus kisfia bmw-s aranyifjakon, hogy ezek nem szégyellik magukat, hogy apu pénzén/nevével urizálnak? vagy én vagyok idealista? mondjuk ebben mec sak az szempont, hogy én szeretném a magam asztalát kifaragni, és arra letenni a dolgokat a későbbiekben is, hanem az is, hogy a szüleim nem csak segíthetnek, hanem mindent tudnának is, amihez én nyúlok, engem meg tessék békén hagyni, még az hiányzik, hogy egész életemben nemjen a háttérzaj, hogy a)mit nem kellett volna hogyan csinálni, és ki mondta a múltkor azt, hogy, b) ja, ő is csak azért van ott ahol, mert apuanyu így meg úgy...engem ez annyira megbetegítene, hogy inkább kösz, nem, és még igaznak is érezném. ettől függetlenül, bizonyos mértékű hátszélre ülést nem tartok erkölcstelennek, hanem okosnak, valóban.
@altoid: köszönöm, én örülök, hogy egyetértünk. tudom, hogy jobb úgy nézni, hogy hogyan keresünk több forintot, de bizonyos szintig érdekel csak. úgy nem akarok sokat keresni, hogy tudom, hogy szart se tettem érte, sőt még úgy se, hogy úgy érzem, hogy amit csinálok, az valójában egy ilyen töltelék- vagy álmunka. tudom, hogy ez kicsit idióta dolog, de rossz érzésem lenne, ha pl én lennék a cosmopolitan szerkesztője, mert tudnám, hogy ezzel tényleg nem csinálok semmi hasznosat, hiába próbálom megmagyarázni magamnak, hogy miért vagyok én hasznos tagja a társadalomnak :)
Professor Pizka · http://raerunk.blog.hu/ 2011.12.13. 23:52:55
Intizar 2011.12.14. 00:10:43
Ha kimutatod, hogy nő vagy, akkor titokban te is csak azt akarod, hogy nyáladzva bámuljanak. Ha kimutatod, hogy ezt nem óhajtod, akkor szőrös lábú feminista fapi*a vagy.
Ez a szép hagyományos világrend. Nő, az négyféle van: szűz, anya, kurva és boszorkány. Valamelyik kategóriába illened kell. Mai világban az esetek nagy többségében vagy a kurva vagy a boszorkány kategóriában fogsz landolni. Legföljebb modernebb szavakat mondanak rá, de attól az még az.
eastern sugar 2011.12.14. 00:14:34
Kopi3.14 2011.12.14. 01:41:09
Archenemy 2011.12.14. 02:16:28
röhhencs 2011.12.14. 02:23:08
hallari 2011.12.14. 03:00:21
Professor Pizka · http://raerunk.blog.hu/ 2011.12.14. 03:15:39
Romboljuk le a modern világot... (törölt) · http://www.youtube.com/watch?v=9vq63q45qfk 2011.12.14. 06:55:35
Ez a mi elvitathatatlan jogunk, a férfi princípium egyik alappillére. Így van kódolva a kozmosz.
vészmadár (pica pica) · http://feleslegesszavaink.blog.hu 2011.12.14. 07:07:24
@Professor Pizka: bizonyos értelemben mindahányan túlvariáljátok és túlértelmezitek az én állításaimat, amely alapvetően semmi más, mint szemantika: annyit állítottam, hogy aki nem használja a hátszelét, például az előnyös megjelenését vagy a szülei adta hátteret, az definíció szerint nem tarthat igényt az OKOS jelzőre. Lehet szép, becsületes, lehet tartása, önbecsülése, boldog is lehet, meg példakép meg sok minden, de nem OKOS. Mert az OKOS az azt teszi, ami a leginkább ésszerű. Márpedig bonyolultan csinálni valamit, amit lehet egyszerűen is, az nem ésszerű. Tényleg csak ennyi, nem kell túlmagyarázni.
