Munkahelyi kajálások, kantinozások

2009/06/02. - írta: Modor Tibi

Edzett, eltévelyedésre hajlamosabb lelkületűeknek jó szívvel ajánlom mai, ÁSÉS gyerek társszerzővel megvalósult jutalomjátékomat az ÁSÉS Brigád honlapján.

...

Kis asztalnál kényelmesen max. 2 embernek elférés, könyök magunkhoz szorítás, néma szürcsölgetés, de mások mindig belepofázás, hogy te mi jó evés! Ilyenkor mi sokadszorra már elhülyéskedés, krumplis hal mondás! Minden paraszt arra járás, ki nem bírás, hogy jó étvágyat nem kívánás, kötelező válaszolás, kaja szájban félretolás és köszönés! Sokadik közös ebédelés után befordulás, ebédidő 11-re vagy délután 3-ra tolás, de 1-2 fasz így is bejövés és téged szóval tartás, zaklatás!

...

A többit itt.

Bevallom, a március eleji, Felesleges udvariaskodás c. posztból újra felhasználtam ezt-azt... :-)

6 komment

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Démétér 2009.06.02. 17:54:15

Megveszek ugyan ettől az áséstól, öreg vagyok én már ehhez, vagy ilyesmi, de a lényegben egyetértek.

Hogy én mit össze variáltam, hogy ne kelljen már a kollégákkal enni...! Mostanra ez nemevésként állandósult.

Egyszer kínomban a tányéromba bámuló kollégát összezavarni kívánván nekiláttam késsel-villával a jó folyós főzeléknek. Annyira hülyének nézett, hogy egy darabig pirult, majd távozott, de nem kellett többet vele ebédelnem.

nemuccaszoc 2009.06.03. 07:46:36

Annyi baj legyen, fő, hogy két ilyen jó cucc fúzionált :)

zsebkés 2009.06.03. 19:16:19

"könyök magunkhoz szorítás, néma szürcsölgetés, de mások mindig belepofázás, hogy te mi jó evés! Ilyenkor mi sokadszorra már elhülyéskedés, krumplis hal mondás!"

ez az -ás; -és megfogalmazás modor! :-)
kedvencem még az -ős, -ós: szürcsölgetős, belepofázós stb.

e_e 2009.06.04. 22:26:29

@Démétér:
ez annyira vicces, ha ezt megtetted, isten vagy:
"Egyszer kínomban a tányéromba bámuló kollégát összezavarni kívánván nekiláttam késsel-villával a jó folyós főzeléknek. "
vegre valami jo, ez az -as, -esezes engem sajnos nagyon irrital, nem es nem vagyok kepes humorosnak latni.

kardinálispinty 2009.06.05. 13:14:06

@e_e: egyetértek, neki sem kezdek, bármilyen jópofa. ez nem vicces, ez maga az agyhalál:)

Ha az ÁSÉS brigád megírná ugyanezeket normál folyószövegben, sokkal többen olvasnák...

ködlámpa · http://kodlampablog.freeblog.hu/ 2009.06.09. 09:40:41

@kardinálispinty: csakhát akkor már nem ásés brigádnak hívnák őket...
süti beállítások módosítása