Fegyencedzés vs. testépítés

2015/04/25. - írta: Modor Tibi

-Paul Wade, Fegyencedzés. Végre valaki ki merte mondani azt, amit már évek óta sejtettünk: a testépítők egyszerűen csicskák, de leginkább gyengék. És ezzel kábé mindent elmondtam, ami említésre méltó.

Felfújt, vizes izomzat, nevetséges célok és eszközök, idejétmúlt technikák, bennfentes közeg, torz testek, szövődmények, szintol, rendellenességek, testképzavarok, infertilitás, impotencia, halál. Nézem ezeket, ahogy ritmusosan üvöltenek a Naphegyen is, rángatja a gyerek azt a kis szar kábelt, óbégat, gecire izzad, aztán egy órán keresztül pózolnak bent a tükör előtt, a haverja pedig a könyökét állítgatja. Nem mondom, buzulni egy bizonyos fokig vicces, de ez már azon a ponton túlhaladt.

Guggolgatok a múltkor is, odajön az egyik szoláriumos, dagadt, agyontetovált fasz - bámul rám valahonnan nagyon mélyről, a sötét, képzetlen arcából ilyen vizenyős-vöröslő kékes szemekkel, hogy meddig vagy még? Mondom, ez volt az utolsó, gyertek csak. Elkezdem leszedni a tárcsákat, persze rögtön hősködik, hogy hagyd csak, jó lesz - ugye úgy gondolta, hogy azzal fog bemelegíteni - csak akkor még nem tudatosult egyszerű agyában, hogy 100 kilóval nehezen fog felállni még bemelegítés után is. Mert egyszerűen gyenge, mint a szar. Utána suttyomban szépen leszedte 50-re, aztán azzal bohóckodott a majom.

Hiszen a gyúrás az pontosan arra épít, amit a neve is mond: TESTÉPÍTÉS. Tudatosan kikapcsolja az összes hasznos stabilizáló izmot, a mély hátizmokat, a törzset, a porcokat, az inakat - hanyagolja, sőt: szinte tiltja a teljestest-gyakorlatokat, és arra koncentrál, hogy minden egyes alkalommal célzottan csak az izmot növeld kozmetikai célból. Aztán utána csodálkozik a paraszt, hogy 120 kilóval nem tud felállni, a dereka pedig úgy csúszik le rézsútosan a törzséről, mint a Kill Billben a japán csaj fejtetője a koponyájáról.

Gyengék, semmi dinamika, semmi hajlékonyság, semmi kitartás, csak felpumpált, szar, henteshez való tőkehús-izmok. 

Ennyi a gyúrás.

A street workouttal viszont: iszonyatos erő és koncentráció, akrobatikus képességek, liftkábel-erősségű combok, acélos törzs- és hasizomzat, organikus fejlődés, a test arányosan és egészként működik, ahogy a Jóisten is teremtette. Mert az emberi test erre lett kitalálva: tudod, hogy egy csimpánznak mennyiből tart egy kézzel húzódzkodni? Semennyiből.

-Nem értek egyet. Lehet a gyúrást normálisan is csinálni. Nézd meg pl. Dorian Yatest vagy Ronnie Colemant. Jó, a szintolos állatok azok betegek, de hülyék mindenhol vannak. Greg Valentino meg ezek.

De mondjuk Coleman vagy Arnold is teljesen normális, naturál bodybuilderek voltak mindig is. És igenis erősek. Én megnézném, de kinyomnál-e annyit 1RM-mel, amennyivel Arnold most közel 70 évesen szériázik.

Fegyelem, arány, kitartás, szépérzék. Igazi atléták olyan diétával, ami orvostudományi csúcsteljesítmény.

És tudod, mindegyik nő azt mondja a képek alapján, hogy nem szeretik a kigyúrt pasikat, legyen pont jó - hát amikor ARRA kerül a sor, akkor kiderül, hogy pont ez nekik a pont jó. Nem tudnak ellenállni.

Aki pedig a doppingot emlegetné: az önmagában semmire se jó. Bármilyen kúrát szeretnél nyomni, azt nagyon komoly hozzáértéssel kell megkomponálni és levezényelni. Iszonyatos kitartás, fegyelem és profizmus kell ahhoz, hogy bárki azt a kis pluszt, azt a kis 5-10%-os még el tudja érni, amit esetleg ezek a szerek okozni tudnak.

-Csicskák vagytok. Egy amerikaifocis összecsomagol titeket fegyencestül, kúrástul, mindenesetül. Egy igazi linebackernek vagy egy defense tackle-nek nekimentek, úgy pattantok le róla, mint a teniszlabda a Kőrakás parki betonfalról.

És ami még fontosabb: az amerikai fociban nincs csalás úgy, mint a szar soccerben. És ha valaki megsérül, akkor addig játszik, amíg erőszakkal le nem hozzák a pályáról. Nem szimulál senki, és amíg nincs nyílt gerincsérülése, soha nem is kérne cserét.

-Nem. CrossFit.

Ahol a robbanékonyságot ötvözöd az elemi, nyers erővel, a fifikával és a finesszel. Ami ától cettig mindenben profivá kovácsol. 20 perc alatt hány deadliftet csinálna meg egy NFL-es? Egy testépítő mit csinálna, ha esetleg muscle-uppal kéne próbálkoznia?

Semmit, akkorát bukna, mint Rottenbiller.

És a crossfites nem csak kiváló sportember, gyors és bivalyerős, hanem SZÉP is. Mert aki erős, az bizony szép is lesz. Törted már véresre a tenyeredet? Edzettél már úgy igazán hányásig? Nálunk ez a beavatás. A barátnőd jógázik? Nos, én krosszfitezek. 

-Nevetséges.

De ami még nevetségesebb, azok a gyúrós nők. Néhány haverom ilyen képeket osztogat folyton a fészbukkon, de milyen már, kidagad az erük, úgy néznek ki már, mint a férfiak. Szerintem ízléstelen.

Egy nő igenis legyen kicsit gyengébb, mint én, nem kellene ezt erőltetni. Egy kis zsír az kell oda, legyen rajtuk mit fogni, anélkül nem is tudnak menstruálni, semmit. Vízhajtókon meg fehérjeporon élnek hetekig, nem működnek egyszerűen.

Hozzájuk nem nyúlnék. Ráadásul kurvára sokba kerülnek.

-De lehettek akárkik, akármilyen szépek, fegyelmezettek, akrobatikusak, robbanékonyak és erősek - ha összeakadtok egy kempóssal vagy K-1-essel... 

-Vagy van nálam pisztoly. Bár a világ legeslegerősebb emberei a hírek szerint az NFL-és hokirajongók. Rajtuk nem fog a golyó.

-Csak azt nem értem, hogy ha ennyire megvan a határozott elképzelésünk a sportolás helyes módjairól, akkor miért vagyunk gyenge, szőrös-pókhasú, ápolatlan, ügyetlen, monitor előtt görnyedő, pizzazabáló lajhárok?

-Ne terelj. Ez elvi kérdés. Mielőtt belekezdünk bármibe, rendesen utána kell olvasni mindennek és felkészülni. 

