Szép volt, Fiúk! De azért...

2016/06/20. - írta: Modor Tibi

El kell tudnunk választani egymástól a válogatottnak való szurkolást és a stadionépítési őrületet. Nem hagyhatjuk, hogy Orbán a focit is lenyúlja, ahogy tette azt a kokárdával vagy a Moszkva térrel meg a Várkert Bazárral.

Focilázban ég az egész ország. Bár senki sem számított arra, hogy a válogatott egyáltalán kijut az EB-re, most mindenki egy emberként örülhet, hogy ott van a csapat. Persze ne feledjük el, hogy mindez csak azért lehetséges, mert a korábbi gyakorlattól eltérően immár 24 csapatos lett az EB és így kis hazánk is odafért a nagy nemzetek mellé.

/Kép: origó/

Most mégis ott vagyunk és örüljünk ennek. Nagy siker, hogy legyőztük az osztrákokat. Igaz, hogy a sógoroknak nem adtak meg egy jogos tizenegyest és utána még 10 emberrel is több helyzetük volt, mint nekünk. De ilyen a foci, szokták mondani. És nekünk ezúttal szerencsénk volt. Főleg a második gól alkalmával, amikor Stíber lövése éppen hogy csak bevánszorgott a kapuba. Az nyer, aki több gólt lő – szokták mondani. És kivételesen ez most a magyar válogatott volt.

Izland ellen már persze más volt a helyzet. Látszott, hogy a játékosok jóval fáradtabbak voltak, mint a szigetországiak. De még így is összejött az egy-egy. Azért a lefelé menő folyamat kiviláglik a csapat játékán. Mégis leállt a Nagykörúton az élet, mintha győztünk volna. Ez az ország olyan régóta sikertelen, hogy egy döntetlent is ünnepelni kell. Orbán Viktor hetykén vágta oda az internet népének, hogy „most kell szerénynek lenni”. Kérdezem én, mire? Hogy egy döntetlenre futotta egy 300 ezres országgal szemben? Azért nézzük racionálisan a dolgokat.

Fel kell készülnünk azonban arra, ami most jön. Arra, hogy a politika rá fog telepedni a sportsikerre. Undorító módon megint a megosztás kerül majd előtérbe, ahelyett, hogy együtt örülnénk. Azt se gondoljuk, hogy attól, hogy a válogatott jól játszik, majd megjavul a magyar foci. Mert nem fog. Ezek a játékosok mind külföldön játszanak, akkor mitől javulna meg a régóta beteg magyar futball. A stadionok tovább fognak kongani az ürességtől. Ennek az egésznek csak az lesz a vége, hogy Orbán igazoltnak látja majd, hogy még több pénzt öljön bele adóforintjainkból hobbijába. Mialatt minden tönkremegy körülöttünk, ami még nem vérzett ki teljesen: az oktatás, az egészségügy és megszüntetik a segélyt is.

Ennek ellenére próbáljunk meg együtt örülni. Elvégre kis siker is siker.

 

/Köszönjük, Edward Blake/

76 komment

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Püspök utcai gombaszedő · http://valogatott.blog.hu 2016.06.20. 12:42:04

És a vizilabdás lányok sikere már említést se érdemel?

Capt. Hindsight 2016.06.20. 14:08:33

A 2:0-ás győzelem óta, ha meghallok valakit németül beszélni odakurjantok neki, hogy "österreichische Zigeuner!", meg "ÖsterREICH ist kein FußballREICH!".
Azok meg néznek, mint a birka.

Komolyan mondom, nem tudom miért élnek jobban, mint mi.
Szar a focijuk, annyit is érnek.

Modor Tibi · http://modoros.blog.hu 2016.06.20. 14:10:59

@Capt. Hindsight: és persze fickt eure Mütter!

Nálam nem élnek jobban, mert én dúsgazdag vagyok.

Hentes pékné módra 2016.06.20. 15:22:03

Magyar zászlós műköröm posztolása a focista anyukáktól megvan?

Hentes pékné módra 2016.06.20. 15:22:09

A foci továbbra is szar de legalább már lehet neki örülni meg részegen tántorogva feltartani a nagykörút forgalmát. A nyáladzó újságírók pedig szenzációként "közvetítik" élőben facebookon a hatalmas happeninget.

fidesz jobbik mszp dk együtt pm lmp fodor egykutya 2016.06.20. 16:28:20

"Fel kell készülnünk azonban arra, ami most jön. Arra, hogy a politika rá fog telepedni a sportsikerre."

