-Na, ez szimpatikusnak tűnik. Csapolt Engelfelder Indian Pale Ale meg Rotburger. Korsó 350, Maß 500 - a hülyének is megéri, hát még nekünk! Jó napot, kezicsókolom, helló, sziasztok. Mi? Várj csak, Lackó. Nemdohányzó? Bocs, ne haragudjatok, az egész üzlet nemdohányzó? Akkor sajnálom, sziasztok. Keresünk valami vendégbarátabb helyet.
Most mit puffogsz? Mert most frankón, te maradtál volna? És elnézted volna, hogy mi nem tudunk rágyújtani és ott görcsölünk vagy ötpercenként kijárunk? Szerintem teljesen természetes, hogy étterem, kocsma, söröző, kávézó együtt jár a dohányzással. Kurvára utálom az ilyen hirtelen kitalált etikettet meg szabályokat, hogy megkérdezzük zavar-e vagy rágyújthatok-e. Úgyis mindenki azt mondja, hogy csak nyugodtan. Ha a társaságban csak egy cigis van, már akkor is magától értetődő, hogy a dohányzórészlegre megyünk. Amúgy ez az elkülönítés is mekkora kamu már. Olyan ez, mint a strandon, ahol egy medencén belül lenne belepisilős meg nem belepisilős rész, háhhá. Meg az étteremben úgyis kaja- meg olajszag van, úgyhogy a füst csak jót tesz. Nekem ne akarja megmondani senki, hogy hol gyújtsak rá. Jogom van ott dohányozni, ahol jólesik.
Ez az egész dohányzástilalom egy köcsögség. Tönkreteszik a vendéglátókat, a lázadozó pultosok meg csak maguk alatt vágják a fát. Nem veszik észre, hogy évszázadok alatt annyira összefort a vendéglátás meg a dohányzás, hogy ezt nem lehet csupán egy tollvonással megszüntetni. Itthon amúgy ez soha nem működne, annyi a bagós. Egyszerűen többen vagyunk, ha mi nem járnánk többet kocsmába, akkor senki nem járna többet. Tessék tudomásul venni, hogy ez is hozzátartozik a hangulathoz. Kérlek, én voltam Írországban a smoking ban előtt meg után is, és zongorázni lehet a különbséget. Míg korábban felszabadult, füstös, családias volt a hangulat - a ban bevezetése után pedig mintha egy ravatalozóban ültem volna. Alig volt ember, az a pár local pedig az Eastenderst bambulta az LCD-tévén. Bár lehet, hogy a válság is betett nekik. Lehet, hogy ezért volt a válság!
Mi lesz a következő? Betiltják az ivást a kocsmákban vagy mi?
Amúgy a dohányzásnak rengeteg pozitív élettani hatása van, csak most valamiért ez lett bűnbaknak kikiáltva. Serkenti az agyműködést. Bebizonyították számtalan kutatással, hogy a dohányosok sokkalta produktívabbak és a munkájukban is jobban teljesítenek, mint a nemdohányzók. Mert ha lemész egy blázra mondjuk óránként-kétóránként, akkor egyrészt rá vagy kényszerítve, hogy lemenj - amúgy ez is milyen faszság már, hogy nem lehet az irodában bagzani, régebben teljesen természetes volt -, így mozogsz. Nem tunnyadsz, mint a többi búvalbaszott absztinens. Tehát felébredsz, a lépcsőzéssel kondiban maradsz, és sokkal frissebben tudsz újra nekilátni a napi teendőidnek. Szóval kamu, hogy mi kevesebbet dolgoznánk. Én pl. ha lemegyek, csak egy szálat szívok el, és már jövök is fel. Nagyon ritka, hogy kettőt vagy hármat - szóval 5-10 percnél ez nem több. Általában. A sok alt+tab-bajnok internetfüggő meg csak ne magyarázzon, mert ők se dolgoznak többet.
Aztán ott van a közösségkovácsoló hatása. Most lehet itt hőzöngeni meg minden, de felesleges. Egyszerűen kurva jó dumálni egy-egy szecska mellett, és olyanokkal ismerkedsz meg, akikkel amúgy soha nem tudnál. Csoportvezetők, menedzserek... hülye, aki ezt a ziccert kihagyja.
Szóval hogy annyira egészségtelen lenne? Voltak erre kutatások, és a káros hatásokat borzasztóan eltúlozzák. Ha kimész az utcára - mondjuk a Rákóczi útra péntek délután háromkor, na akkor az felér két doboz Szimfi elszívásával. Úgyhogy nekem ne hipokritáskodjon senki, hogy mi károsítjuk az ő egészségüket. Akkor tessék betiltani az autózást meg a fingást is! Tiltsák be a kávét meg az alkoholt is már akkor. az sokkal károsabb. Nálunk a családban mindenki dohányzott a lakásban: nagymuter, Irénke meg muterék is - aztán semmi bajunk nem lett tőle.
Meg hogy büdös? Szintén bizonyított tény, hogy a dohányosok sokkal jobban adnak a higiéniára, mint a nemdohányzók. A dohányosok ezerszer gyakrabban mosnak kezet, hajat meg fogat, pont a füst miatt. Én is. És ez, hogy eldobálnánk a cigicsikket vagy hogy a hamut kiszórnánk a kocsiból, ez is csak egy marginális baromság. Egy felelőtlen kisebbség miatt bélyegeznek meg minket. Például én meg az összes dohányos haverom nagyon korrekten viselkedünk. Még a buszmegállóban is úgy gyújtunk csak rá, hogy ne fújja a szél másra a füstöt. Inkább gyaloglok kilométereket a kukáig, minthogy eldobjam a csikket - sőt, zsebhamutartóm is van, pontosan ebből a megfontolásból.
Meg hát valamiben úgyis meg kell halni! Jogom van úgy károsítani az egészségemet, ahogy nekem tetszik.
Barabar 2010.12.02. 09:30:19
2010.12.02. 09:33:13
El Topo (Sgt. Elias) 2010.12.02. 09:38:37
Én függő vagyok. Próbáltam leszokni, nem ment. Három hónapot kihagytam, addigra az egész környezetem térden állva könyörgött, hogy inkább cigizzek, mert olyan utálatos lettem, mint egy légiós őrmester, akinek pattanás nőtt az aranyerére. Undorító!
2010.12.02. 09:40:23
thehandsomest (törölt) 2010.12.02. 09:44:30
De az az igazság, hogy az is sokat segített, hogy a cigis cimboráimtól elköltöztem. (egyetemista vagyok alberlet)
"Ha kimész az utcára - mondjuk a Rákóczi útra péntek délután háromkor, na akkor az felér két doboz Szimfi elszívásával."
Ez meg sajnos igaz.
Amúgy jó poszt, bár én soha nem voltam ilyen; ezek már a láncdohányosok tünetei.
Sand Lover 2010.12.02. 09:45:34
Simán elnézem, mert én is voltam dohányos, de a más füstje akkor is zavart. Leginkább az, hogy nem lehet kocsmázni anélkül, hogy utána ne kelljen minden ruhát azonnal a mosógépbe szórni.
_UnderCover_ 2010.12.02. 09:46:12
De még dohányos koromban sem gondolkodtam úgy, mint a posztban.
Romboljuk le a modern világot... (törölt) · http://www.youtube.com/watch?v=9vq63q45qfk 2010.12.02. 09:47:08
El Topo (Sgt. Elias) 2010.12.02. 09:51:34
Megfigyeltem például, hogy bármelyik -egyébként nem dohányzó- főnököm maximális megértést tanúsított, ha azt mondtam neki, hogy kimegyek öt percre cigizni.
Kiváncsi vagyok, mit mondtak volna, ha azt mondom, hogy kiugrok öt percre, mert csinálnom kell néhány négyütemű fekvőtámaszt, vagy kiszaladok ö percre, mert ki kell vernem.
KFV · http://korosfeltunesiviszketegseg.blog.hu/ 2010.12.02. 09:53:59
- SunDisc - 2010.12.02. 09:55:48
:)
Napi modorosság ennek kapcsán: "mindenki úgy b@ssza el az életét, ahogy akarja"
shamir 2010.12.02. 09:56:25
Parmezanidész · http://bemorgo.blog.hu 2010.12.02. 09:56:37
Captain Kloss 2010.12.02. 09:58:05
standi 2010.12.02. 10:01:40
Sadist 2010.12.02. 10:05:54
д · http://www.hovane.blogspot.com/ 2010.12.02. 10:11:02
a sót is beakarják tiltani:
antalvali.com/hirek/kraft-foods-tiz-szazalekkal-csokkenti-sotartalmat.html
Dub hadnagy 2010.12.02. 10:11:38
Mitya Ivanov 2010.12.02. 10:14:23
A dohányosok másik "döntő" érve, hogy ez csak 1 milis cigi, meg olyan, mintha nem is szívnék semmit, olyan gyenge stb. Én is egy milis cigit szívok már egy ideje, és nem tudom mi igaz abból, hogy ez lassabban öl, de múltkor véletlenül egy 6 milis cigit vettem, és majdnem meghaltam. Utána szédültem meg minden, nagyon rossz volt. Ki is vágtam a picsába.
Ernoke 2010.12.02. 10:14:44
2010.12.02. 10:14:58
Mitya Ivanov 2010.12.02. 10:15:20
Sadist 2010.12.02. 10:15:43
Szocio Pata (kikvogymukblog) 2010.12.02. 10:17:39
Modor Tibi · http://modoros.blog.hu 2010.12.02. 10:18:10
ingenium rusticus /nyomokban félázsiait tartalmaz! · http://kigondoltam.blog.hu/ 2010.12.02. 10:19:28
2010.12.02. 10:20:01
Vad.Korte (törölt) 2010.12.02. 10:20:27
Modor Tibi · http://modoros.blog.hu 2010.12.02. 10:20:39
"-Kezicsókolom, az Astoriához szeretnék kérni egy DOHÁNYZÓ taxit, a Blahára megyek."
Joaquin 2010.12.02. 10:21:13
=Daniken= 2010.12.02. 10:21:36
nem kényszerített semmi és senki. egyszerűen kitaláltam mást.pedig szerettem cigizni.15-17 éven át klassz volt.de van amikor az ember életmódot vált, én például azért, hogy kipróbáljam, milyen amikor nem bűzlik a cuccom, nem fagyok meg a teraszon télen, nincs konfrontáció mással cigi miatt és hogy kipróbáljam, milyen amikor cigizős emberrel smárolsz.
Hát apám, jó szar.
ingenium rusticus /nyomokban félázsiait tartalmaz! · http://kigondoltam.blog.hu/ 2010.12.02. 10:22:36
Nekem két hétig ment elektromos cigivel.
Csak egyszer úgy felhúztak, hogy őrült módjára elkezdtem szívni és kiégett benne valami.
Mentem is az első krimóba tigris szofiért.
MagyarZizzi (törölt) 2010.12.02. 10:25:27
Mitya Ivanov 2010.12.02. 10:28:25
Sand Lover 2010.12.02. 10:29:29
De, igazad van, sokkal egyszerűbb lenne, de ezt nem észérvek szabályozzák.
Ha valaki ilyen alkat akkor függeni fog, cigitől/piától/szerencsejátéktól/drogtól/párkapcsolattól stb.
Alikam 2010.12.02. 10:30:30
Ezért döglik meg a nyugati ember a cigitől és ezért alkoholisták az indiánok.
blash 2010.12.02. 10:34:12
Lord_M_ 2010.12.02. 10:34:16
Persze várhatóan felsorakoznak majd mindkét oldal harcos hívei... megoldás úgysem lesz... hovatovább voltam olyan helyen ahol már megtiltották a dohányzást... és nem volt halál meg kipusztulás... gondolom a nem dohányosok végre felszabadultabban érezték magukat...
a megoldás persze az lenne, ha lenne dedikáltan dohányos és nem dohányos szórakozóhely (nem nem úgy hogy az egyik terem az, a másik meg nem)... hanem egyértelműen.. így a dohányos is talál magának szórakozó helyet... meg a nemdohányos is... és általában az azonosak mentalitásúak csoportosodnak egy helyre... így csökkenne az ütközési pont is..
Szerintem... a nemdohányos helyre a dohányos bemegy, eszik - iszik szórakozik... aztán ha füstölni akar, akkor kivonul... a dohányos helyre meg nemdohányos úgy teszi be a lábát, hogy tudja, hogy mire kell számtania... nem is lenne hőbörgés...
uff..
.)
Avarka 2010.12.02. 10:35:12
Igen, büdös! Baromira elegem van abból, ha elmegyek koncertre, vagy valami beülős helyre egy órát sem vagyok ott és mosthatom ki a ruháimat, a hajamból meg csak a másodszori mosásra jön ki az a rohadt büdös cigiszag.
"Például én meg az összes dohányos haverom nagyon korrekten viselkedünk. Még a buszmegállóban is úgy gyújtunk csak rá, hogy ne fújja a szél másra a füstöt."
