A szabad véleménynyilvánítás és gyülekezési jog demokratikus hazánk Alaptörvényének egyik legüdvözítőbb vívmánya. Nagyon örülök, hogy minden honfitársamra kiterjed, de pont nagyszerűsége miatt nem túl elegáns visszaéljél eme csodálatossággal. Nézzük meg, milyen kompromisszumra juthatunk mi kettecskén! A javaslataim, kéréseim:
- Ne szemeteld tele a levesládámat, facebookon meg pláne ne! Nem leszek jelen a tüntetéseden!
- Kérlek ne hazudj, mert a hazugság nem szép dolog. Olyan fejlett technikával megáldott korban élünk, hogy mi is meg tudjuk nézni, mit is mondott pontosan Varga István Képviselő Úr.
- Ne láss ebben semmiféle olyat, ami nincs benne. Az pedig nem a te hatáskörödbe tartozik, milyen népesedéspolitikát folytat Magyarország Törvényesen Megválasztott Kormánya! Te nyugodtan nyomjad csak a Samantha Jones-i életmódot, és PR-cégeddel a hátad mögött 50 évesen is minden nap basszál be valami mozambiki bevándorló alkalmi oldalán, de ha Miniszterelnök Úr úgy látja jónak, hogy a magyar, keresztény, vidéki, heteroszexuális, konzervatív nők három gyereket szüljenek, akkor annyit fognak! Nem kell veled ellenjegyeztetnie ezen elképzelését nyugi, de persze lehet választást nyerni. Le lehet őt váltani, és akkor majd te szabhatod meg ezeket a dolgokat.
- Ha a politika háború lenne – mint ahogy te gondolod – már régen agyonlőttek volna, amiért hadviselő félként civilnek hazudod magadat.
- Belegondoltál már, hogy ha Miniszterelnök Úr tényleg ki szeretne egyszer baszni a fajtáddal, elég lenne betiltania a tüntetés közbeni dohányzást?
- Ha már tüntetést szervezel, számodra lenne a legüdvösebb, ha nem járatnád le magad minden hülyeséggel. A tüntetés előtt 6-8 nappal azon filozofálgatni, hogy nőpártot csinálsz, mert az ország lakosságának fele nő, és ezek majd mind rád szavaznak… Nos, ez már az óvodában is kikuncogandó csacskaság. A politika bonyolultabb annál, mint amennyit te fel bírsz belőle fogni. Egyelőre ne kétmillió választót, hanem egy tízezer főnél komolyabb tömeget jelentő demonstrációt próbálj meg összehozni. Tisztában vagy vele, hogy egy erősebb nyári hétvégén a Margitszigeten hétszer annyian vannak, mint a te tüntetéseiden?
- Ne vizionálj magad mögé olyasmit, ami nincsen! Lásd, hogy nem minden férfi akar fizikailag bántalmazni, én még segítek is neked az amerikai futball nyelvén:
Fidesz-KDNP 52 – 7 Lehet Más a Politika (a legutóbbi országgyűlési választások országos listájának eredménye)
Fidesz-KDNP 40 – 8 Lehet Más a Politika (a legutóbbi közvélemény-kutatási adat a biztos pártválasztók körében)
Ilyen eredmények tükrében nem illik nagypofával verni a tamtamot, inkább csendben, alázattal próbálj meg tanulni a jobbtól!
- Azt értem én, hogy a „Volt SZDSZ-szimpatizáns nő vagyok, és zsigerből, gyógyíthatatlanul, ámde teljesen meddőn gyűlölöm a Fideszt, Magyarország legsikeresebb politikai szervezetét!” felirat nem hangzik túl jól, és a megmozdulás összes résztvevőnőjének tartania kéne, hogy olvasható maradjon. Nem gondolod mégis nevetségesnek, hogy egyik héten a jegesmedvék életterének pusztulása miatt demonstrálsz a kormány ellen, a másik héten az örmények farvizén szidod Miniszterelnök Urat, utána FREE GERÉB ÁGNES!, majd a férjük által vert nőkért tekered a kereplőt? Mi tudjuk, hogy te ezek közül egyik sem vagy. Egyszer végre merd vállalni önmagadat!
- Attól, mert nyolcféle álnéven szólalsz fel, te még egy vagy. Felesleges ez a kutyakomédia! Magyarország legsikeresebb politikai ereje már bebizonyította: Egységben az erő!
- Igazán nem szeretek személyeskedni, de 22 év után sem jutottál el addig, hogy ha már nem bírsz kitörni ebből a „Népbiztos dédnagypapa, ávós nagypapa, munkásőr apuka, SZDSZ-ügyvivő én” tengelyből, legalább a nevét nem írod ki ezeknek a főszervezőknek? Hidd el, mára rajtad kívül mindenkinek visszatetsző.
- Próbáld végre elfogadni, hogy Magyarország Mária Országa! Ha vasárnap tüntetsz, zavarod a mise utáni vallásos elmélyülésünket. Esetleg csak szórakozásunkat, pihenésünket zavarod. Mi van, ha éppen arra gurulok a kedves feleségemmel és három gyerekemmel? Ebbe belegondoltál már? Nem kívánok gyermekeim kínos, ámde pontosan a lényeget érintő kérdéseire válaszolgatni, hogy ki vagy te, miért csinálod ezt, kit és miért gyűlölsz ennyire engesztelhetetlenül.
- A gyönyörű, és éppen rekonstrukció alatt álló Kossuth tér országunk elsőszámú tere. Egész héten Gyurcsány Ferenc, most meg te… Van fogalmad róla mennyire rosszul veszi ki magát, ha az ámulatban kamerázó izlandi, holland, wyomingi turisták a meseszép Parlament mellett az irritáló rikácsolásodat viszik haza merevlemezen? Miért nem a Klauzál téren tüntetsz? Amennyi barátnőd eljön, bőven elfértek ott is. Sokkal jobban illik hozzátok. Öreg, lerobbant, csúnya, kiesik a forgalomból. Messze ennyi ember napi jövés-menését nem zavarnád, az ATV meg simán kimegy oda riportot csinálni, ráadásul közelebb laksz, hamarabb hazaérsz, esetleg még egy plusz italra is van időd valamelyik közeli romkocsmában.
2012.09.16. 11:27:34
keptelen kepkeret 2012.09.16. 11:36:51
Donjon 2012.09.16. 11:40:46
Ez tetszik. :)
Esetleg össze lehetett volna vonni a TEK és baltásgyilkosos üggyel. Mondjuk a szülni nem akaró örmény bevándorlókat fejszével zaklató férfi TEK kommandósok elleni tüntetés. Ahol felszólal Gyurcsány Ferencné, Kósáné Kovács Magda és Vadai Ágnes mint a harcos baloldali női egységfront élharcosai.
baucis 2012.09.16. 11:45:34
Megyek tüntetni. Áldozat VOLTAM. Apukám áldozata, 18 évig. Szóval ilyen is van. :)
A poszt amúgy bizonyos pontokon valóban fedi a magyarkeresztényhazaszeretőkonzervatívmisérejáró fogalmamsincsazegészről, illetve a hasonló jelzővel illethető feleség- és gyerekverő fajtát. Meg még egy párat.
Én csak azt csodálom, hogy az egész hülye vitában a gyerekekről csak annyi szó van, hogy szüljön-e a nő vagy ne szüljön. Miközben sok anya is agresszorként veri, terrorizálja a gyereket, apukákról nem is beszélve. De a gyerekekről, akik semmiről nem tehetnek, valahogy sosincs szó. Elgondolkodtató.
Alpha Wolf 2012.09.16. 11:57:59
lárvalányhaj 2012.09.16. 12:01:28
@keptelen kepkeret:
pedig úgy örültem neki, hogy milyen egyöntetű felháborodás fogadta Varga úr kijelentését, politikai oldaltól függetlenül... erre a Modrin ilyen hímsoviniszta megjegyzés fogad. ráadásul nők szájából... na szép.
pedig ti is kerülhettek olyan helyzetbe, hogy családon belüli erőszak áldozatává lesztek.
egyébként én megyek a tüntetésre. a férjemmel együtt.
[c] 2012.09.16. 12:27:59
Ez szerinted kinek a sara? Szerintem Varga Istváné és hasonszőrű társaié, főként.
oldalazó gnóm 2012.09.16. 12:31:19
baucis 2012.09.16. 12:34:52
Ez igaz, de a most tüntető nőket sem nagyon hallom erről társalogni, itt gyakorlatilag "nőverésről" beszélnek, ami létező jelenség, de a gyermekbántalmazás még ennél is gyakoribb.
Ráadásul abban a - sokszor szintén bántalmazott - anya is hibás, mert a gyerekét mentenie kéne, akár a híd alá is, de nem teszi, így "bűnrészes lesz".
Nem érdekel, hogy mennyire van megfélemlítve, vagy miért nem menekül, ha a saját életéről van szó, tegye, amit akar vagy amit tud. De a gyerek, az más tészta.
Mondom ezt érintettként!
Szóval, kíváncsi leszek, hogy ez mikor lesz téma a "feministák" transzparensein.
baucis 2012.09.16. 12:53:13
Nem mindegy. Ha mész az utcán, ugyan nem számítasz rá, hogy a nálad levő iphone-ért leszúrnak vagy megvernek, de benne van a pakliban.
Az otthon minden esetben a biztonságot kellene jelentse, ott ez - ideális körülmények között - "nincs benne a pakliban".
Gondolom, te is másként ítéled meg, ha a számodra a világon semmit nem jelentő szomszéd ver át valamivel, vagy ha valaki olyan, aki közel áll hozzád, ne adj isten még szereted is.
Nem véletlen, hogy egy gyilkosságnál pl nem mindegy az indíték - szándékos emberölés az önvédelemből elkövetett vagy a hirtelen felindulásból elkövetett emberölés is, mégis más elbírálás alá esnek - gondolom ott is, ahol te élsz -, mint az előre megfontolt. Vagy az önvédelemért is akasztanak nálatok?
