Hagyjuk dolgozni a Kormányt!

2011/12/09. - írta: Modor Tibi

Leesett az első hó, egyre jobban vacogunk a sál-sapka kombó alatt is, hamarosan elérkezünk az év legrövidebb napjához - rohamléptekben közelegnek az Ünnepek. Arra szeretnék mindenkit kérni, hogy most egy kis időre tegyük félre a tréfát és az ellentéteket. Álljunk meg egy pillanatra. Üljünk össze barátainkkal, szeretteinkkel és gondolkozzunk el, hogy hova vezet ez a megosztottság, ez az örökös panaszkodás és a sirámok.

 

Két magyar háromfelé húz, dögöljön meg a szomszéd tehene is - oly' sokszor halljuk, ugye? Pedig igazán kibékülhetnénk már végre egymással. Emberek! Ássuk el a csatabárdot, tegyük félre sérelmeinket, és tegyünk azért, hogy kicsit jobb legyen az egész népnek, az egész országnak! Itt most nincs olyan, hogy kormánypárti, ellenzéki meg bizonytalan - mindannyian magyarok vagyunk és egy célért dolgozunk. De egymás ellen harcolva nem jutunk előrébb, ezt már rég felismertük. Hát akkor meg mire várunk?

Mert bizony talán soha nem volt ekkora morális válság kis hazánkban, mint most. Az ellenzékiek egy felelőtlen, hangos csoportja nem akar beletörődni a választási vereségbe. Nem tiszteli a többségi akaratot, a demokratikusan  - szinte közfelkiáltással - megválasztott kormányt. 

És nehogy azt higgyétek, hogy engem zavar, ha valaki másképp gondolkodik - távolról sem! Pontosan erről szól a demokrácia, hogy tiszteletben tartjuk és meghallgatjuk a másik fél véleményét - de mindenről a többség dönt, természetesen a kisebbség igényeinek figyelembevételével. Na de megkérdőjelezni a parlamenti többséget, ezáltal a választási győzelmet, a nép egyértelmű akaratát?

Ez nem demokrata tempó, kedves hangoskodó ellenzéki nemzettársaim.

Új kiegyezést! Mi is kibírtuk ellenzékben, bírjátok ki hát Ti is most egy kicsit. Nem kell nagyon, csak tényleg egy pöppet. Elégedetlenkedni hogyne szabadna - de azért ne szaladgáljunk folyton külföldre, ne sározzuk már be kormányunkat idegenben, ne tegyünk mindig alájuk! Tudjátok: egymás között lehetnek nézeteltérések, de vannak kérdések, ahol csakis egységesen szabad fellépni, máskülönben elveszünk.

Hagyjuk már végre dolgozni a kormányt nyugodtan! Mindannyiunk érdeke, hogy végre a munkára, az ország valódi ügyeire tudjanak összepontosítani, és ne a folyamatos megtorpedózásról, az ellenzéki obstrukcióról kelljen olvasnunk a hírekben. Miért kell zsigerből minden javaslatot elutasítani, ami a kormány padsoraiból jön? Annyira elképzelhetetlen, hogy néha nekik is lehet valami jó kezdeményezésük? Ennyire savanyú lenne az a bizonyos szöllő?

Döntsön a demokratikus többség! Ha nem elégedett a nemzet, hát leváltja őket két és fél év múlva. Szóljon erről a demokrácia! Aki a választások eredményét és a négy évre szóló felhatalmazást megkérdőjelezi, az a demokráciát mint olyat kérdőjelezi meg. Aki pedig az országa ellen képes szurkolni csak azért, mert nem az ő pártja van kormányon, az bizony - tetszik vagy sem - hazaáruló. Ezen kéretik tisztelettel mindenkinek elgondolkoznia és magába szállnia. Együtt sírunk, együtt nevetünk.

Üdvözlettel és maximális tisztelettel:

Modor Tibor

2007. december 9.

282 komment

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Anomalocaris (törölt) 2011.12.10. 21:01:42

@kancsal jocó: Én meg semmiféle embi nem vagyok, de jót mulatok rajtatok. Amúgy meg szavazzatok Rám. Én garantálom, hogy mindenki szívni fog, de ezt becsomagolom egy piros-fehér-zöld szalvétába, és szeretni fogjátok. Nem mindenki, de tuti találok majd követőket. Mert buták vagytok és manipulálhatók. Dehát mit mondjak: ezért tart itt ez az ország!!!

kúrórudi 2011.12.10. 21:05:54

@kancsal jocó:
Hú, te nagyon szánalmas vagy. A szöveged alapján úgy 13-nak gondollak, de lehet, hogy csak fogyi vagy.

kancsal jocó 2011.12.10. 21:06:29

Há ezt mondom én is!!! Ezért tart itt ez az ország!!! Szánalmas!!! Ennyi!!!

Anomalocaris (törölt) 2011.12.10. 21:09:46

@kancsal jocó: Ezért tart itt ez az ország!! Igen!!!!!!!!!!

mavo · http://polmavo.blog.hu 2011.12.10. 21:13:38

@kúrórudi:

aki 2008 végén regisztrált, az mit is írt ezen a néven 2007-ben?

DR.version · http://m-12.blog.hu 2011.12.10. 21:18:01

egyik kutya masik eb , mindegyik tuzre valo

kúrórudi 2011.12.10. 21:24:08

@mavo: semmit. Ezt mondom én is. Akik észrevették a 2007-es dátumot a végén, azt hiszik, hogy rájöttek a poszt lényegére és haha hogy beszopta mindenki. Ők szopták be. Tibi natúr leírta a véleményét, a dátumtrükkel meg felpörgette a szánalmas posztját.

someoneelse 2011.12.10. 21:24:19

"Na de megkérdőjelezni a parlamenti többséget, ezáltal a választási győzelmet, a nép egyértelmű akaratát?"
Én nem akartam.
A demokrácia a létező legdiktatórikusabb rendszer.
A többség uralma a kisebbség felett.
A kétharmad nem három harmad.

