Az istennő

2010/12/20. - írta: Modor Tibi

-Hálló? Na szia Drágám, na csak úgy hívlak, hogy mi van már... mi van veled, na mesélj! Hát az nem sok. Semmisemmi, most végeztem, most szálltam fel a Bosnyákon a buszra, megyek haza, ilyesmi. Te, a faszom kivan már, de tényleg. Bent is a Robi folyton baszogat, most már egy nap nem múlik el anélkül, hogy ne szólna be valami feleslegeset.

Ilyet szól a múltkor is, hogy "erre azért itt jobban figyelj legközelebb", kis kioktató, okoskodó pöcs. Az a baj, hogy ha az emberek hatalmat kapnak a kezükbe, teljesen elborítja az agyukat a lila köd. De tudom én, hogy mi a baja... otthon az a dagadt, pattanásos kis dumdumgolyó nője nem elégíti ki rendesen... a múltkor céges partin bepálinkázott, aztán panaszfórumot rögtönzött a kis köcsög. A nyakamat rá, hogy le akar feküdni velem, és ezért zsarol. Sajnos ezek ilyenek. Persze nehogy azt higgye, hogy megkaphat.

Bent is már alig tudok végigmenni úgy a folyosón, hogy ne nézzék le rólam a bugyit, én nem tudom, mi van ezekkel. Nevetségesek. Már fel se lehet öltözni normálisan, mert füttyögnek meg leszólítgatnak.

A múltkor is, amikor a Reniékkel mentünk a Zsötanpríbe, hát odajött egy gyerek - még egész helyesnek is tűnt. Meghívott pár koktélra, aztán amikor kérdeztem, hogy mivel jött, nem értette. Kiderült, hogy BKV-val. Kiröhögtem, és lepattintottam a kisfiút, még gyúrjál egy kicsit, Lolkabolka.

Áááá, most is milyen csávó szállt már fel, de igénytelen, baszd meg. Öltönynadrág meg pufidzseki, mellé laptoptáska. Valami kis informatikus egyetemista lehet, na ezektől mentsen az ég. Még lyukaszt is, szerintem vidéki. Jaj ne, ez ide fog ülni... tartsd egy kicsit... Te figyelj, muszáj ideülnöd, amikor ott van még annyi hely..? Na bocs, csak el kellett küldenem a picsába ezt a kis gyökeret. Undorító ez a BKV, sok mocskos csöves, mosdatlan emberek, igénytelen ruhák - annyira stílustalan itt mindenki ebbe az országba, szánalom.

Tudod, azért engem nem lehet csak úgy megszerezni, az nálam nem így megy. De hát ismersz! Voltak olyan udvarlóim, ne tudd meg... az egyik srác mindig jött értem kocsival, hozott-vitt mindenhova, a tenyerén hordozott, leste minden kívánságomat, jókat nevettünk, megértő volt - de egyszer csak hirtelen bevallotta, hogy szerelmes belém. Csak úgy, minden átmenet nélkül. Én meg ott ültem leforrázva, nem tudtam, hogy köpjek vagy nyeljek. Azonnal hazavitettem magam, és nem találkoztunk többet. Szóval ez így nálam nem működik.

Nekem rendesen kell udvarolni: engem ostromolni kell, meghódítani, teljesen behálózni, elvenni az eszemet! Sok-sok apró figyelmesség, egy kedves SMS, ajándék, meglepetés... nem muszáj rögtön anyagi javakra gondolni, lehet az az apróság éppen csak egy szál vörös rózsa vagy a kedvenc praliném. Nem várom el folyton a drága ékszereket vagy utazásokat. Nem szeretem, ha a pasi csupán egy közös nyaralással úgy érzi, letudta a kötelességét, és ettől majd én boldog leszek. Hát ez nem így megy. Ez nem egy automata, ahova bedobod a százast, és az kiadja a kólát. Hát nem.

Aztán persze voltak sokkal kínosabb alakok is. Most is néznek egy páran, gondolom, csak meg akarnak dugni. Álmotokban, csírák. Volt olyan pasi - már harminc fölött volt, jó kiállású, sportos jó állással és lakással -, elvitt vacsorázni egy tényleg jó helyre. Udvarias volt, előzékeny, tisztában volt az etikettel - megkóstolta a bort, mindig töltött -, kifinomult ízlése volt: engem az ilyennel nagyon le lehet venni a lábamról. Egy férfi igenis legyen arra képes, hogy a párját illően el tudja vinni étterembe, tudja rendesen vendégül látni. Legyen nála természetes, hogy bizony ha a családomhoz vagyunk hivatalosak vasárnapi ebédre, akkor legyünk ott pontban fél 12-kor - ő meg igenis jelenjen meg frissen borotváltan, öltönyben. Tudod, kellenek az ünnepek a szürke életbe: a vasárnapi családi összejövetelnek édesanyáméknál pedig meg kell adni a módját.

