Az őszinte állásinterjú

2011/12/13. - írta: Modor Tibi

A való életből és a blog több posztjából is mindenkinek ismerős egy társadalmilag elfogadott felvételi beszélgetés menete: elvárt sablonok, betanult szövegek és gondolatok mentén írjuk meg az önéletrajzot, majd a kísérőlevelet - a beszélgetés során a várható kérdésekre adható válaszok kiszámíthatóak: a felvételiző és a felvételiztető is mindketten tudják, valójában mit keresnek. Az egész színjátékot mindenki természetesnek veszi és többnyire sikerrel játssza szerepét - természetesen rutintól függően. Az egyedi, formabontó (egyben modoros) megoldások legfeljebb kreatívnak mondott területeken vihetnek sikerre, nem is nagyon erőlteti senki a forradalmi anyagokat.

Na de ma itt semmi se lehetetlen - tegyük fel, hogy egy multis felvételi beszélgetést mindkét fél őszintén kezel; hiszen egyre több az őszinte ember, ami szívén, a száján...


 

-Köszönöm, kedves Helga, hogy eljött az interjúra - a munkahelyén mit hazudott, hova jön délután kettőkor?

-Most kivételesen kivettem egy fél napot, de amúgy fogorvost vagy tüdőszűrést szoktam mondani a főnöknek. Az öltözékkel-sminkkel is igyekszem mindig úgy egyensúlyozni, hogy ne keltsen feltűnést.

-Látom, már tapasztalt ilyen téren - de azért ne izguljon, jelenlegi csoportvezetőjét, a Wichshund urat jól ismerem még a HAL-tól, már előre lekádereztem. Mit gondol, másképp behívtuk volna? És persze bár a Facebookon már nagyon ügyelt profilja gondos elrejtésére, az iWiW-en szerencsésen fennmaradtak a régi képek, úgyhogy egy próbát mindenképpen megér. Meg hát a Máté is küldött már 1-2 fotót.

Félre a személyeskedést - azzal majd ráérünk később is, meghittebb körülmények között -, szóval hadd mondjak pár szót a Bitumexről. Bár gondolom, Ön is kellőképpen leinformálta a céget, meg a kedves barátnője, a izé, az a szopósszájú... ő is elmondta, hogy körülbelül mire számíthat, másképp nem jelentkezett volna. Meg ez teljesen mindegy - a lényeg, hogy eleget fizessen a munkaadó, legyen is az bárki. Nyugodjon meg, ezzel mi mindannyian így vagyunk. Ahogy kapunk egy 10-essel jobb ajánlatot, máris dobbantunk, ilyen ez a multikeringő. Irodáról irodára, mindenki ismer mindenkit.

Cég története, blablabla, ez nem érdekes... alapította a brit testvérpár... harminchét országban van jelen... blablabla - naszóval hatszázan dolgozunk itt a budapesti központban, 95%-ban diplomásokat foglalkoztatunk, persze azért a kölcsönzött munkaerőkkel szemben nem vagyunk ennyire követelőzőek, ők nem számítanak bele a statisztikába. Na meg ez a 95% ez aztán lehet bölcsész vagy kertész vagy bármi. Nem nagyon kell ide amúgy semmilyen komoly tudás, csak ez egy jó ürügy, hogy megszűrjük a jelentkezőket - aztán ha valaki eléggé szimpatikus, annak úgyis ajánlatot teszünk. De még milyet! Ezt errefelé úgy hívjuk, hogy kulturális illeszkedés, illetve annak hiánya. A tipikus munkaköröket itt két hét után egy jól idomított majom is el tudná látni, csak mi jobban szeretünk embereken röhögni. Eddig hogy tetszik?

-Erre számítottam, nálunk sincs másképp. Csak ez közelebb van, és akkor nem kéne bérletet venni, úgy hallom, van taxikártya, túrórudi-automata, céges gym, ilyesmi. Nálunk már a kávéért is fizetni kell 60 forintot. Meg azért járogatok rendszeresen állásinterjúkra, csak hogy felmérjem, mennyit érek a munkaerőpiacon, aztán meglátjuk. Most is jól elvagyok, bár a csapatomban van 1-2 lusta, fúrkálós kurva. Tudja, nők egymás között...

-Értem és maximálisan megértem. Pontosan milyen állást keres? 

-Olyat, ahol minél kevesebb munkával minél több pénzt tudok keresni. Az ember racionális lény.

-A "több pénz" alatt mit ért?

-Határ a csillagos ég, de olyan havi nettó 3-4 millió forintra gondoltam. Ennyiből már az alapvető szükségleteimet, mint a lakhatás, közlekedés, szabadidő, szórakozás - már kényelmesen el tudnám látni, és még félre is tudnék tenni esetleg, bár nagyon szeretem a divatos holmikat, az elegáns éttermeket. Ez az egyik gyengém. De nem vagyok azért telhetetlen.

-Sajnos ennek a tizedét se tudom megígérni, ezzel a tapasztalattal úgy havi bruttó 400 ezret saccolok most így, de ezt még a HR-rel le kell meccselni.

-Az is teljesen jó lesz, köszönöm.

-Jó, hát fussunk még néhány hivatalos kört, hogy azért legyen valami kerete ennek az egésznek, szóval mondjon három jó, és három rossz tulajdonságot.

-Kiét?

-A Kiskegyedét.

-Ja, értem. Hát... három jót?

-Igen, és három rosszat.

-Húúú. Hát a három jó az az, hogy nagyon lelkes tudok lenni megfelelő javadalmazás esetén, aztán vidám-csacsogós természet vagyok, imádom a maratoni-spirituális szeretkezéseket és elég jó a kommunikációs készségem is. Ja, ez már négy. A három rossz meg az, hogy végtelenül lusta vagyok, rendszeresen elkések mindenhonnan, és kurvára sokat gondolok saját magamról.

-Jó, hát ha úgy gondolja, akkor szívesen felajánljuk a helyet a csoportomban, mert az eddigiek közül Önnek voltak a legszebb mellei és nagyon megkúrnám Magácskát.

-Hát az nem lesz ennyire egyszerű, de kezdésnek jó lesz a sima állás is. Ja, és még valami: éppen vizsgaidőszakom van, úgyhogy rögtön munkába állás után kivennék pár hét kamu betegszabit, ha nem túl nagy gáz.

-Deal.

Címkék: multi munkahely
228 komment

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

altoid · http://altoid.inda.hu/ 2011.12.13. 20:42:03

@KürtiT (Tromb74): Igen ám, de én nem ezzel a tétellel vitatkoztam, hanem azzal, hogy az embernek MINDEN adottságát be kell vetnie (vagy hogy egyáltalán érdemes) a sikerért. Eastern sugar kollegina példáján: ha jól emlékszem, ő reptéren dolgozik műszaki vonalon. Ott a szülei művészeti kapcsolatai konkrétan szart sem érnek, a vonzó, nőies külső meg akár hátrány is lehet (pl nem veszik komolyan a tesztoszterontól duzzadó melósok). Elmehetett volna gondolom művészeti managernek hátszéllel, de az egyrészt nem érdekli, másrészt nem is biztos hogy jó lett volna benne. Így értettem, hogy nem kell feltétlenül a könnyebbik utat válaszani.

algi 2011.12.13. 20:49:50

@vészmadár (pica pica): "az INTELLIGENCIÁD veled született, semmi de semmi nem változtat rajta." Ő… biztos ez? Gondolatgyakorlatokkal nem lehet fejleszteni az intelligenciát? Ha jól sejtem, az intelligencia a problémamegoldási és alkalmazkodási képesség nagyjából, és az előbbit biztosan lehet gyakorolni, de szerintem az utóbbit is. (Ha valaki keveset gondolkodik, akkor annak biztosan leépül az intelligenciája idővel.)

Egyébként a szépség sem veleszületett szerintem. Vajon miért van az, hogy a milliomosok lányai mind bombázók? Mert van elég pénzük, hogy olyan életvitelt engedhessenek meg maguknak (táplálkozás, edzés stb.), hogy vonzóbbá tudják alakítani magukat.

Persze mindkettőnek van veleszületett tényezője, de az csak egy kiindulópont.

