Modern idők élősködői

2011/07/30. - írta: Modor Tibi

Figyelem! A hozzászólások feltehetően még mindig a blogmodor sünetelése és karbantartása miatt nem jelennek meg rendesen -  remélhetőleg nem veszett el semmi.


 

Tíz-húsz éve még alig lehetett őket látni az utcán. Akkor még tudták, hogy valóban kisebbségben vannak. Akkor még úgy tűnt, hogy elfogadják a törvénytisztelő többség normáit - láttam napi egyet-kettőt, kikerültem őket, azt' jó napot. Ők se bántottak, én se bántottam őket. Ha néha túl erősnek hitték magukat, megkapták a magukét a rendőröktől is. Ott nem volt pardon, akkor még a rendőr volt az úr. Nem is nagyon volt emberkedés, meghúzódtak szerényen az út szélén.

Aztán nem tudom, mi történt. Elkezdték magukat egyre jobban felvállalni - mintha osztódással szaporodtak volna. Mi ez, valami feltűnési viszketegség? Másra nem is tudok gondolni. Nyugatról gyűrűzött be ez is, vagy mindig itt voltak? Nem tudom. Mindenesetre most már ahova nézek, csak őket látom. Életvitelszerűen mutogatják magukat, egyre kihívóbban viselkednek, mintha kifejezetten a balhét keresnék - ez már csak tényleg a csendes többség megbotránkoztatása és kiszipolyozása. Hogy miért? Elmondom.

Folyton csak követelőznek: nekik minden jár. A jogaikkal persze tökéletesen tisztában vannak. Mernél rájuk csak egy rossz szót szólni, már rohannak a miniszterhez, ombudsmanhoz, ügyvédhez - leperlik rólad a gatyát is. Mert ilyen a magyar jog: a devianciát, abnormalitást, kisebbséget, elferdülést védeni, ápolni kell - a normális emberi értékeket üldözni és büntetni.

Adót, járulékot fizetni? Ne is álmodj róla! Elvárják tőled meg a rendesen dolgozó, termelő, adófizető népességtől, hogy teremtse meg Nekik... ha kapnak valamit, azt nem megköszönik, hanem csak fikázzák és még többet, még jobbat, újabbat akarnak. A kurva anyjukat. Mi fizetjük meg nekik az ő jólétüket, szórakozásukat, hobbijukat, infrastruktúrájukat, mindent.

Mitől lett ezeknek ekkora pofája, most tényleg? Melyik pártok karolták fel őket a leginkább? Hát persze, hogy a szabadgalambosok meg a lehet menni a picsába. Ők adták alájuk a lovat, meg hogy még több jár nekik. Előretolt hadosztályként kezelik őket...

Köcsög biciglisták, de rühellem őket.

41 komment

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

GeoThrasher 2011.07.30. 11:55:38

Bazmeg, én persze végig más(ok)ra gondoltam. De a biciklistákat is gyülölöm, persze...:)

2011.07.30. 12:02:41

"Fehér karácsony, fehér karácsony, a mocskos szemét zsiványokat nagyon utálom..." (Egészséges Fejbőr)

G_P 2011.07.30. 12:19:05

Valós problémát feszeget az írás, lakóhely kérdése, hogy ki mennyire érintett!

la paloma de la rosa 2011.07.30. 12:39:25

Egészen más népcsoportra asszociáltam, mikor elkezdtem olvasni. Vajon én vagyok túl negatív beállítottságú eme népcsoporttal szemben vagy Tibi tényleg annak szánta ami?
Bocsássátok meg tudatlanságom, még kezdő vagyok.

2011.07.30. 13:28:41

Hát ez az, mindig a zsidók meg a biciklisták járnak jól...

A Tyne folyó déli partja 2011.07.30. 13:28:46

miért van az, hogy oldalt látom, hogy van komment, itt meg nem?
a használhatatlan bicikliúton meg nincs mit megköszönni...(amit olyan tervezett, aki utoljára ötévesen ült bicajon. de mondhatnám a most látott " "tárolókat" is. csak a biciklit nem lehetett rendesen hozzákötni, más baja nem volt.

