2012 London - józan szemmel

2012/08/12. - írta: Modor Tibi

Bejegyzés alcíme...

Akkor most a nagy hurráhangulatban megkérnék szépen mindenkit, hogy egy pillanatra álljon meg, és próbáljon a rózsaszín ködön túl gondolkodni és értékelni. Ideje leszállni a földre, és csakis a szikár tényekre szorítkozni - elfogultság nélkül.

Mondjuk ki: Peking óta jottányit sem léptünk előre. A magyar sport jelenlegi helyzete továbbra is katasztrofális. Sportklubok a tönk szélén, az egyesületeket kalandorok, adócsalók és tippmixbajnokok uralják. Már serdülő szinten is csak az kerülhet be a kezdőcsapatba, akinek anyuka-apuka csúsztatja az edzőnek a borítékot. Ha az ifiknél valaki tényleg meglépi az extra mile-t és szívét-lelkét beleadja a játékba, azt kiközösítik, megverik. A zuhanyzókban luxus a melegvíz, a mezt az anyukák mossák, felszerelésre is a szülők dobják össze a pénzt - még magnéziára sincs keret.

Ilyen körülmények mellett már a pekingi három arany is kisebb csodával ért fel, még arra se mondhatjuk, hogy a realitásokat tükrözte. Távolról sem. A magyar kontingens már négy éve is erőn felül teljesített - 1-2 sikersportágban hoztuk a kötelezőket, ezzel átmenetileg elterelve a figyelmet a súlyos problémákról, miszerint az egész rendszer korhad, recseg-ropog. A közvélemény meg továbbra is persze érmeket vár, követel.

Most egyszerűen jobban jött ki a lépés, és lássuk be, hogy apró nüanszokon múlt a legtöbb érmünk. Ha az egyik asszónál csak pár milliméterrel arrébb csap Szilágyi, ha Berkit nem segíti a bírók jóindulata, ha a norvég srác életben marad, akkor tán még ennyi éremnek se örülhetnénk.

Félre ne értsen senki, én is tiszta szívből szurkolok a mieinknek. Amikor a lólengés után kihirdették a győztest, akkorát rikoltottam, hogy majd' leszakadt a csillár. De ne hagyjuk, hogy győzzön rajtunk a hurráoptimizmus, kezeljük helyén az eredményeket. És van bennem egy kis keserűség, egy kis rossz érzés.

És igen, aggódom. Aggódom, mert mindenhol ismét erőre kapott a magyarkodás, a felesleges, mellverő nacionalizmus, a más nemzetek - különös tekintettel a szomszédok - kigúnyolása. Cui prodest? Valóban az olimpiai játékokon szerzett érmek száma indikálná az adott ország és nemzet sikerességét, boldogságát? Mi a megszerzett nyolc aranyéremtől különb, ügyesebb, rátermettebb nép lennénk? Korántsem. És persze megint megjelentek a politikusok, akik mások sikerére azonnal rátelepszenek, megpróbálják kisajátítani. Tévedés ne essék: az előző kurzusban is mélységesen elítéltem, ha bármelyik politikus egy-egy kiváló sportember teljesítményének farvizén próbált olcsó népszerűséget szerezni. Akkor még nem tiltakoztam, de mostanra tényleg arcpirítóvá váltak ezek a tendenciák. Én sajnálom ezeket a sportolókat. Sajnálom, mert kiszolgáltatott helyzetben vannak, és egyben naivak is. Amondó vagyok, hogy egy sportoló, egy újságíró vagy egy művész soha, de soha ne nyilvánítson véleményt semmilyen politikai csoportosulás mellett. Hogy érezheti magáénak ezek után bárki Gyurta aranyérmét, aki nem tartja magát az állítólagos és rossz felhangú 15 milliónyi magyar közé tartozónak? Bizony, sajnos sportolóinkat sosem az eszükért szerettük. Maradjanak ők csak a versenyzésnél, és küzdjenek alázattal, szerezzenek mindenkinek minél több örömet. Csak halkan jegyzem meg, hogy 1-1, ma már politizáló sportolónk sikereiben bizony rengeteg olyan adófizető kőkemény munkájával megkeresett forintjai is benne vannak, akik más - jelenleg ellenzéki - platformon találhatóak.

Sajnos páran remekül ráéreztek az érmek fals hatalmára. Most három hétig a mélyszegénységben élő is talán kicsit elfelejti a mindennapok búját-baját, s úgy érezheti, hogy részese lehet pár, számára tökéletesen ismeretlen sportoló győzelmének. Pedig ettől nem épülnek új iskolák, nem szűnik meg a bűnözés, nem egyenlítődnek ki a bántóan mély társadalmi szakadékok, nem lesz olcsóbb a benzin, nem korog halkabban a gyomor. De sajnos itthon is kezd megvalósulni az NDK-s álom: minél több érmet, minél több egyéni sportágban. Sportág? Iparág. Ez egy kőkemény verseny, ami mára csakis a pénzről szól - nagyhatalmak gazdasági háborúja. Ha az ókori görögök látnák ezt, vajon mire gondolnának? Hova tűnt az olimpia szellemisége, a nemes versengés, a Béke? Mert bizony akkoriban még a hadakozást is szüneteltették.

De nekünk marad ez. Állami ünnepség, kormánydelegáció, a nemesfémek csillogásában magukat ünnepeltető despoták, monumentális tömegrendezvény, skandáló ezrek. Ahogy a rossz emlékű harmincas-ötvenes években. Nem véletlen, hogy legsikeresebb olimpiánk is pont 1952-ben volt, amikor máig a legtöbb éremmel örvendeztette meg a magyar küldöttség a Bölcs Vezetőt. Ugye nem érez senki kínos párhuzamot a mostani és az akkori történések között? És ezért most biztos megkapom a magamét, de amíg Magyarországon csak egy gyermek is van, aki éhezik, addig az én pénzemből ne építsünk stadionokat! Különben is: mennyi állami támogatást kap Magyarországon a béka bizonyos testrésze alatt lévő futball, és mennyit a vívás, úszás, trambulin?

Ezeken most kéretik csöndben elgondolkodni. Jöhetnek a kövek.

192 komment

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

maxval, a gondolkodni próbáló birca · http://maxval.co.nr 2012.08.13. 12:42:13

@Ritchard Börtön:

Te túl enyhén tiltakozol a nemzetgyalázó, magyarellenes blog ellen. Gyanús vagy. Szerintem te valami cionista pánszláv dákóromán liberálbolsevik provokátor vagy.

2012.08.13. 12:45:59

@Balt: Köszi. Bár időközben átgondoltam, és a vége helyesebb lett volna így:

"Egy demokratikus állam nem szórja feleslegesen a pénzt erre az olimpiai rongyrázásra. Nyolc aranyat összegürcölni, amikor kilóg a seggünk a gatyából olyan, mint amikor a tipikus magyar panelproli már a távhőt sem tudja fizetni, de azért alufelnit rak a Thalia-jára. Tisztára mint Fehéroroszország meg Észak-Korea, komolyan mondom. A diktatúra már alig leplezi magát. Szemerkél a barna eső... "

A klubrádió pedig mindig telitalálat. Bármikor bekapcsolom, már verném is szét a hangszórót. Tegnap pl. egy kortárs dalművet vagy operát mutattak be. A szerző szellemes és friss témaválasztással a holokausztot dolgozta fel. Néhány perc után az egyik műsorvezető megszólalt: "Fájdalmasan aktuális".