SvenH. (törölt) 2011.12.13. 20:51:40

@Édy, aki Endre: ezek aranyos kerdesek...
amugy Helgus azt mondta volna hogy "vászisz fákjuindö bátt"

baliquez 2011.12.13. 20:59:14

Eddigi legjobb állásinterjúmon kizárólag az indiai konyha régiófüggő elkészítési trükkjeiről és fűszerkeverékeiről beszélgettem a cégvezetővel, aztán dolgoztam ott egy évig (projectvégig) mint 3D-modeling TL, gyarmattartó gazdag országokból származó beosztottjaim voltak. Mondjuk az is igaz hogy blindre nem rángattak volna Londonba, szóval szakmai témákat bátran kerülhettük.

Mostani munkahelyemen szintén nem aláztak meg HR-essel, CEO behívta a leendő főnökömet, én kérdeztem tőle szakmai dolgokat, aztán mikor nem tudott válaszolni és kisomfordált megkérdeztem a főnököt hogy ki ez a fasz és mit keres itt. Azóta kiderült hogy bokszzsáknak tartják, övé a felelősség ha hibáznánk (nem szoktunk) de látványosan beletörölheti a lábát mindenki ha kedve tartja. Szomorú, de mivel dupláját keresem mint ő ezért nem nagyon aggaszt a sorsa.

Nyíltság, lojalitás, érdeklődés, a többi meg csak rendszerezés és politika kérdése. És soha, de soha nem szabad pánikolna - annyi pénz a világon nincs amiért megaláznám magam azzal hogy döntésképtelennek mutatkozom egy pillanatra is.

évuska 2011.12.13. 21:39:35

@Brother Love: Alkotó embereknél a bizonyíték: "Hát írtam is a könyvemben!"

Kelletteznekem? 2011.12.13. 22:09:08

@Styxx: azta, jó olvasni hogy nemcsak velem történik ilyesmi... engem is hívtak be (nem én jelentkeztem) "ott maradt" CV alapján (már voltam pár állásra interjún, de vagy nem is volt még pozició, vagy nem igazán nekem való volt, vagy olyat kerestek aki nincs is). Én meg,g ondoltam megnézem mi a pálya, hátha bejön a dolog, akkor már jó helyen dolgoztam, dehát van az a pénz amin elgondolkozik az ember. Elmondtam mit tudok, milyen tapasztalatom van, fantasztikus, ez kell nekünk, és mennyire gondolt? amikor mondtam a bérelképzelést a kérdésre, majdnem kidobtak, hogy hogy képzelem...
a legjobb, hogy aztán felvették a másik jelöltet ócsóér, az meg elment egy hónap múlva többér máshova, erre visszahívtak hogy mi lenne ha mégis mennék, mer így jártak... pár kör után meg mégse kellettem... amikor utoljára voltam ott (kb 6.-szor) olyan állásért, ami tényleg bejött volna, akkor meg már feketelistán voltam, mert a HR nem támogatott, mondván aki ennyiszer volt már interjúzni, és mégse vették fel, azzal valami baj lehet... vaze, erre már nem tudtam mit lépni...

Hódos Hajnalka 2011.12.13. 22:17:20

Őszinte állásinterjúra kámingáut.

- Maga(sic!) hét éve házasságban él és nincs gyerekük? Mi van magával, meddő, hehehe?
- Nem, de anyád az lehetett volna.

Romboljuk le a modern világot... (törölt) · http://www.youtube.com/watch?v=9vq63q45qfk 2011.12.13. 22:22:30

@Kelletteznekem?: és kijöttél az interjúról és a homlokodra csaptál és azt mondtad félhangosan, hogy "hát KELLETTEZNEKEM?!" és elkezdtél önfeledten, derűsen hahotázni, kacagni s közben eltáncolt veled az fény a város felett, melynek neve: Budapest

2011.12.13. 22:41:43

Off

Szerintem a Homár történelmének második legjobb posztja, a "Pista barátommal megkergetjük kicsit a csirkéket a Morrison's-ban" opusz után:

homar.blog.hu/2011/12/13/ellepik_az_ingyenelok_az_iket

KürtiT (Tromb74) 2011.12.13. 23:12:44

@altoid: oké, de ebben az esetben nem csak az út, de a cél is más. Ha nem akart művészeti pályán karriert építeni, akkor még jó, hogy nem használta ki a szülői hátszelet.
Ha pedig csak azért nem választotta a művészetet, mert ott a szülők árnyékában kellet volna eredményeket produkálnia, akkor meg a könnyebbik utat választotta. :D :D :D
Megfutamodott a kihívástól.

@baliquez: Mini poszt? :-)

eastern sugar 2011.12.13. 23:38:38

@KürtiT (Tromb74): hát ha úgy vesszük, akkor a könnyebbik utat választottam ezek szerint, de csak a lelkileg könnyebbet. mert érvényesülni sokkal nehezebb volt hátszél nélkül, és azt pedig őszintén gondolom, hogy nem hülyeség nem kihasználni a hátszelet, illetve kinek hogy, de mondom, én pocsékul éreztem volna magam, ha tudtam volna, hogy ilyen pályán hátszél nélkül soha nem lett volna esélyem, a szüleim neve nélkül, magamtól szart sem érnék. szerintem ha valaki ebbe komolyan belegondol, ez kibaszott önbecsülésromboló dolog.
@algi: az lehet, hogy az intelligencia veled született, de az is biztos, hogy az intelligencia önmagában szart sem ér. lehet az ember csiszolatlan gyémánt, mint aladdin, de ha az intelligenciához nem társul valami szerzett tudás is, akkor nem jó semmire.
@Professor Pizka: ez valami csodagyönyörű ez a komment, kár hogy nem olvashattam előbb, de hát kint voltam a repülőn :) egyébként feminizmus szempontjából, épp azt akartam mondani, hogy nem érdekes, sőt, hogy kinek milyen a csöcse, de ezt már ragoztam :)
a másik kommentedet úgy értetted, hogy fiatal vagyok? ha jól értem, hogy erről van szó :) egyébként igen, ez amúgy jó vitatéma, hogy használjuk-e az ilyen hátszelet hátteret stb. mindig csodálkozom az ilyen politikus kisfia bmw-s aranyifjakon, hogy ezek nem szégyellik magukat, hogy apu pénzén/nevével urizálnak? vagy én vagyok idealista? mondjuk ebben mec sak az szempont, hogy én szeretném a magam asztalát kifaragni, és arra letenni a dolgokat a későbbiekben is, hanem az is, hogy a szüleim nem csak segíthetnek, hanem mindent tudnának is, amihez én nyúlok, engem meg tessék békén hagyni, még az hiányzik, hogy egész életemben nemjen a háttérzaj, hogy a)mit nem kellett volna hogyan csinálni, és ki mondta a múltkor azt, hogy, b) ja, ő is csak azért van ott ahol, mert apuanyu így meg úgy...engem ez annyira megbetegítene, hogy inkább kösz, nem, és még igaznak is érezném. ettől függetlenül, bizonyos mértékű hátszélre ülést nem tartok erkölcstelennek, hanem okosnak, valóban.
@altoid: köszönöm, én örülök, hogy egyetértünk. tudom, hogy jobb úgy nézni, hogy hogyan keresünk több forintot, de bizonyos szintig érdekel csak. úgy nem akarok sokat keresni, hogy tudom, hogy szart se tettem érte, sőt még úgy se, hogy úgy érzem, hogy amit csinálok, az valójában egy ilyen töltelék- vagy álmunka. tudom, hogy ez kicsit idióta dolog, de rossz érzésem lenne, ha pl én lennék a cosmopolitan szerkesztője, mert tudnám, hogy ezzel tényleg nem csinálok semmi hasznosat, hiába próbálom megmagyarázni magamnak, hogy miért vagyok én hasznos tagja a társadalomnak :)

Professor Pizka · http://raerunk.blog.hu/ 2011.12.13. 23:52:55

@eastern sugar: persze hogy úgy értettem. Van egy bizonyos réteg, ahol harminc körül nő be az emberek feje lágya. A harmincadik születésnap környékén pédául tizedére esik vissza a romkocsmalátogatások száma :-)

Intizar 2011.12.14. 00:10:43

@eastern sugar: Természetesen. Eleve kínos allűr kebleket növeszteni, még kínosabb allűr azt képzelni, hogy ezek után te még ember vagy és nem szexuális tárgy. Aki odáig arcátlankodott, hogy nőnek született, és ez látszik is rajta, az köteles akárkinek rendelkezésére állni legalábbis maszturbációs fantáziákat szolgáltató anyagként.
Ha kimutatod, hogy nő vagy, akkor titokban te is csak azt akarod, hogy nyáladzva bámuljanak. Ha kimutatod, hogy ezt nem óhajtod, akkor szőrös lábú feminista fapi*a vagy.
Ez a szép hagyományos világrend. Nő, az négyféle van: szűz, anya, kurva és boszorkány. Valamelyik kategóriába illened kell. Mai világban az esetek nagy többségében vagy a kurva vagy a boszorkány kategóriában fogsz landolni. Legföljebb modernebb szavakat mondanak rá, de attól az még az.