Mellesleg ha hagyjuk ezeket "dolgozni", tökéletesen leírjuk magunkat. Örökre.
Az Unióból már-már sikerült, mondjuk ez nem olyan nagyon nagy baj...

someoneelse 2011.12.10. 21:27:31

Régen rossz, ha egy mondanivaló lényege a dátum.
Milyen "eredeti" poén.
Elütés is lehetett...erre verni hogy hogy beszopták a kommentelők...hát gratu!
A kétharmadra hivatkozni mellesleg a FIDESZ lózungja, akkor a szöveg nem stimmel.

someoneelse 2011.12.10. 21:33:58

Mellesleg Mike36: Ott a pont barátom!
:)))

Még hogy a Fidesz, mint konstruktív ellenzék!
:DDDD

Vanek főfoglár úr. 2011.12.10. 21:39:32

Az, aki ezt a jelenlegi kormánynak nevezett csődtömeget skár a legkisebb mértékben is támogatja, az tegye meg azt, hogy azt a szót, hogy demokrácia, még gondolatban sem fogalmazza meg!
Leírni meg egyenlő a nyílt provokációval.

kúrórudi 2011.12.10. 21:42:38

Tuti, hogy a posztíró volt 2009-ben a vizitdíj ellen szavazni. Akkor a fősegg, amihez Tibinek hozzátapadt a nyelve akkor azt parancsolta alattvalóinak.

Vitez Belizar · http://agoraanomalia.blog.hu/ 2011.12.10. 21:50:05

Rettenetes, hogy ebben az országban ennyi ember szemén terpeszkedik vörös vagy narancssárga (vagy egyéb színű) hályog. A poszt jó, mert rávilágít, hogy ezek az emberek még ahhoz is kevesek, hogy észrevegyenek és értelmezzenek, automatikuson hányják a gyűlöletet. Tök egyformák vagytok és tök hülyék. A nagy dolgok nem erről szólnak, csak nem veszitek észre droidok, mert beszopjátok a cirkuszi előadást.

fakeplastic 2011.12.10. 21:53:12

hangosan szartam be a röhögéstől!! ez most komoly?

dakozma 2011.12.10. 22:09:40

A béke meg szeretet dumával csak az a baj, hogy mindig az aktuálisan jól járók oktatják ki vele azokat akik szívnak.
Csak akik meg szívnak nem véletlenül kiabálnak és türelmetlenkednek. Jajj micsoda <s>képmutatás</s>, akarom mondani modorosság ez.

bopat 2011.12.10. 22:10:42

Mi ez a barom poszt?
Ki nem hagyja dolgozni a kormányt? Az a pár szótlan képviselő a Parlamentben?
Hisz mindenkit aki másképpen gondolkodott lenyomtak, kivégeztek!
Ekkora lúzer kormánya soha nem volt MO-nak.

Anomalocaris (törölt) 2011.12.10. 22:11:55

@fakeplastic: Ez a Modoros blog. Ha komolyan akarad venni, csak rajta. De talán nem ártana "Hirn einschalten"

Modor Tibi · http://modoros.blog.hu 2011.12.10. 22:15:28

@Ula: azért ne mossuk össze azt az időszakot a mostanival, ha lehet egy tiszteletteljes kérésem. 2006-tól teljesen jogosak voltak az akkori kormány leváltására irányuló törekvések, míg ma ez csak egy felelőtlen, csalódott kisebbség hangoskodása, hogy elrontsa a többség örömét.

frontember876 2011.12.10. 22:18:49

Posztíró hallod, hú a kurva anyádat van bőr a képeden bazmeg.

Lewzor 2011.12.10. 22:25:29

minden elismerésem a kiváltott reakciókhoz :)

sdani 2011.12.10. 22:40:32

Ejjnye Tibi! Mar megint a kommentelokkel iratod a modorost? :-D

vasagasa 2011.12.10. 22:50:44

"Viccen kívül: hogy van az, hogy a fodrász, cipész, tacskó pénztáros, szomszéd, nővérke, kéményseprő, mindenki a kormányt szidja, de közben a közvéleménykutatások szerint továbbra is a Fidesz nyerne elsöprő többséggel?"

Melyik Fidesz-közeli közvéleménykutatóra gondolsz?
Már most buknátok drága együgyű barátom...
Mindegy figyeld a közvélemény kutatókat tovább.

mirigy187 2011.12.10. 22:53:39

@Modor Tibi: Kérdezd meg az örömködő többséget, hogy mennyire örül a 27%-os áfának a megemelt járulékoknak a szuperbruttó kivezetésének az újabb adóknak és a további megszorításoknak. Ja a fideszes ismerőseim már nem örömködnek igaz vannak még egy-ketten elmebetegek de nekik meg olyan magas a nyugdíjuk és a szocik alatt is az volt, hogy elvileg kurvára mindegy lehetne nekik de orbán ánusza mindennél fényesebben tündököl a szemükben

A Látó 2011.12.10. 23:06:58

Modor Tibor:

Számítottál ezekre a reakciókra?
Targikus nem?
És ezeknek a nagy része az 1/3-d!Már olvasni sem tudnak!

Professor Pizka · http://raerunk.blog.hu/ 2011.12.10. 23:12:10

@Modor Tibi: így van, az elmúlt nyolc év után végre megteremtett egyensúlyt és fejlődést próbálják elrontani ezek a felelőtlen huhogók. Ezért bírtuk ki a nyolc évet, hogy most itt huhogják nekünk, hogy viktátor, meg ilyenek. Elmehetnének megnézni a gyurcsányukat, na az a diktátor.

mexicanstandoff2000 2011.12.10. 23:19:55

Hagyjuk dolgozni a kormányt!Miért eddig mit csinált?

proton1701 2011.12.11. 00:01:44

Az a baj emberek , hogy nektek semmi sem jó. Ha valaki leír valamit az a baj ha csinál akkor az és ha nem akkor az. Kapjátok már be a saját farkatokat. Sajna kezd igaza lenni annak a kis bajszos emberkének a 40-es évekből aki deportálni akarta az egész magyarságot az Ural mögé. Kezdem megérteni , hogy miért. Itt bármi történhet biztosan lesz rá egy "jópofa " reakció mint ahogy az én mondataimra is tudom. Ez nagyon baró csak az a probléma , hogy tök hülyék vagytok és még büszkék is vagytok rá. Nos ha ez mindenkinek megfelel , hogy a fost magyarázzuk állandóan és jópofizunk akkor pusztuljatok bele ebbe a magyar fosba mert ezt érdemlitek. Mindegyikőtök.....Én a magam részéről ha tehetném pedig itt születtem a térképről is leszedném az országot annyira ciki ami itt folyik. Primitív x-faktort néző igás barmok

proton1701 2011.12.11. 00:03:52

@vasagasa: Ha megbukna a kormány mégis ki jönne helyette okostolyás? Egy normális ember nincs a parlamentben....