Szóval ez a pasi természetes volt, de egyben úgy nézett ki, mint aki most lépett le egy olasz divatmagazin címlapjáról. Alig hittem, hogy ilyen egyáltalán létezhet - amikor egyszer csak egy óra után exkuzálta magát, hogy öt percre hadd hívja fel az édesanyját. Érted, ilyet! Randin az anyját... tudod, én kevés dologtól vagyok nagyon készen, de az anyuka kedvenceitől - azoktól kivagyok. Azonnal eloszlott a lila köd - felálltam, illedelmesen megköszöntem a vacsorát, és hívattam magamnak egy taxit. 

Tudod, olyan kiábrándító dolgok ezek... amit ez a srác is gondos munkával fölépített hetek alatt, azt egy pillanat alatt kártyavárként döntötte össze bennem. Kár érte. Most nem arról van szó, hogy ne szeresse az anyját, persze, szeresse. Nekem is anyukám a legjobb barátnőm, nincs titkunk egymás előtt, minden pasiügyet kidumálunk, bulizni is együtt járunk. De az anyámasszony katonáit, anyuka kiskedvenceit ki nem állhatom. Legyen férfi! Miért nincs sehol egy normális pasi?

Na lassan leszállok, Páskomliget. Puszillak, aztán írj már rám, okés?

Címkék: nők
121 komment

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

yenoee 2010.12.20. 22:36:34

Páskomliget a végén üt! :)
Egy vidéki különkiadást megérne a nyócórási busszal aszott, plázában eladó domináns cica monológja, a leszállásig behúzott karmokkal vokálozó lelkiekben szegényebb barátnőivel együtt.

Kinizsi tagállomás 2010.12.20. 22:39:32

A 173E szoktam utazni a Bosnyáktól a Belváros felé minden nap. Ez a fajta élőlény tucatszám tenyészik ezen a vonalon. Nem kell bulvár és pletykalapot venni, mert kivülről tudom az utazás végére és a való világ akárhányadik részében lévő dolgokat is ( természetesen ő nem nézi, csak hallotta reggel a többi kutyástól, amikor levitte az édi-bédi Pötyit sétálni ). De azért az se semmi, amikor ezek többen vannak...

Tibi!

Ezen élő organizmus / bocs, de nem tudom őket nőnek nevezni, mert a szememben nem azok, de azért egyet-kettőt sunáznák - tudom ez nem volt modoros :) / ellentétéről is lehetne írni. Gondolok itt a munkásruhás, "suhogó melegítős" szintén tömegközlekedési eszközön hordozható távbeszélő készüléken nagy hangon "kommunikációt" folytató és üzletet bonyolító egyedről.

A Tyne folyó déli partja 2010.12.20. 22:44:00

@Mc_Fly: nekem is van ilyen kolléganőm, aki nem hajlandó metróval járni. (nem is a magyarral, ráadásul.) merthogy ott milyen emberek vannak. bezzeg a menedzser (említett leányzónál kétszer annyi keresettel) metróval jár...

Mc_Fly 2010.12.20. 22:53:28

@Animacs (a Tyne folyó déli partja):

Nagyon kíváncsi vagyok, hogy hogyan juthat el valaki ilyen szintre. Én sem rajongok a bkv-ért, illetve leginkább az utasokat szabályoznám le néha lángszóróval, de hogy inkább szopjak a dugóban meg parkolóhelyet keresve egész nap.. ha csak a saját levegőjét rontaná, mondjuk leszarnám, de így szerintem már jár a csicskalángos

Hurri Kán 2010.12.20. 23:46:09

Ezeket imádom :))
Amikor szórakozóhelyen megkérdik hogy milyen kocsim van, arra az az adekvát válasz, hogy oly mindegy cica, szopás közben úgyis csak a gázpedált látod. :)

easytiger 2010.12.21. 00:02:26

hát ettől idegállapotba kerültem teljesen.

nem akarok vulgáris lenni, de az ilyet kell úgy megcsinálni, hogy neki ne legyen jó. rálépni a fejére közben, esetleg elverni egy kétvégű lila hajlékony műbránerrel, ilyesmi. tudom, szép gondolat így karácsonykor, elnézést is kérek érte:)

Motorpenis 2010.12.21. 06:16:38

@Nagykevély: Bizony ám! Mert ugye a magyar férfiak nem tudják, hogyan kell bánni a nőkkel, bezzeg a külföldiek!

Főleg az olaszpasik: ők hazatelefonálhatnak az anyukáknak, MERT Olaszországban hagyományosan szorosak a családi kötelékek, a "Mamma" (=anyós Magyarországon) beledumálhat mindenbe, olaszpasi engedelmes. Itthon ugyanez=anyuka kedvence.

Görögpasi 45 évesen a szüleivel lakik--->hagyomány, kötelékek.
Magyarpasinál ugyanez--->élhetetlen, antiférfi.

