Sírva vigad a magyar. Ez van, sajnos ilyen egy búvalbaszott nemzet vagyunk mi. Létezik persze az a legendás mélyszláv bánat is, az az igazi keserűség - de hát azok mégis többnyire fiatal, győztes, szerencsésebb nemzetek. Ha össznemzeti érdekről van szó, azonnal összezárnak. Itt meg? Két magyar háromfelé húz. Dögöljön meg a szomszéd tehene is. Ez a mentalitás uralkodik errefelé sajnos már kerek egy évezrede.
Nálunk valahogy minden felgyülemlett. Nemzeti tragédiáink sorozata, vesztes csaták, forradalmak, háborúk. Nem is értem, hogy létezhetünk még mindig. Mondjuk klasszikus magyar nem is létezik már. Talán csak ez a kollektív szomorúság vagy a túlélési ösztön tartja még mindig életben a népet, nem tudom. Belénk van kódolva ez a lehangoltság, a vesztes mentalitás, a pesszimizmus. Nem csoda, hogy világelsők vagyunk az összes szív- és érrendszeri, daganatos megbetegedésben, alkoholizmusban, dohányzásban - minden halálozási statisztikában és az öngyilkosságok számában is.
Folyton csak kesergünk, sírunk... sétálok az utcán, utazom a metrón, és nézem az embereket. Csupa megtört, keserű arc, szürke, ódivatú ruhák, lefelé görbülő szájak. Hol vannak a vidám szarkalábak, mosolygóráncok, a fiatalos ruhák, színek? Ez nagyon-nagyon nem tetszik nekem, idelátogató külföldi ismerőseim is mindig szóvá teszik. Máshol sokkal többet mosolyognak az emberek!
Igen, vehetnénk példát sokakról. Nem kell messzire menni! A csehek mennyivel ügyesebbek voltak világéletükben. Nem virtuskodtak, emberkedtek - tudták, hogy csak a hülye megy fejjel a falnak. Meg kell nézni, hol tartanak most! Meg a szerbek. Azok bizony mindig kiálltak magukért, nem adták fel soha. Van bennük tartás - és bizony bulizni is sokkal keményebben tudnak. De a svájciak másfelől nem véletlenül élnek ilyen jól. Ők meg nem isszák el a pénzt rögtön a fizetésnapon.
Nekünk meg? Hát, utoljára talán a sokat szidott 70-es, 80-as években jutott ki újra egy kevés a régi csillogásból - de azóta? Szomszédaink elhúztak mellettünk minden téren, a Nyugat előnye meg örökre behozhatatlannak tűnik.
Mert csak siránkozunk - ahelyett, hogy tennénk is valamit. Bárcsak mindenki olyan pozitív, lelkes és pörgős lenne, mint én! Áhh, kellett nekünk ez a nagy nemzeti ébredés... jobban jártunk volna, ha minket is elcsatolnak Trianonnal...
Na jól van, ez már nem esik jól, kéred? Nem szívesen hagyom itt. Mindjárt kezdődik a tüntetés, induljunk. Faszom ezekbe is.
/Köszönjük Kurtznak a közreműködést/
lárvalányhaj 2011.03.15. 08:31:59
Muhaha.
Hintz ezredes 2011.03.15. 09:05:14
Noked-Lee 2011.03.15. 09:15:48
Szocio Pata (kikvogymukblog) 2011.03.15. 09:50:44
"Csak meg kell hallgatni a himnuszt. Bezzeg a márszejesz."
"Az se véletlen, hogy mindig vezetjük az öngyilkossági listát"
"Az összetartás, az hiányzik! Két magyar, kétfelé húz!"
"Trianonnál roppant meg valami a kollektív tudattalanban"
Modor Tibi · http://modoros.blog.hu 2011.03.15. 10:00:28
Szocio Pata (kikvogymukblog) 2011.03.15. 10:05:48
www.youtube.com/watch?v=bd6H-tXVqWA
Szocio Pata (kikvogymukblog) 2011.03.15. 10:20:31
Én kérek bocsánatot, micsoda figyelmetlenség! Azért, mert már azon gondolkodtam olvasás helyett, mit lehet még beírni. Igazi magyaros virtus: egyből a hiányt keresni :)
2011.03.15. 10:36:12
A jó kis március 15. Lehet menni, tüntetni. Mi ellen? Nem mindegy, fő, hogy együtt van a csapat.
Régen azért jobb volt, nem volt ugyan munkaszünet, de azét feljöttünk Pestre. Sajnos engemet sosem vittek el a rendőrök, milyen kár, most én is dicsekedhetnék vele. De álltam olyan mellett, akit elvittek, szegény feje. Mi persze utána elmentünk sörözni, ugye a nagy riadalomra.
Ilyenkor már jó idők voltak, a téli kabát már lement, a miniszoknyába sem fagyott be seggem. De azért ha hideg volt mindig volt valaki, akihez hozzá lehetett bújni, bedugni a zsebébe a kezét.
Vidéken ez nem túl izgalmas, Pesten meg a nagy tömeg ellenére is mindig találtunk ismerőst, meg aztán tudtuk, hogy a buli után ki hova, melyik kocsmába megy.
Ez a Petőfi is, hát szilveszterkor született, muszáj volt áttenni őt is március 15-re , mint a királynő születésnapját.
Sajnos már kiöregedtem abból, hogy Orbán Viktorra csápoljak – a baloldal május elsején van igazán elemében. – de még azért fel-fel járogattunk, mindig van valami, ami megadja az alaphangot, aztán meg találkozni a régi „harcos társakkal” Mi újság? Család? Gyerekek? Nem mondod, hogy már nagypapa vagy? Emlékszel a tévé székház előtt? Ja, amikor a Cserhalmi? Mikor is volt? 90-ben, nem 89-ben? Mégis inkább 90 lehetett, akkor vettem a Zasztavát, azzal jöttünk fel.
Ezúton kívánok minden kedves modoros társamnak szép ünnepet, menjetek tüntetni! Tele van a város jó csajokkal, meg pasikkal. Szerencsére mindig van valami gebasz, mindenki választhat ízlésének megfelelőt.
Szocio Pata (kikvogymukblog) 2011.03.15. 11:11:23
Áááá, ez a "gebasz", ez a nap modoros szava volt! De rég hallottam :)
Mint a tegnapi poszt: "Gebasz?! Nebassz!"
medvedr 2011.03.15. 11:57:01
ebedli 2011.03.15. 12:57:48
Akik a szenvedést és a kereszthalált kultiválják meg szenvedjenek magukban.
A magyaroknak sosem volt való az idegen hit, ez tette tönkre az egész nemzetet.
odamondó 2011.03.15. 13:06:20
Az én véleményem szerint meg pont az ellenkezője igaz. A magyar az falusi nép nem bírja ezt a nagyvilági globalizmust. Nekünk néptánc kell meg 1000 fős falucskák ahol a legények és a kislányok összeházasodnak és gyártják a gyerekeket. Ezt pedig a kereszténység jól összetartja.
És erre kéne rájönni, hogy nem a plazmatévé kell, hanem kaja, pia, közösség, család.
wirth6 2011.03.15. 13:07:28
Leonard Zelig 2011.03.15. 13:07:46
Kijafasz ír ilyen faszságokat???
thunderstorm88 2011.03.15. 13:08:06
en.wikipedia.org/wiki/List_of_countries_by_suicide_rate
Lucky Larry Silverstein 2011.03.15. 13:08:15
L'âne Trotro 2011.03.15. 13:09:56
ebedli 2011.03.15. 13:11:38
Az ezer fős falvakból a kislányok annyira szeretnének kiszabadulni, hogy akár kurvának is hajlandóak beállni Budapesten, csak ne kelljen a lábszagú poros putrikban tovább élniük. A legények dettó. Ezt aztán jól összetartja a katolikus maffia, az tuti.
Nem véletlenül vidámak a csehek, ott nincs ennyi hal.
cosmopol 2011.03.15. 13:12:18
odamondó 2011.03.15. 13:20:12
Attól még, hogy az emberek mit akarnak vagy mi az amivel átmossák az agyukat még nem jelenti, hogy akkor az jó is.
Majd idővel elfogy ez a történet, hogy bezzeg itt meg bezzeg ott jobb. El lehet jönni olaszo.-ba meg lehet nézni itt mennyit mosolyognak. Nem többet mint nálunk.
Dachstein 2011.03.15. 13:23:36
Nagyon teszik, de hiányolom belőle azt a kettősséget, hogy miközben magunkat ostorozzuk, azért a magyar az külömb minden más nemzetnél :)
doominogame · http://www.doominogame.com 2011.03.15. 13:27:58
Egy példa: mi még mindig azon tanakodunk, hogy a szél meg a vizenergia kell-e. Más országok nem, s mire eljön a nagy energia-elfogyás napja, megint ott fogunk állni úgy lemaradva, mint eddig mindenben.
Pedig nem kellene nagy állami befektetés: csupán nem kellene adminisztratív úton tiltani pl. a házi szélerőművek telepítését, mint ma. Enmyi. De a MOL meg az energialobbi érdeke ezzel ellentétes.
A kormány ezt támogatja, mert az elfogyasztott és kifizetett áram áfájából van bevétel. Micsoda primitív gondolkodás.
A magyar mindig is találékony, kreatív volt. Csak engedni kellene ezt úgy, mint a 19. században, világelsők voltunk találmányokban, gépészetben, oktatásban, szorgalomban, iparban.
A mai kormyányok azt hiszik, hogy meg kell mondaniuk a tutit, ez a kormányzás. Holott csak hagyni kellene az embereket élni.
Gudea enszi · http://gyuloltellensegeink.blog.hu 2011.03.15. 13:28:01
Csak azok a linkek a szövegben... Nem tudom ki ír ilyen förtelmeket, vagy ki engedi, hogy ilyenek megjelenjenek, de én tuti betiltatnám. Mi szólna ehhez egy cseh, szerb vagy svájci, ha meglátná?! Vajon nekünk jól esne, ha a magyarokról írna valaki ugyanilyet?!
igazságos 2011.03.15. 13:29:29
Szerintem meg nem igaz, amit általánosságban leírtak. Vannak magyarok még, akikre a fenti írás nem vonatkozik. Süket duma, 0 konkrétum nélkül. Aztán még kimaradt a minden magyar irigy, rosszindulatú kezdetű dolog is.
Nagyon érdekes, hogy kihagyta az EL LEHET MENNI szöveget, ha nem tetszik itt. Sokan mennek Londonba, meg Németbe dolgozni, kinn maradnak pár évig, aztán HAZAJÖNNEK. Legalábbis azok, akik nem házasodnak meg, de haza húzza a szívük. Kint sem kolbászból van a kerítés, mint ahogy azt szeretik hinni az emberek, főleg az ilyen posztok elolvasása után.
ebedli 2011.03.15. 13:29:55
naresh 2011.03.15. 13:30:58
UI. Az pedig nem jelent igazolást, hogy pl. a horvátok és szerbek is útálják egymást (tisztelet a bölcs kivételnek).
Plumper_ 2011.03.15. 13:34:04
bajok másra kenése, bűnbakkeresés
önvizsgálat hiánya
minket mindig elnyomtak
mi csak jót adtunk
mi nem tehetünk semmiről
dögöljön meg a szomszéd tehene
ide ne építsenek!
ide építsenek!
tudod ki fizet majd ezeknek?
a rohadék hogy merészel Mercedessel járni?!
szedek még két tányérral, mert benne van az árban!
nehogymár...!
stb.
kpityu2 2011.03.15. 13:37:20
Lajosforras 2011.03.15. 13:41:34
ebedli 2011.03.15. 13:41:41
Máshol az emberek bízhatnak a saját képességeikben, itt legfeljebb a kapcsolatrendszer és a protekció adhatja a biztonság illúzióját.