Kicsi Kacsa 2011.07.30. 13:33:57

Ehh, az utolsó mondat teljesen más megvilágításba helyezte a posztot.
Remélem elég modoros voltam :)))

Stiel 2011.07.30. 13:50:20

Nem rossz. :)

Nekem az infrastruktúránál kezdett gyanús lenni. Első tippem valamiféle KMK volt, aztán koldus, majd kurva, cigány, és végül a politikánál lett meg.

altoid · http://altoid.inda.hu/ 2011.07.30. 13:57:50

Bitang jó poszt! Annyit tennék hozzá, hogy otthon a négy fal között azt csinálnak a szobabiciklijükkel, amit akarnak, de nehogy már a normális többséget terrorizálják a perverziójukkal!

Kaksi Atomerőmű 2011.07.30. 14:07:45

háhhááá, a második bekezdésnél már vártam, hogy mi is lesz az utolsó mondat, hisz egyértelmű volt, hogy nem az, amire egy "normális helyen" számítanánk... :D

dzzzzz 2011.07.30. 14:26:29

Úgy éreztem, hogy a végén lesz egy csattanó :D

2011.07.30. 15:10:03

Inkább csak Budapestre vonatkoztatva igaz az írás. Az első bekezdés totál hülyeség ha a vidéket nézzük:)

Amúgy meg le az fixis, operettbiciklista divatmajmokkal! :)

2011.07.30. 15:17:00

Itt ugye mindenki biciglizik, nem újság.

A multkoriban elégedetten láttam az egyik kereszteződésben Marburgból kifelé jövett, hogy kedves sporttársanak erős egyesúly zavarai voltak. Tett pár kísérletet a biciglire való felülésre, elindulásra, de keine chance.

Az autósok szépen kerülgették.

Hogy mit modtak nem hallottam, én egy taxiban ültem, és a pakisztáni sofőr sem tett rá megjegyzést.

Én örültem, mert teljesen otthon érezetem magam, lám lám, mégis csak Európában vagyunk.

2011.07.30. 16:50:12

Az Emberibb Parkolásért Mozgalom mennyivel támogatta az iromány megszületését? :)

Bandibacsi34 2011.07.31. 00:49:36

Johetett volna ehhez valami Harry Potteres.pl. A tudjukhogykik, akiknek a nevet nem szabad leirni es akik mogott azok allnak akiknekmeginkabbnemszabadleirnianevet.

Bajnok Béla 2011.07.31. 01:40:39

Egyébként tényleg van valami furcsa a bringások pártpreferenciájában. Mindig _olyan_.

manson karcsi · goo.gl/FVvVX 2011.07.31. 09:54:40

én a biciklis bibsiket meg a dzsemboriző dzsipókat is utálom.

Szocio Pata (kikvogymukblog) 2011.07.31. 11:41:05

@altoid:
Á ez betett! Szobabicikli :DDD! Otthon mindenki úgy teker, ahogy akar! Dehát hova vezet az utcán, mindenki előtt tekerni?! Nyomkodni a dudákat?

Styxx 2011.07.31. 11:58:02

Lehet Menni a Picsába szabadonfutóval!:-)

Szocio Pata (kikvogymukblog) 2011.07.31. 12:28:08

A bicikliúthálózat pedig egy undorító fekély Budapest beteg testén. Egy nedvedző, bűzlő tályog, amit ki kell tépni a halálos kórban vergődő város artériájából, megszabadulni tőle, visszaadni az egészséges lüktetést, kiirtani végleg a kórt.

Disznó Úr 2011.08.01. 12:42:24

Hát most jól magunkba néztünk és rájöttünk, hogy milyen ingatag lábakon állnak azok az ordas előítéletek, amelyeknek rabjaként élünk, a gyűlölet mérgével a szívünkben, tekintettel arra, hogy olyan hülyék vagyunk mint az állat.