Először a sportra telepedett rá a politika, hogy aztán a maga hasznára és dicsőítésére később (ha jönnek) a sikereket is. Lásd fideszes pártkatonák kinevezése minden jelentősebb fociklub élére, stadionépítések, Felcsúti Fociakadémia...

nemecsekerno_007 2016.06.20. 16:28:28

@Püspök utcai gombaszedő:

A lányok január 22-én játszottak. Akkor is nyílván valami kurva fontos gumicsont témán rágódtunk, hála a mainstream médiának. Aztán a foci EB kapcsán kezdett terjedni a neten. Ez annyira gáz, nem tudunk símán örülni a sikereknek. Ez a búval b****tt mentalitás több kárt okoz mint a patás Orbán, meg Gyurcsány együttvéve.
Ja és nem könnyű "leváltani"

fidesz jobbik mszp dk együtt pm lmp fodor egykutya 2016.06.20. 16:28:30

"Nem hagyhatjuk, hogy Orbán a focit is lenyúlja, ..."

Már rég' lenyúlta, te szerencsétlen. Eddig hol éltél?

nemecsekerno_007 2016.06.20. 16:35:58

"Mialatt minden tönkremegy körülöttünk, ami még nem vérzett ki teljesen: az oktatás, az egészségügy és megszüntetik a segélyt is..."

Mert az oktatásra pl. mennyit költünk/költöttünk?! Képezzük/képeztük a munkaerőt, gazdag országoknak. Hát ez nyílván k****a okos tőlünk.

Élő klasszikusunknak véletlenül abban (is) igaza volt amit abban a bizonyos beszédben mondott. "A felső tízezer termeli újra magát közpénzen..."

Az olyan közhelyek kinyilatkoztatása mint "az állam rossz tulajdonos" v. "többet kell költeni az oktatásra" "tudásalapú-gazdaság" marhára jól hangzanak, de ennyi. Ebből nem lesz modern ország.

Nbl 2016.06.20. 18:21:51

Én igazából arra lennék kíváncsi, hogy Orbán vagy a duplahomlokú pincsije vajon felhívták Putyinékat az izlandi meccs után, hogy ennyi év seggnyalás után reméltünk volna némi lojalitást vagy legalább objektív elbánást? Vagy csak szimplán összeült a válságstáb és megállapították, hogy ez egy üzenet volt és a jövőben meg kell kétszerezni a nyelvcsapásszámot, ha tényleg jóban akarunk lenni velük?

BircaHang Média szerkesztősége · http://bircahang.org 2016.06.20. 18:22:02

Nem lesz javulás amagyar fociban, míg Pumukli nem lép be játékosnak a Fekete Nővérrel együtt. Éljen Gyurcsány és Soros!

Öblös · http://modoros.blog.hu/2009/05/12/az_oblos 2016.06.20. 19:03:13

Tibcsi, remélem nem raktad meg a szlovákokat 'mixen.

Nbl 2016.06.20. 19:03:15

@BircaHang Média szerkesztősége: Nem nagyon sikerült fogást találni a témán, mi?

nemecsekerno_007 2016.06.20. 19:03:18

@MACISAJT: Jaja, volt egy miniszterelnökük aki stadionokat épített. Orbanson. :)

Nbl 2016.06.20. 20:16:31

@nemecsekerno_007: nincs náluk vezetkéknév! Vikor Győzőson.

nick papagiorgo 2016.06.20. 22:11:59

A politika mindig is rátelepedett minden sportsikerre, legyen az Aranycsapat vagy olimpikonok. Aki ezen rácsodálkozik, vagy kesereg, az inkább a cumit rágja.
Aki nem tud örülni a magyar csapat sikerének, mert most épp Orbán van hatalmon (bezzeg, ha Gyurcsány lenne), annak azt üzenem, hogy az élete kb annyira lehet sikeres, mint a magyar foci az elmúlt húsz évben, talán ez nem lehet véletlen, és a párhuzamokat is szépen meg lehet vonni.
Menjetek, szurkoljatok Portugáliának, nyomorultak, nehogy a magyarok győzzenek, és Orbán még stöbb stadiont építsen. Végülis ez a fontos, hogy ti igazolva lássátok magatokat, nehogy véltlenül a magyar foci sikeres legyen, amikor nem "ti" vagytok hatalmon. Mert ez attól függ ám.
Annak meg, aki szerint pl. Szalai is milyen béna, üzenném, hogy szintén csatár? Hol játszik? Milyen nemzetközi meccseken vett részt?
Ja hogy semmilyenen? Talán akkor először oda jusson ki, utána adjon tanácsokat.
További szép estét.