No,de: még pár év, és az istennő a páratlan.hu-n fogja kelletni egyre ráncosebb testét és löttyedt melleit. Először még sok levelet és szavazatot kap, aztán már azt sem, megöregedett---->saját bevallása szerint "érett nő" lett (pedig csak megráncosodott), és kompromisszumot köt (ettől óvjon meg mindenkit gondviselés), és "belső alapján" kezd el választani. (Valójában nem kell ő már senkinek.)

Végül: lábtörlő típus. Töröljük bele lábbelinket!

Motorpenis 2010.12.21. 06:19:25

@Mitya Ivanov: A hideg ráz ki, ha nőt látok valami szobakutyával. Tudod, miért tartják ezeket? Pótolni a gyereket--->a kutya feltétel nélkül szeret, és ha olyanja van a nőnek, bekúrhatja a sarokba, elég onnan elővenni, ha szeretetre vágyik. Otthon hagyhatja, parancsolgathat neki-a kutya akkor is szeretni fogja. Jobb, ha az ilyen tényleg egyedül is marad, a gyomrom felfordul...

nyuszy 2010.12.21. 07:30:26

És ebben az a szörnyű, hogy az ilyenek ezt komolyan is gondolják. Márminthogy ők az istennők, és mindenki utánuk áhítozik. Ha tudnák, hogy az épelméjűek nagyrésze bottal sem piszkálná, vagy - ha a külalak stimmel - tényleg a diszkó vécéje a maximum, amire jó...

Amúgy a Páskomliget nekem sem mond semmit, valaki elmagyarázná, mi benne a vicces?

Celtic 2010.12.21. 07:46:59

@tff: Ez az, en is ezen akadtam ki. Mert ha megigeri neki, hoyg elviszi Mexikoba, meg csak-csak, de attol, hoyg "megyek Mexikoba" ennyire benedvesedjen a bugyija valakinek...vagy valaminek. Ez magas volt.

chilis csokoládé 2010.12.21. 07:58:00

@Bachterman:

Az a baj, hogy az ilyennek gyereke is születhet :(

altoid · http://altoid.inda.hu/ 2010.12.21. 08:35:07

Szerintem ez Belo regi csaja, abbol az idobol, amikor meg uj volt a BMW.

Infomaker 2010.12.21. 08:46:18

Imádkoztam közben, hátha benne lesz a kedvencem hogy például:

-Tudod, mint az a múltkori szerencsétlen is, aki otthon akart nekem frappucinót csinálni bolti tejszínhabból a szánalmas, tudod, KVÁZI ÉTELGYÁR..

:)

2010.12.21. 08:46:27

Van nekem egy ismerősöm, az még tetézi is ezt azzal, hogy kijelentette, öt évvel idősebb pasi az ideális. Persze már 30 éves, a szüleivel él és mivel a segge alá tolnak mindent csak ábrándozik a hercegről a szőke lovon:)

Infomaker 2010.12.21. 08:49:39

A Páskomligetben az a vicces, hogy nem azt mondja a csaj, hogy na leszállok, mert megérkeztem a Central Parkba, mert itt lakom a Plaza hotel mellett; hanem Páskomliget érted, már majdhogynem Csévharaszt felső...

(Legalábbis nekem ez benne a vicces, de kiből mit hoz elő - ezt most modorosan jól megmagyaráztam)

Szocio Pata (kikvogymukblog) 2010.12.21. 09:15:56

Régi palotai urbanlegend, amit csak az tud értékelni, aki emlékszik a rég "73 ekszpresszre", ami a Zsókavártól megállás nélkül a Keletibe repítette az embert. Szóval egy hirdetés: "csendes, zöldövezeti lakás a belvárostól csupán egy megállóra". Na most a belvárost a Keletinek tekintve (khmmm!)a megálló az volt cirka 6-7 kilométer, egyébként teljesen korrekt hirdetés volt.
A csaj egyébként idegesítő, de biztos jó nő.

Mitya Ivanov 2010.12.21. 09:20:51

@nyuszy: a páskomligetet én sem vágom, valaki? vagy ez ilyen bennfenteskedő belterjes pesti/budai duma?:)

chilis csokoládé 2010.12.21. 09:30:54

@Mitya Ivanov:

A Páskomliget utca az újpalotai lakótelepen van. Ha a belváros felől mész, akkor a lakótelep vége felé. Szóval, mire odaérsz, már keresztülutaztál a rendkívül lehangoló lakótelepen.

