Olvasói rovat - A modoros makktárs

2010/03/21. - írta: Modor Tibi

És igen! Egy, saját inkognitóját mindenáron megőrizni kívánó olvasónk (nevezzük őt is Tibinek) gyűjtését élvezhetjük ma - a téma nálunk egészen máig tökéletesen érintetlen maradt, de ma ide is behatolunk.

 

A Modoros Makktárs

Rengeteg szleng utal a prostituáltakra, de talán a "fizetőslány" kifejezés az egyetlen, amely nem sértő, nem modoros, és nem szakszó rájuk.

MakkTárs: így szólítják egymást a fizetőslányokhoz járó Úriemberek az internetes fórumokon. (Ez de undorító egy szó, ráadásul enyhe homoerotikus hangzása is van.)

 

Itt van néhány makktárs fórumos hozzászólása:

Szia Viki és Henrietta!Elnézést kérek és bocsánatot a mai gusztustalan tettemért.Ne haragujatok rám, kérlek szépen titeket.Soha többet nem fordul elő ígérem! Be akarom bizonyítani nektek hogy valójában én egy normális srác vagyok. Kérlek szépen titeket, hogy adjatok nekem egy utolsó esélyt! "Hisz a megbocsátás az élet pillanatragasztója,szinte mindent helyre tud hozni" A leendő kuncsaftokhoz is szólok:srácok figyelem! Ha elmennétek a lányokhoz akkor több tisztelet legyetek szívesek! A véleménynyílvánítást mellőzzétek(a rosszat), ne legyetek bunkók a lányokkal!Az én hibámból tanúljatok ha nem akarjátok hogy titeket is kidobjanak!Ui:.lányok ez nekem egy öröklecke marad , a raffaelót nem fogom elfelejteni és titeket sem! Köszönöm a kedvességeteket és hogy elolvastátok az üzimet! Rudy

Mi történhetett ott? Vajon a lányok megúszták könnyebb sérülésekkel?

---

Sziasztok MT-k.Megint nekem kell védelmembe venni Henit.Testes hozzászólásához csak annyit mondanék én,hogy az az ő szegénységi bizonyítványa ha nem tud egy szép lánnyal elbeszélgetni.Jó ,tudom nem azért megyünk lányokhoz ,hogy beszélgessünk,de azért valami alaphangulatot teremteni kell.Szerintem te megszoktad már a sok többi lánytól a monotonságot,hogy bemész semmi duma ,szopás ,szex és utána irány haza.Hát valóban ő nem ilyen .Szeret elbeszélgetni akció előtt egy keveset.Az hogy a fotelba bepuccsít az egy dolog ,sokan meg csak fekszenek mint egy darab fa.Ha neked ez jobban tetszik tényleg máshova menj.Én továbbra is csak ajánlani tudom mindenkinek aki egy barátnői feelingre vágyik a megszokott gépies csajok helyett.Üdv mindenkinek.xxxxxx

---

plusz nagyon jol áll a szilikoncici a molett csajoknak,mert az alakjuk megdobja a cicik nöiességét.igy válnak asszonyossá!nekem tetszik ez az istennő.

Nekem inkább ősanyának tűnik a leírás alapján.

---

Ezt a Tina nevű hölgyet nagyon kedvelhetik, mert már szinte szerelmi vallomásokkal illetik:

Ma délelött látogattam meg a Hölgyet. Több mint két órát töltöttem nála. Nem részletezném, hogy mi történt.:)))))))) Élveztem minden percet. Nagyon ajánlom mindenkinek, hogy látogasson el hozzá.
Köszönöm Tina
Csók

Tinának sem kell ám a szomszédba menni kifinomultságért:

Tina: Tudod Drága megvagyok, vannak rendben lévő dolgaim, meg gubancosak is. De arra való az új év, hogy megfogadjuk, a gubancokat kioldjuk, aztán minden görbe egyenes lesz:))).....vagy nem.
Én mindenesetre optimistán vágok neki az útnak és úgy érzem jó dolgok várnak a híd túloldalán!!!! Úgye Te érted!!
:-)

Happy New Year Sweet Tyna!!
Az én új évem nagyon jó élménnyel indult Veled:)))
Remélem egész évben a jó és a pozítiv dolgok dominálnak Neked, nekem és minden rendes fórumozó társamnak!!!
Az erő legyen velünk:))))))
Kedves Tina!

