Hagyjuk dolgozni a Kormányt!

2011/12/09. - írta: Modor Tibi

Leesett az első hó, egyre jobban vacogunk a sál-sapka kombó alatt is, hamarosan elérkezünk az év legrövidebb napjához - rohamléptekben közelegnek az Ünnepek. Arra szeretnék mindenkit kérni, hogy most egy kis időre tegyük félre a tréfát és az ellentéteket. Álljunk meg egy pillanatra. Üljünk össze barátainkkal, szeretteinkkel és gondolkozzunk el, hogy hova vezet ez a megosztottság, ez az örökös panaszkodás és a sirámok.

 

Két magyar háromfelé húz, dögöljön meg a szomszéd tehene is - oly' sokszor halljuk, ugye? Pedig igazán kibékülhetnénk már végre egymással. Emberek! Ássuk el a csatabárdot, tegyük félre sérelmeinket, és tegyünk azért, hogy kicsit jobb legyen az egész népnek, az egész országnak! Itt most nincs olyan, hogy kormánypárti, ellenzéki meg bizonytalan - mindannyian magyarok vagyunk és egy célért dolgozunk. De egymás ellen harcolva nem jutunk előrébb, ezt már rég felismertük. Hát akkor meg mire várunk?

Mert bizony talán soha nem volt ekkora morális válság kis hazánkban, mint most. Az ellenzékiek egy felelőtlen, hangos csoportja nem akar beletörődni a választási vereségbe. Nem tiszteli a többségi akaratot, a demokratikusan  - szinte közfelkiáltással - megválasztott kormányt. 

És nehogy azt higgyétek, hogy engem zavar, ha valaki másképp gondolkodik - távolról sem! Pontosan erről szól a demokrácia, hogy tiszteletben tartjuk és meghallgatjuk a másik fél véleményét - de mindenről a többség dönt, természetesen a kisebbség igényeinek figyelembevételével. Na de megkérdőjelezni a parlamenti többséget, ezáltal a választási győzelmet, a nép egyértelmű akaratát?

Ez nem demokrata tempó, kedves hangoskodó ellenzéki nemzettársaim.

Új kiegyezést! Mi is kibírtuk ellenzékben, bírjátok ki hát Ti is most egy kicsit. Nem kell nagyon, csak tényleg egy pöppet. Elégedetlenkedni hogyne szabadna - de azért ne szaladgáljunk folyton külföldre, ne sározzuk már be kormányunkat idegenben, ne tegyünk mindig alájuk! Tudjátok: egymás között lehetnek nézeteltérések, de vannak kérdések, ahol csakis egységesen szabad fellépni, máskülönben elveszünk.

Hagyjuk már végre dolgozni a kormányt nyugodtan! Mindannyiunk érdeke, hogy végre a munkára, az ország valódi ügyeire tudjanak összepontosítani, és ne a folyamatos megtorpedózásról, az ellenzéki obstrukcióról kelljen olvasnunk a hírekben. Miért kell zsigerből minden javaslatot elutasítani, ami a kormány padsoraiból jön? Annyira elképzelhetetlen, hogy néha nekik is lehet valami jó kezdeményezésük? Ennyire savanyú lenne az a bizonyos szöllő?

Döntsön a demokratikus többség! Ha nem elégedett a nemzet, hát leváltja őket két és fél év múlva. Szóljon erről a demokrácia! Aki a választások eredményét és a négy évre szóló felhatalmazást megkérdőjelezi, az a demokráciát mint olyat kérdőjelezi meg. Aki pedig az országa ellen képes szurkolni csak azért, mert nem az ő pártja van kormányon, az bizony - tetszik vagy sem - hazaáruló. Ezen kéretik tisztelettel mindenkinek elgondolkoznia és magába szállnia. Együtt sírunk, együtt nevetünk.

Üdvözlettel és maximális tisztelettel:

Modor Tibor

2007. december 9.

282 komment

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Mc_Fly 2011.12.09. 16:27:33

az esetek 99%-ában én is cinkosan kacsintgatok az idetévedők magát észre nem vevésén, de ezt az írást adom;) (kivéve a szöllőt)

Édy, aki Endre 2011.12.09. 16:46:07

Sokat töprengtem, és hosszasan mérlegeltem, hogy kimondjam-e, de kimondom, hogy Magyarország és a magyar politika az elmúlt több mint fél évtizedben rossz útra tévedt. A rendszerváltás nagyszerű, felemelő eszményei elhalványultak, bepiszkolódtak. A nemzeti és politikai közösség megosztottá vált. A politikai küzdelem az emberek többségének szemében kétes értékű, felelőtlen hatalmi játszmává silányult, az okos közéleti vitát felváltotta a kommunikációs gügyögés.

A politikát lassan leváltja a politikai kommunikáció. A politikai rivális tisztelete helyébe a sértő személyeskedés lépett, a kritikát felváltotta a rágalom, az elemzést a propaganda. A riválisból ellenség lett, a szövetségesből csatlós. A politika felemészti a társadalom függetlenségét, a hatalmi célok az emberek szemében önmagukért valónak tűnnek. A versengő politikai pártok és támogatóik szemében az erény szemfényvesztéssé, a kompromisszum gyengeséggé, a hiba bűnné torzult. A rendszerváltás nagyszerűsége milliók szemében elenyészni látszik. A közös nemzeti teljesítmény felett érzett büszkeség a hatalmi önérdek, és a leegyszerűsítő hazugságok csapdájába esett.

umidmerchant 2011.12.09. 17:04:36

szerintem találjatok valami más témát; túlságosan elmegy jobboldali politikába a blog

Mitya Ivanov 2011.12.09. 17:12:10

@umidmerchant: A dátumig nem jutottál el

@Édy, aki Endre: társadalmi párbeszéd kell, egymás megértése, és tolerancia, vegyük fel mindannyian a szürke kardigánunkat, fésüljük hátra a hajunkat és legyünk Ágh Attilák, Kéri és Lengyel Lászlók

Styxx 2011.12.09. 17:18:48

@umidmerchant: @Mitya Ivanov:
Avagy pont azt tarja Umidmerchant kolléga túl jobbernek, a neoliberális gazdaságpolitikát.

altoid · http://altoid.inda.hu/ 2011.12.09. 17:22:14

Könyörgöm, mondja meg már valaki nekem: mi a különbség a mostani Modoros, és a Modoros által oly gyakran ostorozott politikai megmondóblogok között??? Én ugyanis elvesztettem a fonalat.

vitaygeorgina 2011.12.09. 18:02:34

Ez néhány órával korábban még 2006-os volt. Közben időugrást hajtottunk végre? Egy óra múlva 2008-as lesz?
Amúgy rám illik a poszt. Mikor olyan van hatalmon, aki nekem tetszik, akkor én is ezt fújom. Ha azok vannak hatalmon, akiket utálok, akkor a kormány mondjon le.

ngír · http://csakazertszolokhozzahogyreklamozzamablogom.hu 2011.12.09. 18:06:56

@Édy, aki Endre: örülök, hogy hosszasan mérlegelted, hogy kimondjad-e, mert ez a hozzászólás kellett! ahhoz, hogy a mérleg nyelve átbillenjen a másik oldalra. mostantól minden más lesz, hidd el.
de csak azért, mert kimondtad végre. VÉGRE!

Édy, aki Endre 2011.12.09. 19:33:35

@Mitya Ivanov:

Ilyenkor mindig eszembe jut Venegyikt Vasziljevics Jerofejev műve, a Moszkva-Petuski.

Abban voltak efféle korabeli klisék ügyesen elegyítve a szöveg egyéb részeivel. :-)

sys 2011.12.09. 21:04:23

a harmadik bekezdés végén tudtam, mi lesz a csattanó. elsőre még ütött ez a más kontextusba helyezés, még negyedszerre is okés volt, de így nyolcszáznegyvenkettedszerre már elég uncsi.

Romboljuk le a modern világot... (törölt) · http://www.youtube.com/watch?v=9vq63q45qfk 2011.12.09. 21:09:46

nekem otthon egy taxis ezt mondta: "őszinte leszek, megmondom a frankót..." onnantól tudtam hogy jó helyen szállt le velem a repülő

Intizar 2011.12.09. 22:40:31

Hol marad már a modor meg a humor? Már az előzőbe se jutott. Ez fáj.

Intizar 2011.12.09. 22:43:23

Vagy az a poén, hogy 2007-ben nem is volt még modorosblog, ahol ekkora frankót lehetett volna mondani?

Professor Pizka · http://raerunk.blog.hu/ 2011.12.09. 23:27:24

Azért a régi szép időkben, amikor még tudták mi az a "Beschraenkte Untertanenverstand" és az alattvalói rezonírozás kezelési eszközét is tudták: kartácsot. Régen minden jobb volt.

muci 2011.12.10. 00:22:17

Azt hiszem, annyival tudom előbbre vinni a világot, hogy beírom:
"az a bizonyos szöllő" = szőlő.
És tudjuk, aki a helyesírást firtatja, az annyit is ér, mert a lényeget nem fogja fel. Hát akkor ez most nekem ennyi.

Szandeeekahh · http://twod.blog.hu/ 2011.12.10. 09:30:36

"Nem kell nagyon, csak tényleg egy pöppet" ez egy csodálatos mondat

2011.12.10. 09:36:15

"Aki pedig az országa ellen képes szurkolni csak azért, mert nem az ő pártja van kormányon, az bizony - tetszik vagy sem - hazaáruló."

És merő véletlenségből az esetek többségében zsidó.

Alterix 2011.12.10. 09:49:40

Nem kéne erőltetni a politikai jellegű dolgokat a blogon; oldaltól, hozzáállástól függetlenül. Ha politikára terelődik a beszéd, akkor ott az acsarkodás, állatias ösztönök jönnek elő, nem pedig a modorosság.

Modor Tibi · http://modoros.blog.hu 2011.12.10. 10:07:12

Tibi, ez kurvára erőltetett, unalmas és nem vicces. Egyszerűen nem ide illik, a csapból is ez folyik, ráadásul nem is értek veled egyet. Maradj meg szépen annál a bizonyos kaptafánál. Légyszi ne írj többet olyat, amit jónak látsz vagy neked tetszik, gondolj kicsit rám is, ha már megtisztellek azzal, hogy olvaslak.

Köszike.

Romboljuk le a modern világot... (törölt) · http://www.youtube.com/watch?v=9vq63q45qfk 2011.12.10. 10:11:53

és az milyen amikor valaki egy politikai blogon úgy kezdi hogy "kúrmányunk..."

modortalanmodors 2011.12.10. 10:30:01

Kedves Modor Tibor, rájöttem, hogy mi tökéletesen egyetértünk!Mindössze annyi a vélemény eltérés, hogy ennek az írásnak pl. 2006-ban kellett volna megjelennie és ha akkor hatásos lett volna ma már lehet el is vesztette az aktualitását. Ezzel együtt kívánok további realisztikus, időszerű és megfontolandó témát és írásokat.

balkon-úr 2011.12.10. 10:32:28

"Mi is kibírtuk ellenzékben, bírjátok ki hát Ti is most egy kicsit. Nem kell nagyon, csak tényleg egy pöppet." Lehet, hogy Te másik Magyarországon éltél, mert ebből az Általad írt kibírásból, amit csináltak az akkori ellenzék, meg a szimpatizánsai, nem nagyon kérnék még egyszer. Se a Kossuth téri vizeldéből, se az utcák szétveréséből, se az autók felgyújtásából. A kiegyezéshez őszinteség is kellene. Beismerni, hogy túl erőszakosak, arrogánsak voltatok, akár az utcán, akár a politikában, ez szerintem nagyon nem az. Mondj egy dolgot amit az akkori ellenzék elfogadott, az ország érdekében, és nem ócsárolt habzó szájjal. Nézd meg milyen szintekig lemegy mindenütt az embercsere, hogy csak párthű, elkötelezett emberek lehetnek mindenütt. Hozzáértés szakértelem huszadrangú, lassan újra "pártkönyv" kell, egy még csak nem is egy jobb, magas beosztással járó álláshoz, persze más színű.

Archenemy 2011.12.10. 10:41:23

jaj annyira tudtam, hogy vissza lesz dátumozva :)

karikaV43 2011.12.10. 10:56:23

Kedves posztoló nem tudom tényleg komolyan gondoltad-e amit írtál,de a dátum miatt azt hiszem egyetértek. A mostani kormány megosztotta a társadalmat és remélem ebbe fog belebukni,bár próbálják magukat erősen bebetonozni. Egyébként egyetértenék mai dátummal is,ha a fityesz nyolc évig épp nem a hazát tette volna tönkre a bizonyos szőlő miatt.

vitaygeorgina 2011.12.10. 10:59:16

Index címlap, és így is csak 27 hozzászólás?
Tibi, a meg nem értett, alulértékelt (és alulkommentelt) zseni kategóriájába küzdötted fel magad.

Pipas 2011.12.10. 11:06:13

@karikaV43: "a mostani kormány megosztotta a társadalmat"

Ezen nagyon jót kuncogtam. A mostani kormány megosztotta a társadalmat... besza-behu. Mindig is tudtam, hogy az emberek egy jelentős része egyszerűen lesz@rja a valóságot, de ilyen mesteri fokon űzve tényleg ritkán látni.

Szóval: az MSzP támogatottsága a végén volt vagy 5%, az egész társadalom egy emberként követelte, hogy takarodjanak. A mostani kormánynak a támogatottsága cirka 50% (tudom, hogy nem ezek a hivatalos adatok). Hogyan aposztrofálja ezt a változást egy igaz hívő?

"A mostani kormány megosztotta a társadalmat."

Apám!...

pali923 2011.12.10. 11:13:26

Hát én nem tudom... Ha beülök egy sofőr mellé, akiről tudom ugyan, hogy viszonylag jó vezet, és mégis elindul egy szakadék felé kétszázzal, én azért nem ülnék nyugodtan, hogy majd biztosan jó lesz így.
A mostani kormány a Kádár-rendszert építi vissza a Horthy-korszak díszleteivel, erre ezer példát tudnék mondani. Szerintem nem kéne megvárni, időt hagyni, hogy kész legyen ez a mű. Elég macerás volt az előzőt is lebontani, lám, 20 év alatt sem sikerült teljesen.

karikaV43 2011.12.10. 11:14:33

@Pipas: látszik még gyerek vagy ezt nem 2010-ben kezdték tudod valaki még emlékszik 1998-2002 és utáni tevékenységükre is. "Aki nincs velünk ellenünk van" nem tudom rémlik-e. Meg az ellenzéki idők ámok futása.
Azt megjegyezném nem vagyok maszop szavazó,sőt nem szavaztam 2010-ben mert nem volt olyan párt aki még nem "bizonyított",vagy előállt volna valami konkrét tervvel. A fityesz jelenleg 23%-on áll a teljes lakosságra vonatkozóan tehát a 3/4-ed ország NEM TÁMOGATJA!! Valószínű inkább te vagy hívő fidesznyik.

