Olvasói rovat - A hűtlen férj

2010/03/25. - írta: Modor Tibi

Milyen leleményes a mi olvasótáborunk - ma ismét bebizonyítja, hogy bármilyen területen képes felvenni írásaival a szakblogokkal is a versenyt.

A szerző, LMT egy kifejezetten csajos témáról írt nekünk:

 

A modoros hűtlenkedő férj mottója: "én nagyon szeretem a PÁROMAT, ő mindent megtesz, amit tud".

 

Különös ismertetőjegye: strandon a párja mártírként rohangál a gyerkőcök után, míg a modoros hűtlenkedő elmerül iPhone-ján a találkahely.hu-ra érkezett leveleinek tanulmányozásában. Ha kapás van és PÁRJA eközben megkéri valamire, türelmetlen felcsattanás a válasz.

A modoros hűtlenkedő szükségképpen rendelkezik legalább 1 "igazi barátnővel", akivel a közeli múltban és/vagy azóta is többször lefeküdt "de a barátságunk megmaradt, rájöttünk, hogy mi igazából barátok vagyunk", vagyis reményeket fűz hozzá, hogy "igazi barátnője" a későbbiekben még megértő lesz vele, ha feltárja előtte felesége hiányosságait.

Amennyiben ez a lehetőség bizonytalanná válik, a modoros új lehetőségek után néz, itt találkozik stílusban az *aranyos pasival*, illetve a *vesztessel*. A nőket hi-he-tet-len megértésével és figyelmességével veszi le a lábukról, különösen, ha úgy érzi, vevők a modor(osság)ára. Az ilyenkor alkalmazott szokásos fordulatok ("nekem bármit elmondhatsz") mellett megjelenik a feleség burkolt gyalázása szimpátia reményében ("ő mindent megtesz" "én nagyon szeretem őt, de mióta gyerekek vannak, már hulla estére"), illetve a nyálas tolakodás ("hidd el, mi egy külön koordinátarendszer vagyunk").

Ha úgy érzi, siker következhet, a nyomulós fordulatok egész tárházát zúdítja a kiválasztottra, úgyis mint "nagyon kívánlak, nem tudok másra gondolni, XXX ahova akarod ;)", "alig várom, hogy érezzelek" stb.

A modoros hűtlenkedő a légyottot kastélyszállóban vagy wellnesshotelben bonyolítja, ahol természetesen csődöt mond az ágyban, ettől függetlenül később "fantasztikus együttlétnek" minősíti. A modoros hűtlenkedő szavakban képes hetekig fűzni a kiválasztottat egy pár órás megcsalás reményében, azonban a tett helyén a zokniját nem veszi le, és gumit még akkor sem húz, ha ezt előzőleg kifejezetten beígérte.

Az esemény után a modoros eltűnik, a másik megkeresését "most a családommal kell lennem", "a gyerekeimnek szüksége van rám", illetve rosszabb esetben a "ne válassz el a szeretteimtől" mímelt felháborodással utasítja el. Pár nap után, mikor ismét kedve támad a szexhez, újra előkerülnek a "csak rád gondolok", késő esti emailekben a "vágyom a testedre" fordulatok.

A modoros ezek mellett sem tartja magát hűtlennek, hiszen "a szívem a páromé", különben is "amiről nem tud, az nem fáj". Őszinte pillanataiban azért bevallja, hogy a felesége "sose volt egy vadmacska az ágyban", de "azzal a szájjal kényeztessen, amivel a két gyereket csókolja?", különben is "ezt dobta az automata".

A modoros hűtlenkedő nem egyenlő a hosszú ideig hűtlenkedővel, aki fapofával hazudik otthon, neki "érzései vannak". Miután a feleség néhányszor gyanakodva méregette, a kiválasztott szeretőt a "túl fontossá váltál nekem, de ezt nem lehet", "nekem más a felelősségem, bár csak előbb találkoztunk volna" illetve a "soha nem felejtelek el" fordulatokkal építi le.

A modoros mások előtt feleségét "asszonypajtásnak" hívja, és rendszeresen élcelődik felesége együgyűségén ("nem lát ki a maga kis világából") takarékosságán ("nehogy az asszonypajtás megtudja, hogy már megint mennyit költöttem, mert akkor nekem annyi") és felesége anyján (akit "boszorkánynak" hív, aki a közös ebédek alkalmával "meg akarja őt mérgezni").

A modoros hűtlenkedő meg van győződve különlegességéről, amit rajta kívül soha senki nem vett észre, kivéve a szeretőt, aki "igazi szövetségese egy ellenséges világban" és persze az "igazi barátnőt, akivel megmaradt a barátságuk".


 

De kemény. Sőt, mondok durvábbat: állítólag vannak olyan független, vagy akár "komoly" baráttal rendelkező fiatal lányok is, akik hajlandóak bevallottan nős férfiakkal kapcsolatot folytatni. Nem semmi :))

338 komment

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

noirp 2010.03.25. 15:13:02

@Drága IV gernika: Jó, de asszem van némi különbség Topo és a "jódógomban nem bírok má micsinálni" tanár úr között. Legalábbis ahogy Topo elejtegetett sztorijait nézem, kezdve a rotáló szobanövényekkel...stb., a folytatást rá bízom.