Kopi3.14 2011.12.14. 01:41:09

@vészmadár (pica pica): pedig még szép hosszú farkad is van, nem?

hallari 2011.12.14. 03:00:21

@Intizar: @eastern sugar: a magam valamint intelligensebb és jóérzésűbb férfitársaim nevében tiltakozom. :)

Romboljuk le a modern világot... (törölt) · http://www.youtube.com/watch?v=9vq63q45qfk 2011.12.14. 06:55:35

@Intizar: Én minden nőt akit megnézek magamnak egyúttal szexuális szempontból is értékelek.
Ez a mi elvitathatatlan jogunk, a férfi princípium egyik alappillére. Így van kódolva a kozmosz.

vészmadár (pica pica) · http://feleslegesszavaink.blog.hu 2011.12.14. 07:07:24

@A Tyne folyó déli partja: nem. Nekem sem szép az arcélem, többrendbeli egyéb hiányosságaim is akadnak (többek között a modorom) és a lófaszt sem érdekli, meg kell oldani ezzel, ami van.

@Professor Pizka: bizonyos értelemben mindahányan túlvariáljátok és túlértelmezitek az én állításaimat, amely alapvetően semmi más, mint szemantika: annyit állítottam, hogy aki nem használja a hátszelét, például az előnyös megjelenését vagy a szülei adta hátteret, az definíció szerint nem tarthat igényt az OKOS jelzőre. Lehet szép, becsületes, lehet tartása, önbecsülése, boldog is lehet, meg példakép meg sok minden, de nem OKOS. Mert az OKOS az azt teszi, ami a leginkább ésszerű. Márpedig bonyolultan csinálni valamit, amit lehet egyszerűen is, az nem ésszerű. Tényleg csak ennyi, nem kell túlmagyarázni.

Tehát: nincs olyan, hogy egy nő/férfi szép/jóvágású ÉS okos ÉS csak az okosságával érvényesül, mert ha nem használja ki a szépségét, akkor nem okos, ha meg kihasználja, akkor már nem csak azzal érvényesült (ami nem baj, sőt!)

vészmadár (pica pica) · http://feleslegesszavaink.blog.hu 2011.12.14. 07:14:49

@A Tyne folyó déli partja: "azért, mert csak a külcsínt látják? márpedig az igen csak csalfa lehet? és felszínes az, aki kizárólag azt veszi észre?"

Miért, szerinted az ún. jellemed, az nem a felszín? Ne röhögtess, hát minden pillanatban mindenki valamit játszik, maga előtt, mások előtt, felszíneket dobálsz magadra, aztán meg el is magyarázod, hogy ez vagy te: érték meg önbecsülés meg tartás és parázsló logika, beleülsz a felfestett képed közepébe és elégedetten trónolsz, hallgatod a képzeletbeli közönség tapsait a fejedben és kurva elégedett vagy magaddal. Alkalmanként, amikor megijedsz, félsz vagy elkap az indulat, leesel a trónodról, és akkor kiderül, hogy ugyanolyan vinnyogó és szűkölő lény vagy, zsiger és vér és szar, mint én és mindenki más.

felszín...

eastern sugar 2011.12.14. 07:34:48

@Blassius: jó, ha nem így lenne akkor kihalnánk. szerintem nem is arra gondolt, hogy menjünk mind szerzetesnek, mert az olyan fasza feminista dolog :)
@Professor Pizka: onnan jövök. szétégettem kávét. nyilván mert egy rendes feminista nem tud főzni :)@vészmadár (pica pica): ez elég jó érv végülis, tulajdonképpen elismerem, bár nem vagyok benne egészen biztos, hogy feltétlenül ez az ésszerű. mert ez csak abból az egyetlen szempontból ésszerű, ha *csak* az a cél, hogy minél kevesebb munkával minél többet keress, de ha van más cél is, akkor nem feltétlenül, mert akkor viszont ez a hátszeles megoldás jár több szenvedéssel, tehát kevésbé ésszerű. az okos definícióján is vitatkozhatunk egyébként, én abban sem vagyok teljesen biztos, hogy az okost csak a logikus gondolkodás teszi, bár fontos alkotóeleme.

HighTroller 2011.12.14. 07:40:03

nálunk most épp jó csajokat keresnek a cégnél, ha van itt olyan, jöjjön, jelentkezzen! el lett baszva az ivararány az irodában és most kell a tűzoltás.

jól sejtem hogy Helgának van egy albija/majdnem saját lakása, a romkocsmák rendszeres vendége és lila puntóval jár salsázni?

2011.12.14. 07:51:49

Mindenekelőtt, figyelmeztetek minden érintettet, hogy aki jövedőbelimmel, Eastern Sugar kisasszonnyal tiszteletlenül viselkedik, azt jól seggbe fogom rúgni! :)
Másrészt, a kapcsolatok/testi adottságok kihasználása témájához hadd tegyem hozzá az én szempontjaimat is.
Vén fejjel, levelezőn végeztem a jogot, így 35 évesen álltam ott, mint pályakezdő jogász, mindemellé adott volt a három poronty. Professzor barátom megerősítheti, mennyire egyszerű állást találni (ügyvédi iroda, jelöltként nettő 50-es fizetéssel nyilván nem jöhetett szóba), akkor maradtam volna üzletvezetőnek nevezett furgonos kifutófiú, mert abból legalább megéltünk.
Az álláskeresés során az alapállás az volt, hogy nem bánom, ha szép szemeimért vesznek fel, csak bent legyek, ez fél év után ott tartott, hogy egye fene, ha egy 50-es rusnya picsát kell elintézni, megteszem, végülis nem szappan a Főnök, elkopni nem fog.
Utóbb szerencsére nem volt szükséges ilyen radikális megoldásra, de amint adódott egy hely, ahová nem kétséges módon apám ismeretsége miatt vettek fel, meg sem fordult a fejemben semmi öntudatos gondolat. Azután, ha az ember igyekszik és normális, előbb-utóbb észreveszik, hogy jé, ez nem csak egy idetett protekciós köcsög vagy egy pár jó csöcs, hanem úgy tűnik, használható ember.
Nem akarok senkit megsérteni, de kibaszott könnyű 25 évesen, függetlenül öntudatosnak lenni. Felnőttként (és itt nem életkorra gondolok) ez egy kicsit máshogy néz ki.
No, most okos vótam?

2011.12.14. 08:21:18

@Brother Love: a kapcsolati tőke és kapcsolati háló nem ördögtől való dolog.

Édy, aki Endre 2011.12.14. 09:02:30

Mondjuk, igazat kell adnom Kelethy Czukor kisasszonynak az önérzetében, hiszen emlékezzünk csak pöppecskét vissza, drága barátaim, hogy épp a minap került ekézés alá az a művész, aki szülői ismeretségből és kapcsolati tőkéből kifolyólag vált helyiérdekű üzemmódban sikeressé, miközben azt dalolta, hogy "Ékszer a lelked."

vészmadár (pica pica) · http://feleslegesszavaink.blog.hu 2011.12.14. 09:06:56

@Édy, aki Endre: én meg felhívom a figyelmed a nagybecsű Brother Love kolléga intelmére, miszerint az önérzet az anyagi háttér kérdése. Mondhatni, úri huncutság. (ás a tékozló fiú sem véletlenül evett a disznókkal egy vályúból)

Édy, aki Endre 2011.12.14. 09:14:47

@vészmadár (pica pica):

Az is lehet, ámde láttam már csekély büdzséből is önérzeteskedni embereket - sikerrel.