Karipapa01 2011.12.10. 11:15:44

@Pipas: Akkor minek a poszt? A könyörgés a kiegyezésért ennek a szaros 5%-nak? Apám!...

komplikato 2011.12.10. 11:20:27

@muci: OFF:
"az a bizonyos szöllő" = szőlő.
Ha hiszed, ha nem amikor én tanultam írni, akkor MINDKETTŐ helyesnek számított. És annyira azért nem volt régen ... az más kérdés, hogy azóta az első verzió kikerült a "nagykönyvből". Viszont a hozzászólás többi része ellenére szerintem te Gramar Nazi vagy. :D

fakopács 2011.12.10. 11:29:21

@Pipas: Hol van már az az 50% százalékos támogatás! Te álomvilágban élsz! Egyet mondj amivel könnyebben élünk! Mert én tudok ezret amivel nehezebben! A többi süket duma.

Mikka-Makka 2011.12.10. 11:31:06

huh a datumot elsöre en se vettem eszre
a szöllő miatt jar a pluszpont:)

Megfigyelo 2011.12.10. 11:34:05

A jelenlegi kormány ugyan demokratikus választás eredményeként került hatalomra (mint annak idején Hitler is) de azóta páratlan agresszivitással számolja fel nem csak a demokráciát, de az europai jogállamiság alapjait is, és egy keleti stílusű diktatűrát intézményesít. A közápkort idéző alkotmánnyal, a visszaható hatályú törvényekkel, a 6 szabad választásból 4-ben a legtöbb listás szavazatot kapott párt bűnözővé nyilvánításával, a Hiradó képeinek sztálini manipulásával, a szegények kifosztásával és egyéb aljasságok szüntelen sorával legyünk türelmesek?! Azzal, hogy az új választójogi törvény a Fidesz javára alakított szabályokkal, az előnyére szabott választókörzetekkel azt jelenti, hogy nem lesz több *szabad* választás?! Azzal, hogy a kormány az első perctől kezdve úgy táncol, ahogy a nyilasok fütyülnek, és békétlenságet szít nem csak az országban, de az egész Kárpát-medencében??!! Ezekkel legyünk türelmesek??!! Na ne!

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2011.12.10. 11:40:06

Most már tuti,hogy lézerjani írta az előző posztot meg ezt is.:))

subtotal 2011.12.10. 11:42:11

A legnagyobb baj, hogy most visszakapja a Fidesz kamatostul, aztán mi lesz? Tanul belőle? Frászt.
A helyzet az, hogy tudatos a dolog, hogy ne a döntésekről legyen szó, mert a white shit azzal nem mozgósítható, akkor pedig dolgozni kell, hogy az értelmesebb réteg meg legyen győzve, az meg nem jó.

Lehet itt mutogatni Tibikém, de tudod, attól még a vészmadaraknak igaza lett. Biztos levajazták a "piacokkal".

Szamiz67 2011.12.10. 11:43:25

És aki Orbánra szavazott, és nem is az iránnyal, hanem a konkrét megvalósítás minimális szakmai elvérhatóságot is nélkülöző szintjével, tehát a kormányzat szakmai alkalmatlanságával van a legnagyobb problémája, az mit csináljon? Várok én, várok (azt nem tudom kire, de ez egy másik probléma...), nincs ezzel gond de ha évente 7% aranytartalékot elver a kormány és mégsem történik semmi érdemleges, akkor itt 2014-ben már semminek sem lesz tétje.

RaSHaWeRaKH 2011.12.10. 11:47:27

Telitalálat! Rám nagyon passzol. ;)

Minden kormány töketlen, béna balfék, gyáva és alapvetően hazug. Legalább is itt Magyarországon mindenképp. - Talán ezért nem érnek komolyabb meglepetések és ezért vagyok képes felfogni, hogy bár szar a rendszer, de hagyni kellene működni.

No persze most megint "újratervezés" van.

Végtelenül örültem volna, ha az elmúlt ciklusban nem olyan baromságokat kellett volna hallgatnom az ellenzék részéről, hogy:

- válaszási csalással veszítettek,
- rosszabbul élünk,
- megszorítások és
- nemzethalál lesz,
- mert osztogatás folyik,
- viszont emeljék a szociális ellátások értékét
- legyen ingyenes továbbra is minden,
- ennek érdekében szociális népszavazást szervezünk
- költségvetést érintő kérdésben (hogy nép saját maga adhassa áldását az államadósság növelésére)
- A Calcutta nyomortelepein tapasztalható szegénységben élő elégedetlenek kimennek az utcára és békésen kukákat, székházakat gyújtogatnak
- stb...

Végtelenül örülnék, ha az ellenzékiség most sem ebben merülne ki. (De nem nagyon örülhetek.)

Netuddki. 2011.12.10. 11:54:30

@altoid: Ez valamiféle szatíra akarna lenni. Tibornak itt sajnos nagyon nem kellett megerőltetnie magát, mert a fideszesek szóról szóra ilyenek. Na pont ezért nem fogják érteni...

puffatag 2011.12.10. 11:55:13

@balkon-úr: a magyar jobboldal ezen az erkölcsi szinten tart... amikor gyurcsány úgymond hazudott (egyébként nem hazudott)akkor szétverték Budapestet, hogy mondjon le... a grazi ápolt is elismerte, hogy hazudott (ne azt figyeljék, amit mondok, hanem amit csinálok), ezenkívül a fordítottját csinálja, mint amit ígért (nem lesznek megszorítások stb)ezekután a blogíró aszongya, bírjuk ki kultúráltam... egyébként, a 2014-es választásokról annyit, a választási körzetek átrajzolása után pl döntetlen vagy kis arányú ellenzéki szavazattöbbség esetén is a fidesz nyer... ezek az igazi demokraták, éppen most nevezik ki az orbán család jóbarátját legfőbb bírónak... lévay anikó eddig beérte azzal, hogy családi ruhatervezőjével, zoób katival állami céget alapított a mi pénzünkből

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2011.12.10. 11:55:18

Ööö mit is tud az ellenzék most csinálni?Max azt amit a fidesz annakidején.egyébként meg viktokádék ugyanolyan hazaárulók mint a szocik voltak.

dr kíváncsivagyok 2011.12.10. 11:56:30

@"No one was shot" - hazudta a tróger zsidó:
" "Aki pedig az országa ellen képes szurkolni csak azért, mert nem az ő pártja van kormányon, az bizony - tetszik vagy sem - hazaáruló."

És merő véletlenségből az esetek többségében zsidó. "

Az elmúlt érában ki is volt az , aki kérte az E U - t hogy ne fizessenek ki egy bizonyos összeget Magyarországnak,..mert nem érdemli meg ? ORBÁN VOLT !

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2011.12.10. 11:57:19

Ehh,szopjatok lovat!!!:))
Miért most raktok ki egy ezeréves írást?
Tökmindegy.Mindkét banda ugyanolyan.

Netuddki. 2011.12.10. 12:00:17

@Pipas: "A mostani kormány megosztotta a társadalmat."

Valóban ez nem fedi pontosan a valóságot. A hazaáruló, elmebeteg orbánod (vagy akik mögötte állnak és dróton rángatják, bár magától is elég hülye) osztotta meg akinek a hátsójában van a fejed és ezért nem látod mi folyik itt. A többiek csak jó birka módjára azt csinálnak amit mond. Próbálnák is megpróbálni, hogy ne tegyék...

Netuddki. 2011.12.10. 12:02:49

@kovi1970: A hülyeségre csak egy példa. Minek neveznétek azt aki bagóért vesz felcsút határában földeket aztán egy több milliárdos pályázat keretében a MI pénzünkből visszavásároltatja az állammal? Az ilyen tényleg hülye, mert nem fogja elkerülni a számonkérést az tuti. Mert ez a pénz visszajár az államnak...

wilson77 2011.12.10. 12:04:40

Modortibi: nem menő.

NA YA! 2011.12.10. 12:19:27

@Modor Tibi: mifene, új irányvonalat diktál PÁRTUNK és KORMÁNYUNK?! Húzhatod a bugyit a fejedre tibrincs!;)

Pipas 2011.12.10. 12:19:46

@fakopács: "Hol van már az az 50% százalékos támogatás! Te álomvilágban élsz!"

Láng Zsolt (Fidesz-KDNP) 58,57 százalék

komplikato 2011.12.10. 12:20:13

@Tigeri:
"Miért most raktok ki egy ezeréves írást?
Tökmindegy.Mindkét banda ugyanolyan."
Látod sikerült is megválaszolnod a kérdést. :)

Pipas 2011.12.10. 12:24:12

@kovi1970: "Valóban ez nem fedi pontosan a valóságot. A hazaáruló, elmebeteg orbánod (vagy akik mögötte állnak és dróton rángatják, bár magától is elég hülye) osztotta meg akinek a hátsójában van a fejed és ezért nem látod mi folyik itt."

Ne csodálkozz, ha megosztott társadalmat látsz magad körül, amikor ismeretlen embereket leseggfejezed meg orbánnal gyanúsítgatod.

Egy gondolat a számodra: ahhoz, hogy bebizonyítsd, hogy a Fidesz kormány osztotta meg a társadalmat nem csak azt kellene bebizonyítanod, hogy most megosztott a társadalom, hanem azt is, hogy előtte egységes volt. Nem lesz könnyű... :)

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2011.12.10. 12:25:21

@Kompli: Aszittem valami fideszbirka poszt,aztán láttam a dátumot.:))
De tényleg tökmindegy ki szidja a másikat.

RaSHaWeRaKH 2011.12.10. 12:31:41

@puffatag: Na igen.

Gyurcsány az elmúlt fél évszázad legfontosabb beszédét hagyta ránk, ami a magyar ember legjobb tükre. - Minél felháborodottabb, annál kevésbé érti a lényegi mondanivalót, vagy képes elviselni a kritikát - mert ugye Fletó lehet, hogy a beszédet a párt-oligarcháknak szánta, de igazából mindannyiunknak szólt. :)

Aki az ott megfogalmazottakat nem tudja magáénak érezni, az valószínűleg:
- Feljelenti a kerestkedőt/vállalkozót, ha alku közben az megemlíti, már csak akkor tudja olcsóbban adni a terméket, ha nem kér róla számlát/nyugtát, ha nem is jelenti fel, de inkább olyan kereskedőt/vállalkozót választ, aki bár drágább, de számlát/nyugtát ad a termékről, szolgáltatásról.
- Csak olyan jövedelme van, amely 100%-ban TB, közteher fizetéssel, adózva kerül a zsebébe,
- ha zsebbe is kapna fizetést, prémiumot, kéri a vezetőjét, hogy ebből mindenképp legyenek befizetve a közterhek.
- Egy bon-bont sem visz be a kórházba az orvosoknak, nem kér részrehajlást.
- Munkakeresés közben visszautasítja az olyan állásokat, amelyekben adózatlan jövedelm lehetőségét is felvillantják.
- Gyermeke jobb óvodai, iskolai ellátásáért nem jelentkezik be egy jobb minőségű szolgáltatást biztosító lakcímre.
- Soroljam még?

Mikor háborodik fel valaki:
- Ha nem volt tiszában vele, hogy a politikusok alapvetően hazudósak. [naiv idealista hülye]
- Ha azt hiszi, hogy csak ő olyan okos ebben az országban, hogy trükközik és ezért titkolnia kell, ha a képébe vágják, hogy ügyeskedik, tiltakoznia kell. [farizeus barom]
- Ha tudja, hogy mindenki ügyeskedik, de azt hiszi, hogy az állami szektor nem teszi pontosan ugyanezt. [naiv idióta]
- Minderről tudott, csak egyszerűen nincs módja és lehetősége, hogy ügyeskedjen, ezért végre anyázhatja a többit, aki mindezt megteheti. [irigy - és/vagy tehetségtelen - majom]

Na most mivel a magyar népesség 60%-a naiv, idealista, (szívből működő) képmutató, irigy geci, elég nagy hülyeség lenne elvárni, hogy az őszödi beszéd nagy tetszést arasson. :)))

Sir Black The Brightest 2011.12.10. 12:38:39

Ahogy elkezdtem olvasni úgy nőtt bennem a pofátlanság faktor mutató. A dátum szerencsére helyretette a dolgokat, de ahogy látom sokan nem jutottak el addig... KÉRETIK MINDENKITŐL MEGNÉZNI A DÁTUMOT! Komoly kommunikációs problémák vannak itt kérem. Kedves Modoros Tibi: grat! Megosztottad az amúgy egy oldalon álló embereket egy egyszerű dátummal... Ehhez persze kellett az ő figyelmetlenségük is.

endike · http://barathendre.wordpress.com/ 2011.12.10. 12:57:13

Az értelmiségi diplomás szélsőliberális sosedolgozott semmihezseért bulizósfiatalok nem tudják mi a munka, ezért azt se tudják mit jelent dolgozni hagyni.
Beér 12 órára, 2 óra ebéd, 1 óra csevegés, 1 óra vicces videók nézése a nete, 2 óra "dolgozás", "most előbb kell hazamennem" meg péntek is van.

wmiki · http://kigondoltam.blog.hu/2014/07/20/stephen_hawking_538 2011.12.10. 12:58:42

@endike: ezzel semmit nem mondtál, ez minden index (mszp/szdsz szavazó) kommentelőre igaz

kvadrillio 2011.12.10. 13:04:27

ÉN AZÉRT KÉSZÍTEK EGY BOMBÁT !!!

...egy kerek műa.tálba folpack bélelésre gesztenyemassza szétterítése, tapogatása, bele tejszínhab kis cukorral, ebbe cikkekre vágott őszibarack beletűzdelve, majd erre egy a tál átmérőjével megeggyező kb 3 cm-es piskótalap kerül, megfordítva...óvatosan leszedve a folpackot , az alatta lévő gesztenyekupolára csokit csorgatva... hűtőbe kerül...és lehet szeletekre vágva álmodozni jobb-ról.....balról.....:)

Szamiz67 2011.12.10. 13:04:35

@wmiki: endike: Kemény frusztrációk kerülnek elő.

Professor Pizka · http://raerunk.blog.hu/ 2011.12.10. 13:12:34

@wmiki: egyetértek, az indexen ami megy, hogy ez a romkocsmában sörözgető-füvezgető réteg feltünteti magát az ország eszének, ez olyan dolog amin már rég változtatni kellett volna.

Sir Black The Brightest 2011.12.10. 13:12:54

@endike: ha te mondod akkor biztosan így van...

@wmiki: tehát ez kizárólag rájuk igaz? ezek szerint rád is? hiszen te is kommenteltél ergó index kommentelő vagy! na nesze... még egy mszp/szdsz szavazó komcsi... hova fajul a világ... Pedig RÓLAD wmiki már azt hihették itt sokan hogy igaz szívű jobboldali vagy...

