ad 1. Először is, hadd gratuláljak a Zuwachshoz (mi, svábok csak így mondjuk). Szaporodjon, sokasodjon a Magyar ezekben a nehéz órákban. Felőlem akár keverék is lehet, csak neveld jó magyarnak. Persze az europid-keresztyén vérvonal mindig örömtelibb IMHO, de most nem ez a lényeg. A félreértések elkerülése végett: hatalmas tisztelője vagyok a női nemnek, és természetesen elhatárolódom a kirekesztés bármiféle módozatától as such.
ad 2. Azok után, hogy összegyűjtötted albumonként a 78 lájkot a facsebukkon, mindenki gratulált őszintén vagy csoportkényszerből, beküldted még külön emailen is a képeket, akkor szerintem inkább maradjon ennyiben a dolog.
ad 3. Mi ide jóhiszeműen felveszünk dolgozni, mert ugye a számok szigorú törvénye szerint akár egy nő is lehet ugyanolyan értékes és hasznos munkaerő - erre te a próbaidő lejárta után azonnal férjhez mész és teherbe esel. Ez több, mint pofátlanság. Talán illett volna legalább azt a 2-3 évet kivárni, mire nem minősítjük piócázásnak a viselkedésedet. Hazudtál nekünk, visszaéltél a jóindulatunkkal. Persze lehettél volna őszinte is az állásinterjún.
-És mik a tervei a jövőre nézve? Ez egy junior - beszálló jellegű - pozíció.
-Az pont jó lesz, köszönöm. A lényeg, hogy állományban lehessek, hogy aztán gyorsan elmehessek szülni, gyedre, gyesre meg mindenfélére. Kell egy kis biztonság ezekben a vérzivataros években. Aztán mire visszajönnék, már úton lesz a második kis földlakó. Ki van ez találva. A hülyének is megéri, hát még az Önök cégének.
De te persze szakmai fejlődésről, új kihívásokról hadováltál. Na mindegy.
ad 4. Akkor most a moralizálást félre, foglalkozzunk a technikai részletekkel. Egyrészt nem értem, hogy mit keresel itt bent, nincs jobb dolgod? Ennyire hiányzunk? Arra se emlékszem már, hogy hívnak, három hónap nem volt elég rá. El kell keserítselek: ez a sok mosolygó arc mind hazudik. A nők irigyek, egyben kárörömmel nézik a hurkáidat - a férfiak meg le se szarnak titeket.
ad 5. Jól tudod, hogy idegeneket nem szabad behozni a munkahelyre, csak a Gaping Manager írásos engedélyével. Namost ez a kisgyermek is idegennek minősül, bármennyire is fáj ez most neked. A szerencsétlen papucs férjedről nem beszélve. Apropó, ő hétköznap nem szokott dolgozni? Netalántán szabadúszó? Biztos élvezi ő is a programot, főleg, ha szabadnapot vett ki. Hol a jóváhagyás?
ad 6. Bár tudom, hogy neked ez a pár hónap közöttünk nem feltétlenül erről szólt, hanem az esküvőd meg az ultrahangjaid szervezéséről - de mi itt tényleg DOLGOZUNK. Tényleg. Komoly, felelősségteljes, értékteremtő munkát végzünk - amit manapság annyira hiányolnak szűkebb pátriárkánkban. A cég sikeressége, eurómilliók múlnak egy-egy mozdulaton. És erre itt gügyög meg rohangál ez a kis szerencsétlen "Anya dolgozójában". Dolgozó a lófaszt, inkább fejőstehénnek vagy mecénásnak nevezd. A gyereknek szerintem már most több esze van, mint Neked. Hamarosan ő is megérti.
ad 7. Legalább valami normális nevet adtatok volna ennek a kisgyereknek. Ti ettől még ugyanúgy szürke kis senkik maradtok, inkább kísérletezzetek magatokon. Kussoltasd már el, ez nem bölcsőde vagy játszótér, nem is kismamaklub. Neveljem meg én? Na.
ad 8. Mielőtt elfelejtem: boldog nemzetközi nőnapot, Isten áldja a Hölgyeket! :-)
Vezina 2012.03.08. 06:48:59
2012.03.08. 07:42:21
Modor Tibi nő, ez már biztos! Az megvan, hogy facebook ide, internet oda, azért behoz egy 80 lapos 9*13-as fotóalbumot, amit kötelető megtekinteni? Az elvetemültebbek rendszeresen friss albumokkal jelentkeznek, a legszélsőségesebb eset pedig megmutatja a babakönyvet is.
Pan Modry 2012.03.08. 08:14:56
Engem soha az eletben k*rvara nem erdekeltek a kollegaim kolkei
Egyedul az a jo ha ferfikolleganak szuletik gyereke, mert akkor ha jo fej rendez egy kis ivaszatot az oromhirre es a gyereket nem hozza.
Noi kollega gyereke duplaszopas, nincs ivaszat de rossz esetben behozza a gyereket, amire illik azt hazudnom hogy jajdearanyos, a legrosszabb esetben meg elkezd a kolok orditani vmin, es zavar a meloban.
M62 255 2012.03.08. 08:32:52
Szigi. · http://depechemode.blog.hu 2012.03.08. 08:41:18
A Jóskagyerek 2012.03.08. 08:50:12
És baromira rühellem, amikor megjelenik itt egy anyuka a kisgyerekével, és mindenki otthagy csapot-papot, és szalad oda bájologni. A kiskölyök -érthető módon- megijed a 40 embertől, és nekiáll üvölteni. Én meg pont telefonos konferencián vagyok, ahol a negyedéves zárásról kell beszámolnom 15 másik ember előtt.
Nem hallok semmit, ők is csak a gyereksírást hallják, kész tragédia. Aztán erre még rákérdeznek, hogy Tomikám, home-office tudéj? Lófaszt, állatkert tudéj.
bekbórd! 2012.03.08. 08:52:44
Szandeeekahh · http://twod.blog.hu/ 2012.03.08. 08:53:18
Tibor, nem elég, hogy fácsén is lelepleződtél, miszerint gyűlölöd Miniszterelnök Urat, Frakcióvezető Úrral, Nemzetgazdasági Miniszter Úrral, és Házelnök Úrral egyetemben -hisz GYF oldalát tetszikeled, míg az övékét nem- most még kiderül az es, hogy műsváb vagy? Ejj-ejj, szombatonként a Corvinusos bulájok után zsinagógába jársz, mi?
Kiddy (dugnám nikki sixx-et!) 2012.03.08. 08:54:11
Alpha Wolf 2012.03.08. 08:54:37
Styxx 2012.03.08. 09:04:41
Mivel én is nő vagyok, nem csak a Tibi, megvan ennek a Zéremnek a másik oldala is:
A nőtől elvárják, hogy vigye be a porontyot szemrevételezésre, mert különben:
- Biztos a nagymamák/bébiszitter neveli, ő meg: kurválkodik/fittneszezik/beszámlázva melózik a konkurenciának.
És a munkahelyi szexista humorzsák phaszfejek se egyszerűek, akik 20 méterről odakajabálnak az egyterű irodában:
- Nekem mikor szülsz ilyen szép gyereket?
A poszt különböző okokból címlapesélyes, ezért kíváncsian várom, hogy a beeső közbiztonság szilárdok merre terítik tovább az okosságot.
Remélem lesz egy gender-troll nőnapi köszöntő mindannyiunk Tibijének: "Kedves posztoló, a kurva anyád!":-)
Pan Tau 2012.03.08. 09:13:46
2012.03.08. 09:19:21
Először is, egy bébi sokkal jobb fej (és értelmesebb is) mint az átlag kolléga. Ha nagyobb és jó fej, akkor pedig (ha sikerül kiszakítani az aranyoskodó, idióta pitschák gyűrűjéből) jól lehet velük játszani - legutóbb pl. a széthagyott női magazinok celebfotóit daráltuk le az iratmegsemmisítőn egy kissráccal, jókat mulatva.
Igen, infantilis hülyerek vagyok magam is - de ez nálam a túlélés eszköze. :)
2012.03.08. 09:27:58
Alpha Wolf 2012.03.08. 09:29:03
Netek meg sose lesz szerelemetek
lárvalányhaj 2012.03.08. 09:29:38
Gyönyörűűű...
Igazából nem csodálom, hogy nem nagyon szülnek a nők gyereket errefelé, mert a gyereknevelés óriási szopás, nem igazán térül meg, ráadásul a társadalmi megbecsültsége is nulla.
eagleszem 2012.03.08. 09:31:57
clfo 2012.03.08. 09:33:57
A lényeget megragadta Tibor: k*rvára, de k*rvára nem érdekel senkit a másik babája, gyereke, érthetetlen, hogy mi a francért hozzák be mutogatni. A 99.9%-ka a kollégáknak azt is leszarná, ha holnap elütné egy kamion az anyját babakocsival együtt, talán egy részük titkon még örülne is neki.
Fájhat, de ez a valóság :>
mbrz 2012.03.08. 09:43:29
Styxx 2012.03.08. 09:48:02
"Mi lene ha én a ti anyatokrol irnék ílyet."
Végül is a legtöbb poszt és még inkább a legtöbb komment valakinek az anyjáról szól :-)
2012.03.08. 09:54:27
Az, hogy nem térül meg (anyagilag) nem hinném, hogy érv, de elképzelhető még olyan szitu, pláne Magyarországon, hogy nyugdíj helyett max. a gyermekeire számíthat valaki, akkor meg más a helyzet. (Természetesen nem azért csinálunk gyereket, hogy majd eltartson, de ez jobb esetben nem is valami befekteteés-megtérülés alapú számítás miatt megy így, ha megy.)
Hogy ez a társadalom mit, hogyan becsül meg, pont leszarom - ha ez számítana, arra kellene törekedni, hogy valóságsó-szereplő legyek...
Pan Tau 2012.03.08. 10:07:55
Azt gondolom felesleges hosszasan bizonygatnom, h. ez jelentősen kifehérítené a pelenka és bébiétel kereskedelmet, vagyis nem csekély ÁFA bevételhez juttatná a központi költségvetést, mint alrendszert.
Méghogy nem jó üzlet!
Persze a számla nélküli, ellenőrizhetetlen gyermekkereskedelmet azt tűzzel-vassal!
mrgumby1 2012.03.08. 10:40:55
pause 2012.03.08. 10:42:53
dobozoló · http://dobozolo.blog.hu 2012.03.08. 10:43:10
2012.03.08. 10:44:33
Ugyanakkor ahhoz, hogy valaki akár egyéni vállalkozás, akár gazdasági társaság formájában elletéssel foglakozhasson, igazolnia kell egyfelől a kiváló egészséget, egészséges szexuális irányultságot és a megfelelő erkölcsöket, nincs szükség degenerált, buzoid, libsikre (ez utóbbi Kódexét kidolgozhatná pl. a Köztársasági Elnök Úr).
Az intelligenciára, pláne műveltségre nem kell különösebb gondot fordítani, hiszen az erős munkáskéz az, amire a hazának szüksége van - minek annyi bölcsész?
Mindez persze nem elég: minden eszközzel meg kell akadályozni a hobbiból, saját örömre történő szaporodást - elvégre az össztársadalmi érdek, nem lehet annak eldöntését az önző, szűklátókörű egyénre bízni. Azok a párok, akik igazolják rendíthetetlen elkötelezettségüket az ország és főleg a Miniszterelnök Úr iránt, külön engedély birtokában vállalhatnak gyermeket, míg bizonyos csoportok esetében ez eleve tilos.
Pan Modry 2012.03.08. 10:48:03
El kell csupan torolni azt a 3 eves gyes/gyed dolgot, semmi nem indokolja hogy az anya 3 evet otthon maradjon a gyerekkel, mert csak hasznalhatatlan begyepesedett osanya tipus lesz belole.
Kulturaltabb orszagokban max 0.5-1 evig szokas a gyerekkel otthon maradni. Mindenkinek jobb lenne!
dobozoló · http://dobozolo.blog.hu 2012.03.08. 11:01:50
@Pan Modry: egyetértek. modorosan emlékeztetnék rá, hogy miért is vezették be a 3 év gyes/gyedet a szociban: hogy kivonják a forgalomból a fölös munkaerőt, nehogy munkanélküliség legyen. (régi képesmagazin évkönyvében olvastam: "a munkanélküliség ismert, de már nem létező fogalom országunkban", annó Domini 1980)
szerintem most is a fölös munkaerő miatt propagálják az otthon maradást. aztán minden kismama gyurmázós-waldorfgyerekes énblogot vezet, meg ujjbábukat varrogat. a rosszabbja asztrológiát _tanul_ és fengshui-san rendezi át a _családi fészket_.
Pan Modry 2012.03.08. 11:12:10
Szegeny ferjek ebben az esetben. Az asszony egesz nap ingerszegeny kornyezetben van, a ferj hazajon munkabol es lazitas helyett hallgathatja a hulyesegeket es/vagy a hazi munkamegosztas jegyeben mosogathat.
Es meg csodalkoznak a nok, hogy ilyen esetben a ferjek miert nem mondanak nemet egy hetvegi munkahelyi csapatepitos lazitasra, illetve miert csak szombatn jonnek haza a biznisztriprol pentek helyett. Ezidoalatt ugyancsak menekulo utvonal a ferfiaknak egy hetvegi MBA-t elvegezni.
Pan Tau 2012.03.08. 11:35:36
Pártközpontból irányított fedeztetés ötletével nem tudok azonosulni, valamint felveti azt a gyakorlati problémát is, h. a GT tv. - a jelenlegi elmaradott formájában - nem veszi figyelembe a tenyészidőszak ciklikusságát és rövidségét, így kedvezőtlen tulajdonosi szerkezet esetén a döntéshozatali eljárás elhúzódása miatt a kívánt eredmény elmaradhat. Mert azt kijelenthetjük, h. kényszerfedeztetésnek nincs helye a modern Európában, bár elismerem csábító a javaslatodban szereplő "központi intézetek" integrálása, hiszen így - persze jól átgondolt, célzott programokkal - végre fogást találhatnánk a hiányszakmák problematikáján is.
Javasolnám viszont a gyermekek kézi záloggal való terhelési lehetőségének biztosítását, mellyel a forráshiányos társaságok javíthatnának likviditási helyzetükön, a bebukó hitelek mögött lévő zálogszemélyeket javaslom egy - a jövőben létrehozandó - állami eszközkezelő intézményéba "becsatornázni", majd innen kisebb társadalmi ellenállással megvalósíthatóak az általad definiált - a rád oly jellemző csalhatatlan realitásérzékkel meghatározott - magasabb rendű, és vitán felül álló szociálpilitikai, ideológiai célok!
2012.03.08. 11:40:15
Na akkor eszembe juttottak a fiatal kollégnők a pelenkás gyerekikkel, innen üzem nekik: SOHA SEM LESZ VÉGE!
Mindig lesz egy telefon, ami mindent überel: nézzél nekem menetrendet, utalj pénzt a számlára, és akkor azonnal félreteszel mindent, nem számít, hogy a főnök már türelmetlen várja az anyagot, te nekiállsz menetrendet bogarászni, onlinebankolni.
