Az olvasói levél - Tisztelt Szerkesztőség!

2011/05/06. - írta: Modor Tibi

Szia Tibi!

A modoros akvarista c. poszton felbuzdulva fogadd szeretettel ezt a kis szösszenetet a modoros tarantularajongókról. A kommentekből úgy láttam, hatalmas igény van egy ilyenre is.

Üdv:

--NightWeesch-- (művésznév)

P.S.: Lszi az igazi nevem mindenképpen maradjon titokban, mert szakmai körökben kiátkoznának, hálás köszönetem! Ha nem tetszik, dobd a kukába.


 

Szia Tibi!

A napi modorban vagy akár egy pellengéres posztban is kiválóan mutatna ez a honlap: picikepocaklakomanocska.blog.hu - szerintem az a szó önmagában, hogy "pocaklakó", borzasztóan modoros, nem? Meg ilyen, hogy "mi már bilibe kakilunk" meg "szobatiszták vagyunk", normális??

Jönnek ehhez az ultrahangos képei, meg eleve gyereket szülni milyen már.

Ja, itt meg az esküvői blogjuk: Peti, Ida és Picuri esküvője pont blokszpot pont kom. Ezt is kiteheted, és akkor majd mindenki visítva fog röhögni.

Ha kikerül, Yanee voltam.


 

Szia Tibi!

Két napja küldtem nektek egy kis szösszenetet a modoros fényező- karosszérialakatosokról. Ezidáig nem kaptam sajnos visszajelzést, megkaptátok?

Ilyen tipizálós, tudod, hogy A kezdő, A haladó, A profi, Az öreg, A simlis, és A laza jófej, aki egyik kategóriába se fér bele igazán - utóbbi én vagyok, de ez maradjon köztünk ;))

A biztonság kedvéért itt van újra pdf, doc- és txt-formátumban.

Belekopiztam Józsit is, hátha csak elkerülte a figyelmeteket a nagy sietségben.


 

szia tibi ,

itt van egy par oldalas post a snow boord - osokrol bocs az ekezetek hianyaert meg ha esetleg rossz lenne a helyes iras. ha gondoljatok hasznaljatok fel igy egy kicsit egy siku lett de a ti hozza jarulasotokkal egesz jo kis irast lehetne belole ossze hozni.

rgds, Ko-ko


 

Sziasztok,

úgy látom, egész jó kis témákat karoltok fel, és vannak olvasóitok is. Nos, ha benne lennétek egy linkcserében vagy valamilyen együttműködésben, akkor ti adhatnátok a mennyiséget, én pedig a minőséget szállítanám.

Harmadéves irodalom szakos hallgató vagyok a Dénesi Gábor Főiskolán, mininovelláimat pedig itt szoktam publikálni heti rendszerességgel: arschpoetica.blog.hu.

A jövőbeli kooperáció reményében,

Gyulay-Debreczeny Miklós Zalán


 

Üdv!

Összegyűjtöttem pár brutális modorosságot amolyan matulás stílusban (ezek még nem voltak, pedig visszaolvastam vagy húsz posztot):

-SP-t meg Justin Biebert hallgatni

-facebookon vicces képeket meg köremileket küldözgetni (fúj!)

-Coelhót meg Müller Pétert meg Popper Pétert meg Marquezt olvasni (tipikus begyepesedett háziasszonyok)

-farmermellényt meg makkoscipőt hordani

-wellnesshétvégére járni

-ilyet szólni, hogy "ajánlom magamat" (erre frappánsan csak annyit tudok mondani, hogy "ajánljon valami jobbat" :-))

-bulikban más csávóval lassúzni meg smárolni, hogy az expasiját idegesítse, marmint noknek

-csokiszökőkutat venni

 

Remélem, verejtékes gyűjtőmunkám gyümölcse elnyeri tetszéseteket, maradok hű rajongótok:

Dave Taylor (amúgy Szabó Dávid, de a haverjaim már csak Dave-nek szólítanak ;-))


 

Szevasz Tibi bá!

