2015 legszarabb ajándéka (eredmények)

2015/12/30. - írta: Modor Tibi

Parancsoljatok, az eredmények!

Mindenkinek köszönjük az inputot, és jövőre hasonló jókat kívánunk.

  • Használt lexikon.
  • Élethű Orbán Viktor keritörpe
  • hajszesz
  • Egy dezodor, ami attól különleges, hogy indiai. Ilyen celofánba meg barna kartonba van csomagolva. Janibácsi szerint jó illata van. Nem értettem az egészet.
  • jóindulatból adott testzsír a sok kaja miatt
  • szelfibot
  • kiskutya (mindig azt szokták mondani, hogy az élő állat a legrosszabb, de halott kiskutyát kapni jobb lenne vajon? -A szerk.)
  • kb. 5 cm-es világító műanyag mikulás (természetesen átlátszó) tapadókoronggal ellátva
  • egy reader's digest videokazetta a vándormadarakról, a 40. perctől le volt törölve.
  • n+1-edik kommersz bögre, mert nyilván abból senkinek sincs sose elég.
  • zokni
  • hotdogkészítő gép (egy háztartásból sem hiányozhat!!!)
  • Leslie L. Lawrence (kétkötetes) könyv
  • Nem szar, de furcsa: az én ajándékom 12 db Merry Christmas-os Coca-Colás ajándék pohár volt, a gyári piros dekor-dobozba és zsugorfóliába csomagolva! Először kicsit meghökkentem, de aztán jót nevettem rajta... :-)
  • Szappan
  • a szokásos avon egységcsomag (vmi ótvar illatú dezodor meg tusfürdő)
  • Teszkó sajátmárkás bébi laptop (pink színben)
  • anyóséktól semmit sem kapni, holott én személyreszabottan, stb.
  • Hullámcsatt
  • Egy ocsmányan kifestett, ló formájú lógódísz, madzagból és fából. Gondolom, a készítője régi hatást akart elérni rajta, de hogy mivel nem az ajándékozó készítette, hanem nagy valószínűséggel egy karácsonyi vásár legszélső bódéjában vásárolta csillagos áron, az amúgy filléres cuccot, nem különösebben hatódtam meg.
  • A másik egy pénztárca; olyan, amibe az aprót szokás tenni. Fehér, márkás és macit formáz. És rondán van rávarrva a füle. Igaz, még egy évig gimibe járok, de nem vagyok már kisgyerek, kinőttem az ilyen gyerekes cuccokból. Azt mondtam, hogy márkás?
  • szövetzsebkendő
  • pénz
  • Karácsonyfadísz! Tisztára mint a Reszkessetek betörők 2-ben.
  • LED-es kulcstartó elemlámpa
  • Óvszer
  • Mamámtól egy ágynemű, amit mi adtunk neki 10 éve és azóta ki se bontotta, és most nekem adta vissza, és rég kiment az a design a divatból szóval fel se teszem az ágyamra. És nem, nem viccelek...
  • Filctoll
  • Mon Amour édes pezsgő
  • törölköző
  • Használt könyv
  • Esküvői kép.
  • Pezsgő, kibaszott pezsgő.
  • Elsőzni a modoroson
  • konyakmeggy
  • Határidőnapló
  • szeletelt lófasz
  • dezodor, tusfürdő
  • Zokni, b+
  • Egy bazi nagy könyv a teákról
  • Sissi DVD nagyanyámtól, amit egyszer én már odaajándékoztam neki, mert szereti a Romy Schneidert.
    Műbőr aktatáska. Mondjuk nem 2015.-ben, hanem pár évvel korábban, de akkor is, kb. 50 évvel elkésett.
  • Családi agybaj. Ja, azt minden évben megkapom.
  • gagyi, kínai utánzat óra. Virít rajta a nagy, jól olvasható "Omema" logó.
  • Pálferi könyv
  • 2007. március 31-én lejárt tojáslikőr
  • mamusz
  • Sampon, nincs hajam.
  • boríték
  • Színes autós napellenző http://www.wsteleshop.hu/termek/vizclear-/653/5?gclid=CPvjze3r_skCFQb3wgod1PwJDA
  • gyerekkoromban a szüleim mindig ezt kérték: "semmit csak ne veszekedjetek" :(( / :))
  • Bolhanyakörv macskának (kutyám van)
  • zokni
  • digitális képkeret
  • Jobbikos kitűző
  • Star Wars mozijegy Erzsébet utalvánnyal kombinálva, hogy abból hívjam meg popcornra a kedves ajándékozót :D
  • ing (ronda)
  • az ágyamnál kisebb lepedő
  • Bármi, amit előző év(ek)ben a másiknak ajándékoztál.
  • Apóstól fürdősó. Zuhanyzónk van. :D
  • Nem én kaptam, hanem a gyerekek. Anyám beállított egy akkora plüssmackóval, hogy gyakorlatilag nagyobb, mint én. Olyan nagy, mint egy bernáthegyi kutya, vagy egy minisztériumi dohányzóasztal, vagy egy arató-cséplőgép a mezőn. A gyerekek kábé három óra alatt ráuntak, azóta kerülgetjük, átesünk rajta, beleütközünk, és mivel tényleg óriási, elajándékozni sem lehet a "szegény gyerekeknek", mivel a lakás legfeltűnőbb tárgya, eltűnését az ajándékozó rokonok előbb vennék észre, mintha kidobnánk a lakásból az összes bútort.
  • fúrógép. azzal dolgozni kell...
  • Nem idén, hanem tavaly: Kapszulás kávéfőző gép. Hogy miért a lehető legrosszabb ajándék? Mert: 1. Háztartási gép. Ami kell a háztartásba, azt megvesszük, a hely nyilván korlátozott, egy újabb gép felesleges, így kidobásra/eladásra kerülne. 2. De nem lehet, mert az ajándékozó innentől kezdve kávé kapszulákkal bombáz munket születésnap, névnap, következő Karácsony alkalmából. Bele próbál kényszeríteni egy rossz konstrukcióba. 3. Fokozza a problémát, hogy itthon nem kapható hozzá kapszula...
  • történelmi kalandregény
  • Pulóver
  • A harmadik silány minőségű, műanyagdobozos, made in pcr boros akszesszoár készlet :(((
  • Negyven rongy magasságú vésett antik ezüst zippo anyám faszijától. Fél éve nem dohányzom. Illetve egy hete megint.
  • Kézműves fügebor....
36 komment