Ah, jobb ebbe nem belegondolni, a költőnek volt igaza: ne szőlj rabot te szűz, anya ne szoptass csecsmőt!
keptelen kepkeret 2012.03.08. 11:40:35
Neha ok,pl.van h en is elfelejtek magyarul,de ezt sosem szandekosan teszem,nem irasban,ez verbalisan olykor kiszalad de ez egy masik tortenet.Mindig torekszem arra,h ne basszam fel az egybitesek agyat szorakozohelyeken,ettermekben azzal,h angol szot is belevagok a mondandomba,mert utana ugy neznek ram mintha szamuzott rohadt hangya lennek,igyhat suttyoektol olykor gondolkozasi idot kerek,rendelesnel,ha nem jut eszembe egy kifejezes.Mivel amcsi angolt beszelek,tokeletes kiejtessel(hiaba,az evek),volt h eljatszottam h angol vagyok,csak hogy a reakciokat hallgassam...wow,voltam amcsi kurvatol kezdve hambi zabalon keresztul mindenfele sztereotip nyalanksag,de azert utana jo erzes mgyarul megkoszonni a szives vendeglatast:-)))
combo 2012.03.08. 11:41:24
_UnderCover_ 2012.03.08. 11:55:18
KUR-VA-JÓ.
2012.03.08. 11:57:16
Persze aggályos, hogy a kötschög Unió miatt itt is előfordulhat, ami a nyuggerek BKV utazásával: a gazdag nyugat-európai nyuggerek is ingyen utaznak! Még csak az kellene, hogy mindenféle lófejű angol, tésztapofájú holland ide járjon adókedvezménnyel dugni!
A szaporulat zálogtárgyként történő hasznosításával kapcsolatban aggályaim vannak: fenntartási költségei magasak, kevéssé forgalomképes. Pl. rögtön ki kellene venni a Btk.-ból az emberkereskedelmet, stb.
databájt 2012.03.08. 12:36:00
Kedves Modoros, kívánom, hogy a Te feleségeddel is (vagy férjeddel, lovaddal, az írásod alapján nem tudni) hasonló jókívánságokkal bánjanak majd, amerre csak poronttyal be meri tenni a lábát.
bőrmók 2012.03.08. 12:36:24
Bár az anyád lett volna az űrhajó hogy az űrben szüljön meg, te tehetségtelen mocsadék, te űrszemét
Mayday 2012.03.08. 12:36:51
bele ne haljal mar hogy 15 percig ott az a gyerek, hozzank is behoztak a csajok a legujabb gyereket, ha ugy alakult es nem dolt ossze a ceg.
comad 2012.03.08. 12:38:58
Nuuk 2012.03.08. 12:39:13
Trackback 2012.03.08. 12:42:26
Egy friss anyuka el sem tudja képzelni, hogy másodpercek leforgása alatt milyen idegesítő és büdös tud lenni csemetéje azok számára, akiknek aktívak fent leírt agyi receptorai.
Tudomány ez, kérem.
Pan Modry 2012.03.08. 12:45:27
A munkahely nem gyerekexpo... Vannak emberek akiket rohadtul nem erdekel masok gyereke.
Robinzon Kurzor 2012.03.08. 12:48:52
Priceless, lopom!
Püspök utcai gombaszedő · http://valogatott.blog.hu 2012.03.08. 12:51:20
Kacsura 2012.03.08. 12:51:54
bőrmók 2012.03.08. 12:56:10
Mayday 2012.03.08. 12:58:41
[c] 2012.03.08. 13:00:47
Skodakék Fábia 2012.03.08. 13:00:56
Online Távmunkás · http://onlinetavmunka.blog.hu 2012.03.08. 13:02:47
fofofo 2012.03.08. 13:05:22
Idet 2012.03.08. 13:05:30
Szerintem a cégetek azért létezik még, mert ti időnként nem mentek be.
Pan Tau 2012.03.08. 13:07:27
Továbbmegyek, biztos vagyok abban is, h. most is csak a városban járt és - mivel hozzászokott az évek alatt a 8-16 közötti ürítésre - rájött a kakálhatnék, ezért a gyerekét egyfajta ürügyként felhasználva kifejezett szarási szándékkal érkezik ("jajj, Katám bocsi megfognátok amíg elugrom a mosdóba...jajj, de jól áll a kezedben...nálatok mikor jön a trónörökös?...mire vártok?, ne várjatok, már te is bennevagy a korban), sőt a kölkét is odaszaratja a nagy office-ba, majd a kollega asztalán tisztábateszi, a kakis pelus meg megy a papírkosárba!
Mennyi antiszociális paraszt van!
Dr. Cica75 2012.03.08. 13:08:00
Kacsura 2012.03.08. 13:08:12
Kicsi Kacsa 2012.03.08. 13:09:09
-Miből lesz a cserebogár? - gonosz mosollyal.
Legszívesebben visszapofázna szegény anya, hogy na miből, nem tudod, mi?
A poszt remek, én is cipeltem be a gyereket/gyerekeket melóhelyre, mentségemre legyen mondva, otthon dolgoztam, vittem-hoztam a melót, gyereket meg nem tudtam hova tenni, kire hagyni.
seyss-inquart 2012.03.08. 13:12:56
nemzetikonyves · http://www.gyepu.hu 2012.03.08. 13:15:31
kőleves 2012.03.08. 13:16:05
Mummyyy 2012.03.08. 13:17:25
Akkor hogy kerültök erre az oldalra munkaidőben???
Kedves posztíró! Téged nem anya szült? Ő nem hiányzott a munkahelyéről, amíg a te pisi-kakaszagú fenekedet őrizte otthon?
room_101 2012.03.08. 13:17:33
Behajtó70 2012.03.08. 13:18:09
SarahConnor 2012.03.08. 13:18:34
Bár a stílus kegyetlen, van igazság benne.
A gyerekbecipelős témához meg annyit, hogy be lehet vinni a gyereket, de előtte kérdezd meg a kollégákat, nem zavarnád-e őket, ha beugrasz pár percre (és tényleg annyira, tehát ne üljél ott egész délelőtt, mert ott tényleg munka folyik), és ők mondjanak egy olyan időpontot, mikor épp nem mítingen van a fél banda, amit szétordít a gyerek, vagy épp nem határidős anyagon izzad az egész osztály. Ez így fair és kulturált, spec szerintem egyéni szoc probléma, hogy érdekel-e más gyereke, mert sokakat nem (engem se), de hadd büszkélkedjen el vele az anyuka, neki is jár ennyi. Ha valaki behozza, megdicsérem, gügyögök neki egy kicsit, aztán csá.
Szóval valahol itt van szerintem az arany középút.
Pan Modry 2012.03.08. 13:20:57
Minden dolognak megvan a maga helye. A gyerekmutogatast is lehet mashol csinalni, mint a munkahelyen, peldaul otthon.
Igy csak az megy el akit valojaban erdekel.
peldaul en is szivesen latogattam meg az egyik haveromat mert gyereke szuletett, es tenlyleg erdekelet hogy nez ki a gyerek, de mindezt hetvegen tettem, a szabadidomben, nem pedig masok munkaidejeben.
trolololol · http://basszas.blog.hu/ 2012.03.08. 13:23:18
Picsasereghajtó 2012.03.08. 13:26:18
A munkáltatói oldal kapcsán pedig Jakab Andor mondta meg a tutit: megy a hőbörgés, hogy jaj a köcsög cégek, kirúgnak ha terhes vagyok... De könyörgöm, én miért tartsak állományban valakit, aki jó esetben "csak" három, rosszabb esetben viszont 6 évig a munka közelébe se szagol, mert otthon babázik? Szerintem ezt kibaszottul nem a vállalkozóknak kéne megoldania, és akkor máris másképp állnék én is a terhes(ség előtt álló) munkára jelentkezőhöz.
Nem Penny hajója 2012.03.08. 13:26:38
Aztán meg akik papa-mama-csimóta/csimóták felállásban mennek teszkózni, a másik kedvenceim. Mert egy felnőtt, cselekvőképes ember nem tud egymagában bevásárolni, kell vinni a komplett kiccsaládot.
Vonatosi Márió · http://konzervatorium.blog.hu 2012.03.08. 13:28:09
cserfes csermely 2012.03.08. 13:29:00
barbie83 2012.03.08. 13:30:05
Mitya Ivanov 2012.03.08. 13:30:20
Hasonlóan izgalmas téma a 6 évnyi gyesről a munka világába visszatért anyuka is, aki kap egy laptopot és elkezdi keresni a számítőgépházat az asztal alatt, majd meg kell neki mutatni, hogy mi az az XP, vissza kell neki állítani klasszikus windows nézetre, mert a Win2k olyan volt, amikor elment.
Munkájában eltöltött első hét azzal telik, hogy visszaszokjon, meg a többiekkel megbeszélje, hogy milyenek a gyerekek, hogyan és mit esznek (Nálatok hogy volt ez, mert nálunk úgy hogy........ és következik egy kiselőadás valamelyik gyerekről), nézik e a Barátok köztöt, meg mmikor fürdetnek stb.
Sztán majd amikor az érdemi munkára kerül sor, akkor nehezedik a beilleszkedés, és majd meglátjuk mi lesz, bírja e tempót, vagy rájön, hogy igazáből elment mellette a világ, rosszul érzi itt magát és felmond/elküldik.
nekemtökmind1 2012.03.08. 13:30:28
Kényszerből mert munka van, kényszerből, mert nincs hova tenni, mert az oktatást bölcsődét nem érdekli, hogy máshol dolgoznak.
És a valóság az, hogy amikor az emberek udvariasságból lerohanják őket az nekik sokkal terhesebb, mert nekik az, ha be kell vinni a gyereket sokkal kellemetlenebb, mint a többieknek.
Aki beviszi a gyereket azt szeretné, hogy láthatatlan legyen ő is meg a gyerek is.
De lehet, hogy én rossz helyen dolgozom.
pfekete101 2012.03.08. 13:34:04
UltraTotálBrutál (törölt) 2012.03.08. 13:36:38
Nivea 2012.03.08. 13:37:33
Rosszul vagyok a visító kisgyerekektől a munkahelyemen, jön a sok büszke Anyuka mutogatni.. Nem vagyok rá kiváncsi!!
Eszem ágába se lenne bevinné a gyerekem és körbe mutogatni..ezek etetik étteremben is a gyereket..
mangorlo 2012.03.08. 13:37:58
az én legbelső gondolataim nem ezek, de csodálkozom hogy ennyi paraszt férfi van, és még helyeselnek is. ha a poszt vicc akkor kurva jó, hanem akkor nem
buzik
velorex-vezető 2012.03.08. 13:38:45
Mindenekelőtt küldöm ezt a kis dalt minden gyerekszerető dolgozónak.
Fedeztetést vállalok. "tökéletes gének" jeligére várom a fényképes ajánlatokat a szerkesztőségben.
Stabilo 2012.03.08. 13:39:42
Van nekem is egy kisebb porontyom, meg van itt dolgozóknak is hasonló. Időnként be be téved egy ilyen kisebb földlakó.
Nálunk ettől nem áll meg a munka, nem igazán értem mi ezzel a baj?
Nem minden a munka. Az ember azért dolgozik, hogy tudjon élni, nem azért él, hogy tudjon dolgozni, Ha valakinek a munkaidejébe nem fér bele 10 perc szünet, ott nagy a baj.
Nem is értem az írás lényegét. Irigység vagy elkeseredettség motiválta? Hülye a kolléganő, de szar a munka is vagy mi van... :)
Dr. Panasz Muki 2012.03.08. 13:41:29
waze 2012.03.08. 13:42:25
az a pont viszont nem tetszik ahol zrikálja a nőt mert hazudott a felvételin. perpill ez a hozzáállás mindenhol, persze a rövidtávon gondolkodó idióta munkaadó mit képzel, ki jön majd dolgozni később ha nem születik gyerek? mit szól ue. a munkaadó ha az ő párja kénytelen hazudni ilyen ügyben? mert ha igazat mondd akkor tuti nem kapja meg a melót. a párom felvételiztet a cégénél, ki van adva nekik h a legkisebb gyanú esetén utasítsák el a felvételizőt ha úgy tűnik h esetleg hajlik a gyerekvállalásra. ja és mindig megkérdezik h mennyi adóssága van az illetőnek mert ha sok akkor az plusz pont mivel nem fog ugrálni sokat, befogja majd a pofáját. ha szabályoznák ezt normálisan, 4 órás melók lehetősége, kedvezmény a munkaadónak stb akkor nem kellene ennyit hazudni és a kismama sem lógna ennyit az állam/cég nyakán.
amúgy jópár hozzászólónak a humoros kommentje alapján úgy tűnik nem volt anyja.
gabbler 2012.03.08. 13:44:43
El se tudjátok képzelni - mivel nyilván nem vagytok apák, anyák - hogy a zember nem jókedvéből rángatja be a gyerekét a sok faszfej közé a munkahelyére vagy akár a tecsóba, mert otthon nincs kire hagyni.
Míg nem voltam gyermektulajdonos, addig engem se érdekelt a "másporontya", de azért ekkora bunkóságnak még a töredékét se gondoltam, főnökként se. A nők bizony olykor szülnek. A rohadékok. Meg eltakarítják a redvádat, elmosogatják a bögrédet, mert leesne a műrolex a kezedrül, kitisztítják a lezabált nyakkendődet, legépelik a szarságaidat - mert 24órában buzerálod a gépedet, de rendesen gépírni nem voltál képes megtanulni, megrendelik az ebédedet meg a csajod virágát az elfelejtett névnapjára, mellesleg, többnyire a munkájuk mellett. Ja, két szülés között.. Azért azt is kipróbálhatnád, milyen, te szupermacsó..
Püspök utcai gombaszedő · http://valogatott.blog.hu 2012.03.08. 13:45:23
blackflowerblossom 2012.03.08. 13:45:55
neuro-toxin 2012.03.08. 13:46:53
Elhiszem, hogy pont rosszkor jött neked a gyerekes vizit, de képzeld: ez nem egy gépezet, és nem vagyunk robotok. Az én fiamat is behordom a munkahelyemre, mert kiderült, hogy a főnökség imád 10 percre kikapcsolni vele. Nem számít, hogy negyedéves gazdasági prezi lesz holnap délben, és még félig sincs kész a cucc. 10 percen nem múlik semmi, és egy kis kikapcsolódás után pl. jobban pörög az agy.
Gondolom hogy egyszer majd te is akarsz gyereket, és az asszonyt majd vagy nem engedik szülni, vagy ő maga közli veled, hogy most? Hülye vagy? Majd 5 év múlva, talán! A folyosón üvöltő gyerek ha zavar, akkor kimegyek megnézni, mosolygás+gratulációk, aztán mivel melózni úgy sem lehet, irány a kávézó, a titkárnő, a haver irodája, a dohányzó, mittomén... ha muszáj, a főnöknek is elő lehet adni egy aggasztó helyzetet, amiről kiderül, hogy pofon egyszerűen meg lehet oldani saját hatáskörben. Szóval bármit, amivel eltelik az a kis idő. Aztán spuri vissza a mutatókhoz meg a görbékhez.