Hiányolom a sportriporterek aranyköpéseit, szerintem oltári kincsesbánya 1-1 közvetítés. Ilyeneket sikerült összegyűjtenem:

-A fekete fiú kapja a labdát (Vitár Róbert, Afrika kupa, érted!)

-A svéd kapus vetődik, s véd.

-Hova tűnt Damon Hill?

-Kiállították az egész csapatot, ja nem, csak sorcsere

Hát ezek volnának azok, ha kirakjátok, Baloo voltam.


 

Sziasztok!

A modoros fényező- karosszérialakatosokkal kapcsolatossan érdeklődnék, nem tetszett? És ha nem, mikor megy ki? Nem sürgetni akarlak Benneteket természetesen. Mondjátok meg bátran, ha szar, nem sértődöm meg.


 

Sziasztok!

1000 köszi, hogy kiraktátok a fényező- karosszérialakatosokat, egy pirinyó kérésem volna ehhöz: ezt a második bekezdést egy lszi cseréljétek ki erre: a harmadikat vegyétek előre, az anált lsz annálra javítsátok, de inkább töröljétek ki az egészet, mert rámismertek, és most fenyegetnek a fényező kollégáim.

Bocsesz.


 

Sziasztok, Modorosok!

Nagy törzsolvasóitok vagyunk, és mivel olyan szellemesek az írások meg bringáztok, azonnal egyértelmű volt számunkra, hogy ti is nagy Nem Lehet Más a Szabadmadár-szavazók vagytok.

Megköszönnénk, ha kitennétek ezt a kis toborzót a szombati szivárványsajtószabadságbüszkeség-tüntetésre, hálából küldünk egy kis szösszenetet a modoros jobbosról meg a modoros gárdistáról.

Üdv,

Kiffer Alexa

Címkék: internet olvasói
52 komment

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

2011.05.06. 12:21:44

Hát a beköszönő PS is része az anyagnak?

nattydread88 2011.05.06. 12:23:11

Gábori Dénes és az arschpoetica:D

vészmadár (pica pica) · http://feleslegesszavaink.blog.hu 2011.05.06. 12:23:30

Nos, amit erről mondhatnák, az blogomon megtalálható. Természetesen kölcsönösen kilinkelhetjük egymást. Én adom a minőséget.

A Vészmadár

ixub 2011.05.06. 12:25:51

A legjobb: Gyulay-Debreczeny Miklós Zalán ezen a néven sírva röhögök. ilyet kitalálni :)) Magában a név modoros.

vészmadár (pica pica) · http://feleslegesszavaink.blog.hu 2011.05.06. 12:45:00

úgy látom, a facebook-csoportból már többen besértődtek:) hajrá, a modoros újra topon:)

Bordapapa 2011.05.06. 12:58:21

Kiffer Alexa...
Ezen felsírtam, amikor leesett. :D

Levéltáros · http://leveltar.blog.hu/ 2011.05.06. 13:45:08

@vészmadár (pica pica):

Az csak kamu-sértődés, hergelik a közönséget szerintem. De erről többet nem mondhatok, mert szakmai körökben kiátkoznának!

Tibi, ezt a kommentemet álnéven (Gevéltáros Ledeon) jelentesd meg, hálás köszönetem!

vészmadár (pica pica) · http://feleslegesszavaink.blog.hu 2011.05.06. 13:49:42

@Levéltáros: édes bátyám, egy kurva levelet erről írj inkább, baszom a szád:)

moesko 2011.05.06. 14:15:16

neeheee, sírok.. és nem akarom tudni, hogy volt-e nyomós indok az utolsóra.

V69 2011.05.06. 14:29:02

Muramista...
Tényleg ilyeneket kapsz?
A legőszintébb részvétem.
És akkor még mondják, hogy könnyű műfaj...