Willkommenskultur 2016.06.20. 22:12:04

kb. ezt fújja az összes index blog az ausztriás meccs óta

*az indexblogokon kívül senki se telepedett rá a témára....ásít

Gyűrött Papír 2016.06.20. 22:12:10

@MACISAJT: annyiban igen, hogy lattatlanban egy url cim alapjan nem allitanam biztosan, hogy ott is hasonlo finanszorozasal epultek volna.
A tobbvel is lenne meg tisztaznivalo, elsore en nem mernek parhozam

2016.06.20. 22:12:12

@BircaHang Média szerkesztősége: pumukli. Hát a humosr nem erősséged jobbliba

Szűtté mamá? Szűjjé! 2016.06.20. 22:12:17

@BircaHang Média szerkesztősége: Már annyira elhülyültél, hogy wmiki szintjén állsz. Vagy az a nick is te vagy, putyinista?

Szűtté mamá? Szűjjé! 2016.06.20. 22:12:22

Már rá is telepedett. Pedig pont Viktornak, meg a hülye stadionjainak semmi köze nincs ehhez a sikerhez. De azért Viktor már Viktorkodik a témán.

Kalap úrfi 2016.06.20. 22:12:27

sajnos a politika már megpróbált rátelepedni, de nem sikerült a libsiknek mert óriási öngólt rúgtak amikor elkezdték fikázni meg kisebbíteni a válogatott elért eredményét

DFK 2016.06.20. 23:23:31

Gondolom, már hűtitek a pezsgőt a portugál győzelemre. Már eddig is egy csomó előre megírt fanyalgás ment kárba.

Műszaki 2016.06.20. 23:23:39

Azt még értem, hogy a cikk írója aggódik a sportsikerek és a politikai célú felhasználása miatt, erre van oka. De arra mi oka van, hogy blődségeket írjon a meccsekről, amelyeket talán nem is látott.
Mi az, hogy az osztrákoknak emberhátrányban is több helyzetük volt?
Mi az, hogy Stieber lövése vánszorgott?
Mi az, hogy kifáradt a csapat az Izland elleni meccsre?

Willkommenskultur 2016.06.20. 23:23:41

Előbb utóbb kikapunk majd, akkor majd arra telepedik rá......na nem a politika hanem az Indexblogok.

Kb. mást eddig se érdekelt a meccseken kívül semmi.

Barbaarb 2016.06.21. 07:48:32

Remélem fáj az eredmény...

E.Katolnai 2016.06.21. 07:48:39

Nem lehet együtt örülni, hiszen a liberális baloldal már hetekkel ezelőtt megfogalmazta, h a magyar válogatott kudarcáért szurkól, a magyarok vereségét kivánja. Nem egy portálon csak úgy ömlött a sok rossz kivánság, a gyűlöletes magyar köpködés, hát ilyenekkel nem lehet 'együtt'. Az egyik oldalon a magyarok, a másik oldalon a magyargyűlölő idegenek.
külön-külön ...

Varga Bertalan 2016.06.21. 07:48:41

Akinek ennyi esze van, mint a szerzőnek, minek ír? Ha hallgatott volna, bölcsnek látszott volna, de sajnos megszólalt.

Nbl 2016.06.21. 07:48:50

Idióma= idióta, csak ez a qmva bloogtmoci kb 15 alkalommal dobta vissza, h ide nem illő kifejezést használok, azt hittem, az idióta szó nem tettszett neki … De mind sokadjára kiderült, a turbó magyar egybeírva a mumusa… Röhej!

