Idén már nem megyünk ki

2009/08/12. - írta: Modor Tibi

-Helló apám, minden okés?

-Simaliba. Szigetre mentek idén is?

-Á, idén már nem. Nagyon gagyi lett szerintem, és elszednek egy rakat pénzt, rablás, ami ott folyik. Sok bóvliárus, Töki Pompos, vizezett fesztiválsör ötszázért, ebben én már nem veszek részt. Nem ennek indult a dolog, ez már csak egy üzlet, minden a profitról szól.

Mi már ott csápoltunk 93-ban, 94-ben is, 300 forintos napijeggyel, ott tarhált a sok pank, ez már valami teljesen más lett, gazdag, nyugat-európai léhűtő fiataloknak csinálják az egészet. Nem volt bankjegykiadó automata, nem voltak mobiltelefonok meg internet, mégis felhőtlenül élveztük a programokat, és valahogy mégis mindig megtaláltuk egymást. Most frankón: ki tudja magának ezeket az árakat megengedni? Nem csoda, hogy alig hallok kint magyar szót.

-Azért nem eszik olyan forrón a kását, apafej. Mi van még itt kishazánkban, ami ennyi embert vonzana, és ennyire propagálná az országot? Semmi. Az Országimázsközpont milliárdokért nem tudott ilyen jó reklámot csinálni nekünk és Budapestnek, ez pedig itt van, büszkék lehetünk rá. Mindegy, hogy szigé vagy siget, Európa-szerte elismerően csettint erre a szóra a fesztiválrajongó réteg.

-Leszarom. Milyen felhozatal ez? Ezek Európa meg a világ B-C-kategóriás együttesei, már Kelet-Európában is vállalhatatlan lenne. Nem csoda, hogy mindenki inkább Újvidékre megy az Exitre: szinte mindenben jobbak. Igazi, elsővonalas fellépők, gyönyörű lányok, raki, csevap, és nem utolsósorban ott valamiért a lakosság nem pofázik folyton, hogy hangos a fesztivál.

Ezek az óbudaiak is mit ugrálnak? Nem igaz, hogy évente egyszer nem lehet kibírni egy kis zenét meg tömeget, inkább örülnének, hogy viszik a hírünket a nagyvilágban. Ha nagyon nem tudják tolerálni, hát utazzanak el. Az a bunkó Tarlós is, csak a szereplésvágy hajtotta, a Dercéről meg ne is beszéljünk. Mindegyik a saját pecsenyéjét sütögeti, fő, hogy ott legyenek a zsírosbödön mellett. Ilyen populista intézkedés, hogy betiltja a Magic Mirrort meg decibeleket méreget, nem baj, szerzett pár szavazatot a horthysta meg rákosista nyugdíjasoktól, így megy ez. Krumpliosztás, csendrendelet.

Azért hagyjuk meg, nagyon jófej volt a Placebó is, amikor elküldte a Tarlósit a sunyiba, nem semmi, hogy hazai pályán beszólnak neki. Csak hát külföldön meg mit gondolnak rólunk, mit látnak? Ezt, ezt a szellemi színvonalat. Nem csoda, hogy Madonna is megmondta: többet nem jön ide, ez barbár föld. Szóval Szigetre nem járunk, inkább Kapolcs meg a jó kis vidéki fesztiválok, ott még lehet normálisan szórakozni, nem taposnak agyon, nem húznak le mindenhol.

-Mi azért kinézünk szerintem szombaton, meg vannak tartalmas programok is, csak meg kell őket találni. Jó kis koncertek eldugott színpadokon, mi olyanokon buliztuk a legnagyobbat, akiknek a nevére már rég nem emlékszem, na és?

Én élvezem az egész feelinget, ami a Szigetet körbelengi: a folyamatos vándorlás színpadról sátorra, a szabadság, a kötetlenség, az együvé tartozás érzése. Jók a kaják is, lehet puffogni, hogy kommersz, de ki ne ingott volna már meg egy fincsi fokhagymás lángos láttán? Na meg a Sziget-betegség, a kimerültség, a poros-fekete zsebkendők, ez mind hozzátartozik a nagy egészhez, mi így szeretjük. Aztán persze visszatérünk a szürke hétköznapokba, de egy hétig ez a saját kis világunk, amikor a városban is keresed és látod messziről a karszalagosokat, akkor mintha egy közös kis titkotok lenne, priceless.

Lehet utálni, lehet imádni, csak egyet nem: közömbösnek lenni iránta. Úgyhogy ik bin ein Szigetlakó!

Címkék: zene politika
137 komment

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Walter Melone (törölt) 2009.08.12. 13:44:20

280 volt az a napijegy emlékeim szerint, és vászon karkötő volt, fém csattal.

Valaki1 (törölt) 2009.08.12. 13:47:55

teljesen így van.
én elhiszem hogy drága ez a sok sztár,
de ha összeadjuk a jegyet + a fogyasztás akkor ebből 2 hétre a görög vagy horvát tengerparton is bulizhatok, vedelhetek.haverokkal még olcsóbban (kocsival, kempingben, apartmanban)
igencsak más színvonal, legfeljebb magnóról megy a zene.
ráadásul nem igénytelen , meg nem terrorizálnak az őrök, nem tocsogok a hugyban, sárban...stb.
a 90.es évek végéig jó volt.

de amúgy vannak mostanában is hasonló fesztiválok oda kell menni nem a szigetre.

vaniliatudat 2009.08.12. 13:49:18

Nem volt vászon karszalag. egy darab keménypapír volt, madzaggal a nyakadba akaszthattad. A csücskét meg levágták, így érvényesítették... Meg egész héten voltunk vagy 30 ezren...

garage 2009.08.12. 13:59:22

én háromszázra emlékszem, a karkötőt meg magunknak kellett hajtogatni papírból

2009.08.12. 13:59:40

300 volt a napijegy és nyakbaakasztós volt!:)
Ja és Monsters of Rock-nak hívták, vagy nem?:))
A pálcika lábaimmal toltam a fekete sztrecs farmert meg a Martenst...:D:D:D

becher 2009.08.12. 14:00:41

@Valaki1: Régen is voltak "sztárok" és kétlem, hogy sokkal olcsóbban jöttek volna. Mégis megfizethető volt. Évekig kijártunk, jó buli volt...akkor még a tömeg felett a punkok taréját lehetett látni :). Ma már kétlem, hogy össze tudnák tarhálni a napijegyre valót.

szuperapu · http://szuperapu.blog.hu/ 2009.08.12. 14:01:20

Ezekből az eszmefuttatásokból valahogy mindig kimarad az a rész hogy 16 évvel öregebbek lettünk... Ez a tény azért árnyalná ezeket a bezzeg a mi időnkben sirálmokat. :P
(Azzal együtt, hogy tényleg valami teljesen más rendezőelv mentén alakulnak a dolgok, mint ami létrehozta a Szigetet.)

becher 2009.08.12. 14:02:12

@szuperapu: Ne emlegesd, hogy öregszem :)).