@NagyH: Tóta W már jó ideje véglegesen megbolondult.

@Pascal: A cseszkó kém meg tényleg szimplán egy ellenséges elem ;-)

a rettegett drótos 2012.08.13. 12:49:52

én azon gondolkodom hogy ha Tibi egy reggelre kelve valami korábban elfogyasztott alkoholtartalmú ital által okozott tartós agykárosodásból kifolyólag véletlenül "úgy maradna", észrevennénk-e hogy voltaképpen ő most komolyan gondolja? :)

Pascal · http://torzskocsma.blog.hu/ 2012.08.13. 12:58:14

@Űrlény Lajos: a gondolkodni próbáló birkája már be is tette a lábát ;-) az pedig tótaw esetében tök vicces, hogy a "paródia" megelőzi a cikkét...

DE. A viccesnek szánt írást magyarázni kell (ha jól tévedek tibi regisztrálta a do tohot miközben a komolynak szánt tótaw mérföldekkel jobb paródia... csoda én se tudom már mi a komoly és hol a görbe tükör ?

pástétom 2012.08.13. 12:59:22

@Csabi.: Az olimpiának vége, a pénzhiánnyal küszködő sportklubok meg maradnak. És erről két olimpia között nyugodtan lehet, sőt kell is beszélni.

baloo784 2012.08.13. 13:01:58

@szellemkor: Értettem:)
Leülök, újraolvasom Modor Tibi összest. Akkor én is tagja lehetek a vallási közösségnek? :)))
(Különben ezek után asszem Magyari Péter vagy maga Modor Tibi, vagy az akart lenni, vagy legalábbis annak látszani. De lehet, hogy fordítva.

Végül is - “Játszanak. Megjátsszák azt, hogy nem játszanak. Ha jelét adom, hogy tudom, hogy játszanak, megszegem a szabályokat, és büntetést kapok. El kell játszanom velük a játékukat, hogy nem tudom, hogy tudom, hogy játszunk.”

És akkor még nem is beszéltünk Gerlóczy Mártonról

Pannonymous (törölt) 2012.08.13. 13:05:16

Úristen! Ilyen sz@r hazaáruló blogok is vannak? Hogy a p.csába keveredtem én ide?
Szebb jövőt!

Je t’aime Mathilde de la Mole 2012.08.13. 13:06:03

A norvég srácnak a 100 méter volt a fő száma, aligha lett volna veszélyes Gyurtára 200-on. Berki meg messze a legjobb volt a mezőnyből, a brit srác köszönheti inkább a bírók jóindulatának, hogy azonos pontszámot kaptak...

2012.08.13. 13:07:50

@Pascal: Tessék? Csehszlovák Kém == Modor Tibi ?!?!?!

Pascal · http://torzskocsma.blog.hu/ 2012.08.13. 13:13:55

@Űrlény Lajos: szó nincs róla

de valahogy mégis kötődnek, a blogot tibi hozta létre "pillanatnyilag jó ötletnek látszott" alapon, gondolom.

Kutchek (törölt) 2012.08.13. 13:21:00

@Balt: Inkább a mentalitást kellene vizsgálniuk.
Átlag osztrák nem hiszem, hogy lemegy egy fűtetlen terembe edzeni, nem vár hónapokat az edzője a fizetésre.
Mondjuk, ha a focira szánt pénzből még 10 milliárdot "szétszórtak" volna egyéb ágazatokra valszeg kétszer ennyi érmünk is lehetett volna.

Frady Endre · http://fradyendre.blogspot.com/ 2012.08.13. 13:26:42

RISZTOV ÉVA GYŐZELME

Tévé fentről tavat mutat,
Ahol mintha sok-sok csibor
Hasítana vízben utat,
Amely forr, mint szüreti bor.

Nem pia ez, Olimpia!
S nem csiborok, amazonok
Úsznak s zúg a „Ria-ria!”
Egyiknek, ki kellőn konok.

Csökönyösen megy és vezet,
S elnökének választaná
Távúszási Szakszervezet
(Hogyha lenne ilyen), naná!

Szpíker szaval: „Szuper e nő,
S vezet bár, mint halrajt hal kan,
Ne vonjunk le messzemenő
Következtetést, csak halkan!”

Bugyog a tó, mintha egy üst,
Vagy pokoli katlan lenne,
Hősnőnk, kinek nem kell ezüst
Mégis bőszen kitart benne.

Ellen jő s ő mintha szólna:
„Arany kell? Ha tudod, vedd el!”
S nemhiába úszik jól ma,
Tönkreveri négy tizeddel.

Parton kacsint: „Szia mama!
Jól telt ez a majd’ két óra?”
S közös könnyeső hull ama
Hűvös angol csodatóra...

illusztrálva:
fradyendre.blogspot.hu/2012/08/risztov-eva-gyozelme.html
:)

dzsingiszkán1227 2012.08.13. 13:30:44

@Brother Love: Részben igazad van, de tény, hogy még ma is a 8-10 évesek elsősorban a nagy sportolók miatt kezdenek el sportolni.

jjtiller · http://bowl.hu/ 2012.08.13. 13:33:04

Nagyon rég nem tévedtem a MODOROSra, de a kommenteket visszaolvasva egyszerűen megfeszülök, hogy mennyien nem fogják fel még mindig a blog lényegét... Aki igazán gyűlölködni akar, menjen Tóta W. cikkéhez a HVG-n, Tibi írása abban is zseniális, hogy alig kellett pár óra, míg tényleg jött egy az olimpiát "józan szemmel" elemző firkász

Balt 2012.08.13. 13:34:52

@Pascal: Igaz. Kicsit jobban ki lehetett volna sarkítani, de úgy látszik, a modoros fanyalgók "felül"múlhatatlanok... (Miképpen az ámbra mutatja.)

@NagyH: Hehe, na mondom én, tényleg a legjobb példa a fentire. Nem hittem volna, hogy Tóta W. Orrluk ekkora állat, hogy házhoz jön a pofonért. :))

2012.08.13. 13:36:20

@Pascal: Biztos? Ezek után már azon sem csodálkoznék, ha Tibi találta volna ki a kémet. Vagy fordítva. Vagy Tóta W találta ki mindkettőt...

versek.blogter.hu/61765/szabo_lorinc_dsuang_dszi_alma

mikóka kálmán · http://free-mobile-porn.info 2012.08.13. 13:40:01

az a lényeg,hogy mehessen a magyarkodás a náci csürhe részéről,azt a pénzt sokkal hasznosabb dolgokra is lehetne költeni,pl romák szociális helyzetének javítása,zsi-dó vagy meleg szervezetek támogatása,de nem,csak a magyarkodás a fontos!ha neked eleged van ebből,szavazz valódi,demokratikus európai pártokra (mszp,lmp,dk) 14-ben!

Bell a Donna 2012.08.13. 13:44:54

Tízpontos - ahogy Tibitől megszokott.
A csillár beleremegése (Ferenc), és a többi, finom kis utalás fenomenális.
Az aranyéremért járó (min. húszmilla) vs lélegeztetőgép párhuzam nekem még belefért volna.

