Szia Tibi!
Ha kikerül, akkor a nevünk mindenképpen maradjon titokban, különben közellenségek leszünk.
Üdvözlettel:
Közellenség Mihály és Közellenség Bogdán
- Szevasz Dzsozi! Ezer éve..
- Szia Ricsikém, na mi a helyzet?
- Áh, semmi, előző héten jöttünk meg nyaralásból, az Adrián voltunk hajózni a haverokkal.
- Tudsz hajót vezetni?
- Neeem, nem tudok, béreltünk közösen hajót és kapitányt is adtak hozzá. Ilyen 40 év körüli magyar volt. De jó fej pali volt, leitattuk meg minden.
- Az igen!
- Hát ja, meg minden nap más kikötőben kötöttünk ki, este bulizás, úgyhogy nem panaszkodom, jól elvoltunk, na de sokat pofázok magamról, veled mi van?
- Képzeld, vettem autót!
- Milyet?
- Passátot. Használtan, 2004-es full extrás, bár a klíma nem megy, meg az eleje egy kicsit törve volt, de csak egy kis koccanás lehetett, mert jól megcsinálták. Körbemértük rétegvastagság-mérővel, meg jött a Laci haverom, akinek már volt vagy húsz autója, és ő is mondta, hogy patent az autó. Pesti dokié volt futkározós autónak. Alig van benne 30 ezer km.
- Na az szép, jól kifogtad! Benzines vagy dízel?
- Dízel. A Lali kamionozik, aztán 220-ér nekem is leesik pár liter.
- Igen, az úgy tényleg jó biznisz. Mi most akarunk venni egy BMW 320d-t. 2005 körülit. Bár a Marcsinak a Lexus IS tetszik, de hát én nem fogok japánnal járni. Jól néz ki meg minden, de bármi van, drága hozzá az alkatrész nagyon, meg a németek precíz minőségét nem lehet űberelni.
- Hát igen, nem rosszak a japánok, de egy valami hiányzik belőle. A stílus. A német autóknak lelke van. Ha megkopogtatod egy Suzuki Swift műszerfalát, meg egy A8-asét, akkor egyből tudod miről beszélek.
- Persze. Vágod a Krisztián E Mercijét? Még 2001-ben hozta be Németországból, az is ilyen nyugdíjasoké volt bevásárlókocsinak. Taxizik vele már ki tudja mióta, meg néha gondol egyet és kiugrik Tarvisioba venni egy bőrdzsekit. És bírja a Merga. Na pont ez az, amiért én német autóval járok. Nagyon megbízhatóak.
- Tudtad, hogy az E-Merciket, amiket behoznak, Németországban taxiként használják, belehajtanak fél millió km-t, aztán idehozzák, itt megint belemegy fél millió, aztán viszik tovább Törökországba, ahol még használják, és a végére 2 millió km belemegy? Persze mondanom sem kell, hogy tökéletesen működnek. Csak kopó alkatrészeket kell cserélni ezekben az autókban.
- Igen ezt én is hallottam, de a Krisztiáné nem ilyen taxis okosság.
- Egyértelmű. Na de visszatérve a Lexusra. Szép az a kocsi, de nincs stílusa. A japánok úgy kezdtek el autót gyártani, hogy amerikai autógyárakba látogattak el, és elkezdték lemásolgatni az autókat. A Lexust (csak halkan megjegyzem), a Toyota gyártja. A Toyota pedig eredetileg varrógépeket gyártott. Hát ki az a barom, aki egy varrógépgyártól vesz autót?
- Mondjuk a Toyotáról úgy hallottam, hogy megbízhatóak, DE azt hallottad, hogy a Suzuki karosszériája vékonyabb lemezből készül? Papírsárkány...
- Igen, tényleg szarok, kispórolják belőle az anyagot. Bezzeg a németek!
- Ők nem sajnálják.
- A Passatomba beülsz, és mint egy tank. De vágod miről beszélek. Mondjuk a hátsó sárvédője rohad kicsit, tudod, itt sózzák az utakat, meg amúgy is nincs a lakóparkban mélygarázs.
- A Krisztián Mercije is rohad kicsit, de figyelj, menjél egy szar Suzukival 200 ezer kilométert, aztán vége. A Merga 200 ezernél van bejáratva.
- És mi lesz a Passát klímájával?
- Meg kéne csinálni, de az... ((pénz): elhallgat, közben felemeli a kezét, a mutató- és középsőujját a hüvelykujjával dörzsöli össze). Kicsengettem 200 ezer kezdőt, a többit hitelből. De nem ilyen átbaszós frankalapút. Konditeremben az egyik srác hitelekkel foglalkozik, és nagyon jó kondíciókkal tudott ajánlani. Most azt fizetem, klímára nincs keret. Meg leszarom, úgyis jön a tél. Egyébként is, szerintem csak gázzal kell feltölteni, aztán működik.