Kivlov 2009.08.12. 14:03:32

@Valaki1: Ja, a VOLT pl. klasszisokkal üti már a Szigetet. De lassan a Hegyalja is.
Amíg nem lesz Metallica, addig ez egy "Pelikános fesztviál" marad: kicsit kicsi, kicsit savanyú, de a miénk.

eloszto · http://eloszto.hu 2009.08.12. 14:05:15

Szerintem cipődobozban laktunk a pocsolya mellett és fűrészporos kenyér volt.

***kimoderálva*** 2009.08.12. 14:06:15

OFF

"Nem csoda, hogy mindenki inkább Újvidékre megy az Exitre: szinte mindenben jobbak. Igazi, elsővonalas fellépők, gyönyörű lányok, raki, csevap, és..."

haha más is kezdi észrevenni, hogy a magyar nők bizony már nem "a legszebbek a világon", mint ahogy már az sem igaz, hogy "vizilabdában mi vagyunk a császárok"

nem örülök egyiknek sem, csak megjegyzem

ON

2009.08.12. 14:06:35

@becher: volt olyan, aki félbevágott pille palackba szurkált villákat, és azt horda, mint punk sérót. :)

Mitya Ivanov 2009.08.12. 14:08:28

a sziget miben különbözik a hegyaljától vagy a VOLTtól? ha csak annyiban, hogy minden nagyobb, akkor annak nem sok értelme van

flegman · http://usazzunk.blog.hu/ 2009.08.12. 14:09:05

prodizsájnagyongáz, liliállenmilyennévez,fátnómoreéletembennemhallottam,plészbufogalmamnincs

Valaki1 (törölt) 2009.08.12. 14:12:16

@becher: ja, mondjuk nem hozták ide a külföldi 2. és 3. vonalbeli sztárokat jó pénzért.
odakinn nem sok, de itt ezért drága a jegy.
nameg mert a kedves gerendai brancsnak ez a megélhetése, mást nem is csinálnak egész évben csak a néhány fesztivált szervezik...jól megélnek ebből,
ráadásul már csak 5 nap, ugye a 0.meg -1 az plusz zsé, tiszta undormány lett.

és ez haggyán, de az említett inkalosok, meg pénzéhes árusok kész vicc.

és nemtom, de én konkrétan jobban érzem magam egy kisebb fesztiválon néháyn ezer emberrel, mint egy ilyen tömegnyomorban ár meg műsor ide vagy oda.

Sákif za morro? 2009.08.12. 14:13:04

A Sziget már régóta szar.

A "Priceless"-ért meg a kurva anyádat, még ha ferdével is írtad. Illetve bárkinek a kurva anyját aki használja.

Balance Of Power 2009.08.12. 14:17:27

@Valaki1: Na ja, Masters Of Rock Csehorszagban, 400 km-re, 4 napos jegy elovetelben kb. 12 ezer, sor=1 euro es normalis szallas is akad.
Vagy a Hegyalja, szinten 12k korul, 300-as sorrel, olcso kajaval meg Tokaj osszes pincejevel. Itt is, ha rendes szallasra megyunk, a Sziget budzse felebol megvagyunk.
Valahogy baromira nem vagyom kimenni Faith No More-ra 10 ezerert, mikor annyiert vagy meg kevesebbert rendes sajat koncertjukre is el lehet majd menni, ha lesz (es biztos lesz, mert nyilvan nem nosztalgia-fesztivalturnerol szol a reunion).

terasz9 · http://www.teremibalazs.hu 2009.08.12. 14:18:49

a poszt-eufórikus depresszió, az volt minden évben utána.

Megvagy hadnagy 2009.08.12. 14:19:37

en addig jartam a szigetre, amig joban voltam az orvosis haverommal. elkepesztoen jol bant a szikevel:)

napos oldal 2009.08.12. 14:20:55

Itt nem úgy van, hogy a poszt tartalma indifferens, a stílusról van szó?

flegman · http://usazzunk.blog.hu/ 2009.08.12. 14:21:16

egyébként nincs igazatok, egyetlen dologban nem jó a sziget, h irdatlan drága lett (szondnál még mindig óccsóbb), a lineup teljesen korrekt 2009-ben.
Egy NovaRock min ugyanennyibe kerül sokkal rosszabb infrastruktúrával (kint vagy egy mezőn oszt kész), rövidebb, de igaz, h elsőbbvonalasabb a lineup. de vmit vmiért.

az meg bullshit, hogy "a kedves gerendai brancsnak ez a megélhetése", igen, az, csináltak rá vállakozást, céget, egy márkát, helló, így kell vállalkozni, ecsém.

Valaki1 (törölt) 2009.08.12. 14:24:23

@Balance Of Power: igazad van, erről van szó.

a sziget egy nagy bullshit:)

Kivlov 2009.08.12. 14:25:29

hol van már mikor Nightwish volt Szigeten, meg HIM, meg Apocaliptyca???
most nímand zenészeket akarnak eladni horroráron.

Bromden főnök 2009.08.12. 14:25:47

Annyira vicces, hogy sokan nem értitek a blog lényegét és nekiálltok a tartalmi részéről vitába szállni... :-)

Valaki1 (törölt) 2009.08.12. 14:27:08

@flegman: öreg nem állítom hogy nem.
aki alapból vállakozik az jó, billgéccet nem vetem meg, de mondjuk a hajdani nagy hippiket akik ma wall streeti bankárok azok szintúgy gázosak.

értsd: a mai nagy pénzre hajtó RnR sztárok is, meg az sem erről szólt amikor elkezdték, csakúgy mint a sziget sem.
ha alapból gerendai is profitért koncertszervező lett volna mint sokan mások akkor az sem lenne ciki.
ráadásul ő még mindíg úgy állítja be magát mint akkor.