Subika 2012.08.13. 14:00:17

függetlenül attól, hogy a poszt lényegével egyetértek, azaz a magar sportfinanszírozás és ezzel együtt a magyar sport infrastruktúra katasztrofális helyzetben van, ekkora baromságot már rég olvastam:

"Bizony, sajnos sportolóinkat sosem az eszükért szerettük"

Kedves Modor!
Rúgtál te már életedben éles mérkőzésen labdába? Futtottál már 400 m-t valaha is versenyhelyzetben? Hallottál már egyszer is taktikáról? Voltál már egyszer is olyan helyzetben, hogy elterveztél valamit, aztán nem úgy alakult és menet közben kellett váltanod, kitalálnod vmit, ami az adott helyzetben működhet???
Tudsz róla, hogy nem csak a megfelelő színvonalú Marshall-kereszthez kell ész????
Ebből az egy, kiemelt mondatból úgy tűnik, még soha.

diplomassenki 2012.08.13. 14:00:23

@Bell a Donna:
USA-ban aranyérem átszámítva kb. 4-5millió forint.
Pedig kicsit jobban állnak mint mi.
Büszke vagyok a sportolóinkra, de szerintem néhányan közülük durván túl vannak tömve.
Amit most majd a sportolóknak, edzőknek odatólnak, annak töredékéből lehetne tömegsportbázisokat aktiválni.
Nem kell mindenkinek versenyezni, de siralmas a mai gyerekek fizikai állapota, és ezen a mindennapos testnevelés sem segít, mert már most azon agyalnak számos iskolában, hogyan tudják kikerülni.
Kötelező iskolai úszás: havi 4.000,-Ft/gyerek a gombáról, ekcémáról nem is beszélve. Úszni meg nem sokan tanulnak meg, maximum a vizen fennmaradni. Fél tanév/heti 1 oktatás, 1 edző/osztály. Ez a valóság.

Mi szülők szeretnénk testnevelés óra keretében korcsolyát, az iskola meg beintett, pedig fizetnénk (az is kb. havi 4/gyerek), és még segítenénk a kísérésben is. Ezzel pedig megoldódna egy napra a tesi óra.
Másik napra szeretnénk társastáncot, erre még nem kaptunk választ.

Ezért savanyú a szőlő és van kétféle érzése az embernek.
Tisztelem becsülöm a sportolókat, de ők választották ezt a hivatást, azon is kellene gondolkodni a monoton edzések közben, hogy mit csinálok civilként, ha vége, ha nem jön össze.

Pascal · http://torzskocsma.blog.hu/ 2012.08.13. 14:02:08

@Bell a Donna: nem baj mert utólag bepótolta a tóta w, idézve:

...dollármilliók mennek el diszkoszvetésre és tőrvívásra, miközben volna annak a pénznek jobb helye; szétosztani segélybe, az is értelmesebb lenne...

egy pár egyéb utánozhatatlan aranyköpéssel együtt:
... a gerelyhajításnak is volt valaha értelme, pontosan akkor, amikor az olimpiát háromezer évvel ezelőtt megrendezték. Akkor az releváns képesség volt, ugyanis tűzfegyverek és rakéták híján így kellett harcolni és vadászni. Ma mégsincs tüzérségi csapás, sem pedig precíziós bombázás az olimpián, ezért szerintem jogos az a hozzáállás, hogy uncsi....

Én ezek után csak annyiben vagyok megzavarodva hogy akkor ki tart görbe tükröt ki elé.

Wagem 2012.08.13. 14:04:51

Az nem tetszik nektek hazátlan libolsi kutyák,hogy 8x játszották el a magyar himnuszt.
Nektek az izraeli tetszett volna jobban.De..hát ott a nagy semmi a kiválasztott népségnél.
Elmentek ti a jó kurva anyátokba.
Már várható volt a fanyalgók megjelenése.
Pusztuljatok...!!

Balt 2012.08.13. 14:07:48

@Pascal: Nem vagyok hvg-blogger, ezért ide írom: jó poén a Marskutatás egy szabadon választott szakmáját elhagyó ceruzát kihegyezni (azóta) sem tudó humán értelmiségitől... :))

2012.08.13. 14:10:17

@dzsingiszkán1227: s lesz belőlük versenyző - vagy sem.
Az lenne az érdekes, hogy közülük hányan lesznek sportoló felnőttek. Nem evidencia az, hogy aki bajnoki álmokat dédelgetett valaha, abból feltétlenül "tömegsportoló" felnőtt lesz - lásd lepukkant, lesérült, elhízott exsportolók hada.
Amúgy nincs semmi baj az olimpiával, a helyén kellene kezelni, lehántani róla a sok pátosszal ráaggatott, közhelyszerű hazugságokat és (szintén nemzeti sportnak számító) önámításokat és annak látni, ami: professzionális showbusiness.

merre 2012.08.13. 14:16:59

Mi van, fáj a 15 millió magyar ennek az idióta posztolónak, mert ő persze nem tarja közéjük tartozónak magát. Menjen ki szerdán a meccsre és szurkoljon a magyarok ellenfelének.

Zsemle4 2012.08.13. 14:19:19

Ha ennyien mondják, hogy ez az írás csak görbe tükör akart lenni, akkor megpróbálom elhinni, és le is nyugszom.
Ebben az esetben viszont nagyon, de nagyon gyengére sikeredett a mű, és olvasásra sem érdemes.

ca2 2012.08.13. 14:20:14

Ez egyes Tibikém, leülhetsz...
Máskor készülj fel abból amiről beszélni akarsz!

Csehszlovák Kém · http://www.dotoho.blog.hu 2012.08.13. 14:20:32

@Űrlény Lajos: @Pascal: Ha már meg lettem szólítva, röviden a tények.

1. Modor Tibi regisztrálta a dotoho blogot.
2. Nem én vagyok Modor Tibi.
3. Tibivel gondjaim vannak, mert soha nem jut el a végkövetkeztetésekig, lásd: fenti poszt.

Egy ilyen írás nem jelenhetne meg a dotohon, mert:

a. a sportoló semmilyen értéket nem állít elő, nincs produktuma, csak érzelmeket vált ki a rajongókból, miközben egy orvos vagy egy tanár? Ugye-ugye.
b. az olimpia nem más, mint diktátorok és korporatív gazdaságpolitikával manipuláló államok reprezentációja.
c. beszüntetném a olimpiai játékokat, világbajnokságokat, egyáltalán: az összes, állami szinten működő sportversenyt - menjen haza mindenki és sportoljon otthon!

Nagy kár, hogy ez a poszt (sem) jutott el a végső következtetésekig.

Sport, Búzát, Békességet a Modoros blog olvasóinak:

üdv,
Csehszlovák Kém

2012.08.13. 14:30:44

@Csehszlovák Kém: Háháháháááá!!! Ez kurva jó volt! Most már biztos, hogy Modor Tibi = Csehszlovák Kém.