NA YA! 2011.12.10. 13:13:09

@VodkadrinkerPíter: hát igen, ma egy vészterhes időszakot élünk, az ellenzék és a szakszervezetek folyamatos sztrájkokkal bénítják le az országot, a kormány munkáját is ellehetetlenítik, stb.....jót röhögtünk rajta! Igazából fütyiszkft-t semmi sem akadályozza, vagy tudja gátolni, hogy az országot a maszop után szabadon végleg a szakadékba lökje! Ilyen fájdalmas ez a pár dünnyögő a neten! A tapsot ne várjátok, tibrincs egy cinikus s...fej!:x

vargafe 2011.12.10. 13:15:31

Szerintem "szőlő" lesz az, nem "szöllő", kedves posztoló. (Hajam égnek áll, ha ilyesmit látok leírva. Bocs.)

noirp 2011.12.10. 13:22:45

@wmiki: EZ AZ! A KORMÁNY EGY CSOMÓ IDEJÉTMÚLT tudományos DOGMÁT IS LE FOG SÖPÖRNI! HISZEN A TÖBBSÉGNEK VAN IGAZA!

@Professor Pizka: @wmiki: Beh szépen turbékoltok, búgó vadgalambok :)

panelburzsuj 2011.12.10. 13:23:49

No, please! This is supposed to be a happy occasion! Let's not bicker and argue about who killed who ...

Intizar 2011.12.10. 13:25:15

@Modor Tibi: Nem nagyon cool nyilvánosság számára író embertől megsértődni a kritikán. Modor úr, ön azért mégsem egy Jenőy Kálmán, bármennyire szeretjük.

vernarancs 2011.12.10. 13:45:21

Es mikor kezd el dolgozni a kormany?

Modor Tibi · http://modoros.blog.hu 2011.12.10. 13:52:27

@Intizar: köszönöm a konstruktív visszajelzést - de kérlek, légy elnéző. A közelmúltban eléggé felzaklattam magam a kontárkormány meg a Mi Bölcs Vezérünk pikírt megnyilvánulásai okán ;))

balfék 2011.12.10. 13:53:59

@wmiki: Te sem tehettél sok fűszálat odébb Viktátoroddal egyetemben.

Professor Pizka · http://raerunk.blog.hu/ 2011.12.10. 13:54:30

@Modor Tibi: áh, tibikém, hagyja a politikát, csak felizgatja magát. Bevette már a nitromilt mára? :-)

SvenH. (törölt) 2011.12.10. 13:55:39

neztem hogy mennyire aktualpolitikai a dolog es a 2.5 ev mulva valasztasnal egy kisse ugy ereztem hogytenyleg aktualpolitikai, de azert a 2/3ad fennen hangoztatasa hianyzott :)

Mercel 2011.12.10. 14:01:07

Hello!

Ez a poszt most komoly?
Elolvasom még egyszer, hátha csak *rónia. Vagy akármi, de nem komoly..

"Frigyes"

Mercel 2011.12.10. 14:05:41

Mennyire komoly már, hogy az "i_rónia" szó tiltott kifejezésnek számít a blogon:D

"Frigyes"

Member · http://lehetvelem.blog.hu 2011.12.10. 14:29:39

Valahol elhagyhattam a hajnali buszon az ítélőképességemet, nem tudom eldönteni, hogy ez most trollkodás, vagy komoly.

Trollnak nem elég elborult, komolynak meg ordenáré baromság, a visszadátumozás ellenére is.

bgp 2011.12.10. 14:31:02

@Modor Tibi: Egyetértek. Ez tényleg nem vicces. Legközelebb lehetne valami vidámabb, ami feledteti, hogy Orbánisztánban élünk.

Member · http://lehetvelem.blog.hu 2011.12.10. 14:33:37

@endike: Nem tudom, én értelmiségi diplomásként hajléktalanokkal töltöm az éjszakáimat, szerencsére nem az utcán, hanem épületen belül. Ki lehet próbálni. :)

mika 2011.12.10. 14:45:15

Ezért a megosztottságért senki sem tett többet, mint a korábbi ellenzék.... a következmények pedig szokásukhoz híven bekövetkeznek.
Mit is kéne most tenni és kinek is?

is 2011.12.10. 14:50:48

"Mi is kibírtuk ellenzékben, bírjátok ki hát Ti is most egy kicsit."

A FIDESZesek természetesen nem bírták ki, és erről jegyzőkönyv van 2008. március 9-ről, a hülyenépszavazásról.

"Aki a választások eredményét és a négy évre szóló felhatalmazást megkérdőjelezi, az a demokráciát mint olyat kérdőjelezi meg."

2006. októberétől ment a duma, hogy tessék lemondani, meg nem legitim.

Remélem a poszt szerzője tényleg modorosban adta elő, hogy röhöghessünk rajta, de tudjuk, hogy sokan ezt komoly pofával mondják azok után, amit 2006-2010 között csináltak.

combo 2011.12.10. 15:04:41

@Tigeri: "Aszittem valami fideszbirka poszt,aztán láttam a dátumot.:))"

Ez fideszbirka poszt. Néhány szabály. Ha az elbeszélőnek vannak pártpreferenciái, akkor:
1. "Egyik kutya, másik eb, az előzőek sem voltak különbek" = kormánypárti (oldaltól függetlenül), ugyanis a kormányt dicsérni nem menő, és így a másik oldal hibáit is szépen ki lehet fejteni.
2. Aki visszadátumozáskor az akkori ellenzéktől (jelenlegi kormánypárttól) idéz, az ellenzéki.
3. Aki visszadátumozáskor az akkori kormánypárttól (jelenlegi ellenzéktől) idéz, az kormánypárti.

combo 2011.12.10. 15:06:54

@combo: 4. Aki visszadátumozáskor mindkét oldaltól idéz, az a független. :-)

Asztalos Gábor 2 2011.12.10. 15:21:03

@is:
Nézd már meg a dátumot a poszt végén te szánalmas bérkommentelő!
Szépen beégetted magadat...

is 2011.12.10. 15:30:34

@Szamiz67: "És aki Orbánra szavazott, és nem is az iránnyal, hanem a konkrét megvalósítás minimális szakmai elvérhatóságot is nélkülöző szintjével, tehát a kormányzat szakmai alkalmatlanságával van a legnagyobb problémája, az mit csináljon? "

Értékelje újra, hogy az irány a fontosabb, vagy a szakmai színvonal? Meg, hogy tényleg más irány-e ez, vagy őt évekig beszopatták, hogy az a korábbi az valami olyan szar és rossz 'irány' volt.

is 2011.12.10. 15:34:21

@Asztalos Gábor 2: na, hát gratulálok, tényleg jól beugratott. elvileg. aztán ha jobban belegondolsz, az alatt a dátum alatt van még egy másik dátum, azon meg te gondolkodhatsz el egy pöttyet. meg hogy hogyan is lehet, hogy ez nem fénylik csillagnál fényesebben, hogy ez ma nem lehet aktuális. vajon miért is ma került ez a poszt ide?

'szánalmas bérkommentelő'
tőled ez igen csak megtisztel, hiszen pontosan belövi a szellemi szinted és hozzáállásod. többet nem is várunk el tőled, mint hogy ilyen teljesen fals, hazug fröcsögésekkel próbálkozz egész mondatok, meg gondolatok helyett.

Szittyós Feri 2011.12.10. 15:40:46

@is: nekem csak az segít az orbáni diktatúra rémségeinek átvészelésében, hogy 2006-2010-tal ellentétben most felelős ellenzékünk van. :-(

kela-bá 2011.12.10. 15:41:24

@is:
AZ ÉJSZAKA VÉGE

Egy guru azt kérdezte a tanitványaitól, miből tudják megmondani, hogy véget ért az éjszaka, és elkezdődött a nappal.
Az egyik azt mondta:
- Ha a távolban látsz egy állatot, és meg tudod mondani, hogy az tehén, vagy ló.

- Nem - mondta a guru.

- Ha ránézel egy távolban lévő fára, és megtudod mondani, hogy körtefa, vagy mangófa.

- Ez sem jó - mondta a guru.

- Hát akkor mi a helyes válasz ? - kérdezték a tanitványai.

- Ha egy férfinek az arcába nézel, és felismered benne a testvéredet, vagy ha egy nő arcába nézel és felismered benne a nővéredet. Amig erre képtelen vagy, mindegy, hogy hol áll a Nap, számodra továbbra is éjszaka van ...

Idézet Balogh Béla A végső valóság cimű könyvéből.
www.vntv.hu

Mintha a jelenleg az állandó sötétség uralkodna, nem csak kis hazánkban, hanem Földünk nagy részén ?

További szép napot !

@mika: @Member: @Mercel: @SvenH.: @balfék: @Professor Pizka: @Modor Tibi: @Intizar: @noirp: @kvadrillio: @vargafe: @NA YA!: @VodkadrinkerPíter: @RaSHaWeRaKH: @Pipas: @Tigeri: @Kompli: @puffatag: @Szamiz67:

noirp 2011.12.10. 15:47:10

Ni csak. Még egy térítő. :D

mkzk3y 2011.12.10. 15:50:33

@kela-bá: szar oldaladat reklámozod-e?

Szandeeekahh · http://twod.blog.hu/ 2011.12.10. 15:51:08

@Modor Tibi: Mélyen Tisztelt Modor Úr!
Hagyjuk már ezt a politikai acsarkodást a csudába (már bocsánat a túlzott vulgaritásért). Ilyenkor Ádvent idején sokkal jobb lenne, ha szeretteinkre gondolva összeborulnánk, és apró kedvességekkel lepnénk meg egymást, minthogy folyton csak azzal a magasságos politikával foglalkozzunk. Gondolom Önnek is van szerelmese, netán családja, barátai. Lepje meg őket kis szeretetcsomagokkal, nem kell nagy dolgokra gondolni, egy ölelés, egy kóbor mosoly is nagyon jól megteszi. Higyje el, az Ön szíve is fel fog derülni, s az ilyesfajta melegség bizony nem pótolható semmiféle kormánnyal.

Szamiz67 2011.12.10. 16:00:07

@is: Igazából költői kérdés volt, a számomra irritáló politikai hablaty kapcsán 'orromat befogva', egy konzervatív gazdaságpolitika reményében szavaztam a Fideszre (na és remélve, hogy az Mszp kibukik a parlamentből is, 1-2 ciklus után meg megy utánuk a Fidesz is...) , de hogy, nem a konzervatívhoz semmi köze, összegányolt, rögtönzött, napi szinten módosítgatott, semmilyen tervezett számot el nem találó, óriási hiányt Mnyp pénzzel betakaró bénázás jön ki belőle az mindennek a teteje. Arra pedig, hogy bónuszként minden demokratikus intézményrendszert kikezdenek nem találok szavakat. Ilyen alkalmatlan, szerencsétlen, lúzer, ennek ellenére arrogáns, mindenkivel konfrontálódó kormánya még nem volt Mo.-nak pedig Medgyessy és Gyurcsány se volt kutya.

NA YA! 2011.12.10. 16:07:43

@kela-bá:" Ha egy férfinek az arcába nézel, és felismered benne a testvéredet, vagy ha egy nő arcába nézel és felismered benne a nővéredet. Amig erre képtelen vagy, mindegy, hogy hol áll a Nap, számodra továbbra is éjszaka van ..."

Igen, akkor éjszaka van, mert elég sok cinikus zombit látok még!
Azért a kommented végén remélem az nem egy halállista?!:)))

Modor Tibi · http://modoros.blog.hu 2011.12.10. 16:09:12

Köszönöm, Mandiner - köszönöm, Miniszterelnök Úr.

mandiner.hu/cikk/20111210_modor_tibi_hagyjuk_dolgozni_a_kormanyt

Már ezért megérte.

wmiki · http://kigondoltam.blog.hu/2014/07/20/stephen_hawking_538 2011.12.10. 16:11:09

@noirp: a tudomány eddig is ezen az elven működött, akár a többi szekta :x

Szamiz67 2011.12.10. 16:11:12

@kela-bá: Ez nagyszerű, de tudod a könyvelőd, kőművesed, webfejlesztőd, kormányod nem a mesében ténykedik, a kormányod pl. eszméletlen méretű pénzekkel gazdálkodik és a példa mese nem a megfelelő leképezése, amikor 1 év alatt elveszik és elverik 1 millió/fős mnyp pénzedet mindenféle látszat nélkül. Orbán nem király, és mesehős, hanem Magyarország felelős Miniszterelnöke, aki a való világban, óriási téttel hazardírozik, eddig kb. 1.000 milliárd kárt beakasztva a közösbe, ami visszaköszön például az adóemelésekben. Ennek tétje, súlya van, elszámolással tartozik nekünk.

Kurtz ezredes · http://gyuloltellensegeink.blog.hu 2011.12.10. 16:17:23

Tisztelet Modor úr, kedves Tibor
Azt hiszem sokak nevében mondom ki végre azt a régóta kimondandó kollektív véleményt, elég volt! Elég volt a politikai elfogultságból, és az állandó összemosási kísérleteidből. Nem fogod vele elérni, hogy gondolkodó emberekként jónak könyveljük el a rosszat, és rossznak a jót. Amennyiben a blogod hasonló stílusban folytatódik, úgy sajnos kénytelen vagyok az általam messzemenőkig tisztelt és nagyra tartott Vágó István nyomdokain megtagadni téged!
Nem szívesen tenném ezt, de vedd ezt utolsó baráti figyelmeztetésnek. Nem áll módunkban tovább tűrni.
Egykori barátod és alkotótársad
Kurtz ezredes

Member · http://lehetvelem.blog.hu 2011.12.10. 16:19:42

@kela-bá: Error. Undefined expression: Sötétség.
Gyakorta annyi derült csak ki, hogy nagy a sötétség, de hogy mi okozza, mi annak ismertető jegye, nem. Ilyen bölcsességeket két gramm fű után bárki ír. :)

Néhay 2011.12.10. 16:20:38

"Mi is kibírtuk ellenzékben"
Valóban? Talán még egy kicsit segítettek is az akkori kormánynak (Erzsébet hídtól, kordonbontásig stb.stb.stb.)a fontos, közös, mondannyiunkat érintő kérdések megoldásában?
"...bírjátok ki hát Ti is most egy kicsit!"

...mi bírnánk, csak az ország megy rá mindenestől!
...
"Elégedetlenkedni hogyne szabadna - de azért ne szaladgáljunk folyton külföldre, ne sározzuk már be kormányunkat idegenben, ne tegyünk mindig alájuk!"

Hogyan is csinálta ezt az orbánus ellenzék? Hadd tanuljunk!!!

kancsal jocó 2011.12.10. 16:22:26

@Kompli: Tetszik, nem tetszik, már a régi rómaiak is szőlőnek írták.

Modor Tibi · http://modoros.blog.hu 2011.12.10. 16:30:12

@Kurtz ezredes: LOL, ez jobb volt, mint a post :))) most mindenki néz, mert kiköptem a ristrettómat az ekránra :)))))

NA YA! 2011.12.10. 16:34:14

@Kurtz ezredes: hé tibrincs, mijjaf@szért kell álnév alatt kommentelned?;)

Mercel 2011.12.10. 16:42:52

@kela-bá:

Ez nagyon "szép és mély volt", de nincs az a gondolatátvitel ami igazolja.