Gumineaux 2010.03.25. 15:15:28

@Balance Of Power: „A huseg csak es kizarolag szexualis kisajatitast jelent?”
Nem, azt jelenti, hogy tartom magam valamihez, amit mondjuk egy házasságkötéskor megígértem valakinek, még akkor is, ha időnként nehezemre esik. Ha mással akarok lenni, akkor vállalom ennek következményeit és nem sunnyogok összevissza, hazudozok kisstílűen és csinálok magamból bohócot.
„Probalta itt mar vki a nyitott kapcsolatot/hazassagot?”
Szerintem az ilyesminek nem sok értelme van, de akinek van hozzá gyomra, az csinálja csak.

lárvalányhaj 2010.03.25. 15:21:04

@noirp:

Nem konkrétan az egyetem keretei között történt. Ez amolyan egyetemközi, szakmai jellegű rendezvény volt, ahol több intézményből is voltak emberek. Másodéves, stréber diáklányként nagyon örültem, hogy ilyen kiművelt tudós társaságban lehetek. :) Voltak közbeiktatva vacsorák is, aminek a végén a tudós urak egy része már nem volt szomjas. Amikor hazafelé indultam a szállásra, egy ilyen setét területen vezetett az út, ahol az egyikük megvárt...

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2010.03.25. 15:21:34

@noirp:

Tanárúrnak lehet még diplomája is van :)

lárvalányhaj 2010.03.25. 15:23:18

@lárvalányhaj:

All in all, ott és akkor nem hittem volna, hogy a zoktató úr megijedt volna holmi dékánoktól.

dr. gernika 2010.03.25. 15:23:48

@noirp: Különbség mindig van, főleg ha egy férfit próbálunk szembesíteni a kettős mércéjével, "az más" a default válasz, akkor is, ha 10 körülményből 9 egyezik.

noirp 2010.03.25. 15:27:36

@Kedves Nard: Marhára nem az a lényeg(i különbség). Több is volt neki ilyen-olyan fokozata, aztán mégis egy....(sípszó)

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2010.03.25. 15:29:13

@noirp:

Persze, csak eleve a szociológus jelző használata Topora kissé szúrta a szemem. :)

Balance Of Power 2010.03.25. 15:31:04

@Gumineaux: Te is (nem te konkretan, hanem altalaban barki), a partnered is folyamatosan valtoztok. Es az ember mindig vonzodik masokhoz is. A kinyilatkoztatasokkal az a baj, hogy az elet nem fekete es feher. Illetve abban a pillanatban, hogy valaki irant vonzalmat erzunk, akarmilyen artatlan legyen is, maris nincs jogunk kinyilatkoztatasokat tenni. Es ugye miert is beszel a ferfiak 100%-a arrol a kocsmaban a barataival, hogy ki kit baszna meg.

Vérnyúl, Döme, Dagi, Fufu, avagy a Jó, a Rossz, és 2010.03.25. 15:31:15

modoros félrekúrók prototípusa:

csajokespasik.blog.hu/2009/11/20/a_boldogsag_mas_asszonynal_lakik

az egyik kedves kommentelő:
"Hm.
Kilépni a családból vagy nem...hm.
36 éves vagyok. Pasi. 15 éve vagyok együtt a feleségemmel, 10 éve élünk együtt, 6 éve vagyunk házasok, két gyermekünk van, 5 és 3 évesek, imádom őket.
Szeretem a feleségemet, de van egy terület, ami soha nem működött köztünk jól: a kémia, a szex. Megpróbáltam mindent, hogy helyrejöjjön, de rá kellett jönnöm, hogy a feleségem görcsösen nem tartja magát nőnek. Nincs különösebb oka erre, csinos, kedves, csak nem hiszi el magáról. Mindent megpróbáltam, kedvességgel, türelemmel, mindennel, ami még neki is belefér,megpróbáltam szexuálpszichológushoz elmenni vele - oda nem jutottunk el. Nem akart. És akkor egyszer azt mondta, hogy lehetnek nőim, ha akarom, mert tudja, hogy nekem nem jó vele miatta, csak ne hagyjam el.
Nem emiatt, de belépett a képbe a harmadik. Nekem.
Egymásba szerettünk, nagyon. És megtaláltam benne azt a Nőt,annak minden pozitívumával együtt - beleértve a tartalmas szexualitást is - ami hiányzott és hiányzik a feleségemből.

Feleségem megtudta - és megijedt. Ennek tudom be, hogy elég nagyott változott TECHNIKAILAG a szexben - ez alatt azt értem,
hogy amiket korábban nem szeretett MEGKAPNI sem - azt most igen, és más téren is levetkőzte a gátlásait, amik korábban jellemezték.

Csak az a baj, hogy nekem késő...

Jelenlegi állapot: együtt élek a feleségemmel, akit szeretek mint anyát és mint kiváló embert - de a homlokára adott hitvesi csóknál nem vágyom többre vele. Imádom a gyerekeimet és ők is viszont, tehát összességében szeretet jellemzi a családomat.

Csak nincs szexualitás, nincs megélt nemi szerep este úgy, ahogy az normális; naponta - olykor többször - önkielégítek, és szerelmes vagyok egy független Nő-be, aki viszont belém, iszonyúan vonzódunk egymáshoz, egy hullámhosszon vagyunk, szeretné, hogy a társa legyek és vágyom rá, hogy a társa lehessek.

Szétszakadjon a családom vagy ne?"

kIára 2010.03.25. 15:31:31

@vincere:
itt a későn érkező harmadik. (lehet, hogy 3+, egyelőre itt tartok kommentolvasásban).