Lordhell 2016.06.21. 07:49:01

Jézusom ennyi marhaságot leírva se olvastam még soha. A kedves író egy sötét szobában ült a TV előtt, háttal és nem volt áram? Melyik LSD-s trippen tetszett részt venni?
Nah de félre a tréfarépát (bárcsa az lenne), most komolyan miért kell a mostani sikerekbe belemagyarázni bármit a mai politikából? Mi ez a dögöljön meg a szomszéd tehene hozzáállás?
Ez a baj a magyar ellenzékkel, egy ilyen sporteseménynek se tud örülni tisztán szívből, és még ha félig "igaza" is lenne a nemzeti 11 erőnlétével kapcsolatban, sem tud mögé felsorakozni és lelki támaszt nyújtson neki teli torokból üvöltse, hogy GÓÓL. Hiszen most az a 11 ember aki pályára lép Mi vagyunk, közöttük is vannak gondolom jobbtól a balig minden nézetű, de nekik együtt kell dolgozni, nekünk együtt szorítanunk Értük.
Nem vagyok se balos se jobbos, a csutit is köpöm, de a többit is. Hányingerem van a magyar politikától, szembeköpném bármelyik magyar politikust, ha nem félnék, hogy koszos lesz a nyálam.

Nbl 2016.06.21. 07:49:13

@Willkommenskultur: baromság. A magyarság sikerét szem előtt tartva már az eb elött többször hangot adtam abbéli aggodalmamnak, hogy bár magyarként szeretném, hogy sikeresek legyünk az eb-n (pedig utálom a focit mint a szert), Orbán focimániája miatt reálisan nézve anyagilag károsan hatna ránk a jó szerepleés, mivel ezen felbuzdulva további százmilliárdokat fognak elverni stadionépítésekre, illetve hivatalosan arra, gyakorlatilag meg jórészt Mészáros Lőrinc meg a többiek magánvagyonának gyarapítására teljesen feleslegesen és ezt elég sok más ember szájából is hallottam...szóval hidd el, nem csak az Indexnél merült fel ez eddig. Másrészt meg ha lenne is eredménye, mint a linkelt izlandi példa is mutatja, mi a frászt érünk vele? Ez a kommunizmusban volt egy idióma beidegződés, hogy mindig több aranyat kell elhozni, mint az imperialisták.. Ne higgyétek már azt, hogy az a világ teteje, hogy jól szereplünk valamilyen versenyen, foci eb-n, bármin. Ez csak egy turbó magyar hülyeség, ami -bár kétségtelen jó érzés- valójában az emberek 99.9%-ának életére a mikrotáv (pár óra vagy nap) kivételével semmiféle hatással nincs - gyakorlatilag semmit nem érünk vele, ez van. Ezért (és nem azért, hogy Orbán nehogy kiélhesse a focilázát) kell felhagyni a stadionépítésekkel, mert egyszerűen azt a pénzt más dolgokra költve többet lehetne lendíteni az ország gazdaságán.

V.János78 2016.06.21. 07:49:30

Igazi magyaros, örömbe beleköpködős rosszindulatú stílusú cikk ez... Nyílván nem sok fejlődés lesz a hazai fociban, nem lesz az 500 néző helyett 20000, de már az önmagában csoda,hogy a válogatott ilyen közegből is kikerülő játékosokkal 200 %-ot nyújt, 30 év után végre nem ijed meg és nem fárad el a meccsek végére, nagy tornán sem.38 éves vagyok, és én és a korosztályom sem ért meg még ilyen élményt!
A politika mindig is rátelepedett a sportra, leginkább a kelet-közép-európai volt szocialista térségben, A kommunista országoknál senki nem telepedett rá. Újpesti Dózsa,Honvéd, Dinamo-belügyi klubok, hadd ne soroljam!Miért van olyan érzésem,hogy ha ma Gyurcsány lenne a miniszterelnök, az élen állna a magyar focisták éljenzésében, látványosan pózolna a sikerek fényében?Vagy bárki más, ha baloldali kormány lenne.
Orbán stadionépítéseiben is vannak jó dolgok, és fölösleges hülyeségek, mértékvesztés. Felcsútra, Kozármislenybe, az MTK-nak fölösleges stadion, de pl.Debrecenbe, a Fradinak, Miskolcra,Szombathelyre,Fehérvárra igenis kell.Ahogy egy új nagy Népstadion is, mert már minden kelet-európai országnak vannak modern stadionjai. mi meg nem tudunk egy nagy 50-60000-es stadionban sem fogadni komoly ellenfelet. Tbiliszi tavaly Európai Szuperkupa Döntőt rendezhetett! A románok nemzeti stadionjában is volt Európa Liga döntő.
Akik most a magyar sikerek ellen drukkolnak rövidlátóan, csak azért,hogy nehogy Orbán még jobban vérszemet kapjon, nagyon szánalmasak. Az ország nemzetközi respektje, tekintélye semmiben nem mérhető óriási hozadéka a sportsikereknek! Amúgy meg ha ezen az EB-n 3 vereséggel estünk volna ki, akkor is folytatnák Orbánék a foci közpénzekkel való felpumpálását, tehát ilyen okból kár a válogatott ellen drukkolni...
Egyébként nekünk például az ír modellt is lehet követni, ott is gyenge a bajnokság, az európai kupákban hamar kiesnek a csapataik,de a válogatott évtizedek óta erős középcsapat. De hasonló a helyzet Izlandon, Boszniában, Szlovákiában.Albániában, Walesben is!Szóval lehet gyenge hazai futballal is jó válogatott!