Tehát: nincs olyan, hogy egy nő/férfi szép/jóvágású ÉS okos ÉS csak az okosságával érvényesül, mert ha nem használja ki a szépségét, akkor nem okos, ha meg kihasználja, akkor már nem csak azzal érvényesült (ami nem baj, sőt!)
vészmadár (pica pica) · http://feleslegesszavaink.blog.hu 2011.12.14. 07:14:49
Miért, szerinted az ún. jellemed, az nem a felszín? Ne röhögtess, hát minden pillanatban mindenki valamit játszik, maga előtt, mások előtt, felszíneket dobálsz magadra, aztán meg el is magyarázod, hogy ez vagy te: érték meg önbecsülés meg tartás és parázsló logika, beleülsz a felfestett képed közepébe és elégedetten trónolsz, hallgatod a képzeletbeli közönség tapsait a fejedben és kurva elégedett vagy magaddal. Alkalmanként, amikor megijedsz, félsz vagy elkap az indulat, leesel a trónodról, és akkor kiderül, hogy ugyanolyan vinnyogó és szűkölő lény vagy, zsiger és vér és szar, mint én és mindenki más.
felszín...
eastern sugar 2011.12.14. 07:34:48
@Professor Pizka: onnan jövök. szétégettem kávét. nyilván mert egy rendes feminista nem tud főzni :)@vészmadár (pica pica): ez elég jó érv végülis, tulajdonképpen elismerem, bár nem vagyok benne egészen biztos, hogy feltétlenül ez az ésszerű. mert ez csak abból az egyetlen szempontból ésszerű, ha *csak* az a cél, hogy minél kevesebb munkával minél többet keress, de ha van más cél is, akkor nem feltétlenül, mert akkor viszont ez a hátszeles megoldás jár több szenvedéssel, tehát kevésbé ésszerű. az okos definícióján is vitatkozhatunk egyébként, én abban sem vagyok teljesen biztos, hogy az okost csak a logikus gondolkodás teszi, bár fontos alkotóeleme.
HighTroller 2011.12.14. 07:40:03
jól sejtem hogy Helgának van egy albija/majdnem saját lakása, a romkocsmák rendszeres vendége és lila puntóval jár salsázni?
2011.12.14. 07:51:49
Másrészt, a kapcsolatok/testi adottságok kihasználása témájához hadd tegyem hozzá az én szempontjaimat is.
Vén fejjel, levelezőn végeztem a jogot, így 35 évesen álltam ott, mint pályakezdő jogász, mindemellé adott volt a három poronty. Professzor barátom megerősítheti, mennyire egyszerű állást találni (ügyvédi iroda, jelöltként nettő 50-es fizetéssel nyilván nem jöhetett szóba), akkor maradtam volna üzletvezetőnek nevezett furgonos kifutófiú, mert abból legalább megéltünk.
Az álláskeresés során az alapállás az volt, hogy nem bánom, ha szép szemeimért vesznek fel, csak bent legyek, ez fél év után ott tartott, hogy egye fene, ha egy 50-es rusnya picsát kell elintézni, megteszem, végülis nem szappan a Főnök, elkopni nem fog.
Utóbb szerencsére nem volt szükséges ilyen radikális megoldásra, de amint adódott egy hely, ahová nem kétséges módon apám ismeretsége miatt vettek fel, meg sem fordult a fejemben semmi öntudatos gondolat. Azután, ha az ember igyekszik és normális, előbb-utóbb észreveszik, hogy jé, ez nem csak egy idetett protekciós köcsög vagy egy pár jó csöcs, hanem úgy tűnik, használható ember.
Nem akarok senkit megsérteni, de kibaszott könnyű 25 évesen, függetlenül öntudatosnak lenni. Felnőttként (és itt nem életkorra gondolok) ez egy kicsit máshogy néz ki.
No, most okos vótam?
2011.12.14. 08:21:18
Édy, aki Endre 2011.12.14. 09:02:30
vészmadár (pica pica) · http://feleslegesszavaink.blog.hu 2011.12.14. 09:06:56
Édy, aki Endre 2011.12.14. 09:14:47
Az is lehet, ámde láttam már csekély büdzséből is önérzeteskedni embereket - sikerrel.
Styxx 2011.12.14. 09:15:58
"amikor utoljára voltam ott (kb 6.-szor) olyan állásért, ami tényleg bejött volna, akkor meg már feketelistán voltam, mert a HR nem támogatott, mondván aki ennyiszer volt már interjúzni, és mégse vették fel, azzal valami baj lehet... vaze, erre már nem tudtam mit lépni..."
