A betiltott kis generáció

2010/03/23. - írta: Modor Tibi

...ó-o-ó, a milarepaverzió... szélfoszlánybeszáradás, beszáradás, beszáradás...

ó-o-ó, a milarepaverzió, áááááá....

/A.E. Bizottság: Milarepaverzió/

-Ezt nézzétek, mit találtam! Was, Retróbuli a 70-es, 80-as, 90-es évek legőrületesebb slágereivel, DJ Diffenbachia, na menjenek a kurva anyjukba ezek a majmok. Ezeket gyűlöltük, ezek ellen lázadtunk tizenévesen, és erre visszajönnek, mint valami klasszikus, sokat látott hősök? Erdős Péter, kurva anyád... úgy szeretném, úgy akarom... hát ezektől már soha nem szabadulunk meg? Most szerencsétlen mai gyerekek azt hiszik, hogy ezekről szóltak a nyolcvanas évek: Neotton, Dolly Roll, Első Emelet, kisfaszom. Ez nekik a retró, meg a Depeche és a Duran... Pedig a Tó- meg a Tükör diszkókon túl is volt élet, de még mennyire! 

-Pfff, mi már nyolcvankettőben ott toltuk a Rádayban, közös meditáción - voltak ott képzősök, műszakisok, mindenki. Alig lehetett bejutni, olyan tömeg volt. Mind utáltuk a rendszert, szamizdatot olvastunk. Hatalmas bulik voltak aztán a Tilos az Á-ban ugyanígy. Neurotic, Bizottság, Európa Kiadó...

...harminchárom nevem volt, nem szeretik a rock & rollt

Harminchárom nevem volt

Mindannyiunk szégyene, népszerűtlen népzene

/Európa Kiadó - 33 nevem volt/

-Simán, ezek még a múltat is ki akarják sajátítani. Ha már eltörölniük nem sikerült. Mozaik klub vagy a Pártház Óbudán - aztán az öreg komcsik csak néztek, hogy "Ifjúsági kulturális rendezvény keretében fellép a Kretens zenekar"... micsoda évek voltak a sok martosossal, árpádossal. Mos-OI, OI-Kor, CPG - kaptunk néha a fradiszalámival is, volt futás, lánchídi csata, minden. Amikor március 15-én minden fiú az osztályból fehér ingben jött be "véletlenül", akkor elég gyorsan fegyelmi tárgyaláson kötöttünk ki.

-Mármint október huszonharmadikán.

-Jaja, akkor.

...annyira kívánom az ételt, de akaraterőm kitart

és teljesen elgyengülök, míg a magány belülről szétszaggat...

/Kretens - Bobby Sands/

-Ja, a CPG-s srácokat jól le is sittelték, de hát ezek ilyen évek voltak. Legvidámabb barakk - a nagy büdös lófaszt. Közben negyven fölött már szégyenkeznie kellett annak, aki még nem kötötte fel magát. Na de ne térjünk el a tárgytól. Én kicsit korábban kezdtem az ipart, mint ti. Tabáni, hajógyári-szigeti majálisok, Fekete bárányok - Ricse, Hobó, Mobil. A Dinamitra úgy köpködtünk utána, és persze tessék: igazunk is volt a Dalospacsirtáról. Pedig mai napig a legjobb magyar énekes, kár érte. Hehhe, az is rémlik még, amikor a Mobil előtt fellépett a még akkor tökismeretlen Pokolgép. Ilyen bukósisakokban léptek fel, hát jól kifütyültük őket, jó szarok voltak.

Akkor meg még az Edda Művek is igazi zenét játszott, Dáridó a láthatáron se volt. Az egész akkor lett szar, amikor kiszállt a Slamó. A Korált is nagyon éltük, bár ma már kicsit hülyén néz ki, ahogy a Fecó ott vinnyog, és közben küzd a négy szintijével. Általában nem ő győz persze. 

-Hülye, én örülök, hogy egyáltalán még megvan a faszinger.

...akikkel mindig gond van, keserű szóda a borban

Velük most mihez kezdhetnénk?

