Titkos üzenet (AKA szolgálati közlemény)

2011/08/22. - írta: Modor Tibi

 

Modoros-olvasók, szevasztok!

Na, csak mert rég szóltam, meg volt pár félreértés (panasz) az elmúlt időszakban - csak nehogy azt higgyétek, hogy meguntuk vagy ilyesmi. Alant egy képzeletbeli interjú a gyakran felmerülő kérdésekkel és a válaszokkal.  

-Tibikém, meddig bírjátok még? Nem unjátok még? A csúcson kéne (illene, illett volna) abbahagyni.

-Dehogy unjuk. A régi arcokat sajnos nehezebb összeszedni és írásra bírni, de addig is ott vannak a kiváló társszerző Kurtzék meg az olvasói írások - külön tisztelettel a népszerű törzsírók. Amíg egymást jól elszórakoztatjuk, szerintem nem lesz itt semmiféle függöny.

-De én már unom. Sokkal jobb volt azelőtt ez is. Elment a blog egy irányba...

-Még jó, hogy. Mármint megértem, hogy a régi jobban tetszett. Mostanában éppen ilyenre sikerül, meg hát harmadik éve csináljuk, nekünk is kell néha egy kis próbálkozás más témákban. Mert amúgy tényleg meguntuk volna, azért három évig ugyanezt csinálni, hát...

-Már megint politika, emigráció, megmondóblog-paródia. Kicsit egysíkú ez nekem, raádásul túlontúl elfogult.

-Hát ezt is megértem, mert a heti 4-5 posztból egy ilyen biztos akad. Bocsánat, tényleg nem tudom néha megállni a temérdek címlapos kommentelői (írói) sületlenséget olvasva. A véleményekkel és azok sokszínűségével nincs alapvetően bajom (vannak nagyon rendes xxxxxxx barátaim is) - annál inkább a demagógiával, közhelyekkel, önsorsrontó "nekem-jár"-hőbörgéssel.

Ha még a 2010 előtti hasonló írásokba beleolvasol, lesz ott "vörös rongyokba öltöztetett bűnös város", "Demszkygrád", miegymás. A blog kötetlen műfaj - a véleményblog méginkább -, de ha pont az aktuális nem tetszett, lapozz vissza egyet-kettőt. Mindig lesz ott másféle.

-Mi ez a kibaszott kommentkésleltetés? Blogmotor meg mindenki monnyonle!

-A kommentkésleltetés arra jó, hogy így kevésbé bonyolódhattok felesleges vitába, elnyúló társalgásba (offolás) - ezáltal remélhetőleg relevánsabb és könnyebben követhető kommentfolyamot eredményezve.

Ez moderáció helyett van, mert azt nem szeretjük. Csak a szpemmerek érdemlik ki a törlést és/vagy kitiltást.

-Ez egy szar, lelépek, olvasok valami sokkal viccesebbet.

-Ne légyszi, maradj! ;) Ez az első hetektől fogva így van. Olvasók jönnek-mennek, nosztalgiáznak, visszajárnak, megsértődnek, nicket váltanak, blogot indítanak, leállnak. Persze ha tudtok valami tényleg jó és vicces blogot, ajánlani azért még mindig lehet!

Ne feledd: ezt eleve egy rétegblognak szántuk, ki gondolta, hogy ennyien ráharaptok. Ha viszont nem mindig érted/tetszik, akkor se biztos, hogy mi vagyunk a hibásak - vagy egyáltalán bárki is hibás :)

 

Megnyugtatásképpen: készülnek (szerintem) tényleg vicces írások is, nosztalgiaposztok, stb. - és aki még mindig bírja, annak egy őszinte és hatalmas köszönet, csokoládé, csá csumi csá! ;-))

Címkék: definíció
43 komment

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Styxx 2011.08.22. 18:40:06

Nagyon fasza ez a blog úgy, ahogy van! Csak le ne térj a jólbevált, modoros útról! Pusztán néhány apró ráncfellvarrás-javaslat:
1. Több videót, főleg saját gyártásút.
2. A szöveges blogposztok szvsz már nagyon nem coolak. Tibi, B+, 2011-et írunk és nem 1998-at! Szerintem a blog legyen inkább ilyen chatfal, ahol megbeszélhetjük a talikat.
3. A talikon (mondjuk a Bambiban, valahol Bajorországban, cumbájspill egy hangulatos nüMBergi sörözőben, vagy Topo lakásán) aztán az adott posztot vagy a Tibi, vagy a törzsgárda régi motorosai, vagy valamelyik olvasó plasztelinből kigyúrná. Ááá, milyen baró lenne mondjuk az angoltanárok jeges Temzébe lövését meggyurmázni!