Hát persze, hiába álltok félre, furcsa módon valahogy mindig az ember pofájába landol az a bűzös füst.
"amúgy ez is milyen faszság már, hogy nem lehet az irodában bagzani, régebben teljesen természetes volt -, így mozogsz. Nem tunnyadsz, mint a többi búvalbaszott absztinens."
Ekkora hülyeséget rég olvastam. ÁÁÁÁ
"Tiltsák be a kávét meg az alkoholt is már akkor. az sokkal károsabb."
Faszság. Napi egy pohár vörös bor kifejezetten egészséges. Egyébként mindent mértékkel kell, ez a titka mindennek. (A kávé hatásáról meg mindig mást mondanak egyébként is, hol azt,hogy káros, máskor meg, hogy jól hat az agyi működésre.)
Ernoke 2010.12.02. 10:36:11
pizzaboy 2010.12.02. 10:36:58
Cigi témában: én cigizek rendesen (főleg pár sör után indul be a láncdohányzás), de betiltanám az összes zárt nyilvános helyen mint a húzat.
Ernoke 2010.12.02. 10:37:20
blash 2010.12.02. 10:37:25
El Topo (Sgt. Elias) 2010.12.02. 10:37:29
El Topo (Sgt. Elias) 2010.12.02. 10:38:04
amit még megtehetsz 2010.12.02. 10:38:09
Mitya Ivanov 2010.12.02. 10:44:15
kaes 2010.12.02. 10:44:27
Mitya Ivanov 2010.12.02. 10:44:49
Hal Stanton 2010.12.02. 10:45:07
blash 2010.12.02. 10:45:24
Vityka 2010.12.02. 10:46:17
ez a poszt ugyanolyan demagóg, mint én vagyok ebben amikor a dohányzás ellen agitálok.
szerintem ebben a kérdésben is van aranyközépút, ami nem a te álláspontod, igaz nem is az enyém. de valamit már kellene kezdeni ezzel a kérdéssel (is)
Sadist 2010.12.02. 10:50:17
ajjajj 2010.12.02. 10:50:19
Imiface · http://zenezenezene.blog.hu/ 2010.12.02. 10:50:42
yenoee 2010.12.02. 10:51:03
" 'Ggyámánesszálat... öhh... tüzed van..? (Gyújt, szív, homlok-halánték horpad, lenntart, nagy sóhaj, közepétől jön a füst kifelé, és belengi az arcát, miközben beszélni kezd) Hátezazér így nem egyszerű, hiába akarok leszokni, ha mindég fÖbasszák az agyamat."
Nem kérdezzük meg, hát mivel.
Elmondja, közben vadul szívja, szintidőre mintegy.
Távoztunkat érzékelvén, ő is elnyomja a tövig szívott cigit és ha már így összehaverkodtunk, kér még egyet, ő ma már elbukott, ma már nem szokik le, déltől talán megpróbálja, de most marad. Nyilván kell egy nyugiban, egyedül szívott ciga is, amit mások előtt tol el, mutatván, VAN neki. Legközelebb őket környékezi meg.
Valaki Innen · http://pepper.blog.hu 2010.12.02. 10:52:22
Nagyon jó lenne, ha tudnék úgy cigarettázni, mintha mondjuk sütemény lenne. Valamelyik nap elszívni 1-2 szálat, aztán egy hétig nem, ha úgy adja akkor minden nap egy hétig. Sajnos ezt nem tudtam és a napi másfél doboz sok volt kicsit.
Sadist 2010.12.02. 10:52:58
prérikutya 2010.12.02. 10:56:27
Sok értelme lehet, büdös száj, sárga fogak, meg napi 600-1000 Ft mínusz! Plusz a tüdőrák, vagy más betegség esélye!
Egy nőnél meg kifejezetten undorító, ha dohányzik, a fentiek miatt. Igen, mert büdös mint a dög, nemcsak a ruhája, de a szája is, még, ha beletöm két csomag Orbitot akkor is.
Szerencsére sosem szívtam el egy slukkot sem, de ezután sem fogok. Inkább iszok 1-2 pohár bort, ha tehetem, attól még jól is érzem magam, meg kis mennyiségben egészséges is.
Arról meg nem is beszélve, hogy menniyre jó munkaerők, óránként mennek ki bagózni 5-10 percre, míg a nemdohányos addig is dolgozik.
Turboanyu 2010.12.02. 10:56:59
Az asztmás meg terhes kolléganő meg fulladozhatott, különben is dögöljön meg ha nem bírja a füstöt.
Ja, és persze én vagyok a bunkó paraszt, ha szólok a kedves lakóknak, hogy a liftben nem kéne dohányozni.
Prophet 2010.12.02. 10:57:09
Ha itt is bevezetnének egy tiltást, szinte sikonganék a kéjtől a dohányosok fentihez hasonló panaszait hallva. Mert nem igaz, elcsépelt, és végre...de ezt már leírták előttem, hogy nem kell a szennyesbe dobni a ruhát.
Vonzó lenne, ha egy nő dohányzik? "Szexis", meg erotikus kisugárzása van? Talán a címlapon, megkomponálva... de a többi esetben kifejezetten gusztustalannak tartom, ha egy nő (lány) dohányzik.
Sadist 2010.12.02. 10:57:23
Pong 2010.12.02. 10:57:29
És egyébként is kurvajannyukat a nemdohányzóknak, mégismitképzelnek, itt elnyomnak engem rasszistakommunistanácikok!
Mondanom sem kell, hogy hevesen azonosulok a posztban szereplő modorossal.
Mitya Ivanov 2010.12.02. 10:58:08
sTormy 2010.12.02. 10:58:22
Amire egyébként statáriumot vezetnék be (dohányosként), az a liftben dohányzás. Én is hányok, ha egy ilyen után beszállok, mit érezhet az, aki nem dohányzik?
Epoxigyanta 2010.12.02. 10:59:39
röntgenszeműlány 2010.12.02. 11:00:11
Epoxigyanta 2010.12.02. 11:00:33
röntgenszeműlány 2010.12.02. 11:01:45
Baszott nagy szerencse, valóban!
Modor Tibi · http://modoros.blog.hu 2010.12.02. 11:01:47
Clarimonde 2010.12.02. 11:05:59
Pong 2010.12.02. 11:06:07
Nemdohányzó nácik vagy-e?
Sand Lover 2010.12.02. 11:06:43
…hogy a dohányosok egy része kulturálatlan, büdös bunkó. Pl liftben dohányzók, csikkeldobálók, ruhakiégetők stb.
Igaz, a nem dohányzók között is akad kulturálatlan, de ők legalább nem fújják rám a füstöt.
Mitya Ivanov 2010.12.02. 11:08:25
Augur 2010.12.02. 11:11:05
Der Beste 2010.12.02. 11:11:25
Amúgy a katonaságnál jól jött, hogy nem vagyok antinikotinista, mert a század/szakasz/körlet 80 százaléka dohányzott, a maradék 20 százalék meg Gáz Gézákból állt, így inkább rágyújtottam én is, s élveztem a jó társaságot.
wannabe a wannabe 2010.12.02. 11:11:56
most egy csavoval vagyok egy irodaban, o dohanyzik. basszameg, KURVA BUDOS!!!! nem is gondoltam volna!!! pofogi ki ezt a buzt magabol, es a ruhajabol is ez arad... amiota nem cigizem, jobban zavar a szaga mint valaha... igenytelen es ultragaz es sirva gondolok bele hogy valaha en is ilyen budos lehettem? ne, nem kerek erre valaszt...
bagosok, gusztustalan budosek vagytok!!!
Fánkevő Fáncsi 2010.12.02. 11:12:20
marhaszív 2010.12.02. 11:12:48
Pong 2010.12.02. 11:14:02
Szatira....ismered-e?
@wannabe a wannabe:
Igen, rablóból pandúr ugye?
Vin 2010.12.02. 11:14:07
wannabe a wannabe 2010.12.02. 11:14:54
purga · http://horrormirror.blog.hu 2010.12.02. 11:15:20
én is dohányzom, de furcsa mód, már csak napi 1-2-t. Kivétel persze amikor iszok. Továbbá én se szívesen ülök be nem dohányzó kávézóba vagy kocsmába. A nem dohányzó ismerőseimnek ez nem okoz problémát.
Viszont most rohadtul megkívántam egy szálat, de a cigit otthon hagytam:(
wannabe a wannabe 2010.12.02. 11:15:52
szcsongor 2010.12.02. 11:16:24
purga · http://horrormirror.blog.hu 2010.12.02. 11:16:53
szcsongor 2010.12.02. 11:19:53
Tibi nem kéne egy figyelmeztetést kiírni kifejezetten a címlaposoknak? Pl. hogy minden ami itt írva vagyon csak kitaláció, minden egyezés a valósággal csak a véletlen műve, kéretik nem komolyan venni stb... :)
Ngelina 2010.12.02. 11:21:03
wannabe a wannabe 2010.12.02. 11:21:33
www.reuters.com/article/idUSTRE6A000O20101101
Ngelina 2010.12.02. 11:22:08
Ernoke 2010.12.02. 11:22:13
@marhaszív: ezzel az a probléma, h a dohányzásnak kb. a letüdőzés az értelme.
@wannabe a wannabe: nem minden dohányos egyforma büdös, talán anyagcserefüggő lehet ez, nem tudom. van olyan ember, akinek imádom a cigiszagát (mert tök férfias:)), és van ugyanannyit dohányzó, aki tényleg úgy bűzölög, mint egy csikkel teli bagólés vödör.
thomasmakmusz 2010.12.02. 11:22:30
wannabe a wannabe 2010.12.02. 11:24:33
2010.12.02. 11:24:42
Azon kevés helyen, ahol lehet cigizni, már az ajtóra ki van írva, hogy dohányzó helyiség. Minden egyébb helyen a teraszon, ott ülnek kint, adnak plédet, jobb helyken van gázégő is.
Az utcán lehet, de nőknek nem illik.
Még ifju leány koromban egyszer egy felbőszült német kikapta a cigit a számból, de ez még NDK-ban volt.
Amikor a drezdai barátnőm nálam járt, az utcán nem gyújtott rá, mindig bementünk egy kapu alá.
Volt úgy hogy leszálltam a gépről, és az utcán megálltam egy kuka mellett dohányozni - hiába, na a megszokás.
Most folyton úton vagyok. A lakásban nem lehet, hát rágyújtok az mikor kilépek az utcára, és mivel sietek melózni, útkozben szívom el, elég peinlich, de leszarom, a csikket nem dobom el.
Egyébként 8 év nem dohányzás után itt szoktam vissza, de ahelyett hogy valami itt is kapható márkát választottam volna, nem, zöld vékony Bond, otthonról kell hozni, mert itt csak a Vouge kapható (na az sem mindenhol, nagyon ritkán, és 5€) de az nagyon szar. Ezt még a bajor vámos is elnézte, mikor arra kérdésre, hogy mennyi cigi van nálam: 17, simán otthagyott szó nélkül, a kurva pálcikára - itt igy hivják ez a vékony szart - itt nincs kereslet)
amikor fikáznak a zöld cigi miatt, akkor kivágom, hogy igen, zöldet, mint Helmut Schmit. Ő az egyetlen német, akinek mindenhol lehet dohányozni (lehet hogy ez benne van az alkotmányban is).
cd-r 2010.12.02. 11:25:30
címlap _rulz_
Ngelina 2010.12.02. 11:25:38
Mindennek van, ami örömforrás: amitől feldobódsz, amitől megnyugszol, satöbbi.
Biokémiai reakciót vált ki és az attól való függésről van szó.
Függés még azért is, mert mi magunk tesszük függővé magunkat a szó klasszikus értelmében: egyszer csak kijelentjük a saját buksikon belül pölö, hogy "ha elszívok egy cigit, attól lenyugszom" =attól függ,h lenyugszom-e, hogy elszívok-e most egy cigit.
És ez az amiről le kell szokni, a többi pedig magától megy. Az én cigivel való kapcsolatom most ott tart, ahol a kapcsolatom a csokival és minden mással: jól esik néha de nem ettől teszem függővé, hogy jól érzem-e magam.
Minden dolog drognak számít (ebben az értelemben), amitől lehet függeni. Cselekvésektől (és a nem-cselekvéstől) a vegyületekig (igen, a túrós tésztától is lehet függeni, ha az ember elhatározza).
thomasmakmusz 2010.12.02. 11:25:45
Styxx 2010.12.02. 11:25:56
ja-ja
"Általában. A sok alt+tab-bajnok internetfüggő meg csak ne magyarázzon, mert ők se dolgoznak többet."
Ez megaLol!
Egy szép, őszinte, coming out hangulatú napon kirakok a laptopom mellé egy tükröt és megírom a modoros zuginternetfüggőt.
Félve jegyzem meg, nem kizárt, hogy maga a bloggazda is megtehetné ugyanezt. Remélem nem leszek kimoderálva:-)
Ngelina 2010.12.02. 11:26:15
@kaes: egyetértek és le a kalappal.