Ha Janet Rowling ismerné a telepet, nem is dementorokkal vetetné el a varázslók életkedvét, hanem körbeutaztatná őket Újpalotán.

yenoee 2010.12.21. 09:32:41

Nah.
A páskom egyébként faluszéli legelőt jelent, eléggé eltejedt kifejezés lehetett, mert Nyírségben és itt felénk a Bakonyban is vannak ilyen dűlőnevek. Igazi páskom tehát: rét, patakpart, bárányfelhők, szelíden brünnyögő haszonállatok, madárcsicsergés, lenge öltözetű pásztorlánykák, stb.
A Páskomliget utca pedig egy irgalmatlanul elbaszott osztottpályás út, középen villamos sínekkel, két oldalán 9-14 emeletes panelekkel, amíg a szem ellát.
Este, mikor hazajönnek a zemberek, a parkoló autók egymás elé állnak és a külsőket üresben hagyják, hogy ha valaki belülről ki akar járni, odébbtologathassa a többit.

Szocio Pata (kikvogymukblog) 2010.12.21. 09:36:20

@chilis csokoládé:
Miután a Páskomliget utcában nőttem fel, mindig gondolkoztam a név eredetén. Gyerekkoromban mindig valami finom pástétom jutott eszembe, biztos régen egy liget volt kis házikókkal, ott készítettek pástétomot, na mindegy.
Persze, hogy nyomasztó hely, de azért soha ne felejtsük, hogy a Keménykalap csapata Páger Antallal (Krumpliorr) a Páskomligeten üldözte végig a Majomtolvajt. A legdurvább magyar autósüldözés jelenet ever.

purga · http://horrormirror.blog.hu 2010.12.21. 09:47:58

"Te figyelj, muszáj ideülnöd, amikor ott van még annyi hely..? "--> ezen a momentumon kívül egész életszerű, sajnos. vagy csak én nem találkoztam ilyen k*rvával?

aribeth 2010.12.21. 10:04:39

Baszott nagy szívlapát.

@Infomaker:
:)
Azt vártam, mikor kezd el regélni Patrickról, a gyönyörű ír szakácsról, akivel minden éjjel hatszor, és aki vacsora előtt körbefutott a kerületet. Hogy miért mentek szét? Mert aranykalitkába akarta zárni (lelépett a Zarany Katival). Tudod, hogy van ez, egy ilyen belevaló nyüzsi csaj nem képes folyton otthon ülni.

Mc_Fly 2010.12.21. 10:06:12

@purga: nem verbálisan szokták közölni ezen vágyukat, hanem felbasszák a csomagjukat a szomszéd ülésre. Vagy beülnek a duplaülés külső székére, és kibaszott csúnyán néznek, amikor udvarias "szabad?" kérdés után átgázolsz rajtuk, mert egy kurva centit nem mozdulnának arrébb. Aztán ha leülsz, és előveszed az 1200 oldalas keményfedelű "Bevezetés a modern fizikába" c. bestsellert, akkor felteszed a pontot az i-re: így már mindenki tudja, hogy két külön világban éltek.

El Topo (Sgt. Elias) 2010.12.21. 10:14:50

@Mc_Fly:

Hát ehhez kurvára nem kell a Principia Mathematica-t olvasgatni a buszon. Ha a Micimackó Kuckóját veszed elő, már azzal is fényesen demonstráltad, hogy másik galaxis lakója vagy, mint a pina.

Sand Lover 2010.12.21. 10:23:13

@d'oh: „Páskomliget priceless”
Ezt először úgy olvastam, hogy “Páskomliget _princess_” :)
…aki HR-es, és büszkén viseli a céges belépőkártyát a műszálas kiskosztüm blézerére csíptetve. Mellesleg az nlcafé lelkes olvasója.

Mitya Ivanov 2010.12.21. 10:40:09

@yenoee: apám bakonyi szülőfalujában is van páskom, de az egy lápos terület, most teljesen víz alatt van.

2010.12.21. 10:47:59

@Mitya Ivanov: majd ha lement a víz tavasszal jól lehet ott legeltetni a dús vegetációban:)

Mitya Ivanov 2010.12.21. 11:05:51

@Hadrian77: igen, a vízilovakat és a tengeri teheneket

Nadiposzi (törölt) 2010.12.21. 11:22:22

A páskom valóban "rét, legelő" jelentéssel bír.
Vannak izgalmasabb helyneveink, pl. Hatcsöcsű-csárda, Gyakó-rét, Hugyozó bokor, Pinamosó-tó. De ezekről ritkán neveznek el lakóparkokat, vagy bt-éket.

chilis csokoládé 2010.12.21. 11:27:34

@Szocio Pata (kikvogymukblog):

Őszinte részvényem :)

10-től 29 éves koromig én is panelben nőttem fel, aztán pár évig régi építésű téglaházban laktam - az volt a legrosszabb - most megint panelben élek, de az újpalotai lakótelephez képest emberibb mindkét hely.Ég és föld. Teológia és geológia.

purga · http://horrormirror.blog.hu 2010.12.21. 11:33:01

@Mc_Fly: na, olyannal már találkoztam:) de idős nénik is szemrebbenés nélkül rakják fel a motyójukat az ülésre. az a legjobb, amikor állnak, de a szatyrot richtig rárakják az előttük lévő székre, kvázi jelezve a többi embernek, h tud ő állni, de rohadjatok meg, ti se fogtok leülni.