Kutchek (törölt) 2012.08.13. 14:35:11

@Csehszlovák Kém: Mivel az összes cseszlovák utódállam együtt sem ért el annyit mint Magyarország, így megértem a véleményedet.

béci79 2012.08.13. 14:36:17

Fantasztikusan teljesítettek sportolóink az olimpián és példamutatóan emberi nyilatkozatokat tettek.Ami nagyon pozitív volt hogy a közbeszédben és médiában eluralkodott napi holokauszt ájvékolás most kicsit háttérbe szorult,de gondolom most újra jön.Főleg hogy a kiválasztott nép és izrael nagy nulla volt.Ennek is megisszuk még a levét.

ca2 2012.08.13. 14:38:18

@diplomassenki: A tömegsport bázisoknak az élsporthoz nem sok köze van, mint Magyarország példája is mutatja.
Ne keverjük a szezont a fazonnal.
Hogy Magyarországon a tömegsport és a népesség sporthoz való viszonya milyen (siralmas), az egy másik kérdés, itt most a versenysport teljesítményéről van szó.
Sajnos hazánkban egyébként a versenysport helyzete is eléggé siralmas, pont ezért nagyszerű ez a teljesítmény amit Londonban elértünk.
(Amúgy sztem Peking sem volt annyira gáz, mint ahogy a médiában menő nyivákolásban azt beállították, de a nagyátlag egy olompiai szereplésből kb annyit fog fel, hogy "akkor ez most rekord mennyiségű arany-e.."
Azt a logikai bukfencet meg aztán végképp nem értem ebben az idióta posztban, hogy most azért ne örüljek a magyar sikereknek, mert nem annyira jó a sport helyzete nálunk, mint ahogy azt az érmek mutatják...?!
Sztem pont hogy ezért nagyszerű ez a teljesítmény!

jjtiller · http://bowl.hu/ 2012.08.13. 14:39:30

@baloo784: ne szórakozz már, 2008 októberében (!) került fel az első MODOROS cikk a blogra, hogy lehet ezt az indexes förmedvényhez hasonlítani? A józan észbe vetett töretlen hitemet oszlatja el egy-egy komment...

Molnár Gergő 2012.08.13. 14:45:57

Emberek nem kell itt egymásnak esni :-)
Az az igazság, hogy mély megdöbbenéssel olvastam el ezt a kissé hányingerkeltő cikket, de én megértem. Ízlések és pofonok. Vannak akik nem tudnak örülni a nemzeti és a mások sikereinek, vannak akik lenézik és lesajnálják a sportot, a sportolókat és mindent csak a saját kis beszűkült politikai szemüvegükön látnak.
Ezek a sportolók, olimpikonok, bajnokok sokszor emberfeletti teljesítményeket nyújtanak, saját magukért (a sok évnyi gyakorlás gyümölcsének learatásáért) és igenis a 15 millió magyar emberért küzdenek. A legtöbbünk a közelébe sem jutna ezekhez az eredményekhez és teljesítményekhez, talán kicsit több tiszteletet érdemelnének ezek a bajnokok, akik nem csak szánalomból és a bírok kegyelméből aratnak sikereket, bármennyire is szeretné ezt hinni a kedves cikkíró.
De én, higgyétek el, nem tudok haragudni már rájuk, csak mélységesen sajnálom őket és a keserűségüket, amit hordoznak magukban és amiért ilyen döbbenetes dolgokat írnak. Hála Istennek ez nem a többségi vélemény Magyarországon, és bármennyire is szeretné a kedves cikkíró, nem is lesz az!

Gamma Leonis · http://gombamania.blogspot.com 2012.08.13. 14:53:36

Hiba van nálam a mátrixban, mert nem érzem, csak nyomokban, a modorosságot.

ca2 2012.08.13. 14:56:07

"ha életben marad a norvég srác"- rendkívül ízléses megjegyzéseddel gondolom Alexander Dale Oen tragikus halálára próbáltál célozni..
Ha a nevéig sem jutottál el a "norvég srácnak" nem csodálom, hogy az sem tűnt fel, hogy az 50 és 100m-es mellúszásban számított esélyesnek, Dani pedig a 200-at nyerte meg, 100-on 4. lett...

jjtiller · http://bowl.hu/ 2012.08.13. 14:57:07

@Gamma Leonis: akkor olvasd el az alábbi cikket, aztán rájössz, hogy mekkora telitalálat vpedig (majd nézd meg a publikálások időpontjait is):

hvg.hu/w/20120813_olimpia

Anti Kőműves 2012.08.13. 14:57:26

ELLENÁLLÁS!!!!!

MIG A RENDSZER ÁLTAL FELPÉNZELT ÉS FELDOPPINGOLT SPORTOLOLÓKRA FIGYELT A VILÁG! AZ AMERIKAI EGYESÜLT ÁLLAMOK ÉS IZRAEL MEGTETTE AZ ELŐKÉSZÜLETEKET IRÁN ÉS AZ EGÉSZ ARAB VILÁG GYARMATOSÍTÁSÁRA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!4

MINDEN MÁGYÁRNAK KÖTELESSÉGE KIMENNI ÉS HARCOLNI AZ ARABOK OLDALÁN
ELLENÁLLÁS!!!!!

AZ OLIMPIÁRA ELVONT PÉNZEK MIATT MILLIÓK PUSZTULTAK ÉHEN EURÓPÁBAN!!!!

ELLENÁLLÁS!!!!!!

szabadsagharcosok.blog.hu/2012/08/13/itt_az_ido_496

Püspök utcai gombaszedő · http://valogatott.blog.hu 2012.08.13. 15:05:30

@Zsemle4: Miért, neked tán nincs olyan ismerősöd, aki szinte pontosan ugyanezt mondja (talán nem ennyire sarkosan) és az agyadra megy? Akkor szerencsés vagy, nekem van.

ca2 2012.08.13. 15:13:26

Ha meg meg Tibikém olyan állati érzékeny vagy az emberi méltóságra akkor talán az ellenfelet is megtisztelhetnéd azzal, hogy elhunyt sportolónak a nevét használod és nem "norvég srácozol",,,
Ez megfelelő megjelölés arra aki magcsúszik a medence szélén és beleesik a vízbe, mi meg jót röhögünk..., de az elhunytakat illik nevükön nevezni..
Kolonics Gyuriról sem szoktunk úgy emlékezni, hogy "ha Piking előtt életben marad a kenus srác...."

Advanced Flight 2012.08.13. 15:18:32

Hajaj, bizony, szakasztott ilyen stílusú posztokkal sikerült az Indexnek "tisztelegnie" olimpikonjaink előtt :-(

Nagyon eltaláltad, Tibikém, ugyanakkor mégsem tudok szívből kacagni, mert tudom, hogy sajnos nagyon sokan ebben az országban tényleg így is gondolják. És ez elszomorító.

johevi 2012.08.13. 15:21:23

@Balt:
Ennek örülök, akkor csak én nem láttam/hallottam semmit Risztovról.
Ettől függetlenül a rengeten nagyszerű dolgon túl "sajnos" arra is jó ez a 8 arany, hogy picit továbbra is azt higgyük, minden rendben van a sportban

klacus 2012.08.13. 15:26:59

@diplomassenki: Hát azt hiszem egy húron pendülünk.
Én spec. birkóztam, még az átkosba. Diákolimpia stb.. A heti 5 edzés alap volt. Mivel jól csináltam, és a mutter egyedül nevelt, ezért nem kellett fizetnie. Jött a rendszerváltás, és csak egy fasza lakatra jutott, a birkózócsarnokra.

Unokatesóm vívott, a csarnok helyén ma az E-on székel az MKB-val....

Pár haverom focizott, a pálya helyén ma Interspar van...

Manapság az utánpótlás csakis a szülők kezében van. Én nem azért járatom a gyereket, hogy szupersztár legyen, hanem, hogy egészséges felnőtt.