Rosa di Monte Carlo 2012.09.16. 12:53:41
A gyerekbántalmazás ugyanarról a tőről fakad, mint a nőverés. A patriarchális társadalomban a férfi az egyedül lehetséges szubjektum, a család feje, az egyedül kompetens döntéshozó, mindenki más alsóbbrendű lény, aki azért van, hogy a teremtés koronája kiteljesedjen. Ebből a szemléletből egyenesen következik az, hogy a férfi csicskáztathatja a család többi tagját, ebből pedig az, hogy nyugodtan föltörölheti vele a padlót - és amikor felelősségre vonják, a család szentségére hivatkozzon.
eastern sugar 2012.09.16. 12:56:44
baucis 2012.09.16. 13:15:09
Igen, de mint mondtam gyereket nők is bántalmaznak. (Van egy kedves barátnőm, akit az anyja vert rendszeresen agyba-főbe gyerekkorában.)
Bár nyilván ennek is a férfiak az okai.... illetve a partiarchális társadalom.
Nem gondolom, hogy szükség van a sarkításokra. Megint szélsőségekkel mennek egymásnak a felek, s közben elveszik a lényeg.
Családon belüli erőszak formái: férfi ver nőt (gyakori), férfi ver gyereket (gyakori), nő ver gyereket (valamivel kevésbé gyakori), nő ver férfit (kevéssé gyakori), gyerek veri bármelyik szülőt (legkevésbé gyakori).
Ezek közül kétségkívül a legsúlyosabb elbírálás alá kéne essen a gyerekbántalmazás, hiszen a gyerek védtelen, segítséget kérni nem tud, nem joga saját maga fölött rendelkezni, ergó a legkiszolgáltatottabb az összes fél közül.
Traktoros Pista 2012.09.16. 13:16:35
Kellett már nektek otthoni erőszak ellen rendőrséget hívni, amely nem jött ki vagy tehetetlen volt és hazament?
Ha ezen a problémán a feministák segítenek akkor tegyék ők. Nekem sem a szívem csücskei, de az sem zavar ha vallási őrültek segítenek az éhezőkön, mivel jót cselekszenek!
Huffnágel Pista · http://www.huffnagelpista.com 2012.09.16. 13:19:19
A teljes cikk a Férfihang.hu - Antifeminista Férfimagazin oldalán olvasható:
www.ferfihang.hu/2012/09/15/a-nok-lazadasa/
Rosa di Monte Carlo 2012.09.16. 13:21:01
Ha megnézed a kommentlistát, magad is láthatod, hogy sok nő sajnos egy az egyben átveszi a patriarchális értékrendet. (Baszatlan picsázza a feministákat, mentegeti a nőverő férfiakat, veri a gyerekét stb.)
A gyermekek elleni erőszakra persze ezzel együtt sincs mentség.
Assam 2012.09.16. 13:27:27
Ön másokat vádol engesztelhetetlen gyűlölködéssel, az Ön írásából ellenben süt a keresztényi szeretet. Csodálkozom, hogy keresztény létére képes Szűz Máriát, Isten anyját más provokálására, gyűlöletkeltésre és gyűlölködésre felhasználni. Gondolkozzon el ezen, mert nekem az az érzésem, hogy más szemében a szálkát, sajátjában a gerendát...
Igen érdekes egyébként, hogy az írása elején nőtársát szólítja meg, közben pedig feleségével sétálgat a téren, és gyermekei lényegre törő kérdéseire már ezek szerint apaként válaszolgat. Ha Ön férfi, miért akarja azt a látszatot kelteni, hogy nőként jegyzi e sorokat?
Én is ott leszek a tüntetésen, és bár jómagam nem vagyok vallásos, kérek mindenkit, hogy ne azonosítsa ezzel a hangnemmel és tartalommal a kereszténységet, mert annak középpontjában a híresztelésekkel ellentétben még mindig a szeretet áll, és az, hogy fordítsd oda a másik orcádat is. Nem, ez nem csak úgy mellesleg benne van a Bibliában, nem csak úgy jobb híján mondta Jézus, hanem ez a tanítás lényege. Remélem, megérti, Tisztelt Szerző Úr/Asszony, és végre ennek szellemében cselekszik majd. Különben áldott vasárnapot kívánok.
oldalazó gnóm 2012.09.16. 13:28:33
Mielőtt valaki betámadna: nem azt mondom, hogy egyetértek Vargának a baromságaival, hanem azt, hogy szerintem a külön kategóriák bevezetése csak arra lenne jó, hogy elterelje a figyelmet a valódi problémáról, azaz az impotens rendőrségről, és a törvényeink bűnözőpártiságáról.
blur7 2012.09.16. 14:06:12
Testi sértés
170. § (1) Aki más testi épségét vagy egészségét sérti, ha a sérülés vagy a betegség nyolc napon belül gyógyul, a könnyű testi sértés vétségét követi el, és két évig terjedő szabadságvesztéssel büntetendő.
(2) Ha a testi sértéssel okozott sérülés vagy betegség nyolc napon túl gyógyul, az elkövető a súlyos testi sértés bűntettét követi el és három évig terjedő szabadságvesztéssel büntetendő.
(3) Ha a testi sértést aljas indokból vagy célból, továbbá ha védekezésre vagy akaratnyilvánításra képtelen személlyel szemben követik el, a büntetés bűntett miatt könnyű testi sértés esetén három évig, súlyos testi sértés esetén egy évtől öt évig terjedő szabadságvesztés.
(4) Bűntettet követ el, és egy évtől öt évig terjedő szabadságvesztéssel büntetendő az elkövető, ha a testi sértés maradandó fogyatékosságot vagy súlyos egészségromlást okoz, illetőleg, ha a súlyos testi sértést különös kegyetlenséggel követi el.
(5) Aki a (2)-(4) bekezdésben meghatározott bűncselekményre irányuló előkészületet követ el, vétség miatt két évig terjedő szabadságvesztéssel büntetendő.
(6) A büntetés két évtől nyolc évig terjedő szabadságvesztés, ha a testi sértés életveszélyt vagy halált okoz.
(7) Aki a súlyos testi sértést gondatlanságból követi el, vétség miatt egy évig terjedő szabadságvesztéssel, a (4) bekezdésben meghatározott esetben három évig, életveszélyes sérülés okozása esetén öt évig terjedő szabadságvesztéssel büntetendő.
A különböző formák nyilvánvalóan különböző mértékben veszélyesek a társadalomra, tehát nem egyformán büntetendők.
A rasszista indíttatású testi sértésnek most is van külön tényállása, súlyosabb büntetési tétellel:
Közösség tagja elleni erőszak
174/B. § (1) Aki mást valamely nemzeti, etnikai, faji, vallási csoporthoz vagy a lakosság egyes csoportjaihoz tartozása vagy vélt tartozása miatt bántalmaz, illetőleg erőszakkal vagy fenyegetéssel arra kényszerít, hogy valamit tegyen, ne tegyen vagy eltűrjön, bűntettet követ el, és öt évig terjedő szabadságvesztéssel büntetendő.
oldalazó gnóm 2012.09.16. 14:23:00
cozumel 2012.09.16. 18:53:40
Josszi 2012.09.16. 19:43:47
teleszemetelik a postaládádat? delete, jah hogy zavar hogy élnek a az általad is említett jogukkal és nem abban az idealizált formában ahogy azt te szeretnéd? ó jaj te szegény..
a_fater 2012.09.16. 19:58:10
www.origo.hu/itthon/20120916-nok-lazadasa-par-szaz-fos-tuntetes-a-kossuth-teren.html
XD
petrice 2012.09.16. 20:21:47
baucis 2012.09.16. 20:44:29
Minden cikknél van pár barom, aki nem tudja...
susztertangó 2012.09.16. 20:46:23
Ziga Zaga 2012.09.16. 21:57:04
www.gemenc.hu/sajtoklub/PozsonyiA_Koztuk%20nok.htm
vasszűz 2012.09.16. 22:25:33
Pistikém, az általad idézett oldal egy gyűlölettől csöpögő szennylap, minket meg azért szeretnek az olvasók, mert nem "köpködünk", intelligensek és pozitívak vagyunk. Az említett műről ugye ezt nem lehet elmondani.
Azon meg már tényleg csak röhögni tudok, hogy pont Ritát pécézte ki, aki kb. a légynek sem árt.
2012.09.16. 23:10:15
Ennél szebben nem bizonyíthatnád mélységes elkötelezettséged Urad iránt, illetve legmeghatározóbb személyiségjegyed: SZERVILIZMUSODAT!!!
A fenti idézett, utolsó mondatod is bizonyítja te hogyan is szabtad meg "ezeket a dolgokat": TETTÉL EGY X-et...Gratulálok!
Hölgyeim és Uraim! Íme az egészségesen kételkedő, önálló véleményt alkotó, SZABAD AKARATÚ ember:
-------Kurtz 'tövigbenyaltamviktornak' ezredes------
FILTOL · http://hulyekkimeljenek.blog.hu/ 2012.09.16. 23:10:19
azé' ez belebasztad a mocsolyába eléggé.
Dörmögő_Dömötör · http://montewehro.blog.hu/ 2012.09.16. 23:18:31
Elmebeteg!
pierre bayle 2012.09.16. 23:18:34
2012.09.16. 23:31:03
Ramil Safarov 2012.09.16. 23:37:08
Inkabb ezt az jogot kene kulon torvenyben rogziteni, minimum az alkotmanyban.
Mike36 2012.09.16. 23:40:20
Ha ez vmi vicc, akkor ok, de ha nem, akkora posztoló akkora egy baromállat, vagy akkora egy köcsög troll, hogy mutogatni kellene a vásárban.
Meg szarral megdobálni.
Bár a szart biztos élvezi, azt is eszi minden nap.
Quadrille Lobster · http://oriblog.blog.hu/ 2012.09.16. 23:41:01
Ez a férfihang honlap azért iszonyú nyögvenyelős, lássuk be
mardekar 2012.09.16. 23:41:22
Asztalos Gábor 2012.09.16. 23:41:33
köszönjük, hogy felnyitottad a szemünket! bizony, harcolni kell ezen elvakult orbán-hívők ellen!
2012.09.16. 23:41:50
Én tudom, hogy a nőket és gyermeket elsősorban nekünk kell megvédenünk.
Én képes vagyok megvédeni magam, oltalomra a nőknek és gyerekeknek van szüksége.