("Aki nem nyal, szopni fog!", ezt az egyik legnagyobb magyar számítástechniakai cég falán volt szerencsém olvasni, ahol rövid ideig dolgozhattam. Nem ment a nyalás. :/
"Fel nyal, le tapos.", ez pedig egy szép magyar közmondás, talán már te is hallottad.
És kik állnak a magyar hierarchia csúcsán? Akiknek a legnagyobb befolyása van erre a szerencsétlen nemzetre, akiknek az ügynökei ott vannak minden faluban, akik sarcolják a népet éltükben-holtukban, na kik azok?
Egy idegen hatalom, egy európai istenkirályság agymosott bérencei, bizony, nem mások mint a római katolikusok, és juuuuj, kimondtam amit amúgy is mindenki tud.
Éljen Barangó, ... a katolikusok!!!!!!!!!
Nándusz 2011.03.15. 13:44:21
JohnHenry 2011.03.15. 13:44:32
na de ilyeneket mondani, méghogy a balt... most írtad ki magad a NER-ből :-p
naresh 2011.03.15. 13:45:00
2011.03.15. 13:45:49
Persze egy ember büszke élőlény nem fogja elmesélni, hogy kirúgtak, nem fizettek, nem találtam semmit, összevesztem a párommal és hát mit vót mit tenni haza kellett jönni, hanem azt mondja: Szép volt kint, jó volt kinn, de hiányzott nekem a kis hazám.
Túrót....
Robiman 2011.03.15. 13:47:20
Tökéletes diagnózis, rossz következtetés. Aminek eredménye az ilyen hazugság: "Talán le kellene vetni végre az ezer évvel ezelőtt ránk kényszerített kereszténységet, és egyből több lenne a vidám ember."
Az igazság ezzel szemben az, hogy az 1948-as kommunista hatalomátvétel, az idegen megszálló szovjet hadsereg által ránk kényszerített diktatúra előtt ez vidám, vendégszerető ország volt! Dokumentumok sokasága bizonyítja.
Hazugság, hogy "ilyenek vagyunk". A legaljasabb bolsevik hazugság! Igenis vidám, vendégszerető nép voltunk. Ez már csak egyszer, 1956-ban tért vissza egy hétre, amikor győzött a forradalom.
Aztán amikor háború lett a győztes forradalomból, mert a Szovjetunió megtámadta az immár független kormánnyal rendelkező, szabad Magyarországot, majd sokszoros túlerővel legyőzte, akkor elmenekült 200 ezer magyar - hazánk színe-java. Beindult a diktatúra tömeges bosszúja, a megfélemlítés, a megosztás gyilkos gépezete. A 35 évig tartó rombolás után az idegen megszállók 1991-es kivonulása sem hozhatott gyógyírt.
Azért mert a diktatúra láthatatlan hadserege itt maradt velünk, és azóta is rombol - mint azt a napokban nyilvánosságra került "szigorúan titkos tisztek listája" is bizonyítja. Ami persze csak a jéghegy csúcsa. Mit várunk a közhangulattól javulásától, a kommunizmus lelki mocsarából való kilábalástól, ha az meg sem indulhatott?! Ha a sajtó, a média, a közélet, közhangulat befolyásolói között még ma is a diktatúra emberei lehetnek?!
A mai nap legméltóbb követelése: legyen vége a 20 éve tartó hitegetésnek! A FIDESZ-től milliók várják, hogy betartva ígéretét végre tiszta vizet öntsön a pohárba! Amit már meg is kezdett, de vigye is végbe! Szabadítsa meg végre az országot a lelkeket mérgező láthatlan hadseregtől! A 20 éve lapuló, a nemzet megosztására játszó, a másik embert megutáltató és ezért hangulatot mérgező kommunista ügynököktől.
Dachstein 2011.03.15. 13:47:44
Húsleves 2011.03.15. 13:48:45
Nem véletlenül, mivel nem létezik biztosabb, nyereségesebb üzlet, mint az egész világ hallgatólagos beleegyezésével a világ bűnözőinek, politikusbűnözőinek vagyonát rablott forgatni.
odamondó 2011.03.15. 13:51:16
Ja és Olaszo.-ban lehet jártál, de max mint turista, mert itt pont ugyanaz folyik, mint magyarisztánban.
Plumper_ 2011.03.15. 13:51:20
azt a világot soha többé!
nemecsek ernő áruló 2011.03.15. 13:54:48
Na ne röhögtess. Dokumentumok sokasága bizonyítja azt is, hogy mindig is nagyképű, más nemzeteket lefitymáló, idióta nép voltunk. Akkor most kinek higgyek?
Az igazság az, hogy a tipikus magyarnak a génjeibe van kódolva a kisebbrendűségi érzés, és a gyűlölködés, ezen pedig nem változtathat senki, és semmi.
ebedli 2011.03.15. 13:56:00
És légyszíves ne szólj többet hozzám. Kösz.
lucc.gizi 2011.03.15. 13:56:12
2011.03.15. 13:56:18
Az irigység se visz minket sajnos előre.
mupphadam 2011.03.15. 14:00:09
Mr. Waszabi 2011.03.15. 14:01:09
Ebedli, ha túloz is, azért rátapintott egy kényes lényegre: egyfelől nem vagyunk idevalósiak, messziről jöttünk, másfelől szeretett István királyunk tűzzel-vassal kényszerítette a "kereszténységet" népére. Akkor tette őket szolganéppé - lelkében. Ezért tartunk ott, ahol tartunk - rabszolga nép ez. Nem mondom, hogy újból sámánistának kéne lennünk avagy lovon kéne járni ismét, íjjal a tegezben, de érdemes megnézni a franciákat vagy a briteket, hogy nem kellett megtagadniuk gall vagy kelta eredetüket, kultúrájukat, s mégsem süppedtek vissza a oda. Ezen a képmutatáson kellene változtatni először,felnőttként kezelni a nemzetet, az őt alkotó embereket s visszatérne az erő és a tisztánlátás e nemzetbe. Ha már ebben hazugság van, ugyan hogy lenne bármi másban is igazság?
Olyan ez, mint a befogadott gyerek, aki úgy nő fel, hogy eltitkolják előle származását s nem érti, ő miért más mégis, mint a többiek, nem találja helyét. Mert a vér nem válik vízzé, ezerév alatt sem.
LumPool 2011.03.15. 14:01:54
A költsd el más pénzét és nyomd fel a másikat, ha neked nem jobb világát éljük.
Ebbe belefér minden bú és baj a török hódoltságtól kezdve, szabadságharcokig és nagy világ háborúkig.
JA és 40es évek színezéke ként, ha gond van, fogd rá azokra a nemzetekre, csoportokra, akik mindig is jobban összefogták saját népüket. Ezzel is példát mutatva annak a népnek, aki már csak a nagy ősök emlékéből él.
Nagyot mondás nemzete lettünk, nem baj ez, csak így nehéz verni a mellünket és kardot csörgetni közben, hogy milyen erősek vagyunk.
Junk1 2011.03.15. 14:05:04
Túl sok zsidóval és cigánnyal terhelt már az ország ahhoz, hogy itt mosolyogni lehessen. Ezt elsz*rták végleg!
Gudea enszi · http://gyuloltellensegeink.blog.hu 2011.03.15. 14:06:52
Előttünk loholó nemzeteket? Egyrészt a nemzetnek van saját nyelve, mert anélkül nem lehet több fontoskodó néprajzi csoportnál. Ennek fényében nem tudok 5-6 nemzetnél többet felsorolni Nyugat-Európában. Másrészt nem látom, miben loholnak előttünk. Mire gondolsz pontosan? A gátlástalan pénzharácsolásra, a pedofilpornóra, az ehetetlen rothasztott halra, vagy az egész napos sziesztázásból fakadó államcsődre?
ebedli 2011.03.15. 14:07:25
Ilyen mocskos fantáziája is csak egy katolikusnak lehet!
Húsleves 2011.03.15. 14:07:40
Aha, persze, az irígység, az nagyszerű ellenérv, ha valaki nem azt igyekszik beültetni a fejekbe, hogy a magyar egy depresszióra hajlamos nemzet, és kizárólag maga tehet a bajáról, nem az idegen országok által nyakára ültetett, hol kommunista, hol liberális politikusai.
Drága Rozikám, semmiféle irígység nincs bennem, mindössze arra igyekeztem ráirányítani a figyelmet, hogy hiányolom a legelemibb szintű ok-okozati összefüggést a témában. Ha a magyarok - ahogy te is írtad - fix munkahelyeket és fix árakat látnának, akkor nem nem lennének elégedetlenek, ezt abszolút jól látod. De ennek semmi köze az irígységhez. Svájcot nem én hoztam fel, hanem a posztoló, én csak a hasonlat csúsztatására hívtam fel a figyelmet.
És még egy apróság, amit kevesebben tudnak Svájcról a kelleténél: a rablott műkincseket is a világon egyedülálló "toleranciával" fogadják országhatáraikon belül. Ez csak úgy eszembe jutott.
De hogy tényleg elhidd, hogy nem irígylem őket: az összes svájci nő olyan ronda mint a bűn, úgyhogy semmi pénzért nem mennék oda.
2011.03.15. 14:08:52
Minden más ország is terhelt mindenféle kisebbséggel (arab, afrikai feketék, magyarok, cigányok, zsidók, indiaiak, isten tudja még kik) és mégis haladnak előre. De biztos a világ összes disznója csak minket akar szánt szándékkal elnyomni, igaz?
odamondó 2011.03.15. 14:10:39
Nem vagyok semmiféle provokátor, te pörgeted magad valami 1milliós fordulaton, hogy mocskos katolikusok, miközben egy érved nincs, hogy miben is mocskosak.
agyamelhagyom 2011.03.15. 14:11:09
És mennyire igaza van! :) Eddig szép példákat láttunk tőle.
nemecsek ernő áruló 2011.03.15. 14:15:43
Ugye azt tudod, hogy az oroszok '45 óta haza akartak menni, csak a magyar vezetés (Rákosi és bandája) nem hagyták, mert féltek, hogy nem tudnák féken tartani a csalódott népet. Tudod, azok a fickók, akiknek nagy tömegekben tapsoltak az emberek, mert ha valaki nem tapsol, akkor biztos van egy besúgó, aki feldobja... Mert a magyar ilyen.
ebedli 2011.03.15. 14:18:16
Junk1 2011.03.15. 14:19:48
2011.03.15. 14:20:32
És a mély szomorúságot és elégedetlenséget a magyar ülteti a magyar fülébe, hát ez még elkeserítőbb, mint bármi más. Magyar vezetők tömik a fejünket, hogy nekünk így szar úgy szar ezért meg azért. Meg majd mi jól mindent helyre rakunk, de most tényleg nagyon gáz a helyzet, nagyon rossz, jaj de nagyon gáz minden, de majd mi egyszer talán megoldjuk, legyünk erősek, mert hát olyan nagyon drámai a helyzetünk...