Ismét nagyon élveztem a Veled töltött időt. Idegek kilazúlva, telepek feltöltve:))))) Super volt!!
Megismételjük még ezt again & again:)))))
Addig is No Stressz!
Kézcsókom!

Szia Tina!

Csak annyit szeretnék mondani, hogy olyan vagy, mint a jó bor. Minnél többet kóstolja az ember, annál inkább kívánja és rájön, hogy érdemes a mínőséget választania.
Nem mellesleg másnap a feje sem fáj tőle...:)))))
Szép napot Kedves!

---

Ez már nem Tina:

Gyerekek végre egy igazi jó NŐ !!
Nem mellékesen,a mell ékes és képpel ! Ez igen :)

Ha valaki "Gyerekek" megszólítással kezdi a mondatát, azért szívlapát jár, nincs kivétel.

---

sziasztok!
Most értem haza Vivientől!
Nagyon kedves aranyos lány!(Imádni való).Imádnivaló a puncija és a popsija egyaránt
Voltam már néhány lánynál(szolgáltatónál),de vivien nagyon levett a lábamról.Mindenben partner volt,és tartotta magát a megbeszéltekhez.
A sok negatív tapasztalom után,ugy érzem rátaláltam arra az aranyos lányra akit ezentúl rendszeressen látogatni fogok!
Vigyázz magadra Vivien.
Csók mindenhova ahová szeretnéd:)
ui:feltétlenül keresni foglak még!

---

Egyébként persze, hogy tele a lakás macskaszőrrel, hisz Alexandra maga is egy Vadmacska!
Na persze, eredetibb jelzőt nem is találhattál volna rá.

---

Akinek pedig ez nem elég; hármas biszex légyottok modoros leírásért olvasgassa ezt a blogot: http://amikor3.freeblog.hu/

Szexszel teli szép napot mindenkinek!


 

De durva, szóhoz se jutok. Kösz, a gyűjtést, Tibi...

100 komment

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

zanzibári lány 2010.03.21. 09:14:48

Ettől az én idegeim is "kilazúlnak"

2010.03.21. 09:52:59

"Hisz a megbocsátás az élet pillanatragasztója,szinte mindent helyre tud hozni"

Ez egy filozófus, komolyan mondom. A "Rudy" csak nem a tokodi Rudikát takarja? :)) Mit művelt a gyíkarcú, hogy kivágták, mint a diarrés macsekot?

Az ilyen fényezős beszámolóknál meg kíváncsi lennék, hogy ezekből mennyi a vendégektől származó, meg mennyi az, amit maga a BN ír marketing céllal.

El Topo (Sgt. Elias) 2010.03.21. 09:53:13

Aki életvitelszerűen kurvázni jár, az mondjuk eleve beteg. Milyen leveleket írjon? Normálisakat?
Még őrült szerencse, hogy a Nagykörösin kóborló ribancoknak nem írnak leveleket a bolgár kamionosok.

manson karcsi · goo.gl/FVvVX 2010.03.21. 09:56:21

számomra idegen "szubkúltura"

zanzibári lány 2010.03.21. 10:02:49

Én egy elég érdekeset szót hallottam pár éve a "fizetőslányra": SarkCsilla

kenterbe 2010.03.21. 10:09:07

Kedves Modoros!
Most mellényúltál. Ezek nem Makktársak beszámolói, hanem a legtöbb esetben a lányok menedzsereinek hozzászólásai a lányok oldalán, főleg olyanokén, akikre még nem érkezett értékelés, hogy így reklámozzák a lányokat és buzdítsák az _igazi_ makktársakat, hogy menjenek hozzájuk.
Egy Makktárs-bejegyzés teljesen más, részletes infókat és adatokat tartalmaz a hölgyekről, sokkal kevesebb bennük a helyesírási hiba és gyakorlatilag soha nincsenek benne ilyen fordulatok. Azok is sokszor modorosak, de még egyszer: ezek nem Makktárs-bejegyzések, amiket te itt közölsz.

