Ha én fiú lehetnék

2011/02/13. - írta: Modor Tibi

 

-Soha nem szerettem lányokkal barátkozni, inkább mentem focizni-bunyózni a fiúkkal, soha nem kötöttek le a Barbie-babák - inkább legóztam meg medzsóztam. A fiúk teljesen befogadtak, soha nem kezeltek lányként, igazából elő se jött soha ez a probléma, hogy én nem egy lennék közülük. Kikezdeni se próbáltak velem. 

-Kislányom, mikor növeszted már meg a kis hajadat, olyan szép kis arcod van... kár így elcsúfítani ezzel a kopasz fejjel!

A fiús lányt és számtalan típusát mindnyájan ismerjük. Rövid felnyírt, festett, zselézett haj, tetoválás, dohányzás, harsány-rekedtes hang - fiússágát helyenként eltúlzott sminkkel, vagánykodással, csúnya beszéddel és férfigyűlölő szövegekkel ellensúlyozza. De mik ők-kik ők valójában? Férfiakon uralkodni vágyó agresszív nők, gyermekkori lelki törések eredménye, esetleg művészek, leszbikusok, biszexuálisok? Sportosak, elhízottak, vagy egyszerűen csak rútak? Mégis inkább nagyon ritka szép arcú (majdnem)modellek, akiknek tényleg jól áll a rövid haj is? Erőszakos szubkultúrákért rajongók?

A fentiek közül bármelyik jellemző lehet, hiszen a fiús lányok halmaza is sokrétű - közös pont leginkább a hajviseletben és a viselkedésben található.

Praktikum? Múló divat? Könnyebb mosni, szárítani, fésülni? De nem, nem - hiszen ha minden más szépítkezési műveletbe annyi energiát fektetnek, akkor itt a kényelmi szempont csak mellébeszélés. Hajfestés, zselé, lakk, aprólékos smink, ruhák. Behatárolni nem könnyű őket, de valami - ahogy a copfos férfiaknál - itt se stimmel.

Rövid poszt, csupa kérdőjel. Válasz nincs. Talán majd a bőrszoknya megválaszolja.

/Kurtznak és Gudeának -ki másnak- köszönöm a dühítő anyagok egy részét/

Címkék: nők egyperces
200 komment

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Motorpenis 2011.02.13. 08:28:05

Azt megértem, hogy nem szeretett lányokkal barátkozni. A férfiak sem barátkoznak a nőkkel.

Viszont érdekes kérdés, hogy vajon miért elfogadottabb egy ilyen nő, mint ennek a hím párja: "sosem szerettem fiúkkal barátkozni, focizni sem, inkább babázni, etc.". Erre mindannyian jogosan üvöltjük, hogy buzi, míg a "fiúkkal barátkozó", "inkább focizó, nem babázó" lányokra meg nem mondjuk, hogy ferde.

Az Mc Ducky klip aljas húzás volt.

lárvalányhaj 2011.02.13. 08:45:02

Engem az érdekelne, hogy hol húzzuk meg a fiús és a nemfiús lány között a határt. Feltétlenül úgy kell kinézni a lánynak, mint egy Playmate-nek ahhoz, hogy nőiesnek számítson? Egy kötött kardigános, hosszú szoknyás, nem sminkelő (de szép arcú, jó alakú) bölcsészlány lehet még nőies? Vagy ugyanez mondjuk nagy seggel és elenyésző mellbőséggel? Vagy "a nőiesség belülről fakad"? De ha belülről fakad, akkor mi van a csúnya lányokkal?
Vagy akkor jöjjenek a viselkedésbeli dolgok: fontos a nőiességhez az, hogy a nő affektálva beszéljen, a férfiakkal beszélgetve egy kicsit mindig flörtöljön, vagy hogy járás közben riszálja a seggét.
És végül: lehet az nőies, aki szereti a természettudományokat? Vagy a matekot?

lárvalányhaj 2011.02.13. 08:45:43

@lárvalányhaj:

szóval:

Vagy akkor jöjjenek a viselkedésbeli dolgok: fontos a nőiességhez az, hogy a nő affektálva beszéljen, a férfiakkal beszélgetve egy kicsit mindig flörtöljön, vagy hogy járás közben riszálja a seggét?

lárvalányhaj 2011.02.13. 08:48:34

@Motorpenis:

Azért, mert a társadalom a fiús dolgokat egyrészt pozitívabbnak, másrészt értéksemlegesebbnek fogja fel, mint a lányos dolgokat.

lárvalányhaj 2011.02.13. 08:49:24

@Motorpenis:

Babázós fiúkat nem ismerek, de olyanokat, akiknek főleg nőnemű barátaik vannak, elég sokat.

2011.02.13. 08:52:26

@lárvalányhaj: a nőies minden vidéken mást jelent:) ismerek olyat aki szoknyában jár és mindenben úgy viselkedik mint egy igazi nő de a haját tüsire vágja:)

altoid · http://altoid.inda.hu/ 2011.02.13. 08:53:12

@Motorpenis: "Erre mindannyian jogosan üvöltjük, hogy buzi, míg a "fiúkkal barátkozó", "inkább focizó, nem babázó" lányokra meg nem mondjuk, hogy ferde" - erre nagyon egyszerű a válasz: hímsovinizmus. Ha a férfiakat (így a férfias viselkedést) magasabbrendűnek tartjuk a nőknél, a dolog eléggé logikus.

csi szi 2011.02.13. 09:45:33

A szabadszájú Jutkák ide tartoznak-e vajon?

laccc 2011.02.13. 09:51:27

Ez a Ducky kurva szar. :D Mikor fedezték ezt fel?

totyizselé 2011.02.13. 10:44:28

BAzmeg, Etus szereti a kemény rockot... Ez teljesen más megvilágításba helyezi a dolgokat: már nem utálom, mint a szart :)

Bettie Page · http://90es.blog.hu 2011.02.13. 12:36:20

haha a mora lisában tényleg leszbikus a dobos.

nattydread88 2011.02.13. 13:04:49

Ugyan kimaradt (bár nem tudom hogy lehet ez), de valljuk be, azért a Roxettes csajnak baromi jól áll a rövid szőke frizura!

Attila1234 2011.02.13. 13:38:30

Általában jók szoktak lenni a postok, de ez most elég gyenge lett, mivel a post volt modoros, nem a tárgyalt embertípus. Az a benyomásom, hogy a post szerzője szerint a nők csak hosszú hajat hordhatnak, mivel ha nem, akkor fiúsak. Ez azért elég zsenge üzenet.

2011.02.13. 13:55:35

A férfias nők mindig bizonytalanok magukban, talán nem érzk magukat vonzónak, ezért úgy gondolják, ha férfiasan öltöznek, akkor kiszálalnak a versenyből.

Ugyanakkor nagyon vágynak a férfiak elismerésére, közelségére, fiatalon azt gondolják, ha úgy öltöznek, mint a fiúk, azt csinálják amit ők, akkor jobban elfogadják őket.

Haverkodnak ugyan velük a srácok, de ugyan akkor titkon a barbi babákra vágynak.

Idősebb korban a keménységüket demonstrálják vele, kivált ha egyedül élnek, és a férfiakkal nem volt szerencséjük.

Magam is szeretek férfi módra öltözni, mert kényelmes, bakancsban járni, nadrág, kockás ing, de ma már tudatosan ügyelek arra ne legyek nagyon férfias. Amikor lenövesztettem a festett hajam, inkább jártam tarkán, csak ne kelljen tüsi hajjal járnom. De erre már korom kényszerít, lehet, ha fiatal lennék, leszarnám, hogy nem vagyok elég nőies, de sajnos, ezt már nem engedhetem meg magamnak.
Eszembe jut ilyenkor a régi vicc: az anyós levágatja a haját: ugye fiam így már nem nézek ki úgy mint egy öregasszony, nem mama, most úgy néz ki mint egy öregember.

Vérnyúl, Döme, Dagi, Fufu, avagy a Jó, a Rossz, és 2011.02.13. 14:14:35

nem kell ahhoz gyermekkori sérülés, férfigyűlölet, vagy uralkodni vágyás ahhoz, hogy az ember úgy öltözködjön, vagy viselkedjen, mint egy fiú.

egészen egyszerűen annyi a drájv, hogy az embert elkezdik kora gyerekkorától folyamatosan, megállás nélkül basztatni: ne ülj széttett lábbal, mert mindenki belát a bugyidhoz, ne mássz fára, mert meglátják a bugyidat, azért kell hosszú haj, amit baromi cikis mosni-szárítani-fésülni, mert másképp fiúnak néznek (és milyen faszán bele tudnak a kedves osztálytársak kapaszkodni a hosszú hajba!) azért kell átlövetni a füledet, mert az kell a kislányoknak, egyenesen ülj, húzd ki magad, mosogass el, teregess ki, majd ha neked is gyereked lesz, mikor mész már férjhez, szőrös már a puncid? (nagybácsi), és közben látja az ember a körülötte lévő nők és férfiak közötti anyagi, hatalmi különbségeket, hogy apa dönt mindenről, anya meg mosogat, és hogy minden környező családban ez megy, és látja, hogy csak azért, mert lánynak született, automatikusan értéktelenebbnek számít a fiú testvéreinél, míg nekik elég egy szakmunkás, a lánytól elvárják, hogy minimum egyetemi diplomája legyen, de vagy orvosi, vagy jogász, mert a többi az nem számít, míg a fiút szabadon engedik, hadd élje az életét, a lánynak otthon kell maradnia csinálni a háztartást, stb-stb-stb... és közben folyamatosan hallja, olvassa, látja, érzi, hogy a nők így meg úgy, a nők gonoszak, rosszak, férfigyűlölők, kirabolják a férfiakat, felcsináltatják magukat, pletykásak, minden rossznak okozói, és még csak kijönni sem lehet velük.

és az ember egy idő múlva tiltakozni kezd, hogy dehát én ezt nem akarom, ez igazságtalan, ez felháborító, ezt hogy merészelik, amikor közben azt sulykolják az ember fejébe, hogy egyenjogúság van, és elkezdi elutasítani a környezet által ráerőltetett nemi szerepet. a környezet meg természetesen az elutasítással egyenesen arányosan emeli a nemi szerepek erőltetését.

vagy ellenállás helyett nekiáll kompenzálni valamivel, amivel csökkenteni tudja a frusztrációját az erőltetett, számára iszonyúan hátrányos nemi szerepekkel kapcsolatban, hogy dehát én nem vagyok ilyen. én kivétel vagyok. én nem vagyok olyan rossz, mint amilyennek a nőket beállítják. és szépen belefut a legtradícionálisabb nemi alapú kizsákmányolásba, pusztán azért, mert kompenzálni akart egy olyan dolgot, ami nem a nemének hibája, hanem a társadalomé.

a legtöbb fiús lány egyszerűen csak észrevette, hogy mennyire igazságtalan a társadalmi berendezkedés a nőkkel, és a nőkre kényszerített társadalmi szerepekkel szemben, és valamilyen módon próbálja másképp csinálni.

aztán vagy sikerül, vagy nem.

Vérnyúl, Döme, Dagi, Fufu, avagy a Jó, a Rossz, és 2011.02.13. 14:23:53

nőnek lenni manapság igen szar. folyamatosan egy hajszálvékony, láthatatlan cérnán kell egyensúlyozni: ne legyünk túl nőiesek, mert az plázakurvás, de ne is legyünk túl férfiasak, mert akkor azt mondják ránk, hogy nőietlenek vagyunk, és hogy szereptévesztésben vagyunk. ne pakoljuk ki a csöcseinket, mert akkor csak feljebb akarjuk szopni magunkat a ranglétrán, de ne is öltözzünk úgy, mint egy zárdaszűz, munkahelyen, mert akkor agresszív törtető ribanc vagyunk. ha káromkodunk, mint egy kocsis, akkor ismét csak agresszív kurvák vagyunk, ha nem káromkodunk, akkor még a faszt is csak kesztyűs kézzel fogjuk meg. ha bakancsot húzunk, rövid a hajunk, akkor leszbikus trampli, ha hosszú haj, és tűsarok, akkor divatmaca. ha nem festetünk, nincs műkörmünk, nem sminkelünk, akkor ronda, igénytelen ősasszony, ha festetünk, műkörmözünk, sminkelünk, akkor ismét plázakurva. ha sikeresen dolgozunk, előrelépünk, sokat keresünk, akkor emaszkuláljuk a szegény áldozat párunkat, és törtetünk, ha nem vagyunk sikeresek a munkában, vagy nem dolgozunk, keveset, vagy semmit sem keresünk, akkor férfiakon élősködő pondrók vagyunk, akik házasságban prostituálódnak.

szóval ha nő vagy, sehogy sem nyerhetsz, sosem fogsz megfelelni, mert a nő alapattribútuma az, hogy rossz, nem jó, nem felel meg, selejt.

pandora szelencéje, vagy éva és az eredendő bűn.

úgyhogy nem kell csodálkozni, vagy rejtett defekteket keresni a fiús lányokban: egyszerűen csak elutasítják a női nemmel szembeni előítéleteket.

és ehhez még feministának sem kell lenni.