Én vállalom, hogy, ha egy nő vagy egy gyermek fizikailag bánt, akkor én bizony meghátrálok, és nem azért mert én vagyok kiszolgáltatott, hanem pontosan azért, mert tudom: ők a kiszolgáltatottak nekem.
Én ezektől érzem magam férfinak, ezért vagyok én büszke férfi!!!! (nem egy siránkozó szar: mint pl. a posztoló)
christophe 2012.09.16. 23:42:30
marcel 2012.09.16. 23:42:49
Asztalos Gábor 2 2012.09.16. 23:47:47
ez teljesen komoly!
látod, ilyen elvetemült fidesz-rajongók is írhatnak blogokat! de majd a kormányváltás után jól kilőhetitek a szemüket!
@DICKtátor: te egy IGAZI FÉRFI vagy, most már ezt is tudjuk
@marcel: hogy mered ezeket a bátor demokrata embereket lehülyézni? amikor még éjfélkor is harcolnak a szörnyűséges orbán-diktatúra ellen!
2012.09.16. 23:48:22
2012.09.16. 23:58:37
@Asztalos Gábor 2: namennyetekabüdöspicsába :) luftra basztam fel az agyam.... hahaha.....sajnos csupán a tapasztalataimra hagyatkozva nem tudom eldönteni ki az irracionálisan buta....a blogokat meg még nem ismerem túl jól...
Santer 2012.09.17. 00:02:47
Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2012.09.17. 00:06:20
Quadrille Lobster · http://oriblog.blog.hu/ 2012.09.17. 00:07:26
Ja, a tüntető nők csak irigyek azokra, akiket otthon megvernek, mert miután megverik őket, jó eséllyel meg is erőszakolják - és akkor legalább látnak f@szt.
Szoktunk tüntetni olyasmiért is, amivel egyetértünk, nem csak amiben érintettek vagyunk. Az érintettek valszeg nem is mentek ki, az kéne még nekik.
De ügyi vagy, mondtál egy frappánsat.
Mike36 2012.09.17. 00:12:39
Vombatus Ursinus 2012.09.17. 00:13:49
Asztalos Gábor 2 2012.09.17. 00:17:25
2012.09.17. 00:18:15
(lehet, hogy a véresszájú kommentelés helyett érdemes lett volna a középső függőleges hasábot elolvasnom?) :)
"Témáink: modorosság és különféle nyelvi bravúrok, mesterkéltség, helyesírás, közhelyek, tipizálás, a társadalom és kasztjai.
Mielőtt elhamarkodottan hozzászólnál, olvasd el az első posztot , a modorosság definícióját és a Parainesist."
Asztalos Gábor 2 2012.09.17. 00:42:55
És ha lehet statisztikát készíteni a férfiak elkövetői felülreprezentáltságáról, akkor ugye ezt meg lehet tenni a cigány elkövetők felülreprezentáltságával is?
A szerelő 2012.09.17. 00:44:35
"nem a te hatáskörödbe tartozik, milyen népesedéspolitikát folytat Magyarország Törvényesen Megválasztott Kormánya!" na, ez demagógiában mindent visz! Nem a fenét nem, minden egyes állampolgárnak a hatásköre, mivel, a fideszdroidok legnagyobb sajnálatára, demokrácia van (és tesznek is róla szorgosan, hogy teljesen eltűnjön). És ott bizony elvileg ugye a nép gyakorolja a hatalmat választott képviselői és civil csoportok útján. Ebből kizárólag a 2/3 létezik, a civil tüntetés meg jogos.
Z. Archer 2012.09.17. 00:51:59
gigacherry 2012.09.17. 01:03:37
Óriási a hiba a női szavazókat semmibe venni (erre már Szíjjártóék is rájöttek, ilyen gyors elhatárolódást a Fidesz részéről még nem láttam). Ha bukják a nőket, bukják a többséget, ez tuti.
Gáborom 2012.09.17. 01:20:53
És nem konkrétan a nőket ért úgynevezett "családon" belüli erőszakról szól . de gondolom ezt a többség is levette.
És valószínűleg egy olyan, alapvetően liberális nézeteket valló írhatta, aki torkig van a hazai álliberálisoktól....velem együtt.
Na talán nekünk kéne összefogni...
Hunor Levente 2012.09.17. 01:29:55
gigacherry 2012.09.17. 01:46:26
pocaklakó minimanó 2012.09.17. 01:58:50
Megjött brendelférfi és megnövekszik az egy beírásra jutó átlagos "hülyegyerek-érv" is egyből. :)
gigacherry 2012.09.17. 02:05:32
Na ez volt az a rész, ahol forgattam a szemeimet, hogy "ez most komoooly"? Ugye nem??
Mike36 2012.09.17. 02:16:09
Enrico Palazzo 2012.09.17. 02:17:59
ma már csak az udvari bolond mondja el az igazságot?
pocaklakó minimanó 2012.09.17. 02:25:32
"...mert ezek jódolgukban nem tudják, mint csináljanak."
Mennyire szebb és murisabb is volt, amikor egy híres-hírhedt politikai-közéleti személy, bizonyos Gyu... úri jódolgában (alig pár éve) azt javallotta, hogy a férfiak többet érdemelnek annál, mintsem hogy öregecskedő asszonykákat tartsanak, mert ha már öregecskedik, veszít az értékéből és csereszabatossá válik, akárcsak egy pneumatikus áramlásszabályzó szelep. Ha elöregedett és az állaga már nem garantálja a biztonságos működést, akkor kuka és jöjjön az új.
És mekkora tüntetéssorozat vonult végig az országon, ugye?
Sokezren vettek részt rajta (főleg azok, akik most is tiltakoztak) és sokcsilliónyian látták ezt az őszinte tüntetést.
Ha mégsem, az biztos a véletlen műve lehetett csak. :)
Bélabáttya (törölt) 2012.09.17. 02:50:30
Ez az aprócska beszólás akasztotta ki - némi joggal - a hölgykoszorút, nem az egyébként akár érvényesíthető törvény.
Vargánénak hány gyereke van? Veri-e az „ura”?
neoteny · http://word.blog.hu 2012.09.17. 05:14:29
"Én vállalom, hogy, ha egy nő [...] fizikailag bánt, akkor én bizony meghátrálok"
Meddig?
2012.09.17. 05:16:32
Ha rajtam múlna nagyon szigorúan büntetném azt, aki mást, vele egy lakásban élő akárkijét, gyerekét, apját, anyját, rokonát vagy élettársát, vagy lakótársát, albérlőjét, főbérlőjét bántalmazza.
Otthonában az ember kiszolgáltatva van, papucsban, pizsamában, vagy a zuhany alól nincs hova menekülni, nem alhatunk pisztollyal a párnánk alatt, késsel a zsebünkben.
Még a gyerekek a fogócskában is ismerik a HÁZ fogalmát, belépsz egy körbe, ott nem nem bánthatnak, az a ház.A játék olyan ősi, hogy talán még barlanglakó őseink is játszották kiskorukban, és nem véletlenül, szabályok a felnőtt életet mintázzák. Othon az ember leereszt, nem támadásra számít, sokkal inkább védelemre a külvilágtól. Azzal, hogy ráfordította a kulcsot, megnyugodott: otthon van, itt már nem érheti baj. Már ha éppen nem egy ágyban alszik az ellenséggel.
Sokkal szigorúbban kellene büntetni azokat az elkövetőket is, akik otthonukban, és különösen azokat akik éjszaka, álmukban támadnak meg embereket.(Legtöbbször persze magatehetetlen időseket, mert azért nem olyan bátrak ők, hogy egy-egy ellen ki mernének állni, többnyire két, három, börtönben kigyúrt egy 80 éves aggastyán ellen, és lehetőleg akkor mikor alszik, mert nappal esetleg kiabálna, és meghallaná valaki.Még egy prédának is több esélye van egy ragadozótól)
Mert otthon nem tud hova futni az ember, hiába kiabál, nincs aki meghallja, és ha kiabál is, nem merik a privátszférát zavarni. Sok esetben e miatt érkezik későn a segítség, mig ha valakit közterületen támadnak meg, nagyobb az esélye annak, hogy valaki mentőt hiv, még ha meg nem is védi.
Az otthon a HÁZ. Ott mindenkinek joga van a biztonságra. Több joga, mint másutt. Ezért ezt a kérdést nem leszűkíteni kellene családon belülre, hanem inkább kiterjeszteni.
Stеfánia kisasszony (baranyai sváb parasztlány) 2012.09.17. 06:18:41
Grigorij Pantyelejevics 2012.09.17. 06:25:36
kormányzó 2012.09.17. 06:51:17
Rendes,fideszes módon.
töreki 2012.09.17. 06:54:26
Erre építik ma Magyarországot, ezt súlykolják a felnövekvő generáció agyába! Csak az számítnekik,hogy mennyi "trófeát" gyüjtöttek be, az hogy ki fogja majd öreg korukra az ágyban forgatni és lemosni őket amikor maga tehetetleneklesznekn em számít mert nem érik meg! Ezeket a propagandistákat csak a szenny a mocsok élteti!
teknoc erno 2012.09.17. 06:55:26
never again 2012.09.17. 07:00:12
Roy 2012.09.17. 07:05:48
Keresztesháborúk, inkvizíció, pedofilia. Ezek is a keresztény szeretetközéppontjában álltak mi?
A náci koncentrációs táborok idelyén hol volt a kereszténység? Mikor emelte fel a szavát a katolikus vallás, és a pápa?
Kik mondják azt, hogy a szex bűn csak akkor nem, ha házasság esetén gyerek nemzésre alkalmazod?
Kik azok akik még a koton használatát is tiltják? Inkább betegedj meg.
igényes 2012.09.17. 07:07:25
Van neki honfitársa
Van neki nőtársa
- minden nap basszál be valami mozambiki bevándorló alkalmi oldalán
- régen agyonlőttek volna, amiért hadviselő félként civilnek hazudod magadat.