Hurri Kán 2010.12.21. 11:34:23

@purga:
Én olyankor meg szoktam kérdezni hogy fáradt -e az a szatyor? :))

lárvalányhaj 2010.12.21. 11:37:24

Nekem meg van egy olyan érzésem, hogy aki ennyi elvárást támaszt a pasikkal kapcsolatban, az nem is akar igazán társat találni.

noirp 2010.12.21. 12:07:23

Összekarmolnám ezen istenarcot, úgy nőileg. Hogy mennyi ilyen igénytelen (de nagy elvárásokat kitáblázó) picsát ismerek, huhú.

noirp 2010.12.21. 12:14:13

@yenoee: _paskum_-így is mondják asszem.

Szocio Pata (kikvogymukblog) 2010.12.21. 12:14:53

@chilis csokoládé: Hozzáteszem, 10 éves koromtól csak aludni jártam haza, a haverok és a bandázás meg egyebek a "hatkerben" voltak, szóval az igazi panelélmények kimaradtak. Hazajárva a szülőkhöz, látom, mennyire lecsúszott a hely, az feltűnő tényleg nyomasztó az egész.

2010.12.21. 12:44:42

Sok gondot megspórolt magának azzal, hogy a sportos, jókiállású (ilyeneket még mondanak? mintha anyámat hallanám?) jó állással, lakással rendelkező mama kedvencétől lelépett, mert ha Páskomliget és nem legalább egy kezdő orvosnő, akkor tuti, hogy egy pár jó dugás után lapát.

2010.12.21. 12:57:40

Ha jó értettem ezt a monológot egy barátnőjének mondja. Nem a barátnőjének, mert az napi szinten van értesülve az épp aktuális jelöltekről.

Ha ez így van, akkor az egészet osztani kell kettővel, és kb az ellenkezője igaz:

Lebaszott a kisfőnök, mert hülye vagyok, próbálkoztam nála,nehogy kirugás legyen a vége, de nem olyan félrekurós fajta.

Szerteném ha olyan pasim akadna, aki jól el van eresztve, ezzel szemben eddig minden paim jól lehúzott. Hiába adok magamra, és teszek ki mindent, odáig ok, hogy próbálkoznak, meg is dugnak néha, de aztán tutira nem hív fel egyik sem.

Itt tujázok a BKv-n mert a Joci szarrá törte az autómat, de mindegy mert amúgy sem tudnék már tankolni bele.

Anyám a legjobb barátnőm, együtt járunk bulizni, neki sem ártana már ha belekapna valami rendes pasiba és elköltözne otthonról, mert az a páskomligeti panel még magamnak is kicsi.

Héttörpe (törölt) 2010.12.21. 13:17:03

-Milyen autóval jöttéééél?
- Kint van bébi a parkolóban. 6000 köbcentis kék csoda.
-De milyeen fajtaaa?
-Ifa.

Hurri Kán 2010.12.21. 13:21:29

@Héttörpe: "B" verzió:
-Milyen autóval jöttél?
-Nem mindegy? Szopás közben úgyis csak a gázpedált látod.

2010.12.21. 14:22:24

A típus jellemzéséhez csak annyit tennék hozzá, hogy a legtöbb esetben rendkívül szar munkaerő (ez részben persze az ostobaságából is fakad), valamint egészen arcátlan módon lógós, amerikázó, seggmeresztő senkiházi a munkahelyén.
Az a típus, aki a rendszeres késést (teljesen komoly képpel) azzal magyarázza, hogy "képtelen vagyok korán felkelni", stb., azt akeveset pedig, amit jól-rosszul megcsinál, emberfeletti, különkeges teljesítménynek állítja be.

2010.12.21. 14:23:39

@gyvy: Ezt felírom, majd kipróbálom alkalmasint.

Hurri Kán 2010.12.21. 14:26:11

@Brother Love:
Érdemes. És hidd el, elég sok nem is sértődik meg rajta :DDD (Tapasztalat!!!)

Püspök utcai gombaszedő · http://valogatott.blog.hu 2010.12.21. 14:29:22

@gyvy: Vagy a klasszikus Schönherz-bulis sztori télvíz idején.

-Honnan jöttetek, lányok?
-Vecsésről.
-Húha, és mivel?
-Kocsival.
-Lovakat betakartátok?

Püspök utcai gombaszedő · http://valogatott.blog.hu 2010.12.21. 14:32:00

@Szocio Pata (kikvogymukblog): Ó igen, ezt én is ismertem, amikor a palotai telepen cseperedtem. Lepukkantsága ellenére is hihetetlenül gazdag élményforrás volt a környék.

Hurri Kán 2010.12.21. 14:36:07

@Püspök utcai gombaszedő: :DDDD

Ha csak úgy nem :DDDD

Esetleg:
-Figyelj már, 500.000-ért lefekszel velem?
-Nem!
-Kár, mert kéne a pénz...

