Akkor most a nagy hurráhangulatban megkérnék szépen mindenkit, hogy egy pillanatra álljon meg, és próbáljon a rózsaszín ködön túl gondolkodni és értékelni. Ideje leszállni a földre, és csakis a szikár tényekre szorítkozni - elfogultság nélkül.
Mondjuk ki: Peking óta jottányit sem léptünk előre. A magyar sport jelenlegi helyzete továbbra is katasztrofális. Sportklubok a tönk szélén, az egyesületeket kalandorok, adócsalók és tippmixbajnokok uralják. Már serdülő szinten is csak az kerülhet be a kezdőcsapatba, akinek anyuka-apuka csúsztatja az edzőnek a borítékot. Ha az ifiknél valaki tényleg meglépi az extra mile-t és szívét-lelkét beleadja a játékba, azt kiközösítik, megverik. A zuhanyzókban luxus a melegvíz, a mezt az anyukák mossák, felszerelésre is a szülők dobják össze a pénzt - még magnéziára sincs keret.
Ilyen körülmények mellett már a pekingi három arany is kisebb csodával ért fel, még arra se mondhatjuk, hogy a realitásokat tükrözte. Távolról sem. A magyar kontingens már négy éve is erőn felül teljesített - 1-2 sikersportágban hoztuk a kötelezőket, ezzel átmenetileg elterelve a figyelmet a súlyos problémákról, miszerint az egész rendszer korhad, recseg-ropog. A közvélemény meg továbbra is persze érmeket vár, követel.
Most egyszerűen jobban jött ki a lépés, és lássuk be, hogy apró nüanszokon múlt a legtöbb érmünk. Ha az egyik asszónál csak pár milliméterrel arrébb csap Szilágyi, ha Berkit nem segíti a bírók jóindulata, ha a norvég srác életben marad, akkor tán még ennyi éremnek se örülhetnénk.
Félre ne értsen senki, én is tiszta szívből szurkolok a mieinknek. Amikor a lólengés után kihirdették a győztest, akkorát rikoltottam, hogy majd' leszakadt a csillár. De ne hagyjuk, hogy győzzön rajtunk a hurráoptimizmus, kezeljük helyén az eredményeket. És van bennem egy kis keserűség, egy kis rossz érzés.
És igen, aggódom. Aggódom, mert mindenhol ismét erőre kapott a magyarkodás, a felesleges, mellverő nacionalizmus, a más nemzetek - különös tekintettel a szomszédok - kigúnyolása. Cui prodest? Valóban az olimpiai játékokon szerzett érmek száma indikálná az adott ország és nemzet sikerességét, boldogságát? Mi a megszerzett nyolc aranyéremtől különb, ügyesebb, rátermettebb nép lennénk? Korántsem. És persze megint megjelentek a politikusok, akik mások sikerére azonnal rátelepszenek, megpróbálják kisajátítani. Tévedés ne essék: az előző kurzusban is mélységesen elítéltem, ha bármelyik politikus egy-egy kiváló sportember teljesítményének farvizén próbált olcsó népszerűséget szerezni. Akkor még nem tiltakoztam, de mostanra tényleg arcpirítóvá váltak ezek a tendenciák. Én sajnálom ezeket a sportolókat. Sajnálom, mert kiszolgáltatott helyzetben vannak, és egyben naivak is. Amondó vagyok, hogy egy sportoló, egy újságíró vagy egy művész soha, de soha ne nyilvánítson véleményt semmilyen politikai csoportosulás mellett. Hogy érezheti magáénak ezek után bárki Gyurta aranyérmét, aki nem tartja magát az állítólagos és rossz felhangú 15 milliónyi magyar közé tartozónak? Bizony, sajnos sportolóinkat sosem az eszükért szerettük. Maradjanak ők csak a versenyzésnél, és küzdjenek alázattal, szerezzenek mindenkinek minél több örömet. Csak halkan jegyzem meg, hogy 1-1, ma már politizáló sportolónk sikereiben bizony rengeteg olyan adófizető kőkemény munkájával megkeresett forintjai is benne vannak, akik más - jelenleg ellenzéki - platformon találhatóak.
Sajnos páran remekül ráéreztek az érmek fals hatalmára. Most három hétig a mélyszegénységben élő is talán kicsit elfelejti a mindennapok búját-baját, s úgy érezheti, hogy részese lehet pár, számára tökéletesen ismeretlen sportoló győzelmének. Pedig ettől nem épülnek új iskolák, nem szűnik meg a bűnözés, nem egyenlítődnek ki a bántóan mély társadalmi szakadékok, nem lesz olcsóbb a benzin, nem korog halkabban a gyomor. De sajnos itthon is kezd megvalósulni az NDK-s álom: minél több érmet, minél több egyéni sportágban. Sportág? Iparág. Ez egy kőkemény verseny, ami mára csakis a pénzről szól - nagyhatalmak gazdasági háborúja. Ha az ókori görögök látnák ezt, vajon mire gondolnának? Hova tűnt az olimpia szellemisége, a nemes versengés, a Béke? Mert bizony akkoriban még a hadakozást is szüneteltették.
De nekünk marad ez. Állami ünnepség, kormánydelegáció, a nemesfémek csillogásában magukat ünnepeltető despoták, monumentális tömegrendezvény, skandáló ezrek. Ahogy a rossz emlékű harmincas-ötvenes években. Nem véletlen, hogy legsikeresebb olimpiánk is pont 1952-ben volt, amikor máig a legtöbb éremmel örvendeztette meg a magyar küldöttség a Bölcs Vezetőt. Ugye nem érez senki kínos párhuzamot a mostani és az akkori történések között? És ezért most biztos megkapom a magamét, de amíg Magyarországon csak egy gyermek is van, aki éhezik, addig az én pénzemből ne építsünk stadionokat! Különben is: mennyi állami támogatást kap Magyarországon a béka bizonyos testrésze alatt lévő futball, és mennyit a vívás, úszás, trambulin?
Ezeken most kéretik csöndben elgondolkodni. Jöhetnek a kövek.
Stefánia kisasszony [teuto-nordikus parasztlány] 2012.08.12. 19:20:53
Gajdos Jr. 2012.08.12. 19:44:51
Am egy kategória hurrámagyarozó, két coelho idézet között minden érem percében faszbúkra eredményhirdetéses/céfotós képet megosztó blikkolvasókkal.
2012.08.12. 19:59:20
2012.08.12. 20:32:54
Mi lesz még itt...
2012.08.12. 20:43:33
manfred.blog 2012.08.12. 20:49:26
2012.08.12. 21:02:10
-Persze, de csak akkor, ha ballib kormány alatt jól, illetve a patásorbáni diktatúrában rosszul szereplünk.
Azeroth87 2012.08.12. 21:26:33
Igen, lehet kettő oldalról nézni, vannak sportágak amelyek valóban ezt a határt súrolják (foci), de az ország nagyságát tekintve - ez a mostani is egy nagyon szép teljesítmény, amit az olimpián elértünk.
Igazi magyarok vagyunk, amikor büszkének kellene lennünk és örülnünk az elért eredményre is csak anyázunk.
Mala Suerte 2012.08.12. 21:26:59
Urban Gorilla · http://urbangorilla.blog.hu/ 2012.08.12. 21:38:07
vitaygeorgina 2012.08.12. 22:02:50
Nem tudom, ki idegesít jobban: a posztbeli "józan", akit nem vakítanak el az eredmények, és remekül látja a mai sportélet hiányosságait, vagy a "fellángoló szurkoló", mint a legtöbb facebook ismerősöm, akik az elmúlt négy évben egy fikarcnyi érdeklődést nem mutattak semmilyen sport iránt, és most hirtelen élszurkolók lettek, és fél percenként tetszik nekik valamilyen olimpiai kép, és minden mozzanatot megosztanak.
2012.08.12. 22:47:36
Urban Gorilla · http://urbangorilla.blog.hu/ 2012.08.12. 23:50:29
combo hadnagy 2012.08.13. 00:02:25
Most nézz rá a Gyuszira, ott ujjong, mint egy óvodás. Szerintem ez most hallott először Berki Krisztiánról, és nem is keményvonalas lólengés-rajongó, csak megjátssza. Ajj, és még nem is ért hozzá, szánalmas. Én bezzeg serdülőkora óta követem Krisztián felívelő sportolói karrierjét a Nemzeti Sportban, már négy éve is jól szerepelt Pekingben. (Ja, nem. Te, várjál, hogy is van?) Hogy jön Gyuszi ahhoz, hogy örüljön az aranynak?! Mindig ez van, a proli csak kihasználja a sportot, nem adja meg a sportolónak és a sportágnak a kellő tiszteletet, csak a saját sivár életében tátongó űrt próbálja betölteni holmi látszatörömökkel. Vagy még rosszabb esetben a sporteseményeket csupán a közösség miatt (haverok, bulák) nézi.
De ez van, az átlagmagyar már csak ilyen primitív, büszke a Nobel-díjasainkra is, de például Hevesy György munkásságáról egy kukkot sem tud.
dzsingiszkán1227 2012.08.13. 04:06:11
Mi vagyunk a sportnemzet? A 10 éven aluli gyerekek háromnegyedének van gerincferdülése! Van egy millió alkoholbeteg, van jó 3 millió dohányosunk (többségük láncdohányos és közülük a cigi miatt évente többen halnak meg, mint ahány magyar katona 1848/49-ben meghalt), lakosság közel fele (egyes orvosok szerint 60%-a) túlsúlyos, 2006-ban félmillió cukorbeteg felnőtt élt az országban, de sajnos egyre több gyerek is az. A szív-és érrendszeri betegségek (amiket köztudottan sokszor meg lehet egészséges életmóddal előzni) jó 60-70 ezer embert tesznek évente sírba - ez kicsit több, mint Eger lakossága. Népbetegség a depresszió. Hasonlítsunk össze egy átlag magyar ötven-ötvenöt évest, amikor felszáll a villamosra (65-nek néz ki, sántít, sugárzik belőle a fizikai és lelki fájdalom, az életuntság stb.) mondjuk egy osztrákkal. Engem kurvára nem vigasztal, hogy a bolgároknál vagy Albániában még ettől is szarabb a helyzet. Nagy sportnemzetnek állítjuk be magunkat, akiknek csak az aranyérem számít igazán (és ezt sajnos a sportolóinkba is beleneveljük, máshol meg egy bronzérmet vagy egy pontszerző helyet is úgy ünnepelnek, mintha arany lenne). Közben meg ez a helyzet. Utánpótlás? " Már serdülő szinten is csak az kerülhet be a kezdőcsapatba, akinek anyuka-apuka csúsztatja az edzőnek a borítékot." Sajnos ezzel egyet kell, hogy értsek... Meg hát amúgy is, a mai 10 évesek nagyja issza az energiaitalt, 12-13 évesen már bagóznak, 15 évesen már vedel... És akkor bele sem megyek a partidrogokba. Ülnek a gép előtt és kész. Néha lejárok edzeni egy sportpályára, futás, felhúzások, de semmi extra és a 12-14 évesek úgy néznek rám, mint Herkulesre, pedig bakker valahol itt kéne, hogy kezdődjön az átlag fizikum...