Öregem, ez tényleg a legalja. Ráadásul neked is lett volna jobb dolgod, mint hatszor ott malmozni.
@Hódos Hajnalka, a Baltás Démon:
Ezek a suttyó személyeskedő bunkóságok, amik már jogi kategória. Várom, hogy eljöjjön a "szép új világ" amikor mindannyiunknak online kamera lesz beépítve a szemünkbe és visszakérdezünk: - Lehet, hogy Magát választják a "Porig aláznak élőben" blogon a nap görényének.
Professor Pizka · http://raerunk.blog.hu/ 2011.12.14. 09:19:28
2011.12.14. 09:25:46
mrbateman 2011.12.14. 09:26:53
Közülünk mindenkinek teljesen helyén van az élete, így más elfoglaltság nem lévén tökismeretleneknek adunk életvezetési tanácsokat...az mondjuk zavaró, h. te mostb egy kicsit túl sok konkrétumot adtál, így azért nem az igazi a ködszurkálás!
Ha rám hallgatsz, akkor nővé operáltatod magad, veszel két bóti 500 köbös csöcsöt, na és ha így leszel vadászpilóta a tanzániai légierőnél, akkor azt mondom, h. oké, letettél valamit az asztalra! Na de így, h. normális emberként nevelsz 3 gyereket Mo-on...ezt beláthatod, h. egy gyenge vicc!
Komolyra fgordítva én hiúbb voltam Sugár Eszternél (azt gondolom, h. értem, amit érez), addig élveztem ezt a magányos dzsungelharcot, ahol minden eredmény mögött én voltam, és nem kellett azon frusztrálódni, h. méricskéljem ez-az hány százalékban csak az enyém...aztán megszületett a gyerek és mostanában egyre többet gondolkodom azon, h. ha akkor máshogy, akkor most már szakorvos lennék vmi jobb kilinikán, v. megyei kórházban szerzett 3 év gyakorlattal, éppen le lehetne lépni Ny-EU-ba havi 8e EUR-ért, az ottani társadalmi megbecsültség felsőbb lépcsőfokaira és a gyereknek ne egy ilyen elbaszott helyen kelljen felnőni.
Na szóval a gyerekkel járó felelősség, kicsit átrendezi a fontossági sorrendet.
lárvalányhaj 2011.12.14. 09:30:59
A "racionális" ember az az ember, aki arra törekszik, hogy a legkisebb energiabefektetéssel a legnagyobb eredményt érje el.
Számomra hatalmas nagy jóság, ha fölvesznek a multis állásba, az viszont, hogyha ezért cserébe kellemetlen szagú, nyálkás tárgyakat pakolnak a különböző testnyílásaimba, s ezt később a jó közérzetem és az önbizalmam is megsínyli, nagyon rossz. Összességében véve tehát az egyenleg negatív. Magyarán ha az IQ-teszt helyett a leendő főnök leszopását választom, akkor nem racionálisan járok el, mert sokkal nagyobb energiát kell befektetni ahhoz, hogy elérjem ugyanazt az eredményt.
ColT · http://kilatas.great-site.net 2011.12.14. 09:31:17
Meg ilyesmi, hogy
- Mondja, végülis ebből, ami itt van, az önéletrajzában, mondjuk valójában mihez ért?
- Háááááátt....
Ernoke 2011.12.14. 09:35:08
@Professor Pizka: jó tudni, h hagyományos alárendelt háziasszony vagyok, mindig tanul az ember újat:D
@Intizar: az, h valaki maszturbációs fantáziája vagy stb., nem azt jelenti, h egyúttal ostoba kurva vagy a szemében, hanem csak annyit, h szexuális szempontból vonzónak tart, ami remek dolog. nem értem, hogyan lehet ivarérett nőként ilyeneket írni... neked nem hízelgő, ha tetszel a férfiaknak?:o
2011.12.14. 09:47:22
Rosszmájú vagyok, de az elmúlt években jó párszor láttam már, hogy az ifjú titán ragaszkodott ahhoz, hogy ne papi/mami kapcsolatai (vagy más előnyök) miatt vegyék fel. Ugyanezek az önérzetes emberek inkább eladósították magukat évtizedekre, mert papi/mami "csak" egy kétszobás panel árába szállt volna be/vett volna meg, a feltörekvő ifjúnak meg ugye a lakópark a minimum - mégis hogy néz már ki, ha a juppi haverokat a Kórház u. 27. VIII. em. 62-ben kell fogadni...