Persze remélem a gyerekvállalást nem hatástanulmányoktól, költséghatékonysági alapon tervezed.
Amit vázoltál mint modellt, az alapján szülik 35 évesen az első és egyetlen gyereküket a nők, ami miatt a gazdaságilag általad is úgy istenített országok (ahol csupán 6 hét-12 hónapot kap az anya a gyerekkel) eléggé xarban vannak demográfiailag (amit csak a bevándorlókkal tudnak ellensúlyozni).
A gyerek sírása zavar, de blogolni jut idő? Biztos elismerő szavakra és sok vállon veregetésre számíthatsz a főnöködtől, jó rabszolga vagy. Irány vissza gályázni.
zsolt64 2012.03.08. 13:47:26
Rendezzen babazsúrt otthon. Egyébként még férfi kollégák is hozzák a 300 db fényképet amit meg kell nézni. Na ettől is kiráz a hideg. Én örülök más örömének, de ez egyszerűen tolakodás. A munkahelyen meg remélhetőleg munka folyik.
Egyébként az ilyen "tudommárhogyterhesvagyok" de azért felvetetem magam feliratú nőhöz már volt szerencsém. Elárulok 1 titkot hogyan lehet megállapítani szemre. Az állapotos nő testtartása, konkrétan az hogy a medencéjét/csípőjét hátrabillenti. Ez nyilván genetikus magatartás az illető részéről.
dr. pretender 2012.03.08. 13:47:48
2012.03.08. 13:49:29
2012.03.08. 13:49:59
Az is igaz, hogy az én véleményem elfogult, én férfi létemre szeretek babázni, gyerekekkel hülyéskedni, stb.
dr. pretender 2012.03.08. 13:51:49
NoNight · http://anothernonight.blog.hu/ 2012.03.08. 13:51:55
Ezzel önmagában nincs most se semmi baj, ha a gyerek leül egy üres íróasztalhoz (vagy a szülője mellé), és ott CSENDBEN olvas, rajzol vagy éppen számítógépezik, ahogy azt én is tettem. Akkor van csak probléma, ha 1. rohangászik vagy játszósarkot kap egyből 2. van olyan kolléganő, aki leáll vele játszani (mindegy, hogy legózás vagy csip csip csóka az a játék) mert akkor pofázás lesz.
Tegyük hozzá viszont, hogy ez a 4 éven felüli gyerekekre vonatkozik. Akiket még esetleg jobban kedvelhetnek a morózusabb kollégák is, hiszen a) gyerekszáj, ami szórakoztató b) anyai ösztönök kiélése c) olyan is van, aki örömmel mutatja meg a munkáját a gyereknek (de az általában nem valami aktakukac meló). A kisebb gyereknek, pláne a csecsemőnek viszont semmi keresnivalója odabent. Neki is terror, hogy a sok idióta kolléga körbeutyuluputyuluzza, meg a normálisabb munkatársaknak is, akiket a bömbölés ugyanúgy idegesít, mint az utyuluputyuluzás.
Arról nem is beszélve, hogy a legtöbb kolléganő, aki elmegy szülni, ott én már akkor is hallelujázok, amikor megtudom, hogy teherbe esett, mert így legalább két évre (vagy jó esetben ha jön azonnal a második, akár ötre is) meg lehet tőlük szabadulni - hiszen gyerekkel és gyerek nélkül is utáltam őket. És most ezek után visszatolja a képét?!...
2012.03.08. 13:52:10
aki kenyszerbol viszi be, szerinted fotoalbumot, facebook albumot, diavetites-albumot fog mutogatni? :)
zsolt64 2012.03.08. 13:52:46
Appaloosa 2012.03.08. 13:53:25
Jó nagy fasz a szerzője.
Kabbe (törölt) 2012.03.08. 13:53:38
2012.03.08. 13:54:00
Lent es fent (törölt) 2012.03.08. 13:56:09
marosy 2012.03.08. 13:57:02
Élőben persze kussolnak.
2012.03.08. 13:57:16
Dr. Panasz Muki 2012.03.08. 14:00:14
Már miért lenne bunkó a posztíró? Mert nem tetszik neki valami, ami nem a melóhelyre való?
Miért kell ilyen hatásvadász bűntudatkeltő mondatokkal operálni, hogy neked nem való a gyerek, téged nem is anya szült?
Ezt a gügyögést, mutogatást én is rühellem személy szerint, és azt gondolom, ez nem opcionális. Ne kérdezzen meg senki, hogy zavar-e ha behozza a gyerekét. Esetleg visszakérdezek, persze nyugodtan, ugye nem gond hogy tbc-s vagyok?
Jaj figyuka már, a pasimat ma nem tudom hova tenni, ugye nem zavar ha behozom? Ugye nem gond ha az íróasztalodon csináljuk, végül is ez is az élet része, ehehe?
Jaj baszki, hasmenése van a kutyámnak és nincs kutyaszitter, ugye nem baj ha behozom? Majd játszik vele a gyereked! ;)
Legjobb, erobikra behozta valaki a kiskölkét órára(amúgy VAN gyerekfelügyelet ebben a tornászdában), "ugye nem zavar téged?", és letette egy másik lány elé. Szegény áldozat csak nézett, mit lehet erre válaszolni? Mozogni nem tudott, végül helyett cserélt a bájos anyucival.
Ricoka 2012.03.08. 14:00:38
NEM minden nő veteti fel magát azért, h. 3 hónap munka után leléphessen...vannak akik dolgoznak, és igen egy idő után családot alapítanak. És igen ez olykor gyerekkel jár...és lesz annyira alantas, , hogy hozzád hasonlóakat hozzon a világra, beáldozza a megtisztelő lehetőséget, hogy VELED HASONSZŐRŰ kedves és toleráns tüneményekkel együtt dolgozzon, bocsánat "Komoly, felelősségteljes, értékteremtő munkát" végezzen" - ja a gyerekvállalás nem az!(?!?)
Hát ha az eredménye a hozzád hasonszőrűek világrahozatala és "nevelése", akkor sajnos tényleg nem az!
Szerencsére ritkán jutok el odáig, hogy ennyire intoleráns, tapintatlan, érzéketlen ember irományát olvassam...
És visszatérek a tényleges értékteremtő munkámhoz. Mert azt teszem én is. Értéket teszek le az asztalra, nem is keveset. És keményen dolgozom. Magamért és másokért is.
És ha eljön az ideje és gyereket vállalok, az is az lesz - értékteremtés. És mindent meg fogok tenni, hogy ne egy ilyen érzéketlen PATKÁNY legyen belőle. Hanem értékes, toleráns ember. Aki szintén értéket fog teremteni, anélkül, hogy bárkibe belerúgna, bárkit, bármit és főként az anyaságot ilyen megsemmisítően méltatná...
eulimen_ 2012.03.08. 14:01:03
Ilyenkor az út egyenesen a péksarokhoz vezet, kapnak pár kiflit a _mancsukba_, aztán fél óráig nyugton vannak. Problem?
EZsL (törölt) 2012.03.08. 14:03:55
- a gyerek nem munkahelyre való;
- tényleg sok a 2-3 év, 0,5 év elég lenne.
Nem értek egyet:
- gáz, hogy hazudott a kolléganő. Tudniillik nem volt más választása, ha dolgozni akar és abból kaját venni. És ezt a munkaadó is,tudja, hogy mindeki ezt mondja, és vagy igaz, vagy nem.
Rézfánfütyülő fűzangyal 2012.03.08. 14:04:11
Csak azért írok, hogy kiderüljön, még a férfiak sem egyformán bunkók! Én vagyok szabályerősítő kivétel!
Lotyóbridzsida 2012.03.08. 14:04:59
Fizikailag ez annyi ellátást és igénybevételt jelent, amit magam képtelen lennék kivitelezni, pedig talpraesett, fitti nőnek tartom magam.
De kb 2 hét alatt bolondulnék meg, ha nekem egy 4 tagú családot kellene ellátnom a munka mellett.
Úgyhogy lehet, hogy a gyes alatt még jól hangzik ez a családosdi téma, de hogy a szürke munkás hétköznapokat gyes után nem irigylem egy nőtől sem, az fix.:)
bőrmók 2012.03.08. 14:05:09
Állítsuk meg a ......... 2012.03.08. 14:05:11
2012.03.08. 14:07:32
welcome, ősanya. meglehetosen labilis alkat lehetsz, ha vagdalkozva, mindekozben mentegetozve reagalsz olyasvalamire, ami egy adott, szuk, idegesito csoportot hivatott leirni. vagy csak siman a tagja vagy, talan most basztad be idegesen a fotoalbumot, hogy csak ugy porzott... :)
VLADISZLAV 2012.03.08. 14:08:49
m.o.p. 2012.03.08. 14:09:33
Állítsuk meg a ......... 2012.03.08. 14:11:28
Irigylitek a Nőket, vagy miii?
m.o.p. 2012.03.08. 14:11:36
Ez a másik amin nevettem, de ettől még tényleg idegesítő lehet, ha beviszik megmutatni az egyetlen dolgot, amit egyedül csináltak.
gnme 2012.03.08. 14:12:05
lopás, sikkasztás, csőd, munkanélküliség, kihaló szakmák, elvonások, gyermektelenség
ez a magyar jövő
combo 2012.03.08. 14:12:28
Mielőtt elmerülnénk a részletekben, egy szociológiai kitekintést teszek. Ti a Nők Lapja Cafén biztos jól eldumcsiztok arról, hogy az X-lábadra a püspöklila vagy a koporsófekete nadrágkosztüm-e az előnyösebb, holott ez teljesen irreleváns. Őszintén szólva mi férfiak ezt telibefossuk, 7 másodperc alatt lecsekkoljuk egy nő összes fontos paraméterét akkor is, ha Zorro jelmezbe van öltözve. Most takard el a szemed egy Csók és könnyel, de az, hogy mennyire vonzódunk egy nőhöz, leginkább kiéhezettségünk mértékétől függ. A sors fintora az, hogy ennek ellenére párválasztás szempontjából a mi öltözködésünk sokkal fontosabb, mint a tiétek; éppen azért, mert ti ennek az egésznek túl nagy jelentőséget tulajdonítotok (minden kirakatot megnéztek stb.), és szerintetek a férfi igényességét a ruházatán lehet lemérni. (Hogyne.) Itt jegyzem meg, hogy ha egy fogadás után otthon megkérdezem, hogy melyik volt a Réka kolléganőd, nehogy még egyszer azt merd válaszolni, hogy "tudod, akin bézs színű garbó volt", különben átkonvertállak 2D-be. (Egy. Bézs színű?! Nekem magyarul, vagy RGB színkódokban beszélj! A garbóról pedig csak annyit tudok, hogy ruhadarab, és ezt is akkora műveltségi fegyverténynek tartom, mint Burkina Faso fővárosának ismeretét. Kettő. Arra sem emlékszem, hogy rajtad mi volt, nemhogy máson. Na jó, most véletlenül mégis, mert indulás előtt ötször megkérdezted, hogy jól áll-e rajtad az a cigányos virágmintás gönc.) A másik, hogy lehetőleg azt se nagyon feszegesd, hogy "Nincs kedved elvinni az Árkádba rucikat vásárolni?". Nincs, és nem is lesz; ez olyan, mint ha én azt kérdezném tőled, hogy "Nincs kedved ebbe a betongerendába 10-es tiplihez való lyukat fúrni kínai ütvefúróval?" Igen válasz két dolgot jelenthetne csak, egyik sem pozitív: Vagy hazudok (mert mamusz vagyok), vagy szemrevételezem az aktuális plázacica felhozatalt (mert unlak). Egyébként is, csak a hálószobai öltözéked érdekel valamelyest.
Na de akkor térjünk át a praktikákra. Pofonegyszerű az elmélet, a másodlagos nemi jellegeket kell kiemelned, ehhez mindössze a fény fizikáját kell nagyon érteni. Stimmt? (Például kalapot csak akkor hordj, ha a bűvészfetisiszta csávókra buksz, bár szerintem ez elég szűk célcsoport.) Talán a legegyszerűbb néhány konkrét példán keresztül megvilágítani ezt az alapelvet:
1. Fehérnemű: Kell a kontraszt a szemnek (kiemelni a lényeget, odavonzani a tekintetet stb.), például a fekete szín jó választás, a testszínű rózsaszín förmedvényeket pedig hagyd meg a kislányoknak és a nyuszinak öltözött balett-táncosoknak. Stimmel?
2. Mell: Itt mély dekoltázzsal plusz kontraszttal célszerű operálni (ld. előző pont), vagy kevésbé kivágott világos felsővel a fényt visszaverve jól kiartikulálva a domborulatokat. A kettő ötvözete is szóba jöhet, ez a sötét pólón fehér Dorfmeister-oltárkép kompozíció, ami jól felfekszik az amplitúdóidra. Stimmol?
A többi legyen házi feladat, talán menni fog egyedül is az eddigiek alapján. A tippek természetesen előnyös testrész esetén értendők, ellenkező esetben az inverzük használatos, például előnytelen felsőtest esetén nyakig érő sötét, szúrós kötött pulcsi vagy függönyszerű biszbasz ajánlott.
Csak ennyit akartam elmondani.
Don Quixote de la Ferko 2012.03.08. 14:13:12
Mi a bánatért van ott a gyerek.
Az embernek van reggelizőideje, azt ne zavarja. utána ki kell menni kávézni, azt az időt se a baba vegye el.
Aztán jön az ebédidő, baba nuku.
Délután már kell készülni a hazamenetelre, baba húzzon el.
Szóval, azt a munkával töltött napi 15 percet már tényleg nem lehet más kölkére szánni, hiszen dolog van. Halaszthatatlan. Különben mitől megy a cég?
[c] 2012.03.08. 14:14:53
Dr_utcai_arcos 2012.03.08. 14:14:57
adhuvbeigiqe upiugtqeőoqőoqqe 2012.03.08. 14:17:07
Ehhez még hozzájön az a phaszfej FÉRFI kolléga aki a tehetségtelenségét, töketlenségét, alkalmatlanságát és világra szóló kudarcait leplezendő viszi be az asszonyt és az ujszülöttet a céghez.
Ezzel az "...Ich bien eine very fasza fáter..." pózzal próbál valami együttérzésből fakadó "...jó jó, a hülyének gyereke van, ne őt rúgjuk ki..." tipusú szimpátiát kelteni maga iránt.
Amúgy a kölyke csak akkor érdekli amikor az hasznot hoz, úgymint:
- olvadozó kismamák a játszótéren (potenciális kalandok)
- a bótban sorbanálló nagymamák akik kedvesen előre engedik
- lehet stírölni a szomszéd 16 éves jányát akit áthív béjbö szittelés ürügyével
- anyós/após felé pajzsként/revolverként tartható eszköz
- rosszabb esetben a letelepedést/munkavállalást segítő eszköz
Az ilyen apa aztán gond nélkül hagyja, hogy a kárttenn pártin (ahogy ő mondja) a gyerek minden további nélkül benyakalja a grill gyujtó folyadékot, stb.
