A Britpopos

2010/02/16. - írta: Modor Tibi

Na, eredetileg ők (is) voltak az indie-sek a korai 90-es években. Nem a nagy lemezkiadó vállalatok ernyője alá tartoztak, ezért függetlennek, independentnek tekintették őket. Aztán úgy alakult, hogy megközelítőleg hasonló stílusú, gitárra épülő zenét játszó együttesek kerültek ebbe az indie státuszba - így kezdték el a műfajt is ezzel a függetlenséggel azonosítani. Nagyon nem akarok belemenni a történelmi áttekintésbe, mert ezt a szakértők úgyis jobban tudják.

Két fő csoportot különböztetek meg a zenészekre hasonlítani kívánó rajongók közül, az első

 

A klasszikus Britpop-rajongó: 

A vidámabb, magukat kevésbé komolyan vevő Blur vagy Supergrass kedvelői megjelenésükben is próbálták a casual, tehát az utcai, kényelmes, sportos holmikat hordani: melegítőfelső, pólóing, zárt sportcipő. Hajviseletük szertelen, de mellékes.

Rendszerint középosztálybeli háttérrel rendelkeznek, kiejtésük is a dél-angliai jellegre próbál utalni - előkelőbbnek is tekintik magukat a proletár britrock követőinél. Jellemző, hogy a skóciai Franz Ferdinandnak is angol énekese van, vagy a travisos Francis Healy is csak az átvezető konferálásokra tartogatja a glasgow-i kiejtést. A lágyabb brit muzsika művelői között még muszáj futtában megemlítenem a magas férfihangra, tiszta hangzatokra, teátrális hangszerelésre és zongorára épülő vonalat is - ez a sokakban (nem feltétlenül kellemes) borzongást keltő Coldplay vagy Keane. Sajnos ezek az együttesek és rajongóik végtelenül unalmasak és jellegtelenek, úgyhogy térjünk is rá a mai fő attrakcióra!

 

A szigetországi britrock-rajongó:

Fehér tornacipő, sötétkék trapéz farmernadrág, hozzá azonos színű farmerdzsekivel. Szemében az értelem minimális szikrája sem fedezhető fel, állandóan résnyire nyitott szája csak súlyosbítja amúgy is bamba arckifejezését. Kislányos bilifrizurája első látásra spontánnak és szertelennek tűnhet, de gazdája valójában rengeteg energiát fektet a fülére rálógó haj és a pajesz szakszerű kunkorításába. Ám ami a Gallagher-testvéreknél csak szimplán vicces, azt a rajongó lazának, eredetinek és követendőnek találja.

Idoljaihoz hasonlóan személyiségét és világnézetét ellentmondások tömkelege jellemzi. Nagyon szeretne ő is észak-angliai, kizsákmányolt munkásosztálybelinek tűnni: ezt a fukin szó valószínűtlenül gyakori alkalmazásával és az eleve póriasabb benyomást keltő working class hero-akcentus még érthetetlenebbé torzításával, motyogással és beszédhibával kombinálja. A nagy "északi" igyekezetben hajlamos még a best bandet is bászt bándnek ejteni.

Hőssé is ikonná kiált ki minden álproletár, lopott, közhelyes riffekkel operáló egylemezes zenekart - feltehetőleg isteníti a Stone Rosest, de természetesen a liverpooli The La's számára az etalon, a britrock műfajteremtője. A Pulpot, Oasist csak titokban hallgatja, ez a vonal már túl kommersz számára. Kis adalék: az írd és mondd két, azaz kettő stúdiólemezzel rendelkező Stone Roses együttes szolgahű és profi feldolgozásait játszó számtalan tribute zenekar ma is rendszeresen teltházzal koncertezik az Egyesült Királyságban és Írországban.