Ha tudja versenyszerűen csinálni, akkor hajrá, a pénzen nem szabad múlnia. Csakhogy sok a tehetséges gyerek, akinek apu meg anyu, nem tudja előállítani a rávalót. Biztos, hogy az én gyerekeimnél is vannak sokkal tehetségesebb gyerekek, de nincs mód a fejlesztésükre. Mondjuk nem hinném, hogy tőlünk nyugatra ez máshogy menne.
Ott sincs ingyen ebéd...

Pascal · http://torzskocsma.blog.hu/ 2012.08.13. 15:33:00

@Csehszlovák Kém:

De hát én is azt írtam, hogy Tibi regisztrálta a blogot és te nem vagy vele azonos. Ezt javítottad ki?

Hogy pontosan milyen viszonyba vagytok az eszerint rejtély marad, ill. annyi már világos most már nem gondolkodtok egyféleképpen.

Torrhen 2012.08.13. 15:33:15

Cikkírónak: Nagyon szar vagy... :)

Nem tudom ki a nagyobb szarrágó... te vagy a "Gyurta és én" című szöveget kihányó Magyari Attila.

Döntsétek el orosz rulettel, ki a nagyobb f@szparaszt.

Püspök utcai gombaszedő · http://valogatott.blog.hu 2012.08.13. 15:34:30

@Wegam: Mármint hogy hétszer, hazátlan vagy botfülű barátom.

Balt 2012.08.13. 15:41:16

@Kutchek: Naizé, Ukrajnával majdnem. Az is "csehszlovák" utódállam, ha úgy vesszük... :)))

ca2 2012.08.13. 15:43:53

@klacus: igen, szar megélni, hogy azok az sportlétesítmények amiket használtunk ma más nincsenek sehol, vagy összedőltek, vagy a ahogy írtad a helyükön interspar áll...
de most ettől ne örüljek, hogy sikeresen szerepelnek a sportolóink az olimpián?
ez, a "amíg ilyan a helyzet hagyjuk a sportot" meg nagyon rossz duma...
akkor az etióp megy kenyai futóknak nincs is joguk indulni az olimpián?
mert ugye hogy képzelik, hogy az országukban éhen halnak ők meg sorra nyerik a futószámokat?!

Balt 2012.08.13. 15:57:57

@jjtiller: Jobb, mint az eredeti, ez komoly. (Sajnos komolyan is gondolja...)

@Torrhen: "Gyurta és én" című szöveget kihányó Magyari Attila."

Magyari Péter. Bár végül is mindegy, ha Tóta Weiss Orrluknak szabad a (létező) nevekkel polyénkodni...

A nép fia 2012.08.13. 16:02:42

Mekkora egy álszent pöcs vagy Te, kedves blogíró.

Gamma Leonis · http://gombamania.blogspot.com 2012.08.13. 16:09:26

@jjtiller: A sportot nem nézni, hanem csinálni kell, mert a rendszeres testmozgás bizonyítottan jót tesz nekünk. ;-)
Ezért sem érdekelt az olimpia. Nézni uncsi. Csinálni jó.

söralátét 2012.08.13. 16:19:23

ha a gréczy ma nem ír semmit, akkor eme blog írója a nap hülyéje, gratulálok, nem kis teljesítmény

vitaygeorgina 2012.08.13. 16:46:18

@combo hadnagy: touché, my friend.
Annyit felhoznék a védelmemre, hogy én egyik kategóriába sem tartozom. Korábban is közepes érdeklődést tanúsítottam, most is.
Azt azért érted, hogy nem az a baj, hogy örülnek. Csak én nem bánnám, ha a sportrajongást átmentenék olimpia-mentes időkre is, akkor valahogy hitelesebbnek látszana.

arongeri 2012.08.13. 17:04:34

Héhééééj! Ez jobb, mint amire a címlap és a cím kombója alapján számítottam! :)))

ratman_ (törölt) 2012.08.13. 17:18:54

@béci79: tegyél már szóközt a vesszők után, te szegény. Legalább a saját anyanyelved tanuld meg középfokon, ha ennyire büszke vagy rá. Aztán tapsikolhatsz, mikor egy magyar dobja a legmesszebbre a vasgolyót.

baloo784 2012.08.13. 19:41:23

@jjtiller: Kedves jjtiller!
Minekutána Magyari Péterrel e-mail is sikerült váltanom az inkriminált förmedvénye után, azt bátorkodta:) írni, hogy - idézem - A cikket a kicsinyesség és az irigység paródiájának szántam.
Az nekem nagyon nem jött át, mert szerintem csak egy végtelenül rossz írás kerekedett belőle.
Ezek után Modor Tibi - nyilván a kicsinyesség és irigység paródiájának paródiáját adta közre, csak én néhány elemét rosszul dekódoltam (lásd az első hozzászólásomat a témában). Mea culpa, mea maxima cupla:)))

Pascal · http://torzskocsma.blog.hu/ 2012.08.13. 19:54:40

sőt tóta w is csak modor tibi elé akart görbe tükröt állítani

Rich.mond 2012.08.13. 20:47:37

Végre egy korrekt, elfogulatlan írás! Modor Tibi is gondolom azok közé az értelmes, de megvezetett fiatalok közé tartozik, akik két éve a Fideszre szavaztak, de most már kinyílt a szemük.
Mert mondjuk ki őszintén: elég volt! Elég volt abból, hogy a média, és néhány önjelölt nagymagyar úgynevezett sportoló segítségével manipulálják a közvéleményt és európai gondolkodás helyett hitlerjugendet neveljenek gyermekeinkből.
Egy Darnyinak tudtam tapsolni. De ez a Gyurta gyerek csak kipattan a medencéből, asztán' aszt mondja, hogy izé, meg hozé, meg tizenötmillió magyar. Hát el vagy te tévedve, Danika! Megkérdezted a határon túliakat is erről? Mert elárulom neked: eszük ágában sincs aszisztálni ehhez a horthysta bohóckodásból! Pont az ilyen nyilatkozatok miatt bántják őket, pedig olyan jól megvoltak a románokkal, szlovákokkal.
Meg nézzük meg, miben is nyertük ezeket az érmeket. Kard, karate, birkózás, kalapácslökés. Tipikus erőszakos, értelmetlen sportok.Hagyományos, persze... De a hülye gárdista bunkója tapsol neki.
A világ elszaladt mellettetek barátaim! Manapság már a BMX, gumiasztal, strandröplabda meccseket nézi egy kúltúrált, európai fiatal. Nem mondom, az a boxos futó tényleg jól küldte, de hát hol vagyunk mi ezektől?

nyisziati 2012.08.13. 23:17:37

@barata: "Cirkuszt és kenyeret. Ha már kenyér nincs, legalább csinálunk néhány sztárt, akit lehet mutogatni, lehet jó sok reklám pénzt beszedni."

Európa boldogtalanabbik felén mindig is így mentek a dolgot. Találjunk pár "hőst", akik feledtetik a bajokat. Pontosabban fizessünk érte.
Nagyobb baj esetén ki kell jelölni egy-két nemzetiséget, szektát, akárkit, akiket okolni lehet a bajokért.

Errefelé ez dívik.
Ott viszont, ahol az egyén sikere a lényeg, már rég nem demagóg maszlagokkal próbálják etetni az embereket, hanem FELNŐTTKÉNT kezelik őket. És nocsak, még sikeresebbek is, mint a demagógok...