Brix 2011.12.11. 00:18:33

Eddig ki nem hagyta dolgozni a kormányt? 2/3-os többsége van, mindent megtehet, és meg is tesz, amit az eddigiek nem. Eddig milyen "eredmenyeket" lattunk? Van itt "vilagcsúcstartó"- 27%-os áfa, 1000 milliárdos megszorítáas, lerabolt magannyugdíj pénztárak, 20%-ot gyengült forint. Lehetne még napestig sorolni, mennyi érdeksérelmet okoztak az átlagembernek a kormány intézkedései. Az a legnagyobb problema, hogy eddig az orszag lakossága rosszul járt, kivéve a felső 10%-ot, meg a fidesz közeli vallalkozásokat. Kilátás sincs rá, hogy a jövőben valamelyest javulna a helyzet, mivel a kormány nyiltan a felső rétegeket támogatja, és mellette még a gazdaságnak is káros intézkedéseket tesz. Államosít, kulonadókat vet ki, és állam által irányított iparfejleszteseket akar, állami tulajdonlással. Attól tartok, hogy egy óriási bukó lesz ebből Magyarországnak. Illetve, már benne vagyunk...

potyus 2011.12.11. 00:20:21

@proton1701: Ez a kormány nem tud megbukni. Akkora a parlamenti fölénye, hogy maguktól nem mennek sehova, pláne, most, hogy ismét szóba került a képviselők javadalmazásának "rendezése", vagyis felemelik saját pénzüket, vagy elutaznak pár tucat képviselő meleg éghajlatra, közpénzen. Aztán jön "igazságos" Lázár, és maguk közt jól lebaltázza őket, mert kitudódott a balhé. Senki sem tudja mennyiért voltak a világ másik végén, és ezután önként és dalolva fejenként befizettek 200 ezret, (még azok is akik állítólag nem közpénzből mentek) különböző alapítványok számára.
Tehát Orbán elvegetál a következő választásig.

És az lenne az igazi, ha végre el kezdenének kormányozni.
De arra nem sok idő lesz, mert előbb át kell alakítani az országot(?) aztán kellene kormányozni az új országot, de arra már nem lesz idő, mert készülni kell a következő választásra.

Mi polgárok, meg mehetünk a halál farkára......

NA YA! 2011.12.11. 00:48:05

Modor Tibi 2011.10.01. 17:19: "Aztán 2002-2010 között is mekkora bulik mentek, te jó ég... polgári körök, sejtek - tüntetésről tüntetésre jártunk.........De azért hatalmas buli volt kimenni a 301-es parcellához október 23-án sípolni... "a gyűlölet sípjai", ilyet szól valamelyik öreg kommer, hát a kurva anyját..........Fasza kis tüntetések voltak, na. Amikor kétmillióan voltunk a Kossuth-téren, jó volt az százezernek is, teljesen mindegy.........Látod, ez a baj ezekkel a balibekkel - unalmasak és gyávák.......De az, hogy kiálljanak kicsit magukért fizikálisan is, na azt már nem! Pedig megérdemelne ez az ország egy normális ellenzéket......2006-ban milyen volt már... tévészékház, október 23... na azt még egy Atalanta-Brescia után is megsüvegelték volna az olaszok. Autóborogatás, Molotov-koktélok, rendőrattak - kaptunk elég rendesen. Hála az égnek, nem vittek be - de ott páran elég szarul jártak......De hát akkor legalább történt valami. Ma meg Pofázás, siránkozás, rinyálás - miért én, miért pont tőlem........"

Ezek szerint tibrincs felszólította magát 2007. december 9-én, hogy ne legyen hazaáruló! De aztán 2002-2010-ig mégis "mekkora bulik mentek"! Szánalmas!:x

neoteny · http://word.blog.hu 2011.12.11. 01:05:59

Modor Tibi miatt olyan az ország amilyen!!!egy!!!1!!one!1!

Ennyi!!!1!!11!one!!!egy!!1!!

Professor Pizka · http://raerunk.blog.hu/ 2011.12.11. 01:09:26

@SchindIer Pistája: Az IMF a növekedéshez kell, mert a bankok bezsarolnak minket, nem tetszik nekik hogy végre önálló útra léptünk, olyanra, amelyik kifele vezet a bankok szorításából. Persze, megy a sírás, amikor végre egy tökös magyar politikus feláll és azt mondja, hogy hahó, talán nem kéne kizsigerelni a magyarokat! Eddig és ne tovább. Én azt mondom, még mindig jobb, hogy az IMF odaáll mögénk, meg az Uniót is előbb-utóbb odakényszerítjük így amíg felpörög a gazdaság, nincs szükségünk a bankokra, ha meg már felpörgött, ők fognak könyörögni, hogy visszajöhessenek.

ökörpöröly 2011.12.11. 01:16:55

@Modor Tibi: Normális embert az érdekli, hogy a kormány -nevezze az magát bal- vagy jobboldalinak jól kormányozzon. Mi történt eddig Orbánék uralmas alatt?
A régióban a legrosszabb GDP-növekedést sikerült összehozni, az országkockázati felár Bajnaiékhoz képest a háromszorosára nőtt, a HUF az utóbbi másfél évben a legrosszabbul teljesítő régiós valuta, a MANYUP-ok szétverése, a visszamenőleges törvénykezés jogbizonytalanságot szült -többek közt ennek következményeként kb. 3000 milliárd forintnyi magyar megtakarítás van külföldön-, a MANYUP einstandolása ellenére tovább nőtt az ország államadósság, az MNB-nek alapkamatot kellett emelnie -ez megdrágítja a hitelfelvételt az államnak, az állampolgároknak, a vállalkozásoknak-, sorolhatnám még.
Teljesen logikus és normális reakció, hogy az értelmes lakosság elégedetlen a kormánnyal. A kormáyn eddigi teljesítménye egy nagy nulla, az ország leértékelődött gazdaságilag, politikailag.
Őszintén megmondva, én is azt vártam, hogy a FIDESZ nyerjen -nem, nem szeretem és nem szerettem őket, de jobbnak tartottam a FIDESZ-t, mintha a szocik maradnak-. Azt hittem, hogy a demagógia ellenére egy racionális gazdaságpolitika fog beindulni. Volt is rá esély, hiszen elég sok értelmes és kiváló képességű közgazdász van a jobboldalon, illetve a vállalkozói szektor a FIDESZ-t támogatta elsősorban. Nem ezt vártam, nem ezt vártuk.