Fontold meg ezt a pár apró módosítást és Hajrá Modoros! Csak maradj a régi! Háhá szánalmas szóviccel: Én kérem régi moDoros vagyok! :-))))))))))

Professor Pizka · http://raerunk.blog.hu/ 2011.08.22. 18:58:33

'szátokmeg én most a Titkos üzenet száll a szélben c. számot fütyörészem miattatok, ami nem egészen passzol fennkölt egyéniségemhez. Ez a ti hibátok.

Valóban a mostani modorosságok kifelé állnak az országból, hiszen itt szar, mint az köztudott :-)

Persze azért senki ne várja a modoros "nemis-szar-a-fityisz-sőt-lézer-jancsi-direkt-jófej" fiú paródiáját, mert hiszen tükör által homályosan látom más szemében a gerendát, ahogy az Ószövetségben áll, de azért tényleg sok itt a fanyalgás.

Ne adjátok fel a reményt híveim, hiszen a kifogásolt posztokból még a modoros "Egyszer majdnem emigrált, de aztán meggondolta magát, de aztán mégis úgy jött össze, hogy kiment, de ott szarul érezte magát, végül hazajött de most megint indul ki és iszik két rundót a kocsmában, kint feleségül vett egy néger nőt, akitől végül elvált, újabban betért zsidónak, korábban pár évig hivatalnok volt de mostmár a magányszférában nyomja, hatszor annyiért" típus leírása van hátra, utána visszatérünk a jól bevált (el) toposzokhoz!

Glühe in Überalles ahogy a kajakvébén énekelik, Pizka voltam, csumicsá!

manson karcsi · goo.gl/FVvVX 2011.08.22. 19:08:48

"tikos üzenet, nyál a szélben." itt is az szól agyban.

régenjobbvoltaszáni, blogmotr meg télleg mondjon már le.

El Topo (Sgt. Elias) 2011.08.22. 19:10:19

Hát, Tibinnyó, felőlem írsz, amit akarsz, ha jó, szólok hozzá, ha nem jó, legfeljebb nem olvasom el. Kattintásra majdnem ugyanannyi.
De ezzel a kommentelésgátlóval kibasztál velem, ezt meg kell mondjam, ha megharagszol is.

Mitya Ivanov 2011.08.22. 19:50:43

én azt dúdolom, hogy
viszkisüvegek
szerteszéjjel

én azért szeretem ezt a bloggot, mert itt lehet olvasni, és kommentezni is

bbandi 2011.08.22. 20:30:27

@Professor Pizka: "'szátokmeg én most a Titkos üzenet száll a szélben c. számot fütyörészem miattatok"

Kösz, mostmár én is.

Püspök utcai gombaszedő · http://valogatott.blog.hu 2011.08.22. 20:33:29

-Hiába, már a Tibi se a régi.
-Hjaja, megártott neki a hírnév, pedig milyen szerény legény volt mindigis.
-Emlékszel, amikor még ott kuncsorgott nekünk, hogy kommenteljünk meg kattintsunk, oszt most meg akkora nagy vasziszdasz lett, hogy már csak tíz percenként szólhatunk őfőméltőságához.
-Elfelejtette, honnan indult, na. Tudod, odafent ritkább a levegő, oszt keszonbetegésget kapott tőle.
-Ja, most már csak röhög a magunkfajta alKESZON.
-Bazmeg, ezért fizeted a következő kört. Máma megiszok hhhatot.

2011.08.22. 20:48:56

Ha már titkos, nem lehetett volna ürgebőrbe varrni és békaemberekkel küldeni?:)

2011.08.22. 21:03:06

Én mondjuk kicsit hiányolom az összeveszős kommenteket, azért kár a kommentkésleltető. A legjobbakat lehet röhögni az idiótákon, akik mindent komolyan vesznek. Több címlapos posztot alapvető ellentétekre kiélezett írásokkal, az hozza a trollokat! (biciklis-autós, kutyás-gyerekes, dohányos-nemdohányzó, etc.)

2011.08.22. 21:43:13

Ez kurva szar volt, Tibi, kapd össze magad!

(A kommentkésleltetés mellett mi az a tiltott kifejezéses szűrő, ami nem enged elküldeni egyes hozzászólásokat?)

@Püspök utcai gombaszedő:

Igen, én is úgy látom, hogy Tibit magával ragadta a fősodor. Bezzeg régen, még jelentett valamit az, hogy a Modoros olvasója az ember. Egy nagyon jó kis csipetcsapat volt itt annó, akik ide jártunk megváltani a világot. Most meg? ...Áh, nem is idegesítem magam ezzel. Lesz még itt fizetős regisztráció is, emelt díjas sms-sel, ne félj. De szar ez a sör is, négyhatvanért persze, hátha nem lesz pofád ötösből visszakérni.