Balance Of Power 2010.03.25. 15:31:37

Faszert tunik el a komment...???

noirp 2010.03.25. 15:32:33

@lárvalányhaj: Na, te szegény...
Kevés olyan durva élmény van, mint egy konténernyi részeg tudós késő este. :P :) [OTDK zárórendezvényt próbáltam, gondolom te is vmi hasonlót?]

De igen tisztelem a karakánságod. Mer'én ennyire kiélezett helyzetben max. sikítottam volna éktelenül. (Az én esetemben nappal volt, senki se volt beszívva, szóval tényleg elég volt enyhébb fenyegetés is...nade így...azért durva)

lárvalányhaj 2010.03.25. 15:34:24

@noirp:

Nekem erről az a véleményem, hogy a férfiak 90%-a, hogyha olyan helyzetben van, hogy fiatal, vonzó csajok veszik körül, és lehetőségük is van az eksönre, akkor nem fognak ellenállni. Az egyetemi oktatók nagy része ebben a helyzetben van. Sok vonzó huszonéves csaj veszi őket körül, akiket viszonylag könnyen megkaphatnak. Még akkor is, ha csúnyák és öregek, mert akkor meg a tekintély és a társadalmi státus nyűgözi le őket.
Feltételezem, hogy a tanár úr nem csak nálad próbálkozott be, hanem másoknál is, és ők valószínűleg nem fenyegetőztek a dékánnal.

noirp 2010.03.25. 15:39:28

@lárvalányhaj: (baszics! nekem is eltűnt egy kommentem)

Hát hallod tisztellek a karakánságodért. _Ennyire_ kiélezett helyzetben én maximum sikítozni tudtam volna! (Ti. az én esetemben egyik fél se ivott, nappal volt és egy mindkét végén nyitott folyosó.) Vagy pofozkodni, bár abból meg nekem lehet bajom. Na szal respect

Amúgy meg egy orsz. diákköri összeborulás zárófogadása óta én is tudom: egy konténernyi részeg tudós igen hervasztó társaság lehet egy nőhallgatónak. Este 9-kor még nem taperolnak, csak neveletlenek...:P :))
Nálad is vmi hasonló volt, hm?

noirp 2010.03.25. 15:40:16

A nagybetűs életbe, jó, hogy megírtam kétszer!!! Tibi, törölni tudsz?

noirp 2010.03.25. 15:42:49

@lárvalányhaj: A legtöbbje nem fenyegetődzik, nyilván. Tanszékvezetőnek már aranyból van a pecse. Van, akinek van gyomra az ilyesmihez. Minden évfolyamban. Egészségükre, nekem nem vót.

Kovácsné · http://kovacsne.blog.hu 2010.03.25. 15:45:31

Azért azt ne feledjük, hogy itt alapvetően két altípusról beszélünk. Az egyik típus a Szimpla Szemétláda, aki a szokásos, és a posztban kitűnően idézett "istennő vagy" dumával havonta legalább egy épp hogy csak ivarérett pumát becserkészik és leterít, teszi mindezt a haveri kör tudtával és hódolatteljes tapsvihara közepette, erre a típusra kár is több szót vesztegetni.
Van azonban egy B altípus is, aki meg van róla győződve, hogy az élete voltaképp egy film noir. A főhős (ő maga) a kontrollálhatatlan események foglya, és miközben a társadalmi konvenciók bilincsében vergődik (v.ö. feleség), váratlanul megkísérti a Femme Fatale, akinek a nem képes ellenállni. Ez a típus azért rendkívül veszélyes, mert saját hazugságait maradéktalanul el is hiszi, és pont ez a hit az, ami rendkívül vonzóvá teszi. (Jegyzem, Humphrey Bogart sem úgy nézett ki, mintha egy testépítő ideálra ráoperálták volna egy tinivámpírfilm főszereplőjének a fejét. Egy teljesen átlagos, 160 cm magas pasas volt, akiért nők milliói döglöttek megfele, "mert úgy nézett". Egy átlagos, kopaszodó negyvenes, némi elhivatottsággal bármikor utána csinálja).
A legelvetelmültebbek naplót is vezetnek (volt szerencsém ilyenekbe beletekinteni), ezekben az írásművekben a "főhős -femme fatale - fojtogató körülmények" Bermuda háromszöge egyértelműen azonosítható. Ők a mesebeli középkorú királyfiak, akikre mindig is vártunk, a gyengéd, megértő, ugyanakkor lánglelkű lovagok, akiket meg kell mentenünk, nekünk, erős nőknek. Nekünk, erős nőknek azonban nem szabad megfeledkeznünk arról, hogy a film noir vége rendszerint az, hogy a megtört főhős elbattyog az esős utcán, a Démoni Csábító pedig meglakol.
A dolgok akkor kezdenek gyanússá válni, mikor a főhős karizmája mintha egyszercsak fakulni kezdene, kvázi filmszakadás lép fel. Nem árt tudni, hogy ilyenkor a Magányos Detektív már megpillantotta a következő Femme Fatale-t, és mivel képtelen kétfelé koncentrálni, kénytelen immár az előző istennőt is átsorolni a "fojtogató körülmények" kategóriába.
Ezt a típust szerintem gyűlölni vagy megvetni nem igazán lehet, maximum sajnálni. És kerülni, mint a pestisest, mert öl, butít és nyomorba dönt (: (: (:

Gumineaux 2010.03.25. 15:46:50

@Balance Of Power: „Es ugye miert is beszel a ferfiak 100%-a arrol a kocsmaban a barataival, hogy ki kit baszna meg.”
Más, ha csak a kocsmában beszél és az is más, hogy ha meg is teszi, adott esetben évekig hazudozva mindenkinek, szerető-család-gyerekek stb. Az is stimmt, hogy változunk meg minden, de ha mással akarok lenni, akkor azzal leszek és pont. Én személy szerint nem tudnék a partnerem szemébe nézni ha megcsalnám, de lehet hogy törpe kisebbséghez tartozom.

kIára 2010.03.25. 15:53:19

@El Topo (Sgt. Elias):
Elevetted a kedvem a házasságtól.

Balance Of Power 2010.03.25. 15:55:48

@Gumineaux: Nem teszi meg magatol, az egy dolog. De folyamatosan az eszeben jar. Legalabbis a ferfiak 90%-anak, ahogy valaki irta fentebb.
Nem tudom, hogy te melyik nemhez tartozol, de ha veled mint kapcsolatban elovel kikezd valaki es valamiert olyan pillanatban kap el, hogy kedvedre van a dolog, akkor maris csapot-papot hatrahagyva ossze kell vele butorozni? Ez nem ilyen egyszeru.

El Topo (Sgt. Elias) 2010.03.25. 16:02:02

@kIára:

Miért, eddig úgy volt, hogy hozzámjösz? Nem is tudtam.

El Topo (Sgt. Elias) 2010.03.25. 16:05:52

@noirp:

Itt vagyok, úgyis, mint vez. szoc.
A válaszom: nemtom.

Gumineaux 2010.03.25. 16:12:58

@Balance Of Power: “ha veled mint kapcsolatban elovel kikezd valaki es valamiert olyan pillanatban kap el, hogy kedvedre van a dolog, akkor maris csapot-papot hatrahagyva ossze kell vele butorozni?”
Kérdés, hogy miért van kedvem a dologhoz? Mert nem kapom meg otthon, amire szükségem van? Mert akkor ideje váltani.
Valahogy az a közvélekedés, hogy dolgok csak úgy megtörténnek az emberrel, holott egy ilyen folyamatban a félrelépőnek is van döntése, annak következményei stb. A posztban szereplő hűtlen férjek persze nem akarnak dönteni, ez is kell, meg az is…hogy _nekik_ jó legyen. Nem akarnak szembesülni a következményekkel sem, és ennek érdekében nyomatják a béna szövegeket, átlátszó hazugságokat, amiről a poszt is szól.

kIára 2010.03.25. 16:23:58

@Balance Of Power:
Nem tudom mennyire számít annak. Én próbáltam. Volt egy boldog időszak, mikor teljesen függetlenül éltem és egyszerre három szeretőm volt. Mindegyik tudta hogy egyiknek sem leszek az anyja, egyikük mellett sem fogom elkötelezni magam, azt is tudták hogy nincsenek egyedül és bármikor bejöhet egy boldog negyedik.
Én simán kezeltem a helyzetet (pedig a logisztika néha bonyolult volt), aztán egy meglehetősen kínos mexican standoff keretében kénytelen voltam leépíteni mindhármukat. Nem bírták elviselni sem egymást sem a helyzetet.

kIára 2010.03.25. 16:31:15

@kIára: @El Topo (Sgt. Elias):
Csak arra utaltam, hogy ha majd harmincközépévesen férjhezmegyek, lehet hogy belőlem is egy ilyen fejfájós picsó, a férjemből meg egy sz.gép előtt ücsörgő pöcsi lesz.
Persze rajtam is múlik a dolog, de benne van a pakliban. Hervasztó.

cd-r 2010.03.25. 16:38:28

@kIára: "lehet hogy belőlem is egy ilyen fejfájós picsó, a férjemből meg egy sz.gép előtt ücsörgő pöcsi lesz" szerintem igen, az lesz. minden este nem lehet megmászni a mount everestet. (na jó nem hervasztom tovább a házasodási kedvedet:))

Balance Of Power 2010.03.25. 16:40:12

@Gumineaux: En mindossze annyit gondolok, hogy akozott, hogy gondolatban vagy tenylegesen megteszi-e valaki, lenyegeben nincs kulonbseg. Elobbi "bunebe" mar mindenki beleesett egyszer, tehat senkinek nincs moralis alapja elitelni a masikat. Nyilvan a

"Kérdés, hogy miért van kedvem a dologhoz?" Mert jolesik a pozitiv visszajelzes

(Hozzateszem, meglepoen keves cimlapos erkolcscsosz jelent meg a poszt kapcsan :))

Styxx 2010.03.25. 16:41:15

@Kovácsné:
Hú, ez téynleg egy ütős mikroposzt, gr.
@Gumineaux:
Van benne valami, amit írsz. Ilyenkor úgy Vincent Vegásan Onán bűnébe célszerű menekülni:
Megköszönöd az estét, hazamész, kivered

Styxx 2010.03.25. 16:42:14

@Balance Of Power:
Nem vagyunk elég nagy barmok mi a törzsgárdán belül?:-)

IndaMuncher 2010.03.25. 16:42:55

@Balance Of Power: LOL a dugás azért kicsit több mint egy pozitív visszajelzés. :) De ha ide a flörtölést érted, akkor teljesen ok.