/Korál - Kölykök a hátsó udvarból/

-Ezeket kéne mutogatni a mai srácoknak, nem az emót meg a Tekknő-mulatóst, Tiestót, new rockot. Pháhh, retróbuli. Megittad végre, Janika? Mert mindjárt kezdenek, aztán legalább egy félóra, míg odaérünk a Geróba... takkerra meg nincs pénzem.

146 komment

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

GAbica 2010.03.23. 07:13:39

Most erre mit is mondhatnék? Bár '77ben születtem, magamra ismertem, ez rólam szól, na. Jó nevelést kaptam anno :)

dagger 2010.03.23. 07:15:21

"Mert jegyezd meg míg a föld kerek: mindig, lesznek rockereeeeeeeeeeekkkk..." Jeeeeeeeeee!!!!!!!

:D

dagger 2010.03.23. 07:19:47

Magasszárú fehér Puma cipő, szűk szakadék farmer, műbőr dzseki piramis szegecsekkel, hátára felvarrva: Pokolgép felirat, hosszú haj.
Nem volt olyan hogy a rendőr ne szóljon be a hajunk miatt...
Mostani páromnak mikor mutattam az akkori fotókat, hát kiakadt mint állat, hogy ugyanmá ne szívassma hogy az én vagyok :)))))

El Topo (Sgt. Elias) 2010.03.23. 08:02:11

köpni kell... köpni kell... köpni kell...

GAbica 2010.03.23. 08:10:00

@El Topo (Sgt. Elias):
Már megint itt van a szerelem,
már megint izzad a tenyerem.
Minek? Minek? Minek? Minek?

Egy hullámon vagyunk :D

El Topo (Sgt. Elias) 2010.03.23. 08:13:49

@GAbica:

Nem nehéz.:) Persze elhülyéskedik az ember a dolly rollal, meg a step együttessel, de azért tényleg nem lenne baj, ha a srácok tudnának erről az oldalról is valamit. Mondjuk eléggé aluldokumentált dologról van szó.
Másrészt meg nem tudom, ha a mostani srácoknak kezdene el a Méhes Marietta a szörnyű hangjával énekelni, szerintem az első percben kidobálnák a színpadról.
Én sunáztam volna.:D

GAbica 2010.03.23. 08:18:49

@El Topo (Sgt. Elias): Eszkimó asszony fázik? Imádtam :)
Nem biztos, nézd meg mik a slágerek, beleférne szerintem.
A sunázási vágyad meg tudom érteni.

El Topo (Sgt. Elias) 2010.03.23. 08:23:03

@GAbica:

Na most leszek modoros: halvány fogalmam sincs, mik a mai slágerek.:D De most tényleg! Néha ha véletlen valami zenecsatornára kapcsolok, úgy tudok nézni, mintha kútba néznék.

"Előre lányok! előre!
Előre lányok! előre!
Én kiveszem a részem belőle!"

GAbica 2010.03.23. 08:26:08

@El Topo (Sgt. Elias): Együtt dolgozok egy csomó kora húszas éveiben járó emberrel, akik meg slágerzenéket hallgatnak. Különben nekem sem lenne halvány elképzelésem sem :D
"Tombol az életöröm,
Hátamba hasít 10 köröm,
Nincs rá szó,
Nincs neve,
De van, aki tud
Mit kezdeni vele..."

GAbica 2010.03.23. 08:28:42

@dagger: Az a durva, hogy ott voltam a búcsúkoncertjükön is. Gáz, gáz, de akkor tetszett :)

Modor Tibi · http://modoros.blog.hu 2010.03.23. 08:45:55

Átlátszó kis készülék
Telefonomba szerelték.