- Persze, ráér az. Kimegyünk megnézni a kocsit?
- Az az igazság, hogy most az apósom Suzukijával vagyok. A Passat hidegben nem indul el. Tudod, hidegben megdermed a szar magyar dízel. Majd legközelebb alpesit tankolok.
- Telefonomon van pár kép a hajózásról, érdekel?
thehandsomest (törölt) 2010.10.02. 17:18:33
madstunt 2010.10.02. 17:30:31
amúgy marhajó :D kellett már egy ilyen :D
balage_81 (törölt) 2010.10.02. 17:54:04
Hal Stanton 2010.10.02. 18:15:08
szeme közé, laposan! 2010.10.02. 18:16:03
nadivereb 2010.10.02. 18:21:10
Judea · http://roleplay.blog.hu 2010.10.02. 18:33:32
-er- 2010.10.02. 18:53:06
-er- 2010.10.02. 18:57:17
Egyik legnagyobb előnye a német rendszámú autóknak, hogy Németországban a személygépkocsik és tehergépkocsik után a német bejegyzésű cég gépjármű tulajdonosa visszaigényelheti a gépjármű Általános Forgalmi Adóját, valamint ez az üzemanyag árából is visszaigényelhető.
Ezeken kívül létezik még egy harmadik módja a német rendszám törvényes használatának, ha egy német rokon meghatalmazást ad az ott forgalomba helyezett gépkocsijának a magyarországi használatára.
-er- 2010.10.02. 18:58:13
Waldorf Rolandó 2010.10.02. 19:00:36
Jerky_Master 2010.10.02. 19:03:13
demagógiában ez mindent üt:
"A Lexust (csak halkan megjegyzem), a Toyota gyártja. A Toyota pedig eredetileg varrógépeket gyártott. Hát ki az a barom, aki egy varrógépgyártól vesz autót?"
végül is, a náci Németországnak repülőgépmotorokat és motorkerékpárokat gyártó cégtől kinek van kedve vásárolni?:-P
Magyarországon - németbuzi-land - általános a felszisszenés a francia és olasz autók hallatán. Ha elromlik valami egy Fiat-ban, mindenki összepofázik tücsköt-bogarat, hogy így meg úgy, de ha 330.000 BMW-t kell visszahívni (mint áll a mai hírben), akkor áh, semmiség az egész.
röhögök rajtatok.
van egy ország, ahol nagyon sok Kia, Hyundai, Toyota, Honda, Subaru és Mitsubishi van, főleg azt veszik az emberek. mert nem vesznek sz@rt. nem mnodom meg, melyik ez az ország. nem Japán és nem is a távol-kelet.
megapöpi · http://bullymusic.blog.hu/ 2010.10.02. 19:04:36
Motorpenis 2010.10.02. 19:09:39
Amúgy meg nagyon jó kis poszt lett, már vártam. Szívesen olvasnék az olaszautósokról is. A totalcaron olvastam, hogy az Alfa Romeo tulajok milyen összetartók, villogtatnak egymásnak az utakon, mert "mindannyian tudjuk, miről van szó".
Bár egy lázadó Alfás azért leírta, hogy amikor ő lerobbant szeretett olasz csodájával, akkor valahogy nem tapasztalta más Alfások összetartását.
nagysuhi 2010.10.02. 19:11:52
Jerky_Master 2010.10.02. 19:15:48
(na, most jön a sárdobáló Web1.1-SS)
-er- 2010.10.02. 19:17:36
-er- 2010.10.02. 19:18:42
Mitya Ivanov 2010.10.02. 19:18:44
Dettó ugyanez, hogy németországból caska nyugdíjasok autójáűt lehet behozni. Persze, a posztban szereplő idióta csóka meg be is szopja, hogy 30 ezer km-es dízel. Talán szorozva tízzel.
Én nemrégen adtam el az olasz gyártmányú 12 éves autómat, tényleg 90 ezer km volt benne és volt olyan vevőjelölt aki kerek perec megmondta, hogy nem hiszi el, és biztos visszapörgettem.
blueeyed333 2010.10.02. 19:20:17
Nem Oroszországra, hanem Németországra gondolt
-er- 2010.10.02. 19:21:17
Mitya Ivanov 2010.10.02. 19:25:50
Jerky_Master 2010.10.02. 19:27:55
@Motorpenis: kihagytam egy fontos autót: Mazda
Mazda 3 vagy 6, ott.