Az angol britrock-rajongó alapvetően mindenkit utál - legalábbis úgy csinál. Utálja a felső- és középosztályt, a szomszéd várost, a saját város másik futballcsapatát, a kedvenc együtteséhez hasonló stílusú együtteseket, az íreket, skótokat, amerikaiakat, németeket, katolikusokat. Persze ő is ír vagy skót származású, és bármennyire gyűlöli a liverpudlian köcsögöket, a szintén pszeudóproletár Beatlesbe nem tud és nem is akar belekötni.

 

A magyar britrock-rajongó:

Ilyen is van - ők a legviccesebbek, hiszen úgy próbálják itthon megvalósítani és élni ezt a szubkultúrát, hogy azt semmilyen magyar behatás ne érje. Míg a magyar beat, rock, szintipop, punk, oi, stb. mind szépen kialakulhatott és továbbfejlődhetett, itthon csak egyfajta - nagyrészt angolul éneklő - indie-mozgalom jöhetett össze, britrock alig.

A magyar britrockos általában oasises, és ahol teheti, büszkén hangoztatja, hogy ő már jóval a Wonderwall előtt rajongó volt; a Supersonic meg a Shakermaker bilincselte le legelőször. A UK Top 40-t nézte hétfő esténként az MTV-n, de persze már akkor is voltak olyan kiválasztottak, akik Angliában tanulhattak vagy élhettek a családnak köszönhetően - aki Angliában járt iskolába, az érti; a többinek meg felesleges magyarázni.

Ez a link a magyar rajongók magyar ill. angol nyelvű beszámolóival többet mond mindennél - idézek párat.

Persze nem lenne baj, ha az igazi Oasis is ellátogatna errefelé, de nagyjából biztos, hogy a Sziget fesztivál ennyi pénzt még egyszer egyik együttesre sem fog áldozni. Nekik ez volt a nagy tanulság, nekünk pedig az, hogy jobb lenne Angliában élni.

 

Az Oasis-koncert előtti kibaszott reggae-cirkusz a magukat a legjobb zenét játszó bandának tartó magyar együttes, a Quimby volt (három dobosuk van... szerintem inkább egy jó dobost kéne találniuk végre)... A Quimby egy szar popegyüttes, szar, mint a magyar zene... azt kell mondanom, annak ellenére, hogy magyar vagyok...

Tudom, hogy a magyar médiában lehúzó vélemények jelentek meg az Oasis fellépéséről, miszerint Liam túl visszafogott volt a közönséggel, nem beszélt, ilyesmi (="and staff") Merthogy csak a pénzért játszottak. Azt mondom, a magyarok kibaszott idióták. Az Oasis egy rock n' roll-banda. Nem a ruhatervező- vagy szórakoztatóipar termékei, ők nem show-elemek, ők egyszerűen JÓ zenészek. Ha valakit a körítés érdekel, vagy azt akarja hallani, hogy "ti vagytok a legjobb közönség", az menjen a cirkuszba. 

Külön örömmel olvastam az utóbbi két bekezdést angolul, mert így legalább megnyugtathattuk a bennünk kételkedő és talán kicsit csalódott külföldieket, hogy szerencsére Magyarországon is vannak normális emberek!

Címkék: zene angol
157 komment

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

El Topo (Sgt. Elias) 2010.02.16. 12:49:46

@Gabica [almighty]:

Az. A halképű.:) Ez egyébként az a csajom volt aki elég durván hasonlított a péterfy borira.:D:D:D

cd-r 2010.02.16. 12:50:23

@El Topo (Sgt. Elias): kösz. hát ez tényleg semmi extra. a megamodor zsédát viszont habosra basznám, hamár..

GAbica 2010.02.16. 12:52:04

@El Topo (Sgt. Elias): Istenem, ilyen múlttal már mindenféle celebre hasonlító nőd lehetett :)

El Topo (Sgt. Elias) 2010.02.16. 12:54:18

@cd-r:

Kinek a pap, kinek még az sem, ugyebár...

GAbica 2010.02.16. 12:56:06

@El Topo (Sgt. Elias): Természetesen ezért volt a mosolyjel.