- ki szeretne egyszer baszni a fajtáddal,
- ki szeretne egyszer baszni a fajtáddal,
„Népbiztos dédnagypapa, ávós nagypapa, munkásőr apuka, SZDSZ-ügyvivő én”
"Egyszer végre merd vállalni önmagadat!" - hát még neki sem sikerült, mástól elvárja. Szerintem a szerző egy Fidesz-Kdnp keverék. Ez a srác lehet, aki Orbán szóvivője volt.
never again 2012.09.17. 07:15:42
@Brendel Mátyás: Valljuk be, nem Kurtz ezredes művei közül kerülnek ki a legjobb posztok, most ez szerintem az aktualitása miatt lett címlap.
Melchi Zadok 2012.09.17. 07:18:14
oregember nem venember (törölt) · http://receptekferfiaknak.blog.hu 2012.09.17. 07:18:54
:)
amugy-ha mar megyen a femini orjonges...-miert is van az,hogy ugyanezek az emberek vadul hallgatnak arrol,amikor egy no veri(uram bocsa,oli!!!)meg a ferjet???
hol vannak az eselyegyenlosegi elharcosok akkor,amikor a no kicsinalja a pasit,kirakatja a lakasbol,ellehetetleniti...van ismeros(altalanos iskolai tanar!!!)aki valas utan hajlektalanszallora kerult,3eve megy a musor,hogy megkapja a birosag altal megitelt jussat...anyu kozben bent lakik a XII.keruleti lakasban es mar mastol szult bele gyereket...
lehet hisztizni,csak epp...
de ez magyarorszag...
partucat hiszterika csinalja a musort,a fogekonyak meg begetnek nekik,a realitas meg a kanyarba...
lima31 2012.09.17. 07:23:07
Nem gondoltam volna, hogy Veled kell egyetértenem, de EZ VAN.
Behajtó70 2012.09.17. 07:25:57
oregember nem venember (törölt) · http://receptekferfiaknak.blog.hu 2012.09.17. 07:37:42
miert gond az,hogy velem kell egyeterteni???
nem emlekszem,hogy lett volna valaha is kozottunk vita barmiben is...
Mérges 1234 2012.09.17. 07:37:45
Vaktyúk is tall szemet.
És megintcsak rohadjon meg ez a fajta demokrácia szemlélet, ha a mini szterelnök azt akarja, hogy szülj, szülni fogsz..... Anyátok, a demokráciában annak is vannak jogai, aki nem masirozik az első számú spirituális vezetővel a szakadékba.
Tévedés ne essék, útálom az állliberális faszokat, az MSZP-t, és még sok minden más politiaki gyülekezetet, de ezeknál jobban csak azokat a férgeket útálom, akik gond nélkül itélkeznek mások felett, és akik azt gondlják, hogy dirigálhatnak másoknak....
Martian (törölt) 2012.09.17. 07:40:02
2012.09.17. 07:41:51
A legjobb, aki először ideböfög valami baromságot ("szégyellhetné magát a poszt írója"-tól a "dögölj meg, te g**i posztoló"-ig skálán), majd észbekapva szánalmas mentegetőzésbe kezd: "természetesen tudom, hogy ez paródia, de vannak dolgok, amivel nem lehet viccelni..., etc." Na, ez a legnagyobb gáz!
tisztítottVihar 2012.09.17. 07:43:22
hogy szüljetek,
havonta egy fiú gyermeket,
még jobb, ha ikreket."
Húsleves 2012.09.17. 07:43:37
Hogy egy életszagú példát említsek, nem csak családon belül terrorizálhatják napi szinten a gyereket, hanem például az iskolában is, ahova elvileg tanulni járna, gyakorlatilag azonban ki van téve a 16 éves, hatszor bukott, agresszív, hülye Gusztika kénye kedvének, akit az LMP akkor is meg fog védeni, ha bambuszvágó késsel jár iskolába. Ugyanez igaz a tanárnőre is, akit szegénységi bűnözők liberális szellemben szabadon felpofozhatnak. Ugyanez igaz a nyugdíjasra is, akitől integráció címén a nyakára telepített bűnözők napi 20 ezer forintot büntetlenül lophatnak, köpködhetnek, fizikailag bántalmazhatnak. Hozzájuk sem megy ki a rendőrség, hiába hívják. Sőt, Cegléden láthattuk, hogy szaladnak a rendőrök mint a nyulak, ha a bűnözést "családon belüli erőszakra" korlátozni akaró műmájerek által mindig megvédett vasvillás bűnözők megtámadják őket.
poon-tzee 2012.09.17. 07:44:43
lima31 2012.09.17. 07:44:51
Nem gond. A gondot azok az emberek jelentik akiknek ezzel el lehet terelni a figyelmét a valódi problémákról.
Roy 2012.09.17. 07:45:01
Idióta banda Vargával az élen. Különben tudja valaki, hogy ki az a Varga?
A Varga és fia borpincészet tulajdonosa.
anyahajókabinajtóhajtogató 2012.09.17. 07:49:55
apanna 2012.09.17. 07:54:20
Csak úgy mondom neked, nehogy azt hidd az az általános, és természetes.
[megmondoember] 2012.09.17. 07:58:03
Jobbat mondok: a statisztikák szerint a gyerekbántalmazók többsége nő. Ami persze nem csoda, hiszen jellemzően ők vannak velük, és ők azok akik érzelmileg instabilabbak.
Krutzifix 2012.09.17. 08:01:34
Akkor kiébe? Az azeri baltásokéba? Ki a fület irányít ez az elbaltázottul megválasztott Kormány? És ha majd azzal állnak elő, hogy ezentúl bérrabszolgaság lesz(?), akkor ahhoz sincs köze azoknak, akiket érint a döntés? Ki ez a barom, aki ilyen posztot tudott összehozni? Utálom a szocikat, mert bezárták a diliházat, és most az ilyenek szabadon kószálnak, és írnak hülyeségeket!
Belagezapista (törölt) 2012.09.17. 08:01:53
Nekem meg nem világos mit parodizál. Mert maga a poszt is modoros, meg a leírt típus is modoros, ráadásul ha nem is ennyire szélsőségesen, de létezik. Szóval ez olyan, hogy egy modoros valaki(egyes szám első személy) modorosan és leír egy modoros embertípust. Modoros a köbön.
baucis 2012.09.17. 08:05:15
Sajnos ez igaz, illetve a bántalmazások nagy hányadát valóban nők követik el a gyerekek ellen, igaz, nem a nagyobb hányadát. Nem mintha nem lenne tökmindegy a végeredmény szempontjából... de erről is írtam itt valahol.
poon-tzee 2012.09.17. 08:10:42
Dr. simonmondja. · http://off.blog.hirszerzo.hu/ 2012.09.17. 08:12:03
2012.09.17. 08:14:06
[megmondoember] 2012.09.17. 08:19:53
www.childwelfare.gov/pubs/usermanuals/fatherhood/chapterthree.cfm
www.acf.hhs.gov/programs/cb/pubs/cm06/figure3_5.htm
Valójában még a partnerek közötti erőszakban is alulmaradnak, és ott is a nők a kezdeményezők és elkövetők többségében (70%) - csak nyilván a férfiak nem jelentik az ilyen esetek nagy részét, ill. ha verekedéssé fajul a dolog, akkor a nőknek a nagyobb esélyük, hogy maguk komoly sérülést szerezzenek, de ilyent ne okozzanak.
pnhw.psychiatryonline.org/content/42/15/31.2.full
Sham (törölt) 2012.09.17. 08:24:48
Mindazokkal együtt, akik az előző kormány idején folyamatosan tüntettek, utakat zártak le, TV székházat ostromoltak, DE MOST otthon ülnek, mert most aztán minden szuper, na azokkal együtt nyugodtan elmehetsz a jó kurva anyádba, te büdös gyökér!
szonár 2012.09.17. 08:28:27
Mert nekik még nincs olyan. Illetve nem volt. :-)
baucis 2012.09.17. 08:28:55
Ha ez tényleg így van, akkor ebben az esetben fel kell függesztenem a feminizmusomat....
Bár a gyerek szempontjából gyakorlatilag majdnem mindegy, hogy ki veri agyba-főbe. A lényegen nem változtatnak a statisztikák...
Engem csak az bánt, hogy mindenki cinikusan kezeli az ügyet - Varga Pista kezdte, folytatják a "nőjogi harcosok". de még az általános közvélemény is cinikus és szélsőséges, vagy ilyen, vagy olyan irányba.
Általános iskola harmadik osztály. Pistike szerint jogos elvenni a lányoktól a radírt, a lányok szerint nem jogos, sőt ők még kölcsön sem adnák, ha a fiúk kérnék szépen, akkor se, illetve bőszen hangoztatják, hogy a lányok sosem veszik el a radírt másoktól, a fiúk ezzel szemben mind megrögzött radírtolvajok. Annak is hangos véleménye van, aki életében nem látott radírt, annak is, akinek 10 darab van, és sosem adja oda, akitől meg elvették erőszakkal a radírját, leül a sarokba és csendben szipog, legyen akár fiú, akár lány...
apanna 2012.09.17. 08:32:05
A tiedbe, hogy a fenébe tudott beleszólni a mindenkori politika?
Parajpuding 2012.09.17. 08:33:58
Az ilyen örömmel reggelizik kutyasz*rt is, ha azt hozzák törvénybe. Mert azt Magyarország Törvényesen Megválasztott Kormánya hozta.
Az emberi létben van ennél lejjebb?
j.gabi 2012.09.17. 08:35:39
Mizu 2012.09.17. 08:41:20
Nem azt mondom h nőnek csak otthon a helye, de ami mosotanában megy ez a seggrázás már sok...
freetibi 2012.09.17. 08:41:23
Friedman 2012.09.17. 08:43:04
"Le lehet őt váltani, és akkor majd te szabhatod meg ezeket a dolgokat."
"Ilyen eredmények tükrében nem illik nagypofával verni a tamtamot, inkább csendben, alázattal próbálj meg tanulni a jobbtól!"
A középkori társadalomban a boszorkányüldözés volt az elfogadott... kérdezem a posztírót, akkor az helyes volt? Mert ugye a többség úgy gondolta, hogy az. Ma is vissza kéne vezetni ugye? Akkor majd tanulnak azok a büdös liberális ribancok, mi?
nu pagagyí 2012.09.17. 08:45:30
Amatőr 2012.09.17. 08:45:56
Ez mit takar?