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Mala Suerte 2015.12.31. 09:14:15

Oké, a felsoroltak kb. felénél modoros a hiszti is.

Jóléti Dán Kekszesdoboz 2015.12.31. 12:45:35

Kurvajó ajándékok! Mi a bajotok?

antisocialnetwork 2015.12.31. 16:12:34

Made in prc. "Made in People's Republic of China Nem pedig pcr.

Void Bunkoid 2015.12.31. 16:46:15

Az eddigi legsúlyosabb ajándék, amit kaptam (igaz, nem karácsonyra), az egy My Air márkájú LÉGFRISSÍTŐ. Jó, hogy nem kaptam mellé egy doboz Espumisant is. Vagy két konzerv babot.

Frankofil 2015.12.31. 16:46:28

Azt a színes napellenzőt én is kaptam.Előtte visongva röhögtem,amikor láttam a reklámot.Azóta sírok.

kkn 2015.12.31. 16:59:45

Hogyan csattan a haj? Ha nem csattan, hogyan lehet ilyet ajándékozni? Mert a hajcsat lenne létező dolog, nem azt kapott? Hehehe....

tükörfúró 2015.12.31. 17:26:51

Az a zippó az nagyon erős, mármár olyan igazi adrian mole stílusú, proletárbakancs fílinges..

KatjaM 2015.12.31. 17:26:53

A pénznek, meg a pezsgőnek örültem volna.

Traff7 2015.12.31. 17:41:01

Az L.L.Lawrence könyvvel mi a baj?Szerintem jók,én örültem volna neki.