Most dobjak vissza Kertész Ákossal?:D

"Frigyes"

dr kíváncsivagyok 2011.12.10. 16:45:30

" Álljunk meg egy pillanatra. Üljünk össze barátainkkal, szeretteinkkel és gondolkozzunk el, hogy hova vezet ez a megosztottság, ez az örökös panaszkodás és a sirámok."

Bazmeg haver,....ez miért nem jutott eszedbe 2006 - ban ????

csikai81 2011.12.10. 16:46:02

@Modor Tibi: Gratulálok Tibi, csak így tovább! Irány az újabb magasságok: Egyenlitő, Kurucinfó, sőt akár a csúcsok csúcsa: Fókusz!:)

Mercel 2011.12.10. 16:50:01

Hála az égnek közben a "reggeli":) kávé után leesett a kétforint.

Egyszerűen nem értettem, hogy lehet a valósággal ennyire szembeszegülni, de a kommentek és a dátum a végén megvilágosított:)

De az még mindig érthetetlen, hogy az irónia szó miért van feketelistán. Komolyan. Túl sokan használták rossz célokra?:D

"Frigyes"

dr kíváncsivagyok 2011.12.10. 16:51:54

" Mi is kibírtuk ellenzékben, bírjátok ki hát Ti is most egy kicsit. Nem kell nagyon, csak tényleg egy pöppet. Elégedetlenkedni hogyne szabadna - de azért ne szaladgáljunk folyton külföldre, ne sározzuk már be kormányunkat idegenben, ne tegyünk mindig alájuk! Tudjátok: egymás között lehetnek nézeteltérések, de vannak kérdések, ahol csakis egységesen szabad fellépni, máskülönben elveszünk. "

Ez aztán a pofátlanság ! Kibírtátok ellenzékben ?....bazmeg haver,....tüntettetek - népszavaztatok 300 ft -ért !!! Most meg , .. amikor a gatyánkat is ellopja kormány csendben vagytok ??
Ne szaladgáljunk külföldre ? A jó k...a anyádat !.....hová szaladgált a vezéred , hogy ne jöjjön az Uniós pénz , mert ez a kormány nem érdemli meg ???
IGEN,....EGYSÉGESEN KELL FELLÉPNÜNK ÉS ELZAVARNI EZT A NÁCI , HAZUG BANDÁT !

fetyisob 2011.12.10. 16:53:39

Kedves modoros és fideszesek!
tudjátok a kérésetek normális de nem jogos!
ti akik miután elveszitettétek az elöző valasztásokat de el nem ismertétek (..a haza ugye nem lehet ellenzékben..és vigyük ki a politikát az utcára...és orban nem jár be a szerinte illegitim parlamentbe..) nincs erkölcsi jogotok kérni tölünk! bár hozzatok képest uriember modján viselkedik az aktuális ellenzék!például nem szervez szélsöséges tüntetéseket ellenetek a demokratikus rend ellen !bár már nem éppen vagytok demokraták inkább diktatorikusak vagytok!szerintem sokkal több okunk lenne most tüntetni törni zuzni mint nektek hajdanán!minden szinten akadályoztátok a kormány munkájat az összes eszközel amivel csak lehet!-most hogy ti kormányoztok az összes ilyen eszközt kihasználva és vissza élve a 2/3-al elveszitek az ellenzéktöl ! elsö évetek nem szolt másrol csak az alkotmányozasrol és hogyan betonozátok be magatokat 20évre!közben a gazdaság élére is sikerült egy pártembert rakni -meg is lett az eredménye!!
örület amit kérsz!
ha igaz demokrata lennél otthon sirnál hogy mekkorát hibáztál amikor a diktaturára szavaztál!

vagy az utcán lennél és követelnéd hogy legyen vége a csacsiskodásoknak salereknek meg politizálásnak!
és végre szakemberek vezessenek , kormányozzanak, ne politikusok!!!

dr kíváncsivagyok 2011.12.10. 16:55:14

@Szandeeekahh: " Ilyenkor Ádvent idején sokkal jobb lenne, ha szeretteinkre gondolva összeborulnánk, és apró kedvességekkel lepnénk meg egymást, minthogy folyton csak azzal a magasságos politikával foglalkozzunk. "

Boruljon veled össze a hutási beteg szamár....a szőrös nyelvével.....

Foltos Gatya 2011.12.10. 16:58:39

Egy percig azt hittem,ez valami vicc,-de nem:egy autista ír blogot!
De ez a tipikus Cideszes,"ne a szemednek higgy"demagóg ocsmadék vaker.

A cikk lényegéhez hozzászólva:

Kapd be a kormányod összes bránerét, A Orbán faszával az élen,sőt az 1/3-d maradék faszát is bekaphatnád!!!

fetyisob 2011.12.10. 16:59:03

ezt elbasztam!
pedig irtam vagy tiz percig!
most látom a dátumot!
bocs

fetyisob 2011.12.10. 17:01:44

ja a komment dátum 2007

Professor Pizka · http://raerunk.blog.hu/ 2011.12.10. 17:08:41

@Kurtz ezredes: Majdnem jó, még fölé kellett volna írni, hogyaszondja "Nyílt levél Modor Tibornak, a Modorosblog szerkesztőjének"

kúrórudi 2011.12.10. 17:08:41

Vicces ez a poszt. Érdekes, hogy 2006-2010 között valahogy nem ez volt a duma, hogy hagyjuk dolgozni a kormányt.

"Mi is kibírtuk ellenzékben, bírjátok ki hát Ti is most egy kicsit."

Kibírtátok? A szétvert tvszékház, belváros, autógyújtogatás, tankelkötés, az összes nemzeti ünnep tömeges garázdasággá tétele az "kibirás"? Azt jelenti, hogy kibírtátok, hogy nem akasztottátok fel Gyurcsányt, meg Bajnait? Csak mert azon kívül gyakorlatilag mindent megtettetek.

Hülye aki elolvassa! 2011.12.10. 17:12:47

Viccen kívül: hogy van az, hogy a fodrász, cipész, tacskó pénztáros, szomszéd, nővérke, kéményseprő, mindenki a kormányt szidja, de közben a közvéleménykutatások szerint továbbra is a Fidesz nyerne elsöprő többséggel?

Talán mert, még mindig a Fidesz a legkisebb rossz? A többiek már bizonyították tökéletes alkalmatlanságukat vagy eleve komolytalan bohócpártok.

Pipas 2011.12.10. 17:17:42

@kúrórudi: "Vicces ez a poszt. Érdekes, hogy 2006-2010 között valahogy nem ez volt a duma, hogy hagyjuk dolgozni a kormányt."

Most hülyülsz ugye?

Mr. Waszabi 2011.12.10. 17:20:05

Hát, azt a dátumot szedhetted volna nagyobb mérettel is. Már megijedtem, hogy a sál-sapka ellenére megbetegedtél:)
Sajnos, ez a mostani kúrmány olyan, mint a kölcsönkérős szomszéd, akitől sosem látsz viszont semmit, mert mindennek lába kél, vagy elromlik nála. Egyszer csak eljön a nap, amikor elküldöd a búsp$csába.

kúrórudi 2011.12.10. 17:29:17

Ez is érdekes:

"Aki pedig az országa ellen képes szurkolni csak azért, mert nem az ő pártja van kormányon, az bizony - tetszik vagy sem - hazaáruló."

2006-2010 között az volt a hazaáruló, aki nem skandálta veletek, hogy "Gyurcsány takarodj".

Nyilván mindig az a hazaáruló, aki nem ért veled/veletek egyet.

Hogy unom ezt...

kúrórudi 2011.12.10. 17:33:34

@Pipas: Nem, nem hülyülök. Elég világos, amit írtam, magyarul van. Olvasd el mégegyszer, ha nem érted.

Asztalos Gábor 2 2011.12.10. 17:39:29

@is:
"vajon miért is ma került ez a poszt ide?"
Ha nem sikerül megértened, azzal magadat minősíted.

"ilyen teljesen fals, hazug fröcsögésekkel próbálkozz egész mondatok, meg gondolatok helyett. "

Itt egyedül te fröcsögsz. Meg azok akik nem olvassák végig a posztot, és elkezdtek nagypofával orbánozni.

A kommenteken még jobban lehet röhögni mint magán a poszton. Sikerült megint bevonzani a hülyéket, akik nem tudnak olvasni, csak fröcsögni, orbánozni. Úgy látszik hogy nem végezték el a középiskolát, csak az mszp-szdsz trollképzőjét.

Romboljuk le a modern világot... (törölt) · http://www.youtube.com/watch?v=9vq63q45qfk 2011.12.10. 17:40:14

@waszabi: leírtad hogy kúrmány! Nyertél egy Sastaps kazettát! A nyereményt Dömsödy Józsefnétől veheted át a Magyar Televízió portáján, a borítékra írd rá hogy Modoros.

kúrórudi 2011.12.10. 17:42:27

Ez se rossz:

"Ez nem demokrata tempó, kedves hangoskodó ellenzéki nemzettársaim."

Valahogy az Astoriánál két autó felgyújtása között egyikőtök sem mondott ilyet.

Amúgy nem baj, ha változik az ember véleménye, hozzáállása, csak akkor úgy kell kezdeni, hogy "elnézést, korábban így gondoltuk, de most már...".

Persze abban is biztos vagyok, hogy persze újra ellenzékben majd megint jogotok lesz szétverni a belvárost és ismét az lesz a hazaáruló, aki hagyja dolgozni a kormányt...

Asztalos Gábor 2 2011.12.10. 17:49:28

@kúrórudi:
Javaslom a poszt végén lévő dátumot is elolvasni.

Kurtz ezredes · http://gyuloltellensegeink.blog.hu 2011.12.10. 17:57:03

@Professor Pizka:
Nem fogom ezt ennyiben hagyni, ennek folytatása lesz!

Szandeeekahh · http://twod.blog.hu/ 2011.12.10. 17:57:18

@kíváncsivagyok: sajnálatos, hogy ennyi gyűlölet fér meg a szívedben, nem is értem, emberek, hogy képesek ily szeretet nélküli közegben létezni. Próbáld egy kicsit kivonni magad a szürke hétköznapok hajtásából. Mosolyogj rá az emberekre az utcán, hidd el a sok viszonzó boldog arc, majd a te lelkedbe is belecsempész az ünnep atmoszférájából egy hangyányit.

Szamiz67 2011.12.10. 17:58:50

A blog alapállása amúgy elég érdekes, vannak egyrészt a kormány párti Fideszesek, másrészt meg az ellenzéki Mszp szimpatizánsok.
A blog tulajdonos magától ilyen egyszerű, vagy érdeke fűződik hozzá..., hogy ebből a leegyszerűsítő, eltorzított és szerencsére túlhaladott nézőpontból láttassa a világot. Ebből a szemőpontból a dátum, meg az irónia nem oszt, nem szoroz.

kúrórudi 2011.12.10. 18:09:08

@Asztalos Gábor 2: javaslom a posztírónak, hogy ha már nyilvánosság előtt okoskodik, fogalmazzon egyértelműen. A fenti dátum 2011, a lent 2007, a szöveg pedig nem utal idézetre.

Kurtz ezredes · http://gyuloltellensegeink.blog.hu 2011.12.10. 18:15:02

@Professor Pizka:
Tibor nem ússza meg ennyivel. Itt változások lesznek, itt az idő!

Linkas 2011.12.10. 18:22:56

Milyen szép. Milyen kár, hogy amikor Ti voltatok ellenzékben ez nem jutott eszetekbe...

wirth6 2011.12.10. 18:27:43

Szerencsésebb történelmi fejlődésű országokban egy bloggazda ezek után már rég lemondott volna, és szakértőkre bízza a blog irányítását.

kela-bá 2011.12.10. 18:39:56

@mkzk3y: Kösz a reagálást, kedves ismeretlen Barátom ! Nem, nem reklámozok senkit. vntv.hu - t sem.Gondoltam, hogy e kellemes blog tartalmához,és hevéhez jól illeszkedik a javasolt téma. Ha valaki figyelmesen végighallgatja Balogh Béla előadását, vagy olvassák irását el gondolkodhat azon, hogy fölöslegesen "gyilkoljuk" itt egymást a blogokon...De bárkinek lehet más álláspontja is .Tehát csupán egy információt adtam át Önnek is. Jó egészséget Önnek !
( Ha már az egészséget emlitettem, ajánlom szives figyelmébe Dr. Hummel, Dr. Légrády Péte, és Szendi Gábor hasznos irásait. Gondolom Ön is úgy van vele, mint sokan mások, hogy mindegy ki kormányoz, leg fontosabb az egészség, mert magunkból csak egy van ! Nem igaz ?)

2011.12.10. 18:43:50

Az a helyzet, hogy itt és most nem arról van szó, hogy egy kormánnyal szemben türelmetlen az ellenzék, ahogy az egyébként szokásos, hanem arról, hogy a kormányzat háborús retorikával ellehetetleníti a demokrácia intézményeit. Minden akadályon átgázol, eltapos, hogy elérje a vezére célját, vagyis a 20 éves kormányzást. Elfoglalták az igazságszolgáltatás, az alkotmánybíróság testületeit, visszamenőleges hatállyal, csaknem statáriális eljárás keretében törvénykeznek, maguk alá gyűrték a médiát, felszámolták az öngondoskodás még egyáltalán létező területeit, mindent és mindenkit a mindenható államtól tesznek függővé, megszüntetik az önkormányzatok önállóságát, rablás szinten kezelik a magáncégek bevételeit, s mindeközben még a választási rendszert is a saját kényük kedvük szerint szabják át. Sokan észrevették mát, hogy ez a kormány felszámolja a szabadságot, és visszataszít a kádárizmus éveibe. De még nem elegen sajnos.

csizsikpizsik _jobbulást Tito, Pique takarodj! 2011.12.10. 18:49:16

Hmmm, most írt és kilőtt poszt és vissza van dátumozva, a múltra lett érvényesítve. Vajon honnan oly ismerős ez? Láttunk már ilyet?
Már egészen biztos vagyok benne hogy Lázár Jani bedolgozik hozzátok :)

Asztalos Gábor 2 2011.12.10. 19:05:33

@kúrórudi:
"A fenti dátum 2011, a lent 2007, a szöveg pedig nem utal idézetre. "

A fenti dátum a poszt beküldése, a lenti a megírása!

Tényleg ennyire csökkentagyúak egyesek, hogy nem képesek ezt a posztot értelmezni?

@Szamiz67:
Neked sem sikerült még megértened miről szól ez a blog!
Stílusparódiáról hallottál már?

Mr. Waszabi 2011.12.10. 19:06:31

@Blassius: ??? Miért? Volt valami játék, amiből az esik ki, aki leírja? Bocs, nem vettem észre:)

mavo · http://polmavo.blog.hu 2011.12.10. 19:08:37

A Közhelyszótártól a matula.hu-ig
101

Ez a blog az általunk, általam modorosnak (ezáltal egyszerre megmosolyogtatónak és kerülendőnek) ítélt szófordulatokat, kifejezéseket, viselkedésformákat fogja tárgyalni. Senki ne lepődjön meg, ha saját maga által is használt frázisokat olvas, nehéz ezzel szembesülni :)...
Tovább is van...
Címkék: vegyes matula.hu közhelyszótár
101 hozzászólás
Modor Tibi
2008.10.29. 01:18

Intizar 2011.12.10. 19:10:55

@Modor Tibi: Hadd tegyem még hozzá, jobb is, hogy nem Jenőy Kálmán. Őbelé már hülye kiskamasz koromban sem bírtam szerelmes lenni, tökéletessége ellenére sem, tekintve, hogy gyötrelmesen hiányzott belőle a humor.