Most nem azt mondom, hogy soha ne igyunk alkoholt, mert például a barna sört kifejezetten szeretem, meg mindenki legyen vega sportőrült, de úgy általában egészségesebben kéne élni. És engem ez az álszent magatartás zavar. Mert hát mi vagyunk a sportnemzet... Ja csak szép lassan elrohadunk...
Én nagyon büszke vagyok az olimpikonokra, de sokkal inkább a széles tömegek egészségét kéne javítani, a tömegsportra áldozni a pénzt!
2012.08.13. 07:30:09
www.origo.hu/itthon/20100402-eus-kutatas-nem-szeretnek-sportolni-a-magyarok.html
Persze tudom én, hogy a jó példa ragadós és igenis sokkal többen kezdenek sportolni egy-egy sikeres olimpiai szereplés után, közvetlen kapcsolat van - még ha valami nemzetáruló, judeo-bolsevik firkász mást is állítana - az élsport sikeressége és a tömegsport között. Meg vagyok győződve arról, hogy már holnaptól gyermekek, felnőttek és idősek tömegei rohannak kalapácsot vetni, lólengeni, vívni, stb., már csak azért is, mert az átlag magyar település fejlett sportinfrasturktúrája (elgazosodott, kiégett _fodbalpálya_, jó esetben lepukkant tornaterem az általános iskolában) ezt lehetővé is teszi.
Styxx 2012.08.13. 08:30:08
onlame 2012.08.13. 08:44:29
Magyarországon ma rohadék az a sportoló, aki azt meri mondani, hogy "Isten segítette", vagy hogy a világon élő összes magyarnak nyerte az érmét.
Egy dologban egyetértek: a magyar sport nincs jó helyzetben, és a MINDENKORI magyar kormány a felelős.
Viszont az látszik, hogy Modor Tibinek valójában az fáj (hiába tagadná), hogy éppen nem okolhatja a kormányt és vityát olimpiai kudarc híján, inkább előveszi a nüanszokat. Én azokra a nüanszokra emlékszem inkább, amik miatt érem úszott el. Iyenből több volt...
Nem várja el senki, hogy boldogabbá tegye a magyar siker a magadfajtákat, de mások örömét megkérdőjelezni szerintem gyalázatos dolog.
Tisztán látszik, hogy nem ért a sporthoz, de beszél róla. És a sportolókat próbálja oltogatni, hogy "nem az eszükért szeretjük őket", meg "maradjon a sportnál".
Tibikém! Maradtál volna annál, amihez értesz. Ha van ilyen...
Urban Gorilla · http://urbangorilla.blog.hu/ 2012.08.13. 08:47:31
"Modor Tibinek valójában az fáj (hiába tagadná), hogy éppen nem okolhatja a kormányt és vityát olimpiai kudarc híján, inkább előveszi a nüanszokat. "
BÁHÁHÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ BRÜHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH MUHÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁHÁÁÁÁÁÁ
Néma Bob · http://kriptid.blog.hu/ 2012.08.13. 09:28:14
Mert a magyar bűnös nép, végigtomboltuk Európát, mi indítottuk el a milliók életéért felelős örökösödési háborúkat a középkorban.
A magyarságnak vezekelnie kell...
Addig nem építhetünk új hidakat és utakat, míg nem vezekeltünk. Míg nem törlesztettünk a világ népei felé. A németek megtették...
A múlt bűnei nem évülhetnek el, örökké emlékeztetni kell ezt a népet erre...
Az angol, a francia és a többi, már Európában élő nép pedig nagytestvér módjára megnyesi szárnyainkat, hogy szerényen tekintsünk a jövőbe.
Rajszler János
A Kozmopolita közlöny főszerkesztőjének gratuláló levele az olimpikonoknak.
ratman_ (törölt) 2012.08.13. 09:44:11
hogyne,persze,igazad van! 2012.08.13. 09:45:11
A posztolo jo nagy barom.A zelsportban ,pl az uszasban az elso es a hatodik kozott van kb fel mp.
Mire szamitottal bunko?Igen,nyuanszok,tized milimeterek,szazad masodpercek szamitanak,dontenek elso,es utolso helyrol.
Miert nem arrol frocsogsz,te szarszemet,hogy 200 orszagbola 9.-ik ek lettunk.Az hatalmas szegyen am,mi?
onlame 2012.08.13. 09:45:48
"Mondjuk ki: Peking óta jottányit sem léptünk előre."
Amikor 21. helyen voltunk, most pedig a 9-en, és nézz rá az első 8-ra.
"apró nüanszokon múlt a legtöbb érmünk"
A sportban nincs ha. A történelemben sincs. A való világban sincs.
"ismét erőre kapott a magyarkodás, a felesleges, mellverő nacionalizmus"
A nemzeti büszkeség nem felesleges és nem nacionalizmus. Amikor liberális, jobbos és balos barátaim önfeledten tudják lájkolni egymás örömposztjait, végre nem vitatkoznak, hanem együtt örülnek... tényleg... mocskos náci mind bazmeg. A verseny arról szól, hogy örülünk, ha jobbak vagyunk mint mások.
"És persze megint megjelentek a politikusok, akik mások sikerére azonnal rátelepszenek, megpróbálják kisajátítani."
Az ország vezetőinek (akármennyire is fájhat hogy éppen kik ezek) igenis dolga az is, hogy elismerően nyilatkozzanak, ha erre okot adnak sportolóink, tudósaink, stb. Az lenne a gáz, ha nem ismernék el a jó teljesítményt.
"Hogy érezheti magáénak ezek után bárki Gyurta aranyérmét, aki nem tartja magát az állítólagos és rossz felhangú 15 milliónyi magyar közé tartozónak?"
Sehogy. Az örüljön a német érmeknek. Vagy ne kommentálja az olimpiai eredményeket. Az magyar, aki annak érzi, vallja magát. Származásától függetlenül.
Hogyan kötelezte el magát Gyurta bármilyen csoportosulás mellett??? Idióták.
"Pedig ettől nem épülnek új iskolák, nem szűnik meg a bűnözés, nem egyenlítődnek ki a bántóan mély társadalmi szakadékok, nem lesz olcsóbb a benzin, nem korog halkabban a gyomor."
De mégis milyen jó, amikor a szürke hétköznapok között tudunk más sikereinek is örülni, és nem azon dolgozunk, hogy dögöljön meg a szomszéd tehene is.
A poszt-toló lekicsinyli az eredményt, ami igenis jó eredmény. És miért is? Mert nehogy már bármi is jó legyen, ami magyar, ami összefogásra ösztönöz? Aki sportol, azt ne motiválja nemzeti önérdek, kussoljon és örüljön, hogy sportolhat... hülye ez?
klacus 2012.08.13. 09:45:49
A többi meg azért gáz, mert ezt az Olimpia előtt is megírhatta volna, és pont azokat bántja akik a sportolók nagysága miatt próbálnak egy kicsit a napi nyomorból örömködni Így a nyuszi és sapka esete forog fent. Egyszóval a szokásos unintelligens rosszindulat süt a következtetések mögül. A gonoszság ugyanis szükségszerűen tartalmaz intelligens megnyilvánulást is, ez meg nem az, vagyis szimpla primitív, nettó rosszindulat.
Pascal · http://torzskocsma.blog.hu/ 2012.08.13. 09:52:05
dotoho.blog.hu/2012/08/11/biszbasz_es_en
jut az eszembe - amihez, mégiscsak kapcsolódsz valahol (aki nem olvasná, elvileg azzal indult volna, hogy magyarok és szlovákok, szurkoljunk egymásnak)
"Erőre kapott a magyarkodás, a felesleges, mellverő nacionalizmus, a más nemzetek - különös tekintettel a szomszédok - kigúnyolása"
Oda lehet ugyan képzelni mindent de ugyan már ilyet ki hol látott az olimpia kapcsán ??? Nézzétek meg az írásokat vak elfogultság nélkül, ugyan már melyik nacionalizmus a szembetűnőbb ?
doggfather · http://dogg-n-roll.blog.hu/ 2012.08.13. 09:55:08
miért?
mindenben igazad van.
Urban Gorilla · http://urbangorilla.blog.hu/ 2012.08.13. 09:59:05
Olvasva a kommentek egy részét, beleértve a Tiédet is, az egész világ elveszti létének bizonyosságát.
blur7 2012.08.13. 10:00:31
Balt 2012.08.13. 10:01:21
"Hogy érezheti magáénak ezek után bárki Gyurta aranyérmét, aki nem tartja magát az állítólagos és rossz felhangú 15 milliónyi magyar közé tartozónak?"
Ez kész, komolyan mondom, gyűjteni fogom azokat a nickeket, akik (viccen kívül) így nyilatkoznak. :))
Lásd a "2ősmérce" :) blogot: igazi SZDSZ-es attitűd.
infiel 2012.08.13. 10:09:51
Ritchard Börtön 2012.08.13. 10:12:03
Nem tudom, mit szórakozol ezen az egészen, és miért fáj neked az, hogy léteznek még olyan emberek, akiknek a veleszületett moralitása fennakad egy ilyen ünneprontó cikken. Én tegnap az olimpia záróünnepségét néztem önfeledten, és utána elolvastam ezt az írást. Élni nem volt kedvem, mert akkor tudatosult bennem, hogy országunkban, - amit pártállástól függetlenül - annyira szeretünk, létezik olyan ember, létezik olyan gondolkodásmód, ami az utóbbi szörnyű évek talán legszebb időszakát képes ilyen aljas módon, ennyire negatívan és ennyire gonoszul telepiszkítani. Az olimpia lényege az inkuzívitás, a befogadás, ahol mindenki elfelejt minden intrikát, ahol nem számít, ki jött egy éhező szegény országból, és ki a legnagyobb jóléti társadalmakból, mert csak egy számít: A medence, a pálya, a ring és az emberi teljesítmény. Itt nincsenek különbségek, nincs fekete és fehér, csak öröm, izgalom, játék. És én azt gondolom, hogy a megkeseredett magyar társadalomnak ilyenkor megadatik pár hét, hogy résztvehessen egy ilyen eseményen, és akik egymást bírálják, azok most együtt örülnek vagy együtt sírnak a magyar vesenyzőkkel. Ilyenkor minden egészséges lelkületű emberben előjön a nemzeti büszkeség, mikor egy világ áll vigyázba a nemzeti Hímnuszunkra.