Kurtz ezredes · http://gyuloltellensegeink.blog.hu 2011.02.13. 14:30:26

Ez a Mora Lisa klip igen-igen aljas húzás volt Tibikém.
Ha jól látom, a szemrevaló énekeshölgy kizárólag faszparaszt férfiakkal kezdett, ezért -láthatóan dühből - "leszbikussá" változott, ahol a faszparaszt férfiakhoz megszólalásig hasonló nők várják. Eközben arról énekel, hogy nagyon szeretne ilyen faszparaszt férfi lenni, és mutogatja a finom kis valagát, természetesen a faszparaszt férfiaknak.
Ennyi önellentmondást ilyen kis helyen, ha akarnánk se tudnánk összehozni.
Imádom a nőket.

mrs.starkey 2011.02.13. 14:30:53

@Vérnyúl, Döme, Dagi, Fufu, avagy a Jó, a Rossz, és: ááá, nem, a fiús lányok szerintem már kislánykoruk óta fiúsak. legalábbis akiket én ismerek. akkor meg még nem gondolnak ilyesmire a kislányok, hogy héj, én majd csak kiszolgálom a férjemet, mert így kell? más lehet itt az ok. de én nem voltam ilyen sose, nem legóztam egyszer sem az életben, kisautóval is csak most játszom mikor megkérnek, hogy vigyázzak két kisgyerekre. mondjuk két lánytestvérem van, nehéz is lett volna medzsót találni a házban... :)
ez a téma tányleg egy óriási KÉRDŐJEL.

killercsiga 2011.02.13. 14:35:32

@Vérnyúl, Döme, Dagi, Fufu, avagy a Jó, a Rossz, és:
szerintem neked kicsit agyadra mentek a sztereotípiák (vagy csak én éltem mindig jó környezetben)

a poszthoz: egy kopasz nő is lehet nőies

enba 2011.02.13. 14:36:37

...és ti is annyira öregek vagytok, hogy emlékezhettek a mora lisa dalra. gyönyörű!

enba 2011.02.13. 14:36:37

...és ti is annyira öregek vagytok, hogy emlékezhettek a mora lisa dalra. gyönyörű!

2011.02.13. 14:40:57

@Vérnyúl, Döme, Dagi, Fufu, avagy a Jó, a Rossz, és: Akkor tanultam meg, hogy a férfiaknak sem könnyű, ahogy a 3 fiút neveltem.

Annak idején azt gondoltam, hogy a Béla meg Józsi csak simán hülyék, más pasik nyilván normálisak, csak én még nem találkoztam velük, aztán rájöttem, hogy alapból ilyenek, még akkor is ha történetesen én vagyok az anyjuk.

A Tyne folyó déli partja 2011.02.13. 14:42:48

@lárvalányhaj: én már eleve megakadtam.
ugyanis, én is mindig is sokkal jobban kijöttem fiúkkal, mint lányokkal (anélkül, hogy lett volna egyéb, hátsó szándék). babázni se nagyon babáztam. viszont hosszú hajam van vagy 20 éve, nem is akarok fiúsat, sminkelek, nem dohányzom, nem káromkodok, nem viselkedek fiúsan.
és az utolsó mondat meg: ????? ha a nőnek rövid a haja, akkor valami nem stimmel nála? vagy ha a fiúnak hosszú? ez se komplett, aki ezt írta.

Kurtz ezredes · http://gyuloltellensegeink.blog.hu 2011.02.13. 14:45:20

ez az Etus annyira felbaszott, hogy ennek hamarosan következményei lesznek
a világtörténelem legdurvább szűzkurvája

2011.02.13. 14:53:41

Lányos anyuka bartánőm aggódott a lányai miatt, hogy buli, meg party, meg kimarad éjszaka.

- Mit aggódsz, legfeljebb megdugja valaki, és? Az én pici fiam a múltkor összeverekedett valakivel, két napig borogattam, a kontaktlencséjének meg annyi.

Ha valami hétvégi buliba mentek a fiúk az első kérdés az volt, hogy lányok leszenek? Igen? Na akkor mehettek?

Mert a lányoknak lesz annyi eszük, hogy gondoskodnak kajáról, vesznek virslit, zsíoskenyeret, talán még főznek is, de ha egy fiú csapat összejön, azonak a sörön kívül másra nem lesz gondjuk.

Otthoni Lan parti fiúkkal nem ok, de ha lányok is jöttek "házibulira" még ki is takarítottak a végén.

pincze 2011.02.13. 16:00:43

A rövid haj és a nadrág praktikus busszozáshoz , ettől lehet egy nő nagyon is nőies , kisugárzás kérdése , nőies külső is takarhat egy férfias nőt , a kezeslábas , bakancs , tüsi frizura viszont már túl férfias .

Professor Pizka · http://raerunk.blog.hu/ 2011.02.13. 16:49:09

@Vérnyúl, Döme, Dagi, Fufu, avagy a Jó, a Rossz, és: Mindárt összesírom magam. Szerepkényszer a fiúknál is van, meg egy csomó hasonló dolog, de mint tudjuk, boys don't cry.

Hal Stanton 2011.02.13. 16:58:45

Mc Ducky nagy kedvencem a mai napig. Ez a száma mindig feldob. Tényleg ő a legjobb csaj. Kár, hogy szar a zenéje, és ronda.

Kurtz ezredes · http://gyuloltellensegeink.blog.hu 2011.02.13. 17:05:28

@perfor:
Szerencsétlen tökéletesen beillik ebbe a Soma-Whoopi Goldberg vonalba, akik valamiért abban a tévhitben élnek, hogy ha jó fejek, akkor nem számít a rondaságuk mert kelleni fognak a férfinak. Ehhez férfinak kellett volna születni, mert Danny Devitonál működik valamiért. Ja meg ő tényleg jó fej, nem úgy mint ezek a szörnyű nők.

altoid · http://altoid.inda.hu/ 2011.02.13. 17:25:31

Mondjuk azért eléggé összekutyulja a poszt a fiús külsejű, és a fiús érdeklődésű lányokat. A feleségem például minden általános mérce szerint csinos, nőies. Viszont gépészmérnökként dolgozik, régebben a nagybátyjával kovácsoltvas kapukat hegesztgetett, és női focicsapatban játszott. Ja, és mindig is rengeteg fiúbarátja volt, és rendszeresen verekedett általánosban. Szexuálsan viszont világ életében csak a férfiak vonzották, miközben van olyan "barbibaba" típusú barátnője, aki leszbikus. Akkor hogy is van ez?

Hintz ezredes 2011.02.13. 18:12:01

@altoid: És hol fogtad ezt a csodát?

A Tyne folyó déli partja 2011.02.13. 18:20:26

most jövök rá. ez a Ducky nő?????

mdee 2011.02.13. 18:21:44

plusz vannak azok a lányok, akik helyett fiút szerettek volna, ezért annak nevelték. volt egy ilyen osztálytársam, rövid haj, semmi smink, farmer, kapucnis pulcsi. furcsa módon rengeteg lánybarátja is volt

Daenerys 2011.02.13. 18:49:08

Én babáztam is meg indiánosat/jediset is játszottam fiúkkal... és mindig hosszú hajam volt. Ellenben imádtam a fater játékkatonáit és a legót is.

Daenerys 2011.02.13. 18:50:21

@Kurtz ezredes: Mér, melyik nőnek kell Danny DeVito?

Gudea enszi · http://gyuloltellensegeink.blog.hu 2011.02.13. 19:38:03

@lárvalányhaj:
Az affektálást el lehet túlozni, de egyébként ezek valóban fontosak.

@Bettie Page:
Az nem valószínű. A kérdéses hölgy ugyan leszbikusnak tűnik (már ha tűnhet valaki kitalált lénynek), de valójában a leszbikusság keserű kenyerét evő elméleti biszex.

@Vérnyúl, Döme, Dagi, Fufu, avagy a Jó, a Rossz, és:
"nem kell ahhoz gyermekkori sérülés [...] hogy az ember úgy öltözködjön, vagy viselkedjen, mint egy fiú. egészen egyszerűen annyi a drájv, hogy az embert elkezdik kora gyerekkorától folyamatosan, megállás nélkül basztatni."

Én itt valami rettentő súlyos önellentmondást érzek. A gyermekkori sérülés, illetve a kora gyerekkortól elszenvedett folyamatos basztatás eléggé lefedik egymást.

Espada (törölt) 2011.02.13. 23:08:24

@Vérnyúl, Döme, Dagi, Fufu, avagy a Jó, a Rossz, és:

te tuti feminista vagy.

Ennyi frusztráltságot régen olvastam, és a legszomorúbb hogy a kudarcaidért nem magad okolod, hanem mindenki mást. Ne csodálkozz ha semmit se fogsz elérni az életben, ezzel a mentalitással nehéz.

Komolyan, ha valaki csak a te kommentedet olvasná, azt hihetné hogy férfinak lenni könnyű.

Elárulom hogy nem.
De szerinted mégis, a TB támogatja az operációt.
Hajrá

Espada (törölt) 2011.02.13. 23:23:59

@Vérnyúl, Döme, Dagi, Fufu, avagy a Jó, a Rossz, és:

Talán ismered

Egy nőt nem nehéz boldoggá tenni. . .
Csak legyél neki:
1. barát
...2. társ
3. szerető
......4. kisöcsi
5. bátyus
6. apa
7. tanár
8. nevelő
9. gyóntatópap
10. lelki barát
11. szakács
12. autójavító
13. szerelő
14. villanyszerelő
15. sofőr
16. hordár
17. takarító
18. lakáj
19. fafaragó
20. modell
21. lakberendezési mérnök
22. szexológus
23. pszichiátriai szakorvos

1. kedves
2. sportos
3. okos
4. erős
...5. jól nevelt
6. határozott
7. gyengéd
8. érzékeny
9. romantikus
10. férfias
11. Móka Miki
12. vidám
13. de mégis komolyan veendő
14. bátor
15. Micimackó
16. energikus
17. gondoskodó
18. ideákban gazdag
19. ügyes
20. szerény
21. megértő
22. elegáns
23. egyértelmű
24. szeretetteljes
25. hidegvérű
26. szenvedélyes
27. engedékeny
28. becsületes
29. adakozó
30. gyakorlati
31. igazságos
32. bármire legyél kész érte (akár bankot rabolni is)
33. reménytelen (a szerelemtől)
34. nyugodt
35. sármos
36. hűséges
37. álmodozó
38. karrierista
39. megbízható
40. mindenki felnézzen rád
41. legyél kész áldozatokra, és mindenek elött gazdag.

Ugyanakkor ne legyél:
a) féltékeny, de mégis aggódó
b) gyere ki a rokonaival, de ne tölts velük több időt mint a nővel
c) adj a nőnek szabadságot, de mégis mindig érdeklődj, hol és kivel
volt
d) öltözz elegánsan, de legyél kész mindig a hátadon hazacipelni a nőt
térdig sárban, majd bemászni az erkélyen ha otthonfelejtette a
kulcsát. Vagy elkapni és megverni a tolvajt, aki ellopta a
ridiküljét, amiben olyan fontos dolgok voltak, mint a tükör és
ajakrúzs.

Nem szabad elfelejtened:
1. születésnapját
2. névnapját
3. házassági évfordulót
4. az első csók évfordulóját
5. menstruációját
6. a fogorvosnál foglalt idejét
7. a legjobb barátnőjének és a kedvenc nagynénijének a születésnapját.

Sajnos a fent említettek tökéletes betartása sem biztos, hogy eredményre vezet. A nő ugyanis belefáradhat a tökéletes férfi jelenlétébe és
megszökhet az első gitárossal.

És most a másik oldal:
A férfi boldoggá tétele sokkal nehezebb. Ez azért van, mert a férfinak szüksége van:

1. szexre
2. kajára

A nők nagy része ezt a borzasztó igényességet rabszolgatartásnak érzi. Ezeknek az igényeknek a kielégítése meghaladja a nő erejét.

Végeredmény:
Az együttélés csak akkor lehetséges, ha a férfiak végre megértik, hogy
teljesen túlkapó követeléseiket korlátozniuk kell!

Kurtz ezredes · http://gyuloltellensegeink.blog.hu 2011.02.13. 23:30:35

@Espada:
Kénytelen vagyok most az egyszer megvédeni a teljes női nemet. őket is meg lehet érteni, úgyhogy nem kell ez a nagy nőfikázás.
Te is kurva nagy szarban lennél, ha a legnagyobb értéked a faszod lenne és egyéniség, humor, realitásérzék, barátok, logika, kitartás, önbecsülés és kreativitás nélkül várnál egy lényre akinek ezek mind megvannak, meg még van 5000, egymásnak sokszor teljesen ellentmondó tulajdonsága is. Kemény de gyengéd, empatikus de határozott, tűz de víz, de azért mégis szeret, és 35 éves korodig apává tesz, különben baszhatod az egész életed.
Nekünk tényleg könnyebb, mert ezer dologban lehetünk jók, a nők meg hát, háromban.

Zabalint (törölt) · http://sznobizmus.blog.hu 2011.02.14. 00:00:24

@Kurtz ezredes:
Ez csak poén nem tom mért kell komolyan venni.

A témárol annyit, hogy az tud lenni nagyon modoros, amikor egy nő erőltetetten férfias dolgokkal foglalkozik és lépten nyomon hangsúlyozza, hogy férfias nő, miközben mindenben valójában nőies.

lárvalányhaj 2011.02.14. 00:13:07

@Espada:

Ha valami modoros, akkor az ilyen szarok linkelgetése az.

Kurtz ezredes · http://gyuloltellensegeink.blog.hu 2011.02.14. 00:25:37

@Zabalint:
Ez neked poén?
A nők tényleg tökre ilyenek. Ezt a 41-es listát kb 1000szeresére lehetne még bővíteni, és ha férfi vagy, akkor egy idő után elég nyilvánvaló lesz számodra, hogy pontosan azért kell nekik ennyi minden, mert semmi nincs meg bennük ebből.
Azért lássuk be, hogy ehhez képest férfinak lenni könnyű. Az élethez férfi kell, és nekünk ez testen belül megoldható. Ha pedig férfi van, minden van.

Gudea enszi · http://gyuloltellensegeink.blog.hu 2011.02.14. 01:12:11

@Espada:
Most nincs igazad. Férfinek lenni könnyebb, mint bármilyen más neműnek.

Judea · http://roleplay.blog.hu 2011.02.14. 04:08:36

Szerintem férfinak pont olyan nehéz lenni mint nőnek. Mindkét oldalon megvannak a nehézségek és a erőltetett szerepek.
Engem pl. az dühít, hogy egy férfinak ezermesternek kell lennie. Én sajnos nem vagyok elég ügyes hozzá, de némi érdeklődés is hiányzik. Inkább írnék programot, vagy értekezem a kora középkori társadalmi viszonyokról.
Persze az élet rákényszerít, hogy bizonyos dolgokat megtegyek a ház körül, de a bonyolultabb dolgokat inkább szakemberre bíznám.

