Ezek csak magukkal törődnek

2011/11/22. - írta: Gudea enszi

- Hát hallod, öregem, nagyon ki van már a tököm ezekkel. A szövegeléshez nagyon értenek, bármit elmagyaráznak, úgy csinálnak, mintha értenének hozzá. Szavazgatnak ott ahogy bármiféle elképzelés nélkül. Hiába teljesen hülyék, hiába okoznak temérdek kárt, sose vonják őket felelősségre, ahogy megérdemelnék. Ráadásul soha nem változik ez meg, bele is feszülhetünk, akkor is mindig ugyanaz a százszor leszerepelt banda lesz ott. Fingjuk sincs az egészről, de mindig eljátsszák, hogy ők ám kurvára okosak. Bármi történik, valahogyan mindig kimagyarázzák, hogy ők nem tehetnek semmiről. A felelősségérzetet még hírből sem ismerik, és ezeknek a kezében van a sorsunk. Na, mondhatom, szép! Rajtuk múlik, hogy mi történjen az országgal. Csoda, ha itt tartunk?!

- Jól van Zolikám, ezen ne húzd fel magad, már csak ilyen a rendszer. Szokd meg, sokat úgyse tehetsz ellene!

- De hát ezek csalnak, lopnak, hazudnak, ami belefér. És persze eljátsszák a felelős, erkölcsös alakot. A levét meg ki issza meg? Na ki? Persze, hogy mi! Mit érdekli ezeket, hogy mi van itt! Nem tudják, hogy milyen az élet itt a mi szintünkön, milyen gondokkal, nehéz helyzetekkel kell megbirkózni. Csak sütögetik a saját pecsenyéjüket, minden mást leszarnak. Csak addig látnak el, hogy nekik futja-e arra, ami nekik szerintük jár. Az, hogy mi van az országgal, némi közösségi érzés, felelősségtudat semmi. Négyévente leszavaznak, aztán úgy vannak vele, hogy innen oldják meg helyettük mások, miközben ők csak panaszkodnak meg átkozódnak. Lófaszt ezeknek, nem demokráciát!

- Gyere pajtás, csöngettek, menjünk vissza, szavazás lesz! Nem hiányzik, hogy a Jani megint beszóljon a frakcióülésen, amiért kimaradtunk.

105 komment

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

nyuszy 2011.11.22. 08:52:37

El kellett olvasnom másodszor is :)

Mitya Ivanov 2011.11.22. 08:57:54

Nagyon szép íve van a szövegnek. Helyszín szempontjából a sarki talponállóból a kistelepülés polgármesteri hivatalán keresztül eljutottunk a parlament dohányzójáig.

2011.11.22. 09:28:18

@Mitya Ivanov: ez a büfé, tudhatnád, hogy ott tilos a dohányzás és senki sem bagózik!

El Topo (Sgt. Elias) 2011.11.22. 09:49:13

" akkor is mindig ugyanaz a százszor leszerepelt banda lesz"

Nyugodj meg, Zolikám, már folyik a társadalom lecserélése.

Mitya Ivanov 2011.11.22. 09:50:32

@Hadrian77: a dohányzót eufemizmusként írtam, valójában a férfiWC-re gondoltam. Nagydolgozás közben mennek az ilyen dumák.

vészmadár (pica pica) · http://feleslegesszavaink.blog.hu 2011.11.22. 10:03:52

@Mitya Ivanov: miért nem lehet becsületesen szarásnak nevezni? nagydolgozás, az...

Szigi. · http://depechemode.blog.hu 2011.11.22. 10:45:11

Kicsit olyan bohózattréfa-szerű volt ez most.

2011.11.22. 11:11:57

Ráadásul még pimaszok, sőt pofátlanok is! Ahelyett, hogy örülnének annak, hogy lyuk van a seggükön, folyton a mi üzleteinkbe ütik az orrukat, pláne amióta ennek a sok rohadt firkásznak mindent lehet. Meg hogy nekik mi jár, meg szerzett jogok, ne merjék elvenni, satöbbi. Sokkal előrébb tartana az ország, ha ezek a saját dolgukkal lennének elfoglalva - tudod, előbb a kötelességek, azután csak a jogok - és minket is hagynának dolgozni.

2011.11.22. 11:30:58

@Mitya Ivanov: átkiabálnak egymásnak a szeparéból?:D

Édy, aki Endre 2011.11.22. 11:34:47

És, lám... Ebből a szemszögből is lehet valakinek igaza.

"Sőt neked is igazad van." :)

HighTroller 2011.11.22. 11:36:53

off

ha gollam lenne a szerkesztő akkor a blog neve mordoros lenne.

köszönöm.

on

KürtiT (Tromb74) 2011.11.22. 11:38:02

@Brother Love: De tényleg, ha tudnák milyen fontos és nehéz ügyekben kell döntést hozznunk. Képviselői fizetések, köccség térítés...
- Icuka, lesz még egy pár virsli! De ne spóroljon a mustárral.
- 120 Ft lesz pistukám!
- Írja a többihez, csókolom a kezit!
Ha nem megyek be szavazni, akkor megbüntetnek. Mindenki csak az én véremet szívja. Komolyan mondom itt hagyom ezt az egész szart, akkor majd nézhetnek. Van egy kis szőlőm, borászkodni fogok. Jó levegő, nyugalom, semmi politika.
-Jut eszembe, hallotál már valamit a hernyódombi földek privatizációjáról? jól jönne egy kis info, nem lennék hálátlan. Ha érted, hogy mondom?!
- Icuka, abból a 40 forintos mignonból is kérek egy párat. Hozzomra, természetesen. Sebtiben, mert mindjárt nyomni kell a gombot!
Könnyű ám kritizálni, de ezeknek fogalmuk sincs a világról, a realitásokról. Na de hát mit várhat az ember, a szocializmusban felcseperedett generációtól?
- Na, tolljunk még el egy blázt a vécében, azt fogjuk meg a munka végit!