blasiuss 2016.06.21. 07:49:36

Nem tudom eldönteni, hogy a poszt vicc, vagy komoly. Ha az előbbi, akkor nagyon gyenge, ha viszont komolyan gondolja a jegyzője, akkor ott nagy bajok vannak.

Csetepaté márki 2016.06.21. 07:49:43

"Ennek ellenére próbáljunk meg együtt örülni. Elvégre kis siker is siker."

Én veled nem akarok együtt örülni, és nem is tudnék, mivel folyamatosan lekicsinyelted és ócsároltad a magyar csapat teljesítényét.
Egy játékost említettél, annak se tudod leírni helyesen a nevét. Ennyit tudsz.

Reszelő Aladár 2016.06.21. 07:49:49

Egészségügy 100-200 ropi béremelés ősszel, a tanárok 3 éve megkapták a magukét.
15ezer milliárd a magyar költségvetés kiadási oldala. Az egész stadionosdi alig lesz többe, mint 150 milliárd kb 6 év alatt.
De teljesen igazad van, amig jelzálog hiteled van moziba se menj. Kb ezek az arányok.

Amúgy meg a fiaink remélem nem olvassák ezt a szemetet, mázli a 24-es bővítés mázli az osztrák, mázli az izlandi.

Neked mázli hogy pont te értél oda...

Androsz · http://wikipedia.blog.hu/ 2016.06.21. 07:49:57

Már előre huhogsz, bazmeg. Te is a Közel-Keletre költöztél? Nem kellett volna, itthon is mindenki szeret.

törzsmókus 2016.06.21. 07:49:59

mindig vannak, akiknek nem esik le a paródia, de hogy ennyien? …

bloglegelő 2016.06.21. 07:50:00

Köszönöm az olvasószerkesztőnek a korrekt ajánlót a címlapon - így bele sem kellett néznem ebbe a szarba sem.

blasiuss 2016.06.21. 08:08:10

@törzsmókus: a paródia egy más műfaj. Ez sz@r. Ráadásul a rosszabbik indulatú

Ad Dio 2016.06.21. 08:35:05

Modoros! Mennyik kapsz a cikkért Orbán Viktortól?
E Fidesznek meg sem kell szólalnia, mert a baller think tankek simán elrendezik a pr-t. Lassan mondom, hogy mindenki megértse: a VÁLOGATOTT nyert, nem a Fidesz. És bárki aki összeköti a kettőt, a kormány szekerét tolja és ássa az árkokat. Minek????

Balt 2016.06.21. 10:10:57

@blasiuss: @Csetepaté márki: @Reszelő Aladár: Vicc és tényleg volt már sokkal jobb is. Bár a parodizált eredetit önmagában is nehéz überelni. :) Pl.:
m.hvg.hu/gazdasag/20160620_foci_eb_gazdasag

@Ad Dio: Ejnye, te is komolyan veszed?! :)

Balt 2016.06.21. 10:10:59

@V.János78: Igazad van, nagyon egyetértek, de a posztot ne vedd komolyan: poén! :)

Balt 2016.06.21. 10:11:03

@Műszaki: Vicc. Komolyan. Lásd:

@Barbaarb: @E.Katolnai: @Varga Bertalan: Nem komolyan venni, ez pont görbe tükör.

@Lordhell: "félre a tréfarépát (bárcsa az lenne)"

Szerencséd van: tényleg az. :) Viccen kívül: az ugye megvan, hogy a posztban vázolt mentalitás egyedül az "internacionalisták" sajátja? Jobbikos ellendrukkert pl tuti nem találsz, pedig ők a legnagyobb ellenzéki párt sajnos (vagy sem).