Sadist 2012.09.17. 08:53:03
Medgar 2012.09.17. 08:53:37
apanna 2012.09.17. 08:53:39
Balga dolog azt hinni, hogy egy törvénnyel mindent megoldottunk.
Ennél sokkal nagyobb gond, a közömbösség, ahogy saját környezetünkhöz viszonyulunk, majd újjal mutogatunk egy képviselőre, kormányra, pártra.
Mindenki hibás, csak mi nem.
dekoltazs 2012.09.17. 08:53:43
Csillagszemű kertészlány 2012.09.17. 08:55:02
2012.09.17. 08:56:35
Gyurcsány egy mocskos közokirathamisító adócsaló ! · http://www.youtube.com/watch?v=Fe_6EavXIwA 2012.09.17. 09:00:30
Sajnos az a néhányszáz ex-SZDSZ-es szavazó rendszeres hazugságaival, baromságaival szórakoztatja az ATV-s törzsközönséget.
Mondatok kifordítása, bérretegés az összes receptjük, csak igyekeznek témát válltogatni ezek a tetvek.
freetibi 2012.09.17. 09:02:03
Csak mindez nem fáj a nőbusinessben utazóknak. Őket a hiszti érdekli, azért kapják a lét, nem a probléma maga.
Az csak finomság , hogy a magyarok fogyása nem zavarja őket, sőt a több gyerek sérti őket. Vagy hogy ismét szót emeltek a magzatgyilkosság mellett, a libi erőszakmentesség nevében.
2012.09.17. 09:03:57
LAVÓRVAGÁNY 2012.09.17. 09:05:06
Itt ma minden lesz, a nácizástól a libsikurváig. Plusz ostoba keresztények.
dr. Balta$ár 2012.09.17. 09:07:58
Boban 2012.09.17. 09:08:40
És ezt az embert küldjük tárgyalni az IMF-el! Most már lagalább értem mi volt az a hirtelen long múlt héten az EURHUF-ban...kurva anyjukat a fijúknak, h. ezen nyerészkednek...meg a földek ugye. Etekre sem szavazok többet, pedig van egy csomó hullott almám és egyéb gyümölcsöm!
dr. saint555 2012.09.17. 09:10:37
szonár 2012.09.17. 09:13:27
Valóban volt egyetlen szerencsétlen mondata (az 5 perces hozzászólásból...). Ebből azonban nem lehet azt állítani, hogy a képviselő álláspontja szerint ha a nők eleget szűlnének, akkor nem lenne családon belüli erőszak...
Ez valójában a képviselő gondolatmenetének kiforgatása, és én szeretném, hogy a magyra politika a továbbiakban is ezen a szinvonalon működjön.
Ahelyett, hogy inkább a lényeget néznék, amely az, hogy a népi kezdeményezést a jogászi szakma nem támgoatja, mert felesleges ügyeket generál és szakszerűtlen; továbbá a családon belüli erőszakos cselekményke száma ettől nem fog csökkenni.
Vagyis van egy erőszakos kisebbség, amely megpróbálja kierőszakolni a saját akaratát: mivel szakmailag nem tudnak érvelni, ezért kampánnyal és verbális erőszakkal nyomulnak.
Nagy hiba a kormánypártok részéről, ha ezelőtt meghajolnak...
dr. Kóser Malac™ (a legnagyobb demokrata civil)! 2012.09.17. 09:13:33
Dr. simonmondja. · http://off.blog.hirszerzo.hu/ 2012.09.17. 09:13:41
Mi a különbség ?
Törvény lesz belőle, ha vicc, ha komoly.
Nekem viccesek a felcsútbasznádiak az 5-ösével szapora asszonyállataikkal,
de mégis ez a rezsim rekvirál és soroz,
ha közben röhögök, akkoris.
Sadist 2012.09.17. 09:14:49
Pan Modry 2012.09.17. 09:16:16
Ez a Varga egy pocs... Semmi koze hozza hogy ki mennyit szul...
Meg johogy nem hoznak arra torvenyt hogy minden no koteles egy gyereket kihordani Orban Viktor spermajabol, amihez a Nemzeti Spermabankba lehet hozzajutni
Drago Brutic 2012.09.17. 09:17:26
"Ezért ezt a kérdést nem leszűkíteni kellene családon belülre, hanem inkább kiterjeszteni."
Ez olyan, hogy mondjuk a Tízparancsolat lefedhetné a a büntetőtörvénykönyv többezer bekezdését? Mondjuk legyen egy "Ne ölj" bejegyzés, aztán ugyanúgy büntessük a sorozatgyilkost meg a részeg gázolót? Hát nem is tudom, azért a mai társadalom ennél talán összetettebb szerintem. A törvényeket éppen nem tágítani, hanem szűkíteni kéne, hogy igazságosak és méltányosak legyenek.
A többit nem írom le, már csomóan leírták, csak azt nem értem, hogyan kerülhetnek ilyen ruppótlan, színvolnaltalan alakok a Parlementbe, "nagy konzervatívok", akik Kádár-rendszerben szocializálódtak. Ez már önmagában abszurd.
apanna 2012.09.17. 09:22:35
A poszt írója is, elleni fog, modorosan?
G. Wolf 2012.09.17. 09:24:03
Ha valaki valóban a problémával akar foglalkozni akkor inkább - mint kb minden bűncselekménytípusnál - a felderítéssel kell kezdeni! Már most megvan a jogi lehetősége annak hogy valakit elítéljenek testi sértésért... Viszont az tény h mindez családon belülről nehezebben derül ki.
Persze sokkal könnyebb hozni egy "családon belüli erőszak ellen" törvényt, mintsem valódi szociális munkásokkal, megfelelően felkészített rendőri segítséggel, és megfelelő technikai/pénzügyi hátteret létrehozni.
Gyurcsány egy mocskos közokirathamisító adócsaló ! · http://www.youtube.com/watch?v=Fe_6EavXIwA 2012.09.17. 09:31:05
"Az MSZP számára minél inkább kétosztatú a politikai verseny, annál jobb. A választók továbbra is képesek és hajlandók Fidesz-MSZP versenyben gondolkodni – de csak akkor, ha mintegy „mesterségesen” teremtjük meg ezt a helyzetet számukra." (3. oldal)
belekotty 2012.09.17. 09:34:59
@dr. Kóser Malac: Rengeteg. Elképesztő.
@dr. saint555: Ez a modoros blog. MODOROS BLOG! MO-DO-ROS BLOG! Leírjam még egyszer? Vagy vagy elmagyarázzam a blog filozófiáját?
@Schindler Pistája: Érdekes a fidesz nőtagozata nem nézte annak. De hát rólda tudjuk hogy egyszerű vagy mint a százasszög, még a hitközségből is kibasztak, mert egy sima menóra szidolozást nem lehetett rádbízni.
doggfather · http://dogg-n-roll.blog.hu/ 2012.09.17. 09:39:16
freetibi 2012.09.17. 09:40:21
szonár 2012.09.17. 09:40:28
dr. Kóser Malac™ (a legnagyobb demokrata civil)! 2012.09.17. 09:41:09
FranzSzekeres 2012.09.17. 09:43:57
Miért nem gátak épültek stadionok helyett? 2012.09.17. 09:45:10
Ezek a szocikon szocializálódtak, de már sokkal görényebbek, álszentek, seggszájúak!
Melchi Zadok 2012.09.17. 09:46:40
érthető a frusztrációd.
Pan Modry 2012.09.17. 09:47:23
dehogynem maganugy...
az hogy esetleg neked mennyi lesz az allami nyugdijad, az a te egyeni szocialis problemad...
azert mert elloptak a manyup penzeket es kenytelenek tovabb forszirozni a mostani szar nyugdijrendszert az ugyancsak nem a mai nok problemaja
fonó 2012.09.17. 09:53:44
holex · http://fred-basset.blogspot.com 2012.09.17. 09:55:54
szonár 2012.09.17. 09:59:34
Szóval, kell a gyerek, és ez nem önkéntes vállalás, hanem kvázi kötelező. Persze nem csak a nőkre, hanem a férfiakra nézve is. Akiknek ugye mindenben támogatniuk kell a gyermeket vállaló nőket, azokat is, akik az ő gyerekeiket megszülik és nevelik, de azon túl általában minden gyereket vállaló anyát.
De csak nekik jár a kedvezmény, az - állítólagos elnyomásukra hivatkozó - emancipunciknak nem. Annak jár kedvezmény, aki letesz valamit az asztalra. És a teljesítményhez igazodó kedvezmény jár.
bgp 2012.09.17. 10:00:52
belekotty 2012.09.17. 10:04:04
Melchi Zadok 2012.09.17. 10:08:27
ezek a büszke "nemálliberális" kurtz ezredes félék a matula csecsén felszopódva próbálnak valamit alkotni, azzal a különbséggel, hogy az írásaik fáradtak, elavultak, és nem utolsó sorban ezeket a gondolatokat 5-10 évvel ezelőtt mások sokkal jobban, szellemesebben megírták már.
pontosan ezért nem is meglepő, hogy a lelkes rajongóik jó része a blogszféra jobbikos sepredékéből tevődik össze.
Dr. foolproof 2012.09.17. 10:17:24
Stabilo 2012.09.17. 10:18:36
Egyetérteni nem értek vele teljesen egyet, de jó.
A nőket tisztelni kell és szeretni. Az megint más kérdés, hogy egy nőhöz szerintem hozzátartozik a gyerek is, így lett "kitalálva". Gyerek nélkül egy nő félember, persze csak szerintem. Én persze férfi vagyok (könnyen okoskodok), de a környezetemben látom, hogy az összes olyan nő akinek nincsen gyereke kényszeredetten menekül valami másba, próbál ott valami "maradandót" alkotni. Míg a gyerekes anyáknak néha nagyon nehéz, néha nagyon fárasztó, néha nagyon kilátástalan és kevesebb "trendi" dolog jár nekik, de egyértelműen boldogabbak. Lehetnek is, mert ők már legyőzték az életet (és a halált is), ők akárhogy is alakul már alkottak valami "maradandót" is.