Dr. Panasz Muki 2012.03.08. 14:17:24
Tőlünk nyugatabbra ezt megoldják: nem vihetsz be gyereket. 10 évest sem. Senkit. Nem. De tényleg nem. Ennyi.
treblinka (törölt) 2012.03.08. 14:17:28
Attól, hogy úgy teszünk, ez csak vélt vagy valós sztereotípia, amit akár egy "rosszindulatú, intoleráns, sváb cégvezető" is írhatna/mondhatna, még alkalmas zavarkeltésre, embereket nemi, vallási, egzisztenciális és társdalmi hovatartozásukban megsérteni, illetve másokat uszítani. Ez alaposan túlment a jó ízlés és a vicc határán, hiába próbáljátok meg elbagatellizálni. Na, ezzel van a baj, nem azokkal, akik ezt komolyan is veszik.
2012.03.08. 14:20:30
évekig hallgattam, hogy milyen rossz a gyerekem, hogy képes egész nap izegni, mozogni, és zavarni a mama fontos munkáját. (hogy ki vegyen 2 nap szabadságot az persze fel sem merült benne, ilyen szarságok miatt, mint hogy szül a lánya, na nemár, a kórházba sem ért rá bejönni, mert messze volt, a másik városban, ami majd 40km)
Godnolom, hogy utálhatták a kisgyermekes kolléganői
Egyszer azt mondta a gyerekem nekem, hogy anya, mot pont olyan vagy mint a te anyukád. A megfogalmazás mindent elmond, és nem dicséretnek szánta.
Nyiri 2012.03.08. 14:22:35
Mondjuk egy anya 3 évig otthon rohad a kölök mellett akiből sikerül egy egoista kis aszociális surmót nevelnie, ugyanis Ő az új Jézus az élet értelme. Zsír. Aztán jön a második és anyu tovább hesszel otthon majd sír hogy zéró tudással (elment az élet mellette) nyávogva veszi vissza munkáltató 6 évvel korábbi fizuval és kb. MINDENKI kicserélődött a cégnél. Az excelt is elfelejtette hogy kell megnyitni mert csak azt tudja már hogy mi a youtube, fészbúk és az Alma együttes.
Lehetne ezt normálisan is csinálni. Ma már nem tart el egy családot 1 ember. Nem az a felelőtlenség hogy egy fél/1 éves gyereket beadunk bölcsibe vagy netalán tán bébiszitter felügyel rá hanem az hogy a mai világban családok képesek úgy gondolkodni hogy EGY ember dolgozik csak mert anyu gyereket nevel. Ja persze. Aztán ha fater belerokkan, beteg lesz vagy elveszti az állást akkor meg megy a pingvinezés, hogy HÁT ÉN GYEREKET NEVELTEM MERT AZ IS MUNKA. Lófaszt. Nem egy családos ismerős úgy nevel gyereket, hogy mindkét szülő dolgozik és mégis él a gyerek, jó nevelt és mindkét szülő ugyanannyit tud vele lenni.
A Tyne folyó déli partja 2012.03.08. 14:24:57
Biga néni 2012.03.08. 14:26:26
Mer' nőnapi köszöntésnek kicsikét erős...
bőrmók 2012.03.08. 14:27:55
Kurtz ezredes · http://gyuloltellensegeink.blog.hu 2012.03.08. 14:28:40
Lotyóbridzsida 2012.03.08. 14:29:00
mondjuk, ha fél évesen beadja a gyereket a bölcsibe/bébiszittyónak, hogy visszarohanhasson a very fontos munkahelyre, áruld már el, hogy akkor ugyan KINEK szült? és minek?
egy gyerekkel együtt kell lenni, mert az olyan, hogy annak kell az anyja. nem a bébiszittyója, az ANYJA. ha ennyire fontos a munkahely, hogy 5 hónaop után vissza kell rohanni, akkor nem kell szülni. akkor vegyen inkább kutyát az ember, arra nem kell semmennyi időt sem szánni.:)
2012.03.08. 14:31:51
ritmikus csimpifon 2012.03.08. 14:31:53
Bambara 2012.03.08. 14:33:07
wellwellwell (törölt) 2012.03.08. 14:34:17
Btw meg rohadjon akkor el ez a nemzet, alljon mindenki igy hozza. csskmertvkibevitteagyereket a munkaba lol. ilyen picsogos pasit se gyakran latni...
Nyiri 2012.03.08. 14:37:03
Nagyon nem kéne takarózni azzal hogy a gyereknek kell az anyja. Kell de nem mindenáron.
myra29 2012.03.08. 14:39:06
Gondolom anyukának le kellett adni ezer papírt a bérszámfejtésen mert ilyen a rendszer és a gyereket nem sikerült lepasszolnia. És hát vannak kevésbé antiszociális kollégák akik szeretnek 10 percet gügyögni...
Állítsuk meg a ......... 2012.03.08. 14:39:50
Ha a feleségeddel egyformán gondolkodtok és szerinted minden rendben, akkor mégis miért pofázol annyit?
Neked rohadt gyereked van?
Pan Modry 2012.03.08. 14:40:57
Teljesen igazad van, a muter velem max. fel evet volt otthon.
Majd kb. 6-7 eves koromtol ha bajom volt elmentem egyedul orvoshoz es otthon is egyedul maradtam.
Ez igy helyes, nem kell agyonpatyolgatni a gyerekeket mert egyebkent retardalt eletkeptelen felnottel lesznek.
valogatos 2012.03.08. 14:42:30
bajdovej, szepen kiugrottak a dolgozni nem szereto tenyeszkocak a bokorbol :)
ugyhogy nekem tetszett
Nyiri 2012.03.08. 14:42:46
plutonic 2012.03.08. 14:45:51
Dehogy, dehogy. Ha megunom, az ivadekot a bal labanal fogva csapkodom a falhoz. Aztan az anyjat is, ha nyavajog.
Azert, mert neked gyereked van, nekem ne kelljen ezt elviselnem ott, ahova egyebkent sem valo gyerek.
Kellemes Nonap.
Állítsuk meg a ......... 2012.03.08. 14:46:14
Pont olyanok mint az ide irogató férfiak fele.
Retardált kisköcsögök, akik rinyálnak, irigykednek, lehordják mindenféle ingyenélőnek azokat az anyákat, akik el mertek tölteni 2-3 évet gyermekneveléssel.
Baszogassátok a karrierista curváitokat.
databájt 2012.03.08. 14:46:17
databájt 2012.03.08. 14:48:52
CosmoBacsika 2012.03.08. 14:50:06
Állítsuk meg a ......... 2012.03.08. 14:50:57
Ki fogja a gyerekre, a feleséged?
Vagy inkább mondjuk úgy, hogy te szeretsz belepofázni más családokba dolgaiba is.
2012.03.08. 14:52:40
Pan Modry 2012.03.08. 14:53:38
A 3 ev otthonmaradas egyarant karos az anyara es a gyerekre nezve is.
0.5-1 ev a maximum, ennyitol az anya sem lesz agykarosult es a gyerek sem lesz anyamasszonykatonaja.
combos 2012.03.08. 14:53:52
"Retardált kisköcsögök, akik rinyálnak, irigykednek, lehordják mindenféle ingyenélőnek azokat az anyákat, akik el mertek tölteni 2-3 évet gyermekneveléssel. Baszogassátok a karrierista curváitokat."
Minél kevesebb gyerek születik, annál több földi erőforrás jut egy emberre (a nyugdíjasok eltartása csak "átfutási idő", ki kell bekkelni). Persze az egyénnek (és esetleg a nemzetnek) az az érdeke, hogy minél több gyereke szülessen (a többinek meg minél kevesebb). Szóval a gyerekszülés sokkal önzőbb dolog, mint a karrierizmus.
2012.03.08. 14:55:51
fizetekmegegysort 2012.03.08. 14:57:20
Kedves jópofa, gyereknevelést otthoni hesszölésnek, unatkozásnak, időtöltésnek minősítő remek polgártársaim! Szeretném felhívni néhány apró dologra a figyelmeteket.
1. Bármily meglepő NEM a szülőképes korban lévő nők tehetnek sem a munkajogi szabályokról, sem arról, hogy ha - mellesleg törvényellenesen - faggatják őket az állásinterjún a terveikről, belekényszerítik őket egy hazugságba. Kéretik tehát NEM a hölgyet okolni a munkáltató nyűgjeiért, valamint a három éves otthonlét intézményének következményiért (ami mellesleg szerintem is baromság)
2. Sok anyuka menne vissza akár 1-2 év után is dolgozni. De nem tudja megtenni. Mert nincs bölcsi. Ha van, akkor magánbölcsi. Sokpínzért. Tehát ha anyuka nem volt minimum középvezetői állásban, akkor hiába megy vissza, a magánböli + bejárás járulékos költségei simán elviszik azt a lóvét, amivel többet kereshet. Erről is nyilván az "élősködők" tehetnek, igaz?
3. Tegyük fel, anya elintézi a bölit, és még meg is éri visszamenni dolgozni. Tegye már fel a kezét, aki szerint a munkahelyek boldogan tapsolnak, ha egy nő, akinek 1-2 icicipici (értem ezalatt bölcsis/kisovis) korú gyereke van, vissza akar térni a munkába! Neeeem, kedves okos és lekezelő urak, nem szoktak örülni. Még akkor sem, ha anya csak egy évig volt otthon, és ha mondjuk közben még tanult is hogy a tudása korszerű maradjon. Mert a büdöskölke beteg lesz, mert anya lelép a munkaidő végeztével (a rohadék), hisz a gyereket kiteszik a böli elé, továbbá aznap este még kaját rittyent, takarít, bedob egy mosást, kivasal pár ruhát, lefekteti a kölköncöket, átnézi amit a melóból hazavitt, majd démonként még az Embört is meghódítja. Hát kinek kell ilyen munkaerő?
4. Ha már az elavult tudás szlogennél tartunk. Baromi hiteles, hogy tudás hiányáról, és rossz munkaerőről papol valaki, akinek egy kisgyerek sírása elég ahhoz, hogy ne tudjon odafigyelni a munkájára.:) Az a hírem, hogy a legjobb projekt menedzser képző az anyaság: felelj meg kábé 8-10 kihívásnak, minden nap, egyszerre, mindezt úgy, hogy közben a nyakadon lóg/bömböl/nyávog/visít/nevet/gurgulázik 1-2-3 gyerek. Az az otthon töltött "semmittevés" ugyanis egy kicsit macerásabb, mint egy multinál elvezetni egy- két projektet. Én legalábbis ez utóbbit csináltam 10 évig, és fele olyan fárasztó nem volt, mint a 2 gyereket és a teljes háztartást a vele járó munkákkal együtt vezetni és működőképessé tenni. Tehát tetszik vagy nem: véleményem szerint az anyáknál profibb szervezőket még nem hordott a föld a hátán. Nyugodtan lehet őket terhelni a munkahelyen. Nem mellesleg: mivel jobb munkaerő az a szingli, aki csütörtök este már bulizik, és pénteken azért nem dolgozik rendesen, mert már másnapos, hétfőn meg azért, mert a hétvégi buliktól még másnapos? (Tudom miről beszélek, ez is megvolt)
5. Egy baráti házaspárnál úgy alakult az élet, hogy a pasi maradt otthon fél évig a másfél éves gyermekkel. Tőle hallottam: "Mikor az első nap reggel nyolckor becsukódott az ajtó a feleségem mögött, az a gondolat hasított belém: úristen, most hogy fogok WCre menni, a gyerek itt van és követ mindenhova?!". Én bizony nagyon szívesen látnám itthon is a skandináv rendszert, ahol a szülők max.2 évig lehetnek otthon a gyerekkel, ebből fél év az apukáé. Ha ezt nem veszik igénybe, anya másfél évet tölt otthon. Kíváncsi lennék, hogy az itt okoskodó, "unatkozóanyukázó" pasik fél év múlva is úgy gondolkoznának -e a gyereknevelésről, hogy "semmittevés".
A munkahelyemre mellesleg én is bevittem a nagyot a születése után fél évvel. Nem én akartam, ők könyörögtek, hogy menjek már be, és mutassam meg a dedet. Ott voltunk fél órát, és senki nem halt bele.
Szégyen, hogy ma Magyarországon ennyire lealacsonyítóan beszéljenek a nőkről, akkor is ha gyereket szül, mert akkor "élősködő", és akkor is ha nem szül gyereket, mert akkor meg önző fapina, aki csak magára gondol. Mégis, mi lenne a jó? A végén még nekem kell szégyenkezni, mert merészeltem gyereket szülni, és merészelek kimenni vele az utcára, élni, létezni, programokat szervezni, nem pedig a játszótér-bolt-otthon háromszögben rohadok meg az itthon töltött idő alatt? Na, nemár...
Ricoka 2012.03.08. 14:57:56
Nemes egyszerűséggel unom, már, h. ha az isten megáldott azzal, hogy nőből születtél:
ad1. pasira vadászol mert hajt a biológiai órád
ad2. singli vagy, karrierista vagy...stb.
ad3.ideges szokásokkal bla-bla felruházott anyuka vagy
...
szóval lehet választani, hogy melyik "szűk" és idegesítő csoportba akarod (vagy sem) besorolni magad ...nem mintha számítana...mert jön valaki és úgyis eldönti helyetted...és jól meg is mondja/írja a tutit...
Engem ez zavar...
A toleranciát hiányolom és némi tiszteletet...és nem KELL anyuci albumait nézegetni... neki ez a kapcsolata a külvilággal...és? Látom 2 gyerekes tesóm életét, igen felhívott munka közben 5x ha 5-öt tüsszentett a gyerek...nem mindig a legjobbkor...és? Ha zavart nem vettem fel a telefont.Pont.
(mellesleg nincs fotóalbumom :) )
Állítsuk meg a ......... 2012.03.08. 14:58:07
Aham.
És majd a a bölcsödében szoptatják meg az öthónapos csecsemőt.
Háát az az anya, aki meg tud szabadulni az 5 hónapos csöppségtől, az vagy nem szereti a gyerkőcöt, és/vagy karrierista picsa.
És a te agyadban mi tett ekkora kárt?
barbie83 2012.03.08. 15:01:44
fizetekmegegysort 2012.03.08. 15:01:56
Egyébként a három év tényleg sok, ezzel egyetértek. De a fél-egy év meg kevés. Itt is a fokozatosság és a lehetőségek kiszélesítése lenne a megoldás. (Pl., egy éves mellől mondjuk 4 órában kezdeni, és három éves korára felmenni 6 órára)
Lasombra 2012.03.08. 15:02:08
haverom Dél-Afrikában melózik egy aranybányában. azt nem szeretik annyira a gyerekek sem. egy óra liftezés, ötvenöt fok - ha működik a légkondi -, félhomály meg azok a nagy ijesztő fúrógépek. sokkal nyűgösebbek.
itt legalább jó levegőn vannak, és megfosatni is könnyebb őket a víz fölé tartva. hú, csak úgy jönnek rá a makrélák!