Spike60 2011.12.10. 19:15:11

Ezek szerint az elmúlt nyolc évet vagy átaludtad, vagy innen nagyonmessze töltötted, mert a valósághoz nincs sok közöd Tibcsi

mavo · http://polmavo.blog.hu 2011.12.10. 19:16:18

@Tigeri:

"Aszittem valami fideszbirka poszt,aztán láttam a dátumot.:))"

hát, benézted. mármint a dátumot. gugli jó barátod, modor elvtárs pedig fidiseggnyaló, ez van.

kela-bá 2011.12.10. 19:18:58

@Mercel: Köszönöm a reagálását kedves Mercel ! Valóban, lehet, hogy "mély" amit idéztem. De most ez jutott eszembe. És talán "elszörfözik" az ajánlott vntv.hu oldalra, sok érdekesség és hasznos olvasnivaló van. A mélység után van felszin is. Korábban, 1945 - től volt a két világhatalom "versenye".Az "elmúlt", helyette
most van piac, verseny, pénz, pénz-hatalom.Ádász küzdelem az anyagi javakért és hatalomért. A minnél nagyobb profitért.Fejlődés, korszerű gépek, egyre kevesebb ember kell, egyre több a munkanélküli. (Csak az EU átlag álitólag 10 % ? Ez ugye kb. 50 millió ember.)Elkeseredettség, irigység, kapzsiság,gyűlölet. És mi azon tépjük egymást, hogy " Hagyjuk dolgozni a kormányt" ? Nem kellene zavarni egyik kormányt sem, dolgozzanak. És dolgozzon mindenki akinek megadatik.A gyűlölködésből semmi jó nem lesz! Ez mindenkire értendő ! Egyébként mindemkinek biztosan igaza van, akkor meg minek egymást bántani, nem igaz ?
További szép estét, és mivel közeleg Kellems Karácsonyt !

mavo · http://polmavo.blog.hu 2011.12.10. 19:19:56

@Asztalos Gábor 2:

a blog 2008 végén indult, te nagyon ostoba.

"Adatlap

Modor Tibi 742 bejegyzést írt és 3326 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

2008.10.29. óta tag."

kúrórudi 2011.12.10. 19:20:09

@Asztalos Gábor 2:
Csökent agyú az anyád.

Nézd meg a hozzászólásokat. Ha ennyien félreértették, akkor nyilván nem világos a poszt. Honnan a faszból kéne kitalálnom a posztoló gondolatait? Írta volna le az elején vagy a végn, hogy ez egy korábbi írás.

taecleau 2011.12.10. 19:20:48

Hiába, az időtlen posztok számtalanszor felhasználhatók.

kúrórudi 2011.12.10. 19:23:40

@mavo:
Na akkor ez most hogy van és ki is a csökkentagyú?

kela-bá 2011.12.10. 19:32:09

@Member: Köszönöm a reagálást. Látogasson el vntv.hu honlapra, és van ideje és talán derengeni kezd valami.
Szivesen ajánlom, akár az egészség érdekében is.
További szép estét !

Azbej Tristan · http://kerdem.blog.hu/ 2011.12.10. 19:36:13

Úristen, Tibi hogy beszivatta már a sok felháborodott balfék kommentelőt, akik nem vették észre a dátumozást. Primitív gyurcsányfan népség :))!

MindenbeKészakarvaBelepofázóZombi 2011.12.10. 19:41:30

Kedves Modor Tibor!

Az alapvető felvetéssel, mely szerint van elég baja ennek a szegény országnak, ne tetézzük további széthúzással, teljesen egyetértek.
Ám óvatosan azért megkérdezném, hogy ez a józan gondolkodás hol volt az előző kormányok idején?

Néhány mondatát azért némiképp viccesnek érzem
"Az ellenzékiek egy felelőtlen, hangos csoportja nem akar beletörődni a választási vereségbe."
Lássuk be ez nem kimondottan újdonság. Mit is hallgattunk 8 éven keresztül? Elcsalt választások, illegitim kormány, gyurcsánytakarodj, sorolnám még, de gondolom mindenki emlékszik.

"Ez nem demokrata tempó, kedves hangoskodó ellenzéki nemzettársaim"
A kosúttéri csövesek, a kordonbontás, a parlamentbe nem bejárás demokrata tempó volt?

"Aki a választások eredményét és a négy évre szóló felhatalmazást megkérdőjelezi, az a demokráciát mint olyat kérdőjelezi meg."
Hol volt ez a nagyon nemes hozzáállás az előző két kormány idején?

Végül is mindegy. Kormányozhatja bárki az országot, nem fogok kimenni tüntetni sem ellene, sem érte.
Viszont az elvárnám, hogy az épp aktuális kormány, narancstól vagy szegfűtől függetlenül azért dolgozzon, hogy élhetőbb legyen az ország.

Végezetül az fűzném még hozzá, hogy véleményem szerint, sem az elvakult fidesznyikek, sem a csőlátású posztkommunista gyurcsányfanok, sem az egyéb vakbuzgó pártkatonák nem fognak fel semmit a poszt lényegéből, de Önnel együtt reménykedem, hogy javulni foga helyzet.

Mitya Ivanov 2011.12.10. 19:50:00

@Ula: én most a bloggazda helyében le is zárnám a kommenteket, mert a te kommented méltó lezárása mindennek. Akár önálló modorosblog posztként is megállná a helyét.

lammaer 2011.12.10. 20:03:26

Aha... melyik párt vitte ki a fociszurkoló csürhét 2006-ban a kormány ellen "tüntetni", kukákat felgyújtva, kocsikat összetörve?

Ehhez képest a mostani kormányellenes mozgalom kutyafüle.

Mike36 2011.12.10. 20:10:53

Mit bírtatok ki 8 évig te faszfej?
Mindenbe belekötöttetek, mindent megakadályoztatok, lülföldre rohangáltatok árulkodni, népszavaztatok, állandóan az alkotmánybírósághoz fordulatatok, lázongást szerveztetek, békésen gyújtogattatok. Téynelg, hagytátok a kormányt dolgozni. Tizedést sem kaptátok vissza annak amit adtatok. És még neked van pofád ilyet felhozni, szánalmas geci?

Mike36 2011.12.10. 20:15:13

és mit kéne hagyni szótlanul? eltolcsy és cigánytódor áldatlan dilettáns múködését? ahogy ezt a zsrencsételn országot végképp tönktreteszi mindazt szljjelkúrva ami még megmaradt? mi a lófazsról beszélsz baromarc? a 300-as euróról meg a 400 forintos benzinről, a 82% államadósságról, az ellopott és eltapsikált magánnyugdijról? mi a lófasz kkellene még neked nagy nyugodtan? nem tömtétek még tele a zsebeteket eléggé? Hát a jó kurva anyádat Tibikém, menj b+ és állíts házioltárt szeretett Vezérednek

Mike36 2011.12.10. 20:19:22

És nem érdekel ha netán a posztíró ironizált, számoljon vele, hogy mit kap vissza, főleg egy ilyen írással, ilyen időszakban mint most.
Köcsög provokátor minimum, akinek a trollkodásra áll fel.

Mike36 2011.12.10. 20:24:30

@Trisztán: bezzeg te mint orbánfan észrevetted

mit szólsz hozzá okoska, el sem olvastam

csak tudnám mitől gyurcsányfan valaki, aki nem Orbán seggében van nyakig

TrueY · http://qltura.blog.hu 2011.12.10. 20:24:43

"Hagyjuk már végre dolgozni a kormányt nyugodtan!"
A kedves fideszes képviselők mennyire hagyták akármelyik kormányt nyugodtan dolgozni??? Ezt a kormányt egyébként önmaga nem hagyja normálisan dolgozni. Saját maga a legnagyobb ellensége és a tudatlansága!

"szöllő"
????

"Aki pedig az országa ellen képes szurkolni csak azért, mert nem az ő pártja van kormányon, az bizony - tetszik vagy sem - hazaáruló."
Nem szép dolog a fideszes szavazókat lehazaárulózni! De ezt kérjék ki magunknak ők! :)

lobaszopiatej 2011.12.10. 20:24:43

Tibikém, amint eltakarítják Gyugyót és helyére rakják pl. Varga Misit vagy akármelyik hozzáértőt és nem gyorsnaszádoznak meg dakotáznak hanem kussolva dolgoznak a realitás talaján. Addig csak hüledezni tudok.

kancsal jocó 2011.12.10. 20:28:00

Tisztelt Modor Tibor Úr!

Teljesen egyetértek önnel. A kormány a választók többségének felhatalmazásával tevékenykedik. Mi, az Ország Népe választottunk így. Az ellenzéknek ideje lenne ebbe beletörődni.
A Miniszterelnök Úrnak sok sikert kívánok áldozatos munkájához és kitartást a továbbiakban ahhoz, hogy az országot a megkezdett helyes irányba vezesse.
Végezetül néhány lelkesítő sort idéznék a Miniszterelnök Úrtól Önnek és a blog olvasóinak.

"Húzzunk bele! Megcsináljuk! Mi az hogy? Nagyon is!
A többi csak lárifári."

Kancsal József

2007. december 9.

puffatag 2011.12.10. 20:32:53

@Trisztán: mindenki gyurcsányfan, aki nem szopja orbánt, mint te? szerintem te izolda vagy az antiszemita szerzőtől, akit sose halgatsz, ákos a mérce neked, te kis terrorházas

Anomalocaris (törölt) 2011.12.10. 20:35:23

és hol van az, hogy "ezért tart itt ez ország"? ennél modorosabb beszólás nincs is :D

Member · http://lehetvelem.blog.hu 2011.12.10. 20:38:09

@kela-bá: Miután megláttam Dr. Egely György nevét, azonnal visszafordultam. De a lehetőséget köszönöm.

hallari 2011.12.10. 20:39:03

@Hülye aki elolvassa!: "a közvéleménykutatások szerint továbbra is a Fidesz nyerne elsöprő többséggel?

Talán mert, még mindig a Fidesz a legkisebb rossz? A többiek már bizonyították tökéletes alkalmatlanságukat vagy eleve komolytalan bohócpártok. "

Sokat lehetne elemezni ezt a választást, de nemigen érdemes. Az elmúlt 1,5 év bebizonyította, hogy a jelenleginél dilettánsabb, koncepciótlanabb kormánya még nem volt az országnak. Ennek a következménye a példátlanul alacsony részvétel az időközi választáson. Az embereket a fidesz az mszp ellen uszította - sikerrel - , így rájuk alig szavaznak, de a fideszre is csak azok, akik közvetlen haszonélvezői a rendszernek, ami a II. kerületben igen gyakori.
Ez az eredmény csak azt mutatja, mennyire megcsömörlöttek az emberek és szinte csak az önérdek mentén (zsíros állás, fizetés) mozgósíthatóak. Ezt én nem nevezném sikernek, max. eredménynek. A kádárizmusban is ez volt a párttagság előnye.
Az pedig a magyar társadalom demokráciára való éretlenségét és naivitását tükrözi, hogy simán bedőltek egy ilyen átlátszó hazugságkampánynak, amit a fidesz folytatott a választásokig (és folytat más formában azóta is). Aki elhiszi, hogy pl. a manyup-pénz államosítása "nyugdíjvédelem", az új alkotmány "új államalapítás", miközben ezerrel bontják a demokratikus állam alapjait (pl. kormány alá rendelt ügyészség, bíróság), saját pártkatonákkal töltik fel az állami intézményeket, gazdasági téren pedig folyamatosan olyan rossz intézkedéseket hoznak, hogy a bóvliba húznak le, tehát aki ezeket jó intézkedéseknek tartja, az több, mint naív.

muci 2011.12.10. 20:40:22

@Kompli:

Igazából úgy gondoltam, amit írtál: <az más kérdés, hogy azóta az első verzió kikerült a "nagykönyvből">. Mert ami volt, az volt, ami most van, az meg most van.

Anomalocaris (törölt) 2011.12.10. 20:42:52

@A félelmetes népszavazás: *ez az ország
jó hogy ezt is sikerült elbaszni.

phaidros 2011.12.10. 20:43:49

Hihetetlen hogy mennyien nem veszik észre a dátumot.

nemecsek ernő áruló 2011.12.10. 20:46:38

@mavo: Láthatóan nem sikerült megérteni a posztot fanatikus elvakultságodnak köszönhetően.

kúrórudi 2011.12.10. 20:49:31

@phaidros:
1. 2 dátum van. Ha a posztolónak a célja az lett volna, hogy korrekt írás tegyen közzé, akkor fogalmazzon világosan.
2. Ajánlom figyelmedbe a fenti hozzászólásokat - tudod, ne csak pofázz, olvass is. A blog 2008 óta létezik, így Tibike aligha írhatta 2007-ben ezt a posztot. A legviccesebb ebben a posztban az, amikor a hozzád hasonlók azt hiszik, hogy na most aztán ezzel a dámtum észrevétellel pofára ejtették a kommentelőket.

kancsal jocó 2011.12.10. 20:50:09

@A félelmetes népszavazás:

Tetszik, nem tetszik, tessék, csináld utána. Te mit tettél le az asztalra? Az ilyenek miatt tart itt ez az ország!!!!! Szánalmas!!!! Ennyi!!!!!!!!!!!!!

Én nem vagyok egy sablonos, önálló gondolatok nélküli, ostoba, önjelölt és önelégült megmondóember. Ennyi!!!!!!!!!!!!!

És a végére mindig hozzáteszem azt a bizonyos szót (ezer felkiáltójellel) ami - szándékaim szerint - nyomatékot ad a sok hülyeségnek amit leírok. Tehát ismét csak: ENNYI!!!!!!!!!!!!!

Sunstealer 2011.12.10. 20:54:51

Egyszerűen gyönyörű, köszönöm Tibor! :D Hihetetlen, hogy a trollhadakat, hogy meg lehet szopatni egy ilyen kis dátumcserével.
De jó lenne, ha a kommentelők is elgondolkodnának ezen egy picit.

Anomalocaris (törölt) 2011.12.10. 21:01:42

@kancsal jocó: Én meg semmiféle embi nem vagyok, de jót mulatok rajtatok. Amúgy meg szavazzatok Rám. Én garantálom, hogy mindenki szívni fog, de ezt becsomagolom egy piros-fehér-zöld szalvétába, és szeretni fogjátok. Nem mindenki, de tuti találok majd követőket. Mert buták vagytok és manipulálhatók. Dehát mit mondjak: ezért tart itt ez az ország!!!

kúrórudi 2011.12.10. 21:05:54

@kancsal jocó:
Hú, te nagyon szánalmas vagy. A szöveged alapján úgy 13-nak gondollak, de lehet, hogy csak fogyi vagy.

kancsal jocó 2011.12.10. 21:06:29

Há ezt mondom én is!!! Ezért tart itt ez az ország!!! Szánalmas!!! Ennyi!!!