Tintás Bárnsz 2012.08.13. 23:42:09

"Most egyszerűen jobban jött ki a lépés, és lássuk be, hogy apró nüanszokon múlt a legtöbb érmünk." - sztem ez a poszt legszemetebb és legfelháborítóbb mondata.
Lehet, h naiv vagyok, de feltételeztem, h mielőtt valaki veszi a bátorságot és megír egy ilyen posztot, tájékozódik. Legalább minimálisan.
Aki ezt megteszi, az láthatja, h magyar mércével mérve ez az olimpia, egyáltalán nem volt kiugróan sikeres, maximum a legutóbbihoz képest. Egyébként kb átlagosnak lehet mondani.
A megnyert versenyszámok tekintetében pedig pláne nem igaz a fenti mondat, hiszen a 8 megnyert arany mellett még legalább 5-6 olyan szám volt, ahol toronymagasan a magyar induló volt a legesélyesebb és mégsem nyert, több esetben még csak érmet sem. Tehát kis szerencsével az a 8 simán lehetett volna 10-12 is. Ez nem a véleményem, ezek számok és tények.
Szóval szerintem ez a poszt pont ugyanannyira elfogult és egyoldalú, mint azok, akiket hurráoptimizmussal, meg "magyarkodással" (istenem mennyire gyűlölöm ezt a szót) vádol. De annyival viszont mindenképpen rosszabb, h negatív előjellel elfogult.
Ilyenkor azért mindig elgondolkodok, hogy vajon van-e még egy szeglete a világnak, ezen szerencsétlen országon kívül, amit olyan lények laknak, akik ilyen események után képesek hasonló véleményt megfogalmazni...

Rothstein 2012.08.14. 03:26:06

Istenem, annyira zseniálisak vagytok fijjug. tóta w pont egy ilyet okádott a netre, utánatok nem sokkal.
Valljátok be, fülest kaptatok hogy mire készül! :)
Valamint imádom azt a sok marha "kocakommentezőt" akik cikkről cikkre beesnek, és nem esik le nekik a blog lényege. :)

klacus 2012.08.14. 04:48:18

@ca2: Áh ne örömködj, mert fasiszta, irredenta disznó leszel... :-)

Az ember esze megáll! Nem nagyon bánom, hogy az ország a kisebbik fost választotta. A figyusz amíg ellenzékbe volt, ilyet nem produkált, mint a balliberálisnak mondott majmok. Amikor 2004-ben hazajöttek Athénból a sportolók, akkor valahogy az ország sikere volt. Most meg itt Orbánoznak, ezek a tahók..., mindenkire, még arra is aki rühelli a jobbereket, és az egész fideszes csürhét.

Úgy csinálnak mintha Gyurcsány nem fürdött volna a sikerben. Az egész 2004-es olimpia alatt egy luxuhajón hevert közpénzen további száz haverjával.. az athéni kikötőben. Tudom mert láttam, azt a patkányt. Az persze akkor nem volt baj...

Bordapapa 2012.08.14. 08:23:49

Az írás minden szavával egyetértek!
Még hogy 15 millió magyar!
Igazából ha ebben a szarmagyar népben lenne legalább egy csepp tisztelet és alázat, 3-4 aranyról lemondana Izrael javára. Nevezzük mondjuk kártérítésnek, fájdalomdíjnak a múltban elkövetett szörnyűségekért.

Bell a Donna 2012.08.14. 09:18:22

@Tintás Bárnsz:
"Lehet, h naiv vagyok, de feltételeztem, h mielőtt valaki veszi a bátorságot és megír egy ilyen posztot, tájékozódik. Legalább minimálisan."
Lehet, hogy naiv vagyok, de feltételeztem, hogy mielőtt valaki veszi a bátorságot, és megír egy ilyen posztot _ a Modorosra _, tájékozódik. Legalább _ magáról a blogról_ minimálisan.
Üdv.

Boban 2012.08.14. 09:27:40

Azért azt lássuk világosan, h. valami elindult 2010-ben, 8 arany az 8 arany nem kell magyarázni...bezzeg a Gyurcsány alatt Pekingben nem szereztünk csak négyet, nem is csoda, futószalagon lőtték ki a polgárok szemét, márpedig morális válságban nem lehet készülni!
De most az ország java, elhatározta, h. felemeli ezt a kis szar országot a sárból...ki törvényt hoz, karterezik, kardozik, vagy kalapácsot vet...kire hol van szükség, ki miben jó!

Ti kedves barátaim, itt a monitor előtt, ti mit tudtok hozzátenni a ország sikeréhez? Na? Naugye, libsikéim! Nektek kuss, ti már megmutattátok, h. milyen gyenge produktumra vagytok képesek! Győzzük helyrehozni, ne könnyű!

Jó magyarnak lenni, de miattatok szégyenlem magamot!

balage_81 reloaded (törölt) 2012.08.14. 09:47:35

én csak annyit szeretnék mondani tisztelt bíróság, hogy a nagymagyarok azért biztosan nem tudnák google nélkül azonnal megnevezni peking és athén magyar olimpiai bajnokait 3 másodpercen belül. pont azért, mert nem is érdeklik őket annyira ezek a kiváló fiatalemberek, inkább csak szeressenek fürdeni az ő dicsőségükben, s ettől nemesb lelkeknek érezik magukat. köszöntem szépen

Modor Tibi · http://modoros.blog.hu 2012.08.14. 10:22:10

Amúgy tényleg tanulságos, hogy sokan odáig mennek az ellenzékiségben, hogy mostanra képesek lettek nyíltan is a magyar csapatok ellen szurkolni (bár - páran már Peking idején is ezt hirdették). És én ennek örülök, mert végre nem próbálják magukat nemzetileg elkötelezettnek hazudni. Így jó ez. Munkásságuk hosszú távon hasznosnak fog bizonyulni a Nemzet számára.

Amúgy tényleg: ennyi pénzből inkább építettünk volna mondjuk egy birodalmilépegető-szobrot Angyalföldre.

balage_81 reloaded (törölt) 2012.08.14. 10:57:35

@Modor Tibi: azért az nem olyan nagy baj, ha a loki meg a vidi pofára esik végül

Modor Tibi · http://modoros.blog.hu 2012.08.14. 11:04:10

@balage_81 reloaded: tényleg nem, hiszen a két fideszes kirakatcsapat mákos továbbjutása ellenére se épül gyorsabban a 4-es metró, és a roma családok helyzete se javult.

Egyelőre viszont örülök, hogy Miniszterelnök Úr és Kósa Lajos Polgármester Úr is többszörösen boldog lehet, mi több: a Vidi továbbjutása pont a szívemnek kevésbé kedves Szlovan ellen sikerült. Ez most egy ilyen év, mindenki értékelje preferenciarendszere szerint.

Ritchard Börtön 2012.08.14. 11:07:00

@Modor Tibi:
Szerintem nem kéne összemosni a sportot a politikával SZVSZ...

Modor Tibi · http://modoros.blog.hu 2012.08.14. 11:27:55

@Ritchard Börtön: ez utóbbival példának okáért teljes mellszélességgel egyetértek.

És valahol visszataszító, ahogy elhízott, narancsbőrös, pizzát zabáló és sört vedelő szurkolók érzik magukénak a sportolók sikereit; hangszert életükben meg nem fogó, zeneileg képzetlen rajongók hiszik azt, hogy a lemez nekik forog; introvertált, tehetségtelen nézők tapsolnak a színészeknek... valahol ironikus és patetikus, na.

narmer 2012.08.14. 13:04:01

@Ritchard Börtön: Az a helyzet, hogy eddig minden olimpiát pocskondiázó cikket a humorral menetegettek.