Miért kellenek az ilyen írások? Miért kell szennyvízzel nyakonönteni egy ünneplőbe öltözött nemzetet? Nincs elég büdős enélkül is? Nincs elég ellenségeskedés? Nincs elég gyűlölködés?
Az én gyermekkorom legszebb emlékei, mikor szüleimmel, nagyszüleimmel néztük az olimpiát, hallgattuk a legendás kommentátorokat a fekete-fehér TV ben. Olyankor valami sajátos atmoszféra szállta meg a családot.
Hogy nem jó a magyar sport, nem jók a körülmények, és nem támogatják? Talán igaz... DE! Pont ezért hatalmas dicsőség ez a teljesítmény!!!
Ezen gondolkozz el picit csendben...
diplomassenki 2012.08.13. 10:19:30
Amikor az úszótanfolyamon az oktató megmondja, hogy sok gyereknek lenne innen helye az uszodában, de dopping nélkül esélytelen!
Amikor olyan havi kiadásokkal sokkolják a szülőket, amibe szitne belerokkannak, pedig még nem is igazolt játékos a gyerek, "csak" a kiscsapatban van.
A felszerelés annyi pénzbe kerül, hogy komolyan elgondolkodik az ember. Sportoljon a gyerek?
Amikor mutyi alapon dől el az edzőteremben, kinek a gyereke hol folytathatja függetlenül attól tehetséges-e vagy sem.
Beszélhetnek itt támogatásról.
Ezen az olimpián sem azok értek el igazán kimagasló eredményt, akik tele voltak tömve (Berki, Szilágyi, Pars, judosok).
Oda nem tömik a pénzt.
Arról nem is beszélve, hogy az edzők hogyan alázzák már 7-8 évesen a gyerekeket.
Nekünk 3 gyermekünk van, most kellene eldöntetni, hogy menjenek-e komolyan sportolni? De mit? Hol? Mennyiért.
Baráti körben számos sztorit hallottam, illetve nővérem lányainál tapasztaltam a fent leírtakat.
Most lehet szórni a fruttit a népnek! Sokan be is kajálják. A problémát meg a szőnyeg alá söpörni.
Igazából nem is kellen olyan iszonyatosan nagy pénz ahhoz, hogy sportoljanak a gyerekek, csak nem kellene őket már az elején elriasztani!
Balt 2012.08.13. 10:20:26
"Néhány"-at utólag szúrtam be, helyes szórend: 2,1,3,4
@Űrlény Lajos: :)) Ez is adekvát. Igazi stílusparódia komment szinten.
"hallgassa a Klubrádiót MOST" Telitalálat! :)))
Urban Gorilla · http://urbangorilla.blog.hu/ 2012.08.13. 10:24:24
Sváb 2012.08.13. 10:35:41
johevi 2012.08.13. 10:36:38
Toronyugrók alig tudnak edzeni, mert nincs olyan medence aminek kívánt mélysége van, az öttusások meg nonszensz igényekkel vannak: 5 különböző sportághoz kérnek edzőlehetőséget.
Ha nem lennének a vizisportágak mennénk a levesbe, néhány kitartó edző, szakvezető tartja életben az egész magyar sportot, mi meg azt hisszük minden rendben.
korrektember 2012.08.13. 10:38:06
Kérdezte is valaki, hogy akkor most több lett az én havi fizetésem? Nem? Akkor meg mit örvendezek itt?
Tényleg. Tényleg?
Miért örülünk, mi magyarok, ha egy magyar sportoló olimpiai bajnok lesz? Miért vagyunk rá büszkék? Egyáltalán, mi magyarok miért örülünk ennyire honfitársaink sikereinek?
Ismerek én olyat férfit, aki elvált és már tíz éve nem beszélt a saját lányával. Soha eszébe sem jut. Fiatalon, most nevezték ki a leányt osztályvezetőnek. De ismerősöm nem örül ennek. Bár nem is bánkódik. Nem érdekli. Hát nem lett ettől több a férfiú fizetése, a házát sem újították fel emiatt. Akkor most mi van? Fütyül a lányára. A sajátjára. A lógó csöcsű élettársát jól megduja hártulról, abban még örömét leli. Miért? Hát az kézzel fogható valóság, nem valami értelmetlen idea!
Hát ti hogy vagytok az olipiai bajnokaitokkal? Ja, hogy vár már az élettársatok! OK! Majd válaszoltok utána, ha nagyon el nem fáradtatok!
Brix 2012.08.13. 10:39:19
Lehet hogy erőn felül is költünk, de az emeberknek nincs sok öröme az életben, csak az a néhány perc amit megélnek a győző sportolókkal együtt. A 8 arany , egy ilyen rossz demográfia viszonyokkal bíró , lecsúszó országnak vilgágszenzáció. Az 1,2 milliárdos Indiának egy aranya sem volt, vagy a szomszédeos Ausztriának
klacus 2012.08.13. 10:41:13
nem csinálja rosszul évi 250 - 300 e. mire minden megvan. /felszerelés, tagdíjak, táborok, versenyek/
Az egyik lányom úszik, az a fele, most még.
A Legkisebb Judózik egy éve, kb 70-ből megvan.
diplomassenki 2012.08.13. 10:41:18
nagyon sok felemelő pillanata volt az Olimpának.
Igen, igazad van, ünneprontás most bármi mást mondani, de mindig ez van. Csak elodázás, a szembenézés helyett (pártállástól függetlenül írom ezt.)
Én büszke voltam/vagyok azokra, akik igazi példaértékű emberekként viselkedtek, nyilatkoztak.
És köynörgöm, ne kezdjük el Kemény Dénest bántni. Elüldözik és majd külföldön a magyar csapat ellen visz mennybe másik országot.
Most 5. hely! Na és, a szerbek most sem játszottak döntőt! Ez a sport. Olyan szép volt a spanyolokkal játszott helyosztó végén nézni, ahogyan beszélgatve úszik ki magyar és spanyol. Nevetnek, kacsintanak, mert a lefújás után ők ismét barátok.
Én csak Cseh Laci miatt szégyenlem kicsit magam, mert megint volt kifogás miért nem sikerült, pedig sok éve a legsztároltabb úszónk, aki már a családi házának építését is le tudta vezényelni. Nem irígylem, csak mások szerényen dolgoztak és hozták z eredményt. Biztosan Ő is, csak valahogy sehogy nem jön össze. Most a sportorvosok tehetnek róla ....
No comment.
Dr.Rekettyés László 2012.08.13. 10:43:09
"ha a norvég srác életben marad, akkor tán még ennyi éremnek se örülhetnénk."
Na ezt nem kellett volna leírni. Dale Oen a 100 mell ura volt, ahol nem is lett érmünk. Ezt leszámítva is ez egy nagyon rosszul sikerült félmondat.
Balt 2012.08.13. 10:43:10
Vagyis: invertáld, negáld, és meglátod, ez fricska a hasonló stílusban jelentkező fanyalgóknak. (Akiknek mondjuk mára, az éremtáblát látva kicsit beszáradt a vitriolos kalamárisuk...)
@diplomassenki: pl.: "A dzsúdónak jót tett, hogy 1999 január elsejétől az akkori sportminisztérium kiemelt sportággá emelte. A hatvanmilliós támogatásból programok indultak, és a sportágban annyi pénzből ilyen látványosan lehet építkezni."
sportgeza.hu/2012/london/cikkek/magyarorszag_visszatert_a_nagyhatalmakhoz
@johevi: Ugyaninnen: "A Gyurta-stáb készítette fel viszont Risztov Évát is, vagyis ez a műhely szerepelt a legjobban. Risztov akaratereje példaértékű, a debreceni szerepvállalás is. Ha egy város egy versenyző mellé áll, abból ilyen eredmények jöhetnek ki." Én egyébként többször láttam miniriportot Risztov Évával a köztévén, ott is elmondta, amit az olimpiai győzelme után: Debrecenben igazi otthonra talált, úgy érzi, ezek a lelki tényezők fontosak a sikeres felkészüléshez.
baloo784 2012.08.13. 10:47:39
Az írás nagyjából fedi a valóságot. Respekt a bátorságért.
Ezzel együtt jegyzem meg, hogy Szilágyi Áron néhány milliméterrel odébb csapása a sport szerves része, ez már csak egy ilyen dolog. Éppen olyan, mint amikor a lemezvágóval dolgozó szaki néhány milliméterrel odébb tolja az ujját, és akkor mehet azt visszavarratni - jó esetben - a kórházba, vagy örök életére egy hibás mozdulat következményeit viseli magán. A sport, mint maga az élet arra tanít, hogy a megfelelő időben, a megfelelő helyen a legjobbat cselekedjük. Szilágyi Áronnak ez történetesen 2012. július 29-én, Londonban az olimpián sikerült.
Továbbá Gyurta esetében arról írni, hogy ha a norvég nem hal meg, akkor a magyar nem lesz olimpiai bajnok, minimum ordas csúsztatás. Egyrészt Alexander Dale Oen 100 méteres mellúszásban volt világbajnok tavaly, ami ugye nem az a szám, amelyben a mi fiunk bajnok lett. Másfelől Gyurta világcsúccsal győzött. Vagyis amióta a modern kori olimpiákon (és egyéb hivatalos versenyeken) stopperórával mérik a 200 méteres mellúszók időeredményét, még soha senki nem volt olyan gyors, mint Gyurta Dániel.
Berki vitán felül káprázatos gyakorlatot mutatott be, megérdemelten lett bajnok. A kérdés az volt, hogy az angol sráccal együtt áll-e föl a dobogó tetejére, vagy sem. Meglátásom szerint a bírók korrektségét mutatja, hogy a valóban elegánsabb gyakorlatot bemutató sportoló nyert, még a fergetegesen buzdító hazai közönség előtt versenyző brit előtt is.
Tisztelettel:
Marik Balázs
Romboljuk le a modern világot... (törölt) · http://www.youtube.com/watch?v=9vq63q45qfk 2012.08.13. 10:50:26
Naxalite 2012.08.13. 10:51:19
"Hogy érezheti magáénak ezek után bárki Gyurta aranyérmét, aki nem tartja magát az állítólagos és rossz felhangú 15 milliónyi magyar közé tartozónak? Bizony, sajnos sportolóinkat sosem az eszükért szerettük."
Ez lesüt az írásodból hogy te nem érzed magad aközé a 15 millió közé tartozónak, akkor minek is foglalkozol ennek a 15 millió magyarnak az örömével, bajával?
korrektember 2012.08.13. 10:55:36
Nézzük csak az alábbi linken a táblázatot.
hu.wikipedia.org/wiki/Az_olimpiai_j%C3%A1t%C3%A9kok_%C3%A9remt%C3%A1bl%C3%A1zata
Izrael 14 olimpián vett részt, ezalatt sikerült 1 arany, 1 ezüst és 5 bronz érem. Az izraeli sport helyzete viszont rózsás.