Egyébként nem is értem, miért lenne az a baj, ha pl. egy felvétel végén azt mondják nekem: azért téged választottunk, mert ugyan a másik jelölt is felkészült, okos, stb. volt, de egy zsíroshajú, büdösszájú, rosszul öltözött surmó, míg te egy jó kiállású, elegáns, jóképű pasas. Én ezt nem érezném sértőnek, sőt! Ráadásul, ha "csak" ez utóbbiért vesznek fel, asse baj: ha látom, hogy xcsak dekorációnak vagy esetleg nyalógépnek szántak, akkor lépek tovább, ennyi.
Ernoke 2011.12.14. 09:59:20
Ernoke 2011.12.14. 09:59:20
2011.12.14. 10:00:03
Utóbb mindig visszahalottam, hogy a rútul mellőzött hölgyek minimum a "furcsa" kategóriába soroltak, jó ha nem buzinak tituláltak. Mer bennem ne csak a csöcseim lássák, persze, tudjuk, no de azért azt is, természetesen.
2011.12.14. 10:04:47
mrbateman 2011.12.14. 10:06:37
De megértem a csinos nők frusztrációját, akik csak szellemi teljesítménnyel akarnak kitűnni...nem lehet különválasztani a csöcsöt az agytól, ez egy adottság, örüljenek neki!
Édy, aki Endre 2011.12.14. 10:22:19
Ha jobban sakkozol, mint Mr. Pitt és kellemesebb küllemed van, mint Mr. Fischernek, nyert ügyed van.
Mindig az előnyeidet kell hangsúlyoznod. :-)
vincere 2011.12.14. 10:27:06
komolyan, ahány állásinterjút végigcsinál az ember életében, a végén már kész színész lesz. fapofával mondani ezeket a valóságtól teljesen elrugaszkodott mondatokat, pl. miért akar itt dolgozni. hát mégis miért?!
az egyetlen őszinte rész sztem az elmúlt munkahelyeken szerzett tapasztalat, a feladatokra való rákérdezés, ebből azért kiderül vmi a munkáltató számára. az összes többi kamu
Ernoke 2011.12.14. 10:28:48
@mrbateman: a csinos nők frusztrációja: elkényeztetettek picsogása. (nekem mondjuk azért sokkal nagyobb elismerés, ha jó nőnek tartanak, mint ha értelmesnek, mert az előbbiért kőkeményen megdolgoztam, az utóbbi meg születésem óta egyértelmű, nekem semmi közöm hozzá.)
Szelid sunmalac 2011.12.14. 10:36:15
Édy, aki Endre 2011.12.14. 10:46:19
Te mázlista voltál.
"Sose felejtem el, hogy anno dacumál" egy munkainterjún - assessment center művésznéven futott - a sok gazdasági-pénzügyes végzettségű 50+ ember közül kettőnket vettek fel (a másik felvettnek volt ilyen végzettsége) überglobálmultihoz, mert az számított, hogy milyen ügyesen van képes az automatizmusokat elegyíteni a kreativitással, nem pedig a végzettség.
Persze aztán kiderült, hogy a messzi távolban lévő betanítás során azt várják el, hogy úgy légy felelős sokcsilliós rekonsziliálásokért, hogy munka mellett három hónapod van megtanulni azt, amit a téged betanítók hat hónapig speciális tréningeken sajátítottak el.