Minden 5. autó.
kuki123 2010.10.02. 19:35:09
voltam ázsiai cég gyártósorán idézem mit mondtak a szakik:
a német szerkezetek selejtes szarok, japánt használunk
(inkább elhozzák japánból a berendezést és súlyos pénzeket fizetnek a szállytásra,csak ne kelljen szenvedniük szar német technikával)
és nem ez nem vicc ott mondták a gyártósoron
kuki123 2010.10.02. 19:45:51
20 éves és most van benne 107 e km
mivel ez egy kiskocsi soha nem mentünk vele hosszú távra...
mondjuk nem áll szándékunkban eladni
mondjuk az beszarás hogy csak női sofőrök meg tulajok vannak
legyen az sportkocsi 2.0+ motorral, vagy vonóhorgos családi kocsi stb...a beltér viszont úgy néz ki mint amin átment 1 tehén csorda
múltkor néztünk ilyen "női" suzuki ignist 5 éves állítólag 65 e km de belülről agyon karmolva agyon kopva a kormány a váltó a 20 éves kocsink kultúráltabban nézett ki
beszarás
10 évet adnék minden óra átállítónak
továbbá csodálkozom hogy az autó gyártók ilyen lazán kezelik ezt az óraátállítósdit
pedig elvileg az ő érdekük lenne hogy megnehezítsék ezt a "hobbit"
mert a 2 tulajnál széthullik a kocsi 80e km-nél akkor azt fogja mondani hogy na ebből a márkából is elég volt holott lehet hogy már túl van a 250e-kmen is...4-5 évesen
doszy 2010.10.02. 19:48:08
yenoee 2010.10.02. 19:50:12
-er- 2010.10.02. 19:56:01
hungaroauto.hu/2010/04/18/parkolo-auto-vezeto-nelkul/
nyelv-ész 2010.10.02. 19:59:28
Pestre is tréleren hozták fel eladni, hogy kíméljék :-)
vincere 2010.10.02. 20:02:21
a vége nagyon jó!! persze az egész poszt...
nyelv-ész 2010.10.02. 20:04:12
nyelvesz.blog.hu/2008/12/27/auto_19
Mondhatni, "önéletrajzi ihletésű".
Dr. derelye vágó · http://www.freeworldgroup.com/games6/gameindex/castlewars.htm 2010.10.02. 20:05:53
2010.10.02. 20:12:12
2010.10.02. 20:16:47
Az olyan ingolstadti aki a gyárban dolgozik.
2010.10.02. 20:18:53
2010.10.02. 20:25:10
sorry
rATdrAgOn 2010.10.02. 20:29:27
(Amúgy meg német autó és lélek?! Ez paradoxon. :D)
2010.10.02. 20:32:00
Ezekiel 25,17 2010.10.02. 20:47:12
manson karcsi · goo.gl/FVvVX 2010.10.02. 20:47:30
egyébként kimaradt a golfok ajnározása, és a skoda-seat-vw-audi-porsche faszasági sorrend.
még egyébként: a suzukiból 20%-ot vásárolt fel az előbb említett német konszern.
Vérnyúl, Döme, Dagi, Fufu, avagy a Jó, a Rossz, és 2010.10.02. 20:52:10
werner beinhart wurstblinker
www.youtube.com/watch?v=0BxsNp6SbS8&feature=related
Rowar Atkinson 2010.10.02. 20:52:16
soproni1 2010.10.02. 20:53:22
Myta · http://www.stylebyme.blog.hu 2010.10.02. 21:15:52
a fékje rossz, viszont ezerrel megy.
ZON 2010.10.02. 21:21:33
Volt német autóm,a 2.-es Golf, a 124-es Merci után vége a dalnak .(bár ez utóbbi döcögősen indult, a 123-as után egy darabig papírsárkánynak számított,de ma is sokan vennének Okm-est belőle)
Szóval aminek nincs lelke - az említett burkusok, meg a 90-es évek végéig gyártott Lancerek,Primerák,Avensisek - azok az idegnyugtató autók.
Aminek lelke van (BX,XM,Alfa,Safrane stb) az tud kalandos lenni.
Zsola777 2010.10.02. 21:23:38
Amúgy lassan a német-koreai is időszerű lesz.
rbalint88 2010.10.02. 21:32:45
Tóth Ágas 2010.10.02. 21:36:24
Judea · http://roleplay.blog.hu 2010.10.02. 22:00:41
Én közvetlenül a tulajtól vettem, ott a házukban írtuk meg a szerződést. Nincs rá bizonyíték, de nem tűntek átverősnek. Azóta is normálisan megy. Amúgy kb. 154 ezer volt benne, a 2,5 hónap alatt beletettem kb. 3000-et.
karikaV43 2010.10.02. 22:03:07
Eric_Cartman 2010.10.02. 22:11:52
Köszi:
Egy Honda Accord tulaj, aki nem fikáz német autót, csak nem vesz soha többet.
anyádbogár · http://www.apadhuzzonafaszara.com 2010.10.02. 22:19:39
amikor az előző dízel vw-konszernes autómat 400e buktával elsóztam, megfogadtam: soha többé európai, soha többé dízel!