Végülis...
efes · http://efesasanisimasa.wordpress.com/ 2012.08.13. 10:57:14
2012.08.13. 10:58:39
Sonny: Mickey Mantle? That's what you're upset about? Mantle makes $100,000 a year. How much does your father make? If your dad ever can't pay the rent and needs money, go ask Mickey Mantle. See what happens. Mickey Mantle don't care about you. Why care about him?
Calogero: [narrating] After that, I never felt the same way about the Yankees.
(A Bronx tale)
Dr.Rekettyés László 2012.08.13. 11:00:56
rockjano 2012.08.13. 11:03:42
"Bizony, sajnos sportolóinkat sosem az eszükért szerettük"
Ez kemény de sajnos igaz... legalábbis többségében, de mondjuk a kijelentés elnézhető egy ilyen fiatal embertől...
"Amondó vagyok, hogy egy sportoló, egy újságíró vagy egy művész soha, de soha ne nyilvánítson véleményt semmilyen politikai csoportosulás mellett."
Ezzel nem értek egyet tegye ha akarja lelke rajta csak utána viselje a következményeket, és akkor is ha friss olimpiai bajnok...
"de amíg Magyarországon csak egy gyermek is van, aki éhezik, addig az én pénzemből ne építsünk stadionokat" ... igen ez nehéz kérdés. Olyan soha nem lesz hogy senki ne éhezzen. sportot meg tényleg valamennyire támogatni kell, csak nem mindegy hogy hogy. A futball támogatás ilyen mértéke tényleg irreális és bicskanyitogató miközben más sokkal olcsóbb sportágakban sokkal jobbak vagyunk...
Ne higgye senki hogy ez a tényleg kiváló szereplés valamit is magold az egyre súlyosodó problémáink közül...
SvenH. (törölt) 2012.08.13. 11:04:42
en amugy adtam volna a gyuronak es az edzonek is aranyat hiszen megerdemlik!!!
a csaapt gyúrója pl. tobbet tett az olimpiai aranyert mint egynemely vivo, elvegre a fociban tenyleg komoly verseny van, mig a 4 evenkent latott "sikersportagakban" meg komoly versenges hogy lenne? mert 4 evente par tizpercet elkardoznak... ugyan mar...
Cerberus üvölt Viktor fülébe 2012.08.13. 11:05:14
don brada · http://www.sajatwebsite.hu/ 2012.08.13. 11:05:35
Igazad van, nüanszokon múlt az a 8 aranyérem. Ezek olyan nüanszok, amit te meg én sosem teszünk meg. Segítek:
- napi 12-14 óra edzés heti 6 nap 4 évig
- tudatos felkészülés, minden egyebet félretéve (értsd: párkapcsolat, bulizás ilyesmik)
- kitartás, akarat, koncentráció
- tökéletes formaidőzítés
stb.stb.
Hát igen. Ha Briant vagy Karabatic dobásai csak néhány centivel mentek volna mellé, usa vagy franciaország nem lenne bajnok. Ha Bolt megbotlik, nem lenne a leggyorsabb. Ha Phelps keze rövidebb, Lochte nyeri a 200-at.
Nagy dolog. Bárki utánuk tudja csinálni.
Legközelebb gondolkodj, mielőtt súlyos kilóbájtokkal terheled meg a világhálót.
barata 2012.08.13. 11:05:52
De. Néztétek az éremtáblázatot? Csendben, magamnak muszáj volt feltennem a kérdést: tényleg itt a helyünk? Tényleg ennyit kell áldozni sportolónak, családnak, köznek ahhoz, hogy néhány pillanatig elfelejthessük minden bajunkat? Nem luxus ez egy kicsit? Cirkuszt és kenyeret. Ha már kenyér nincs, legalább csinálunk néhány sztárt, akit lehet mutogatni, lehet jó sok reklám pénzt beszedni. Nem merem hangosan mondani ezeket a gondolatokat, nem is a nyeréssel, az eszmével, az élsporttal van bajom, hanem az arányokkal. És igen, hadd legyek kicsit demagóg: legyen mindennap testnevelés óra az iskolában, ehhez viszont legyen tornaterem - és beérjük néhány aranyéremmel és himnusszal kevesebbel is.
awolf · http://awolf.hu 2012.08.13. 11:08:53
És egyébként is, aki ilyet leír:
"...Ha az egyik asszónál csak pár milliméterrel arrébb csap Szilágyi, ha Berkit nem segíti a bírók jóindulata, ha a norvég srác életben marad, akkor tán még ennyi éremnek se örülhetnénk...", az életében soha nem sportolt - fingja sincs a sportról és a betett teljesítményekről... Szégyen!
2012.08.13. 11:09:09
Pascal · http://torzskocsma.blog.hu/ 2012.08.13. 11:11:51
(szerintem picit szomorú, hogy sajna van nem egy és nem kettő akik komolyan is gondolják)
Ritchard Börtön 2012.08.13. 11:11:53
Igen, erről beszélek... Nem tud olyan nagyszerű dolog történni, hogy a magyar ne tudná elrontani, vagy ne kezdene végeláthatatlan elégedetlenkedésbe. És, ami mégrosszabb, csak egy apró megjegyzést tesz, és az emberben egy világ omlik össze.
@Sváb:
Az neked a szatíra, hogy nem ismerjük el a kimagasló sportteljesítményt? Mióta vicces dolog ez? A szatírán jót nevet az ember, de nekem ettől sírni lett volna kedvem. Az igazi szatíra az, hogy semminek nem tudunk örülni, a saját sikereinknek sem. Ott a vége a dalnak... Ennyi.
szellemkor 2012.08.13. 11:14:14
- Magyar olimpikonok: testnevelés 5*
- Modorosblog kommentelők: (a bennszülötteket leszámítva) szövegértés: elégtelen.
korrektember 2012.08.13. 11:14:17
A sokkal szélesebb rétegeket kiszolgáló tömegsport sokkal többe kerül, mint a versenysport.
A tömegsport ott lehet fejlett, ahol sok pénz van, erős a gazdaság, a technológiai fejlettség magas. Az nagyon jó, ha egy országban nagyon sok uszoda működik és reggelente bárki betérhet egy kellemes úszkálásra, magánedzésre, mert a versenyzők, a klubok nem foglalják le a pályákat. De az uszoda rengetegbe kerül, meg sokba kerül a focipálya, a tornaterem, a csónakház, stb. És ha van is, lehet, hogy hiába. Lásd a budaörsi új uszodát. Alig néhány ember használja. Mert drága a belépő. Mert nincs idő, dolgozni kell. Vagy csak éppen nincs meg a sportolás általános kultúrája, igénye.
De azért a show műsorokat is szeretjük. Fanyalgunk, hogy nálunk nincsenek Barcelona szintű focicsapatok. Mi uygan nem nézünk Videotont! Egy MU-t, azt igen, az Eurosporton, vagy a Milánt. Mert Milán szurkolónak lenni az menő! Versenysport! Igen, a jó az kell, különösen, ha nem magyar!
De egy Gyurta, vagy egy Berki! Azon csak fanyalog egy tőröl metszett liberál szocialista!
Az a baj ezekkel az olimpikonokkal, hogy van hozzájuk tapadva egy undorító jelző: MAGYAR.
Ha csak ezt a szót lehetne valahogy negligálni az olimpából, mindjárt nem lenne semmi probléma.
Na dolgozzunk ezen még egy kicsit!
Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2012.08.13. 11:15:09
Apró szépséghiba, hogy nem "MI", hanem az adott sportoló jobb, mint az ellenfelei. (Pontosabban ott és akkor jobban teljesített.)
Cerberus üvölt Viktor fülébe 2012.08.13. 11:20:33
Bár a téli olimpiákon általában az első ötben vannak olyan sportágakban, ahol kizárt a dopping, és egy átlag osztrák jó tíz évvel tovább él és 15 évvel tovább egészséges, mint egy magyar.
Ausztria egyébként a hétköznapok szintjén érezhetően szociális (mondhatni szocialista) állam. A húgom kislánya lényegében ingyen (pár euróért) járhat úszóedzésre, mosolyognak a német edzőnők (osztráknak túl alacsony a bér), nincs kínzás, nincs hangos szó, nincs kispohárnyi "vitamin", nincs szelekció, aki közepesen jó, az is járhat. Hiszen az uszoda közpénzből épült. Nem a sportolók anyukái-apukái dobták rá össze a lét.
És persze nincs olimpiai aranyérem úszásban. Mert az tisztességes módszerekkel nem nagyon jöhet össze.
Borzalmas ország.
Ritchard Börtön 2012.08.13. 11:27:56
Ja és ne felejtsd el. Régen rossz, mikor magyarázni kell a viccet. A bizonyítvány magyarázása már a Tanár Úr kérem!-ben sem jött be.
Pascal · http://torzskocsma.blog.hu/ 2012.08.13. 11:33:25
2012.08.13. 11:33:33
Nagyjából így, ennyiben lehet értékelni.
diplomassenki 2012.08.13. 11:35:45
az enyémek (3) úszni járnak, havi 30, ezen felül a parkolási díj amit kifizetek, felszerelés ehhez képest jelentéktelen.
Iskolában van ingyen szakkör, illetve havi 3000,-Ft kosárszakkör.
Azt mondta a szakkör vezetője, hogy a nagynak biztosan lenne hozzá érzéke, de nem tudja hová vigyem, mert megalázzák a gyerekeket.
Lenne érzéke a teniszhez (edző monta), na azt nem tudjuk finanszírozni, meg szeretnénk, ha agyra is gyúrnának.
Régen járhatott mindenki sportolni, aki nem fektetett komoly munkát, az nem járt versenyekre, vagy "csak" osztályosokra.
Én heti 5 napon edzettem, hétvégén versenyek, sokszor hét közben is csapatbajnokik. Jó tanuló voltam, de hamar fel is fogtam, hogy mire megy ki a játék és abbahagytam. Utána olyanok lettek válogatottak, akiket vertem, vagy legalábbis ki-ki meccseket játszottunk. Ott volt kapcsolat.
Az én gyermekeim 3 éves koruk óta úsznak és nem betegek!
Inább a havi edzésdíj, mint gyógyszer.
Jó lenne, ha az állam pl. ezt is figyelembe venné, mondjuk adózáskor.
Naxalite 2012.08.13. 11:35:59
Érdekelne, hogy ugyan miért baj, ha hangsúlyozva van hogy a határon túli magyarok is vele vannak, vele örülnek?
NagyH · http://katpol.blog.hu 2012.08.13. 11:40:11
Szinte szóról szóra:D
marcipán2 2012.08.13. 11:46:50
szellemkor 2012.08.13. 11:47:09
Pascal · http://torzskocsma.blog.hu/ 2012.08.13. 11:52:24
(egyedül a "szövegértés: elégtelen" kommentárod inadekvált).