Judea · http://roleplay.blog.hu 2011.02.14. 04:37:35

Szerintem férfinak pont olyan nehéz lenni mint nőnek. Mindkét oldalon megvannak a nehézségek és a erőltetett szerepek.
Engem pl. az dühít, hogy egy férfinak ezermesternek kell lennie. Én sajnos nem vagyok elég ügyes hozzá, de némi érdeklődés is hiányzik. Inkább írnék programot, vagy értekezem a kora középkori társadalmi viszonyokról.
Persze az élet rákényszerít, hogy bizonyos dolgokat megtegyek a ház körül, de a bonyolultabb dolgokat inkább szakemberre bíznám.

Ormótlan · http://bogaras.blog.hu 2011.02.14. 05:44:47

Engem nagyon fiúnak akartak, 18 éves koromig csuri hajam volt (nem engedték a szüleim, hogy megnövesszem, kamaszodásom jelei előtt rendesen fiúnak is néztek mások). Sose babáztam (ma is rühellem a kisgyerekeket), csak barkácsoltam öregfaterral, meg fára másztam, fociztam, fiú barátaim voltak (vannak is, sokkal könnyebb velük, mint a nőkkel) stb. Hogy ez mennyire volt kényszer hatására, nem tudom, de ma kb. 1 méteres a hajam, bár a kényelmes, praktikus ruhákat szeretem és nem vagyok hajlandó tűsarkút meg szoknyát húzni pusztán a konvenció kedvéért, ám ez nem akadályoz meg abban, hogy imádjam a háziasszonykodást annak minden velejárójával. A férjem minden reggel ágyba kapja a kávéját, mert megérdemli. :-) Körömlakkom (testszínű, matt) csak azért van, mert ha gombaszezonban megfogja szedés közben a gomba a körmöm, mégse úgy nézzen ki, mintha mocskos lenne. A visszafogott sminkkel semmi bajom, de csak addig, míg ezt 2 perc alatt fel tudom szórni a képemre, ennél több időt nem ér meg. Dolgoztam dress code-os munkahelyen, életem legszörnyűbb évei voltak... Mindemellett ivarérettségemtől kezdve sose voltam pasi nélkül, soha nem okozott gondot, hogy találjak valakit, míg a nőies külsejű "széplány" ismerősök egyedül senyvedtek évekig.
A dolgok fontosságát számomra a funkciójuk, praktikusságuk határozza meg, az esztétikum sokadlagos. A pasik szerintem ezt értékelik, tuti, hogy könnyebb és kiszámíthatóbb egy ilyen nő - aki azért emellett a testi funkcióit illetően egészen nő.
Egy dolog van, ami sose érdekelt: mások mit gondolnak rólam, egyszóval leszarom a megfelelési kényszert.

Az, hogy valaki nőies vagy férfias-e, csak pár másodpercig múlik a külsőségeken, ismerek szép nőt, aki külsőre tökéletesen nőies, de ha megszólal, vége az idilli képnek. Ő akkor milyen, ha úgy beszél, mint egy kocsis és úgy parancsolgat, mint egy katonatiszt?

lárvalányhaj 2011.02.14. 08:25:40

@Ormótlan:

"Mindemellett ivarérettségemtől kezdve sose voltam pasi nélkül, soha nem okozott gondot, hogy találjak valakit, míg a nőies külsejű "széplány" ismerősök egyedül senyvedtek évekig."

Ne sértődj meg ezen, de szerintem ez önmagában nem sokat árul el a nő vonzerejéről.

Espada (törölt) 2011.02.14. 08:48:46

@Gudea enszi:
Eddig hányféle nemű voltál hogy ezt ilyen biztosan kijelented?

Espada (törölt) 2011.02.14. 09:02:32

@Kurtz ezredes:

Komolyan gáz hogy valaki a saját nemét alárendeltnek tekinti a másiknál.(és itt most nem a nőkről írok)
És hogy viccelni se lehet semmivel.
Kezdem azt érezni hogy a feminizumus az új holokauszt.

Ha azt mondod hogy férfiak szarok, te vagy a jófej, ha azt hogy a nők akkor szemátrohadthimsoviniszta.

Tudom hogy sok nőcinél beválik ez a duma hogy a férfiaknak milyen könnyű, de a valóság az hogy ma már nem azon múlik a sikered az életben hogy mivel születtél.

bajor gizella 2011.02.14. 09:31:50

Én azóta jövök ki jól a férfiakkal, mióta rájöttem hogy adhatom a szájukba azokat a gondolatokat amelyeket én találok ki, de csak maguktól eredeztetve tartják érdekesnek.

Sand Lover 2011.02.14. 10:02:54

@Ormótlan: „Mindemellett ivarérettségemtől kezdve sose voltam pasi nélkül, soha nem okozott gondot, hogy találjak valakit”
Hú ez mekkora előny már. Ez valami értékmérő funkció?

“A dolgok fontosságát számomra a funkciójuk, praktikusságuk határozza meg, az esztétikum sokadlagos.”
Ja, így már érthető. Akkor neked bármilyen ronda/nyomi alak megfelelő, hiszen a kinézet sokadlagos, a funkciója pedig megvan. LOL
Nem lehet, hogy a “széplány” ismerőseid, akik állítólag egyedül senyvednek – egyszerűen csak ennél igényesebbek?

Ernoke 2011.02.14. 10:10:22

@Ormótlan: "Sose babáztam (ma is rühellem a kisgyerekeket)"
hogy micsoda...???

Sand Lover 2011.02.14. 10:15:38

@bajor gizella: Csak értelmeztem, amit írt. Ő egy ilyen kiszámítható nő, hiszen a pasik ezt értékelik...

vészmadár (pica pica) · http://feleslegesszavaink.blog.hu 2011.02.14. 10:20:30

úgy érzem, ez a téma már megint túl van spirázva. Ha dugni akarok, akkor érdekes, hogy a partnerem egy nő legyen. Más esetekben meg az az érdekes, hogy az adott dologhoz ért vagy nem ért, kellemes vagy kellemetlen társaság. a nemétől függetlenül.

Ernoke 2011.02.14. 10:21:12

@Espada: ez, hogy kinek könnyebb, nézőpont kérdése. egyrészt férfinak lenni azért jó, mert nem várják el, h kizárólag hülyeségekkel töltsd az idődet, és lehetsz nyugodtan határozott és kezdeményező, sőt, jobban is tudhatsz dolgokat másoknál. ha nő vagy, be kell fognod a szádat, mert ha bármit jobban tudsz bárkinél, rögtön tudálékos leszel, ha pedig önállóan, kezdeményezően cselekszel, rögtön katonatisztnek gondolnak (stílustól teljesen függetlenül).
nőnek lenni viszont hatalmas előny abból a szempontból, h a férfiakat pórázon lehet vezetni egy kis pinalebegtetéssel (smink, csiniruha, körömlakk, hajrázás, parfüm), mert az agyuk egy része ettől teljesen kikapcsol, és sokmindent egy füttyentésre megtesznek. ebből a szempontból egyetértek a MNK kitétellel, merthát ki az, aki ezt a kézenfekvő előnyt nem játszotta ki legalább egyszer az életben?

vészmadár (pica pica) · http://feleslegesszavaink.blog.hu 2011.02.14. 10:26:05

@Ernoke: "ki az, aki ezt a kézenfekvő előnyt nem játszotta ki legalább egyszer az életben?"

gondolom vérnyúl, ő sose, ő már 4 évesen is babázás helyett morálfilozófiai szempontból elemezte a társadalmat és ezért lett feminista, mert akkor észrevette, milyen jó pasinak lenni. És nincs az az isten, hogy egyszer az életében beriszált volna egy segget. Vagy ha igen, akkor meg a kurva anyjukat a rohadt pasiknak, amiért ilyen trükkökkel lehet őket megvezetni:)

Zorita 2011.02.14. 10:27:55

na, ez a legjobb, egymásnak esni, ahelyett, hogy egy jót _rötyögnétek_ a poSton :)

herr_der_erdinger 2011.02.14. 10:31:07

hehe, én a Moralisa énekes csajával egy osztályba jártam gimiben. Jó csaj volt és garantáltan szereti a fiukat is. Az oldala itt: www.magyarhajnalstudio.hu/

bajor gizella 2011.02.14. 10:31:25

@Zorita: Na erről van szó, én is csak tekerem a fejem hogy jaj már csajok, meg vészmadár ugye, akiről első olvasásra fél évig hittem azt hogy lány:))

bajor gizella 2011.02.14. 10:31:27

@Zorita: Na erről van szó, én is csak tekerem a fejem hogy jaj már csajok, meg vészmadár ugye, akiről első olvasásra fél évig hittem azt hogy lány:))

bajor gizella 2011.02.14. 10:31:29

@Zorita: Na erről van szó, én is csak tekerem a fejem hogy jaj már csajok, meg vészmadár ugye, akiről első olvasásra fél évig hittem azt hogy lány:))

herr_der_erdinger 2011.02.14. 10:32:27

Hehe, én a moralisa énekes csajával egy osztályba jártam gimiben. Jó nö, és nem emlékszem rá, hogy bármily baja is lett volna férfiakkal. ;)
Egyébként még mindig szép: www.magyarhajnalstudio.hu/

Sand Lover 2011.02.14. 10:33:20

@Ernoke: Vérnyúlnak abból a szempontból igaza van, hogy a nőkkel szemben elég sok, néha egymásnak totál ellentmondásos elvárást támasztanak.
Meg azt te is tudod, hogyha segget riszálsz, akkor mennyire fognak komolyan venni…

Ernoke 2011.02.14. 10:57:10

@Morgan LeFay: tapasztalataim szerint csak akkor vesznek komolyan, ha segget (is) riszálsz. lehetsz akármilyen penge, mondhatsz akármit, ha nem élsz bizonyos trükkökkel (mozdulatok, tekintet, hangszín, stb.), semmibevesznek.

@vészmadár (pica pica): szerintem inkább viccesek ebből a szempontból a pasik. mi nők viszont röhejesen könnyen esünk áldozatul érzelmi manipulációknak, ezt pedig a férfiak szokták kihasználni. gondolom, mindenkit azon a ponton lehet megfogni, ami elsősorban vezérli.

vészmadár (pica pica) · http://feleslegesszavaink.blog.hu 2011.02.14. 10:59:52

@bajor gizella: hehe. Mondom én, dugáskor kiderül, akkor érdekes a dolog:)

El Topo (Sgt. Elias) 2011.02.14. 11:13:31

@ótvarkéjenc:

Jaja, külön nótát írt róla a Pierre Zserendasz bácsi.:)

Sand Lover 2011.02.14. 11:16:44

@Ernoke: „tapasztalataim szerint csak akkor vesznek komolyan, ha segget (is) riszálsz.”
Nagyon kétélű fegyver. Rövid távon előnyös lehet, de hosszú távon elkönyvelnek könnyűvérű macának, aztán egy céges hétvégén kínos jelenetek kerekedhetnek ebből.
Egy konzervatívabb munkahelyen egyértelműen hátrányos lehet.

bajor gizella 2011.02.14. 11:22:31

@Ernoke:
De miért kellene valamibe is venni? Mármint szerintem ott kezdődik a probléma ha ezeket a riszákat, flörtöket azért csinálják a nők, hogy vegyék valamibe, és nem saját szórakoztatás céljából. Én imádok bemenni egy előadóba ahol van 10 férfi mondjuk, és hevenyészett mozdulatokkal előadni az instant szexhiányost, de azért mert engem szórakoztat. Sose tudnám komolyan venni annyira se a férfiakat, se magamat hogy azon agyaljak hogy melyikünk a komolyabb. Remélem sose leszek annyira tanult hogy szükségesnek érezzem a folytonos szintfelmérést, ráadásul nemek mentén.

Egyszer voltam olyan helyzetben, mikor 30 férfi volt a beosztottam tulajdonképpen, és mindegyik álligtetovált bakancsos nagypofájú, hogy szükséges volt a komolykodás. Mikor egy mulasztás miatt leégette a kezemről a bőrt egy fresnel lámpa, embert ütöttem. Utána se vettek komolyan, de nem szemtelenkedtek velem. De szerintem sajnálatból. Nem volt jobb.

herr_der_erdinger 2011.02.14. 11:35:17

@El Topo (Sgt. Elias): Nem is tudtam erröl. Küldenél linket?

Püspök utcai gombaszedő · http://valogatott.blog.hu 2011.02.14. 11:37:20

@lárvalányhaj: "És végül: lehet az nőies, aki szereti a természettudományokat? Vagy a matekot?"

Hajjaj.

Ernoke 2011.02.14. 11:47:02

@Morgan LeFay: egyszer nézd meg, mennyire vesznek emberszámba a férfiak, ha így viselkedsz, és mennyire, ha nem figyelsz oda a mozgásodra, hangodra, és nem alkalmazol legalább pár fogást (mittudomén, smink, csini ruha, stb). (amúgy konzervatív a munkahelyem, miniszoknyát, spagettipántos felsőt pl. nem lehet itt hordani, de ennek nem tudom, mi köze a témához.)

@bajor gizella: mert mondjuk kommunikálni szeretnél másokkal...? lehetnek akármilyen jó gondolataid, ötleteid, ha nem alkalmazod ezeket a trükköket, egyszerűen semmire nem jutsz vele, mert a férfiak számára nemlétező ember leszel. kb. köszönni nem fognak neked, nemhogy meghallani, amit mondasz.

