Az osztálytalálkozó

2009/06/16. - írta: Modor Tibi

Na ezzel szerencsére egyetlen kedves olvasónk se előzött meg -  továbbra is hihetetlen mennyiségű (és persze minőségű) írást küldtök, Józsival alig bírjuk őket olvasni és leközölni! De most jöjjön valami végre Modoréktól.

Nemrégiben szerencsém volt egyik hajdani osztályommal ismét összeröffenni. Egy egész estét betöltő modoroskodás lett a vége, ami azért a 30-as éveiket kezdő fiataloknál talán kevésbé megbocsátható, mint több évtizeddel később. De mégis. Nem is mesélek tovább, meséljenek a jelenlevők.

(Csak a könnyebb olvashatóság érdekében végeztem a kiemeléseket, a modorosságokat keressétek meg és húzzátok ki szövegkiemelővel.)

 


 -Na, akkor hát, hogy ilyen szépen összegyűltünk, azt tanácsolom főszervezőként, hogy menjünk egy kört, és mindenki mondja el, hogy az elmúlt öt évben mi jó történt vele, mit végzett, mit dolgozik, és bármi, ami szem-szájának ingere! Kezdjük veled, Csongi!

-Ó, köszönöm a szót. Szóval én érettségi után a Külkerre mentem tovább, dolgoztam több kis cégnél diploma után, mostanság pedig egy vegyipari cikkekre specializálódott multinál dolgozom a UK piacon, könyvelek. A párommal, akivel már bruttó 7, nettó 4 éve vagyunk együtt, szóval vele belevágtunk egy közös lakásba, és jelenleg a devizahitelesek keserű kenyerét esszük.

-Na, ezzel nem vagytok egyedül. És babát terveztek?

-Hát, dolgozunk az ügyön :-)) Most ebben a bizonytalan gazdasági helyzetben azért vannak fenntartásaink, de valahogy majd megoldjuk.

-Hát köszönjük, szuper! Zsófi, te vagy a következő!

-Ja, hát én jövök? (persze tudta egész végig, erre készült már 5 perce) Hihi! Szóval hol hagytuk abba öt éve? Ott, hogy az ELTE-re jártam anglisztikára, hát azt inkább félbehagytam, mert jött egy szuper ajánlat, és kinéztem egy évre Ausztráliába. Persze aztán öt lett belőle, de újra itthon vagyok. Jelenleg a ZSKF-re járok, levelezőn vagyok emberi erőforrásos hallgató.

-Nem mondod! És hazajöttél? IDE?

-Hát igen, hiányzik persze a sok baked beans meg a sausages, de Cormick, a kedvesem nagy világjáró, szívesen jött volna úgyis megint Európába, úgyhogy itt vagyunk most mind a ketten, aztán meglássuk.

-És babaprojekt?

-Még nem tervezzük, talán majd pár év múlva... Előbb fejezzem be a fősulit, kell valami komolyabb egzisztencia, és majd akkor. Következő? Azért tessék, itt van a névjegyem, ha valaki úgy gondolja, hogy majd meg szeretne keresni: bármilyen pénzügyi befektetéssel vagy ingatlan-adásvétellel kapcsolatban szívesen segítek.

-Köszönjük szépen. Baláska?

-Ó, basszátok meg. Nálam nem történt semmi, abszolúte nem történt semmi, de tényleg. Örülök, hogy mindenki jól van. Adjatok még sört.

-Még mindig náci vagy?

-Há! Nem nagyon, mert pár éve megdugtam egy néger nőt Párizsban. Legalábbis remélem, hogy nő volt. De amúgy persze nem nagyon szeretem ezeket, meg a többit sem. Szóval a gyerek - már ha lesz - inkább nézzen ki úgy, mint egy ember, mert ugye az ember színe a fehér, ezt már régóta tudjuk! Emlékeztek, geci, amikor a sörpuccsot tanultuk töriből, és elkezdtem zikhájlozni órán? Úgy felküldött az Orodán a Puhayhoz, hogy csak néztem. A Puhay meg ilyet szólt, hogy Baláska, ez maradjon köztünk, de azt a szőröstalpú Orodánt én utálom a legjobban, viszont az ilyen megnyilvánulásokat tényleg vissza kéne fogni, nem illik, érted. Konszolidálódni kell.

-Állat vagy, apám. Mindig is te voltál a mókamester. Még beszélünk, főleg a zánkai tinidiszkós sztorit kéne felelevenítenünk. Laura, a te életed hogy alakult?

-Na, én ugye másodikban átmentem a Szt. Özsébbe, ott is érettségiztem, aztán úgy hozta az Sors, hogy teológusként végeztem pár éve Esztergomban. Ott ismerkedtem meg a férjemurammal, Gáborral - szintén teológus - akivel Csobánkán vettünk három éve egy kis parasztházat, amit folyamatosan csinosítgatunk. Két gyönyörű gyermekünk van: kisfiunk, Ögödej és kislányunk, Füvellő. Gábor a helyi egyházközösségben kántor, én pedig a pismányi oviban vagyok óvónéni. Otthon mindketten sokat bőrözünk, origamikat hajtogatunk a kis lurkókkal szabadidőnkben, rengeteget csatangolunk a Pilisben. Rossz időben szoktunk még otthon, a búboskemence mellett társasozni, eszperantóul tanulunk-tanítjuk a rosszcsontokat. De azt hiszem, inkább átadom a szót másoknak, túl sokat beszéltem így is.

-Ez nagyon szép volt, Laura. Mi is néha úgy otthagynánk ezt a taposómalmot, ezt a mókuskereket, a bunkó embereket, a tömeget, a dugót, a bűzt, a zajt, senki nem figyel oda a másikra, az utcán átlépnek rajtad... de hát körbeértünk! Miben maradjunk akkor? Igyunk, és öt év múlva ugyanitt!

Címkék: oktatás buli
163 komment

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

raoul_duke 2009.06.16. 13:03:44

Ezen pár hete ott voltam én is?!

bloodymoon · http://legozombie.blog.hu 2009.06.16. 13:22:15

Nagyon jó és nagyon jellemző:D
Viszont az "ELTÉ-s" helyes írásmódja ELTE-s.

gaborka 2009.06.16. 13:22:29

nagyon jó lett, várjuk a folytatást!
üdv

Modor Tibi · http://modoros.blog.hu 2009.06.16. 13:32:00

@bloodymoon: ó, valóban, görög volt a falóban. Köfike ;-))

A Lesből Támadó Ruhaszárítókötél · http://www.planetside.blog.hu 2009.06.16. 13:39:05

"megdugtam egy néger nőt Párizsban, legalábbis remélem, hogy nő volt..." :)

Ögödej és Füvellő... bzmg, az utónévszótár tényleg teli van ordas baromságokkal, ki kéne húzni a felét, akkor is túl sok ilyen maradna, amit az ember csak kibaszásból adna a gyerekének... :)

lárvalányhaj 2009.06.16. 13:46:49

Ödögej :DDDD
Füvellő: DDDDDDD

Beszaráááás

További tippek innét:
magyarnevek.hu/

Férfinevek:

Csemen
Pányvádi
Kürüsüly
Szabó
Berény
Gyeke
Levedi
Ozor
Balog
Ketüd
Beléndek
Arszlán
Tarkacsu
Ajándok
Szeléndek

geert 2009.06.16. 13:56:45

Ögödej és Füvellő!!!
felröffentem.

lárvalányhaj 2009.06.16. 13:58:49

- Na és veled mi lett, Gábor?

- Mit azt jól tudjátok, én tyúkjogi szakirányon végeztem az ELTE-n. Ezután gyakornoknak álltam a Magyar Tyúkminisztériumnál (a lepedő cum laude minősítésű diplomámnak köszönhetően könnyedén felvettek), a szakvizsgám után pedig megcsíptem egy jó kis pályázati helyet, és Brüsszelben, az EU Tyúkbiztosi Hivatalánál helyezkedtem el. Hogy milyen? Hát, mit is mondjak... Sok a munka, nagy a hajtás, teljesen más az életritmus, mint Pesten. De a kevés szabadidőért sokszorosan kárpótol az, hogy színes, nemzetközi társaságba csöppentem! Sok a hozzám hasonló ambíciózus fiatal, és a munka is számos kihívást tartogat. És azért az uniós fizetés se utolsó ám ;-)

Ernoke 2009.06.16. 14:01:08

neeeeeee
rémálom:D

az én osztályom egyébként borzalmasan rossz volt, kín volt oda járni, mégis mindenki úgy akarta azt a tízéves találkozót... aztán egész este azt kellett hallgatnom, hogy "nahát, neked még mindig semmi utód? hát hogy lesz így, kicsúszol az időből..."

blöe

winston01 2009.06.16. 14:01:16

Lauráról mindig a sulink olasztanárnője jut eszembe, erősen a dugnám kategória, szóval nekem vhogy nem passzol ebbe a szerepbe. :)

A poszt nagyon állat, szokás szerint.

ern0 · http://linkbroker.hu/ 2009.06.16. 14:03:38

"Ögödej és kislányunk, Füvellő" - ez beütött. Viszont nem hiszem, hogy origamiznak, az olyan jappán szar.