Lehet hogy ezekkel a dumákkal lelkesíteni akarnak minket drága honatyáink, de sajnos nem úgy néz ki, hogy sikerülne, ettől mindenki csak elkeseredik, hogy basszus tényleg de szar nekünk...
odamondó 2011.03.15. 14:22:12
Mindig imádtam az ilyen kommentelőket. Remélem azért otthon ülve rájöttél, hogy elfogytál.
Ez a helyesíráson lovaglás meg annyira unalmas már.
CsiriLili 2011.03.15. 14:22:54
www.mohaonline.hu/video/egyetemista_kocsma_politika_marcius15_video_
Húsleves 2011.03.15. 14:25:12
Ugye tudod, hogy Rákosi és bandája nem "a magyar", hanem magyarok egy szűk csoportja? És ugye nem akarod nekem (és másoknak) azt bemesélni, hogy ha az oroszok tényleg haza akartak volna menni, akkor Rákosi (vagy bárki más) meg tudta volna azt akadályozni? És nem azért tapsoltak neki, mert szerették, hanem azért, mert kötelező volt.
Attól, hogy te lenézed és utálod a magyarokat, ezek tények. De szerintem menj el egy jobbikos rendezvényre, és mondd el ott a sommás véleményedet, és meglátod, hogy mennyire nem igaz, hogy a magyarok nem tesznek semmit, csak busonganak.
2011.03.15. 14:30:33
De itthon mindenki vállat von, hogy a sok zsidó úgyse hagyná, hogy bármit is csináljunk, hát ne csináljunk semmit, mert azok a szemetek majd jól keresztbe tesznek, mert akkora mocsok disznók. Nem pedig az a hozzáállás, hogy engem nem érdekelnek én akkor is boldogulni akarok a hétszázát és mindent megteszek, hogy nekem/nekünk jobb legyen, majd én megmutatom ezeknek. Nem inkább csak szépen szidjuk azokat akik "szerintünk" tehetnek mindenről. Azért "szerintünk" mert ezt igazából a média nyomja le a torkunkon, ha a tv nem mondaná, hogy a zsidók miatt van minden magától a paraszt bácsi aki életében nem látott még zsidó embert rá nem jönne, hogy a zsidók miatt nem esik az eső és miattuk árad a Tisza. Mellesleg dobálóztok itt a zsidó és Cohn meg mit tudom én milyen jelzőkkel, mikor azt sem tudjátok ki a zsidó és ki a "zsidó". A szerencsétlen zsidó a tesco pénztárában, vagy a cipőboltban, vagy az újságos bódéban nem hiszem, hogy bármit is elvesz tőled. Mert a többség bérért és fizetésért melózik ám, nem mind birtokol bankot, multit, mindent, sőt elég kevesen vannak, akiknek ennyire bejött az élet, de mégis mindet szidni verni kell igaz?
nemecsek ernő áruló 2011.03.15. 14:32:17
@Húsleves: Ahogy viktor és bandája sem a magyar, hanem a magyarok egy szűk csoportja.
"ha az oroszok tényleg haza akartak volna menni, akkor Rákosi (vagy bárki más) meg tudta volna azt akadályozni?"
Hát végülis '56-ban is Nyíregyházától fordultak vissza a tankok. Ez is tény!
"És nem azért tapsoltak neki, mert szerették, hanem azért, mert kötelező volt."
ÉS biztosan lett volna valaki a tömegben, aki őszinte kiszolgálója a rendszernek, és feldobta volna, ahogy írtam is. Egy besúgók nélküli világban a diktatúra nem működhet. És persze azért volt 800ezer MSZMP párt-tag, mert annyira utálták a helyzetet. Igen, álmodozz csak. Ugyanazoknak tapsoltok, és nyaljátok fényesre a valagát most is, aztán csodálkoztok, hogy jön valaki, akinek ebből kurvára elege van, és beleordítja a világba, hogy mekkora birka szar nép a magyar.
"jobbikos rendezvény"
Na ott aztán megmutatkozik az igaz magyar keresztényi szeretet. Ha csak a legkisebb ellenvéleményt mered megfogalmazni, a fehércigányok minimum szarrá vernek, vagy esetleg megkéselnek. Találkoztam már LÁNNYAL, akit azért rugdostak eszméletlenre, mert nem volt a mércének megfelelően eléggé magyar. Köszi, nem untam meg az életem!
Gudea enszi · http://gyuloltellensegeink.blog.hu 2011.03.15. 14:37:07
Próbáld ki, hogy másfeles tempón játszod le a Himnuszt! Néha lesz benne ugrás, meg furcsán fog kijönni az ütem, de ha ettől eltekintünk, megmarad a méltóságteljessége, és ezzel párhuzamosan újszerű erővel telik meg.
Újlaki 2011.03.15. 14:40:57
Akitlosz · http://honunk.blog.hu/ 2011.03.15. 14:46:04
Légy különb magadnál!
Dr.Lindenthal 2011.03.15. 14:48:53
Húsleves 2011.03.15. 14:49:28
Annak, amit utóbb írtál, természetesen már teljesen más olvasata van. A lényeg, hogy nincsenek irígy, bűnöző stb. népek és egyéb kategóriák, hanem a magyarok viselkedésének ugyanúgy oka van, mint bármely más népének. És mivel a vezetők vannak legnagyobb befolyással a nép életkörülményeire, ezért az ő felelősségük az, ha a magyarokra ma bármit is mondani lehet. Azért nem tetszenek nekem az ilyen írások, mert úgy állítják be, mintha a magyaroknak a "vérében" lenne az elégedetlenség, és ez ellen nem lehetne tenni (felülről) semmit.
@Gerzsonka:
Igen, "Viktor és bandája" sem a magyar, hanem a magyarok egy szűk csoportja.
"Hát végülis '56-ban is Nyíregyházától fordultak vissza a tankok. Ez is tény!"
Teljesen mindegy hol vannak a tankok, egy nap alatt ideérnek. Hogy kívül voltak vagy belül, az kizárólag a nyugatnak címzett demonstrálok-engedek politika része volt. És 56-ban sem a magyarok hívták vissza őket, hanem magyarok szűk csoportja. Lényegtelen volt, hogy kik, csak "meg kellett szólítani" őket. Úgyhogy nem kell a púder, ezzel már tényleg égeted magad.
"ÉS biztosan lett volna valaki a tömegben, aki őszinte kiszolgálója a rendszernek, és feldobta volna, ahogy írtam is"
Besúgók mindenütt vannak. Ez nem is érv, egyszerűen nagy számok törvénye.
"Találkoztam már LÁNNYAL, akit azért rugdostak eszméletlenre, mert nem volt a mércének megfelelően eléggé magyar."
Én meg találkoztam valakivel, aki ott volt egy fradi meccsen, ahol a rendőrök terhes kismamát ütlegeltek. Aztán évek múlva fradi meccsen a rendőrök állítólag megint terhes kismamát ütlegeltek. Aztán harmadjára már csak nem hittem el. Úgyhogy az ilyen hatásos sztorikat hagyjuk ki az okfejtésből.
brooks was here 2011.03.15. 14:50:49
Elso korben mindenki adozzon rendesen egy evig, aztan meglatjuk. Ne osszeeskuvesekrol pofazzunk mar, amikor a sajat orszagunkat basszuk minden nap. Szanalmas.
Cantona 007 2011.03.15. 14:53:24
Ennyi!
2011.03.15. 14:54:10
nemecsek ernő áruló 2011.03.15. 14:55:37
A fradi meccseknél a lovasrendőrök is csak véletlenül vannak ott.
A KÖZVETLEN ismerősöm azért nem a láttam valahol egy embert, aki hallott egy állítólagos verésről bazzeg.
Jó lehet ilyen vak szerencsétlennek lenni, komolyan irigyellek érte.
Junk1 2011.03.15. 14:55:55
Ami a parasztbácsit illeti tudja, mitől döglik. 1944-ben amikor a parsztbácsi családját kibombázták az angilába emigrált és bombázó pilótának jelentkezett zsidók, tudta mit kell tenni. Amikor lezuhant egy-egy liberator, mert a messeschmidtek leszedték, nem volt ideje a magyar katonaságnak kimenteni a pilótákat, mert a parasztbácsi tudta kik ülnek a roncsok között és vasvillával körbevették az égő roncsokat és élő ember nem szállt ki onnan. Legyilkolták, mint ahogy a magányos tanyákat is előszeretettel kibombázták a zsidók. Micsoda gyűlölet kellet, hogy Kaposvár környékére gyerekjátékba csomagolt robbanóeszközöket csomagoltak, hogy amikor a magyar kislányok elkezdtek vele játszani az a kezükben robbanjon fel, hogy örökre nyomorékká tegye őket, vagy megölje őket. Egyértelmű, hogy a zsidók által magyarok ellen szított agit prop most is működik, csak az európai parlamentben.
Húsleves 2011.03.15. 15:03:42
Ne haragudj, Gerzsonka, de nem vagy közvetlen ismerősöm, ezért nem tudom, miért hinnék el neked bármit, bárki másnál jobban.
A személyeskedéseidről annyit, hogy elhiszem, hogy te egy virtuális terminátor vagy, de azt már az előző írásoddal elmondtad, hogy amúgy egy beszari pöcs vagy. Az pedig, hogy "fehércigányokról" beszélsz, meg úgy általában ahogy a magyarokról beszélsz, mutatja, hogy magyargyűlölő vagy, ami pedig - legalábbis szerintem - semmivel sem különb dolog, mint a cigány- vagy zsidógyűlölet, vagy bármely más nemzet gyűlölete.
2011.03.15. 15:04:12
A szomorú, hogy te hiszed, amit mondasz.
Hihetetlen, hogy minden rosszért csak és kizárólag a "zsidók" felelősek. Nagyon fasza kis nép lehet, ha az egész tetves világot ők tartják rettegésben és elnyomásban. Fasza egy nép nem tudok mást mondani.
Hogy minden egyes bombát a zsidók csináltak, a többi jó életű ember ellen. A zsidók ültek a repülőkben, a tankokban, a lovakon, a tengeralattjárókban. Csak azt nem tudom, honnan a fenéből került elő az a rohadt sok zsidó a semmiből, mert ennyi a világon nincs, nemhogy a magyar emberek ellen csak a második világháborúban.
De továbbra se látom, hogy az országunk mitől lépne előrébb, hogy te ezt ennyire nagyon tudod? Ebből hol lesz nekünk fejlődés? Ebből hol lesz bennünk boldogság és remény? Ez hol segít minket bármiben is? A gyűlölet legyen jogos, jogtalan, kitalált, koholt akármilyen mikor fog minket kirugdosni a gödör aljáról ahol épp most csücsülünk? Mikor és hol? Túl kéne az vélt vagy valós (ki nem szarja le) összeesküvés elméleteken és kimászni a rohadt gödörből, nem pedig arra teóriákat kitalálni, hogy ki lökött minket bele.
Pikáli Sándor 2011.03.15. 15:04:16
a legtürelmesebb bérhazudozó azt mondta, talán 2050re utolérjük a nyugatot.
szóval, azt találtam ki, hogy minden magyarországon ügyködő multi képviselőjét szépen lenyúzom a családja szeme láttára, hogy a kis gennyes kölke lássa, mit tesznek velem, a benszülött rabszolgával apuci, meg a haverjai, aztán, hogy ne keserítsem a kis szívét, tarkón lövöm a kis élősködő porontyot anyucival együtt.
Cantona 007 2011.03.15. 15:05:09
Milyen igaz minden szava!!
