Olvasói rovat - A modoros Playmate III.

2010/10/23. - írta: Modor Tibi

Kedves Modor Tibor!


Bátorkodtam A modoros playmate III. részét elkészíteni. Tudom, hogy van átfedés az előző két résszel, de talán sikerült kiegészíteni néhány durva fordulattal. És mindezt a butalapok stílusában.

Üdv,

Horika

 

 

 


 

Lenkei Cindy a tavalyi Miss Internet szavazáson elért negyedik helyével robbant be a köztudatba. Az ifjú kebelcsoda néhány napja a nyuszis férfimagazin kedvéért vált meg ruhadarabjaitól. A Slukk ennek apropóján készített vele interjút, amelyben Cindy készséggel osztotta meg titkait a Slukk olvasóival.

- Először is hadd mondjam el, hogy nagyon megtisztelő volt a magazin felkérése - meséli a szőke démon. - Borzasztóan jól esett, hogy rám gondoltak.

- Egyből igent mondtál a megkeresésre?

- Nem, mivel nagyon váratlanul ért, álmomban sem számítottam rá. Végül anyukám és barátaim biztatására igent mondtam.

- Milyen volt a fotózás?

- Bevallom, nagyon izgultam, de a stáb profi módon viselkedett, így hamar sikerült oldani a feszültséget. Mondhatni, élveztem a fotózást.

- Milyennek találtad az elkészült képeket?

- Úgy gondolom, sikerült egy ízléses és izgalmas sorozatot összeállítani, amelyben száz százalékig önmagamat tudtam adni. A fotók szerintem inkább művésziek, mint erotikusak (mosolyog).

- A szüleid mit szóltak ahhoz, hogy ország-világ előtt megmutatod bájaid?

- Anyukám kezdetektől támogatott, apukám viszont nem igazán örült. A végeredmény azonban őt is meggyőzte, és saját bevallása szerint is büszke a képekre! (nevet)

- Várható-e, hogy a jövőben ismét címlapon látunk viszont?

- Pfffú, nem tudom... Van egy olyan mondás, hogy "soha ne mondd, hogy soha!"(nevet) Deviszont nem akarom, hogy az emberek beskatulyázzanak. És persze szeretném magam más területeken is kipróbálni.

- És pedig?

- A nagy álmom a külföldi modellkedés. De akár műsorvezetőként is el tudom képzelni magam. Úgy gondolom, a júliusi fotósorozat jó ugródeszkát jelenthet.

- Igaz az, hogy ha éppen nem a kamerák előtt pózolsz, akkor az iskolapadokat koptatod?

- Igen (nevet). Jelenleg a nyírpazonyi főiskolán tanulok, másodéves vagyok a kommunikáció-média szakon. De a távlati terveim között szerepel a jogi egyetem elvégzése is, mert ügyvédként is szívesen kipróbálnám magam. Már kiskoromban is nagyszájúnak tartottak (mosolyog).

- A hallgatótársaid nem cikiztek a képek miatt?

- Ugyan, dehogy. Sőt, többen is gratuláltak, és ez borzasztóan jól esett. Sőt, néhány tanárom is kifejezte tetszését! (kacsint) Ez mindenképpen pozitívum.

- A médiában hónapok óta megy a találgatás a melleid valódiságáról...

- Bevallom, ez nagyon rosszul esik. Számtalan alkalommal elmondtam, hogy mindenem valódi, és soha nem feküdnék kés alá. A természetes szépség híve vagyok. Farmerben, pólóban, tornacipőben is képes vagyok szexinek érezni magam.

- Mesélj valamit a magánéletedről. Van barátod?

- Hát, nem is tudom... (nevet) Őszintén szólva néhány hónapja ért véget egy komolyabb, fél évnél is régebbi kapcsolatom. A szakítás eléggé megviselt, bár Dannyvel (a Scum együttes dobosa - a szerk.) megbeszéltük, hogy barátok maradunk. Nem haraggal váltunk el, de be kellett látnunk, hogy amióta megváltozott körülöttem a világ, nem működik a kapcsolat. Valamilyen szinten ez érthető.

- Azóta facér vagy?

- Egyelőre nem állok készen egy kapcsolatra...

- ...a múlt hétvégén Nikolaj Gyugyeviccsel, a Makó tartalékkapusával láttak bulizni - és a fotók tanulsága szerint jól kijöttetek egymással...

- Niko és én csak még csak barátok vagyunk, meglátjuk, mi sül ki belőle. A fotókat nem kommentálnám - egyszerűen buliztunk és jól éreztük magunkat. Szerintem ebben nincs semmi rossz.

- Niko segít feledtetni a Dannyvel való szakítást?

- Ugyan, hova gondolsz? A párkapcsolat terén konzervatív vagyok: számomra nincs szex szerelem nélkül. Nehezen vagyok megszerezhető, deviszont nagyon ragaszkodó alkat vagyok.

- Cindy, mit üzensz a Slukk olvasóinak?

- Azt, hogy soha ne adjátok fel az álmaitokat! (nevet)

Címkék: média nők olvasói
142 komment

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Hal Stanton 2010.10.23. 08:26:58

Most akkor Meszliner Szabina tényleg létezik?

Motorpenis 2010.10.23. 08:35:33

És igen! Épp fel akartam tenni a kérdést, hogy esetleg a jogi egyetemet nem szeretné-e elvégezni, amikor olvasom, hogy "szeretné kipróbálni magát" ott is.

Jól sikerült, valósághű írás, kb. ilyet szoktak nyilatkozni ezek az utolsó rongyos ribancok, akik ország-világ előtt megmutatják, hogy pénzért bármire, bárhogy.

Különben a "nemrég ért véget egy hosszú kapcsolatom, nem állok még készen" tipikus, nem csak ezek mondják. Persze azért esténként leápolja valaki, aki nem szerelem, de nem is barát.

2010.10.23. 09:00:37

Sajnos nem tudom megállapítani, hogy mennyire vaósághű a poszt, mert nem találkozom ezzel a tipussal, azkban az újságokban (Füles, Szabad Föld)amiket én olvasok, nem is nyilatkoznak. Ezekre a cikkekre nem kattintok rá, tévém meg nincs.

De biztos így van, nektek elhiszem.

Kockás Zebra 2010.10.23. 09:38:49

@Motorpenis:
...utolsó rongyos ribancok...
Jah. De azért nézegetni jó őket a neten/újságban/utcán... LOL.
Ne légy már álszent.
Élvezni rá jó, de amúgy meg egy ribanc? :D
....

Szerintem ez nem modoros.

Motorpenis 2010.10.23. 10:48:02

@Kockás Zebra: Kinőttem abból a korból, nem nézegetem őket. Ez most félrement, kispajtás.

Kockás Zebra 2010.10.23. 10:58:10

@Motorpenis:
Hát persze, hogy félrement...kispajtás...

Sikamlós Jim DiGriz 2010.10.23. 11:21:06

@Frengi: múltkor én is írtam a Magyar Méhészek Lapjának arról, hogy a királynő-nemesítéssel kapcsolatos cikkükhöz nem tudok hozzászólni, mert fogalmam sincs a témáról, de gondolom, így van. Azt is beleírtam, hogy utálom a méheket.

showsawraw 2010.10.23. 11:22:50

Nekem ez most nem üt. Lehet nekifutok mégegyszer

vitaygeorgina 2010.10.23. 11:23:45

@Frengi: Te nem szoktál ennyire modoros lenni.
A "nincs tévém" az egyik legnagyobb közhely, amit el lehet sütni.

A poszt amúgy találó.