@Atlétás Bandi:
Bandi bácsi, lesz még folytatása a blogoknak, vagy vége?

Modor Tibi · http://modoros.blog.hu 2011.08.22. 21:48:06

Holnap reggel olyan poszt fog jönni, hogy bokázva-pukedlizva-hajlongva fogjátok megköszönni a Méltóságos Urnak!

El Topo (Sgt. Elias) 2011.08.22. 21:58:44

@Modor Tibi:
Na erre befizetek, Nagyméltóságod! Ha még azt a tetves késleltetést is kivennéd, lehet hogy térdre is rogynék.

Styxx 2011.08.22. 22:34:16

@El Topo (Sgt. Elias):
B+ topo, nyitok neked egy modoros2-őt, csak, hogy megszakítás nélkül kommentelhess:-)
@Brother Love: én meg főképp csirke72-őt hiányolom. Vajon mi lehet vele?

2011.08.22. 22:55:42

@Styxx: Csirke72 pótolhatatlan. Meg volt egyszer valami hülye lovas csávó, ő is top 10 idióta volt.

Styxx 2011.08.23. 08:07:22

@Brother Love:
Igen, a lovasmanagger. Valami fitness vay testépítő, f-om tudja milyen poszt apropóján tolt 100 OFF-kommentet arról, hogy mennyire cool lovagolni és valójában nem is drága passzió.

Nadiposzi (törölt) 2011.08.23. 09:02:54

Azért a minap idetévedt arc se volt rossz, akinek papírja van arról, hogy a magyar populáció 99,5%-nál magasabb az IQ-ja.

Dzsoni Kráncs 2011.08.23. 10:43:39

@Brother Love: Igen a lovas csávó,aki megmagyarázta,hogy nem is olyan sok pár százezer havonta egy ilyen lélekemelő hobbira,sírva röhögtem,amikor olvastam és kívántam,hogy folytassa,hadd szórakozzak.

lárvalányhaj 2011.08.23. 11:12:24

@Nadiposzi:

Nemhogy örülnétek neki, hogy Sheldon Cooper is szokott kommentelni a modoroson. :P

vészmadár (pica pica) · http://feleslegesszavaink.blog.hu 2011.08.23. 13:01:28

többször szóvá tettem már, de rá se basztok: már a név is átverés, hiszen mióta elindult a blog, összesen egy poszt ha volt, amiben - a címnek megfelelően - szerepeltek motorosok.

noirp 2011.08.23. 13:21:53

Hát, ö.
Hadd legyek már őszinte, kicsit én is sokallom az agit-prop mellékízű posztokat, de ha enélkül nem megy, hát nem megy.
Lehetne talán kevesebbet, belenyugodván h nem mindenki fudeszes/nem mindenki szeretne itt is politizálni. Magánvélemény jeszty.
Kommentkésleltető: szerintem se jó.
Kb olyan élmény, mint vala az Internal Server Error.
Talán ne "néhány perc" legyen, hanem meghatározott 1-2 perc. Jelzőlámpánál is kevésbé idegesítő a visszaszámlálós változat a telipirosnál. Szerintem.

Amúgymeg...jó, igen, én is szoktam a Modorosra morogni magamban, de nem tudom, hogy Pizkán és rajtatok kívül még mi/ki a nyavalyát olvashatnék jóízűen.

Ja és azt se felejthetem el, h a ti sugallatotokra egészült ki a gardróbom egy hátipermetölővel ;-)

úh. maradnék, tisztelettel.

Modor Tibi · http://modoros.blog.hu 2011.08.23. 13:41:26

@vészmadár (pica pica): ne túlozz, volt vagy kettő is!

@noirp: A "politizálás" fogalma sokaknál ott kezdődik, ha nem értünk egyet a másikkal :) Mentségünkre: talán fel se tűnt, de itt bizony előbb ment az orbánozás-jobbikozás a kommentekben, mint bármi más.

Na de hát legyen béke, szabadság és egyetértés, köszönjük a figyelmet! :))

altoid · http://altoid.inda.hu/ 2011.08.23. 14:36:12

@Modor Tibi: Engem alapvetően nem zavar a politizálás, magam is élvezettel művelem. Mivel meggyőződéses liberális vagyok, még azt is el tudom viselni, hogy másoknak más a véleménye. Aki zsidózik, annak meg jól leüvöltöm a fejét, nincs abban semmi. Értem azt is, hogy olyan kijelentés is simán lehet modoros, amivel amúgy tartalmilag nincs különösebb gond. Iyen szempontból a blog remek önfejlesztő tréningnek is tekinthető. A törzstársaság remek, a címlapos kommentek meg mindig azzal a jóeső érzéssel töltenek el, hogy nálam sokkal hülyébb embereknek is telik internetre. Szóval és valószínűleg továbbra is maradok, bár nem mindig leszek kellemes társaság. :)

neccharisnyás útonálló (törölt) 2011.08.23. 15:48:14

@Brother Love:
Énis! Énis! Perverz kis örömömtől fosztottak meg. Pedig nem is ártottam vele senkinek.
Kommentkésleltető meg jusson a salemi tufa kvékerek vasvillájára!