NDT · http://nemdomi.blog.hu 2011.03.15. 15:05:46
lüke 2011.03.15. 15:06:35
"Faszom ezekbe is."
jaj csak a ne buvalbaszó
szelephézag 2011.03.15. 15:10:40
Nem is tudom, ugyan mit "ünnepel" most egy egész nép március 15. kapcsán... egyáltalán tisztában vannak-e vele, mi történt akkor, kikkel, miért, hogyan. Vagy hogy milyen alapon emlegeti fel ma bárki (vagy ha úgy jobban tetszik: milyen alapon veszi bárki a szájára) azokat a neveket vagy törekvéseket. Csúnyán magunkba kellene nézni először, és ha valami moccan, esetleg lenne is esélye lehántani a mindenkori politikai "elit" ideológiáját az "ünnepekről". Segítene tényleg szabaddá válni...
Ha Kossuthék ezt most látnák, bánatukban tajtrészegre innák magukat valami krimóban az Isten háta mögött... A Pilvax se arról lenne híres, amiről.
naresh 2011.03.15. 15:13:50
UI. A szomszédainkkal hasonló a helyzet. Ha ellenük politizálunk, csak rontjuk a határon kívül rekedt testvéreink helyzetét. Soha nem nézünk szembe a valósággal, hanem álmokat kergetünk. És merengünk azon, hogy...régi dicsőségünk, hol késel az ...
Csimpii 2011.03.15. 15:14:04
nemecsek ernő áruló 2011.03.15. 15:14:20
Sajnos túl sok nagydarab, igazi keresztényi szeretettől duzzadó nagymagyarországos dzsekiben flangáló "foci-drukkert" láttam már ahhoz, hogy tudjam tolerálni ezeket a seggfej szarháziakat. Hogy gyáva vagyok? Lehet. Ha az élet szeretete a más véleménnyel, és gondolkozásra való készséggel gyávaságot jelent, akkor bizony egy gyáva beszari pöcs vagyok. Ha attól nem vagyok magyar, hogy nem rohanok bele egy viperába, csak hogy megmutassam, mennyire igazam van... Te már csak tudod.
A magyarokat meg te azonosítod ezzel a néppel, én csak igazat adhatok neked, hiszen te jobban tudod, közülük való vagy.
Minden országban vannak bunkó idióta seggfej parasztok, csak a többi országban inkább szégyellik őket, nem követendő példaként állítják. Azok ott huligánok, bűnöző szarháziak - itt hazafiak. Aki meg tisztességesen dolgozik, küzködik, félre tesz, takarékoskodik, és megtesz mindent, hogy ne az államnak kelljen tartania a markát, az biztos zsidó. Persze ezért 25 évet rohadt az iskolapadban, évekig kuporgat, és nem játékgépezi el. Most komolyan... ezt a népet szeressem? Mire fel? Miért?
Idet 2011.03.15. 15:17:55
Magyar anekdota.
WelcomeTheBabylon 2011.03.15. 15:20:00
Húsleves 2011.03.15. 15:22:14
Nem vagy beszari pöcs. Kizárólag azért írtam ezt a hatásvadász választ, hogy észre vedd magad és elejét vegyük a személyeskedésnek. Mert a "szemellenzős", meg a "te szerencsétlen", nem érv. Lenyelni - ó micsoda ember vagyok én - nem szeretem az ilyen jelzőket, ha viszont hasonlókat válaszoltam volna, akkor egy idő múlva már csak ezek alkották volna a "beszélgetést".
Bloodscalp 2011.03.15. 15:32:00
naresh 2011.03.15. 15:33:49
1998-ban Orbán Viktor többek között azzal nyert, hogy 7%-os GDP növekedést vizionált (azért használom e szót, mert a növekedés alapvetően nem tőle függ). Az indoka egyébként az volt, hogy szeretné megérni, hogy elérjük az akkori EU átlagot (25-30 év múlva). Magamban azt gondoltam, ha ilyen egyszerű a dolog, álmodjunk 20%-os növekedést, az még nagyapónak is elfogadható...
Húsleves 2011.03.15. 15:35:46
Nem azonosítom a Jobbikot sem a magyar néppel. Sok dologban igazuk van, de gyakran teszik ők is pont azt, mint ami közted meg köztem a vita alapja, hogy egyes emberekből kiindulva ítélnek el egy egész népet, vagy népcsoportot. Az, ahogy te most úgy általában beszélsz, ugyanúgy rossz válasz a problémákra, mint amit ők tesznek.
Disznó Úr 2011.03.15. 15:37:53
Jónapot kívánok! Ez nem gyűlöletbeszéd egész véletlenül? Nem általánosítás? Csak megkérdeztem. Értem én hogy nem az. A büdösmagyarokat (akik késelnek??) nem illeti védelem. Ez így van jól. Nekünk csak rossz tulajdonságaink vannak. Mintha egy SZDSZ gyűlésen lennénk. Ja, és ezúton kérek elnézést mindenért.
Bloodscalp 2011.03.15. 15:42:58
Dachstein 2011.03.15. 15:47:38
Szkenner Üzemeltető Szerver a.k.a. SZÜSZ 2011.03.15. 15:48:05
Menjenek csak késhegyig a viták, miközben az ellenség a markát dörzsölgeti, és nagyokosan bólogat az "Oszd meg és uralkodj" mondásra...
Jamesboci 2011.03.15. 15:50:51
thwarter 2011.03.15. 15:54:20
Szabadkai ismerosod oreg, vagy popa-e, hogy ennyire tudja mi a dorges?
2011.03.15. 15:54:52
Amúgy szerintem is dögöljön meg a szomszéd tehene abban az esetben, ha az én füvemen hízott kövére. Egyéb esetben éljen boldogan!
Húsleves 2011.03.15. 15:54:54
index.hu/belfold/2011/03/15/a_nemzeti_egyuttmukudes_kiment_az_utcara/
naresh 2011.03.15. 15:54:59
persicsbalint 2011.03.15. 16:00:03
Bokortalan Lajtalan · http://facebook.com 2011.03.15. 16:16:13
gorcsev54 2011.03.15. 16:18:50
kyanzes (törölt) 2011.03.15. 16:21:22
naresh 2011.03.15. 16:23:22
Apropó. Ma ismét hallottam Perjés Klára egyik műsorában,mint evidenciát, hogy Gyurcsány hazugsággal nyert 2006-ban. Ez biztosan igaz, de mi volt a konkrét hazugsága? Biztosan valami olyan, amelyhez hasonlót még senki sem tett ebben a században. Amellett még elmebeteg is szegény, a mai miniszterelnökünk szerint, bár eszerint nagyon félreismerhette, mert a rendszerváltozás táján még a legtehetségesebb ellenfélnek tartotta, ha jól emlékszem. De, ugye nem illik a múltat firtatni...
soproni1 2011.03.15. 16:28:27
Amikor ez a buzi azt mondta, nem hagyjuk, hogy Brüsszel irányítson, nem mondta neki meg a szövegírója, hogy Ő a soros elnök ?
gyilkos fűegér 2011.03.15. 16:30:10
Meg a Horthy-rendszer alatt anno a másik fele, a komcsik alatt a maradék, maradt a resztli.
Snexi 2011.03.15. 16:41:20
Hintz ezredes 2011.03.15. 16:52:49
naresh 2011.03.15. 16:53:44
1. Ágnes asszony bevallotta, hogy Gyurcsánynak tanácsokat adott, a magyarok kikészítésére.
2. Gyurcsány tanácsokat kért a magyarok idegileg és pszichésen való kikészítésére.
Van egy másik lehetőség is: kicsit primitívre sikerült a szöveg. Ugyanis olyan hüje kormány aligha volt eddig az emberiség törtélnetében, amelyik szándékosan a saját bukásán dolgozott volna. Olyan természetesen volt, amelyik alkalmatlan volt. Ez nem is ritkaság. Olyan is volt, amelyik nem mindenkinek twetrszett. Ez sem ritkaság. Olyan is volt, amelynek nagy volt a támogatottsága. Olyan is volt,amelyik ezt elvesztete.Ez sem ritkaság. Remélem, nálunk gyönyörű eredmények születnek e kormány alatt. Ha nem, akkor pedig megy minden a maga útján..
2011.03.15. 16:58:50
soproni1 2011.03.15. 17:00:39
Nekem azt mesélje el valaki, hogy minden nép , akit anyázott Viktor meg a szavazói sikeresebb, mint Mi !
Nem kellene hagyni, hogy Brüsszel irányítson ? Azt már tudjuk, hogy milyen, ha mi magyarok irányítunk.
Egyszer, próbából nem lehetne ?
milliárdos 2011.03.15. 17:00:46
Romboljuk le a modern világot... (törölt) · http://www.youtube.com/watch?v=9vq63q45qfk 2011.03.15. 17:05:11
Húsleves 2011.03.15. 17:09:49
Elmebetegnek nevezni a politikai ellenfelet, olcsó, demagóg húzás, maradjunk annyiban, hogy nem is jött be, inkább visszájára fordult. Maga a baloldal szolgáltatta itt az okot a bukására. Nem is keveset, hanem akkora kritikus tömeget, hogy az emberek többsége látni sem akarja őket többet a politika színpadán.
nemecsek ernő áruló 2011.03.15. 17:11:57
Én vagyok az egyetlen, akit zavar, hogy mindig csak azt hangoztatja mindenki pártállástól függetlenül ebben a nagy magyar politikai pusztaságban, hogy mi ELLEN kell küzdeni, és soha nem azt, hogy MIÉRT?
És akkor kimegyek az utcára, a biciklis lesodor a Margit híd járdáján, mert nem tiltja semmi, hogy biciklizzen, a 72 pontos betűmérettel mindössze csak megkérték rá, hogy tolja át a hídon a biciklit, viszont ha az Árpád híd északi oldalán sétálok, nagyon neki áll feljebb, hogy ezbicikliútbazdmeghúzzálinnen (kb így).
Ez a rohadt nép nagyon úgy tűnik, hogy képtelen építkezni, az egész történelme ezt bizonyítja, csak rombolni tud, semmi mást, és ez engem borzalmas módon zavar! Ha építkezés is volt, azt is idegen hatalom alatt tettük.
Az ünnepek másként folyásáról meg: persze, nincs ott a folyamatos hiszti minden nap a demokratikus módon megválasztott kormány irányába, hogy választásicsalás, skandallum, Budaházy is börtönben van, így Gyurcsányt sem akar/tud ölni. Várható volt. Mindeközben sokkal pofátlanabb, és nyíltabb kirablása folyik a népnek, ami ellen egy kurva szót nem szólnak, csak tapsolnak, örömködnek, boldogok. Tisztára mint '89 előtt. Mondjuk ha az alkotmányozási lázat nézem, akkor '49-et is említhetném, de... áhh inkább hagyjuk. Ezért fogom a feleségemmel elhagyni az országot, a szívem szakad meg, de ha menni akarok még valaha az életben valamire, akkor nem maradhatok. Ebbe a világba gyereket nem szülünk! Még boszniában, és szerbiában is kedvesebb emberekkel találkoztam átlagban, pedig velük aztán kibaszott a sors rendesen!
@Olbrin Joachim: A horváthádám génre a gazdagrétről. ;)
@Disznó Úr: Olvasd el újra, még egyszer, hátha megérted.
Netuddki. 2011.03.15. 17:15:24
A kis kétszínű, előttünk játssza az eszét aztán Brüsszelben meg kinyalja a seggüket..