ökörpöröly 2011.12.11. 01:21:22

@Professor Pizka: Racionális politika kellett volna, ahol a legsikeresebben tudjuk az érdekeinket érvényesíteni, nem összerúgni a port mindenkivel, a bankokkal, a befektetőkkel, a multikkal, na és a szomszédos országokkal. A baltiak más utat választottak, sikeresebbek is, mint mi.

neoteny · http://word.blog.hu 2011.12.11. 01:26:44

A "többség öröme" -> körben rejszolás!!egy!!!1!one!

Ennyi!!one!1!!egy!

ökörpöröly 2011.12.11. 01:42:43

@neoteny: Ez a "többség öröme" mókásan hangzik!:) Soha nem látott mélységben van a politikusok népszerűsége, a lakosság fele nem menne el szavazni vagy nem vállalja fel a pártpreferenciáját. Jelenleg a választópolgárok kb. 19-26%-a -kutatóintézetek elég eltérő eredményeket hoznak ki- szavazna a FIDESZ-re. Valahogy ez nem tűnik többségnek!:)

neoteny · http://word.blog.hu 2011.12.11. 01:50:30

@ökörpöröly:

Arról nem is beszélve hogy ilyen alapon az MSzMP volt igazán a "többség örömére"; ha jól emlékszem 90+%-os szavazati eredményeket értek el anno a Hazafias Népfronttal közös választási listáikon.

ökörpöröly 2011.12.11. 01:59:06

@neoteny: Észak-Koreában még szebb számokat tudnak produkálni!:) Ott biztosan véresre hokizná magát Modoros Tibi!:)

nemzetikonyves · http://www.gyepu.hu 2011.12.11. 02:29:36

@waszabi: Kerestem a kommentjeid között ugyanezt 2002-2008 között, de k*rvajól elrejtetted!

winnie the poh 2011.12.11. 02:37:41

Könnyesre röhögtem magam, nagy vagy Tibi! :D

regress 2011.12.11. 02:41:19

viktornak viharkabátot,aminek olyan hosszú az ujja,hogy hátul össze lehet kötni

fikanick 2011.12.11. 05:14:01

Megtalaltuk az utolso rajongo Fideszest az orszagban.

lujo22 2011.12.11. 05:14:36

Április elseje van?
Vagy szilveszter közeleg?
És egyet nem értek? Ha ezt komolyan gondolják, hogy egyeztethető össze azzal, h azokkal akarnak összefogni, akiknek a nyakába akarják varrni az elmúlt 60 évet?

s 2011.12.11. 05:15:58

Pontosítanék. Azért nem mondok inkább semmi rosszat politikusról, mert jól nevelt, budai úrifiú lévén megtanítottak arra, hogy halottról jót, vagy semmit. Ehhez tartom magam.

lujo22 2011.12.11. 05:18:04

Ó, a Fidesz mindig mindent az országérdekéért csinált :D Csak egy példa:

www.origo.hu/itthon/20081220-1300-irasbeli-kerdes-ket-nap-alatt-a-fidesztol-a-miniszterekhez.html

1300 kérdést tett fel a Fidesz a kormánynak

"Az 1302 kérdés címei között olyanok is szerepelnek, mint "hol van a pénz", vagy "mennyi az annyi". Utóbbi kérdést Tasó László (Fidesz) tette fel"

A címek alapján olyan apróságokra is rákérdeznek az ellenzéki képviselők, mint "hogyan kívánja a kormány a X. kerület kertvárosában élők problémáját megoldani", vagy arra, hogy "tudatosan engedi-e a kormány a szakképzett fiatal munkaerőt elmenni külföldre". Arra is kiváncsi egy fideszes képviselő, hogy "miért csak részben újítják fel a pilisi állomást", egy másik képviselő pedig azt kérdezi, lesz-e előzési tilalom az M5-ösön. Egy másik kérdés a "mit kell tudnunk a nemzeti parkokról" címet viseli, egy képviselő pedig arról érdeklődik, hogy "mi lesz a homokzsákokkal?"

Egyenként rákérdeznek egyebek mellett az összes környezetvédelmi nagyprojektre, külön-külön a magyarországi városok távhőjének árára is. Varga Mihály (Fidesz) többek között "kimutatások", "iparági érintettség", "fejezeti kötetek", "adóbevételek" címmel tett fel kérdéseket. Braun Márton (Fidesz) arra kiváncsi, hogy "ki törődik a jövő nyugdíjasaival".

lujo22 2011.12.11. 05:27:42

Tetejében a ellenzék nincs, egy HATALMAS NULLA, azzal meg összefogni? A jelenlegi kormánynak magával kellene, h ne magára maradjon magára az ország a világban. Mert az EU nem jó, meg egyetlen szomszéd se, a szlovákok, románok, oroszok. A távoli kínai se, menjen haza a szar olcsó árujával, akkor kivel kellene? Talán a marslakókkal?

neoteny · http://word.blog.hu 2011.12.11. 05:46:34

@lujo22:

Érdekes kérdés. Az összes szomszédos ország elnyomója volt Mo az Osztrák-Magyar Monarchiában, szóval velük jóba lenni nehéz. Az osztrákokkal is, mert ők meg német nyelvűek, nekik vagy a függetlenség jó vagy a németekkel bratyizás.