Bakker, küldenem kéne már, amit ígértem.

Valamikor nyáron nekem is lesz középiskolás találkozóm, felhívtam barátomat, hogy megyünk-e együtt (én az eddigieket javarészt kihagytam), de lebeszélt.

Ögi és Füvi, teljesen kész.

lárvalányhaj 2009.06.16. 14:07:19

@ern0:

Eszperantóul se tanulnak, mert az közismerten kommer cucc.

DéeRGé 2009.06.16. 14:30:33

A bioéletmód leírása is egyedi vályúba tereli a beszélgetés folyamát, de máshogyan is megakasztható egy-egy jobbféle modoros körkérdés.

- Na és, Füvellő, a babaprojekt hogyan formálódik?
- Hát, mivel ordas leszbikusok vagyunk, egyelőre jegeljük a kérdést.

: D

kücsük 2009.06.16. 14:38:06

Most lesz találkozó. Asszem inkább itthon maradok. Vagy elmegyek és begyűjtöm a hülyeségeket.
Hogy egyesek ezt mennyire komolyan tudják venni, fontos esemény ez ötévente kéremszépen.

kücsük 2009.06.16. 14:41:12

Azért ez a kezdjük veled Csongi is igen ütős. Tényleg így megy ez :)
Azt nem értem, hogy a fenébe emlékeznek az ofők a nevekre még húsz év múlva is, hiszen volt egy csomó osztályuk...

Horváth Oszkár · http://oszkarsag.blog.hu 2009.06.16. 15:13:18

Mi jó történt veled! :)) Laura még csodálatos, bassza szájba... Füvellő!!! :))))

Nekem utoljára a 10 éves volt. Én beérném azzal, ha mindenki RENDESEN kiírná az iwiwre, hogy mi a faszt csinál, hol-mennyit keres, hányat ellett, kivel kúrt az osztályból/évfolyamból az elmúlt 10 évben, én közte vagyok-e, de mivel ilyen nincs, ezért kénytelen vagyok alantas okokból én megszervezni. Illetve MODERÁLNI (modorálni) a kis bemutatkozásokat.

A legutóbbiról az jött le, hogy tulajdonképpen mindenki tök ugyanazt csinálja, mint a másik, a jazzénekesnőt és a francia filozófia műfordítót kivéve. Meg a lányt, aki évek óta babahordozást oktat, és bemutatkozásának 20%-át elmúlt 5 évének összefoglalása, 80%-át a következő heti babahordozás nyílt nap promóciója tette ki. Belőle merítettem egy keveset.

Kajálás:
- vörösboros marhát kóstoltátok? ISTENI!
- te találtad ezt a helyet, Orsi? Nagyon tetszik, biztosan eljövünk ide a párommal, Zolival, tudod, a C-be járt (prom queen)
- hány tanár jön? A Gelléri ugye nem?
- 30 évesen mehetnénk már normális helyre vs.
- kicsit drága ez a hely, gondolhattatok volna azokra, akik nem keresnek annyit
- nem iszom, kocsival jöttem, bár általában nem merem az utcán hagyni
- amíg elmondom, mi történt velem, körbeadnám ezt a 915db fényképet a ronda gyerekemről, hátha a másik 12 anyuka nem hozott egyet se
- bocs, munkából jöttem ma, melóhegyek
- Fábiánnal senki nem tudja, mi lett? nem jelzett vissza
- nem tudjátok, VAN MÁR HALOTT? nincs? na majd 5 év múlva

kardinálispinty 2009.06.16. 15:14:29

ez ofője válogatja, én a tavalyi osztályomra sem emlékszem:)

Amúgy nagyon szar lehetett ez az osztálytalálkozó, ha az enyém ilyen lett volna, le is lépek:)

Horváth Oszkár · http://oszkarsag.blog.hu 2009.06.16. 15:15:12

@lárvalányhaj: jó Brüsszelben, kicsit hiányzik a töltött káposzta. A többit hiába magyaráznám, az ember nem érti meg, mennyire más a pörgés, amíg nem járt ott.

kücsük 2009.06.16. 15:32:40

@kardinálispinty: már fiatalon szenilis vagy :)
Mellesleg, az ofők miért nem mondják, hogy velük mi történt? Megy körbe a dolog, ofő meg kussol, bólogat, kérdezget. Semmi, hogy lett öt unokám, akármi. Legalábbis nálunk.

noirp 2009.06.16. 15:34:58

Nálunk volt egy csaj.Második évben landolt nálunk, választhatott, hogy a mi osztályunk, vagy az eltanácsolás. Igazi nagypofájú, hónaljszagú, buggyosgatyás, félanalfabéta gettórapper volt a pici szentem. Nem volt képes elsőre leérettségizni.
Nna, őt megnézném, ahogy előadja az elmúlt 10 évét.
Ezért az egy műsorszámért mennék a találkozóra :P :)
Másért nem :)). De ezért igen, mert szeretem a kabarét. :))))

afromagyar · http://afromagyar.blog.hu/ 2009.06.16. 15:35:10

Kimaradt, hogy:
"Hat en semmilyen multinal nem dolgozom es _managger_ sem vagyok (szemforgatva korbenez), ecceru tanarneni lettem a Keriben (azt mar nem mondja, h nem csak o szokott _emberkeket_ meghuzni, hanem ot is egy-ket diak neha-neha).

Meg mikor valaki felelevenit egy kinos tortenetet:
"Zolikam, emlekszel, mikor a Leventet felakasztottatok a ruhafogasra a rajzterem elott?" Es kozben Levente ott ul kettovel arrebb...

Modor Tibi · http://modoros.blog.hu 2009.06.16. 15:39:29

@nosferato:
-Sziasztok, inni mit hozhatok?
-Hát, milyen alkoholmentes italotok van?
-Rostos őszi, paradicsom, alma, körte.. kóla, kávé, tea, mentes, szénsavas.
-Akkor inkább maradjunk abban, hogy egy Kampariszódát kérek, és majd lassan vezetek.
-Hm. Egy nevet légy szíves még mondani.
-Anita. Na jó, Baláska :D

afromagyar · http://afromagyar.blog.hu/ 2009.06.16. 15:40:13

Ja, meg ki ne hagyjam az otthon maradottak kibeszeleset, ez alap.

"- Tudtad, hogy a Muci mar ketszer elvalt?
- Neeeem mondoooood, mondjuk gondolhattuk volna, mindig is szerette a bortokos injekciot, hehe."

Vagy:
"- Azert Balu eljohetett volna, most nem tudom, mit izel, nem hiszem, hogy nem birt volna ki egy jo kis estet velunk.
- Jott volna, de a zasszonypajtas nem engedte, nem hallottad, mekkora papucs lett?"

Meg (gyerekfoto-nezegetes kozben):
"- Egggyem meg, de eeeeeedes a kis Pistike, gyonyoru gyerek tenyleg, szerencsesek vagytok, blablabla..."
Ot perc mulva asztaltarsnak:
"- Te, ennek az Isunak mi bunronda kolke van, hihetetlen."

Ernoke 2009.06.16. 15:42:41

nálunk az osztálytalálkozóra el nem jött emberek alázása folyt (volt, aki lenyommerezte őket, szerintem velem is megtették volna, ha nem lettem volna ott), meg a tanárok alázása is. egy azóta rákban meghalt tanárnőn is gusztustalan módon röhögtek.

elitgimnázium, elitosztály, nagyszerű tanulmányi eredmény, egyébként. és ezek hivatásukban is sikeres, diplomás emberek mind, jónéhányan már gyerekkel.

afromagyar · http://afromagyar.blog.hu/ 2009.06.16. 15:50:02

Na, meg egy, aztan vegeztem :):

Csajok egymas kozott:
"-Te, lattad a Hedit, hogy meghizott? Atyaeg, mekkora valaga van.
- Ja, de a Beanak sem egy rossz laba van. Hanem ketto :D!"

Csajok Hedinek:
"- Hedikem, nagggyon jooool nezel ki, hogy csinalod?"
"- Bea, adj egy cuppanosat! Tok jol all ez a kis ruha! Hol lotted?"

Pasik egymas kozott:
"Te, Hedi kikerekedett, de azert meg mindig jo segge van, nem?
- De, megerne egy ajtocsapkodast, hehe!"

égafater 2009.06.16. 15:57:37

Nagyon nagyon jó volt! Régóta a legjobb, lécci lécci folytassátok még az osztálytársakat!!!!!

Balance Of Power 2009.06.16. 16:13:55

Nalunk a gimis oszt.talalkozok mind szarok, de azert 10 evente csak kivancsi az ember a tobbiekre. Mondjuk a 10 evesbol pont kimaradtam valahogy, allitolag iwiw technikai okok miatt. Mindegy, 4-en sracok azota is baratok vagyunk, a tobbiek meg alapvetoen baromira nem izgatnak. Erdekes amugy, hogy mindig a legcsunyabb lanyok mennek ferjhez eloszor es fialnak le.