Professor Pizka · http://raerunk.blog.hu/ 2010.12.21. 14:44:54

@Mc_Fly: vagy az mp3 spieleren Makámot kell hallgatni és üdvözült arccal illegetni magad a ritmusra. Mondjuk ezt a hülyéneknéznek-faktor miatt csak akkor ajánlom, ha te is ütöd a 190 centit meg a mázsát, mert különben csak úgy leszel vele, mint Kohn fia a homoszexualitással.

Professor Pizka · http://raerunk.blog.hu/ 2010.12.21. 14:46:55

@Nadiposzi: sőt, én több megyei fellebbviteli tanácsról is tudok, amely kiérdemelte a hatcsöcsű epitethont.

Professor Pizka · http://raerunk.blog.hu/ 2010.12.21. 14:55:04

@Héttörpe: régi, valószínűleg Árpád-kori (ősmagyar jégencsúszó eszköz) legenda, hogy a nagyhalászi Júlia Centrál Discobár-ban (Kelet-Magyarország legszínvonalasabb diszkója! Igaz, a légvonalban vagy harminc kilométerre levő (úton több, mert Cigánd vagy Tokaj fele kerülni kell) sárospataki Highlander discotech is így hirdati magát.)
Naszóval, egyszer a' úvvót' hogy a Júliába' a paraszgyerek Lamborghini slusskulcsot pörgetett. Naoszt a' úvvót, hogy az a traktoré vót' amit az apja vett a földalapúból.

Nadiposzi (törölt) 2010.12.21. 15:32:30

@Professor Pizka:
"...mint Kohn fia a homoszexualitással."
Azaz?

Professor Pizka · http://raerunk.blog.hu/ 2010.12.21. 15:35:27

Kohn csóró izraelita vegyeskereskedő, a boltban dolgozik a fia. Egyik nap azt mondja a fiú: Apám, én homoszexuális vagyok. Mire az öreg Kohn: Fiam Vannak neked millióid? Nincsenek apám. És szupersztár ismerőseid? Nincsenek apám. Hát, akkor te itt a boltban nem homoszexuális vagy, hanem egy csóró kis buzi zsidó...

nemértekhozzá(m) 2010.12.21. 16:38:03

ezek a legjobb posztok, amin felbaszom az agyam :DD

Bejgli 2010.12.21. 17:07:27

ez tényleg ütött :D :D ezerrel viszket a tenyerem

Erzsebet 2010.12.21. 18:16:30

Az ilyenekre alkalmazható ez a mondás:" Minél koszosabb a disznó, annál jobban vakaródzik." Ezek a leányzók a mélyszegénységből kerülnek fel. Irtó buták, az érettségit is egy alacsony szintű intézményben szerezhették. Jó testi adottságaik vannak még, de ebből is kiöregedhetnek. Nem értem, az ilyen nagystílű liba, miért jár tömeg közlekedésen? Limuzinon kellene furikáznia. Magát egy főnyereménynek tekinti. Az ilyen a végén nem kell senkinek. Hasonló nálunk is él a bérházban. A város legszebb lányának /150 ezren vagyunk/ tartották. kezdetben egy butikban volt megtűrt munka erő. Lejárt a renomé, hamarosan 34 éves lesz. Akadna neki élettárs egy 45 éves elvált pasi személyében. Ez egyszerű körülmények között él. A csajnak büdös lenne rá főzni, mosni, takarítani. Nem tudja egyiket sem. meghúzza magát a testvére lakásában.

Stiel 2010.12.21. 19:31:16

Húha. Örülök, hogy nem kell ilyenekből többet kapnom, mint amennyit a villamoson el-elcsípek.

Levéltáros · http://leveltar.blog.hu/ 2010.12.21. 19:40:55

Az anyás pasi rész nem hiteles, valdd be Tibi, hogy nem szakított veled a csaj.

A Tyne folyó déli partja 2010.12.21. 19:44:31

@Mc_Fly: hát gondolom úgy, hogy totál elkényeztették,egész életében. 22 éves, évi kb. háromezerrel )mármint, fontban) többet keres, mint én, otthon lakik szülőkkel, de egyik hónapról a másikra nem jön ki a fizetéséből, sőt, tartozásokat halmoz fel a kreditkártyáin. ehhez mit szólsz?

Hal Stanton 2010.12.21. 19:45:23

Zseniális kor- és kórkép. Meg körkép, meg nőkép. NB1-es, Tibbám!