Styxx 2011.12.14. 09:15:58

@Kelletteznekem?:
"amikor utoljára voltam ott (kb 6.-szor) olyan állásért, ami tényleg bejött volna, akkor meg már feketelistán voltam, mert a HR nem támogatott, mondván aki ennyiszer volt már interjúzni, és mégse vették fel, azzal valami baj lehet... vaze, erre már nem tudtam mit lépni..."
Öregem, ez tényleg a legalja. Ráadásul neked is lett volna jobb dolgod, mint hatszor ott malmozni.
@Hódos Hajnalka, a Baltás Démon:
Ezek a suttyó személyeskedő bunkóságok, amik már jogi kategória. Várom, hogy eljöjjön a "szép új világ" amikor mindannyiunknak online kamera lesz beépítve a szemünkbe és visszakérdezünk: - Lehet, hogy Magát választják a "Porig aláznak élőben" blogon a nap görényének.

2011.12.14. 09:25:46

@Professor Pizka: van egy ismerősöm, a lánya nagy nehezen elvégezte Szegeden a jogot, aztán panaszkodott milyen nehéz szegénynek elhelyezkedni, és mennyit kell tejelnie havonta az öreg Bárándynak, hogy ott dolgozhasson. Aztán a végén elintézte, hogy valami kis helyen jegyző lehessen.

mrbateman 2011.12.14. 09:26:53

@Brother Love: Ha ma nem lesz poszt, akkor tiéd a délelőtt! Közösen megmondjuk a tutifrankót és akkor innentől tudni fogod, h. a továbbaikban mit kell tenned!

Közülünk mindenkinek teljesen helyén van az élete, így más elfoglaltság nem lévén tökismeretleneknek adunk életvezetési tanácsokat...az mondjuk zavaró, h. te mostb egy kicsit túl sok konkrétumot adtál, így azért nem az igazi a ködszurkálás!

Ha rám hallgatsz, akkor nővé operáltatod magad, veszel két bóti 500 köbös csöcsöt, na és ha így leszel vadászpilóta a tanzániai légierőnél, akkor azt mondom, h. oké, letettél valamit az asztalra! Na de így, h. normális emberként nevelsz 3 gyereket Mo-on...ezt beláthatod, h. egy gyenge vicc!

Komolyra fgordítva én hiúbb voltam Sugár Eszternél (azt gondolom, h. értem, amit érez), addig élveztem ezt a magányos dzsungelharcot, ahol minden eredmény mögött én voltam, és nem kellett azon frusztrálódni, h. méricskéljem ez-az hány százalékban csak az enyém...aztán megszületett a gyerek és mostanában egyre többet gondolkodom azon, h. ha akkor máshogy, akkor most már szakorvos lennék vmi jobb kilinikán, v. megyei kórházban szerzett 3 év gyakorlattal, éppen le lehetne lépni Ny-EU-ba havi 8e EUR-ért, az ottani társadalmi megbecsültség felsőbb lépcsőfokaira és a gyereknek ne egy ilyen elbaszott helyen kelljen felnőni.

Na szóval a gyerekkel járó felelősség, kicsit átrendezi a fontossági sorrendet.

lárvalányhaj 2011.12.14. 09:30:59

@vészmadár (pica pica):

A "racionális" ember az az ember, aki arra törekszik, hogy a legkisebb energiabefektetéssel a legnagyobb eredményt érje el.
Számomra hatalmas nagy jóság, ha fölvesznek a multis állásba, az viszont, hogyha ezért cserébe kellemetlen szagú, nyálkás tárgyakat pakolnak a különböző testnyílásaimba, s ezt később a jó közérzetem és az önbizalmam is megsínyli, nagyon rossz. Összességében véve tehát az egyenleg negatív. Magyarán ha az IQ-teszt helyett a leendő főnök leszopását választom, akkor nem racionálisan járok el, mert sokkal nagyobb energiát kell befektetni ahhoz, hogy elérjem ugyanazt az eredményt.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2011.12.14. 09:31:17

Igen, ez valahogy így, ha nő az alany. :D

Meg ilyesmi, hogy
- Mondja, végülis ebből, ami itt van, az önéletrajzában, mondjuk valójában mihez ért?
- Háááááátt....

Ernoke 2011.12.14. 09:35:08

a csöccsel való érvényesüléssel az egyetlen baj, h támadható, a hátszéllel ugyanez. lehet kihasználni, de akkor az embernek viselnie kell a minden irányból rá záporozó negatív indulatokat. a szülők részéről a hátszél pedig kiváló zsarolási potenciált képez, amit biztos, h fel fognak használni ellenünk, ha késztetést éreznek rá. nem biztos, h olyan hülye, aki nem használja ki ezeket... pedig a mnk eléggé igaz, a férfiak annyira gyengék, h bizonyos kinézeti szint felett lehetetlen nem belefutni a csöccsel/seggel/őzikeszemmel való befolyásolásba.

@Professor Pizka: jó tudni, h hagyományos alárendelt háziasszony vagyok, mindig tanul az ember újat:D

@Intizar: az, h valaki maszturbációs fantáziája vagy stb., nem azt jelenti, h egyúttal ostoba kurva vagy a szemében, hanem csak annyit, h szexuális szempontból vonzónak tart, ami remek dolog. nem értem, hogyan lehet ivarérett nőként ilyeneket írni... neked nem hízelgő, ha tetszel a férfiaknak?:o

2011.12.14. 09:47:22

@mrbateman: Alapvetően túllihegetnek érzem ezt a "Engem ne az apám/csöcsöm/pöcsöm miatt vegyenek fel!" koncepciót. Vegyenek fel és ha kicsit összetettebb a munka, mint egy fatelep őrzése, idővel esélyes, hogy adódnak lehetőségek.
Rosszmájú vagyok, de az elmúlt években jó párszor láttam már, hogy az ifjú titán ragaszkodott ahhoz, hogy ne papi/mami kapcsolatai (vagy más előnyök) miatt vegyék fel. Ugyanezek az önérzetes emberek inkább eladósították magukat évtizedekre, mert papi/mami "csak" egy kétszobás panel árába szállt volna be/vett volna meg, a feltörekvő ifjúnak meg ugye a lakópark a minimum - mégis hogy néz már ki, ha a juppi haverokat a Kórház u. 27. VIII. em. 62-ben kell fogadni...
Egyébként nem is értem, miért lenne az a baj, ha pl. egy felvétel végén azt mondják nekem: azért téged választottunk, mert ugyan a másik jelölt is felkészült, okos, stb. volt, de egy zsíroshajú, büdösszájú, rosszul öltözött surmó, míg te egy jó kiállású, elegáns, jóképű pasas. Én ezt nem érezném sértőnek, sőt! Ráadásul, ha "csak" ez utóbbiért vesznek fel, asse baj: ha látom, hogy xcsak dekorációnak vagy esetleg nyalógépnek szántak, akkor lépek tovább, ennyi.

Ernoke 2011.12.14. 09:59:20

@Brother Love: ha hátszeles vagy, soha nem tudhatod, h mikor támadnak érte hátba, ill. mikor leszel sunyi alátevések miatt a hátszeled ellenére elbocsátva. lehet csak azért fog valaki gyűlölni, mert neked 1 cm-rel több hátszeled volt, mint neki, és végül ennek ellenére sikerül kipicsáznia. a papi/mami pedig bizony kőkeményen meg szokta követelni a viszonzást minden támogatásért, általában lelki vérszívás formájában. lehet, h valaki azért nem használja ki ezeket, mert ostobán büszke. de lehet, h azért, mert nyugodt, frusztrációmentes életet akar, akkor viszont nem ostoba. szerintem kívülről ez nem eldönthető.

Ernoke 2011.12.14. 09:59:20

@Brother Love: ha hátszeles vagy, soha nem tudhatod, h mikor támadnak érte hátba, ill. mikor leszel sunyi alátevések miatt a hátszeled ellenére elbocsátva. lehet csak azért fog valaki gyűlölni, mert neked 1 cm-rel több hátszeled volt, mint neki, és végül ennek ellenére sikerül kipicsáznia. a papi/mami pedig bizony kőkeményen meg szokta követelni a viszonzást minden támogatásért, általában lelki vérszívás formájában. lehet, h valaki azért nem használja ki ezeket, mert ostobán büszke. de lehet, h azért, mert nyugodt, frusztrációmentes életet akar, akkor viszont nem ostoba. szerintem kívülről ez nem eldönthető.

