Blogajánló: BtheBest

2010/01/26. - írta: Modor Tibi

 

Mivel az Index-címlap, aztán Józsi, ma meg a Helyesírás és a Subba is piedesztálra emelte ezt a profi munkát, nem akartam vele külön foglalkozni. Ám miután két kedves olvasónk, pavlovna és Anna is levélben kért a BtheBest azonnali pellengérre állítására, hát legyen - kiszolgálom a közönség igényét ;-))

Kedvenc postom tőlük a Hétvége! - fogadjatok ebből sok szeretettel egy kifejező részletet.

Be kell vallanom nektek, hogy ilyenkor már teljesen izgibe vagyok, de gondolom ti is, mert itt a hétvége! Én ezt már akkor elkezdem érezni, mikor ilyenkor felkelek és megiszom az első kakaóm, szinte egészen más íze van, mint mondjuk csütörtökön. A hétvége a legkedvencebb az egész hétből, mert ilyenkor fel tud szabadulni az ember végre egy picit. Hétköznap csomó nehézség van, alig vannak nyitva este helyek, nehéz napközben a városban közlekedni, parkolni meg tiszta dráma! Ilyenkor gondolom ti is már nagyban tervezgettek, és gondoltam most ehhez nyújtok segítséget most nektek, mint aki talán picit járatosabb az ilyen dolgokban.

Eric C. és DannyDiamond olyan kérdésekre adnak választ, hogy a szőrtelenítés ciki-e fiúknál, milyen pólót érdemes hordani - remélem, az ellenséges hangvételű visszajelzések nem veszik el a srácok kedvét a további alkotástól, és csattanós választ adnak a kritikusoknak!

Címkék: blogajánló
63 komment

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Fapuma (törölt) 2010.01.26. 19:25:52

szerinem nem tudok megszolalni

ismet ketelkedem, mint ifj. Farkas Gyula eseteben, hogy nem csak egy becsapasi kiserlet aldozata vagyok-e?

nattydread88 2010.01.26. 19:30:03

Hónapok óta olvasom a blogot, de még nem volt olyan bejegyzés, amitől kommentelhetnékem támadt volna. De ez, ez...
Különösebben Nem vagyok sem erős, sem aggresszív, de ERIC C-t kéjes élvezettel verném agyon.
Ilyenek vannak: "ami nagyon fontos, hogy nem szabad kihagyni sose az előjátékot, amikor orálisan kielégítted magadat."JOBBEGYENES
"Tehát ha például Armani parfümöt használsz, és miért ne használnál, akkor Armani deot használj, ne mást! Akkor még mondjuk Hugo Bosst sem!"FELÜTÉS
"az ugye alap, hogy bélszint csak Argentínából rendelünk, mert sajnos itthon nincs jó bélszín, a jó alapanyagok kiválasztása pedig nagyon fontosak az ételeknél!" TÉRDES
"fröccsözni pedig leginkább az alkoholisták szoktak." EGY THIS IS SPARTA ORDÍTÁS KISÉRETÉBEN LERÚGÁS A CITADELLÁRÓL

nattydread88 2010.01.26. 19:30:41

"egy becsapasi kiserlet aldozata vagyok-e? "
félek tőle, hogy nem:(

nattydread88 2010.01.26. 19:35:33

nem bírom abbahagyni sajnálom. néhány gyöngyszem a teljesség igénye nélkül:
-"Ezért ha póló, én azt mondom, csak limited editiont szabad venni, lefordítva limitált ediciós pólót, "
--"Kétezer forint alatt például egyáltalán nem érdemes vennünk, kétezer meg ötezer között pedig amik vannak, azok még mindig inkább permetlék."
"Ehhez elég sok szaktudományt el kell olvasni persze, hogy megtudjuk melyik borokat kell igyunk."
-"Körülvesz minket egy csomó dolog, és én segítek nektek, hogy ti felfedezzétek, hogy melyik mennyire jó, a stílus, a fashion, a divat meg számos ilyen dolog világában."