Naxalite 2012.08.13. 11:53:17
"Ez kemény de sajnos igaz... legalábbis többségében, de mondjuk a kijelentés elnézhető egy ilyen fiatal embertől..."
Mi az hogy elnézhető? :))) Ti tényleg ennyire betegek vagytok? Jószerével úgy reagáltok erre az egészre mintha anyázott volna. "Elnézhető." Tényleg, hölgyek urak, mindenki nyugodjon meg, Gyurta Dani ugyan magyar, és szót emelt MINDEN magyarért, de nézzük el neki, fiatalság, bolondság, majd kinövi, nem? :))
dino vercotti · http://bianconeri.blog.nepsport.hu/ 2012.08.13. 11:54:08
Ritchard Börtön 2012.08.13. 11:56:31
Nem igazán értem. A modorosság egy negatív tulajdonság, és semmiképpen nem a vicc kategória. Én ezen a látásmódon nem tudok nevetni, mert elszomorít.
rockjano 2012.08.13. 11:59:27
Mondhatta volna hogy minden magyarnak. Azzal semmi gond nem lett volna...
Urban Gorilla · http://urbangorilla.blog.hu/ 2012.08.13. 11:59:48
Szánalom... A kommenteken nagyobbakat röhögök, mint a poszton, ahogy az lenni szokott. Az olyanok, mint Börtön kolléga a világból ki tudnak kergetni azzal, hogy nemcsak a blogot nem értik, a humorát nem értik, hanem érzem rajtuk, hogy kinéznek az ablakon, és egy végtelen sekélyes világot látnak.
kzoltana 2012.08.13. 12:07:26
www.vagy.hu/tartalom/cikk/2785_usain_bolt_debrecenben_kezdte
miskolc 2012.08.13. 12:11:39
Index - ugyelet@mail.index.hu
2012. augusztus 13., hétfő 10:32
|
Tumblr Email
Az osztrák olimpikonok rendkívül gyenge szereplése miatt bosszankodó [1] osztrák védelmi és sportminiszter „közelebbről is szeretné szemügyre venni" a magyar sportfinanszírozást és a sportsikereket. Norbert Darabos még az idén törvénybe akarja foglalni, hogy csak a népszerű olimpiai sportokat támogassa az állam, és valószínűleg ezért akarja vizsgálni a magyar modellt.
Szerinte ezen az átalakuláson múlhat, hogy a riói olimpián hogyan fog szerepelni Ausztria. Darabos úgy véli, országa elsősorban a téli sportokban jeleskedik, de a nyári játékokon is elvárható 4-5 érem megszerzése – mondta el [2] az osztrák Der Standardnak.
A sportminiszter szerint a riói olimpiára új alapot kell teremteni a sportnak, ezért akár Peter Schröcksnadelt, a síszövetség elnökének segítségét is igénybe venné. Schröcksnadel az elképzelés szerint a tehetséges utánpótlás kiválogatásában segédkezne. Darabos beszélt arról is, hogy az utánpótlás-nevelés részeként bevezetné az iskolákban a napi tornaórát, azonban ehhez szüksége van az egészségügyi és az oktatási miniszter támogatására is.
Az olimpián mindössze három uniós ország maradt érem nélkül, Luxemburg, Málta és Ausztria. Elemzők már jóval az olimpia előtt is attól tartottak, hogy az osztrák sportolók nem lesznek képesek érmeket nyerni, de Darabos bizakodó volt. Ausztria idén 21 sportágban 70 versenyzővel képviseltette magát az olimpián. 1964 óta egyszer sem fordult elő, hogy az osztrák sportolók érem nélkül térjenek haza, noha a téli játékokon rendszeresen 10-20 érmet sikerült szerezniük
Naxalite 2012.08.13. 12:14:09
miért, ezzel így mi a gond?
rockjano 2012.08.13. 12:18:44
Ez hibája a jobboldalnak amelyik demagóg módon használja ki a nemzetiségi érzelmeket és a baloldalnak aki ezt hagyja és nem tudja eléggé kifejezni a saját nemzeti érzelmeit.
Kivlov 2012.08.13. 12:21:39
Mert pénz az csak segélyre meg nyugdíjra van, meg persze ingyenes utazgatásra...
balfa 2012.08.13. 12:23:10
Tudom, hogy utolsó, de élen jár a sportban!
Moslékot, hogy alhass, hadd nőjön az alhas,
a lugasba meg odaszart a csodaszarvas.
ratman_ (törölt) 2012.08.13. 12:25:07
Naxalite 2012.08.13. 12:32:21
Elborult világképed lehet, ha szerinted párttól,vagy politika oldaltól függ az hogy kinek milyen nemzeti érzelme vannak, főleg egy ilyen kérdésben.
Jó hogy nem ír a baloldal egy saját himnuszt, hogy azzal fejezzék ki a nemzeti érzelmeiket, esetleg külön baloldali sportolókat küldenek az olimpiára, talán még ez lenne a megoldás nem?
Itt a baloldal sárosságáról egyértelműen beszélhetünk, amiért egy ilyen nyilatkozat után úgy kezelik több blogon is Gyurtát, mintha Jobbikos képviselő lenne.
Püspök utcai gombaszedő · http://valogatott.blog.hu 2012.08.13. 12:33:12
Ritchard Börtön 2012.08.13. 12:33:29
Azért ne sértegessük már egymást! Egyáltalán nem igaz, hogy humorérzék nélkül születtem, jókat szoktam hahotázni, és az ismerőseimet is megnevettetem gyakran, úgyhogy ne állíts ilyen olyan valakiről, akit nem ismersz. Az, hogy sértőnek találom ezt a bejegyzést az országra és az olimpikonokra nézve az nem a humorérzék hiánya, hanem a morális érzék megléte, ami - nagyon úgyfest - sokakból hiányzik. Ha viszont ez humor, akkor rendkívül ízléstelen. Ezzel ugyanúgy nem viccelünk, mint mások tragédiáival. A dicsőség és tragédia nem lehet vicc témája. Maximum olyan körökben, ahol olyannyira modorosak, hogy nincs bennük jómodor...
Csabi. 2012.08.13. 12:36:43
nüanszon múló aranyról beszélni meg max annak van joga, aki a dobogón áll.
hétköznapi emberek az életben nem képzelhetik el a felét sem az élsportolói életmódnak.
rockjano 2012.08.13. 12:36:43
Nem a nemzeti érzelmekben van különbség hanem hogy ki hogy használja ki azt a politikai népszerűség érdekében és ebben a jobboldal nagyon is sáros, a baloldal csak hibás vagy inkább béna. A jobboldal alapvetően demagóg és populista ebben a kérdésben (na jó van azért kivétel)
Aki Gyurtáról mint jobvbikosról ír az persze marhaságot ír arról nem tehetek, ilyetv persze még nem olvastam.
A dolog nem nagy ügy, nem kell túllihegi de nem volt szerencsés az biztos.
Ja meg az államtitkár szereplése az viszont nagyon kínos volt...
Urban Gorilla · http://urbangorilla.blog.hu/ 2012.08.13. 12:37:47
@Ritchard Börtön: Neked meg azt javaslom, hogy nézzél Sass kabarét az ATV-n. Abban biztos megtalálod a júízű, magyar humort.
pástétom 2012.08.13. 12:38:22
Pascal · http://torzskocsma.blog.hu/ 2012.08.13. 12:40:08
A többieknek pedig, az igazán szomorú, hogy egy jobb is született erről azóta, sőt még az ottani kommentek is viccesebbek:
hvg.hu/w/20120813_olimpia?FullComment=true#comments
ratman_ (törölt) 2012.08.13. 12:41:38
maxval, a gondolkodni próbáló birca · http://maxval.co.nr 2012.08.13. 12:42:13
Te túl enyhén tiltakozol a nemzetgyalázó, magyarellenes blog ellen. Gyanús vagy. Szerintem te valami cionista pánszláv dákóromán liberálbolsevik provokátor vagy.
2012.08.13. 12:45:59
"Egy demokratikus állam nem szórja feleslegesen a pénzt erre az olimpiai rongyrázásra. Nyolc aranyat összegürcölni, amikor kilóg a seggünk a gatyából olyan, mint amikor a tipikus magyar panelproli már a távhőt sem tudja fizetni, de azért alufelnit rak a Thalia-jára. Tisztára mint Fehéroroszország meg Észak-Korea, komolyan mondom. A diktatúra már alig leplezi magát. Szemerkél a barna eső... "
A klubrádió pedig mindig telitalálat. Bármikor bekapcsolom, már verném is szét a hangszórót. Tegnap pl. egy kortárs dalművet vagy operát mutattak be. A szerző szellemes és friss témaválasztással a holokausztot dolgozta fel. Néhány perc után az egyik műsorvezető megszólalt: "Fájdalmasan aktuális".
@NagyH: Tóta W már jó ideje véglegesen megbolondult.
@Pascal: A cseszkó kém meg tényleg szimplán egy ellenséges elem ;-)
a rettegett drótos 2012.08.13. 12:49:52
Pascal · http://torzskocsma.blog.hu/ 2012.08.13. 12:58:14
DE. A viccesnek szánt írást magyarázni kell (ha jól tévedek tibi regisztrálta a do tohot miközben a komolynak szánt tótaw mérföldekkel jobb paródia... csoda én se tudom már mi a komoly és hol a görbe tükör ?
pástétom 2012.08.13. 12:59:22
baloo784 2012.08.13. 13:01:58
Leülök, újraolvasom Modor Tibi összest. Akkor én is tagja lehetek a vallási közösségnek? :)))
(Különben ezek után asszem Magyari Péter vagy maga Modor Tibi, vagy az akart lenni, vagy legalábbis annak látszani. De lehet, hogy fordítva.
Végül is - “Játszanak. Megjátsszák azt, hogy nem játszanak. Ha jelét adom, hogy tudom, hogy játszanak, megszegem a szabályokat, és büntetést kapok. El kell játszanom velük a játékukat, hogy nem tudom, hogy tudom, hogy játszunk.”
És akkor még nem is beszéltünk Gerlóczy Mártonról
Pannonymous (törölt) 2012.08.13. 13:05:16
Szebb jövőt!
Je t’aime Mathilde de la Mole 2012.08.13. 13:06:03
2012.08.13. 13:07:50
Balt 2012.08.13. 13:11:31
sportgeza.hu/2012/london/cikkek/vizsgalna_a_magyar_sportfinanszirozast_darabos
Pascal · http://torzskocsma.blog.hu/ 2012.08.13. 13:13:55
de valahogy mégis kötődnek, a blogot tibi hozta létre "pillanatnyilag jó ötletnek látszott" alapon, gondolom.