Állítsuk meg a ......... 2012.03.08. 15:02:18
De megértettem a buta szövegelést és semmi vicceset nem találok benne.
trolololol · http://basszas.blog.hu/ 2012.03.08. 15:03:40
hajrá, lehet kezdeni :)
Pan Modry 2012.03.08. 15:04:11
latom neked is irreverzibilis degenracio ment vegbe az agyadban a hosszu gyes miatt. 0.5 ev az nem 5, hanem 6 honap.
Egyebkent is eleg ha 6-12 honapig el a gyerek kizarolag anyatejen. kaphat tapot is, illetve anyatejet cumisuvegbol is.
Az ovi egyebkent sem azt jelenti hogy megvalik tole, hanem amig o dolgozik, addig mas vigyaz a gyerekre.
Lehet hogy te belulrol nem latod, de a magadfajta osanyak roppant idegesitoek tudnak lenni.
combos 2012.03.08. 15:04:58
2012.03.08. 15:05:40
Nos, azért bőven van példa az ellenkezőre is: anya-apa dolgozik, gyerekre kevés, vagy semmi idő nem jut, az ebből eredő bűntudatot "mindent megveszek-megadok neki" tevékenységgel kompenzálják.
Jó eséllyel lesz már kamaszkorára egy önző, követelődző, alulszocializált, zsarnokoskodó faszkalap/picsa, aki később felnőttként sem érti meg, hogy nem lehet mindig mindent megkapni.
Én legalábbis elég sok ilyet láttam.
Állítsuk meg a ......... 2012.03.08. 15:06:27
Lehet, hogy már titokban női ruhákat próbálgatnak a tükör előtt.
Möff CAT a Torcsvúdos gyerek 2012.03.08. 15:06:51
Mégmégmég, lécci kurvaanyázzatok!
MODOROS, bazmeg! Nem gyanús? :D
Amúgy meg IGEN!!!
És NEM!!!
És a KURVAANYÁDAT!
És ROHADJ MEG!
Mert IGAZAD VAN! Vagy NINCS!
Ez az Ultimate Igazság! :D:D:D
2012.03.08. 15:06:56
2012.03.08. 15:09:01
copass 2012.03.08. 15:09:05
maretz 2012.03.08. 15:09:23
evicacica 2012.03.08. 15:09:36
Nő létemre a legtöbb dologgal egyetértek. Engem más gyereke nem érdekel, ha az illető nem családtagom vagy barátom. nem is nagyon érdekelnek a gyerekek 3 év alatt, nem tudok velük mit kezdeni. Nem cukik és nincs jó szaguk. Úgy érzem meg kell játszanom magam, mert kinéznek, ha nem gügyögök én is 2 óra hosszát a többi naplopóval - mert igen, ez egy fajta ürügy, hogy a délután többi részén értelmes munka már ne folyhasson.
Úgy vettem észre, hogy az utóbbi időben a friss anyukák belesodródtak vmi bizonyítási kényszerbe, a rengeteg divatos gyerekruha, a nyolcmillió fészbukra feltöltött (egyenként és napjában többször) kép, gyerekes cikkek/képek/idézetek/csoportok megosztása, stb. Tudom az én sorsom sem érdekel mindenkit, de mindennek van határa.
Én megértem, hogy unatkoznak otthon és jó emberek közé menni. Azt is megértem, ha tényleg muszáj a gyereket bevinni a munkahelyre mert egyszerűen nem tudja hová tenni (mondjuk én ezt élesben még sose tapasztaltam), megértem, hogy kénytelen hazudni az interjún. Cserébe én is kérek egy kis megértést, jó? Hogy ne tukmálja rám senki a porontyát, jó?
A rendszer szar, mert belekényszeríti a nőket ebbe a 3+3 évbe, bár megnézném, hogy a magyar átlagfizetések mellett mit csinálnának, ha szülés után 4-6 hónappal menni kéne vissza dolgozni mint azokban az országokban, ahol nem csak a szájak sírnak, hanem valami kis GDP is összejön.
Mitya Ivanov 2012.03.08. 15:09:37
Pan Modry 2012.03.08. 15:09:41
Meg merem kockaztatni, hogy a harom eves gyes karosabb az anyara nezve, mint a gyerekre.
Egyebkent a dolgozo szulok is tudnak rendesen foglalkozni a gyerekkel, nem feltetlen a mennyiseg fontos, hanem sokkal inkabb az egyutt tolott ido minosege.
Dzsoki Júing 2012.03.08. 15:09:57
Közel 1 éve érkezett hozzánk egy új kolléganő. Számomra már a külseje is furcsa volt, csapzott haj, hiányos fogsor, olyan ruházat, amit én pl ganélapátoláshoz sem vennék fel (a többség ingben, öltönyben, kosztümben jár…). Egy pillanatig sem volt zavarban, már az első héttől kezdve napi átlag másfél-két órát telefonált magánügyben és hangosan üvöltve(!), pedig ketten is karnyújtásnyira ülünk tőle, de ez egyáltalán nem zavarta. Emellett kezdettől fogva természetesnek gondolta, hogy a mi, vagy a főnökei megkérdezése nélkül, munkaidőben, órákon keresztül az irodában dekkoltassa a két kb 10-14 éves, hozzá hasonló külsejű lányát. Miközben a gyerekek bőszen neteztek a gépén (ami egyébként a munkaeszköze) Ő fel-alá járkált az irodában, nézett ki az ablakon, vagy egy fotelba lehuppanva bámult ki a fején, órákon át. De olyan is volt, h az egyik kis szerencsétlen valami nagyon vicceset látott fészbukon és perceken keresztül a földön fetrengve hisztérikusan röhögött. Mindezt szülői felügyelettel, egy irodában, munkaidőben…
A szellemi képességeiről annyit, hogy hiába van már itt majdnem egy éve, a munkájával kapcsolatos legalapvetőbb kérdésekre sem képes értelmes választ adni. Bárki, bármit kérdez tőle, azt automatikusan támadásnak veszi, egyébként pedig egy értelmetlen, összefüggéstelen hebegés-habogás a válasz, és eközben nem ritkán gátlástalanul beleásít a kérdező pofájába, még érthetetlenebbé téve ezzel, az amúgy is értelmetlen zagyvaságot. Gyakran az az érzésem, hogy nem is tud rendesen magyarul, az aranyköpéseit már jegyzetelni szoktuk és a nap végén körbeküldjük. Lerí róla, hogy csak muszájból van itt (kell a pénz), a látszatát sem akarja fenntartani annak, hogy dolgozik. A munkája egyáltalán nem érdekli, az sem zavarja, hogy fingja sincs, hogy mi is lenne a dolga és azt hogyan kéne csinálnia. Ha elmegyek mögötte 10-ből 9-szer játszik vagy netezik.
De a legdurvább most jön: mindezen jó tulajdonságai mellett PENETRÁNSAN BÜDÖS! Mindmáig nem tudtuk beazonosítani, hogy mi is lehet ez, de leginkább az ázott kutyaszag és az izzadtságszag egy sajátos, nagyon ütős keveréke, amit már a folyosón is érezni lehet. Ez idáig csak csöveseknél tapasztaltam hasonlót. Különféle illatosítókkal és gyakori szellőztetéssel próbáljuk mérsékelni a bűzt, nem sok sikerrel. Emellett napi rendszerességgel, gusztustalan böfögőrohamok jönnek rá, amit egyáltalán nem szégyell és ami csak még tovább fokozza a szagot.
Fentieket bő fél év után jeleztük a vezetőségnek, akik finoman szóltak is neki, azóta a kölkeit nem láttam, de minden más változatlan.
A legfelháborítóbb az egészben az, hogy ez a gusztustalan lusta féreg ugyanúgy felveszi a fizetését mit én, vagy bárki más, miközben azon túl, hogy gyakorlatilag semmi hasznosat nem csinál, a környezetét durván zavarja és akadályozza a munkavégzésben. Szégyen gyalázat, hogy jó képességű, szorgalmas emberek tömegével vannak munka nélkül, miközben egy ilyen ostoba, antiszociális, gusztustalan korcs vígan ronthatja a levegőt egy egyébként kifejezetten jó nevű (gondolom kitaláltátok: állami) cégnél.
Állítsuk meg a ......... 2012.03.08. 15:11:14
Szültél már, neveltél otthon gyereket, pelenkáztál?
No majd akkor jelentkezz ha ezekre képes vagy!
Egyébként ha szerinted az bölcsődei és az óvodai nevelés olyan frankó, akkor már a születés után berakhatod a kölködet a legelső szabadon hagyott inkubátorba és az állambá majd felneveli helyetted.
spenci 2012.03.08. 15:12:28
A vita mindig a dolgozzon az anya és bölcsi vagy viselje a társadalom / az ország vagy a munkáltató /az anyák otthonmaradásával járó költségeket.
Ismétlem: kizárt, hogy a demográfiai adatok alapján a fiatal anyák többségének se anyja, se apja, se anyósa, se apósa, aki öregségi nyugdíjas, rokkantnyugdíjas, munkanélküli, stb.
Pizsi16 2012.03.08. 15:15:09
A munkahelyre bejárást gyerekestül max. fél órára és fél évente el tudom viselni....
trolololol · http://basszas.blog.hu/ 2012.03.08. 15:15:12
Aki nem vállal gyereket, az kihal. Viva la evolution.
Pan Modry 2012.03.08. 15:15:58
ne magadbol indulj ki, en nem akarom az allam csocset szopni, se a gyerekemmel szopatni.
Dolgozik, anyuci is dolgozik, a gyerek meg megy maganbolcsibe.
Mitya Ivanov 2012.03.08. 15:16:31
Állítsuk meg a ......... 2012.03.08. 15:18:33
Szerinted egy nagyinak az a dolga, hoyg egész nap nevelje a saját unokáját.
A nyugdíjkorhatár 59 volt most.
Sok mai fiatal családnál csak egy nagymama él már, az is özvegyen és még dolgozik), attól el lehet várni 3 unoka istápolását?
fizetekmegegysort 2012.03.08. 15:18:57
kerikak 2012.03.08. 15:19:03
de a kommenteken teljesen elszörnyedtem, ennyit frusztrált idegbajost nem láttam még egy helyen, hozzánk is hoznak be néha gyerekeket, még apukák is néha amikor a szombat munkanap, senkit nem zavar, főleg mert az anyukák a közelében nincsenek annak amit itt jópáran leírtak, nem töltenek itt órákat, nem a többiek szeme láttára szoptatnak, pelenkáznak és a gyesről visszajöttek is pikkpakk megint belerázódnak a melóba, sokkal gyorsabban mint egy pályakezdő
combos 2012.03.08. 15:19:04
Ugyanez egy kicsit bővebben:
Feminista: - Te használati tárgynak tekinted a nőket.
Hímsovinisza: - Nem igaz, a mosógépem például értelmesebb a nők 90%-nál, így annak sem.
F: - Akkor dugd meg a mosógépedet.
H: - Na látod.
A női olvasók kedvéért a helyes megfejtés: A nő ezzel a mondattal saját magát degradálja egy nemi szervvé.
Állítsuk meg a ......... 2012.03.08. 15:20:44
Ja és azért vered annyira itt magad, hogy leírhasd a te kölköd magánbölcsibe jár.
Már értem:)))
Az enyém meg nem jár bölcsibe.
P. · http://faszkivan.blog.hu/ 2012.03.08. 15:21:19
faszkivan.blog.hu/2012/03/06/rossz_anya_6
2012.03.08. 15:21:45
A reklámokban persze a menő házaspár, karöltve a kacagó gyerekekkel és a családi ebbel, kisimult vonásokkal, boldogan nyargalászik a virágos mezőn, vagy apuka olvas a meséskönyvből a gyereknek - véletlenül sem a híradót bámulja, és idegbeteg, hogy még ezt sem teheti nyugodtan, mert a kölök zaklatja... :)
Dzsoki Júing 2012.03.08. 15:24:19
Az alkalmazottak balfaszságával viszont nem értek egyet, mert sajnos minket senki nem kérdez meg, hogy kit vegyenek fel. Azon túl, hogy időről időre jelzem a problémát az illetékeseknek, sajnos nem tudok mást tenni. Elhiheted, hogy ha én lennék a főnöke már rég kivágtam volna, mint a taknyot.
afromagyar · http://afromagyar.blog.hu/ 2012.03.08. 15:24:22
Möff CAT a Torcsvúdos gyerek 2012.03.08. 15:24:29
Dr.Dr. VUVUZELLANÉNI okleveles tengerimalac hentes 2012.03.08. 15:24:51
combos 2012.03.08. 15:25:00
A fénnyel kapcsolatban tévedsz, korlátlan mennyiségben áll rendelkezésre. (Igaz, hogy a zöld színű a legtáplálóbb, de a napfénnyel is el lehet éldegélni, igaz, azért nem fényűzően.)
ezanicknevem 2012.03.08. 15:26:52
Nahát. Pedig azt hittem, hogy a bloggazda posztoló egy látens orbánimádó informatikus, aki itt vezeti le a napi frusztrációit. Mondjuk még mindig azt hiszem. De ha komolyan utálja a ME urat, akkor ünnepélyesen beírok neki egy piros pontot.
A posztról annyit, hogy négyféle kolléganő létezik:
- minden nap ájulásig tenném magamévá, de ne szólaljon meg közben. Se.
- Jó vele beszélgetni, és kíváncsi vagyok, milyen lehet az ágyban. Egy alternatív világban talán el is venném.
- Szeretem a főztjét, és hátulról megcsinálnám fél év lakatlan sziget után.
- Hülye hisztis nőszemély, aki ha holnaptól eltűnne a Földről, észre se venném a hiányát.
A gyereke viszont egynek se érdekel.
Úgy általában, senkinek a gyereke se érdekel, se képen, se filmen, se elmesélve.
A gyerekek unalmasok. Nem jók semmire. Nagyra tartják magukat, mint én kiskoromban, pedig marhára semmit se tudnak. Az egyetlen érdekes vonatkozásuk, hogy van egy milf anyjuk, viszont azt éppen ők ivartalanítják azzal, hogy lenullázzák a nő libidóját. Játszani nem lehet velük, mert az anya ott terem, hogy ne dugjam a gyerek fejét a gáztűzhelybe és ne lógassam ki a kölyköt egy mozgó jármű ablakán.
Hihetetlenül unalmasak és marhára idegesítőek.
Ugyanakkor elismerem, hogy szükség van rájuk, mert ha nem születnének kislányok, kiöregednének a pornószínésznők egy idő után, és nem lennének új tiniszexfilmek. Kisfiúk is kellenek, hogy dolgozzanak nekem, mert a részvényeim osztalékát az ő munkájuk fedezi majd, ha öreg leszek. Végső soron elnéző vagyok velük szemben, amíg nem jönnek közelebb hozzám ötven méternél.