@El Topo (Sgt. Elias): a lánchídi csatát amúgy ESKÜ, hogy beleírtam már egy héttel azelőtt, hogy te is meséltél volna az azzal kapcsolatos élményeidről :)

2010.03.23. 08:51:44

Van pár ismerősöm, akik megragadtak ezen a szinten:)Megérnek egy külön szociográfiát:)

El Topo (Sgt. Elias) 2010.03.23. 09:05:24

@Modor Tibi:

És akkor a november 4-érről még nem is beszéltünk.:)

GAbica 2010.03.23. 09:10:57

@El Topo (Sgt. Elias): Az a húgom születésnapja. Ezzel a címszóval égettek gyertyát a szüleim az ablakban este :D

Ernoke 2010.03.23. 09:16:28

@GAbica: ez születési dátumtól független, ezek a zenék (főleg az _alternatív vonal_) nagyon divatosak voltak a kilencvenes évek közepén is, én is ek-n meg kontroll csoporton nőttem fel. sőt, kb. 10 évvel később is mikor volt pár európa kiadó koncert, kb. azonnal elfogyott az összes jegy mindegyikre.

Styxx 2010.03.23. 09:20:40

Tűpontos, gr. Persze mindent lehet fokozni, mondjuk egy kis Radics Béla hájpolással, de hát erre találtak ki minket kommentelőket:-)
De azért ahogy mondjuk a CPG-s srácokat kicsinálták, az tényleg durva.

GAbica 2010.03.23. 09:25:19

@Ernoke: Azt tudom, hogy elfogyott. Le is maradtam róla rendesen sajna.

GAbica 2010.03.23. 09:34:53

@Styxx: Napfényes napok? (abszolút kedvenc) Lángszívű lány? Zöld csillag? Gonosz asszony? :)

Spiritmonger 2010.03.23. 09:35:16

A rock and roll az nem egy tánc

Ernoke 2010.03.23. 09:35:36

@GAbica: kurvajó koncert lett volna, ha a Menyhárt Jenő nem magázza a közönséget, és nem mondja minden népszerű számra azt, h "ezt most nem játsszuk el maguknak, mert ez URH szám, ez nem kívánságműsor". kb. 5 perc alatt el is baszta a hangulatot. mondjuk ezeknek az embereknek (Víg Mihály, Menyhárt, Sziámi Műláb Péter) kb. mindegyike irgalmatlan tirpák faszkalap.

bekbórd! 2010.03.23. 09:56:45

"Amikor március 15-én minden fiú az osztályból fehér ingben jött be "véletlenül", akkor elég gyorsan fegyelmi tárgyaláson kötöttünk ki."
Ez mikorról szól? A '80-as években is iskolai (nem munka-) szünet volt március 15. Előtte nap pedig ünnepség úttörő nyakkendőben, kokárdában. Szólt a "Talpra magyar", 12 pont, Szózat meg minden.

manson karcsi · goo.gl/FVvVX 2010.03.23. 10:01:01

a populáris fos mindig is populáris fos lesz. az underground meg underground. de addig jó, míg nem cserélnek helyet, mert akkor az odáig undergr. mainstream-et fikáznánk.

Ernoke 2010.03.23. 10:06:41

@Bachterman: ezek is populáris divatzenék, csak más emberek szeretik (szerették) őket, mint a depesmódot.

Styxx 2010.03.23. 10:09:30

@bekbórd:
A verzió: Modor Tibi elqrta, vagyis modoros poszt bakit vétett, mint a filmes bakik, pl az (egyébként nem lkétező) karórás török katona az Egri csillagokban

B verzió: Finom utalás arra, hogy utólag mekkora kib@szott nagy forradalmárok voltunk.

Béla: És akkor odamentem a muszka tábornok Csajkájához, kirángattam az üléséről, farkasszemet néztem vele, és a pofájába ordítottam, hogy: Ruszkik haza a Szent Magyar földről!

Jolán: Béla valójában a buszmegállóban odament egy orosz kiskatonához, illedelmesen tüzet kért tőle, majd miután a kis baka mondta, hogy ő partizán öttusázó sportoló és nem dohányzik, akkor illedelmesen egy szpaszibával megköszönte és továbbmentünk. De hagyjátok rá gyerekek, hadd szinezze ki egy kicsit a sztorit. Ha még hájpoljátok is, akkor úgy megizmosodik az egója, hogy este akár virgonckodik is velem, ami jól esne, mert utoljára Szentestén pajtáskodtunk.