Zorita 2011.03.15. 17:20:48
2011.03.15. 17:22:20
nemecsek ernő áruló 2011.03.15. 17:22:57
E220 (törölt) 2011.03.15. 18:05:44
Menj el ukrajnaba, meg ormenyorszagba pl. ott sem fogsz vigyorgo, szoke holland karavanosokkal talakozni az utcan, mert rohadtul meg kell kuzdeniuk a napi megelhetesert. De tudod mit zsenikem: lehet peldat mutatni, hogy hogyan is kell ezt mashogy csinalni, gyerunk mutasd meg milyen legyen a nemzet, hogy eljunk. Hajra-hajra!
Gratulalok zsurpubi, te az a fajta vagy akit ha kulfodon vagyok es kiderul, hogy azert koltozott ki mert a magyarok ilyenek meg olyanok, egybol szembe kopom (ha mar o maga nem kopi pofan magat).
Feltetelezem hallgatsz Belga-t, had idezzek toluk (inkabb mint Gy. Ferkotol...)
Ha nem tetszik, el lehet menni.
nemecsek ernő áruló 2011.03.15. 18:15:01
Ez az igazi ocsmány gusztustalan undorító igaz magyar hozzáállás. Mindenre ez a végső megoldás. Aztán ha valaki megfogadja ezt a tanácsot, akkor az meg hazaáruló mocsok állat, hogy nem szenved itt a többivel.
És az érv, hogy Ukrajnában szar, ezért itt is legyen szar, hülyegyerek? Ez az igazi nemzeti összetartás, és együttműködés? Akinek más a véleménye, mint neked, az húzzon a picsába? Még csomagolni is segítesz? Volt egy ember, aki nyíltan így gondolkodott. Ha tanultál volna valaha történelmet, te is tudnád, te szerencsétlen: Rákosi Mátyásnak hívták!
Normális ember abból a szarból nem kér mégegyszer, te, meg a magadfajta droidok meg hangosan éljeneztek hozzá!
persicsbalint 2011.03.15. 18:27:35
naresh 2011.03.15. 18:37:06
Ha nem, akkor szídjuk a zsidókat, liberálisokat, cigányokat, komcsikat, a jobboldalt,az amcsikat, ízlés szerint. Aztán csodálkozunk, hogy még a lehetőségeink szerint is gyengék vagyunk és egyre nagyobb pácba kerülünk. Végül szeretnék egy új bűnbakot előrevetíteni. A kisszámú, nyilván tehetséges zsidónak nagyszámú, szintén ügyes versenytársa lehet: a kínaiak...
2011.03.15. 18:40:20
Szóval még ilyenkor rajtam van a kötelező vigyor, a viszontlátás mellé szép napot is kívánok, és még meglepődöm amikor arra, hogy jó napot, hogy van? képes és megmodja, hogy jaj, rosszul , szaggat a derakam, a lányomék válnak.
Igaz, most azért formában voltam, mert az észak-németektől jöttem, és azok is pont olyan búval baszott népség mint a magyarok, még véletlenül sem mosolyognának soha, és csak azért nem éreztem magam otthon náluk, mert oda viszont a gemütlich Ober-Franken-ból mentem, ahol viszont mindenki mindig happy.
Búval baszottak vagyunk, e felől semmi kétség, atributuma ez a magyarnak, mint a gulás-meg a tchikos, nem lehet ez ellen mit tenni.
Na meg hogy nálunk mindenki mindig mindenhol politizál. De nehogy azt higgyétek, hogy ez valami új, áh dehogy. Mikszáth: Eladó birtok című opuszát ajánlanám olvasmányként, hát az öreg ott aztán ki kelt magából, akár még a Modorosra is ki lehetne posztolni, olyan tökételesen írja le a kisvárosi "foltelforradalmárt", na meg persze, az állam bácsi kötelező lehúzását.
Tehát ha 100 év alatt nem változott itt semmi, akkor újabb 100 év alatt sem fog, vagy legalább is nem túl sokat.
Jobb, ha ezt elfogadjuk, és a hátrányból előnyt csinálhatnák, mondjuk utakat hirdethetnénk? jöjjön hozzánk, néze meg e dughagymafalvai sirató kórust, esteleg Tiborc- születik című panaszkodó versenyt lehetne hirdetnMost csak 1 hétig voltam otthon, és ilyenkor nehéz a átállás, meg sem próbálom.
Szóval még ilyenkor rajtam van a kötelező vigyor, a viszontlátás mellé szép napot is kívánok, és még meglepődöm amikor arra, hogy jó napot, hogy van? képes és megmodja, hogy jaj, rosszul , szaggat a derakam, a lányomék válnak.
Igaz, most azért formában voltam, mert az észak-németektől jöttem, és azok is pont olyan búval baszott népség mint a magyarok, még véletlenül sem mosolyognának soha, és csak azért nem éreztem magam otthon náluk, mert oda viszont a gemütlich Ober-Franken-ból mentem, ahol viszont mindenki mindig happy.
Búval baszottak vagyunk, e felől semmi kétség, atributuma ez a magyarnak, mint a gulás-meg a tchikos, nem lehet ez ellen mit tenni.
Na meg hogy nálunk mindenki mindig mindenhol politizál. De nehogy azt higgyétek, hogy ez valami új, áh dehogy. Mikszáth: Eladó birtok című opuszát ajánlanám olvasmányként, hát az öreg ott aztán ki kelt magából, akár még a Modorosra is ki lehetne posztolni, olyan tökételesen írja le a kisvárosi "foltelforradalmárt", na meg persze, az állam bácsi kötelező lehúzását.
Tehát ha 100 év alatt nem változott itt semmi, akkor újabb 100 év alatt sem fog, vagy legalább is nem túl sokat.
Jobb, ha ezt elfogadjuk, és a hátrányból előnyt csinálhatnák, mondjuk utakat hirdethetnénk? jöjjön hozzánk, néze meg e dughagymafalvai sirató kórust, esteleg Tiborc- születik című panaszkodó versenyt lehetne hirdetni
Junk1 2011.03.15. 18:51:13
De ez már történelem. Gyurcsány maga is bevallotta, (ez egy elmebetegtől nagy dolog), hogy a miniszterelnöki feladat túlnőtt rajta, azaz egy őrült nem képes sokáig normálist játszani.
Engem csak az zavar, hogy a Fidesz tiszteletből már-már lassan istenként tiszteli és Gyurcsány-korszaknak nevezi a zsidók által szervezett gyurcsányi ámokfutást. Pedig lényegét tekintve a zsidók is észrevették, hogy mindössze egy elmebeteg ember, aki rájuk is lassan veszélyt jelent.
#szájbergyerek# 2011.03.15. 18:56:27
Találjatok ki valami újat!
Ha egy külföldi tudná, hogy itt az átlagbér kb. 500 EUR, akkor az ő arcáról is lefagyna a mosoly.
Nagyon unalmas ez a mosolyogjunk már többet a szegény ide tévedő külföldire is.
Amíg azt próbálják elhitetni velünk, hogy minden más népnél alávalóbbak vagyunk nem fog semmi változni.
nemecsek ernő áruló 2011.03.15. 19:00:49
Azt speciel a szcientológusok járták ki, a béna kacsa szociknak meg nem volt elég erejük, hogy fellépjenek ellenük, mert már rég diszkreditálták őket orbánék. Volt is kitüntetés a magyarországi orgok között.
2011.03.15. 19:08:50
Elegem van a zsidózásból, komcsizásból, jobbozásból, balozásból, liberálisozásból, mindenből! Sokan tehetnek róla, hogy az ország ott van ahol és tudod kik ezek MI VAGYUNK, MI A MAGYAROK TEHETÜNK RÓLA! Mert mindig mindent lenyeltünk és nyelünk most is! Mindig csak mutogatunk erre arra, hogy ő tehet róla, de nem ő tehet róla, MI tehetünk róla, hogy hagytuk, hogy engedtük. Mi vagyunk a hibásak és mi is voltunk és amíg nem hagyjuk abba az ujjal mutogatást addig mi is leszünk. Ha valóban a zsidók találtak ki mindent, akkor mi miért hittük el? Miért nem állt fel a magyar nemzet, hogy ez baromság. Most miért nem áll fel? Höbörgünk, esetleg dobálunk némi utcakövet, feldöntünk pár civil kocsit (hogy örültek a tulajok) és utána örömködünk, ha egy másik hülye jön szédíteni minket, és kezdődhet megint az ujjal mutogatás, hogy a komcsik miatt van minden, ezért szar nekünk.
Lépjünk már ezeken a baromságokon túl, könnyű Katát táncba vinni, ha ő is akarja! Minden ami velünk megesett, ami miatt szar nekünk, arra mi mindig bólogattunk, hát mit vagyunk meglepődve, hogy átvertek minket?
Tessék gondolkodni és nem a demagóg baromságokat szajkózni ami a beszélő dobozból jön!
NA YA! 2011.03.15. 19:10:49
Húsleves 2011.03.15. 19:39:24
Azért tegyünk különbséget: a liberálisokat én is szoktam szidni. Azon persze lehetne vitatkozni, hogy ki mit ért liberalizmus alatt, a többség sajnos azt, amit itt liberalizmus címen műveltek. Maguk a liberálisok igyekeznek valamiért az őket ért vádakat a zsidók elleni támadásnak beállítani, ez ellen egyet lehet tenni: mindig következetesen visszautasítani ezt az összemosást. A zsidók is gyarapították ezt az országot (nem is kicsit), rengeteg zsidó közéleti személy van (színészek, művészek, újságírók, tudósok stb.), akiket nagyon kedvelek. Zsidókat szidni teljesen más dolog mint olyan közösséget, amely valamilyen szellemiséget testesít meg. És még itt is hozzáteszem, hogy valójában a szellemiséggel van a bajom, és nem feltétlenül a csoport tagjaival. Sajnos tényleg úgy érzem, hogy nem összeesküvés-elmélet az, hogy Magyarországon a liberális oldal valóságos "holokauszt-ipart" hozott létre, és az ártatlan cigányok, zsidók mögé bújnak, rájuk irányítják a figyelmet, és sulykolják a fejekbe, hogy "nektek a zsidókkal és a cigányokkal van bajotok", rasszisták vagytok. Nem mintha nem tudnám, hogy tényleg vannak igazi rasszisták is. De már ott kilóg a lóláb, hogy kik azok, akik azt állítják, hogy ők küzdenek az etnikai előítéletek ellen, hogy folyton lefasisztázzák a magyarokat - úgy általában. A magyar baloldal már olyan mélyre süllyedt, hoyg el sem tudom képzelni, hogy ezek valaha is visszakapaszkodnak. Legfeljebb azt, hogy létrejön egy valóban megújult baloldal (az LMP sem az).
naresh 2011.03.15. 19:41:52
Nekem nem fekszik a zsidózás sem. Én szeretem a versenyt, a sportszerűséget. Ha az ellenfél jobb, akkor igyekszem elismerni. Szakmámon belül sohasem győzőtt le zsidó, fordítva, segítségemre gyakran szorult egy-egy zsidó kollégám, persze nem-zsidó is.
A FIDESZ-t is másként látom. Jelenleg egyszemélyes szerevezetnek tűnik. Az a személy pedig gyűlölte és gyűlöli egyetlen ellenfelét, minden eszközzel el akarja pusztítani. Félelme eredendő. Annakidején láttam az arckifejezését, amikor, kb. húsz éve a legtehetségesebb szociként említette Gyurcsányt.
