Használati utasítás: Blogmotor monnyon le

2010/10/20. - írta: Modor Tibi

Faszom a blogmotorba, erre fizettek százmilliókat?

Hol a kommentem?

.

tolókomment

.

mindjárt megjelenik

.

faszom

.

na végre! az előbbieket kéretik törülni, hihhi 8))

 

Hogy megelőzzük a hasonló szemetelést, mi is tehetünk még 1-2 dolgot, hogy kicsit komolyabbnak tűnjünk az amúgy toleráns és sokrétű olvasóközönség előtt.

Igen - előfordul, hogy nem látjuk rögtön a hozzászólásunkat - ez van, de ezen még nem kell felháborodni vagy bepánikolni. Ha közben nem szakadt meg az internetkapcsolatunk, akkor hamarosan mindenképpen megjelenik.

 

Tippek & trükkök:

  • Ha nagyon félünk, hogy soha nem látjuk viszont értékes szövegünket - elküldés előtt jelöljük ki a kommentet, és a CTRL+C billentyűzetkombináció segítségével mentsük el.
  • Használjuk az Utolsó kommentek aloldalt - sokszor itt előbb jelennek meg a vélemények, mint a poszt alatt.
  • Frissítésnek szintén az Utolsó kommenteket és/vagy az F5-ös billentyűt alkalmazzuk, ne floodoljunk különféle írásjelekkel (.) vagy tőszavakkal (na) (mivammá).

 

Természetesen készséggel elhiszem, hogy elveszhetnek kommentek - bár nekem még nem sikerült így járnom. Ezt viszont nem a szemeteléssel fogjuk jóvátenni.

Köszönjük szépen - reméljük, segítettünk egy kicsit.

153 komment

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kerecsenyfa 2010.10.21. 10:17:20

Bazdmeg Józsi, AD1: mit keres az a szar a címlapon?

AD2: ti most ugye a zzzindexben szolgáltattok vagy mi a fasz. úgyhogy ne már az olvasóknak írjátok elő, hogy mit kell-ene csinálniok, mert szar a blog meg ez az egész szar. tesséks zépen beleinvesztálni, odaát valamiért nincsenek ilyen problémák, mert nem sajnálják rá a pénzt. az a baj,h mindig a végfogyasztón akarnak errefelé spórolni, ezt a mentalitást kellene kiölni az emberekből.

AD3: te leszel a párom. előttem is nagyon helyesen elmondták (csatlkozom az előttem szólókhoz), h ha nem tetszik,t essék szépen moderálni, arra van az akis gombocska ott a kommentárok alatt. neked se esik le a karikagyűrű az ujjadról, hM???!! mire fizetnek Titeket?

AD4: valószínűesítem, h informatikus vagy, mert azok írnak ilyen tenyérbemászóan kioktatóan és okoskodóan.

UFF.

szorokin · http://quauaua.tumblr.com 2010.10.21. 10:17:26

@Modor Tibi:

javallatom:

egy olyan poszt kellene, amelyiket épp elnyelt a rendszer..., de egyúttal megjelenne modorosan-üresen-tabula rasa-san.... ;D

Kerecsenyfa 2010.10.21. 10:18:46

Bazdmeg Józsi, AD1: mit keres az a szar a címlapon?

AD2: ti most ugye a zzzindexben szolgáltattok vagy mi a fasz. úgyhogy ne már az olvasóknak írjátok elő, hogy mit kell-ene csinálniok, mert szar a blog meg ez az egész szar. tesséks zépen beleinvesztálni, odaát valamiért nincsenek ilyen problémák, mert nem sajnálják rá a pénzt. az a baj,h mindig a végfogyasztón akarnak errefelé spórolni, ezt a mentalitást kellene kiölni az emberekből.

AD3: te leszel a párom. előttem is nagyon helyesen elmondták (csatlkozom az előttem szólókhoz), h ha nem tetszik,t essék szépen moderálni, arra van az akis gombocska ott a kommentárok alatt. neked se esik le a karikagyűrű az ujjadról, hM???!! mire fizetnek Titeket?

AD4: valószínűesítem, h informatikus vagy, mert azok írnak ilyen tenyérbemászóan kioktatóan és okoskodóan.