choko 2010.10.02. 22:28:41
choko 2010.10.02. 22:41:40
www.youtube.com/watch?v=2sdSUNhoLRE&feature=related
baliquez 2010.10.02. 22:50:07
golaz_ 2010.10.02. 23:07:42
golaz_ 2010.10.02. 23:08:43
Mikrobi 2010.10.02. 23:30:16
Csirke72 2010.10.02. 23:36:20
Németben élek jó ideje és konkrétan a 2000-es évjáratu E Merci ugyan sok esetben Taxinak is használják de a Volvo V79 2,5TDI elleni tesztet elbukta. A tesztet maga a németek irták. A Volvo 2,5TDI-je ellen gagyi és sokkal több "gyermekbetegsége" van mint más autónak, a fogyasztás meg horror 1,5 l-el több ugyanaozn körülmények között mint a volvonak. Az meg, hogy 2Mio Km...bödületes baromság.
Ha az ember tartos autót akar venni, amerikait kell venni.
Opel az az igazi gagyi szarzsák, a német is csak huzza a száját, nem csoda, hogy a csöd szélén állnak.
Az meg, hogy miért német autókkal van tele németország? Egyszerü, mert a saját iparukat támogatják és ezt ök is bevallják.
A bmw nem olyan rossz, de a dizelek folyamatosan a szervizben vannak.
A gond ott van, hogy a magyar emberek azt hiszik értenek az autókhoz közben gözük nincsen a sztoriról.
Passat egy igazi szarzsák. Tele hibákkal, kopogós müanyaggal, hangos, füstölö dizelekkel, turbóhibákkal...
Csirke72 2010.10.02. 23:37:11
Akkor próbálj ki 1-2 valós autót és asszem megtudod mi az autó fogalma...
Csirke72 2010.10.02. 23:39:48
Ez olyan nagy szám??? Nem az évjárat hanem a kilometer számit. Ismerösömnek 450.000 km van a Volvo V70TDI-ben és olyan mintha uj lenne...Na ezt kapd ki!
Meg nem a balatonra kell lemenni, ezt 1 polskival is megteszed, hanem pl. franciába 1500km egyhuzamba 160-180-as tempoval és hozzá 300.000km-es autóval...
Csirke72 2010.10.02. 23:45:42
Elgurultak a gyógyszereid??? A japán a legtartósabb.
Honda CRX 300.000km-el vettem anno és a 8000-et mindig pörögte, 400.000-al tovább adtam:)
1,6 100LE volt.
Volt anno astram is 100LE 1,6, 100.000 km-nél csapágyas lett. Azt mondták a szervizben, ez azért nem honda és kicsit túl pörgettem...
VW ugyanaz: GTI anno 139LE, 1,8 16V, 140.000KM csapágykár:((((
A nagy német csodák??? Toyota Celica Turbo:)
Opel Calibra 2.0 Turbo 4x4, a kardánt ki kellett venni beöle mert rendszeresen megszakadt a meghajtás, igy lett belöle elsö kerekes calibra 4x4 Muhahhahaha
Olyan buta vagy , mint a zoknim. Ha nincsen pénzed jó autóra az nem gond, csak akkor ne mondd, hogy az opel milyen jó:(((
Csirke72 2010.10.02. 23:47:12
Jogos:) Igazat adok:)
Mondjuk lehet dizel, csak ne a VW vagy BMW ipari hulladékaiból:)
Csirke72 2010.10.02. 23:48:46
Az ICTDI-nél jobb dizel nincsen:)
Ismerem a gépet és igaz is hogy 220-nál sem megy 7l fölé! Saját magam mértem le:)
harcsaparcsa 2010.10.02. 23:49:46
harcsaparcsa 2010.10.02. 23:52:02
altoid · http://altoid.inda.hu/ 2010.10.02. 23:53:43
Csirke72 2010.10.02. 23:55:19
Teljesen igaz. Az XM 2,5TD egyedi és a mai napig a legszemélyhez szólóbb autó. Megy mint a rakéta, keveset fogyaszt 7l átlag, 200-nál 8-at ami ma is nagyon komoly fogyasztás és mindezt 1 hagyományos turbódízellel!!! Igazi lakószoba, kényelemben az S merdzsókat is lazán veri(ezt német tesztek igazolják)...
A C6-ról nem is beszélek, a német tesztelö Münchenig akart vele menni de elment Párizsig mert akart belöle kiszálni!!!
Na ezt kapja ki a sok németautó buzi! Sok birka.
Miért gazdagitjátok a német ipart??? Hogy a németet az audi györben jól megfiztesse a magyarnak meg csak az alamizsnát dobja oda.
Hajrá sok faszkalap magyar:(((
Csirke72 2010.10.02. 23:57:50
Te 1 balfasz vagy. Otthon élsz és fingod nincsen mi a valóság.
Hány autód volt. Nekem 40 eddig és volt szerncsém több német prémium márkához is.