De hét ilyen világban élünk (már ameddig vagyunk még, mert hogy megállíthatatlanul fogyunk), azt is el kell fogadni ha valaki nem akar szülni. Ez van. Hiába fáj Vargának le kell nyelni.
blah 2012.09.17. 10:25:13
Huorn 2012.09.17. 10:28:19
Hőbörögnek, vonaglanak, sápítoznak, nyivákolnak, holott... holott. Francért magyarázzam én is...
bohuš 2012.09.17. 10:36:26
mákospacal 2012.09.17. 10:37:12
Lehet büszkének lenni rá (erre is), gratulálok.
A gyűlöletkeltés vezérelje a modorost is. fasza.
Dr. simonmondja. · http://off.blog.hirszerzo.hu/ 2012.09.17. 10:40:18
Aki szül 3-4-5 gyereket a nyugdíj kedvéért a hazának,
annak nem lesz nyugdíj, mert a nyugdíjat azok fogják fölnyalni,
akik addig dolgoztak és fölemelkedtek valami rangra, akiknek karrierük a magas keresetekig fölívelt.
Ezek férfiak többnyire.
Meg a gyerektelen és 1 gyerekes nők.
Az ő nyugdíjuk kitermelésére neveljen 3-4-5 gyereket az a nyomorult,
akinek viszont semmilyen nyugdíj nem jár majd, mert a pelenkamosást a társadalom munkakerülésnek számítja.
Ez abból is látszik, hogy közmunkára is viszik az anyákat,
hogy munkára szocializálják a munkakerülőket.
szabodenesnk · http://szabodenesnk.hu 2012.09.17. 10:42:24
Ha komoly, akkor nagy baj van. Nehogy már ne egy nő döntse el, hogy mit is akar. Nehogy már a hatalom mondja meg egy nőnek, hogy hány gyereket kell szülnie ahhoz, hogy a társadalom reprodukálja önmagát.
Olyan feltételeket kell teremteni, olyan jövőképet mutatni, ahol nem gond a gyermek nevelése, egészséges fejlődésének biztosítása.
A blog írója ráadásul nem következetes. Most kifogásolható a demonstráció, de amikor sátortábor volt húgyszaggal kőrítve a Kossuth téren az nem volt gond. Engem is zavart a Fidesz nem egy nagygyúlése Budapesten, mégsem írtam róla, hiszen alkotmányos jogukkal éltek a résztvevők, ahogyan most is teszik.
Azt meg végképpen nem értem, hogy mi köze van a választási arányoknak a nők véleményéhez.
Úgy látszik nem csak hithű "komcsik", de hithű Fidesznyikok is vannak, akiket a tények sem zavarnak.
freetibi 2012.09.17. 10:45:30
Tyrion Lannister of Caster 2012.09.17. 10:47:01
Konzervatívként szégyelném, ha nem támogatnám a családon belüli erőszakot külön BTK kategóriává emelő kezdeményezést. Mindenképpen súlyosabb körülménynek tekintem ugyanis a családon belüli függési viszonyok miatt ezt az erőszak formát.
Érdemes lenne higgadtan átgondolni a problémát. Mindenképpen támogatni kell a családtagokat a többi családtag erőszaktételeitől megóvni hivatott törvényt. Nincs annál gusztustalanabb, mint amikor bármely nemű családtag terrorizálja bármely nemű másik családtagját.
Itt tehát mindjárt belép a képbe az a valóság is, miszerint a feministák erősen tévednek, amikor azt propagálják, hogy a családon belüli erőszak az annyit tesz, hogy a férfiak ütik a nőket.
Nyilván, ez egy sajnálatosan létező valóság, azonban ugyanez létezik a másik nem oldaláról is, bántalmazott férjek is vannak és jóval ritkábban jutnak el a bíróság elé, többnyire, mert a férfiak szégyellik bevallani, hogy bántalmazott házastársként élnek otthon.
A legfőbb részéről pedig nem szólt a tüntetés: a gyermekek lelki vagy fizikai bántalmazásáról, ami pedig nem csak a férfiak jellemző magatartása gyermekeikkel szemben. Igen sok esetben az édesanyák bántalmazzásk és/vagy terrorizálják, néha akár áruba is bocsátják gyermeküket, főként a mélyszegénységben és alacsony erkölcsi szinten élők, ahol úgy tűnhet, az élet értéktelen.
Ez nyilván rengeteg összetevőjű probléma. A baj gyökerét kell kezelni és gyógyítani és ezzel minden eddigi kormány egyaránt adósa maradt saját polgárainak.
A blog témájára visszatérve - politikai tüntetésre kihasználni a témát nyilván visszás, de az eredeti célt mindenképpen támogatni kell, miszerint külön és súlyosabb büntetési kategóriaként szerepeljen a családon belüli erőszak.
papulimapuli 2012.09.17. 10:47:23
igényes 2012.09.17. 10:50:00
Ebből csak Orbán jön ki jól, neki ott lesz a nagy nyugdíj, és a bányák, meg a stadionok. Anikónak a 10 ezer hold föld. Na, csak akarni kell, nem siránkozni!
sivatagi n. 2012.09.17. 10:51:26
belekotty 2012.09.17. 10:52:31
Óvassátok má el mi ez a blog!
"Mi az, hogy "modoros"?
Jó nagyokat kívánok, jó reggelit! Mi a nagy harci helyzet?
Mi blogolunk sokmindenről, farmermellényben.
Témáink: modorosság és különféle nyelvi bravúrok, mesterkéltség, helyesírás, közhelyek, tipizálás, a társadalom és kasztjai.
Mielőtt elhamarkodottan hozzászólnál, olvasd el az első posztot , a modorosság definícióját és a Parainesist.
Akár tiéd az Arany Farmermellény 2009 vagy csak van benned egy kis manír, nem kell felháborodnod. Modor Tibi ott lakik mindenkiben. Mi sem vagyunk kivételek. :-) Ha még így se tetszett, akkor gondolj arra, hogy legalább ingyen volt.
Egy kamionnal! A legjobbakat!"
blah 2012.09.17. 10:55:56
vészmadár (pica pica) · http://feleslegesszavaink.blog.hu 2012.09.17. 10:58:35
collateral collector (törölt) 2012.09.17. 11:01:57
Tyrion Lannister of Caster 2012.09.17. 11:07:13
Ez a magatartás kezelendő és kezelhető. Bizonyos fokú intelligenciahányados azért szükségeltetik hozzá.
Szóval akik újfent vallásgyűlöletre vagy a vallásos emberek alázására akarják ezt a témakört felhasználni, azoknak ajánlanám, hogy a liberalizmus "tolerancia" és "gondolati- és vallásszabadság" passzusait kissé gondolja át újra, vessen számot saát hozzáállásával és lelkiismeretével, aztán vegyen vissza egy kicsit és fogalmazza újra gondolatait, érzéseit vagy forduljon saját maga is szakemberhez, aki kikezeli frusztrációiból, mielőtt a túlzottan intoleráns viselkedéséről kiderül, hogy az nem is liberális, hanem sokkal inkább hajaz egyfajta fasizmusra.
Pan Modry 2012.09.17. 11:08:01
szerintem a funkcionalis diszlexia alatt arra gondolt, hogy habar orvosi ertelemben nem diszlexias de ami a viselkedesrt illeti az.
j.gabi 2012.09.17. 11:10:45
eßemfaßom meg áll 2012.09.17. 11:13:03
hakima78 2012.09.17. 11:16:46
Gerusz · http://gerusz.blogspot.com 2012.09.17. 11:17:11
Éhes_ló 2012.09.17. 11:20:11
Köszi!
foodlfg 2012.09.17. 11:20:29
Ez jó, de csak közepes.
Namir 2012.09.17. 11:33:09
És nagyon várom, hogy ennek a védelemnek részeként MEGVÉDJÜK AZ ERŐSZAKOS NŐKTŐL A MAGZATOKAT!
Az elmúlt 40 évben 6 MILLIÓ MAGZATOT ÖLTEK MEG A NŐK, a legtöbbször életvédelem és egészségügyi ok nélküli, csupán "nem akarom" "nem tudom felnevelni" "én rendelkezem a testem felett" stb. indokkal. Remélem, mostantól ennek is vége.
Az erőszakkal szemben nem csak a nőt, de a magzatot is védeni kell (épp a nővel szemben), mert őt is megilleti az élet joga (ahogy más jogok).
Úgyhogy a családon belüli erőszak elleni fellépés keretében LE AZ ABORTUSSZAL!
Sztrapacska 2012.09.17. 11:34:27
Kezdem úgy érezni, hogy komoly...
Ebben az esetben megkérdezném: 2006 környékén bátran vitte ki a gyermekeit, hogy egy kis jó erkölcsöt tanuljanak?
Meg az ország terén sátorozó forradalmárokat nem küldte el a sunyiba?
Mi közöd hozzá, hogy ki-hogyan gyakorolja a jogait? Fáj látni? Ne nézz oda! Fáj tudni róla? Az a te bajod! Nekem sem esett jól, amikor magukat forradalmárnak tituláló emberek szétverték a fővárost!
De tényleg! Mi közöd hozzá??? Nem mentél el tüntetni? Ok. Jogod van hozzá, de más is elmondhatja a véleményét! Ezt hívják demokráciának! Akkor is, ha az neked nem tetszik!
Dr. simonmondja. · http://off.blog.hirszerzo.hu/ 2012.09.17. 11:35:40
Ti vagytok az ostobák, akik azt hiszitek, hogy ez vicc.
A kormányzó fideszesek ezeket a dumákat nem viccnek szánják.
Egyrészt mert ennyit tudnak, másrészt majd elveszik a kedved a röhögéstől.
Gerusz · http://gerusz.blogspot.com 2012.09.17. 11:36:50
Olvasnivaló: en.wikipedia.org/wiki/Poe%27s_law
Állítsuk meg a ......... 2012.09.17. 11:56:02
érthető a frusztrációd."
Akkor sem érthető, de legalább tugggyyyuk ki a hímsoviviszta disznó.
delejes 2012.09.17. 12:10:28
"Azok a nők akik most hangosan tüntetnek a nőket verő férfiak ellen, általában nem jutnak férfihoz olyan közelségbe, ahonnan még jól pofán lehetne őket baszni.
"
Tévedsz barátom. A tüntetők a kormánypárt képviselőjének és a kormány cinizmusa ellen tüntetnek. A Te "vicces" kijelentésed ugyanebbe a fogalomkörbe tartozik.