Gudea enszi · http://gyuloltellensegeink.blog.hu 2011.05.06. 14:41:54

Tibi, bármi hízelgés nélkül mondom, hogy egyre gecibbeket írsz. Az arschpoetica meg a nevek nagyon ütnek. Yanee meg Dave Taylor pászmek. :D
Öröm látni, hogy ki vagy akadva! Hiába, az értő gyűlölet a legjobb tanácsadó.

easytiger 2011.05.06. 14:52:45

ha ilyenek tényleg vannak, akkor Tibinek őszinte részvétem, továbbá a levélküldők közeli hozzátartozóinak is.

@Gudea enszi: a legritkábban kommentelek, de most én is ki vagyok akadva, mert ti meg inkább gyűlölködnétek gyakrabban, ahelyett, hogy ide írogatsz. hetek óta nem volt poszt. ó mennyire utállak én most.

noirp 2011.05.06. 15:51:16

jujuj...head in hands. Súlyos, súlyos. Teszegény Tibi.
Bevallom, én is sáros vagyok: egyszer beküldtem egy linket Varró D. legújabb mondókáskönyvéről, elfeledve, h volt már varródani-poszt. Meg is bántam. (hüpp)

Jelenesetben röhögtem is, szörnyűködtem is. f... gondolta, hogy titeket megkeresnek jogharcosok és ifjú költők :)

altoid · http://altoid.inda.hu/ 2011.05.06. 16:14:03

@noirp: Az ilyen levéláradat már csak a sztárság velejárója. Engem inkább az érdekelne, kap-e Tibi szerelmes és/vagy fenyegető leveleket?

Súlyos 2011.05.06. 17:13:44

@altoid:
Ha eddig nem kapott, most majd kap.
Remélem Tibi lány.

SANYILADA71 2011.05.06. 17:26:14

ellessz intézve a szájad tibor ha nem veszed le a modoros fényezőt innet sűrgőssen!!!!!!!!!!!!!!!!!

Styxx 2011.05.06. 17:42:54

@altoid:
:-)
Mondjuk az érdekes lenne, ha kapna egy halálos fenyegetést:
Ha nem rakod ki holnap a posztot, meghalsz!
És Tibi lakósági bejelentést tenne. Garamvölgyi kommunikáiós Igazgató meg elmondaná, hogy:
- A kommandós kollégák behatoltak a sértett gogGle - postafiókjába és eltávolították a fenyegető emailt. Szerencsére személyes sérülés nem történt.

2011.05.06. 18:25:52

Rutinos modoros olvasók tudják, hogy a jobb oldalon a megosztás lehetőségét nem kell olyan komolyan venni, mert annál, hogy küldesz valamit, és nem teszi ki, csak az a rosszabb, ha kiteszi.

Ugyanis akkor a törzskommentelő gárda ízekre szedi, a 10. komment után meg átalakulnak közösségi oldallá, és egymással csevegnek témától teljesen függetlenül, 70. komment után elkezdenek politizálni, a 80.felé már a zsidózásnál tartunk.

blur7 2011.05.06. 20:05:15

@Frengi: Milyen 80.? Ez még csak a 19. volt. :D

manson karcsi · goo.gl/FVvVX 2011.05.06. 20:35:40

na mi van, sok a rajongó meg a rajongás? egyelni kell a leveleket?
moore törvénye!

Levéltáros · http://leveltar.blog.hu/ 2011.05.06. 23:04:10

@vészmadár (pica pica):

öcsémuram, befejeztem a levelezést. picalatron konkurencia nélkül maradt, már ami az olvasatlan blogokat illeti.

Donna Anna · http://operahumor.blog.hu/ 2011.05.07. 04:39:53

Aki Márquez nevét egymondatban említi Coelhóval, crucióznám. Jó, hogy mingyá' nem Borgest is egy kalap alá veszed azzal az alakkal! A középkorú, elhanyagolt luvnyák különben is a mormon ribanc nyálas fércművét olvassák, legalábbis ismerősöknél ezt tapasztaltam. Párszor már kaptam gyilkos pillantásokat ilyenektől, mert olvastalanban is büszkém lenézem azt a szart.