Te szerncsétlen!
Ne otthonról okoskodjál mert asszed hogy most már minden nyugati!
Gyere ki németbe és itt oszd az észt te kisstilü gyökér:(
Csirke72 2010.10.02. 23:58:44
Te se vagy 100-as:(
harcsaparcsa 2010.10.03. 00:00:10
Csirke72 2010.10.03. 00:00:34
Rosszabb vagy mint a volt NDK-ok. Azok se semmik de te aztán übereled öket is.
Ne okoskodjál otthonról:(((
Azért mert minden barom azt veszi de soha nem volt premium francia ill. japán autója az a prolisága miatt van:(
golaz_ 2010.10.03. 00:00:46
franciába nem tudsz menni egy huzamba 160 - 180 - al. És nem az autó miatt.
Egyébként amikor csődben volt az Opel, akkor is heteket kellett várni az autóira. Mert nem az Opel volt csődben, hanem a GM.
Egyébként tényleg jók az amerikai autók, azoktól fosnak a japósok is. Vicces ahogy füstölnek a kis fűnyírómotorjaikkal a Chrysler 300 után.
Ami a Volvokat illeti, Németországban elfogadott, de nekem nem kellene. Az újak nem is szépek és nem is jók. Sajnos a Volvo elvesztette a sajátos báját, meg az eredeti Volvo minőséget is.
Csirke72 2010.10.03. 00:01:10
Ès ez ki a faszt érdekel?
:(
Mikrobi 2010.10.03. 00:02:51
Én maradok a német autónál.
golaz_ 2010.10.03. 00:03:11
Csirke72 2010.10.03. 00:04:03
Rendszeresen járok franciába és ugyan 130 a megengedett de tempomat 160-al mindenki dönget, az olaszról nem is beszélek....
Amugy én bármilyen autot megnézek kivéve a németet.
1x ültem M5-ben hát a vesekövem kirázta és minden sarkon keresztbe akart befordulni:(((
Az X széria meg se pályára nem való se terepre.
Akkor mire yo?
golaz_ 2010.10.03. 00:04:33
Csirke72 2010.10.03. 00:05:21
Te ne akard tudni, hogy milyen autóval nyomulok:(
Szálljál már odébb kiscsákó:(
Nem vagy 100-as és felölem akár vizibiciklivel is járhatsz buliba:)
harcsaparcsa 2010.10.03. 00:05:34
golaz_ 2010.10.03. 00:07:16
Másrészt korántsem megy mindenki gyorsan. Párizs környékén nem is nagyon lehetne 100 - nál gyorsabban menni, maximum éjszaka. A Periferiquen meg maximum 80 - al, ha nincs éppen baleset.
Csirke72 2010.10.03. 00:08:58
Volt Astram. 1,6 100LE 100.000km-nél csapágykáros volt. A szerviz válasza, hogy tulpörgettem...
Heee????Mi van??? Csak autoztam...
Honda CRX 1,6 100 LE 300.000km mindig 8000-nél váltottam.
Amugy csak otthon a kisstilü irigységednek furcsa a 40 autó. Itt németbe mindenki csarélgeti az autókat.
Az hogy te nem vettél még csak 1-et az nem az ´´en gondom és nem hencegek.
Nálunk ez itt természetes, hogy 2 évenet legkésöbb uj gébet veszel, de nekem a cégemen belül több is van...Nem kell irigykedni:) Amnugy 40 gép szép eredmény
golaz_ 2010.10.03. 00:10:56
harcsaparcsa 2010.10.03. 00:11:47
Csirke72 2010.10.03. 00:12:25
Nyuszifül, megnyugtatlak, most voltam 3 hete lent és a németnek nincsen megállapodása csak a svájcal és osztrákkal. Mivel német rendszámúval járok soha nem kaptam még büntetést:)
Párizsba nem járok, csak Monaco-Saint Tropez:)
Olaszban meg 160-nál turnak le a ferkók megsugom:)
Amugy 1 helyen láttam Marseilles környékén mérni.
Az igaz legtöbbször éjjel megyek.
Amugy németben meg 200-as tempomat is lazán megy:)
Csirke72 2010.10.03. 00:13:28
Tanulni még otthon tanultam:)
Ide vállkozni jöttem:) és maradok:) csak pihizni járok
néha haza:)
golaz_ 2010.10.03. 00:14:07
harcsaparcsa 2010.10.03. 00:15:06
Csirke72 2010.10.03. 00:15:47
VW Touran fapados, kényelmetlen, pici(kommerz)na meg SUV(no felezö, diffizár).