El Topo (Sgt. Elias) 2010.03.21. 10:09:34

Mondjuk magam sem számítottam arra, hogy itt most egymás sarkát fogják taposni a modorosblog nyájas olvasói, hogy "én aztán minden héten kurvázok" meg "én aztán a szemétégető mögött szoktam felszedni a legótvarabb busmann ringyót"!
:D:D:D

killercsiga 2010.03.21. 10:21:02

én aztán a szemétégető mögött szoktam felszedni a legótvarabb busmann ringyót

The Welsh 2010.03.21. 10:25:08

@kenterbe:

na ez is szép, a strici, mint menedzser:)

gergo · www.indafoto.hu/ppgergo 2010.03.21. 10:28:06

utobbi idoben egyre tobb olyan post van a csajok forumaiban, hogy "kuldjon arlistat" - mennyi pancser akar kurvazni bazz

ha mar kurvazni mennek ennel nagyvonalubb lennek, hogy elore elkerjem a tarifatablazatot es csak a szamok alapjan dontsek arrol, megkurjam vagy se.

gergo · www.indafoto.hu/ppgergo 2010.03.21. 10:31:30

@kenterbe: pontosan. egy rendes makktars kiter a tusfurdo illatara/valasztasi lehetosegek szamara, a turolkozo puhasagara/nagysagara, hany utcaval odebb parkolt a baszoba lokalizaciojatol, etcetc

El Topo (Sgt. Elias) 2010.03.21. 10:38:17

@gergo:

Tudom. Van erről egy rendkívül szemléletes történetem, csak nem akarom még szétoffolni a kommentfolyamot.

2010.03.21. 10:43:19

@gergo: árlista külön kitérve a különböző utalvány elfogadásokra, kedvezményekre:)

testlife 2010.03.21. 11:02:02

@El Topo (Sgt. Elias): én aztán a szemétégető mögött szoktam felszedni a legótvarabb busmann ringyót, és világosan tudom, hogy mennyivel többet ér a társasága, mint itt kommentelni

lr 2010.03.21. 11:32:48

@El Topo (Sgt. Elias): sztem kezdheted, itt most úgyis szemérmes hallgatások lesznek. Hisz this is Dezsőland (amin amúgy kíváncsian figyelve mulatok az idő nagyobbik felében).
-----------------------------
A végére pedig egy mai szerzemény, szerintem épp ide illik:

Tavaszi szél
dagad a f@sz
virágom,virágom.
Minden madár
dagad a f@sz
virágom, virágom.
Hát én immár
dagad a f@sz
virágom, virágom?
Te engemet,
dagad a f@sz
virágom, virágom.

Jó 7VGt!

scsaba1 2010.03.21. 11:55:12

@El Topo (Sgt. Elias):

Basszus, pont ezt akartam írni, de mondom előbb elolvasok pár kommentet.

Na ja: nem lesz egy túlkommentelt poszt, különösen nem a törzsolvasók részéről, mert senki nem akarja magát elárulni, hogy ő mennyire járatos a kurvázásban - még úgy sem, hogy egy nehezen beazonosítható nick mögül írogat.

scsaba1 2010.03.21. 11:57:47

"Hisz a megbocsátás az élet pillanatragasztója,szinte mindent helyre tud hozni"

Áááááá, adjatok egy fejlövést. Ez simán veri a : "ami igazán lényeges a szemnek láthatatlan..." kezdetű toposzt...

"k" (törölt) 2010.03.21. 12:07:36

jók ezek a fórumok, pl előtte sose hittem volna hogy virágot meg bonbont "illik" hordani a "nőknek"

Rókakígyó 2010.03.21. 12:23:37

Az vagy nekem, mint testnek a kenyér:)

zanzibári lány 2010.03.21. 12:38:17

@kenterbe:

Akkor is modoros, ha a "menedzserek" írásai.

El Topo (Sgt. Elias) 2010.03.21. 12:42:50

Menedzser....
Én szoktam humánerőforrás-menedzsereknek hívni a Szabadkai úton a bokrok közt, kerti széken üldögélő, susogós, bőrkabátos, érdeklődő tekintetű urakat.:)

Abrash1965 2010.03.21. 12:59:44

Folyószövegben "Úriember"-nek írni az úriembert, az ugye modorosch?