Vorg a Halhatatlan Báró 2010.01.26. 19:41:34

Rémes. Az tuti, hogy egy kattintás sem visz oda többet.
Viszont ettől szép és színes a blogszféra :)

HunVanHungary? 2010.01.26. 19:49:05

Erősen kamuszagú ez a metroszex/újgazdag blog. Hiszem és tudom ,hogy vannak ilyen ütnivaló emberek ,de ez csak provokáció....Remélem

MortálWombat 2010.01.26. 19:50:05

Ki szúrja ezt a csávót, gecc, hogy ennyien tolják blogajánlóban? Rájöttemblog v2 kb. Se nem vicces, se nem érdekes.

sdani 2010.01.26. 20:16:06

Hát, nem tudom, hogy ki hogy van vele, de én szénné röhögtem magam ezen a blogon. (Ócska proli létemre, pfejj! Fő az önirónia!) :-D

Mondjuk a kommentek majdnem olyan viccesek, mint maguk a posztok... többnyire komolyan veszik, mindkét oldalról egyaránt.

"Ehhez elég sok szaktudományt el kell olvasni persze, hogy megtudjuk melyik borokat kell igyunk" - Ez mindent üt.

nattydread88 2010.01.26. 20:21:22

Kicsit jobban átgondolva az egészet, lehet, hogy tényleg csak egy vicc az a blog. Akkor viszont maximális tisztelet ERIC SZí-nek :D

manson karcsi · goo.gl/FVvVX 2010.01.26. 20:23:31

People only recognize greatness when some authority confirms it for them.

Szarrobbantó ügynök · http://szarrobbanto.blog.hu 2010.01.26. 20:26:54

Tibcsi! Nagyon könnyen lehet, hogy én voltam az első, aki felfigyelt a BtheBest-re, mert megelőztem a Subbát, a Helyesírást és a Szlenget is. Az egészben az a súlyos, hogy annyira kretén a BtheBest, hogy már attól lesz népszerű. Ha viszont erről van szó, igazi mestermunka attól, aki ezen keresztül akar valamit népszerűsíteni.

Styxx 2010.01.26. 20:32:05

@nattydread88:
Szerintem is kamu és jópofábbik fajtából. Erik Szí Erika Szí és Robi Dí-re rímel.

Engem az egész Bret Easton Ellis Amerikai Pszichojára emlékeztet. A sok-sok űbersznob márka.

De ha már blog promó, és sorozatgyilkosság akkor nem bírom ki, hogy ne bújjon elő belőlem a kis blogger, és ne ajánljak egy hihetetlenül jó, szerény, tárgyilagos, pátoszmentes kis blogot. a ussk.blog.hu-n a blogger amerikai sorozatgyilkosokról ír. Teszi mindezt akkora alázattal, hogy legszívesebben egy csésze finom darjeeling tea mellett órák hosszat hallgatnánk a kedves posztolót, amint amerikai sorozatgyilkosokról felhalmozott hatalmas tudását élvezetesen megosztja velünk.
És lényegében a kutya sem olvassa.

Isten a tanúm, hogy gőzöm sincs ki a poszt író, semmi hasznom a promóból, csak gondoltam hátha rajtam kívül mást is érdekelnek legalább annyira az amerikai sorozatgyilkosok, mint mondjuk a kisalföldi busójárási szokások, hogy ezentúl látogatja ezt a hiánypótló oldalt.

Styxx 2010.01.26. 20:34:05

ussk.blog.hu

így viszi át a klikk
(hihetetlen, de tényleg nem tudom, hogy ki a blogger)

kapucsengő86 2010.01.26. 20:37:50

A legutóbbi bejegyzésben már az is egy vicc, hogy csillagozással cenzúrázzák a "pénisz" szó közepét, és ez a kamu-szemérmeskedés szerintem nemhogy ultra-modoros, még blőd is, főleg, hogy a "pénisz" egy tudományos kifejezés, nem pedig trágár szó... Ilyen alapon egy anatómia prof. egyetemi előadásdiái is csupa csillagból állhatnának. :D Amúgy számomra az egész förmedvényben az 1990-es évek ifimagazinjainak szellemisége éled újjá. :)

kapucsengő86 2010.01.26. 20:41:49

Egyébként ahogy egyre tovább olvasom, kezdek rájönni, hogy valószínűleg a szerzők tényleg nem gondolják komolyan, viszont szerintem ez viccnek is sz*r (hogy stílszerű legyek, ha már csillagozásról volt szó :p ), esélyes, hogy egy hét múlva már nem is nagyon fogok emlékezni rá, hogy van ilyen oldal. :)

El Topo (Sgt. Elias) 2010.01.26. 21:47:58

Akúrvaszentségit! Bazi öreg vagyok.