Mo-nak ki kellene lépnie az EU-ból meg a NATO-ból, felfuttatni a fegyvergyártást -- az biztosítaná a gazdasági fellendülést, de legalább is a foglalkoztatottságot -- aztán lerohanni Szomáliát (azoknak úgy sincs működő kormányzatuk, még olyan szakadt se' mint Mo-nak) és akkor lenne napos tengerpartja Mo-nak meg uralkodhatna a magyar a szomáli benszülöttek fölött.

kormányzó 2011.12.11. 07:04:38

Modor!
Menj a picsába!

rókafogta 2011.12.11. 07:15:51

Kedves poszt író: Azok közé tartozom (általad hangos ellenzékbe, bár ez nem igaz) aki elégedetlen a jelenlegi kormány (a múlt kormány is beletartozik)elégedetlen a munkájával .Az okot valószínű nem kell magyarázni. Az elégedetlenség a kritika az nem egyenlő az akadályoztatással legfőképpen nem a hazaárulással.Magyarországnak többnyire azok az ellenségei (mindenkori) akik kormányoznak- bár a helyes megfogalmazás nem Magyarországnak ,hanem a magyar népnek."Új kiegyezést! Mi is kibírtuk ellenzékben, bírjátok ki hát Ti is most egy kicsit. Nem kell nagyon, csak tényleg egy pöppet. Elégedetlenkedni hogyne szabadna - de azért ne szaladgáljunk folyton külföldre, ne sározzuk már be kormányunkat idegenben, ne tegyünk mindig alájuk! Tudjátok: egymás között lehetnek nézeteltérések, de vannak kérdések, ahol csakis egységesen szabad fellépni, máskülönben elveszünk." Hogy ezt ki vezette be (mármint ,hogy ilyen lett a helyzet) az megérne egy "misét" Sajnálatos módon az írásodat ( a jó szándék ellenére)semmi másnak nem tudom tekinteni, mint egy demagóg propagandának ,az abszolút alkalmatlan a jelenlegi kormány fényezésének

magyar-magyar szótár 2011.12.11. 08:02:35

Ne a szomszéd dogőjjön meg, hanem a buszsofőr, a bukszaszájó cigánykúnnyáját neki, jaztat! Rángassuk ki mán a volántú, joszt űjjön mán valaki a helyibe, na, de jaztat senkise mongya meg nekünk, maj mink tuggyik jaztat kit kell valami kűfődi okos ügyvédnek hirdessük meg vagy jó lesz a Gordon is, olyan kedves arcú és nem lópik! Ájjatok máé meg a kurvanyátokat, előhíjjoma Gordont, oszt UTÁNA rángassátok már a mocskos vidéki cigánnyot! Addig nyúljon mán bele valaki a kórmánba, vagy tempomatot kapcsójja -Nem azb a váltó bazmeg, a nagyobbik! a bubu gombot tuggya valaki? Majd mavóka jókiffiú tuggya, mi a bubu. Hol a tabletem a faszomba' maj mingyá előguglizom, mi a bubu gomb...

[ a szerpentinen lefelé]

magyar-magyar szótár 2011.12.11. 08:05:22

@mavo: Téj is Ójjan vagy má, minta Tóta Gábor Eelemz, diregt a cigánnyot támogatod ezzek a kétértelműségeddel, he! egyenesen mongyad me, ne vigyorogjá, mint a Tóta Gábor! Kádár Fiktórr távozzón a sztalinista retusáló komonista kúnnyájába vagy igen?

magyar-magyar szótár 2011.12.11. 08:09:31

@lujo22: Mit tucc te jis? A Bajnay Gordon Amerikába tanít egyetemen, mutassá mán nekem egy ijjen fejeset is másikat? Már egyszer hogy kihozta az országbú a szart is, még egyszer.. Őrűhetnétek egyátalán, hogy vállajja! A Rónaji pofesszor megmondta: az Ájemeffekek azír atták a pénzt, Feri távozzon és legyen helyette Górdon! tejjesen más vót Górdon, a tiszta kéz, benne vót, ,megírta az indeksz 2009. műlyus 19-én, hogy Gordon milyen tiszta farkasverembe jesett kisgyerek!

Te Lajóss, nem óvasod te, mit ír a lújzáknak az ússág? NESZE:
index.hu/belfold/2009/05/19/bajnai/

magyar-magyar szótár 2011.12.11. 08:13:37

@rókafogta: Tisztára én is eszontam a Ottónak, ennek a Modórnak elment a zesze. Tejjesen. Ez nem tuggya, mi az építő kritika! Bukjon azonnal a vidéki kóbásztőtő paraszt anyjáőba és legyen egy szép teljesen új kórmányunk szakértőkkel.

Nekem jók lesznek az indekeszesek is, mert ők írtták meg, hogy nincsenek köülső okok!
És most Óbbány rromba döntötte a tesze toisza politikájáva az Egész Ónijót!
Persze én megmontam az Ottónak, úgy merjen a cigány egy határozott igent mondani, ráóvasom, hogy függetlenedni akart a Zónijótul.

Eccerűen nem birt vóna a mocskos Kádárja olyant mondani, hogy én ne aggyam a szájába vissza!

magyar-magyar szótár 2011.12.11. 08:17:26

@vasagasa: Oszt még a nyakába is megtekerni! Az kéne!
@regress: Nem óvasó te újságot? Nincsen sajtószabaccság, ezek dújják lefelé a szabad sajtót, a vízcsapbú is folynak. Az indexnek mán teljesen komoly pijaci veszteségjei vannak az ón nyál reklámpijacon. Mindenünnent a kormánypropaganda folyik és Fehéroroszószáég szerűen félnijük kell az újságíróinknak az igasság kiírásártúl ezért buta a nép. De majd mi felvilágosítjuk őket.

Mágenhejm Doktor is velünk van.

magyar-magyar szótár 2011.12.11. 08:19:38

@Vanek főfoglár úr.: Nincs is itten demokrtácia addig, amig Orbánt nem takarodtassuk el! Csak egy picsába hogy fér el a Modor Orbánnal, nem baj, csak takaróggyanak

Szerintem a Doktor Hauz is velünk van. Ű megmonta:
Mindenki hazudik.
Csak mink nem. És neki is a Mágenheim doktor a magyar hangja!

magyar-magyar szótár 2011.12.11. 08:23:20

@ökörpöröly: Racijonálisan, jól előre kiszámítható politikát kellett vóna adni a pijacoknak, hogy a tőzsdéken a sok póker gyerek, azok a fickók, akik telefonokkal, egymásba gabalyodott zsinórokkal ugrálnak a tévék előtt, az a tőzsde, tuttad? jól ki tuggyák számolni előre, mit csinálunk! Ez lett vóna a megoldás.
És akkor Magyarország lett volna az első, amelyik 3 hétnél hoszabb időre előre egyenesen számol. Utána rögtön az index következett volna, mert itt már sokszor három napra előre is pont jól tudják, mi lesz!