Ritchard Börtön 2012.08.14. 14:20:04

@Modor Tibi:
Nem értem, mi ebben az irónikus. Az emberek a zenészekben, sportolókban, színészekben az álmaikat keresik. Szerintem te is így vagy ezzel, és mindenki így van ezzel. Azért ünnepelnek, mert - bár ők nem tudták ezt elérni - sportóink, szénészeink, zenészeink elérték, és (nem utolsó sorban) még az országnak is böszkeséget hoznak. Vagy te azt gondolod, hogy csak profi sportoló drukkolhat a sportolónak? Vagy a színházba színészek járjanak? Attól, hogy valaki nem jó színész, még simán lehet, hogy el lehet vele tök jól beszélgetni egy jó színházról, kiállításról. Bárcsak többen járnának színházba és kiállításra a népbutító mozi helyett... imho.

balage_81 reloaded (törölt) 2012.08.14. 16:06:21

@Modor Tibi: hö, te mostan cinikus vagy komám, látom én aztat. de akkor tegyük más fénybe a dolgokat: van ez a debrecen, ez sok pénzt kap a közösből egy stadionra. namost akár ez, akár a vidi ha az elmúlt 5 évben mondjuk román, szerb, norvég, horvát, tökömtudja csapatokhoz hasonlóan legalább néha meghúzta volna a nagyok bajszát és 10 ezres nézőszámmal nyomná a meccseit kéthetente, akkor azt mondanám, derék dolog a bölcstől, hogy kezdeti lökést ad egy üzleti alapon egyébként magát eltartani képes történetre és virágozzék száz virág. ugyanakkor mondjuk a bölcs, ha annyira érdekelné a futball (és ez a szurkerekre is igaz), akkor ezt a pénzt mondjuk (vigyázat, régi modorosság következik!!!) falusi focipályák, lakótelepi dühöngők, ingyen sportszer és ösztöndíj a gyerekeknek, stb. módon osztaná el (figyeltél: nem mondtam lélegeztetőgépet). ha viszont alja módon szavazatokat akar vásárolni ilyen drágán egyes városokban, az hadd szúrja már az oldalamat a kurvaéletbe! és lélegeztetőgép is sokkal több kéne. meg metró, igen

Modor Tibi · http://modoros.blog.hu 2012.08.14. 16:48:08

@balage_81 reloaded: ne aggódj, ez nem a te pénzedből ment. Beszéltem Miniszterelnök és Kósa Urakkal, és az én adómból ment ezt mind. Külön a lelkükre kötöttem, hogy tömegsportra meg gyerekekre egy fillér se mehet belőle, megígérték.

Styxx 2012.08.15. 02:22:40

@balage_81 reloaded: @Modor Tibi:
Miniszterelnök Úrnak, Loki Polgármester Úrnak és Simicska Úrnak jómagam is küldtem körSMS-t, miben kifejtettem, a nekem szént lélegeztetőgépet zúzzák be, adják el ócskavasnak és a bevételből a Helyi Témát kérem támogatni.

lárvalányhaj 2012.08.15. 13:22:30

@Styxx: az én adómból egy szexboltot szeretnék építtetni, ahol többek között embermagasságú műfaszokat lehet kapni. ezt lehetőség szerint egy templommal szemben szeretném felállíttatni (felállíttatni, értitek, hihihi). vajon Miniszterelnök Úr beleegyezne ebbe?

Torfin_Asger 2012.08.15. 16:10:36

Tetszik az írás. Jó kis jellemábra, sajna ismerek ilyet. Az "okos" "korrekt" hozzászólásokat ne tiltsátok ki legyetek szívesek. Néha egy-egy gyengébb írásnál is megnevettetnek. Gondoltatok arra, hogy egy-egy modoros írás hány modoros okoskodó hozzászólást gerjeszt, mely legalább olyan szórakoztató és elgondolkoztató,és modoros mint az írás. Ne essen le néhányótoknak, hogy ez csupán paródia. Örömöm lelem a modor gerjesztette modorban. Modor vortexben, sőt modorosság szingularitásban fürödnék s lelném halálom.

Styxx 2012.08.15. 21:36:59

@Torfin_Asger:
Akkor Ön egy Brendel Mátyás-rajongó.

j.gabi 2012.08.16. 09:37:36

@Torfin_Asger: Igen, csak az a kérdés, hogy a modoros posztokra válaszoló méltatlankodó, modoros kommentek tudatlanságból születnek-e, avagy tudatos "fucker" modorosságok? Mert, ha így van, akkor a törzsgárda ezekre reflektáló kommentjei ("nézd meg a jobb felső sarokban a blog leírását", "főoldal, megint jönnek a hülyék", "nem igaz, hogy egyesek nem értik az iróniát!") válnak nevettségesség.

Ez a dupla pszeudó-csavar, amikor az "okosokból" lesznek hülyék. Nyehehe...

j.gabi 2012.08.16. 10:12:51

@j.gabi: bocsánat: nevettségesség trágyává

Romboljuk le a modern világot... (törölt) · http://www.youtube.com/watch?v=9vq63q45qfk 2012.08.16. 22:20:54

én megmondom a frankót, szerintem jót tett nekünk ez a nyóc arany vagy kituggya mennyi mer mi szebb van annál mint amikor végigmegyek a zuccán és szembejön velem egy 140 kilós csöcsös apa dzsabba de én meg közbe röhögök hogy hohó! ott figyel a nyóc arany a zaranysúlytásos passzomány fittyenfüggős zsebibe rejtve a cseréppipa mellyé betűzve, hijába no, illyet csak mink tudunk

csodalámpa 2012.08.17. 21:15:50

@Brix: "Hrisztov Éva" - csak remélem, hogy emiatt már más is elküldött a jó édes anyádba....diszlexiás buta paraszt....

Celtic 2012.08.20. 11:33:01

@Bell a Donna: Igy van, ahogy mar valaki nagyon talaloan megjegyezte egy masik postnal:
"Lelegeztetogep nelkul a post felkaru orias!"

Fajoan hianyzik a lelegeztogep :(

Celtic 2012.08.20. 11:57:10

En arra lennek kivancsi, annak a 4-5 commentelonek hogy a nyavalyaba sikerult idekeverni Izraelt es a holokausztot? Biztos, hogy minden rendben?