Ngelina 2010.12.02. 11:26:49
A tüdőrák (pl) pedig akkor okozza a legnagyobb meglepit, amikor a sosem-dohányos nagymamikra sújt le, na akkor milyen faktort lehet hibáztatni?
A dohányzás pedig bármelyik pasinál épp olyan undorítő, mint nőnél, ne legyünk szexisták - a hamutartó az hamutartó :))))
Egyébként, nem ellened beszélek de a borízű száj szintén gusztustalan (meg a sörízú és egyéb fokhagymások is) - ha te magad nem fogyasztottad ugyanazt. A bortól például cefreszagú lesz az ember lehellete :(
A munka közbeni szünetekről annyit, hogy ne mártírkodjon senki mert senki sem kötözött a székhez egy munkavállalót sem. Fel lehet ám állni sétálgatni is, nem köll csak a cigire fogni ha vki szünete tart, nem kell másra fogni, miért lusta az ember.
Egy egyik kollaganőm pl óránként csinál teát, most ezért én is mártírkodjak mert én addig nem tartok szünetet? Naugye :)
@Sadist: a cigiparadoxon mögött nem ritkán gubizó haljéktalan áll. Vadászik a zsíros deckre és kifejezetten sértődött ha sajátkezűleg kell kiborítania a csikktartót mert a sok hülye oda dobta el a csikket. Na az olyat verném én pofán ha lenne hozzá gusztusom...:)
mybudapest · http://mybudapest.blog.hu/ 2010.12.02. 11:28:39
mondanom sem kell, a szanatórium összes, állami pénzen gyógyuló betege egész nap kint ült a padon és kettesével szívta a Kossuthot.
mybudapest · http://mybudapest.blog.hu/ 2010.12.02. 11:29:47
godin 2010.12.02. 11:30:07
Engem is sok minden idegesít, és nem mondanám, hogy a globális felmelegedést is a dohányosok okozzák... Bár sokan már gondolom ezt is állítják...
Pl. idegesír a büdös régi diesel autó, ami előttem halad és mefulladok tőle, pedig dohányzom! Kérem, hogy tiltsák be városon belül a használatát!
Valamint olyat még nem hallottam, hogy valaki erősen dohányos állapotban verekedést kezdeményezett, vagy leszúrta élettársát, vagy belerohant egy buszmegállóba, és megölt vele 5 embert, köztük kisbabát is, vagy balesetet okozott, stb. Olyat viszont igen, hogy ittasan...
Ennyi erővel minden alkoholt tartalmazó üvegre írják rá, hogy májzsugorodást és agyi, fizikai leépülést okoz!
Sőt, minden autóra is, hogy veszélyes lehet az egészségre! Ezt meg azok kérik, akik sétálnak és bicikliznek és friss levegőt akarnak szívni...
Ha a dohányzás káros, akkor miért nem tiltják be egyszerűen? És az állam miért támogatja a dohánytermesztést? Nalám, nalám...
Ez az egész dohányzás ellenesség egy kitalációs f@szság, egy mondvacsinált dolog. A passzív dohányzás meg főleg. Mert akkor mondhatnám, hogy passzív alkoholfogyasztás káros az életemre, stb, stb...
Ilyet meg, hogy ki kell kocsmázás után mosni a ruhákat... Persze, hogy ki kell. Sportolás után nem szoktad? Én betiltanám a sportolást is, mert büdös lesz a ruhám. A kocsmázás már csak ilyen...
Ernoke 2010.12.02. 11:32:09
mybudapest · http://mybudapest.blog.hu/ 2010.12.02. 11:35:07
ha betiltanák a cigit szerintem összefosnátok magatokat, mindenki az utcán vergődne mint a partra sodort hal. meg persze beindulna a csempészet ezerrel. így legalább az állam keres rajtatok.
az meg hogy az alkoholtól agresszív lesz valaki, vagy büdös a dízel az téged nem ment fel semmi alól.
ha a kommented a poszt folytatásának szántad, akkor elnézést :D ha nem, akkor Łß$Łß$$Łß$$!
sTormy 2010.12.02. 11:41:08
Nemtom, mert kurva sok pénze lesz belőle?
tom1034 2010.12.02. 11:44:14
godin 2010.12.02. 11:46:42
De ha akarok, akkor miért ne gyújthatnék rá, ha senkit nem zavar. A kocsma meg olyan, mint egy weboldal. Ha belépsz, el kell fogadni a "lájszensz agrímentet" :)
A dohányosokat lehet regulázni, de a dohányos nem regulázhat? Pl. az, aki nem iszik, nem vezet, stb. Hogy is van ez? Mindenkinek van olyan dolog, amit nem szeret, csak a dohányzást emelik ki, mert ez egy felkapott, menő, trendi dolog az utóbbi pár évben.
Pl dohányzom, fizetem a nem gyenge TB-t, és még soha semmi bajom nem volt. Hadd dönthessem már én el, hogy dohányzom, és majd azért veszem igénybe a TB-t, vagy van másvalaki, aki helikopterről ugrál ejtőernyővel, és ha nem nyílik, akkor meg azért.
A tüdőrák-dohányzás között nem mondom, hogy nincs összefüggés, de sztem kevesebb, mint amennyi jelentőséget tulajdonítanak neki. Ez inkább beállítottság kérdése. Mert nekem is van példa, aki 6 éves kora óta rágta a dohányt, majd talpas cigivel leélte az életét, és 91 évesen halt meg májrákban vagy 15 évvel ezelőtt, és egy kortyot nem ivott...
mybudapest · http://mybudapest.blog.hu/ 2010.12.02. 11:47:47
0 2010.12.02. 11:50:47
mybudapest · http://mybudapest.blog.hu/ 2010.12.02. 11:52:09
:D :D :D
ez szerintem minden idők legnépszerűbb városi legendája, érdekes módon mind a 2-3 millió dohányosnak volt egy ilyen rokona :D
felőlem ott gyújtasz rá ahol akarsz csak én ne érezzem. és nem azért mert trendi. és mielőtt megkérdezed, igen, az is zavar, ha mondjuk beül mögém valaki a kocsiba és tömény alkoholt büfög fel meg dől belőle a cefreszag miközben hozzád beszél. vagy megeszik két fej foghagymát mielőtt elmegy a hivatalba ügyet intézni.
szerintem a józan ész azt diktálja, hogy az alkalmazkodjon, aki valami rendkívülit csinál. nehogy már a dohányzás legyen a default.
godin 2010.12.02. 11:53:41
godin 2010.12.02. 11:56:19
0 2010.12.02. 11:57:24
tom1034 2010.12.02. 11:59:22
2010.12.02. 12:02:41
18 évesen be is fejezetm - a mai cigaretta árakat nézve nem is volt hülye ötlet.
Most alkalmanként pipázok, ami azért is jó, mert a kopasz fejemmel-szakállal pipázni önmagában erősen modoros-pózőr jellegű tevékenység...
Asidotus 2010.12.02. 12:03:50
Magas az adó rajta, és ráadásul a dohányosok sokkal hamarabb halnak, emiatt lényegesen sokat lehet spórolni a nyugdíjukon.
(Az egészségügyi ellátás költsége kamu duma. Az egészséges emberek is végül valamilyen betegségben halnak meg, csak nem 50-60 éves korukban kezelik őket, hanem 70-80 éves korukban. Na bumm.)
Ha neked megéri a rövidebb életedért cserébe ilyen mértékben finanszírozni az államot, akkor mi, nem dohányosok, örülünk neked.
stagolee 2010.12.02. 12:04:15
Kocsma, kávéház = dohányfüst.
Így van ez jól, amióta világ a világ.
A sörnek, bornak, pálinkának szaga van.
Akinek ez nem tetszik, vegyen inkább fittness-bérletet és igyon frissen facsart répalevet. Egészségére!
Én sem járok konditerembe inni,vagy dohányozni, mert az nem odavaló.
A liftben vagy akár az utcán pedig legalább annyira zavaró, amikor valaki előzetesen nyakon öntötte magát egy fél vödör parfümmel. Én attól allergiás rohamot kapok. Tiltsák be!
2010.12.02. 12:05:07
Ki nem szarja le, ha megsértődik? Miért kérdezi, ha zavarja az őszinte válasz?
Asidotus 2010.12.02. 12:06:28
Szeszelni lehet, de beszeszelni nem lehet pl. autót vezetni. Magadban annyit füstölsz, ami csak kifér, de minket lécci, hagyj ki belőle. Én nem kértem, nem választottam a dohányzást, miért kéne elviselnem a te Hülyeséged kényelmetlenségeit?
Szocio Pata (kikvogymukblog) 2010.12.02. 12:10:16
Sajnos tudnék, de ez nem nyilvánosságra tartozik, és nem is vicces, túl személyes, családi dolog, betegség, az megijesztett. De valahogy azt az érzés kéne neked is, ahogy lefeküdtem tegnap az esti 400 után, ha hasonló szagot szimulálnának, hát egyből leszoknál. De igazából csak a pozitív példákat tudom mondani, kivirultam, egészséges vagyok, meggazdagodtam és húsz kiló híztam, így most nézek ki úgy, mint orosz kidobóember. :)
Szocio Pata (kikvogymukblog) 2010.12.02. 12:11:40
Donna Anna · http://operahumor.blog.hu/ 2010.12.02. 12:13:11
tom1034 2010.12.02. 12:14:18
Sand Lover 2010.12.02. 12:17:36
sTormy 2010.12.02. 12:18:32
Pong 2010.12.02. 12:18:40
Én meg az ilyenekre szokta füstöt fújni és felvenni a "nemszólszbeköcsög" arcomat...:)
nagysuhi 2010.12.02. 12:20:23
smartdrive 2010.12.02. 12:23:12
Valaki Innen · http://pepper.blog.hu 2010.12.02. 12:23:16
Itt nem arról szól a történet, hogy a dohányzás jó-e vagy sem, hanem a modoros dohányosokról.
Azokról akik betanult frázisokkal magyarázzák, teljesen feleslegesen, a nagy büdös semmit.
Nekem keresztanyám mondta egyszert ezt miután én leszoktam, de kikísértem cigizni:
"- Én is leszokhatnék, ha akarnék, de tudod mi van? Nem szívtam két hónapig és felszedtem 10 kilót. Az egész ruhatáramat le kellett volna cserélni, keresztapád azt mondta inkább szívjam. Egyébként is a szomszéd Pali, az sose szívta, és miben halt meg? Tüdőrákban! Nagyapád 40 évig szívta és hogy halt meg? A tehén a pajta falának nyomta. Na akkor? Nem mindegy?"
Inkább meg sem szólalt volna, de gondolom locsolgatta a bűntudatát ezzel.
Szívja felőlem, engem nem zavar, de magyarázza már meg, hogy jobb szívni, mert az roppant idétlen és szánalmas.
MetálFater (törölt) 2010.12.02. 12:27:41
Ez igaz.
De akkor fizessél kétszer, háromszor annyi egészségügyi hozzájárulást!
Pro primo:
Nyilvánvaló tény, hogy a dohányzás egészségre ártalmas. Ha szívod, szívjál!
Pro secundo:
Ha tudatosan rongálod az egészséged, akkor fizess érte többet!
Pro tertio:
Amikor meg esetlegesen tüdő-, gége-, és egyéb rákot kapsz, akkor meg követeled az orvosi segítséget...
No ezért fizess többet!
Bakker.
Öreg Sam 2010.12.02. 12:28:22
Lehet-é "dohányzó" kocsmát/éttermet/presszót nyitni???
Ha lehet,akkor ez a megoldás.
Én dohányos lévén nem megyek "tiszta" kocsmába,te meg nem jösz az én bagófüstösömbe.
Ez igy korrekt,mindenki megkapja a magáét...
stagolee 2010.12.02. 12:29:22
Én ezeket a harcos antinikotinistákat/antialkoholistákat a való életben messzire elkerülöm, nem kis részben az itteni kommentekből is nagyon jól dokumentált szélsőségesen intoleráns attitűdjük miatt.
Lehet, hogy a te módszered jobb, hadd tanulják meg milyen is az, amikor a szokásaikat rá akarják kényszeríteni másokra.
eastern sugar 2010.12.02. 12:30:02
pfekete101 2010.12.02. 12:30:44
Lomaciafaszat.
magyar kocsma /= pub
Magyar kocsmaban lehet hog vagni lehet a fustot, olyan is.
kavehaz: az baszna be. Jo kavehazban/cukraszdaban nem lehet dohanyozni.
vincere 2010.12.02. 12:32:10
én már annyira átszocilalizálódtam, h. többször előfordult, h. otthon nem vettem észre (mivel fel sem merült bennem), h. egy hely dohányzó, mentem kifelé rágyújtani, mikor szóltak, h. bent is lehet.
nyáron kifejezett romantikája van, buli közben sok ember a kocsma előtt tart különbulit :)
még nem olvastam el a kommenteket, majd később, nemt udom, volt-e szó a reptéri kijelölt dohányzó-területekről. csak pár reptéren van ilyen, Zürichben pl. nagyon korrekt. Bécsben eddig is gáz volt, olyan füst volt, h. fél cigi után mindig kijöttem, most meg pár hete láttam, h. már nem is szoba, hanem egy fülke (!) van, ahová egymás mellé préselve 4 ember fér el. igaz, jobban szellőzik, viszont az egész már olyan, mintha ketrecbe lenne zárva az ember...
hova lesz így a világ :)
pfekete101 2010.12.02. 12:32:17
stagolee 2010.12.02. 12:32:35
Ez lenne az ésszerű megoldás, de lehet hogy a militáns egészségmániásoknak ez is kevés lenne.