Kytia 2012.09.17. 12:10:40
dekoltazs 2012.09.17. 12:12:28
vészmadár (pica pica) · http://feleslegesszavaink.blog.hu 2012.09.17. 12:14:08
anyátok 2012.09.17. 12:16:52
Kalmár 2012.09.17. 12:24:23
Minden szavával egyetértek.
2012.09.17. 12:25:02
Kerek négyszög 2012.09.17. 12:28:16
A lap felidézi: nem ez az első eset, hogy a politika "rásegít" a Liga akciójára, a november 21-i demonstrációra szintén automata hívásokkal toborzott szimpatizánsokat Kontur Pál, a Fidesz munkástagozatának vezetője - olvasható a lapban
2007-12-14 06:52
Nepszava
Hihihihihihihihi!
A dilettáns narancskomcsik legjobb ellenszere az emlékezet!
Dr. simonmondja. · http://off.blog.hirszerzo.hu/ 2012.09.17. 12:29:58
Szarazkoro 2012.09.17. 12:30:27
Az irojat attol meg kibeleznem.
*azta* 2012.09.17. 12:39:53
:DDD
belekotty 2012.09.17. 12:42:19
rókafogta 2012.09.17. 12:48:47
Gerilgfx 2012.09.17. 12:58:11
évi 52 nőt öl meg a családon belüli erőszak?
az jó! mert évente 53 embert ölnek meg a kólakiadó autómaták!
tüntessünk a kólaautómata-erőszak ellen is
a kurva feminista anyátokat.
a pék · http://youtu.be/Ye1vMsOmsnM 2012.09.17. 13:02:37
házsárt 2012.09.17. 13:11:49
És mitől függ a jelenem, a békés és kiegyensúlyozott középkorom? Vagy az már magánügy? :)
RozsaNiki · http://nikkiblog.blog.hu 2012.09.17. 13:12:37
Nem, az én hatásköröm csak az, hogy eltartsam a politikusokat, akik elvileg az ÉN érdekeimet képviselik, ehhez képest azon kívül, hogy elveszik a pénzünket, sok hasznosat nem csinálnak.
"de ha Miniszterelnök Úr úgy látja jónak, hogy a magyar, keresztény, vidéki, heteroszexuális, konzervatív nők három gyereket szüljenek, akkor annyit fognak!"
Igenis, Orbán Úr... Sőt, szülök mindjárt ötöt, mert mint Varga képviselő úr óta tudjuk, ha megteszem, nem bántalmaz a férjem... Mi több, ha szeretett Miniszterelnökünk úgy látja jónak, hogy most mindenki, aki nem a Fideszre szavaz, most fogja és kinyírja magát, azt is azonnal és dalolva megtesszük. Urunkért és parancsolónkért bármit.
Püspök utcai gombaszedő · http://valogatott.blog.hu 2012.09.17. 13:13:08
1. Kifejezetten ilyen esetekre kidolgozott ügymenetet. Mert ugye odáig rendben van, hogy mondjuk az asszonynak eltörik a bordája (leesett a lépcsőn szegény), az orvos látleletet vesz, asszony feljelenti férjuramat testi sértésért, na de utána mi jön? Szépen hazamegy a vádlotthoz? És ezt így hogy?
Hasonló a helyzet gyerekverés-iskola-szociális munkás viszonylatában.
2. Rendes statisztikákat, hogy ki lehessen deríteni, mik a tipikus elkövetési módok, mi az, mi valóban komoly társadalmi probléma, mi az, ami elszórt eset és ezért nem lehet vagy nem kifizetődő rá külön koncentrálni.
Persze mindezekhez a törvényen kívül leginkább politikai akarat kell, és az ugye jól láthatóan nincs, és egy nagy kegyként beharangozott, tessék-lássék összehányt törvény ezen nem változtat.
maxval, a gondolkodni próbáló birca · http://maxval.co.nr 2012.09.17. 13:18:51
manókomment · http://kakofon.blog.hu/ 2012.09.17. 13:18:54
almosvandor · http://vilagvegeutan.blog.hu 2012.09.17. 13:22:12
Mások problémáit összegyűjtsük magunknak, hogy mindig tudjunk szenvedni valamin.
mojoking77 2012.09.17. 13:25:28
Püspök utcai gombaszedő · http://valogatott.blog.hu 2012.09.17. 13:29:32
téglagyár 2012.09.17. 13:32:50
Minden Magyarhoz intezem most a felhivasomat!
Az ellenseg, ujra az orszagot akarja vezetni!
Ismet feltunt ROZSA MIHALY es az SZDSZ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Az ellenseg arca:
erlauer3.nolblog.hu/files/rmisi.jpg
NEM HAGYHATJUK, HOGY UJRA HATALOMRA KERULJON EZ A LIBERALIS, MINDENT MEG KELL TENNI ENNEK MEGAKADALYOZASARA!!!!! HA PAR MILLIOAN OSSZEFOGUNK MAR TALAN MEGALLITHATJUK!!!!!!
Kerlek titeteket....nem inkabb, konyorgom nektek, hogy segitsetek!
Pusztitsatok a liberalizmust a mindennapjaitokban, pusztitsatok ahol eritek!!! MASKEPP NEM LEHET MEGALLITANI AZ SZDSZ VISSZATERESET A HATALOMBA!!!!
EZ MAGYARORSZAG, AZ EU, ES A VILAG VEGET IS JELENTENE!!!!
VESSZEN AZ SZDSZ!!!
Az ellenseg arca:
erlauer3.nolblog.hu/files/rmisi.jpg
alien 2012.09.17. 13:35:06
egyébként mind1 majd otthon megkapja a két pofont oszt jónapot
ma végetek lesz 2012.09.17. 13:36:08
kifordított nagyanyó 2012.09.17. 13:43:04
Asszem.
mojoking77 2012.09.17. 13:43:53
P.S: Baszd meg Tibi, hany percre allitottad ezt a kurva limitet ket hsz kozt? Nem volt valami bolcs dontes mindenesetre...
@ma végetek lesz: Oooooo, nem szivesen bantalak es ertem is a viccet, de halkan szolok, hogy epp egy buncselekmenyt kovettel el. Ha most Tiborek ugy dontenek, hogy kiadjak az adataidat a megfelelo kozegeknek, meg ma seggbe szeretnek a TEK-es fiuk gumibottal.. Sajnos ez nem vicc. Ne legyunk azert teljesen ostobak.
fuhur 2012.09.17. 13:45:35
Ne szarozz ha pofáznak, meg kérdezgetnek pofozd fel őket, Oszt jónapot!
dr. Balta$ár 2012.09.17. 14:02:17
a kötelező polgári védelem ügyén is...
létrehozni egy kötelező katonai szolgálat 2.0-át...
ezek a fidesfiuk kértek orvosi igazolásokat az "E" besorolású felmentéshez...
a fides feudális gondolkodás az "spontán"...
a polgárosult az fejlettebb... vagyis mi értyük a bunkóságot is...
de ők -az elmaradottak- nem értik a suttyóságukat mibenlétét...
a párbeszéd kizárt... ezeknek az ősembereknek nehéz elmagyarázni...
ma végetek lesz 2012.09.17. 14:03:12
Anti Kőműves 2012.09.17. 14:27:03
JÖVÖ HÉTHEN AZ ELLENÁLLÁSH EMBEREI ÁTNÉZHIK AZ EGYETEMISHTÁK NYILVÁNTARTHÁSÁT ÉS AKÍKNEK ROKKANTNUGDÍJAS SZŰLEJÜK VAN AZT tegyik ki az EGYETEHMRŐL HOGYH GONDOZHASSA ÖKET
Szarazkoro 2012.09.17. 15:11:34
mojoking77 2012.09.17. 15:36:30
Behajtó70 2012.09.17. 15:47:30
(igen, rád értem)
Romboljuk le a modern világot... (törölt) · http://www.youtube.com/watch?v=9vq63q45qfk 2012.09.17. 16:18:30
Aszpartám 2012.09.17. 17:11:17
pocaklakó minimanó 2012.09.17. 17:52:18
"Az otthon a HÁZ. Ott mindenkinek joga van a biztonságra. Több joga, mint másutt. Ezért ezt a kérdést nem leszűkíteni kellene családon belülre, hanem inkább kiterjeszteni."
Pontosan.
Jó meglátás ez a kis szösszeneted. :)
pocaklakó minimanó 2012.09.17. 18:10:13
"Gondolom,a következő megoldandó probléma,a "nemi erőszak" tényállásának újra fogalmazása lesz."
Ha úgy oldanák meg, mint ahogyan Roman "Tizenéves Lányt Leitatok és Megerőszakolok" Polanski esetében megoldották volna a művész úr mellett kiálló, túlnyomórészt ballib "értelmiségiek", szó nem érhetné a ház elejét.
KürtiT (Tromb74) 2012.09.17. 20:23:31
...de ha valaki mégegszer leírja a diszlexiát S-el, szervezek egy tüntetést ellene.
Viszont nagyon tetszenek azok a kommentelők, akik hazafias elkötelezettségből nemzenek - feltehetőleg Hunor, Lehel v. Emese névre hallgató - csemetéket.
El is képzeltem, ahogyan szex előtt felhúzzák a nemzeti lobogót, a háttérben lágyan szól a Himnusz, ejakuláció előtt pedig bátorítást remélve pillantanak Vezérünk hálószoba falon lógó portréjára. Mer' hát így születik az a sok-sok gyerek.
"Méhében él a nemzet" Ideje volna végre megszülnie magát.
Assam 2012.09.17. 23:18:35
Assam 2012.09.17. 23:39:32
Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2012.09.17. 23:55:41
marcel 2012.09.18. 00:01:26
"A poszt tökéletes, amit a sok felbőszült kommentelő is fényesen igazol. Én már nem is azokat szeretem legjobban, akik idejönnek, felháborodnak, esetleg komoly, érvekkel alátámasztott vitába kezdenek vagy szimplán csak anyáznak - ők már tulajdonképpen unalmasak.