Sand Lover 2011.02.14. 11:53:27

@Ernoke: „egyszer nézd meg, mennyire vesznek emberszámba a férfiak, ha így viselkedsz, és mennyire, ha nem figyelsz oda a mozgásodra, hangodra, és nem alkalmazol legalább pár fogást”

Ebben nem vagyok mérvadó, mert az esetek nagy
többségében emberszámba vesznek seggrisza nélkül is, ezzel sosem volt gond.
Nem mondom, hogy egyszer sem vetettem be a szexihang/olvatag nézés stb dolgokat, de akkor kifejezetten el akartam valami érni, nem ahhoz kellett hogy emberszámba vegyenek/köszönjenek stb.

vészmadár (pica pica) · http://feleslegesszavaink.blog.hu 2011.02.14. 11:58:23

@Ernoke: a feminizmussal ez az egyik legnagyobb baj, aminek a csapdájába most plö te is estél. Amikor azt írod, hogy a gondolataidra nem kíváncsiak a férfiak, akkor nem érted meg, hogy ez nem nemi kérdés. Én plö olyan vagyok, és sokan mások is ilyenek, csak nem mindenki vallja be, hogy általában kurvára nem érdekel senki másnak a véleménye. Nem férfiként nem érdekel a nőké, emberként nem érdekel más embereké. Evvan. Ezt nem szabad célzottan nőkirekesztésnek látni, mert nem az, ez szimpla mizantrópia:)

Püspök utcai gombaszedő · http://valogatott.blog.hu 2011.02.14. 11:58:30

@Ernoke:

Egyszer láttam egy csajt az egyik lágymányosi ELTE épület mellett álldogálni, nőiességéhez kétség sem férhetett még úgy sem, hogy háttal állt nekem. De amikor elindult, becsszóra úgy járt, mint Charlie Chaplin. Na, neki valószínűleg tényleg nem ártott volna pár járáslecke, mert a riszálás és a cseplinkedés között azért bőven lenne még hely.

De azért azt nem hinném, hogy az emberek többségének különösen erőltetnie kéne, hogy másképp járjon, mint ahogy neki természetes.

bajor gizella 2011.02.14. 12:02:29

@Ernoke: Aha.
Nekem ezek szerint nem volt még egy értékes vagy fontos ötletem sem. Nem tudom elképzelni milyen lehet úgy ébredni reggel hogy van. Mindenesetre én seggriszával költözködni, sorban tolakodni, egy helyett két kürtős kalácsot vételezni, hülye helyre nagyautóval beparkoltatni, illetőleg színházbérletet szerválni szoktam. Ezt én amolyan szűzkurválkodásnak fogom fel, dolgozni így eléggé képtelen lennék, mert pontosan tudom hogy az elért eredményeim nem a jó seggemnek, hanem a férfiak figyelmességének, és szerepjátszásra való hajlamának köszönhető nagyobb részben, és ezen a csipkés franciabugyi se változtat nagyjából semennyit.

Kurtz ezredes · http://gyuloltellensegeink.blog.hu 2011.02.14. 12:19:36

@Espada:
Ezen sajnos nincs mit viccelni, mert nőnek lenni tényleg kurva szar. Még belegondolni is nehéz, hogy mennyire. Sose legyél nő!

Espada (törölt) 2011.02.14. 12:35:47

@Kurtz ezredes:

Honnan tudod hogy nehezebb?
És azt miből gondolod hogy férfinak lenni könnyű?
Ne dőlj be a feminista propagandának, nem nehezebb nekik. Más kötelességeik vannak, más szerepeknek kell megfelelni. Csak ugye a pasik nem siránkoznak (mert nem szabad ) ezért nem dől mindenhonnan feléd hogy milyen nehéz nekünk

Ha egy pasi túlórázik, akkor rossz apa mert nincs otthon a gyerekeivel. Ha nem túlórázik akkor meg elkönyvelik élhetetlennek, céltalannak.

Egy férfi jó, ha többet keres a nőnél (ez igenis elvárás) de azért a fizetések és a munkakörök legyenek egyenlőek.

Egy kisfiú járjon el sportolni, még akkor is ha háta közepére nem kivánja az egészet csak azért mert fiú

Ezer más példát lehetne hozni, csak van egy olyan dolog amit mi férfiak úgy hívunk büszkeség.
Azt is jelenti, hogy a nehézségeinket nem arra vezetjük vissza amiről nem tehetünk.
Könnyebb sírni hogy jaj azért nem sikerült valami mert nő vagyok mint beismerni hogy tehettem volna többet is.

Ernoke 2011.02.14. 12:38:41

@vészmadár (pica pica): ha pl. mutatni akartam vmi érdekeset egy férfitöbbségű társaságnak (vagy tárgyaláson akartam egy projekt előnyeit bemutatni, vagy előadtam), amikor nőieskedtem, valóban odafigyeltek, reagáltak rá, kritizálták, és ebből hasznom származott. ha nem, akkor kb. nem hallották, amit mondok, végigbeszélgették, stb. nyilván vannak kivételek (lehet, h te is az vagy), de azt tapasztaltam, h ha egy férfi nem tud egy nőre szexuális lényként tekinteni, akkor kb. sehogy nem fog.

@bajor gizella: persze hogy ez nem a személyes adottságok dícsérete, hanem tanult színészkedés. de amíg nem figyeltem oda a hajamra, járásomra, hanglejtésemre, tartásomra, addig nagy hátrányban voltam szinte minden téren, ahol férfiakkal is kapcoslatba kerültem. vannak olyan helyzetek, amikor muszáj jó benyomást tenned és elérned, h ne szarják le, amit mondasz, és erre más eszközt nem tudok, csak ezt.

Sand Lover 2011.02.14. 12:44:52

@Kurtz ezredes: Semmi gond nincs a női léttel, csak az ilyen egybites Espada-féléket kell elkerülni.

bajor gizella 2011.02.14. 13:09:32

@Ernoke: Én figyelek a hajamra, a járásomra, és a hanglejtésemre akkor is ha lányokkal vagyok, meg akkor is ha egyszál magam. Máskülönben egy nagy póz az egész. Nem tudom elképzelni hogy úgy tudjak valakire figyelni igazán, hogy közben a járásomra is gondolnom kell. Biztos nem venném észre, csak mások, hogy nem megy jól.

Szerintem mi nők, annál a résznél rontjuk el, hogy azt hisszük hogy a szarszemét férfiak kényszerítenek bennünket önkénetes naíva-büdöskurva-seggriszálós bájolgó jelmezbe, aztán mikor belebújtunk, és sikerünk lesz, azt meg 100%-ban saját sikerünknek könyveljük el, hogy a férfiak mennyire szánalmas orruknál fogva vezetett szerencsétlen balfaszok, ahelyett hogy hátradőlnénk-persze szépen kihúzott háttal, nem másért, magunkért- és azt mondanánk hogy én kurvára élvezem ha a figyelem középpontjában vagyok, a férfiak meg feltehetőleg kurvára élvezik hogy elhalmozhatnak a figyelmükkel, és ez milyen jól van, maradjon így örökre, és sose öregedjünk meg.

Professor Pizka · http://raerunk.blog.hu/ 2011.02.14. 13:22:16

@vészmadár (pica pica): én adok a nők véleményére, de a mellüket nézem közben.

KürtiT (Tromb74) 2011.02.14. 13:22:39

@bajor gizella: :D Valahogy így történik a dolog. A hölgyek azért nem a férfiak elvárásainak próbálnak elsősorban megfelelni, hanem egymással versengenek.

Legjobb példa erre az arab világ, ahol a nők nyilvánosság előtt elfüggönyözve jelenhetnek meg, de egymás társaságában szívesen vesznek fel dögös cuccokat. Nagyjából annyit költenek kozmetikumokra és szexi cuccokra, mint a nyugati hölgyek, csak hát mi sajnos nem láthatjuk az eredményt.

Ernoke 2011.02.14. 13:28:08

@bajor gizella: én utálok a figyelem középpontjában lenni, nem hiányzik, h olyanok "halmozzanak el a figyelmükkel", akikhez semmi közöm amúgy. amint mondtam, ezt az egész marhaságot azért tanultam meg, h egyáltalán lehetőségem legyen megnyilvánulni bármilyen életterületen és témában, ahol férfiakkal kerülök kapcsolatba. és piszok nehéz volt, a mai napig folyamatos koncentrációt igényel, h "nőiesen" járjak, nevessek, stb., barátnőkkel és egyedül nyilván nem így viselkedem, mert amúgy utálom. de tagadhatatlan előnyei vannak.

Kurtz ezredes · http://gyuloltellensegeink.blog.hu 2011.02.14. 13:37:01

@Espada:
Te ugye férfi vagy?
Na most képzeld el, hogy visszarepülsz az időben úgy 6 éves korodig, és ezt az állapotot konzerválod. Lényegében nincs semmiféle önbecsülésed, amire bármit is alapozhatnál. Nem logikai úton gondolkozol (és ugyan mi más úton lehet?). A barátaiddal folyton csak hülyeségeken veszekszel. Egyáltalán saját magadról sincs különösebb fogalmad, a hülyeségeidet meg azzal próbálod kimagyarázni, hogy te csak egy nő vagy.
Egy átlagos nő (más nők pedig nem léteznek) életének tetemes részét fejjel a homokban tölti, és csak akkor jön fel levegőért, ha már tényleg muszáj.
Azt ne mondd nekem, hogy te férfiként ugyanilyen vagy, mert hamar baszhatnád az egész életed.

Sand Lover 2011.02.14. 13:47:23

@Ernoke: „h ha egy férfi nem tud egy nőre szexuális lényként tekinteni, akkor kb. sehogy nem fog.”
Hmm jobban belegondolva, a ronda pasikra én sem szoktam odafigyelni, tény és való. Ugyanez vonatkozik az alacsony faszikra. Evvan.

KürtiT (Tromb74) 2011.02.14. 14:10:35

@Morgan LeFay: Sőt annyiban még nehezebb is a helyzet, hogy a férfiaknál az előnytelen külsőt nehéz optikai tuninggal kompenzálni:) Egy ápolt, jól öltözködő 165 cm-es fickó búcsút mondhat a nők cirka kétharmadának. Pocakosan komolytalanul néz ki, de ha gyúr egy kicsit akkor már egyenesen nevetségesen. Az öltönyöket sajnos nem erre a testalkatra tervezték, de a sportos v. lazább viseleteket sem. Egyetlen igazi esélye, ha gyorsan elkezd kopaszodni és legalább a lányokban megbúvó apakomplexust elő tudja csalni.

Ernoke 2011.02.14. 14:42:23

@Morgan LeFay: hát ez elég gyász. azért ugye ha egy ronda és alacsony férfikollégáddal kell együtt dolgoznod, megpróbálod leküzdeni ezt?:D

Szocio Pata (kikvogymukblog) 2011.02.14. 14:44:02

Etus a magyar filmtörténet legnegatívabb figurája, egyébként egy ordas kurva, fűvel-fával kefél, (bár a sorozat nem mutatja az intim részleteket), a Virágdoki, a Zöldséges Józsi, a Vállalkozó, és még kit tudja, ki. Szegény Szikszai csak forgolódik a sírjában. Szóval ez a fiús stílus olthatatlan szexuális vágyat takar.

noname.blogger · http://suisseproject.blog.hu/ 2011.02.14. 14:52:00

Nem olvastam végig az összes kommentet, de úgy tűnik, valahogy itt valami kimaradt. Kb az, h mi van akkor, ha egy nő belül tényleg egyszerűen fiús, ezért nem jön be neki a nőies viselkedés és megjelenés? Nem muszáj ahhoz lelki defekt, elég, ha másmilyen a lelke mint a teste, emiatt pedig sehogy nem tudja magát a nőkhöz tartozónak érezni. Hajlamaiban, érdeklődésében, problémamegoldási módszereiben nem hasonlít nőkre, viszont a férfiakra igen, ezért nem tud a szereppel azonosulni.

Nem hülye, ezért tudja hogy bizonyos dolgokban egyfajta felszínes látszat-nőiesség kell a boldoguláshoz, mert ha az embernek melle meg feneke van, széles válla meg nincs akkor a büdös életbe nem fogják pasinak nézni, de ha csak lehet, leveti a szerepet. Meg néha akkor is amikor nem lehet mert az ember nem tud kibújni a bőréből. Ez nem feltétlenül segít a boldogulásban, enyhén szólva, de hát ez van...

No férfigyűlölet (hülyeség, őket érti meg, velük barátkozik, mitől utálná őket?), no show off hogy ő milyen férfias, egyszerűen nem csinálja a nőiességet hanem olyan kívül amilyen belül.

Zorita 2011.02.14. 14:53:15

@Szocio Pata (kikvogymukblog): hát igen, ez tényleg nem más, mint egyszerű péniszirigység :)

KürtiT (Tromb74) 2011.02.14. 15:05:35

@noname.blogger: Ha egy nő nem érzi magát nőnek, akkor nehéz róla leki harmóniát feltételezni, felmerül a "lelki defekt" esete.

Másrészről nőies sokféleképpen lehet egy nő, butaság végletekről beszélni. A bakancsos, szakállas matróna és a szőkített, affektáló műkörmös között azért van még számos árnyalat (A férfiak többségének pont ez a két véglet, ami nem jön be).

noname.blogger · http://suisseproject.blog.hu/ 2011.02.14. 15:20:05

@Tromb74: A megjelenésemet tekintve nem vagyok vészesen férfias, bár nőies sem (farmer és bakancs, de időnként kivágás és karcsúsított vonalú felső). Viszont mi definiál egy nőt? Az ember agyberendezése nem idomul kötelezően a nemi szerveihez, ez már csak ilyen, és baromira nem változtatható, bármennyire is kényelmetlen. Viszonylag definitív, hogy tipikusan azokban a dolgokban vagyok jó amiben férfiak jók és azokban rossz amelyekben a férfiak rosszak, ráadásul baromira nem tudom követni a nők gondolkodásmódját, ezért nem is tudok velük barátkozni. Nemrég kitöltöttem egy tesztet, itt írnak róla:
www.fn.hu/archivum/20030429/mennyire_n_337_ies_vagy/
a teszt a végén kidob egy koordinátarendszert, szépen sávozva, be tudod lőni magad hogy az eredményeid alapján milyen a te agyad. Az én agyam az extrémen férfias sáv leghátsó csücskében volt.