LionOfZion 2010.10.23. 11:23:51

Lemezlovas karrier kimaradt:D

pause 2010.10.23. 11:29:32

deviszont deviszont

altoid · http://altoid.inda.hu/ 2010.10.23. 11:33:17

@perfor: Meszliner Szabina egy elokelobb, fovarosi ribanc, mig Lenkei Cindy egy kis vidéki paraszt-ribanc. Némileg mas a célkozonség; az egyikre a fovarosi LMP-szavazok recskaznak szivesebben, a masikra meg a falusi suttyok.

Modor Tibi · http://modoros.blog.hu 2010.10.23. 11:34:38

@vitaygeorgina: ezen mindig fennakad valaki, de egyre több embernek nincs külön tévéje. Ez nem feltétlenül modoroskodás vagy felesleges sznobság - egyszerűen nem mindenkinek éri meg vásárolni és berakni a lakásba egy külön képernyőt, a neten meg - ha mégis nagyon fontos - akár tévézhetünk is.

A tévé nekem olyan, mint a vitrines szekrénysor, a rádió vagy a dohányzóasztal.

MittuDomain 2010.10.23. 11:38:00

@vitaygeorgina:
Sőt az sem igaz hogy a Fülesben nincsenek ilyen "helykitöltő" cikkek napjaink ultratrendi celebjeivel!
Bárhol beléjük botlasz manapság..
Szabad földet nem olvasok :)

MittuDomain 2010.10.23. 11:48:03

A Lenkei Cindy tipusokra szoktam mondani hogy egy éve még a tyúkokat etette az udvaron.

vitaygeorgina 2010.10.23. 11:49:34

@Modor Tibi: Nem az a baj, ha valakinek nincs tévéje, hanem ha ezt azzal a célzattal hangoztatja, hogy őt nem éri el a bulvárszenny, helyette csak a magas kultúrával találkozik.
Most neked magyarázzam, hogy ez miért modoros?

Szocio Pata (kikvogymukblog) 2010.10.23. 11:57:28

@Frengi: Fürge ujjakat nem olvasol? Vagy az már nem létezik? :)

_John_Doe_ 2010.10.23. 12:03:53

Ügyvéd?! Ez hülye, most le merem fogadni bárkivel, hogy DJ-ként fogja végezni. Vesz egy szettet, aztán azt hiszi ért is hozzá, azt hiszi ahhoz is elég ha kidobja a csöcseit.

Egyébként jó csaj, suna+.

MittuDomain 2010.10.23. 12:04:40

@Modor Tibi:
"egyszerűen nem mindenkinek éri meg vásárolni és berakni a lakásba egy külön képernyőt, a neten meg - ha mégis nagyon fontos - akár tévézhetünk is."

Ez most komoly?

Szocio Pata (kikvogymukblog) 2010.10.23. 12:05:45

@vitaygeorgina:
Tulajdonképpen ma már az nem modoros, akinek a könyvespolc helyett sörösdobozok vannak, utoljára húsz éve a Holle anyót látta a bábszínházban, moziban meg a Tökös Tekést. Az iwiwen meg kiteszi képnek a valagát, ahogy fingik és gyertyát tart elé.

MittuDomain 2010.10.23. 12:18:15

@altoid:
Az LMP szavazók elsősorban a kék és zöldharisnyás belvárosi biciglis munkábajárókra recskáznak, Szabina csak utánuk jön :)

Modor Tibi · http://modoros.blog.hu 2010.10.23. 12:20:38

@vitaygeorgina: de nem hiszem, hogy a Füles az itt = magaskultúra lett volna. A múlt héten vendégségben (igen, ment a tévé) az X Faktort voltam kénytelen nézni-hallgatni. Borzasztó volt.

A Modoros hozzászólóinak nagy része szerint (eddig legalábbis) aki bevallotta, hogy nincs tévéje, az modorosnak számított. Nem tudom, miért pont a tévénélküliség érdemelte ki ezt a státuszt, de mindegy persze :)

@Warehouse: én így szoktam. Csak meccset nézek, ahhoz meg elég a net.

@_John_Doe_: pontosan ezt szoktam tenni.

Felőlem bárki lehet tévéfüggő, de én már 10 éve elvagyok nélküle, nem érdekel. Persze ettől még lehetek én is modoros - azért van a blog.

Vaszilics Fedor Emánuel 2010.10.23. 12:29:33

Szerintem zseniális a poszt, és legyünk őszinték: bármennyire is idegesítő tud lenni ez a stílus, nekünk férfiaknak nagyon is bejönnek az ilyen playmate csajok, (jogászként nem bántam volna ilyen csoporttársakat, ill. nem bánnék ilyen kolléganőket, de valahogy nem volt ill. nincs egy sem) és persze a nők lefitymáló megjegyzéseit is az irigység inspirálja.

El Topo (Sgt. Elias) 2010.10.23. 12:31:13

@Modor Tibi:

Nálunk minden héten dübörög a megasztár, mert a nagyfiam rendesen odavan érte. Elsősorban a kislányért. Múltkor jólel is szólta magát, hogy szerelmes belé, de aztán visszaszívta.

altoid · http://altoid.inda.hu/ 2010.10.23. 12:34:28

@Warehouse: Tévedsz. Az emanci-puncik csak beszélgetésre jok, néha részegen meg lehet kurni oket, de recskazni csak Playmate-re érdemes!

_John_Doe_ 2010.10.23. 12:35:36

@Modor Tibi: "Nem tudom, miért pont a tévénélküliség érdemelte ki ezt a státuszt, de mindegy persze :)"

Mert ezzel szoktak jönni a magukat kurvára műveltnek és a plebsz felett állónak tartó emberek.
Ha azt írnák, ők csak Solohovot és Steinbecket szokott olvasni, lektürt sohasem, akkor azon röhögnénk.

MittuDomain 2010.10.23. 12:42:39

@Modor Tibi:
Ja hogy csak meccseket,tehát néha.
Nálam a net+ monitor sose tudta kiváltani a tv képernyőt, pedig próbáltam az elején,sose tudtam valahogy megszokni.
Persze én is sűrűn mondogattam akkor hogy: a kurva Japppánok miket ki nem találnak,hiába na..:)

Italo Balbo 2010.10.23. 12:43:09

@Modor Tibi: Nem a szimpla információközlés a modoros, hanem amikor vki ezzel dicsekszik és elismerést vár érte. (Ezt most Frengi kommentjétől függetlenül írom)

Mr. Hilter 2010.10.23. 12:45:06

A képek sajnos lemaradtak, de a cikk aranyos. Csak Cindy egy kicsit sablonos. De valamilyen szinten megértem.

MittuDomain 2010.10.23. 12:47:32

@Mr. Hilter:
Nem is néztem, főoldalon vagyunk? :)

Mr. Hilter 2010.10.23. 12:51:45

@Warehouse: Igen, címlap. Kell néha egy kicsit könnyedebb szórakozás.

MittuDomain 2010.10.23. 12:54:17

@Mr. Hilter:
Képeket is találsz a Velveten!
Valahol..

salted 2010.10.23. 13:05:50

nekem nincsen tévém

Panzer 2010.10.23. 13:11:15

_John_Doe_:

Fene tudja ezt a tevenelkuliseget... En pl., amig nem volt tevem, (nyolc evig voltam kollegista, es valahogy leszoktam rola) nem azt akartam vele erzekeltetni, milyen rohadt muvelt vagyok (pedig! :) ) , hanem altalaban mentegetoztem, mert tenyleg lovesem se volt, mirol beszel a masik... :(

Mondjuk egesz nap Solohovot olvasni, na, az nagyon kemeny lehet! :) Akkor mar inkabb a teve.

