Arany Farmermellény 2008: 8. Alföldi Róbert

2009/01/20. - írta: Nyelvész Józsi

Hellóka :-)

Amíg a Tibi a művészettörténet vizsgáira készül, folytatom az Arany Farmellény 2008 listát. A Modorosblog olvasói szerint 2008-ban Alföldi Róbert volt az ország nyolcadik legmodorosabb versenyzője. Pedig szerkesztőségünk korábban alig látta feltűnni a pácienst.

Vajon miért jelöltétek, szavaztátok be? Robi homár, ezt mindenki tudja. De ezért csak nem szavazta volna őt ilyen magasra toleráns olvasótáborunk. A válasz tovább keresendő.

Mhűűvhéssz - már hallom is, ahogy olvasóink Hoffer Józsival, a Berényi-klán verőemberével együtt hörgik a sértést.

Bizony, Robi az a meleg művész, aki a szimbolikus jelentőségű "pasi" szót mesterkélten finom hangsúllyal, röviden, de mintegy álmodozva vagy éppen hosszan, affektálva ejti ki. Túrtam pár videót a YouTube-on, de csak nem tudtam bebizonyítani. Valaki bekommentezhetne valami videót a fasziról.

See you later aligator. :-)

30 komment

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

nathanp · http://loscatrachos.blog.hu 2009.01.20. 08:21:55

Robi modorossága szerintem vitatható, de "művészi ténykedése mintegy katalizátorként hat a fogékony és igényes közönség körében"
"Művészetpártoló, bölcsész közönsége" "két pohár chardonnay" között saját lapot hozott létre neki, mely "számos informatív és érdekes információt" tartalmaz "életútjáról és mindennapjairól".
Az "éles szemű érdeklődő" nem csupán a művészúr életéről talál "adalékokat" a alfoldirobert.lap.hu oldalon, de például a "velük dolgozott" boxban pályatársaival is megismerkedhet, sőt "további fontos infót" kaphat "Heti Hetes sztárkollégájáról" a "még több Gálvölgyi" linkre kattintva.
Javaslat a szerkesztőnek: "erre jár" doboz, "kockakövek, melzeken sétált már" linkkel.

winston01 2009.01.20. 10:48:06

A "pályatárs" is témába vág. (A "témába vág" is?)

nácivadász tűsarkúban 2009.01.20. 12:21:05

Alföldi stílusát lehet nem szeretni, de akkor is az egyik legkiválóbb rendező. Gondolom akit őt csak affektáló melegként ismeri, egy rendezését sem látta. Ja amúgy ha valaki egy posztban csak a szexuális szokásairól tud írni, mert munkáit nem ismeri, az nem csak modoros (buzizni bizony az) hanem gáz, égő és szánalmas.

"Robi homár ezt mindenki tudja" mondat létjogosultsága ebben a posztban több mint megkérdőjelezhető.

váj mí 2009.01.20. 12:55:11

Hmm, szerintem Alföldi esetében nem az a modoros, amit mond, hanem ahogy mondja
És ennek semmi köze a szexuális irányultságához. (még mielőtt valamelyik rajongója lehomofóbozna ;) ). Persze, fellelhető némi "művészi" affektálás is.

Nyelvész Józsi · http://szleng.blog.hu/ 2009.01.20. 13:03:41

@bombalurina: Elsősorban a művészi affektálásról volt szó. ;) Véleményünk szerint ezért szavaztátok Robit ilyen magasra, nem azért, mert homár. Végigolvastad?

titesz 2009.01.20. 13:19:12

for a while crocodile

Lee 2009.01.20. 13:43:00

@bombalurina: hát nem tudom, hogy "kegyed" milyen színházakba szokott járni, és milyen rendezők darabjain "tapsolja véresre a kis kacsóját", de hogy Alföldi az egyik legkiválóbb rendező...háááát...khm...khm... nos... ez több mint vicces.
de "ejtsünk akkor szót arról is", hogy ő az egyik legkiválóbb festőnk, színészünk, szinkronszínészünk és "médiaszemélyiségünk" is egyben.

égafater 2009.01.20. 15:28:00

ahhoz képest amiket itt összehordtatok róla, szerintem meglepően nem modoros. nem is értem miért került fel a listára.
én abszolút elismerem őt.

La Tangolita 2009.01.20. 15:34:12

Nem lattam Alfoldi Robi egy rendezeset sem, lehet, hogy jok. Azt mondjuk sejtettem, hogy nem az a nocsabasz tipus, de ez lenyegtelen. Nem tunik modorosnak.

Van egy megfigyelesem. Megpedig a kovetkezo: azok az egyenek tunnek sok ember szemeben modorosnak, akik nem veszik eszre, mi itt a meno, es a maguk egyszerusegeben joindulattal tekintve az emberi fajra, a nagyvilagi spleen semmi jelet nem mutatjak. Mert pl. Alfoldi Robi olyan kedves es egyszeru lelek. Nem szereti a nemaranyossagot es joban van a szomszed nenivel stb. Legalabbis nekem ez jon le belole. De mondom, a muveszi tevekenysegerol nem tudok semmit.