Styxx 2010.02.16. 13:36:46

@Olgicsq:
Megnéztem, nagyon ott van, ksz. Olgicsq b+, veled az a bajom, hogy tök jó dolgokat tolsz, csak mindig az ellopott biciklim jut eszembe rólad. Mintha egy volt csajomra hasonlítanál, aki a kenyai szafárin meghalt maláriában, vagy összejött a szomszéd irodaházból valamelyik tresaure managerrel:-)
@Gabica [almighty]: Megnéztem, nem tudom, nekem ez már olyan turbó macsós. Inkább egy férfi paródiája, már minden pengeélre férfiasított. A túl dögösen rekedt hang, az űberhatűrozott tangózás. Ha én csaj lennék, nem hiszem, hogy erre izgulnék. Picit olyan, mint nőben egy Dolly Buster méretre plasztikcsöcsözött kreatúra. Bcs, azért remélem, nincs harag, tudod, hogy szeretlek, tisztellek meg minden:-)

Ernoke 2010.02.16. 13:38:15

@Gabica [almighty]: képzeld, én is.:D
amúgy nekem az örök szerelem Willem Dafoe marad. ő az internesönel námbör van, ha már britről van szó.

Rich.mond 2010.02.16. 13:40:39

Anno (céges hitelkártyára) megvettem egy Arctic Monkeys CD-t, mert tetszett róla ez a szám:

www.youtube.com/watch?v=JGCre4HgPLU&feature=PlayList&p=C2BC6E799225A74B&playnext=1&playnext_from=PL&index=6

Ekkortájt Angolba' dolgoztam, és a vízcsapból is ez folyt. A szám kifejezetten tetszett, gondoltam, "na végre tudnak valamit ezek a Brittek". Hát nem.Az album összes többi száma pontosan ez a nyálas jelelgtelens zar, mint amiről fent már esett szó.
Anglia amúgy jó hely, hiába van tele angolokkal:)

GAbica 2010.02.16. 13:41:44

@Styxx: Direkt van eltúlozva, film része :) De mikor ott nyáladzik Ewan bá' meg ez, akkor nem volt kérdés, hogy melyik. Tudom, persze, viszont, ennyi :)

@Ernoke: na jó, ebben nagyon egyetértünk :D

El Topo (Sgt. Elias) 2010.02.16. 13:44:30

@Styxx:

A sztori szerint a pali ilyen. Ő az argentin, keménytökű csávó a buzeráns békazabálók közt.

A Roxane-ről mindig az jut az eszembe, hogy egyszer valami tehetségkutató selejtezőjén jött egy ilyen jelentéktelen miskolci ürge és egy szál gitár+szaxofon kisérettel úgy lenyomta, hogy leesett az állam. Na, mondtam, ez egy kibaszott zseni!
Aztán kiderült róla, hogy ennyit tud.

Ernoke 2010.02.16. 13:47:01

@El Topo (Sgt. Elias): nem rá értettem a britet, hanem a posztra. mikor leírtam, már tudtam, h félre fognak érteni!!!:D

GAbica 2010.02.16. 13:47:37

@Ernoke: én értettem, hiszen írtad, hogy "internesönel námbör van" :)

El Topo (Sgt. Elias) 2010.02.16. 13:48:47

@Gabica [almighty]:

ewan mcgregor később megférfiasodott, mikor beleszippant egyet a Ventolinba (nekem is van), és visszaszál a Humvee-ra, hogy kihozza a kispajtásait Mog-ból.

El Topo (Sgt. Elias) 2010.02.16. 13:50:12

@Ernoke:

Ja, jóvan.:) Én is bírom a csókát, mondtam már?:D

Styxx 2010.02.16. 13:53:56

@Ernoke: @El Topo (Sgt. Elias):
és Dafoe milyen jól tolja a kommenteket magyarul:-)

GAbica 2010.02.16. 13:54:21

@El Topo (Sgt. Elias): Láttam párszor, legutoljára úgy tavaly áprilisban.