Ők téríteni akarnak.
bda 2010.12.02. 12:33:43
Az értelmiségi aki nem dohányzik rosszabb szellemi a kapacitássa rendelkezik, mint a bagós utcaseprő?
Füstért pénzt adni?
Kacagó gerle · http://hobbitippek.blog.hu/ 2010.12.02. 12:33:53
Na ugye :-)
stagolee 2010.12.02. 12:36:49
Lone Starr (törölt) 2010.12.02. 12:37:20
Bár szerintem is az (számomra), de láthatóan tuti nem az. Többek tényleg a kognitív disszonancia-redukcióval bírják csak. :) Mint a poszt.
vomita 2010.12.02. 12:37:33
MetálFater (törölt) 2010.12.02. 12:37:41
Az bizonyára nem zavarna, de a hamutálca "illatú" szája már annál inkább.
Az ilyet csókolja meg a...
Pong 2010.12.02. 12:38:31
Nem.
@stagolee:
Müködik, mindig odébbmennek azok, és máris jobban érzem magam, hogy nem látom a kis asztmás arcukat!
sTormy 2010.12.02. 12:39:35
Püspök utcai gombaszedő · http://valogatott.blog.hu 2010.12.02. 12:40:20
Az igazat megvallva én is osztottam jópár, a posztban vázolt modorosságot. Aztán Angliában ki is próbáltam ezt a kintdohányzós dolgot, és azóta nem sír a szám.
Teljesen rendben van ez a tilalom, az egyedüli gáz az a futballstadionok, de azért az is kibírható.
orient 2010.12.02. 12:40:48
Szocio Pata (kikvogymukblog) 2010.12.02. 12:41:03
Kellene MODOROS LESZOKÓT is írni (magamfajta típus)nagyképű, kioktató, de ezt joviálisan leplezi, igazi neofita, ő gyűlöli legjobban a dohányzást és ő tudja az egyetlen igaz módszert. Ilyeneket mond:
"Ez agyban dől el"
"Ha még bent nem állsz készen a leszokásra, nem fog sikerülni"
Lone Starr (törölt) 2010.12.02. 12:42:22
Viziló 2010.12.02. 12:42:27
Hadd adjak hozzá egyet a saját dohányfüggő (vagyis drogos) kollégáim szájából:
"Ami nem öl meg azonnal csak erősebbé tesz"
Igen, ez a legjobb ön-tverés, ugyanis egy hazugság. Meg fog az ölni, nyugodj bele, de nem azonnal, hanem hosszú távon.
Pong 2010.12.02. 12:42:33
Mégis sikerült, mondjuk az, hogy szart nem ért, az egy másik dolog...:)
Szocio Pata (kikvogymukblog) 2010.12.02. 12:43:18
Pong 2010.12.02. 12:44:01
Tényleg ki kellene zárni innen az időklónajaimat.
stagolee 2010.12.02. 12:44:16
Nana,nem is olyan régen a boldogabb időkben az angol és ír pubokban is vágni lehetett a füstöt.
Amióta ott is a egészségnácik kerültek hatalomra, sokan be is zártak, vagy privát klubokká alakultak, ahol a répaevőknek coki.
És Amsterdamban? Persze az szerinted biztosan maga a métely.
pfekete101 2010.12.02. 12:45:51
Nem veletlenul.
Combi a ballibes Ferkófan 2010.12.02. 12:46:09
Püspök utcai gombaszedő · http://valogatott.blog.hu 2010.12.02. 12:47:40
Én dohányzom és mégis száz százalékig támogatom azt, hogy a kocsmákban ne lehessen. A franc akar használt füstöt szívni.
Ernoke 2010.12.02. 12:48:21
stagolee 2010.12.02. 12:51:51
Szerintem azért, mert pillanatnyilag hülyék irányítják őket.Olyanok, akikkel az óvodában senki sem akart játszani, az általánosban e nagyfiúk elvették az uzsonnájukat, középiskolában meg nem jutott nekik pina, és most mint politikusok mindenért bosszút állnak. hadd ne hozzak fel példákat...
shibaura 2010.12.02. 12:52:59
Nazarin 2010.12.02. 12:53:21
Kis ember 2010.12.02. 12:55:16
Öreg Sam 2010.12.02. 12:56:12
Igen,meg fog ölni...
Na und? Legfeljebb 5 évvel tovább leszek halott.
Ti egészségmániások,vegák,léböjtkurázók nyertek mondjuk 5 évet velem szemben.Lehet,hogy az az 5 év éppen a csövekre/infuziókra/lélegeztetőre kötve telik???
Én soha nem próbáltam megtériteni senkit szeliden sem a dohányzók táborába,ti viszont agressziven léptek fel velünk,dohányzókkal szemben.
Vannak-é nekem is jogaim,vagy valakik eldöntötték,hogy én csak egy kitaszitott pária lehetek?
Többször kimatekoltuk már,ezzel nem érvelhettek,hogy a dohányon lévő adó többszörös bevétel az államnak az EÜ kiadásokhoz képest.
Ha 2011 01.01-én mindenki letenné a cigit meg a piát,megkockáztatom,hogy összeomolna a költségvetés...
Hagyjuk szépen egymást békén,igy kerek a világ.
Ja! Bunkók kb.ugyanolyan arányban lehetnek dohányzók és nemdohányzók között :))
KCB 2010.12.02. 12:56:17
Amúgy a dohányosok ezer módon meg tudják indokolni miért nem antiszociálisak a kényszerbetegségükkel...
pfekete101 2010.12.02. 12:56:45
0 2010.12.02. 12:59:32
sTormy 2010.12.02. 13:02:27
stagolee 2010.12.02. 13:02:28
Ez aztán igen! Hogy még milyen egyéb magasröptű elképzeléseidet nem sikerült még valóra váltanod, azt szerintem jobb, ha nem tudjuk.
Mindenesetre ha az én orrom alá fingottál volna, akkor nem hiszem, hogy azzal most dicsekednél,(ez egyébként önmagában is eléggé bizarr, mit ne mondjak) hanem inkább megpróbálnád a következmények fájdalmas emlékeit mindörökre elfelejteni.
MekkMester 2010.12.02. 13:02:31
Persze ez csak a magán véleményem.
vészmadár (pica pica) · http://feleslegesszavaink.blog.hu 2010.12.02. 13:02:56
IndaMuncher 2010.12.02. 13:03:29
Kacagó gerle · http://hobbitippek.blog.hu/ 2010.12.02. 13:03:58
IndaMuncher 2010.12.02. 13:06:31
stagolee 2010.12.02. 13:07:53
Noked-Lee 2010.12.02. 13:10:04
orient 2010.12.02. 13:11:00
Szuhay Balázs (törölt) 2010.12.02. 13:16:24
stagolee 2010.12.02. 13:16:53
Én pont nem Hollandiára gondoltam,azt hiszem ez elég nyílvánvaló, bár ott is megfigyelhető bizonyos mértékű romlás e tekintetben.
Szocio Pata (kikvogymukblog) 2010.12.02. 13:18:58
sTormy 2010.12.02. 13:21:21
2010.12.02. 13:23:59
Az mondjuk igaz, 70-hez közel már olyan nagyon nincs miért leszokni, ha pusztán az eü. szempontokat vesszük.
Dr.Dr. VUVUZELLANÉNI okleveles tengerimalac hentes 2010.12.02. 13:25:00
nem cigizek peldaul buszmegaloban, templomban, salternel-, penztarnal varakozva, szuloszobaban, es tudogondozo varotermeben. Ezeken a helyeken bunkosag cigizni, ezert ilyenkor csak es kizarolag szivarozom, vagy pipazom.
Turboanyu 2010.12.02. 13:26:16
Igen, én pl. 2-2 napot kellett hogy elviseljem a Budapest- London távolságban.
Amikor már fulladozva kinyitottuk egy kicsit az ablakot tényleg résnyire, buszon nem is lehet nagyon), akkor a dohányos csapat rázendített a rinyára: Fááázuuuunk! Hideg van.
lárvalányhaj 2010.12.02. 13:26:47
gigabursch 2010.12.02. 13:29:13
Mert engem baromira. S elviselhetetlen az, hogy nincs egy szórakozóhely, amit ne tennének tönkre a füstjükkel.
De nincs egy közterület sem, amit ne mocskolnának össze.
Vagy nincs egy élővíz, ahova pecázás közben ne repülnének bele a csikkek.
Mike36 2010.12.02. 13:29:18
Miért vagyok köteles más füstjét elviselni? A dohányosok dohányozzanak búra alatt.
A dohányos érvek, amik a posztban vannak, nettó baromságok.
Engem alapvetően nem zavar, hogy valaki dohányzik, tegye, de úgy, hogy ne kényszerítse rám azt hogy én is vele dohányozzak. Hogy ezt hogy oldja meg, az már legyen a dohányos baja, nem érdekel.
orient 2010.12.02. 13:29:19
pizs (törölt) 2010.12.02. 13:31:04
Én is dohányzom, elég rég óta, valamikor nem beszéltem, egy mukkot sem szóltam, bezzeg pár éve, akkor is beszélek, ha nem kell... ha ezt tudtam volna fiatalabb koromban, akkor talán 5-10 évesen rászoktam volna a cigire... :)
Nem vagyok csökkent értelmi képességű, ahogy a MekkMester mondja a dohányosokra. Sőt olyan gondolatokat hozott felszínre a cigi hatása, ami el volt fojtva valamikor... :)
Dr.Dr. VUVUZELLANÉNI okleveles tengerimalac hentes 2010.12.02. 13:31:38
"Engem alapvetően nem zavar, hogy valaki dohányzik, tegye, de úgy, hogy ne kényszerítse rám azt hogy én is vele dohányozzak. Hogy ezt hogy oldja meg, az már legyen a dohányos baja, nem érdekel. "
akkor ha talalkozunk, elkotom a nyakacskad egy spargaval. problema megoldva :)
sTormy 2010.12.02. 13:32:09
orient 2010.12.02. 13:33:25
Mike36 2010.12.02. 13:34:28
NE ERŐLTESD RÁM
ha alkoholista vagy és egész nap iszol, még nem kell nekem is innom, de ha dohányos vagy, a füstödet nekem is be kell szívnom, ha akarom, ha nem
én meg nem akarom
neked NINCS jogod engem erre kényszeríteni
2010.12.02. 13:34:32
Amikor egy ilyennek ez felvetettem, azzal ütötte el, hogy "ezt a szél úgyis elfújja"(???)
Persze tudom, más is szemetel, de akkor is.
pfekete101 2010.12.02. 13:34:40
Pong 2010.12.02. 13:35:33
LOL WUT?
ap@tigris · http://apatigris.blog.hu 2010.12.02. 13:36:09
Miért nem részesítik a nemdohányzókat is ebben a sok jóban?
Miért nem fújják az arcukba a füstöt, tömik a szájukba a cigarettát?! Önző banda...
A dohányosok a gyermeküknek miért nem tesznek cigarettát a Mikulás-csomagba?
Ha annyira jó?
Felelőtlen semmirekellő szülők, megfosztják a saját kölküket az agyműködést serkentő nikotintól...bezzeg a kalcium, az mehet...nem szép..
Nem az baj, ha valakinek van egy szenvedélye, szíve joga, mindenki úgy b@ssza el, ahogy tudja. De szerintem gyerekes dolog megpróbálni bebizonyítani, hogy mindenki, aki nem osztozik ebben a szenvedélyben, az hülye, tudatlan, esetleg egészség-náci.
Vannak persze tények itt is, ott is. Van a hülye statisztika, miszerint 9 percenként 1, naponta 77, évente pedig 28 000 honfitársunk halála hozható összefüggésbe a dohányzással.
És van a tudományos tény, miszerint a nagypapa 100 éves 18 éves kora óta napi két dobozzal szív, oszt még sincs semmi baja.
Lehet választani.
Mike36 2010.12.02. 13:36:20
ez a szint amit nyújtani tudsz?
MekkMester 2010.12.02. 13:36:24
A másik pedig, hogy melyik nemdohányzónak van gusztusa egy dohányost megcsókolni? Olyan, mintha kinyalna az ember egy csikkel teli redvás hamutartót!