(ez meg kulonosen jo igy ekezetek nelkul... :D )

gödi hokirajongó 2010.10.23. 13:19:14

NICÓ a Makó tartalék kapusa, az nagyon ott volt!

chilis csokoládé 2010.10.23. 13:20:01

Solohov! Ó! Cselovécseszkájá szugybá!
(Nem bajlódtam a cirill betűkkel, pedig biztos megvannak valahol.)

RobinH · http://unsigned.blog.hu 2010.10.23. 13:35:44

Ez nagyon élethűre sikeredett! (nevet)

verigudlajf 2010.10.23. 13:46:56

- Önben kinek a faszát tisztelhetjük?

verigudlajf 2010.10.23. 13:50:29

Most Danny-nek vagy Daddy-nek hívták a barátját? Ne hagyjatok hoppon maradni?!!

Jerky_Master 2010.10.23. 13:50:38

- Mit üzensz a világnak?
- Világbéke legyen!

(esetleg szabad Tibet)

- Minek tanulsz?
- Újságíró leszek, és TV-bemondó.

bajor gizella 2010.10.23. 13:52:19

TV
Órákig tudnék erről a témáról komolyan beszélni, gondolom a kutyát se érdekelné a magát értelmiséginek nevezett társadalmi csoport tévénézési szokásainak átalakulása a rendszerváltás után. Engem érdekel amúgy ez egyetemen,tőmondatokban ledarálva: miután minden embernek lehetett tévéje,a közös össztársadalmi tévénézés túlságosan elmosta a különbségeket okos-tanult és a buta-proli között. Ennek például egy ékes példája az a bizonyos mónika show, ami a tanult emberek igazi fikatárgya,modorosan szólva vörös posztója lett, a való világgal együtt. Pedig, ha az alapvetést nézzük, miszerint a társadalom szegényebb, és egyátalán nem meghatározó csoportjai a tévében rendezik a konfliktusaikat, vagy élik az életüket, tehát egyátalán bekerültek oda,ezálta elismerve a társadalomban megformált helyüket, nem annyira szar dolog. A mónika showt, egyébként a legelején kifejezetten társadalmi kommunikációt fejlesztő műsornak lehetett tekinteni. a társadalmi elit számára peresztizsvesztéssel járt, úgymond, hiszen nemcsak hogy beleszólásuk nem volt a közszolgálait televíziók műsorkészítésébe, de ezek az új műsorok a jelenlétüket is kiszorították a képernyőről. (itt mondjuk alapvetően a politikai berendezkedés diktatúra, föntről megmondjuk mi lesz a jó nektek- kontra demokrácia mindenkinek jut egy kis szelet, aztán válasszatok melyik a jobb tapasztalatlansága is szerepet játszott) Az aránylag kiszámítható reakció, a közszolgálati csatornákba vetett hit-és saját, MINŐSÉGI műsorok követelése, valamint a kereskedelmi televíziók tüntető megtagadása, és degradálása következett. Ez körülbelül 97-98 tájékában fejlődött ki, aztán a közszolgálati televíziók versenykényszere miatti "színvonalromlás"ok miatt, egyre durvább mértékeket öltött. Elve elkezdtek szinvonalról-minőségről-és kultúráról beszélni, mintegy kiemelve saját társadalmi fontosságukat, ami kb ugyanebben az időben más társadalmi tényezők miatt amúgy is gyengülni látszott. Napjainkban ez odáig fajult, hogy a magukat értelmiséginek mondó, televíziózásból tüntetőleg kivonulók köré egy, a magánál a csoportnál jóval nagyobb holdudvar kéződött, amely igyekszik imitálni ezt, valójában azonban rendszeresen néz televíziót, követi a műsorokat. Ez egyébként olyan családokban jellemző, ahol 1 diplomásra jut 5 nem diplomás. Abból az ötből, főleg ha a diplomással beszélnek, kettő biztos le fogja tagadni hogy tévézik.
emiatt, én nem szoktam belemenni abba, a vitába hgoy égő e a tévézés(t beismerni) vagy nem, mert jól nem jöhetsz ki belőle, ha tévézel, ostoba proli vagy, ha nem tévézel, beképzelt társadalmilag lecsúszott szerepvesztett loser, aki csak ezzel tudja villantani hogy mekkora jani. Ha nézed, de letagadod, akkor meg ezeket a losereket próbálod imitálni. lehet válogatni:)

nagysuhi 2010.10.23. 13:55:59

Nekem van tévém itthon, összesen 5 db. Mégis művelt vagyok.

neccharisnyás útonálló (törölt) 2010.10.23. 14:17:43

@_John_Doe_: Hát pedig Steinbeck nem éppen az a hűde bonyolult, csak épp kiválóan értett a fickó a karakterábrázoláshoz. Irodalommal történő kínzáshoz egy Godot-ra várva sokkal jobb. Steinbeck meg mehet a nyelvtanulóknak fordítandó szövegként.

Ja, új divat pléjmétéknél az éppen egészséges súlyban lévő hőgyikék lekövérdisznózása -mármint a pléjmétet a "szakma". Hamár a poszt kipipálta a felsőoktatási aspirációkat.

neccharisnyás útonálló (törölt) 2010.10.23. 14:19:00

Ja, TVm van: azon tartom a hímzett terítőt, meg a műorchideát. :)

Mitya Ivanov 2010.10.23. 14:19:58

most Daddyt, vagy Dannyt próbálja feledtetni a makó csetnik tartalékkapusa?
a poszt jó, de csak annyira, amennyire a Hegylakó 3 volt

Mitya Ivanov 2010.10.23. 14:22:25

@bajor gizella: te egy kéthetes Nitrazepam kúra után vagy?

bajor gizella 2010.10.23. 14:48:41

@Mitya Ivanov: majom! az asszem epilepsziára való gyógyszer:)
De tény. két és fél hete van egy olyan munkám, ami ilyen foghúzásra emlékeztető érzést okoz. azt mondom magamnak, oké, három órán át csinálom, nem állok fel a székről. Be is tartom, nem állok fel,viszont percenként frissítem az összes megnyitott netablakot, írtam három posztot különböző blogoba, skypeon kb már minden ismerősöm tudja mit álmodtam az elmúlt 10 napban, a fácsén is bomlasztok, és minden emailre azonnal válaszolok. A munka nem megy, azt hiszem ez életem legszarabb melója, a barátok közt bérpárbeszédíróin kívül persze. Rákaptam a modorosra, a szakítósra, és a farm ahol élünkre. már ott tartok hogy Mary megvakul.
Nem szedek semmit, ha szednék is Ritalint.
Kérdés?:)

Panzer 2010.10.23. 14:48:45

Bajor Gizella:

Hm. Eszerint akkor a tevevasarlassal tarsadalmilag lecsuszott, szerepvesztett luzerbol (aki ugye nem tevezett teve hianyaban) ostoba proli lettem azzal, hogy lett tevem.
Tenyleg a teve tehet mindenrol.
:)

A Tyne folyó déli partja 2010.10.23. 15:21:34

@vitaygeorgina: kapaszkodj meg: van,akinek tényleg nincs. pl. nekünk, (hárman vagyunk), de most így még három másikat tudok mondani, ahol szintén nincs vagy tíz éve...