A legjobb, aki először ideböfög valami baromságot, majd észbekapva szánalmas mentegetőzésbe kezd: "természetesen tudom, hogy ez paródia, de vannak dolgok, amivel nem lehet viccelni..., etc." Na, ez a legnagyobb gáz!"
havesomefun 2012.09.18. 10:11:20
j.gabi 2012.09.18. 11:32:25
vészmadár (pica pica) · http://feleslegesszavaink.blog.hu 2012.09.18. 14:20:33
vészmadár (pica pica) · http://feleslegesszavaink.blog.hu 2012.09.18. 14:41:19
lárvalányhaj 2012.09.18. 15:19:01
:D
nekem is pont ugyanez az érzésem.
amikor meg szóvá tettem, kimoderált, és kivágott egy teljes napra. :P
Kurtz ezredes · http://gyuloltellensegeink.blog.hu 2012.09.18. 18:09:02
Erre most ugyanolyan ügyesen rájöttél, mint Varga Úr kijelentésének valódi értelmére.
KürtiT (Tromb74) 2012.09.19. 00:00:57
lárvalányhaj 2012.09.19. 00:07:31
miért, még hogy máshogy lehet értelmezni?
komolyan érdekel.
Möff CAT a Torcsvúdos gyerek 2012.09.19. 00:17:38
Kurtz ezredes · http://gyuloltellensegeink.blog.hu 2012.09.19. 00:31:58
Nem tom miből gondoltad, hogy én moderáltalak ki egy napra. :)
vészmadár (pica pica) · http://feleslegesszavaink.blog.hu 2012.09.19. 07:47:34
KürtiT (Tromb74) 2012.09.19. 09:02:42
Jellemzően a több gyermekes családoknál (ráadásul nem a cigányoknál, persze ott is) fordul elő.
A jelenlegi szabályozás okán, nagyon nehéz, szinte lehetetlen megmenteni egy gyereket a duhaj szülők karmai közül. Amíg a családon belüli erőszakot nem kezeli külön a törvény, addig nem is nagyon lehet használható protokolt kidolgozni erre.
Az ezzel foglalkozó szervek hatásköre a gyermekre korlátozódik, a szülőkkel nincs lehetősége foglalkozni, nem szankcionálhat.
Ami gyakorlatig annyit tesz, hogy el lehet érni, hogy a gyereket elvegyék a szülőktől, ez évekig is eltarthat, addig pedig ütik vágják a büdös kölköt drágalátos szüleik.
KürtiT (Tromb74) 2012.09.19. 13:26:28
Ha valaki képes napi több órában 25-30 különféle gyerek érdeklődését fenntartani, tudományt gyömöszölni a fejükbe és ezen felül még nevelni is őket valamilyen módon, de legalább helyes értékek felé terelgetni őket, az kicsit nagyobb társadalmi elismerést igényelne.
A pszichológus esetében meg az a helyzet, hogy akikkel ő találkozik, annak biztosan komoly gondjai vannak, ez feltétlenül közös bennük.
Na most 6x1 (+adminisztráció)órában ilyen embereket hallgatni, az olyasmi, mintha a kocsmában hat ember ülne le melléd egymást követően egy órácskára, hogy kiöntse neked világfájdalmát, miközben a te problémáidra egyáltalán nem kíváncsi.
Ernoke 2012.09.19. 13:45:02
lárvalányhaj 2012.09.19. 13:56:01
és a gyerek akkor sem lesz feltétlenül better off, ha elvették a szüleiktől. sőt...
ami meg a pszichológusokat illeti: én mindig azon gondolkodtam, hogy hogy a fenébe lehet ezt ép ésszel kibírni...?
(habár van egy olyan mondás, hogy "pont a molnár ne legyen lisztes?" :D )
Ernoke 2012.09.19. 14:12:34
KürtiT (Tromb74) 2012.09.19. 14:27:05
(Természetesen ő (Ő) kivétel)
Igazából a szakmai eltökéltség és az empátia sokat segít. Ha egy terápia segítségével jobbá teszed valakinek az életét, az óriási sikerélmény.
Plusz elengedhetetlen, hogy a magánéleted,, párkapcsolatod olyan legyen, hogy feltöltődjél általa.
Mi pl. sokat kirándulunk, találkozunk a barátainkkal meg hasonlók. Persze azért nem megy mindig könnyen.
@Ernoke: Igen, Adolf is hasonlóan képzelte el. Bár nála a szaporodás inkább kiérdemelhető jog volt, mint kötelesség.
...Pontosan ez a lényeg, hogy ha érdekelnek az emberek, akkor sem könnyű helyt állni. És nem magamról beszélek, hanem pl. a feleségemről, aki pszichológus.
Más beszélgetni valakivel a problémáiról, és más közösen kielégítő megoldást találni rájuk.
Te lehet, hogy kivétel vagy, de az emberek 5-ből legalább 2-szer nem tudnak egy lelki problémával küzdőn segíteni.
Elég gyakran egyszerűen megerősítik benne korábbi, esetleg téves elhatározásukat.
Mondok egy példát.
X-nek az a baja, hogy a férje sokat dolgozik, későn jár haza, amikor pedig otthon van, kevés időt szán rá. Az a gyanúja, hogy a pasi megcsalja, ettől a bizonytalanságtól ki van borulva, becsapottnak érzi magát.
Te, mind érdeklődő, empatikus leányzó hogyan reagálnál?
vészmadár (pica pica) · http://feleslegesszavaink.blog.hu 2012.09.19. 14:38:31
Te is meleg vagy?:)
KürtiT (Tromb74) 2012.09.19. 15:02:44
Ernoke 2012.09.19. 15:05:51
ha ezekre nem hajlandó, akkor pedig azt mondanám neki, h foglalja el magát ahelyett, h jódolgában unatkozik és siránkozik, mert úgy látom, megoldani nem akarja a helyzetet, tehát biztos jó ez neki így.:D de egyrészt idegenekkel nem vagyok empatikus, másrészt 1 könyvet olvastam pszichológiai témában egész életemben (Aronson). úgyhogy itt inkább azt írtam le, ami nekem használt eddigi életem során, és ezek általában borogatós sokkterápiák voltak.
KürtiT (Tromb74) 2012.09.19. 15:31:29
Feltételezhetően a kérdéseken és veszekedéseken már túl vannak.
X mondandójából kb. annyit lehet leszűrni, hogy szarul érzi magát, és ez a párkapcsolatával van valószínűleg kapcsolatban. Az igazságot viszont nem tudjuk (evrybody lies).
Érdemes lenne tovább beszélgetni vele, hogy mivel is telik az együtt töltött idő. Ki mit csinál, meg hasonlók.
Első látásra a probléma pont az, hogy kivitelezhetetlen az a megoldás, amit javasolsz. Ilyen válaszokat fogsz kapni:
- már számtalanszor beszéltem vele, de elhajtott
- megígérte, hogy több időt tölt velem, de néhány nap után ment minden a régi kerékvágásban
- nem érti a problémámat, elmondása szerint minden szabad percét velem tölti
Rókaregeróka a te reakciód inkább X elhajtása valami elsőre eszedbe jutó ötlettel, mint sem valódi probléma megoldási kísérlet.
Ernoke 2012.09.19. 17:34:42
lárvalányhaj 2012.09.19. 18:59:00
hát nem tudom. nekem volt olyan pasim, akivel a Mónika só résztvevőit megszégyenítő módon ordítoztunk a nyílt utcán, de ez nem oldott meg semmit.
meg olyan is volt, akivel nem is lehetett ordítozni egyáltalán, mert konfliktus esetén teljesen begubózott. nem rajtad múlott, elhiheted, mert én nagyon ki tudom ám ereszteni a hangomat... :)
KürtiT (Tromb74) 2012.09.19. 19:29:10
Persze ha neked ez vált be, akkor ez vált be.
pocaklakó minimanó 2012.09.19. 22:23:52
"X-nek az a baja, hogy a férje sokat dolgozik, későn jár haza, amikor pedig otthon van, kevés időt szán rá. Az a gyanúja, hogy a pasi megcsalja, ettől a bizonytalanságtól ki van borulva, becsapottnak érzi magát."
Peggy Bundy erre kábé így reagált: Amíg van bébielem, addig nem aggódom. :)
Boban 2012.09.20. 09:02:56
Ingyen lehet főzni 50 liter pálinkát, igyon az asszon is amíg vár, meg az ember is ha hazaért. Egy idő után legalább jól definiálható lesz a probléma, és akkor már egyértelmű, hogy mit kell megoldani.
Én sem szedem szét a lada motrát, mert egy kicsit csörög, meg nem húz úgy, csípi az olajat, stb...megvárom míg kikönyököl a hajtókar, és akkor legalább egyértelmű.
Öblös · http://modoros.blog.hu/2009/05/12/az_oblos 2012.09.20. 10:36:46
Romboljuk le a modern világot... (törölt) · http://www.youtube.com/watch?v=9vq63q45qfk 2012.09.20. 15:50:21
www.youtube.com/watch?v=5YhWx7u0pUU
Öblös · http://modoros.blog.hu/2009/05/12/az_oblos 2012.09.21. 14:41:46
mojoking77 2012.09.21. 15:47:10
Nem teljesen a temahoz kapcsolodik, de megeri elolvasni. Szerintem ilyen, amikor valaki elolvas par modoros bejegyzest ugy, hogy fogalma sincs arrol, amirol ez a blog szol, ennek ellenere ugy erzi, o is tud ilyet irni. Komoly gyongyszem...
ennyiresenkinemlehethulye.blog.hu/2012/09/21/szinvaltok
Maer Hen 2012.09.29. 00:07:41
Kurtz ezredes · http://gyuloltellensegeink.blog.hu 2012.10.01. 23:52:50
Azért legalább a 243 like most elégségesnek bizonyult számodra?
Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2012.10.03. 09:05:48
ezt a kurucinfó is tudja.:)
Kurtz ezredes · http://gyuloltellensegeink.blog.hu 2012.10.03. 13:15:13
Te tényleg nagyon vágod ennek a blognak gyakorlatilag valamennyi posztját. Szinte első pillanatban átlátsz rajtunk, mondjuk ennyi ésszel nem is csodálom. Ezt láttad már?
mno.hu/belfold/meg-mindig-ciki-mszp-snek-lenni-1109108