146 komment

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Momina 2015.04.25. 21:07:08

ez jól sikerült :D

evil demon satan devil 2015.04.25. 21:10:20

csak egy modoros vélemény a részemről :
a fegyencedzéshez kell egy alacsony testsúly is. biztosan vannak 120 kilós fegyencedzésezősök, de én eddig csak 60-70 kilós gyerekeket láttam nagyrészt, ahogy a ropi testüket 15-20x fel tudják húzni és erre verik magukat, de a teremben a 100 kilót meg sem bírják mozdítani :D

amúgy mind1ikben qrva sok meló van, egyedül a minden szemetet összezabálókat és a doppingolósokat nem értem. van egy bizonyos emberi forma, amit normál táplálkozással is lehet hozni, nem kell megenni hozzá napi 5 kiló proteint

persze ahogy a profilképem is mutatja, egy kövér szemüveges fotelhuszár vagyok :D

Trónkövetelő 2015.04.25. 22:08:27

A bellezés hogy maradhatott ki?
Én minek számítok, ha otthon szoktam emelgetni, otthonra vettem fekpadot, meg bicepszpadot, meg rudakat meg tárcsákat stb., hogy ne kelljen a t.e.r.e.m.be lemennem, meg a túlórák mellett is tudjam csinálni minden nap? Ugye köcsög vagyok, ugye? Köszike :D

Sínentúli 2015.04.25. 22:08:31

Tök menő, ha a sitten rohadókra példaképként tekintünk: testepitek.hu/edzestervek/360-fegyencedzes-mire-lehet-ez-eleg

Trónkövetelő 2015.04.25. 22:08:41

@evil demon satan devil:
Mindannyiunk 15-20 éve olimpiai teljesítményre volt képes. És megbasztunk vagy 1000 nőt, csak ezek a nők már nem emlékeznek ránk.

Robert Horvath · http://bowl.hu/ 2015.04.25. 23:15:41

@evil demon satan devil: Erre szinte soha senki nem hívja fel a figyelmet, kösz, hogy te megtetted :) mindig csak a mennyiség számít, de pl. a felhúzásnál az említett testsúlyon kívül az se mindegy ugye, hogy az illetőnek a derekáig vagy a térdéig érnek a karjai, a kivitelezés minőségéről meg ne is beszéljünk... Na mindegy, nem verseny ez.

Spiritmonger 2015.04.26. 14:40:03

kifejezetten ügyes poszt, gratula!

Túrós (törölt) 2015.04.26. 14:40:14

@evil demon satan devil: de a profilképedhez tartozik az is hogy annak ellenére egy kövér fotelhuszár vagy kibaszott dögös feleséged van :D

Killary Fucking Clingon 2015.04.26. 14:49:25

Mi a fasz bajotok van???
Egy férfi legyen normális, kitartó, ne legyen rajta extra 10-15 kiló túlsúly, izomzat tónusos, arányos, tudjon nyakkendőt kötni, fegyvert szerelni, tüzet gyújtani, legyen gáláns a hölgyekkel és védelmezze a gyengéket. Mi a faszom ez a tükörben nézegetem magam ratyi dolog???

Trónkövetelő 2015.04.26. 15:02:51

@Shabby Bear:
Honnan tudnám, hogy az izomzatom tónusos, arányos, ha nem nézem meg magam a tükörben? :-)

krferi 2015.04.26. 15:08:28

@Shabby Bear: A "fegyveszereléshez" nem férfinak kell lenni, hanem fegyverbuzinak.

Túrós (törölt) 2015.04.26. 15:14:23

@krferi: a tűzgyújtáshoz a piromán buziknak, a nyakkendőhöz a sima buziknak...

VogelZsigmond 2015.04.26. 15:22:08

@evil demon satan devil: "de én eddig csak 60-70 kilós gyerekeket láttam nagyrészt, ahogy a ropi testüket 15-20x fel tudják húzni és erre verik magukat, de a teremben a 100 kilót meg sem bírják mozdítani :D"

Na ja. A debil 140 kilos testepito meg egyszer sem birja magat felhuzni, es azzal vedekezik, hogy "persze de nekem 140 kg-t kell megmozgatni, nem 70-t"
Aztan meg amikor probalod elmagyarani neki, hogy igen, de az O testen klasszisokkal tobb izom van ugyenerre a melora megsem megy egyszer sem, arra mar valahogy nem figyelnek, meg legyintenek...
Szoval hagyjuk ezt! Azt meg hogy a 70 kilos "ropi" nem tud megmozgatni 100 kg-t!? Hidd el a 140 kilos feljut puffancs sem tud vele szeriazni. Sajat szememmel lattam...
Es ha az aranyokat nezzuk, hogy a 70 kilos "ropi" a 70 kg os testet 20X huzza fel, akkor a 140 kilos puffancsnak is kb 20X kellene tudni felhuznia magat, de NEM TUDJA! Mert nincs mogotte ero, csak a latszat.
De legalabb jol nez ki! Ja, vagy nem is ! Inkabb hasonlit egy Resident Evil-os gonosz sejtburjanzashoz mint emberhez... sztm
Akkor mar inkabb a 70 kg-os ropi! SZAZSZOR INKABB!!!

tcrex 2015.04.26. 15:22:11

miez?...cicaharc gyúróséknál?...a mogyoróagyú beszól a mákszem agyúnak?:)))...és ez a béna ovis példabeszéd:)))...ott volt téma utoljára hogy a kungfús leverné-e a boxolót:)...igazán elsütheted volna az én apukám vastagabbat szarik érvelést is.

QAQ 2015.04.26. 15:22:13

Csak megjegyzés képpen az NFL-ben nincs dopping teszt, azt tolnak amit csak szeretnének azért olyan kemények, aztán 40 évesen jön a szívroham.

Semper Fidelis 2015.04.26. 15:22:16

Jó poszt :o) Kicsit rövid, de jó :o)

azzer 2015.04.26. 15:24:52

Ha megnézem a sok híres fegyencedzőt, akkor azt látom, hogy azt a kidolgozott testet nem kizárólag a fegyenccel érték el, az 1000%. Olyan izomzatot fegyenccel nem lehet magadra szedni. Vagyis kondiznak ők is mellette.

Azt meg nem értem, megint miért kell ÁLTALÁNOSÍTANI, illetve SZTEREOTIPIZÁLNI. Mintha az egyik jobb lenne a másiknál, és össze lehetne hasonlítani a kettőt.
Mindegyik edzés típussal más célt lehet elérni. Nem fogom összehasonlítani az úszást a vívással, és ezzel egyetemben leszólni a másikat, mert hülyeség és értelmetlen.

Én csinálom mind a kettőt. Amikor egy izomtípusra edzek, akkor kezdésnek egy kis fegyenc, majd utána a súlyzós edzés. És nekem ez így megfelel.
Biztosan fasza dolog fegyencelni, de ha az ember el akar érni valamit, akkor naponta több órát kellene csinálni, különben marha lassan lehet vele haladni.
És igen, nem ártana felfogni, hogy a világ ritmusa mára megváltozott. Lehet ezen duzzogni, meg leszólogatni, ez a normális manapság. Én elfogadtam, kevesebbet duzzogok. Az idegbetegek meg duzzogjanak csak tovább.

qszenon (törölt) 2015.04.26. 15:30:13

ki írta ezt a baromságot ?
behányt ide valamit csak aztán nehogy találkozzon egy testépítővel és ő maradjon alul.

barátságosak a testépítők, de egy határ van azért....
de egy ilyen ironikus hangvételú bunkóval egyet lehet tenni: lecsapni, húzzál haza kisfiam

hidroponi 2015.04.26. 15:55:04

"az amerikai fociban nincs csalás"

nyihihi.. ugy toljak magukba a szereket mint kacsa a nokedlit..