Így kicsit nehézkesebb a dolog - főleg azért, mert a sokcsilliókért erősen felelősséggel is tartozol.
eastern sugar 2011.12.14. 10:51:01
ami meg a maszturbációs fantáziát illeti, igen, részint ezzel egyetértek, jó ha az ember tetszik, de az meg nem jó, ha egyedül erre való, és ha meg nem vagy jó csaj, akkor húzz a gecibe a savanyúcukroddal, ha meg jó csaj vagy, akkor köteles vagy aláfeküdni az összes faszkalap hülyeségeinek, mert örüljél már, hogy rád verjük, na, érted
@Brother Love: nem teljesen. először is nem tudom, mire érted a felnőttet...én is annak tartom magam, ha nem nagy baj, viszont persze iagzad van, hogy ha kibaszott nagy a szükség, akkor más a helyzet. ezért is mondom, hogy ha csak lehet, nem szeretnék így felvételt nyerni sehová, de nyilván nem úgy értem, hogy akkor, ha már küszöbön az éhhalál. úgy értem, ez az, aminek én örülök, meg jobb érzést okoz stb, de nyilván ha tényleg bajban vagyok, akkor az elsődleges lényeg az, hogy legyen meló. de ha most olyat mondok, hogy örülök az érdekes munkának, meg a jó környezetnek, blablabla, erre is lehet mondani, hogy hát bezzeg más örül, ha lyuk van a seggén, ami nyilván igaz, én csak azt mondom, hogy mi az aminek jobban örülök, meg mi az aminek kevésbé. most nem szorulok rá, volt amikor meg rászorultam. de nyilván mindenkinek van egy képe arról, hogy mi az ideális neki, most persze azt feltételezve, hogy a léthez szükséges költségek megvannak.
lárvalányhaj 2011.12.14. 10:58:23
De te tök más dologról beszélsz.
Persze, hogy fontos -- és nemcsak a nőknek, hanem minden embernek --, hogy az ellenkező nemű egyedek szexuálisan vonzónak tartsák. Nekem is fontos, hogy megdicsérjék a frizurámat, meg a srácoknak is, hogy ne mindig csak azt hallják, hogy "legyünk inkább barátok, jó?".
De más az, ha az emberek egyéb értékeiden kívül a szexuális vonzerődet is elismerik, és más az, ha 1) *elsősorban* a szexuális vonzerőt látják belőled, és mindent erre redukálnak 2) ha történetesen úgy alakul, hogy a tested vagy más tulajdonságaid miatt az emberek többsége nem talál vonzónak, vagy neadjisten visszataszítónak talál (ÉS nem tudsz valamivel nagyon erősen kompenzálni), akkor megszűntél embernek lenni.
@Ernoke:
"mert az előbbiért kőkeményen megdolgoztam, az utóbbi meg születésem óta egyértelmű"
úgy van. kevesen tudják, hogy nőnek lenni egy skill. vannak, akik úgy születnek, hogy a nőies viselkedést nem tanulják meg maguktól, természetesen, hanem tudatos erőfeszítésekkel kell elsajátítaniuk.
nekem olyan 24 éves korom körül kezdett derengeni, hogy a férfi és a női nemi szerepek között van némi különbség, és ha azt akarom, hogy a pasik vonzónak találjanak, akkor ennek megfelelően kell viselkednem.
eastern sugar 2011.12.14. 11:03:27
lárvalányhaj 2011.12.14. 11:16:47
"a csöccsel való érvényesüléssel az egyetlen baj, h támadható [...] lehet kihasználni, de akkor az embernek viselnie kell a minden irányból rá záporozó negatív indulatokat."
A másik alapvető probléma, hogy akik így viselkednek, azok hozzájárulnak a "minden nő kurva" sztereotípia fennmaradásához.
Kb. ugyanaz a kategória, mint az, aki hamisan vádolja meg nemi erőszakkal a férjét / főnökét / egyéb random gazdag embert - az ilyenek miatt nem hisznek az igazi áldozatoknak sem.
eastern sugar 2011.12.14. 11:18:23
algi 2011.12.14. 11:31:32
Persze a gyakorlati tapasztalatot szerintem semmi se pótolja. Ha az ember az első pár évben műveltségből, IQ-ból elhiteti, milyen jó, akkor magára szedhet elég gyakorlatot, hogy már tényleg jó legyen.