Modor Tibi · http://modoros.blog.hu 2010.03.23. 10:21:57

@bekbórd: elhiszem. Nekem valami hétköznapi hős magyarázta - lehet, hogy igaz is volt & korábban történt. Végülis ez csak egy beszélgetés.

@Styxx: a legendairtásért külön hálás vagyok :)

Gumineaux 2010.03.23. 10:25:36

@Bachterman: Miután manapság már minden elérhető és mindent szabad, az underground is mainstream lett. Vegyük pl a Szigetet, mára hihetetlen kommersz lett egy – a kezdetekkor alternatívnak számító – kezdeményezés. Nyilván így több benne a pénz.

El Topo (Sgt. Elias) 2010.03.23. 10:26:32

@Modor Tibi:

Inkább az lehetett, hogy nov23-án mentek be a kislovagok fehér ingben.

dianafan9 (törölt) 2010.03.23. 10:30:38

nem lehetne inkább mégis az eszményi viktória - heilig gábortól kérni a Három Kívánság című számot?

Styxx 2010.03.23. 10:33:29

@Modor Tibi:
De Bélának egy szót se, hadd legyen Jolánnak újra egy jó estélye!:-)

cd-r 2010.03.23. 10:36:30

@Gumineaux: azért ez így nem igaz, hogy az underground mainstream lett. sziget pl sztem soha nem volt underground. csomó olyan zene van most is, ami soha nem lesz mainstream, mert a legtöbb embernek annyira befogadhatatlan, hogy kizárt, hogy divat legyen belőle.

El Topo (Sgt. Elias) 2010.03.23. 10:41:53

@Gumineaux:

Már a szalagavatós posztnál beugrott a Chachacha c. film.

mocc 2010.03.23. 11:00:30

Nem is értelek titeket...nekem minden egyformán POPZENE :)

El Topo (Sgt. Elias) 2010.03.23. 11:01:45

@mocc:

Ez a város egy távoli bolygó...
mekkora zene volt, basszus, a mai napig megállja a helyét!

Gumineaux 2010.03.23. 11:02:49

@cd-r: sziget pl sztem soha nem volt underground.
Az elején annak indult, akkor még Diáksziget néven futott. “Kell egy hét együttlét” – mondta a szlogen, egyfajta elvonulást jelentett a többségi – “normális” társadalomból.
De lehet, hogy nem jó a példa.

“csomó olyan zene van most is, ami soha nem lesz mainstream, mert a legtöbb embernek annyira befogadhatatlan, hogy kizárt, hogy divat legyen belőle.”
A globalizáció világában mindenből, amiből egy kis hasznot ki lehet préselni, árucikket és divatot csinálnak. Pl régen a dark/goth/grufti egy szubkultúra volt. Ma meg webáruházban rendelheted meg a felszerelést, az arcfestéktől a harisnyáig.

mocc 2010.03.23. 11:04:05

@El Topo (Sgt. Elias): valami ilyesmit mondtam én is a hétvégi grillpartin, miközben pár albumot végighallgattunk :)

bekbórd! 2010.03.23. 11:05:37

@El Topo (Sgt. Elias): Én is arra gondoltam, hogy okt. 23-ával keverték, abból biztos nagy balhé lett volna. Viszont Styxx B verziója tetszik a legjobban :)

vészmadár (pica pica) · http://feleslegesszavaink.blog.hu 2010.03.23. 11:05:58

nah, inenn felőlem nézve az van, hogy persze 15 évesen (az nekem '94-ben volt) az ember elhallgatta a P Mobilt, bandával játszottam is, naná. De az európa kiadó nekem plö csak másképpszar, mint mondjuk a dolly roll, az egyik kommersz szar, a másik meg magát baromi elvontnak gondoló simán szar (plö sajnos attól, hogy egy akkordba belefogunk egy oda semmiképp nem illő hnagot egy elhangolt és hamis gitáron, még nem lesz jó).