@Nbl: :) Ez sajnos komoly:
24.hu/kozelet/2016/06/20/dzsudzsakek-nemcsak-a-lelkunkre-de-a-gdp-re-is-jotekonyan-hatnak/
m.hvg.hu/gazdasag/20160620_foci_eb_gazdasag

Nancsi 2016.06.21. 10:11:09

Jó, hát károgó f.szok mindig lesznek: ha megnyernénk az EB-t, akkor is jönne az a post, hogy "de hát ez nem világverseny, csak egy szar kontinestorna", meg "messi ott se volt, ahogy a brazilok se". Károgjatok, érezzétek szarul magatokat - csak csendben csináljátok.

Balt 2016.06.21. 10:11:16

@Nbl: Őőő, az Orbán keresztnév (is), nem? Bár mára köznevesült. :))

@nick papagiorgo: @Willkommenskultur: Ez viccblog, görbe tükör, csak mulassatok rajta! :)

@DFK: Mint fent. Magunk közt szólva: annak én is drukkolok, nehogy megnyerjük a csoportot, mert 2.-ként a harmatgyenge angolok jönnek, amúgy meg a belgák.

Balt 2016.06.21. 10:11:18

@Nbl: De, Bircának sikerült, neked kevésbé. :))

Balt 2016.06.21. 10:11:20

@fidesz jobbik maszop dk együtt pm lmp egykutya: Jujj, baszki, nem tűnt fel, hogy ez egy viccblog és pont rólad szól?! :)))

.Gordon Gekko. 2016.06.21. 10:11:22

@Nbl: ja lehetne lélegeztetőgépet is venni csak éppen mivel a fidesz támogatottsága ugyanolyan mint 2014ben, logikus hogy stadionokat fognak venni

Hülyék lennének mást csinálni

sován 2016.06.21. 10:11:25

Ez egy szimplán rosszindulatú poszt. Keveri Gizikét a gőzekével. Addig, hogy az Orbán féle stadionkultusznak semmi köze a sikerhez, ok. A meccseket azonban vagy nem látta, vagy nem akarta látni. Én nem értek a focihoz, egyébként nem is nézem, de az első gól óta figyelem a válogatott meccseit. Laikusként is azt látom, hogy nem bénáznak, hanem küzdenek, nyomják, javítanak, hibáról hibára, lépésről lépésre mennek előre. Így lehet eredményt elérni az életben és a pályán is. Tudok együtt örülni minden focirajongóval. Mert büszkévé tesz, ahogy szerepelnek. Akkor is, ha csak eddig tart. Ezzel csak arra szeretnék rávilágítani, hogy 80-as IQ felett kb. mindenki le tudja választani a válogatott sikereit a stadionőrületről. Nem szükséges leértékelnem a válogatott teljesítményét ahhoz, hogy tudjam a stadionépítés egy nettó hülyeség/pénznyúlás/prbullshit etc....

2016.06.21. 10:11:28

És szerinted az Aranycsapatra rátelepedő Rákosi mennyiben zavarta a népet az örömében, amit végre nem azért kellett érezzen, mert XY sztahanovista vagy téeszparaszt ennyivel-és ennyivel teljesített túl, vagy hogy épül a legújabb vaskohó, és fizetheti a békekölcsönt ??? Kijafacom szerette meg a kettőnullától, meg hatháromtól azt a rendszert, amiben akkor túlélni volt kénytelen ???

Tényleg nem unalmas már neked ez a rohadt Zorbányozós, antimagyarista / antimagyarfocista nyekere, amit valakik, élen a legdurvább cionista dánielpéterekkel, bartuslászlókkal kezdve a te szádba is belenyomtak, hogy ezt kelepeljétek, a végtelenségig, s amiért bármelyik tisztességes országban az életben senki normális ember sem állna szóba az ilyen firkászokkal többé.

PS: Ha Zorbány tényleg az lenne, akinek ti mondjátok, hát még visítani is elfelejtenétek, úgy szednétek a lábatokat, innen kifele szaladva, ész nélkül. VAJON Miért is van az, e helyett, hogy a jómagyarembörök elmennek, tik meg itt maradtok, és még többen is lesztek ??? :D

2016.06.21. 10:11:31

Aki nem vágja, ez irónia lenne, csak hipergyenge. Meg mi már ez az előzetes moderáció, az ilyesmit csak a csúcscsicska bloggerek használják, nemá'.