A megvalósult amerikai ólom.. 2015.12.31. 17:59:21

Évek óta keringő, többnyire a szekrény tetején tárolt borok, akciós bűzparfüm, naptár, virágtartó.
Persze nem haszontalanok ezek. Szépen elteszem, és jövőre továbbadom őket..:))))))))))

Fotósképző · fotoskepzo.hu 2015.12.31. 18:27:34

A zokni kétszer szerepel a listán. Ennyire utálatos ajándék? ;)

Egyébként az ilyen zokni, pulóver, ing, zsebkendő stb. -féle ajándékok ugyan biztos nem személyesek, de legalább hasznosak, így nincs velük semmi baj. Adtunk is ajándékot, meg hasznos is, úgyhogy legyen velük elégedett az ajándékozott – már ha tetszik neki! ;)

Holly Goly 2015.12.31. 19:43:47

használt gofrisütő, ami nem működik... ki kellett próbálni persze, de mivel fél óra alatt sem melegedett annyira, hogy gofrit lehessen benne sütni, kidobtuk a nyers tésztát, a sütőt meg haza kellett vinni :(

Dr_utcai_arcos 2015.12.31. 19:43:52

Ezek? Kaptam sebváltóra gombot(?). Esküszöm próbáltam, de valószínűleg az original-t csak flex-el lehetne levágni...

2015.12.31. 19:43:58

@bestpixel:
A zokni elmegy, de a többi ruhadarabbal az a baj, hogy nem biztos, hogy tetszik az illetőnek, sőt akár kényelmetlen is lehet, és így lehet, hogy sosem hordja majd.

Kekeckokec 2015.12.31. 20:25:03

Tavaly az exemnél élő kislányomtól a saját könyvemet (nem, nem én írtam, csupán én vettem, amikor még együtt voltunk, és nála maradt). A gyerek szívből adta, amit az anyja a kezébe adott.
Idén anyóstól szobamérleg, finom célzás a sportosabb életmódra......

firg_firg 2015.12.31. 22:04:05

Krumplipucoló
illatgyertya

Kertes_Kata 2015.12.31. 22:04:08

Az eddigi legdurvább ajándék egy átlátszó WC kefe volt, aminek a tartójában vmi lében mindenféle tengeri herkenytűk úsztak (mert a fürdőszobánkban 'tengeres hangulat' van = van pár korall a falon és pár csiga a polcon). Ez volt az a pont, amikor vmi összetört bennem a Karácsonnyal kapcsolatban...:D

kerekes pereces 2015.12.31. 22:45:59

Na jó gyerekek, én ezeket nem hiszem el :D

kispotzak 2015.12.31. 22:46:06

Kozepiskolas voltam, anyám és a munkatarsnoje hotott megmutatni néhány muselyem bluzt november vége felé. Tetszik e? Bocs, nagyon nem. De olcsó! Értem anyu, de ronda is. Megkaptam karacsonyra.

Ennél jobban fájt amikor a páromnak Parker tollat adtak. Otthon lelkesen kiveszi a dobozból, Parkerem se volt még soha! felkiáltással. Most se, mert betét nem volt benne. Apám kaphatta évekkel azelőtt a mh-en, ahogy kifogyott, kivettek belőle, aztán gondolom elfelejtettek. És karácsonykor elokaptak a szekrény mélyéről.
Idén a lelkunkre kötötték h nem adunk ajándékot, mert "úgysem tudjuk mit szeret a másik, hulyeseget meg ne, csak a helyet foglalja". Mi betartottuk. Ők mindenkinek vettek 1-1 uolyan giccses fenykeptartot.

Keresztény szellemiségű luxuskurva 2016.01.02. 13:24:53

A halott állatot, ha elég friss, még meg lehet enni.