2011.11.22. 11:51:52

Jó téma.

Ezt bár ki bárhol elsütheti.

Hogy is hívták az a vén szivart abban az darabban? Valami Tibor? Az is így kezdte.

KürtiT (Tromb74) 2011.11.22. 11:53:22

Tessék, még a kormányszóvivőt is lecseréltük a kedvükért. Nem kell nekik a fiatalos lendület, a forradalmi változások. Akkor itt van egy öreg, tapasztalt róka. Talán vele szót értenek.

www.youtube.com/watch?v=r_Vy-nosyRQ&feature=related

El Topo (Sgt. Elias) 2011.11.22. 12:02:38

@KürtiT (Tromb74):

Na pontosan így megy ez. Pár évvel ezelőtt, mikor (akkor is) kirobbant valami sajtóhype a költségtérítések miatt, rendeztek egy ilyen stúdióbeszélgetést. A fidesz résziről a népszerű Tompika (akkor még parlamenti képviselő), a maszoptól Göndör István. Ezek az arcok bármilyen egyéb kérdésben a kamerák előtt harapták volna át egymás torkát, de itt most a költségtérítésükről volt szó.
A két mocsadék negyvenöt fokban összeborulva, mint az ifjú szerelmesek, egymás szavába vágva, egymás mondatait befejezve, szinte zihálva magyarázták, hogy miért van nekik istentől való joguk arra a kis pénzecskére.
Göndör uram például olyanokkal érvelt, hogy több ingre van szüksége, mióta politikus, mert előfordul, hogy nap közben beleizzad, és akkor frisset kell felvennie, és az asszonynak is (horribile dictu) minden nap fodrászhoz kell járnia a sok fogadás miatt. Tompi érveire nem emlékszem.

Gudea enszi · http://gyuloltellensegeink.blog.hu 2011.11.22. 12:03:40

@El Topo (Sgt. Elias):
Egy 500 éve lerohadt monstrumot nem egyszerű sem cserélni sem felújítani, de reméljük, hogy sikerül!

@KürtiT (Tromb74):
Ráhibáztál, hogy miről szól a cikk... ;)

Modor Tibi · http://modoros.blog.hu 2011.11.22. 12:07:10

Soha nem értettem, hogy mit irigylik annyian a Szíjjártó meg a Mesterházy fizetését, költségtérítését, menzáját. Cserélne velük bárki is? Én nem.

Ezt a pénzt sokkal kisebb nyilvánosság mellett meg lehet keresni a versenyszférában is.

KürtiT (Tromb74) 2011.11.22. 12:17:03

@Modor Tibi: azt akarod mondani, hogy a politikában nincs versenyhelyzet? Hát lehetne. Persze a munkájuk nem irigylésre méltó.
Erre szokták mondani, hogy hát lehet váltani is. A versenyszféra tárt karokkal várja őket.

vészmadár (pica pica) · http://feleslegesszavaink.blog.hu 2011.11.22. 12:20:33

@Modor Tibi: drága Tibi, ez egyfelől igaz, de azért most ne csináljunk nagyvonalúan úgy, mintha egy politikusi melónak nem a kapcsolati tőke lenne a legfőbb hozadéka, és nem az ebből lehulló (itt bizottsági tag, ott vezérigazgató-helyettes, amott szaktanácsadó) lenne a fő jövedelemforrás.

El Topo (Sgt. Elias) 2011.11.22. 12:20:45

@Modor Tibi:

Igen, igen, ezért is keres mindenki a versenyszektorban kétmilliókat havonta.

KürtiT (Tromb74) 2011.11.22. 12:21:51

@Modor Tibi: Egyébként érzésem szerint a poszt nem Szijjártokról és Mesterházikról szól. Inkább azokról, akik a munkába csak a mutatóujjukat adják bele, de a felelőséget már nem vállalják érte. A tervezetek csak úgy megszavazódnak, mit lehet tenni?

mrbateman 2011.11.22. 12:27:10

@Modor Tibi: Nem ez az igazi zsír a képletben, hanem az IT, FB (bár ma már mindenki tag lehet a Facebookon) tagságok, információval megszerezhető évi 10 milliók, na meg a hatalom, presztizs (söfőr, nagyautó, 25-30 közti személyi asszisztens(nő), képviselő Úr megszólítás és meghunyászkodó alázatosság)
Igazából erre irigyek az emberek, nem a 800 bruttóra!

Így sem érdekel a dolog? Gondolod meg Modoros Tibor a Modoros Párt elnöke...hm?

El Topo (Sgt. Elias) 2011.11.22. 12:27:25

@vészmadár (pica pica):
Egy faszt igaz! A versenyszférában lehet ennyit keresni, csak nem ezeknek az arcoknak! Ausgetippelt szijjártó egy KKV-nál maximum közepesen sikeres üzletkötő lehetne, 150 bruttóért+jutalék, szigorúan levonva belőle a cégautó magánhasználatát és annak közterheit.