someoneelse 2011.12.11. 08:24:58

Az a legszebb, hogy néhányan a posztíró faszát szopkodják, hogy mekkora zseni.
Nem az, de nyilván élvezi, hogy tetszeleghet ebben a szerepben.
Kurvamessze van ez attól a szinttől, ahogyan néhány valóban okos ember ír a net sötét szennyébe néha értelmes és tartalmas dolgokat is.

magyar-magyar szótár 2011.12.11. 08:28:48

@potyus: Te mész komám, de én a Mágenhejm doktor után megyek.
Remélem Mágenhejm doktor lesz az Új Gőztársoság Gőztársosági Elnők jelőttye!
Mink győzünk.
Amerika már tud rólunk és velünk van! Megmonta vagy nemmegmonta egy amerikai tábornok, hogy zavargások lesznek Európában? Csak nálunk nem, mert mi fegyelmezett civuilek majd megmutatjuk: orbán diktátor megy a levesbe Asszad és Kadháffi mellé! Ahová való

FILTOL · http://hulyekkimeljenek.blog.hu/ 2011.12.11. 08:31:14

@Mike36: agyvérzést ne kapjá' má' a nagy igyekezetben

magyar-magyar szótár 2011.12.11. 08:33:39

@Modor Tibi: Javíccsad má ki léccives a cikkedet, mert elírtad a dátumot, máma nem 2007. december 9. van, hanem 2008. december 34-e, amikor a geci Sólyom előrehozott választásokat akart, de mink megakadályoztuk. Meg szakértői kormányt! Még csak azt kellett vóna.
Hátha úgy megértik a cikkedet, mha 2009. január 37-et írsz, amikor fikázták agyónn a Bókrost, hogy nehogy úgyércsen mán a dógokhoz, mint Ferenc. Aki Ferenc előtt a Gyuri se ált meg (az a kopasz szemüveges selypes, hogyhíjják, Surgányi

magyar-magyar szótár 2011.12.11. 08:36:37

@Trisztán: Te se osszad az észet, okoastóbijás, vagy nem tudod, hogy már a Mágenhejm is velünk van? A TGóta Gábor elemez mióta megírta már, hogy nem szabad csak akkor hasomnlítgatózni, ha mink jövünk jól ki belőle. de ha nem, akkor rögtön az a szabáj az érvényes, hogy szakmaiatlan hasonlítgatózni a történelemben. 2007 2007 ben volt, akkor nem kelelt szakértői kormány, most meg kell.

Vagy nem kell? Majd felhívom a mentőket, adják a Mágenhejmet, mit mond ő?

balfék 2011.12.11. 08:37:18

@rókafogta: Nem tudom te milyen jószándékot látsz felfedezni én itt csak kemény hazaárulózást olvastam?M.T. demokrácia felfogása: amikor a fidesz kormányoz mindenkinek kuss hagyjuk nyugodtan dolgozni a kormányt, ellenzékből felgyújtják a várost amúgy együtműködésileg. Egyébként a gesztust a közeledésre a hatalomnak kell kezdeményezni. Gesztus gyakorlása a győzőknek adatott meg. Én inkább azt látom inkább kivégezni akarja az ellenfelet nem az együttműködést vele.

magyar-magyar szótár 2011.12.11. 08:49:52

@balfék: Az semmi, de ez a galád Modor, ha elolvasod a dátumját az írásának, rögtön rágyöhetel, milyen régen folytatja a kormányt nyaló aknamunkáját. De vigyázzá, mer a geci Modor nem a gyorsolvasás nagyátlójába írta a dátumot hanem pont nem bele esőjen bal-alsó ficakba. Még asse egészem bisztóss, hogy nem a te szájadbú szedte a szöveget, ha a dátumot megnézed, harcostársam.
Mostpedig
ELŐRE A FEJLETT ÚJ GŐZTÁRSOSÁGÉRT! ELŐRE MÁGENHEJM DOKTPOR ÚTÁN!

AzHofi 2011.12.11. 09:25:09

Bírtátok az anyátok valagát bírtátok ki ellenzékben, kukákat gyújtogattatok meg vonulgattatok, aztán kerek boci szemekkel sírdogáltatok amikor a valagatokra vertek a rendőrök, mellesleg eléggé puhány módon.

Vajda Gábor (Gabor_V) · http://www.linkedin.com/in/gaborvajda1984 2011.12.11. 09:26:34

@Modor Tibi: Tibi, ez az évtized posztja. Na nem maga a szöveg miatt, hanem a hack révén.

Nem is értettem mi a poén ebben elsőre, csak második olvasatra :)

Külön gratulálok hogy sikerült beugratni most már nem csak a kóbor, idetévedt kommentelőket, hanem a Mandínert is.

Ja, és amúgy takaroggyá, mer a zelmútnyócévben nem csináltál semmit, most akkó ne pósztógassá!!!4!4!négy!!!

modortalanmodors 2011.12.11. 10:01:00

@VodkadrinkerPíter: Ez így igaz, első olvasatban én is "beszoptam"!

nu pagagyí 2011.12.11. 10:05:27

Kedves Rosszmodor Tibor!

Mi a probléma. A mostani ellenzék nagyobb türelmet tanusít a kormány iránt sajnos, mint az előző kormány ellenzéke. Talán rémlik még a TV székház felgyújtása, a vizitdíj elleni kampányba burkolt gyűlölet orgia, a szimplán törvényellenes kordonbontás. A Fideszes önkormányzatok szándékos eladósítása.