Mentolosmájkrém 2009.08.12. 14:30:02

@***kimoderálva***: azt is tedd hozzå, hogy a jelenlegi åsz szerbek kapitånyånak a szåjåbol hangzott el, hogy az összes plecsnit odaadnå ö is meg a csapattagok is azert a 3 olimpiai aranyert. Biztos nagyon ertesz a sportåghoz, en csak mintegy 20 evet huztam le benne.
A magyar csajoknål tenyleg vannak jobbak, de a legtöbbnek jo huzos muffja van es ez a lenyeg. Mondjuk Ujvidek is magyarlakta videk mellesleg.:o)

Balance Of Power 2009.08.12. 14:32:12

@flegman: Jo, hat aki Sziget-manias, az valoban megveheti az eloveteles hetijegyet 20k(?)-ert, ami valoban nem veszes egy heti hupakolasert. De egyebkent iden mar ilyen arcoktol is lehetett modorosan hallani, hogy "iden mar nem megyunk, mar nem az ami volt". Es tenyleg nem mentek.

mxz 2009.08.12. 14:32:27

95-ben DIAKSZIGET volt, aztan lett PEPSI sziget, a tobbire nem is emlekszem mar

napos oldal 2009.08.12. 14:33:00

na, látom, másnak is feltűnt

2009.08.12. 14:33:14

Gyakorlatilag még azt sem lehet kijelenteni, hogy túl drága lenne, mert akkor nem produkálnának ekkora nézősereget.
Mindent annyiért kell adni, amennyiért megveszik.
Meg különben is, ha jól tudom a sziget befogadó képessége is véges.
5000-ért kijönne boldog-boldogtalan, aztán délután 2-kor kitennék a "megtelt" táblát a hídra.

RAMBO · http://szolo.blog.hu 2009.08.12. 14:33:38

Sajnos idén nem jutok ki, pedig már ott csápoltam akkor is, amikor 300...ja ez már volt a postban. Szülhet a feleségem bármelyik percben, ezért rendelkezési állományba lettem sorolva. Már én sem vagyok a régi. A heverok hívnak, aztán csak legyintenek: pina lettél, öcsém. Ez van.

mxz 2009.08.12. 14:35:07

@RAMBO: hajra a szuloszoban! az is egy elmeny, es nem is akarmilyen! :)

raoul_duke 2009.08.12. 14:35:19

Modor Tibi pedig hátradőlve, elégedetten nézi, ahogy elszabadult a teremtménye és tovább nő a posztja a kommentekkel. Komolyan, ha nem lennének ott az írás végén a címkék, észre sem venném, hogy hol van a vége :). Szép munka!

Valaki1 (törölt) 2009.08.12. 14:35:54

@Traktorka: JA, KÁR HOGY A NÉZŐSEREG FELE KÉTHARMADA MÁR KÜLFÖLDI.
nekik nem sok az tény.

pontosan ezért is tűnhet úgy hogy alig ismert a fellépők nagyrésze, mert itthon tényleg csak az adott műfajért nagyon rajongók ismerik, odakinn meg ezek szólnak az olcsó rendezvényeken (jó van egy-két kivétel pl. Prodigy..stb)

a_fater 2009.08.12. 14:36:18

Hogy mekkora egy fos lett a Sziget, pedig 6-7 éve még mennyire szerettem...

p.i.g 2009.08.12. 14:36:38

Én először 91-ben voltam a Viszlát Iván fesztiválon a szigeten. Azt követték a diák szigetek. Ma már nem megyünk, nekünk puccos stb. Ide én már bunkó vagyok, hiába vagyok 2 diplomás köztiszt. mérnök, hiába van két gyermekem nem ezt szoktam meg. Pedig már nincs kék haj stb.
Azért egyet megjegyeznék: ha a gyerekeim ki akarnak menni akkor örülök, hogy nem egy olyan fesztiválra mennek ki mint amire mi jártunk. Ne is lássanak énféléket.

napos oldal 2009.08.12. 14:36:43

azért tök kár, hogy a posztról nincs eszmecsere, csak offolás, gondolom ez ilyen törzsközönség, és már lerágott csont, na mindegy.

napos oldal 2009.08.12. 14:38:58

@raoul_duke:
ja, igen, pont erre gondoltam :DDDDDDDD

a többi poszt is ilyen itt?

végülis nagyon állat, a kommentek jobbak, mint a poszt

2009.08.12. 14:38:58

@Valaki1:
Ha én szervezném a szigetet, pont nem érdekelne, hogy mennyi a magyar/külföldi arány, ezt értsd meg.
A lényeg, hogy eladás legyen. EREDMÉNYEK!:))
Az pedig van bizony és lesz is, akármennyi lesz a jegy és akármennyi lesz a sör.

napos oldal 2009.08.12. 14:40:36

olyan posztot kéne írni, amiben a konkrétumok ki vannak csillagozva, vagy halandzsaszavak.
tökre kiváncsi lennék a kommentekre ebben az esetben.

Valaki1 (törölt) 2009.08.12. 14:40:55

@Traktorka: jó, de mi meg pont erről beszélünk csak hogy ez a sziget már nem az a sziget.

én nem nézem le a profitért hajtó rendezvényeket, koncerteket, de akkor ne játszuk el a kell egy hét együttlétet, mert elég hamisan cseng már.ennyi.

kyanzes (törölt) 2009.08.12. 14:42:28

Hallgasd te a zajt egy hétig, haver, ne másokat ócsárolj. Menjenek ki bulizni a pusztába, felőlem magukra is gyújthatják a réti sást.

pixelatedbear 2009.08.12. 14:44:32

@Mentolosmájkrém:

word. ez a fenti vizipólós beszólás engem is felbaszott.

SzexcentrikusAnyacsavarBecsavarodása · http://www.youtube.com/watch?v=2RiEy4es6lU 2009.08.12. 14:46:50

97-ben emlékeim szerint a napijegy hétszáz pénz volt.
Cserébe volt : David Bowie, Motörhead, Rollins Band, Faith No More, Chumbawamba, Foo Fighters, New Model Army, Cardigans, dEUS stb. Ezekért az előadókért kellett akkor napi 700 Ft-ot fizetni. Most fizessek 10500-at a Faith No More-ért (ami az idei legnagyobb durranás)? Miért ? Drágábbak lettek a Sztárok?

okoska100 2009.08.12. 14:47:16

Sziasztok miről van itt szó a Lost folytatásáról ,vagy mi az a sziget amit emlegettek?

váj mí 2009.08.12. 14:48:19

@okoska100:
Á dehogy, ez a survivorok szigete .. vagy ...ööö...izé... az? ;)

napos oldal 2009.08.12. 14:48:40

én még mindig azt nem értem, hogy jön ide bármilyen sziget...