Barbaarb 2016.06.21. 11:03:13

@törzsmókus:

Bevallom töredelmesen, hogy csak a küldés után vettem észre, hogy melyik blogon vagyok. A blog neve nélkül pedig nem tűnt paródiának, mivel sajnos elég sok ilyen kering a Neten komoly hangvétellel.

McZozo 2016.06.21. 11:22:05

Nem tudom sose voltam nagy focidrukker, Magyar focit meg talan ugy igazabol a mexikoi olimpia elotti Brazil magyaron neztem.

Ettol fuggetlenulelismerem amit elertek most. Meccseket nem neztem mert tudoim ha odaulok ugyis veszitunk :) Utolag letoltottem mindket mecset es kicsit ugyan felgyorsitva de atmentem rajtuk. Azt kell mondjam a sok huhogo ellenere hogy pozitivan csalodtam, mert regebben sok olyan meccs volt ahol a Magyar csapat azt se tudta hol van de veletlenul lott egy ongolt az ellenfel mi mar mennybe mentunk. Itt viszont azt mondom meg ha kikaptak volna se lehetne nagy panasz mert szepen jatszottak szervezetten lelekkel. Az osztrak meccsek olyan roved passzokat kenyszeritoket lattam mint anno juventus meccseken. Persze a foldon jarok es tisztaban vagyok hogy mesze vannak attol a szinttol de legalabb jo volt nezni es nem azt az MB1 szinvonalat lattam amit hofi enekelt meg meg azzal a szurkoloi bekiabalassal hogy szurd ki mer addig pattog.

Ettol fuggetlenul szerencses csoportban vagyunk es eddig ket napot szerencsesen fogtunk ki. A valos szinvonal szerdan fog kiderulni, amikor egy top capattal kerulunk ossze. S mivel a Portugaloknak ez most elet halal kerdes sajnos ugyhiszem hogy oda is fogjak magukat tenni. Szoval ne kiabaljuk el.

Ettol fuggetlenul azzal a vonallal is egyetertek, hogy tulzas amit nagyvezirunk ebbe a sportba ol . Foci helyett sok masra is el lehetne kolteni azt a penzt. Es felo hogy ha igy vagy ugy de tovabbjutunk akkor igen nagyvezirunk igazolva erzi majd az elkoltott milliardokat es akar fokozhatja a kozpenzek fociba onteset, ami nem jo szerintem se. De teny ettol meg a jatekosok sikerenek orulni kell. Remeljuk osszejon valami csoda holnap, de eros fentartasaim vannak sajna mert ritkan jon harom csoda egymas utan, raadasul mint irtam is akorulmenyek se nekunk kedveznek, mert ha a portugalok cask dontetlent is jatszananak velunk a tovabbjuasuk erosen veszelybe kerulhetne igy most minden mindegy alapon hajtani fognak.

enpera · http://c64blog.wordpress.com 2016.06.21. 13:05:51

Tibikém is rátelepedett.
A úgy az izlandi meccs alatt csukva volt a szemed? Akkora marhaságokat írkálsz

fidesz jobbik mszp dk együtt pm lmp fodor egykutya 2016.06.21. 13:05:56

@Balt: "Jujj, baszki, nem tűnt fel, hogy ez egy viccblog és pont rólad szól?! :)))"

Orbán és bandája a 2010-es hatalomváltás óta teljes mellszélességgel rátelepedett a focira. Ez tény.

Frady Endre · http://fradyendre.blogspot.com/ 2016.06.21. 13:13:49

Ember, te nem nézted a meccseket?!
Stieber átemelte a labdát a kapuson. Ha gyenge lett volna és vánszorog a laszti, akkor átpattogott-átgurult volna a gólvonalon, de ez behullott a kapuba. Ilyen blődséget utoljára a '84-es EB döntője után írt a Népszabadság, amikor Platini átemeléséről írta a "szakértő" zsurnaliszta, hogy a lapos lövés begurult az alsó sarokba.
Az izlandi meccsen végig ellenünk fújt a bíró és megadott egy kamu tizenegyest. A mieink nem tűntek fáradtnak, az utolsó pillanatig szellemesen játszottak.
Azt is írod, hogy a mieink mind külföldön játszanak, miközben a csapat tele van fradistákkal. Vagy a IX. kerület az már külföld, mert elcsatolták?
Miért ír sporttárgyú cikket az, akinek lövése sincs a fociról?
Bocsi, de felhúztál kicsinyég! :)

grafoguru 2016.06.21. 13:40:02

@nick papagiorgo:

Igazad van. De tényleg.