UFF.

goph-R 2010.10.21. 10:19:19

Szerintem nem megmagyarázni kéne a hibát, hanem egy normális blog motort kéne írni.

Sehol nem találkoztam még ilyen idióta hibával, csak az index blogján (ill. vérpistikék honlapján). Nem értem, hogy lehet elcseszni azt, hogy a submit után kerüljön be db-be a komment, majd a redirect után rögtön megjelenjen.

Ha esetleg az a probléma, hogy master-slave architectúrán van az SQL szerver (ami tök jó), és később replikál, mint kéne, akkor a normális működés kedvéért, jó lenne, ha a beírt kommentet (ami a POST-tal érkezett), rögtön megjelenítésre kerülne (amihez persze programozni kell, és a lustáknak valószínűleg ehhez nincs kedve).

Bocs, de szerintem szánalmas, és amatőr, hogy néha eltűnnek a kommentek (már enyém is tűnt el).

vészmadár (pica pica) · http://feleslegesszavaink.blog.hu 2010.10.21. 10:21:05

@goph-R: oké, megkaptad a "legnyilvánvalóbban komolytalan poszt okán is vérkomoly fejtegetésbe kezdő kommentelő" díj arany fokozatát

megjegyzem, nekem már volt egy csajom, akit benyelt a blogmotor

2010.10.21. 10:23:06

Hát öcsém, ezzel az írással aztán nagyon mellélőttél! Mi az, hogy "hamarosan megjelenik" a komment? Azt hiszed, hogy itt a hivatalban mindenki ráér arra, hogy végre megjelenjen egy hozzászólás? Te könnyen osztod az észt, hogy csak ctrl+C, de mit csináljon a sok kisnyugdíjas, akinek nem tellik billentyűkombinációra? Ha meg még nem tűnt volna fel Neked, ez egy magyar oldal, magyar embereknek, ne nagyképűködjél ilyenekkel, hogyaszonyga floodoljunk, nem mindenki beszél németül!
Arrogáns, kioktató, nagyképű írás, remélem egyszer Te is megtapasztalod, milyen az, amikor nincs F5 billentyűd!

goph-R 2010.10.21. 10:25:56

@vészmadár (pica pica): :D kösz, hol vehetem át a díjat?

Ettől függetlenül tartom, amit mondtam, szánalmas és amatőr.

Sand Lover 2010.10.21. 10:26:09

Nekem még egy kommentemet sem nyelte be. Ez jelent valamit…?
Blogmodor, akarom mondani, blogmotor a barátom. :)

2010.10.21. 10:28:05

@goph-R: Bazz, ebből egy szót sem értettem - ha viszont paródiának szántad, úgy tökéletes!

Yooha · http://indafoto.hu/yooha/lego_architecture 2010.10.21. 10:29:36

Az elveszett kommenten való siránkozás adja a blog savát-borsát! Ne akarjátok elvenni ezt tőlünk!

goph-R 2010.10.21. 10:29:59

@Brother Love: Annak kell értenie, aki a komment részt átírhatja, és nem poén. (Mondjuk azt nem tudom, hogy az az illető jár-e errefelé :D)

Styxx 2010.10.21. 10:33:59

@Morgan LeFay:
:-) Modorosan motoroztunk a Blogmotorral meg a Modorral és közben Blog Moto Rockot hallgattunk a Goj Blogmotorosok modoros találkozóján.
Szerintem Talmácsinak is azért nem megy mostanában a versenyzés, mert egy szar blogmotort raktak alá.

Modor Tibi · http://modoros.blog.hu 2010.10.21. 10:41:36

@szorokin: ja, ritkulnak a posztok (a színvonal meg romlik folyamatost). A legutóbbi hét napban is csak 6 volt :-((

Leiter Jakab · http://leiterjakab.blog.hu 2010.10.21. 10:45:22

Off leszek, elnézést: nem nézek tévét.

r16udsz 2010.10.21. 10:45:39

ősi dák brogmotol.

Vérnyúl, Döme, Dagi, Fufu, avagy a Jó, a Rossz, és 2010.10.21. 10:52:35

csak azt akartam mondani, hogy az éjszaka a románok ellopták a blogmotorunkat.