Styxx 2010.12.21. 20:55:49

Ez Molnár Anikó?

doszy 2010.12.21. 21:00:08

Ismertem egy ilyen példányt. Kijelentette, hogy a magyar pasi neki nem kell, mert azok mind hülyék, nem ütik meg a mércét. Összejött egy olasz sráccal (micsoda temperamentum!), de aztán kiderült, hogy a gyereknek van odahaza is barátnője, csak kellett egy lyuk, amíg itt volt. Ezután összejött egy franciával (micsoda kifinomultság!), de ugyanúgy járt, mint az olasszal. Ismeretségünk vége felé összejött egy Angliában élő arabbal (olyan előzékeny, megértő!), aki aztán lelépett valahova.
Ezután szerencsére nem találkoztunk többet. Most olyan 34-35 éves lehet, és amennyire tudom, még mindig egyedül él. Ja, és nem szép.

medvedr 2010.12.21. 21:26:55

@Professor Pizka: Nem az a bunkó paraszt, aki traktorral megy a diszkotekba, hanem az, aki úgy megy , hogy nem csatolja le az ekét.

lárvalányhaj 2010.12.21. 21:29:17

@doszy:

"összejött egy Angliában élő arabbal (olyan előzékeny, megértő!)"

muhaha

Donna Anna · http://operahumor.blog.hu/ 2010.12.21. 21:58:44

Szoktam abban az utcában megszállni, mert barátaim laknak ott, szóval ismerem. Randa. De kutyáscsaj lakik a szomszédomban is. A szerencsétlen állatnak CSUKLYÁS kabátja van, holott hosszú szőrű.

Nem értem, miért olyan fontos sokaknak a szuper kocsi. Amelyik pasinak ilyen van, az többnyire száguldozik, olyanhoz meg félek beülni.

yenoee 2010.12.21. 22:06:17

@medvedr: ez az ekecsatolgatás, ez valami metroszexuális attitűd lehet, a jólneveltség első jele az, ha felemeli :)

lárvalányhaj 2010.12.21. 22:08:11

Alapvetően nekem az a szájenszfiksön ebben az embertípusban, hogy tele van valóságtól elrugaszkodott elvárásokkal, és a megvalósításukra irányuló egyetlen elképzelése az, hogy "majd találok magamnak egy gazdag pasit". Szánalom.
Ha valakinek ennyire extra igényei vannak, akkor teremtse elő rá a pénzt saját maga, és ne másokon élősködjön.

lárvalányhaj 2010.12.21. 22:12:33

@Donna Anna:

Azt vettem észre, hogy a kocsi márkáját és teljesítményét azok nézik a leginkább, akik valamilyen csóró/kulturálatlan/lepukkant közegből jönnek. Nekünk sincs kocsink a férjemmel, és ezen nem az egyetemen oktató barátaim szoktak elsősorban csodálkozni, hanem a nyolc osztályt végzett, alföldi porfészekben lakó rokonság. (Akik egyébként újgazdagok, és ennek okán magasról lenéznek minket.)

altoid · http://altoid.inda.hu/ 2010.12.21. 22:52:03

@lárvalányhaj: "majd találok magamnak egy gazdag pasit" - az a legszebb a dologban, hogy az a kis pufidzsekis geek, akit most elzavar meg a mellette levo ulesrol is az "istenno", tiz ev mulva esetleg gazdag pasi lesz, persze le sem fogja szarni ot. Az ertelmes no akkor fogja meg a ferfit, mielott nagymeno lesz!

lárvalányhaj 2010.12.21. 23:09:28

@altoid:

Igen, de ehhez fel kellene tudni ismerni a másik emberben rejlő perspektívákat, amihez egyrészt intelligencia, másrészt hosszú távú gondolkodás kellene, de az istennő sajnos mindkettőben hiányt szenved.

zwilling 2010.12.21. 23:36:10

@Mitya Ivanov: én is vidékiparaszt vagyok, de az asszem valahol az Asia Center környékén van kint a viharban, szóval nem egy Kamaraerdő, vagy nemtudom mi most a high society körzet, de talán még az.

altoid · http://altoid.inda.hu/ 2010.12.21. 23:55:45

@lárvalányhaj: viszont a stiluserzeke utolerhetetlen! Nem veletlen, hogy mindegyik divattervezo vagy modell szeretne lenni; persze tanulas es munka nelkul, mert az olyan uncsi...

mybudapest · http://mybudapest.blog.hu/ 2010.12.22. 03:14:20

egyébként a 30-as existennőt is megírhatnád Tibi, szerencsére azok Newpalace-i lakosok maradnak: rózsaszín plüss melegítőnadrág (X-IT utánzat a kínaiból), "I'M SEXY" és hasonló feliratú haspóló, grillcsirke bőr, telefon nyakba akasztón és az elengedhetetlen <1kg kutya(szerűség). ha már találtak egy jó egzisztenciájú pasit (pocakos autónepper, arab mobilboltos,...) akkor általában kapnak egy saját boltot. szoláriumot, vagy egy kisboltot, ahol a három Salgó polcon van egy nagyobb TESCO bevásárlásnyi árukészlet. ha nem, akkor is ezen műintézményekben lóg egész nap. mindig van néhány "rajongója", 10-20 évvel idősebb kétségbeesett férfiak, akivel minden nap látványosan fényezteti magát. (gondolom ilyen párbeszédet már mindenki hallott, amikor egy kétségbeesett 40es férfi puncsol egy lecsúszott 30-as nőnek, aki még nem, azt megkímélném tőle).