laktaz 2015.04.26. 15:55:21

Ez egy teljesen korrekt és igényes cikk volt :). Ilyen jól leírva én még sosem láttam... De persze ez volt a vicc része. Remélem, hogy Te is csak annak szántad. Nem tudom, hogy ez a fajta ellenszenv abból adódik, hogy sok frusztráció ér azáltal, hogy egy testépítő relatíve kevés edzéssel látványos átalakuláson képes átmenni rövid idő alatt, vagy az, hogy sok bunkóval találkoztál. Remélem az utóbbi.
Gyakran látok és olvasok ilyeneket, mint amit itt szépen felsoroltál. Gondolom fegyencedzés híve vagy, vagy csak szimplán az áll közelebb hozzád. De valahogy mindig eljutunk az ilyen összehasonlításokig. Ez szép és jó, csak általánosságba véve mindenki csak a negatív oldaláról közelíti meg a testépítést, ezzel akarván növelni az általa favorizált sportot, legyen az crossfit, x-fight, kettlebell.
Remélem, hogy legközelebb a futóversenyzők vagy síelők edzésével fogod összehasonlítani, engem az már nagyon érdekelne. Remélem részben érthető, hogy a különböző edzések más-más hatással vannak a fizikumra. Mindegyik más célt tart szem előtt. Én valahol a kettő között állok. Mindegyiknek a pozitívumát igyekszem megszerezni, és valahogy nem érzem egyiket sem kevesebbnek a másiknál.
Ez a "tévhit" sem tetszik nekem, hogy a dopping meg a szteroidok csak kis segítséget nyújtanak. Azt az 5-10%-ot én felemelném 50-60%-ra. Rettentő sokat tud segíteni. Erre lehet azt mondani, hogy keményebb edzésre van szükség egy-egy kúra alatt, de az már szinte meg is valósul. A szervezet gyorsabban regenerálódik, nagyobb izomtömeget lehet vele építeni ( beszélhetünk itt lassú-gyors izmokról, ez mind az edzés minőségétől függ.). Az addigi nehéz edzések válnak könnyűvé, és így tovább... Ez persze csak a hobbi szintű edzések esetén érvényes, mivel senki sem lesz profi csak azért mert doppingol.
Ezt én így látom, és jó edzést!

Bambano 2015.04.26. 15:55:24

azt mondják mifelénk ezekre, hogy olyanok, mint a Q betű. nagy nulla kis farokkal :P

Alick 2015.04.26. 15:55:26

@krferi: ...vagy katonaviseltnek. :)

Killary Fucking Clingon 2015.04.26. 16:23:32

Bear Grylls letépné a fejeteket :)

TH24 2015.04.26. 16:23:35

Kedved blogger, blogger asszony mert valószínüleg olyan ropi lábaid mint egy kislánynak a fegyencedzéstõl... (100kg ...ne nevettes :D)Mielõtt valamilyen véleményt, kijelentést megfogalmaznál nem árt néha elõtte az adott témában való információ gyūjtés, tàjékozódàs.
Szégyen , hogy egy ilyen cikket megjeleít az index a saját oldalán.
Az egész cikk egy hatalmas gyökerség, nem Is igazán tudom ki tud ekkora tudadtlan gyökér barom lenni és valami ilyet "alkotni".

"Hiszen a gyúrás az pontosan arra épít, amit a neve is mond: TESTÉPÍTÉS. Tudatosan kikapcsolja az összes hasznos stabilizáló izmot, a mély hátizmokat, a törzset, a porcokat, az inakat - hanyagolja, sőt: szinte tiltja a teljestest-gyakorlatokat, és arra koncentrál, hogy minden egyes alkalommal célzottan csak az izmot növeld kozmetikai célból. Aztán utána csodálkozik a paraszt, hogy 120 kilóval nem tud felállni, a dereka pedig úgy csúszik le rézsútosan a törzséről, mint a Kill Billben a japán csaj fejtetője a koponyájáról."

Te mezei paraszt nem gondolod,hogy a celzott izomcsoportokkal való edzés építõ,fejlesztõ jellegū? Olyan fókuszáltan edzel meg izomcsoportokat mint szinte semilyen más sportal...ezért lesz tõle tartásod....te fasz..
Szerinted az amerikai football jatekosok nem végeznek súlyzós tréninget?... Te magad is teremben "guggolsz" nem egy kibaszott mezõn birkával a nyakadban...bár a cikket után hihetõ lenne.

Elárulok még 2 titkot ,1. Arlnod a pàlyafutása kezdetén hihetetlen mennyiségū anabolikus szteroidot használt... 2. helyes diétával,cardio , súlyzós edzessel akár 4%-ig redukálható a testszírmennyiseg..(+ jatek a víz bevitellel,só es szenhidrát fogyasztással stb) nem igazàn tudom hol is vannak az általad említett vizes , felfújt izmok...

Vannak persze mindenhol fekete bàrànyok... De ez még nem ok egy egész sportág, csoport lehordására...

Én sem gondolom hogy minden street workout kedvelõ egy tudatlan paraszt mint Te... :)

tilcsakbea 2015.04.26. 16:23:40

ez a blog még él? :O

Wilson11 2015.04.26. 16:44:37

A fegyencedzés ugyanaz mint a testépítés csak nem annyira hatékony és jóval olcsóbb. A crossfitet még említés szintjén se szabadott volna idekeverni.

Ühüm 2015.04.26. 16:44:49

@evil demon satan devil: 70 kg vagyok, ezért szoktam +30kg-t magamra akasztani a húzódzkodáshoz, hogy legyen progresszió.

Aki meg hőbörög, az nem érti a cikk lényegét, vagy nincs humorérzéke. Pont az a lényeg, hogy a felsorolt sportok mindegyikének más a célja. Nem lehet összehasonlítani egymással. Egy profi szkanderes mindig le fog nyomni egy testépítőt. A crossfites többet fog 50 kg-val deadliftelni, mert az állólépességi gyakorlat inkább, ha darabra megy. A testépítő viszont 150-200 kg-t is el fog emelni a földről. Az erőemelő megint más. Lehet nem kigyúrt szobor, de ő fog legtöbb súllyal guggolni, fekvenyomni.

DrSWAG_InstaProfessorOfYolo 2015.04.26. 16:51:14

@TH24: szerintem az a szégyen, hogy ennyire sötét vagy, és nem bírod értelmezni a blogot. Ez a gáz, hogy egy ótvar funckionális analfabéta vagy.

rob42 2015.04.26. 16:58:38

@QAQ: Ennek azért olvass utána legközelebb mielőtt kiírod, mert az hogy nincs doppingteszt az nem helytálló állítás.

Dacia Dubstep 2015.04.26. 16:58:44

k1-es? kempós? fedor emelianenko...

Celtic 2015.04.26. 17:14:59

@TH24: Nem hiszem el. 2015 van, a blog min 6 eve megy, de mar talan 7 is.

Mondd, hogy csak viccelsz.

dunántúli gyerek 2015.04.26. 17:42:53

Kezdetnek lehet hogy azt kéne elérni hogy az átlag férfi tudjon futni 10 percet egyfolytában, meg csinálni 25 szabályos fekvőt.

bazeg

Celtic 2015.04.26. 17:42:55

Egyebkent hozzafuznem, a csukloban tudtommal 9 db csontocska van. Kb. egy cent hosszuak. Namost, ha az egyik eltorik, akkor lehet, hogy hiaba 70 kg izom vagy a 120 kilodbol, se emelni nem tudsz, se fekvotamaszozni....

Ennyit arrol, hogy hany kiloval konnyebb edzeni...
1 cm-en mulik az egesz :)

Dorian 2015.04.26. 17:53:08

@evil demon satan devil:
Miért kéne a 70 kilós embernek ugyanakkora súlyt mozgatni, mint a 120 kilósnak? Nagyobb testtől arányosan nagyobb erő az elvárt, különben gyengének számít a testéhet képest.

Szelid sunmalac 2015.04.26. 18:17:39

@Ühüm: Ki nem szarja le?! Egy Jedinek a nyakaba sem kell venni es akarhanyszor kinyom 300kg, vagy akar tonnakat is, ha eleg kicsi es zold, illetve elallo fulei vannak. A tobbi hulye duma.