KiNG 2010.03.21. 13:07:45

Hehe, itt is egy szakmai dolog.

Azért a MT-ak részletesebben írnak és tárgyszerűen, a munkafolyamatot is leírva (lényeg, miként és milyen mélységben történik az akció, mit vállal a csaj), meg kitérnek a megközelíthetőségre, vagy pl. nem mindegy, hogy újépítésűben kefélgetsz egy hatalmas franciaágyon, vagy egy lepukkant panelban egy matracon. Parkoló, tusfürdő, törülköző. Hányan rendelnek, elérhető -e a csaj telón stb.

Múltkor voltam két dögös szöszinél, na az a páros nem volt semmi! Az egyik mondjuk megkért, ne írjam meg teljesen a sztorit, mert a friss párkapcsolatában a fiúja nem tolerálná a csókcsatát /(c) Szakítós/ meg a NF-t. Így nem írtam semmit. Viszonylag sokat járok, szerintem élvezetes, és anyagilag is jobban jössz ki a dologból, összehasonlítva néhány anyagias szűzqrva csajjal.

Aztán a szakszavak pl.
NF: natúr francia (gumi nélkül)
NFV: NF végig (nem csak az elején)
NFVSZ: NFV szájba (szájbaélvezés)
TP: time pressure, mennyire siet a csaj

Az igazán undorító az, ha az ember kollégái kefélgetnek titkon. Munkahely az legyen munkahely, ne swingerklub. Házinyúlra nem lövünk. Főnökeim is dühösek már, a fene vinné el ezt a sunyi kefélgetősöket, hiába, tavasz van!!!!

ergerberger 2010.03.21. 13:27:43

"a megbocsátás az élet pillanatragasztója,szinte mindent helyre tud hozni"

Nem igaz, a sperma az élet pillanatragasztója.

vincere 2010.03.21. 13:36:27

ez nekem annyira idegen szubkultúra, h. nem is tudtam, h. létezik.
"A sok negatív tapasztalom után,ugy érzem rátaláltam arra az aranyos lányra akit ezentúl rendszeressen látogatni fogok!"
ehhez pedig csak gratulálni tudok

vincere 2010.03.21. 13:40:26

@El Topo (Sgt. Elias): de most már akár meg is írhatod

El Topo (Sgt. Elias) 2010.03.21. 13:44:00

@vincere:

Azt tudtad, hogy kurvák léteznek, nem?
Márpedig akkor kurvázós palik is kell hogy legyenek.

El Topo (Sgt. Elias) 2010.03.21. 13:46:15

@vincere:

Hát csak az jutott eszembe Dezsővel kapcsolatban, hogy az egyik lakatos ismerősömtől kért árajánlatot egy társasházi közös képviselő. Egy 70*150-es taposórácsot akart csináltatni. És úgy sikerült elküldenie az ajánlatkérést, hogy hetvenvalahány helyre küldte el ugyanazt az emailt.

Nyelvész Józsi · http://szleng.blog.hu/ 2010.03.21. 14:24:27

A "gyerekek" megszólításért tényleg alap a szívlapát, de a "pupákok"-ért mi jár? Csőrös maszkkal ánuszba bólogatás? :)

Réka ‎ · http://blog.rekafoto.com/ 2010.03.21. 14:55:39

@El Topo (Sgt. Elias): ugyanez a sztori minden idők egyik legszórakoztatóbb (kommenteket beleértve) Homárposztja mögött:
homar.blog.hu/2009/02/04/az_ember_akit_megalaztak_a_kovacsok

El Topo (Sgt. Elias) 2010.03.21. 15:19:08

@Rékuc:

Hasonló, valóban. Az általam említett eset nemrégen esett meg és nem hiszem, hogy a homárra került volna.:) Viszont láttam az ügyfelemnél a levelet.
A nokedli taposórácsra olyan pályázatot írt ki az ürge, mintha sportcsarnokot akarna építtetni. Tízmillió Dezső országa.:)