Modor Tibi · http://modoros.blog.hu 2011.11.22. 12:32:31

Ezt mondom én is. Nekem tökéletesen mindegy - ha annyira sajnálnám tőlük / irigyelném őket, megpróbálnék abba az irányba mozogni. "Lehet utánuk csinálni." De mivel nem érdekel a politikusi pálya, felőlem azt csinálnak, amit akarnak. Biztos társadalmilag felelőtlen hozzáállás ez, de elsősorban a saját életem és pénzem érdekel. Azt pedig az utóbbi lassan 60 évben mindig meg lehetett oldani kompromisszumokkal és megalkuvással.

Politikusokon és ügyleteiken őszintén felháborodni pedig a blog szerkesztősége szerint (remélem, nem kérik ki maguknak) szánalmas kisemberi hőbörgés.

KürtiT (Tromb74) 2011.11.22. 12:34:48

@El Topo (Sgt. Elias): Azzért egy kormányszóvivői pozició után felértékelődik kicsit a személye, pontosan azért, amit Szarkavári tanárúr mondott. Akkorát nem lehet bukni, hogy a kapcsolati tőkéje ne érne meg pár millát/hó a versenyszférában.

Viszont akkor is érdekes felvetés Tiborunké. Amíg azon baszakszik a jó nép, hogy mennyit keres egy képviselő, és nem nagyon érdekli, hogy mit csinál, addig totál felesleges érdemi dolgokat nemzeti konzultálni.

mrbateman 2011.11.22. 12:37:37

@Modor Tibi: Rájukhagyni, és megállapítani, h. ez a világ rendje, pedig tipikusan K-Európai sajátosság, amely a beszariságtól az egyszerű igánytelenségig bezárólag sokféle attitűd eredője!

El Topo (Sgt. Elias) 2011.11.22. 12:39:14

@KürtiT (Tromb74):

Úgy persze már más, főleg hogy apuka vasútépítő cége is elég szépen muzsikál, mióta az okos, szép fiacskája ilyen szép karriert fut be.
Miért, mi a faszt csinál a fizetéséért? Mesélj erről egy kicsit, ha tudsz!

Modor Tibi · http://modoros.blog.hu 2011.11.22. 12:42:53

@mrbateman: lehet. De én se örülök, amikor valaki - akár jogosan - azzal jön, hogy számokat adok össze és vonok ki, és milyen kurva igazságtalan, hogy 5x annyit keresek, mint ő - és még munkaidőben netezek meg kommentelek.

A világ igazságtalan, igyekszem úgy nyomni, hogy inkább rám irigykedjenek többen, mint én másokra.

KürtiT (Tromb74) 2011.11.22. 12:43:51

@Modor Tibi: Jól beszélsz, mint majdnem mindig. Az őszinte felháborodás és a legyintve humorizálás is kisemberi hőbörgés. És mi kisemberek vagyunk veled együtt. Akkor lesz durva, ha már mindent ebből a szemszögből látunk.
- A kisembernek sose lesz jobb, csinálhatunk mi bármit, de ezek, EZEK mindég széjjel kúrják.
- Bár csak az onokáimnak jobb lehetne, de én már nem reménykedem. A KÁDÁR alatt legalább mindenkinek volt munkája.
- Én egyszerű KISnyugdíjas vagyok, átdolgoztam az életemet, de mit kaptam cserébe. Ingyen BKV? Hát hová utazzak én már 63 évesen?

KürtiT (Tromb74) 2011.11.22. 12:47:25

@El Topo (Sgt. Elias): Leszarom mennyit keres. Leszarhatom azt is, hogy mit csinál.
Vagy érdemes lenne várni egy olyan világra, ahol a képviselők egytől-egyig tisztességes emberek lesznek? Volt vagy van ilyen bárhol a világon?

El Topo (Sgt. Elias) 2011.11.22. 12:51:15

@KürtiT (Tromb74):

Hát persze leszarhatunk akármit is.
Én személy szerint azt mondom, hogy ha annak idején a kilencvenes évek elején pár kormányt felakasztunk a gecibe, most nem itt tartanánk.

KürtiT (Tromb74) 2011.11.22. 12:59:00

@El Topo (Sgt. Elias): Viszont azt te sem tudod, hogy hol tartanánk. Mindig van, aki pénzért és hatalomért segget csinál a szájából különösebb megalkuvás nélkül.
Nem hiszem, hogy ezt a jelenséget a kilencvenes évek elején egy vérengzéssel meglehetett volna szüntetni.

Modor Tibi · http://modoros.blog.hu 2011.11.22. 13:02:34

@KürtiT (Tromb74): ;)) honnan tudod, hogy nem az egyik pártközpontból írjuk a srácokkal?

2011.11.22. 13:08:55

@Modor Tibi: én a Szíjártónak spec. nem a fizetését irigylem, hanem amit kivesz azokból a cégekből, ahol csendestárs.

KürtiT (Tromb74) 2011.11.22. 13:11:55

@Modor Tibi: Hát néha elbizonytalanodom:D Amíg nem produkálsz némelyik mandineres sráchoz hasonló zavarodotságot, én azért bizalmat szavazok neked. Olyan pártközpontot meg nem tudok elképzelni, ahová az ezredest beengednék, de enszit se.

El Topo (Sgt. Elias) 2011.11.22. 13:17:15

@Modor Tibi:
Ha nem is pártközpontból, de mostanában elég szépen posztolgatnak a fíuk-lányok az ELTE BTK-ról, meg a KIM-ből.