Komolyan, keptelen vagyok felfogni, milyen beteges gondolkodasa van annak, aki egy olimpia-fikazot sematizalo postrol Izraelre kapcsol....

sorica123 (törölt) 2012.08.21. 13:15:12

@Celtic: mint a Móricka, mindenről _az_ jut az eszükbe. Lehet ezekről a dolgokról beszélni, de nem úgy, hogy mindenhez bekommenteli valaki, hogy a gaz cionisták így amúgy meg nem is halt meg egy rakás ember a soában. És ezt mint kész tényt, és én vagyok a hülye, ha visszakérdezek, hogy akkor mi volt, mondd már el. Na mindegy, le van szarva, de engem is bosszant az ilyen, pont azért, mert baszik vitatkozni, csak beömleszti a frankót, aztán cső. Csak gondolkodni ne kelljen, még megárt.
@csodalámpa: valóban ez lehet a nevének az eredetije, de ha ezt így kiírja valaki, szinte hivatkozva arra, hogy nemisigazmagyar, annak törjön bele a kiskeze a klaviba.
@Torfin_Asger: modorfraktál? Amúgy igaz is, a hóttkomoly hozzászólók annak a jelenségnek az áldozatai, hogy Isten, foci, világháború (népegészségügy, gyermeknevelés st), ehhez mindenki ért:)

Ernoke 2012.08.21. 14:34:02

@Ritchard Börtön: "Az olimpia lényege az inkuzívitás, a befogadás, ahol mindenki elfelejt minden intrikát, ahol nem számít, ki jött egy éhező szegény országból, és ki a legnagyobb jóléti társadalmakból, mert csak egy számít: A medence, a pálya, a ring és az emberi teljesítmény."

kérlek, mondd, h kamunick vagy, ekkora hülyeséget nem lehet mondani:D

a "jelentős" sportágakban azok az országok nyerik a legtöbb érmet, ahol a fentieken kívül van pénz a sportolók minőségi cuccoztatására.

movie.blogter.hu/287511/kitalalt_angel_heredia_a_doppingbaro_ezt_erdemes_elolvasni

elsősorban ezért elismerésre méltó a mi olimpiai helyünk az éremtáblán, mert az a plusz nálunk nem hinném, h pénz kérdése lenne. lásd pl. Cseh László, aki évek óta stabilan ott van a nyilván kiemelkedően tehetséges, de emellett akromegáliás fejű szörnnyé drogozott Phelps nyomában, miközben gondolom századannyi összegből kell megoldani a karbantartását, regenerálását is.

KürtiT (Tromb74) 2012.08.21. 15:20:11

Há' ez csak részben modoros, bár pont arra a részre kattant rá az úri közönség (mint tyúk a takonyra höhöhö)
Aszem, Tóta W. hozta ebben a témában az ügyeletes balfasz szerepét a legjobban. Valami olimpia vs. robotika témában sikerült soha nem látott mélységekbe eljutnia.
Pedig eCCerű a képlet. Egészséges lélek különösebb bűntudat nélkül tud örülni annak, ha a magyar elpicsázza a nem magyart egy sportesemény keretein belül. ...és nem számít, hogy showbiznic, meg GDP meg az, hogy a bajnok milyen világnézetet vall a magáénak.
Nincs ebben semmi több, csak annyi, hogy látjuk a mi "fiunkat, lányunkat" készülni, küzdeni, nyerni.
Aki ennek nem tud felhőtlenül örülni, az problémás ember lehet, de akiből csak a károgást, áskálódást, meg bezzegelést hozza elő, az tényleg húzzon el a jó bús picsába, de legalább kezeltesse magát.

Torfin_Asger 2012.08.21. 19:51:59

Megfigyelt jelenség, hogy akármilyen témán elinduló eleinte akár értelmesnek tűnő vitából az interneten nagyon sok odáig fajul, hogy:

- "Jó lenne még egy világháború"
- "Mindenről a zsiidók tehetnek, és a nácik nem voltak olyan rosszak, csak meghurcolták őket"
- "A melegeknek, fogyatékosoknak, öregeknek meg kellene halnia, hogy ne szívják az egészséges emberektől az értékes levegőt"

De egész konkrétan egy otthon szárított VS boltban vett zsemlemorzsa témából kiindulva is könnyen eljutnak eddig a szintig. Én tanúja voltam egynek, amelyik a tejfölből indult ki. :)

Ez nem troll munka, hanem az emberi hülyeség totális betetőzése.

Egyébként nagyon tetszik az írásban, hogy a pali elindul szélső "A" véleménykörből és úton útfélen előhozakodik a szélső "B"-vel aztán vissza, és így tovább. Egymást ütő mondatokkal akarja demonstrálni széles látókörét, és tudásának szerteágazódását, miközben egyre jobban kirajzolódik, hogy ő bizony egy alvadt bot.

j.gabi 2012.08.22. 08:40:38

@Torfin_Asger: De ez csak azért van, mert az ember mindig az élet nagy kérdéseit kutatja. Az is akinek nem kéne.

érthetetlen chris 2012.08.22. 13:19:53

@Torfin_Asger: Na de most komolyan a mostani olimpián is bebizonyosodott, hogy legjobb olimpikonjaink, akik sikereket hoznak az országnak bizony se nem öregek, se nem fogyatékosok, se nem melegek. Ebből aztán világosan kikövetkeztethető, hogy az öregeknek, melegeknek, fogyatékosoknak meg kell halnia, mert genetikailag semmi esélyük arra, hogy sikereket hoznak. Egyébként is rájött már valaki arra, hogy mennyivel jobb lenne a helyzet, ha a sok idős honfitársunk ahelyett, hogy nyugdíjat kapna 55 éves korában szépen bevenne pár pirult és békésen elaludna?

A szomorú helyzetet talán megoldaná a 3. világháború ahol persze a Izrael népe mellet végre el lehetne küldeni a ˇ"welnes" szállókba a Szlovákokat, Románokat, Szerbeket is.

A nácik pedig tényleg nem voltak rosszak, az első pár évben felvirágoztatták, a pusztuló Németországot. A kapzsi "tudjuk milyen" nagytőkének pedig nem tetszett a talpra álló új gazdasági hatalom, ezért hazugságokra építve kirobbantottak a háborút. A Németek összes ezutáni lépése már csak jogos önvédelmi reakció volt.

Dinamuki · https://vimeo.com/309900652 2012.08.23. 08:13:20

Zseniális, a szerző egy nappal a Tóta W. generátorból kiömlött lólengéses izé előtt megírta, poénból, ugyanazt a Tóta W cikket, bár annyira mégse tud tenyérbemászó lenni, mint az eredeti, viszont cserébe okosabb... ez igen. A magyar nemzet méltán lehet büszke bloggerei furfangosságára :-)

mojoking77 2012.08.23. 15:30:48

Jajj mar basszus, kimaradok egy ilyen mokabol..
Mea culpa, maxima mea culpa... Ha tudom, hogy mar visszajottetek a nyaralasbol..
Ej, na mindegy, tokeletes mint mindig, ez ugye szot sem erdemel, itt voltak a ket bites papucsallatak is, hogy osszak az eszt (neha mar azt hiszem, hogy dupla csavart latunk, es a hungaropannonnepinemzeti megmondoemberek ugyanugy latjak az ironiat, es direkt keltik a feszultseget), ugyhogy minden a regi... Nem baj, a kovetkezore mar jobban figyelek..

puffogónyúl 2012.08.23. 18:19:45

Szerintem rendben van amit ír.

tintamin 2012.12.30. 23:03:29

Hejj, Tibi, ezért kaptál rendesen:))

Volt az indexen is egy Gyurta-írás. Annak sem a tartalmával, inkább a stílusával volt probléma: hogy annyira azért nem volt szélsőséges, hogy egyből kiderüljön, hogy görbetükör.
Ahogy a te írásod is tartalmaz egészen konkrét (és valós) elemeket azok számára, akik közel vannak a sportokhoz (utánpótlás, apucitoljagyereket, stb.), viszont a legfőbb probléma: nem elég modoros!

Egy igazi proli foteldrukker a ketchupos hálós atlétájában hozzáragadva a műbőr garnitúrához nem egészen így adja, na ez volt a megtévesztő.
süti beállítások módosítása