Pan Modry 2012.03.08. 15:27:22
Mitol lenne a maganbolcsi egy olyan dolog amire barki verhetne magat?
Bar tudom, bizonyos csoringerebb retegek szubkulturajahoz tartozik hogy bizonyos dolgokra verjek magukat, ami lehet BMW-tol kezdve egy Dior taska, de a hozzaszolasod alapjan a maganbolcsi is.
Balance Of Power 2012.03.08. 15:29:25
@Ricoka: Pont hogy ez az a blog, ahol felesleges tiszteletet, toleranciát keresni. A Modoroson felháborodni, megsértődni olyan mint a South Parkon vagy a Family Guy-on...
De a legviccesebbek azok akik azt mondják: "én általában szeretem a Modorost, de..." :))))
g-dúrban zúgó kabóca 2012.03.08. 15:29:33
trolololol · http://basszas.blog.hu/ 2012.03.08. 15:29:43
Lehet kötözködni azon, hogy mi az "irreális", ez helyzettől függően változik, de társadalmilag a boszi definíciója az elfogadottabb.
gyereket vállalni eszerint nem önzőség, hiszen biztosítod a saját és általában az emberek génjeinek túlélését/terjedését, ami a világon minden élőlény célja (amelyiknek nem, az kihal).
fizetekmegegysort 2012.03.08. 15:29:43
Állítsuk meg a ......... 2012.03.08. 15:31:12
Én meg azt nem vagyok képes felfogni, hogy sok nő miért próbál külföldi példákat hozni, amikor az itthoni helyzetet össze sem lehet hasonlítani a kintivel.
Szerintem 15 hét az borzasztóan kevés.
Állítsuk meg a ......... 2012.03.08. 15:35:08
Igen vered magad.
manson karcsi · goo.gl/FVvVX 2012.03.08. 15:35:13
egyébiránt kell a sok kisgyerek, máskülönben ki fog helyettetek adózni majd?
Dzsoki Júing 2012.03.08. 15:35:21
spenci 2012.03.08. 15:35:31
@fizetekmegegysort:
Úgy gondolom, hogy a statisztika nem azt igazolja, hogy még és már nem tud a nagyszülő besegíteni az esetek többségében.A demográfia adatai nem azt támasztják alá, hogy a nagymamák kb fele elhalálozna a lánya szülésének ideje előtt. A távoli lakóhely reálisabbnak tűnik, magam részéről sosem értettem azt a nyugdíjas nagymamát, aki kibírta, hogy havonta egyszer lássa ezért az unokát- az ilyennek is Frommot ajánlom. Azt se értettem soha, hogy az ifjú szülők 1 fizetés+GYES nyomor, anyuka depi a fáradságtól, bezártságtól, férjjel állandó vita: néha besegíthetnél, hogy kiszabaduljak, stb, de azt senki nem vállalja fel, hogy a két nagymamából valamelyiket megtűrjék a nappali sarkában, aki főz, mos, gyerekkel gügyög stb.
combos 2012.03.08. 15:35:44
bloginterju.blog.hu/2009/10/24/interju_a_modoros_blog_szerkesztoivel
Hm, pedig a posztok alapján én azt hittem, hogy Tibi német (bocsánat, germanisztika) szakos...
afromagyar · http://afromagyar.blog.hu/ 2012.03.08. 15:36:42
A ket nagyobbik lanyom Magyarorszagon szuletett. Az egyik 10, a masik 13 honapos koraban ment bolcsibe (NEM maganbolcsibe). Mindketto okos, ertelmes, erzelmileg stabil, JO HUMORU gyerek, akik tudjak, h attol, h az anyjuk "becsapta oket a zaciba", meg szereti oket. Sot, kapaszkodj meg, ok is szeretnek engem. Hallatlan, nem? Ja, es 7 es 15 evesek es mar nem szoptatom oket!
Állítsuk meg a ......... 2012.03.08. 15:37:41
Várok tovább, mikor jön az, hogy vettél a zasszonynak egy táskát kétszázezerért egy Audit 40 milláért?
Kacsura 2012.03.08. 15:38:01
Viszont ennyi érzelemszegény, kipukkadt emberkét, mint ahányan itt írogatnak, na szép.
Kik neveltek titeket, robotok? És az a szörnyű, hogy esetleg tényleg ti is szülők lesztek, hacsak addig valami csoda folytán némi emberség nem jön elő belőletek.
Püspök utcai gombaszedő · http://valogatott.blog.hu 2012.03.08. 15:40:29
Állítsuk meg a ......... 2012.03.08. 15:41:15
Ne haragudj de gyermeket mindenki magának szüli, hát nevelje is fel.
Nem nagyszülőnek kell átpasszolni minden nap.
A nagyszülő azért van, hogy időnként besegítsen, átvállalja a gyerkőcöt amikor néha beteg, esetleg, hogy a szülők időnként kettesben is eltöltsenek pár napot.
Állítsuk meg a ......... 2012.03.08. 15:43:49
És?
Ha valaki 2 évig akar otthon lenni az miért baj?
Köpködsz itt anya létedre mindenkire, aki otthon mert maradni a gyermekével.
afromagyar · http://afromagyar.blog.hu/ 2012.03.08. 15:44:19
fizetekmegegysort 2012.03.08. 15:44:44
Lasombra 2012.03.08. 15:45:15
erre kicsit rákötve, háromféle komment létezik:
1. faszság
2. vicces faszság
3. amiket én írok
Pan Modry 2012.03.08. 15:45:17
Ez a ket diplomas dolog elegge kompenzacioszagu.
Ket diplomajuk amugy is csak a luzereknek szokott lenni, minek ket diploma ha egy is eleg a belepohoz.
De magyarazd meg a nyugati es a magyarnal fejlettebb K-europai allamoknak, hogy ott szemelyisegzavarosak az emberek, mert nem patyolgatjak a porontyaikat 3 eves korig full-time.
Dr.Dr. VUVUZELLANÉNI okleveles tengerimalac hentes 2012.03.08. 15:45:40
afromagyar · http://afromagyar.blog.hu/ 2012.03.08. 15:47:07
Állítsuk meg a ......... 2012.03.08. 15:47:26
Miért te az édesanyádnak szülted?
Én nem szeretnék olyan nagymama lenni, amilyen az egyik kolleganőm, akit ide-oda rángatnak a gyermekei.
spenci 2012.03.08. 15:48:41
Állítsuk meg a ......... 2012.03.08. 15:49:47
Te miért adtad be alig egyévesen a gyermekeket?
afromagyar · http://afromagyar.blog.hu/ 2012.03.08. 15:50:22
Pan Modry 2012.03.08. 15:51:20
Maradjunk annyiban hogy a Chanel bag tobb mint ketszazezer, egy atlag Audi meg sokkal kevesebb mint 40 millio.
Aruld mar el, te mit kompenzalsz?
Turboanyu 2012.03.08. 15:53:44
Ha otthon van a nő az a baj, ha megy dolgozni az is baj.
Több részmunkaidős állás kellene inkább. Na meg otthon taknyot törölni apuka is tud, talán meg kellene osztani a betegszabikat és akkor nem egyből a nő lenne a megbízhatatlan munkaerő. Azt meg hagyjuk, hogy apának milyen felelőségteljes munkája van, miközben a férfikollégák itt neteznek meg mennek cigizni, pénzt is ugyanannyit viszünk haza.
Na meg aki cipeli magával a gyerekét az nem jódolgában teszi, nekem soha nem volt élmény gyerekkel vásárolni.
afromagyar · http://afromagyar.blog.hu/ 2012.03.08. 15:54:03
A masikat meg azert, mert miutan egy eves lett, hianyzott a munka, a tarsasag, a beszelgetes felnott emberekkel. Es az anyagiak miatt is.
funfun 2012.03.08. 15:54:40
Valljuk már be, egy terhes nő, kisgyerekes nő igenis problémát jelent a munkáltatónak. Ha lejár a gyes, otthon marad a 3 év összegyűlt szabadságán, aztán mikor dolgozna, folyton beteg a gyerek. Hát így tényleg nem lehet munkaerőként számítani az illetőre. Nem, nem a nő hibája. De nem is a munkáltató hibája, ha nem repdes örömében, hogy jön vissza a tettre kész agilis "anyuka", aki nemsokára úgyis megint pocaklakót fog hordani a szíve alatt.
Pan Modry 2012.03.08. 15:56:22
lehet pick up szolgaltatast venni a maganbolcsihez, igy a problema megoldva. Nem vagyok persze biztos benne hogy mindenhol az igaz...
fizetekmegegysort 2012.03.08. 15:57:17
Én azt mondtam, a fél éves nagyon kicsi, tök mindegy, hogy magán vagy nem magán a böli. A korai kötődés elméletek egyetértenek abban, hogy a gyerek személyiségfejlődésében meghatározó az első két év, és a gyerek BIZTONSÁGGAL 12-18 hónapos kora között KEZD EL leválni az anyáról. El lehet korábban választani, de annak meglesz az eredménye. Amit a drága ajándék, a tuti egyetem, és a szuper nyaralás 12 évesen nem fog kompenzálni.
Turboanyu 2012.03.08. 15:59:06
Könyörgöm, akkor mit csináljunk a gyerekekkel? Nagymami ne. Bébiszityó ne és különben is drága. Bölcsiben 4-kor kib.sszák a gyereket. Anyuci dolgozzon, de ne lépjen ám le korábban.
Akkor hogyan????
Balance Of Power 2012.03.08. 16:00:47
Turboanyu 2012.03.08. 16:02:59
trolololol · http://basszas.blog.hu/ 2012.03.08. 16:04:21
akkor próbáljuk ki, hogy egy sötét szobában tartunk egy gyereket 3 éves koráig, és csak utána találkozhat emberekkel
RowiwClub (törölt) 2012.03.08. 16:05:09
nagypapi · http://kozosgomba.blogspot.hu/ 2012.03.08. 16:05:12
Sztem egy negyvenes szőke szingli dührohamát olvassuk, akit nagyon ki kéne már pókhálózni...:))
(Minden nap Nőnap van!)
fizetekmegegysort 2012.03.08. 16:05:58
Egyébként meg én azt láttam 10 éven át a munkahelyemen, hogy a kisgyerekesek soha nem maradnak otthon a beteg gyerekkel. Hazavitték a munkát, vagy megoldották máshogy. Sokkal jobb munkaerők voltak, mint mi szinglik. Fontos volt nekik, hogy megtartsák a munkahelyüket, nem kávéztak, nem cigiztek, nem büféztek: dolgoztak mint a gép, aztán siettek a gyerekért. Én ezt tapasztaltam
Balance Of Power 2012.03.08. 16:06:43
Turboanyu 2012.03.08. 16:06:47
De ez nem jelenti azt, hogy anyukának mellette kellene 24 órában ülnie 1 éves kor után, ezért lenne jó az elérhető bölcsi + részmunkaidő.
Pan Modry 2012.03.08. 16:08:08
a bolcsi nem vaalsztja el a gyereket az anyatol, hacsak te nem full time bentlakasos bolcsiben gondolkosz, bar en speciel ilyenrol nem is tudok
fizetekmegegysort 2012.03.08. 16:09:49
2012.03.08. 16:10:50
f10 2012.03.08. 16:10:57
fizetekmegegysort 2012.03.08. 16:12:21
vidékitapló 2012.03.08. 16:15:44
Melóhelyre bárkit bevinni csak úgy az többi mint taplóság. Ha előre bejelented, az ok, de ne rendszeresen.
A másik az, hogy a gyeses nőket én egy sziával méterekre kerülöm az itt leírt okok miatt.
frankyf*ckin4fingers 2012.03.08. 16:21:08
nálunk viszonylag egyszerű a helyzet, asszony pajtás a munkahelye közelébe se viheti a kölyköket. az legalább tiszta ügy.
viszont étteremben voltunk a múltkor. a kisebbik meg se mukkant, a nagyobbik 5 percenként elbőgte magát, hogy "kérem a pizzám!". amit amúgy csóri 35 perc alatt kapott meg. de nem hiszem, hogy bárkinek tönkretettük az estéjét.
Pan Modry 2012.03.08. 16:24:54
ebcsont beforr
Lenry 2012.03.08. 16:27:40
f10 2012.03.08. 16:31:35
kerikak 2012.03.08. 16:33:01
Balance Of Power 2012.03.08. 16:34:46
@f10: Na, ez meg a másik. Tibi DIREKT írta így.
Ann1294 2012.03.08. 16:35:31
Meglepodtem, hogy sok emberhez bejarhat a gyermek, meg beviszi ha beteg a csimota. Itt gyermekbarat munkahely van. Ha beteg a gyermek haza lehet menni fizetett szabadsagra, ha az elfogy akkor meg fizetesnelkulire. Ha beteg a gyermek foleg nem viszem emberek koze, a bolcsibol is haza kuldik!
frankyf*ckin4fingers 2012.03.08. 16:40:19
Eltévelyedés · http://gumimacik.blog.hu/ 2012.03.08. 16:48:56
NNa, igyekeztem összeszedni azokat, akik anyázzák a posztírót.
Nekik alássan üzenem:
1. Ez a Modoros blog. Kifordított, sarkított szatíra. Junó, getit?
2. Amikor milliódollárokról számolok be a vezíreknek, akkor nemcsak a kisbabákat darálnám le az ipari iratmegsemmisítővel, hanem a szomszéd építkezésen a traktort is, a vihorászó reciskislányt is, meg mindenkit, aki úgy érzi, hogy az 5 méteres körzetemben lehet üvültözni. Dolgozom, tényleg.
3. Márpedig a cégek ilyen geci szervezetek, hogy a profitra mennek. Tehát, szigorúan közgazdasági értelemben nekik nettó veszteség ha a friss kollegina bekapja a legyet és pumpolja a céget jópár évig. Értemén, hogy kollegina most Anyuka, és fontosabb dolgot csinál, mint a cég, sőt. Tényleg, a CÉG-nél vannak fontosabb dolgok az életben. De a cég szempontjából a fiatal Nő alkalmazása komoly rizikó. Talán véletlen, hogy a nők kevesebbet keresnek? Nem véletlen. Kalkulált veszteség is van velük ugyanis. A céget meg kurvára nem hatja meg, hogy ha minden jól megy és nem üti el a kölköt a villamos, rendes iskolába jár, akkor AKÁR, 25 év múlva egy remek munkaerővel gazdagodhatnak. Nembazmeg, a céges terv maximum 2-5 évre lát előre. Leszarja mi lesz 25 év múlva.
4. Igen, ha 27 éves nő lennék és tudom, hogy mindjárt beterhesedek és nincs melóm, én is azt hazudnám az interjún, hogy engem csak a karrier izgat, csak vegyetek fel, minnél több zsetonért. És igen, ha cégvezető lennék, akkor akármennyire is nem etikus, de a 24-33 közti nőket csak akkor alkalmaznám, ha nincs más(akkor is kérdéses). Persze nem mondanám el, de bazmeg, én egy málháslovat akarok alkalmazni, nem egy babagyárat.