Èn a terepjárokat szeretem: Land Rover Sport, Jeep Grand Cherokee
Sportautó az csak: Porsche
Személyautó: Volvo
De hát izlések és pofonok:)
golaz_ 2010.10.03. 00:15:57
Igen, megy a tempomat, amíg nincs egy jó kis 100 - as korlátozás, vagy felújítás.
golaz_ 2010.10.03. 00:16:55
mommoka 2010.10.03. 00:18:49
Csirke72 2010.10.03. 00:19:00
Nem elbaltáztam, 1,6 SI volt és ennyi, de volt 2.0 GSI-m is ugyenzzel, vizet nem evett egyik sem.
Audi 100 2,8 dugattyukar törés, Golf GTI 1,8 16V csapágykár...
Az Astra SI 100LE és CRX 100LE egy kategória, söt a CRX vagy 6 évvel öregebb volt:)
Mitsubishi eclipse 9000-en váltás soha semmi gond.
CRX 8000-en 300.000-nél...
Ennyi:)
Csirke72 2010.10.03. 00:20:23
Leirtam, vannak autógyártók akik ezt letudják gyártani normál benzines illetve dizelmotorban(Honda), ezek közül válogatok:)
Minek vegyek szart ha van jo is?
golaz_ 2010.10.03. 00:21:36
golaz_ 2010.10.03. 00:22:26
Csirke72 2010.10.03. 00:22:47
De nincsen kin behajtani, mert a német hatóság nem adja ki az adatokat, személyiségi okokra hivatkozva.
Eddig az osztrák sem tudott mit kezdeni mert csak az elöröl fotót fogadta el a német hatoság, a többit nem kellet kifizetni- azaz behajthatatlan:)
Az, hogy a francia mit gondol az mindegy ha nem tudja behajtani:)))
golaz_ 2010.10.03. 00:23:00
Csirke72 2010.10.03. 00:23:29
Nem ez széria volt, semmi extra. A motor yol birta ennyi:)
golaz_ 2010.10.03. 00:24:31
Csirke72 2010.10.03. 00:25:02
Tévedsz, több német ismerösömnek is van Accord ICTDI:)
Amugy szerinted az otthoni trafiban fékezek? Hát nem és eddig még soha nem kaptam csekket németbe a magyar hatóságtól:))))
golaz_ 2010.10.03. 00:25:23
Csirke72 2010.10.03. 00:26:38
Befizettem öket mindig, mert kishazánk felé nagyobb az esély mint franciában, hogy lekapnak.
Amugy franciába is évek óta igy nyomulok és még 1 centet sem fizettem....
Svájc a legveszéjesebb:)
golaz_ 2010.10.03. 00:26:58
Csirke72 2010.10.03. 00:28:52
Ja, na de ez csak az forgalomba helyezés miatt nem lehet másként:)
Amugy nekem 8. Aki akar vegyen német csodát:)
Vannak persze német autok is amiket szeretek:
Mercedes Ebusiness(tetszik), SLR, SL,ML,GLK,G
Na de egy VW az nagyon snassz:(
Csirke72 2010.10.03. 00:31:28
Most irtam németek:) Itt nincsen majmolás. Mineki olyat vesz amilyen tetszik neki és sok ismerösnek(németnek) pl francia autója van.
Itt a legtöbb német autót a törökök veszik, BMW, Merci, Audi...
na meg a nagyarok:)
De azért irtam, ha valaki vesz Merci-t az SLR-t vegyen az a raj nem a használt...:)
Csirke72 2010.10.03. 00:34:25
Professor Pizka · http://raerunk.blog.hu/ 2010.10.03. 00:51:34
ziza133 2010.10.03. 01:13:10
s.e.c 2010.10.03. 01:20:04
Az se mindegy kinek mit jelent a kocsija. Ha valakinek csak használati eszköz, vegyen Suzukit, nyilván jóval kevesebbet fog rá költeni mint mondjuk egy BMW-re, viszont soha nem kapja meg ugyanazt az élményt(megjegyzem más japán kocsitól sem). Azt meg el kéne már felejteni hogy aki bmw-merci-audit vesz az biztos hogy csak azért veszi hogy arcoskodjon. Ezek tényleg jó kocsik, jó velük közlekedni. Egyébként is ma már egy 3-as vagy 5-ös bmw szerintem nem valami feltűnő... Amúgy is ha valaki balfasz már a 300 ezres suzukit is telerakja spoilerrel meg neonnal stb...
Ormótlan · http://bogaras.blog.hu 2010.10.03. 06:27:36
Nekem csak magyar gyártmányú közlekedési eszköz jutott, igaz, benzin helyett spenóttal meg vajas kiflivel megy.
Legautóbuzibb dolog, amit valaha láttam/hallottam, szomszéd házban lakó, faluról benősült fiatalember hozta a meggypiros Lada Szamaráját, amire úgynevezett sportkipufogót szerelt. No, ennek így olyan hangja volt, mintha nyekergő betonkeverőkből aknagránátokat lőttek volna ki folyamatosan... Eleinte csak röhejes volt, de amikor este 11-kor ért haza.... Szerencsére elköltöztek mielőtt gyilkosságra vetemedtem volna.
uni1002 2010.10.03. 06:41:21
A trabantom kétszer nem indult egyformán, háromévesen rozsdává lett a küszöb, és a hamutartóból víz folyt, viszont a szélvédő gumi összement és másfél centi rés keletkezett rajta, de még sorolhatnám a lelki dolgait.