Ebből persze lehet diszharmónia is, nem a belső dolgok miatt, hanem mert a társadalom nagyon nem tud mit kezdeni azzal ha egy nőnek látszó egyed nem viselkedik nőként, illetve alig és azt is ügyetlenül.

Ormótlan · http://bogaras.blog.hu 2011.02.14. 15:26:23

@lárvalányhaj: Lehet, ám a mai napig boldog házasságban élek, sok-sok éve. Irigyem emiatt akkor is volt és most is van. Nem a fiús nők közt.:-) Tapasztalatom szerint, legalábbis az ismeretségi körömben az átlagos vagy annál egy fokkal gyengébb külsejű lányok sokkal könnyebben találtak normális társat, kiegyensúlyozott kapcsolatot, mint a szép lányok, tetőtől talpig nőies külsővel.
Régi pasijaim a mai napig visszasírnak. Valami csak kell legyen, ami miatt ez van, nem? Ha nem női vonzerő, akkor valami más, de volt és van. Hozzáteszem, hogy még könnyűvérűnek se mondhattak volna, tehát nem arról van szó, hogy azért nem voltam sose egyedül, mert a srácok csak dugni akartak. Ilyennel pont a nőiességükkel hódítani akaró csajok szívtak.

@Ernoke: Mi ezzel a baj? Másoknak bejön, nekem nem, mert idegesítenek. Mondjuk úgy 10 éves kor felett már el lehet lenni velük, de alatta halálos... Egyszerűen már a hangjuk frekvenciája kikészít. Aki csípi őket, az babázzon. A spenótot se szereti mindenki. :-)

@Morgan LeFay: "Akkor neked bármilyen ronda/nyomi alak megfelelő" Ez marhaság, voltak irigylésre méltóan csinos pasijaim, egy kripli se akadt, és szerencsére ésszel is el voltak látva. Ha ez nem a net lenne, akkor szívesen bemutatnám a férjemet, meglepődnél. :-) Amúgy meg nem úgy nézett ki a dolog sose (sztem másnál se így megy), hogy személyleírás alapján keresgéltem. Jött, aki jött, olyannal az ember úgyse áll szóba, aki nem kelti fel az érdeklődését, de ez a lehető legritkább esetben volt a külső jegyei miatt. Alapvetően szerintem fiatalon nagyjából mindenki szép, legalábbis van benne olyan, ami mások számára vonzóvá teszi, de ez nem feltétlenül kell, hogy az egyetlen jó tulajdonsága legyen. Rég rossz, ha csak a szépség az, ami miatt valakit szeret az ember! Az ezirányú "igényesség" azért pár év alatt kap néhány pofont. Lehet közhelyeket is puffogtatni, bezzeg az én időmben, de tény, hogy azért kissé kiegyenlítettebb volt a verseny anyagiakban az én fiatalságom idején (ez nem feltétlen jó), így nem a divatos külsőségek voltak meghatározóak a párkeresésben.

noname.blogger · http://suisseproject.blog.hu/ 2011.02.14. 15:40:10

@noname.blogger: Ezektől a dolgoktól függetlenül persze simán szimulálhatnám a nőiességet a boldogulás érdekében, próáltam is, de pocsékul megy (lemérve: a teszt harmatgyenge EQ-t dobott, nem lepődtem meg). Ahol a nőies viselkedés elvárás ott még azzal járok legjobban, ha meg sem szólalok. Pl ha nők csevegése közepébe keveredek és elvárják a részvételt. Egy pillanatra elengedem magam és máris úgy néznek rám mint egy ufóra, a fele hülyének néz, a másik fele megsértődik. Legegyszerűbb, ha mindenben egyetértek és baromi gyorsan eltűnök a közelből.

Hálistennek nem mindenhol fontos ez és nem is célom hogy vezető pozícióba kerüljek. Az én (leendő) munkámban gyakoribbak a csodabogarak mint máshol, remélhetőleg nem fogok nagyon kilógni.

Erzsebet 2011.02.14. 16:02:19

A leszbikről szóló postban írtam már Betti-Petiről. Ő egy igazi fiús lány volt. A bátyja árnyékában nőtt fel fiúként. Női mivoltát demonstrálta, 4 gyerekes anya lett belőle. A női szerepben elbukott.

Ernoke 2011.02.14. 16:07:05

@noname.blogger: ez az EQ-teszt alapvetően hülyeség, mert önbevalláson alapul. a nők többsége csak hiszi, h jól eltalálja mások érzéseit, mert hiába van esetleg jó érzéke a részletek és gesztusok észrevételéhez, az értelmezés gyakran hibás. ahhoz ugyanis már gondolkodni kellene, és a saját szempontjaikon túllépni, ezzel szemben gyakran a saját érzésvilág kivetítése zajlik. szóval no para, az emberek többségének gyenge az eq-ja, te legalább nem hiszed magadról, h empátiakirálynő pszichológusisten vagy.:D

2011.02.14. 16:20:11

Kedves Nőtársaim, én már csak azon a véleményen vagyok, hogy ha már egyszer nőnek születtem, akkor ebből kell kihozni azt amit lehet, mondhatnám úgy is hogy mindenki azt rakja ki a pultra amije van. Ha a nőiességét, akkor azt.

Ne gondoljátok, hogy a férfiak nem használják ki a vonzerejüket. Az első férjem borzasztóan jóképú magas és kigyúrt pasi volt, ma is a biztosító szakmában dolgozik, és kezdetben a külcsin bizony hogy segített rajta, mert az összes unatkozó hülye liba mind vele akart biztosítást kötni.
Ha valamit intézni kellett, a tanácsnál, vagy a gyerek iskolájában, őt küldtem: húzd ki magad, mosolyogj szépen a tanácsi nénikre, és láss csodát, neki volt megoldás.

A kisebbik fiam, mint az apja: nem vagy egy zseni kisfiam, de ha szépen mosolyogsz még sokra viheted, és nincs az az állás interju, ahol a 30-as 40-es HR-es picsákat el ne kápráztatná.( Kirugni is már csak a sokadik figyelmeztetésnél, fájó szívvel)

a másik kettő nem ilyen szépség, nekik sajnos mindenért sokkal jobban meg kell küzndeni.

Tehát, ha nő vagy, akkor dobd be a nőiességet, az eszedet ráérsz később is megmutatni. Egy férdi nem egy fius nőre kiváncsi, mert ugye férfinak ott van ő. Aprókat pislogni, alulról felfelé nézni a teremtés koronájára, hagy higgye.

KürtiT (Tromb74) 2011.02.14. 16:27:17

@noname.blogger: Hogy mi deffiniál egy nőt, azt talán nem kell részletezni :).
Egy nő rendelkezhet sok férfiasnak mondott tulajdonsággal, de attól még nő marad.

Szerintem az ilyen tesztek többet mutatnak meg arról, milyennek látod magad (esetleg milyennek akarod láttatni), mint arról, hogy milyen vagy valójában.

KürtiT (Tromb74) 2011.02.14. 16:39:50

@Frengi: Lökött egy csaj vagy te, de jól látod a dolgokat.
Sőt azt kell mondjam, hogy a nőket talán még könnyebb befolyásolni ilyen eszközökkel, mint a férfiakat. Természetesen ezt többségük szemérmesen tagadja.
Egy ilyen HR-es hölgy roppant gyorsan képes sajátmagát meggyőzni mondvacsinált racionális érvekkel egy magas, jóképű jelentkező esetén.

Miss Bennet 2011.02.14. 17:07:08

@Frengi: Teljesen egyetértek veled.
Nekem egyszer futott át a fejemen, hogy jó lehet a pasiknak,konkrétan a Harcosok klubja c. film után. Az a tömény brutalitás, ahogy egymásnak estek, mert nekik szabad, mert nem érdekes,hogy másnap milyen monoklival ébrednek!És olyan de olyan jó lenne, időnként valakinek bemosni... de hát egy nő nem tesz ilyet, vagy csak nagyon kevés.

Miss Bennet 2011.02.14. 17:08:12

életem többi napján pedig élvezem,hogy nő vagyok.tényleg. és igyekszem kihozni belőle emit lehet...

Professor Pizka · http://raerunk.blog.hu/ 2011.02.14. 17:23:30

@Tromb74: én nagyikomplexusban szenvedő ötvenes hölgyeket tudok idomítani :-)

KürtiT (Tromb74) 2011.02.14. 17:39:55

@Professor Pizka: Igen, őket lehet a legjobban :) Elég a megnyerő megjelenés, a jómodor, mindjárt előbújik belőlük a szunnyadó nagymama. Egyébként a fiatalabb korosztály sem nagy kihívás. A sors fintora, hogy amint megházasodik az ember azon nyomban vonzóvá válik olyan nők szemében is, akik addig észre sem vették.
Ebből a szempontból még a jeggyűrű sem elegendő védelem, magasról tojnak rá.

2011.02.14. 18:04:59

@Tromb74: Erről beszéltem.

Tehát mindkét nembéli idiótákat meg lehet vezetni egy kis seggriszálással.

Sajnos a törzsfejlődés során ez igy alakult.

(Ajánlott irodalom: Jared Diamond: Miért élvezet a szex?)

KürtiT (Tromb74) 2011.02.14. 18:12:00

@Frengi: Azt hiszem jobb, hogy így alakult. Furcsán nézne ki az emberiség ha a fizikai adottságok nem játszanának szerepet a párválasztásban. :D

Professor Pizka · http://raerunk.blog.hu/ 2011.02.14. 18:19:32

@Tromb74: egy időben az volt a sport, hogy mindenféle reménytelen ügyben mentem be emberevő ügyintézőikről ismert bírósági irodákra. Iratot kikérni, határidőn túl iratot beadni, ilyenek. Egy idő után már csak arra kaptam sört, ha a végén az ügyintéző hölgy "viszontlátásra fiatalember"-t köszönt, miután a legnagyobb kedvességgel elintézte az ügyem. Az alatt már nem ért :-)

2011.02.14. 18:22:08

Nőknél a nagy mell és fenék, a hosszú haj a motiváló tényező,a megfelelő helyen a zsírszövet azt üzeni, képes az utódot inség idején is táplálni, tehát megéri a melót a megtermékenyítése, a fan szőrzet, meg hogy már ivar érett, ez alatt ugye nem érdemes küzdeni érte.

a nagy has, és az ősz haj azt üzeni, már nem érdemes rá energiát pazarolni, már nem megtermékenyíthető.

Millió évek beidegződése nem múlik el pár ezer év alatt.

Ormótlan · http://bogaras.blog.hu 2011.02.14. 18:28:19

@Ernoke: érdekes körökben foroghatsz, nekem pont az ellenkezője a tapasztalatom. Ha valami TÉMÁRÓL van szó, akkor fognak figyelni a pasik, ha érdekes a téma, jó előadó az illető nő, és nem akkor, ha riszál. Legfeljebb a magabiztosságodat erősíti az ilyen színészkedő viselkedés, amitől lehetsz valóban jobb előadó, de nem hiszem, hogy a nőiségedre felhívott figyelemmel a pasik a segged helyett azt figyelik majd, amiről előadsz.
Ha viszont totál unalmas, érdektelen dolog a felhozott előadás, akkor tényleg elkel a nőmutogatás, hogy ne mással foglalkozzanak. Persze nem tudom, miket adsz elő, ha pl. marketing kimutatásokat, akkor számít. De az nem TÉMA. :-)

KürtiT (Tromb74) 2011.02.14. 18:31:12

@Frengi: Sőt, egyáltalában nem múlik el. Ezt jobb elfogadni.

Ormótlan · http://bogaras.blog.hu 2011.02.14. 18:39:30

@noname.blogger: Ezt a típusú (nem ugyanezt) tesztet egyszer rég én is megcsináltam, egészen hasonló eredménnyel. :-))) Ha a vércsoportunk is egyezik, szólok faternak, hogy mesélje el, hogy is volt ez. :-)))
Természettudományi téren "utazom", a racionalitás a legjobb dolog a világon, nekem is van női szabású pólóm, de farmer-bakancs az alap. Női csevegéstől rosszul vagyok, sajnos sok pasi is kezd már ilyen lenni... Inkább nem beszélgetek senkivel, csak ne kelljen megjátszani magam.

A Tyne folyó déli partja 2011.02.14. 19:21:13

@Morgan LeFay: pont ezt akartam írni,hogy a "hú, sose voltam pasi nélkül" simán lehet igénytelenség is...értsd, bárki megfelel, csak legyen, nehogy már egyedül kelljen lennie. ez inkább pont hogy belső bizonytalanság (=egyedül nem érek semmit).

A Tyne folyó déli partja 2011.02.14. 19:22:34

@Ernoke: na ez meg a másik. és nem értem az összefüggést. kiskoromban én se babáztam, mégis szeretem a kisgyerekeket...

gun_withthewind 2011.02.14. 19:24:16

nagyon nagyon elmentetek már rossz irányba, srácok! a rövid hajú nő=leszbi picsa ordas közhely. Vagy a kis Audrey Tautou is egy férfias, feminista gány?

A Tyne folyó déli partja 2011.02.14. 19:26:24

@Ernoke: "tapasztalataim szerint csak akkor vesznek komolyan, ha segget (is) riszálsz"
kik????? elég csekély értelmi szinten van az, aki pont ekkor vesz komolyan. inkább fordítva.