El Topo (Sgt. Elias) 2010.01.26. 21:58:24

Nem tom, srácok, az a baj, hogy ha ez vicc, akkor nem jó.
Olyan, mintha nem is azonos fajhoz tartoznék azokkal, akik azt a blogot írják. Múltkor az állatkertben sokáig figyeltem a gorillákat. Azokkal valahogy közelebbi rokonságot érzek.

theo 2010.01.26. 22:21:16

Most pesszimista vagyok...úgy gondolom, nem átverés :(

vészmadár (pica pica) · http://feleslegesszavaink.blog.hu 2010.01.26. 23:03:26

ez csak egy vélemény, de ez sztem szándékos, polgárpukkasztó, és annak demonstrálása, hogyan lehet klikkelésgenerátorrá tenni egy oldalt. Akárki csinálja, maximálisan képben van, tökéletesen profi. Minden szava arany:)

vészmadár (pica pica) · http://feleslegesszavaink.blog.hu 2010.01.26. 23:42:15

@El Topo (Sgt. Elias): sztem olvasd úgy, mint a modorost. Mellesleg a srác sokkal jobban ír, mint akkor írna, ha igazi lenne, sztem ez zseniális. Ha meg véletlenül komolyan tolja, akkor olyan mértékig különleges, megőrzendő példány, amilyet eddig nem ismertem. Az ég adja, hogy sose legyen nagyobb baja, mint hogy a gyakori légi utazásokon összenyomódika haja, amikor nekidől az ülésnek:)

m4rc11 (törölt) · http://vilagrol.blog.hu 2010.01.26. 23:53:51

Remélem, hogy fotosopp. Nagyon remélem.

eastern sugar 2010.01.26. 23:54:40

köszönöm! köszönöm! kedves tibi,igazán meg vagyok hatva! :)
nem tudom eldönteni,hogy komoly-e, de nekem valahogy zsigerből steiner kristóf ugrott be róla, nem tudom miért, mikor olvastam, végig olyan volt, mintha ő olvasná fel:)

vészmadár (pica pica) · http://feleslegesszavaink.blog.hu 2010.01.27. 00:24:39

@nattydread88: amúgy fröccsözni tényleg az alkoholisták szoktak:)

cd-r 2010.01.27. 00:33:21

@theo: szerintem sem átverés. ki fektetne ennyi energiát egy ilyen mérsékelten és csak nagyon rövid ideig poénos dologba?

cd-r 2010.01.27. 00:36:42

aki már egyszer is ránézett a privi.hu-ra, az tudja, hogy ez az állatfaj létezik.

mbrz 2010.01.27. 03:03:59

a lelki füleimmel hallom is megszólalni ezt az arcot, műnáthás, magas, fontoskodó, affektáló orrhangon.

ja, és @vészmadár (pica pica): fröccsözni a kevésbé alkoholista, csóró (fuj, de modoros) egyetemisták is szoktak. pláne nyáron, miközben romkocsmákban filozofálunk ;D

steleto 2010.01.27. 04:47:20

Én komolyan nem tudom eldönteni, hogy ez átverés vagy sem. Ha nem az, akkor nagyon felszaladt a szemöldököm.. mégis kik ezek a drága lelkek??

Gilderoy 2010.01.27. 07:50:40

Mintha egy tinilány írná ezt a fost.

Mitya Ivanov 2010.01.27. 10:08:28

szerintem is poén az oldal.
Ez számomra nem volt kérdés, hiszen egyre másra szaporodnak az olyan blogok a webkettő jegyében, melyek görbe tükröt tartanak a való életben zajló folyamatok és az azokat generáló, valamint át-, meg-, illetve túlélő embertársaink elé. És ez megítélésem szerint nagyon pozitív történés.

Vágási Matyi 2010.01.27. 10:35:27

Nálam ez csapta ki, a kommentekkel együtt:
bthebest.blog.hu/2010/01/12/milano_2015

De sztem is poén, elég a mottójukat elolvasni:
Divat, stílus, style, fashion, brand és trend. Egy blog nőknek, férfiaknak és a kettő kombinációinak. By Erik C.