Az altalanos iskolai talik mar sokkal jobbak voltak, de magamtol tuti nem allnek le ilyet szervezni. Valahol baromira tisztelem azokat, akik nekiallnak felkutatni a tobbieket, akkor is, ha ma mar ez nem annyira nehez mint nemreg.

ZON 2009.06.16. 16:29:42

-Te, ki az a faszi, aki most szállt ki a kocsiból?
-Sose láttam, fogalmam sincs
-Te hülye, ott ült a középső padsorban X.Y. mellett!
Aztán kiderült, hogy az egyik lány osztálytársnőnk férje.

égafater 2009.06.16. 16:31:17

@nosferato:

méltó folytatás volt. jöhet a többi is ha van

patrona- · http://gumiketrec.blogter.hu/ 2009.06.16. 16:34:43

Hát ez óriási, ha nekem valaha gyerekem lesz füvellőnek fogom hívni, és goapartykra küldöm szórakozni, nomen est omen alapon.

csárli hárper 2009.06.16. 16:40:37

Ögödej és Füvellő??? Hát mit vétett ez a két ártatlan gyerkőc hogy a szüleik így alázzák őket?

hoel 2009.06.16. 16:41:30

Lehet, hogy Tibivel osztálytársak voltunk? :)) Mert szó szerint minden pont igy zajlik brrrrr, ver a viz tőle.

2009.06.16. 16:44:22

Kedvencem volt a 10 éves szervezésnél:
"Utánfutók nem jöhetnek és pont!
-De mi a férjemmel sehova nem megyünk külön...
-Akkó hozzad, vazze..."
(nem jöttek el végül, mert pont gyerekük született)

Noname Cowboy · http://www.rosevalley.hu 2009.06.16. 16:45:27

Nagyon ütős kis poszt!.

Szerinem mindenkinek szinte pontra ugyanígy zajlik.

kücsük 2009.06.16. 16:46:38

Az ezer gyerekfotó nézegetése kiakasztó, az ember azt sem tudja, ki kinek a kicsodája.
Csak lányok jártak az osztályba, képzelhetitek :D

2009.06.16. 16:49:23

Ja és 10 éves tali szintén:
-Mi van, Te nem iszol?
-Á, csak fél órára ugrottam be, megyek tovább nemsokára bulizni...
és tényleg: akármilyen jó a hangulat, ő lelép 1 óra múlva.
Aztán jellemzően a legjobb arcok (keménymag) hajnal 3-ig fognak beszélgetni, meg röhögcsélni.

RAMBO · http://szolo.blog.hu 2009.06.16. 16:55:38

kimaradtak:

- asztalos lettem és a havi netto 300 simán megvan
- bádogos lettem, havi netto 350 simán megvolt, de idén nagyon leálltak az építkezések, és nincs munkánk
- elváltam, van egy gyerekem, egy könyvesboltban dolgozom
- xy nem tudott eljönni, pedig biztosra mondta
- egy használtautó telepet vezetek, állati jó 4 éves Opelek vannak nálunk, (egy valag technikai paraméter), ha kell valami, csak szólj
- 7 gyerekem van 4 feleségtől, most ikreket várunk az új asszonnyal,
- elmennek "ezek" a kurva anyjukba, csak a megszorítához értenek, meg a cigók támogatásához, de majd ha végre eltakarodnak...
- még mindig anyámmal lakunk, szerintem én már nem fogok megnősülni

amzso 2009.06.16. 16:56:10

"- Még mindig náci vagy?" beszarás :D:D

Blogger Géza 2009.06.16. 16:58:00

@Traktorka: Nálunk is volt egy fickó, akit a felesége nem engedett el egyedül. Innen lehet látni, kikből lett papucs. :)

Az önhibájukból el nem jöttek részletes szapulása, a hivatkozott okok nevetségességének részletezése kötelező. :)

Pl. volt egy lúzer, aki azért nem jött, mert nem akart részt venni a "ki tud menőbb slusszkulcsot kitenni az asztalra" versenyben, ami szerinte az ilyen találkozók
kötelező eleme.

Gilderoy 2009.06.16. 16:58:30

@nosferato: Van már halott bazz meghalok :)

Dave_hu (törölt) 2009.06.16. 16:58:32

kimaradt volna?
A fiúk jól besöröcskéznek, kb. fél óra alatt ugyanazok a klikek, mint anno szünetekben a folyosón.

osztálykirándulások felelevenítése: ki kit dugott, stb. Senki sem emlékszik a múzeumra, csak h jól belikőröztünk.

"Tomák, te semmit sem változtál."

zombizan · http://libertarius.blog.hu/ 2009.06.16. 17:04:59

Ezt tényleg nagyon jó volt! Én már a 20 éves érettségi találkozón is túl vagyok - mára kialakult egyfajta rituálé, pl. a társaság egy részében bármilyen téma kerül szóba, öt percen belül mindig zsidózás lesz a vége. Érdekes módon minél részegebbek, annál kevésbé, 10. sör után már emlékek kedélyes felidézése, stb játszik.

Viszont a 28 fős osztályból, bárhogy számoltam, nem fog sikerülni 30-35 gyereknél többet összehozni - ez azt jelenti, a következő nemzedék virtuális osztályában már csak 15-18 gyerek fog a helyünkön üldögélni (osztályon belüli szülőpár nincs). Ez elég gáz azért - érdekelne, máshol milyen a helyzet "gyerekfronton"?

afromagyar · http://afromagyar.blog.hu/ 2009.06.16. 17:05:01

Ezer arboc es vitorla (vagy ahogy nagyabyam mondta, bassza meg a massza), nem talalok linket Galvolgyi Osztalytalalkozo cimu "klasszikusahoz", pedig erdemes megnezni kicsiknek-nagyoknak.
Mindenkinek, aki szereti!

driopios 2009.06.16. 17:13:12

Érdekes, nálunk semmi ilyen nem volt. Talán egyikünk próbált egy igen rövid pillanatig arcoskodni, de rögtön mondtuk is neki, hogy látszik, még mindig akkora fasz, mint 20 éve, aztán onnantól csendben maradt. Mondjuk, ez csak egy sima szakközépiskola volt, nem valami elit hely..

gk 2009.06.16. 17:17:09

Engem egy jobbikos osztálytársam hívott fel, amikor a feljelentésükre lefoglalta fél évre a rendőrség a számítógépeinket: "Teljesen egyetértek, hogy a pasid gépét lefoglalták. Ugyanakkor őszinte részvétem, hogy a te laptopodat is elvitték."

Miss Marple 2009.06.16. 17:23:43

Legutóbb én szerveztem az "értalinkat". Soha-soha többet ebbe a büdös kurva egy életbe. Soha. Pedig nagyon szerettem odajárni, de valahogy nagykorára a fiúk legtöbbje felfuvalkodott hólyag lett, a nők többsége meg frusztrált hisztérika.

papamaci1 2009.06.16. 17:27:15

Basszus ! Tegnap volt a 35 éves érettségi találkozónk.
Pont így zajlott....... :-D

gabcigirl 2009.06.16. 17:32:52

Ögödej és Füvellő, heheheh :))))))))


Anyuka és apuka meg nyilván Emese és Taksony, akik még a Túró Rudit is csak piros-fehér csíkos csomagolásból hajlandóak elfogyasztani...

Mert, mint tudjuk: Árpád-sávban mindig jobbkéz-szabály van...

A másik kedvencem, amikor összefutok valami ex-osztálytárs meghatározhatatlan nevű gyermekével. És amikor tájolás céljából, modorosan :) megkérdezem, hogy hívják ezt az aranyos csöpséget, kedvesszülő válaszol valamilyen fenetudjafiúevagylány nevet-pl. pici Encián:)))

Circus 2009.06.16. 17:37:36

@Traktorka:
keménymag, hehe...
ált iskolai osztálytalálkozónk, pár éve (az első komolyabb) - mindenki a korábban bulizósak közül húzott haza, és úgy maradtunk hatan, akik többsége anno teljesen kiszorult a közösségből. Na, ezen jót röhögtünk, igen hajnali három körül :)

Circus 2009.06.16. 17:38:11

Amúgy meg szerintem az poszt üt, de lassan már TÚL modoros itt-ott :)

homoscepticus 2009.06.16. 17:39:45

Mestyán Ádám: Osztálytalálkozó

„Kontroller vagyok a tejiparban.” – mondja és mosolyog.
Az osztálytalálkozó veszélyes műfaj, szégyenteljes mulatság.
Ki délceg volt egykoron és birtokolta a legtöbb matchboxot,
ma hetedikes dicsőségének romjain ül és kínosan grimaszol.
S hol az osztály szépe, akiért döglöttek a pubertás férfiak?
Elhízott üzletasszony, érdektelen simabőrű, szeme fénytelen,
és az esküvőbizniszben számos érdekeltséggel rendelkezik.
A másik meg, aki hűvös távolsággal sajnálta le udvarlóit,
alattomos szemekkel figyel és szenved. Szerelmi bánat.
Kapaszkodik a legjobb haver, együtt néztünk pornót, először
náluk részegedtem le. Csődeljárás alatt áll és szégyelli,
hogy szállodában takarított. Mindenki hátránnyal indul.
Az osztályfőnök boldog egyedül, ragyogva kérdez, virul,
mi pedig elfelejtjük, hogy mit is jelent az a szó, hogy hála.
Új érkező: az osztály erőbajnoka, a kis energialabdacs,
az egyetlen, aki megőrizte a jó szívét. Könnyű neki, focista lett.
A nyálas ficsúr még nyálasabb, külföldi tanulmányutak, miegymás,
magabiztos mint a hentes, csak a szemöldök egy téves ránca
mutatja, hogy még mindig sír éjszakánként, de nappal sales.
Hibás azonosítások: a mai elegáns fogorvos soha nem volt gyerek.
Ismeretlen nő érkezik, vállalkozó, ő lakott az én utcámban, együtt
jártunk külön angolra, szemén jótékony tompaság ül, hozta „párját”.
Senki vagyok és senki vagy. Ne nézz rám és ne kérdezz tőlem.
A csöndes, szürke kislány nimfomán lett, portyára indul éjjelente,
és gyakran nyalja a szája szélét, úgy tűnik, mára még nem jutott falat.
A kódolt programok rendben lefutottak, aki hatodikban Eiffel-tornyot
modellezett, ma mérnök, a tévé-fejű amorozó külföldre szökött,
a szemüveges meg, akit mindenki cikizett, az pedig meghalt.