Trónkövetelő 2016.01.02. 14:04:00

@firg_firg:
Illatgyertya? Én most vettem karácsonyra _Páromnak egyet, lehet, hogy ezért ki fog rúgni? Mondjuk vettem neki más (mellesleg ugyanilyen haszontalan, ám a közmegegyezés szerint méltó) ajándékot is, így az illatgyertya inkább afféle "szellemes", "jópofa" kiegészítőnek tekinthető. Legalábbis remélem.
@Keresztény szellemiségű luxuskurva:
A nem frisset is, fagyasztva, füstölve stb. hónapokkal az elhunyta után is lehet fogyasztani. Ennél már csak az a jobb, ha vidéki rokonok kedveskednek húsvétkor kifejlett élő kacsával, csirkével, nyúllal, hogy a lakótelepi lakásban a kádban vagy a mosdókagylóban a tortaszelő késsel leöljük, és a 2 négyzetméteres konyhában megfelelően feldolgozzuk.

Online Távmunkás · http://onlinetavmunka.blog.hu 2016.01.02. 20:14:53

@Dr_utcai_arcos: Olyat én is kaptam, a Trabant-Lada-Wartburg korszakban menő volt, de 15 évesen még nem volt kocsim, egy ideig polcdísz volt :)

@Holly Goly: Mi is kaptunk gofrisütőt, az új volt, de a második bekapcsolásnál zárlatos lett...

@tükörfúró: Én felespoharakból kaptam csinos kis készletet, pedig az utóbbi 10 évben maximum tízszer ittam bármilyen töményet és ajándékozóval sose...

@kispotzak: Ismerős, ha megbeszélitek, hogy nincs ajándék, akkor úgyis vesznek valamit, ugyanez pénz/ajándékutalvány esetén. Az még a jobbik eset, ha fordítva történik és a megbeszélt jelképes ajándék helyett pénzt kapsz...

Ernoke 2016.01.04. 17:39:25

rég nem röhögtem ennyit:D mondjuk pl. a pénzzel vagy a használt könyvvel nem tudom, mi a probléma, én nagyon szívesen kapnék ilyesmit bármikor. de filctoll, boríték, jobbikos kitűző, lejárt tojáslikőr? ezeket miért?:D:D:D

az én valaha volt legszarabb ajándékom, amire ezek után gondolni tudok, egy távolabbi rokontól ugyanazon rokon nem is túl szép (akkor) 7 éves kislányáról egy modellfénykép, borítékban, hátlapján a kislány neve és életkora. és ezt egy darabig évente ismételték, mármint karácsonyi ajándék címén, nem értem azóta sem az egészet.

Noname Watanabe 2016.01.13. 15:10:51

Könyvvel mi a szar baj van? Aki ezen hisztizik, az maga is megérdemelne egy posztot, mondjuk "a modoros büszkén műveletlen" címen.
Persze az ezer éves "nekünk nem kell, ajándékozzuk el" szarságokat én is utálnám.

2016.01.13. 15:52:30

@Noname Watanabe:
Bár én nem említettem, én sem szeretek könyvet kapni, és ennek semmi köze a műveletlenséghez, mivel amúgy kimondottan sok könyvet olvasok. Ugyanakkor:

1. Felnőtt ember vagyok, kialakult ízléssel. Ez nem azt jelenti, hogy nem vagyok nyitott új dolgokra, az időm mégis véges, ha új dolgokra nyitok, akkor ia magam szeretek dönteni róla. Ha könyvet kapok, akkor vagy olyan, hogy elolvasom, vagy nem, és jó esély van utóbbira, ebben az rsetben teljesen feleslegesen kaptam. Idén is kaptam egyet, és az a fajta, amit ki sem fogok nyitni (volt már dolgom hasonlóval).

2. Előnyben részesítem az elektronikus formát, mert nagyon ellene vagyok a cuccok felhalmozásának. Bár sajnos így is akad otthon egy rakás könyv, de azon az elven gátat szabok a halmozásnak, hogy ha valami új bekerül a lakásba, akkor valaminek hasonló méretben ki kell kerülnie. Egy újabb könyv újabb gondot jelent. És ne mondja senki, hogy én vagyok a hülye, mert tény, hogy minden lakás mérete korlátos, csak az a fenntartható, ha néha selejtezünk is. Sajnos családban sok rossz példát láttam már felhalmozásban.
3. Ha nagyon műveletlen lennék, vagy csak simán utálnék olvasni, ahhoz sincsen senkinek semmi köze, még célozgatás szintjén sem. Az emberek nem egyformák, aki nem olvas könyveket, az másban lehet még jó vagy érdeklődő. Aki meg csak azért művelt, hogy látszódjon vagy hogy elmondhassa, az valójában proli.