Maisie MacKenzie 2011.08.01. 14:44:57

Kár, hogy megláttam cimkét, így lelőtt lett (lelővödött) a poén.

Amúgy szerintem azért több ma a bringás, mert régebben szarabbak voltak az utak és rosszabb a levegő. Akkoriban nem volt kellemes a belvárosban bringázni, ma sem az, de akkor még rosszabb volt.

Tényleg emlékszem még azokra az időkre amikor még csak én bringáztam meg pár látásból ismert (!) pofa! :-)

Laci Today Magazin · http://www.lacitoday.blog.hu 2011.08.01. 14:57:50

én az elejétől kezdve éreztem hogy a biciklistákró lessz szó, na! Egyébként: én évekig biciklivel jártam dolgozni, azé assejó érzés, amikó a taxi a dugót ÚGY kerüli ki, hogy az úttest-től zöldsávval IS elválasztott, külön-aszfaltcsík bicikliúton majdnem elgázol, és még neki áll följebb.
Manapság már keveset biciklizem: autózok és motorozok naponta (a gyerekeket félútig én viszem: eddig autó, ott meg ott-tartom a motort és átnyergelek).
szóval autós szemel suttyó a biciklis,a gyalogos és a motoros.
Biciklis szemmel suttyó az autós, aki letol és nem adja meg az elsőbbséget
Motoros szemmel suttyó az autós mert irigykedik hogy a motorosnak nem létezik a dugó.

Én azt mondanám: ha MINDENKI rendesen közlekedne, és most nem a KRESZ nevű szarság betartására gondolok, hanem szimplán, mindenki emberséggel közlekedne, akkor nem lenne ez a gyűlöletdivat.
Elmondom mire gondolok:
bicaj: ahol tudok, bicikliúton megyek. Már csak a saját biztonságomért is. Ahol nincs, ott a járdán, figyelve a nálam gyengébbre (még ha ez szabálytalan is, de ÉN tudom hogy ÉN figyelek, míg a nálam erősebb autókban nem bízom meg). Ez lehet, hogy lassabb, mint az autók útján közlekedni, át a piroson ugye, de mindenképpen biztonságosabb és nyugisabb.

Motorosként persze hogy az úton megyek - adott esetben a villamos síneken, amiért már büntettek meg, holott ez CSAk szabálytalan, de a villamosnak útban nem vagyok mert gyorsabb vagyok, gyalogos a sínen nincs, ha elvétve van, arra odafigyelek, az autóstól meg legalább itt biztonságban vagyok-, motorral csak kevéssel megyek gyorsabban a forgalomnál: hiszen azért ülök rajta, hogy haladni tudjak, ugyanakkor igyekszem nem rossz érzést kelteni az autósban, nem hirtelen felbukkanni hátulról, nem megijeszteni a birkáját, mert a tükör és az index: valljuk be, autósok többségénél sajnos nem divat.
Autóval meg: megyek az előttem lévő után kényelmesen, még a rádiót is bekapcsolom vazeg.

És nincs konfliktus, és soha nem vagyok útban másnak, és soha nem bántok mást, azal együtt hogy esetleg tök szabálytalan, amit csinálok. Legalábbis papíron.

Ha mindenki ÍGY közlekedne, hogy figyel a másikra, akkor teljesen más világban élünk.

De nem élünk más világban, itt élünk, Magyarországon, szeretem!

üdv
Laci Today

Maisie MacKenzie 2011.08.01. 15:01:16

"Nyugatról gyűrűzött be ez is"

Am*dam: coffee shop-ok meg a még veszélyesebb mákony, a KERÉKPÁR! :-)

Sőt Am ster Dam:
image.spreadshirt.com/image-server/image/product/3361556/view/1/type/png/width/190/height/190/am-ster-dam.png

Müszélia 2011.08.01. 20:16:36

mert sokan vagyunk. ez egy 2 milliárd emberre tervezett bolygó. 2 milliárd autózhat, biciklizhet, nem irtja ki a szörnyen értékes szakállas májfüvet, szumátrai rinocéroszt, mindenkinek megvan az intim szférája. ott lett elszúrva, hogy valaki azt panacsolta, szaporodjatok és sokasodjatok, de azt elfelejtette megmondani, mikor kell abbahagyni.