De Márquezt nem engedem bántani. Akinek a mágikus realizmussal vagy a fantasyval van baja, az simán földhözragadt. Bár anyám Bulgakovra is azt mondta, hogy szörnyű zöldség. És nem értik, mit lehet felnőttként szeretni a Temeraire-n.

Motorpenis 2011.05.07. 07:46:21

@Donna Anna: Na látod, ezért kell Gogolt, Dosztojevszkijt meg Kafkát olvasni, ezek biztonságosak, az Igazi Nők ezeket kerülik, félnek tőlük. Az általam említettek nekünk, Férfiaknak valók, de te is kipróbálhatod.

Ezek a déli, latinos nevű, meg csengő-bongó rímes nevű, meg becézett nevű írócskák nagyon kétesek.

Romboljuk le a modern világot... (törölt) · http://www.youtube.com/watch?v=9vq63q45qfk 2011.05.07. 08:26:27

@Donna Anna: Gene Wolfe: Book of the New Sun
Egy hátborzongatóan izgalmas fantasztikus utazásra kalauzolja el olvasóit lebilincselően sokszínű és varázslatos világába a méltán híres Nebula díjas amerikai író.
Ettől beszarsz, olyan jó.

moesko 2011.05.07. 12:29:11

nem mondanám, hogy Márquez nem jó, de azt magabiztosan állítom, hogy egy rakat herripotter meg vámpírkönyv után határozottan rossz választás volt első komolyabb angol nyelvű olvasmányomnak a száz év magányt választani. magyarul azóta sem mertem próbálkozni: ) coelhoval persze úgy egyáltalán próbálkozni rossz döntés volt, de legalább úgy érzem, joggal fikázhatom mostmár, és szörnyen kell viaskodnom az arcizmaimmal, ha valamely kedves ismerős polca előtt elhaladva ott figyel a mester összese.

altoid · http://altoid.inda.hu/ 2011.05.07. 12:33:54

@Donna Anna: A Temeraire kurva jó sorozat, eddig mindet elolvastam. Jaqueline Carey-től a Kushiel sorozatot ismered? Na az kifejezetten 18 éven felülieknek írt fantasy...

Celtic 2011.05.08. 16:43:27

@nattydread88: Mondani akartam en is :) Nem tudok nemetul (sem), de ez az arschpoethica utottt :) (Ennyi nyelvtudasom a Svejk olvasasabol szarmazik)

Mc_Fly 2011.05.08. 21:11:46

a mindent különíró, ékezeteket nem használókat annyira el tudom képzelni.. ahogy látom, ez a típus mintha csak szaporodna az évek során. Vajon mi lehet az oka? Az iskolában most is tanítanak helyesírást, nem? Modorosan arra tippelnék, hogy az emberek már nem olvasnak, illetve nagyrészt egymás kommentjeit lektorált művekkel szemben, így nincs ég be egy erős referencia.

LMP viszont jogos, amikor láttam az olvasók pártmegoszlásának statisztikáját, én is arra tippeltem, hogy ők üzemeltetik ezt az egész kócerájt:D

mannasuurimo taikinakokkare keitto 2011.05.08. 23:25:28

nagyon nagy! :D ha már a modoros olvasói is tényleg expert modorossá váltak, akkor azt hiszem, ez azt jelenti, hogy céljához ért a küldetés :D

Szigi. · http://depechemode.blog.hu 2011.05.09. 10:02:29

Ekkorákat nagyon rég röhögtem a modoroson, köszi :D

Szocio Pata (kikvogymukblog) 2011.05.09. 11:44:37

Überelhetetlen. Vízválasztó poszt. A csokiszökőkút brutál, főleg szülinapon.

Vérnyúl, Döme, Dagi, Fufu, avagy a Jó, a Rossz, és 2011.05.09. 14:21:58

tibi,

komolyan???? komolyaaaannn??? komolyan képes voltál ENGEM!!!! engem kihagyni???? kikérem magamnak.