Ehhez képest a P Mobil mondjuk csak simán unalmas 16 éves korodon túl, azt meg kinövi az ember:)

Queensryche rulez the world:)

Ernoke 2010.03.23. 11:06:14

@El Topo (Sgt. Elias): szerintem a legjobb magyar zenekar _evör_, ráadásul tök slágeres.:)

eastern sugar 2010.03.23. 11:06:36

@Ernoke: sziámi tök jó, kicsit mindenki elkurvul, de vele azért nincs nagy gáz.

El Topo (Sgt. Elias) 2010.03.23. 11:09:42

@bekbórd:

Nálunk speciel volt is, mert harmadikban kicsit átfésültem a novhetedikei ünnepséget a saját szájam íze szerint.:)

El Topo (Sgt. Elias) 2010.03.23. 11:21:32

@Modor Tibi:

Igazás semmiség örülök, ha segíthettem.:)

cd-r 2010.03.23. 11:22:25

@Gumineaux: "A globalizáció világában mindenből, amiből egy kis hasznot ki lehet préselni, árucikket és divatot csinálnak" van erre is példa, pl egyes stílusok/zenekarok sokkal hamarabb fel és lefutnak, de hidd el, hogy van az a réteg, akit ez nem érint. rengeteg olyan lemezkiadó van, akik 50-100db-ra limitált cdket, vinyleket adnak ki,sőt kazettákat (igen, 2010ben), sokszor minden egyes darabhoz külön kézzel gyártott borítóval, meg hasonló extrákkal, az effélék nyilván nem a gyors haszon reményében csinálják.

El Topo (Sgt. Elias) 2010.03.23. 11:35:05

@Modor Tibi:

Éppen minap röhögtem rajta, hogy rémiszően közel került hozzám az az idő, amikor a fiaim majd így szólnak egy szép napon hozzám: "jól van Apuka, maradjon már! Menjen szépen vissza a szobájába tévét nézni!":D:D:D

Ernoke 2010.03.23. 11:37:55

@cd-r: nem is beszélve azokról, akik saját maguk kiadó nélkül állítják elő a cd-iket, saját artworkkel 50 példányban, amiket aztán ismerősöknek osztogatnak.
tényleg van underground, de az messze nem a fesztiválok világa.

Gumineaux 2010.03.23. 11:53:32

@cd-r: “rengeteg olyan lemezkiadó van, akik 50-100db-ra limitált cdket, vinyleket adnak ki,”
Igazából nem azt állítom, hogy _nincs_ underground, hanem csak azt mondtam, hogy az underground is mainstream lesz _egyszer_. Nyilván nem _mindegyik_ törekvésből lesz divat, de sok olyan van, ami időközben sikk lett szélesebb körökben.

Szigi. · http://depechemode.blog.hu 2010.03.23. 12:10:56

@Ernoke: Részemről mellé, imádom a DM-et, az Európa Kiadót és a Sziámit is :) pedig én még a nyolcvanas években a "csattogós lepkét toltam a homokozóban" (headshot!).

"Romolj meg
Ostromolj meg
Nagyon durván
És nagyon lassan..."

adhuvbeigiqe upiugtqeőoqőoqqe 2010.03.23. 12:30:22

"...a zenbudhista tv rádióbemondónője vagyok. magasságom x centiméter. mélységem...puty...puty...puty"

AE bizottság - Jégkrémbalett. Hö!

szavazzfasszal · http://szavazzfasszal.blog.hu 2010.03.23. 12:31:53

Azt hogy kell modorosan mondani, hogy Tavasszal Szavazz Fasszal?

adhuvbeigiqe upiugtqeőoqőoqqe 2010.03.23. 12:33:23

"...küldj egy jelet lentről, küldj egy jelet lentről, küldj egy jelet lentről FELFELÉÉÉÉÉÉ..."

Európa Kiadó

Milyen jó kis számok voltak ezek.........

yarisugi 2010.03.23. 12:37:12

egyik:
"Tüntetés nincsen,
A Bűn is halott,
A rendőr az utcán
Jéggé fagyott."

másik:
"Rövid ródli 120 forint, hosszú ródli 200!"