Ernoke 2010.02.16. 13:58:19

@Styxx: ja, kár, h velemkorú olasz szép felesége van, máskülönben randit is kérnék tőle.:D

Olgicsq 2010.02.16. 13:59:20

@Styxx: hehe kosz :) Imadom a sracokat a videon, foleg a felig kivert fogut, o kicsit shane macgowan-os.
Lehet, hogy egy masik user accountot kene regisztralnom lelki nyugalmad fenntartasahoz. :)

El Topo (Sgt. Elias) 2010.02.16. 13:59:37

Őőő, mondjuk nekem csak az avatarom Elias, különben nem annyira hasonlítok. Mármint külsőleg.

Ernoke 2010.02.16. 14:02:53

@El Topo (Sgt. Elias): tudom, ezt már megbeszéltük. meg tök híres amerikai filmcsillag se vagy, nem?

lr 2010.02.16. 14:06:55

@dave_he: azért nyugtass meg, hogy az ember ilyesmit (külsőségekben) 18-20 éves korára legkésőbb kinövi! ;)

Valahogy nekem mióta az eszemet tudom, evidens volt, hogy az esetek többségében epic FAIL, hogy ha megtetszik egy zene, egyáltalán utánanézzek (egy zenekarnéven túl), hogy kik csinálják.
(Volt pár rossz emlékű kísérlet - csak magával csesz ki az ember.)

Az meg végképp soha nem merült fel, hogy pl. golyóstoll-felhasználóként elkezdjek úgy tenni, mint ha én lennék Bíró László.

Mitya Ivanov 2010.02.16. 14:08:00

@El Topo (Sgt. Elias): ventolinozol? kemény vagy, az nagyon durva cucc

Styxx 2010.02.16. 14:10:59

@Olgicsq:
elég csak ha küldessz egy Avatar 2.0 élethű és használható, uo bicajt, mint amit elvittek. Tegnap jött meg a határozat a nyomozás felfüggesztéséről, akkor rátűzném a kulacstartóra:-)
@El Topo (Sgt. Elias):
Azért téged is megnéznélek keresztre feszítve:-)
Egyébként nagyon jó színész, és ő az egyedüli kérges, aki tényleg jól is néz ki, legalábbis szerintem, de majd a női- meg a gay kommentelői szekció megmondja a tutit:-)

El Topo (Sgt. Elias) 2010.02.16. 14:13:05

@Mitya Ivanov:

Tudom, én is azzal ringatom magam harci hangulatba.

GAbica 2010.02.16. 14:13:34

@Styxx: pl. Ernőke meg én már megmondtuk. :)

El Topo (Sgt. Elias) 2010.02.16. 14:14:42

@Styxx:

Már többekben felmerült, hogy esetleg felszögeznek, ha sokat ugatok, úgyhogy ez még összejöhet neked.:)

manson karcsi · goo.gl/FVvVX 2010.02.16. 14:23:41

a brittek a commonwealth közösség tagországának polgárai, elvileg. :)

a this is england-ben ha jó láttam, az tommy "t'is me belt, turkish" volt a snatch-ből.

Olgicsq 2010.02.16. 14:25:57

@Styxx: inkabb elkuldom helyette az avatar 2-t, dvd-n. :P

Sobrijóska 2010.02.16. 14:28:11

Az Oasis egy rockandroll bandaaaaa????????? Tudod te öcsém, mi a rockandroll? 2/4-es ütem, 1-2, 1-2, rakkadili!
Az Oasis egy kimondottan lassú beatzenekar...