Réka ‎ · http://blog.rekafoto.com/ 2010.03.21. 15:47:02

@El Topo (Sgt. Elias): amúgy az ilyen beszámolóknál valóban 100% Dezsőség (új fogalom a magyar nyelvben?), hogy a tusfürdő 'szuszogós volt, igazán utántölthetné', a törölköző tiszta volt ugyan, de ennyi pénzért puhább frottírt várna el az ember, de ő úriember volt és nem tette szóvá :)

El Topo (Sgt. Elias) 2010.03.21. 15:57:22

@Rékuc:

Gondolkoztam, hogy jön ide a tusfürdő, aztán rájöttem, hogy megint a kurváknál tartunk!:D:D:D

medvedr 2010.03.21. 16:02:28

@gergo: Pedig mennyivel hasznosabb lenne ha a törülköző fertőtlenítő mosására térnének ki.

w a s d 2010.03.21. 16:11:16

Már pedig én ezt nem hiszem el!:D

A kurva bocsánatárért "könyörögni", meg bizonyítási vágy feléjük?:D
Milyen emberek vannak! Nem elég, hogy kurvázik, de még ez is...:D

El Topo (Sgt. Elias) 2010.03.21. 16:14:46

@F/:

Legalább a sokkon már túl vagy. Most a tagadás fázisát éled. Hamarosan alkudozni kezdesz.:):):)

vészmadár (pica pica) · http://feleslegesszavaink.blog.hu 2010.03.21. 16:31:03

csak megkérdezném: ezek most kurvákról szólnak?:)

El Topo (Sgt. Elias) 2010.03.21. 16:33:02

@vészmadár (pica pica):

Igen, Vészmadár, a kurvákról szóló szövegek többnyire kurvákról szólnak.

vészmadár (pica pica) · http://feleslegesszavaink.blog.hu 2010.03.21. 16:35:15

oké, csak a fizetőslány szó nem szerepelt még a passzív szókincsemben sem eddig:)

lárvalányhaj 2010.03.21. 16:36:49

A kedvenc modoros megnyilvánulásom a kurvázással kapcsolatban az, amikor az Úriember elkezdi fejtegetni, hogy voltaképpen _minden_ nőnek fizetni kell a szexért, csak a kurvánál legalább előre tudod, hogy mennyi az annyi, és még olcsóbban is jön ki.

gergo · www.indafoto.hu/ppgergo 2010.03.21. 17:00:49

@medvedr: amikor olyan helyre dugod a farkad, ahova mar joparan bedugtak elotted, pont nem fog erdekelni az, mennyire steril a turolkozo

ami sokkal fontosabb: mennyire puha az oblitotol, mert a farkamat en se szivesen torolgetnem smirglivel :)

gergo · www.indafoto.hu/ppgergo 2010.03.21. 17:01:55

@Interstellar Overdrive: lyuksogor, de ez csak akkor, ha haverok kurjak meg ugyanazt a csajt (pl egy tarsasagon belul)

El Topo (Sgt. Elias) 2010.03.21. 17:18:35

@lárvalányhaj:

Még sosem voltam kurvázni, de olyan már volt, hogy kiszámoltam utólag, hogy egy kapcsolat "rezsijéből" mire futotta volna.:)

Réka ‎ · http://blog.rekafoto.com/ 2010.03.21. 17:24:35

@El Topo (Sgt. Elias): remélem a rezsiből levontad azt, amibe te kerültél a csajnak :)))) (persze van amikor a nő semmit nem ad bele, de jellemzően azért nullára szokott kijönni a dolog, ha már az embernek az a fontos, hogy számszerűsítsen)

2010.03.21. 17:34:25

Igen finoman cizellált lelkű menedzserek lehetnek, ha ők írták és ilyen szépeket tudnak írni:)

lárvalányhaj 2010.03.21. 18:03:31

@Hadrian77:

Ja, persze, majd a stricik ilyen egymilliószmájlis kommenteket tolnak a kurvák reglapjára vagy topikjára vagy mifenéjére. :P

2010.03.21. 18:09:20

A nyolcvanas években ment a moziban a K1, K2, K3 c. filmek, azok a mindenféle fizetős lányokról és kurucokról szóltak, megvan valakinek?

lárvalányhaj 2010.03.21. 18:17:16

@Rékuc:

A számszerűsítés egy dolog, nekem azzal van a bajom, hogyha valakinek annyira sivár a lelkivilága, hogy a kapcsolatot dugás és az ezért adott szolgáltatások összességeként értelmezni. Persze ha valakinek csak erre van szüksége, az tényleg járjon kurvához inkább.