IndaMuncher 2010.01.27. 10:46:05

@Vágási Matyi: "Szóval így politizálgattunk a Gellerfa Vittorio Emanuelénél ülve a Cafe Vecchiaban (egyedül itt tudják rendesen elkészíteni a melanga-ot, a világ többi részén mindenütt szar)"

Ez LOL!! Simán megy ez a blog is a könyvjelzőkbe. :)

Erik C 2010.01.27. 10:52:55

Hi!

Szeretném megköszönni Modoros Tibornak, hogy viszonylag korrekt ajánlót rakott ki, mert sajnos a napokban, elég sok volt a nem ilyen. Itt a kommentek között is újgazdagoznak meg minden (bár önmagában szerintem az nem szitokszó, szerintem az embert az ember minősíti, nem egy jelző), és már többen is megfenyegettek életveszélyesen. Amit tényleg nem értek miért van, hiszen a blog, mint ahogy az elején írtam, segítő szándékkal létesült. Szerintem pont azért tart itt az egész (a világ), mert ha valaki jót akar, akkor ezt kapja, és ez szerintem eléggé szomorú. Mert ha valaki fölszáll mondjuk egy tömegközlekedéses járatra és ott sok a nem friss illatú ember, akkor azért elgondolkoznék a blog létjogosultságán a helyetekben....ű

Köszi. Erik C

Mitya Ivanov 2010.01.27. 10:59:30

@Erik C: én csak azt szeretném mondani, hogy véleményem szerint támogatom mindazon kezdeményezést, melyeket ti ott azon a blogon igyekeztek véghezvinni, jószándékkal kikövezett úton.

El Topo (Sgt. Elias) 2010.01.27. 11:11:20

@Erik C:

Ja, én is ismertem egy faszit, az is folyton jót akart. Ugatott össze-vissza, hogy az emberek szeressék egymást, meg törődjenek a többiekkel, meg ilyen faszságok. Fel is szögeztük a picsába.

lr 2010.01.27. 11:35:59

Optimista vagyok - túl koherens, és időnként lólábkivillantós(sztereotíp) ez ahhoz, h ne legyen fotosopp.
Uakkor. az egész lényege sztem. ennek a vitának, és így rengeteg kattintásnak a generálása.
Egyfajta felmérése annak, h hol az a szint,amiről még épp elhiszi a nép, h ilyen állat van.
Mint mikor unatkozó bölcsészek provokatív sztereotípiaboglyákat löknek be különböző (vita)fórumokra.
Vérprofi, zseniális, és tulképp. szórakoztató is. :)

nattydread88 2010.01.27. 11:36:40

(pica pica):
barbárok! pfej!
egy 800-900 forintos kommersz kis rizlingből isteni házmestert lehet csinálni némi szikvízzel:) kettőt megiszol és máris beindul az unalmas nyári délután

Viner Spicli 2010.01.27. 11:41:20

Csicskafalviak, rongyrázó csicsuszok.
Pont róluk szól az újgazdag budai család írás ;))))

Krisztinca · http://krisztinca.blog.hu/ 2010.01.27. 11:57:09

Én nem akarom bántani őket, de nagyon örülök, hogy nekem nincs ilyen gondom, hogy az Armani parfümömhöz Armani deót kelljen használnom. És még sem vagyok büdös. Meg annak is örülök, hogy nincs ilyen gondom, hogy CSAK Milanoban lehet jó cuccot találni, még Bécs is gagyi. Én már annak örülök, ha negyedévente eljutok egy bp-i plázába. De jó nekem így. Persze tegyék, virágozzék minden virág, csak nekem hadd ne kelljen...

eastern sugar 2010.01.27. 12:01:43

este elolvastam még tüzetesebben és ha megnézitek a "hogyan vészeljük át a bkv sztrájkot stílusosan" című íráshoz a kommenteket, abból már mindenképpen kamuszagú, mert az annyira súlyos, hogy olyat ember már tényleg nem mond, legyen is akármilyen sötét.