Modor Tibi · http://modoros.blog.hu 2010.02.16. 14:31:42

@Sobrijóska: ki írta, hogy rock & roll? :)

Amúgy Lemmy állítása szerint a Motörhead az.

vincere 2010.02.16. 14:35:07

@Styxx: ez most komolyan, nektek tényleg bejön Keira?! egy nő, akinek nincs melle?
sosem értettem ezt, valaki magyarázza meg

GAbica 2010.02.16. 14:38:11

@vincere: nem a test a fontos, a lélek... :D :D :D
amúgy szép is lenne, ha csak egyforma nők jönnének be a pasiknak, a többiek mehetnének a sóbányába :)

vincere 2010.02.16. 14:38:19

@El Topo (Sgt. Elias): nekem bejön Law. de nem minden filmben, vannak azért nála sokkal jobbak is

Styxx 2010.02.16. 14:42:54

@vincere:
Persze, vannak nagyon izgalmas kismellű nők.
Te csak nagyf@szú pasikkal tudsz elképzelni egy hangulatos pajtáskodást?:-)

vincere 2010.02.16. 14:44:55

@Styxx: Daniel Day-Lewis. internesönel námbör van nálam éppen most a Kérges kategóriában

ColT · http://kilatas.great-site.net 2010.02.16. 14:46:17

"A Quimby egy szar popegyüttes, szar, mint a magyar zene... "

Hát ezerszer inkább hallgatok Kvimbit, mint oasist, vagy bármelyik britpopot :D

Ha már brit, akkor Iron Maiden...

vincere 2010.02.16. 14:48:06

@Styxx: nemtom, szerintem ezt a kettőt nem lehet összehasonlítani...
én, mindenesetre, soha nem fogom megérteni, mit esznek a férfiak a kismellű nőkön, mint bálvány. tehát hogy mitől lesz bárki szemében Keira szexszimbólum. a magánéleet az teljesen más kategória

GAbica 2010.02.16. 14:53:07

@vincere: a szeme. meg az arca. ennyi :)
nem kell okvetlen 10 kiló szilikon, hogy valaki szexszimbólum legyen :D

Styxx 2010.02.16. 14:57:21

@vincere:
Hát mert szabályos, még sem sablonos, szép, tiszta arca van. Sportos, mégsem NDK úszónőhátú teste (pl. a csavard be, mint Beckhamban)A magánéletben persze lehet, hogy ötször akkora arc, mint T.Anita, amikor mustohaapu volt a miniszterelnök, csak a külcsínről beszéltem.

Amúgy semmi bajom a nagymellű nőkkel, sőt, otthon se deszkán alszom:-). De fáj a szivem, amikor egy arányos, feszes, kismellű nő megplasztikáztatja magát.

Ennyi, remélem nincs harag és nyugodtan küldd azokat az aktokat:-)
@Olgicsq:
ksz, az első szép volt, jó volt, elég volt

cd-r 2010.02.16. 15:04:16

@Gabica [almighty]: ez ok, de azért ahhoz is kell egy egészséges pedofil hajlam, hogy valaki konkrétan a mell nélküli nőket favorizálja.

El Topo (Sgt. Elias) 2010.02.16. 15:11:11

@vincere:

Ahogy fut az Utolsó mohikánban, mi? És csak fut, csak fut, csak fut, másról sem szól az egész film.

vincere 2010.02.16. 15:13:32

@Styxx: ki beszél itt szilikonról?! az enyém se abból van :)
Keirának nemhogy kis melle van, egyszerűen nincs.
na mindegy, erről ennyit.

El Topo (Sgt. Elias) 2010.02.16. 15:14:25

@vincere:

Na elég az üres hencegésből!:D

fehéregér 2010.02.16. 15:14:53

Hú, meg ha, juj britpop... viccesek ezek a kommentek, komolyan, szerintem hallgassatok Omegát, vagy LGT-t, vagy "retro"-rádiókat, avétos, gáz zenékkel, szerintem meg az aröhej, hogy 2010-ben még mindig Fenyő Miki, meg Edda tölt meg egy stadiont, miközben a Muse félházzal megy. Szánalmas. Ha valamit ki lehetne figurázni, ezt az eszméletlen igénytelenség zenehallgatás/preferálás ügyben. Mégis, miért a Sláger volt a leghallgatottab rádió? Mágis miért kell hülyébe, tömegízlésbe lemenni minden nyomorult rádiónak, hogy hallgatottsága legyen? És ebben az országban cikizik a britpopot? Vagy az azt kedvelőket? Hát ez jó.
Amúgy a modorsság minden fronton gáz, mondjuk a hippiknél kevés modorosabb jelenség van, de az öreg, Eddát hallgató rokkker már kimondottan szánalmas, és éppúgy baromi modoros 2010-ben az LGT rajongó is.