Szigi. · http://depechemode.blog.hu 2010.10.21. 10:55:58

Szerintem meg nem Modor Tibin kéne elverni a port. Tessék jobbat csinálni!!!!

egerészölyv 2010.10.21. 10:59:06

Jó, jó, bocs, tudom, hiányoztam, de néhány napig most keményebb volt a meló.

Egyszóval. Rossz a blogmotor? Rossz a nyilvántartó? Rossz a regisztráció? Rossz az avatarfeltöltő? Rossz a profil?

LEHET. Mitől lenne jó? Az egyetemeken óriási a nyomás, hogy a hülyéket is át kell ereszteni. Itt az eredmény.

És mégis azt mondom, nem a számítástechnikus a hibás! Mindenki olyan pocsék munkát végez, amit még elfogadnak tőle. A feleség is attól kezd pocsékul főzni, hogy a férj engedelmesen mindent megeszik. A MEGRENDELŐ A HIBÁS!!! Miért nem ellenőrizte fizetés előtt, hogy mire hajítja ki a pénzt???

dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2010.10.21. 11:00:02

Nem a blogmotornak kell lemondani, hanem a szerelőknek!

scsaba1 2010.10.21. 11:25:41

@noirp:

Küldjön nekik a Tibi lélegeztetőgépet a goldenblogos nyereményéből!

Gabó Kocka · http://kockakolto.blog.hu 2010.10.21. 11:28:06

@Morgan LeFay: Nem szeret a blogmotor, ha nem nyeli le... sajnálom. :)

scsaba1 2010.10.21. 11:29:07

Egyébként biztos Palkovicsné laptopja a szerver. Azért ilyen szar. Baccpapucsot neki. Ja és árkádszarás...

scsaba1 2010.10.21. 11:30:01

Egyébként ez az élet nagy kérdése: nyelni vagy nem nyelni...

Der_rosarote_Panther 2010.10.21. 11:30:58

.
na
mivanmá
(ugye én sütöm ezt el ezredszer?) :-)

Gyarló Hintaló 2010.10.21. 11:34:02

halló itt lehet szidni a blogmotort?

igazán elvihetné má' valaki szervizbe, mert kicsit el van hanyagolva.
olajcsere, szűrők, vezérműszíj,
tudok valakit aki occsóé megjavítja!

hová lett az előző kommentem??
(valószínű a blogmotor is fogyasztja a kommenteket mint a 20 éves motor az olajat)
ctrl+c ctrl+v

Panther_V · http://kigondoltam.blog.hu 2010.10.21. 11:39:41

@Gyarló Hintaló:

Viccölsz. Az új Moszkvics ugyan'gye ette az olajt mint az Astra G. 100 kilcsiig. utána meg nem kértek többet . Hát nem is kaptak.

scsaba1 2010.10.21. 11:40:41

inda.blog.hu/2010/10/18/mobiltender_1

Inkább blogmotor fejlesztőt keressetek buzik!

Myta · http://www.stylebyme.blog.hu 2010.10.21. 11:44:30

Kik olvassák az éterben az elveszett kommenteket?

MagyarZizzi (törölt) 2010.10.21. 11:46:44

Átlagosan napi három kommentet írok. Abból kettő azonnal megjelenik, egy késleltetve, és vagy néhány, amit soha, de soha nem látok viszont (na, nem mintha olyan velős bölcsességeket tartalmazna, de mégis...). Az elveszett kommentek vajon ugyanoda kerülnek, mint a félpár zoknik meg a kölcsönadott tollak?

gyilkos fűegér 2010.10.21. 11:56:36

Budapest az antiblogmotorizmus fővárosa! Mindegy, nekem össze van pakolva a bőröndöm, de persze nekünk Kádár kell.

2010.10.21. 12:00:43

@vészmadár (pica pica): jaj, ezt már olvastam, de olyan jó volt hogy nem volt mit hozzátenni.

Prophet 2010.10.21. 12:00:43

Empirikus tapasztalataim szerint, melyek szubjektívek ugyan, de intuitíve is elfogadhatók (mi kell akkor még), úgy jobb, ha lenyeli. Ennek ellenére nem lehetek olyan szűklátókörű, hogy ne emlékeznék meg az elveszett kommentekről. A harcban elhulltak emlékére szóljon tehát: www.youtube.com/watch?v=Zi8vJ_lMxQI és értünk is, akik már nem lehetünk többé azok, akik régen voltunk, mert elvették tőlünk az ártatlanságunk.