Bromden főnök 2009.08.12. 14:51:21

Figyelj öcsém, kilencven****ban még én is ott ***** a ***** közepén és még szó nem volt *****ról meg ****** se ***** úgy mint ahogy a maiak meg se lennének anélkül. Azóta meg az egész már másról se szól csak a *******ről és ha megkérdeznék (már ha hat ökörrel valaki oda tudna húzni) egy *******t hogy ****, hát már a kérdést se értené, ha érted, hogy mondom. Az ******nak is beszóltak a múltkor a ****** a ***** közben a ****** mellett hogy ne a ******* ***** mászkáljon és rögtön le akarták ******** a *****t, aztán hiába ****** a ******, hogy ***** *************** ** ********- ********, sőt a *******, addigra már ****** ******** ********* * ****.

napos oldal 2009.08.12. 14:54:50

@Bromden főnök: minek írsz olyat, ami semmiről se szól?

2009.08.12. 14:55:42

@Valaki1:
10500-ért/nap kapsz egy hét együttlétet. Ennyi. Szerintem ez egyáltalán nem cseng hamisan.
Ennek most ennyi az ára.
El lehet fogadni, meg ki lehet hagyni.
Én is az utóbbit választom, de főleg azért, mert eltelt az én életemből is 16 év, és már nem vágyom a porfelhőben smárolni egész éjszaka valami részeg sráccal, akit aztán soha az életben nem látok viszont.:))
De 16-18 évesen ez tiszta flash volt!:))))
A mostani 16-18 éveseknek biztos bejön ennyiért is, és ők érzik a mostani feelinget. Nekik ez lesz az igazi. Ahogy nekünk a 300 ft-os nap volt.
Anyáinknak meg az 1 Ft-os fagyi meg az építőtábor.:))

CsigaBige 2009.08.12. 14:56:57

Na, igen... minden évben tervezem, hogy kinézek, de sajnálok ennyi pénzt kiadni... úgyhogy idén sem megyek...

afromagyar · http://afromagyar.blog.hu/ 2009.08.12. 14:58:41

Es akkor megbeszelik a Szigetet :). Nagyon jo! :D
Meg szerencse, hogy nem tudok offolni, mert eletemben nem volt a Szigeten.

De hogy on is legyek: az ilyen beszeletesek amugy sokszor ugy vegzodnek, hogy:
- Ferikem, basszamegamassza, menjunk mar ki iden, csak nem vagyunk olyan oregek! Rugjunk ki a hambol!
- A szambol vetted ki a szot, Becikem! Tecat meg Henit osszeeresztjuk, nekik is kijar egy csajbuli, persze csak modjaval ;)! Mi meg csapjunk a lecsoba!
- Megdumaltuk. Akkor mikor, hol?

Kesobb a Szigeten, vagy egyeb mas ilyen helyen:
- De kiraaaaaaaalyabuli, Becikeeeem, k... jo, hogy kijottunk!
- Jaaaaa, ezt kar lett volna kihagyni!!!

1 ora mulva:
- Hat mondjuk annak idejen nem ilyen volt.
- Teljesen igazad van, Ferikem, azert csak az volt az igazi. Ezeket a bandakat mar nem ismerem. Ezek a fiatalok meg iszonyat, mit muvelnek. Az is ott, hogy nez ki??? Nooooooormaaaaalis?

2 ora mulva:
- Menjunk a picsaba.
- Szerintem is.

Valaki1 (törölt) 2009.08.12. 14:59:08

@Traktorka: hehe.
én azért még most is ellennék egy 16-18 éves lánnyal 1 hétig, de ezért nem fizetek gerendainak:)
amúgy én már azon is elgondolkodom milyen mai tini rétegeknek van erre zséje, nem is csak a belépő de a fogyasztás, az minimum 100.000 egy hétre.

One Bad Habit 2009.08.12. 15:00:05

@Balance Of Power: A haverokkal imár 4 éve mi is Vizovice-be járunk a Masters of Rock-ra.
A fél liter csapolt pilsner 350.- HUF :D

Valaki1 (törölt) 2009.08.12. 15:00:34

@Valaki1: részeggel is,
talán még én is bírnék 1 hétig inni, de lehet bele is halnék a végén:)

***kimoderálva*** 2009.08.12. 15:02:46

@Mentolosmájkrém:

ON

Igazad van, ha "mi vagyunk a császárok", akkor még megvan a monarchia, s a szerbek is csak a déli magyarok, ott Nándorfehérvárnál; sőt miénk a dobogó harmadik foka is a raguzai magyarok révén

Sajnos (vagy szerencsére??) azonban az USA is jön fel, lehet nem foglalkozni velük, meg nem észrevenni Spanyolországot (persze az is úgyis ősi magyar föld, ahogy mondani szokták, Galicia csak máshol). Nem a Te 20 évednek szól, de keress HUN feliratot a FINA Water Polo World League 2009 Rankingben. A császárt gondolom már nem is sorolják sehova, a VB-n elért izmos ötödik hely után.

ON

Balance Of Power 2009.08.12. 15:06:38

@Valaki1: Hat mondjuk megkapja a gyerek szulinapra az eloveteles, tenyleg olcso hetijegyet vagy osszesporolja a zsebpenzbol karacsonytol kezdve. Utana juliusban dolgozik egy honapot barhol es maris megvan a koltopenz.

De a durva az, hogy 2001-2002-ben siman kijarogattunk 1-1 napokra ketten az asszonnyal nyari melo keresetbol es ittunk-ettunk-mulattunk, most meg nincs az az isten, hogy kimenjunk 20 rugoert, pedig megtehetnenk.

Valaki1 (törölt) 2009.08.12. 15:08:43

@Balance Of Power: ilyen is van, de ez azért nem jellemző.
amúgy szerintem igen kevés lehet a magyar hetijegyes ottalvós, elég sokan csak napira mennek ki, főleg hétvégén.mármint magyarok.

a külföldiek az mind hetis ottalvós, ebből van a bevétel, bár azt olvastam most elég szar a látogatottság.igaz még alig ment le 1-2 nap.

HalivudEstevez · http://www.halivud.hu 2009.08.12. 15:09:58

óbudaiként nem bírom a vendégtömeget a héven.