"tisztelt modoros!

felhívom a figyelmüket, hogy blogjuk látens hímsoviniszta. a társadalmi nemi szerepeket tipikus női vagy férfi viselkedésmódokra lebontani súlyosan esélyegyenlőség ellenes. szeretnék rámutatni arra a tényre, hogy a jobb oldali (heee? bal? oké, a másik jobb...) szövegdobozban a címkefelhők között a nők modoros viselkedési formáit több mint 5 posztban ekézték már, de a férfit még egyet sem láttam.

továbbá felhívom a figyelmüket, hogy a társadalomban fennálló sztereotipizálás-általánosítás-kategorizálás súlyos hátrányokat okoz a bántalmazott nők és gyerekek számára.

alássan tisztelettel,
selkt-sa

ps. alább küldök egy divatblogger nőket ekéző cikket, köll?"

most vérig vagyok sértve.

kiffer alexának pedig küldöm sok szerettel, meg a szerkesztőségnek, meg neked, tibi, meg a kommentelő szaktársaknak, meg a 8/b-nek az üllői útiban, meg a szüleimnek, meg a húgomnak, meg a barátnőmnek, meg mindenkinek, aki szereti:
Stefan Raab Wir Kiffen part 1
www.youtube.com/watch?v=7LLEhO_Zp58
Stefan Raab Wir Kiffen part2
www.youtube.com/watch?v=6bHzcQIWBo4&feature=related

vészmadár (pica pica) · http://feleslegesszavaink.blog.hu 2011.05.09. 14:23:35

@Mc_Fly: az egybe-külön írás annyira katyvaszos a magyarban, hogy a legtöbben a biztonsági megoldásra hajtanak: mindent különírnak.

donB példáival élve, mert zseniálisak:

munkaerő-piaci de
munkaerőpiacainkon

karosszérialakatosainknak de
zöldborsó-krémleves

hehe

Fapuma (törölt) 2011.05.09. 18:59:09

Szisztok Tibi and Co,

Egyszer már majdnem megírtam a modoros numizmatikus posztot, na azzal mi lett Tibi? Se vissza nem küldted (kéziratot blablabla...) se meg nem jelent.
Pdig kár érte, mer' majdnem jó lett, magam is sokat nevettem rajta, hátmég tik!

Intizar 2011.05.09. 19:38:00

@moesko: Miért nem? A magyar fordítás igazán jó. Hogy spanyol könyvet magyar ember miért angolul akar olvasni, azt nem értem. Bár olvastam már Austent oroszul, de az a körülmények kényszerítő erejének volt köszönhető.

Intizar 2011.05.09. 19:48:28

@Donna Anna: Ki a mormon ribanc? Coelhóból egyet olvastam, az több volt az elégnél. Hogy Márquezhez mi köze van némelyek szerint, az rejtély. Mindkettő gyarmatáru? Vagy mindkettőben több szöveg van, mint egy sportlapban/képregényben, s ezért női dolognak minősül az olvasásuk?

vészmadár (pica pica) · http://feleslegesszavaink.blog.hu 2011.05.09. 20:17:30

@Intizar: az átlagnak ez mind a kettő spanyol. Most hogy az egyik kolumbiai és spanyolul ír, a másik meg brazil, és az mondjuk spec nyelvében éppen portugál, az olyan tudományos szőrözés, amiért a mi kurva anyánkat.

altoid · http://altoid.inda.hu/ 2011.05.09. 20:39:57

@vészmadár (pica pica): @Intizar: Azt hiszem, már többször kiveséztük, hogy a Magyar Ember számára minden, ami latin-amerikából jön (salsa, zumba, Marquez, Coelho, Che Guevara, Pablo Escobar, Maradona, stb...) szánalmas buziság, ami kizárólag a női magazinok olvasóközönségét hozza lázba. A bővebb elemzésekért lásd a Gyűlölt Ellenségeink blogot.

Intizar 2011.05.09. 20:49:53

@altoid: Magyar Ember az egyenlő magyar férfi? (Az, amelyik néhány hozzászólással ezelőtt kisajátította Gogolt és Dosztojevszkijt, amit néma megvetéssel büntettem?)
Továbbá, ha ez így van, mely kategóriába kerül Fidel és Che? Zapata? A túlélő uruguayi rögbicsapat?

altoid · http://altoid.inda.hu/ 2011.05.09. 21:06:10

@Intizar: Naná, majd a sok asszonyállat mondja meg, mi a menő... Böfff!