lárvalányhaj 2011.12.14. 11:38:40
Ezt kivételesen láttam is, csak gondoltam, érdemes megerősíteni. :)
2011.12.14. 12:06:21
Az viszont kétségkívül igaz, hogy általában nagyon nagy előny a jó külső. Ha a vészvillogós, defektes autó mellett egy miniruhás csöcsöcs-faros-takaros álldogál tanácstalanul, szinte biztos, hogy előbb megállnak segíteni, mint ha egy csúnyácska. AZ is igaz, hogy érvényesül a suba-subához elv: az már tényleg nagyon ritka, hogy a 190 magas, szőke kék szemű, szobortestű férfiú az alacsony, görbelábú, szemüveges, zsíros bőrű lányokat tünteti ki segítő figyelmével - ő maga is nagymellű, szoposszájú luvnyákra hajt. Nem csak akkor, ha valami tanulatlan, unintelligens táncosfiú - a képzett, tanult, intelligens "jópasi" is hasonló szempontok alapján válogat a környezetéből, legfeljebb ő a legjobb jogász-, mérnök, stb. picsára hajt, nem éri be egy műkörmössel (pedig az utóbbival jobban járna, hehe.) De ez utóbbi biztos valami evolúciós baromság.
vészmadár (pica pica) · http://feleslegesszavaink.blog.hu 2011.12.14. 12:11:44
Ernoke 2011.12.14. 12:20:45
a másik teóriádat viszont cáfolom, nagyon gyakran látok szép férfiakat külsőben durván alulválasztani, mert a személyiség fontosabb nekik, mint hogy vizuálisan hozzájuk illő legyen a csaj. (egyébként is az a tapasztalatom, h a szépség sokadlagos szempont nálatok, mindegy, h kapcsolatról vagy dugásról van szó. ez az én nagy szerencsém:D)
2011.12.14. 12:28:03
Édy, aki Endre 2011.12.14. 12:38:31
Ahogy "szokták mondani": A minap majdnem megvolt Gisele Bündchen, Adriana Lima és Doutzen Kroes egyszerre. Már csak pár méter hiányzott. :)
Ernoke 2011.12.14. 12:41:46
@vészmadár (pica pica): egy döntés okosságának a megítéléséhez szükséges a cél is, ami mögötte van. ha a stresszmentes élet nagyon fontos nekem, az azonnali álláshoz jutás meg kevésbé, akkor vagyok okos, ha nem veszek igénybe hátszelet. ha fontosabb a jó állás, akkor meg az ellenkezője. csak a végeredmény ismeretében nem tudod eldönteni, melyik ember volt az okosabb.
vészmadár (pica pica) · http://feleslegesszavaink.blog.hu 2011.12.14. 12:45:17
Hát most így kimondva asszem tényleg felszínes vagyok, hehe:)
Tibip Tabap 2011.12.14. 13:09:46
mrbateman 2011.12.14. 13:23:04
Csak arra vigyázz Esztered meg ne tudja a jelszavadat!:-)
Intizar 2011.12.14. 13:45:55
És ami azt illeti: nekem minden csöcsvillantás nélkül is ingyen szerelnek villanyt férfiak. Mert ezek olyan emberek, akik a barátaim, és én is ingyen őrzök nekik kölyköket, főzök ezt-azt vagy segítek másban.
A konklúzió mindebből annyi, hogy - természetesen - "boszorkány" kategóriában vagyok.
@Professor Pizka: Rég ott vagyok, kicsi angyal. Imádok főzni, szemüveges, szőrőslábú feminista terrorista létemre. Hát nem KÍNOS?
johevi 2011.12.14. 13:54:03
Persze, angol középfokú, de 15 éve tettem le a rigóban, jelenleg csak a kedvenc ladygaga számomat tudom folyékonyan elénekelni, kommunikációra képtelen lennék.
[c] 2011.12.14. 14:01:57
vészmadár (pica pica) · http://feleslegesszavaink.blog.hu 2011.12.14. 14:12:58
[c] 2011.12.14. 14:16:07
mrbateman 2011.12.14. 14:19:20
Így elsőre ügyes magyarázat ez is (bár legalább egy fél órás védőbeszéd kell, de az irány jónak tűnik), te tudod, h. elfogadja-e egy békítősexel megfejelve!:-)
vészmadár (pica pica) · http://feleslegesszavaink.blog.hu 2011.12.14. 14:34:46
[c] 2011.12.14. 14:42:02
Ernoke 2011.12.14. 14:47:57
nyilván én sem, de ez hogyan kapcsolódik a témához? nem értem a gondolatmenetet.
vészmadár (pica pica) · http://feleslegesszavaink.blog.hu 2011.12.14. 14:56:11
Édy, aki Endre 2011.12.14. 14:59:37
Ebből is látszik, hogy pl. a vájár nagyon sokat igénylő szakma. Se pávián, se zsakett, de még idomok sem. Nem is csoda, hogy elbújnak a többiek elől. Ők nem mondják, hogy "Munkám során gyakran találkozom emberekkel..."