Szelid sunmalac 2015.04.26. 18:17:45

@Shabby Bear: Hat...sajnos van tulsulyom. Szoros is vagyok. Fegyvert szerelni tudok, es el is tudom sutni ugy, hogy ketteszakit :), meg is tudom magam vedeni, galans vagyok, eltartom a csaladot, az asszony es a gyerek imad, nyakkendoben jarok dolgozni es tuzet is barhol gyujtok, a BBQ-mrol meg mar nem is szolok. De bizony sajnos a munkam es egye teendoim, illetve a helytelen etkezesem miatt van tulsulyom. Azert meg ferfinak tekinthetem magam, vagy csak egy buzi csicskanak?

Krajcs · http://uralicowboy.blog.hu 2015.04.26. 18:17:49

Statisztikailag valószínű, hogy az élet legtöbb területén, így a sportokban is mindenhol ugyanolyan arányban találhatóak mély-sötét baromarcúak. A különbség annyi, hogy egyes csoportok néha jobban felhívják magukra a figyelmet, így észrevehetőbbek. A bell/cross/fegyences arcok is közéjük tartoznak, mert nem bírják ki, hogy ne adjanak minduntalan hangot vélt felsőbbrendűségüknek.
Amúgy nem akarok senkit elkeseríteni, de mintha azt olvastam volna, hogy a cikk elején tutifrankót mondó Paul Wade csupán egy kitalált személy...

Kopi3.14 2015.04.26. 18:17:57

Marha jó lett.

Kiegészítés a helyes táplálkozással kapcsolatban: Európa/világ egyik legnagyobb fitnesz vására- Köln. A rendezvény után a közeli főpályaudvar legkeresettebb kajái: pizza hut pizza, Dunkin Donuts fánk. Mert odafigyelünk ám nagyon magunkra.

1000bocs 2015.04.26. 19:13:25

Már a címből tudtam, ez mekkora trollmágnes lesz. És szokás szerint jönnek vakok és bénák tanúságot tenni az éleslátásukról. Íme az én adagom:

1. a sport nem fanboy kérdés. A TE tested, Te döntöd el mit kezdesz vele. Ma olyan könnyű bármi információhoz hozzájutni, különböző irányokba elindulni, mint soha korábban. Használj nbármit ami hasznos a céljaid elérésében, és ne legyél fitness-náci.
2. A testépítés végső célja és értelme a tükör. Sorry, de ha jobban belegondolsz, nem tudod cáfolni. Ha a tiszta erő lenne a cél, erőemelő lennél. De akkor nem lenne ilyen szép csinos derekad. Ha az lenne a célod, hogy a tested bármely funcióját hatékonyabban ellásd, nem edzenél izoláltan. Másrészt melyik sport az, amelyik követői idejük nagy részét a tükör előtt, önmagukat és egymást nézegetve töltik? Ha testépítő vagy, ne mutogass msáokra, Te vagy az!
3. Amerikai focista: tényleg, súlyzóznak? Ki hitte volna? És ez azt bizonyítja hogy a testépítés funkcionális és hasznos? Inkább gondolg végig: az amerikai focista használ testépítő jellegű edzésmódszert, plusz sok minden másra is képes, amire egy testépítő nem: pl. tud futni. Egy amerikai futbalista növelhet tömeget, de ha nem képes a sportági funkcióinak megfelelni, mehet a fenébe. Ott nem a szépségért adnak fizetést. Tehát használ néhány gyakoratot, de messze nem testépítő. Mint ahogy a testépítő is hasonló mint az erőemelő, de mégsem az:)
4. Ha csatába kellene mennem, ahol mondjuk a fizikum számít (hosszú ideig menetelni, ugrani, futni, lökni, rántani, emelni, csapni, zúzni kell) testépítő lenne az utolsó akit a csapatomba választanék. A CSAK TESTÉPÍTŐ, egyéb atletikus képességek hiányában a túlélés szempontjából zsákutca. Tudsz mondani bármely katonai, vagy rendvédelmi egységet, ahol a testépítés elég?
5. A testépítés mint sport elég régóta fut, mára sokat vesztett fényéből szinte csak önmagába szerelmes. A Crossfit, Kettlebell, egyéb divatok már felfuttatták az üzleti modelleket, de még nem mutálódtak, és amíg a tömeget megmozgató tömegsport jellegük meglesz, hasznosak is maradnak. A funkcionális fizikum (még ha átlagos is) az élet sok területén hasznos lehet. Egy átlagos testépítő meg...csak átlagosan néz ki a tükörben.

És mielőtt: én ütő, rúgó, késelős és kardozós dolgokban vagyok benne kötésig. Ezért van, hogy nekem a legfontosabbak azok az edzésmódszerek, amikkel a harci funkciókat még hatékonyabban el tudom látni. Pl. az erő nem mehet a mobilitás rovására. Mert ugye hiába is lennék gyönyörűre "építve", ha a 12 éves cigánygyerek röhögve megszurkál (ezek a kis rohadékok már nem tisztelik a szép hátat, a hordó combot meg csak megszúrják belülről és mennek inni egyet az emlékedre.)
Namost ütöttem már mindenfélével: alattomos törpétől a toronyig minden volt, és hidd el, nem a toronytól kell félni. Ha meg valakit be kell vezessek ebbe a világba (20 éve tanítok is), hát a testépítő az akinek a legtovább tart hogy mozgáskultúrája legyen. Mert úgy akar túlélni hogy: "ne menjen közbe' 120 fölé a pulzusom, nehogy izmot is égessek!" Dinamikus mozgás nélül meg nincs túlélés, a basic túlélő stratégia a futás pl.:)

A testépítő lányokat pedig büntetném. Biztos a pénz miatt lesz a csinos ropógos-friss fitness csajokból odaégett kormos szalonna szerű valami, de szépnek nem szép. Lehet rárakni lufimellet, mert ugye a vízhajtó leviszi azt is, de b@szki, tele a világ gyönyörű, csinos, sportos természetes nőkkel. Ha az tetszene, hogy hormonoktól eltorzult férfias nő fejet rászereljünk egy férfi testre, amire még kamu mellekből is pakolunk kettőt, thaiföldre járnék.

Ja, és végül is ez a modoros blog.
Ezért ezt a kommentet végig eltartott kisujjal gépeltem.

Thou 2015.04.26. 19:36:43

Könyörgöm ez a cikk poén! Tényleg ennyire nem veszitek a lapot, hogy leálltok vitatkozni vele?

Trónkövetelő 2015.04.26. 19:54:23

Nem gondoltam volna, hogy ez a poszt ilyen reakciókat vált ki. Csodálatos! Viszont megerősít abban a tudatban, hogy otthon rendezd be magadnak a konditermedet, mert az idióták mindenhol ott vannak :)

kun andras 2015.04.26. 19:54:26

A testépítés NEM küzdősport, NEM súlyemelés... hanem esztétikai sportág. Hogy mi az esztétikum, arról a testépítők között is vita folyik.
www.youtube.com/watch?v=pnpt7han0SE

Aki fikázza a testépítőket, az csak egyet bizonyít. Hogy fingja sincs arról, amiről ír.

Carcosssa 2015.04.26. 20:17:32

@1000bocs: mit tanítasz és merrefelé?

Jóléti Dán Kekszesdoboz 2015.04.26. 20:20:51

Félkarú karatemestert látta valaki? Csávó hanyattfekvésből felállt gec. A kezét meg először megsütötte aztán meg gyógyteába áztatta. Olyan lett a keze mint a vas.

qszenon (törölt) 2015.04.26. 20:34:38

@kun andras: egyetértek 100%-ig.

Egyallampolgar 2015.04.26. 21:04:53

Azért csinálni az edzést hogy jól nézzél ki? Mi van?!? Kinek akarsz jól kinézni és miért?
Az legyen a sportod amit szeretsz csinálni, ami kikapcsol ami leköt amitől Te akkor és ott jól érzed magad. Megöregszel mindenképpen. Legalább addig érezd jól magad!