A kérdéseidre a választ alább megtalálod:

gyuloltellensegeink.blog.hu/2011/02/13/az_uruguayiak

gyuloltellensegeink.blog.hu/2009/11/02/a_kubaiak

moesko 2011.05.09. 21:23:38

@Intizar: hát ennek iszonyatosan egyszerű és felháborítóan nem sznob oka volt. az angolomat akartam csiszolni, és pont ezt tűnt a legértelmesebbnek a helyi könyvesbolt nem túl határtalan idegennyelvű szekciójából. nemtom, hogy letesztelem-e majd a magyar fordítást, de a középtávú olvasmánylistámon szerepel valami más Márqueztől, addig további besorolásra vár: )

Intizar 2011.05.10. 21:04:06

@altoid: Khm! Az uruguayi posztnál már hangot adtam hiányérzetemnek a rögbis gyerekekkel kapcsolatban, hiába.
A kubai posztban pedig el van ugyan magyarázva, miért komolytalan vállalkozás Kuba mint olyan, de arra semmi utalás nem történik, hogy a két kabalafigurát férfiatlannak lehetne minősíteni.
Reklámnak tehát jó a két idézete, uram, ellenérvnek viszont semmi.

A Tyne folyó déli partja 2011.05.11. 00:41:24

ki a tököm az a mormon ribanc? valaki homályosítson már fel.

ratatüj - az édes vadállat 2011.05.12. 10:17:25

Azok a nok, akik allitjak, hogy Coelho erti a noket, kiteszik magukra a "preda" feliratot.
Nem ertem, a csavo miert cifrazza, sokkal erthetobbek lennenek a muvei, ha siman par szaz oldalon keresztul ismetelgetne, hogy
"Minden no mazochista kurva."
"Minden no mazochista kurva."
"Minden no mazochista kurva."
...

Ernoke 2011.05.12. 11:27:06

@ratatüj - az édes vadállat: soha nem olvastam coelhót, de alapból az kicsapja nálam a biztosítékot, h "érti a nőket". igen, "A Nők" az egy ilyen homogén massza, vagy egymásra rakott téglák halmaza, meg lehet őket érteni kollektíven, egyszerre. egyik sem önálló személyiséggel rendelkező ember ugyanis.

neccharisnyás útonálló (törölt) 2011.05.12. 18:24:34

"Snow boord" -osnál (OMFG!!!!!) mit jelent az, hogy "egy kicsit siku lett"?

Nem Lehet Más a Szabadmadár-hívők levele fetrenget a gyepen.

neccharisnyás útonálló (törölt) 2011.05.12. 18:36:34

@altoid: Szerelmeset én már küldtem neki. Persze kötelező egészalakos bikinis fotó, mosásra váró bugyi+ szőrzet(haj, mert odalent kikopott) mellékelve. :D

@Motorpenis: Én olvasok Dosztojevszkijt. És igenis Igazi Nő vagyok! Vagy tán sikítsak veled, mint a törpkutyámmal szoktam? Szeretnéd? :D

A Tyne folyó déli partja 2011.05.12. 18:49:52

@Ernoke: én meg olvastam kettőt, elsőnek a Veronika meg akar halni (és azt jónak találtam, ezért elolvastam még egyet), másodiknak az Alkímistát (ez túlságosan elvont, eléggé untam), és valahogy egyik után se lett se az az érzésem, hogy hú, de érti a nőket (egyébként is: he? mi az, hogy a "nőket?" kikérem magamnak, fogadjunk, hogy engem nem értene meg:)))), se az, hogy "Minden no mazochista kurva"

egyiket se értem, honnan jött ezzel az íróval kapcsolatban. lehet, hgoy mást kellett volna tőle olvasnom?
süti beállítások módosítása