Anomalocaris (törölt) 2011.12.10. 21:09:46

@kancsal jocó: Ezért tart itt ez az ország!! Igen!!!!!!!!!!

mavo · http://polmavo.blog.hu 2011.12.10. 21:13:38

@kúrórudi:

aki 2008 végén regisztrált, az mit is írt ezen a néven 2007-ben?

DR.version · http://m-12.blog.hu 2011.12.10. 21:18:01

egyik kutya masik eb , mindegyik tuzre valo

kúrórudi 2011.12.10. 21:24:08

@mavo: semmit. Ezt mondom én is. Akik észrevették a 2007-es dátumot a végén, azt hiszik, hogy rájöttek a poszt lényegére és haha hogy beszopta mindenki. Ők szopták be. Tibi natúr leírta a véleményét, a dátumtrükkel meg felpörgette a szánalmas posztját.

someoneelse 2011.12.10. 21:24:19

"Na de megkérdőjelezni a parlamenti többséget, ezáltal a választási győzelmet, a nép egyértelmű akaratát?"
Én nem akartam.
A demokrácia a létező legdiktatórikusabb rendszer.
A többség uralma a kisebbség felett.
A kétharmad nem három harmad.

Mellesleg ha hagyjuk ezeket "dolgozni", tökéletesen leírjuk magunkat. Örökre.
Az Unióból már-már sikerült, mondjuk ez nem olyan nagyon nagy baj...

someoneelse 2011.12.10. 21:27:31

Régen rossz, ha egy mondanivaló lényege a dátum.
Milyen "eredeti" poén.
Elütés is lehetett...erre verni hogy hogy beszopták a kommentelők...hát gratu!
A kétharmadra hivatkozni mellesleg a FIDESZ lózungja, akkor a szöveg nem stimmel.

someoneelse 2011.12.10. 21:33:58

Mellesleg Mike36: Ott a pont barátom!
:)))

Még hogy a Fidesz, mint konstruktív ellenzék!
:DDDD

Vanek főfoglár úr. 2011.12.10. 21:39:32

Az, aki ezt a jelenlegi kormánynak nevezett csődtömeget skár a legkisebb mértékben is támogatja, az tegye meg azt, hogy azt a szót, hogy demokrácia, még gondolatban sem fogalmazza meg!
Leírni meg egyenlő a nyílt provokációval.

kúrórudi 2011.12.10. 21:42:38

Tuti, hogy a posztíró volt 2009-ben a vizitdíj ellen szavazni. Akkor a fősegg, amihez Tibinek hozzátapadt a nyelve akkor azt parancsolta alattvalóinak.

Vitez Belizar · http://agoraanomalia.blog.hu/ 2011.12.10. 21:50:05

Rettenetes, hogy ebben az országban ennyi ember szemén terpeszkedik vörös vagy narancssárga (vagy egyéb színű) hályog. A poszt jó, mert rávilágít, hogy ezek az emberek még ahhoz is kevesek, hogy észrevegyenek és értelmezzenek, automatikuson hányják a gyűlöletet. Tök egyformák vagytok és tök hülyék. A nagy dolgok nem erről szólnak, csak nem veszitek észre droidok, mert beszopjátok a cirkuszi előadást.

fakeplastic 2011.12.10. 21:53:12

hangosan szartam be a röhögéstől!! ez most komoly?

dakozma 2011.12.10. 22:09:40

A béke meg szeretet dumával csak az a baj, hogy mindig az aktuálisan jól járók oktatják ki vele azokat akik szívnak.
Csak akik meg szívnak nem véletlenül kiabálnak és türelmetlenkednek. Jajj micsoda <s>képmutatás</s>, akarom mondani modorosság ez.

bopat 2011.12.10. 22:10:42

Mi ez a barom poszt?
Ki nem hagyja dolgozni a kormányt? Az a pár szótlan képviselő a Parlamentben?
Hisz mindenkit aki másképpen gondolkodott lenyomtak, kivégeztek!
Ekkora lúzer kormánya soha nem volt MO-nak.

Anomalocaris (törölt) 2011.12.10. 22:11:55

@fakeplastic: Ez a Modoros blog. Ha komolyan akarad venni, csak rajta. De talán nem ártana "Hirn einschalten"

Modor Tibi · http://modoros.blog.hu 2011.12.10. 22:15:28

@Ula: azért ne mossuk össze azt az időszakot a mostanival, ha lehet egy tiszteletteljes kérésem. 2006-tól teljesen jogosak voltak az akkori kormány leváltására irányuló törekvések, míg ma ez csak egy felelőtlen, csalódott kisebbség hangoskodása, hogy elrontsa a többség örömét.

frontember876 2011.12.10. 22:18:49

Posztíró hallod, hú a kurva anyádat van bőr a képeden bazmeg.

Lewzor 2011.12.10. 22:25:29

minden elismerésem a kiváltott reakciókhoz :)

sdani 2011.12.10. 22:40:32

Ejjnye Tibi! Mar megint a kommentelokkel iratod a modorost? :-D

vasagasa 2011.12.10. 22:50:44

"Viccen kívül: hogy van az, hogy a fodrász, cipész, tacskó pénztáros, szomszéd, nővérke, kéményseprő, mindenki a kormányt szidja, de közben a közvéleménykutatások szerint továbbra is a Fidesz nyerne elsöprő többséggel?"

Melyik Fidesz-közeli közvéleménykutatóra gondolsz?
Már most buknátok drága együgyű barátom...
Mindegy figyeld a közvélemény kutatókat tovább.

mirigy187 2011.12.10. 22:53:39

@Modor Tibi: Kérdezd meg az örömködő többséget, hogy mennyire örül a 27%-os áfának a megemelt járulékoknak a szuperbruttó kivezetésének az újabb adóknak és a további megszorításoknak. Ja a fideszes ismerőseim már nem örömködnek igaz vannak még egy-ketten elmebetegek de nekik meg olyan magas a nyugdíjuk és a szocik alatt is az volt, hogy elvileg kurvára mindegy lehetne nekik de orbán ánusza mindennél fényesebben tündököl a szemükben

A Látó 2011.12.10. 23:06:58

Modor Tibor:

Számítottál ezekre a reakciókra?
Targikus nem?
És ezeknek a nagy része az 1/3-d!Már olvasni sem tudnak!

Professor Pizka · http://raerunk.blog.hu/ 2011.12.10. 23:12:10

@Modor Tibi: így van, az elmúlt nyolc év után végre megteremtett egyensúlyt és fejlődést próbálják elrontani ezek a felelőtlen huhogók. Ezért bírtuk ki a nyolc évet, hogy most itt huhogják nekünk, hogy viktátor, meg ilyenek. Elmehetnének megnézni a gyurcsányukat, na az a diktátor.

mexicanstandoff2000 2011.12.10. 23:19:55

Hagyjuk dolgozni a kormányt!Miért eddig mit csinált?

proton1701 2011.12.11. 00:01:44

Az a baj emberek , hogy nektek semmi sem jó. Ha valaki leír valamit az a baj ha csinál akkor az és ha nem akkor az. Kapjátok már be a saját farkatokat. Sajna kezd igaza lenni annak a kis bajszos emberkének a 40-es évekből aki deportálni akarta az egész magyarságot az Ural mögé. Kezdem megérteni , hogy miért. Itt bármi történhet biztosan lesz rá egy "jópofa " reakció mint ahogy az én mondataimra is tudom. Ez nagyon baró csak az a probléma , hogy tök hülyék vagytok és még büszkék is vagytok rá. Nos ha ez mindenkinek megfelel , hogy a fost magyarázzuk állandóan és jópofizunk akkor pusztuljatok bele ebbe a magyar fosba mert ezt érdemlitek. Mindegyikőtök.....Én a magam részéről ha tehetném pedig itt születtem a térképről is leszedném az országot annyira ciki ami itt folyik. Primitív x-faktort néző igás barmok

proton1701 2011.12.11. 00:03:52

@vasagasa: Ha megbukna a kormány mégis ki jönne helyette okostolyás? Egy normális ember nincs a parlamentben....

Brix 2011.12.11. 00:18:33

Eddig ki nem hagyta dolgozni a kormányt? 2/3-os többsége van, mindent megtehet, és meg is tesz, amit az eddigiek nem. Eddig milyen "eredmenyeket" lattunk? Van itt "vilagcsúcstartó"- 27%-os áfa, 1000 milliárdos megszorítáas, lerabolt magannyugdíj pénztárak, 20%-ot gyengült forint. Lehetne még napestig sorolni, mennyi érdeksérelmet okoztak az átlagembernek a kormány intézkedései. Az a legnagyobb problema, hogy eddig az orszag lakossága rosszul járt, kivéve a felső 10%-ot, meg a fidesz közeli vallalkozásokat. Kilátás sincs rá, hogy a jövőben valamelyest javulna a helyzet, mivel a kormány nyiltan a felső rétegeket támogatja, és mellette még a gazdaságnak is káros intézkedéseket tesz. Államosít, kulonadókat vet ki, és állam által irányított iparfejleszteseket akar, állami tulajdonlással. Attól tartok, hogy egy óriási bukó lesz ebből Magyarországnak. Illetve, már benne vagyunk...

potyus 2011.12.11. 00:20:21

@proton1701: Ez a kormány nem tud megbukni. Akkora a parlamenti fölénye, hogy maguktól nem mennek sehova, pláne, most, hogy ismét szóba került a képviselők javadalmazásának "rendezése", vagyis felemelik saját pénzüket, vagy elutaznak pár tucat képviselő meleg éghajlatra, közpénzen. Aztán jön "igazságos" Lázár, és maguk közt jól lebaltázza őket, mert kitudódott a balhé. Senki sem tudja mennyiért voltak a világ másik végén, és ezután önként és dalolva fejenként befizettek 200 ezret, (még azok is akik állítólag nem közpénzből mentek) különböző alapítványok számára.
Tehát Orbán elvegetál a következő választásig.

És az lenne az igazi, ha végre el kezdenének kormányozni.
De arra nem sok idő lesz, mert előbb át kell alakítani az országot(?) aztán kellene kormányozni az új országot, de arra már nem lesz idő, mert készülni kell a következő választásra.

Mi polgárok, meg mehetünk a halál farkára......

NA YA! 2011.12.11. 00:48:05

Modor Tibi 2011.10.01. 17:19: "Aztán 2002-2010 között is mekkora bulik mentek, te jó ég... polgári körök, sejtek - tüntetésről tüntetésre jártunk.........De azért hatalmas buli volt kimenni a 301-es parcellához október 23-án sípolni... "a gyűlölet sípjai", ilyet szól valamelyik öreg kommer, hát a kurva anyját..........Fasza kis tüntetések voltak, na. Amikor kétmillióan voltunk a Kossuth-téren, jó volt az százezernek is, teljesen mindegy.........Látod, ez a baj ezekkel a balibekkel - unalmasak és gyávák.......De az, hogy kiálljanak kicsit magukért fizikálisan is, na azt már nem! Pedig megérdemelne ez az ország egy normális ellenzéket......2006-ban milyen volt már... tévészékház, október 23... na azt még egy Atalanta-Brescia után is megsüvegelték volna az olaszok. Autóborogatás, Molotov-koktélok, rendőrattak - kaptunk elég rendesen. Hála az égnek, nem vittek be - de ott páran elég szarul jártak......De hát akkor legalább történt valami. Ma meg Pofázás, siránkozás, rinyálás - miért én, miért pont tőlem........"

Ezek szerint tibrincs felszólította magát 2007. december 9-én, hogy ne legyen hazaáruló! De aztán 2002-2010-ig mégis "mekkora bulik mentek"! Szánalmas!:x

neoteny · http://word.blog.hu 2011.12.11. 01:05:59

Modor Tibi miatt olyan az ország amilyen!!!egy!!!1!!one!1!

Ennyi!!!1!!11!one!!!egy!!1!!

Professor Pizka · http://raerunk.blog.hu/ 2011.12.11. 01:09:26

@SchindIer Pistája: Az IMF a növekedéshez kell, mert a bankok bezsarolnak minket, nem tetszik nekik hogy végre önálló útra léptünk, olyanra, amelyik kifele vezet a bankok szorításából. Persze, megy a sírás, amikor végre egy tökös magyar politikus feláll és azt mondja, hogy hahó, talán nem kéne kizsigerelni a magyarokat! Eddig és ne tovább. Én azt mondom, még mindig jobb, hogy az IMF odaáll mögénk, meg az Uniót is előbb-utóbb odakényszerítjük így amíg felpörög a gazdaság, nincs szükségünk a bankokra, ha meg már felpörgött, ők fognak könyörögni, hogy visszajöhessenek.

ökörpöröly 2011.12.11. 01:16:55

@Modor Tibi: Normális embert az érdekli, hogy a kormány -nevezze az magát bal- vagy jobboldalinak jól kormányozzon. Mi történt eddig Orbánék uralmas alatt?
A régióban a legrosszabb GDP-növekedést sikerült összehozni, az országkockázati felár Bajnaiékhoz képest a háromszorosára nőtt, a HUF az utóbbi másfél évben a legrosszabbul teljesítő régiós valuta, a MANYUP-ok szétverése, a visszamenőleges törvénykezés jogbizonytalanságot szült -többek közt ennek következményeként kb. 3000 milliárd forintnyi magyar megtakarítás van külföldön-, a MANYUP einstandolása ellenére tovább nőtt az ország államadósság, az MNB-nek alapkamatot kellett emelnie -ez megdrágítja a hitelfelvételt az államnak, az állampolgároknak, a vállalkozásoknak-, sorolhatnám még.
Teljesen logikus és normális reakció, hogy az értelmes lakosság elégedetlen a kormánnyal. A kormáyn eddigi teljesítménye egy nagy nulla, az ország leértékelődött gazdaságilag, politikailag.
Őszintén megmondva, én is azt vártam, hogy a FIDESZ nyerjen -nem, nem szeretem és nem szerettem őket, de jobbnak tartottam a FIDESZ-t, mintha a szocik maradnak-. Azt hittem, hogy a demagógia ellenére egy racionális gazdaságpolitika fog beindulni. Volt is rá esély, hiszen elég sok értelmes és kiváló képességű közgazdász van a jobboldalon, illetve a vállalkozói szektor a FIDESZ-t támogatta elsősorban. Nem ezt vártam, nem ezt vártuk.

ökörpöröly 2011.12.11. 01:21:22

@Professor Pizka: Racionális politika kellett volna, ahol a legsikeresebben tudjuk az érdekeinket érvényesíteni, nem összerúgni a port mindenkivel, a bankokkal, a befektetőkkel, a multikkal, na és a szomszédos országokkal. A baltiak más utat választottak, sikeresebbek is, mint mi.

neoteny · http://word.blog.hu 2011.12.11. 01:26:44

A "többség öröme" -> körben rejszolás!!egy!!!1!one!