A Tyne folyó déli partja 2011.02.14. 19:31:09

@Ernoke: hát nem tudom, én alapban nem szoktam feneket riszálni, meg csábító technikákat alkalmazni (tulajdonképpen, gőzöm nincs, hogy is kell), de nem vettem észre, hogy a munkahelyen ebből bármi hátrányom származott volna...vagy bárhol.

lárvalányhaj 2011.02.14. 19:36:35

@Püspök utcai gombaszedő:

"Egyszer láttam egy csajt az egyik lágymányosi ELTE épület mellett álldogálni, nőiességéhez kétség sem férhetett még úgy sem, hogy háttal állt nekem. De amikor elindult, becsszóra úgy járt, mint Charlie Chaplin. Na, neki valószínűleg tényleg nem ártott volna pár járáslecke, mert a riszálás és a cseplinkedés között azért bőven lenne még hely."

LOL, lehet, hogy engem láttál :D

Nekem sajnos nagyon rossz a mozgáskoordinációm. Most már nem annyira durva azért, de korábban tényleg látványosan esetlen voltam. És nem igazán voltam ennek tudatában, meg fel sem merült bennem, hogy ez mennyit levon az ember (a nő :P )vonzerejéből. A flörtölés, csajos pillarebegtetés és társai se mentek igazán. Valahogy nagyon sokáig nem "fogtam", hogy ahhoz, hogy az ember el tudja magát vonzó nőként, egy csomó ilyen fogás szükségeltetik.
Pedig egyébként jó géneket örököltem, és a külsőmre is sokat adok.

lárvalányhaj 2011.02.14. 19:44:27

@noname.blogger:

"Kb az, h mi van akkor, ha egy nő belül tényleg egyszerűen fiús, ezért nem jön be neki a nőies viselkedés és megjelenés? Nem muszáj ahhoz lelki defekt, elég, ha másmilyen a lelke mint a teste, emiatt pedig sehogy nem tudja magát a nőkhöz tartozónak érezni. Hajlamaiban, érdeklődésében, problémamegoldási módszereiben nem hasonlít nőkre, viszont a férfiakra igen, ezért nem tud a szereppel azonosulni."

Amit a gondolkodásodról leírtál, azt én is kb. ugyanezekkel a szavakkal elmondhatnám magamról, de sose éreztem azt, hogy emiatt kevésbé lennék nőies, vagy kevésbé lennék nő. Egy olyan nő vagyok, aki logikusan és analitikusan gondolkodik, ennyi. Az más kérdés, hogy végül bölcsész lett belőlem :)
Mondjuk az igaz, hogy sose volt túl sok "cicababa" barátnőm, inkább a hasonszőrű "furcsa lányokkal" találtunk egymásra. Meg persze egy csomó hímnemű barátom is volt.

A Tyne folyó déli partja 2011.02.14. 19:49:13

@noname.blogger: na, kemény 15 pontot értem el...aszongya: a legtöbb Asperger szindrómás vagy súlyosan autista 20 pontot ér el. (mellesleg, ez egymásnak rohadtul ellentmond, de mindegy...az Asperger szindrómás épphogy NEM súlyosan autista..)
most akkor én autista vagyok?..

lárvalányhaj 2011.02.14. 19:50:48

@Animacs (a Tyne folyó déli partja):

Nekem is az ellenkezője a tapasztalatom. Azt látom, hogy azoknak a nőknek nehezebb szakemberként elfogadtatniuk magukat, akik cicababásan viselkednek, segget ráznak stb.
Mondjuk nekem sose volt nehéz magamat szakemberként elfogadtatni, inkább az volt a nehéz, hogy sokszor olyankor is a szakembert látták bennem, ha inkább azt szerettem volna, hogyha a nőt látják.

lárvalányhaj 2011.02.14. 19:54:17

@Animacs (a Tyne folyó déli partja):

(Én már korábban rácsodálkoztam, hogy mennyi olyan ember kommentel itt a modoroson, akinek így vagy úgy gondjai vannak az érzelmi intelligenciával vagy az emberek közti viselkedéssel. [Including me.] Ez nem értékítélet persze, csak egy észrevétel.)

A Tyne folyó déli partja 2011.02.14. 19:56:05

sq 14 átlagon aluli...
ezek szerint nem vagyok se nő (de ezt, hogy nem nőies a gondolkodásom, eddig is tudtam, de nem is férfias), se férfi. viszont a teszt szerint autista vagyok...

nyílméregbéka 2011.02.14. 19:58:43

Na, most húsz perce próbálom definiálni magam! Rövid hajam van, több évtized hosszú haj után, ami minden futás-úszás-kirándulás során háromnapos vízihulla módjára foszlott szét. A rövidet könnyű festeni, mosni, lakkozni, vaxozni. Mindennap sminkelek, azonban farmerben járok (mert kényelmes), és körömcipő helyett lapossarkúban (ugyanazért), valamint szép,de kényelmes pulcsikban, mivel időnként festéket kell cserélnem a fénymásolóban, amit selyemblúzban macerás csöppet. Gyerekkoromban lányokkal játszottam, mert a babázás még mindig jobban tetszett, mint a fiúk kurva unalmas autó-játékpuska-katonásdi kombója. Borzasztóan szeretem a sminkeket, kencéket, de beverem a szöget és még csavart is húzok, ha kell! Sírok a kisgyerekes-kiskutyás-szerelmes filmeken (Igazából szerelem!), de borzasztóan élvezem a jófajta trancsírozós horrort, mint a Terrorbolygó, és egyszerre vagyok Star Trek, Star Wars, Gyűrűk Ura és Harry Potter-rajongó.
Szerintetek mindezek alapján nőies vagyok? Őszintén! :-D

lárvalányhaj 2011.02.14. 20:01:32

@nyílméregbéka:

Én MINDEN érzelmes-romantikus filmen sírok, mint a záporeső. Nemrég néztük a Benjamin Button különös életét, na annak minden egyes percét végigbőgtem.

A Tyne folyó déli partja 2011.02.14. 20:07:44

@lárvalányhaj: én nem nagyon szoktam filmen, viszont bizonyos dalokon igen (ami jelent valamit).
nőies meg azért nem vagyok, mert nincs (sose volt) "a lányok" baráti köröm (egyesével, egy-egy barátnő igen, de így nem,mint azt leginkább női újságokban -ja igen, szoktam olyat is olvasni, akkor mégis? - lehet olvasni, hogy a "lányokkal",és akkor mindent megbeszélnek.)
plusz, nem megyek el csak úgy, hobbiból bevásárolgatni (akkor veszek dolgokat, amikor konkrétan szükségem van rá).
viszont, hordok mind farmert, bakancsot is, mert kényelmes, de szoknyát is imádom, kiöltözni is szoktam (mert muszáj, de ha nem lenne, akkor meg azért, hogy néha legyek úgy is), sminkelek is, kozmetikushoz is járok, és elő szokott fordulni, hogy ilyen témákról beszélgetek barátnőkkel (de, mint mondtam, nem lánytársaságos csevejben, hanem kettesben, egy-egy barátnővel.)
most akkor mi van?:)

szellőláb 2011.02.14. 20:10:11

Kellő elszántsággal a flörtölés és riszálás egy átlagos képességű nőt is magas pozíciókba repítheti. Még a régi rendszerben nagy termelő cégnél dolgoztam, de a külkereskedelmet a pesti központból intézték. Sokat utaztunk együtt, sokat láttam. Volt egy friss diplomás, csinos, szőke üzletkötő lány, aki elhatározta, hogy a csúcsra tör. Szakmailag rendben volt, de nem voltak különleges képességei. Gyorsan akarta a sikert, és így semmi nem volt drága. Ennek része volt a kihívó öltözködés, kacér pillantások, kétértelmű megjegyzések stb. Történt, hogy egy külföldi kiállításon, ahol az adott országban dolgozó ügynökünk is minden áldott nap velünk dolgozott a standon, a hét végén négy szem között megkérdezte: Te, ennek az új kolléganőnek csak piros bugyija van, vagy csak egy piros bugyija van? (Akkor még nem volt meg neki, de ahogy a mini szoknyájában leült, egyszerűen nem lehetett nem oda nézni) Akármennyire is visszatetsző volt ahogy kezdett, az idő őt igazolta, mert per vagina szépen haladt a ranglétrán. Igaz, hogy a cél érdekében elvált a szintén kezdő (és akkor még csóró) orvos férjétől, és a nála kb 20 évvel idősebb vezérigazgató felesége lett. Ma egy nagy cég kereskedelmi igazgatója. A célját elérte.
Engem nem kedvelt, mivel házas emberként volt egy nagyon egyszerűen megfogalmazható elvem, és így nem álltam be a hódolói közé :-)

lárvalányhaj 2011.02.14. 20:15:12

@Animacs (a Tyne folyó déli partja):

De most akkor ha az ember nem úgy él/viselkedik, mint ahogyan a Cosmo-jellegű magazinokban előírják, akkor már nem is nőies?

A Tyne folyó déli partja 2011.02.14. 20:15:24

@szellőláb: erre van példám is (most jutott eszembe), meg ellenpéldám is. volt gimis osztálytársam játszotta ezt, minden vizsgán, nyelvvizsga, jogosítvány, hogy szépen mosolygott, és átengedték. (jogosítványnál belefékezett az oktató. ennél már eleve nem lehetne, de ő megmagyarázta -szép mosolygással, női eszközökkel élve - hogy miért is nem volt a belefékezésre szükség.)

viszont hallottam olyan sztorit is, hogy ugyanezeket használó lánnyal (aki elég sok helyen bevetette ezt és sikerrel járt )közölték már egyetemi vizsgán, hogy kisasszony, itt tudni kell, a mosolygással nem megy semmire...

A Tyne folyó déli partja 2011.02.14. 20:18:27

@lárvalányhaj: hát ez az!
én kiskoromban is utáltam, mikor folyton azzal jöttek, hogy "semmi nőiesség nincs benned' (mert rohangáltam, nem illedelmesen, csendben üldögéltem, és a halálom volt -most is az - mikor a keresztanyám (aki nagyon gondoskodó) folyton azt várta, hogy sürgölődjek kedveskedve az éppen aktuális vendégük (akit akkor láttam először) körül.
meg mikor mindig azzal jöttek, hogy az én szobámat kell takarítani, és mikor rámutattam, hogy a tesómé sokkal rendetlenebb, mindig az volt a válasz, hogy "de te vagy a lány." brr.

szellőláb 2011.02.14. 20:20:20

@Animacs (a Tyne folyó déli partja): Mondok az előzőre ellenpéldát: ugyanannál a cégnél nem kevésbé mutatós barna kolléganő hasonló stratégiát folytatott, de azon kívül, hogy sógorságba keverte a fél iparágat, nem jutott semmire. Nem tudta, hogy kinek érdemes adni :-)

lárvalányhaj 2011.02.14. 20:23:57

@Animacs (a Tyne folyó déli partja):

"viszont hallottam olyan sztorit is, hogy ugyanezeket használó lánnyal (aki elég sok helyen bevetette ezt és sikerrel járt )közölték már egyetemi vizsgán, hogy kisasszony, itt tudni kell, a mosolygással nem megy semmire..."

...nálam már szopni kell!

:P

lárvalányhaj 2011.02.14. 20:31:16

@Animacs (a Tyne folyó déli partja):

Engem meg érdekes módon nagyon nem a tipikus női szerepre neveltek a szüleim. Soha nem úgy tekintettek rám, mint egy leendő családanyára, meg sose mondták, hogy "milyen csinos vagy", hanem inkább az eszemet dicsérték, és az volt velem szemben a fő elvárás, hogy tanuljak jól, és később csináljak nagy karriert.

Romboljuk le a modern világot... (törölt) · http://www.youtube.com/watch?v=9vq63q45qfk 2011.02.14. 20:32:22

Én meg hozzányomtam a munkahelyemen a seggem és egy jó nagyot fingtam és akkor mondta a kolégám hogy a szomszéd szobába ott van az ügyfél

szellőláb 2011.02.14. 20:33:41

@lárvalányhaj: Na, mintha Topót, vagy a Professzor urat hallanám. Pföjj... Most kanyarodtunk vissza a blog témájához?

lárvalányhaj 2011.02.14. 20:34:13

@Animacs (a Tyne folyó déli partja):

Mindemellett nálunk is megvolt, hogy tőlem elvárták, hogy segítsek a házimunkában, az öcsémnek meg mindent a segge alá toltak. A kissrác inkább nem eszik egész nap, mint hogy megkenjen magának egy zsemlét.

lárvalányhaj 2011.02.14. 20:35:09

@szellőláb:

Én csak befejeztem az ismeretlen egyetemi oktató által elkezdett mondatot :)

A Tyne folyó déli partja 2011.02.14. 20:40:33

@lárvalányhaj: a tanulás velem szemben is elvárás volt (illetve, mivel eleve jól tanultam, már az elejétől kezdve inkább egyértelműnek vették), de arra nem emlékszem, hogy dicséretet is kaptam volna valaha érte...inkább az, hogy "bezzeg neki kitűnő a bizonyítványa" (ja, mert én ügyetlen voltam tesiből, rajzból, énekből, ezek voltak négyesek..), meg főleg a nagymamámék, hogy "X.Y milyen jól tud németül, meg német szakos az egyetemen, stb." hogy én pont ugyanazt végzem, csak angolul, valamint németül sem adnak el, nem igazán szokott számítani.
a nőiességet, meg a háziasszonykodást viszont elvárták volna, pedig elég távol áll.

A Tyne folyó déli partja 2011.02.14. 20:43:01

@lárvalányhaj: az enyémnek nem toltak alá, viszont nem is morogtak vele, hogy végezzen már némi házimunkát. kiszolgálni most se kell, főz is magának, bár nem szeret (én se.)

A Tyne folyó déli partja 2011.02.14. 20:44:58

@Animacs (a Tyne folyó déli partja): jut eszembe, vele azért morogtak, hogy miért nem megy le érdeklődve az ezermester mostohaapám műhelyébe, elsajátítani a dolgokat. hát pl. mert a mostohaapám egy paranoid őrült, akinek türelme egy szál se.