HK417 · http://dokkmunkas.blog.hu/ 2015.04.26. 21:04:57

@krferi: Vagy szar fegyvert kell venni--az enyémet sosem kell szerelni, megpuceválom, 'osztjónapot

qszenon (törölt) 2015.04.26. 21:05:24

"Gyengék, semmi dinamika, semmi hajlékonyság, semmi kitartás, csak felpumpált, szar, henteshez való tőkehús-izmok. "

A cikkírót le kéne fektetni egy fekvenyomó padra és a mellére ráengedni egy 110 kg-os rudat.
Ha ki tudja nyomni, akkor erős, ha nem akkor visszaszívatni vele az egészet, amit ide leírt.
Egy több évet legyúrt testépítő valszeg többször is kiteszi a 110-et és nem tőkehús izmai vannak, nem gyenge és nem felpumpált.

azzer 2015.04.26. 21:05:27

Én nem a cikkre reagáltam, hanem általánosságban. Olvastam P. Wade könyvét, nagyjából ugyanezt írja le a kondisokról. Azóta megy az adok kapok, teljesen értelmetlenül.

Laci1982 2015.04.26. 21:23:08

wow....micsoda választékos nyelvezetű "iromány" ez... szebbet hányok talán. Az "író" (lol) nem akar megfogni egy százas szöget és kipiszkálni vele egy konnektorból a port?

Tisztességes Természettudomány 2015.04.26. 21:40:24

A darazsak széccsípíka zipsét, Julcsa szalaggyá, hozzad a cirokseprőt, mer ha nem kergettyük el a fullánkos tetveket, akkó itt murdel meg nekünk izibe!

Julcsa, itten má' nincs mit tenni. Ezt a csávót szétették a darazsak, nézd meg, hogy feldagadt! No, hozzuk a szekeret, azt' vigyük be a főagronómus úrhoz, mert ennek fele se tréfa!

1000bocs 2015.04.26. 21:54:26

@Carcosssa: "mit tanítasz és merrefelé?"
Bocs, de nem véletlen vagyok nick mögött. Segítség kell?

Carcosssa 2015.04.26. 22:41:15

@1000bocs: Ne haragudj, nem akartam bunkó lenni. Igen, lehetséges. Nőként küzdősportot keresek, de ez így elég tág körülírás. Mailt küldhetek?

snowboard 2015.04.26. 22:49:59

Nem kizárt, hogy van ilyen gyenge 140 kilós.
Én csak 115 vagyok, de simán bemelegítek neked 100 kilóval. Aztán mehetünk bőven a testsúlyom fölé is.
Én nem szólóm le a te sportodat, de azt megjegyezném, hogy az én mérlegem a "gyúrással" több mint tíz kiló fogyás, sokkal könnyebben mozgok, nem fulladok meg, ha fel kell futni a lépcsőn, vagy ha be kell kötni a cipőmet. Csak annyi a gond, hogy ezeken a hülye kondigépeken túl kevés súly van. A rúd meg sajnos görbül.
A legnagyobb szégyen viszont az, hogy ez a tájékozatlan ember billentyűzetéről származó színvonaltalan firkálmány kikerült az indexre.

Jean Paul Amondó 2015.04.26. 22:53:06

Most már csituljatok, mert jön egy szimpla favágó és kioszt mindenkinek egy-egy kokit, amerikai focistától kezdve a bodyson át a kempóketlebellesig. Vannak olyan foglalkozások amikben 10-12 órán át edzenek keményen...:D

FILTOL · http://hulyekkimeljenek.blog.hu/ 2015.04.26. 22:58:49

hú mennyi szuperokos izombogyó:DDD
a faszotok mint a nyakkendő a szerótól mi?

igazi hős 2015.04.26. 23:21:47

Hiányolom a posztból az iróniát és a túlzásokat. Közismert tények egyszerű felsorolása: ez inkább Ténytár és nem Modoros.

2015.04.26. 23:49:27

A válaszok jobbak mint a poszt.

R. Igor Mortis 2015.04.27. 07:32:40

@Carcosssa: capoeira? A legszebb küzdősport. És még nehéz is.

R. Igor Mortis 2015.04.27. 07:32:48

@hidroponi: Amerikai foci. Éppcsak a talpukon nincs vértezet. A rögbisek azok igen, lehet 40+ éves, lehet pocakos, de ők bizony erősek.

Trónkövetelő 2015.04.27. 07:32:53

Azt azért tudni kell, hogy minden nő mérőszalaggal járkál:
- megmérik a felkarod kerületét, és ha 45 cm alatt vagy, akkor nem szeretnek;
- megmérik a péniszed hosszát, és ha 25 cm alatt vagy, akkor nem szeretnek.
A nőket csak ez a két mérőszám érdekli.

Hu_manus 2015.04.27. 07:43:50

Valamikor a 60-as, 70-es években még normálisan emelgette a többség a súlyokat. Illetve ketté vált ez a szabadidős tevékenység (sport?.. bár ha a ritmikus sportgimnasztika, vagy a szinkronúszás sport, akkor...). A normálisabbak tevékenységét erőemelésnek hívják. 3 gyakorlatból áll, kvázi mint a súlyemelés.
A testépítés mára elkorcsosult, a cikk szerzőjével 90%-ban egyetértek. Kissé elfogult és megemlíthette volna az erőemelést. Esetleg bátoríthatná az otthon fekpadon magukat erősíteni vágyókat. Mert az tényleg remek dolog és alapvetően azért, mert jobb lesz az ember közérzete. Másodsorban meg azért, mert gerincre tud vágni 8-10 férjes asszonyt. Csak úgy... sportból.

chepunk 2015.04.27. 12:15:11

Bájos amikor a sok elhízott bordisznó irigykedik. Egy felhúzást sem tudtok megcsinálni, azt magyarázkodtok, irigykedtek. Nem baj, 50 éves korotok után amputálják a végtagjaitokat, megvakultok és centinként zsigerelnek ki az orvosok. Nem baj zabáljátok csak a disznózsírt cukorral, sörrel, borral... De a sportos fiatalokat hagyjátok ki a baromságaitokból!

randomuser1 2015.04.27. 12:15:14

Ez annyira jellemző, idehánytok valami libsi zagyvaságot, aztán előmodoráljátok a kommenteket, mert féltek az igazságtól!

nemszólokmégegyszer 2015.04.27. 12:15:20

@snowboard: Genetikusan erős tested lehet, ha intenzív testmozgás /direkt nem mondok gyúrást/ közben nem csak erősödsz, fogysz is, nő az izomtömeged és rugalmasabb, gyorsabb vagy. Bocsáss meg a kifejezésért /nem bántóilag/, annak idején ezt hívták "paraszti őserőnek". Mindig elcsodálkozom Fekete Laci fián, aki egy normális testalkatú erős fiatalember, és már-már utolérte az apját. Díjazom azokat, akik tényleg sportból/kedvtelésként űzik. Mennyivel egészségesebb és olcsóbb, mint 1,5-órát sörözni a haverokkal, vagy a fotelből sörözve-popcont zabálva megnézni egy "Világ legerősebb ember", vagy "A világ legjobb favágója versenyt", vagy egy felfújtakkal teli bronztestű demó bajnokságot, aki 90% szteroidból, meg 80% táplálékkiegészítőből állnak. Érdemes megnézni őket 5 év múlva, amikor leállnak, mert eredmény semmi. Szánalmasok. Sajnos betegségem miatt /nem edzés közbeni/ én már csak nézni tudom, de a natúr kategóriát mindig élvezem. Nem a látványt /nem vagyok szaharai/, hanem az eredményeket. Remélem, nem bántottalak meg.

nemszólokmégegyszer 2015.04.27. 12:15:25

@Trónkövetelő: Hát ilyennel még nem találkoztam. Persze, ha ez irónia, akkor értem.

nemszólokmégegyszer 2015.04.27. 12:15:28

@Jean Paul Amondó: Volt egy Papp László nevű boxoló, aki edzéseken a bemelegítés után baltás favágással indította az edzést az edzőtáborokban. Ő még tudott valanit. Voltak is eredményei. (Persze nem mondom, hogy csak emiatt.)

nemszólokmégegyszer 2015.04.27. 12:15:30

@Túrós: Aki nyakkendőt tud kötni az buzi? Hmmm.