Kutchek (törölt) 2012.08.13. 13:21:00
Átlag osztrák nem hiszem, hogy lemegy egy fűtetlen terembe edzeni, nem vár hónapokat az edzője a fizetésre.
Mondjuk, ha a focira szánt pénzből még 10 milliárdot "szétszórtak" volna egyéb ágazatokra valszeg kétszer ennyi érmünk is lehetett volna.
audrey hepburn 2012.08.13. 13:26:04
de azért van minek örülni!
Frady Endre · http://fradyendre.blogspot.com/ 2012.08.13. 13:26:42
Tévé fentről tavat mutat,
Ahol mintha sok-sok csibor
Hasítana vízben utat,
Amely forr, mint szüreti bor.
Nem pia ez, Olimpia!
S nem csiborok, amazonok
Úsznak s zúg a „Ria-ria!”
Egyiknek, ki kellőn konok.
Csökönyösen megy és vezet,
S elnökének választaná
Távúszási Szakszervezet
(Hogyha lenne ilyen), naná!
Szpíker szaval: „Szuper e nő,
S vezet bár, mint halrajt hal kan,
Ne vonjunk le messzemenő
Következtetést, csak halkan!”
Bugyog a tó, mintha egy üst,
Vagy pokoli katlan lenne,
Hősnőnk, kinek nem kell ezüst
Mégis bőszen kitart benne.
Ellen jő s ő mintha szólna:
„Arany kell? Ha tudod, vedd el!”
S nemhiába úszik jól ma,
Tönkreveri négy tizeddel.
Parton kacsint: „Szia mama!
Jól telt ez a majd’ két óra?”
S közös könnyeső hull ama
Hűvös angol csodatóra...
illusztrálva:
fradyendre.blogspot.hu/2012/08/risztov-eva-gyozelme.html
:)
dzsingiszkán1227 2012.08.13. 13:30:44
jjtiller · http://bowl.hu/ 2012.08.13. 13:33:04
Balt 2012.08.13. 13:34:52
@NagyH: Hehe, na mondom én, tényleg a legjobb példa a fentire. Nem hittem volna, hogy Tóta W. Orrluk ekkora állat, hogy házhoz jön a pofonért. :))
2012.08.13. 13:36:20
versek.blogter.hu/61765/szabo_lorinc_dsuang_dszi_alma
Ritchard Börtön 2012.08.13. 13:36:26
mikóka kálmán · http://free-mobile-porn.info 2012.08.13. 13:40:01
Bell a Donna 2012.08.13. 13:44:54
A csillár beleremegése (Ferenc), és a többi, finom kis utalás fenomenális.
Az aranyéremért járó (min. húszmilla) vs lélegeztetőgép párhuzam nekem még belefért volna.
Subika 2012.08.13. 14:00:17
"Bizony, sajnos sportolóinkat sosem az eszükért szerettük"
Kedves Modor!
Rúgtál te már életedben éles mérkőzésen labdába? Futtottál már 400 m-t valaha is versenyhelyzetben? Hallottál már egyszer is taktikáról? Voltál már egyszer is olyan helyzetben, hogy elterveztél valamit, aztán nem úgy alakult és menet közben kellett váltanod, kitalálnod vmit, ami az adott helyzetben működhet???
Tudsz róla, hogy nem csak a megfelelő színvonalú Marshall-kereszthez kell ész????
Ebből az egy, kiemelt mondatból úgy tűnik, még soha.
diplomassenki 2012.08.13. 14:00:23
USA-ban aranyérem átszámítva kb. 4-5millió forint.
Pedig kicsit jobban állnak mint mi.
Büszke vagyok a sportolóinkra, de szerintem néhányan közülük durván túl vannak tömve.
Amit most majd a sportolóknak, edzőknek odatólnak, annak töredékéből lehetne tömegsportbázisokat aktiválni.
Nem kell mindenkinek versenyezni, de siralmas a mai gyerekek fizikai állapota, és ezen a mindennapos testnevelés sem segít, mert már most azon agyalnak számos iskolában, hogyan tudják kikerülni.
Kötelező iskolai úszás: havi 4.000,-Ft/gyerek a gombáról, ekcémáról nem is beszélve. Úszni meg nem sokan tanulnak meg, maximum a vizen fennmaradni. Fél tanév/heti 1 oktatás, 1 edző/osztály. Ez a valóság.
Mi szülők szeretnénk testnevelés óra keretében korcsolyát, az iskola meg beintett, pedig fizetnénk (az is kb. havi 4/gyerek), és még segítenénk a kísérésben is. Ezzel pedig megoldódna egy napra a tesi óra.
Másik napra szeretnénk társastáncot, erre még nem kaptunk választ.
Ezért savanyú a szőlő és van kétféle érzése az embernek.
Tisztelem becsülöm a sportolókat, de ők választották ezt a hivatást, azon is kellene gondolkodni a monoton edzések közben, hogy mit csinálok civilként, ha vége, ha nem jön össze.
Ritchard Börtön 2012.08.13. 14:01:42
Pascal · http://torzskocsma.blog.hu/ 2012.08.13. 14:02:08
...dollármilliók mennek el diszkoszvetésre és tőrvívásra, miközben volna annak a pénznek jobb helye; szétosztani segélybe, az is értelmesebb lenne...
egy pár egyéb utánozhatatlan aranyköpéssel együtt:
... a gerelyhajításnak is volt valaha értelme, pontosan akkor, amikor az olimpiát háromezer évvel ezelőtt megrendezték. Akkor az releváns képesség volt, ugyanis tűzfegyverek és rakéták híján így kellett harcolni és vadászni. Ma mégsincs tüzérségi csapás, sem pedig precíziós bombázás az olimpián, ezért szerintem jogos az a hozzáállás, hogy uncsi....
Én ezek után csak annyiben vagyok megzavarodva hogy akkor ki tart görbe tükröt ki elé.
Wagem 2012.08.13. 14:04:51
Nektek az izraeli tetszett volna jobban.De..hát ott a nagy semmi a kiválasztott népségnél.
Elmentek ti a jó kurva anyátokba.
Már várható volt a fanyalgók megjelenése.
Pusztuljatok...!!
Balt 2012.08.13. 14:07:48
2012.08.13. 14:10:17
Az lenne az érdekes, hogy közülük hányan lesznek sportoló felnőttek. Nem evidencia az, hogy aki bajnoki álmokat dédelgetett valaha, abból feltétlenül "tömegsportoló" felnőtt lesz - lásd lepukkant, lesérült, elhízott exsportolók hada.
Amúgy nincs semmi baj az olimpiával, a helyén kellene kezelni, lehántani róla a sok pátosszal ráaggatott, közhelyszerű hazugságokat és (szintén nemzeti sportnak számító) önámításokat és annak látni, ami: professzionális showbusiness.
merre 2012.08.13. 14:16:59
Zsemle4 2012.08.13. 14:19:19
Ebben az esetben viszont nagyon, de nagyon gyengére sikeredett a mű, és olvasásra sem érdemes.
ca2 2012.08.13. 14:20:14
Máskor készülj fel abból amiről beszélni akarsz!
Csehszlovák Kém · http://www.dotoho.blog.hu 2012.08.13. 14:20:32
1. Modor Tibi regisztrálta a dotoho blogot.
2. Nem én vagyok Modor Tibi.
3. Tibivel gondjaim vannak, mert soha nem jut el a végkövetkeztetésekig, lásd: fenti poszt.
Egy ilyen írás nem jelenhetne meg a dotohon, mert:
a. a sportoló semmilyen értéket nem állít elő, nincs produktuma, csak érzelmeket vált ki a rajongókból, miközben egy orvos vagy egy tanár? Ugye-ugye.
b. az olimpia nem más, mint diktátorok és korporatív gazdaságpolitikával manipuláló államok reprezentációja.
c. beszüntetném a olimpiai játékokat, világbajnokságokat, egyáltalán: az összes, állami szinten működő sportversenyt - menjen haza mindenki és sportoljon otthon!
Nagy kár, hogy ez a poszt (sem) jutott el a végső következtetésekig.
Sport, Búzát, Békességet a Modoros blog olvasóinak:
üdv,
Csehszlovák Kém
2012.08.13. 14:30:44
Kutchek (törölt) 2012.08.13. 14:35:11
béci79 2012.08.13. 14:36:17
ca2 2012.08.13. 14:38:18
Ne keverjük a szezont a fazonnal.
Hogy Magyarországon a tömegsport és a népesség sporthoz való viszonya milyen (siralmas), az egy másik kérdés, itt most a versenysport teljesítményéről van szó.
Sajnos hazánkban egyébként a versenysport helyzete is eléggé siralmas, pont ezért nagyszerű ez a teljesítmény amit Londonban elértünk.
(Amúgy sztem Peking sem volt annyira gáz, mint ahogy a médiában menő nyivákolásban azt beállították, de a nagyátlag egy olompiai szereplésből kb annyit fog fel, hogy "akkor ez most rekord mennyiségű arany-e.."
Azt a logikai bukfencet meg aztán végképp nem értem ebben az idióta posztban, hogy most azért ne örüljek a magyar sikereknek, mert nem annyira jó a sport helyzete nálunk, mint ahogy azt az érmek mutatják...?!
Sztem pont hogy ezért nagyszerű ez a teljesítmény!
jjtiller · http://bowl.hu/ 2012.08.13. 14:39:30
Molnár Gergő 2012.08.13. 14:45:57
Az az igazság, hogy mély megdöbbenéssel olvastam el ezt a kissé hányingerkeltő cikket, de én megértem. Ízlések és pofonok. Vannak akik nem tudnak örülni a nemzeti és a mások sikereinek, vannak akik lenézik és lesajnálják a sportot, a sportolókat és mindent csak a saját kis beszűkült politikai szemüvegükön látnak.
Ezek a sportolók, olimpikonok, bajnokok sokszor emberfeletti teljesítményeket nyújtanak, saját magukért (a sok évnyi gyakorlás gyümölcsének learatásáért) és igenis a 15 millió magyar emberért küzdenek. A legtöbbünk a közelébe sem jutna ezekhez az eredményekhez és teljesítményekhez, talán kicsit több tiszteletet érdemelnének ezek a bajnokok, akik nem csak szánalomból és a bírok kegyelméből aratnak sikereket, bármennyire is szeretné ezt hinni a kedves cikkíró.
De én, higgyétek el, nem tudok haragudni már rájuk, csak mélységesen sajnálom őket és a keserűségüket, amit hordoznak magukban és amiért ilyen döbbenetes dolgokat írnak. Hála Istennek ez nem a többségi vélemény Magyarországon, és bármennyire is szeretné a kedves cikkíró, nem is lesz az!