Én egyébként hiányolom az ellenzék keményebb fellépését, mert most egy antidemokratikus hatalom ellen kell fellépni. Egy olyan ellen, amelyik egypárti alkotmányt erőltet a három harmadra. Amelyik éppen most készíti elő a legnagyobb ellenzéki párt betiltását. Ezt a nemzetáruló kormányt nem kell kímélni, minden eszközzel el kell érni, hogy nyüszítve eltakarodjon.

magyar-magyar szótár 2011.12.11. 10:28:52

@AzHofi: Jól mongya a HoffmannGéza elvtás, nemhijába vót ezredirnok Jászberényben. A hejjes kijálása okán Őszi Józyef nyug. őrgy. is üdvöli magát, majd csak össefúttnak az Aszfaltélösszi Mezőkön!

vernyul 2011.12.11. 11:52:46

Tibi, te szemét lusta bolsevista neonáci, van pofád megint kommentekből írni posztot :)

Modor Tibi · http://modoros.blog.hu 2011.12.11. 13:11:10

Kösz mindenkinek, ti vagytok a legjobb közönség, és taps! :-)

kancsal jocó 2011.12.11. 13:35:50

@magyar-magyar szótár:
Hiába mondod ezeknek már ezeknek a fasisztákoknak ezekmár nem tisztelnek istentse embert. Már a Gyula megmonta 95be hogy a szakértelem kerüljön kormányra és akkor nem volt ilyen euró-punijó meg nató meg vállság meg ájemeff. Ezt mind a FideSSnyikek intézték nekünk akik az állampénzén tanultak mink fizettük nekik a sorosiskolát nyugaton meg az Okszfordi egyetemet a sok KISSZtitkárnak. Ésakkor jönnek és kibasznak a prolival???!!! Eltékozolták a Bokroscsomag vívmányait is amit a Gyula csinált!!!!! Mer a akkor még a sztrapacskát sztrapacskának hívták ahogy a Gyula is megmonta a híres lukacsosatlettás-pörköltszaftos interjúba amit a konyhában adott a Balónak, mer ilyen volt a Gyula az közvetlen volt nem ilyen Viktátor. Demég a Meggyesi az egy igazi úriembervolt mer aszmonta hogy töb pénzt az embereknek!!! ÉRTED!!!! PÉNZT ADOTT NEM ELVETT!!!!!!
A Mágenhejmék meg mindíg megmonták este a TVbe a végén, pacekba nem sunnyogva mint ezek a fideyznyik bérkomenetellők, szóval megmonták hogy mi a gond. De Takibát nem is lehetett belefolytani a szót a Mágenhejmtől meg féltek a FideSSnyikek mer annyi rengetegsok esze volt hogy még Miniszterelnők lehettet volna. A VágásiFeri meg bement volna a parlamentbe és szétcsapott volna a sok ingyenélőnépnyúzó között. Na ezért verte szét az OrsosViktátor a Szomszédokat már az előző csiklusába mer félt az egyszerű prolitól. Azótameg szegény Takit a sirbatették ezek a FIdeSS legények, A Vágásiferi menedékjogot kért Kanadába a FideSSgárdistások miatt, Mágenhejm is elmenekült Nyugatra gyógyítani a megalázó pénzmiatt amivel kiszúrták a szemét fizetésnek a Julcsi meg tábledenszer a nyócba az édenbárba. Na ezértartittezazország. A fidessnyikek meg mind Barátokköztet néznek Őket nem érdelki már az egész agymosottak.

Mercel 2011.12.11. 13:48:31

@mavo:

Nem a Blogger regisztrációján van a hangsúly, hanem azon, hogy egy akkori korszakot tett a mába.

Ha tegnap regisztrált volna, akkor is.

Egyébként csatlakozom azokhoz akik kikérik maguknak, hogy simán lekomcsizzák őket csak azért mert szeretett vezérünktől és bandájától napi hányingerük van.
Azért mert gyurcsány idióta volt attól még orbán nem lesz automatikusan szent. És fordítva.

Amúgy az utóbbi 10 év szívása kb. azért történhetett meg velünk mert a fél országot mindig be lehet hergelni a másik fele ellen.
Majd ha ez nem lesz, és nem tízezrek tüntetnek egy hibát hibára halmozó kormány ellen hanem százezrek, akkor talán nem lehet majd megetetni velünk minden szart.
Addig meg marad az, hogy aki tud az elhúz innen időben.

"Frigyes"

MindenbeKészakarvaBelepofázóZombi 2011.12.11. 14:58:33

@Modor Tibi: Nem azt vitattam, hogy jogos vagy nem jogos a hangoskodás.
Azt írtam, hogy az értelmes gondolkodás csíráját sem láttam 8 évig, most pedig örömmel olvastam, hogy mégis csak van ilyen.
Bár látom, hogy ez csak szent Viktor, a csodálatos harcos és nemzetmentő trónra kerülésének köszönhető, de nem baj. Csak így tovább. Okosan, ésszel politizálva.

Modor Tibi · http://modoros.blog.hu 2011.12.11. 18:17:57

@Ula: köszönöm, mindig jólesik az elismerés a barikád másik oldaláról is. Áldott, békés karácsonyt kívánunk Neked a szerkesztőség nevében!

Anomalocaris (törölt) 2011.12.11. 19:14:21

@lujo22: Én földönkívüli Vagyok, de nem szeretnék viktorékkal összefogdosni.

noirp 2011.12.11. 19:29:58

@wmiki: Jájájé. Hát csak sikerült. :-) [Pizka, figyelsz?]

Professor Pizka · http://raerunk.blog.hu/ 2011.12.12. 01:51:36

@noirp: Lááátom, szép méretes ponty, biztos pálinkás tengerire jött. Én két keszeget fogtam, akik szerint hülye fideszes vagyok, pedig csak két kommentben fejtettem ki meggyőződéses orbánista nézeteimet.

MindenbeKészakarvaBelepofázóZombi 2011.12.12. 06:41:16

@Modor Tibi: Köszönöm. Boldog karácsonyt Neked és a szerkesztőségnek is!
Megjegyezném nálam nincs barikád, hisz mindketten egy szebb, élhetőbb Magyarországot szeretnénk.

altoid · http://altoid.inda.hu/ 2011.12.12. 11:21:02

@Ula: Farmermellény-díjas komment!

Édy, aki Endre 2011.12.12. 11:30:40

Mikor lesz itt 500 beírás?

Intizar 2011.12.12. 12:30:55

@Ula: Nálam sincsen a Modor úr barikája. Szerintem az a róka Gyurcsányi vihette el.