Ez a mostani léleknélküli Chevy Aveóm /4,5 éves/ egy garanciális ajtógumi cserén kivül más hibát nem produkált, télen nyáron pöcre indul, mindig csak megy, csendesen, dög unalom...
Lelketlen Koreai bádog.
csi szi 2010.10.03. 07:03:31
dr.kakaósbögre 2010.10.03. 07:27:33
Levéltáros · http://leveltar.blog.hu/ 2010.10.03. 07:52:07
Bérkommentelő bármilyen témában. Felpörgeti a hozzászólásokat, indulatot gerjeszt, ill. összekovácsolja a tözsolvasókat. A többi kommentelő okosnak tűnik utána, hiszen annyira buta, hogy nem a poszthoz szól hozzá, és félreérti az őt ért kritikákat is. Az észt nagyképűséggel pótolja, a profin elhelyezett helyesírási hibákkal - és mások hibáinak kipellengérezésével -, újabb és újabb komment rohamok elindítására képes.
Referencia: Csirke72. Ár: megyegyezés szerint.
Ne feledd, az olvasottság a legfontosabb! Profi bérkommentelővel könnyedén megduplázható!
stellaz1 2010.10.03. 08:52:23
Egyrészt sokan meghajtják, másrészt minusz 10 fokban is padlógázzal hajtanak ki a parkolóból hideg motorral, csúsztatott kuplunggal, a váltót ütik, vágják, lejtőn csak a féket ismerik, indulásnál 4000-et pörög a motor, akkor is ha csak előre csorognak a sorban. stb, stb, stb
2010.10.03. 09:03:51
Lucius Flavius Arrianus 2010.10.03. 09:11:07
Nunataak, Igloo, Ultima Thule, ezek a kocsik, nem ám a macska-csigazabálók, ferdeszeműek, usákok meg friccek.
redriot77 2010.10.03. 09:28:54
Nem rosszabbak ma sem a német autók a többitől, de az a bizonyos plusz szerintem olyan húsz évvel ezelőtt megszűnt: ugye mindenki látott már bemattult fényszórós, foszladozó belsejű, erősen rohadó kereklámpás E-osztályt? A tíz évvel idősebb W124-esek jellemzően jobb állapotban vannak. Már hiányzik a német kocsikból a plusz anyag, a túlméretezés hogy tartósabbak legyenek - lásd w123. Már ők is ugyanúgy 4-5 éves használatra tervezik a kocsikat mint a többi gyártó.
Ugyanakkor már Koreában is gyártanak V8-as, hátsókerekes, hangtalanul suhanó luxusautókat, széfként csukódó ajtókkal, pengevékony illesztési hézagokkal...
www.hyundaigenesis.com/sedan/
Ez vagyok 2010.10.03. 09:36:10
Ormótlan · http://bogaras.blog.hu 2010.10.03. 09:45:16
sprenczl 2010.10.03. 10:00:31
Pale 2010.10.03. 10:14:45
Motorpenis 2010.10.03. 10:31:48
Dr. derelye vágó · http://www.freeworldgroup.com/games6/gameindex/castlewars.htm 2010.10.03. 11:01:22
támogatják az iparukat valóban...
tv2.hu/tenyek/video/a-valsag-ujabb-jele-daciat-vesznek-a-nemetek
totalcar.hu/magazin/hirek/2009/10/30/a_nemetek_nem_szeretik_a_nemet_autokat/
IV. (Parkoló) Béla · http://aparkolokiralyai.puruttya.hu 2010.10.03. 11:20:02
Mindössze 4 literes a motorja, nem is egy kifejezetten erős, és a nyomaték sem olyan hű, de nagy. Viszont átmegy árkon-bokron nem okoz gondot a kátyú, dízel; összkerékhajtással és csak 2437 üzemóra van benne. Igen, üzemóra. Mert ez egy traktor. De ha látnátok, milyen vígan húzza a barázdát a háromfejes váltvaforgó ekével. :-)
Amúgy Subarum van. 20 éves, az is igaz.
altoid · http://altoid.inda.hu/ 2010.10.03. 11:25:05
altoid · http://altoid.inda.hu/ 2010.10.03. 11:29:37
w a s d 2010.10.03. 12:37:13
Ahogy mások is írták, a leírt németek mellett ott a z olaszautós, akinek az autójának lelke van, a franciaautós, akinek hűde kényelmes és merészen stílusos az autója, a svédautós, aki nem jár némettel, mint a maffiózó kopaszok, az amerikaiautós, akinek csak a V8, a volt- KGST- autós, akinek "legalább ki van fizetve", a japán autós, akinek soha nem kell venni hozzá semmit, a benzint is termeli, gyorsabb mindennél, huszonezret pörög, elmegy törött dugattyúval is...