az utolsó "élményem" a telepről, hogy (akkor már volt) osztálytársamnál voltunk bulizni, és reggel miután lementem az első buszhoz, szó szerint elmenekültem. reggeli szürkület, szürke házak mindenhol, és brutálisan lehangoló emberek. a vásárcsarnoknál a tipikus családverő apukák ötkor már ették a reggeli csavaros kiflit, anyu és a gyerek mint egy kutya a talponálló elé "kikötve", a posztban szereplő nők reggeli (esti?) sétán a kutyával, buliból hazatérő istenpasik lehányt ázsia centeres D&G pólóban meg parfűmben...

Hintz ezredes 2010.12.22. 07:33:28

Harminc fölött az ilyenek ujjazzák magukat – percenként száz forintért – a LiveJasmin-en 16 éves japán fiúknak a kamera előtt.

Professor Pizka · http://raerunk.blog.hu/ 2010.12.22. 08:46:14

hú. Azt hiszem egy átlagos arab kövezéses kivégzésen, ahol egy keresztény lóval és két zsidó bakkecskével rajtakapott, dohányzó, sminkelt nőt köveznek épp halálra, ott nincs ilyen kialakult, egységes vélemény a szubjektumról :-)

csi szi 2010.12.22. 12:25:03

@Hintz ezredes: Gyanúsan tájékozott az ezredes úr. Csak nem?

csi szi 2010.12.22. 12:33:48

Ismerek újpalotai lakosokat (volt csaj + rokonság), na ők azért nem egészen ilyenek, pedig irodista is van köztük, meg az életkor is stimmel kb. Na, igaz egyik csaj sem diszkókirálynő típus (na jó, egyik sem kimondottan jónő, csak átlagos, de nincsenek is ilyen irreális igényeik mint a posztban leírtak). De pl. panelkarácsonyos posztok annál ismerősebbek (a fel- és oldalági rokonaikra, akikkel szintén meg kellett ismerkednem. Alapvetően rendes és normális ember a többségük, bár némelyik kicsit egyszerű. De emberileg a többség jobb fej, mint sok budai sznob (róluk is volt már modorosposzt persze), akik között élek. :]

mybudapest · http://mybudapest.blog.hu/ 2010.12.22. 20:27:32

@csi szi: ki gondolná, hogy a tízezer újpalotai lélek megannyi különféle ember...

-er- 2010.12.22. 21:08:39

@Frengi: "a Joci szarrá törte az autómat"
1. milyen Jóci
2. milyen autót
3 szarrá kúrta
4. aki BKV-s az BKV-s is marad, hehe

-er- 2010.12.22. 21:12:56

@lárvalányhaj: " Nekünk sincs kocsink a férjemmel, "
háát, neked se könnyű...kutyátok van-e?

zehu 2010.12.23. 11:09:32

"Én az a fajta ember vagyok, aki úgy gondolja, hogy le kell zárni egy kapcsolatot olyankor még időben, pontosan azért, ha szereted a másikat, akkor el tudod engedni, hogyha belátod azt kívülállóként, hogy rá tudsz nézni a kapcsolatotokra, hogy nem működnek már úgy a dolgok, ahogy az elején kellett volna, hogy működjenek" - Zimány Linda.

NoNight · http://anothernonight.blog.hu/ 2010.12.23. 13:18:49

El lehet jól sütni még, hogy "nagy kék autóval megyek haza, amelyet hivatásos sofőr vezet"...

Meg ennek a rokona:
- Figyu, neked milyen kocsid vaan?
- Én busszal járok...
- Buszoood vaaaan?!...

RoFä 2010.12.25. 19:02:13

@Mitya Ivanov: Hat stimmel, ez a picsa is egy lapos terulet, es az agya teljesen viz alatt van.

szivlapat+

RoFä 2010.12.25. 19:04:14

@no-night:

- Milyen szinu az autotd?
- Kek.
- Hany hengeres?
- Nyolc.
- Hu, es hany literes motor?
- Hatliteres.
- Es negy-, vagy otuleses?
- A, ketuleses.
- Huuu, sportkocsi...Mimimimilyen, Porsche, BMW, Honda?
- IFA.

pruntyike 2010.12.26. 11:08:28

Most már akár a budapesti Váci utcába is mehetsz traktorral a diszkóba...

2010.12.26. 19:40:38

mi az a "zsötanprí"?

2014.07.28. 13:48:44

@lárvalányhaj: @Levéltáros: MI ezzel a gond. Amíg nem volt rá szükségem, nekem sem volt. Maradt egy csomó pénzem.
süti beállítások módosítása