Dr.Dr. VUVUZELLANÉNI okleveles tengerimalac hentes 2010.12.02. 13:36:51
Fánkevő Fáncsi 2010.12.02. 13:37:16
Dr.Dr. VUVUZELLANÉNI okleveles tengerimalac hentes 2010.12.02. 13:38:33
pfekete101 2010.12.02. 13:38:50
gyárvárosi 2010.12.02. 13:40:04
Mike36 2010.12.02. 13:41:38
gondolom neki meg benne van a munkakörijében, meg akinek nem tetszik mehet máshová dolgozni, csak téged ne korlátozzon senki
hogy te másokat miben korlátozol, az meg hol érdekel
neked mindent, másnak meg kuss, igaz-e
ekszpert 2010.12.02. 13:42:27
sTormy 2010.12.02. 13:43:57
pfekete101 2010.12.02. 13:45:00
2010.12.02. 13:48:15
MekkMester 2010.12.02. 13:49:24
Elég egy szippantás, és máris rohan az ember okádni.
Én így vagyok a dohányossal is: ha szemben áll velem és érzem a szájából áradó bűzt, legszívesebben leokádnám.
Laci Today Magazin · http://www.lacitoday.blog.hu 2010.12.02. 13:49:50
sTormy 2010.12.02. 13:51:36
Fitz 2010.12.02. 13:52:34
MekkMester 2010.12.02. 13:53:17
Valaki írta itt a buszon kifújt utolsó slukkot: hát az tényleg ocsmány!
Dr.Dr. VUVUZELLANÉNI okleveles tengerimalac hentes 2010.12.02. 13:53:46
laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2010.12.02. 13:53:57
Erre az érzésre mondják, hogy "gyógyult alkoholista nincs, csak nemivó".
Dr.Dr. VUVUZELLANÉNI okleveles tengerimalac hentes 2010.12.02. 13:56:17
ude szaj, es friss lehelet, nyalogassal csirkebelet!
Dr.Dr. VUVUZELLANÉNI okleveles tengerimalac hentes 2010.12.02. 13:57:27
Dr.Dr. VUVUZELLANÉNI okleveles tengerimalac hentes 2010.12.02. 13:58:41
en dohanyzom. szia...
laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2010.12.02. 13:58:42
Nadiposzi (törölt) 2010.12.02. 14:00:09
És azóta eljutottam oda, hogy rühellem a cigifüstöt.
Öreg Sam 2010.12.02. 14:00:21
Erről beszéltem!
Szövegértés???
Én senkire sem kényszeritem,toleráns vagyok,nem gyujtok rá még engedéllyel sem a nemdohányzók közöt,stb....
szvsz nem akarlak meggyőzni a dohányzás előnyeiről(?),elvárható,hogy te sem bunkózol le???
Vagy ez már sok?
Nem-e lehetne-e (hogy a te nyelvtanodat idézzem),hogy mindannyian szépen szolidan megpróbálnánk egymás mellett,és nem egymás ellen élni?
Bunkók egyaránt vannak mindkét táborban,ez nem nikotinfüggő....
Fitz 2010.12.02. 14:00:26
Jogod van faszságot csinálni, egészségedre.
Fánkevő Fáncsi 2010.12.02. 14:01:59
Dr.Dr. VUVUZELLANÉNI okleveles tengerimalac hentes 2010.12.02. 14:02:09
Kis ember 2010.12.02. 14:02:47
"Mindenesetre ha az én orrom alá fingottál volna, akkor nem hiszem, hogy azzal most dicsekednél,(ez egyébként önmagában is eléggé bizarr, mit ne mondjak) hanem inkább megpróbálnád a következmények fájdalmas emlékeit mindörökre elfelejteni."
Asszem kellene már írni egy bejegyzést a modoros internetrambókról is, akik mindig nagyon erősek a monitor előtt ülve.
Ezt a bejegyzésedet egy az egyben beemelném. :)))
Index címlapról tévedtél-e ide? (Nikotintól) megkeseredett ember vagy-e?
Vérnyúl, Döme, Dagi, Fufu, avagy a Jó, a Rossz, és 2010.12.02. 14:03:47
-nem mögöttük kell mennem az utcán, és beszívnom az általuk kifújt füstöt
-nem égetik ki csikkel a ruhámat, vagy a kezemet sorbanálláskor
-nem menet közben pöckölik le a még forró hamut, ami azzal a lendülettel belemegy a szemembe, vagy az arcomba, ha mögöttük megyek.
olyan nagyravágyó igényeim már nincsenek:
-hogy eljárhassak bulizni, vagy akármilyen vendéglátó egységbe anélkül, hogy fél óra múlva nyusziszemekkel, takonytól csurgó orral, darth vaderi légzéssel kapkodjak levegőért, és három napig döglődjek utána
-vagy hogy a moszkva téri metróaluljáróból kilépve ne egy ráccsal elválasztott csikktenger felett kelljen keresztülvágnom
Dr.Dr. VUVUZELLANÉNI okleveles tengerimalac hentes 2010.12.02. 14:05:29
2010.12.02. 14:06:18
Ahogyan reggel, beragadt szemmel, épp egy gyors pössentés után már rá kell pöffenteni, sőt, a kemény dohányos ilyenkor bepótolja a 6-8 órányi füstmentes szakaszt és akár 2-3 cigarettát elszív együltő helyében.
Ahogy a kétórás előadás végén már csörtetve rohannak ki, szájuk sarkában a bláz, kezükben már remeg az öngyújtó.
Úgyszintén a moziból, színházból már szájba igazított cigivel kivonulók.
stagolee 2010.12.02. 14:07:13
Neked is csak gratulálni tudok, újabb jó példa arra, hogy kiket is kel messze kerülni a társadalmi érintkezés minden formáját.
Gondoljatok bele, dohányzás ide vagy oda:
kivel töltenétek el szívesebben el életetekből egy órát: Egy civilizált dohányossal vagy egy ilyen finghuszárral?
stagolee 2010.12.02. 14:07:47
MekkMester 2010.12.02. 14:08:15
MekkMester 2010.12.02. 14:09:20
Sanyi 2010.12.02. 14:09:50
Hat nem. Pl. ha kokainnal vagy heroinnal van kedved akkor dutyi ha elkapnak. De ha mar ugyis tudorakra gyursz, akkor jobb volna ha inhalalnal egy marek azbesztet, az jobban hat mint a dohanyfust.
Dr.Dr. VUVUZELLANÉNI okleveles tengerimalac hentes 2010.12.02. 14:10:06
kedves mindahatan (vernyul, dome, dagi, stb)
en vagyok a jotunder, es ezennel teljesitem a kivansagod:
hopp lenyisszantottam mindket labad, igy nem kell tobbet azok a csunya dohanyosok utan lepkedned tobbe, es az aluljaroban se kell maszkalnod a csikktenger felett.
Mindenre van megoldas!
stagolee 2010.12.02. 14:10:41
MekkMester 2010.12.02. 14:11:22
Dr.Dr. VUVUZELLANÉNI okleveles tengerimalac hentes 2010.12.02. 14:13:09
Sanyi 2010.12.02. 14:13:14
MekkMester 2010.12.02. 14:14:11
stagolee 2010.12.02. 14:15:10
Nem, csak én sem vagyok kötlees mindenféle idiótát elviselni.
Te komolyan gondolod, ( bár szerintem a történeted kamu, csakúgy mint a másik segghuszár kollégádé ) hogy az ilyesmit büntetlenül meg lehet úszni ebben a csúnya, erőszakos mai világban?
Dr.Dr. VUVUZELLANÉNI okleveles tengerimalac hentes 2010.12.02. 14:15:29
de hat ha ilyen finnyas vagyol...
Kis ember 2010.12.02. 14:17:15
Én a fingóssal. Amikor nem fingik ugyanis, akkor nem büdös. Míg egy dohányos mindig az.
MekkMester 2010.12.02. 14:17:45
Nem megy az csak úgy, hogy egy laza cida oszt' jólvan!
Kell egy kis előjáték is (nem kanasztára gondolok), és abba a csók is bele tartozik. Na ekkor jön a képbe a hamutartószag. :)
Dr.Dr. VUVUZELLANÉNI okleveles tengerimalac hentes 2010.12.02. 14:18:35
Elkepzelem a mokust ahogy ul a csehoban, echte makkegeszseges tudovel, es harsanyakat fingik a kocsma nepenek orra ala :) Aztan snitt, es mar szalad! :) :) :)
Dr.Dr. VUVUZELLANÉNI okleveles tengerimalac hentes 2010.12.02. 14:19:44
Kis ember 2010.12.02. 14:21:00
Melyik válasz a nem? Index címlapról jöttél? Ismeted előtte a blogot?
rajen 2010.12.02. 14:22:30
Viszont örülnék, ha a magyar kocsmatulajdonosok nem az elszívón spórolnának, ez nem a dohányosok hibája. Mikor Hollandiában voltam, érdekes módon ott nem lett büdös senkinek a ruhája, pedig elég sok holland cigizett. Az anti-dohányosoknak már nem sokáig kell várniuk, ma nem menő a cigizés. Előbb-utóbb győzni fognak.
(Nézzünk csak 40-80-as évekig készült filmeket - mindenki cigizik, ma már csak a "rosszak". Vagy vegyünk fotókat akár a rendszerváltás idejéből, minden politikus ott dohányzott a tárgyalóasztalnál, ma már ez elképzelhetetlen. A sportos politikus a menő, nem a láncdohányos.)
stagolee 2010.12.02. 14:23:07
Ebből is látszik,hogy te azt a minden bizonnyal egészen kicsi farkadat maximum vizelésre használod.
Kevés lenne az a Gregor Bernadetthez, ha dohányzik, ha nem.
Laci Today Magazin · http://www.lacitoday.blog.hu 2010.12.02. 14:25:00
amúgy csak úgy vagyok vele, ha neki joga van az orrom alá büdösíteni -- akkor mi probléma lehet egy teljesen természetes fingással?
Najó igazad van, a sültkolbász után még magam is percekig mustrálgatom a szagkölteményemet. Néha érezni benne a fokhagymát, és egy kis borsot is mintha...
@VUVUZELLANÉNI: soha nem szaladok el. Akkor nem látnám a hatást. Az egésznek a hatása a lényege. A fingás egyszerre zenei és illatbeli élmény. A fűtőértékéről nem is beszélve.
@Kis ember: köszönöm! :)
De amúgy én sem rinyálok a dohányosok ellen. ahol tudok alájukfingok oszt jóéjszakát. Tök jól megvagyunk így egymás mellett.
----FING RULEZ----
2010.12.02. 14:25:15
Csókolódzni, az más, azt dohányossal nem, mert büdös a száj, de egyébként a faszomat sem érdekli...
Sőt, mondjuk a kávészagú szájat sem igazán bírom, de volt egy nőm, aki egy korty forró kávé - egy-két bólogatás kombinációban szopott, na az kiváltképp kellemes volt.
stagolee 2010.12.02. 14:27:29
Ez a válasz önmagáért beszél.
Hát ízlések és pofonok...
Mike36 2010.12.02. 14:27:59
MekkMester 2010.12.02. 14:30:18
A méretről pedig annyit, hogy a torkodig azért csak leérne, és a kéj forró levle meglöbbölné a manduláidat.
Mike36 2010.12.02. 14:30:28
tjunior 2010.12.02. 14:31:12
stagolee 2010.12.02. 14:31:56
Elmúltál már 18? Ezalatt a kor alatt előfordulhat az általad leírt deviancia, aztán később többnyire ezt kinövik.
A kocsmába viszont még nem engednek be.
stagolee 2010.12.02. 14:36:23
Látom találva érzed magad.
Ne aggódj,nem lehet mindenkinek nagy farka.
Azzal a kis hitvágy féregnyúlvánnyal is biztosan elboldogulsz valahogy, ha másként nem, hát kivered magadnak két újjal.
KopaszMercis 2010.12.02. 14:36:53
Most vagy legyen tilos es legyen tilos, vagy legyen szabad es akkor legyen szabad.. bassza meg ennek igy semmi ertelme. Normalis dohanyzo helyeket miert nem lehet kialakaitani? Jah es amugy nem dohanyzom...
bőrmók 2010.12.02. 14:39:30
Jó, sok dohnyos is meghal korán. De tudod mit? Én inkább élek 40 évet úgy, hogy ÉLVEZEM az életet, mint százat úgy, mint valami bioizé.
Ennyi erővel akkor tiltsuk be az autóvezetést? Az is veszélyes, nem? Még füstöl is. Apropó, az autó füstje annyira káros, hogy aki városban él, annak a dohányzás már nem is számít. Állítólag a városban élőknek fekete a tüdeje. Szóval, ha zavar a füst, akkor járjál maszkban bazmeg, ennyi erővel.
Egyébként rohadtul mindegy, hogy milyen cigit szívsz. Állítólag egy 2 mg-osban ugyanannyi a kátrány mint egy 8 mg-osban. Akkor már inkább szívok erősebbet, nem?