Ottlaki Kababám 2011.02.14. 22:04:28

@Blassius: Tudom, hogy egyszerű bunkó vagyok, de ezen nagyon röhögök :) De mihez nyomtad hozzá? Mintás üvegű ajtóhoz? Az szépen szól, az ügyfél is jobban örül egy kedves, baráti hangnak.

Professor Pizka · http://raerunk.blog.hu/ 2011.02.14. 22:39:26

@szellőláb: tiltakozom. Nekem ugyan semmilyen nő ne rakja szét a lábát mert én főnök/jóparti vagyok. Ugyan nem vagyok egy matyóhímzés, így nincs sorszámosztó gép az ajtóm előtt, de velem egy nő azért feküdjön le, mert bejönnek neki, a pattanásos, kockafejű, nagydarab egyedek, vagy mert tetszenek neki a vicceim, vagy kiselőadásaim az antarktiszi kutatóállomásokról a szabiniánus jogértelmezésről vagy más hasonlóan érdekfeszítő témákról. Vulgáris hímsovén vicceket szeretek mesélni, de az a helyzet, hogy gyakorlatba ültetsükhüz túlzottan jólnevelt és gátlásos vagyok.

Vgigtekintve a hölgykoszorú vallomásain, már csak a csöcsbámulásról kéne leszoknom és elmehetnék nőnek is, csak akkor Morgantől kell bocsántatot kérnem, mégiscsak butch lesbian leszek :-)

neccharisnyás útonálló (törölt) 2011.02.14. 23:10:44

@noname.blogger:
Megcsináltam.
EQ: 60
SQ: 39
Állítólag kiegyensúlyozott az agyam.
Nembaj. Legalább ne vagyok se autista, se aspergeres.

neccharisnyás útonálló (törölt) 2011.02.14. 23:17:04

@nyílméregbéka: Ne aggódj! 1 csomó dolgod bennem is megvan. Csak én épp hosszú hajjal tolom, nomeg ha épp olyan napom van, blúz-szoknya kombóban futkorászok.

Most hétvégén meg konkrétan farmer-póló összeállításban söröztem pár ismerős pasassal hajnalig 1 krimóban, összekapaszkodva ugrabugráltunk, és még így is volt 2-3 ember, aki nőnek nézett.

neccharisnyás útonálló (törölt) 2011.02.14. 23:19:57

@Animacs (a Tyne folyó déli partja):
Pfejj, pont azt magyaráztam én is valakinek, hogy szevasz, addig rendbe, hogy nő vagyok, de barátnőkkel nem megy ez az eszement pletykaparti, mint amikről a Cosmo és társai áradoznak. Egyszerűen nincs rá igényem, ergo nem olyan embereket gyűjtöttem magam köré a baráti körbe. Hapsikám kamillázott is rendesen.

Grifter 2011.02.14. 23:33:23

Egyrészt, a hosszú haj óriás szopás, és a hosszával négyzetesen növekszik az orális penetráció, főleg egy retkes és sokszor meleg helyen, mint például ez az ország. Persze egy nullásgéppel nyírt fejű igénytelen kockának, aki buzinak tart minden hosszú hajú csákót, nem sok fogalma lehet erről.

Másrészt, van csaj/nő/lány, akinek jól áll a rövid haj és van olyan, akinek meg nem. Ez alkat/arc/fej függő. Nekem is tetszett már nem egy rövid hajú csaj, példának okáért venus varga zsuzsát szívesen megpróbálnám.

Harmadrészt, nem születhet mindenki tökéletes adotságokkal. Lehet harcolni a töredezett hajjal, vagy le is lehet vágatni. Ennyi erővel a sok kopasz majom is mekkora szar senki már, ahelyett, hogy oldalról keresztbe fésülnék, egyszerűen letolják.

lárvalányhaj 2011.02.15. 00:11:44

@neccharisnyás útonálló:

Amitől igazán kiráz a hideg, az a közös plázázás&shoppingolás. Én mindig tudom, hogy mit akarok venni, és ha egyedül megyek, akkor percek alatt kiválasztom, mások csak zavarnak a műveletben. Főleg olyanok, akik órákig tépelődnek azon, hogy megvegyék-e az illető tereptárgyat.

lárvalányhaj 2011.02.15. 00:13:23

@Grifter:

Abból a szempontból sokkal jobb a hosszú haj, hogy nem kell vele olyan gyakran fodrászhoz járni, meg órákig lőni, hogy álljon valahogy.

Professor Pizka · http://raerunk.blog.hu/ 2011.02.15. 00:25:14

@lárvalányhaj: Ezért szívás a tengerészgyalogság. Rövid a hajad, órákig lősz és a végén nem biztos hogy állni fogsz valahogy.

Grifter 2011.02.15. 01:09:33

@lárvalányhaj:

1. A nullás gép meg ingyen van a fürdőben.
2. HA viszont egyszer elmész vele, bemondják az öt számjegyet.
3. Egy otthoni mosás+szárítás is laza fél óra, minimum. Már pedig azt is mosni kell ám néha napján...
4. Lenne még pár szám, de a fasznak sincs kedve hozzá.

Szvsz a haj hossza pont olyan, mint a színe: Bárhogy lehet jó, a kérdés úgyis az, neki jól áll-e (neked jól áll-e tőle, hehe-haha, ha már mennek a szar poénok) ill. neked tetszik-e.

Zorita 2011.02.15. 09:30:44

@Grifter: "Ennyi erővel a sok kopasz majom is mekkora szar senki már, ahelyett, hogy oldalról keresztbe fésülnék, egyszerűen letolják."

most látom magam előtt az oldalról keresztbe fésült fejű, izzadó, bőrkabátos, kordnadrágos, csontkeretes szemüvegű bácsikát :DD

A Tyne folyó déli partja 2011.02.15. 14:13:45

@lárvalányhaj: na, vasarolni en is egyedul jarok, esetleg a tesommal, de o meg ferfi, (csak a cipekedes miatt viszem). de azert neha jo lenne ruhavasarlasnak egy masik no, aki latja, hogy hogy is all rajtam (a tesom nem johet be a noi oltozobe). pl. erre a tesom baratnoje pont megfelelo lenne,en ugyanis remenytelen vagyok a ruhakkal, tulsagosan nem is erdekel, viszont pl. a munkahelyemen elvaras, hogy csinosan legyek. o viszont jo benne.

0000000000000000000000000000 (törölt) 2011.02.15. 18:51:57

Ha már itt tartunk, elő lehet venni az elnőiesedett férfiak és a metroszexuálisok kérdését. Utóbbi ugyebár nem szexuális beállítottságot, hanem inkább egyfajta stílust, megjelenést jelöl, általában nagyvárosokban élő férfiak esetében. Ők már nem tudják mit jelent a ház körüli munka fogalma és legfeljebb akkor szembesülnek a fizikai erő szükségességével, amikor szórakozásból vagy szépészeti okokból lemennek gyúrni az edzőterembe.

A fiús lányokkal szerintem ugyanez a helyzet.

Nem lehet mindenkitől elvárni hagyományos férfi-nő szerepet és megjelenést a mai világban. Régen más volt, amikor a fiúk az alapján választottak maguknak feleséget a faluban, hogy ki a legcsinosabb, legnőiesebb. Akkor még számított, melyiküknek helyesebb az arca, pirosabb az ajka, szebb a haja. Természetesen senki sem akart kilógni a sorból, mert akkor szégyenszemre hajadon maradt volna.

A civilizációs fejlődésnek hála, ma már a férfiak nagy része elnőiesedett, ha külsőre nem is, de gondolkodásmódban nagyon sokat. És hát miért lenne ez másként a nőkkel?!

Üdv

lárvalányhaj 2011.02.15. 19:57:25

@agi85:

"Akkor még számított, melyiküknek helyesebb az arca, pirosabb az ajka, szebb a haja."

Nagyobb a családjának a földbirtoka
Több a pénze

nyílméregbéka 2011.02.15. 20:25:07

@Animacs (a Tyne folyó déli partja): én ezért szeretek sógornőmmel vagy barátnővel vásárolni (ha célirányosan megyek, akkor viszont egyedül).
Ezt a Cosmo-féle csajcsipetcsapat felállást én is utálom. Van 3-4 barátnőm - a fiúbarátok kikopnak idővel, amint megcsaládosodnak és félti őket az asszony -, de velük külön-külön találkozom, mert egyik ilyen, másik olyan, minek vegyíteni őket?
@lárvalányhaj: "A kissrác inkább nem eszik egész nap, mint hogy megkenjen magának egy zsemlét. " Ez ilyen pasis dolog :-) nálunk a főnök morgott valamelyik reggel, hogy feketén kellett innia a kávét... hát, ja vazze, ott a szekrényben a tej, kis kezeddel kiveszed, beleöntöd a kávéba és egyből nem lesz fekete, lusta paréj! :-D

Összességében arra már rájöttem szintén, hogy a csajszis viselkedéssel több mindent el lehet érni. Ugyebár már Scarlettet is arra tanította a dajkája, hogy cukorral több legyet lehet fogni, mint a nem emlékszem, mivel. De minek kígyózzak, amikor úgyis az lesz, amit én akarok? :-D

lárvalányhaj 2011.02.15. 23:38:46

@nyílméregbéka:

"Összességében arra már rájöttem szintén, hogy a csajszis viselkedéssel több mindent el lehet érni.'

hát ööö... amit csak affektálással és pillarebegtetéssel lehet elérni, az nekem inkább nem kell :P
nyilván egyszerűbb úgy, ha _az ember lánya_ "bedobja magát", de én ezt nem akarom... nálam ez nagyon nem lenne természetes, azt hiszem. kifejezetten erőszakot kellene tenni magamon ehhez.

"cukorral több legyet lehet fogni, mint a nem emlékszem, mivel."

ecettel?
(vad pamaccal?)

Sand Lover 2011.02.16. 12:59:49

@nyílméregbéka: „Ugyebár már Scarlettet is arra tanította a dajkája, hogy cukorral több legyet lehet fogni, mint a nem emlékszem, mivel.”
Ezt a mondást méz vs. ecettel ismerem. Scarlett O’Harának sem jött be a pillarebegtetés meg a többi marhaság, amit a dajkája javasolt, mert Rhett Butler az önálló, erős csajokra bukott. :)

Fenchurch68 2011.02.16. 15:54:50

Hűha, akkor én most mi volnék? Van három gyerekem, most lesz a huszadik házassági évfordulóm, főzök, mosogatok, takarítok igény (nem az én igényem, ha értitek hogy mondom) szerint, plusz persze dolgozom is napi sok órában, ahol is inkább férfias munkát végzek, elhízva nem vagyok, sőt, a hajam nincs négy centi, és szívesen járok bakancsban. Mondjuk inkább miniszoknyához, mert akkor jobb a kontraszt.
Ha kell, akkor káromkodom is. Ha olyan a környezet, akkor viszont tudom kezelni a halkést.
Három lányom van, őket is erre igyekszem nevelni. Mármint hogy nem azon múlik, hány mm a haja.

neccharisnyás útonálló (törölt) 2011.02.16. 17:32:12

@lárvalányhaj:
Nemtom. Nekem sose ment ez a direkt azért csavargatom a hajam, mert akkor ott ő észrevesz. Vagy azért bájvigyorgok, mert abból származik előnyöm.
Csak tettem/teszem, amihez kedvem van. És valahogy a hapsiknak ez a természetesség ugyanúgy bejött, mint ha teszem azt Oscar-díjas színésznő lennék. Tán jobban is.
Főleg, hogy ha nagy valahára kibújik az emberből a nő, alaptermészetéből fakadóan fog nőiesen járni, viselkedni, kedvesen mosolyogni, stb.

NDT · http://nemdomi.blog.hu 2011.02.16. 19:04:03

@lárvalányhaj: könnyen lehet, hogy az a lány az egyik ismerősöm. eltés, és nőiesen néz ki, de valami baja van a csípőjének, furán jár... mondjuk nem pont cseplinesen

A Tyne folyó déli partja 2011.02.16. 19:40:11

@nyílméregbéka: na, erről eszembe jut az egyik exem.
anyuci hétvégi látogatása után (anyuci hozott egy csomó kaját), benéz a hűtőbe: "mit egyek?" és áll, mint egy rakás szerencsétlenség, mert ahhoz, hogy ő enni kezdjen, elé kell pakolni a dolgokat...

A Tyne folyó déli partja 2011.02.16. 19:43:10

@lárvalányhaj: mit csak affektálással és pillarebegtetéssel lehet elérni, az nekem inkább nem kell :
ezzel is csak egyetérteni tudok. nekem is igencsak meg kéne magam erőszakolnom hozzá.

lárvalányhaj 2011.02.16. 20:22:51

@Animacs (a Tyne folyó déli partja):

Őszintén szólva nekem nem volt soha bajom abból, hogy nem rebegtettem 100 KHz-vel. Lehet, hogy ha többet rebegtettem és affektáltam volna, akkor kapósabb lettem volna a pasik körében. Csak kérdés, hogy ezzel a nekem megfelelő pasikat vonzottam-e volna.