Ennyi!!one!1!!egy!

ökörpöröly 2011.12.11. 01:42:43

@neoteny: Ez a "többség öröme" mókásan hangzik!:) Soha nem látott mélységben van a politikusok népszerűsége, a lakosság fele nem menne el szavazni vagy nem vállalja fel a pártpreferenciáját. Jelenleg a választópolgárok kb. 19-26%-a -kutatóintézetek elég eltérő eredményeket hoznak ki- szavazna a FIDESZ-re. Valahogy ez nem tűnik többségnek!:)

neoteny · http://word.blog.hu 2011.12.11. 01:50:30

@ökörpöröly:

Arról nem is beszélve hogy ilyen alapon az MSzMP volt igazán a "többség örömére"; ha jól emlékszem 90+%-os szavazati eredményeket értek el anno a Hazafias Népfronttal közös választási listáikon.

ökörpöröly 2011.12.11. 01:59:06

@neoteny: Észak-Koreában még szebb számokat tudnak produkálni!:) Ott biztosan véresre hokizná magát Modoros Tibi!:)

nemzetikonyves · http://www.gyepu.hu 2011.12.11. 02:29:36

@waszabi: Kerestem a kommentjeid között ugyanezt 2002-2008 között, de k*rvajól elrejtetted!

winnie the poh 2011.12.11. 02:37:41

Könnyesre röhögtem magam, nagy vagy Tibi! :D

regress 2011.12.11. 02:41:19

viktornak viharkabátot,aminek olyan hosszú az ujja,hogy hátul össze lehet kötni

fikanick 2011.12.11. 05:14:01

Megtalaltuk az utolso rajongo Fideszest az orszagban.

lujo22 2011.12.11. 05:14:36

Április elseje van?
Vagy szilveszter közeleg?
És egyet nem értek? Ha ezt komolyan gondolják, hogy egyeztethető össze azzal, h azokkal akarnak összefogni, akiknek a nyakába akarják varrni az elmúlt 60 évet?

s 2011.12.11. 05:15:58

Pontosítanék. Azért nem mondok inkább semmi rosszat politikusról, mert jól nevelt, budai úrifiú lévén megtanítottak arra, hogy halottról jót, vagy semmit. Ehhez tartom magam.

lujo22 2011.12.11. 05:18:04

Ó, a Fidesz mindig mindent az országérdekéért csinált :D Csak egy példa:

www.origo.hu/itthon/20081220-1300-irasbeli-kerdes-ket-nap-alatt-a-fidesztol-a-miniszterekhez.html

1300 kérdést tett fel a Fidesz a kormánynak

"Az 1302 kérdés címei között olyanok is szerepelnek, mint "hol van a pénz", vagy "mennyi az annyi". Utóbbi kérdést Tasó László (Fidesz) tette fel"

A címek alapján olyan apróságokra is rákérdeznek az ellenzéki képviselők, mint "hogyan kívánja a kormány a X. kerület kertvárosában élők problémáját megoldani", vagy arra, hogy "tudatosan engedi-e a kormány a szakképzett fiatal munkaerőt elmenni külföldre". Arra is kiváncsi egy fideszes képviselő, hogy "miért csak részben újítják fel a pilisi állomást", egy másik képviselő pedig azt kérdezi, lesz-e előzési tilalom az M5-ösön. Egy másik kérdés a "mit kell tudnunk a nemzeti parkokról" címet viseli, egy képviselő pedig arról érdeklődik, hogy "mi lesz a homokzsákokkal?"

Egyenként rákérdeznek egyebek mellett az összes környezetvédelmi nagyprojektre, külön-külön a magyarországi városok távhőjének árára is. Varga Mihály (Fidesz) többek között "kimutatások", "iparági érintettség", "fejezeti kötetek", "adóbevételek" címmel tett fel kérdéseket. Braun Márton (Fidesz) arra kiváncsi, hogy "ki törődik a jövő nyugdíjasaival".

lujo22 2011.12.11. 05:27:42

Tetejében a ellenzék nincs, egy HATALMAS NULLA, azzal meg összefogni? A jelenlegi kormánynak magával kellene, h ne magára maradjon magára az ország a világban. Mert az EU nem jó, meg egyetlen szomszéd se, a szlovákok, románok, oroszok. A távoli kínai se, menjen haza a szar olcsó árujával, akkor kivel kellene? Talán a marslakókkal?

neoteny · http://word.blog.hu 2011.12.11. 05:46:34

@lujo22:

Érdekes kérdés. Az összes szomszédos ország elnyomója volt Mo az Osztrák-Magyar Monarchiában, szóval velük jóba lenni nehéz. Az osztrákokkal is, mert ők meg német nyelvűek, nekik vagy a függetlenség jó vagy a németekkel bratyizás.

Mo-nak ki kellene lépnie az EU-ból meg a NATO-ból, felfuttatni a fegyvergyártást -- az biztosítaná a gazdasági fellendülést, de legalább is a foglalkoztatottságot -- aztán lerohanni Szomáliát (azoknak úgy sincs működő kormányzatuk, még olyan szakadt se' mint Mo-nak) és akkor lenne napos tengerpartja Mo-nak meg uralkodhatna a magyar a szomáli benszülöttek fölött.

kormányzó 2011.12.11. 07:04:38

Modor!
Menj a picsába!

rókafogta 2011.12.11. 07:15:51

Kedves poszt író: Azok közé tartozom (általad hangos ellenzékbe, bár ez nem igaz) aki elégedetlen a jelenlegi kormány (a múlt kormány is beletartozik)elégedetlen a munkájával .Az okot valószínű nem kell magyarázni. Az elégedetlenség a kritika az nem egyenlő az akadályoztatással legfőképpen nem a hazaárulással.Magyarországnak többnyire azok az ellenségei (mindenkori) akik kormányoznak- bár a helyes megfogalmazás nem Magyarországnak ,hanem a magyar népnek."Új kiegyezést! Mi is kibírtuk ellenzékben, bírjátok ki hát Ti is most egy kicsit. Nem kell nagyon, csak tényleg egy pöppet. Elégedetlenkedni hogyne szabadna - de azért ne szaladgáljunk folyton külföldre, ne sározzuk már be kormányunkat idegenben, ne tegyünk mindig alájuk! Tudjátok: egymás között lehetnek nézeteltérések, de vannak kérdések, ahol csakis egységesen szabad fellépni, máskülönben elveszünk." Hogy ezt ki vezette be (mármint ,hogy ilyen lett a helyzet) az megérne egy "misét" Sajnálatos módon az írásodat ( a jó szándék ellenére)semmi másnak nem tudom tekinteni, mint egy demagóg propagandának ,az abszolút alkalmatlan a jelenlegi kormány fényezésének

magyar-magyar szótár 2011.12.11. 08:02:35

Ne a szomszéd dogőjjön meg, hanem a buszsofőr, a bukszaszájó cigánykúnnyáját neki, jaztat! Rángassuk ki mán a volántú, joszt űjjön mán valaki a helyibe, na, de jaztat senkise mongya meg nekünk, maj mink tuggyik jaztat kit kell valami kűfődi okos ügyvédnek hirdessük meg vagy jó lesz a Gordon is, olyan kedves arcú és nem lópik! Ájjatok máé meg a kurvanyátokat, előhíjjoma Gordont, oszt UTÁNA rángassátok már a mocskos vidéki cigánnyot! Addig nyúljon mán bele valaki a kórmánba, vagy tempomatot kapcsójja -Nem azb a váltó bazmeg, a nagyobbik! a bubu gombot tuggya valaki? Majd mavóka jókiffiú tuggya, mi a bubu. Hol a tabletem a faszomba' maj mingyá előguglizom, mi a bubu gomb...

[ a szerpentinen lefelé]

magyar-magyar szótár 2011.12.11. 08:05:22

@mavo: Téj is Ójjan vagy má, minta Tóta Gábor Eelemz, diregt a cigánnyot támogatod ezzek a kétértelműségeddel, he! egyenesen mongyad me, ne vigyorogjá, mint a Tóta Gábor! Kádár Fiktórr távozzón a sztalinista retusáló komonista kúnnyájába vagy igen?

magyar-magyar szótár 2011.12.11. 08:09:31

@lujo22: Mit tucc te jis? A Bajnay Gordon Amerikába tanít egyetemen, mutassá mán nekem egy ijjen fejeset is másikat? Már egyszer hogy kihozta az országbú a szart is, még egyszer.. Őrűhetnétek egyátalán, hogy vállajja! A Rónaji pofesszor megmondta: az Ájemeffekek azír atták a pénzt, Feri távozzon és legyen helyette Górdon! tejjesen más vót Górdon, a tiszta kéz, benne vót, ,megírta az indeksz 2009. műlyus 19-én, hogy Gordon milyen tiszta farkasverembe jesett kisgyerek!

Te Lajóss, nem óvasod te, mit ír a lújzáknak az ússág? NESZE:
index.hu/belfold/2009/05/19/bajnai/

magyar-magyar szótár 2011.12.11. 08:13:37

@rókafogta: Tisztára én is eszontam a Ottónak, ennek a Modórnak elment a zesze. Tejjesen. Ez nem tuggya, mi az építő kritika! Bukjon azonnal a vidéki kóbásztőtő paraszt anyjáőba és legyen egy szép teljesen új kórmányunk szakértőkkel.

Nekem jók lesznek az indekeszesek is, mert ők írtták meg, hogy nincsenek köülső okok!
És most Óbbány rromba döntötte a tesze toisza politikájáva az Egész Ónijót!
Persze én megmontam az Ottónak, úgy merjen a cigány egy határozott igent mondani, ráóvasom, hogy függetlenedni akart a Zónijótul.

Eccerűen nem birt vóna a mocskos Kádárja olyant mondani, hogy én ne aggyam a szájába vissza!

magyar-magyar szótár 2011.12.11. 08:17:26

@vasagasa: Oszt még a nyakába is megtekerni! Az kéne!
@regress: Nem óvasó te újságot? Nincsen sajtószabaccság, ezek dújják lefelé a szabad sajtót, a vízcsapbú is folynak. Az indexnek mán teljesen komoly pijaci veszteségjei vannak az ón nyál reklámpijacon. Mindenünnent a kormánypropaganda folyik és Fehéroroszószáég szerűen félnijük kell az újságíróinknak az igasság kiírásártúl ezért buta a nép. De majd mi felvilágosítjuk őket.

Mágenhejm Doktor is velünk van.

magyar-magyar szótár 2011.12.11. 08:19:38

@Vanek főfoglár úr.: Nincs is itten demokrtácia addig, amig Orbánt nem takarodtassuk el! Csak egy picsába hogy fér el a Modor Orbánnal, nem baj, csak takaróggyanak

Szerintem a Doktor Hauz is velünk van. Ű megmonta:
Mindenki hazudik.
Csak mink nem. És neki is a Mágenheim doktor a magyar hangja!

magyar-magyar szótár 2011.12.11. 08:23:20

@ökörpöröly: Racijonálisan, jól előre kiszámítható politikát kellett vóna adni a pijacoknak, hogy a tőzsdéken a sok póker gyerek, azok a fickók, akik telefonokkal, egymásba gabalyodott zsinórokkal ugrálnak a tévék előtt, az a tőzsde, tuttad? jól ki tuggyák számolni előre, mit csinálunk! Ez lett vóna a megoldás.
És akkor Magyarország lett volna az első, amelyik 3 hétnél hoszabb időre előre egyenesen számol. Utána rögtön az index következett volna, mert itt már sokszor három napra előre is pont jól tudják, mi lesz!

someoneelse 2011.12.11. 08:24:58

Az a legszebb, hogy néhányan a posztíró faszát szopkodják, hogy mekkora zseni.
Nem az, de nyilván élvezi, hogy tetszeleghet ebben a szerepben.
Kurvamessze van ez attól a szinttől, ahogyan néhány valóban okos ember ír a net sötét szennyébe néha értelmes és tartalmas dolgokat is.

magyar-magyar szótár 2011.12.11. 08:28:48

@potyus: Te mész komám, de én a Mágenhejm doktor után megyek.
Remélem Mágenhejm doktor lesz az Új Gőztársoság Gőztársosági Elnők jelőttye!
Mink győzünk.
Amerika már tud rólunk és velünk van! Megmonta vagy nemmegmonta egy amerikai tábornok, hogy zavargások lesznek Európában? Csak nálunk nem, mert mi fegyelmezett civuilek majd megmutatjuk: orbán diktátor megy a levesbe Asszad és Kadháffi mellé! Ahová való

FILTOL · http://hulyekkimeljenek.blog.hu/ 2011.12.11. 08:31:14

@Mike36: agyvérzést ne kapjá' má' a nagy igyekezetben

magyar-magyar szótár 2011.12.11. 08:33:39

@Modor Tibi: Javíccsad má ki léccives a cikkedet, mert elírtad a dátumot, máma nem 2007. december 9. van, hanem 2008. december 34-e, amikor a geci Sólyom előrehozott választásokat akart, de mink megakadályoztuk. Meg szakértői kormányt! Még csak azt kellett vóna.
Hátha úgy megértik a cikkedet, mha 2009. január 37-et írsz, amikor fikázták agyónn a Bókrost, hogy nehogy úgyércsen mán a dógokhoz, mint Ferenc. Aki Ferenc előtt a Gyuri se ált meg (az a kopasz szemüveges selypes, hogyhíjják, Surgányi

magyar-magyar szótár 2011.12.11. 08:36:37

@Trisztán: Te se osszad az észet, okoastóbijás, vagy nem tudod, hogy már a Mágenhejm is velünk van? A TGóta Gábor elemez mióta megírta már, hogy nem szabad csak akkor hasomnlítgatózni, ha mink jövünk jól ki belőle. de ha nem, akkor rögtön az a szabáj az érvényes, hogy szakmaiatlan hasonlítgatózni a történelemben. 2007 2007 ben volt, akkor nem kelelt szakértői kormány, most meg kell.

Vagy nem kell? Majd felhívom a mentőket, adják a Mágenhejmet, mit mond ő?

balfék 2011.12.11. 08:37:18

@rókafogta: Nem tudom te milyen jószándékot látsz felfedezni én itt csak kemény hazaárulózást olvastam?M.T. demokrácia felfogása: amikor a fidesz kormányoz mindenkinek kuss hagyjuk nyugodtan dolgozni a kormányt, ellenzékből felgyújtják a várost amúgy együtműködésileg. Egyébként a gesztust a közeledésre a hatalomnak kell kezdeményezni. Gesztus gyakorlása a győzőknek adatott meg. Én inkább azt látom inkább kivégezni akarja az ellenfelet nem az együttműködést vele.

magyar-magyar szótár 2011.12.11. 08:49:52

@balfék: Az semmi, de ez a galád Modor, ha elolvasod a dátumját az írásának, rögtön rágyöhetel, milyen régen folytatja a kormányt nyaló aknamunkáját. De vigyázzá, mer a geci Modor nem a gyorsolvasás nagyátlójába írta a dátumot hanem pont nem bele esőjen bal-alsó ficakba. Még asse egészem bisztóss, hogy nem a te szájadbú szedte a szöveget, ha a dátumot megnézed, harcostársam.
Mostpedig
ELŐRE A FEJLETT ÚJ GŐZTÁRSOSÁGÉRT! ELŐRE MÁGENHEJM DOKTPOR ÚTÁN!