Amúgy meg azért dohányzom, mert jólesik, kávé, sör mellé meg kifejezetten KELL dohányozni. Ne vegyék már el ezt a kis örömöt az emberektől ebben az amúgy is örömtelen országban. Meg mit lehet itt mást csinálni? Hazamész és rágyújtasz bazmeg, ez nekem olyan természetes, mint a szarás.
Arról nem is beszélve, hogy a dohányosokból él az állam. Szidják a dohányosokat, de azért érted.
MekkMester 2010.12.02. 14:41:01
Persze ismerem az ilyet: a monitor előtt ő a Hári János, amúgy meg egy nyolcadikos kis retaldált pöcs.
Menyj és szólj anyádnak, hogy helyettem adjon egy baszott nagy pofont neked!
bőrmók 2010.12.02. 14:43:46
Laci Today Magazin · http://www.lacitoday.blog.hu 2010.12.02. 14:48:03
@Takony_fősámán: nemarrólvanszó hogy a dohányzástól meghal, hanem hogy aki nem dohányzik, annak rossz szagú a dohányzás. És a dohányost ez nem érdekli. Én is ezért fingok a dohányosok orra alá. És hogy az élet élvezete a dohányzással egyenlő - hánemtom. Nekem van egy csomó más szórakozásom is. Pl kommentelgetek hülyeségeket, mások komolyan veszik és ugranak :) én meg itt röhögök, meg fingok.
Egyébként az utolsó kérdésedre: nem. Én sem anyáztam még itt. Anyázzunk? :)
stagolee 2010.12.02. 14:52:02
Te jó példája vagy az úgynevezett mikropénisszel rendelkező,retardált egyének öngyűlölő agresszivításának.
Ezt kinőni már nem lehet és általában az a vége,hogy egyszer csúnya nagy verést kapnak, különösen akkor, ha valakinek a rég elhunyt édesanyját veszik a mosdatlan szájukra
Maisie MacKenzie 2010.12.02. 14:53:11
Ez tuti japán! :-)
MekkMester 2010.12.02. 14:54:10
bőrmók 2010.12.02. 14:54:22
totyizselé 2010.12.02. 14:55:37
Nem egy embert ismerek, aki évekig nap mint nap mások - közte az enyém - orra alá füstölt, leszarta.
Aztán úgy gondolta, na most leszokom! 3 hét múlva kezdett pampogni, hogy fujj, micsoda ocsmány büdös ez a cigaretta, nem bírom elviselni, jaj-jaj...
Fél év múlva meg szívta újra.
Hogyisvanez?
Én rühellem. Panellakásban nőttem fel, ahol apám-anyám nyomta keményen, aztán színházban dolgoztam vagy 10 évig, ami megint nem az antinikotinisták gyűjtőhelye, hogy finoman fogalmazzak.
A legtutibb olyan fél hat körül arra ébredni, hogy a csukott szobaajtón át gomolyog befelé a szofi füstje.. broáf...
Laci Today Magazin · http://www.lacitoday.blog.hu 2010.12.02. 14:55:37
Phátyol Ferenc 2010.12.02. 15:04:21
kerdezoe 2010.12.02. 15:06:06
Modor Tibi · http://modoros.blog.hu 2010.12.02. 15:07:52
laliclown 2010.12.02. 15:14:01
Az ártalom viszont tényleg nincs 100% bizonyítva, és a Hungária délután 3-kor biztos ártalmasabb.
Valaki Innen · http://pepper.blog.hu 2010.12.02. 15:15:34
MekkMester 2010.12.02. 15:19:16
Nem az a a megoldás, hogy mindenhol tiltják. Lehyenek megfeleő helyek ahol lehet szívni, és ahova ha nem akar, a nemdohányzó be sem teszi a lábát.
Kicsihuszar 2010.12.02. 15:19:28
bőrmók 2010.12.02. 15:19:49
Mitya Ivanov 2010.12.02. 15:20:42
Persze ennek is megvan az oka, de azt már nem kell tudni.
Laci Today Magazin · http://www.lacitoday.blog.hu 2010.12.02. 15:23:59
stagolee 2010.12.02. 15:24:19
Na látod, megy ez neked anyázás nélkül is.
MekkMester 2010.12.02. 15:26:23
Csirke72 2010.12.02. 15:26:40
A dohányosok napi szinten minimum 80 Percet azaz 1 óra 20 percet pihengetnek cigiszünetre hivatkozva, mig a nem dohányosok ezidöalatt görnyednek a meló súlya alatt!!!
stagolee 2010.12.02. 15:30:08
A kis kétcentis pöcsöd viszont ettől sem fog megnőni.
Laci Today Magazin · http://www.lacitoday.blog.hu 2010.12.02. 15:31:06
És mindenki megnyugtatására: NEM szoktam fingani társaságban, de olyan jó volt eljátszani a gondolattal, és lám hogy felkavartam fele a vizet.
És egy másik gondolat: én nem dohányzom, de anyukám napi két doboz cigit szívott. Nyolc éves votlam, amikor sírtam és kértem hogy szokjon le, illetve az összes cigijét beleszórtam egy lavórba, és teleöntöttem vízzel, amiért elvert fakanállal.
Idén júlus negyedikén ötvenöt évesen belehalt a tüdőtágulatba. És évek óta légszomjban élt (a tüdőtágulat lénygee, hogy a beszívott levegő egyre kisebb hányadát tudja hasznoítani a szervezet). És a tüdőtágulat MINDENKINEK garantált, persze eltérő mértékben. Úgyhogy csak szívjátok tovább. Majd lesz egy gyereketek, akinek majd lelkes kiskorában megpróbál leszoktatni, sír meg minden. Aztán lesz egy lázadó kamaszotok, aki balhézik, lesz egy aggódó felnőtt gyereketek, akinek sok szomorúságot okoz látni, ahogy fuldokoltok. És lesz egy.. á hagyjuk. Szívjátok, fütöljetek, bűzölögjetek - mert Nektek az jó.
Egyébként tényleg nem szoktam a dohányosok orra alá fingani. De mekkora móka volt, és hányan ugrottak a témára :)
MekkMester 2010.12.02. 15:32:19
bőrmók 2010.12.02. 15:33:14
ap@tigris · http://apatigris.blog.hu 2010.12.02. 15:34:05
Én dohányoztam, ma már nem. Én nem győzni akarok és egyetértek Veled abban, hogy egy jó elszívóberendezés sokat segít(h)e(t)ne egy szórakozóhely mikroklímáján - ez tényleg nem a nem dohányzók, vagy a dohányosok érdeme/bűne, hogy az adott hely rendelkezik-e ilyen légtechnikával.
Ezt el lehetne verni a tulajdonosokon, mondjuk azt megnézném, hogy közülük hány választaná ez esetben inkább mégis az utcára küldős verziót szemben egy beruházással...
A cigizős image-ről:
Amikor én gyerek voltam, narancsot, mandarint meg banánt télen lehetett csak kapni, manapság meg már akár júliusban, akár a strandon is.
Pár éve még óvtak a tojás evéstől a magas koleszterin miatt, ma szinte kötelező a mittudomén milyen hasznos zsírsavak bevitele szempontjából.
A világ változik.
Agyalap 2010.12.02. 15:34:50
Mekkora szám? Kettőnél nagyobb?
Jó szöveg ez, de a "csehszlovák mérnökök szerint" vagy a szokásos "angol kutatók kimutatták" akkor már jobb lenne...
laliclown 2010.12.02. 15:35:20
MekkMester 2010.12.02. 15:37:55
purga · http://horrormirror.blog.hu 2010.12.02. 15:38:09
ja és nem írtam, h röhögtem rajta, csak azt, h tetszett, de gondolom neked ilyen apróság nem számít.
Laci Today Magazin · http://www.lacitoday.blog.hu 2010.12.02. 15:38:26
haha. Szóval épp az előbb írtamhogy valójában nem szoktam fingani, csak jó volt eljátszani a gondolattal. ezzel szemben ha nem is írod le de szagolgatni szoktad a fülzsírodat, ez vagány :-D Jó érzés?
Egyébként azt sem mondtam, h.le akarom szoktatni a dohányosokat. Én csak annyir írtam le, hogy ők az orrom aál füstönek, én meg az orruk alá fingok. Slussz. minden mást a nép fűztött hozzá. Én sehol nem írtam, hogy le akarnám szoktatni őket, vagy ahogy korábban tippelted, meg akarnám váltani a világot, többször is hangoztattam, hogy simplán mert jólesik. Dehát Te nem értesz a szóból. Viszont azt írod, az orraláfingásnak semmi köze a dohányzáshoz - pedig dehogynem, hiszen a dohányos nem fogja fel, hogy a nemdohányos nem szereti a dohányszagot - tehát jogos ellenkezője a dohányos nemtörődömségének, ha a nemdohányos meg fingással vág vissza. Ja, de Te az egészet túl komolyra vetted, ahogy elnézem soraidat, mármár mérges kezdesz lenni, miközben én csak itt mókázok.
2010.12.02. 15:38:55
Azért a cigarettából közvetlenül szívod be az égésterméket, naponta több alkalommal, intenzíven, relaítve hosszan. De ezt nyilván lehetne mérni valami rafinált szerkezettel, hogy mennyi szennyező anyagot tüdőzünk csúcsforgalomban 8 percet tötyörögve, meg mennyit egy cigivel. Érdekes lenne.
Másrészt ettől a dohányzás még nem kevésbé rossz, ráadásul a Hungáriából a dohányosnak ugyanúgy jut.
Igaz az, hogy a nagyvárosi élet általánosságban nem a legegészségesebb, de ez nem igazolja a dohányzást - szerintem.
Egyébként egyszer egy tag teljesen komoly képpel fejtegette nekem, hogy számára (a dohányosnak) kevésbé káros a nagyvárosi szennyezett levegő, mert a tüdeje a cigi miatt "edzettebb" a füsttel, korommal szemben...
MekkMester 2010.12.02. 15:40:16
Az viszont bunkóság, hogy én már ott állok és odajön a bűzrudacskájával és leszarja, hogy "szépre száll a füst". :)
Nadiposzi (törölt) 2010.12.02. 15:41:16
Inkább éljetek egy napig oroszlánként, mint száz évig birkaként.
Levéltáros · http://leveltar.blog.hu/ 2010.12.02. 15:41:44
Zed is not dead yet 2010.12.02. 15:41:55
dr. trafik nomac 2010.12.02. 15:42:19
A dohanyosok munkabirasarol nagyon rossz tapasztalataim vannak, es ezt rengeteg tanulmany is megerositi, szoval nem tudom te miket olvasol, de gyanus nekem a hatterben a dohany lobbi.
Kedvencem mikor a dohanyos kollegak helyett en viszem a szerelokocsit, ugyan en vagyok a fonokuk, de nincs kedvem kivarni mire fellihegnek egy emeletet, vagy 10m-t. Ha ez a jo munkabiras akkor hajra, lehet dohanyozni. Ami meg erdekes lehet, akikkel kapcsolatban vagyok vallalat vezetok, mind sajat erobol, es tudasbol epitette a ceget, szoval most nem kapcsolati tokesekrol van szo, hanem a valoban tehetsegesekrol, szoval senki nem dohanyzik, bar a fiatalabbak (~40) neha elnyomnak egy jointot, lehet az is dohanyzasnak szamit ?
2010.12.02. 15:42:49
Ehh, még a modoroson is mindig vannak, akik túl komolyan veszik magukat.
Mitya Ivanov 2010.12.02. 15:44:31
akkor lenne igazán hiteles
laliclown 2010.12.02. 15:45:40
KopaszMercis 2010.12.02. 15:46:08
SlafRock · http://holdontul.wordpress.com/ 2010.12.02. 15:46:56
ap@tigris · http://apatigris.blog.hu 2010.12.02. 15:47:09
laliclown 2010.12.02. 15:48:09
Nadiposzi (törölt) 2010.12.02. 15:48:17
Na ugye, hogy nem is olyan borzasztó dolog ez.
SlafRock · http://holdontul.wordpress.com/ 2010.12.02. 15:48:39
Laci Today Magazin · http://www.lacitoday.blog.hu 2010.12.02. 15:48:43
@Takony_fősámán: Öcsém, látod ezt! Idézem Nadiposzit:
"Az újabb kommenteket átfutva a fülzsír szagolgatás és a gerilla pú a legjobb a felhozatalból"
Szóval mi vagyunk a legjobbak Takony fősámán!!! :)
@Brother Love: ha nem is eredeti, de igen hatékony, és ez volt a cél. És VÉGRE valaki észreveszi, hogy komolytalan voltam, köszönet!
Agyalap 2010.12.02. 15:53:39
2010.12.02. 15:53:44
ap@tigris · http://apatigris.blog.hu 2010.12.02. 15:56:22
Vagy oldja meg, hogy ne zavarjon másokat vagy a felvett szokásával... vagy
...bírja ki cigi nélkül.