Cukorpofa 2009.06.16. 17:41:09

@gk: és nem mondtad neki, hogy "elmész te a retkes kurva anyádba"?

gk 2009.06.16. 17:51:29

Valamit beszóltam, már nem tudom mit. Ami biztos: a 15-ikre nem jött el.

MortálWombat 2009.06.16. 17:53:27

Asztakúrva o.O

És ilyet kihagyok idén nyáron :D

grzebień 2009.06.16. 17:55:25

ez megtörtént:

- Nahát, Ati, ezek a gyerekek a fotókon olyan szépek, nem is hiszem el, hogy a tieid!
Kínos csönd, majd pár perc múlva felvilágosították, hogy a Ati feleségének előző házasságából születtek a kölykök.

Kot Marlboro 2009.06.16. 17:55:41

@nosferato: van már halott odabaszott... próbáltam elképzelni akinek a száján kijöhetett, nem ment.

Ver Sacrum 2009.06.16. 17:57:39

@Balance Of Power: "Erdekes amugy, hogy mindig a legcsunyabb lanyok mennek ferjhez eloszor es fialnak le."

Mert szegények félnek, hogy lesz-e még egy udvarlójuk.

Anhel 2009.06.16. 17:58:00

" nem tudjátok, VAN MÁR HALOTT? nincs? na majd 5 év múlva"
:DDD

nemrégiben volt részem egy osztálytalálkozóban, ennyire azért nem volt gáz. már azt a részét leszámítva, hogy mindez 1 hónappal a lányom születése után történt, és amikor teljességgel abban a hitben, hogy én ám baromira jól nézek ki (ahhoz képest, hogy most pottyantottam a gyereket) léptem be az ajtón az egyik faszi füligérő szájjal - és persze nagy hanggal - konstatálta, hogy "nalátom, nálad is jön hamarosan a baba!" hehe.
A férfi osztálytársak kimondottan tapintatlanok. :D

Ver Sacrum 2009.06.16. 18:00:09

Ja, a poszt zseniális; a "nemmondod" és a "babaprojekt" szavak kontextusérzékeny használatáért plusz pontok járnak.

kücsük 2009.06.16. 18:03:08

@Ver Sacrum: És aki meg akkor tök menő csaj volt, minden fickó a lábánál, az mára egy kivénhedt pattanásos cigiszagú ribi. Esetleg szófogadó feleség, aki hozzáment a szemüveges Alfonzhoz, tévedésből, mert azt hitte, tőle van a gyerek.

Anhel 2009.06.16. 18:05:24

és az, amikor főokos mindenlében kanál osztálymócsing a 15.-en áthajol hozzád és édesen, ráadásul láthatóan érdeklődésből megkérdezi "mit tudsz a Révairól?", míg Révaival egyszer valamikor 91-ben félrészegen smároltál vmelyik felejthető bulin a közgáz pinceklubban...tehát nyilvánvalóan rengeteg mesélnivalód van róla.

Rebelde 2009.06.16. 18:06:24

na én pont ezért nem járok osztálytalálkozókra,
már isiben is utáltam, hogy na és kivel mit történt a nyáron?mesélj magadról....

áááá

banyanyanya 2009.06.16. 18:13:54

Én a 10éves érettségi találkozón, ami egyben évfolyamtalálkozó is volt, nagyon jól elbeszélgettem olyanokkal, akikkel korábban sose (saját osztály és másik osztály is...). így mindannyian kölcsönösen megállállapítottuk, hogy de kár, hogy nem beszélgettünk korábban, "nem is tudtam, ilyen jó fej vagy... :)))" de ez csak ránk, 3-4 emberre vonatkozott. A többiek gyerekfotókat néztek, volt aki egy pár hónapos csecsemőt is elhozott, biztos ami biztos. A többire nem emlékszem, de nem azért mer berúgni mentünk, hanem csak uncsi volt.

IndaMuncher 2009.06.16. 18:30:15


@gabcigirl: "Mert, mint tudjuk: Árpád-sávban mindig jobbkéz-szabály van... "
:D :D :D

Nekünk nem értem miért nem volt semmiféle osztálytalálkozónk. Nem baj, jobb ez így...

Cukorpofa 2009.06.16. 18:34:04

Halott-ügyben hallottam egy sztorit, amikor régen látott ismerős jön a családhoz és megkérdezi:
- Hát a nagyi hol van?
- Ő...hát...ő már elment...
- Igen? ....És mikor jön vissza?

:)

Harun Al-Rashid 2009.06.16. 18:46:38

@bloodymoon

Gyaur kutya!

Az "ELTÉ-s" helyes írásmódja az "ELTÉ-s". (És igen, USÁ-ban.) Mer azonnal lecsapatom azt a kezét, amivel rosszul kritizál. ;)

HaR - minden igazhitűek kalifája

Vincenzo90 2009.06.16. 18:46:57

Van már halott... XD Ez ütött. Én még csak most érettségizem, de komolyan, már várom a talit 20 év múlva... XD

ZON 2009.06.16. 18:48:05

@Cukorpofa: "És Pista bácsi végleg meghalt ?" - elhangzott. Akárcsak " a lányod sterilből még jobban néz ki, mint szemből"

SzocsO 2009.06.16. 18:54:06

a küklföldre szakadt izéhozé sosem felejti el odatenni (akkor is ha csak 2 hetet volt ott):
arrafelé teljesen más a mentalitás....
na ennél szoktam felállni....

virágelvtárs 2009.06.16. 18:55:46

Meg a legkínosabb történetek újbóli végigmesélése, kötelező röhögés és feszengés:
-"Hallod, Tomino, szereted még a martinit?"
-(hátulról) Halljátok, a Zsolti vetít, figyelem!
-Na, azt sosefelejtemel, mikor beitattuk a Tominot martinivel, és kipisált a negyedikről, a Gyármarosi meg észrevette, az meg megfordult pucér bránerrel!"
(mindenki nevet, kb. századszor)
-Na, akkor a mai nap örömére: Martinit a Tominonak!
-Hihíjj, mekkora öcsém!
-Hát, nem voltunk angyalok, azok voltak csak a mókák!

Vincenzo90 2009.06.16. 18:59:35

@SzocsO: Azt hittem csak én gyűlölöm az ilyen embereket. Mindenki azt mondja, hogy külföldön mennyire más a mentalitás. De könyörgöm, ez az embereken múlik, amibe ő is beletartozik, meg a többi marha is, aki ezt mondja. Ők általában a legnagyobb kőbunkó parasztok, csak nem veszik észre magukat. Dehát hiába, ahol állami szinten nevelik belénk a böszmeséget...

Circus 2009.06.16. 19:05:49

@homoscepticus:
:)

@Vincenzo90:
hát, oda éppen odabasz, csak álunk nem annyira - mert (ált isk) már van halottunk. Úgy már nem vicces annyira, úgyhogy ezt javasolnám törölni innen...

Kivlov 2009.06.16. 19:07:18

Ögödej az Dzsingisz kánnak volt valami rokona. Vagy legalábbis valami tatár a mókus.

PerverzBabi · http://perverzbabi.blog.hu/ 2009.06.16. 19:07:38

Nagyon modoros lehetek, mert irigylem Laurát. :)
Egyébként gonosz dolog tőlem, hogy azt várom, hogy akiket utáltam, szar helyzetben legyenek? :)

Archenemy 2009.06.16. 19:11:45

@PerverzBabi: "Egyébként gonosz dolog tőlem, hogy azt várom, hogy akiket utáltam, szar helyzetben legyenek? :)"

szerelmes lettem

kücsük 2009.06.16. 19:12:37

@PerverzBabi: de perverz vágyaid vannak :D

kücsük 2009.06.16. 19:15:32

Három halottunk van az osztályból.
Attól függetlenül, hogy szívszorító érzés rájuk gondolni, nem padlózott le a poén, megmosolyogtatott. Komolyan. Mert poénnak jó.

nyílméregbéka 2009.06.16. 19:29:41

Mi az általánosos osztállyal tartjuk úgy-ahogy a kapcsolatot, és ott is meghalt már egy srác. Pedig borzasztó jó fej volt, csak rossz volt a szíve. (Nem úgy :-)

Osztálytalálkozókon az a legidegesítőbb, mikor hozzák a férjeket-feleségeket, akiket senki nem ismer, ők sem ismernek senkit, csak téblábolnak, a bennfentes poénokat nem értik stb. ,mi a jó francért nem bírnak ezek ki egy estét otthon magukban?