[c] 2011.12.14. 15:04:31
Ernoke 2011.12.14. 15:07:52
[c] 2011.12.14. 15:13:11
Intizar 2011.12.14. 15:26:46
Ernoke 2011.12.14. 15:51:57
(ugyanakkor ha annyit mozogsz férfiak között, mint ahogy mondod, jobban kéne őket ismerned. a szexualitásukon keresztül ítélik meg a nőket, a kommunikáció minden elemét áthatja náluk a nemi különbség. én is sokat vagyok férfitársaságban, a legjobb barátom is férfi, azért van képem a viselkedésmódokról, gondolatokról, gesztusokról. persze lehet mindkettőnknek "igaza van", csak más közegben vagyunk.)
Édy, aki Endre 2011.12.14. 15:52:08
Tippelek: Karl Marxtól van az idézet? :)
Intizar 2011.12.14. 16:00:53
@Édy, aki Endre: Melyik, a Mars és Vénusz? Az Károlybácsinál sokkal komolyabb tekintélytől van, Bridget Jonestól.
Ernoke 2011.12.14. 16:08:29
killercsiga 2011.12.14. 16:18:48
Attól még, hogy aszexuális vagy, ne gondold, hogy nem annak lenni bűn vagy hiba.
SillyKohn 2011.12.14. 17:10:40
"az, h valaki maszturbációs fantáziája vagy stb., nem azt jelenti, h egyúttal ostoba kurva vagy a szemében, hanem csak annyit, h szexuális szempontból vonzónak tart, ami remek dolog. nem értem, hogyan lehet ivarérett nőként ilyeneket írni... neked nem hízelgő, ha tetszel a férfiaknak?:o"
Hozzám jössz feleségül? ;)
escargot 2011.12.14. 17:24:13
Professor Pizka · http://raerunk.blog.hu/ 2011.12.14. 17:35:18
@Intizar: nem. elnézést, rossz számot tárcsáztam.
@Ernoke: Hagyd. A váltivarúság csodáját nem értőkkel nincs mit kezdeni.
eastern sugar 2011.12.14. 17:35:34
@vészmadár (pica pica): azért tök jó lenne, ha az emberekkel találkozás első számú kritériuma nem az lenne, hogy ronda vagy-e vagy sem. jó ha az ember nem büdös, nevetséges vagy ápolatlan, de az hogy ronda-e valaki, azt jó lenne csak akkor belevenni a képletbe, amikor nem szépséggel kapcsolatos melót kap valaki. tudom, hogy a világ így működik, de attól még hadd tartsam szarnak. @Intizar: szerintem nem vbaj, ha az ember használja az ilyesmit, mert szórakoztató, és mert végső soron ez a világ lényege, de szerintem csak arra, amire való, tehát nem haszonszerzésre, hanem önmagunk/egymás szórakoztatására...most pontatlan vagyok, mert siettem, még tudnék mondani csak vár qa repülő, de remélem ez érthető...mondjuk a villanyszerelés, hogy megkérem a szomszéd srácot, abba még beleférhet a szempillarebegtetés, persze nem pofátlan módon, csak valahogy egy kicsit, hogy még játék legyen, mert ez nem olyqan komoly ügy...
Intizar 2011.12.14. 17:44:34
Intizar 2011.12.14. 18:08:38
Baj akkor van, amikor az elvárások elcsúsznak és a játékból kényszer lesz.
Amikor például azzal állnak elő, hogy az A normális, A férfi, A nő, aki pont ilyesmit játszik.
Vagy amikor a csábító nő visszaél "hatalmával" és kihasználja a férfiak "segítőkészségét" (utóbbit azért írtam idézőjelbe, mert szerintem már az sem volt valóban őszinte segítőkészség, hanem valami más).