Gamma Leonis · http://gombamania.blogspot.com 2012.08.13. 14:53:36
ca2 2012.08.13. 14:56:07
Ha a nevéig sem jutottál el a "norvég srácnak" nem csodálom, hogy az sem tűnt fel, hogy az 50 és 100m-es mellúszásban számított esélyesnek, Dani pedig a 200-at nyerte meg, 100-on 4. lett...
jjtiller · http://bowl.hu/ 2012.08.13. 14:57:07
hvg.hu/w/20120813_olimpia
Anti Kőműves 2012.08.13. 14:57:26
MIG A RENDSZER ÁLTAL FELPÉNZELT ÉS FELDOPPINGOLT SPORTOLOLÓKRA FIGYELT A VILÁG! AZ AMERIKAI EGYESÜLT ÁLLAMOK ÉS IZRAEL MEGTETTE AZ ELŐKÉSZÜLETEKET IRÁN ÉS AZ EGÉSZ ARAB VILÁG GYARMATOSÍTÁSÁRA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!4
MINDEN MÁGYÁRNAK KÖTELESSÉGE KIMENNI ÉS HARCOLNI AZ ARABOK OLDALÁN
ELLENÁLLÁS!!!!!
AZ OLIMPIÁRA ELVONT PÉNZEK MIATT MILLIÓK PUSZTULTAK ÉHEN EURÓPÁBAN!!!!
ELLENÁLLÁS!!!!!!
szabadsagharcosok.blog.hu/2012/08/13/itt_az_ido_496
Püspök utcai gombaszedő · http://valogatott.blog.hu 2012.08.13. 15:05:30
ca2 2012.08.13. 15:13:26
Ez megfelelő megjelölés arra aki magcsúszik a medence szélén és beleesik a vízbe, mi meg jót röhögünk..., de az elhunytakat illik nevükön nevezni..
Kolonics Gyuriról sem szoktunk úgy emlékezni, hogy "ha Piking előtt életben marad a kenus srác...."
Advanced Flight 2012.08.13. 15:18:32
Nagyon eltaláltad, Tibikém, ugyanakkor mégsem tudok szívből kacagni, mert tudom, hogy sajnos nagyon sokan ebben az országban tényleg így is gondolják. És ez elszomorító.
johevi 2012.08.13. 15:21:23
Ennek örülök, akkor csak én nem láttam/hallottam semmit Risztovról.
Ettől függetlenül a rengeten nagyszerű dolgon túl "sajnos" arra is jó ez a 8 arany, hogy picit továbbra is azt higgyük, minden rendben van a sportban
klacus 2012.08.13. 15:26:59
Én spec. birkóztam, még az átkosba. Diákolimpia stb.. A heti 5 edzés alap volt. Mivel jól csináltam, és a mutter egyedül nevelt, ezért nem kellett fizetnie. Jött a rendszerváltás, és csak egy fasza lakatra jutott, a birkózócsarnokra.
Unokatesóm vívott, a csarnok helyén ma az E-on székel az MKB-val....
Pár haverom focizott, a pálya helyén ma Interspar van...
Manapság az utánpótlás csakis a szülők kezében van. Én nem azért járatom a gyereket, hogy szupersztár legyen, hanem, hogy egészséges felnőtt.
Ha tudja versenyszerűen csinálni, akkor hajrá, a pénzen nem szabad múlnia. Csakhogy sok a tehetséges gyerek, akinek apu meg anyu, nem tudja előállítani a rávalót. Biztos, hogy az én gyerekeimnél is vannak sokkal tehetségesebb gyerekek, de nincs mód a fejlesztésükre. Mondjuk nem hinném, hogy tőlünk nyugatra ez máshogy menne.
Ott sincs ingyen ebéd...
Pascal · http://torzskocsma.blog.hu/ 2012.08.13. 15:33:00
De hát én is azt írtam, hogy Tibi regisztrálta a blogot és te nem vagy vele azonos. Ezt javítottad ki?
Hogy pontosan milyen viszonyba vagytok az eszerint rejtély marad, ill. annyi már világos most már nem gondolkodtok egyféleképpen.
Torrhen 2012.08.13. 15:33:15
Nem tudom ki a nagyobb szarrágó... te vagy a "Gyurta és én" című szöveget kihányó Magyari Attila.
Döntsétek el orosz rulettel, ki a nagyobb f@szparaszt.
Püspök utcai gombaszedő · http://valogatott.blog.hu 2012.08.13. 15:34:30
Balt 2012.08.13. 15:41:16
ca2 2012.08.13. 15:43:53
de most ettől ne örüljek, hogy sikeresen szerepelnek a sportolóink az olimpián?
ez, a "amíg ilyan a helyzet hagyjuk a sportot" meg nagyon rossz duma...
akkor az etióp megy kenyai futóknak nincs is joguk indulni az olimpián?
mert ugye hogy képzelik, hogy az országukban éhen halnak ők meg sorra nyerik a futószámokat?!
Balt 2012.08.13. 15:57:57
@Torrhen: "Gyurta és én" című szöveget kihányó Magyari Attila."
Magyari Péter. Bár végül is mindegy, ha Tóta Weiss Orrluknak szabad a (létező) nevekkel polyénkodni...
A nép fia 2012.08.13. 16:02:42
Gamma Leonis · http://gombamania.blogspot.com 2012.08.13. 16:09:26
Ezért sem érdekelt az olimpia. Nézni uncsi. Csinálni jó.
söralátét 2012.08.13. 16:19:23
vitaygeorgina 2012.08.13. 16:46:18
Annyit felhoznék a védelmemre, hogy én egyik kategóriába sem tartozom. Korábban is közepes érdeklődést tanúsítottam, most is.
Azt azért érted, hogy nem az a baj, hogy örülnek. Csak én nem bánnám, ha a sportrajongást átmentenék olimpia-mentes időkre is, akkor valahogy hitelesebbnek látszana.
arongeri 2012.08.13. 17:04:34
ratman_ (törölt) 2012.08.13. 17:18:54
baloo784 2012.08.13. 19:41:23
Minekutána Magyari Péterrel e-mail is sikerült váltanom az inkriminált förmedvénye után, azt bátorkodta:) írni, hogy - idézem - A cikket a kicsinyesség és az irigység paródiájának szántam.
Az nekem nagyon nem jött át, mert szerintem csak egy végtelenül rossz írás kerekedett belőle.
Ezek után Modor Tibi - nyilván a kicsinyesség és irigység paródiájának paródiáját adta közre, csak én néhány elemét rosszul dekódoltam (lásd az első hozzászólásomat a témában). Mea culpa, mea maxima cupla:)))
Pascal · http://torzskocsma.blog.hu/ 2012.08.13. 19:54:40
Rich.mond 2012.08.13. 20:47:37
Mert mondjuk ki őszintén: elég volt! Elég volt abból, hogy a média, és néhány önjelölt nagymagyar úgynevezett sportoló segítségével manipulálják a közvéleményt és európai gondolkodás helyett hitlerjugendet neveljenek gyermekeinkből.
Egy Darnyinak tudtam tapsolni. De ez a Gyurta gyerek csak kipattan a medencéből, asztán' aszt mondja, hogy izé, meg hozé, meg tizenötmillió magyar. Hát el vagy te tévedve, Danika! Megkérdezted a határon túliakat is erről? Mert elárulom neked: eszük ágában sincs aszisztálni ehhez a horthysta bohóckodásból! Pont az ilyen nyilatkozatok miatt bántják őket, pedig olyan jól megvoltak a románokkal, szlovákokkal.
Meg nézzük meg, miben is nyertük ezeket az érmeket. Kard, karate, birkózás, kalapácslökés. Tipikus erőszakos, értelmetlen sportok.Hagyományos, persze... De a hülye gárdista bunkója tapsol neki.
A világ elszaladt mellettetek barátaim! Manapság már a BMX, gumiasztal, strandröplabda meccseket nézi egy kúltúrált, európai fiatal. Nem mondom, az a boxos futó tényleg jól küldte, de hát hol vagyunk mi ezektől?
Torrhen 2012.08.13. 21:32:36
nyisziati 2012.08.13. 23:17:37
Európa boldogtalanabbik felén mindig is így mentek a dolgot. Találjunk pár "hőst", akik feledtetik a bajokat. Pontosabban fizessünk érte.
Nagyobb baj esetén ki kell jelölni egy-két nemzetiséget, szektát, akárkit, akiket okolni lehet a bajokért.
Errefelé ez dívik.
Ott viszont, ahol az egyén sikere a lényeg, már rég nem demagóg maszlagokkal próbálják etetni az embereket, hanem FELNŐTTKÉNT kezelik őket. És nocsak, még sikeresebbek is, mint a demagógok...
Tintás Bárnsz 2012.08.13. 23:42:09
Lehet, h naiv vagyok, de feltételeztem, h mielőtt valaki veszi a bátorságot és megír egy ilyen posztot, tájékozódik. Legalább minimálisan.
Aki ezt megteszi, az láthatja, h magyar mércével mérve ez az olimpia, egyáltalán nem volt kiugróan sikeres, maximum a legutóbbihoz képest. Egyébként kb átlagosnak lehet mondani.
A megnyert versenyszámok tekintetében pedig pláne nem igaz a fenti mondat, hiszen a 8 megnyert arany mellett még legalább 5-6 olyan szám volt, ahol toronymagasan a magyar induló volt a legesélyesebb és mégsem nyert, több esetben még csak érmet sem. Tehát kis szerencsével az a 8 simán lehetett volna 10-12 is. Ez nem a véleményem, ezek számok és tények.
Szóval szerintem ez a poszt pont ugyanannyira elfogult és egyoldalú, mint azok, akiket hurráoptimizmussal, meg "magyarkodással" (istenem mennyire gyűlölöm ezt a szót) vádol. De annyival viszont mindenképpen rosszabb, h negatív előjellel elfogult.
Ilyenkor azért mindig elgondolkodok, hogy vajon van-e még egy szeglete a világnak, ezen szerencsétlen országon kívül, amit olyan lények laknak, akik ilyen események után képesek hasonló véleményt megfogalmazni...
Rothstein 2012.08.14. 03:26:06
Valljátok be, fülest kaptatok hogy mire készül! :)
Valamint imádom azt a sok marha "kocakommentezőt" akik cikkről cikkre beesnek, és nem esik le nekik a blog lényege. :)
klacus 2012.08.14. 04:48:18
Az ember esze megáll! Nem nagyon bánom, hogy az ország a kisebbik fost választotta. A figyusz amíg ellenzékbe volt, ilyet nem produkált, mint a balliberálisnak mondott majmok. Amikor 2004-ben hazajöttek Athénból a sportolók, akkor valahogy az ország sikere volt. Most meg itt Orbánoznak, ezek a tahók..., mindenkire, még arra is aki rühelli a jobbereket, és az egész fideszes csürhét.