Egyúttal egy bizottság felállítását is kezdeményezem, ami felkutatja a felelősöket, és megbünteti őket a tettükért, valamint a Köztársasági Elnök Úrhoz is fordulnék, remélem olvassa, és kérném, hogy vezesse be a hét napig tartó emlékezést, munkaszüneti napok keretében.

Gyarló Hintaló 2010.10.21. 12:01:53

@Panther_V: nemrég hallottam, hogy a G astra miért ette az olajat, ez olyan legenda:
Szentgotthárdon eltűnt a motormegmunkáló gép mielőtt nekiálltak gyártani a motorokat... és valami 50000 dbot gyártottak le így, hogy a finommegmunkálás elmaradt.
de javítsatok, ki ha tévedtem. vagy a blogmotor írta rosszul a kommentem....

Prophet 2010.10.21. 12:02:00

. (tényleg nem jelent meg:))

Styxx 2010.10.21. 12:04:18

@MagyarZizzi:
Sőt, az elveszett kommentekből simán meg lehetne fejteni a halhatalanság titkát.

scsaba1 2010.10.21. 12:15:19

A blogmotort sunáznám... Pláne, hogy lenyeli a kommenteimet!

2010.10.21. 12:16:33

@Styxx: Nem beszélve az elveszett posztokról...

Hal Stanton 2010.10.21. 12:17:10

Az élet olyan, mint a blogmotor. Be kell rúgni, másképp nem megy.

bajor gizella 2010.10.21. 12:33:08

Esik a szinvonal ebből is látszik. Eddig szerettem ezt a blogot, de sok a troll, meg még a commenteket is benyeli a blogmoci, a cikkek minősége sem a régi.
Ha nem történik valami változás, lehet hogy elhagyni kényszerülök ezt a blogot. Sajnálnám:(((((
A szerző azért észrevehetné magát. Nem minen hogy megnyerte a főnyereményt. A szintet fenn kell tartani, különben az egyszeri olvasó mint én, kiábránul. És hát ti kedves szerzők azért vagytok hogy nekünk örömöt szerezzetek. Ennek kéne a fő mozgatórugónak lenni.vagy mégsem?
Ha ez az egész átmegy öncélú irogatssá, hát nem tudom mit gonoljak.
Na nem húzom az időt, azért van jobb dolgom is. Remélem ez átmegy. Pá.

Ленина · http://szanalmas.hu 2010.10.21. 12:33:42

Ez a blogmotor tényleg egy fos. :)

É2I 2010.10.21. 12:43:39

"Használati utasítás: Blogmotor monnyon le
99

Faszom a blogmotorba, erre fizettek százmilliókat?

Hol a kommentem?

.

tolókomment

.

mindjárt megjelenik

.

faszom

.

na végre! az előbbieket kéretik törülni, hihhi 8))

Hogy megelőzzük a hasonló szemetelést, mi is tehetünk még 1-2 dolgot, hogy kicsit komolyabbnak tűnjünk az amúgy toleráns és sokrétű olvasóközönség előtt.

Igen - előfordul, hogy nem látjuk rögtön a hozzászólásunkat - ez van, de ezen még nem kell felháborodni vagy bepánikolni. Ha közben nem szakadt meg az internetkapcsolatunk, akkor hamarosan mindenképpen megjelenik.

Tippek & trükkök:
Ha nagyon félünk, hogy soha nem látjuk viszont értékes szövegünket - elküldés előtt jelöljük ki a kommentet, és a CTRL+C billentyűzetkombináció segítségével mentsük el.
Használjuk az Utolsó kommentek aloldalt - sokszor itt előbb jelennek meg a vélemények, mint a poszt alatt.
Frissítésnek szintén az Utolsó kommenteket és/vagy az F5-ös billentyűt alkalmazzuk, ne floodoljunk különféle írásjelekkel (.) vagy tőszavakkal (na) (mivammá).