Burgermeister 2015.04.27. 15:23:40

beszabehu...jok a kommentek:)

hátszelet 2015.04.27. 15:23:54

Egyetértek azzal, hogy nem érdemes összehasonlítani két olyan sport irányzatot egymással, aminek teljesen mások a céljai, azok művelőit egészen más dolgok motiválják.
Nyilván sokan abban a tévhitben élnek, hogy a minél nagyobb, látványosabb izomtömeg automatikusan együtt jár az erővel, rugalmassággal, erő-állóképesség fejlettségével, pedig nem.
Nem állok egyértelműen a gyűlölöm a testépítőket pártjára, mert nyilván ők is "sokat" tesznek azért, hogy úgy nézzenek ki, ahogy.

8 hónapja kezdtem el funkcionális edzésre járni, amivel az volt a célom, hogy az őszi-téli szezonban kiváltsam az alapozás időszakát a versenyszezon előtt (amatőr szinten kerékpáros versenyeken indulok), a várt teljesítményjavulás amit ennek az edzésformának és a saját edzéseim párosításának köszönhetek nem maradt el. Nem kell benne hinni, el kell járni rendszeresen az edzésekre, oda kell tenni magadat és az eredmény jön magától. Az étrendemen nem változtattam, nem tartottam soha szigorú diétákat (nem szedek táplálékkiegészítőket és még csak fehérjét sem iszom rendszeresen). Annyi biztos, hogy sokkal energikusabb és kitartóbb lettem. A felsőtestem fejlődésével (hangsúlyozom nem látványos izomtömeg növekedésével) sokkal arányosabb lettem, ami mindig is problémát okozott az atlétika és a kerékpározás miatt.

Engem meggyőzött a fegyencedzés vagy funkcionális tréning vagy bootcamp akárminek is hívják.

Egy lelkes kerékpáros lány

chepunk 2015.04.27. 15:24:02

Ja a szterod huszár mozgáskorlátozott 1,5 mázsás kötözött sunkák sem szépek de legalább van bennuk valami visszataszító! Belső szerveik 40 éves korukra egy 70 évesével vetekednek, 20 méter futás után összeomlik a keringésük, el sem tudom képzeli, hogy városi harcokban háborús helyzetben hogyan másznának fel egy szétlőtt romház felsőbb szintjeire, vagy le onnan ( a háborúkat a nyiszlett inas akrobatikus srácok vivják túlélési eséllyel, egyetlen hadseregben vagy alakulatban sem kívánatos a kötözött sunka a mázsáival...). Ja és egy nyiszletebb ügyesebb bicskás cigó gyerekkel se fussanak össze, mert elfutni sem tudnak, de mire megfordulnak körbe futja őket, közben meg a kis bicsekjával körbe is kanyarintja szépen, a szteroidbohóc meg maximum csak a zsigereit tuszkolhatja vissza kétségbeesetten a hasüregbe, utába mást már nem tud esetleg üvölt még közbe mint a vett malac...

parazita666 2015.04.27. 17:22:02

Az igazi férfi boxal fejleszti a testét, és az elméjét. Belül mindig elmosolyodok a teknősbékákon, pláne amikor baromi komolyan veszik magukat.

randomuser1 2015.04.27. 17:22:05

@hátszelet: megint mások azt mondják, egy nőn azért legyen mit fogni, mert az így feminin, a csontos, izmos lányok legfeljebb a látens homoszexuálisoknál meg a hozzám hasomló biszexuálisoknál kelt valamicske nemi izgalmat.

Jóléti Dán Kekszesdoboz 2015.04.27. 19:06:22

Röhejesek vagytok a kopaszra nyírt, felül elhegyesedő tojásfejeitekkel.

gmflash 2015.04.28. 07:42:46

A legkeményebbek akkor is a biciklisták és pont. :D

Trónkövetelő 2015.04.28. 07:42:50

A légiósok, azok erősek. Én is voltam, természetesen, számtalan sztorim van. A kocsmában és a teremben tisztelnek.

dobojozsi · www.mrpotencia.hu 2015.04.28. 07:42:55

Ekkora ostobaságot rég olvastam már.

chepunk 2015.04.28. 09:24:16

@A megvalósult amerikai ólom..:

Így van közöttük sincs egyetlen 1,5 mázsás sunka sem. Esetleg csak egy-két ökör propaganda fotón, vagy filmes reklám plakáton.

Jóléti Dán Kekszesdoboz 2015.04.28. 10:55:17

@Trónkövetelő: Ott a pont! Kárász Zolit ismered? Tudod, ilyen kicsit kigyúrt kopasz sebhelyes arcú állat. Dirr, olyat rámvert múltkor de spanok vagyunk.

hátszelet 2015.04.28. 11:31:16

@Emmanuel Goldstein: Még jó, hogy nem vagyok izmos-csontos kombó :) azért létezik átmenet a van mit fogni rajta és egészségesen izmos-sportos testalkat között. Ha eljutok arra a szintre, hogy szükséges lesz még ennél is jobban odafigyelek majd a táplálkozásomra, hiszem azon még van mit javítani, de én nem a sportból élek, nem mínusz 1-2 testzsírszázaléktól leszek boldogabb.

Horváth Gábor 76 2015.04.28. 16:28:45

Ekkora hülyeséget már rég olvastam!
Bántott valaki? :D

randomuser1 2015.04.28. 16:28:48

@hátszelet: igen, a rendszeres méregtelenítés és a megfelelő diéta kiválasztása rendkívűl fontos a mai, vegyszerekkel és káros környezeti hatásokkal veszélyes világunkban.

Taxomükke (UK) 2015.04.28. 20:56:12

Amúgy az egésznek mi az ÉRTELME?
Mert ha vagont raksz ki, vagy téglákat pakolsz, az oké, de csak úgy lárpurlár súlyokat emelgetni? Pont akkora faszság, mint amikor a karatésok téglákat vagy cserepeket törnek. Még ha egy ütéssel CSINÁLNÁNAK nyolc téglát, na az valami lenne, de ez a rombolás... ugyanmá.