El Topo (Sgt. Elias) 2010.03.25. 16:44:11

@Styxx:

Azért ritkaság szerintem az ennyire kemény jampec. Főleg, hogy nekem az a tapasztalatom, hogy bizonyos nők meglepetésszerűen tudnak támadni. Kész tervvel érkeznek a helyszínre és úgy mozognak, mint egy shaolin mester. Komolyan, ezt nem viccből mondom!!!

Balance Of Power 2010.03.25. 16:45:29

@Balance Of Power: "Nyilvan a..." - nem tudom, mit akartam irni :))))

@F.house: Es ki mondja meg, hol a flortoles hatara? Az erintett vagy a tarsadalmi elvarasok?

Styxx 2010.03.25. 16:46:09

@kIára:
Az a "baj" velünk gyarló férfiakkal (course, tisztelet a kivételnek) hogy az ilyen kikapós fehérmájoid gyanús egyedekre, mint te, alapból beindulunk.
Mi van b+, szimultán 3 pasival kevert? Hú, hogy ez mekkora figura lehet pajtáskodásban. Már a gondolattól is áll, mint a fagyott kutyaláb. De no, para, a legtöbben nem lépünk tovább. Pl én is. Lusta is vagyok, öreg is vagyok, meg beszari is:-)

Styxx 2010.03.25. 16:49:16

@El Topo (Sgt. Elias):
"Kész tervvel érkeznek a helyszínre és úgy mozognak, mint egy shaolin mester. Komolyan, ezt nem viccből mondom!!!"
Na, emész te a picsába! Én is b+, amíg eljutok a Nagykörúttól Pesterzsébetig, nem győzöm levakarni a rafinált konspirációkkal támadó űberdögös húszéves bombanőket!:-)

El Topo (Sgt. Elias) 2010.03.25. 16:52:12

@Styxx:

Pajtás, tudod, hogy nem a levegőbe szoktam beszélni.
Velem az utolsó öt évben háromszor fordult elő olyan, hogy már kifelé húztam a kobrettit, mire egyáltalán felfogtam volna, hogy mi a helyzet.
Ebből egyszer úgy, hogy olyan volt a csaj, akit meg sem mertem volna környékezni egyébként.

El Topo (Sgt. Elias) 2010.03.25. 16:58:05

@vincere:

Csak aztán megtagadott háromszor, mi?
Hö!:D

Gumineaux 2010.03.25. 17:03:20

@Balance Of Power: “akozott, hogy gondolatban vagy tenylegesen megteszi-e valaki, lenyegeben nincs kulonbseg.”
Vagyis, ha elképzeled, hogy egy kellemes reggelen Angelia Jolie hm, odaadóan kényeztet, az lényegében meg is történik?

IndaMuncher 2010.03.25. 17:04:57

@Balance Of Power: A flörtölésnek van definíciója is, én ezt így értelmeztem:
"Könnyed, felszínes, rövid ideig tartó játék, aminek a lényege a tetszeni vágyás, a kacérkodás, a futólagos erotikus feszültség, mélyebb érzelmek vagy tartós kapcsolatra való törekvés nélkül.

Mondjuk nem említ szexet, de én ebbe a fogalomba nem is foglalnám bele.

Styxx 2010.03.25. 17:06:26

@El Topo (Sgt. Elias):
Oké, Oké, engem könnyű meggyőzni. megnyugtatlak, én tuti nem akarlak megdugni:-)
@Gumineaux:
Ha meg aztán rávered a Blikkre, akkor máris részese vagy a bulvárszenzációnak:-)

El Topo (Sgt. Elias) 2010.03.25. 17:08:30

@Styxx:

Az kurva szerencse, mert az ilyesmi ellen eléggé tudnék azért tiltakozni.:)

vincere 2010.03.25. 17:12:07

@El Topo (Sgt. Elias): nem volt egy szent, ha érted, hogy mondom :)
de rendesen elbánt velem, az biztos. de asszem inkább én bántam el saját magammal

Styxx 2010.03.25. 17:15:29

@vincere:
kihúztál külföldre, hátha könnyebben túlteszed magad rajta érzelmileg?

váj mí 2010.03.25. 17:15:41

@El Topo (Sgt. Elias): Te most tulképp panaszkodsz vagy dicsekszel, he? :P

vincere 2010.03.25. 17:19:02

@Styxx: neeeeem, ez már öt éve volt

afromagyar · http://afromagyar.blog.hu/ 2010.03.25. 17:22:23

@Styxx: "rávered a Blikkre" - jesszusom, errol eszembe jut valami. Volt egy pasim jopar eve es a Balatonon nyaraltunk. Egyik reggel mondtam neki, hogy elszaladok a boltba. El is indultam, es feluton eszrevettem, h nincs nalam a penztarcam. Visszamentem, es mikor benyitottam, epp egy "Blikk-re verte"... azt hiszem, ott tort kette az addig szep kis kapcsolatunk.

kIára 2010.03.25. 17:28:11

@Styxx:
Na igen. Találkozatam ilyennel is. Rástartoló hunyász kategória.

De nem erről írtam, hanem arról, hogy én simán benne lennék egy nyitott kapcsolatban, de tapasztalatom alapján a férfiak zöme erre alkalmatlan. Beindul a harc az alfapozicíóért és máris lőttek nyitottságnak.