Bandibacsi34 2011.08.02. 02:11:19

Azert azt megse lehet tervszamolni, hogy mindenki szuljon x szamu gyereket stb. Autozni is szabadsagjog! Autot minden kinai biciklisnek!

2011.08.02. 08:41:49

@Professor Pizka: Kínai biciklit mindenkinek, akkor majd lemegy a kedvük ettől a sok biciklizéstől.

Professor Pizka · http://raerunk.blog.hu/ 2011.08.02. 08:48:08

@Hadrian77: ajvé ez kezd arra hasonlítani, mint amikor az index fórum nagyon elvont viccek topikjában volt a lapp, a diák, az anyja, a csirke, a korcsolyázó kutya...

2011.08.02. 13:21:15

@Professor Pizka: nem tudom máshol hogy van, de nálunk a kollégákkal ebéd közben előbb utóbb minden beszélgetés ilyenbe fullad:)

Donna Anna · http://operahumor.blog.hu/ 2011.08.03. 01:10:37

Kurva anyját a konvojban közlekedő biciklistáknak, akiket még normálisan megkerülni se lehet...

És akik direkt az úton mennek akkor is, ha van bicikliút.

2011.08.04. 21:07:20

OFF

A svEjci frank mint alpesi valuta...? Ezt már csak a "négykerekű családtag" kifejezés tudja űberelni.

bőrmók 2011.08.05. 15:35:23

@Donna Anna: felveszi az ufóruháját, és SZLALOMOZIK a gyalogosok között

bőrmók 2011.08.05. 15:50:05

Kapitalizmusra vágytatok? Íme, megkaptátok. Szabad piacot akartatok? Tessék, itt van. Át akartatok menni nyugatra? Tessék, mehettek! Demokráciát akartatok? Megkaptátok!

Észhez kéne térni, Magyarország! Immár nem az állam bácsi adja rátok a pelenkát! Vagy nektek a diktatúra való?? Úgy látom, igen... szavamra, minden nép azt kapja, amit megérdemel, s ez alól jómagunk sem vagyunk kivételek. Sajnos. De mindenhez idő kell, s majd mi is rájövünk, hogy ez egy hosszú folyamat, hogy a szabadságot ki kell... igen, ki kell érdemelni!

Itt még gyerekcipőben jár a <b>demokráciafelfogás</b>. És már 7 perce írok, szeretném elküldeni a második kommentemet is.

neccharisnyás útonálló (törölt) 2011.08.05. 15:54:59

Szegedre ne menjetek. Ott aztán nem lehet csak úgy ténferegni az utcán. Véletlenül rálépsz a bringaútra, elcsapnak. Mert képesek 50-el menni ezek az élősdik. Te meg lesegesd, hova mi van felfestve. Tök mindegy, ha születésed óta vak vagy, akkor is lesegesd! Nem csodálom, hogy a kétfarkú kutya is Szegedről indult. Az ott valami liberó-pimpó központ lehet a pusztában.

blur7 2011.08.07. 16:59:25

@neccharisnyás útonálló: Szeged? Csenyétén próbálnád...

egyáltalán 2011.10.20. 10:55:21

Kéne már egy oldal, ahol tisztázzuk, amit mindenkinek tudni illene, mielőtt blogokra beír.
pl.:
biciklista=liberális=zsidó
Ha Budapesten csinálsz valamit, az mindig hitvallás egy ideológia mellett.
Így lehet aztán egymást tényleg megismerni.
Az a jó, hogy kíváncsiak vagyunk egymásra...
süti beállítások módosítása