Vicces módon tőlünk a legvagányabb csajok babáztak; elég fura a régi buli- és diszkókirálynőket elképzelni, ahogy babuciknak gügyögnek :-) Ezt mondjuk csak az iwiwről tudom, mert ahogy egyre többen megcsaládosodnak, már nem jut idő egy összeröffenésre.

Circus 2009.06.16. 19:31:36

@kücsük:
igaz, csak pár percre haza tudja vágni a vidám találkozók hangulatát...
Mi is közfelkiáltással úgy döntöttünk, valószínűleg ő se szeretné, ha most ezzel végetérne a buli.

@PerverzBabi:
nem kell azt várni, elég a földre esett állakat összeszedni és a kikerekedő szemeket összeszámolni. Megvásárolhatatlan érzés, amolyan rút kiskacsás :)

AndiBandi 2009.06.16. 19:32:40

Mintha a sajátomat olvastam volna :-))

a17d12is 2009.06.16. 19:40:05

Nekem senki ne fessen itt ordogot a falra, nekem most lesz a kerek 21-ik eves alt isk oszt talk.

Meg mielott le is zajlott volna mar voltak hangok, keseruek, nevjegyesek, stb. De a legjobban az altalanos paranoia zavart szervezeskor. Tobbet nem mondok, mert meg raismertek, hogy ki vagyok. :-)

zahor103 2009.06.16. 19:42:00

Fütyillő és Pöcsödej szülei tuti nem eszperantót tanítanak a kölköknek, hanem kobozra járatják az egyiket, néptáncra a másikat. És van egy-két ritka büdös komondoruk. Szabadidejükben nagycsaládos rendezvényekre járnak, és részt vesznek a helyi játszótér önkéntes felújításában. Szeretik az otthon sült pogácsát, és van egy rokonuk, aki Erdélyből hoz nekik népviseletet, amit a misére fölvehetnek. :)))

Hiányoltam a srácot, aki érettségi után átvette apja egyik cégét. Igaz, hogy fél év alatt majdnem csődbe vitte, de aztán megkapta a másikat, ami egyelőre sikeres. A múlt héten valami proletár megkarcolta a hetes bömbit, amikor tilosban parkolt, úgyhogy fényeztetni kellett. Ezért késett. (bmw kulcsát kibassza az asztalra és rendel egy nagyon drága koktélt. Majd a sofőrszolgálat hazaviszi őt is és a bömbit is)

amúgy naggyon jó volt!!! nagyon LOL!! :DDD

a17d12is 2009.06.16. 19:45:28

Mondjuk azt nem ertem, hogy mi az a 'parom nem enged' vagy 'nelkule nem megyek'. Miert?

LyukasBogrács 2009.06.16. 19:46:11

@PerverzBabi:
Nincs ebben semmi szégyelnivaló. Nekünk 5 éve volt a tízévesünk, ebből következik, hogy idén lehet a 15 éves.
Szóval a tízévesen örömmel konstatáltam, hogy a nagymenő panelkurvák még kiéltebb arcúak, egyben halkabbak is lettek: azóta sem akarja őket senki feleségül venni.
Én végig a válogatott súlyemelő osztálytahó (kaszinóban kidobó) interneten guberált nőjével társalogtam végig, de ő legalább jófej volt.

Vaszilisza · http://maganorultekhaza.freeblog.hu 2009.06.16. 19:56:19

Ögödej nem az a nagykán volt, akinek a halála miatt Dzsingisz hazasietett inkább a választásra?
Füvellőt meg nem Büvellő ihlette Böszörményi Gyulától?

Amúgy az egész ül és üt...

ratrider02 2009.06.16. 20:00:59

Nekünk idén ősszel lesz a 10-ik. Épp tegnap futottam össze az egyik osztálytársammal este 7 magasságában. Öltöny nyakkendő, frissen borotválkozva, de úgy tántorgott mint az ökörhugyozás. Épp most államvizsgázott és azt ünnepelte. Piásan ugyanolyan "jófej" volt mint gimnáziumban. Ehh, de nem hiányzik nekem ez az osztálytalálkozó....

Blogger Géza 2009.06.16. 20:01:00

@Vaszilisza: Az a Batu volt, aki hazasietett, amúgy stimmel.

szbszig 2009.06.16. 20:04:10

Nem nagyon szoktam olvasni a blogot, de ez most tetszett. ;)

Pernilla 2009.06.16. 20:22:32

jól sikerült poszt:)
egyébként hova tűnt az orvostanhallgatós poszt?!

mangrove (törölt) 2009.06.16. 20:32:27

-Szevasz-szevasz, Lacikám, akkor te vagy a következő, mi jóságosság történt veled?
-Hát sziasztok, de engem már nem Lacinak hívnak, hanem Nikolettnek. Egyébként semmi különös.

bloodymoon · http://legozombie.blog.hu 2009.06.16. 20:41:42

@Harun Al-Rashid:
sajnos ellent kell mondjak, A magyar helyesírás szabályaiban található szótár szerint ELTE-re (11. kiadás, 29. szabály: "A szóvégi a és e csak néhány toldalék előtt marad rövid, a legtöbb toldalék előtt á-ra, illetőleg é-re változik [...] A szabály nem vonatkozik azonban a betűszókra..." valamint lásd még a 286. a) pontot, amit nem idézek)

bloodymoon · http://legozombie.blog.hu 2009.06.16. 20:45:12

erről jut eszembe, azt tudom, hogy bölcsész és egyetemi oktató poszt volt, de nyelvészekről volt már? igazán lenyűgöző modorosságokat lehet náluk találni

Turboanyu 2009.06.16. 21:04:40

10. érettségi találkozó, már a csapat nagy részének van gyereke. Volt aki az 5 és a 10 éves találkozó között három csemetét is alkotott. Persze mindenki hozta a kis albumát a családról, adogatták körbe: az egyik kedves osztálytárs viszont a szüléséről készült véres képeket mutogatta. Anyuka a szülőágyon, lába között egy véres-nyákos újszülött, a köldökzsinórral még anyukához csatlakozva. Anyuka khmmm "csúnyája" egy tenyérnyi zöld lepellel lefedve, hogy azért még se nyerjünk betekintést egészen a garatig.

waldheimrudi 2009.06.16. 21:06:57

most beteszem a kedvencek közé

hátsó szándék 2009.06.16. 21:27:36

A "babaprojekt" szó használatát 50.000 Ft pénzbüntetéssel v. tíznapi elzárással büntetném.

@zombizan:

Nálunk a tízévesen én voltam egyedül nős, két lánynak volt gyereke (egy közülük elvált), a többiek még a közelében sem voltak a családalapításnak.

Szó szerint hallottam egy osztálytárstól: "megmondtam az asszonynak, mi a sorrend: új lakás, Xbox, HD tévé, gyerek". A srác ezzel a mai társadalom szocio-pszicho-demográfiai-közgazdasági problémáit sűrítette egy brilliáns mondatba.

Ezen már én is gondolkodtam, hogy kb. 10 év múlva a mai szinglik, aranyifjak és gyermektelen "fiatal" (35 éves) házasok milyen boldogtalan nemzedéket fognak alkotni.

Cukorpofa 2009.06.16. 21:39:28

@hátsó szándék: Oké vaz', de akkor legalább tegyél javaslatot az egyébként tényleg gázos kifejezés nyilvánosság előtt való, hasonlóan egyértelmű, egyszerű, vicceskedő és nem megbotránkoztató módon való pótlására...

hátsó szándék 2009.06.16. 21:46:06

@Cukorpofa: használhatnánk például a "gyerekkel próbálkozunk" kifejezést! :o)))))

ern0 · http://linkbroker.hu/ 2009.06.16. 21:46:49

Mindenki kerüli a szerelem kérdését. Háromszög, négyszög, stb. Kicsit hosszabb üdvözlő ölelés, puszi szájra?

Cukorpofa 2009.06.16. 21:47:49

@hátsó szándék: Eléggé perverzen hangzik és nem mellesleg bűncselekmény :DDDDD

kücsük 2009.06.16. 21:59:16

@ern0: csak lányok jártak az osztályunkba, valahogy egyik sem az esetem :)

Modor Tibi · http://modoros.blog.hu 2009.06.16. 22:13:27

@Pernilla: a beküldő kérésére pihentetjük.