Néhay 2011.12.12. 15:05:45

Kedves Tibor!
Eltávolítani, sőt akár kitakarni akit (amit) nem szeretünk látni - természetesen lehet!
Csak nehogy azt gondold (vagy gondolja bárki), hogy ettől valami megváltozik, vagy éppen - nem vátozik meg!
Mert aki ezt gondolja: keservesen fog csalódni...
Legalábbis a történelem ezt tanítja, persze csak annak, aki odafigyel rá!

noirp 2011.12.12. 16:24:36

@Édy, aki Endre: Mingyá. (Szerintem 36 órán belül simán)

magyar-magyar szótár 2011.12.13. 00:48:48

@kancsal jocó: A Mágenhejm doktorr mindíg is velünk vót, a kapitalissta antifidesznyik antikádárista, antisztálinista fronttal. Amikor pl a kis kunyhóját építtette, szegény a Hotel Kempinskiben csövezett.

Na mindegy, majd csak jön valami híres külföldi ügyvéd és közgazdász miniszterelnöknek ide és akkor rendbe lesz minden. Szakértők kellenek ide, akik már beváltak.

@nu pagagyí: Ez teljesen így van: Ebben a súlyos elnyomásban a jóérzésű emberek a sajtón keresztül is szavukat alig hallathatják. Olvasd el itt a kommenteket, mindenütt a dúló portuguiserizmus (régi nevén oportóizmus) csupa fidesznyaló, akik egyet értenek a ganyéláda cikkíróval.

Most ugye azért nincse csűrheizmus, mert ez a csűrhe kormánya és tetszik nekik. Itt vannak példának okáért a zoknibombagyárosok, akiket most direkt A Város költségén hawajjoztatnak!

De térjek vissza a sajtóra: a példátlan elnyomás, alig is meri hallatni a szavát a sajtó munkása, rettegésben kell élniük, ha igazat mondanának, veszélyben lenne az életük.Fehéroroszország van itten, bizony a kiserdőben felakasztvatalálná magát az az újságíró, aki meg merné írni az igazat ezekről a piszokokról!

magyar-magyar szótár 2011.12.13. 00:51:52

@Néhay: A történelem, ezt nagyon jól gondolod sógor, sajnoshogy a történelmi leckét nem tanulják meg az ilyen szemétládák, mint ez a Modor. mert mire tanít bennünket a történelem? Addig doktoragyaskodik a Vályi miniszterhelyettes , amig bele nem esik a kokillába! Ha esetleg lennének, akik a szép szóból nem tanulnak, még mindig ott a történelem.

magyar-magyar szótár 2011.12.13. 00:54:36

aki Endre: @Néhay: A történelem olyan, mint a szarkamadár, ott költi a tojását, ahun cserreg. A szelet pedig a fák keltik, R-Go.: Ha kivágom a fákat, nem lesz szél.

@Édy,Most kegyelmen döfted ezt a kurva Tibort! T
A Tóta Gábor Elemez egy-egy hejess megláttatásánál bezzeg 600-700 komment is nem ritka és építő mind jóformán!

magyar-magyar szótár 2011.12.13. 00:59:32

@Mercel: Gyurcsány idióta volt, de a mi jólkinézős Gordonunk már eddig is mennyit tett ellene. Most mesélte Rónai Rémusz bvácsi, hogy egyenesen már a piacok követelték, hogy az őrült GYurcsány helyére a farkasverembe a bájos arcú Gordonka essen és kormányozzon helyesen. és addig nem is lesz itt gazdasági csuda, amig a rendes orthodox módon nem úgy teszik helyre a gazdaságot, ahogyan az Bajnai Gordon tette. Haza, és haladás! Olvassátok csak:
index.hu/belfold/2009/05/19/bajnai/

Mercel 2011.12.13. 10:16:26

@magyar-magyar szótár:

A poszt első olvasásánál elkövettem azt a hibát, hogy nem hallgattam az ösztöneimre plusz a kávém előtt olvastam el - egyszer, és úgy is reagáltam rá.

A hozzászólásod olvasásakor már a második kávém iszom, de mindenre ami szent esküszöm, hogy nem tudom értelmezni.

Duplacsavaros irónia lenne?

Akárhogy is, az elmúlt tíz év kínálatából egyedül Bajnai lenne az az ember akire bár remegő kézzel de esetleg képes lennék szavazni.
Feltéve ha nem a "csodás" mszp színeiben indulna.

Ami nem azt jelenti, hogy feltétlen megbízom benne, de nem tűnt az egy éve alatt felelőtlen és ostoba gazembernek mint az elődei - és az utódai.
Inkább tűnt úgy mint aki hideg fejjel kiszámíthatóan meg akart oldani egy súlyos gazdasági helyzetet.

Aztán persze lehet, hogy tévedek.

Na lehet megkövezni.

"Frigyes"

Néhay 2011.12.14. 11:15:42

@magyar-magyar szótár: Talán a kommentemből nem derült ki világosan, bár "kedves Tibor" biztosan értette.
De hogy másnak is egészen világos legyen: "valaki" eltávolította egy korábbi kommentemet, amiben azt fejtegettem: milyen igaza van a post írójának, hiszen az előző kormány(oka)t is milyen lovagiasan "hagyta dolgozni" az ő ellenzéke...
Nos - válaszul az eltávolításra, voltam bátor azt írni, hogy eltávolítani, sőt kitakarni/kiretusálni is lehet azt, ami nem tetszik...stb. - a többit lásd ott!

magyar-magyar szótár 2011.12.15. 02:43:51

@Mercel: Bő választ adtam neked, de Modor Tiborék cenzúrája , idézem:

Üzenetedben olyan kifejezést vagy linket használtál, ami tiltott. Fogalmazd át és küldd el újra!

miatt nem jöhet át. Ezért a válaszomat a blogomban helyezem el neked a mai bejegyzésem komment oszlopában, ott keresd légy szives.

magyar-magyar szótár 2011.12.15. 02:51:18

@Néhay: @altoid:

@altoid: Aranymellénydíjas blogban egy semmi a farmermellénydíjas komment.

@Néhay: Cenzúrázás is van itt:
idézem:

Üzenetedben olyan kifejezést vagy linket használtál, ami tiltott. Fogalmazd át és küldd el újra!
Nos , ha érdekel, milyen "csúnyákat" írtam, akkor elolvashatod... lásd az előző kommentemet.
Mik lehetnek a tiltott szavak. nem zsidóztam, nem csúnnyákodtam..

Intizar 2011.12.15. 10:06:18

@magyar-magyar szótár: Nem a Tibor bácsi csinálja, néha megbokrosodik a masina. Nekem is kidobta már máshol is olyan kommentemet, amiben semmi "kényes" nem volt.
süti beállítások módosítása