Csak tudod elég nehéz felhőtlenül örülni, ha nem csak a legszűkebb dolgot - magát a sikert - nézzük, hanem a hozzá társuló környezet is.

Ettől függetlenül valóban meg kellene próbálni.
Mégegyszer: szerintem tényleg igazad van.

Balt 2016.06.21. 14:27:16

@McZozo: Nekünk nem feltéltenül jó a csoportelsőség. Még jobb lett volna, ha a szlovákok megverik tegnap a béna angolokat, de ne legyünk telhetetlenek, ilyet sztem mi is tudunk ellenük.

Balt 2016.06.21. 14:36:54

@csentecsa: +1 :) Így kell ezt, na! Jobb, mint a poszt. Ez a 4 évvel ezelőtti meg határeset: :))
m.hvg.hu/w/20120813_olimpia

Hentes pékné módra 2016.06.21. 19:14:25

Hány éve megy a blog? Utoljára a gyúrós cikk alatt láttam ezt az agyatlan hőbörgést :D

sován 2016.06.23. 15:05:10

Ideírom, mert jól esik: A posztíró a portugál-magyar után is úgy gondolja, csetlenek, botlanak, szerencsések, fáradtak + teszőleges kombinációja a leértékelő megjegyzéseknek?
Várok ide egy posztot a tegnapiak ismeretében. Elegáns lenne!

Jóléti Dán Kekszesdoboz 2016.06.23. 15:05:16

Ez a győzelem egyértelműen Orbán Viktor Miniszterlnök Úr érdeme, ugyanis amikor Gyurcsány Ferenc volt a sportminiszter akkor ki se jutottunk az EB-re ti pupákok! Muhaha!

sován 2016.06.23. 15:05:21

Ideírom, mert jól esik: Még mindig úgy érzi a posztíró, hogy a csapat fáradt, szerencsés, és úgy egyáltalán méltatlanul szerepel az EB-n? Most én várok egy posztot.... szerintem a témája adott. Elegáns lenne.

Tissouth 2016.06.23. 23:55:08

@sován: Ez a modoros blog basszus! Olvass vissza pár bejegyzést, és megérted...

mojoking77 2016.06.27. 15:33:15

Basszus Tibi, nem tudtad elintezni valahogy, hogy a sracok kirakjak a fooldalra?
Vagy 3000 hsz-nel jarrnank mar.
Amugy tenyleg gyengus lett egy kicst, ment ez ennel sokkal jobban is regebben...
Mindegy, kis siker is siker:)
Oruljunk, hogy neha csepegtetsz meg valamit

2016.06.27. 15:33:29

Ide figyuzzatok, k.va unalmas már ez az "olvass vissza, fogd már fel, stb, hogy EZ ITT A M O D O R O S BLOG" ... És ha az, akkor meg mi van. Paródia ??? Irónia ??? Le van fosva, magasról.

Érdekes, hogy én még olyan vélemény "kiparodizálását" sosem olvastam, ami a nyomorék libbantakról szedné le a keresztvizet, s az ő szentséges teheneiket, drogpropagátorokat, magyargyepálókat, korona- és keresztköpködőket, mozgalmár ratyistákat, bőreszínevoltabűnézőket rugdosná meg végre, alaposan.

Azaz tojok én a "modorosra", ha egyszer UGYANAZT ÍRJA LE, legfeljebb mélyebben cifrázva, mint azok. Arról egy szót sem ejtve, hogy ehhez képest, mondjuk, MI AZ Ő VÉLEMÉNYE.

Mert ennyi erővel a fenti bejegyzés akár az is lehetne, hisz egyetlen bloggerre nézve sem kötelező, hogy néha-néha ne szakítsa meg a folyamát valamivel, ami a felvállalt mainstramjébe kevéssé illik bele.

S ha már irónia, meg cinizmus, meg szarkazmus, és egyéb marhárakifinomult libbancs kultúremberi büszkülések a fenenagy, s kizárólagosan egyetlen közéletioldal-privilégiumos humorra, hát speciel a Karinthynál anno legalább észre lehetett venni a kifigurázós szándékot, de volt, hogy nála is erősen rezgett a léc.

papierusz 2016.06.28. 13:34:16

@Hentes pékné módra: A kutyást akkor se lehet überelni. Az pusztított, ott leírhattad százszor, hogy ez a modorosblog, irónia, stb, csak ment a düh!
süti beállítások módosítása