Kilétére fény derült, és "jó humorú" környezete nem értékeli a fricskákat annyira.

kücsük 2009.06.16. 22:18:42

@Modor Tibi: remélem, nem származik komolyabb hátránya az írásból, köszönjük, mi jól szórakoztunk

Cukorpofa 2009.06.16. 22:47:19

@Modor Tibi: Eddig nem hallottam róla, de most már érdeklődővé tettél :)
Hol lehet megtalálni?

Cukorpofa 2009.06.16. 23:04:02

@Cukorpofa: Ok, Google cache-ben megtaláltam, odarak rendesen :)

lárvalányhaj 2009.06.16. 23:21:45

@hátsó szándék:

szerintem a legtöbb ember nem ilyen, csak ez a réteg túl van reprezentálva a médiában.

másrésztmeg.

gondolj bele, hogy egy 20-21 éves egyetemista lelkileg még gyerek. ez azért van a társadalom manapság mesterségesen tartja gyereksorban az amúgy felnőttkorú népeket. ennek az egyik eszköze a kitolódó oktatás. egy egyetemistának hiába vannak felnőtt igényei, anyagilag függ a szüleitől. sokan egyetemistaként is úgy élnek, mint egy 15 éves középiskolás, mindenre anyutól kell pénzt kérni. ismerek olyat, aki 22 évesen is dugdossa anyu elől a cigit, mert ő még nem tudja, hogy dohányzik, és letépné a fejét, ha megtudná.

a legtöbb fiatalnak 26-27 éves korára nő be a feje lágya, és 30 éves kora környékén lesz meg a gyerekvállaláshoz szükséges egzisztencia.

most mi lenne a jobb? ha a húszéves tinédzserek szülnének? végzettség, a megfelelő érettség és egzisztencia híján?

Modortalan Bertalan (törölt) · http://modortalan.blog.hu 2009.06.17. 05:21:56

Elnézést Tibitől, de annyira megihletett ez a blog, illetve ez a poszt, hogy magam is írtam egy bejegyzést — azonos címmel.

Professor Pizka · http://raerunk.blog.hu/ 2009.06.17. 08:35:31

Nem elég részletes az übersikeres Bélák é spuncikák ábrázolása.

Jogászból ezek azok akik summa cum laude végeztek, már harmadéven dolgoztak a Kánya, Héja, Gatyásölyv Clarkson és Coleridge irodában, most pedig khmm, na izé hát olyan 900k és 1.5 M között keresnek, depending on billable hours.

Az orvos a tízévesen még nem tart itt, de már látszik, hogy Kisfasory prof klánjában melyik helyet foglalja el, ilyenkor jellemzően harmadvonalbeli hím, aki küzd a második vonal felé, ahol már harmadéves medikák is megdughatók.

Balance Of Power 2009.06.17. 08:45:04

@kücsük: Ja, gyakran elcsodalkozik az ember, hogy mibol lesz a cserebogar. Az akkor kozepszeru lanyokay most mindenki dugna, azt pedig nem ertjuk, mit ettunk az akkori "meno" csajokon.

Balance Of Power 2009.06.17. 08:53:08

Mi ez, hogy hozzak a feleseguket/ferjuket? Hat menjenek mar a p*ba, de komolyan...

Jim 2009.06.17. 09:23:07

Basszátok meg, na ez aztán a modoros olvasói levél:

autozz.blog.hu/2009/06/16/antikopaszallat

FelixJager 2009.06.17. 09:23:11

@Modor Tibi: gondolom az volt az első, hogy mentették az oldalt, a cachebe is benne van, szóval sok értelme nem volt levenni.
Pici a világ.
Vagy a modorost olvassa mindenki :)

Ernoke 2009.06.17. 09:36:09

nálunk 10 év alatt senki nem változott semmit, sem külsőleg, sem jellemben. családja és gyereke az emberek kb. harmadának van már, ők többnyire az egykori részegen osztálytermet szétverős, csúnya lányokat terrorizálós ótvar faszfejek. a stílusuk egyébként csak kicsit finomodott. a gyereket többségük elhozta, és félrészegen körbeadogatta, hogy "mennyire ügyes kisfiam van, némán, hogy jáccik a béemvé slusszkulcsával". akinek még nincsen gyereke, valamint esetleg mégcsak nem is házas, általános sajnálat övezi. csodálatos érzés pl., mikor az osztály egykori ügyeletes szépfiúja (aki persze az osztály egykori ügyeletes széplányát vette el és nemzett vele gyönyörű gyermeket) 6-8 jéger után odatántorog az emberhez, és szoros ölelőfogásban a fülébe üvölti, hogy "hát neked meg mikor lesz már valami csöppség? kifutsz így az időből, egyedül akarsz meggebedni?"

(igen, ha valakinek 28 évesen még nincs gyereke, az kizárólag annak köszönhető, hogy egyáltalán nem akar ő gyereket, és az életében eddig felbukkanó 15 tökéletes férjjelöltet is ezért dobta.:D)

azt hiszem, több osztálytalálkozóra nem fogok elmenni.:D

Ernoke 2009.06.17. 09:39:59

@Balance Of Power: amint az a mostani hozzászólásomból is kiderül, házasnak lenni trendi, majdnemhogy kötelező. a házastársat pedig úgy kell a mellényeden viselni, mint fideszesnek a kokárdát a naggyűlésen.

lárvalányhaj 2009.06.17. 09:53:49

@Ernoke:

A házasság is csak egy kipipálandó pont a Sikeresemberség nevű checklisten.
Mondjuk azok, akik mindenhová viszik a házastársat, szánalmasak.

Egyébként az én osztályomból az a lúzergyerek házasodott meg először, akinek 21 évesen sikerült felcsinálni az egyik egyetemi évfolyamtársát :P

lárvalányhaj 2009.06.17. 09:56:43

@Professor Pizka:

Ne is mondd... egyszer egy olyan osztálytalálkozó közvetlen szomszédságába sikerült leülnünk, akik között jelentős számú (5-6) jogász volt... Hát amekkora vetítés ott ment, Dzsízöszkrályszt o.O Az IMAX mozi picsafüst volt ahhoz képest :P

nyílméregbéka 2009.06.17. 10:13:54

@Ernoke: "azt hiszem, több osztálytalálkozóra nem fogok elmenni.:D " - a számból vetted ki a szót :-)

Nálunk, akinek 28 éves korára gyereke született, mindegyik elvált. Éééérdekes. Na de legalább nevelhette egyedül a 4 éves gyerekét, és azzal vadászhatott új pasira, aki kimondottan egyedülálló anyukákra bukik.

Na ez OFF volt, kérekengedélyt bocsánatot kérni :-(

Winston Smith 2009.06.17. 10:28:36

Ezek a típusok az én osztálytalálkozómon is megvoltak!

- Volt, aki hozta az esküvői fotóalbumot. (Ki nem szarja le?)
- Volt a főnyomulós, aki egy szép Audival állított be. (Állami szférában dolgozik beszerzési területen, biztos a fizetéséből vette.)
- Volt, aki egyből a gyereket is hozta.
- Volt a főérzékeny csaj, aki persze most is megsértődött, mert nem hallgattuk az élete történetét elég nagy figyelemmel.
- És volt pár marha, aki 2 óra múlva azon kapta magát, hogy ugyanazokkal ökörködik és iszik, akikkel amúgy is gyakran találkozik.

Ez utóbbi csoportba tartoztam én.

Modor Tibi · http://modoros.blog.hu 2009.06.17. 10:50:51

@DrGenya: nem mondod, frankón? :-)

Ő így kérte, meggyőzni nem tudtam. Majd meglátjuk pár hét múlva, hogy visszatesszük-e bármilyen formában.

lárvalányhaj 2009.06.17. 11:18:26

@Modor Tibi:

mondjuk eléggé ámátőr, hogy így bebukott vele, mitnemondjak :P

lárvalányhaj 2009.06.17. 11:26:02

@Cukorpofa:

"gyereket tervezünk", "szeretnénk gyereket a közeljövőben" stb.
biztos nagyanyáink is mondták ezt valahogy, akik még soha életükben nem hallották a "projekt" szót.

IndaMuncher 2009.06.17. 11:58:01

@Jim: LOL tényleg az.
Erről van szó: autozz.blog.hu/2009/06/16/antikopaszallat

kücsük 2009.06.17. 12:27:35

@lárvalányhaj: nagyanyáinknál "megesett" a dolog csak úgy magától :)
Szerintem erről nem beszéltek, teljesen természetesen jöttek a kölkök, nem úgy mint a mai mesterséges világban, amikor egyre több pár komolyan küzd a gyerekért. Lehet, ezért a babaprojekt kifejezés, mert komplett csapat melózik az "ügyön".

kücsük 2009.06.17. 12:28:37

@Balance Of Power: dög uncsi lehet családostól, fene se kíváncsi a Maris Ferikéjére meg a két idióta elhízott kölkére :)

Balance Of Power 2009.06.17. 14:32:30

@kücsük: A szuleim osztalytarsak voltak, ez az egyetlen mentseg.

@lárvalányhaj: Szerintem szalljunk mar le errol a babaprojekt dologrol. Ma mar valoban egy projekt ez: strategia van, elokeszites, eloiranyzott koltsegvetes, go-live, hataridok stb. stb. Tenyleg mint egy hosszu lefutasu projektnel. Hogy mikor er veget es mitol lesz sikeres? Hat ez az, amit nem lehet tudni: amikor megszuletik vagy amikor vegre elhuz otthonrol?