Ez afféle dilemma, hogy az ember a nagyobb népszerűség érdekében becsicskuljon-e az összes társadalmi elvárásnak.

altoid · http://altoid.inda.hu/ 2011.02.16. 21:32:38

@lárvalányhaj: Ugyanez a dilemma megvan a fiúknál is. Annak idején az öcsém győzködött tök komolyan, hogy ha zavar, hogy nincsen barátnőm, vegyek egy autót, mert az sokat segít a csajozásban. Ugyanezt válaszoltam: kéne egy barátnő, de nem feltétlenül olyan, aki az autó miatt bukik rám...

lárvalányhaj 2011.02.16. 22:13:52

@altoid:

A kamaszkorú öcsémtől is szoktam hallgatni ilyen dumákat, hogy "azért kellene nekem sok pénz, mert akkor sok csajom lehetne", meg hogy "a nőket a férfiak tartják el" stb.
Hiába magyarázom neki, hogy ezzel a hozzáállással lehet a legordasabb pénzéhes ribiket bevonzani.

lárvalányhaj 2011.02.16. 22:27:39

@altoid:

Nekem sose a nonkonform viselkedés volt a nehéz, hanem abba belenyugodni, hogy ily módon sose leszek túl népszerű :) Kb. mostanra jutottam el idáig.

altoid · http://altoid.inda.hu/ 2011.02.16. 23:01:58

@lárvalányhaj: Ugyan már, csak meg kell találni azokat a köröket, ahol pont ettől vagy népszerű - például a modorosblog! :)

Professor Pizka · http://raerunk.blog.hu/ 2011.02.16. 23:10:52

@lárvalányhaj: nincs ezzel gond, jól meg kell dugni, aztán kidobni a ribancot :-)

A Tyne folyó déli partja 2011.02.17. 20:25:20

@lárvalányhaj: én se vettem észre, hogy problémám lett volna belőle...az meg sosem érdekelt, hogy elcsábítsam az összes létezőt hímneműt (sőt, igen ritkán jutott eszembe valakivel kapcsolatban, hogy lehetne köztünk több is.) nem is tudom, hogyan kell...

A Tyne folyó déli partja 2011.02.17. 20:26:21

@lárvalányhaj: na, engem a népszerűség se érdekelt különösebben..

[c] 2011.02.18. 19:47:25

"Férfiakon uralkodni vágyó agresszív nők, gyermekkori lelki törések eredménye, esetleg művészek, leszbikusok, biszexuálisok? Sportosak, elhízottak, vagy egyszerűen csak rútak?"

Nem kellene rögtön defektet keresni a háttérben. A jellemvonások nagy része veleszületett, s ebbe a nőiesnek és férfiasnak mondott vonások, hajlamok is beletartoznak.
Vannak a csákknorisz-macsók, és vannak a szende, csicsergő virágszálak - és rajtuk kívül még ezernyi árnyalat a "férfias" és a "nőies" között.

Egyszer összevitatkoztam a kérdésen nagymamámmal - lévén magam is kissé "fiús lány" -, miután azt találtam mondani, hogy utálok ruhát próbálni, mert értelmetlen elfoglaltságnak tartom. Mire megkaptam, hogy "ez nem nőies".
Én meg agylobot kaptam ettől...

[c] 2011.02.18. 19:53:20

@mrs.starkey: Szerintem is veleszületett a "fiús" érdeklődés.
Azt olvastam, hogy a magzati hormonhatások erősen befolyásolják ezt.

Másrészt, korántsem biztos, hogy amit fiúsnak, fiúprivilégiumnak tartanak, minden esetben az.
A fiúkat és a lányokat másképp szocializálják. Egy kisfiút kevésé szidnak meg a "rosszaságáért", mint egy kislányt - legalábbis hajlamosabbak kreativitásnak tekinteni és ennek érdekében elnézni. A kisfiút az ügyességéért, az eszéért dicsérik, a kislányt a szépségéért, így nevelvén beléjük az elvárásokat.

[c] 2011.02.18. 20:04:24

@Espada (törölt): Sok igazság van az írásodban, de. Észre kell venni, hogy a nőkben erősebb a megfelelési kényszer. Gyakran a férfiak felé is kettős elvárásokat támaszt a társadalom, de nagyságrendekkel több férfi képes felszegni a fejét és azt mondani: "leszarom", mint nő.
Hogy ez miért van így, azon sokat gondolkodtam már - a választ még nem tudom. Valószínű, hogy a szocializáció jelentős szerepet játszik benne - egy kislánytól kevésbé tolerálják a szabályoktól való eltérést, egy kislánytól azt várják, hogy engedelmes és illedelmes legyen, míg ha egy kisfiú "rossz", azt gyakran tekintik az élelmesség, határozottság, kreativitás jelének, melyeket hagyományosan férfitulajdonságnak tart a legtöbb szülő, nevelő. (Persze ez így, ebben a formában sarkított, de talán érthető, mire akarok kilyukadni.)
Lehetséges, hogy a nőkben eleve nagyobb a hajlandóság a szabálykövetésre, mert valamiféle biológiai program alapján megtérülő befektetésnek tekintik tudat alatt. De ha így is van, a szocializáció mindenképpen felerősíti és kisarkítja az alapvető késztetést.

[c] 2011.02.18. 20:10:07

@Kurtz ezredes: Na, szép. Ezek szerint holmi gyépés biorobotok vagyunk baszásfunkcióval.

lárvalányhaj 2011.02.18. 21:06:53

@antiszociális exlúzer:

Szerintem ennek az oka, hogy a nőket eleve arra nevelik, hogy alárendeltek legyenek, és abból lesz a jó "szub", aki nem próbálja önállóan megszabni, hogy mik legyenek a játékszabályok, hanem szépen csinálja, amit mondanak neki.

A nőknél az is gátat vet az önálló érvényesülésnek, hogy a nők többségének nagyon fontos az, hogy a férfiak vonzónak találják. Olyannyira, hogy sokan még ma is eköré építik az egész életüket.
Sok esetben a vonzó nőként és az önállóan gondolkodó nőként való fellépés ellentétben áll egymással. (A legtöbb férfi például jobban szereti, ha a nő az ő poénjain nevet, meg az ő okosságát isteníti, mintha a saját humorát és intellektusát csillogtatja.) Ebben az esetben a nők 80-90%-a a vonzó nőként való viselkedést fogja előnyben részesíteni. Gyanítom, hogy azért, mert erre vannak szocializálva.

A nőnemű barátaim, ismerőseim többségénél is a fő prioritások között van az, hogy találjanak egy minden szempontból megfelelő pasit, és meg is tartsák, akár annak árán is, hogy olyan téren kötnek kompromisszumokat, ahol nem kéne. Egy csomó barátnőm van, akik értelmesek, okosak, kreatívak, mégis éveket basztak el az életükből arra, hogy egy náluk jó pár fokkal butább pasit udvaroljanak körül.

lárvalányhaj 2011.02.18. 21:21:49

@antiszociális exlúzer:

Az egységsugarú csaj számára ma is az a siker csúcsa, hogyha jön egy pasi, aki hajlandó elvenni feleségül. Persze úgy, ahogy kell: romantikus lánykérés valami drága helyen, rongyrázós esküvő, csecse _menyaruha_, giccses esküvői képek, nászút valami drága helyen.

Erre azután jöttem rá, miután én is megházasodtam (nekem sosem volt ez kifejezett célom, csak így alakult), és később, amikor megmondtam különböző nőknek, hogy férjnél vagyok, látni lehetett, hogy majd szétolvadnak a riszpekttől / gyakorlatilag füstöl a fejük az irigységtől.

lárvalányhaj 2011.02.18. 23:06:44

@lárvalányhaj:

Na, így visszaolvasva a kommentet, úgy néz ki, mintha fel akartam volna vágni azzal, hogy elvevődtem feleségül. Pedig nem, számomra ez egy állapot, pont mint a nemzetiség vagy az életkor.

Kurtz ezredes · http://gyuloltellensegeink.blog.hu 2011.02.19. 00:09:19

@antiszociális exlúzer:
A gyépés szó nyilvánvalóan túlzó, de a nőknél teljesen megszokott, hogy két olyan gondolatot engednek ki magukból fél perc alatt, amik totális ellenmondásban vannak egymással.
Nézz meg bármilyen modern női sikerművet például. Tele van ilyenekkel.

A Tyne folyó déli partja 2011.02.19. 13:20:09

@Kurtz ezredes: például?@lárvalányhaj: "Az egységsugarú csaj számára ma is az a siker csúcsa, hogyha jön egy pasi, aki hajlandó elvenni feleségül."

lásd fent, aki azzal dicsekedett, hogy hú, ő sose volt férfi nélkül. ez az érték?

A Tyne folyó déli partja 2011.02.19. 14:02:19

@Kurtz ezredes: ez női sikermű? biztos kékharisnya vagyok, de én írónőkre gondoltam... bevallom férfiasan, egy darab Szex és New York részt nem láttam. úgyhogy inkább meséld el, hogy mire is gondolsz pontosan.

A Tyne folyó déli partja 2011.02.19. 14:04:43

@Animacs (a Tyne folyó déli partja): na, most megnéztem. és nem igazán jön be. mondom,hogy nem vagyok nő...arról nem is beszélve, hogy most jöttem a tornaóráról, és sose szoktak nemhogy ilyen, de egyéb beszélgetések se lenni közben, ugyanis a leginkább arra koncentrál mindenki, hogy mit is kell csinálni, és mennyi van még hátra..

lárvalányhaj 2011.02.19. 14:11:43

@Animacs (a Tyne folyó déli partja):

Szerintem ez kétféle nő számára siker. Az egyik az, amelyik képtelen önállóan létezni, mert kizárólag másokon keresztül képes meghatározni magát. Nem biztos, hogy egyedül életképtelen lenne, de inkább bebújik egy pasi háta mögé, mert a pasi sikere az ő sikere is, de ha a pasinak véletlenül mégse jönne össze a dolog, akkor ő se bukhat túl nagyot. A legtöbb nő ebbe a kategóriába tartozik.
Az efféle aztán feljogosítva érzi magát arra, hogy magasról lenézze azokat, akik nem élnek olyan anyagi színvonalon, mint amilyet az ő férje tudott összelapátolni. Biztos úgy gondolja, hogyha elég látványosan veri magát a férje által elért eredményekre, akkor majd a világ nagyvonalúan megfeledkezik arról a tényről, hogy a férje nélkül az asszonyka senki és semmi nem lenne. (De ez sajnos nem így van. :P )

A másik kategória az, aki valamiért önbizalomhiányos. Számára az, hogy mindig van olyan pasi, aki érdeklődik iránta, annak a visszaigazolása, hogy vele minden rendben van. Egy természettudós nő számára, aki nem ad túl sokat a külsejére, valószínűleg folyamatos stresszforrást jelent az, hogy nem tud megfelelni a nőkkel szembeni elvárásoknak. (Ez akkor is így van, ha valaki nem vallja be, én is sokáig így voltam vele.) Ezt a stresszt pedig úgy lehet semlegesíteni, hogyha bizonygatja, hogy ennek ellenére mégis jó faszikat tudott összeszedni. Kérdés, hogy mit bizonyít ez.

lárvalányhaj 2011.02.19. 14:14:54

@Animacs (a Tyne folyó déli partja):

Csak halkan jegyzem meg, hogy azt, hogy "érzelemvezérelt" és "nem logikusan gondolkodik", nemcsak a nőkről lehet elmondani, hanem az emberek nagy részére igaz. Ha nem így lenne, a reklámok és a választási kampányok nem az érzelmekre próbálnának hatni, hanem racionálisan érvelnének.

Kurtz ezredes · http://gyuloltellensegeink.blog.hu 2011.02.19. 14:30:31

@Animacs (a Tyne folyó déli partja):
Én is kellő előítélettel viseltettem a szex és ny iránt, de mára beláttam hogy zseniális.
Ez a jelenet is maga a tökély. Remekül bemutatja a nők azon tulajdonságát, hogy olyan négysoros gondolatmenetekre képesek, amelyekben minden sor ellentmond a felette levőnek.
"Randiztál vele párszor
de nem jött be
csak szex kell tőle, ami fergeteges
majd beleszeretsz"

A Tyne folyó déli partja 2011.02.19. 21:36:57

@Kurtz ezredes: hát, nekem nem tűnt zseniálisnak. sztereotípnak inkább. rám meg totál nem jellemző továbbra se, úgyhogy még mindig nem igazán tudom értékelni.

Kurtz ezredes · http://gyuloltellensegeink.blog.hu 2011.02.19. 21:54:36

@Animacs (a Tyne folyó déli partja):
Persze, hát ez nem jellemző ám rátok. Biztos azért gyártanak ilyeneket, meg azért bukik rá a nők tekintélyes része, mert egyáltalán nem érzi magáénak egy kicsit sem. Minden nő különleges ugyanis. Más és más, mind önálló egyéniség, úgyhogy nem szabad általánosítani.
Csak tudnám hogy a francba tud ez a blog is üzemelni akkor. Mi sem ismerünk ám raklapnyi ilyen nőt, meg még ilyenebbeket, akik amúgy nem buták ám, de olyan hülyeségekre képesek, amit nehéz szavakkal leírni.

A Tyne folyó déli partja 2011.02.19. 21:59:55

@Kurtz ezredes: RÁM nem jellemző, nem RÁNK, mint nőkre. mondtam már sokszor, hogy rohadtul nem vagyok tipikus nő.

Kurtz ezredes · http://gyuloltellensegeink.blog.hu 2011.02.19. 22:10:22

@Animacs (a Tyne folyó déli partja):
Én nem tudom, hogy tipikus nő vagy-e, mert nem ismerlek, bár én tipikus nőkön kívül senki mással nem találkoztam még. A következő hetekben nagyon sokat fogunk foglalkozni a nőkkel, úgyhogy terítéken lesz még az "Én különleges/más nő vagyok mint a többi nő" téma.

lárvalányhaj 2011.02.19. 22:24:09

@Kurtz ezredes:

És a férfiakról szóló gyülieli-posztot mikor várhatjuk? :)

Kurtz ezredes · http://gyuloltellensegeink.blog.hu 2011.02.19. 22:26:38

@lárvalányhaj:
Felajánlottuk a lehetőséget, hogy tiétek a pálya. Vagy írjunk egy hazug posztot a kedvetekért olyanokról, akiket valójában nem is gyűlölünk, sőt egyenesen csodálunk? :)

lárvalányhaj 2011.12.02. 11:18:46

@Ernoke:

Valóban kivetítés zajlik, de ezzel a legtöbb ember viselkedését jól be lehet jósolni, mert hiszen tipikusak. Ahogy viszont saját magadat leírtad, abból az derül ki, hogy elég messze esel a tipikusaktól. Ezért van az az érzésed, hogy nem értenek meg az emberek. (És hát tényleg.)
süti beállítások módosítása