néhány idézetet azért hadd nyomjak ide

"Engem ma egy spanom hozott el, ő is gondolta, hogy jóarc lesz és felveszünk valakit buszmegállóban, de olyan arcok voltak, vagy öregek meg gyerekkel, hogy aztán nem vittünk senkit sehova. szopó lehetett, az tuti, páran álltak a délinél is, velünk egykorú arcok, de azoknak meg tré fejük volt. mindegy, valahogy biztosan elmentek, ahova akartak"

vagy

"Egyebkent Szerintem arrol van szo, hogy boki a csorodet, hogy te ilyen agyon vagy iskolazva, hat ha erdekel Nekem is lessz diplomam es hat tudod olyan vilag van hogy a diploma a felso tizezerben inkabb csak ilyen uri hobby, es teljesen mindegy hol meg milyet szerzel. Mert lehet neked 4 diplomad, de penzt csinalni nem azzal fogsz megtanulni, hanem mondjuk az Apamnak vagy Nekunk a szomszedainknak leszel a csicskasa nagy valoszinuseggel!"

vagy

"most miért kell ezt a stylust nyomni? Nem tehet egyikünk se arról, hogy Ti szegénynek születtetek, Mi meg nem. Olyan mintha a bőrszín alapján diszkriminálnál, az pedig rasszizmus (látod, nem csak Te tudsz hosszú idegen szavakat:P)
Elegem van abból, hogy csak azért cs*szegetnek folyton, mert sikeres vagyok. Ha meghallgatnátok Eriket, akkor Ti is azok lehetnétek. A sikeresség agyban dől el."

na és a kedvencem:

"Szia!! Hatt eleg szopas a helyzeted. Nincs meg olyan 4-5 milliod sem? En a helyedben kernek az apukadtol vagy valami havertol amig talpra nem alsz egy kicsit anyagilag.... A bringat mondjuk addig szerintem hanyagold, mert naggggyon cink. Taxizzal, a Taxi4 eleg fiatalos es jok a verdaik is! Orulok h segithettem!!"

na elnézést a floodért, de hát ezt nem lehetett kihagyni. szerintetek ez komoly?!

Mitya Ivanov 2010.01.27. 12:04:38

@Krisztinca: küldjetek el a halál faszára, de nekem az alap, hogy X deóhoz, nem használok Y aftersévet és Z dezodort. Igaz, egyik sem armani faljsulyú de akkor is. És amikor karácsonyíra kapok X aftersévet, akkor a legnagyobb gondom a következő napokban az lesz, hogy vegyek hozzá szintén ugyanolyan márkájú dezodort.
Vascsövet-e nekem?

kicsibuta 2010.01.27. 13:01:46

Tartok tőle, hogy sajnos valódi ez a blog... Ismerek ilyeneket személyesen - bár ezt rendszerint igyekszem letagadni... :)

Blackrock (törölt) 2010.01.27. 14:22:15

Én elolvastam ezt a blogot és rájöttem, hogy ez egy hekk.

Blackrock (törölt) 2010.01.27. 14:24:09

@Mitya Ivanov: igen, mindenképp...vhhhassstshőőő

Blackrock (törölt) 2010.01.27. 14:34:12

@Mitya Ivanov: én pitralont használok. mióta a katonaságnál megittunk belőle egy üveggel, nem tudok elszakadni tőle. Kéremkapcsojjaki.

Fapuma (törölt) 2010.01.27. 14:55:06

@Erik C: meg arra szeretnelek megkerni, hogy mas szeles tarsadalmi retegeket erinto es izgato problemakrol is irj, fejtsd ki a velemenyedet, adj iranymutatast, ugy mint: Egy absztrakciós létra mentén hogyan lehet áramvonalasítani az extenzív költségérzékeny szegmenst, valamint elemezd kerlek hogy lehet segíteni es túlteljesíteni a kihívást jelentõ minõségi indikátorokat.

Fapuma (törölt) 2010.01.27. 14:55:52

@Erik C: meg arra szeretnelek megkerni, hogy mas szeles tarsadalmi retegeket erinto es izgato problemakrol is irj, fejtsd ki a velemenyedet, adj iranymutatast, ugy mint: Egy absztrakciós létra mentén hogyan lehet áramvonalasítani az extenzív költségérzékeny szegmenst, valamint elemezd kerlek hogy lehet segíteni es túlteljesíteni a kihívást jelentõ minõségi indikátorokat.

cd-r 2010.01.27. 16:46:06

tökmindegy, hogy valődi, vagy hekk. ki lehet karikírozni ezt a felettébb irritáló réteget, de ez engem valamiért mégsem szórakoztat. olyan mint egy falusi sertéstelepen parodizálni a parasztokat.

cd-r 2010.01.27. 16:50:28

túl sok van belőlük és túl közel vannak ahhoz, hogy tényleg vicces legyen.