Professor Pizka · http://raerunk.blog.hu/ 2010.10.23. 15:23:08

@Vaszilics Fedor Emánuel: nekem voltak ilyen csoporttársak, jöttek értük BMW-vel mindig.

sebien 2010.10.23. 15:24:07

@Modor Tibi: "Nem tudom, miért pont a tévénélküliség érdemelte ki ezt a státuszt, de mindegy persze :)"

szerintem ez a "nincs is tévém" hozzászólás a comment blogon (ami ugye alapvetően tévével kapcsolatos) vált igazán hírhedté... és modorossá.

A Tyne folyó déli partja 2010.10.23. 15:25:41

@Warehouse: komoly. mi benne az extra? ami érdekel, az kb. másnap fent van a neten, ott meg akkor nézem, amikor akarom. minek is a tévé? csak azért nem kell, hogy valami szóljon, vagy hogy agyatlanul bámuljam, bármi is a műsor, mint egy-két lakótársam tette.

A Tyne folyó déli partja 2010.10.23. 15:29:31

@Modor Tibi: Nem tudom, miért pont a tévénélküliség érdemelte ki ezt a státuszt, de mindegy persze :)

mert egyesek még mindig ott tartanak, hogy tévé nélkül nem lehet élni. tudod, miket kérdeznek tőlem a munkatársaim? pl. hogy akkor nem tudom, mi történik a világban. mert ugye, híreket csak a tévéből lehet hallani...vagy ilyen roppant fontos dolgokról maradok le, hogy ki esett ki a tehetségkutatóból, valóságshowból, stb. és azért kell(ene) tévét vennem (a munkatársaim szerint), hogy be tudjak kapcsolódni a fenti beszélgetésbe, lásd mi történt a showkban.

Professor Pizka · http://raerunk.blog.hu/ 2010.10.23. 15:30:39

@bajor gizella: egy ilyen időszakomban írtam verset a budilégfrissítő összetételéről...

iksz01 2010.10.23. 15:55:44

Itt a TV-zésről van szó, vagy a playboy-nyuszikról? :D Amúgy nagyon jó a bejegyzés, tényleg ilyen interjúkkal lehet csak találkozni (mondjuk fele a kérdező sablonos kérdései miatt van... ugyanazt a sablonos béna kérdést teszik fel mindenkinek, és csodálkoznak hogy ugyanolyan sablonos béna válaszokat kapnak :) )
Tehát két oldalról is tökéletes a poszt.

magyar ember teli szájjal 2010.10.23. 16:27:32

DJ nem lenne? Bakker ha nem itt lenne az írás sose olvasnám el.

Mr. Hilter 2010.10.23. 16:33:56

Gyanús, hogy ezt a Solohovot eredetileg Solomonnak, Sternnek, vagy hasonlónak hívták. Bújkáló bolsi ez is. Pöh. Egész életébe összeírt ha talán összesen 8-10 Megabájtot; ezért sztárolják? A Horse_Wessel_Lieb.mp3 ezt öt perc alatt lenyomja (12 Mbyte, 128 kbit/sec, Herr Franunhoffer sifrírozás). Ideje lenne betiltani!

Szalonnassy Albin urfi 2010.10.23. 16:57:09

@Modor Tibi:
Ez a 'nincs tv-m, minek, ott van a monitor' szoveg azt sugallja hogy egyedulallo vagy, nincs kivel tv-t nezni.
A tevezes alt. csaladdal/parral kozos tevekenyseg (lenyegtelen h mit nez az ember), a netezes viszont szolo.

A monitor tehat = szingli tv.

Szindit amugy lajkolom.

Modor Tibi · http://modoros.blog.hu 2010.10.23. 18:14:04

@Szalonnassy Albin urfi: nem vagyok egyedülálló - én igazi modoros csicska vagyok, mert projektorom van :) sok filmet néztem régebben, de szerettem azt is megválasztani, hogy éppen mit nézzek.

(Készül A Tévénéző c. poszt)

Mitya Ivanov 2010.10.23. 18:18:18

@bajor gizella: OK
egy ideje érzem rajtad (vagyis az írásaidon) a diszkomfortérzést.

Mitya Ivanov 2010.10.23. 18:21:47

@Modor Tibi:
"a nekem nincs tévém" csoporton belül van olyan is,aki úgy érti mindezt, hogy nincs TV előfizetése, csak egy készülék+adattároló kombója meg persze szélessávú internetje, és tölt ezerrel.
Ők szoktak a comment.blog.hu-n dicsekedni, hogy a bemutató előtt látták a LOST el sem készült részeit.

manson karcsi · goo.gl/FVvVX 2010.10.23. 19:09:28

(nevet) (kacsint) (mosolyog)
az ilyenektől (megmarom magam)

TGabi 2010.10.23. 19:14:17

Szerintem már rég lejárt az ideje azoknak a cinikus megjegyzéseknek, "hogy azt mondja, nem néz TV-t, de persze biztos nézi, mert tudja, melyik műsorban mi történt."

Ugyanis. Egyre többen-főleg az internetezők körében - azért elolvasnak híreket az aktuálisan futó, kedélyborzoló műsorokról, csak hogy hozzá tudjanak szólni,ha előjön társaságban.

De a kertévék műsora olyan rakás c.r, hogy a beharangozókból is bőőőőven kiderül minden-a királyi TV meg Szalaiannamária perspektívából tárgyal MINDENT.

Én meg nem vagyok se narancsveres pártkáder, sem oligarcha, ergó marhára nem érdekel az "üzenet."

vitaygeorgina 2010.10.23. 19:31:06

Huh, most látom, hogy mennyire szétoffoltam a témát a tévézős-nem tévézős hozzászólásommal. Bocs, Horika! Ez a kis csöcsmutogató ügyvédjelölt nem ezt érdemelte.

Valószínűleg az ment az agyamra, hogy sokat olvasom a comment.com-ot, és ott minden posztnál, ami valamilyen tévéműsorról szól, pillanatok alatt megjelenik egy pár ember, és közlik, hogy nekik nincs tévéjük. A kommentjük ennyiből áll összesen, semmit nem fűznek hozzá a poszthoz, de erre a bejelentésre várják a tapsot.
Továbbra sem bánom, ha valakinek nincs tévéje, és semmi közöm hozzá. Csak szeretnék rávilágítani arra, hogy a szellemi felsőbbrendűséget hirdető "nincs tévém/nem nézek tévét" szöveg már egyáltalán nem hordoz pozitív üzenetet. Fellengzős duma lett belőle.

Professor Pizka · http://raerunk.blog.hu/ 2010.10.23. 19:40:41

azért így x faktor közben vhogy kevesebb a hozzászólás

Judea · http://roleplay.blog.hu 2010.10.23. 19:55:57

A saját különjáratú TV-met (34 cm ITT Nokia) kölcsönadtam unokatesónak az albijukba. A másik tv pedig nincs a hatalmamban, az folyamatosan megy, de sosem olyan műsor ami engem érdekelne, így nem sokat nézek én sem tv-t. BK, JB-ről már leszoktam, ennek ellenére nem olvasok magasirodalmat. Az "1000 könyv amit el kell olvasnod mielött meghalsz"-ból összesen 5-öt sikerült életemben.
Nem vagyok büszke rá, nem várok elismerést és a net sok mindenben ki tudja váltani a tv-t.

A csajról nincs mit mondani, üres mint mindig.

Goompah 2010.10.23. 19:57:23

Hm. Nekem nem modorosságból nincs tévém vagy 8 éve, hanem pusztán azért, mert nem érdekel(t) az a sok szenny, tóksó, rielitisó és 20-25 perc reklám és előzetes per óra, ami folyt belőle.