2011.12.14. 10:00:03

@Ernoke: A csöcs/segg/őzikeszem faktorhoz annyit azért hozzátennék, hogy én magam mindig kínosan ügyeltem arra, hogy a munkahely aktuális bombanőjének _ne_ adjam meg a látszólag terhes (ám valójában elvárt) állandó smúzolást-benyalást-frivolkodást, megmaradtam a kötelező udvariasság szintén.
Utóbb mindig visszahalottam, hogy a rútul mellőzött hölgyek minimum a "furcsa" kategóriába soroltak, jó ha nem buzinak tituláltak. Mer bennem ne csak a csöcseim lássák, persze, tudjuk, no de azért azt is, természetesen.

2011.12.14. 10:04:47

@Ernoke: mindenki hátszeles, hehe

mrbateman 2011.12.14. 10:06:37

@Brother Love: A szellemi képességekkel/testi adottságokkal való előrejutásal kapcsolatban nem volt soha averzióm, mivel az is én vagyok. Mondjuk nem vok sem B.Pitt, sem Bobby Fischer, nincs számottevő előnyöm az átlagemberhez képest (nyilván a saját környezetét átlagolja az ember, így lehet, h. kicsit felélövök a valóságnak)
De megértem a csinos nők frusztrációját, akik csak szellemi teljesítménnyel akarnak kitűnni...nem lehet különválasztani a csöcsöt az agytól, ez egy adottság, örüljenek neki!

Édy, aki Endre 2011.12.14. 10:22:19

@mrbateman:

Ha jobban sakkozol, mint Mr. Pitt és kellemesebb küllemed van, mint Mr. Fischernek, nyert ügyed van.

Mindig az előnyeidet kell hangsúlyoznod. :-)

vincere 2011.12.14. 10:27:06

remek :)
komolyan, ahány állásinterjút végigcsinál az ember életében, a végén már kész színész lesz. fapofával mondani ezeket a valóságtól teljesen elrugaszkodott mondatokat, pl. miért akar itt dolgozni. hát mégis miért?!
az egyetlen őszinte rész sztem az elmúlt munkahelyeken szerzett tapasztalat, a feladatokra való rákérdezés, ebből azért kiderül vmi a munkáltató számára. az összes többi kamu

Ernoke 2011.12.14. 10:28:48

@Brother Love: én is többszörösen az vagyok:) a mnk-t meg kb. arra értettem, h egy férfi soha nem fogja ingyen megszerelni a villanyodat, ha nem tart szexuálisan vonzónak és elérhetőnek is egyben.

@mrbateman: a csinos nők frusztrációja: elkényeztetettek picsogása. (nekem mondjuk azért sokkal nagyobb elismerés, ha jó nőnek tartanak, mint ha értelmesnek, mert az előbbiért kőkeményen megdolgoztam, az utóbbi meg születésem óta egyértelmű, nekem semmi közöm hozzá.)

Szelid sunmalac 2011.12.14. 10:36:15

A jelenlegi munkahelyemen abszolut oszinte volt a beszelgetes, de ehhez egy olyan fonok kell. Csak arra volt kivancsi, hogyan tudok problemat megoldani, mennyire tudok egyuttdolgozni masokkal es kesz. Abszolut eletszeru peldakat hozott en pedig eletszeru megoldasokat probaltam adni. Majd elmondta mi lenne a munka jellege, amibol egy mukkot nem ertettem, megkerdezte erdekel-e, aztan masfel ev alatt sikerult is nagyjabol megtanulnom.

Édy, aki Endre 2011.12.14. 10:46:19

@Szelid sunmalac-Elmeny designer:

Te mázlista voltál.

"Sose felejtem el, hogy anno dacumál" egy munkainterjún - assessment center művésznéven futott - a sok gazdasági-pénzügyes végzettségű 50+ ember közül kettőnket vettek fel (a másik felvettnek volt ilyen végzettsége) überglobálmultihoz, mert az számított, hogy milyen ügyesen van képes az automatizmusokat elegyíteni a kreativitással, nem pedig a végzettség.

Persze aztán kiderült, hogy a messzi távolban lévő betanítás során azt várják el, hogy úgy légy felelős sokcsilliós rekonsziliálásokért, hogy munka mellett három hónapod van megtanulni azt, amit a téged betanítók hat hónapig speciális tréningeken sajátítottak el.

Így kicsit nehézkesebb a dolog - főleg azért, mert a sokcsilliókért erősen felelősséggel is tartozol.

eastern sugar 2011.12.14. 10:51:01

@Ernoke: ez mennyire igaz! na ezt /is/ akartam mondani a hátszélről, erre értettem, hogy tessék engem békén hagyni, jobban örülök, ha a szülők nem látnak bele abba, amit csinálok, és mivel nekem az rosszabb lenne, mint kicsit kevesebbet keresni, ezért nem tartom magam feltétlenül tökhülyének.
ami meg a maszturbációs fantáziát illeti, igen, részint ezzel egyetértek, jó ha az ember tetszik, de az meg nem jó, ha egyedül erre való, és ha meg nem vagy jó csaj, akkor húzz a gecibe a savanyúcukroddal, ha meg jó csaj vagy, akkor köteles vagy aláfeküdni az összes faszkalap hülyeségeinek, mert örüljél már, hogy rád verjük, na, érted

@Brother Love: nem teljesen. először is nem tudom, mire érted a felnőttet...én is annak tartom magam, ha nem nagy baj, viszont persze iagzad van, hogy ha kibaszott nagy a szükség, akkor más a helyzet. ezért is mondom, hogy ha csak lehet, nem szeretnék így felvételt nyerni sehová, de nyilván nem úgy értem, hogy akkor, ha már küszöbön az éhhalál. úgy értem, ez az, aminek én örülök, meg jobb érzést okoz stb, de nyilván ha tényleg bajban vagyok, akkor az elsődleges lényeg az, hogy legyen meló. de ha most olyat mondok, hogy örülök az érdekes munkának, meg a jó környezetnek, blablabla, erre is lehet mondani, hogy hát bezzeg más örül, ha lyuk van a seggén, ami nyilván igaz, én csak azt mondom, hogy mi az aminek jobban örülök, meg mi az aminek kevésbé. most nem szorulok rá, volt amikor meg rászorultam. de nyilván mindenkinek van egy képe arról, hogy mi az ideális neki, most persze azt feltételezve, hogy a léthez szükséges költségek megvannak.

lárvalányhaj 2011.12.14. 10:58:23

@Brother Love:

De te tök más dologról beszélsz.
Persze, hogy fontos -- és nemcsak a nőknek, hanem minden embernek --, hogy az ellenkező nemű egyedek szexuálisan vonzónak tartsák. Nekem is fontos, hogy megdicsérjék a frizurámat, meg a srácoknak is, hogy ne mindig csak azt hallják, hogy "legyünk inkább barátok, jó?".
De más az, ha az emberek egyéb értékeiden kívül a szexuális vonzerődet is elismerik, és más az, ha 1) *elsősorban* a szexuális vonzerőt látják belőled, és mindent erre redukálnak 2) ha történetesen úgy alakul, hogy a tested vagy más tulajdonságaid miatt az emberek többsége nem talál vonzónak, vagy neadjisten visszataszítónak talál (ÉS nem tudsz valamivel nagyon erősen kompenzálni), akkor megszűntél embernek lenni.

@Ernoke:

"mert az előbbiért kőkeményen megdolgoztam, az utóbbi meg születésem óta egyértelmű"

úgy van. kevesen tudják, hogy nőnek lenni egy skill. vannak, akik úgy születnek, hogy a nőies viselkedést nem tanulják meg maguktól, természetesen, hanem tudatos erőfeszítésekkel kell elsajátítaniuk.

nekem olyan 24 éves korom körül kezdett derengeni, hogy a férfi és a női nemi szerepek között van némi különbség, és ha azt akarom, hogy a pasik vonzónak találjanak, akkor ennek megfelelően kell viselkednem.

eastern sugar 2011.12.14. 11:03:27

@lárvalányhaj: már megint kár volt annyit pofáznom, ezt sokkal értelmesebben megírtad, pedig ugyamanzt akartam mondani én is :)

lárvalányhaj 2011.12.14. 11:16:47

@Ernoke:

"a csöccsel való érvényesüléssel az egyetlen baj, h támadható [...] lehet kihasználni, de akkor az embernek viselnie kell a minden irányból rá záporozó negatív indulatokat."