A Krisnasátor, az már valami!

bovaryné 2009.08.12. 15:10:53

A Sziget tényleg drága, ez a legfőbb érv ellene.
93-ban főiskolásként gondolkodás nélkül megvettem a hetijegyet. Ma, 2009-ben nem engedhetem meg magamnak. Az akkori havi ösztöndíjamnak 18 %-a volt a jegyár, ma a havi fizumnak 43 %-a a jegyár. Ez sima lehúzás. Csakis a "pénz a mi istenünk" a mozgatórugója a szervezőknek...

smartdrive 2009.08.12. 15:13:53

majd ha a "ki jött rá korábban, hogy a Sziget szar" verseny elér 1993 júliusáig, akkor beszállok

M@tyi 2009.08.12. 15:15:59

Sziasztok,

ebben az egészben az az érdekes, hogy "szigetelni" egyáltalán nem kötelező.
Így, akinek em tetszik a kaja, pia állaga, ára, a fellépők, a toi-toi, az in-kal, bármi, annak nem kötelező odamennie és mindezt élveznie, vagy épp herótoznia.
Sőt, még csak kerülgetnie sem kell a bulit, mert ellentétben mondjuk a Red Bull Air Race-szel nem a város kellős közepén ácsolták a Nagyszínpadot, hanem egy kvázi félreeső helyen. Meg kéne már tanulni, hogy vége a birka évtizedeknek; nincs olyan, hogy mindenki ugyanazt eszi, nincs olyan, hogy mindenki ugyanannak örül. Ébredjünk már fel végre és élvezzük, hogy nem egyfajta programból lehet választanunk, hanem vannak végre alternatívák is! Akinek meg nem tetszik; hát nyugodjon meg, nem lesz kötelező!

napos oldal 2009.08.12. 15:19:15

@afromagyar: :)
én se tudok emiatt offolni, még semmilyen fesztiválon vagy szórakozóhelyen nem jártam, nem szeretem az alkoholt, mi van még... nemtom. 35 vagyok :)

p.i.g 2009.08.12. 15:21:55

Mindenkinek savanyú a szőlő (velem az élen). Gond velünk van nem a szigettel. Hiszen mi mind ott voltunk és 20-30 ezren lehettünk. Most mások vannak 100 ezren. Most van kisvasút, bolt, ringlispil, túró rudi szalon, kórház, otp, t.ököm, stb.. Amikor először voltam akkor 1 színpad volt az is ács allványból +1 büfé. Nekem az volt a csúcs. Kicsit olyan ez a blog mikor a nagyik panaszkodnak: a mi időnkben nem volt ám....
Ugyan már!! Öreg s.zar itt miondenki velem az élen ennyi a gond, az a 100 ezer ember csak nem téved...
Mi itt nyavajgunk az irodai gépünk mellett miközben az igazi fiatalok csomagolnak

becher 2009.08.12. 15:23:23

@One Bad Habit: Visovicében mi is voltunk. Igaz mi már csak olyan sznobok vagyunk ha nincs jó szállás, nem alszunk ott :). Bár annó szigeten se aludtam kint HÉV-vel vhogy hazatámolyogtam majd napközben aludtam :). Visovice egyetlen hibája, hogy sok ember kishelyen - bár tudom ha jók... viszont hogy egy pálinkafőzde kertjében van az nagy flash :)).

2009.08.12. 15:24:51

@Valaki1:
Hát ha az apukája akarsz lenni a 16-18 évesnek, lelked rajta...:)))
Én régen sem mentem egy egész hétre, nem aludtunk kint, vittünk szendvicset, aztán úgy is jó volt.:))

tárhejj · http://atarhely.hu 2009.08.12. 15:26:24

Már nem olyan, mint régen volt.

becher 2009.08.12. 15:26:42

@p.i.g: Hát ez bosszant a legjobban: hogy én itt ülök a gép előtt, ahelyett hogy csomagolnék :).

pink75 2009.08.12. 15:29:58

@napos oldal: nem "olyat" írt, hanem "olyanról"

p.i.g 2009.08.12. 15:30:35

@becher: ezt mondom. Én 33 vagyok. 86.-ban voltam először koncerten. Indén megnéztem azért a G.B.H.-t Pécsett, tehát néha elugrom nosztalgiázni, de már kvára nem rólam szól. Egy óra múlva rohanok haza mert vigyázok a gyerekekre:-)
Ezt kell megérteni, nem a bulik lettek rosszak hanem mi.

Balance Of Power 2009.08.12. 15:31:19

@Traktorka: Ja, szendo az enyhitett a koltsegeken, nem tudom, ma is be lehet-e vinni. Viszont mi volt, hogy par nappal Sziget elott elastunk piat :)))))

vill 2009.08.12. 15:32:58

Szerencse, hogy tömeg-és klausztrofóbiám van, ezért ha jönne is a ferde gondolat, hogy a pénztárcámba nyúljak, nem teszem. Egyetlen egyszer voltam, mikor kaptam ingyenjegyet, de behánytam attól a mocsoktól, amit ott láttam. Meg a vbk-tól is majdnem, amit megittam. Úgyhogy másnap a sörre szavaztam, na annak meg olyan mellékíze volt, hogy meg se bírtam inni. Nem vagyok egy pedáns, tisztaságmániás nő, de azért mindennek van határa. Viszont a klezmerzenére pogózó meg szeletelő illuminált fiatalok látványa némileg kárpótolt, mert legalább jót lehetett röhögni. Bár gondolom, a zenekar annyira nem díjazta a produkciót. A kaját nem mertem bevállalni, ettem azt, amit a sátrunkba hoztak a szervezők.

napos oldal 2009.08.12. 15:36:08

@pink75:
mondatot nagybetűvel kezdünk és (pl.) pont van a végén

p.i.g 2009.08.12. 15:36:51

Vill hozzászólásá így kell érteni???
-régen is sz.ar volt és nem érdekelt. Most is az bár rohadt menő V.i.P voltam amikor kimentem. Grat. igazán objektív véleményt olvashattunk. Ha annyira hánytál tőle MÉRNEMMENTÉLHAZA???? Ingyen kaja?

2009.08.12. 15:37:18

@Balance Of Power:
ez egy frankó ötlet a jövőre nézve!:))))

Blogger Géza 2009.08.12. 15:43:37

Hehe, szegény modorosblog félrecsúszott, persze úgyis felfoghatjuk, hogy a hozzászólók kiegészítik! :) Folytatódjon az össznépi sopánkodás!