Ettől még ugyanúgy beszerzem a netről azokat a dolgokat, amikat a tévés korszakomban a tévéből: letöltök filmeket (sőt zenéket és könyveket is), olvasok híreket, videós beszámolókat stb. Csak éppen a tévében kikerülhetetlen overhead nélkül. (Azért töredelmesen beismerem, hogy mónikasót, fábrisót, józsibarátot és hasonlókat a neten sem nézek.)

Szóval aki azt írja, hogy nincs tévéje, az nem feltétlenül azzal dicsekszik, hogy ő mennyire művelt és az átlagember fölött áll, talán Solohovot és Dosztojevszkijt, sőt esetleg még James Joyce-t sem olvas minden nap. Csak éppen rájött arra, hogy a netről mindazt megkaphatja, amit korábban a tévéből, de nincs időköz kötve és könnyebben kikerülheti a számára nemkívánatos szennyet.

Na mármost, ha ezt leírom itt - márpedig leírtam -, akkor ettől rögtön modoros, lecsúszott, sznob álértelmiségi lettem?

Goompah 2010.10.23. 20:01:14

Röviden: volt és még leszálló ágban ma is létezik egy médium, amit egyre inkább felvált egy másik. Béke poraira, már nem kell, van helyette jobb.

medvedr 2010.10.23. 20:01:56

A poszt jó. Tévém van, de nem nézem. (Kacsint)
Nem értem a TV nem birtoklása gerjesztette indulatot/kérdést. Van aki azért nem néz TV-t mert csak. Sőt olyanok is vannak, akik hasonló okokból nézik. Nagyon ritkán érdekelt, hogy a velem kapcsolatban állók miért nézik illetve nem nézik a TV-t.

vészmadár (pica pica) · http://feleslegesszavaink.blog.hu 2010.10.23. 20:09:40

@Goompah: csak az a médium, azt tudnám feledni. a médium az az asztaltáncoltató meg a szellemlátó:)

scsaba1 2010.10.23. 20:30:32

@Modor Tibi:

A kommentek már meg is vannak hozzá... ;)

Modor Tibi · http://modoros.blog.hu 2010.10.23. 20:32:03

@vészmadár (pica pica): sajnos én is használom, mert valaki kitalálta, hogy a médiák az nem létezik. Szerencsére sokaknak megjött közben a józan esze a tudálékoskodás után.

@Professor Pizka: minek nekem tévé, amikor a szomszéd néninél úgy üvölt, hogy minden hangot hallok? :D

Androsz · http://wikipedia.blog.hu/ 2010.10.23. 20:34:54

A poszt unalmas marketingszar. A ribancról egyetlen képet sem talál a Google, amit nem értek. Tévét nézek, de inkább csak doktévéket, mert azok legalább nem olyan idegesítőek, mint egy X-faktor, és nem olyan sablonosak, mint a Vácegresi helyszínelők. És letöltött filmeket, mert azok nincsenek összemocskolva.

"külföldi modellkedés ... műsorvezetőként is el tudom képzelni magam ... jó ugródeszkát jelenthet ... nem állok készen egy kapcsolatra ... még csak barátok vagyunk ... párkapcsolat terén konzervatív vagyok ... kommunikáció-média szakon ... a természetes szépség híve vagyok"

Most mondjátok meg őszintén, ilyen sűrített dózisban nem fájdalmas ezt az együgyű jószágot hallgatni?

"távlati terveim között szerepel a jogi egyetem elvégzése is, mert ügyvédként is szívesen kipróbálnám magam. Már kiskoromban is nagyszájúnak tartottak."

Anyukám, először szopd át magad a nyírpazonyi (?) főiskola vizsgáin, aztán kezdheted a távlati tervezést. Külföldi modellkedés, műsorvezetés, jogi egyetem, pompás összeállítás. Már jó ideje megfigyeltem, hogy a jogászok sok feltűnően műveletlen és sutyerák alak van, meg azt is, hogy a feltörekvő libáknak tetszik a szögletes szemüveg viselése, de basszus, mégis miféle ügyvédek lehetnek mindenfelé őrizet nélkül, ha ez az izé el tudja magát képzelni közöttük? Aki csak annyit sejt az ügyvédeskedésből, hogy nagyszájúság kell hozzá? Ez, kérem szépen, egy buta ribanc. Ez sosem zárja ki, hogy a férfilélekre ingerlően hasson, de szerintem elég kevesen képzelik el az életüket hosszabb távon egy ilyen ártatlanság mellett.

Goompah 2010.10.23. 20:48:34

@Modor Tibi: @vészmadár (pica pica):

Na, akkor már tudálékos is vagyok. És még mi, mondd csak, ne kímélj.

Amúgy nem értem a kifakadásodat, én sem szoktam basztatni azokat, akik a média-mádiák párost használják. Vagy csak jobban érzed magad, ha másokat ekézel?

Professor Pizka · http://raerunk.blog.hu/ 2010.10.23. 20:50:17

@Androsz: Kérlekalássan az ügyvédek kivétel nélkül elvtelen, műveletlen, kétszínű, anyagias, besavanyodott, lusta, hazudós, becstelen, pirmitív, beképzelt, dicsekvő, sznob faszfejek.

Goompah 2010.10.23. 20:50:50

@Modor Tibi: Á, ez még kimaradt: Nyelvtannácinak mikor nyilvánítasz? (Annak ellenére, hogy nem én javítottalak ki téged, hanem közvetve te engem.)

A Tyne folyó déli partja 2010.10.23. 21:13:25

@Szalonnassy Albin urfi: azért azt meséld el nekem, hogy mi a jó abban, hogy közösen nézem a tévét. (esetleg olyan műsort, ami csak a másikat érdekli, engem nem.) filmet meg lehet monitoron is nézni, kettesben.

A Tyne folyó déli partja 2010.10.23. 21:16:44

@Goompah: pontosan. tökéletesen leírtad az én álláspontomat is.

A Tyne folyó déli partja 2010.10.23. 21:17:47

@Modor Tibi: hát, elvileg a média az már többesszám, nem? úgyhogy technikailag igaza volt.

Androsz · http://wikipedia.blog.hu/ 2010.10.23. 21:19:08

@Professor Pizka: A felsorolás elég pontosnak látszik. :-) A kivétel nélküliséget én nem akartam írni, hiszen nem bizonyítható. De egyébként is, vannak ügyvédek, akik nem gazembereket mentenek meg a jogos pofánvágástól, hanem rendes, kiszolgáltatott embereket védenek lelkiismeretesen a szemét, öntelt, aljas, korrupt, hanyag, lelkiismeret nélküli, érinthetetlen, unott bíróktól, valamint a fentebb definiált, gazembereket védő tetvektől. Viszont a nem az emberiség söpredékéhez tartozó ügyvédek is lehetnek, műveletlen, primitív, sznob stb. alakok, de ezeknek ez talán már elnézhető.

Ez a liba is nyilván arról álmodik, hogy telekkönyvi ügyleteket, hagyatéki eljárásokat, szabálysértési beadványokat intézhessen el a pórnép számára. Mondom, sajnos képet nem láttam róla, de biztosan olyan, aki irattartó-oszlopok között érzi magát a legotthonosabban.

Professor Pizka · http://raerunk.blog.hu/ 2010.10.23. 21:21:47

@Androsz: afaszt, ez a liba látott pár filmet a tizenkét kretén amerikai (esküdtszék) előtt előtt pozőrködő öltönyös majomról.

Sadist 2010.10.23. 21:27:45

Zseniális :D Minden válasza kincs.