A másik alapvető probléma, hogy akik így viselkednek, azok hozzájárulnak a "minden nő kurva" sztereotípia fennmaradásához.
Kb. ugyanaz a kategória, mint az, aki hamisan vádolja meg nemi erőszakkal a férjét / főnökét / egyéb random gazdag embert - az ilyenek miatt nem hisznek az igazi áldozatoknak sem.

eastern sugar 2011.12.14. 11:18:23

@lárvalányhaj: namármegint, agyrém, pedig ezt is mondtam tegnap :D

algi 2011.12.14. 11:31:32

@eastern sugar: Én épp azt mondtam, hogy bármilyen veleszületett tehetsége van az embernek, mindent edzenie kell, különben elsatnyul. A tehetség az csak egy lehetőség.

Persze a gyakorlati tapasztalatot szerintem semmi se pótolja. Ha az ember az első pár évben műveltségből, IQ-ból elhiteti, milyen jó, akkor magára szedhet elég gyakorlatot, hogy már tényleg jó legyen.

lárvalányhaj 2011.12.14. 11:38:40

@eastern sugar:

Ezt kivételesen láttam is, csak gondoltam, érdemes megerősíteni. :)

2011.12.14. 12:06:21

@Ernoke: Példádban a "soha nem" kitétel erős túlzás, hidd el, vannak még segítőkész emberek (férfiak), ha nem így lenne, nem segítenék pl. a szomszéd nyanyának, amikor látom, hogy 60 mázsa szenet egyedül akar behordani. (Hidd el, nem tartom se szexuálisan vonzónak, se elérhetőnek.)
Az viszont kétségkívül igaz, hogy általában nagyon nagy előny a jó külső. Ha a vészvillogós, defektes autó mellett egy miniruhás csöcsöcs-faros-takaros álldogál tanácstalanul, szinte biztos, hogy előbb megállnak segíteni, mint ha egy csúnyácska. AZ is igaz, hogy érvényesül a suba-subához elv: az már tényleg nagyon ritka, hogy a 190 magas, szőke kék szemű, szobortestű férfiú az alacsony, görbelábú, szemüveges, zsíros bőrű lányokat tünteti ki segítő figyelmével - ő maga is nagymellű, szoposszájú luvnyákra hajt. Nem csak akkor, ha valami tanulatlan, unintelligens táncosfiú - a képzett, tanult, intelligens "jópasi" is hasonló szempontok alapján válogat a környezetéből, legfeljebb ő a legjobb jogász-, mérnök, stb. picsára hajt, nem éri be egy műkörmössel (pedig az utóbbival jobban járna, hehe.) De ez utóbbi biztos valami evolúciós baromság.

vészmadár (pica pica) · http://feleslegesszavaink.blog.hu 2011.12.14. 12:11:44

@lárvalányhaj: ez tiszta sor, csak itt már inkább a hátszélről beszéltünk: a meglévő hátszeledet kihasználva biztosan bekerülsz, vagy nem kihasználva nem biztos... Melyik az OKOS döntés? (nem, nem az a kérdés, melyik az erkölcsös, tiszta, emelkedett, emberi, stb. az OKOS)

Ernoke 2011.12.14. 12:20:45

@Brother Love: szoktam trollosan túlozni, annyira nem gondolom a mindigsohákat komolyan.:)
a másik teóriádat viszont cáfolom, nagyon gyakran látok szép férfiakat külsőben durván alulválasztani, mert a személyiség fontosabb nekik, mint hogy vizuálisan hozzájuk illő legyen a csaj. (egyébként is az a tapasztalatom, h a szépség sokadlagos szempont nálatok, mindegy, h kapcsolatról vagy dugásról van szó. ez az én nagy szerencsém:D)

2011.12.14. 12:28:03

@Ernoke: Lehet, hogy más az elképzelésünk a szép férfiakról? :)

Édy, aki Endre 2011.12.14. 12:38:31

@Brother Love:

Ahogy "szokták mondani": A minap majdnem megvolt Gisele Bündchen, Adriana Lima és Doutzen Kroes egyszerre. Már csak pár méter hiányzott. :)

Ernoke 2011.12.14. 12:41:46

@Brother Love: lehet, de az is lehet, h más társaságban mozgunk.:) vagy mindkettő, vagy egiyk sem.:)

@vészmadár (pica pica): egy döntés okosságának a megítéléséhez szükséges a cél is, ami mögötte van. ha a stresszmentes élet nagyon fontos nekem, az azonnali álláshoz jutás meg kevésbé, akkor vagyok okos, ha nem veszek igénybe hátszelet. ha fontosabb a jó állás, akkor meg az ellenkezője. csak a végeredmény ismeretében nem tudod eldönteni, melyik ember volt az okosabb.

vészmadár (pica pica) · http://feleslegesszavaink.blog.hu 2011.12.14. 12:45:17

@Ernoke: a dolgot inkább onnan érdemes vizsgálni, az ember a tökéletesből milyen sorrendben hajlandó lemondani, mondjuk realitásérzéke alapján. Nálam e szempontból a vagyon, társadalmi presztízs áll az első helyen, nem érdekel, a csaj mennyire gazdag vagy sikeres vagy ismert. A jó segg/jó mell/jó száj kombó valahol az utolsó 4-5 dologban van. Még másképp: nevezzetek felszínesnek, de nagyon-nagyon okosnak, kedvesnek, perverznek, odaadónak és gazdagnak kell lennie a nőnek, ha nincs melle, nincs segge, vékony a szája és nem szép az arca. ellenben ha csöcsös-segges-szopós(szájú) és NEM hülyébb a törpehörcsögömnél, egy darabig biztos el tudom viselni.

Hát most így kimondva asszem tényleg felszínes vagyok, hehe:)

Tibip Tabap 2011.12.14. 13:09:46

Nohát, kedves előttem írók, kis időbe telt, míg a szösszenéseket elolvastam (ún. magamévá tettem (sic!, ja)), de én épp ráérek: olyan SZÉP, OKOS, ŐSZINTE HR-ES vagyok (kérdezzétek csak meg az ismiket, hogy mennyire nem kamu), akit épp a nem ilyen = kábémind, ugye kolléGANÉI kibaszattak maguk mellől. És ahogy olvasgatásaim közepette megírtam az említett ismiknek is: NÁLAM PONT ILYEN ŐSZINTE volt/lesz - me jelen időbe ugye nem írhatom :D - az állásinterjú, amint tanálok egy oly céget, ami erre azé vmilyen ce(n)zúrázott verzijóba kíváncsi... Ha tudtok ilyet, kivele :D

mrbateman 2011.12.14. 13:23:04

@vészmadár (pica pica): :-)
Csak arra vigyázz Esztered meg ne tudja a jelszavadat!:-)

Intizar 2011.12.14. 13:45:55

@Ernoke: Hízelgő-e, ha tetszem a férfiaknak? Tudom, ciki, de általában inkább zavaró. Ha én nem akarok semmit a pasastól, márpedig nagyon kevéstől akarnék, akkor nemigen kellemes. Egyáltalán: lehet, hogy azért, mert fiúk közt nőttem föl és mindig egyenlően kezeltek bennünket, de én nem vagyok képes természetesnek, normálisnak és humánusnak elfogadni, hogy magunkat Vénuszról és Marsról jött különböző fajta lényeknek tekintsük. (Nem ideológiailag utasítom el, hanem zsigerből.)
És ami azt illeti: nekem minden csöcsvillantás nélkül is ingyen szerelnek villanyt férfiak. Mert ezek olyan emberek, akik a barátaim, és én is ingyen őrzök nekik kölyköket, főzök ezt-azt vagy segítek másban.
A konklúzió mindebből annyi, hogy - természetesen - "boszorkány" kategóriában vagyok.
@Professor Pizka: Rég ott vagyok, kicsi angyal. Imádok főzni, szemüveges, szőrőslábú feminista terrorista létemre. Hát nem KÍNOS?

johevi 2011.12.14. 13:54:03

Nyelvvizsgája van?
Persze, angol középfokú, de 15 éve tettem le a rigóban, jelenleg csak a kedvenc ladygaga számomat tudom folyékonyan elénekelni, kommunikációra képtelen lennék.