Noname Watanabe 2016.01.18. 10:19:56

@nagybalfasz: Oké, de ezzel az erővel semmilyen ajándékot nem kéne kapnod, mert felnőtt ember vagy, kialakult ízléssel, és ha új dolgokra nyitsz, magad szeretnél dönteni róla. :D

Hú, egyszer kéne egy poszt a modoros e-book-felhasználóról is. (Viccelsz, papír alapú könyv? Hát szegény fákra nem gondolsz? Ez sokkal környezetbarátabb. Nézd, most cseréltem le a Kindle-t egy újabb verzióra. Hogy a régi? Hát kidobtam...)

2016.01.18. 15:04:05

@Noname Watanabe:
A legjobb ha nem is ajándékoznak egymásnak felnőtt emberek. Ha mégis, akkor valami jelképes valami, vagy fogyó cucc.

Ha 2016-ban is papír alapúkönyvet veszel, akkor elsősorban nem a környezeteddel, hanem magaddal baszol ki, mert azokat a könyveket tárolni kell, vagy elpasszolni. Ha még mindig könyv fétised van, ott a könyvtár, az egy ésszerű megoldás.

Egyébként ha már környezetvédelem, az Amazon szopjon lovat, hogy nem cseréphető a Kindle aksija.

Noname Watanabe 2016.02.01. 17:04:11

@nagybalfasz: Ó, azt a zen-buddhista hozzáállást :D Ezen logika alapján házat se vegyél, mert sok pénz a fenntartása, meg sok helyet foglal. Autó is minek, garázs kell neki. Nő sem kell, mert sokba kerül, sok helyet foglal, tárolni, etetni, ruházni kell, ott van helyette Marok Marcsa. :D

Cave Nick 2016.02.02. 21:17:36

Jött Strasbourgból ítélet, ami jól helyrerakta Miniszterelnök Urat. Lehet megint kommentezni.

2016.02.02. 21:18:16

@Noname Watanabe:
Ha a házadat, az autódat és a nődet is csak dísznek tartod, akkor tényleg beleillik a logikámba, ez esetben tényleg felesleges. Mondjuk én lakok a házamban, az autómat használom, a nőmet is :-). Fizikai könyvet viszont nem értem minek olvassak, ha van e-book is.

Noname Watanabe 2016.02.03. 16:31:00

@nagybalfasz: Ha viszont valaki csak dísznek tartja a fizikai könyvet, az se sírjon, hogy helyet foglal. Volt olyan sznob majom, aki úgy ment be a libribe, hogy kéne neki valami piros könyvsorozat, ami illik az ülőgarnitúrához.

(Minek tartsál asszonyt, ha van műpina? :D ) Van, aki szereti kézbe venni a könyvet, mint ahogy van, aki nem elégszik meg a .jpeg vagy .avi szexszel :D (Vagy hogy modoros legyek: sexxel.)

2016.02.04. 08:45:16

@Noname Watanabe:
Miért, te megdugod a könyveid? :-)

Van akinek csak az agyagtábla az igazi, de ők nincsenek sokan manapság.

Noname Watanabe 2016.02.12. 15:05:24

@nagybalfasz: De most komolyan, minek neked asszony? Van guminő, műpina, kevesebb helyet foglal, trendibb, modernebb, olcsóbb - miért akarsz nőkkel dugni? Oké, vannak ilyenek (pl. én), de nincsenek sokan manapság.

2016.02.13. 14:26:32

@Noname Watanabe:
Akkor jól értettem, te tényleg szexuálisan gerjedsz a könyvekre.

Phteven 2016.03.03. 21:31:47

10 kiló B50-es liszt.... OMFG.
süti beállítások módosítása