Modor Tibi · http://modoros.blog.hu 2010.10.23. 21:29:19

@Goompah: nincs semmi gáz, mondom: én is inkább használom a "médiumok"-at, mert belémrögzült az okoskodók miatt (akik amúgy persze nem tudnak latinul, csak valahol olvasták). A tévével kapcsolatban is egyetértünk.

@Animacs (a Tyne folyó déli partja): technikailag igen, de akkor ugye ott vannak a fólia-fólium, opera-ópusz és hasonló többesszámban meghonosult szavak.

Goompah 2010.10.23. 21:34:34

@Animacs (a Tyne folyó déli partja):

A magyar native speaker számára igen szokatlan, hogy egy többes számú főnév nem a magyar többesjelre, a k-ra végződik - ezért csinál belőle médiák-ot. Ez ahhoz hasonló, mint amikor a szeparálból elszeparál, a degradálból ledegradál stb. lesz. Ez utóbbi kettő a frászt hozza rám, de a média-médiák nem zavar, csak én éppen nem így használom: egyes számban médium, többe számban média, de persze egyes számban egyeztetve vele az igét.

Senkit nem szólok meg azért, ha a médiák szót használja, de azért kissé mellbevágó, ha valaki engem nevez tudálékosnak azért, mert én a saját nyelvérzékem szerint használom az adott szót (médium-média). Ráadásul a kommentem semmilyen formában nem volt az ő kijavítása, így annál igaztalanabb a reakciója. Na mindegy, ha ettől lesz jó a mai napja, ám legyen.

álarcos bosszúálló 2010.10.23. 21:35:59

még csak barátok vagyunk=már engedte neki púzóba is

nekem amúgy anno nagyon nagyŐ Aniko tetszett aki orvos szeretett volna lenni, miért nem akarnak az orvosira is jönni ezek a pléjmétlányok? miért mindig mindegyik jogász akar lenni?

janomano 2010.10.23. 21:39:27

velvet.hu/celeb/hcdb/napcelebje/2010/10/23/szakitasa_utan_ujra_vetkozik_dundika/

Amúgy van tévém, de nem nézem, illetve
ha mégis, akkor ki van kapcsolva.

janomano 2010.10.23. 21:42:35

@Androsz:

"De egyébként is, vannak ügyvédek, akik..."

Nem vannak.

Goompah 2010.10.23. 21:42:37

@Modor Tibi: A médium-média igen friss jövevény a köznyelvben, még ingadozik a használata. A te két példád már elég régi, volt ideje rögzülni. Plusz a hírközlő közeg értelmében nem közvetlenül a latinból jött, hanem angol közvetítéssel, a többi rengeteg angol szóval együtt. Tehát egy olyan időszakban, amikor a nyelv eleve el volt/van foglalva a nagy számú jövevénysző megemésztésével.

További szempont természetesen a régi jelentéstől (spirituális közvetítő) való megkülönböztetés szándéka, ez is növelte a bizonytalanságot.

Androsz · http://wikipedia.blog.hu/ 2010.10.23. 22:24:53

@Professor Pizka: Nem-nem. Kosztümben pozőrködő díszpulykától. Aki váratlan fordulattal megszorongatja a magát már nyeregben érző akárki tökét, és jól megoldja a rejtélyt, megmentve ezzel a ledózerolás elől a mormon néger árvaházat és kutyamenhelyet, helyreállítja a világbékét és példásan megleckézteti a savas, ólmozott trágyalét a hegyi patakba engedő pénzéhes vállalkozót. Majd a bíróság lépcsőin mond még egy jót, azután válaszol az egyszerre ordító tizenöt riporter néhány ostoba kérdésére. (Régen ilyenkor a kamera távolodott, megszólalt valami zene és előkúsztak a feliratok, a mai romantikát az jelenti, hogy valami állat felordít, hogy Ne menjenek sehová, mert következik!!!)

A Tyne folyó déli partja 2010.10.23. 22:28:48

@Goompah: én nem neveztelek annak, remélem,nem nekem szántad:) csak elméletben kérdeztem, hogy technikailag ugye többesszám. a többit is tudom, hogy persze furán hangzik magyarul. (sőt, szerintem az angolok se tudják,hogy amit ők medianak hívnak, az több).

Goompah 2010.10.23. 22:30:47

@Animacs (a Tyne folyó déli partja):

Isten őrizz, nem neked szántam. Bocsáss meg, félreérthető volt, hogy neked címeztem.

Myta · http://www.stylebyme.blog.hu 2010.10.23. 23:20:50

Az ilyen lányok szerencsések. Mindig ráakadnak egy jómódú férfiara és nem kell azon aggódniuk, hogy negyven évesen egy érettségivel miből fognak megélni? Vagy tévedek?

Androsz · http://wikipedia.blog.hu/ 2010.10.23. 23:33:44

@Myta: Az érettségit milyen okból feltételezed?

:-)

Gyeprefing Padrafos (törölt) 2010.10.24. 00:00:22

@Myta: Még Te is ráakadhatsz.
csak,hááát...

Blogger Géza 2010.10.24. 00:24:30

A poszt jó. Nem zseniális, de jó.

Hogy a fő témához is hozzászóljak, van tévém. Akkor most lehet fikázni.

Blogger Géza 2010.10.24. 00:26:25

@Androsz: Anélkül mondjuk macerás lehet főiskolára járni. Hacsak nem mint takarítónő.

Prophet 2010.10.24. 00:39:00

Nem az eszüket kell dugni ezeknek a playmate-eknek...

janomano 2010.10.24. 02:30:58

@Myta:

Több ponton is:
1. nem szerencsések
2. 40 évesen aggódniuk kell
3. van diplomájuk, vagy annak látszó tárgyuk

pakesz (törölt) 2010.10.24. 02:45:44

@Goompah: ezt egy kicsit kell csak felturbozni, aztan a vegere odarakni olyan utalast amibol kiderul hogy az illeto megis csak nez TVt, mert pl. Isaura felszabaditasara adakozott, es kesz is a poszt

pakesz (törölt) 2010.10.24. 02:52:00

amugy nalam sincsen TV, undorito, hogy az emberek kepesek tobb orat bambulni elotte, holott jatszhatnanak online...

a modoros panel TV nezo: arrol ismerjuk meg hogy a szoba futesi rendszerebe mar betarazza a 400 Watt napi 16 oran at torteno uzemelteteset
reggel a taviranyitoval kel, este a legvegen lekapcsolja
allandoan megy
olyan nincsen hogy napkozben kikapcsolja, mindig van valami erdekes rajta
tavasszal amikor kint a napon mar jobb ido van mint bent a panelban, akkor jol feloltozik es latvanyosan fazva, de akkor is kitart a benti sotetben... persze a redony teljesen le van engedve

blur7 2010.10.24. 03:50:22

@Modor Tibi:
Az jó lesz.

Engem egyébként rendszeresen próbálnak megtéríteni. Szerintük nélküle nincs családi harmónia (egyelőre még nem cáfoltam meg, de dolgozom rajta). Komolyabb érvük is van (ismeretterjesztés), de amikor szabadelvűként ezzel nem ellenkezem, hanem elfogadom, akkor "lefagynak". Valahogy sokan ma se tudják elképzeli, hogy egyes kérdésben azonos véleményen lehetünk, másokban nem, és ettől még nem leszünk ellenségek.

A térítők következő csoportja a kólára próbál rábeszélni. Csapvízzel már az életet se tudják elképzelni.

Találkoztam már a prostitúció mellett "kampányolóval" is. Szerintem nem is értette, miként utasíthatom el elvből ezt, és viszolyoghatok tőle egyébként is.