BAndus (törölt) 2009.08.12. 15:49:02

Nem tudom, hogy hogy bírtam ki azt az eszméletlen hosszú sort, amíg bejutottunk csak a kapun. MA a dugót kikerülöm és inkább a kis utcákon megyek. :-D A sörért is nagyon hosszú sorokat kellett állni, azért a nyomorult néhány WCért is... De jó volt! :-DDD
Nem megyek már ki.

kardinálispinty 2009.08.12. 15:49:33

közhelyesen én is kijelentem, a kommentek faszábbak a posztnál. Azért pár megjegyzés, ha már faszságokat beszélük:

1. 300 Ft '93-ban és 10ezer Ft 2009-ben, ezt ne úgy mérjük már össze, hogy hú, most 30szor drágább... könyörgöm. Ez gagyibb, mint arról ugatni, hogy Svájcban bezzeg 10szer ennyit keres egy tanár, de elhallgatni, hogy 17szer annyiba van majdnem minden:)

2. A múltba bámulás gáz. Nem tetszik a mai zene? ne hallgasd, én sem hallgatom egy szép nagy szeletét, de ne kívánd, hogy a világ megálljon, mert te is.

3. volt még 5 pontom, de nincs kedvem leírni, már így is túl belesimultam a poszt stílusába:)

rocaszujo 2009.08.12. 15:53:25

@Kivlov: Most azért mert neked nem tetszenek a fellépők, attól még nem nímandok. Én pl.: pont az általad említett zenearoktól kapok hányógörcsöt. Mert szerintem abszolót nem fesztiválra valók.

csunderlik.péter · http://csucsuka.blog.hu/ 2009.08.12. 15:53:49

Ha jól emlékszem, Brian Molko Demszkyt küldte el a picsába, mert csak annyit tudott, hogy a polgármester buzizott. A "polgármester" meg neki Demszky úr volt.

p.i.g 2009.08.12. 15:54:57

@kardinálispinty: ott az igazság.
Egyébként számolgattam: ha 30x drágább akkor 30x annyit fellépőt követelek. Ez kb. napi 300 koncert. Vagy tartson 30x annyi napig..:-).

pink75 2009.08.12. 15:59:52

@kardinálispinty: 10000:300=33,3333
fizetésem meg millió felett van, ugye :), de ez egy alantas, sekélyes szempont, a sziget mindig veszteséges volt, mindig sírtak a szájak, de nem lehet abbahagyni, ugye :)
amit hirtelen látok, hogy nem hiába volt anno eurowoodstock (már akkor borzasztó gázos volt ez a név, bizony), az első szigetes korosztályok poszthippi, posztpunk, rendszerből kifelé vágyó, EK-n, Trabanton, olcsó fröccsön szocializálódott magas intellektusú huligánok voltak , a maiak meg éppen rendszerbesimuló, szimpla bulibalekok
xD, hehe, de szép, nekem tetszik

serwer 2009.08.12. 15:59:57

A fesztiválok sajátossága, hogy összeverődnek, felfutnak és hosszan lecsengenek.
Először kispénz, utána több, majd jön a "Bazzeg ezzel kereshetünk!"
A Sziget az utolsó fázisban van, jó hosszan elnyújtva.

ez kivétel nélkül minden fesztiválra igaz.
Szerintem.

Karnamantra 2009.08.12. 15:59:57

Én is kint ovltam '94-ben :)) 16 évesen, sátorral...
Az egészből annyit tanultam, hogy: fesztiválozni jó, ha gyerekem lesz, én is elengedem, mert ugyanúgy jöttem haza, ahogy elmentem.

uckmuckfuck 2009.08.12. 16:00:04

igenis szarabb most mint régebben:)
RÉgen jobb hangulata volt feleakkora méretben is, ez nagyon megöli, hogy minden csak a pénzről szól, sajnos....

Karnamantra 2009.08.12. 16:00:34

A hetijegy volt valami 1300, ha jól emlékszem:)

kardinálispinty 2009.08.12. 16:01:20

azért érdekelne, milyen érzés rádöbbenni (ha ez a döbbenet egyáltalán eléri a tisztelt érintetteket), hogy 35 éves korukra ugyanolyan vaskalapos furkók lettek, mint a 14 évesen lehülyézett nagymamájuk:)

Karnamantra 2009.08.12. 16:04:34

@uckmuckfuck: Nekem azért akkoriban nagyon hiányoztak a kényelmi funkciók: a tisztálkodáshoz, az éjszakai utazáshoz, és sorbanállni a 4 helyi telefonfülkénél is rémes volt. :) És nem volt ilyen érdekes. Csak koncertszimpadokvoltak, 1-2 színházsátor, vagy reklámsátor, és kész. Mindenhol óriási sor állt, és nem lehetett a sarat kikerülni.

pink75 2009.08.12. 16:05:48

@kardinálispinty: nem az emberekkel van itt gond, a sziget nem élt volna meg az akkori közönségből, ezért kénytelen -kelletlen kommercializálódott
no, és?

kardinálispinty 2009.08.12. 16:06:05

régebben más volt a fesztivál (eltelt 10-15 év) és más voltam én is. (naná, én is először 15 évesen voltam, most meg 30 múltam). Hogy egy egyszerű példát emeljek ki:

'94-ben nem voltak kemény metal zenekarok, mert a grunge meg az alteros szarok mentek. Nah, most vannak metal zenekarok, csak én meg már nem értékelem annyira, ha "felvirradt a nagy nap". Amikor megnézhettem volna, fintorogtam az Alice in Chains-re, mire rájöttem, ez nem is rossz, meg már nincs. Na, akkor most a sziget hülye vagy én vagy senki?

raoul_duke 2009.08.12. 16:06:42

@Modor Tibi:
> ilyen gyorsan ideértetek? Siess, a
> vendégszektorban kéne már lenned.
:D Bazmeg!

Karnamantra 2009.08.12. 16:08:19

@vill: "Nem vagyok egy pedáns, tisztaságmániás nő" - Hát dehogynem.

CernaGeza 2009.08.12. 16:08:57

..Hát a placebo énekese azért küldte el Tarlóst a picsába, mert buzi. Szerintem ez elég logikus lépés volt a részéről..

És tényleg: nyakbaakasztós kartonlap volt a belépő 95-ben, és akkor kezdődött a közeli kis közért meggazdagodásának története.. Tán a Kispál volt a nagyszinpadon a sztár.

Fasza volt emlékeim szerint bár sikerült az esőben a réten aludni, kb 16 db.pólóban.