Modor Tibi · http://modoros.blog.hu 2011.08.23. 15:50:09

@El Topo (Sgt. Elias): na mi van, nem tetszett a mai? :P bár sajnos a vendéglátósok bántóan kis számban képviseltették magukat a Dr. Kevorkiánokkal ellentétben.

@altoid: ez a beszéd, öcsisajt!

altoid · http://altoid.inda.hu/ 2011.08.23. 16:01:22

@Modor Tibi: Hát a mai posztra valami eszméletlenül undorító társaság csődült oda a címlapról. Komolyan mondom, ennyi frusztrált, mindenre egymás torkának ugró köcsög láttán kezdem revideálni a véleményemet neoteny-ről!

2011.08.23. 17:03:33

@Mitya Ivanov: én csak ezt a viszkis üveges verziót ismertem, ez a másik ez uj.

@altoid: csak néztem mint a hülye, ennél a mai borravalós posztnál, hogy hová lettek a törzskommentelők, szóval itt vagytok, nekem meg nem szóltatok

Modor Tibi · http://modoros.blog.hu 2011.08.23. 17:22:51

@altoid: látod, mindenki megtalálja az ízlésének megfelelő vonalat. A címlapos állatokat sokan szeretik, a többieknek meg maradnak a csöndes, hétvégi posztok :D

noirp 2011.08.23. 17:44:18

@Frengi: á, ott néhányan csak hátradűltünk és ropogtattuk a pattogatott kukoricát :)

2011.08.23. 18:10:12

@Modor Tibi: én megértelek, kell olyannak is lenni, ami csörgeti a kasszát.

Hidd el a nagyok is így csinálják, még az Spielberg is azt mondta, hogy azért csinált dinós filmet, hogy utána tudjon egy jó zsidózni, mert az a szíve csücske.

2011.08.23. 20:59:52

@Modor Tibi: Betartottad a tegnapi ígéreted:) Idekívánkozna a Tanúból, amikor Bástya elvtárs azt mondja, hogy csapjunk bele bátran, de nem találom a youtubon:)

Így viszont csak ez:)
www.youtube.com/watch?v=z-iw1fmwVXg

Modor Tibi · http://modoros.blog.hu 2011.08.23. 21:50:28

@Frengi: csakhogy nekem az is tetszik, ami csak a kasszát csörgeti :)

@Hadrian77: ez gyönyörű, szerintem a Modoros új, hivatalos himnuszává nyilvánítom!

Szigi. · http://depechemode.blog.hu 2011.08.24. 09:14:49

@Modor Tibi: És ha egyszer összegyűlik száz könyörgő üzenet, akkor megírod, hogy melyek a tiltott kifejezések a kommentekben? ;-)

altoid · http://altoid.inda.hu/ 2011.08.24. 09:45:50

@Szigi.: Én ezzel a "tiltott kifejezés" problémával még egyszer sem találkoztam. Pedig már leírtam kommentekben a kurva, köcsög, geci, stb. szavakat.

2011.08.24. 09:54:39

@altoid: én szintén találkoztam vele, és semmi olyat nem írtam bele éppen.

Szigi. · http://depechemode.blog.hu 2011.08.24. 11:17:46

@altoid: Én ezeket a szavakat itt nem használom, úgyhogy ezért érdekelne, hogy mi erre vonatkozóan a szabály... pl. most, a hozzászólás ezen pontján simán benne van a pakliban, hogy ezt nem fogja elküldeni...

altoid · http://altoid.inda.hu/ 2011.08.24. 11:20:09

@Szigi.: Mint mondtam, nekem még soha nem volt gondom. Lehet, hogy a trágárkodás kötelező?

altoid · http://altoid.inda.hu/ 2011.08.24. 14:45:34

@vészmadár (pica pica): Te mondtad egyszer, hogy a madármegfigyelés csajozós hobbi. Akkor a kánya meg nyilvánvalóan pajzán kifejezés. Példamondat: élvezz a mellemre, te kánya!

2011.08.24. 16:32:54

@Hadrian77: Kánya van a levesben.
süti beállítások módosítása