5. Nem sértődnék meg, ha az én feleségemmel is így bánnának. Az én feleségem pontosan tisztában van a dologgal, és tudja, hogy hátrányban van.
Szóval elég ebből a hisztiből, el kell fogadni, hogy a cég egy rohadt haszonleső dolog, aki utál mindenkit, aki hátráltatja. Ez nem a kismamák ELLEN van, hanem az cég ÉRDEKÉBEN. A cég ugyanilyen ellenszenvvel viseltetik az Adóellenőrök, nem fizető vevők, késve szállítók és egyéb akadályokkal szemben. Uff.
a fene tudja még · http://hatker.blog.hu 2012.03.08. 16:51:34
Ann1294 2012.03.08. 16:52:42
Lenry 2012.03.08. 16:55:40
ez a blog erről szól. minden egyes cikk az ilyen baromságokat meg a hülye embertípusokat figurázza ki. csak sajnos egyetlen újonnan idetévedő se képes először körbenézni, hanem rögtön fikamód meg vérszem bekapcs és megy az osztás.
a Showder Klubot is komolyan veszitek?
Ann1294 2012.03.08. 16:59:41
Tudom, a vallalatok profitorientaltak. Kozosen is lehetne, mondjuk vallalat + alapitvany.
a fene tudja még · http://hatker.blog.hu 2012.03.08. 17:02:55
1. a férfiak nagy része sokkal jobban nevel gyereket, 0 éves kortól, mint a nők.
2. a nők 90%-a elfelejt mindent amit (esetleg) tudott előtte, ha megjön a gyerek.
nincs több pont.
ettől függetlenül minden tiszteletem a nőké.
bolondanya 2012.03.08. 17:07:25
Ennek ellenére teljesen egyetértek a cikk írójával.
Nekem is felfordul a gyomrom az anyaságot betegségnek, kiváltsággal járó ürügynek tekintő nőktől.
Sajnos ők a többség és sokan őket látva útálnak bennünket normálisan gondolkodókat is.
Egy másik rész meg rajtuk szörnyűlködve inkább nem szül, mert az önzőséget választja.
Nekem 3 gyermekem van, nagymama vethető be, akit beteg gyerek mellé nem hívok.
Csak olyan helyre viszem a srácokat, ahol nem gáz.
Munkahelyre alkalommal vittem be a gyerekeket munkaidőben, amikor azt találta mondani a főnököm, hogy nem is bárányhimlős a gyerek, csak lógni akarok. (Mert a kolléganőmmel elboltoltuk a munkaidőt, így én ledolgoztam.) Na akkor bevittem a kölyköket pöttyösen. Volt bámulás, meg hüledezés, meg gondolkodás, hogy ki volt már bárányhimlős!
fizetekmegegysort 2012.03.08. 17:08:57
2012.03.08. 17:10:52
Legutóbb Rómából kellett hazadiszponálnom a gyereket, hogy hogy nem, nem volt egy fillérje sem, csak egy telefon, meg egy tök üres bankkártya (a laptopja vele volt, de ha nincs v-lan lefeljebb kirakhatja vele a passziaszt)
A helyzetett bonyolította, hogy keresnem kellett olyan ismerőst akivel azonos bankban van a számlája (mert hiába pofáztam, hogy váltson bankot és jöjjön át az enyémhez,sosem volt rá annyi ideje, hogy elintézze.)Igy egy óra múlva ott volt a számláján a pénz, mehetett kaját venni meg vonatot nézni (buckoltam volna repjeget is de nem volt épp akkor onnan az nap.)Közben még a telefonját is fel kellett töltenem a roaming miatt, mert ekkor éppen Münchenben dolgoztam. (Egyébként aznapra oda sem volt járat, legelőször azt néztem, hogy legalább le tudjam baszni egy kicsinyég.)
majd rá jössz, amikor az ártalan kis 12 éves nem csak a gépedet konfigurálja át, hanem az egész költségvetésed. És még csak nem is panaszképpen mondom, mert amúgy egészen normális gyerekeim vannak.
(A római kaland után, egyébként befogtam otthon disznóólat bontani, hogy legyen ideje godolkodni, de akkor mindent bevetetem, csak érjen haza. Elvileg erre valók a szülők, hogy kirántsanak a bajból.
Fapuma (törölt) 2012.03.08. 17:13:08
Értem, hogy acélosra akarod edzeni elmémet, kitéve mindenféle támadásnak, de ami sok az sok.
Ámen.
Sákif za morro? 2012.03.08. 17:13:14
bolondanya 2012.03.08. 17:13:19
tudod, ez szánalmas statisztika.
Az enyémek utoljára 2010!-ben voltak skarlátosak.
Az enyémek kétévente 1 alkalommal betegek (mert ugye a hapci nem betegség).
Akinek évente 6 alkalommal betegek a gyerekei, az valamit nagyon rosszul csinál!!!
databájt 2012.03.08. 17:17:57
Merthogy a holnapi árfolyam, az a munkaerő (szerény személyem, meg gondolom a többi irodai kukac) * munkamorál.
Ugyanúgy megzavarnak minket napi 2938123 íméllel, váratlan mobilhívásokkal, meg pl. nálunk az ablak alatti autószerelők a vég nélküli riasztósziréna-teszteléssel, de kit érdekel?
A világ legjobb főnöke az enyém (szeretünk, Zoli!), nem adom, és pontosan tudja, hogy a lényeget nem feltétlenül a számokban kell keresni.
Ha kell, úgyis becsukja mindenki magára a világot, hogy csendben beszámolhasson az egyébként valszeg ugyanúgy gyermekvállaló vezetőknek a fantasztikus eredményekről.
Ha már nyavalygás van, akkor legyen amiatt, hogy kicsi a monitor, és nem fér el rajta rendesen minden szoftver, amivel dolgozunk, vagy lassú a gép, vagy épp 40 fok van a hűtőben is.
Komolyan sajnálom, hogy ahol dolgozol az egy cég "aki utál mindenkit, aki hátráltatja".
a fene tudja még · http://hatker.blog.hu 2012.03.08. 17:19:22
Modor Tibi · http://modoros.blog.hu 2012.03.08. 17:25:56
Ricoka 2012.03.08. 17:26:57
"És igen, ha cégvezető lennék, akkor akármennyire is nem etikus, de a 24-33 közti nőket csak akkor alkalmaznám, ha nincs más(akkor is kérdéses). "
Ha meg fölötte van akkor már öreg és azért nem!
Szóval - én CÉGVEZETŐ vagyok, és az alkalmazottaim 24-33 közti nők - és a cégem jobban megy mint valaha és ha ne adj isten babáznának majd megoldjuk. És nem rinyálunk!
Dolgozunk - a céget ugyanis ez hajtja - és nem a rinyáló - jaj a gyerekek - jaj a fotóalbumok - jaj a síró bömbölő bébik - miatt nyavajgó barmok!
a fene tudja még · http://hatker.blog.hu 2012.03.08. 17:27:35
trolololol · http://basszas.blog.hu/ 2012.03.08. 17:33:47
Ha igen, akkor már csak a fokozatokon vitatkozunk.
fizetekmegegysort 2012.03.08. 17:36:49
TetraB 2012.03.08. 17:38:40
messze :(
és nem, nem jókedvünkből költöztünk messze...
ezanicknevem 2012.03.08. 17:40:12
Köszönöm, ez árnyalja a képet, méghozzá előnyére. Persze mindez nem zárja ki, hogy egy, a jelenlegi miniszterelnök úrnak elkötelezett személlyel állunk szemben, amire, ha így volna, nem akad mentség. Továbbra is éberen figyelek.
@Lasombra:
Hehh. :)
Rui Blaaz 2012.03.08. 17:40:32
és ezt hol sikerült megtapasztalni europid-keresztény őfaszságodnak?
csak nem Mayer volt, ostyaosztás után?
TetraB 2012.03.08. 17:42:59
valaki írt az arany középútról. úgy kell csinálni.
amúgy én is biztos a Holdról jöttem, de én ahány munkahelyen voltam, kedveltem a kollégáimat, és érdekeltek a gyerekei. nálunk a kollégák és a gyerekeik is kulturáltak, szóval senkit sem zavart.
én eddigi életemben kétszer vittem be a gyerkőcöt, nem szórakozásképpen, így jött ki, és nem volt semmi gond.
nyilván rendszert nem szabad belőle csinálni.
viszont nagyobb cégek, akiknek jobban megy, csinálhatnának céges bölcsit, sok bajt megoldana...
TGabi 2012.03.08. 17:43:25
Gondolkodni, és reálisan, viselkedésük alapján értékelni embereket miért lehetetlen???
paroma 2012.03.08. 17:45:11
Nem varhatod el a munkahelyedtol hogy gyerek miatt kevesebbet kelljen dolgozznod, azt igen hogy ha lehetseges, akkor a munkavegzest atszervezve jobban csalad baratra tegye.
Az allamnak akkor kell tamogatni es annyira, amennyiben a hosszabb tavu gazdasagi potencial novekedesek - az orszagban elok altalanos joletet - szolgalja. Sajnos nepessegnovekedest bevandorlassal is lehet novelni, gyerek nem kell hozza, vagy termelekenysegnovekedessel is lehet novelni a GDP-t.
Lehet engem ezek utan rohadeknak nevezni, de a fennti racionalitasok formaljak a csaladpolitika penzugyi tamogatasat.
Igazat bevalva a kommunista 40 ev deformaciojanak eredmenye a 3 eves otthonmaradasos luxus, ennek mennie kell.
Persze, idealis az lenne ha mindenki akkor es annyit dolgozni ahogy az altala gondolt egezseges eletmod megkovetelne, dehat evvel meg varni kell...
RowiwClub (törölt) 2012.03.08. 17:48:14
Statisztikailag mekkora valószínűséget tételezel fel, hogy a következő percekben nem moderálják a kommentedet, szemben egy eshetőséggel, miszerint báró Rochefour Soros-Kohn itt olvasgatva Modor Tibit, rábukkan erre a frappáns, eredeti hirdetésre és megveszi az ötletet 15000 milliárd dollárért?
krumpli-nudli 2012.03.08. 18:03:37
Nem csak a lehetséges gyermekgondozót, de azt is figyelembe kell venni, a nagyszülő pszichikailag alkalmas-e a gyermek felügyeletére!!!
krumpli-nudli 2012.03.08. 18:12:55
29 Palms 2012.03.08. 18:16:30
Ad 9: ha már úgy döntöttél hogy kihasználod a 3 évet, akkor ne gyere vissza 3 hónapon belül azzal, hogy nincs pénzed és vegyünk vissza, és tudod hogy jogod van visszakérni magad ugyanoda ahonnan elmentél. Az utódod már egész jól nyomja, be is tanítottuk. Ráadásul nem számoltunk veled az idei költségvetésben, de majd kigazdálkodjuk valahogy a kollegáid képzési és bérfejlesztési költségeiből. Persze, értem hogy hetente 3 napot otthonról dolgoznál, és hogy néha csak 10-kor kezdenél. Tisztában vagyok azzal is, hogy délután 4-kor mindent eldobsz mert semmilyen túlmunkát nem vagy köteles vállalni. De ne aggódj, megoldjuk.
Ad 10: örülök hogy tisztában vagy a jogaiddal, és hogy neked jár 2x30 perc szoptatási szünet, akkor is ha csak tejet akarsz lefejni. Természetesen boldogan átalakítjuk csak miattad az egyik tárgyalót, heverővel, hűtővel, alapvető gyerekellátási felszerelésekkel. Az épület üzemeltetője már adott is árajánlatot, nem igazán számoltunk ezzel az éves költségvetésben, de majd kigazdálkodjuk valahogy a kollegáid képzési és bérfejlesztési költségeiből. Ne aggódj, megoldjuk.
Ad 11: ha már visszajöttél novemberben, ne mondd azt februárban, hogy átmenetileg megint egész jól állsz, ezért márciustól kiszállnál, de nyáron majd még jössz.
krumpli-nudli 2012.03.08. 18:19:16
kela-bá 2012.03.08. 18:24:52
krumpli-nudli 2012.03.08. 18:32:44
666E 2012.03.08. 18:34:56
www.youtube.com/watch?v=LS37SNYjg8w
agent_x 2012.03.08. 18:39:24
Intizar 2012.03.08. 18:39:43
krumpli-nudli 2012.03.08. 18:40:32
szájhúzó kutya · http://szajhuzokutya.blog.hu 2012.03.08. 18:46:58
Állítsuk meg a ......... 2012.03.08. 18:47:22
Te rabszolgákat akarsz, és lexarom a cégedet.
@afromagyar:
Én nem siettem vissza dolgozni.
A munkahelyemen viszont hóttfáradtra dolgoztam magam minden nap.
Elvittem reggel 7-re a kicsit és 1/2 5-kor értem oda hozzá.
Amikor hazamásztam a gyerekkel és megmásztam a negyediket, utána fél óra kellett, hogy összeszedjem magam és elkezdjem a főzést és egyéb otthoni munkákat.
szájhúzó kutya · http://szajhuzokutya.blog.hu 2012.03.08. 19:04:29
A rinyálásod meg a céged xarja le, ilyen proli hozzá állásal nagyon ne is számíts másra! Vélelmezem tisztában voltál vele mit vállalsz, senki nem kényszerített puskával a gyerek vállalásra! A baj nem a gyerekvállalással van, hanem azzal, hogy az állama költségek jelentős részét a cégekre hárítja. Ha egy, kisebb cég bekap két ilyen "potyautast", aki nem mellékesen hazugsággal jutott a munkához, akár a rolót is lehúzhatják!
akarom 2012.03.08. 19:09:06
ogir 2012.03.08. 19:13:26
nyílméregbéka 2012.03.08. 19:15:18
Én csípem, mikor a kolleginák behozzák a friss porontyot. Aranyos is, csöndben is van, és 20 perc szünet, amíg körbeálljuk a nokedlit.
Az igazi bajok később kezdődnek. Az egyik kolléganőm valamiért utált otthon maradni a beteg gyerekeivel - pedig járt neki egy csomó anyanap, meg plusz táppénz, meg plusz gyerekszabi - de ha a gyerek beteg lett, vagy egyszerűen bevitte az oviba betegen, vagy ami még jobb, behozta magával az irodába.
Nem vagyok sztahanovista, de úgy végigdolgozni egy munkanapot, hogy egy hétéves, beteg (esetleg fertőző) gyerek csacsog és rajzolgat velem egy irodában, miközben valami fontos anyagon dolgoznánk... Persze ha elkapom tőle, akkor én is járjak betegen dolgozni, kösz.