Vagy amikor a férfi várja el, hogy őneki pedig minden nő tegye ki a "lelkét" (értsd, keblét), legalábbis amelyik csinosabb, amelyik pedig kevésbé előnyösen született, az szégyellje magát a föld alá.
Ugyanennek a "játéknak" egy baljósabb formája, amit muzulmán testvéreink játszanak. A nő ab ovo kívánatos (ez a lényege neki), a férfi ab ovo kívánja, tehát a nőt zsákba kell rejteni.
Az én szememben egyaránt obszcén látvány a kurvának öltözött nyugati nő és a zsákba dugott iráni.
A Tyne folyó déli partja 2011.12.14. 19:49:23
A Tyne folyó déli partja 2011.12.14. 19:57:58
ez hülyeség. fiúbarátaid nem lehetnek? esetleg olyan barátok, akik párok is egyben, tehát a férfitagnak eszébe se jut rád nőként nézni, mert ott van neki a szerelme? mégis segít. szimplán barátságból. @Brother Love: "190 magas, szőke kék szemű, szobortestű férfiú az alacsony, görbelábú, szemüveges, zsíros bőrű lányokat tünteti ki segítő figyelmével - " erre már elég sok ellenpéldát láttam. inkább a "szép férfiaknak mindig csúnya, vagy max. átlagos barátnőjük van" kitételt láttam igazolva. @Intizar: csatlakozom, engem is inkább idegesít, ha valakinek tetszem, és nekem ő nem. márpedig, a 90%-uk nem fog. de lehet, hogy keveset mondtam. és ilyen esetben bizony rohadtul terhes, és idegesítő, hogy x. akarna tőled valamit, te meg a hátad közepére kívánod. ja, és nekem is mindig több fiúbarátom volt, mint lány, lehet, ezért alakult ki.
A Tyne folyó déli partja 2011.12.14. 20:05:08
mennyország utca hét 2011.12.14. 21:28:47
@eastern sugar: Bocs, hogy belepofázok, de az elsődleges benyomást mindenképpen a megjelenés okozza. Sztem is szar, de rám is hat, és én is hatok másra, bármennyire is nem akarnám. Nem csak a munkánál, de ott különösen. Valaki írta, hogy fontos neki, hogy napi 8 órában milyen külsejű munkatársat nézeget, és ez sztem fontos annak is, aki ennek nincs tudatában.
"szerintem nem vbaj, ha az ember használja az ilyesmit, mert szórakoztató, és mert végső soron ez a világ lényege, de szerintem csak arra, amire való, tehát nem haszonszerzésre, hanem önmagunk/egymás szórakoztatására..."
Pedig pont haszonszerzésre való... és itt nem feltétlenül az anyagi haszonszerzésre gondolok, de az is az élet sikerének van alárndelve, ahogy az ember tulajdonságai is.
szeberenyi 2011.12.14. 23:05:28
vészmadár (pica pica) · http://feleslegesszavaink.blog.hu 2011.12.15. 07:17:18
Ez nagyon óvodás gondolat, már megbocsáss. Azt a hülyeséget feltételezi, hogy ha van egy szerelmem, akkor nem gondolok soha másra, vagy nem állapíthatom meg, hogy szexuálisan vonzó. Én elfogadom, hogy a nők ezzel az illúzióval hitegetik magukat, mi meg rájuk is hagyjuk, mert jobb a békesség, de az kurvára nincs így. Ettől még nem dugok félre, de ugye nem gondolod komolyan, hogy ettől máris hidegen hagy egy szép nő látványa?
csi szi 2011.12.15. 13:42:02
Viszont a másik lehetőség tényleg az, hogy buzinak fognak tartani...
A Tyne folyó déli partja 2011.12.15. 14:22:11
Mbraun 2011.12.20. 13:18:23
Itthon multi... (mert hogy az jo nekunk)1. telefonos interju, 2 het mulva szemelyes a munkakozvetitonel.(Lenne egy harmadik koros interju, mar a cegnel, es biztos bekerultem ....) Majd kb. 2,5 honap elmultaval egy email hogy sajnos nem kerultem be... Talan nem is akarok olyan helyre ahol kozel 2-4 honap alatt kapod meg az allast..... Ja es Orban mongyoon le....
Állás hol? · http://www.cvonline.hu 2012.01.18. 13:34:03