Természetesen készséggel elhiszem, hogy elveszhetnek kommentek - bár nekem még nem sikerült így járnom. Ezt viszont nem a szemeteléssel fogjuk
jóvátenni.

Köszönjük szépen - reméljük, segítettünk egy kicsit."

Ehhez csak annyi szeretnék hozzátenn, hogy CTRL+a-val ki tudjuk jelölni az egész kommentünket és csak azután nyomjuk meg a CTRL-c-t!
Ezt azért illene tudnia egy blogmotor üzemeltetőnek!

Nadiposzi (törölt) 2010.10.21. 12:46:03

@Brother Love:
Basszus lelőtted a poént. Ez nekem is eszembe jutott.

Maisie MacKenzie 2010.10.21. 12:46:22

"tolókomment"

Ez odabasz! Lájkolom.

É2I 2010.10.21. 12:46:35

Most látom enyém lett a 100. Eddig ez sose sikerült!
:D

Maisie MacKenzie 2010.10.21. 12:51:56

@scsaba1:

"Sunáznám"

Tényleg mekkora modoros szöveg! :-)

Miért nem lehet itt lájkolni?

Azt is elsikkasztaná?

moli 2010.10.21. 12:52:00

LOFASZT! meg a sokezer felhasznalo trukkozzon, ahelyett, hogy a kurva programozo+rendszergazda vegre befejezze a munkajat?! tessek kirugni es felvenni egy masikat!

vészmadár (pica pica) · http://feleslegesszavaink.blog.hu 2010.10.21. 13:01:51

@MagyarZizzi: nekem senki nem ad kölcsön tollat, mert látták, hogy a kávé megkeverésére használom

Blogger Géza 2010.10.21. 13:06:49

Hova tettétek a pontomat?

2010.10.21. 13:11:29

@É2I: Sőt, ha igazán biztosra akarsz menni, először elmentett doksiba írod.
Biztos ami biztos, én ki is nyomtatnám, lefűzném, iktatókönyvben dokumentálnám, DVD-re kiírnám, csak ezek után jöhet a ctrl+v...

B.B/alias B.B · http://libero.blog.hu/ 2010.10.21. 13:14:29

Azt kell beírni, hogy
sunáznám
Azt mindig megjeleníti a motor.

hasznavehetetlen régensherceg · http://avegkezdete.tumblr.com/ 2010.10.21. 13:20:54

én maradok a flúdnál. a blogmotor minden fejlesztési lépcső után szarabb. megértem miért kell nyalni az index csoport ülepét, de azért nehogymár a kommentelő legyen a hibás, hogy nem tudnak egy piacképes rendszert fejleszteni...

ezértregisztráltam 2010.10.21. 15:03:31

Szerintem a posztíró csak irigykedik azokra akiknek elnyelte a kommentjét a blogmotor.

2010.10.21. 15:06:06

Csak nekem tűnt fel, hogy az előbb az összes komment eltűnt?
De rajtam nem fog ki, megosztottam a facsen:)

2010.10.21. 15:10:55

No most én is ígyjártam, volt nincs, eltűnt.
Az Opera a hibás, más böngészők ilyet nem csinálnak.

2010.10.21. 15:12:27

Ni csak? És itt van mégis?

vészmadár (pica pica) · http://feleslegesszavaink.blog.hu 2010.10.21. 15:16:37

@Frengi: tibiék lezárták egy időre, gondolom mert senki nem vette komolyan, höhö, aztán a köz nyomására megnyitották. vagy a blogmotor fellázadt és megnyílt. Van egy olyan elméletem is, hogy a blogmotor nemcsak elnyel kommenteket is, de sztem gyárt is, lehet, hogy csirke72 egy blogmotor.

Inimma 2010.10.21. 15:20:03

@doszy: "Nekem nincs semmi bajom a blogmotorokkal, van a barátaim között is pár..."

Az semmi, nekem meg a rokonaim között is van néhány...

pisces 2010.10.21. 15:23:15

Nincs mese, le kell nyelni.
Bár ezt egy másik helyzetben mondta a taxis Gyuszi.