[c] 2011.12.14. 14:01:57

@vészmadár (pica pica): Mert a szépségedet nem használod a munkád során, az eszedet viszont igen. Továbbá, nem csak az eszedet, hanem a szakmai tudásodat és a tapasztalataidat. Ezek közül mindhárom felülírja a külső fontosságát, kivéve persze néhány mukakör esetében (modell, recepciós, prosti etc.)

vészmadár (pica pica) · http://feleslegesszavaink.blog.hu 2011.12.14. 14:12:58

@mrbateman: Eszteremnek nem kell aggódnia, mert ő 10-ből hoz tíz kritériumot:)

[c] 2011.12.14. 14:16:07

@vészmadár (pica pica): Csakhogy, ha a csöcsödet/seggedet veted be az intelligenciád, tapasztalatod stb. helyett, akkor a csöcsödért/seggedért is fognak "értékelni", és nem az eszedért, legalábbis nehéz előbbi kategóriából átkerülni az utóbbiba.

mrbateman 2011.12.14. 14:19:20

@vészmadár (pica pica): Félreértés van itt kérem szépen! Aggódni neked kell nem Eszter asszonynak!

Így elsőre ügyes magyarázat ez is (bár legalább egy fél órás védőbeszéd kell, de az irány jónak tűnik), te tudod, h. elfogadja-e egy békítősexel megfejelve!:-)

vészmadár (pica pica) · http://feleslegesszavaink.blog.hu 2011.12.14. 14:34:46

@tea fan: az északifény-képészen kívül sorold már azt a rengeteg munkakört, ahol soha de soha nem találkozol más emberekkel, AZAZ nem számít, ronda vagy-é, mint a polárkabát kifordítva...

[c] 2011.12.14. 14:42:02

@vészmadár (pica pica): Nem azt írtam, hogy nem találkozol emberekkel, hanem hogy a munkád elvégzéséhez a vonzó külső nem szükségeltetik. (Nyilván az alapvető ápoltság megkövetelhető.)

Ernoke 2011.12.14. 14:47:57

@Intizar: "én nem vagyok képes természetesnek, normálisnak és humánusnak elfogadni, hogy magunkat Vénuszról és Marsról jött különböző fajta lényeknek tekintsük"
nyilván én sem, de ez hogyan kapcsolódik a témához? nem értem a gondolatmenetet.

vészmadár (pica pica) · http://feleslegesszavaink.blog.hu 2011.12.14. 14:56:11

@tea fan: nem érted, pedig fentebb, mi több, a posztban is megfogalmazódott: a multis munkaköröket (sőt: a fogyasztói társadalom munkaköreinek 80%-át) jellemző feladatokat egy zsakettes pávián 1 hónap betanítás után gond nélkül megoldja. És akkor ha meg úgyis mindegy, legyen legalább csöcsös és legyen kellemes ránézni.

Édy, aki Endre 2011.12.14. 14:59:37

@vészmadár (pica pica):

Ebből is látszik, hogy pl. a vájár nagyon sokat igénylő szakma. Se pávián, se zsakett, de még idomok sem. Nem is csoda, hogy elbújnak a többiek elől. Ők nem mondják, hogy "Munkám során gyakran találkozom emberekkel..."

[c] 2011.12.14. 15:04:31

@vészmadár (pica pica): Szerintem ez ebben a formában nettó marhaság, de lehet, hogy csak nálunk nincs elég manáger.

Ernoke 2011.12.14. 15:07:52

@vészmadár (pica pica): én megértelek, a kinézet nálam is elsődleges szempont ugyebár.:)

[c] 2011.12.14. 15:13:11

@vészmadár (pica pica): Nálunk kb. 200 emberre van egy irodavezető, úgy három ember, aki az alkalmazottakkal kapcsolatos minden ügyet (felvétel, adminisztráció, munkaeszközök beszerzése, egyéb szervezés), projektmenedzserek (szerintem maximum 10 fő). Úgyhogy nem igazán látok bele a tipikusan multisnak mondott vetítős faszverésekbe, mert itt nem jellemző.

Intizar 2011.12.14. 15:26:46

@tea fan: Pedig elég egyszerű. A férfiak az én szememben, nyilván a testvéreim miatt, ugyanolyan emberi lények, mint én. Nem Vénuszlakó-eszközökkel hatok rájuk, hanem szükség esetén kölcsönösen segítünk egymásnak.

Ernoke 2011.12.14. 15:51:57

@Intizar: és én hol állítottam, h nem ugyanolyan emberi lények, mint én?
(ugyanakkor ha annyit mozogsz férfiak között, mint ahogy mondod, jobban kéne őket ismerned. a szexualitásukon keresztül ítélik meg a nőket, a kommunikáció minden elemét áthatja náluk a nemi különbség. én is sokat vagyok férfitársaságban, a legjobb barátom is férfi, azért van képem a viselkedésmódokról, gondolatokról, gesztusokról. persze lehet mindkettőnknek "igaza van", csak más közegben vagyunk.)

Édy, aki Endre 2011.12.14. 15:52:08

@Intizar:

Tippelek: Karl Marxtól van az idézet? :)

Intizar 2011.12.14. 16:00:53

@Ernoke: Te állítottad, hogy senki nem szerel ingyen villanyt, csak csöcsért. (Tehát alapvetően másmilyen lények, mint a nő, aki, ugyebár, nem pöcsért segít.) Ha ennyire szexualizált világban élsz, abban, gondolom, Te is benne vagy. Én nem öltözöm "nőiesen" és nem alkalmazok "női eszközöket", talán többek között ezért is mások a tapasztalataim.

@Édy, aki Endre: Melyik, a Mars és Vénusz? Az Károlybácsinál sokkal komolyabb tekintélytől van, Bridget Jonestól.

Ernoke 2011.12.14. 16:08:29

@Intizar: igen, alapvetően másmilyen lények, de ez nem jelenti azt, h nem ugyanolyan emberek, mint én. az öltözködésnek sem értem, mi köze van ehhez, én is úgy öltözöm, mint egy trampli... a világ pedig akár tetszik, akár nem, szexualizált. jobb lenne néha kihagyni, de nem lehet.

killercsiga 2011.12.14. 16:18:48

@Intizar:
Attól még, hogy aszexuális vagy, ne gondold, hogy nem annak lenni bűn vagy hiba.

SillyKohn 2011.12.14. 17:10:40

@Ernoke:
"az, h valaki maszturbációs fantáziája vagy stb., nem azt jelenti, h egyúttal ostoba kurva vagy a szemében, hanem csak annyit, h szexuális szempontból vonzónak tart, ami remek dolog. nem értem, hogyan lehet ivarérett nőként ilyeneket írni... neked nem hízelgő, ha tetszel a férfiaknak?:o"

Hozzám jössz feleségül? ;)

escargot 2011.12.14. 17:24:13

@Intizar: A Mars és Vénusz Johnny bácsitól van (Gray), bár igazán népszerűvé kétségtelenül Bridgeték tették. :)

Professor Pizka · http://raerunk.blog.hu/ 2011.12.14. 17:35:18

@Szelid sunmalac-Elmeny designer: Train for a skill hire for an attitude vagy hogy van ez norvégül...

@Intizar: nem. elnézést, rossz számot tárcsáztam.

@Ernoke: Hagyd. A váltivarúság csodáját nem értőkkel nincs mit kezdeni.

eastern sugar 2011.12.14. 17:35:34

@tea fan: basszus ezt is mondtam tegnap :)
@vészmadár (pica pica): azért tök jó lenne, ha az emberekkel találkozás első számú kritériuma nem az lenne, hogy ronda vagy-e vagy sem. jó ha az ember nem büdös, nevetséges vagy ápolatlan, de az hogy ronda-e valaki, azt jó lenne csak akkor belevenni a képletbe, amikor nem szépséggel kapcsolatos melót kap valaki. tudom, hogy a világ így működik, de attól még hadd tartsam szarnak. @Intizar: szerintem nem vbaj, ha az ember használja az ilyesmit, mert szórakoztató, és mert végső soron ez a világ lényege, de szerintem csak arra, amire való, tehát nem haszonszerzésre, hanem önmagunk/egymás szórakoztatására...most pontatlan vagyok, mert siettem, még tudnék mondani csak vár qa repülő, de remélem ez érthető...mondjuk a villanyszerelés, hogy megkérem a szomszéd srácot, abba még beleférhet a szempillarebegtetés, persze nem pofátlan módon, csak valahogy egy kicsit, hogy még játék legyen, mert ez nem olyqan komoly ügy...