El Topo (Sgt. Elias) 2010.03.25. 17:28:19

@vincere:

Emberek halásza akart lenni, mi?.:D

Styxx 2010.03.25. 17:40:41

@kIára:
"Megnyugtatlak" a nők többnyire még annyira se vevők a nyílt kapcsolatra, mint a férfiak.

El Topo (Sgt. Elias) 2010.03.25. 17:53:39

@Styxx:

Vagy-vagy. Nekem ajánlgatta az egyik csajom a nyílt kapcsolatot. Neki mondjuk ment volna az tutkó.

Woofer · http://woof.blog.hu/ 2010.03.25. 17:57:45

Jó, csak elég egyoldalú. Megérne egy misét az a verziója is, akik pasikat tart az asszony mellett... Akad pár.

kakaspiri 2010.03.25. 18:57:54

@nyílméregbéka: Köszönöm, hogy kiemelted, hogy a barátnőd kopasz szerelmét "ráadásul" Péternek hívták. Tökéletes meglátás. A keresztnevek, -főleg a férfiakéi- külön blogot érdemelnének. Nekem van egy modoros ismerősöm, aki sportos, barna, rövid frizurával rendelkezik, 180 cm magas, átlagos testalkatú, olyan igazi jó dumájú srác, aki ha kell, komolyan veszi magát. Az illető fiú keresztneve Gábor....

:-((

2010.03.25. 19:17:26

@afromagyar: legalább félre vonult volna valahova:)

El Topo (Sgt. Elias) 2010.03.25. 19:45:33

@Hadrian77:
Nem gondolta, hogy visszatér a csaja:)
Mondjuk ha nővel nyaralt, nem egészen értem, mi a fenéért fecsérelte az energiáját arra, hogy egyedül birkózzon meg a félszemű kobrával.

NDT · http://nemdomi.blog.hu 2010.03.25. 19:48:31

az a baj, hogy ezen nem bírok mosolyogni

nyílméregbéka 2010.03.25. 20:02:31

@kakaspiri: sajnos én erre a névre allergiás vagyok. De persze ennek az igazi bűne az volt, hogy kopasz, alacsony (ennyire!!), nős és még könyvelő (vagy adószedő, vagy efféle) is.
Hogy Péter, az még csak hab a tortán.
Hálistennek, nem láttam évek óta.

kIára 2010.03.25. 20:28:43

@Styxx: @El Topo (Sgt. Elias):
Azt hiszem a nyílt kapcsolat elfogad(tat)ása során, vagy a félreqrás/megcsalás után a sértett fél átesik a Kübbler-Ross-féle halálfázisokon (denial, anger, bargaining, depression, acceptance - elutasítás, düh, alku, depresszió, elfogadás).
Kb. mint kedvencem, Kurt a műanyag őzike:
napirajz.hu/archives/2009/02/05/KURT/

Csak a férfiak-nők mást utasítanak el, más miatt és máshogy dühöngenek, más az alku tárgya, más miatt lesznek depisek, és máshogyan fogadják el a szitut :D

El Topo (Sgt. Elias) 2010.03.25. 20:33:22

@kIára:

Én meg biztos vagyok benne, hogy így van, csak én nem engedtem a harmadik szakaszba lépni a dolgot, hanem amputációt hajtottam végre. Érted hogy mondom.

kIára 2010.03.25. 20:39:36

@El Topo (Sgt. Elias):
Tökéletesen.
A korábban posztolt esetben a harmadik fázis előtt én is bedobtam 'a' pétereknek a „Nincs több punci! Neked se, neked se neked se!” drillt – oszt annyi.

El Topo (Sgt. Elias) 2010.03.25. 20:45:48

@kIára:

Na most ezt úgy érted, hogy ők lettek volna hárman, de nekik egyedül te.

Styxx 2010.03.25. 20:48:58

@kIára:
érdekes látvány lehetett a három királyok pofázmánya, amikor mint Putyin a Kék Áramlatot, egyetlen mozdulattal elzártad mindegyikük elől a puncicsapot.

2010.03.25. 20:54:27

@Styxx: az embert tudja sokkolni az ilyesmi.

medvedr 2010.03.25. 21:05:55

@kIára: Te figyu, itt ment a mammogás hogy az ember monogám -e biológiailag vagy nem. Nekem erre nincs válaszom, de ha harmincközépévesen férjhez mész + 2-3 évre jön az első kisklambó az úgy megszaggat Téged, hogy még. Akkor is ha sectioval fordítják ki belőled. Mert az involució, szülés utáni stressz, depi, kialvatlanság elviselése -30-on túl nem könnyű, és nyomot hagy a testen ésa személyiségen, nem feltétlenül pozitív értelemben. Ez van benne a genetikában . A genetika a legigazságtalanabb dolog a világon.

kIára 2010.03.25. 21:07:05

@El Topo (Sgt. Elias):
Igen. Korábban már írtam. Igaz, azt nem tudom, hogy péter1, péter2, vagy péter3-nak volt-e közben más nője vagy sem, de nem is érdekelt.

@Styxx:
Szépen (kacsint), finoman (kacsint), civilizált formában és körülmények között (kacsint, kacsint), egyenes derékkal közöltem velük. Első és utolsó alkalom volt, mikor mindhárman együtt voltak. :) Csoportkép nem készült.
---
Igen. Amúgy csak csak sejtem, hogy mekkora a „nincs punci!” varázsszó maximális hatalma, de soha nem tudtam igazán átérezni a férfiak/pasik szenvedését emiatt.