Heller Ágnessel pedig az a hiba, hogy valamikor a hetvenes évek első felében Kádárék csendben kiengedték az országból. Természetesen ezt lehet úgy is értelmezni, hogy Kádár nem szerette a zsidókat, sőt úgy is, hogy kémkedni küldte nyugatra. Azért az sem kizárt, hogy kellemetlen volt a jelenléte.
A Caligula hasonlat is erős egy kicsit. A minap olvastam valahol Horthy egy beszédét, amelyben kijelentette, ha zavargások történnének, a tömegbe fog lövetni (nem gumival). Ha jobboldali lesz a mozgolódás, akkor fájdalommal, ha baloldali, akkor örömmel...Nálunk inkább a tanácstalanság volt a jellemző, amely a tapasztalatlansággal némileg magyarázható.
A Tyne folyó déli partja 2011.03.15. 19:47:31
hogyne. a szabadságod, meg a pénzed meg nyilván végtelen. az utazás se vesz semmi időt igénybe, hogyne. tán nem kéne hülyeségeket írni.
Junk1 2011.03.15. 19:49:41
2011.03.15. 19:53:50
Junk1: veled én többet nem beszélek, és igenis hülyeségeket beszélsz és ne zsidózzál amíg nem tudod kik a zsidók és kik azok akiket te szidsz! Zsidóéknál sem kolbászból van a kerítés, vannak gazdagok és vannak rohadt szegények is köztük, pont mint a magyarok, vagy bármely más nép tagjai között. De kész veled én nem kommunikálok többet, mert undorít a stílusod és elszomorít az ostobaságod!
Mitya Ivanov 2011.03.15. 19:54:04
Húsleves 2011.03.15. 19:54:43
És ha olvastad (hallottad) azt, ahogy Szanyi ráharapott a rasszista csalira, és hogyan reagálta le, az is azt támasztja alá amit mondtam.
bombahir.hu/hirek/szanyi-tibort-konnyu-megszivatni-telefonbetyarkodas-hangfelvetelekkel
Lehet persze mondani, hogy ez egy bunkó vicc volt, de a napnál világosabb, hogy az egész ügy Szanyit kizárólag abból a szempontból érdekelte, hogy politikai hasznot kovácsoljon belőle. Segíteni akart? Ja persze. Jószándékú ember sohasem biztatna egy kisebb közösséget arra, hogy emberkedni kezdjen egy nagyobbal.
torró 2011.03.15. 19:56:44
Szeretném elmondani,mivel nekem vannak zsidó ismerőseim, elmondják ők is hogy bizony nekik is rossz az a helyzet amit a nem hívő zsidók tesznek a világban és így egybe mossák velük.De mondja el ezt egy amerikai.Aki akarja megnézi aki nem hát nem.De elég elgondolkodtató.
www.youtube.com/watch?v=igp92833VLc&feature=related
A Tyne folyó déli partja 2011.03.15. 19:58:07
bőrmók 2011.03.15. 19:59:31
De valahogy felül kellene kerekedni ezeken a sérelmeken, és megmutatni magunkat a világnak - felmutatni egy olyan Magyarországot, mely ma is tudósok, művészek öt- és tízezreit adja a világnak. Nem szabad adni nemzeti büszkeségünkből, még akkor sem, ha a nehézségek árán akadályokba ütközünk. Még akkor sem, ha a világ, amelyben élünk tele van veszélyekkel, melyek kis hazánkat is fenyegetik.
Nem. Fel kéne már mutatni egy arcot a világnak. Vegyük például a bort. A magyar bor a legjobb a világon, csak sírva akarjuk eladni. Ezt így nem lehet.
Így persze, hogy megelőz minket kínai és japán egyaránt. Így persze, hogy megelőz minket Szlovákia. Mosolyogni kéne már úgy önnönmagunkra, mint a másikra. Mosolyogni, mert a mosoly nem drága.
Lakótelepen élek. Van egy szomszédom. Soha nem mosolygunk egymásra. Miért? Mert ki-ki el van foglalva saját önsajnálatával, gondjával, bajával. Mert nem tudja, mit hoz a holnap. Beszállunk a liftbe, s ez az ember nem mer a szemembe nézni! Mert azon fő a feje, hogy talán maholnap ki-ki már nem tud mit enni. Azon, hogy ki tudja. Azon, hogy mosolyogni kéne, és nem tud. Mert benne van a múlt s jövő.
Köszönöm ezt a március 15.-tödikét nektek, hogy mindehhez ihletet adott!
nemecsek ernő áruló 2011.03.15. 20:00:10
Egyébként leszarom, Heller Ágnes kicsoda, és mit mond, mert ha a jobbikos fehércigányoknak ennyire felcseszte az agyát, akkor bizony valami igazságba beletrafálhatott. Ezek csak az igaz szavakra vannak kiakadva, őszöd óta tudjuk! ;)
altoid · http://altoid.inda.hu/ 2011.03.15. 20:02:25
gabex36 2011.03.15. 20:02:36
"Áhh, kellett nekünk ez a nagy nemzeti ébredés... jobban jártunk volna, ha minket is elcsatolnak Trianonnal..."
Ebből azonnal lehet tudni hogy ballibsi oldalról fúj a szél, mivel nekik a Magyar Nemzet mocskolása a zsigereikben van.
Az hogy pesszimista sokszor szomorú emberek vagyunk aláírom (kaptunk is rá okot jócskán) de hiszek benne hogy vissza találunk igazi önmagunkhoz, egészséges önbecsülésünkhöz és lerázzuk magunkról a komcsi-libsi vérszívókat.
Mitya Ivanov 2011.03.15. 20:05:51
nagybela2 2011.03.15. 20:06:06
2011.03.15. 20:06:21
És az unokatestvérem nem X hónapot töltött ott, hanem már X évet és még többet ott fog tölteni, mert ő ott találta meg a férjével a számítását, de attól még lehet honvágya neki is de nem fog mindent ész nélkül elhajítani. Csak azzal magyarázni, hogy valaki külföldről hazaköltözik mert jaj de hiányzott neki a magyar föld akkor is csúsztatás. Lehet hogy hiányzott is sőt elég valószínű, de amíg kint minden oké, úgy értem van meló, van lakás van biztonság nem hiszem hogy fel fog állni és hazacuccol és kezd el itt állást keresni legalább feleannyiért.
Amennyire idejük, pénzük engedik hazaLÁTOGATNAK, de utána mennek vissza, mert nekik ott van az életük, ott van a munkájuk, ott van a házuk.
Sose mondtam, hogy nem hiányzik az elköltözött magyaroknak az otthonuk (bár biztos ilyen is van, mármint akinek nem), de attól még CSAK honvágyból nem fognak hazajönni, ha ott nekik sikerült esetleg egy biztos munkahelyet megcsípni és letelepedni.
Hol mondtam én, hogy nincs honvágy, nekem meg akkor tudod mi fáj a szövegértésed vagyis annak a hiánya!
torró 2011.03.15. 20:07:01
bőrmók 2011.03.15. 20:09:38
Egyszer a török, másszor a labanc.
Harmadszor Az európai Únió?
Tanultunk az évezredekből.
Kinek a tót, kinek a papné.
A Tyne folyó déli partja 2011.03.15. 20:11:21
hogyne, pont a magyar irigy, stb. bezzeg mások nem. persze, persze. @Junk1: jézus, te se vagy komplett.@szelephézag: ja, tökre mosolyog nálunk is mindenki, elvégre csak arról van szó mindennap, hogy meddig van meg a munkahelyünk. tök vidám a hangulat. ne terjessz már hülyeségeket.
nemecsek ernő áruló 2011.03.15. 20:17:37
Nézd meg a magyar kutatás-fejlesztéssel, és szerzői jogokkal kapcsolatos szabályozást állami pénzek, és a kutatás viszonylatában, és nem lesz több kérdésed, tudni fogod, hogy miért! A lényeg: itthon nem éri meg állami pénzből kutatni, Nagy Britanniában, és az USÁ-ban viszont igen.
@Mitya Ivanov: Magyarázkodik a halál, csak véleményt mondtam.
@gabex36: Bizonyára nem tanultál, vagy csak valami elcseszett történelem tanárod lehetett - de az is lehet, hogy azokon az órákon épp cigizni jártál a fiú wc-be. A lényeg: Trianon azért történt, mert mi nagy magyarkodásunkban elnyomtunk mindenkit, tarkónbasztuk a nemzetiségeket, ha a saját nyelvüket akarták használni, megadóztattuk a kereskedelmi útvonalakat, és úgy en bloc olyanok voltunk, mint most Viktor. Mikor ilyen előzményekkel rárontottunk Szerbiára, és indukáltunk egy világháborút, majd még a saját szövetségeseinket is megtámadtuk, Európának tele lett velünk a fasza, és megkérdezte a nemzetiségeket: akarjátok, hogy legyen nagymagyarország? Erre ők azt mondták: akarja a tököm, legyen román terület az, ahol többségében románok élnek. És lőn... A magyar azóta se tud felocsúdni ebből, csak siratja az elvesztett dicsőséget, meg "amikor három tenger..." de abból a három tengerből jó, ha egyet fel tud sorolni atlasz nélkül. Szép, szép! De persze a nemzet vesztét csakis a komcsik okozhatták. Álmodozz csak!
2011.03.15. 20:17:52
Légyszíves de ne adj a számba olyan mondatot, amit sose mondtam. Bárki elolvashatja, hogy nem állítom, hogy csak a magyar irigy, szóval nekem ne pattog itt észt osztva, mikor nem tudsz szövegérteni.
De légy kedves és még csinálj kicsit hülyét magadból, válogass még félmondatokat a kommentjeimből és tegyél hozzá egy másik fél mondatot, amit sose írtam le, mert nem gondolom, hogy úgy lenne, akkor én írok megint egy válasz kommentet, amibe leírom, hogy elnéztél valamit erre te megint belenyúlsz egy tök más kommentembe és így tovább egész este oké?
szellőláb 2011.03.15. 20:21:34
A Tyne folyó déli partja 2011.03.15. 20:21:45
" A hazajönnek rész nem a honvágy miatt van, mert azt ki lehet elégíteni"
de igen, képzeld, vannak, akik bizony honvágy miatt mennek haza. mint pl. egy barátom. és én is mennék.
bőrmók 2011.03.15. 20:24:34
2011.03.15. 20:28:36
Már megbocsáss de ha innen kimegyek, akkor talán azért teszem ugye, mert itt nincs munkám vagy van de nagyon keveset keresek bármelyik nap kirúghatnak és szerencsét próbálok kinn (esetleg kapok kinn állás lehetőséget). Kimegyek, minden oké, van jól fizető állásom, jól élek, van fedél a fejem felett, és ekkor kattan egyet az agyam és hazajövök minden indok nélkül? Nem én nem költöznék ezen esetbe haza, de ha kinn kirúgnának, vagy nem is kapnék semmilyen munkát, ha elfogy a pénzem, igen hazajönnék, mert itt amíg nem állok talpra ott a családom, hogy segítsen (mondjuk hazaköltözöm anyuhoz-apuhoz).
Persze nem hirdetném, hogy milyen jól pofára estem kinn, inkább mondanám, hogy jaj annyira honvágyam volt, nem bírtam, inkább hazajöttem.
Ez olyan kicsiben, mintha valami kis faluban élő emberke kap pesten melót felköltözik de annyira hiányzik neki a faluja, hogy inkább lesz munkanélküli de hazaköltözik. Ez nem épp életrevaló gondolkodás, de persze, ha a faluban van munka és ráadásul honvágya is van elcserélheti a pesti életét a falusira, de a létbiztonság megmarad.