Nyelvész Józsi · http://szleng.blog.hu/ 2009.01.20. 18:08:44

A lista aljára jutottak sajnos több szempontból érdemtelenül kerültek be: egyszerűen gyűlölitek Schobertékat, Alföldit stb. Ettól függetlenül írunk rólunk, és megpróbáljuk kitalálni, miért szavaztatok annyian rájuk.
Ha az a poszt és a kommentek végkicsengése, hogy nem érdemel modorpecsétet az illető, legalább tudjuk (Tibit és engem is beleértve).

employee 2009.01.20. 19:55:06

@Nyelvész Józsi: holnap reggel lehet csekkolni, a mokkában vendégeskedik.
(Ez lesz a napi emeltdíjas SMS-kérdés is. Modoros-e Robi? A. igen, B. nem, C. ratyi)

Boyxboy 2009.01.20. 21:51:32

Most tényleg az a téma, hogy meleg-e vagy sem. Hogy mekkora (férfi nemi szerv)-ek vagytok...!

Modor Tibi · http://modoros.blog.hu 2009.01.20. 22:56:02

@Boyxboy: na mekkorák, mint Gyula báé? :-)

Cicafiju, mi az átlagmagyarral ellentétben kifejezetten kedveljük a buhersrácokat, max. nem utánozzuk őket.

Nekem Robitól a legjobban a Szerelem második vérigben nyújtott alakítása tetszett billentyűsként.

feltételes reflex 2009.01.21. 02:26:14

Oké, én nem javasoltam senkit, így azt is mondtam, oké, mégiscsak a tisztelt közönség szavazta be a vetélkedőbe a
'szelebeket', úgyhogy most akkor befogom. (Tetszettem volna én is időben javasolni, ugye)

Mindazonáltal most van az a pont (bár még csak a 8. helyezésnél tartunk), ahol azt mondom, hogy ha kérhetném, kedves József és Tibor, a legközelebbi alkalommal, ha kell, tegyétek félre a demokráciát (ami hülyéknek ugye nem jár, hehe), vagy mit, mellesleg vegyétek elő a józan ész lángpallosát :))))))

Alföldi Robi nem modoros. Nagyjából haloványlila gőzöm sincs a munkássága javarészéről (a színházat nem bírom, nem érdekel, a festményeit meg szerintem ő sem tarthatja a kortárs képzőművészet csúcsának),és be kell vallanom, a kezdetekben fenntarzásaim is voltak vele szemben, de valahányszor a fickót nyilatkozni láttam/hallottam, az egyrészt távolról sem közelítette meg a modorosságot, másrészt meg...rendben van ő, na.

Aki őt ide javasolta (és az is, aki szavazott rá), az vagy homofób, vagy olyan látens buzi akinek sehol nincs semmiféle béke a lelkében, vagy mérhetetlenül buta.

Ennyi vót, köszöntem, pukkedli.

váj mí 2009.01.21. 09:34:40

Előrebocsátom, hogy nem vagyok sem homofób, sem látens buzi. Mérhetetlenül buta még lehetek ugyan, bár nem hinném ;). Az is igaz, hogy nem Alföldi a modorosság csúcsa, hiszen hol van ő kéremszépen egy Lakat T.-től, ugye? Nem is javasoltam, nem is szavaztam rá. De azért némi modorosságot és affektálást (legyen "művészi", na) én kiérzek a stílusából.
Olyan ez kéremszépen, mint a spenót, van aki igen, van, aki nem. Ízlés dolga. Függetlenül attól, hogy buzi-e a zöldnövény, vagy sem.

Miss Marple 2009.01.21. 09:53:56

Azt hiszem, ezen az alapon a fél művészvilágot a modorosak közé lehetne iktatni. Rettenetes középkáder közhelyet fogok mostan eldurrantani, de azt gondolom, hogy egy olyan művésznek, aki egyébként a saját területén kiválóan teljesít, joga van modorosnak lenni. Jár neki. Aztán vagy él a jogával, vagy se.
Akiket én a modorlista élére tennék, azok általában a szakmájukban a béka segge alatt vannak, csak az affektálásban, az előre gyártott poénok dramaturgiailag helytelen használatában, a kimódolt, megkomponált viccek túlmagyarázott elsütögetésében járnak elöl, valamint megpróbálják eljátszani a született szellemes úriembert, pedig a viselkedésük nem több, mint egy rakás felvett manír.
Büszke vagyok rá, hogy Sas Józsi az élbolyban van - őt én vetettem itt fel elsőként! :) Lakat T. örökös bajnokságát nem vitathatom, de SJ szerintem biztosan zúzósabb ebbő a szempontból, mint mondjuk a Fábry. (Az utóbbinak ugyanis van némi öniróniája is a nagy arca mellé, valamint eszes is, szemben a fent említett két úrral.)