Úgy, ahogyan az édesanyja méhében is kibírta, az óvodában sem voltak elvonási tünetei, és ahogyan az a pár százezer ember is kibírja, aki sikeresen leszokott, hogy azokat már ne is említsem, akik rá sem szoktak (nyilván tudatlanságból...) Szerintem próbáljunk az "alapállapothoz" közelíteni ne a felvett szokáshoz.
Én tudom, hogy ez egy konzervatív álláspont, de attól még így látom.
ap@tigris · http://apatigris.blog.hu 2010.12.02. 15:58:30
A dohányosokból él az állam?
Nem a magán-nyugdíjpénztárakból? :-D
Fánkevő Fáncsi 2010.12.02. 16:01:37
tejcsokoládé (törölt) 2010.12.02. 16:02:04
én speciel kitiltanám a dohányzást MINDEN zárt helyről...
stagolee 2010.12.02. 16:02:32
Most meg már buzizol is, kisköcsög?
Bede Robi rulez? Dunakeszin, mi? Bazmeg, te aztán tudsz élni!
No meg a szavaknak is igazi mekkmestere vagy, nomen est omen.
laliclown 2010.12.02. 16:05:08
ap@tigris · http://apatigris.blog.hu 2010.12.02. 16:11:26
Azt látom, hogy itt páraknak elgurult a gyógyszere, és útszéli stílusban igyekeznek "túlüvölteni" a másikat; ami csak azért kár, mert mondjuk pont a véleménycsere lenne jó arra, hogy olyan épeszű, betartható de főleg a dohányzó és nemdohányzók által is támogatott szabályozást találjanak ki pl. a szórakozóhelyekre, közterületekre stb., amely rendezné ezt a kérdést, ahelyett, hogy keresztes háborúkat szítana.
Dr.Dr. VUVUZELLANÉNI okleveles tengerimalac hentes 2010.12.02. 16:11:37
Modor Tibi · http://modoros.blog.hu 2010.12.02. 16:11:41
Ő volt az öreg? Pardon, VAN.
modoros.blog.hu/2010/04/13/nagyapam_a_buszke_parasztember
Bicikliző medve 2010.12.02. 16:12:21
ap@tigris · http://apatigris.blog.hu 2010.12.02. 16:13:28
Miért nincs olyan, hogy "Dohányozzon bátran, kockázatok nélkül!"
Nincs elég szakember?
:-)
laliclown 2010.12.02. 16:16:08
ap@tigris · http://apatigris.blog.hu 2010.12.02. 16:18:10
purga · http://horrormirror.blog.hu 2010.12.02. 16:18:45
Augustin 2010.12.02. 16:39:53
A nemdohányzók meg annyit szoktak pont magukelé bámulni, mint amennyi időre a dohányosok kiugranak rágyújtani. Pihenni mindenkinek kell.
És inkább a dohányosok szoktak tekintettel lenni a nemdohányzókra, mert nemdohányzó már minenki volt élete során, dohányzó meg nem mindenki.
Egyébként a nemdohányzó ismerőseim egyszerűen unalmasabbak, mint a dohányzók, ezért felőlem mehetnek szórakozni, ahova akarnak, ha meg mindenhol betiltják a dohányzást, akkor csak házibulizunk mi dohányosok egymásnál. A piát meg olcsón bezerezzük...:)Jelenleg sajnos én sem vagyok dohányos!
bőrmók 2010.12.02. 16:43:04
basszus!!:)
egyittlakó (törölt) 2010.12.02. 16:45:37
Alapvető tévedések áldozata vagy, amellett hogy beteg is. Először is az autók kipufogója lényegesen más jellegű égésterméket bocsát ki, mint a cigaretta. A hiteles méréseidről idecsatolhattál volna valami jegyzőkönyvet.
Másodszor, a fingás nem égéstermék, hanem természetes eredetű bűz, és akárcsak a lószarszagtól, ettől sem halt még meg senki.
Hogy jobban megértsed, amit mondok: amikor kimegyek az utcára, akkor tisztában vagyok vele, hogy káros anyagokat szippantok a tüdőmbe, pont ezért nem hiányzik hozzá a dohányfüst ráadásként (vagyis ez nem mentség a rossz szenvedélyedre).
Hogy még jobban érzékeld a különbséget: nem mindegy, hogy az eső áztat vagy valaki slaggal locsol tetőtől talpig.
Amúgy meg közhely, ha elmondom, hogy szerintem aki dohányzik, az mentálisan sérült. Egyszerűbben: aki pénzt is ad arra, hogy beteg lehessen és másokat is megbetegítsen, az hülye. Ez az igazság.
bőrmók 2010.12.02. 16:47:32
egyittlakó (törölt) 2010.12.02. 16:51:48
A dohányzó hely eleve nem lehet normális, oda szenvedélybeteg, akarat nélküli emberek járnak.
"helyek ahol lehet szívni"
Magyarisztán. Itt csak szívni lehet...
Rorschach · http://lowfast.blog.hu 2010.12.02. 16:57:45
egyittlakó (törölt) 2010.12.02. 16:57:58
A vendéglátókat a maffia teszi tönkre. Én évente kétszer megyek étterembe, de csak olyan helyre, ahol komolyan elszigetelik a betegeket. Volt már példa rá, hogy bár senki nem dohányzott látótávolságon belül, mégis büdös lett a kabátom.
El sem hinnéd, hány egészséges ember menne étterembe, ha ti nem lennétek.
Nadiposzi (törölt) 2010.12.02. 17:00:15
Annyira nem keményvonalas az öreg, inkább egy igazi, konzervatív antiwellnes hedonista.
Tudod az az idősebb fazon, aki a grillezéskor a nők tökömtudja milyen öntetes, fetás, oliva bogyós, mozarellás salátakölteményét az: - Ez mi? Saláta, papa. Saláta?! Akkor rágják a nyulak! Adjá má angyalkám egy kis savanyút, az erősebből! - párbeszéd keretében utasítja el.
Tényleg, ezek a 60 feletti koleszterin és kapsziacin függő arcok is posztot érdemelnének.
Modor Tibi · http://modoros.blog.hu 2010.12.02. 17:05:57
-Tibi bácsinak tetszik kérni valami zöldséget?
-Tudod, kislányom - nem nagyon eszem zöldséget, csakis a hüvelyeseket *kacsint*
-Jajj, ne tessék már csinálni, Tibi bácsi. Esetleg egy kis süteményt..?
-Süteményből - kislányom - én egyedül a pogácsát vagyok hajlandó megenni, de azt is csak akkor, ha húsból van!
Nadiposzi (törölt) 2010.12.02. 17:07:20
Hé, neked meg a Laci kollegának nincs valami behegedt anál fixációs lelki sérülése? Én mint gyakorló anál pszihomókus arra következtetek, hogy esetetekben egy túlhordott poszt-kakiális endorfin túltermelődés állhat a háttérben.
KopaszMercis 2010.12.02. 17:08:50
persze... ezt te el is hiszed.. aki akar most is jar etterembe. kis millio etterem van, ahol el van szeparalva rendesen a dohanyzo resz
bőrmók 2010.12.02. 17:10:16
bőrmók 2010.12.02. 17:10:56
bőrmók 2010.12.02. 17:13:05
bőrmók 2010.12.02. 17:14:28
Nadiposzi (törölt) 2010.12.02. 17:18:13
"-Papa, kéri a mártáshoz a lábát?
-Hm, inkább a combját, galambom, de - szemguvasztás az éppen iperedő cicikre- legjobban a mellyit szeretem!
-Jaj, Tibi bácsi!
-Hát igen, Marcsi már nagy lány!
-Épp én voltam itthon, amikor megj...
-Feri! Muszáj most?!! Ne igyál többet. És a Tominak hogy jön be a kollégium? Istenem, mintha tegnap még itt tologatta volna a dömperét. Ma meg! Kész férfi! - Oh, nagyon jól érzi magát...
- Tomikám, az a lényeg, hogy a te korodban ne válogass, hallgass az öreg Tibi papára. Lyuk-lyuk, csak egér ne gyűjjön, hehehe!
noirp 2010.12.02. 17:18:48
amit hozzászóltam volna, már elmondták helyettem, nagyrészt.
30 éve dohányzom--passzívan. :PP
sztem gusztustalan, büdös, mocskos stb. De még egyetlen dohányos se szokott le szvsz azért, mert mások elmondták neki mindezt.
noirp 2010.12.02. 17:19:43
Nadiposzi (törölt) 2010.12.02. 17:19:49
Mc_Fly 2010.12.02. 17:36:27
Egy lehetséges választ már találtam rá: az a fajta gátlástalanság, egymás leszarása polgáribb időkben a városban nem volt jellemző. Kb. mint a 'feltartóember': van aki direkt jön neked, hogy bizonygassa a dominanciáját (Pl. egy C-kategóriás ma a Blahán.) A másik fajta pedig az, aki nem is veszi észre, hogy zavar mást. Sose mondták neki, nem (erre)nevelték a szülei. Mint aki teli szájjal ásít, eszik, magánéletet él a buszon, mert sosem hallott róla, hogy nem illik. Na ez a két csoport a cigizést is ugyanilyen alpári módon csapatja, ugyanúgy, mint az autóvezetést, gyalogos közlekedést, sorbanemállást, stb. Sok a köcsög magyarán, és ezen a betiltás sem fog segíteni, max. tényleg nem lesz büdös a haja, aki erre izgul.
2010.12.02. 17:42:08
Lehet, hogy munkást kellene szívnom?
Fapuma (törölt) 2010.12.02. 17:42:36
Szerencsére itt a munkahelyemen ez nem kérdés, a büdös bagósok még az épület bejáratától 9 méterre sem dohányozhatnak. Sok baromarcú áll a -32 fokban ás szívja a 23 dolláros cigarettát. Mondjuk nem is látok annyi debil tizenévest aki egyik cigiről a másikra gyújt.
Ahol laktam korábban a szomszédban hárman szívták, na az a lakás maga volt a pokol, hallaltlanul büdös, függönyök sárgák, falak szintén. Persze akik ott laknak nem érzik, nem látják, de aki kintről jött, annak nagyon is látható.
Volt kollégám, aki miután végig köhögött 40 másodpercet és majd megdöglött, a tüdejét kiköpte, majd azt mondta 'ez nem a dohányzástól van', ja ökör, persze hogy nem!
Fánkevő Fáncsi 2010.12.02. 17:46:00
2010.12.02. 17:53:07
Nyáron jobb. Meleg van, a gázoknak ez jót tesz, könnyebben szellőzik, de a tél átok nekünk.
Én otthon a saját lakásomban sem dohányzom,
ez télen úgy néz ki, hogy van külön erre a célra rendszeresített ócska bunda, kucsma, sál, kínai hótaposó (zokni nélkül is könnyű beleugrani,)
A falu egyetlen kocsmájában sem lehet dohányozni, de van forralt bor, mehetünk a teraszra. (úgy érzem magam otthon is mint németbe)
Autóban megint nem lehet dohányozni, meg kell állni egy kicsit dideregni. Ha vonattal megyek, az éjszakai vonat azért is jó, mert ha alszom akkor nem akarok dohányozni, reggelre meg már ott vagyok.
Nem könnyű élet ez.
2010.12.02. 17:57:19
A mama szerint a régi szép időkben volt Mirjam, meg Hercegovina, na és simphonia cigaretta, az már maga volt luxus, drága is volt, nem lehetett úton útfélen pöfékelni.
kasu 2010.12.02. 18:00:49
Fapuma (törölt) 2010.12.02. 18:04:00
Volt olyan cimborám, aki kéthetente leszokott 1-2 napra. Biztosan szar dolog, de mindenki maga választotta.
Ezért tisztelem azt, aki bevallja, hogy szar dolog, egészségtelen, de képtelen vagyok abbahagyni és nem hazudik még akár magának is.
Tita nick 2010.12.02. 18:05:03
2010.12.02. 18:13:15
a dohányzásról leszokni? Nincs ennél könnyebb. Magam is megtettem már vagy hússzor.
Fapuma (törölt) 2010.12.02. 18:25:07
klezmerRs 2010.12.02. 18:39:02
Érte kellett menni a metróhoz egyszer, mert nem talált haza, annyira rosszul volt. Az egész hazautat végighányta. Tejet kért, inkább nyögött, s ez nem volt emberi. Rá 2 napra meghalt. Így írjon a nagyfejű dohányos. Apa halála előtt megbánta az egészet, de már későn. S a dohányos ember akaratán kívül ilyen fájdalmat okozhat egy olyannak, aki ettől távol tartja magát. Így legyen a szátok nagy, ajánlom, hogy nézzétek végig egy tüdőrákos haldoklását, az leszokat.