AzHofi 2011.12.11. 09:25:09

Bírtátok az anyátok valagát bírtátok ki ellenzékben, kukákat gyújtogattatok meg vonulgattatok, aztán kerek boci szemekkel sírdogáltatok amikor a valagatokra vertek a rendőrök, mellesleg eléggé puhány módon.

Vajda Gábor (Gabor_V) · http://www.linkedin.com/in/gaborvajda1984 2011.12.11. 09:26:34

@Modor Tibi: Tibi, ez az évtized posztja. Na nem maga a szöveg miatt, hanem a hack révén.

Nem is értettem mi a poén ebben elsőre, csak második olvasatra :)

Külön gratulálok hogy sikerült beugratni most már nem csak a kóbor, idetévedt kommentelőket, hanem a Mandínert is.

Ja, és amúgy takaroggyá, mer a zelmútnyócévben nem csináltál semmit, most akkó ne pósztógassá!!!4!4!négy!!!

modortalanmodors 2011.12.11. 10:01:00

@VodkadrinkerPíter: Ez így igaz, első olvasatban én is "beszoptam"!

nu pagagyí 2011.12.11. 10:05:27

Kedves Rosszmodor Tibor!

Mi a probléma. A mostani ellenzék nagyobb türelmet tanusít a kormány iránt sajnos, mint az előző kormány ellenzéke. Talán rémlik még a TV székház felgyújtása, a vizitdíj elleni kampányba burkolt gyűlölet orgia, a szimplán törvényellenes kordonbontás. A Fideszes önkormányzatok szándékos eladósítása.

Én egyébként hiányolom az ellenzék keményebb fellépését, mert most egy antidemokratikus hatalom ellen kell fellépni. Egy olyan ellen, amelyik egypárti alkotmányt erőltet a három harmadra. Amelyik éppen most készíti elő a legnagyobb ellenzéki párt betiltását. Ezt a nemzetáruló kormányt nem kell kímélni, minden eszközzel el kell érni, hogy nyüszítve eltakarodjon.

magyar-magyar szótár 2011.12.11. 10:28:52

@AzHofi: Jól mongya a HoffmannGéza elvtás, nemhijába vót ezredirnok Jászberényben. A hejjes kijálása okán Őszi Józyef nyug. őrgy. is üdvöli magát, majd csak össefúttnak az Aszfaltélösszi Mezőkön!

vernyul 2011.12.11. 11:52:46

Tibi, te szemét lusta bolsevista neonáci, van pofád megint kommentekből írni posztot :)

Modor Tibi · http://modoros.blog.hu 2011.12.11. 13:11:10

Kösz mindenkinek, ti vagytok a legjobb közönség, és taps! :-)

kancsal jocó 2011.12.11. 13:35:50

@magyar-magyar szótár:
Hiába mondod ezeknek már ezeknek a fasisztákoknak ezekmár nem tisztelnek istentse embert. Már a Gyula megmonta 95be hogy a szakértelem kerüljön kormányra és akkor nem volt ilyen euró-punijó meg nató meg vállság meg ájemeff. Ezt mind a FideSSnyikek intézték nekünk akik az állampénzén tanultak mink fizettük nekik a sorosiskolát nyugaton meg az Okszfordi egyetemet a sok KISSZtitkárnak. Ésakkor jönnek és kibasznak a prolival???!!! Eltékozolták a Bokroscsomag vívmányait is amit a Gyula csinált!!!!! Mer a akkor még a sztrapacskát sztrapacskának hívták ahogy a Gyula is megmonta a híres lukacsosatlettás-pörköltszaftos interjúba amit a konyhában adott a Balónak, mer ilyen volt a Gyula az közvetlen volt nem ilyen Viktátor. Demég a Meggyesi az egy igazi úriembervolt mer aszmonta hogy töb pénzt az embereknek!!! ÉRTED!!!! PÉNZT ADOTT NEM ELVETT!!!!!!
A Mágenhejmék meg mindíg megmonták este a TVbe a végén, pacekba nem sunnyogva mint ezek a fideyznyik bérkomenetellők, szóval megmonták hogy mi a gond. De Takibát nem is lehetett belefolytani a szót a Mágenhejmtől meg féltek a FideSSnyikek mer annyi rengetegsok esze volt hogy még Miniszterelnők lehettet volna. A VágásiFeri meg bement volna a parlamentbe és szétcsapott volna a sok ingyenélőnépnyúzó között. Na ezért verte szét az OrsosViktátor a Szomszédokat már az előző csiklusába mer félt az egyszerű prolitól. Azótameg szegény Takit a sirbatették ezek a FIdeSS legények, A Vágásiferi menedékjogot kért Kanadába a FideSSgárdistások miatt, Mágenhejm is elmenekült Nyugatra gyógyítani a megalázó pénzmiatt amivel kiszúrták a szemét fizetésnek a Julcsi meg tábledenszer a nyócba az édenbárba. Na ezértartittezazország. A fidessnyikek meg mind Barátokköztet néznek Őket nem érdelki már az egész agymosottak.

Mercel 2011.12.11. 13:48:31

@mavo:

Nem a Blogger regisztrációján van a hangsúly, hanem azon, hogy egy akkori korszakot tett a mába.

Ha tegnap regisztrált volna, akkor is.

Egyébként csatlakozom azokhoz akik kikérik maguknak, hogy simán lekomcsizzák őket csak azért mert szeretett vezérünktől és bandájától napi hányingerük van.
Azért mert gyurcsány idióta volt attól még orbán nem lesz automatikusan szent. És fordítva.

Amúgy az utóbbi 10 év szívása kb. azért történhetett meg velünk mert a fél országot mindig be lehet hergelni a másik fele ellen.
Majd ha ez nem lesz, és nem tízezrek tüntetnek egy hibát hibára halmozó kormány ellen hanem százezrek, akkor talán nem lehet majd megetetni velünk minden szart.
Addig meg marad az, hogy aki tud az elhúz innen időben.

"Frigyes"

MindenbeKészakarvaBelepofázóZombi 2011.12.11. 14:58:33

@Modor Tibi: Nem azt vitattam, hogy jogos vagy nem jogos a hangoskodás.
Azt írtam, hogy az értelmes gondolkodás csíráját sem láttam 8 évig, most pedig örömmel olvastam, hogy mégis csak van ilyen.
Bár látom, hogy ez csak szent Viktor, a csodálatos harcos és nemzetmentő trónra kerülésének köszönhető, de nem baj. Csak így tovább. Okosan, ésszel politizálva.

Modor Tibi · http://modoros.blog.hu 2011.12.11. 18:17:57

@Ula: köszönöm, mindig jólesik az elismerés a barikád másik oldaláról is. Áldott, békés karácsonyt kívánunk Neked a szerkesztőség nevében!

Anomalocaris (törölt) 2011.12.11. 19:14:21

@lujo22: Én földönkívüli Vagyok, de nem szeretnék viktorékkal összefogdosni.

noirp 2011.12.11. 19:29:58

@wmiki: Jájájé. Hát csak sikerült. :-) [Pizka, figyelsz?]

Professor Pizka · http://raerunk.blog.hu/ 2011.12.12. 01:51:36

@noirp: Lááátom, szép méretes ponty, biztos pálinkás tengerire jött. Én két keszeget fogtam, akik szerint hülye fideszes vagyok, pedig csak két kommentben fejtettem ki meggyőződéses orbánista nézeteimet.

MindenbeKészakarvaBelepofázóZombi 2011.12.12. 06:41:16

@Modor Tibi: Köszönöm. Boldog karácsonyt Neked és a szerkesztőségnek is!
Megjegyezném nálam nincs barikád, hisz mindketten egy szebb, élhetőbb Magyarországot szeretnénk.

altoid · http://altoid.inda.hu/ 2011.12.12. 11:21:02

@Ula: Farmermellény-díjas komment!

Édy, aki Endre 2011.12.12. 11:30:40

Mikor lesz itt 500 beírás?

Intizar 2011.12.12. 12:30:55

@Ula: Nálam sincsen a Modor úr barikája. Szerintem az a róka Gyurcsányi vihette el.

Néhay 2011.12.12. 15:05:45

Kedves Tibor!
Eltávolítani, sőt akár kitakarni akit (amit) nem szeretünk látni - természetesen lehet!
Csak nehogy azt gondold (vagy gondolja bárki), hogy ettől valami megváltozik, vagy éppen - nem vátozik meg!
Mert aki ezt gondolja: keservesen fog csalódni...
Legalábbis a történelem ezt tanítja, persze csak annak, aki odafigyel rá!

noirp 2011.12.12. 16:24:36

@Édy, aki Endre: Mingyá. (Szerintem 36 órán belül simán)

magyar-magyar szótár 2011.12.13. 00:48:48

@kancsal jocó: A Mágenhejm doktorr mindíg is velünk vót, a kapitalissta antifidesznyik antikádárista, antisztálinista fronttal. Amikor pl a kis kunyhóját építtette, szegény a Hotel Kempinskiben csövezett.

Na mindegy, majd csak jön valami híres külföldi ügyvéd és közgazdász miniszterelnöknek ide és akkor rendbe lesz minden. Szakértők kellenek ide, akik már beváltak.

@nu pagagyí: Ez teljesen így van: Ebben a súlyos elnyomásban a jóérzésű emberek a sajtón keresztül is szavukat alig hallathatják. Olvasd el itt a kommenteket, mindenütt a dúló portuguiserizmus (régi nevén oportóizmus) csupa fidesznyaló, akik egyet értenek a ganyéláda cikkíróval.

Most ugye azért nincse csűrheizmus, mert ez a csűrhe kormánya és tetszik nekik. Itt vannak példának okáért a zoknibombagyárosok, akiket most direkt A Város költségén hawajjoztatnak!

De térjek vissza a sajtóra: a példátlan elnyomás, alig is meri hallatni a szavát a sajtó munkása, rettegésben kell élniük, ha igazat mondanának, veszélyben lenne az életük.Fehéroroszország van itten, bizony a kiserdőben felakasztvatalálná magát az az újságíró, aki meg merné írni az igazat ezekről a piszokokról!

magyar-magyar szótár 2011.12.13. 00:51:52

@Néhay: A történelem, ezt nagyon jól gondolod sógor, sajnoshogy a történelmi leckét nem tanulják meg az ilyen szemétládák, mint ez a Modor. mert mire tanít bennünket a történelem? Addig doktoragyaskodik a Vályi miniszterhelyettes , amig bele nem esik a kokillába! Ha esetleg lennének, akik a szép szóból nem tanulnak, még mindig ott a történelem.

magyar-magyar szótár 2011.12.13. 00:54:36

aki Endre: @Néhay: A történelem olyan, mint a szarkamadár, ott költi a tojását, ahun cserreg. A szelet pedig a fák keltik, R-Go.: Ha kivágom a fákat, nem lesz szél.

@Édy,Most kegyelmen döfted ezt a kurva Tibort! T
A Tóta Gábor Elemez egy-egy hejess megláttatásánál bezzeg 600-700 komment is nem ritka és építő mind jóformán!

magyar-magyar szótár 2011.12.13. 00:59:32

@Mercel: Gyurcsány idióta volt, de a mi jólkinézős Gordonunk már eddig is mennyit tett ellene. Most mesélte Rónai Rémusz bvácsi, hogy egyenesen már a piacok követelték, hogy az őrült GYurcsány helyére a farkasverembe a bájos arcú Gordonka essen és kormányozzon helyesen. és addig nem is lesz itt gazdasági csuda, amig a rendes orthodox módon nem úgy teszik helyre a gazdaságot, ahogyan az Bajnai Gordon tette. Haza, és haladás! Olvassátok csak:
index.hu/belfold/2009/05/19/bajnai/

Mercel 2011.12.13. 10:16:26

@magyar-magyar szótár:

A poszt első olvasásánál elkövettem azt a hibát, hogy nem hallgattam az ösztöneimre plusz a kávém előtt olvastam el - egyszer, és úgy is reagáltam rá.

A hozzászólásod olvasásakor már a második kávém iszom, de mindenre ami szent esküszöm, hogy nem tudom értelmezni.

Duplacsavaros irónia lenne?

Akárhogy is, az elmúlt tíz év kínálatából egyedül Bajnai lenne az az ember akire bár remegő kézzel de esetleg képes lennék szavazni.
Feltéve ha nem a "csodás" mszp színeiben indulna.

Ami nem azt jelenti, hogy feltétlen megbízom benne, de nem tűnt az egy éve alatt felelőtlen és ostoba gazembernek mint az elődei - és az utódai.
Inkább tűnt úgy mint aki hideg fejjel kiszámíthatóan meg akart oldani egy súlyos gazdasági helyzetet.

Aztán persze lehet, hogy tévedek.

Na lehet megkövezni.

"Frigyes"

Néhay 2011.12.14. 11:15:42

@magyar-magyar szótár: Talán a kommentemből nem derült ki világosan, bár "kedves Tibor" biztosan értette.
De hogy másnak is egészen világos legyen: "valaki" eltávolította egy korábbi kommentemet, amiben azt fejtegettem: milyen igaza van a post írójának, hiszen az előző kormány(oka)t is milyen lovagiasan "hagyta dolgozni" az ő ellenzéke...
Nos - válaszul az eltávolításra, voltam bátor azt írni, hogy eltávolítani, sőt kitakarni/kiretusálni is lehet azt, ami nem tetszik...stb. - a többit lásd ott!

magyar-magyar szótár 2011.12.15. 02:43:51

@Mercel: Bő választ adtam neked, de Modor Tiborék cenzúrája , idézem:

Üzenetedben olyan kifejezést vagy linket használtál, ami tiltott. Fogalmazd át és küldd el újra!

miatt nem jöhet át. Ezért a válaszomat a blogomban helyezem el neked a mai bejegyzésem komment oszlopában, ott keresd légy szives.

magyar-magyar szótár 2011.12.15. 02:51:18

@Néhay: @altoid:

@altoid: Aranymellénydíjas blogban egy semmi a farmermellénydíjas komment.

@Néhay: Cenzúrázás is van itt:
idézem:

Üzenetedben olyan kifejezést vagy linket használtál, ami tiltott. Fogalmazd át és küldd el újra!
Nos , ha érdekel, milyen "csúnyákat" írtam, akkor elolvashatod... lásd az előző kommentemet.
Mik lehetnek a tiltott szavak. nem zsidóztam, nem csúnnyákodtam..

Intizar 2011.12.15. 10:06:18

@magyar-magyar szótár: Nem a Tibor bácsi csinálja, néha megbokrosodik a masina. Nekem is kidobta már máshol is olyan kommentemet, amiben semmi "kényes" nem volt.
süti beállítások módosítása