Réka ‎ · http://blog.rekafoto.com/ 2010.03.21. 18:31:56

@lárvalányhaj: igen, pontosan erre gondoltam én is, csak te sokkal jobban megfogalmaztad, köszi. :)

(azért ennek ott a másik oldala is, amikor valaki csak annyit kap egy kapcsolatnak hitt valamiből, hogy dugás, minél több ellenszolgáltatással. Azt nem csodálom, ha valaki pár ilyen után megcsömörlik.)

cd-r 2010.03.21. 18:35:20

@Rékuc: "de jellemzően azért nullára szokott kijönni a dolog" viccelsz-e

scsaba1 2010.03.21. 18:58:40

@Rékuc:

Ezt nem ismertem, kurva jó... :D

Istenem, ez mekkora segghuszár...

zanzibári lány 2010.03.21. 19:47:42

@Hadrian77:

Hogyne lenne meg. Akkor azok a filmek nagy feltűnést keltettek.

2010.03.21. 19:57:49

@zanzibári lány: tévében nem láttam viszont sehol.

Levéltáros · http://leveltar.blog.hu/ 2010.03.21. 19:59:15

Gyerekek,

Vajon a fizetőpincér szó mit takar ezek alapján?

Üdv, Pupák

2010.03.21. 20:14:07

@Levéltáros: és a fizetővendég? elmész egy hotelbe, megdugnak és pénzt is kapsz érte?;)

baby bee (törölt) 2010.03.21. 20:21:16

nekem tetszik a poszt, a helyesírási hibák ha nem is modorosak de nagyon tipikusak, és a sok :) meg "csók ahova akarod" is. igazi lúzerek ezek a makktársak, de amúgy én elhiszem, hogy vki tényleg így él, hogy még bocsánatot is kér a kurvától....

2010.03.21. 20:21:58

@baby bee: egy igazi úriember minden lökésért bocsánatot kér ilyenkor :)

lárvalányhaj 2010.03.21. 20:24:17

@cd-r:

nemcsak az számít költségnek, amit csengősropogós jómagyarforintokban fizetnek ki. a lakás kitakarítása, a vacsora megfőzése, a mélytorok bevállalása, a verés elviselése stb. mind-mind költségnek számít. kérdezd csak meg akármelyik közgazdászt.

cd-r 2010.03.21. 20:36:26

@lárvalányhaj: ezek jó része nem jellemző a nőkre, úgyhogy a példák nem a legjobbak.

dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2010.03.21. 21:22:06

Namost azt kiderítette-e már valaki, hogy hogyan megy ez Svédországban?
Rettentően érdekelne a téma.

Morrózió 2010.03.21. 21:22:38

Gyerekek, hová tettétek a szívlapátot?

lárvalányhaj 2010.03.21. 21:28:47

@cd-r:

akkor rosszul választottál barátnőt :)

cd-r 2010.03.21. 21:37:09

@lárvalányhaj: nem a barátnőmről beszéltem. ;)

lárvalányhaj 2010.03.21. 21:37:45

@cd-r:

akkor minek az alapján vontad le a következtetést?

cd-r 2010.03.21. 21:39:46

@lárvalányhaj: sok sok sztori alapján, amiket hall ugye az ember.