Egy áldozat lánya
Fapuma (törölt) 2010.12.02. 19:55:47
Nagyon sajnállak azért, amit átéltél.
vincere 2010.12.02. 19:58:20
emlékszem, régen még a munkahelyen dohányoztunk, az irodában. el se tudom képzelni ma, hogy voltam rá képes.
vincere 2010.12.02. 20:02:32
vincere 2010.12.02. 20:15:40
ma meg otthonról hozom. biztos vagyok benne, h. ha mondjuk Angliában élnék, nem költenék 6-7 fontot egy dobozra. ez lenne az egyetlen külső motiváció, ami hatna is rám, amíg nem lesz vki tüdőrákos, fel se merül benne, h. az lehet. bennem legalábbis fel se merül.
belső motiváció kell - gondolom én, komolyan még nem próbáltam leszokni, egyelőre még élvezem...
A Tyne folyó déli partja 2010.12.02. 20:18:45
A Tyne folyó déli partja 2010.12.02. 20:20:44
A Tyne folyó déli partja 2010.12.02. 20:28:38
A Tyne folyó déli partja 2010.12.02. 20:32:24
A Tyne folyó déli partja 2010.12.02. 20:38:35
A Tyne folyó déli partja 2010.12.02. 20:45:37
egy volt lakótársam volt ilyen, hívtam szórakozóhelyre, mire ő: az nem jó, füstös. és ő dohányzott, én meg nem.
totyizselé 2010.12.02. 20:52:15
A Tyne folyó déli partja 2010.12.02. 20:54:02
trmno 2010.12.02. 21:13:27
ez télen úgy néz ki, hogy van külön erre a célra rendszeresített ócska bunda, kucsma, sál, kínai hótaposó (zokni nélkül is könnyű beleugrani,)
Roppant hangulatos lehet, de legalább hülyén nézel ki.
Lehetne még erre a célra rendszeresített ócska disznóól, ahová be tudsz állni.
vincere 2010.12.02. 21:15:29
Püspök utcai gombaszedő · http://valogatott.blog.hu 2010.12.02. 21:34:37
www.guardian.co.uk/business/2010/jun/06/bars-pubs-bust
De semmi köze nincs az egésznek a dohányzáshoz.
Mitya Ivanov 2010.12.02. 21:39:05
A Tyne folyó déli partja 2010.12.02. 22:02:15
dr. trafik nomac 2010.12.02. 23:11:54
2010.12.03. 07:34:04
1. Buszra, villamosra szállás előtt még egy utolsót szívnak a csikken, felszállás közben eldobják, és belül a tömegben kiengedik a finom, rohadt büdös füstjüket.
2. Ahol épp végére érnek a dekknek, ott elhajítják. Ezért nem lehet egy lépést se tenni közterületen anélkül, hogy csikket ne találnánk. A kocsiból kidobják, mert nehogy már az ő tiszta kocsijukat összepiszkolja az a csúnya csikk, ugye? Az utcán combhoz szorított kézzel diszkréten, óvatosan elejtik, oda se nézve. Ők azok, akik tisztában vannak vele, hogy ők most tulajdonképpen bunkók, de hátha nem veszi észre senki, és akkor olyan, mintha meg se történt volna.
3. Jogot formálnak rá, hogy bárhol, bármikor fújják a füstöt az orromba, és ha szóvá teszem, vérig sértem vele őket. Mi az, hogy menjen arrébb? Menjek el én, ha nem akarom szagolni.
4. Vendéglőben, szórakozóhelyen egyszerhasználatosak a ruháim, mert telefüstölik. Elvárják, hogy én vágjak jópofát és szagoljam a büdöset. Ha szóvá teszem, hamar megkapom, hogy menjek máshová. Ez bunkóság. (Egyszer ki kéne próbálni, hogy rápi...lok a kabátjukra. A szitu hasonló. Azt is mosni kell, ugyanúgy, mint az enyémet.Kiváncsi vagyok, mit szólnának hozzá.)
U. i. : Debrecen, Casablanca étterem, dohányozni csak az udvaron lehet. És minő csoda! Működik, nem zárt be! És egy füstölgőnek se kopott le a lába, amíg kiment bűzölögni.
2010.12.03. 07:40:02
A disznóólat sajnos lebontottam, de nem rossz ötlet.
Ennek ellenére nem dohányzom a lakásban. Nem azért mert másokat zavar, mert a férjem is dohányzik, és ő is kint a teraszon.
Elég büdös ez így is, nem kell ezt még fokozni.
2010.12.03. 07:49:24
A füst sajnos beleveszi magát mindenbe kimoshatatlanul. Ezt semmilyen szellőző nem oldja meg.
Egyszer egy családi házban voltam vendég az. Amikor az udvaron elmentünk egy kiszögellés mellet, ott szoktak dohányozni, érezni lehetett, de szerencsére ott senkit nem zavart.
2010.12.03. 07:50:18
Nem kívánom meg a cigit. Viszont borzasztóan zavar a füst, holott a rászokás előtt még egész kellemesnek találtam. Azt hallottam egyébként, hogy más leszokottak is így vannak vele.
2010.12.03. 08:11:55
Engem is zavart a füst,és ami a legjobban zavart az a függőség, hogy akár mit csinálok időnkét fel kell állni, otthagyni, kimenni rágyújtani, a cigit beszerezni, gondoskodni róla.
Tudom, voltam mind a két oldalon.
De azt is tudom, hogy az egész az agyban dől el, és most még nem vagyok kész rá.
MekkMester 2010.12.03. 08:57:52
Drága töppedtagyú kommentelő!
Hogy klasszikust idézzek:
It was early, early one mornin',
When I heard my bulldog bark,
Stagolee and Billy Lyons
Was squabblin' in the dark.
Szóval te is csak ugatsz, mint szegény bulldog, de civakodni senki sem fog veled, mert az IQ-d kisebb, mint a lábad mérete.
Mivel semmi értelme nem volt annak, amiket eddig az én kommentjeimre reagáltál, hanem csak egyszerűen fikázni és kötekedni akarsz, ezért amit ezentúl írsz, én nagyívben, ballisztikus pályán leszarom, mert te csak egy osotba kis mitugrálsz pöcsfüggő cerkófmajom vagy.
Dr. derelye vágó · http://www.freeworldgroup.com/games6/gameindex/castlewars.htm 2010.12.03. 10:03:30
- különben is az autósok sokal jobban szennyezik a környezettet
-a részegek sokal rosszabbak
Vérnyúl, Döme, Dagi, Fufu, avagy a Jó, a Rossz, és 2010.12.03. 10:34:31
amit most csinálsz, az verbális erőszak.
nem tudom, hogy mitől van benned ennyi erőszakosság, hogy verbálisan kell kiélned a neten, de tudok nagyon jó pszichológusokat, akik megtaníthatnak a düh erőszakmentes levezetésére, és reflektálni tudnak az érzéseidre.
Dr.Dr. VUVUZELLANÉNI okleveles tengerimalac hentes 2010.12.03. 10:45:43
o kedves mindahatan, dehogyis vagyok en duhos :)
valamit te nagyon beneztel :)
Fapuma (törölt) 2010.12.03. 15:44:41
Ez olyan, mint a kevés kilométeres, doktornő által birtokolt eladó autó.
2010.12.03. 15:51:55
stagolee 2010.12.03. 17:18:12
mekk-mekk-mekk...
Stagolee told the devil:
“Say, come on and have some fun!
You stick me with your pitchfork,
and I’ll shoot you with my fourty-one"
Romboljuk le a modern világot... (törölt) · http://www.youtube.com/watch?v=9vq63q45qfk 2010.12.03. 18:20:54
A Tyne folyó déli partja 2010.12.03. 18:45:53
a másikra, hogy nem látja senki, hogy nézel ki a gumicsizmában, stb.: na és, ha látná? dohányozni ugyan nem szoktam, de per pillanat itt harminc centis hó van, meg mínusz tíz fok, a munkahelyen viszont öltözködni kell, ezért úgy megyek be, hogy csinos szoknya, vastag harisnya, meg hótaposó csizma. leszarom, ki látja, meg mit gondolnak, a lényeg az, hogy megfeleljen az időjárásnak. (amúgy, mindenki ezt csinálja. de ha nem csinálnák is, hol érdekel, ki látja?)
A Tyne folyó déli partja 2010.12.03. 18:49:43
egy előzőnél meg azt tapasztaltam, hogy szimplán unatkozott, azért dohányzott...(plusz az egész család). mikor belefeledkezett a számítógépes pasziánszba, pl. észre se vette, hogy órák óta nem gyújtott rá...
A Tyne folyó déli partja 2010.12.03. 18:51:45
Mc_Fly 2010.12.03. 21:12:39
Azért nem hülyeség ez az autós hasonlat. A sok lusta geci ember inkább panaszkodik a 350 forintos benzinre, de 50 métert nem tud gyalogolni. Egyfajta státusszimbóleum lett ez, nem is alaptalanul, mert sokan nem engedhetik meg maguknak.
A dohányossal ugyanolyanmértékben szarja le a másik embert. A saját kényelme érdekében koszolja a várost, rontja a levegőt, növeli mások tüdőrák-kockázatát.
'Bulidohányosként' azt mondom, hogy ezerszer inkább fagyoskodnék kinn a diszkóu előtt, ha megtizedelnék az autók számát, mert engem sokkal jobban zavar, mint a füst. Az IS zavar, de mondjuk szórakozni nem kötelező járni, munkába viszont sajnos még igen. Sőt, a csövesszag is jobban zavar a bkv-n, de ugye emberi jogokat sértene lerugdosni őket a járművekről. Ehelyett majd szépen betiltják a dohányzást. Nem baj, betegebb biztos nem lesz tőle senki, de ha már modoroskodunk: az általam felsoroltak szerény véleményem szerint egy város élhetőségét jobban befolyásolják, mint az, hogy lehet-e cigizni a szórakozóhelyeken..
A Tyne folyó déli partja 2010.12.03. 21:26:38
pont ezért sántít.
plusz, azért is, mert aki dohányos ezzel jön, hogy "bezzeg az autók", csak akkor jöhetne ezzel, ha ő soha nem autózna.
Mc_Fly 2010.12.03. 22:14:58
az a dohányos a bunkó, és az az autós a bunkó, aki a saját kényelme érdekében mindenáron használja a szenvedélye tárgyát.
Nincs tekintettel arra, hogy az ő füstje az én egészségemet is rombolja. Nem azokra gondolok, akik munkába járnak autóval. Az én elveimbe ez sem férne mondjuk bele, de ez elég extrém hozzáállás, megértem, hogy periférián vagyok a véleményemmel. Meg a mostani bkv-ra szerintem fel sem férne még annyi ember, aki most kocsival jár.
ellenben aki azon sír, hogy a diszkóban füstszagú lesz, valahogy nem tudom annyira sajnálni. Tudom, hogy igaza van, de nehogy már ennyire default szórakozás legyen a kocsmázás meg 'bulizás', hogy még ha ott szar is, pl. a füst miatt, azért erőből megy, és kiharcolja a tiltást, miközben sokkal idegesítőbb dolgok meg maradnak a régiben.
Az, hogy érvként ki használja, persze már nem mindegy. Tőlem akár be is zárhatnának a dohánygyárak, az átlag heti egy szálammal:D
A Tyne folyó déli partja 2010.12.03. 22:48:27
GERI87 2010.12.04. 00:06:53
Vagy mikor egy orvos egy fárasztó nap után rágyújt:
-szar napom volt, muszáj rágyújtanom...meghalt egy betegem
-miben?
-tüdőrákban...(mindezt hörgő hanggal..)
GERI87 2010.12.04. 00:27:46
Az a TB amit befizetsz nem akkora összeg ám mint gondolod...
Az adó is olyan hogy konkrétan nem te fizeted hanem a munkáltató...aki a lóvéja egy részét neked adja, más részét meg az államnak....vagy nem:)
Állami alkalmazottak meg gyak. nem is fizetnek adót...csak visszaadnak abból ami amúgy is az államé volt.
De olyan hogy TE nem fizetsz adót, nem igazán van.
GERI87 2010.12.04. 01:19:59
Mitya Ivanov 2010.12.04. 10:13:09
A Tyne folyó déli partja 2010.12.04. 14:19:33
GERI87 2010.12.04. 15:30:33
Bár sok kínai szerintem nem éri meg hogy tüdőrákos legyen vagy nem látja orvos és nem derül ki...
@Animacs (a Tyne folyó déli partja):
Az ilyenekre tényleg pazarlás az idő és a pénz.
A ő nem akar meggyógyulni és nem tesz érte akkor más minek vesződjön vele...
Alapítványok vannak, magánemberek adományai hogy legyen pénz a gyógyításra pl: onkológia...
Erre meg ott szívja a bagót...
hát bassza meg az ilyen.
nyílméregbéka 2010.12.05. 17:49:06
A dohányzó, 50 feletti rokonaim miatt én is aggódom; épp gondoltam rá, hogy nikotinos cigiket meg tapaszokat kellene ajándékozni nekik karácsonyra. Vagy az bunkóság lenne?
Stiel 2010.12.05. 19:16:24
Frau Wunderschön 2010.12.07. 23:12:28