Fée Verte [ Fára Szorult Kéreg ] Zabatár 2009.06.17. 15:29:26

5-évesre -ami a ballagás utáni 6. évben került megrendezésre nem jött el az osztályfőnök. Még nem tudta elfelejteni az osztályt. Hát, nem esettjól...

salted 2009.06.17. 15:44:00

osztálytalálkozókra járni nyárspolgárság

hátsó szándék 2009.06.17. 18:39:30

@lárvalányhaj: teljesen egyetértek,, de akkor ezek szerint ez a típus nemcsak médiában van felülreprezentálva, hanem az ismeretségi körömben is.
Hát leányanyának lenni sem egy leányálom (bocs), szerintem is kb. 30 körül érik meg az ember a gyermekvállalásra. Nem is itt látom a gondot, hanem azoknál, akik 32-33 évesek, és nincs állandó kapcsolatuk, vagy van, de deklaráltan nem szeretnének babát.

Romboljuk le a modern világot... (törölt) · http://www.youtube.com/watch?v=9vq63q45qfk 2009.06.17. 19:11:54

hát én nem tudom, biztos kibaszott nagy antiszoc arc lehetek de engem ez az osztálytalálkozás olyan kibaszottul hidegen hagy, csak atomra bespanglizva lennék képes elviselni.

lárvalányhaj 2009.06.17. 20:30:42

@hátsó szándék:

"teljesen egyetértek,, de akkor ezek szerint ez a típus nemcsak médiában van felülreprezentálva, hanem az ismeretségi körömben is."

az uram 30 körüli, és a barátai már mind házasok, többnek gyereke is van már.

"32-33 évesek, és nincs állandó kapcsolatuk"

szerintem ezzel nincs semmi gond. az ember inkább legyen egyedül, mint hogy szenvedjen egy szar kapcsolatban, azért, mert nincs más. pl. sokáig nekem se volt komoly kapcsolatom, egészen a közelmúltig, és nem esett túl jól a basztatás, hogy de hát mérnincsudvarlód.

lárvalányhaj 2009.06.17. 20:37:28

@hátsó szándék:

a másik meg, hogy a nők közül sokan azért nem akarnak gyereket jó ideig, mert tényleg nem fér össze a karrierrel (=ha valakinek komolyabb ambíciói vannak a munkahelyén annál, mint hogy részmunkaidőben kávét főzzön, és fecsegjen a többi irodai sunával). az idő alatt ui. hosszabb időre kiesnek a pörgésből.
szerintem ha a leendő apukák jobban kivennék a részüket a gyerekkel kapcsolatos cuccokból, pl. felváltva vigyáznának rá, foglalkoznának vele stb., akkor a nők is szívesebben vállalnának gyereket. most viszont az van, hogy az apuka sokszor nemhogy nem veszi ki a részét eléggé, hanem siránkozik, hogy anyuka nem foglalkozik vele eleget, és a végén még le is lép valakivel. szerintem sok nő attól fél, hogyha gyereket vállal, akkor az összes gond az ő nyakába fog szakadni, és a végén még a pasi is otthagyja, és ott marad szingli anyukaként egyedül.

Balance Of Power 2009.06.18. 09:13:13

@lárvalányhaj: Egyszer egy baratom azt mondta, hogy manapsag az emberek tul sok idot toltenek a parvalasztassal. Aztan kiderult, hogy bar van 2 gyonyoru gyereke, o sem biztos, hogy jol es jokor valasztott. Most akkor melyik a fontosabb? Tarsadalmilag nyilvan a gyerek. En viszont azt mondom, hogy az eletunk tul rovid ahhoz, hogy tarsadalmi kotelessegbol csinaljunk gyereket. Ha minden stimmel, akkor kell, jokedvunkben. Es valoszinuleg a mai fiatal generaciok az elsok itthon, akik elhetnek egy kicsit sajat maguknak, sajat magukert. Ezert elitelni oket?

Balance Of Power 2009.06.18. 09:13:47

@lárvalányhaj: Valamelyik Oblos rokon basztatott allandoan? ;))))

lárvalányhaj 2009.06.18. 16:50:09

@Balance Of Power:

Sokan az erőteljes társadalmi nyomás és/vagy a gyerekcsinálásra irányuló vágy miatt hozzámennek valami faszhoz, aki aztán az egész hátralévő életükben terrorizálni fogja őket. Most egy "időben", de ilyen családi háttérrel született gyereknek mennyivel jobb, mint egy pár évvel később, de a megfelelő partnertől születettől?

Persze gyanítom, hogy a kognitív disszonancia beszél belőlük. Ha azt mondanák, hogy ugyan, várj még pár évet, azzal azt ismernék be, hogy ők anno elkúrták.

Persze arra nincs garancia, hogy az ember akár később is megtalálja az igazit, de szerintem egy 18-20 éves ember még nagyon fiatal, még fogalma sincs arról, hogy mit kezdjen magával az életben. A párválasztás során dettó. Én még nagyon kis hülye picsa voltam ennyi idősen, fogalmam sem volt róla, hogy hogy mennek ezek a dolgok, hogyan kell menedzselni egy kapcsolatot. Azóta viszont szereztem egy csomó tapasztalatot, nagyjából kialakultak az igényeim önmagammal és a partneremmel szemben. Kellett az a néhány tanulóév.
Anyáink még a gimnáziumi osztálytársaikhoz mentek feleségül, fogalmam sincs, hogy ők hogy csinálták. Egyáltalán, hogy lehet valaki olyan bátor, hogy hozzámegy élete első pasijához.

Balfake 2009.06.19. 09:10:28

Sose értettem, mi a halálnak megy el ilyenekre bárki, vagy csak én jártam rossz helyre, és máshol annyira jó fej osztálytársai voltak mindenkinek? Nekem jobbára unalmas, szomorú seggfejek, aki meg nem, azt megtalálom magamtól is.

Balance Of Power 2009.06.19. 09:49:41

@lárvalányhaj: A szuleimnek baromi nehez hazassaga volt ugy, hogy osztalytarsak voltak. Egyutt vannak, jol megvannak, de nem irigylem toluk azt a lassan 40 evet.
Anyosomek viszont korai hazasok, koran elvaltak, a sajat eletuket valahol elbasztak, de ez az o bajuk. Ettol fuggetlenul oromteli, hogy jo kapcsolatuk van a felnott gyerekeikkel.
Ma viszont teljesen mas korban elunk, az ember csak akkor hazasodik elso szerelmevel, ha mindketten vallasososak es mar nagyon viszket a... :)))

lárvalányhaj 2009.06.19. 12:03:00

@Balance Of Power:

Az a gáz az osztálytársként házasodással, hogy akkor még az is kiderülhet, hogy a két ember teljesen ellentétes irányba megy tovább. Már láttam ilyet a környezetemben, a kiscsaj rendes, szorgos lány volt, a srác meg csak a tökét vakarászta egész nap. Aztán a kiscsajnak egy napon elege lett. A régi világban még nézhették volna egymást vagy 40 évig.

Én különben azért sem értettem, hogy miért megy hozzá bárki az osztálytársához, én inkább haltam volna meg szűzen, minthogy az osztálytársaim közül kelljen válogatni... :S

2009.06.19. 12:45:51

@lárvalányhaj: csak igazat tudok adni.
a 10 évesünkön volt komoly kapcslatom, most 3 évvel később nincs, mert nincs kedvem végigszínészkedni az életem, hogy fúdebódogvagyok, aztán a nagy fenét.
Szerintem egyelőre én vagyok boldogabb, nem az, aki nyihog egy idióta mellett, akire már rá sem bír nézni, "delegalábbnincsegyedül", hát bravó...:))
Meg különben is, mi ez, teljístémy tábor?
Sosem felentem el, egyszer 27 évesen azt mondta nekem egy 35 éves fiú, mikor épp nem volt senkim, hogy "csak nehogy elmenjen a hajó". Fél év múlva én kapcsolatban voltam, ő elvált...ennyit arról, hogy ki mit gondol a másik éppen aktuális kapcsolati státuszáról.

2009.06.19. 12:56:09

@Balfake: nekem az volt a taktikám, hogy csaj létemre fiú suliba mentem. Felejthetetlen 5 év volt, végignevettük-ökörködtük, imádtam mindet!:))

Balance Of Power 2009.06.19. 16:34:05

@Traktorka: Pannonhalmi vagy piaristak? ;))))))))

Blogger Géza 2009.06.19. 21:47:59

Az utóbbi beírásokból megismerhettük a frusztrált osztálytársnő típust is, aki retteg a konkurencia által negédesen előadott férjek és gyerekek hosszú sorától, mivel ő semmi hasonlót nem tud felmutatni... :)

LyukasBogrács 2009.06.20. 18:42:14

@Blogger Géza:
Mintha a gyerekvállalás valami tévés kvízjáték lenne, ahol felül kell múlni az ellenséget?
A kádát korban gyereket szültek a panelért, manapság a szocpolért, holnap meg azért, hogy legyen mivel villogni az osztálytalálkozón?