Vágási Matyi 2010.03.22. 00:09:53

@Rékuc: Ez mennyire sok! Azért beoltja a Szily is eléggé :D

GAbica 2010.03.22. 06:18:42

@lárvalányhaj: "a verés elviselése" ezen azért megakadt a szemem. Egy kapcsolatnak ez is része?
Na akkor én nem érem meg a pénzem :)

El Topo (Sgt. Elias) 2010.03.22. 08:13:32

@GAbica:

Ja, én is nehezen viselem amikor olyan csajom van, akit ütni kell, hogy viselkedni tudjon. Teljesen deprimációs leszek tőle. Idegalapon vagyok érted!

lárvalányhaj 2010.03.22. 08:40:36

@GAbica:

Hát volt már olyan a történelemben, hogy verte a pasi a nőjét, a nő meg elviselte, nem?
Nem az ideális, hanem a reális kapcsolatokról beszéltem. Azt akartam aláhúzni, hogy attól még, hogy a pasi fizeti a vacsorát és a virágot, még a nő is hoz áldozatokat, még akkor is, ha az nehezebben fejezhető ki pénzben.

GAbica 2010.03.22. 08:44:44

@lárvalányhaj: Volt, persze hogy volt, csak olyan természetességgel biggyesztetted oda, hogy csak néztem ki a fejemből.
Értem mit akartál mondani, csak ez ütött szöget a fejembe.

lárvalányhaj 2010.03.22. 09:09:16

@GAbica:

Direkt éltem ilyen drasztikus eszközökkel, mert néha olyan érzésem támad, hogy a zinternet kizárólag aranyossrácokból áll, akik szörnyen kihasználva érzik magukat, mert az a bideskurva velük fizettette ki a latte machiatót és a rózsacsokrot. :P

GAbica 2010.03.22. 09:16:37

@lárvalányhaj: Akik ide kommentelnek, azok közül. De megfelelő oldalon felejtheted az ilyen hozzáállást :D

Réka ‎ · http://blog.rekafoto.com/ 2010.03.22. 09:19:18

@lárvalányhaj: no de miért fizetné a férfi a vacssorát és a virágot? Illetve miért csak ő fizetné?

(ha ironizáltál akkor tárgytalan, csak ez most nem jött át)

lárvalányhaj 2010.03.22. 09:45:55

@GAbica:

A szakítósblogon is elég szép számmal vannak jelen :)

@Rékuc:

Az átlagpasi (átlag-aranyossrác) nézőpontját akartam volna szimulálni.

cd-r 2010.03.22. 10:41:23

@lárvalányhaj: ez nem internetspecifikus jelenség.

cd-r 2010.03.22. 10:44:24

mondjuk egy közepesen gyenge emberismerettel is ki lehet bökni első blikkre azokat a lányokat, akik szeretik kifizettetni a számlát, úgyhogy sokszor én sem értem a nyivákolást ezen.

Réka ‎ · http://blog.rekafoto.com/ 2010.03.22. 10:49:18

@cd-r: ez sokak számára elvárás is, mindkét oldalról:
- te legyél csak csendben, néha bólogass, azon felül foglalkozz csak a műkrmössel, az való neked
- oké drágám, de akkor fizesd a műkörmöst, meg ugye ma megyünk a leroyba, aztán kéne az a cuki ruci is ott a kirakatban...

Ernoke 2010.03.22. 14:41:59

@cd-r: hát jó, de amíg a nő egyedül lakik, addig ki takarít, házimunkázik helyette? és ha elmegy valahová egyedül, akkor ki fizeti ki a fogyasztását? vagy ez úgy működik, h amíg egyedül él és mozog, addig csinálja a dolgokat, aztán ha összeköltözik vkivel, onnantól kezdve csak a pasi csinál-fizet mindent?:)

Spiritmonger 2010.03.22. 15:05:29

egy jólelkű MT nem ömleng.
részletezi a bejelentkezés módját, a BN-t, az aktust, az extrákat, a technikai és/vagy hozzállásbeli előnyöket és hátrányokat, a baszobát, a logisztikát, a fürdőt, esetleg a kupolda forgalmát és az árakat.
de nem ír szerelmeslevelet

amúgy bérnőkhöz járni két kapcsolat között teljesen normális dolog, semmi elítélendőt nem találok benne

a felek mindketten tudják, miért találkoznak, jól érzik magukat, és ennyi

nincs ebben semmi rossz

Spiritmonger 2010.03.22. 15:10:42

@El Topo (Sgt. Elias): itt az idő, kezdd el!
ha nem világmegváltani mész oda, hanem egy vagy több haverral egy komolyabb, hajnalig tartó buli lezárásának a céljából, akkor nagyon jól fog esni, mindenkinek erőteljesen javasolt!
ne legyél a BN-kel gonosz, meg állat, és hidd el, az érzés olyan lesz, vagy még jobb, mintha reggel háromnegyed hat körül felszedsz valakit a piafban a sötétben, és hazaviszed egy menetre, csak itt minőséget kapsz