Bejgli 2009.08.12. 16:10:44

lehet közömbösnek lenni... :)

kardinálispinty 2009.08.12. 16:10:44

@Karnamantra: nah a kényelmi funkciók is sztem tipikusan korfüggő: 15 évesen kábé hidegen hagyott, 1 hetes nyaralás alatt (vagy a szigeten), hogy mosok lábat, meg amúgy is szét voltam esve. Ezért tudtam 1 szál hátizsákkal elmenni szigetelni. Na most, 30 éves koromra az van, ha 3 napra megyek Sopronba barátnőmhöz, de akkor is, ha csak 3 napra anyumhoz látogatóba, bőrönd kell, és ebben nem csak az van benne, hogy lett közben notebook-om, hanem az is, hogy 15 éve nem volt fésűm, körömvágó ollóm és papucsom:)

pink75 2009.08.12. 16:12:20

@kardinálispinty: akkor itt veled van a gond :)

p.i.g 2009.08.12. 16:13:40

Tök jó lenne ha 300 Ft.-os napijegyért mehetnék. Fellépne a Saxon , a Judas Priest, a Ricse, meg Schuszterék.. (nekem ez jött be akkor és most is néha meghallgatom őket) DE KÖNYÖRGÖM HÁNYAN KÍVÁNCSIAK EZEKRE RAJTAM KÍVL? A fénykorukban is a mostani közönség tizede ment ki erre. Ha a régi sziget lenne akkor az itt nyavajgókon kívül még kb. 100 lennénk ott. Mondom: nekem sem ez a sziget tetszik csak kit érdeklek???

Malachi 2009.08.12. 16:21:30

möhöh, a poszt jó, alig bírtam végigolvasni olyan szörnyű - tehát remek.

a kommentelőknek meg - akárhogy is, nagy általánosságban leszarok minden elméletet a szigettel kapcsolatban, nekem már tizenpár éve is buli volt, most is az és reményeim szerint az is lesz még vagy 40 éves koromig, vagy ki tudja. 18 évesen a világ legnagyobb flesse volt az egész, a folyamatos sörözéssel amit rövid koncertekkel szakítottunk meg, mostanában már inkább fordítva. de aki szereti a zenét, az egyszerűen nem hagyhat ki egy ilyen tömény adagot.

vajon beleillek-e a kommentfolyamba?

Balance Of Power 2009.08.12. 16:22:51

@kardinálispinty: AIC sose volt a Szigeten, viszont mindig is metal zenekar voltak, nemtom mit fintorogtal rajuk anno.
Es most, hogy ujra leteznek, nyilvan nem elkepzelhetetlen, hogy lesznek a 2010-es Szigeten :))Persze 15 ezres napijegyert mar arra se megyek ki ;)))

p.i.g 2009.08.12. 16:24:34

@kardinálispinty:
nem akarlak elkeseríteni de 30 évesen én is ezeket vittem Sopronba a barátnőmhöz. Most 3 évvel később már az anyósomhoz megyek sopronba és ismét nincs cuccom ugyanis tele a csomagtartó a két mózes kosárral, pelussal, csörgővel, kiskáddal stb. Tehát ne bánd, hogy tudod mi a túlélés. (nem panasz)

kardinálispinty 2009.08.12. 16:28:00

@Balance Of Power: igen, ez egy véletlenszerűen kiragadott példa volt, nem néztem meg, melyik grunge zenekar volt a szigeten, melyik nem. De akkor konkrétabban: Amikor 15 voltam (1994), nekem a heavy metal a Manowar, a Judas Priest, a Saxon, a Maiden és mondjuk a Running Wild voltak (jójó, mindenkinek vannak sötét foltok a múltjában:). Na, ezeket kereshetted a szigeten napestig. Most megnézhetném mondjuk, ha nem is ezeket, de az Ossiant, a Lord-ot, a Maident talán itt-ott, sőt, MAnowar is volt többször Mo-on, csak már nem érdekel...

valami iylesmire akartam utalni, ha nem is volt az AIC jó konkrét példa. A lényeg: nemcsak a keret változott, de mi is, és így ez már nagyon összetett.

Balance Of Power 2009.08.12. 16:28:10

@p.i.g: Na, azert az Iron Maidenre eleg sokan elmentek tavaly (en nem, pedig 8k-ert meg is erte volna, de tomeg meg faszom, raadasul mint kesobb meseltek, pocsekul is szolt).

@Malachi: Pont a zeneszeretoknek nem eri mar meg leginkabb - persze ez attol is fugg, ki mennyit hajlando aldozni egy-egy koncertert.

kardinálispinty 2009.08.12. 16:31:01

vigyázzunk, mert kezdünk átcsúszni a miajózene témába, ami az übermodorosság veszélyét rejti magában:)

Na, Fates Warning-ra ki menne?:)

Balance Of Power 2009.08.12. 16:33:22

@kardinálispinty: Igen, aztan lett Hammer sator, ami kurva jo volt par evig, aztan kritikan aluli lett a hangzas, unalmasak a fellepok - jomagam 2003-ban jartam kinn utoljara. De nekem szemelyszerint a tomeg lett tul nagy, az 1000 forintos gyros-okrol mar csak legendak utjan ertesultem.

Malachi 2009.08.12. 16:34:43

@Balance Of Power: nemtom, belegondolva szívom a fogam kicsit a jegyár miatt - bár sikerült okosba olcsóbbér szerezni - de azt tudom, hogy utólag soha egy percig nem bántam meg, ha kimentem. ott minden koncertnek különleges hangulata van, számomra legalábbis.

Bok Choy 2009.08.12. 16:35:18

A Szigettel az a baj, hogy

1. nagyon-nagyon drága lett. Ehhez képest másodlagos (a számomra), hogy milyen a zenei kínálat. Nem tudok kimenni, mert drága, drága, drága!

2. megváltozott, elkommercializálódott, és nincs meg az a feeling, ami az első kettőn volt (ahol én is részt vettem). Viszont van helyette más fíling, és én ezzel is bőven beérném, ha be tudnék jutni. De nem tudok, mert kibaszott drága lett! Így aztán hallgathatom minden este az óbudai panel-albérletem 9. emeletén a beszűrődő bulizajt, és kaparhatom a falat.

Viszont legalább egy darabig nem kell körmöt vágnom.

Balance Of Power 2009.08.12. 16:45:08

@Malachi: Jut eszembe, az is igen modorosan divatos volt egy idoben, hogy a tiszteletjegyesek (partnercegek, reklamugynoksegek, mediumok dolgozoi) arultak a jegyuket.
Hat nemtom, ha en ingyenjegyet kapok valahova, vagy elmegyek vagy tovabbajandekozom...