Intizar 2011.12.14. 17:44:34

@Ernoke: Az öltözködésnek sok köze van hozzá. De nem csak abban nyilvánul meg a "nőies" viselkedés, csak egy aspektusa. Ezt mondom: te másféle lények közt élsz. Én meg nem. @killercsiga: Önnek is ugyanezt ajánlom figyelmébe. Senki nem állította, hogy bűn vagy hiba. Ernőke állította, hogy a férfi a nőnek csak akkor segít, ha az "bedobja a nőiességét". Erre mondtam, hogy nekem ugyancsak mások a tapasztalataim. Ernőke továbbá szereti, ha "tetszik a férfiaknak". Ezzel sincsen semmi baj, de úgy kérdezett rá, hogy engem zavar-e, mintha az viszont baj volna. Márpedig én a férfiak 99,99 százalékával nagyon nem óhajtom, hogy szexuálisan töltött legyen közöttünk a levegő. Ezért nem mutatkozom "nőiesen", mert nem célom, hogy válogatás nélkül kívánjanak. Úgyhogy könnyen lehet, hogy a 0,01 százalék kivételével valóban aszexuálisnak tűnök. Ez hadd legyen az én pechem.

Intizar 2011.12.14. 18:08:38

@eastern sugar: Nem, dehogy baj. Nagyon szép is az, aki szépen tud ilyet játszani.
Baj akkor van, amikor az elvárások elcsúsznak és a játékból kényszer lesz.
Amikor például azzal állnak elő, hogy az A normális, A férfi, A nő, aki pont ilyesmit játszik.
Vagy amikor a csábító nő visszaél "hatalmával" és kihasználja a férfiak "segítőkészségét" (utóbbit azért írtam idézőjelbe, mert szerintem már az sem volt valóban őszinte segítőkészség, hanem valami más).
Vagy amikor a férfi várja el, hogy őneki pedig minden nő tegye ki a "lelkét" (értsd, keblét), legalábbis amelyik csinosabb, amelyik pedig kevésbé előnyösen született, az szégyellje magát a föld alá.
Ugyanennek a "játéknak" egy baljósabb formája, amit muzulmán testvéreink játszanak. A nő ab ovo kívánatos (ez a lényege neki), a férfi ab ovo kívánja, tehát a nőt zsákba kell rejteni.
Az én szememben egyaránt obszcén látvány a kurvának öltözött nyugati nő és a zsákba dugott iráni.

A Tyne folyó déli partja 2011.12.14. 19:49:23

@lárvalányhaj: de ha annak megfelelően viselkedsz, mondjuk átváltozol házitündérré, holott mi sem áll messzebb tőled, akkor meg megjátszod magad. és még csak nem is élvezed. attól leszek vonzó, hogy ráerőltetek magamra egy szerepet, ami egyáltalán nem én vagyok? nekem ez nem kell. biztos ezért nem állnak értem sorba:) de bánja a fene.

A Tyne folyó déli partja 2011.12.14. 19:57:58

@Ernoke: "h egy férfi soha nem fogja ingyen megszerelni a villanyodat, ha nem tart szexuálisan vonzónak és elérhetőnek is egyben."
ez hülyeség. fiúbarátaid nem lehetnek? esetleg olyan barátok, akik párok is egyben, tehát a férfitagnak eszébe se jut rád nőként nézni, mert ott van neki a szerelme? mégis segít. szimplán barátságból. @Brother Love: "190 magas, szőke kék szemű, szobortestű férfiú az alacsony, görbelábú, szemüveges, zsíros bőrű lányokat tünteti ki segítő figyelmével - " erre már elég sok ellenpéldát láttam. inkább a "szép férfiaknak mindig csúnya, vagy max. átlagos barátnőjük van" kitételt láttam igazolva. @Intizar: csatlakozom, engem is inkább idegesít, ha valakinek tetszem, és nekem ő nem. márpedig, a 90%-uk nem fog. de lehet, hogy keveset mondtam. és ilyen esetben bizony rohadtul terhes, és idegesítő, hogy x. akarna tőled valamit, te meg a hátad közepére kívánod. ja, és nekem is mindig több fiúbarátom volt, mint lány, lehet, ezért alakult ki.

A Tyne folyó déli partja 2011.12.14. 20:05:08

@Ernoke: társnál nekem is, (volt, már kinőttem belőle, de azért még ott van valahol), de hogy a munkatársaim hogy néznek ki, kb. leszarom. oda dolgozni járok, nem másokban gyönyörködni. @Intizar: én csatlakozom hozzád, már van az 0,02% is.

mennyország utca hét 2011.12.14. 21:28:47

Kurvajó a poszt.
@eastern sugar: Bocs, hogy belepofázok, de az elsődleges benyomást mindenképpen a megjelenés okozza. Sztem is szar, de rám is hat, és én is hatok másra, bármennyire is nem akarnám. Nem csak a munkánál, de ott különösen. Valaki írta, hogy fontos neki, hogy napi 8 órában milyen külsejű munkatársat nézeget, és ez sztem fontos annak is, aki ennek nincs tudatában.
"szerintem nem vbaj, ha az ember használja az ilyesmit, mert szórakoztató, és mert végső soron ez a világ lényege, de szerintem csak arra, amire való, tehát nem haszonszerzésre, hanem önmagunk/egymás szórakoztatására..."
Pedig pont haszonszerzésre való... és itt nem feltétlenül az anyagi haszonszerzésre gondolok, de az is az élet sikerének van alárndelve, ahogy az ember tulajdonságai is.

vészmadár (pica pica) · http://feleslegesszavaink.blog.hu 2011.12.15. 07:17:18

@A Tyne folyó déli partja: "a férfitagnak eszébe se jut rád nőként nézni, mert ott van neki a szerelme"

Ez nagyon óvodás gondolat, már megbocsáss. Azt a hülyeséget feltételezi, hogy ha van egy szerelmem, akkor nem gondolok soha másra, vagy nem állapíthatom meg, hogy szexuálisan vonzó. Én elfogadom, hogy a nők ezzel az illúzióval hitegetik magukat, mi meg rájuk is hagyjuk, mert jobb a békesség, de az kurvára nincs így. Ettől még nem dugok félre, de ugye nem gondolod komolyan, hogy ettől máris hidegen hagy egy szép nő látványa?

csi szi 2011.12.15. 13:42:02

@Brother Love: Pedig ha látványosan ignorálsz egy nőt (aki nem szokta meg az ilyet), az is esélyes, hogy akkor majd ő fog nyumulni előbb-utóbb, persze csak ha bejössz valamennyire.
Viszont a másik lehetőség tényleg az, hogy buzinak fognak tartani...

A Tyne folyó déli partja 2011.12.15. 14:22:11

@vészmadár (pica pica): nem, arra mondtam, hogy baromira nem azert fog segiteni az illeto fiubaratom, mert bejovok neki, mert var valamit tolem szexualisan. ahogy, azt hiszem, ernoke fejtegette. hanem, szimplan baratsagbol. mi ezen az olyan erthetetlen?

Mbraun 2011.12.20. 13:18:23

Ez a kurva jopofizas megy... Sajat elmeny ... Ausztriabol 1 het utan jon a telefon hogy melo lenne erdekel-e ennyit fizetnek es ez a munkakor, kis csevej, mikor tudok kezdeni....
Itthon multi... (mert hogy az jo nekunk)1. telefonos interju, 2 het mulva szemelyes a munkakozvetitonel.(Lenne egy harmadik koros interju, mar a cegnel, es biztos bekerultem ....) Majd kb. 2,5 honap elmultaval egy email hogy sajnos nem kerultem be... Talan nem is akarok olyan helyre ahol kozel 2-4 honap alatt kapod meg az allast..... Ja es Orban mongyoon le....

Állás hol? · http://www.cvonline.hu 2012.01.18. 13:34:03

Nagyon állat:))))ez nem lehet reális állásinterjú:D
süti beállítások módosítása