2009.06.20. 19:25:51

@Blogger Géza: nem érted, mi?:))

"felmutatni"???:)) A gyereket, meg a férjet fel kell mutatni, mert különben "kilógok"?:))
Kilógok honnan?
A boldogtalanok, a reménytvesztettek és képmutatók táborából? :))))
(nagy tisztelet annak, aki VALÓBAN boldog kapcsolatban él!)

lárvalányhaj 2009.06.20. 20:16:12

@Traktorka:

Arról nem is beszélve, hogy nem mindenki arra alapozza az önértékelését, hogy vajon mit gondolnak róla a volt osztálytársai, akit már akkoriban is pöcsarcúnak gondolt...

zombizan · http://libertarius.blog.hu/ 2009.06.21. 12:13:59

Ami engem a saját gimnáziumi osztályom gyerekszületési statisztikája (38-39 éves korunkra kb. 30 gyerek a 28 fős osztályból) alapján gondolkodóba ejtett, az nem az egyéni stratégiák és szemléletmódok sokfélesége, mert persze, ez evidencia, nincs egyértelműen jó vagy rossz megoldás ezen a téren, csak a puszta végeredmény, ami még optimistán jó pár kései gyerek becsúszásával számolva is 25-30 % népességfogyást vetít előre (szigorúan csak ebben a körben!) egy generáció alatt. Ez azért elég gáz, akárhogy forgatjuk a dolgot.

Mondom ezt úgy, hogy nekem is csak egy gyerekem van, nem is nagyon valószínű, hogy már több lenne. Ha kell, meg tudom magyarázni a saját esetemet is, meg látom és tudom a többieknél is, ki az, aki nem talált társat, ki az, ahol az első gyerek alig maradt életben, és ezért egyszerűen nem akarnak még egyszer végigmenni az egészen, stb. Ezért nem kell/lehet elítélni senkit, de azért ez egy nagyon súlyos társadalmi probléma, számtalan, részben gazdasági következménnyel a jövőre nézve, amihez hajlamosak vagyunk fatalista beletörődéssel viszonyulni. Ami lehet. hogy nem baj, de akkor számoljuk legalább végig a következményeket.

Nem tudom, mi a megoldás - talán Izland példája lenne követendő, ahol kutlurális okokból mindenki potyogtatja, az állam meg (eddig legalábbis) példásan gondoskodott a gyerekekről és a gyerekek szüleiről. De ott van egy ilyen szempontból ösztönző hagyomány, az állami gondoskodás ahhoz kell, hogy ne parázzanak azon, miből fognak a gyerekkel megélni. Nálunk meg, aki nem engedheti meg magának, annak sokszor ezért nincs gyereke, aki megengedhetné magának, annak meg pont azért.

kicsibuta 2009.06.24. 17:43:35

Ögödej és Füvellő... :DDDDD
Nekem pár éve volt két osztálytalálkozóm - hát, mindkettőre ráismertem.
A gimisen 3 kivételével minden csaj anorexiásnak nézett ki, a természetes hajszínét kb. 4 nő tartotta meg a 20-ból, mindenkinek hiperszuper férje/felesége van, a gyerekeik egyszerűen tökéletesek, ők maguk a karrierjük csúcsán járnak. (Üdítő kivételt az a 3 ember jelentett, akikkel azóta is összejárok. Ők őszintén beszéltek, és nem fényezték magukat. Egyáltalán nem "lúzerek", csak mértéktartóan beszélnek a sikereikről.)
Az általános iskolain sokkal jobb volt a hangulat, csak két fő maradt távol, és sajnos volt egy halottunk is. Az utóbbi talin helyes, 2 kivételével normális emberek jelentek meg, akik őszintén beszéltek arról is, ha elváltak, vagy ha csak több vargabetű után találták meg a jelenlegi hivatásukat. Senki nem "szólt be" annak, aki nem szerzett diplomát, és csak egy "ősanya" akadt, aki fikázta a gyermekteleneket. A normálisak "alól" a 2 kivételt egy nő és egy pasi jelentette, akik csak az anyagi helyzetükről voltak képesek beszélni, arról viszont órákig. (Az egyik egy közismerten maffiajellegű területen "dolgozik", a másik MLM-ben nyomul.)
Amúgy a balfékek balfékek maradtak, a hp-k hp-k maradtak mindkét osztályban - akadt viszont Öblösünk, pedig (akkor) még 40 évesek sem voltunk. :)

steleto 2010.01.24. 03:26:59

Ajjaj, én beszélek eszperantóul még tanítottam is, de szerencsére nagyon távol vagyok Ögödejtől, s drága bőröző szüleitől :)

uz 2011.06.19. 23:57:58

Én nem mentem el az osztálytalálkozóra. A haverokkal (4 fő) mai napig tartom a kapcsolatot, a többieket leszarom, és ők is leszarnak engem. Ez így van jól.

A Tyne folyó déli partja 2011.06.20. 21:55:13

@nosferato: na, kicsit régen találtam meg ezt a témát. de az utolsó kérdés sajna nálunk aktuális volt rögtön az első kettőn találkozón (a harmadikon meg nem voltam).
ötévesen egy halott (öngyilkos lett), tízévesre kettő (szintén.) azóta tudtommal nincs, iwiwen elég rendesen vannak, tán két osztálytárs, ha hiányzik.
úgyhogy nálam ez annyira nem poén.

A Tyne folyó déli partja 2011.06.20. 22:11:52

@Balance Of Power: azok tényleg jobbak szoktak lenni, egyrészt, mert nem ilyen rendszeresek, másrészt egy gimiből, szakközépből eléggé hasonló pályákat futnak be az emberek. az általános iskolás meg azért volt érdekesebb, mert ott úgymond kevertebb az anyag, még nincs annyira kijelölve, kinek, mi a pálya. és jó olyat hallani, hogy mi lett azzal az álommal, amit tízéves kora óta dédelgetett a másik.

zaturek 2011.06.23. 13:56:24

Irigylem azokat az embereket, akiket az érettségi utáni években, évtizedekben csupa jófej, izgalmas, érdekes ember vett körül, és a háta közepére sem kívánja, hogy újra találkozzon azokkal az "unalmas seggfejekkel", akik az osztálytársai voltak.
Ha nincs semmi takargatni vagy szégyelni valóm és felvállalom azt, ahol éppen tartok az életemben, miért ne lehetne pár órát elbeszélgetni néhány emberrel, akikkel nem mellesleg 4 évet töltöttem el az életemből? Ha nem érdekel, hogy mi lett velük, az nem az ő hibájuk.

Plumper_ 2015.05.04. 16:32:23

Vernyikiárné Tóth Lilla, vagy Vernyikiárné-Tóth Lilla, esetleg névváltoztatás után Vernyikiárné Palotás Lilla.

Rá sem ismersz, főleg nem a 15 éves érettségi találkozón, mert míg te felnőtt férfi lettél, ő addig agyonszolizott, tetkós, 3 gyerekes családanya, akinek az arcán legfeljebb haloványan van ott a gimis fiatal lány.

A Facebook profilképe a gyerekei, ő maga sehol, legfeljebb görögbe' nyaralós fotón a férjével. Elrejtve csoportkép, rajta integet.

Kajafotók, rákok, halak, homárok, itt is, ott is ettünk, mert megengedhetjük magunknak.

Már ekkor, vagy pár év múlva jön az életkor-para: mint régen, most is fiatalok vagyunk, te hány éves vagy a teszt szerint?

Stb.

A megvalósult amerikai ólom.. 2015.11.27. 14:49:41

Osztálytalálkozóra járni fölösleges baromság. Azok szeretnek ilyenekre járni, akik kedvüket lelik konfabulatív élettörténetük előadásában olyanoknak, akikkel öt évente találkoznak, és akik úgyse tudják leleplezni-ott és akkor- a füllentéseiket, tódításaikat..
Szánalmas az egész..

ggbb 2015.12.04. 14:49:28

én nem mentem el a húszévesre. terveztem, tervezgettem, hogy elmegyek, és a hát veled mi van? kérdésre benyögöm, hogy "buzi lettem, és az anyám tart el". ezt elmondtam a főszervezőnek is, aki nagyon röhögött. mondtam neki, amúgy nem lettem buzi, és nem az anyám tart el, de van egy ismerősöm, akiből buzi lett, és az anyja tartja el, és aki ezzel el is dicsekedett a saját osztálytalálkozóján. aztán mondtam neki, hogy én nem mentem férjhez jó igényesen, okosan, és nem lett se 2, se 4 jól sikerült gyerekem, akikből isteni jól megélnék. ezen felül se vezérigazgató/jól menő vállalkozó nem lett belőlem, dolgozom, oszt jól van, szóval nincs mivel pöffeszkedjek. mert ez az egész a pöffeszkedésről szól. mire a főszervező: á, ez a ki hogy ment férjhez igényesen, okosan, meg ki mekkora karriert csinált a tízévesen voltak téma. most, a 20 évesen a válások lesznek műsoron :D :D :D
süti beállítások módosítása