Algopirin 2010.10.21. 15:27:28

"tolókomment"

Ilyet még nem láttam, hengosan felröhögtem. :D

dukeekud 2010.10.21. 16:07:12

Iras elott frissiteni kell az oldalt. Mert az olvasgatas kozben 15-20 perc utan, megszakad a kapcsolat a szerverrel, es mar nem fogadja a kuldest. Szerintem ez miatt veszik el a legtobb komment.Persze ezt kilehetne javitani.

dukeekud 2010.10.21. 16:10:08

Es mi az tolokomment ?? Tolohajorol meg tolofajasrol mar hallottam, de tolokommentrol nem.

Modor Tibi · http://modoros.blog.hu 2010.10.21. 16:20:01

@bajor gizella: ja, az olvasó meg azért szól hozzá, hogy nekünk örömöt szerezzen - tiszta sor :)

bajor gizella 2010.10.21. 16:25:46

Tisztelt Modor Tibor Úr!

Emlékeztetném rá, hogy töretlen népszerűségének is vannak hátulütői, a blogmotor eme lassú tevékenysége ne vesse vissza alkotói kedvében.

Üdvözlettel:

ifj. Farkas Gyula

a BME mérnök-fizikus szakának IV. éves hallgatója kondenzált anyagok fizikája szakirányon kredites képzésben

digitime 2010.10.21. 17:08:26

A blog.hu-n van ez a radar. Ha nem jelenik meg a kommentem, megnézem azon, és ha ott látszik, hogy írtam, idővel meglesz a postnál is. Látszólag elszáll, aztán majdcsak földet ér, mint ez: www.youtube.com/watch?v=DxX2cHBvj4Q

Vérnyúl, Döme, Dagi, Fufu, avagy a Jó, a Rossz, és 2010.10.21. 17:29:52

index hír:

britttudósok feltételezik, hogy az eltűnt kommentek legnagyobb valószínűséggel egy-egy féregjáratban végződő fekete lyukban végzik, mely a mi dimenziónkban blogmotornak álcázza magát. a féregjárat túlsó vége a britttudósok állítása szerint az internet túlsó oldalán szintén antiblogmotor lehet.

stephen hawking lehetségesnek, de nem bizonyítottnak értékelte a britttudósok feltételezéseit, és kijelentette, hogy következő könyvében kitér az eltűnt kommentekkel kapcsolatos tapasztalataira.

Styxx 2010.10.21. 18:58:42

@vészmadár (pica pica):
Csirke72 nem egy sima, mezei blogmotor, hanem a blogmotorok Harley Davidsona!

Az megvan, amikor két blogmotor találkozik a blog.hu blogmotorjával, aki így szól hozzájuk:

- Hová mentek?
- Blogmotoros találkozóra.
- Éni is mehetek veletek?
- Öcsi, blogrobogókat nem hívtak!

A Tyne folyó déli partja 2010.10.21. 19:54:51

@Winston Smith: nálunk bármi gond van a számítógéppel, és felhívjuk az IT szektor, az első, amit mondanak, mindig az, hogy kapcsold ki, és kapcsold be újra...mivel ezt mi is tudjuk, ezután szoktuk őket hívni. de akkor is ezt mondják.

A Tyne folyó déli partja 2010.10.21. 19:58:06

@Brother Love: akkor megnyugodtam. én sem értettem egy szót se.

chilis csokoládé 2010.10.21. 20:06:21

@leila begin:

Én lettem volna az első.
Csak a blogmotor elnyelte a kommentemet.

scsaba1 2010.10.21. 20:37:42

Így végezetül arra lennék kíváncsi, hogy a blogmotort blogmocornak kell-e ejteni a német egyházi latin szerint?

chilis csokoládé 2010.10.21. 20:48:49

@scsaba1:

Ha misén mondja ki a pap, akkor mindenképpen :)

Styxx 2010.10.21. 20:57:26

@chilis csokoládé:
manapság nincs is olyan mise, amibe egy valamire való pap nem szőné be féltucatszor a "blogmotor" (pronansz: "blogmocor" kifejezést):-)

altoid · http://altoid.inda.hu/ 2010.10.21. 21:16:00

@Styxx: Teologus korokben kozismert, hogy a Holt-tengeri tekercsek Mozes konyvenek a Szent Antiochiai Blogmotor altal elnyelt passzusai voltak.