égafater 2009.01.21. 11:11:22

visszanéztem ma is, mert kíváncsi voltam a népítéletre. érdekes, hogy Robit megvédik a hozzászólók, velem egyetemben, de ezt valahogy éreztem előre.
fura mert sok olyan ismérve van ami a radical fight clubot azonnal kiakasztaná (baloldal, másság stb.), és mégsem esnek neki a fröccsöntők.

ríszpekt!

Eltiron72 · http://haragszom.blog.hu/ 2009.01.21. 14:24:15

Teúristenmostmentsmeg.
Elolvastam a kommenteket, és meg "köll" állapítanom, h az egész blog felesleges, mert az agyhalottak nem értik a modorosság mibenlétét. (Ez is egy jó mondat volt:))
Na, én vagyok az egyike azoknak, akik bobby nénire szavaztak. Ő a két lábon járó modorosság. Ez nála nem csak szavakban nyilvánul meg, hanem leginkább gesztusokban, hanghordozásban. Látta őt valamelyikőtök a Nemzetiben, abban a rettentően elbaszott ember tragédiájában? Na, én igen. A Luciferként nyújtott alakítása a legrosszabb ripacskodással kevert modorosság volt.
Amúgy meg: buzinak lenni is modorosság.
Uff, bölcs vezér szólt.

pixelatedbear 2009.01.21. 20:00:45

hát nem tudom gyermekek... a poszttal együtt szinte az összes komment itt most elég Kiskegyedesre sikeredett.
A primkó homározástól kezdve AR művészi munkájának összevissza- és félremagyarázásáig, itt egyedül Miss Marple szavait tartom értelmesnek.

Egy Sas József vagy egy Pataky Attila, na az modoros celeb. Primitívek mint a kurvaélet, dől belőlük az erőltetett fá... á, de most itt nem kezdem hetvennégyezredikként újradefiniálni a modorosság jelentését.

Ti szavaztatok, szóval ez van, de engem most ez felbosszantott na.

Ja, és láttam a pre-nemzeti rendezéseit is, úgyhogy.

feltételes reflex 2009.01.21. 21:50:47

@Eltiron72:

"buzinak lenni is modorosság."

he???? ezt kifejtenéd? :)

feltételes reflex 2009.01.21. 21:58:01

@váj mí:

Jóvanna, belátom, kicsit "elszaladt velem a ló", amikor a jelölőket és a szavazókat minősítettem. Sőt, olyan idióta javaslatokat is tettem, mint hogy a blog-gazdák legközelebb ne vegyék figyelembe a népakaratot...Mindezekért _elnézést kívánok_;)

De most tényleg: Számomra a modorosság egyik legfőbb jellemzője a hamisság. Alföldi esetében ezt egyáltalán nem érzem.

Király Rák · http://konzervatorium.blog.hu 2009.01.21. 23:07:47


OFF
Nem tudom, volt-e már téma, de megérne egy bejegyzést a modoros informatika is.

Gondolok elsősorban a freeblog és a google modoros hibaüzeneteire.

Pl. freeblog:

Robotellenőr

Jaj, jaj, jaj! Nem lett jól beíródva az ellenőrző kérdés válasza! Ez nem jó, mert a rendszer azt fogja hinni, hogy spammer vagy (ugye nem vagy?), az pedig nem volna jó.

Légyszíves haladj vissza a kommenthez, és próbáld újra.

Nagykevély 2009.01.22. 06:46:55

Alföldirobi politikailag kóser és buzi, így nem lehet modoros.
A jobberek modorosak, meg akiket nem szeretünk.

retroflexus 2009.01.22. 07:57:51

minden celeb modoros azzal, hogy azt hiszik, az eszük miatt kerülnek különböző lakodalmas kanálisok műsoraiba. ha már ott vannak, azt hiszik, hogy a népet kell nevelniük és azzal, hogy világmegváltó közhelyeket sütnek kell, rettentő modorossá válnak. szerintem.

Miss Marple 2009.01.22. 11:55:52

@retroflexus: 'lakodalmas kanális' !!!!!! De az ám!!!!! :):):)

janomano 2009.01.22. 19:38:20

Lám(a)-lám(a)...

Ez az Alföldi Robi téma valahogy nem sikerült túl jól.
Elő is bújtak az orkok iziben.
Szerintem ugorgyunk!

Jóccakát! :>)

tblv 2009.01.27. 09:34:28

Tudom megkésve, de egy modoros biturbó a magyar média ugarról: Dombóvári Vanda.

Intizar 2009.12.09. 18:07:06

Alföldi Robi teljes mértékig tündibündi, és megrúgom, aki bántani akarja, de akkor is rettentően modoros.
Hogy homár-e, mittomén, kit érdekel.
De hát könyörgök, hallgassák meg egyszer a hangját (neki nem a szókincse a modoros, ez lehet a megtévesztő, hiszen ez a blog természetéből adódóan leginkább a szókincsbeli modorosság ellen hadakozik)! Nézzék meg, milyen ruhákat, milyen ékszereket hord! Nincs azzal mind semmi baj, de hát mi a modoros, ha nem ez???
Hja, és tényleg nagyon jó rendező.
süti beállítások módosítása