El Topo (Sgt. Elias) 2010.03.22. 15:28:01

@Spiritmonger:

Hát, ha már negyven évig nem jártam kurvákhoz, most a maradék kis időben már nem szoknék rá. Öreg kutya már ne tanuljon ennyire új kunsztokat!

Zorita 2010.03.22. 15:58:43

@Spiritmonger: "egy jólelkű MT nem ömleng"
igen, nekem kissé gyanús ez a stílus, kb. egy rossz Kosztolányi DEZSŐ hasonmást képzeltem magam elé csokinyakiban, aki kézcsókkal nyújtja át a bonbont meg a szegfűt az _esemény_ előtt :) (vagy a bonbonos dobozban a pénzt utána?) kissé gyanús, na.

lárvalányhaj 2010.03.22. 16:28:12

@Spiritmonger:

Pár poszttal arrébb mintha a család szentségéről és hasonlókról értekeztél volna. Most meg kiderül, hogy rendszeresen kurvázni jársz... Csak én érzek ebben ellentmondást?

IndaMuncher 2010.03.22. 18:42:59

@Spiritmonger: Na a makktársak általában pont ebben az irritálóan diszkrétkedő, és hiperkorrekt formában írnak. Ez is belefért volna a posztba mint típus. :)

Ormótlan · http://bogaras.blog.hu 2010.03.22. 19:59:52

@Spiritmonger:
Nem tudom, miért hiszik egyes férfiak azt, hogy a kurvának is jólesik a dugás...Akár naponta többször is, ugyanúgy, minden pasival. :-(

El Topo (Sgt. Elias) 2010.03.22. 20:16:53

@Ormótlan:

Még sosem voltam kurva, de szerintem egy kurva az aktus alkalmával legalább kétszer élvez.
Egyszer ugye amikor a tiszteletdíját átveszi, egyszer meg amikor a kuncsaft leszáll róla.

lárvalányhaj 2010.03.22. 21:13:03

@Ormótlan:

Ez meg a másik... a bonbon stb. vásárlása meg még cinikusabbá és undorítóbbá teszi a dolgot.

cd-r 2010.03.22. 22:07:33

a legdurvább kurvát kinyalni. főleg ha az előző MT (:DDD)cirka 8 perccel azelőtt lőtte tele mondjuk gumi nélkül.

El Topo (Sgt. Elias) 2010.03.22. 22:50:15

@cd-r: Most néztem végig rezzenés nélkül egy nyitott agyműtétet, de ezt nem kellett volna.

Smacika 2010.03.23. 09:52:44

A makktárs szerintem szar duma.
Akkor inkább lyuksógor.

Réka ‎ · http://blog.rekafoto.com/ 2010.03.23. 15:59:31

@Ormótlan: tényleg, a legeslegmodorosabb dolog ki is maradt a posztból: az obligát előforduló 'a KF során, úgy láttam, Ő többször is elélvezett' és ezt mindenki leírja és frankón el is hiszik, hogy sikerült nekik, csak nekik és csak ott, a csúcsra juttatniuk az örömlányt :D

IndaMuncher 2010.03.23. 17:36:29

@cd-r: LOL az nagyon durva, de szerencsére alig van szerintem olyan idióta csaj aki bevállalja gumi nélkül. Sőt, a legtöbbjük rendszeresen jár HIV szűrésre is amennyire én tudom.

Amúgy meg bátor és/vagy szánalmasan tájékozatlan ember lehet az aki egy kurvával bármit csinál gumi nélkül. Kinyalni meg pláne. Úristen..

@lárvalányhaj: Egy normális ember nem vesz virágot meg bonbont kurvának. Ilyen nincs, ahhoz szintén elég hülyének kell lenni.

@"k": Illik? Ááá :D Ez most komoly, hol olvastad?
süti beállítások módosítása