A legelképesztőbb mégis az volt, aki a marihuánára próbált rábeszélni. Őszerinte ez a boldog élet titka, az egészséges hatásával érvelt, de olyan lassan fogott az agya, hogy nem győzött meg általa.

Mindegyikükben az a közös, hogy életmódjuk megkérdőjelezőjét látják bennem, de ezt maguknak se vallják be. Pedig talán az utolsó esetet leszámítva nem próbáltam őket lebeszélni, és soha nem én hoztam szóba a témát.

Szalonnassy Albin urfi 2010.10.24. 03:53:20

@Modor Tibi: 'nem vagyok egyedülálló - én igazi modoros csicska vagyok, mert projektorom van :)'

Ez kellokeppen modoros valasz volt, nem csalodtam benned!

2010.10.24. 06:54:16

@Szocio Pata (kikvogymukblog): igen az van még.
Egyszer megkértem a férjemet, hogy vegyen nekem, azt hitte hogy egy szex magazin.

2010.10.24. 06:57:40

@vitaygeorgina: ha nincs, akkor nincs, mit csináljak vegyek egyet, hogy ne legyek modoros?

2010.10.24. 07:05:46

@Modor Tibi: az időm java részét "németben" töltöm, itt azt nézem ami költelző, mert a betegeim nézik.

Reggel az Alpen panoráma, ami nyáron még csak csak, de ilyenkor már köd van és semmit nem látni, csak a fehér képernyő, meg a sramli zene hozzá.
Vasárnap a mise, vagy az Immer wieder Sonntag, esténként meg a sorozatok, vagy a Pilava - az itteni Vágó - Esetleg a Promi Dinner, de az itteni Promikat nem ismerem.

Egyeszer dolgoztam törököknél: ugyan azok a szemetek mentek mint az itthoni összes csatornán, csak más celebekkel.

-er- 2010.10.24. 08:17:45

Hihetetlen milyen tévhitek vannak itten na. Először is TV-t nézni már nemcsák nem trendi, hanem idegesítő is,mert nem lehet semmit nézni a reklám és egyéb megszakítások miatt. Ma már interneten nézünk mindent és torrentezünk. Mer' igényesek vagyunk magunkra, na. esetleg Füüles és Szabad Föld, Slukk szintén netről ( de csak a képek miatt).
Lenkei(Y)Cindi pedig igenis egy tehetséges és törekvő persona. Kivakaródni a falusi közegből és felfedezni saját képességeit igenis nagyon nagy dolog.Lehet, hogy nem lesz ügyvéd, de még elvégezheti a közgazdasági főiskolát, valahol vidéken és a nyári szünetben annyi élmény érheti ( értsd gruppenszex+bulik+cannabis), hogy szeptemberben, amikor elkezdődik a második ( harmadik év, tudompersze félévek) alig ismeri meg az osztálytársait. Ua. annyi minden történt vele két hónap alatt. Aztán már közgazdász diplomával elhelyezkedik egy biztosítótársaságnál, ahol nagyon sikeres üzletkötő lesz, bár megfogadja a tizedik szerződés után, hogy már nem fekszik le az ügyfelekkel a megkötendő szerződésért, de hát a szokás nagy úr. A hetente váltakozó jómódú 50-es, gáláns mecénásoknak szívesen mutogatja a pléhbojban megjelent régebbi fotókat, amiket az urak szívesen elvisznek, hogy baráti társaságban felvágjanak trofeájukkal. Alig egy év alatt már sport Mercédesszel furikázik és 30 évesen már az első gyerek megfogantatásához keres kitartó és nagyvonalú partnert. Anyukája ( apa elvált, aztán vidéki vasutállomáson az interpici elé ugrott egy zavarodott pillanatában) megrovóan, bár bátorítólag kíséri egyszem lányának folyamatosan emelkedő karrierjét. Na, ezt, már a Slukk nem követi, mi viszont őszintén drukkolunk neki

stellaz1 2010.10.24. 09:24:43

Nekünk több mint 5 éve nincs tv-énk és még mindíg élünk (egy ismerősöm szerint így nem lehet élni).

A napi híreket tudom olvasni a neten, vagy meghallgatom a rádióban.

Viszont az tény, hogy sport, vagy egyéb érdekes műsorokat én is szívesen néznék, illetve a tévé nem csak tévézésre alkalmas, hanem filmnézésre is, ami egészen más műfaj. Plusz a netről azért elér minket is a mocsok.

(a letöltő oldalak és a könyvtár azért sok mindenben segít)

Cserében nincs még egy doboz a kicsi lakásban, nem kell rá pénzt áldozni, nincs előfizetési díj, nem fogyaszt áramot.

És végül, modorosnak hívni azokat akiknak nincsen tv-jük, na az az igazán modoros :D

stellaz1 2010.10.24. 09:27:31

És mégegy dolog. Mióta nincs tévénk, sokkal kevesebb direkt reklám jut el hozzánk. Jobban mondva tv reklám konkrétan semennyi.

taecleau 2010.10.24. 09:27:52

"számomra nincs szex szerelem nélkül"

Hja, Cindy egy óvatos dubaj.

rdi 2010.10.24. 10:40:56

Énekelni nem akar a csaj? Még az szokott trendi karriercél lenni.

ezüst utazó 2010.10.24. 10:50:16

A válaszokat nem egy kliségenerátor program hozta létre? Minden vetkőzős néni pont ilyeneket nyilatkozik.

Anti Anyag (törölt) 2010.10.24. 10:52:11

"Lenkei Cindy". Ez olyan mint a Kolompár Dzsenifer, jó sötét szülői háttér.

Kanten_vagyok_Montarzsiból 2010.10.24. 11:03:07

pléjmétre nem recskázni hanem várni picit...majd feltűnik vmelyik 'élményhosztesz'-kínáló oldalon /lhp/ 15ftért vehető recska-live!

Professor Pizka · http://raerunk.blog.hu/ 2010.10.24. 11:39:23

@Anti Anyag: egy csomó Cindyt tulajdonképpen Anitának hívnak vagy Katalinnak, netán Máriának vagy Krisztinának. Csak az nem olyan pimp.

Goompah 2010.10.24. 11:44:55

@pakesz: Hogy-hogy? Még mindig nem szabadították fel Isaurát a rabszolgaságból? Még jó régen hallottam, hogy Magyarországon is járt, sok rajongója fogadta érkezésekor. Vagy ez csak tévéműsor volt, és a valóságban még mindig rabszolgasorban sínylődik?

Goompah 2010.10.24. 11:52:28

@Anti Anyag: Szerintem a Szabó vagy Kovács Dzsennifer sem jobb.

Bejgli 2010.10.24. 11:55:01

szerintem ez meg is jelent nyomtatásban... :) de kérlek, könyörgök: a fotónak nem tanulsága van, hanem tanúsága.. :( modoros nyelvtannáci vagyok, belátom :D

gastro vazze 2010.10.24. 12:20:22

@bajor gizella: tudod melyik a középutas modoros? Aki benyögi, hogy VAN, de ő csak a national geo-t, a discovery-t, vagy a spektrumot nézi, esetleg néha sportot :)

gastro vazze 2010.10.24. 12:23:31

@stellaz1: már 5 éves sem doboz formájú volt a TV, kép alakú most már megsúgom, tudom, hogy nem tudhatod, mert a magas lóról, amin ülsz nem látszik a valóság:P

Ormótlan · http://bogaras.blog.hu 2010.10.24. 12:55:12

Az milyen kattegóriába való, akinek évtizedek óta nincs tévéje (se tevéje, bár szívesen sétáltatná a korzón, természetesen szájkosárral, pórázon), de nem olvas Solohovot se, csak sok-sok mást, ami nem feltétlenül csak irodalom - értsd fiktív történetek. Soha nem nézett sorozatot, egyszerűen nem érzi szükségét, mert rengeteg dolog van még, amivel el tudja magát foglalni, s a 24 órás napok így is túl rövidek mindahhoz, amit szeretne csinálni...
Ha két hónapig szakadna az eső és ki se tudnám dugni az orrom a lakásból, akkor se tudnám igazán utolérni magam. És igen, legalább két végéről égetem.