2010.03.25. 21:09:06

@kIára: nők mennyire szenvednek, ha nekik mondják hogy nincs bré?

kIára 2010.03.25. 21:11:41

@medvedr:
Szuper, már várom :)
Lesz móka és kacagás. jahogy nem :(

(egyszer beleolvastam a poronty blogba és majdnem kivetettem a méhem. szemét dolog ez az utódfialás)

El Topo (Sgt. Elias) 2010.03.25. 21:15:38

Öreg vagyok én már ezekhez. Ilyen nyitott kapcsolatokra már stukkerrel sem lehetne rávenni. Akkor inkább a csomó.

kIára 2010.03.25. 21:17:31

@Hadrian77:
Az 1 db. válaszommal nem vagyok "a nők". Hozz létre egy internetes szavazást, aztán majd statisztikaice klikkelünk.
A kérdésre válaszolva: én eddig nem szenvedtem és nem kaptam ilyen ultimátumot.

El Topo (Sgt. Elias) 2010.03.25. 21:19:26

@Hadrian77:

A nők nem annyira a brémegvonástól makkannak meg.
Nem akarok itt az öreg bölcs szerepében tetszelegni, de a nőt akkor tudod legjobban megbüntizni, ha elveszed tőle a befolyást magad felett. Az kész. Az olyan, mint a railgun.

2010.03.25. 21:46:13

@El Topo (Sgt. Elias): ezzel én is tisztában vagyok, de eddigi pályafutásom során azt tapasztaltam, hogy akitől megtagadtam az rosszul viselte, bár lehet hogy ez a használat módjától is függ:)

kastély 2010.03.25. 22:11:17

"Néha a csajonál az ember nem is érti, mit akarnak.
Volt olyan nőm, akinek a férje
-10 évvel fiatalabb volt mint én.
-egy fejjel magasabb volt mint én.
-nem vagyok szakértő férfitémában, de szerintem jobb képű volt mint én.
-legalább duplaannyit keresett, mint én.
-kedves és szolgálatkész pali volt és folyamatosan szerelmes üzeneteket küldözgetett a feleségének.

Máig sem tudom, hogy kerülhettem bele a képbe egyáltalán. "

Annyit mondok.
Tiz centi.
Marmint a kedves ferjnek.

El Topo (Sgt. Elias) 2010.03.25. 22:29:43

@Hadrian77:

Hát, ilyen esetben az a cél, hogy rosszul viselje. A totális befolyásmegvonás az már a fedáksári.

Styxx 2010.03.25. 23:09:52

@kIára:
Mr. Ben Johnson. 10 mp alatt lazán elment 100-on, csak kox kérdés.

Ez a Péter, 1,2,3, erős kőszikla a mi urunk mind ilyen agyban hozzád illő entellektüel Pali, pardon Peti volt, vagy vegyes portfólió? Pl. P2 volt a jó testű Forest Gump?

lárvalányhaj 2010.03.25. 23:27:39

@Hadrian77:

Nahát, férfi létedre szexmegvonással fenyegetőztél? :P

kIára 2010.03.25. 23:44:11

@Styxx:
Nem biztos, hogy ennek Mrs. Johnson önfeledten tapsikolt. A maraton vagy az öttusa mindenesetre hatékonyabb, kox ide vagy oda.

Finomvegyes. Istenadta. Számít? Mindegyikben (és mindenkiben előttük, utánuk) ’volt valami’ – adtam és kaptam. Majd Zoltán atyának meggyónom és/vagy elmesélem a kisonokámnak.

kIára 2010.03.25. 23:47:35

@lárvalányhaj: :D :D :D (meg van ez a födön fetrengő smiley is)

bajor gizella 2010.03.25. 23:59:59

a modoros félrekúrálónak első alkalommal rettenet bűntudata van. a gyerek születése óta nem gyújtott rá, de a menet végén elszív-két slukk a többivel babrál a kezében- egy szálat. naná hogy a tiédből. meredten néz maga elé, azt se tudja hol van, csak a kicsi gödrös gyerekarcocskák és a hajdani esküvőifotós mosoly jár a fejében. mikor már kezded unni a kínos csöndet-naná hogy unod, elvégre az elötte való fél óra is ilyen ingerületszinten zajlott- megtöröd. na most?- nálad a kérdés egyértelműen arra vonatkozik hogy mit eszünk-hol-mennyit-jó lehet hogy az is hogy ki fizet.ez után a siralmas próbálkozás után azért a reménynél erősebb intenzitással óhajtod hogy ő.de ez a marha meg újabb kínos öt perc után megkékülten halkan közli hogy hát elválok. ez itt most útelágazás. vagy professzionális válófélben lévő szélhámos lesz, aki évekig, sőt évtizedekig be bírja adni ezt a kamu dumát, és minidg lesz valaki aki ezt be is nyeli. ennek az embernek egy igazi ordas farkas felesége van. tárgárabbul káromkodik mint egy kocsis, és az elszenvedett 20 év után még a szaros gatyát is lehúzza a tagról. kell újéletre plasztikára.de barátunk dönthet úgy hogy pancser lesz, aki otthon borítja az asztalt, mennek majd a balhék, meg zámbó jimmy, de közbe nem bír elszakadni a 15 év óta elöször kapott zsigeri izgalomtól se-jelzem klisésebb hímtársaimnak nem mindig szexuális izgalomról van szó. ennek két-háromévente lesz szüksége egy-egy ilyenre, majd jllemzően 45 évesen elvált lízingre vett lakását épphogy kicsengetni tudó nyominger lesz belőle.hacsak nem üt be a ménkű, és talál magának egy újabbéletreszóló asszonypajtit akkortermészetesen a válást az exasszony kezdeményezi.szánalmasan gyönge kategóriáját csak a valóban elváló majd teljesen hoppon maradt elsőkörben becsületes, ám az élethez vajmi keveset konyító szuzuki gépkocsival rendelkező, két éven belül két szívkoszorúérgörcsöt bezsebelő köztisztviselők überelhetik. bánatukat alkohollal valamint (a fenti két kategória győzteseivel karöltve) a nők kategorizálásával töltik, mert úgy érzik hogy nekik abból rengeteg adatott.