El Topo (Sgt. Elias) 2010.02.16. 15:19:52

@fehéregér:

Komolyan? A Muse fél házzal megy? Hol?

cd-r 2010.02.16. 15:21:15

@fehéregér: látom te igazi lázadó vagy.

Modor Tibi · http://modoros.blog.hu 2010.02.16. 15:21:32

@fehéregér: mondjuk a Muse tényleg szar is, de a Franz Ferdinand az jó volt, és azért voltak páran. Kaiser Chief's szintén gagyi a bukarestezéssel együtt.

LGT-ről meg a magyar modorosokról már írtam itt egy éve, a britpop csak most került sorra :-)

malackarosszarc 2010.02.16. 15:22:37

Ez "én már akkor szerettem őket amikor még névtelen senkik voltak", ez alapvetően a modoros zenerajongóra jellemző

@El Topo (Sgt. Elias): Daniel meg hadd szaladjon...

El Topo (Sgt. Elias) 2010.02.16. 15:24:14

@malackarosszarc:

Én aztán nem fogom felrúgni, hogy ne fusson...

2010.02.16. 15:26:49

Franz Ferdindand sztem koncerten nagyon jok. Pedig nalam a kozponti zenetema inkabb Nick Cave, Fun Lovin Criminals es ZZ Top kornyeken van.

mrs wilkinson 2010.02.16. 15:26:53

Ha Gary Oldman kérges kategóriájúnak számít, akkor csakis ő :)

Fapuma (törölt) 2010.02.16. 15:46:14

My opinion is that Delhusa Gjon means music and anything else is rubbish

IndaMuncher 2010.02.16. 15:57:39

@fehéregér: Ha a hippik alatt regaae és ska rajongókat értesz, egyetértünk.

Próbáltam végighallgatni egy PASO albumot, 15 perc után abbahagytam. :)

Mitya Ivanov 2010.02.16. 16:16:06

@El Topo (Sgt. Elias): na hallod, én is azt tolom, rá is vagyok kattanva erőst

El Topo (Sgt. Elias) 2010.02.16. 16:17:40

@Mitya Ivanov:

Az szívás, ember. érted hogy mondom.

baliquez 2010.02.16. 16:23:54

bvitpoop öeehh.... aki ratyi angolok herélt vernyákolását hallhatja önszántából, az még a ratyi angoloknál is lényegesen szánalmasabb. Riszpetk az ALI G-s vidijókért.

\m/ Modorosemós mikóu' lesz?

flegman · http://usazzunk.blog.hu/ 2010.02.16. 16:31:49

"ilyesmi (="and staff")"

nem inkább and stUff?

Zorita 2010.02.16. 16:32:05

@F.house: PASOnál adhattál volna esélyt azzal, hogy meghallgatod az album 2. számát is :) élőben amúgy sokkal jobbak, azt én sem tudom elképzelni, hogy otthon "feltegyek egy lemezt" tőlük.
---

amúgy meg Keane-t hallgatni szerintem inkább kellemetlen borzongás (kín :S)

@misbelief: "Ku**va szar, jellegtelen, "mintha ezerszer hallottam volna"" - igen, szerintem is

IndaMuncher 2010.02.16. 16:46:28

@baliquez: Hát mondjuk az Editors - All Sparks c. száma nem épp herélt vernyákolás, már csak ha a csávó hangját hallgatod.
www.youtube.com/watch?v=hiCmlkhRcbs
Szerintem ez is indie/britpop, de nekem pl tetszik.

ellenszenvesfigura 2010.02.16. 18:33:34

@Nűnű: jáj. kérlek, ne gyere már minden zenés posztnál az iron maidennel, mint etalonnal, mert egyáltalán nem az az übertechnikás zene, ahogy te beállítod. mellesleg nem biztos, hogy aki négy akkordot játszik egy számban, annak az is a maximális tudása.

ja, és nem szeretem a britpopot.