Édy, aki Endre 2011.11.22. 13:26:29

@El Topo (Sgt. Elias):

Nem is mondtad, hogy szélballal vegyes széljobb vonzalmaid is vannak. :)

El Topo (Sgt. Elias) 2011.11.22. 13:34:03

@Édy, aki Endre:

Mert nincsenek is. Talpig demokrata vagyok.

vészmadár (pica pica) · http://feleslegesszavaink.blog.hu 2011.11.22. 13:37:08

@El Topo (Sgt. Elias): én azt nem értem, hogyan fér össze benned a becsületespolitikus iránti vágy a nagymamád vagykid kacsintóstárcás butikjától kezdődően oly sokszor általad megénekelt tipikus ügyeskedő vállalkozgatóval?

vészmadár (pica pica) · http://feleslegesszavaink.blog.hu 2011.11.22. 13:38:22

@El Topo (Sgt. Elias): tévedel, a demokrata, pláne a liberális demokrata az bezony körömszakadtáig harcolna azért, hogy a kurucinfo létezhessen. Ha nagyon akarod, biztos érted, hogy értem:)

2011.11.22. 13:45:56

@mrbateman: Hmmm, talán a Modoros Párt lenne az egyetlen, amelynek tagja lennék.

El Topo (Sgt. Elias) 2011.11.22. 13:46:00

@vészmadár (pica pica):

Hol itt az ellentét? Szerinted becsületes, vagy legalábbis tűrhetően becsületes politikusokhoz kommunizmus kéne, vagy mi?

El Topo (Sgt. Elias) 2011.11.22. 13:47:06

@vészmadár (pica pica):

Pontosan ez a helyzet. Kész vagyok harcolni a kurucinfo létéért, mindaddig, amíg nem sérti mások jogait.

El Topo (Sgt. Elias) 2011.11.22. 13:49:19

@vészmadár (pica pica): Mármint arra gondolsz, hogy ügyeskedni vágyom?

mrbateman 2011.11.22. 13:55:03

@Brother Love: Tiéd a belügyi tárca...remélem az általam üzemeltetett kuplerájokat majd elkerülitek,...illetve, mint D. László emblematikus életellenis nyomozót, téged is szívesen látnak majd a lányok egy fárasztó nap végén!:-)

Egyébként - kizárólag saját magunk szórakoztatására (ezt persze letagadjuk) - gründolhatnánk egy pártot, full-full populista retorikával, meghökkentő performaszokkal. Istenem micsoda sajtómegjelenéseket lehetne generálni...persze rengeteg idő kellene a próbákra, h. fapofával tudjunk nyilatkozni a háziállatok egyenjogusításának ügyében.

Professor Pizka · http://raerunk.blog.hu/ 2011.11.22. 13:56:10

@Brother Love: tőlem szokták kérdezni miért nem politizálok. Mert miniszterelnök van, az alatt meg nem érdemes.

vészmadár (pica pica) · http://feleslegesszavaink.blog.hu 2011.11.22. 14:03:14

@El Topo (Sgt. Elias): nekem úgy tűnt, amolyan vállalkozó vagy, és azért ahol lehet, ügyeskedel. Máshogy fogalmazva: a törvényt betű szerint nem feltétlenül tartod be. De lehet, tévedek, csak egyes megszólalásokból így tűnt (nem beszélve a családi hozadékról, butikolásról, stb.)

nah most, az ügyeskedés (definitive) nem becsületes. Ennyire egyszerű a mondandóm lényege.

El Topo (Sgt. Elias) 2011.11.22. 14:07:33

@vészmadár (pica pica):
Az ügyeskedés mindaddig teljesen becsületes dolog, amíg nem sérti a törvény betűjét, továbbá erkölcsileg alaposan nem támadható. Inkluzíve butik, trafik stb.

2011.11.22. 14:10:40

@mrbateman: Elkerülendő az efféle afférokat, (részemre) bevezetjük a "szolgálati pina" kategóriát.

Amúgy én már gondoltam rá, hogy össze kellene szedni a szükséges ajánlócédulát, majd független jelöltként kampányolnék magam mellett, valami ilyesmi szöveggel:

"Tisztelt Választópolgár! Ön ugyan nem ismer engem, így semmiféle ésszerű oka nincs, hogy éppen rám szavazzon. Kérem, mégis gondolja át: ha megteszi és én a Parlementbe jutok, egyrészt biztos és állandó jövedelemem lesz. A kiépülő kapcsolataimat hamarosan kamatoztatni tudom, a politikai tőkéből így pénzt kovácsolhatok, vagyonra tehetek szert. Vegye figyelembe, hogy mindezzel családom is jól jár: feleségemet, gyermekeimet jól fizető, zsíros állásokba juttatom, míg barátaim vaskos állami megrendeléseken fognak jól keresni. Az nyilvánvaló, hogy az ön problémáit megoldani nem tudom (őszintén szólva, nem is igazán érdekelnek), de ha rám szavaz, legalább nem egy felelőtlen, demagóg ígérgetőt, hanem egy őszinte embert juttat az országgyűlésbe."

Öteletedhez: több éves perképviseleti gyakorlattal a hátam mögött bármilyen képtelen, pofátlan, hülye, stb. álláspontot tudok képviselni rezzenéstelen (vagy kívánság szerint lesajnáló, felháborodott, gúnyos, stb.) arckifejezéssel. Akkor enyém a tárca?

KürtiT (Tromb74) 2011.11.22. 14:14:56

@vészmadár (pica pica): A vállalkozók ügyeskedése alatt sok esetben azt értik, hogy elszámolják a költségeiket vagy élnek az eva adta lehetőségekkel, visszaigénylik az áfát meg ilyenek. Sok vállalkozási területen még ha akarsz se tudsz ennél többet tenni.
Ja, és ha most definiálod a definitive jelentését, akkor pofán verlek egy döglött szarkával.