Neten nézek videókat, amik érdekelnek, ma pl. olyat néztem, amin döglegyek festékbe mártott lárvái képet festettek, de pől. nem nézek filmet. Néha a férjem rábeszél, hogy nézzek meg vele egy filmet, de mindig megbánom, hogy elcsesztem azt a másfél órát rá. (Az utolsó jó film, amit láttam, az Űrodüsszeia 2001.)

Igazából azon agyaltam, hogy mi volt régen az embereknek a tévé helyett? Mivel cseszték el a drága idejüket? Főleg, amikor a könyv még nem volt hétköznapi dolog. Napi szintű templomjárás, vagy micsoda?

De tényleg, egy tevének igazán örülnék. Baktriai, (kétpúpú) félhosszú szőrű fajta. Szép lenne vele sétálni, és elvihetném bevásárolni is. :-)

gastro vazze 2010.10.24. 13:04:43

@Ormótlan: "Igazából azon agyaltam, hogy mi volt régen az embereknek a tévé helyett? Mivel cseszték el a drága idejüket? Főleg, amikor a könyv még nem volt hétköznapi dolog. Napi szintű templomjárás, vagy micsoda?"

-- többnyire csavargással, kávéházazással a városban. Korán lefeküdtek aludni (20-21h) és korán keltek, majd egész nap dolgoztak. Vidéken ugyanez: reggel állatok, földön meló, majd ivászat, és korán elalvás!

Majd korán elhalálozás, városban is vidéken is!Szar világ volt, nem sírnám vissza :))

Szalonnassy Albin urfi 2010.10.24. 13:05:39

@Animacs (a Tyne folyó déli partja): 'filmet meg lehet monitoron is nézni, kettesben'

Hogyne lehetne: snuggie-ban osszegombolyodve, egy bogre forro teaval a kezetekben, csak te es a parod!

Goompah 2010.10.24. 13:24:38

@Ormótlan: Szerintem minden nap többször is szexeltek. Valahogyan le kellett gyártani azt a 10+ gyereket (akikből aztán jó, ha 3 megérte a felnőttkort).

Valahol, sajnos már nem emlékszem, hol azt olvastam, hogy a középkorban az asszony a férj impotenciájára hivatkozva elválhatott, ha a férje legalább napi 8-10 alkalommal nem tudott eleget tenni hitvesi kötelességének.

Ormótlan · http://bogaras.blog.hu 2010.10.24. 13:50:52

@Goompah: Ó, azok a régi szép idők :-))))

stellaz1 2010.10.24. 16:00:15

@gastro vazze:

Magas lóról? Ha neked én vagyok a magas lovon, akkor te tényleg a béka szaros segge alatt vagy....

De erről most én mit tehetek?

Nebameg 2010.10.24. 18:00:39

@Goompah: Elválhatott, ha nem volt elhálva a házasság. De az aktus után, már jóban-rosszban.... Napi 8-10, meg max. a fehérmájú fehércselédek fantáziájában született eredmény:)

Panzer 2010.10.24. 18:04:32

Goompah: es ez Europa volt?
Meglepodnek oszinten szolva... eleve hazassagot nemigen lehetett felbontani az egyhaz miatt. Fonemeseknel nagyritkan elo-elofordult, hogy az utodnemzesre valo teljes keptelenseg eseten, erseki vagy papai engedellyel lehetett hazassagot felbontani (politikai erdek az utodnemzes...), de azert a napi 8-10 mint rendszeres elvaras... szoval, meglepne, na.

Annal is inkabb, mert - amennyire ezt tudni lehet - akkortajt erosen masodlagos szempont volt, hogy a nonek is jo legyen. Ha pedig alapvetoen nem jo neki, akkor nem hinnem, hogy azert kapalozna, hogy lehetoleg napi 8-10 alkalommal legyen nem jo. :)
(Most azt szandekosan nem emlitve, hogy ezt az igenyt egy atlag, dolgozo ferfi meddig birna...)

Az egyhazi tanitasoknal megfeleloen egyekbent is csak utodnemzes celjabol volt szabad szexualis eletet elni meg hazassagon belul is (egeszen az 1962-es masodik vatikani zsinatig) - na, emiatt lett aztan a 8-10 gyerek. A gyerekhalandosag miatt pedig az, hogy csak harom-negy volt, aki megerte a felnottkort.

Panzer 2010.10.24. 18:05:51

Nebameg: nalad a pont, jogos! Tenyleg szamitott a hazassag elhalasa is.

Goompah 2010.10.24. 18:37:06

Nocsak, máris jönnek a védekezések, magyarázkodások meg hárítások, hogy nem szabad, meg úgyis lehetetlen meg effélék. :P

Nebameg 2010.10.24. 18:50:59

@Goompah: Na jó. Régen sokkal magasabban lobogott az emberekben a reprodukciós hajlam. Napi 8-10 teljesen reális adat. Egyébként is, régen minden jobb volt :))))

Nebameg 2010.10.24. 18:53:49

@Ormótlan: Az se lehetetlen, h akkoriban beszélgettek. És jó korán lefeküdtek aludni..

A Tyne folyó déli partja 2010.10.24. 20:25:31

@blur7: "Csapvízzel már az életet se tudják elképzelni."

még nagyon régen volt, egyetem előtt dolgoztam egy gyárban. ebédszünetben a következőket ettem: sós kifli (natúrban, semmi nem volt benne, rajta), hozzá vizet ittam. beképzelt buta kolléganő: vizet iszol kiflihez?? hogy lehet azt inni/enni? bezzeg, ha kólát ittam volna...

A Tyne folyó déli partja 2010.10.24. 20:28:46

@Frengi: na igen, amikor én is hasonló munkát csináltam, láttam, mi megy. (már, a betegek nézték). délelőtt: jeremy kyle, stb. show, délután: szappanopera. a normális film este 11kor kezdődött. akkor én már alszom. a többi meg nem érdekel, úgyhogy maradok én is modoros nemtévéző.

A Tyne folyó déli partja 2010.10.24. 20:32:12

@gastro vazze: akkor, mikor otthon laktam, az voltam...ugyanis tényleg ezeket néztem (amúgy, az számít, hogy nyilván a családé volt a tévé, nem az enyém?)

A Tyne folyó déli partja 2010.10.24. 20:58:19

@Ormótlan: pl kötöttek, horgoltak, nagy részének kertje is volt, volt ott munka. meg lehet kártyázni, társasjátékozni is, pl.
egyébként, teljesen igazad van, elég röhejes, hogy egy csomó ember el se tudja képzelni, hogy mit lehet tévé nélkül csinálni. egy csomó mindent...

Sand Lover 2010.10.25. 14:57:35

@Animacs (a Tyne folyó déli partja): …arról nem is beszélve, hogy régen nem voltak gépek, tehát a házkörüli munkák is több időt vettek igénybe, pl. fát kellett vágni a fűtéshez/mosáshoz/fürdéshez, kenyeret sütöttek stb.
Nem is lett volna idő tévét nézni.
süti beállítások módosítása