Styxx 2010.03.26. 09:47:07

@kIára:
Teccik az őszinteséged. Huz ö fak az a Zoltán atya?
@bajor gizella:
:-))))
Ebben a posztban két zsniális mikroposzt komment is született. Gr.

Gumineaux 2010.03.26. 11:07:02

@medvedr: „jön az első kisklambó az úgy megszaggat Téged, hogy még. Akkor is ha sectioval fordítják ki belőled. Mert az involució, szülés utáni stressz, depi, kialvatlanság elviselése -30-on túl nem könnyű, és nyomot hagy a testen ésa személyiségen, nem feltétlenül pozitív értelemben.”
Valahogy érzem, hogy igazad van
De egy sectio 22 évesen is nyomot hagy, nem beszélve a többi, állítólag szükséges orvosi beavatkozásról: amit vágnak, az többet nem lesz egész, na.

2010.03.26. 14:09:17

@lárvalányhaj: női kiváltság a szexmegvonás?:) ha tudom meddig bírom, addig tudok vele fenyegetőzni;)

cd-r 2010.03.26. 14:41:17

azt hiszem a kisklambó szó használatáért gond nélkül osztogatnék több éves munkatáborban letöltendő büntetéseket.

steleto 2010.03.26. 17:56:19

Csupajóóóóóóó:) grat grat a szerzőnek!

Ormótlan · http://bogaras.blog.hu 2010.03.27. 06:30:43

@afromagyar: A röhögéstől egy csomó izom összerándul, nos, engem a férjem DIREKT szokott röhögtetni szex közben. :-)) Szerencsére nem zoknival...

@Styxx: Ismerek hasonlót, sokadik házasságban, sokadik gyerekkel a háta mögött. Ösztönszinten túlvezérelt, de nem gyökér egyáltalán, teljesen normális kapcsolata van az ex nejekkel, korábbi gyerekekkel. Ő komolyan szerelmes lesz, ami mindig ki is tart pár évig, majd amikor elmúlik, keres egy következőt. Nem hinném, hogy kevésbé tűnne gyökérségnek ugyanezt a dolgot eljátszani úgy, hogy egy feleség mellett csalások sorozatában él.

@medvedr: Ahova kirándulni járok rendszeresen, az egy jó csalitos domb, több földút szeli ketté, ott a nap bármely szakában lehet találni autóst, aki szemmel láthatóan olyan félreeső helyet keres a bozótban, ahol megdöngetheti az anyósülésen csücsülő megszeppent leányzót. Általában nagyon csúnyán szoktak nézni rám, ha meglátnak, amint mondjuk egy madarat próbálok becserkészni a bokrok közt...

hátsó szándék 2010.03.27. 11:04:38

@cd-r: és a kényeztet szóért is. Bár lehet, hogy a munkatábor erős, elég lenne a 100.000 Ft helyszíni bírság is.

Én minden félrelépőt szánalmasnak tartok.
Oké, ha esetleg a férj/feleség elmegy mondjuk egy konferenciára, üzleti útra, vagy akármire. Jó, isznak egy kicsit, táncolnak, és eltölt egy éjszakát a kollégájával/nőjével. Aztán megbánja, persze. Hát nem szép dolog, de bocsánatos bűn. Biztos nem örülnék neki, ha ezt csinálná a feleségem, de lehet, hogy megbocsátanék.

Nade heteken, hónapokon át kamuzni, hazudozni, titkos sms-t meg e-mailt váltani... Becsapni a párodat, a bűntérsadat, més hát persze magadat is...Na az megcsalás. Az ilyen az pusztuljon. És legyen belőle szánalmas, elvált, különköltözött, gyerekláthatásos nyomorék.

Jogi nyelven: más az erős felindulásban elkövetés, és más a folytatólagos.

Kacagó gerle · http://hobbitippek.blog.hu/ 2010.03.31. 20:26:19

Fontos az sms-ek törlése a telefonból is :)

a_fater 2010.08.12. 12:39:07

Az egyébként végtelenül modoros "női lapozóban" találtam most egy idevágó olvasói levelet + egy elég őszint választ, a hűtlen férjről:

www.noilapozo.hu/20100812/csak-szereto-es-mas-semmi---pasiszemmel

Érdemes végignézni azt, amiket a hűtlen férj mond a szeretőnek, azt hiszem telitalálat :)
süti beállítások módosítása