Bloodscalp 2011.03.15. 20:29:09
A Tyne folyó déli partja 2011.03.15. 20:32:50
na, erről beszélek, hogy hülyeségeket beszélsz. azzal, hogy hazalátogatsz néha NINCS kielégítve.(a többi meg nem tudom, hova tűnt,válaszoltam másoknak is, egy csomószor nem engedte át, aztán meg elment, de nem látom.
naresh 2011.03.15. 20:33:28
A filozófiával kapcsolatban is óvatosabbnak érdemes lenni. Az izmusok egy adott történelmi kor szülöttei, a való világra adott válaszreakciók. Közben azonban változik a világ és a buta (dogmákhoz ragaszkodó) ember (ha liberális, ha konzervatív) nem érti, hogy miért veszt állandóan.
Természetesen vannak időtálló emberi értékek. Ha valaki szándékosan nem árt a többieknek, ha tiszteletben tartja mások magánéletét, véleményét, ha segíti a gyengébbeket, akkor minden ideológiától, vallástól függetlenül tisztességes. De ezeknek semmi köze a politikához. Az is tény, amelyhez alkalmazkodnunk kell, hogy az életterünk szűkül, a demográfiai robbanás és a technológiai fejlődés következtében. E folyamat az orrunk előtt zajlik. A világ kisebb lett, könnyebb zavarni a másik embert.
gabex36 2011.03.15. 20:34:41
Nem kívánok belemenni felesleges, értelmetlen vitába.
nemecsek ernő áruló 2011.03.15. 20:35:43
2011.03.15. 20:40:17
Sajnálom de nem tudom és nem fogom elhinni (ettől még kivétel erősítheti a szabályt, de inkább hiszem, hogy az emberek hazudnak, mert nehéz beismerni a vereséget, oké?)
Továbbá a NÉHA nincs kielégítve nem cáfolja az állításom, mert NÉHA és nem átlagban, szóval erről azt hiszem ennyit.
matyesz007 2011.03.15. 20:41:59
+ a számban szereplő szövegelés.
Aki magyarnak érzi magát egyszerűen ilyeneket nem ír le.
Az, hogy elvégzett az úr egy bölcsésziskolát nem azt jelenti, hogy bármit kimondhat, bármikor, mert most már művelt és bátor és felvilágosult és persze liberális.
Erre én akkor azt mondom, hogy a kurva anyját az úrnak, jobb lett volna ha abortálják. Persze csak azért mert múvelt és bátor és liberális vagyok.
A Tyne folyó déli partja 2011.03.15. 20:44:11
nem volt állásajánlata, amire visszament volna.
igen, kint vagyok, jönni azért jöttem, mert a sok állásra való jelentkezésből erre a munkára vettek fel, ami itt volt. (magyarul, eszem ágában se volt külföldre jönni, általánosságban kerestem munkát, mert csak alkalmik voltak. ha nem ez az állásinterjú jön össze, akkor nem jövök.)
igen, kattanhat az agyad, lehet iszonyat honvágyad. mi ebben a hihetetlen?
biztos, jól fizető munka? tudod, mire szoktak kijönni általában az emberek? leginkább hotelbe, takarítónak, mosogatónak, kemény minimálbérért, esetleg 6 font bruttó órabérért. a tesóm tudna mesélni, mennyire becsületesek. már a legelsőnél át akarták őket verni, azóta már vagy négy helyen szintén.
biztos munka, most? az én munkahelyemen most küldtek minden egyes alkalmazottnak egy levelet, hogy nem akar-e önként elmenni. mert csökkenteni kell a költségeket. erre jelentkeztek 1100-an. most volt egy értekezlet, ahol elhangzott, hogy nemsokára valószínűleg még több embert el kell bocsátania, átszervezések vannak, totál bizonytalanság. ez neked a rózsaszín felhő, kolbászból való kerítés? meg mosolygás, mikor senki nem tudja, mi lesz? két közvetlen kollégám most jött vissza nemrég táppénzről, idegösszeomlást kaptak a bizonytalanság miatt. ja, tökre mosolyog, meg elégedett mindenki. ja, masírozás is lesz 26-án, tüntetés, akarom mondani, a költségcsökkentések ellen. nyilván, mert mindenkinek olyan jó, tök jó a közhangulat.
bőrmók 2011.03.15. 20:46:16
V69 2011.03.15. 20:50:07
naresh 2011.03.15. 20:52:06
Ezt nekünk magunktól is tudni kellene. Ha erősebbek lettünk volna, akkor sem a török, sem a labanc, sem a muszka nem győzött volna le.Ha pedig az összes háborút elbuktuk, akkor legalább annyit tanuljunk a múltból, hogy ne ugráljunk. Kormányunk egyébként nem is ugrál, csak itthon csinál úgy, mintha...
Az EU tagság nem kötelező, ezt se feledjük. Ha pedig önérzeteskedni akarunk, ne fogadjuk el az EU-s adományokat (pályázatokat), mert az mások (főleg a németek) adójából származik, nem égi manna.
matyesz007 2011.03.15. 20:52:31
A Tyne folyó déli partja 2011.03.15. 20:53:50
hazaköltözés simán lehet honvágy miatt (lásd a barátomat(és valószínűleg én is amiatt fogok, hiába van lakásom itt), amit (a honvágyat) a hazaköltözés baromira nem elégít ki. nekem azóta van erős honvágyam, hogy otthon voltam.
2011.03.15. 20:54:02
Te pedig nem önszántadból mentél ki, hanem mert nem volt más lehetőséged itthon csak az a bizonyos meló, és azóta is bánod, amint lesz itthon valami majd jössz haza. Csak erre vársz.
De ez nem szimpla honvágy, hogy hiányzik a szülőfölded, hanem eleve utáltál kimenni, utálsz kinn lenni, csak kényszerből vagy kinn és nem tetszik.
De akinek tetszik kinn annak is lehet honvágya, de csak ezért nem fog eljönni onnan, ahol épp van, mert ő nem bánja, hogy kiment, tudod? Igen ilyen is van.
Te sem csak honvágyból jössz haza, hanem eleve utálsz ott lenni, kényszerből vagy ott, nem is akartál menni.
szellőláb 2011.03.15. 20:55:22
brekkk 2011.03.15. 21:00:43
altoid · http://altoid.inda.hu/ 2011.03.15. 21:03:31
@szellőláb: Azt hiszem, holnapig ki is vonom magam a forgalomból...
@Frengi: Na EZ komment! Bár nem világos, miért mindent kétszer mond kétszer mond... :)
nemecsek ernő áruló 2011.03.15. 21:06:10
Tehát kirúgták, és esélye sem volt új melót találni.
Haverom kint volt a németeknél; kihasználták, és rongy emberként bántak vele, haza kullogott, hogy németország nem jött be, szar hely. Egy hónapig dolgozott itthon, és teljesen belenyugodott, hogy nem fog kimenni, nem naj, úgyis honvágya volt, blabla... Aztán kapott egy ajánlatot, és kiment ausztriába, és már ott is marad - ott megbecsülik a magyar "emigránsokat" te barátodnak is tudom javasolni, sokkal jobban fog járni, mint itthon bármikor is.
Ha valaki nem is akart igazából kimenni, akkor hazavágyik, és HAZA FOG JÖNNI. A honvágy egyes egyedül az itthon maradt családtagok miatt lehet, de ausztria nincs olyan messze, onnan könnyen haza lehet járni még az Alpok-aljából is. Hol itt a kérdés?
naresh 2011.03.15. 21:15:16
Szergej55 2011.03.15. 21:18:37
cso zsi 2011.03.15. 21:26:53
Ennek ellenére, igen sok eszement vallja magát liberálisnak, pozícióban is. Meg lehet nézni az elmúlt 20 évet. Oktatásban, nemzetiségi kérdésben.
naresh 2011.03.15. 21:30:35
Senki ne hallgasson rám, csak magamban zsörtölődöm.
tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2011.03.15. 21:40:03
vészmadár (pica pica) · http://feleslegesszavaink.blog.hu 2011.03.15. 21:41:30
velorex-vezető 2011.03.15. 21:43:45
naresh 2011.03.15. 21:44:29
A hazai oktatás pedig alapjaiban rossz, de ez más kérdés. Ez nem Magyar Bálint vagy Hofman Róza gondja, hanem a mienk. Azt hiszik az egyébként jószándékú tanárok, hogy Thales tételét mindenkinek fejből kell tudni, vagy esetleg a Toldit. Ha az előbbit úgy tanítják, hogy nem fejlődik a problémamegoldó képesség, az utóbbitól a kifejezőképesség, a szókincs, akkor csak időpocsékolás az egész. Két hét múltán a többség elfelejti és további életében semmire sem használja az egészet. Ha rosszmájú lennék, szándékosságot vélnék, de inkább az alkalmasság, illetve alkalmatlanság és az ehhez rendelt könnyebb út a probléma nyitja.
cso zsi 2011.03.15. 21:55:56
Az "életcél"-ok között a jó kocsi - nagy ház - jó kereset szerepel, csak az nem hogy ezt általában munkával lehet(ne) elérni.
A politikai hozzáállást az egyik mai (sokadik gyöngyöspatai vonulásos) blogíró is jól példázta.
Mert mindkét oldalra kerültek az öreg komcsikon kívül a fiatal "mindent tudok - majd én megmondom a tutit" típusból is.
matyesz007 2011.03.15. 22:04:10
Most akkor, a liberalizmus rendszerének kialakulása előtt is voltak liberális gondolkodásúak ők voltak a józan gondolkodók, nem? A többiek nem gondolkodtak józanul, nem?
Végülis, ha liberális gondolkodású vagy, akkor el kell fogadnod azokat akik nem liberálisok, nem?
Bocs, nem akarlak fáraasztani, csak kötekedek. Lehet aludni kéne.
Igazamvanvagyigazamvan? 2011.03.15. 22:23:33
Hát ez az!
Én két éve vagyok kint, és mikor haza megyek, egy hét után agresszív vagyok, és menekülök vissza.
TÉNYLEG szar, hogy lesütött fejjel sétálsz az utcán, nehogy egy kisebbségi csoport személyes zaklatásnak vegye, hogy a szemébe néztél.
Miért legyen honvágyam, hogy jól kikáromkodhassak az autó ablakán, és rázhassam az öklöm?
Hogy kevesebb fizetésből többet adózhassak?
Hogy fejemre olvassák, hogy aki vállalkozik, az adócsaló?
Hogy üldözzön az APEH? Hogy bocsánatos bűn hazudni a hatóságnak? Miért utálja a Magyar a rendőreit? Miért respektálja az angol?
Igaz, az állását elvesztheti az ember idekint is, DE odahaza nem is találtam!
Your Home is, where Your Hart is. (Frank Zappa)
Ja, VAN mire hazamennem. Lakás, család, barátok.
December óta inkább őket hívom meg vendégségbe.
Szörnyű látni, ahogy sikongatnak emberek-pártállástól függetlenül-annak, hogy egyesek hogy lopják szét az országot.