El Topo (Sgt. Elias) 2010.02.16. 18:37:01

@ellenszenvesfigura:

"Én vérbeli polbítes gyerek vagyok,
három hangzattal én mindent tudok.
Ötszáz forintért bármit eljátszom én,
és sokkal jobban, mint a bobdilén!"

katarocks 2010.02.16. 20:13:15

és mi van a mostani 20 éves indie-s, szűkfarmeroskkal?

Szpáhi 2010.02.16. 22:16:04

britpop rules:) bár én csak Oasis-t hallgatok, meg Coldplay-t. király poszt, itt-ott magamra ismertem, "szarmagyarzene" meg quimby-s rész nagyon el lett találva. alternatív magyar zene meg vicc az angolhoz képest:P

ljungberg 2010.02.17. 00:34:08

Ez megint beütött! Milyen tipikuuuuuuus!:)
Az hogy lehet, hogy FF-ért odavagyok, a CP-től viszont rókázom. Utóbbira nagyobb megvetéssel tekintek, mint korunk magyar "slágergyárosaira". Eskü', Araczki Lacit előbb hallgatom meg, mint azokat a nyálas műmájer gyökereket. Szerintem az Oasisnél is érződik a sablon-megfelelés, Blur ellenben természetességgel adja a hülyét.
Akkor is: Lemon tree!

És éljenek a kismellű nők!!! Körökkel szebbek/szexisebbek...:) Yes!

Klárensz 2010.02.17. 09:40:01

Amúgy ki kötött bele Keira Knightleybe a kis melle miatt? Hát persze, hogy egy másik nő. :) A kis mellek nagyon sok férfinek tetszenek, mert feszesek, akár még két gyerek után is.

AZATYAURISTEN 2010.02.17. 09:43:09

@Klárensz: meg vannak a nagy mellek, amik szinten nagyon feszesek, akar meg 2 gyerek utan is:) persze hogy nö köt bele, ferfi minek kötne bele, föleg, ha sötet van vagy hatulrol...neki aztan tökmindegy, nem? :) nöi komplexusok tömkelege, sajnos, többnyire mar anyuka is ilyen volt es igy tovabb...;)

cd-r 2010.02.17. 09:55:41

@AZATYAURISTEN: a másik komplexus, meg hogy a mell megereszkedésével vége van a női vonzerőnek. óriási _fail_

AZATYAURISTEN 2010.02.17. 10:15:17

@cd-r: ezt nem tudom, valoban sok kebelbarat ferfi van körülöttünk, talan öket kellene megkerdezni:) aztan elerkeztünk a fetis temakhoz is lassan, ugy erzem:)

Modor Tibi · http://modoros.blog.hu 2010.02.17. 10:21:02

A nagymellű lányok általában kövérkések is, szerintem egyszerűen ennyi.

B+, mintha az Index Fórum Hölgyek, Urak, stb. rovatát olvasgatnám...

cd-r 2010.02.17. 10:21:38

@AZATYAURISTEN: ez épp egy kebelbarát férfi véleménye volt ;)

cd-r 2010.02.17. 10:22:49

@Modor Tibi: haha, jólvanna, nem lehet mindíg másokat cinkelni. néha kellenek ilyen üres, hétköznapi témák is.

vincere 2010.02.17. 10:28:19

@Klárensz: igen, én voltam. inkább elbujdokolok asszem

Modor Tibi · http://modoros.blog.hu 2010.02.17. 10:29:17

@cd-r: amúgy az egy nagyon hálás téma lenne, a HUSZ-fórum csámcsogva, modorosan, remegő kézzel írt bejegyzéseit pellengérre állítani.