Balance Of Power 2009.08.12. 16:45:50

@Balance Of Power: Ja, es emlekeim szerint ebbol botrany is volt par eve es a szigetesek amennyire lehet, minimalizaltak a tiszteletjegyeket....

pink75 2009.08.12. 16:46:48

@Balance Of Power: ez a gondolkodás már sziget-időszámítás szerint is elavult, legkésőbb '95-re

kardinálispinty 2009.08.12. 16:56:19

azért hogy a poszthoz is szóljunk, kimaradt a szigetes viselkedésük alapján az egyes nációk osztályozása, nálam értőbb esetleg vállalhatná a lajstromba vételt. Gondolok itt olyan magvas megállapításokra, mely szerint a németek hangosak, sört lóbálnak az ember feje fölött a tömegben, a francia meg mindenkinél különbnek érzi magát, deellenben ha beszabadul Magyarországra, akkor meg tanyasi tirpák. stb.

HalivudEstevez · http://www.halivud.hu 2009.08.12. 17:04:01

Jaj, Bátronyterenye, szeptember 5, városnap, legjobb fesztivál :) Crystál volt régebben meg valami megasztáros párok. Még belépő sincs:)

Malachi 2009.08.12. 17:07:14

@Balance Of Power: nem tiszteletjegy, elővételes. sajnos mégsem tud menni, igyekezett minimalizálni a veszteséget. minden évben van sok ilyen, keresni kell. de felőlem lehetett volna tiszteletjegy is, ő dolga.

@kardinálispinty: franciák, jaj. de ők is normálisan hülyék.

ufó - a keményvonalas egzisztencialista 2009.08.12. 17:10:18

sziasztok, kismókusok!

most indulok a szigetre yól érezni magamat

nektek meg további szép nyarat és békésch kommentelgetést kívánok!

üdv :-))

Vorg a Halhatatlan Báró 2009.08.12. 17:16:05

Hogy mit összeproblémáztok ahelyett, hogy kimennétek :D
Ha nem lenne Sziget, most nem dumálnátok itt olyan jót...

girosz · http://www.girosz.hu 2009.08.12. 17:42:25

Én is a környéken leszek. Csak kicsit tovább megyek a hévvel és irány a Pilis :)

Bok Choy 2009.08.12. 17:42:56

@Vorg a Halhatatlan Báró: szeretnék hivatkozni a fentebb írt kommentemre (@Bok Choy: ), amelynek értelmében a sziget igen sokunknak _qrva sokba_ kerül!

LyukasBogrács 2009.08.12. 18:25:40

En meg soha nem voltam a szigeten. Csak azt hallottam, hogy koszos kormu sracok ujjazzak a lanyokat. Vagy csak a Norbieket?

Eki 2009.08.12. 18:31:44

Hányok ettől a sok nosztalgiázástól. 2009 van, minek állandóan visszanézegetni? Komolyan azon kell morfondírozni, hogy mikor milyen volt a belépő? Jesszusom. Aki szerint ez már nem a régi, az ne menjen ki, pont. A sok idióta meg megérdemli, ha kifizeti azt az összeget egy hét sz@rért. Egy-egy napra kell kimenni, azt' ennyi. És azért idén is lesznek nagy nevek, túlzás, h B meg C kategória lenne...

2009.08.12. 22:13:23

"Hát apám, emlékszel még, amikor a Szigeten csak néhány színpad volt, egyiktől jártunk a másikig headbang-elni, meg a sárban fetrengeni... Aztán abban az évben, amikor először megjelentek a 16 éves, fehér ruhás technoribik, és tűsarkúban billegtek a sárban, éreztem, hogy valami végérvényesen, visszafordíthatatlanul megváltozott..."

ufó - a keményvonalas egzisztencialista 2009.08.13. 03:43:44

www.youtube.com/watch?v=Hq93x1hsgjU

a vészmadarak pedig takaroggyanak a helyükre...
MOST!
igenigen, te is, baszod
:-))

afromagyar · http://afromagyar.blog.hu/ 2009.08.13. 10:13:48

Na, megvan mar a konkluzio? Most akkor jo a Sziget vagy nem?
(Tiborom, nemhogy tettel volna be egy szavazast...)

nyu 2009.08.13. 14:21:32

"1. 300 Ft '93-ban és 10ezer Ft 2009-ben, ezt ne úgy mérjük már össze, hogy hú, most 30szor drágább... könyörgöm. Ez gagyibb, mint arról ugatni, hogy Svájcban bezzeg 10szer ennyit keres egy tanár, de elhallgatni, hogy 17szer annyiba van majdnem minden:)"

Ha meg ugy vesszuk, hogy 94-ben volt valami 75Ft 1 USD (tehat a jegyar ~4$), most meg 187. (53$), igy is tobb mint tizszeres a szorzo.

A Hannibal Lektűr-attitűd · http://hannibal.blog.hu/ 2009.08.14. 13:45:29

@smartdrive: ya
a sziget már '93-ban is szar volt

én is azért járok ki azóta is minden évben:)))

Ernoke 2009.08.16. 13:06:49

a sziget már 93-ban is szar volt, egy kommercializálódott néphülyítés! bezzeg woodstock... oda még pár dollárba került a jegy, oszt milyen fellépők voltak, elfogott a nosztalgia...

Celtic 2009.08.22. 17:22:46

@bovaryné: '93-ban nem tudtam menni, mert egyszeruen nem volt ra penzem. Elotte egy eve szereltem le, de olyan pőocsekul kerestem, hogy keptelenseg volt, hiaba akartam elmenni. Kovetkezo evben talan ket napot voltam. '95-ben is. Aztan '96-ban megint nem jutott ra. Kb. '98-tol veszek mindig elovetelben hetijegyet, mert egyszerubb. 2005 ota normalis helyen dolgozok, meg tudom fizetni a hetijegyet. Szoval en is regota jarok, en is latom a valtozast, de nem (nagyon) zavar. Abszolute hidegen hagy, ki van a Nagyszinpadon, de az Utcaszinhaz, Vilagzenei, afro-latin szinpad, Vandor vurstli meg egy csomo hely roppant szorakoztato szamomra. Mas, de nem rosszabb. Csak mas.

Celtic 2014.07.26. 20:19:58

@Celtic: Na akkor, igy ket hettel a 2014-es elott javitom is magamat: a 2013-as tenyleg rossz volt. Egyszeruen gaz. Jo, alt. a Vilagzenein vagyok, tobbire max. odanezek. Vagy csak a 2012-es volt kiemelkedoen jo? Nem tudom. Az biztos, hoyg ujra volt Ir szinpad, mint a regi idokben, de 1-2 koncertet neztem csak meg (MEZ alap, nem tudom, mi volt a masik). Talan eljon az ido, hogy ujra lesz Kertmozi is....

De ezt leszamitva a 2013-as tenyleg gaz volt, bar sose hittem volna, hoyg a SZigetrol ilyet mondok...
süti beállítások módosítása