KürtiT (Tromb74) 2011.11.22. 14:22:49

@Brother Love: Szerintem attól még nem vagy sokkal előrébb, ha nyíltan vállalod elveidet. Az igazságra pont senki nem kiváncsi. Egy igazmondási roham annyira elegendő, hogy egy időre megtöltsd a Kossuth teret ünneplő tömegekkel.
Ha ez lenne a nyerő szöveg, akkor ezt nyomnák a kampányok alatt, ha rózsaszín harisnyakötőben lehetne választást nyerni, abban járnának.

KürtiT (Tromb74) 2011.11.22. 14:23:58

@vészmadár (pica pica): Ezért is döglött szarka jár, ha nem még nem mondtam volna :D :D :D

vészmadár (pica pica) · http://feleslegesszavaink.blog.hu 2011.11.22. 14:24:51

@KürtiT (Tromb74): nem áll módodban, hogy úgy mondjam, létrehozni a döglött szarkát:)

KürtiT (Tromb74) 2011.11.22. 14:28:34

@vészmadár (pica pica): Létrehozni? Vááááááá. Pedig néha megérdemelnéd.

2011.11.22. 14:33:05

@KürtiT (Tromb74): ne bántsd a szarkát, olyan aranyos amikor az autópálya mellett repked megszédült bogarak után:)

vészmadár (pica pica) · http://feleslegesszavaink.blog.hu 2011.11.22. 14:33:59

@KürtiT (Tromb74): válaszokat akarsz? jól van, nesze:

mindannyian, velem együtt, hazudós férgek vagytok. Hazudsz, naponta számtalanszor, mert 1000 olyan helyzet van, csajod seggének méretétől a főnöködről alkotott véleményedig, amit magadban tartasz, még rosszabb esetben, amikor mást mondasz, mint amit gondolsz. Ha üzleted van, csalsz, így vagy úgy, mert minden üzlet csalás, kicsi vagy nagy, de az. És mindig magad felé hajlik a kezed, kicsit ugyan, de akkor is, mert élsz, és élni mindenképpen önzés, mert fontosabb vagy, mint minden más, mert az a mások baja, saját életed meg a te dolgod. És innentől senkinek semmi alapja nincs bárkit felelősségre vonni, mert csak mértékek vannak, te is kurva vagy, én is, Topo is, Szíjjártó is, csak nem ugyanaz a tarifánk. De az már nem befolyásolja a besorolásunkat, csak az árunkat jelenti.

Hehe.

2011.11.22. 14:35:35

@KürtiT (Tromb74): Nem erről van szó. Csak szeretném látni az arcokat. :)

vészmadár (pica pica) · http://feleslegesszavaink.blog.hu 2011.11.22. 14:58:15

@Brother Love: bodrogi még énekelte is, hogy "itt az szcsp, itt az szcsp, itt a színes csokornyakkendősök pártja"

KürtiT (Tromb74) 2011.11.22. 14:59:51

@vészmadár (pica pica): No no. Azért ez nem így van, drága Szarkavári tanárúr. Vagy ha mégis, akkor pont a mérték, ami megkülönbözteti az embereket egymástól.
Az üzlet esetében pl. nehéz lenne belátni, hogy az elfogadott ár és határidő betartása esetén ki is van átbaszva.
Élni önzés, ez így van. Viszont azt azért nem gondolnám, hogy mindenki kurva, csak a tarifa az eltérő. Persze én és a családom kivételezett fontossággal bír számomra, de azért mindent nem vállalok be, mégha ennek egy szerényebb életszínvonal is az ára.

2011.11.22. 15:00:15

@vészmadár (pica pica): Így sem ugrik be. Még ha Halford énekelte volna.

KürtiT (Tromb74) 2011.11.22. 15:01:39

@Brother Love: youtubon biztos maradt nyoma. Kínos produkció, csak óvatosan!

mrbateman 2011.11.22. 15:04:29

@Brother Love: Itt az SzCsP, Itt az SzCsP...a színes csokornyakkendősök pártja! Bodrogi Gyula? tudod a Linda apukája!:-)

A tárca a tied, de függetlenként nem tudsz kezdeni semmit, ellenben, ha a T. olvasóközönség összefogna és közös platformra helyezkednénk...mindenki a saját laókörnyezeteében, persze fergeteges vendégszereplések a kampány során!

T. Választópolgár!

Jövő héten itt és itt, ekkor a Modoros Párt helyi szervezete nevében kampányindító gyűlést tarunk, mellyen Brother Love biztonságpolitikai szakértő teszi tiszteletét, aki előadást tart a párt belügyi, rendészeti politikájáról...majd itt felfokozott hangulatban érinteni lehet a "kényes témákat", melyek azonnal learatható népszerűséget is biztosítanak (romabűnözés, több rendőr, nuku trafi, kézlevágás csirketolvajlásért, elvenni a fiatalok kedvét a drogzástól, alkoholizálástól, unortodox pönológia,stb)

Professor Pizka · http://raerunk.blog.hu/ 2011.11.22. 15:33:07

@vészmadár (pica pica): sajnos ez nekem is alaplapra égett.
@mrbateman: helyesen: a fiatalok kedvét a BROGOZÁSTÓL

KürtiT (Tromb74) 2011.11.22. 15:36:19

@vészmadár (pica pica): Azért abban megegyezhetünk, hogy van egy határ ami felett (definitive) kurvának nevezünk valakit, e fölött lehet ugyan finomítani a kurvaságot további kategóriákkal, alatta viszont nem.
A majdnem kurva pl. egy értelmetlen kategória számomra.
Az a vállalkozó, aki nem sért törvényt, becsületes (persze csak definitive és csak mint vállalkozó).
Az a politikus, aki nem fogad el nokiás dobozt, az eből a szempontból nem kritizálható. Lehet hogy egyébként korrupt szarházi, csak megfizethetetlenül drága.
...