"Jómagam kiváltképp kultiválom a teltebb, asszonyosabb idomú, idősebb hölgyeket, akik végtelenül hálásak és odaadóak tudnak lenni ;-))"

AZATYAURISTEN 2010.02.17. 10:29:58

@Modor Tibi: azt hittem, Modorosblogon vagyunk:)

AZATYAURISTEN 2010.02.17. 10:48:04

@Modor Tibi: nem feltetlen, ez testalkattol függ, szerintem az igazan hajas nöknek persze lognak elöl valamik, amik a scrotumra emlekeztetnek sokszor, de sok nö nem köver es nagy mellei vannak. hogy ne legyek bannolva, megkerdezem, Samantha Fox brit pop kategoriaba tartozik-e:)

El Topo (Sgt. Elias) 2010.02.17. 11:09:42

@vincere:

Már tegnap is mondtam, hogy elég az üres szavakból!:)

AZATYAURISTEN 2010.02.17. 11:17:36

@El Topo (Sgt. Elias): hahaha vannak valahol fotok a blog tagjairol? lehetne feltenni intim fotokat is nev melle:) ki kezdi? vagy nem szabad?:)

El Topo (Sgt. Elias) 2010.02.17. 11:21:37

@AZATYAURISTEN:

Mondjuk én könnyen ugatok, mert nincs rejtegetnivalóm. Mindenki tudja, hogy olyan csúnya vagyok, mint a kölcsönkérés.

vincere 2010.02.17. 11:48:15

hogy ON legyek:
tegnap az Oasis a Brit Awards-on megkapta a díj 30 éves fennállása alatt a legjobb albumért járó díjat, a (What's the Story) Morning Glory c. lemezért

GAbica 2010.02.17. 13:08:17

@AZATYAURISTEN: ha ennyire szeretnéd, járj elől jó példával :)

AZATYAURISTEN 2010.02.17. 13:34:12

@Gabica [almighty]: hahaha meg mindig bizom benne, hogy mas valaki elkezdi:)

Mc_Fly 2010.02.17. 21:18:26

a poszban említett állatfajta erősen korrelál a budai hegylakó fiatallal szerény véleményem szerint.

amúgy egyetlen probléma van ezekkel az alternatív, underground, mély szövegekkel, csekély hangszeres tudással és dalszerzői képességgel, angolosan LOSER kinézettel megáldott társaságokkal: ezek, mint ahogy saját maguk is definiálják magukat, alternatívok. Namost ez viszont már lassan itthon is mainstream, ahol ilyesminek semmi keresnivalója nem kellene, hogy legyen. Meg még sok másnak sem, de erre azt mondani, hogy "igényes zene", már nem is modorosság, hanem szívlapát-, vagy belezőkarmoló-, vagy nemtommilyen kategória.

Az oasis a rock n roll ellentéte. Nem baj, hogy léteznek, de azt a rockzene-rajongók nevében nagyon betegnek tartom, hogy bárki egy kontextusban emlegesse őket, vagy akármelyik 90-es évek után felkapott brit bandát a rock szóval.

fraulein praxa 2010.02.18. 15:18:31

@Modor Tibi:
kaiser chiefs azért bukarestezett, mert a nagy kivetítőn a nevük mögött amerikai zászló volt...

a muse pedig nem szar, a h.a.a.r.p. koncertfelvételük (dvd+cd) hatvanötmilliószor élvezhetőbb és jobb, mint akármelyik fostenger magyar zenekaré.

franz ferdinand pedig nem kérdés, h kafa, jófejek egytől egyig, ésa zene is korrekt.

2010.02.19. 11:36:36

brrrr, de utálom az oasist...
a poszt szokás szerint remek=)

Cinnouse 2010.02.20. 14:23:42

ház ez az igazi megtiszteltetés. :) idézet a pubtúráról a modoros blogon. nem gondoltuk volna, de büszkék vagyunk. ;) :D

krumplicukor 2010.02.20. 14:36:21

Tényleg :))) Bár azért hozzátenném, hogy nem túl tisztességes így felemlegetni az ember ifjúkori dolgait... majdnem tíz éve írtam... ;)
süti beállítások módosítása