É2I 2010.10.21. 21:37:29

@Brother Love: Tisztelt Brother Love!

Ez teljesen így van! Mivel engem is blokkolt Modor Tíbor Úr nem tudtam reagálni időben!!!!
Tehát ez úgy van, ahogy ÖN mondja! Mindent le kell másolni -leginkább kézzel-, mert sosem lehet tudni! És ki is kell nyomtatni, sőt azután pauszpapírra átmásolni, mivel az Őrdög nem aluszik! Csak hogy mindenkinek megmaradjon: le KELL írni!!! Ember ezt fel nem foghatja, ez mivel ér fel!
De egyet javasolok: nem szabad *.doc file-be menteni, mert az az CIA kezébe jut és akkor jönnek a vízóra leolvasóknak álcázott kémek, akik kíméletlenek! És több százezer forint nagyságú áramdíjat számláznak ki úgy, hogy azt egy egyszerű fogyasztó észre sem veszi! Csak akkor lesz a baj, amikor már nem jön a gáz és az ember fia odafagy a hideg kőre, hiába aluszik betakarózva a franciák ágyon.
De nem is írok többet; így is túl sokat mondtam, ez nem zett védelmi titok volna, de elhallgattam, de most csak csepegtettem. Hogy legyen mit körbe kérdezni!
De csak óvatosan!
(Az ezredes!)

2010.10.21. 22:00:23

Úgy látom, hogy ez a téma minden kedves modoros törzskomentelő társamból a legjobbakat hozta ki.

Kommentek: 10/10.

scsaba1 2010.10.21. 23:28:44

Tibby, máskor is akarunk szolgálati közleményt! Nagyon bejön...

Modor Tibi · http://modoros.blog.hu 2010.10.21. 23:57:15

@scsaba1: holnap hajnali 6-kor olyan poszt lesz, hogy mindenki be fog fosni.

Prophet 2010.10.22. 00:52:59

@Modor Tibi: Ebben az esetben szólok nagymutternek, hogy öntse ki a lefolyóba a Hunyadi János gyógyvizet, és feszüljön a monitor előtt... illetve adja tovább.

pruntyike 2010.10.22. 06:09:25

@El Topo (Sgt. Elias): Én láttam a kémprogramon, az nem az volt, ami neked sikerült, hanem Sejtés-féle fermat bebizonyítása...

pruntyike 2010.10.22. 06:10:06

ez télleg nyel a blogmaci

pruntyike 2010.10.22. 06:10:58

piszén pisze kölyökmackó!

Fapuma (törölt) 2010.10.22. 15:12:51

Blogmotor for prezident!
Koszonjuk Emese, majd ertesitjuk.

Fapuma (törölt) 2010.10.22. 15:15:22

Modortalansag minden szart a blogmotorra kenni.

Tolo komment.

Fapuma (törölt) 2010.10.22. 15:24:13

Meg arra is rajottem, hogy ezt az egeszet egy szar kinai blogmotor csinalja.
Megtalaltam ugyanis a technikai leirasat, ime>

Módszerek és technikák:

- Ha tényleg félek, soha nem fogjuk látni, értékes szöveg - elküldés előtt, jelölje ki a megjegyzést, és a CTRL + C billentyűzetkombináció a mentéshez.
- Friss hozzászólások segítségével a gyermek - gyakran először jelenik meg a következő cikk ugyanezt a gondolatot.
- Utolsó frissítés is kommenteket, és / vagy használatával F5 gombot, nem floodoljunk különböző karakter (.) Tőszavakkal vagy (Na) (mivammá).

Vágási Matyi 2010.10.22. 19:54:12

Volt amikor egy napig nem dobta ki, csak miután még egyet odakommenteltam. Pedig a radaron látszott, hogy hozzászóltam.

Régebben csak a külsős linkek miatt volt ez, most már sima szövegnél is gyakori.

Archenemy 2010.10.26. 17:12:27

.

.

Jaj, véletlen kétszer küldtem el!

Celtic 2011.04.19. 12:19:34

Basszus, es csak most volt idom elolvasni :) (megjegyzem, sose volt bajom ezzel a blogmotorral, amig meg nem jelent ez a post. Azota folyamatosan elnyeli az enyemet is :( )
süti beállítások módosítása