Úgy csinálnak mintha Gyurcsány nem fürdött volna a sikerben. Az egész 2004-es olimpia alatt egy luxuhajón hevert közpénzen további száz haverjával.. az athéni kikötőben. Tudom mert láttam, azt a patkányt. Az persze akkor nem volt baj...
Bordapapa 2012.08.14. 08:23:49
Még hogy 15 millió magyar!
Igazából ha ebben a szarmagyar népben lenne legalább egy csepp tisztelet és alázat, 3-4 aranyról lemondana Izrael javára. Nevezzük mondjuk kártérítésnek, fájdalomdíjnak a múltban elkövetett szörnyűségekért.
Bell a Donna 2012.08.14. 09:18:22
"Lehet, h naiv vagyok, de feltételeztem, h mielőtt valaki veszi a bátorságot és megír egy ilyen posztot, tájékozódik. Legalább minimálisan."
Lehet, hogy naiv vagyok, de feltételeztem, hogy mielőtt valaki veszi a bátorságot, és megír egy ilyen posztot _ a Modorosra _, tájékozódik. Legalább _ magáról a blogról_ minimálisan.
Üdv.
Boban 2012.08.14. 09:27:40
De most az ország java, elhatározta, h. felemeli ezt a kis szar országot a sárból...ki törvényt hoz, karterezik, kardozik, vagy kalapácsot vet...kire hol van szükség, ki miben jó!
Ti kedves barátaim, itt a monitor előtt, ti mit tudtok hozzátenni a ország sikeréhez? Na? Naugye, libsikéim! Nektek kuss, ti már megmutattátok, h. milyen gyenge produktumra vagytok képesek! Győzzük helyrehozni, ne könnyű!
Jó magyarnak lenni, de miattatok szégyenlem magamot!
balage_81 reloaded (törölt) 2012.08.14. 09:47:35
Modor Tibi · http://modoros.blog.hu 2012.08.14. 10:22:10
Amúgy tényleg: ennyi pénzből inkább építettünk volna mondjuk egy birodalmilépegető-szobrot Angyalföldre.
balage_81 reloaded (törölt) 2012.08.14. 10:57:35
Modor Tibi · http://modoros.blog.hu 2012.08.14. 11:04:10
Egyelőre viszont örülök, hogy Miniszterelnök Úr és Kósa Lajos Polgármester Úr is többszörösen boldog lehet, mi több: a Vidi továbbjutása pont a szívemnek kevésbé kedves Szlovan ellen sikerült. Ez most egy ilyen év, mindenki értékelje preferenciarendszere szerint.
Ritchard Börtön 2012.08.14. 11:07:00
Szerintem nem kéne összemosni a sportot a politikával SZVSZ...
Modor Tibi · http://modoros.blog.hu 2012.08.14. 11:27:55
És valahol visszataszító, ahogy elhízott, narancsbőrös, pizzát zabáló és sört vedelő szurkolók érzik magukénak a sportolók sikereit; hangszert életükben meg nem fogó, zeneileg képzetlen rajongók hiszik azt, hogy a lemez nekik forog; introvertált, tehetségtelen nézők tapsolnak a színészeknek... valahol ironikus és patetikus, na.
narmer 2012.08.14. 13:04:01
Ritchard Börtön 2012.08.14. 14:20:04
Nem értem, mi ebben az irónikus. Az emberek a zenészekben, sportolókban, színészekben az álmaikat keresik. Szerintem te is így vagy ezzel, és mindenki így van ezzel. Azért ünnepelnek, mert - bár ők nem tudták ezt elérni - sportóink, szénészeink, zenészeink elérték, és (nem utolsó sorban) még az országnak is böszkeséget hoznak. Vagy te azt gondolod, hogy csak profi sportoló drukkolhat a sportolónak? Vagy a színházba színészek járjanak? Attól, hogy valaki nem jó színész, még simán lehet, hogy el lehet vele tök jól beszélgetni egy jó színházról, kiállításról. Bárcsak többen járnának színházba és kiállításra a népbutító mozi helyett... imho.
balage_81 reloaded (törölt) 2012.08.14. 16:06:21
Modor Tibi · http://modoros.blog.hu 2012.08.14. 16:48:08
Styxx 2012.08.15. 02:22:40
Miniszterelnök Úrnak, Loki Polgármester Úrnak és Simicska Úrnak jómagam is küldtem körSMS-t, miben kifejtettem, a nekem szént lélegeztetőgépet zúzzák be, adják el ócskavasnak és a bevételből a Helyi Témát kérem támogatni.
lárvalányhaj 2012.08.15. 13:22:30
Torfin_Asger 2012.08.15. 16:10:36
Styxx 2012.08.15. 21:36:59
Akkor Ön egy Brendel Mátyás-rajongó.
j.gabi 2012.08.16. 09:37:36
Ez a dupla pszeudó-csavar, amikor az "okosokból" lesznek hülyék. Nyehehe...
j.gabi 2012.08.16. 10:12:51
Romboljuk le a modern világot... (törölt) · http://www.youtube.com/watch?v=9vq63q45qfk 2012.08.16. 22:20:54
csodalámpa 2012.08.17. 21:15:50
Celtic 2012.08.20. 11:33:01
"Lelegeztetogep nelkul a post felkaru orias!"
Fajoan hianyzik a lelegeztogep :(
Celtic 2012.08.20. 11:57:10
Komolyan, keptelen vagyok felfogni, milyen beteges gondolkodasa van annak, aki egy olimpia-fikazot sematizalo postrol Izraelre kapcsol....
sorica123 (törölt) 2012.08.21. 13:15:12
@csodalámpa: valóban ez lehet a nevének az eredetije, de ha ezt így kiírja valaki, szinte hivatkozva arra, hogy nemisigazmagyar, annak törjön bele a kiskeze a klaviba.
@Torfin_Asger: modorfraktál? Amúgy igaz is, a hóttkomoly hozzászólók annak a jelenségnek az áldozatai, hogy Isten, foci, világháború (népegészségügy, gyermeknevelés st), ehhez mindenki ért:)
Ernoke 2012.08.21. 14:34:02
kérlek, mondd, h kamunick vagy, ekkora hülyeséget nem lehet mondani:D
a "jelentős" sportágakban azok az országok nyerik a legtöbb érmet, ahol a fentieken kívül van pénz a sportolók minőségi cuccoztatására.
movie.blogter.hu/287511/kitalalt_angel_heredia_a_doppingbaro_ezt_erdemes_elolvasni
elsősorban ezért elismerésre méltó a mi olimpiai helyünk az éremtáblán, mert az a plusz nálunk nem hinném, h pénz kérdése lenne. lásd pl. Cseh László, aki évek óta stabilan ott van a nyilván kiemelkedően tehetséges, de emellett akromegáliás fejű szörnnyé drogozott Phelps nyomában, miközben gondolom századannyi összegből kell megoldani a karbantartását, regenerálását is.
KürtiT (Tromb74) 2012.08.21. 15:20:11
Aszem, Tóta W. hozta ebben a témában az ügyeletes balfasz szerepét a legjobban. Valami olimpia vs. robotika témában sikerült soha nem látott mélységekbe eljutnia.
Pedig eCCerű a képlet. Egészséges lélek különösebb bűntudat nélkül tud örülni annak, ha a magyar elpicsázza a nem magyart egy sportesemény keretein belül. ...és nem számít, hogy showbiznic, meg GDP meg az, hogy a bajnok milyen világnézetet vall a magáénak.
Nincs ebben semmi több, csak annyi, hogy látjuk a mi "fiunkat, lányunkat" készülni, küzdeni, nyerni.
Aki ennek nem tud felhőtlenül örülni, az problémás ember lehet, de akiből csak a károgást, áskálódást, meg bezzegelést hozza elő, az tényleg húzzon el a jó bús picsába, de legalább kezeltesse magát.
Torfin_Asger 2012.08.21. 19:51:59
- "Jó lenne még egy világháború"
- "Mindenről a zsiidók tehetnek, és a nácik nem voltak olyan rosszak, csak meghurcolták őket"
- "A melegeknek, fogyatékosoknak, öregeknek meg kellene halnia, hogy ne szívják az egészséges emberektől az értékes levegőt"
De egész konkrétan egy otthon szárított VS boltban vett zsemlemorzsa témából kiindulva is könnyen eljutnak eddig a szintig. Én tanúja voltam egynek, amelyik a tejfölből indult ki. :)
Ez nem troll munka, hanem az emberi hülyeség totális betetőzése.
Egyébként nagyon tetszik az írásban, hogy a pali elindul szélső "A" véleménykörből és úton útfélen előhozakodik a szélső "B"-vel aztán vissza, és így tovább. Egymást ütő mondatokkal akarja demonstrálni széles látókörét, és tudásának szerteágazódását, miközben egyre jobban kirajzolódik, hogy ő bizony egy alvadt bot.
j.gabi 2012.08.22. 08:40:38
érthetetlen chris 2012.08.22. 13:19:53
A szomorú helyzetet talán megoldaná a 3. világháború ahol persze a Izrael népe mellet végre el lehetne küldeni a ˇ"welnes" szállókba a Szlovákokat, Románokat, Szerbeket is.
A nácik pedig tényleg nem voltak rosszak, az első pár évben felvirágoztatták, a pusztuló Németországot. A kapzsi "tudjuk milyen" nagytőkének pedig nem tetszett a talpra álló új gazdasági hatalom, ezért hazugságokra építve kirobbantottak a háborút. A Németek összes ezutáni lépése már csak jogos önvédelmi reakció volt.
Dinamuki · https://vimeo.com/309900652 2012.08.23. 08:13:20
mojoking77 2012.08.23. 15:30:48
Mea culpa, maxima mea culpa... Ha tudom, hogy mar visszajottetek a nyaralasbol..
Ej, na mindegy, tokeletes mint mindig, ez ugye szot sem erdemel, itt voltak a ket bites papucsallatak is, hogy osszak az eszt (neha mar azt hiszem, hogy dupla csavart latunk, es a hungaropannonnepinemzeti megmondoemberek ugyanugy latjak az ironiat, es direkt keltik a feszultseget), ugyhogy minden a regi... Nem baj, a kovetkezore mar jobban figyelek..
puffogónyúl 2012.08.23. 18:19:45
tintamin 2012.12.30. 23:03:29
Volt az indexen is egy Gyurta-írás. Annak sem a tartalmával, inkább a stílusával volt probléma: hogy annyira azért nem volt szélsőséges, hogy egyből kiderüljön, hogy görbetükör.
Ahogy a te írásod is tartalmaz egészen konkrét (és valós) elemeket azok számára, akik közel vannak a sportokhoz (utánpótlás, apucitoljagyereket, stb.), viszont a legfőbb probléma: nem elég modoros!
Egy igazi proli foteldrukker a ketchupos hálós atlétájában hozzáragadva a műbőr garnitúrához nem egészen így adja, na ez volt a megtévesztő.