Krisztinca · http://krisztinca.blog.hu/ 2010.01.27. 18:42:35

@Mitya Ivanov: Bocs, ha nem voltam egyértelmű, de nem az összeillőre akartam kihegyezni, hanem az Armanira.

corrado 2010.01.27. 20:41:38

@pavlovna:
teljesen komoly, tényleg

Hímsoviniszta 2010.01.28. 12:49:24

Há', Tibikém, ezt köszönettel kihagyom.

mlly_blm · http://mollyblooom.blogspot.com/ 2010.01.28. 23:21:12

hát szerintem ez egy ilyen kurva vicces dermesztő baromság.

kösz, élet.

Levéltáros · http://leveltar.blog.hu/ 2010.01.28. 23:24:41

@vészmadár (pica pica): Szerintem is az egyik legprofibb álblog, már abból is látszik, hogy a modorost olvasó szakértő közönség sem egy véleményen van. Ha valaki befektet egy kis energiát, akkor csodálatos gyöngyszemeket talál benne, most nem idéznék, szenvedjen más is.

Sajnos olyan jól sikerül ezt a stílust használni, hogy sokakat elijeszt. Viszont sok bunkót meg vonz, kéne a végén egy egyenleget vonni. Meg érte, Eric C?

Ormótlan · http://bogaras.blog.hu 2010.01.29. 07:07:41

@Mitya Ivanov: Szakállon még nem gondolkodtál el? :-)

balage_81 (törölt) 2010.01.30. 19:34:24

@Mitya Ivanov: én ezt úgy oldom meg, hogy a parfümöt leszámítva minden ilyen szagtalan, ph-semleges amit használok. sampon, tusfürdő, stift. de ki a fasz kérdezett engem?

ellenszenvesfigura 2010.01.31. 11:48:25

ez tuti, hogy kamu, a srác még direkt hülyeségeket is kommentel más oldalakra.

RoFä 2010.02.04. 06:06:39

Úr Jézus Atya Isten

ha hoax, ha nem...

RoFä 2010.02.04. 06:17:08

Na jó, oké, továbbolvastam.

Anna és pavlovna írják, akik ugyanaz a személy, de legalább tehetségesek.

Besegít nekik egy kora harmincas ex Budai Srác. (Gyíkká változtatták, de már elmúlt).

Vagy valami ilyesmi...Szédületes...

Noname 2 2010.02.12. 16:33:30

Tollat ragadok.:D
Igaz vagy sem, hát eléggé kurva vicces, az tuti.:D
bthebest.blog.hu/2010/02/05/az_elnyomas_elleni_kialltas
Ebből idéznék akkor:
"Beleolvastam ugyanis tegnap ezekbe az úgynevezett híres blogokba, amiket ezek kiraknak például. A subát már ismerjük, mer ők már mondjuk felfedeztek minket, de azért főleg csak videokat linkelgetnek be, amit szerintem a hülye is meg tud csinálni. A szóvicces nevű blog például elég harmatag. Ráadásul szerintem nem is nagyon lehet érteni amiről ők beszélnek, mert elég összefüggéstelenek a mondanivalóban elhelyezett dolgok. Akkor volt az a modoros, ahol sima hétköznapi embereket írják le, hogy azok milyenek, ebből szerintem hiányzik a mondanivaló például mert azt már nem mondják meg hogy ezeknek az embereknek milyennek kéne lenniük. A szlengekkel foglalkozó Józsi pedig csupa csunyaszót ír ki és mégis olvassák."

Noname 2 2010.02.12. 16:45:38

Tegyük fel, hogy:
1. Kamu az egész, ebben az esetben zseniális.
2. Teljesen valódi a blog tartalma, valódi szerzőkkel.
Ebben az esetben viszont felmerül a kérdés, hogy hogy a picsába lehet valaki ennyire hülye, aki ráadásul igyekszik egy értelmes, művelt ember benyomását kelteni?! :D
süti beállítások módosítása