Trónkövetelő 2015.04.30. 07:18:22

@Emmanuel Goldstein:
Ha valaki méregteleníteni akar téged, akkor át akar verni. A "méregtelenítés" fiziológiai képtelenség.

prekog369 2015.05.01. 17:31:51

Aki ezt a cikket írtak, az egy önelégült és kifejezetten buta ember. Azért önelégült, mert meg van róla győződve, hogy amit ő mond és csinál az a jó és a többi mind hülye, és ugyan ezért buta is.
Az a gyúrós aki 50 kg-al guggol, az egy kezdő, egy átlagos testépitő 100-200 kiló között szériázik, azért tűnhetett haladó testépítőnek az ő szemében azzal akivel találkozott, mert valószínűleg hozzá képest mindenki hatalmas. Összehasonlítani az amerikai-focit, a crossfit –et, testépítést, K1-et, más edzésmódszerek más eredmények a maga területén mindenki jobb a másik sportolónál, persze vannak kivételek, de buta dolog ezeket versenyeztetni egymással. Van akinek a kitartás a fontos, van akinek az erő, van akinek a robbanékonyság, és van akinek a könyvolvasás. Aki meg van arról győződve hogy mindenkinek az a fontos ami neki, az egy nagyon buta ember. Aki azt mondja, hogy a gyúrósok nem erősek csak fel vannak fújva, az is egy nagyon buta ember. Az izmok nem lufiból vannak, tanulmányoznia kellene az anatómiát.
BUTA VAGY HAVER !!

randomuser1 2015.05.01. 17:31:56

@Trónkövetelő: Dehogy, csak sok a könnyű pénz reményében sarlatánkodó Ember a piacon, de az én mesterem igazi, ő a mumbainak nevezett indiai spirituális központban tanulta a Kozmikus Energiák befolyásolását, a csakrák tsztításával kezdi és akkor tökéletesen működik a Test méregtelenítése! És ez nem ilyen handabanda meg átverés, mert én okos vagyok és ragaszkodtam a klasszikus materialista tudományos igazoláshoz, a lakmuszpapír a lilából a kék felé változott!
És ez nem "képtelenség" hanem TÉNY!!

Trónkövetelő 2015.05.01. 23:12:24

Stephen Hawking okos, de én inkább a húrelmélettel szimpatizálok. Nem tudom, Hawking mennyivel bicepszezik, de feltételezem, hogy kevesebbel, mint én. Ha tehát veszek egy repülőjegyet, megkeresem, és megverem, akkor a húrelmélet győzedelmeskedik!

Trónkövetelő 2015.05.01. 23:12:30

@Emmanuel Goldstein:
Nekem vannak némi fenntartásaim az indiaiak életvezetési tanácsaival kapcsolatban. Egy átlagos indiai kisebbre nő, gyengébb, és rövidebb ideig él, mint egy átlagos európai. Ennek fényében nem hiszem, hogy az életmódjukat el kéne sajátítanunk.

randomuser1 2015.05.02. 15:20:54

@Jóléti Dán Kekszesdoboz: lehet, bár ez sokat nem javít azon, hogy ilyen téveszmékkel milliók szaladgálnak szabadlábon a világban :)

Jóléti Dán Kekszesdoboz 2015.05.03. 20:52:04

Önérzeteskedtek itt mint koncsíta wurszt amikor lebuzizták. Ha már akkora öblös-aspiráns megabilidzsó arcok vagytok miért nem szarjátok le a sok kis csíra gyíkbelűt?

Trónkövetelő 2015.05.03. 22:17:55

@Jóléti Dán Kekszesdoboz:
Mer' mind becsicskult, amikor megtudták, hogy megjártuk a légiót.

Cave Nick 2015.05.04. 13:24:01

A TRX-en kívül a többi nem jó semmire.

Gutai György 2015.05.04. 16:31:56

- jovoheten megyek teniszezni
- ha! squash! na, attol lehet fogyni!

Jóléti Dán Kekszesdoboz 2015.05.06. 19:40:41

@Trónkövetelő: Becsicskult vazz kajakra a sok esztétikus rajztanár vagy ki a tököm.

Trónkövetelő 2015.05.06. 19:40:50

@Cave Nick:
A fittségeden kívül főleg a magyar házgyári lakótelepek nyílászáróinak tesz jót.

hutp 2015.05.08. 21:34:54

Nem tudom, mi a baj a fegyencedzéssel, szerintem elég jó. Engem baromi hamar megtanított a könyv a féllábas guggolásra, amire azelőtt esélyem sem volt, egyszerűen összecsuklott a lábam. És a hasizmot is nagyon látványosan építi. Azt el tudom fogadni kritikának, hogy újként állít be olyasmit, amit már régen feltaláltak, de ha így van, attól még ugyanolyan jó és hasznos. Én pl. mindig is utáltam a súlyzós edzéseket, mert egyszerűen nem alkalmas rá az alkatom, nagyon lazák az ízületeim, sokkal inkább a saját súlyos és robbanékonyságot igénylő dolgok jönnek be. A Fegyencedzéssel viszont semmi bajom nincs, és szerintem zseniális, hogy bárhol vagy a világon, akár egy üres szobában, 0 eszközzel is tudsz gyúrni.

Jóléti Dán Kekszesdoboz 2015.05.15. 20:49:44

@Cave Nick: remélem ha felhőt látsz az égen egyből "SZUPERCELLÁRA" gondolsz

Cave Nick 2015.05.17. 09:20:50

@Jóléti Dán Kekszesdoboz: ENNÉL JOBB MA MÁR NEM LESZ. Kész, vége, ZÁRJUK BE AZ INTERNETET.

tralalala 2015.05.17. 10:52:49

@nemszólokmégegyszer: "Aki nyakkendőt tud kötni az buzi? Hmmm. "

Hát legalábbis gyanús. Nincs csajod, vagy mi a fasz?

Trónkövetelő 2015.05.17. 10:52:52

@Jóléti Dán Kekszesdoboz:
Kérlekalássan, az nem szupercella, hanem álcázás, amivel a zs-k álcázzák a ufókat, hogy kiirthassanak minket.

Taxomükke (UK) 2015.05.20. 10:27:19

10 perc lapátolástól beszarnátok mind.

Taxomükke (UK) 2015.05.22. 23:05:00

Én nem, de én nem is ti vagyok.

Jóléti Dán Kekszesdoboz 2015.05.24. 23:09:59

@Taxomükke: Tényleg, miért is kéne "lapátolnunk"? Normális ember ha van egy kis esze nem lapátol.

Trónkövetelő 2015.05.24. 23:10:04

@Jóléti Dán Kekszesdoboz:
Én kiskoromban a homokozóban sokat lapátoltam a kis műanyag lapátommal, és sokszor beszartam.

Jóléti Dán Kekszesdoboz 2015.05.28. 09:12:27

@Trónkövetelő: Stimmel. Nem akartam abbahagyni a játszást és inkább szorongattam a kakit.

Jóléti Dán Kekszesdoboz 2015.05.28. 09:12:29

@Taxomükke: Hallod, tudod mit? Te nem szarsz be mi viszont beszarunk. Így jó lesz? Mert te erős vagy geci. Nagy, izmos erőset szaró csávó vagy. Ja bocs, most jut eszembe hogy nem is tudsz szarni. Te a szart is visszapréseled az izmaidba meg az agyadba. Attól leszel még erősebb baszki.

Taxomükke (UK) 2015.05.28. 09:12:32

@Jóléti Dán Kekszesdoboz: Felpumpalt izmokkal nem bir senki lapatolni, de ha koltoztetni kell a cuccokat, az sem megy. Narcisztikusan bamulni a tukorbe - hajra.
:DDD

Taxomükke (UK) 2015.05.30. 12:25:14

@Jóléti Dán Kekszesdoboz: Ez kicsit ovis probalkozas volt, de nem baj.
Pax vobiscum.

Bicepsz Elek77 2015.06.02. 22:07:30

Sok majom~ficsur jacca az agyat!!!
Az igazi ferfinek.pocakja van! Az ad tekintelyt.
Kulonben is! Menjenek el kapalni! Az legalabb hasznos!
blog.poet.hu/Metty/a-kapalas-elhozza-a-vilagbeket-

Jóléti Dán Kekszesdoboz 2015.06.05. 07:31:31

@Bicepsz Elek77: milyen igaz barátom! Egy kis apupocak, egy jó nagy gyöngyöző fröccs a nagydiófa árnyékában, kedélyes röhögés ízetlen vicceken. Mi kell még a férfiembernek, nem igaz? Az a sok gyúrós olyan mintha ecetbe mártották volna őket. Folyton komolykodnak, humorérzéknek nyoma sincs az ereikben.