2011.11.22. 15:44:11

@mrbateman: A megjelölt pontok bölcsen osztják meg a simogató és odacsapó intézkedéseket! A programba szőjük még a nyugdíjak garantálást (Ez JÁR önöknek, ezért megdolgoztak!) és kész a siker! A romakérdést valamiféle matadori ügyességgel kell hárítani, mert hiszen nem holmi kis-Jobbik szerepre készülnénk, vagy mi. Átgondolt és összehangolt uszító politikára, gondosan megválogatott bűnbakokra van szükség! Mutassuk meg, hogy mi többet tudunk, mint egy átlagos komcsizás-zsidózás-cigányozás-buzizás-narkósozás, hogy a politikai palettán lényegesen több árnyalat található!
Azonban a nyugdíjasaimból nem engedek - szóba sem kerülhet pl. az utazási kedvezmény megvonása, csorbítása, sőt, demagóg elemként piaci nyugger járatokat ígérek, alacsony lépcsővel, banyatank-tartóval!

Professor Pizka · http://raerunk.blog.hu/ 2011.11.22. 15:47:44

@Brother Love: csak úgy ne járj mint szegény Horn, mikor a MAHART-MALÉV-MALŐRT csinálta :-)

mrbateman 2011.11.22. 15:58:16

@Brother Love: A szépkorúak kedvezményeihez nyúlni nem szabad!
Egyébként csökkenteni kell a korhatárt - majd hitelt veszünk fel ha kell, de nem fog kelleni - mert ők még most is hasznos tagjai a társadalomnak, tapasztalatukra szükségünk van, nélkülük nem juthatunk ötről a hatra. Besegíthetnek az onokák nevelésébe, ez a kevesebb bölcsőde, óvoda és több mosoly program.
Vagy kapálhatják a kiskertet - megújult kert Mo. program.
Még ezt a SZOT üdülős rendszert vissza kell hozni és kiterjeszteni a nyuggerekre is hagy áztathassák a pics...akarom mondani gondtalanul élvezzék egy élet munkájának gyümölcsét!

A romák ellen tömeges mozgosítókampány kell, pfánbasszuk őket ha megérdemlik alapon... e zászló mögé fel tud sorakozni mindenki...persze roma testvéreink szavazatáról sem modunk le, őket száraztészta, konzerv, hálós narancs, teszkókóla, fóliázott süti csomagokkal fogjuk segíteni a kampány alatti gondolkodásban! (már tárgyalok a sponzorokkal...azt kérik, h. majd indítsunk egy jó kis iskolatej akciót ahova beszámláznak...ez nekünk is jó, nem mondtam nekik, h. nyitott ajtókat döngetnek, mert már régóta tervezzük)

KürtiT (Tromb74) 2011.11.22. 15:59:32

@Brother Love: Azt jól látod, hogy egy nyerő párt nem kerülheti ki a nyugdíjasokat, erre érdemes építeni.
- Szerintem belengetjük a 13. és 14. havi nyugdíjat, de elhallgatjuk, hogy megszüntetjük a 3. és 4. havit.
- Az utazási kedvezményt kiterjesztjük a légijáratokra is, cserébe a repülőtérihez hasonlóan megálló és végállomás illetéket vezetünk be a választások után.
- A roma kérdés egyszerű. Kapnak egy saját országot. Később közöljük, hogy a kb. 10 méter széles határsáv tökéletesen megfelel majd nekik, de a határátkelők a mi ellenőrzésünk alatt maradnak.
- A demokrácia biztosítékát alaptörvénybe is megerősítjük. Mindenki szavazhat, aki egy regisztrációval kifejezi erre irányuló igényét. A regisztrálás az erre a célra megépített marsbázison lehetséges.

Szocio Pata (kikvogymukblog) 2011.11.22. 18:19:27

BL forduló van, és itt meg politizálnak?! Baszkeránó!

2011.11.22. 20:13:49

Egyszer olvastam egy PG Woodhaust, nos, az volt az érzésem, mintha egy magyar választási kampányról írt volna.

Tehát nem ország, vagy párt specifikus a dolog, a politika ilyen. Minden hol. Még egy "bejáratott demokráciában" is. Ilyen a természete.

Gudea enszi · http://gyuloltellensegeink.blog.hu 2011.11.23. 00:29:12

@KürtiT (Tromb74):
A poszt meglepő módon nem a politikusokról szól. Sokkal inkább a kisemberről, aki egyáltalán nem lát a saját szintje fölé, de azért teljesen biztos benne, hogy feljebb is minden pontosan olyan, mint az ő szintjén. Persze eszemben sincs az összes politikust megvédeni, főleg nem a megélhetési suttyókat és a személyiség nélküli, kiábrándító csinovnyikokat. Viszont azt mondani, hogy az összes politikust csakis a hatalom és a sok pénz mozgatja, egyszerűen csak a kisember kisszerűségének az ékes bizonyítéka. Ez a kisember ugyanis valóban semmi másra nem vágyik, minthogy legyen hol aludnia és legyen mit ennie, továbbá ha máson nem, legalább a feleségén, a kölykén, vagy a háziállatán kitölthesse a frusztrált hatalomvágyát. Aztán meg önmagából kiindulva azt gondolja, hogy az összes politikus is ugyanilyen kis szar, irigy frusztrációgombóc. Pedig csak a többségük. De szerencsére bőven akadnak köztük vízióval és közösségi felelősségérzettel rendelkező emberek, akik a kisember számára felfoghatatlan súlyú és összetettségű dolgokról döntenek rendszeresen. A politikusok is csak az emberek közül jönnek, így értelemszerűen köztük is ugyanúgy szép számmal kell lenniük ilyen kiváló, okos, becsületes, tájékozott és felvilágosult egyéneknek, mint a Modorosblog kommentelői között.