2011.03.16. 07:14:44
A kommentek meg ékesen bizonyítják, hogy a posztírónak milyen igaza van. Bár az kimaradt a osztból, hogy a magyarok nem csak búvalbaszottak, de mindig véresen komolyan veszik magukat, öniróniának és humorérzéknek meg híjján vannak, de szerencsére azért akadnak kivételek.
altoid · http://altoid.inda.hu/ 2011.03.16. 07:37:34
vészmadár (pica pica) · http://feleslegesszavaink.blog.hu 2011.03.16. 07:48:24
Kérek egy posztot inkább a modoros esztergályosról:)
2011.03.16. 07:57:53
Pedig a téma maga kimeríthetetlen modoros kincsesbánya lenne.
altoid · http://altoid.inda.hu/ 2011.03.16. 08:12:05
Professor Pizka · http://raerunk.blog.hu/ 2011.03.16. 08:19:40
nemecsek ernő áruló 2011.03.16. 08:21:29
Istenem. Rákosi elvtárs milyen boldog lenne....
altoid · http://altoid.inda.hu/ 2011.03.16. 08:30:02
@Gerzsonka: Te is igazán észrevehetnéd már magadat, vége a gyereknapnak!
Modor Tibi · http://modoros.blog.hu 2011.03.16. 08:32:42
2011.03.16. 08:34:48
altoid · http://altoid.inda.hu/ 2011.03.16. 08:40:02
Nadiposzi (törölt) 2011.03.16. 08:43:07
Én tegnap otthon pihengettem, ide is épp csak benéztem, de be kell valljam megfutamodtam a nemzet színe-java elől.
A kommenteket én se bírtam végig olvasni, inkább levettem a polcról az "Életem és működésem" c. munkát, és ennek olvasgatásával tisztelegtem a forradalom és a szabadságharc emléke előtt.
Professor Pizka · http://raerunk.blog.hu/ 2011.03.16. 08:50:05
Ellenben jártam a Lobkowitz múzeumban, ahova ugyan kicsit drága a belépő, ám Mozart és Beethoven kéziratok vannak, továbbá néhány elég érdekes hangszer.
A Petrín-hegy parkjában szajkót, vörös vércsét és zöld küllőt szpottoltam. A Vltava madarai ugyanazok mint nálunk a pesti Duna-szakaszon kivéve, hogy Prágában van szárcsa is. Meg hattyú, de azokat nem kamelom.
2011.03.16. 08:51:37
altoid · http://altoid.inda.hu/ 2011.03.16. 08:54:43
@Modor Tibi: Most néztem csak meg a poszthoz mellékelt klipet, zseniális! :))
Plumper_ 2011.03.16. 08:59:42
2011.03.16. 09:40:37
Nadiposzi (törölt) 2011.03.16. 09:42:16
Egy kicsit félre olvastam a kommentedet, és megállapítottam, hogy rohadt nagy perverz vagy. Azt tudtam, hogy szereted a madarakat, na de...
(A szpottoltamot olvastam hadarva kissé.)
vészmadár (pica pica) · http://feleslegesszavaink.blog.hu 2011.03.16. 09:57:12
sztem a svédeké a hatalom. Vagy a belgáké, az is lehet.
2011.03.16. 10:02:04
altoid · http://altoid.inda.hu/ 2011.03.16. 10:08:20
velorex-vezető 2011.03.16. 10:41:56
Vannak kifogásaim orbánékkal kapcsolatban pl. a számonkérés elmaradása, de ennek a társaságnak, bármit állítanak, a fő baja, hogy nem az SZDSZ alakíthatott kormányt. Ezen túl Orbán a feje tetejére állhat, semmi sem lesz ezeknek jó.
És ami a legelkeserítőbb NAGYON SOKAN VOLTAK! Gondolom Te is ott voltál?
nemecsek ernő áruló 2011.03.16. 11:27:40
Magasról szarom le a szocikat, remélem, a büdös életben nem alakíthatnak megint kormányt.
GERI87 2011.03.16. 12:02:44
vészmadár (pica pica) · http://feleslegesszavaink.blog.hu 2011.03.16. 12:07:29
2011.03.16. 12:21:24
vészmadár (pica pica) · http://feleslegesszavaink.blog.hu 2011.03.16. 12:30:15
véremben van a golyó
véremben van a whiskey
véremben van a tánc
wirth6 2011.03.16. 12:34:12
2011.03.16. 12:43:08
minafoto · http://www.minafoto.hu 2011.03.16. 12:52:45
2011.03.16. 13:31:40
Professor Pizka · http://raerunk.blog.hu/ 2011.03.16. 13:37:33
Azt hittem megállom az érdemi hozzászóllást, de nem.
A kibaszott rovásírástól mindig hisztirohamom lesz. Elvették a múltat? Egy faszt vették el, eldobtuk. Amellett meg, ha múltat akarnak csinálni, annak is megvan a módja. A hősies múlt kedélyes és romantikus. Asterixék mindig bezabálnak és berúgnak két légió felpofozása között, meg felrakják a druidát a fára lantozni.
Az Arthur mondakör legfontosabb kérdése az, hogy akkor most Lancelot megdugta Ginevrát vagy nem? Jó, van ott egy kis Sir Gawain és Galahad (mellesleg kelta mitológiai alakok, de ezt most hagyjuk)
A viking sagák is csak onnantól érdekesek amikortól Randomvikingur Randomvikingsson (Lúdtalpas Leif) elrabol egy hajórakomány széles csípőjű kelta pulykatojást az ír partokról. Majd jól bebasznak.
A jól kommunikálható mesehősök vidám, romantikus alakok, nem csoda, hogy nagy részük a romantika korában született.
Nálunk külön pech, hogy Zalán futását a depis Vmarty, a Toldit meg a zseniális, de zseniálisan búvalbaszott Arany János írta.
Nem nagy dolog amúgy, három jól sikerült rajzfilmsorozatból kiváló nemzeti ikonokat lehet csinálni.
de ezzel a rovásírással meg a többivel... attól, hogy Árpád vezér szúrósan néz, és a nemzet minden ellenségét lebarantázza, attól nmég nem lesz nekünk jobb. A rovásírásunk amúgy ugyanúgy potamikus eredetű, mint a latin meg a görög ábécé. Annyi időm szerencsére nincsen, hogy erről most bővebben írjak, már rég tervezem egy Bunyevácz-paródia megírását, egyszer beleolvastam egybe. Eleinte dühöngeni akartam, a végén szó szerint sírva röhögtem, amíg ki nem néztek a szittya könyvesboltból.
2011.03.16. 13:42:40
altoid · http://altoid.inda.hu/ 2011.03.16. 13:43:31
Professor Pizka · http://raerunk.blog.hu/ 2011.03.16. 14:01:58
altoid · http://altoid.inda.hu/ 2011.03.16. 14:10:44
De ha mar Kolumbia, akkor vallenato és Carlos Vives!
brutuska 2011.03.16. 14:10:46
Professor: egyet tudok rovásírásilag érteni, pár napja dobtam egy hátast, hogy mostmár Beregszász is kap rovásírásos településtáblát. Könyörgöm, abban a valaha volt jobb sorsra érdemes kisvárosban minden rohad, de ez a fontos. No meg a lassan 5 lakosra jutó egy emléktábla. Ha a magyar irodalomban valaki valaha leírta a város nevét, avatnak gyorsan egy emléktáblát neki. A Vérke part olyan amilyen, a tiszti kaszinó leégett tetejét csak részben állították helyre, de rovásírnak...
stagolee 2011.03.16. 14:22:38
Még mielőtt a rovásírást tanulmányoznánk, nem ártana ha előtte a latin betűs írást is tanulmányozzuk egy kicsit és a megfelelő módon alkalmazzuk, amikor kétségtelenül szép és gazdag anyanyelvünkön írunk.
A "fáradtságot" nem vesszük,az csak úgy jön valaminek a következtében. A "fáradságot", azt már igen.
vészmadár (pica pica) · http://feleslegesszavaink.blog.hu 2011.03.16. 14:27:41
2011.03.16. 15:05:21
2011.03.16. 15:27:37
Beregszászra hull a korom.
Hová lettél legénykorom?
Ő is kap:)
minafoto · http://www.minafoto.hu 2011.03.16. 18:05:32
:D Az én helyesírási hibáimat ne keverjük össze a a latin írás korával (Arisztophanész Büzantiosz-tól származtatják i. e. 257), és a rovásírás időszámítás előtti 1700 éves nyomaival..., de van 5000 éves is, belekeverjük azt is a nagy közös trutyiba? :)
Értem én, hogy nagy a fosás a szittyaságtól meg az ultranacionalizmustól, és különben is éljen a katolicizmus meg az inkvizíció, de ha az elhajlásokat mindkét oldalról lefeszegetjük, megtalálhatjuk a középutat. Hát ja, van csúnya rész is meg szép is, ez volt, ezzel már nincs mit tenni.
Dobálhatjátok a sarat, ha valaki az akármilyenmagyarfikázót leugatja, hogy akkor össznépileg ráugrunk, mert ő a nagy ellenség aki a megbökött, mert mozdulni kéne a rinyálás és köpködés helyett...
Jaja, az a rohadék isten ostora Attila csúnyán nézett, be is fosott a nagy civilizált Európa aki párszáz év múlva még boszorkányokat égetett, mégis ezer év után is vannak akik büszkék rá, sőt, a gyerekeik is ezt a nevet hordják. A rohadt bunkó parasztok...! :D
A Tyne folyó déli partja 2011.03.16. 19:16:10
a srác meg, ahogy én ismerem, akkor is hazament volna, ha nincs lakása. (speciel, mikor hazament, a lakása ki volt adva albérletbe, nem is tudott ott lenni...)
nem, nem rúgták ki, ő akart hazamenni. mi olyan hihetetlen benne?
A Tyne folyó déli partja 2011.03.16. 19:36:38
naresh 2011.03.16. 19:54:07
Modor Tibi · http://modoros.blog.hu 2011.03.16. 19:59:33
naresh 2011.03.16. 20:03:32
Professor Pizka · http://raerunk.blog.hu/ 2011.03.16. 23:39:27
Szóval én is tisztelem az ősöket írtam már több levelet mindenféle számítógépgyártóknak, hogy szeretnék proto-sínai vagy Lináris B írással írni. De semmi válasz. Köcsög idegenszvűek.
csi szi 2011.03.16. 23:58:22
Bokortalan Lajtalan · http://facebook.com 2011.03.17. 01:04:42
Momina 2011.03.17. 12:37:19
altoid · http://altoid.inda.hu/ 2011.03.17. 19:46:19
Ősi vallás, kiválasztott nép, szenvedéstörténet, többezer éves írott történelem, saját írás, "mi mások vagyunk mint a körülöttünk élők"... Minden stimmel, megspékelve olyan finomságokkal, mint a mezopotámiai eredet meg Jézus a pártus herceg.
Freud ezt úgy nevezné: "metéltpénisz-irígység" :)
Professor Pizka · http://raerunk.blog.hu/ 2011.03.17. 19:53:37
altoid · http://altoid.inda.hu/ 2011.03.17. 20:00:09
cso zsi 2011.03.17. 22:20:26
Még a végén kiderül, hogy kerül az "egy gyűrűre" rovásírás. A mondakörből valaki a környékről származik, úgy lehet.
naresh 2011.03.20. 20:46:24
Az viszont tény, hogy az "örök ellenzéki" jelzőt már évtizedekkel ezelőtt megkaptam. Pedig csak saját véleményt alakítok ki a világ dolgairól és azt képviselem is. Mivel igyekeztem mindig és általában is tájékozódni,elég nehéz ellenfélnek számítottam élőben is.
naresh 2011.03.20. 20:59:24