Még rosszabb volt egy másik kollegina, akihez a 17 éves fiúgyermeke, amikor végzett a suliban, betelepedett az irodába, és ottmaradt melóidő végéig. Mondjuk 14.00-tól 18.00-ig (hétfői hosszú nap). Dolgoznék, határozatokat írnék stb., erre:
- Attikám, ettél? Mit ettél? Mi volt a suliban? Feleltél? Na és mit kérdeztek? - és ez folyamatosan ment, mert anyuka végigbeszélte a hátralévő melóidőt. És ezt heti rendszerességgel!
ezanicknevem 2012.03.08. 19:17:17
kismarci 2012.03.08. 19:21:50
Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2012.03.08. 19:22:05
AzHofi 2012.03.08. 19:55:33
Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2012.03.08. 19:59:10
Én már csak akkor ismertem meg,mikor viszajött.Egy gyerek után.Egyszercsak mondja,hogy neki még van 60 nap szabija.-Merthogy?
Ő sem tudott róla csak hallotta,hogy két anyuka beszélget a játszótéren,hogy nekem ennyi szabim van,nekem annyi.Gondolta:Hol az anyámba dolgoznak ezek?
Rákérdezett a dolgokra a melóhelyen,akkor derült ki a turpisság.Ezt egyébként nem siettek közölni vele.Amúgy nem tudta volna meg.Vagy akkor mondják neki,ha már nagyon muszály.
Mert ugye vagy kiadják neki,vagy kifizetik.
Ez egy jobb munkahely és egy régi megbízható munkaerő esete.
A Tyne folyó déli partja 2012.03.08. 20:21:43
ezt a kijelentést mire alapozod? valahogy nem ezt tapasztalom a környezetemben..de nagyon nem.@Frengi: azért vagyunk páran felelősségteljes gyerekek is, akik sose csináltak marhaságot, amiből a szülőnek kellett kihúznia..
Romboljuk le a modern világot... (törölt) · http://www.youtube.com/watch?v=9vq63q45qfk 2012.03.08. 20:23:29
msnick 2012.03.08. 20:32:48
cserfes csermely 2012.03.08. 20:44:42
Másrészt, attól még, hogy szültél/szültek neked gyereket nem lettél a világ legokosabb embere és elárulom, nem is fogod megmondani a tutit soha senkinek.
Harmadrészt, értelmezni is kell az elolvasott dolgokat, nem csak büszkélkedni kell azzal, hogy jé felismerem ezeket a szép ábrákat.
Következtetés: ez egy görbe tükör, amelyet Tibi tart elénk. Ki ki felismerheti magát benne egy egy félmondat vagy akár bekezdés erejéig. Mindenki azt látja benne amit saját magában nem kedvel, vagy éppen kedvel. Javasolnám, hogy a véresszájú kollégák akiknek a kis humorérzéke is elment valahová messze, egy kicsit szálljon magába és gondolja végig, hogy mégis miért is kezdett el közhelyeket lengetve, vörös fejjel karaktereket ütni eme poszt alá.
foxpic 2012.03.08. 21:09:40
[c] 2012.03.08. 21:18:39
maythebetter · http://www.szuperakcio.hu 2012.03.08. 21:28:49
Gyaníthatóan te is egy ilyen balfasz cégvezető vagy, hogy ez ennyire kihozott a sodrodból :D De egyébként igen, céget vezetni és felvételiztetni is tudni kell, meg átlátni a szitán. Ha ez a leendő munkatársakkal sem megy, akkor mit csinálsz egy dörzsölt ügyféllel? :D
Pan Modry 2012.03.08. 21:39:39
Logika es tapasztalat. Nalunk az altsuliba aszerint osztottak szet az osztalyokat hogy kik voltak egyutt korabban egy oviba. Az oviba meg aszerint hogy ki volt bolcsis korabban. Akik bolcsisek voltak tobbnyire egy eves kortol voltak ott.
A mi osztalyunkbol sokkal tobben vegeztek foiskolat, egyetemet mint a masikbol. Tovabba sokkal tobben beszelnek idegen nyelvet, es sokkal tobb a jol kereso emberke.
Onnan tudom mert nemreg volt kozos osztalytalalkozo.
Meg logikus is, raadasul a pszichologia is egy tipikus bufe ruhatar szakos altudomany.
A Tyne folyó déli partja 2012.03.08. 21:41:19
Melee 2012.03.08. 22:10:08
Igen, te, aki az ad 3. pontban az őszinteséget hiányolod, felvetted volna az illetőt, ha őszintén elmondja, hogy gyereket szeretne? Nem, mert egy hazug disznó vagy, így bele se írtad az álláshirdetésbe, hogy csak megállapodott, többgyermekes hölgyeket keresel.
Az ad 4. és ad 5. bekezdéshez hozzáfűzöm, hogy nem minden nő gyűlöli a babákat, és hasonlóképp vannak a férfiak is. Én például férfi létemre szeretek babázni, minden kolléganőm behozott babáját felvettem egy időre, és sajátjaimat is bevittem megmutatni azoknak akik kíváncsiak rá. Te nem vagy, ez tiszta sor, de nem mindenki olyan érzéketlen tapló barom, mint te.
Az ad 6. bekezdést olvasva elképzeltelek magam előtt, amint egész nap megállás és szünet nélkül dolgozol, minden másodpercben fújva a saját munkád jelentőségét mutató lufit. Legalább estére hazamész? Vagy legalább hétvégére? Vagy már az anyád picsájából az íróasztalhoz hullottál a baromi fontos munka végzéséhez? Az ilyen kurva sokat, kurva fontos munkát dolgozom szlogeneket hangoztató egyének általában a 8 óra 3/4-ét netezéssel, csevegéssel, levelezéssel, stb. töltik, de ráhúznak két órát nap végén, hogy befejezzék azt amit nagyon muszáj, és hogy tudjanak arról rinyálni, hogy milyen nagyon sokat is dolgoznak.
2012.03.08. 22:15:04
Mondjuk van is miért, kevés olyan zuga van a világnak, ahol ilyen koncentráltan élne ennyi tahó, akinek élete egyetlen értelme, a másik basztatása.
Möff CAT a Torcsvúdos gyerek 2012.03.08. 22:22:32
Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2012.03.08. 22:41:08
Pár éve így volt ez a katonasággal.Srác éppen kilépett,mikor megkapta a bahívót.Valszeg nem mondta el a másik melóhelyen,hogy fél év múlva viszlát,mert akkor be sem jelentik.
pocaklakó minimanó 2012.03.08. 22:47:29
Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2012.03.08. 22:53:57
TrueY · http://qltura.blog.hu 2012.03.08. 22:56:09
nadivereb 2012.03.08. 23:19:42
pocaklakó minimanó 2012.03.08. 23:42:50
Én is bejártam - bár nem volt muszáj - anyukám munkahelyére és cserében beszálltam a rovancsolásba.
Dr. derelye vágó · http://www.freeworldgroup.com/games6/gameindex/castlewars.htm 2012.03.09. 07:45:15
noirp 2012.03.09. 08:18:34
De sok mindennel egyetértek.
Nem is tudom, sírjak-e vagy röhögjek, mikor a kedves szülő becűgöli az egy-másfél éves gyereket...nem az irodába, a LABORBA. Sav-és oldószergőzbe, bűzbe egyenesen. Gratulálok, anyuka!
S azért egy-egy férfikolléga is szinten van, mikor a gyereknek tűzőgépet ad a kezébe játszani. (Mikor elfordul a munkatárs, noirp csendesen eltünteti a ketyerét...).
Kisgyerekek közelében mindenki megbuggyan?
N. B. Irodában am helyhez lehet kötni a gyereket, ha eléraksz egy papírt meg 2-3 filctollat.
blur7 2012.03.09. 09:19:09
Balance Of Power 2012.03.09. 10:00:02
noirp 2012.03.09. 11:27:16
lárvalányhaj 2012.03.09. 12:05:17
nagy az egy főre eső autisták aránya ezen a blogon, ha érted, hogy mondom :P
Romboljuk le a modern világot... (törölt) · http://www.youtube.com/watch?v=9vq63q45qfk 2012.03.09. 12:21:23
samuelfisher 2012.03.09. 12:33:54
Legalábbis egyszer, pár éve úgy adták le, a barátnőm értetlenkedett is, hogy mi volt ebben a filmben a poén.
blur7 2012.03.09. 13:28:55
sorica123 (törölt) 2012.03.09. 13:39:52
Elég sokat voltam anyukám munkahelyén, szerencsére olyan volt a társaság is, hogy egy-egy ember - ha más nem a portás - mindig volt, akivel el lehetett lenni. Nyilván nem minden melóhely ilyen, de szerintem azért az esetek nagy részében az anya nem bazárimajomnak viszi be a kölköt melóba. Aki meg mégis, az nagyon nagy baromságot csinál, és gratulálok a sok eszéhez... Úgyhogy össze lehet épp keverni a szezont a fazonnal, csak akkor az lesz, ami a mai magyar munkaerőpiacon (munkahelyre teljes műszakra bevitt csecsemőkorú gyerekek/félévesen bölcsi=>takonynyálegybefolyatás, mehetünk a óvodába eee/ 'nem veszek fel nőt mer az szül' hozzáállás/lakásba szorult, postásnak is kukuccsal köszönő, lassan megzavarodó kismamák... nagyszerű).
Notalab 2012.03.09. 21:20:29
De a: "Dolgozunk" muha-ha-haa... ezen jót röhögtem. Itt Mo-n. Ez valami svéd bevándorló, vagy kínai? "Dolgozunk" hát ez k*va jó!
kifordított nagyanyó 2012.03.09. 21:24:59
@combos: Akartam írni,hogy kár hogy nem anyádék gondolkoztak így,hogy minél kevesebb ember van annál több jut egy emberre.De nem tudom minek szántad a kommentet.
combos 2012.03.09. 21:42:39
Mutter 2012.03.10. 07:49:53
a férjezettek - gyerekkel vagy anélkül - basznak mindenre. eldödörögnek odabe... magas ívben leszarják ugyanis, ha kibasszák őket; majd apuci befizeti a számlákat meg bevásárol. há, ennyi.
természetesen vannak kivételek, akik apuci nettó jövedelmétől ugyan mereszthetnék a picsájukat nullahuszonnégyben otthon, és akik - ennek dacára - úgy dolgoznak, mint a kapás. ez szerintem neveltetés kérdése.
csak hát előre nem nagyon lehet tudni, hogy melyik ilyen, meg melyikből lesz a kávéiszogató-hajbaszkodó-csetelgetős szentfeleség, akit aztán sehogy nem lehet majd kibaszogatni, mer valamennyit azér dolgozik. pont annyit, hogy ne lehessen vele semmit csinálni.
summa summarum, a gyerekesek közül a gyereküket egyedül nevelőket venném fel. azokat mindenképpen. 99,9%-ban tolják, mint a gép.
A Tyne folyó déli partja 2012.03.10. 14:38:30
Rich.mond 2012.03.11. 12:20:08
De a faszom ki van veled már. Nem először és nem is utoljára kezded el masszívan fikázni a kisgyerekeseket.
Férfiként és apaként is elmehet a savanyúan mosolygó kolléga a kurva anyjába, ha beviszem a kiscsajt.
Akit amúgy többek között azért viszek be, mert a kolléganők zöme addig basztat, hogy "jaaaaj, mikor hozod már beeee?"
Nem bírod ki, baszd meg?
2012.03.11. 13:56:49
Esetleg majd a munkahelyi csipet-csapat is beállíthatna ugyanilyen alapon Hozzátok, hogy tartson egy gyors értekezletet vagy prezit Nálatok, amikor épp a vacsorához/szexeléshez készülődtök. Kibírjátok majd Ti is, nyugi. Tényleg, miért nem hívod inkább meg a minimanót hiányoló kolléganőket az Otthonotokba? (Amúgy is csak udvariassági gesztusból mondják, hogy hozd be, utálják és kibeszélnek a hátad mögött, hidd el.) ;-)
Rich.mond 2012.03.11. 14:07:45
A száját húzogató pl. próbáljon meg NE öblös módjára telefonálni se munka, se privát ügyekben, a mobilját legalábbis lehalkítani szíveskedjék, nem érdekel a csengőhang. Ha lehalkította, akkor vigye magával, ha elhúz kávézni, cigizni, a telefonja ne ugráljon az asztalon. Ne csörgesse a papírokat, chipses zacskót, stb. Tehát évente kétszer bárki kibír fél-fél órát a lányommal egy légtérben.
Értekezletet és prezit SOHA nem az asztaloknál/telefonoknál tartunk, erre a célra ott vannak a tárgyalók.
Rich.mond 2012.03.11. 14:25:35
Ennyire még egy modoros-poszt kommentjein sem basztam fel az agyam.
Baszd meg, ha a szüleitek is így gondolkoztak volna, akkor vágod, hogy meg sem születtél volna, és nem írhatnál ilyen okos dolgokat?
Modor Tibi · http://modoros.blog.hu 2012.03.11. 19:49:47
De azt nem érzem jogosnak, hogy sokat basztatnám a kisgyerekeseket. Szerintem keversz valakivel. A vidékiek pl. sokkal több oltást kaptak, aztán csak elvagyunk.
A gyerek meg teljesen rendben van a munkahelyen. Mikulásünnepségen vagy családi napokon pl. egyenesen örömteli.
évuska 2012.03.11. 22:30:01
A szülő, aki nincs jól a gyerekével, az a gáz. Nem az, aki büszke rá. Bevinni meg akkor lehet, ha normálisak a kollégák, és olyan a munkahely. Nem mindenki viccből viszi be, egy csomó papírt is kell intézni.
@Pan Modry: nem biztos, hogy meg kell nősülni annak, aki csak menekülni akar belőle aztán. Egyszer vizsgáljuk meg már azt is, az anyáknak, akik talán ugyanúgy szeretnének néha fontosak lenni, csapatépíteni, lazítani, milyen lehet egy folyton később jövő, nem szívesen beszélgető, száját húzva mosogató férj. És vegyük hozzá, hogy ugyan, miért alszik el annyi nőben a libidó harmincöt éves korára.
Én nagyon egészségesnek tartom, ha a társadalom gyerektelen tagjai sokat és természetes módon találkoznak gyerekekkel (mármint nem ilyen nevezetességként mutogatják őket). Akkor megszokják. Túl sok olyasmit csinálunk, aminél nem lehet ott a gyerek, a legtöbb huszonévesnek afféle marslakók a gyerekek. Bár magam is idegesítőnek tartok sok gyereket, bevallom. Az enyémek nagyon jó fejek. :D
XCat 2012.03.12. 17:46:59
Amúgy az miért van, hogy nyilvánvalóan a legprimitívebbek állnak neki bébitvédeni, a csajok meg vagy vergődnek hogy nekik most mit kellene állástfoglalni, vagy megszólalni sem mernek? A szaporodás a hülyék kedvenc elfoglaltsága lenne?
Sajnálom, de ez jön le konklúziónak. :)
XCat 2012.03.12. 17:51:32
Prophet 2012.03.13. 20:31:02
XCat 2012.03.13. 20:55:35
Moziban viszont nem láttam, pedig tavalyi. Volt egyáltalán?
Prophet 2012.03.14. 13:27:45
Plumper 2015.03.12. 07:53:01