@El Topo (Sgt. Elias):
A talpig demokraták szívesen akasztgatnának kormányokat? Vagy ez nem sérti mások jogait, a kurucinfóval ellentétben?

Professor Pizka · http://raerunk.blog.hu/ 2011.11.23. 00:55:12

@Gudea enszi: az idevágó modorosság így hangzik: "te mit tolsz? mert én is kérek belőle"

KürtiT (Tromb74) 2011.11.23. 08:24:19

@Gudea enszi: Kábé ezt mondom én is. A politikus-kisember és a kisember-kisember között nem sok az eltérés. Tehát ha kisemberek gondolatait politikusok szájába adod, abban még nincs semmi csavar. Ez a beszélgetés ugyanúgy elhangozhatott egy kiskocsmában, mint a parlamenti büfében.

KürtiT (Tromb74) 2011.11.23. 08:36:54

@KürtiT (Tromb74): Egyszerűbben fogalmazva, ha két kisembert parlamenti közegbe helyezel, nem fog kitűnni a már eleve ott dolgozó kisemberek közül.
Na de te vagy a művész, majd megmagyarázod ;)

Édy, aki Endre 2011.11.23. 10:35:16

@El Topo (Sgt. Elias):

„Én személy szerint azt mondom, hogy ha annak idején a kilencvenes évek elején pár kormányt felakasztunk a gecibe, most nem itt tartanánk.”

ÉS

„Mert nincsenek is. Talpig demokrata vagyok.”

Tudtam én, hogy nem tartok lépést a modern generatív nyelvészet szemantikai forradalmával. :)

Αphelion 2011.11.23. 11:24:32

@Édy, aki Endre: Nincs ebben semmi ellentmondás. Ha 51% akasztani akar akkor akasztás van, ez a demokrácia.

vészmadár (pica pica) · http://feleslegesszavaink.blog.hu 2011.11.23. 16:31:14

@Gudea enszi: hogy a falhozvert karimás lófaszban van az, hogy két irányból érkezve ugyanoda jutva újabban egyre inkább egyetértünk?:)

KürtiT (Tromb74) 2011.11.23. 17:03:06

@vészmadár (pica pica): Mert enszi egész jól látja a dolgokat. Meg ő is szélsőközépső irányultságunak tűnik, csak srévizavé jobbra látja az igazságot.

KürtiT (Tromb74) 2011.11.23. 17:12:27

@vészmadár (pica pica): Úgy értem, általában jobbra, te meg saját bevallásod szerint általában balra.
A fenti esetben meg nem tudom, van-e jobb és bal.

Gudea enszi · http://gyuloltellensegeink.blog.hu 2011.11.23. 17:38:45

@vészmadár (pica pica):
Mivel nem vedlettem át talpig demokratába, hogy felakasszalak. :)

@KürtiT (Tromb74):
Ez az oldalazás úgy marhaség ahogy van. Lehet valaki konzervatív és liberális, vagy a kettő közti átmenet, kérdéskörökre adott válaszoktól függően. A konzervatív-liberális dologról meg már elmondtam múltkor a nézetem. Akit pedig nem lehet ezek mentén beazonosítani, az vagy nagyon esetlenül kommunikálja önmagát, vagy megélhetési sunnyogó.

Amúgy a poszt nem arról szól, hogy ki mit mondhatna. Az itt a lényeg, hogy a kisembernek lövése sincs a vezetői tisztségekről, nemhogy egy ország, de még egy város tekintetében se. Azt hiszi, hogy a vezetés mindössze a szép irodában, szép öltönyben, dölyfösen üldögélésről és a szolgálati kocsiról szól. Arról fogalma sincs, hogy a vezetés egyúttal a kiszámíthatatlan munkaidőről, hatalmas felelősségről (a hierarchiában felfelé és lefelé egyaránt), ezerfelé figyelésről, rengeteg szempont alapján súlyozott és meghozott, nagy horderejű döntésekről, valamint a mindenki által, több irányból támasztott elvárások közti lehető legügyesebb elhelyezkedésről, és úgy általában a kurva sok melóról is szól.

Amikor Mátyás király a heverőn ejtőzött, és bámult ki a fejéből, a szolgája azt hitte, hogy céltalanul henyél. Pedig valójában dolgozott. Éppen azon az "apróságon" agyalt, hogy milyen stratégiával fogja az agresszív török és a keresztényi szolidaritásra jó magasról szaró német szorításában életben tartani az országot.

Ha a mindenkori politikust csak a pénz és a hatalom motiválná, akkor nem lenne kit feltenni a forintokra, mivel kizárólag országrontó/országot leszaró, kurva gazdag, korrupt volt vezetőink lennének. Mátyás király nem a lelki-szellemi szempontból értékes Szent Koronát váltotta volna ki osztrák kézből, az ország egyévi bevétele értékében, hanem ugyanabból a pénzből offshore számlát nyitott volna a Kajmán-szigeteken.

KürtiT (Tromb74) 2011.11.23. 17:57:25

@Gudea enszi: :D :D :D Hát úgy valahogy. Akkor kijelentem, hogy az adott kérdéskör tekintetében egyezik a véleményünk, habár én magamat a konzervatív-liberális téged pedig a liberális-konzervatív oldalhoz tartozónak sorolnálak. Ez még adhat okot vitára a későbbiekben, de jelen esetben inkább csak a megközelítésben mutatkoznak különbségek.