2010.10.03. 13:26:13
Van ismereősöm aki alatt a 400€-ert vásárol Vectra is szépen muzsikál, és egy hujjában jövök haza vele Pestig (egyszer ugyan hallottam egy kis kopogást, de egy kutnál kiderült hogy a hátizsákom pántja kilóg az ajtón), más meg a drága márkás kocsiját is pillanatok alatt legallyazza.
Az exemmel rendszeresen ott maradok az útszélén, volt már ékszíj, hengerfej (ez épp költözköds közben, a kutya a hátsó ülésen a holmim a kamionon) féktárcsa, de olyan is, hogy elfelejtett tankolni, szerencsére csak 2 km volt a legközelebbi kút.
A nyikorgó ablaktörlő, kézben maradt ajtó kilincs az alap, ezen már meg sem lepődök.
Egyszer vettem egy üléshuzatot a lidliben, mert már utáltam be ülni, de azt mondta, hogy az szar, és egyáltalán nem passzol, kb 7 perc alatt húztam fel, a nyikorgó ablaktölőhoz csak azért kellett 3 perc, mert sötét volt és nem volt rajtam szemüveg.
Más emberek meg az ezeréves roncsokkal is mindig mindenhova godn nélkül eljutnak, és vannak akinek a jó autó se elég jó.
Midbár 2010.10.03. 14:37:51
rdi 2010.10.03. 15:10:58
Azért fikázza a német autókat, mert sok magyar meg pont azokat szereti, és az autós témán keresztül - szokás szerint - a magyarokat lehet fikázni. Birka magyarok németbuzik, megveszik a szar német autókat, stb. stb.
Mindamellett persze, hogy ismét alkalmunk volt megtudni, ő mennyire ért ehhez is, ill. végeredményben ő a legnagyobb ász.
altoid · http://altoid.inda.hu/ 2010.10.03. 16:24:16
Mitya Ivanov 2010.10.03. 19:36:07
ez nagyon idevág, google tárolt változat, mert a szerző nem bírta a sok lelketlen ésőúszintétlen autót használó kommentjét
ibafaipap 2010.10.03. 20:41:41
Herbert Putzenschramm 2010.10.03. 23:58:49
Csak kár, hogy ő ezt mind komolyan gondolja
Conan a barbar 2010.10.05. 10:31:32
Jerky_Master 2010.10.05. 10:38:37
és mennyiért? 8 milláért egy új VW, vagy 3 milláért használt, de egy már bevált Fiat? előbbivel villantasz, utóbbit használod.
camry3.0 2010.10.10. 02:38:18
Egyet elismerek...a MERCI RÉGEBBEN csinált AUTÓ-t!! Mára ez se igaz...egyik legmegbízhatatlanabb autó,a csillag szégyene a 98 utáni S osztály ami ugye full-full!! Totalcar népítéletet ajánlom figyelmetekbe!! Plusz ADAC(német) teszteket több évre visszamenőleg....ha jól tudom,a toyota és a mazda váltogatta egymást megbízhatóság,és tartósság szempontjából az első helyen!!
Az egyik legjobb német autó..azaz kettő a trabant,és a vw bogár,de ezek már letűnt korok autói..azóta sok víz lefolyott már a Dunán!!
Nekem is volt audim(A8 4.2,100CD 2.2),VW Golf 1.8GTI (165LE-re felhúzva) de a gatyámat ráköltöttem mindegyikre!! Több havernak volt audija,pedig nem több 10éves szarok,de 100e-ket költöttek rá,A6 2.5Tdi az két spanomnak is adagolós lett,plusz 150ekm után turbó gondos!! A harmadiknak hengerfejes,plusz quattro hatás miatt difi hibás!! Bmw szintén elég gázok már az E30 utániak...addig még volt minőség,de azt azóta se!! Szépnek szépek,de azt ennyi!!
Ízlések és pofonok,tehát csak a véleményemet írtam le,és tapasztalataimat röviden,erről órákat lehetne beszélni,de nem akarok senkit meggyőzni,úgyis lehetetlen,mert mindenki csak a saját érveit hajtogatja!! Engem a japánok győztek meg minőségileg,fogyasztás ügyileg!! Nem mondom hogy a legszebb autók,de nekem nem mutogatásra kell hanem hogy bárhova gond nélkül elvigyen!!
Suzuki motorral meg nem tudom kinek mi gondja,de az egyik legigénytelenebb,legstrapabíróbb motor!! A kasznija egy szar ez tény!!
vancello · http://vancello.hu 2010.10.17. 18:17:29