Trónkövetelő 2015.06.08. 14:43:16

@Jóléti Dán Kekszesdoboz:
Az, aki 35 évesen nem cukorbeteg és alkoholista, nem is férfi.

Jóléti Dán Kekszesdoboz 2015.06.11. 16:13:12

@Cave Nick: "A japánok készítettek egy hamburgert, ki gondolta volna hogy ilyet is tudnak? Megpakolták lazaccal, kaviárral, garnélával, tengeri uborkával, moszattal, hínárral és tették mindezt egy JÓKORA CSAVARRAL!"

Cave Nick 2015.06.13. 08:46:51

@Jóléti Dán Kekszesdoboz: látatlanban megmondom, hogy ez sugárban fosaszt

Möff CAT a Torcsvúdos gyerek 2015.06.15. 15:37:33

A nagyot leveri a gyors, a gyorsat a magas, a magasat az erős, az erőset a kicsi, a kicsit a nagy, szóval mindenkinek szar! Csak akkor van esélyed, ha van nálad SURIKEM! Nálam mindig van nyolc-tíz darab, meg egy katona, az a hosszúkard, meg egy tangó, az meg a rövidkard, meg nindzsaku, amit olyan gyorsan is lehet pörgetni, hogy kivédi a pisztolygolyót is! Ja meg nindzsapor! Az is fontos, csak földhözvágod és eltűnsz! Mindenkinél legyen mindig nindzsakészlet, különben mindmeghaltok, ha valakivel találkoztok!

Jóléti Dán Kekszesdoboz 2015.06.15. 15:37:41

@Cave Nick: Csípőset, fehéringre visszaspriccelőset.

Jóléti Dán Kekszesdoboz 2015.06.21. 14:50:10

@Möff CAT a Torcsvúdos gyerek:
Én mondjuk részben osztom, hogy a nindzsucu a legdurvább, de azért a légiósok is tudnak egy-két trükköt. Spanom volt légióban, nagyon durva dolgokat mesélt. Szét van csapatva az alkarja, innentől-idáig van neki egy kurva nagy heg, az állát 7-szer műtötték, a lábában meg van egy 48 centis titánium-platina acélsín betét, de tök jól érzi magát, naponta leússza a tízkilóméterét, fut 40-et hegynek fel, így jár dolgozni, a nyomában meg ott lohol 7 bevadított pitbull. A csávót konkrétan nem meri betámadni senki.

bene77 2015.06.23. 22:09:42

@Jóléti Dán Kekszesdoboz: a haverod nem belekotty néven szokott kommentelni? Tudod aki még hardcore karatés volt a 80- as években, 3x volt arccsonttôréssel műtve. Meg kutyái is vannak.

Jóléti Dán Kekszesdoboz 2015.06.24. 14:43:32

@bene77: Ne emlegesd azt a barmot, mert még idejön tolni a béna öblös dumáját.

Trónkövetelő 2015.06.26. 00:23:05

@Jóléti Dán Kekszesdoboz:
Én nem félek tőle és a kutyáitól, én idomított raptorokkal szoktam motorozni a pilisi parkerdőben.

Jóléti Dán Kekszesdoboz 2015.06.27. 19:28:44

@Trónkövetelő: Mi kvadozunk a surikenes nindzsaklánnal. Ha meglátunk egy kutyást, surikennel szétdobáljuk a faszba.

Trónkövetelő 2015.06.28. 20:39:43

@Jóléti Dán Kekszesdoboz:
Ez fontos, volt, mert ha összefutok egy csapat nindzsával, akkor tudom, hogy Te vagy :)
Te is tudjad, hogyha összefutsz egy rommágyúrt exlégióssal, az meg én vagyok :)

nemszólokmégegyszer 2016.01.02. 15:22:10

@tralalala: Van. Viszont aki nem tud nyakkendőt kötni az meg gyökér paraszt. Mint te.

A megvalósult amerikai ólom.. 2016.01.02. 15:22:36

Én nem vagyok elfogult egyik irányba sem, de az hülyeség, hogy a testépítőknek nincs ereje, csak "felfújt izmaik".
A Natgeo Tabu c. műsorának egyik részben a női testépítőkről volt szó. Tudni kell, hogy míg a férfi testépítőknél még a középmezőny is képes megélni ebből a sportból, addig a nőknél még a legjobbak sem képesek eltartani magukat a versenyekből. Így mivel a napi 6 óra edzés mellett nem tudnak normális munkát vállalni különféle szükségmegoldásokra kényszerülnek.

Egy részük birkózást vállal férfiakkal. Vagyis semmi szex, de a csaj kérésre felemeli, dobálja a partnert. A combjával, karjával rácsavarodik, szorítja stb. ( Vannak férfiak, akik ezt élvezik).
Volt egy törzsvendég, aki vállata, hogy az ő és a testépítő hölgy "légyottja" bekerülhet az adásba.
Az a 160 cm-es csaj úgy dobálta a 100 kg körüli kamionsofőrt az ágyra, mit én a táskámat. Mesélte a höigy ,hogy egyszer egy nyaki lábkulccsal majdnem megfojtotta az egyik kuncsaftot, mert nem figyelt oda. Meglepő volt számomra, hogy mennyire erősek ezek a nők.

Köldök_szösz 2016.01.02. 15:22:39

Mr. Colt anno mikor feltalálta azt a stukkert tényleg egyenlővé tette az összes embert :)

Zsocati 2016.01.02. 18:56:41

Tisztelet bárkinek, aki sportol! Itt inkább a stílussal van baj.
Én testépítést csinálok. A fegyenc edzés is biztosan jó.
Teljesen naturál, semmi szurka piszka, csak fehérje.
Leadtam 20 kiló zsírt és sokkal izmosabb lettem. Nagyon jól érzem magam.
A barátnőm nem akar már romantikázni, nem mondja azt, hogy kapcsoljuk le a lámpát....
:)
Megértem, hogy a testépítés egy drágább sport és nem mindenki tudja finanszírozni, részben ezért is akadnak kritikusok.
Szerintem bármi jobb a TV és a számítógép előtt ülésnél.
Megyek is edzeni, mert hiányzik.

átlátó 2016.01.02. 20:15:28

Ezek a gyúrós arcok egyszerűen szerelmesek önmagukba...csak mivel a faszuk nem ér a seggükbe, ezért pózolnak a tükör előtt...amúgy meg segítséggel tudnak csak befordulni a sarkon.
Az én faszom sem ér a seggembe, de magamtól tudom hátra tekerni a nyakam, amikor elmegy mellettem a Nő. Azért kell hátra fordulnom utána, mert miattam dobálja a valagát, mint egy kaptásló. :D
Hát legyen meg az öröme, hátra tekerem a nyakam, mert nekem fordulékony. Nektek meg olyan, mint egy vallatós ÁVH-s pribéké. Nem cöccögni, nem az mondtam, hogy ratyik vagytok, csupán egy ÁVH vallatótiszthez hasonló a nyakatok. Ha nonfiguratív tetkó is van, az esetleg segíthet nektek asszonyt szerezni...van ugyanis az a kategória, ahol ugye összenő, mi összetartozik. Szellemileg is. Tőlem ugyan azzal súlyzóztok amivel akartok, de ha gombosvellát láttok valami zúzottkő rakásban, nem elszaladni csicskák. :D Láttam már inas favágót. :D

Srác9 2016.12.21. 20:14:35

Van egy két tévedés. Arnold konkrétan két pofára tömte a szteroidokat kérdezés nélkül. Nem én mondom,hanem Ő. A többi dologban igazat adok.

Newguy33 2018.12.08. 16:07:18

Zseniális a cikk és a kommentek is, azokból is lehetne írni pluszban még egy bejegyzést. :D
süti beállítások módosítása