Mégpedig mindössze annyi, hogy a parlamentbe bejutott - a te kifejezésedet idézve - csinovnyikok, nem nagyon különböznek a kint hőbörgőktől. Szerencsére a képviselők csak bizonyos részét teszik ki, ezért a majdani pénznyomóknak nem kell kétségbeesniük.

vészmadár (pica pica) · http://feleslegesszavaink.blog.hu 2011.11.23. 19:27:22

@Gudea enszi: nekem például pinában liberális az ízlésem, pörköltben viszont elég konzervatív...

Édy, aki Endre 2011.11.24. 09:28:34

@vészmadár (pica pica):

A liberális azt jelenti itt, hogy lehet akár rajzolt is, csak hasonlítson? :)

ezabloghunickmarfoglalt 2011.11.24. 10:13:21

@KürtiT (Tromb74):

"- A kisembernek sose lesz jobb, csinálhatunk mi bármit, de ezek, EZEK mindég széjjel kúrják.
- Bár csak az onokáimnak jobb lehetne, de én már nem reménykedem. A KÁDÁR alatt legalább mindenkinek volt munkája.
- Én egyszerű KISnyugdíjas vagyok, átdolgoztam az életemet, de mit kaptam cserébe. Ingyen BKV? Hát hová utazzak én már 63 évesen?"

Ez tok jo szomszedok-vegi bolcsesseg-csokor lehetett volna, oket tudom elkepzelni mint eloadokat:
1. vagasi feri ( kozvetlenul a beszallok az internet utan )
2. etus ( annyira ellenszenves a mai napig ez a no )
3. komlos juci rip

Édy, aki Endre 2011.11.24. 10:27:12

@KürtiT (Tromb74):

Konzervatív-liberális kontra liberális-konzervatív tematikában tesztelgettem.

You Are 70% Conservative, 30% Liberal

Social Issues: 50% Conservative, 50% Liberal

Personal Responsibility: 50% Conservative, 50% Liberal

Fiscal Issues: 100% Conservative, 0% Liberal

Ethics: 50% Conservative, 50% Liberal

Defense and Crime: 100% Conservative, 0% Liberal

Bonyi az élet. :)

lárvalányhaj 2011.11.24. 11:11:05

@Gudea enszi:

"De szerencsére bőven akadnak köztük vízióval és közösségi felelősségérzettel rendelkező emberek, akik a kisember számára felfoghatatlan súlyú és összetettségű dolgokról döntenek rendszeresen."

És ezeket az embereket mi motiválja, ha nem a pénz, a hatalom és a bunga-bunga?

vészmadár (pica pica) · http://feleslegesszavaink.blog.hu 2011.11.24. 11:48:31

@Édy, aki Endre: nem. azt jelenti, hogy habár magam ízlése felől közepescsiklójú, lebernyeges- és borotváltpárti vagyok, semmiképp nem hagynék kielégítetlenül más típusúakat sem.

vészmadár (pica pica) · http://feleslegesszavaink.blog.hu 2011.11.24. 11:51:11

@lárvalányhaj: az agy jutalmazó folyamatai olykor elég kacskaringósak, valakit azért jutalmaz az agya, ha fájdalmat érez, valakit azért, ha úgy érezheti, hogy önös érdekein felülemelkedve tesz valami nagyot, és olyan is van, aki ezt végig sem gondolja, azt teszi, amit tennie kell.

mrbateman 2011.11.24. 12:52:38

@vészmadár (pica pica): Na végre bazdmeg! Harapófogóval kell belőled kihúzni minden információt édes fiam!

Azt hiszem az egész blog törzsolvasóinak nevében beszélhetek mikor azt mondom, h. kíváncsiak lennénk Eszter asszony vonatkozó rendszertani elhelyezkedésére is!
Közelítő elképzeléseink nyilván vannak, de nem jó az ilyen lényeges területeket sokáig nyitva hagyni (semmilyen áspektusból sem)!

Köszönjük!

KürtiT (Tromb74) 2011.11.24. 12:53:58

@vészmadár (pica pica): Ja, kábé ilyesmi. Persze lehet még bonyolítani.

@lárvalányhaj: Talán odáig már eljutottunk az okoskodásban, hogy a pénzhez, pinához és hatalomhoz létezik könnyebb út is, mint egy ország kormányzása.
Berlusconi talán kicsit elgondolkodtató ebből a szempontból, de ő is rendelkezett mind hárommal miniszterelnöksége előtt.

@Édy, aki Endre: hehe. Nem tudom, mennyire szerencsés a különböző részeredményeket összevonni, de ez alapján liberális-konzervatívnak skatulyáználak be, talán tévesen. (a részeredmények is érdekesek 0,50,100%)
Amúgy, a kommentjeidből is hasonló következtetést vonnék le.

vészmadár (pica pica) · http://feleslegesszavaink.blog.hu 2011.11.24. 13:03:56

@mrbateman: tökéletesen kielégítő, minden aspektusból és szögből:)

Celtic 2011.11.25. 11:44:12

"Gyonyoru, lenyugozo, nagyszeru, megismetelhetetlen"
- New York Times

"Modor Tibi most megmutatja, hogy nem fel a nep egyszeru kepviseloinek nyelven is megszolalni. Letehetetlen iras!"
- Chicago Bulls

"Megbizhato, csak ajanlani tudom"
- vatera.hu

Szoval, nagy volt :)
süti beállítások módosítása