Aki megmondja, honnan idéztem (együttes, számok címe) az érezze magát motorosan-modorosan kitüntetve.
(Google után kapkodni valsz felesleges :) )

Môžeš mi pomôct'? 2010.03.23. 12:38:07

És akkor az Andrásnak teljesen lerepült a feje, és meghalt.

mook 2010.03.23. 12:43:18

Őszintén szólva kicsit zavaró ez a nagy műfaji eklekticizmus, ennyire senki nem ütötte szét magát (sem akkor, sem mára). Kasztrendszer volt, ma is az. Típusokba sorolva jobb lett volna.

2010.03.23. 12:49:25

Az OI-korról meg senki sem beszél, nem hallgattatok semmi ilyet?:D

Szocio Pata (kikvogymukblog) 2010.03.23. 12:49:41

Na de negyven fölött mit csinálhat az ember? Sötét az éjszaka.

"A Neurotic a király! A Pajor az, persze sajnos HITes lett, totál megkattant, az Ámen az nem az igazi, csak a régi Neurotic, inkább maradt volna, drogos bazmeg, mit pörögne még ma is! "
Ez is modoros volt? :)

El Topo (Sgt. Elias) 2010.03.23. 12:51:46

@yarisugi:

Nekem megvan, de szerintem tőlem el is várható.:)

2010.03.23. 12:52:05

Szerintem a 70-es, 80-as évek legrétegebb zenéje a country volt a 100 folk celsiussal meg a Bojtorjánnal, persze nem volt elvont, de volt pár szép ironikus és társadalomkritikus számuk poénos köntösben.

Szocio Pata (kikvogymukblog) 2010.03.23. 12:53:01

"Hja és a Méhes Marietta! A királynő. Annyira gáz volt, ahogy énekelt, hogy az már zseniális! Kifejezte a korszak életérzését, és minden punk belé volt szerelmes. De eztán lepattant. Fogta magát, és itthagyta ezt a szart. Mint az eszkimó asszony végén, emlékszel. Megy a repülő, és Vukán györgy...micsoda fíling! "

mocc 2010.03.23. 12:56:13

@Hadrian77: hallgattam OI-kor-t, persze! Poénból.
Egyébként ajánlom mindenkinek a magyar punk története c. könyvet - zseniális! Mondjuk, azt nem tudom, honnan lehetne beszerezni, de tényleg kihagyhatatlan!

Szocio Pata (kikvogymukblog) 2010.03.23. 12:58:03

Egyébként kurvajó poszt, csak a címével vitatkoznék. Nincs semmi generációs (se nagy se kis) életérzés. Nem is volt. Szerintem mi még egy kis szánalmas nosztalgiabulira is képtelenek vagyunk.

felka 2010.03.23. 12:58:46

@yarisugi:
nem az aki imigyen szólt:
"helló bébi te nyomorult állat,
soha nem akartam külömbet nálad!"

persze keverem az előadókat, akkoriban ütös volt a boroskóla

felka 2010.03.23. 13:01:33

@Hadrian77:
"oikor oikor ha arra haladok,
még ma is gyakran könnygázra fakadok..!"

nordsee 2010.03.23. 13:03:29

@Szocio Pata (kikvogymukblog): Ki ez az avatar? Kinski vagy Kóbor? :)

Szocio Pata (kikvogymukblog) 2010.03.23. 13:04:49

@nordsee: Jaj ne, Kóbor! Hisz az a "nagygeneráció" volt! A lengyel színészállatzsenibestiaisten.

El Topo (Sgt. Elias) 2010.03.23. 13:04:56

Jól van, látom Méhes Marietta az összes érintettnek megvan.:D Az akkori idők Péterfy Borija.:D:D:D

nagysuhi 2010.03.23. 13:07:20

A helyi Madách-művházban nyomattuk a diszkót '87-ben és kijött a városi KISZ bizottság megnézni, hogy mire is adták ki a termet. A zenét nem nagyon ismerték (Italo-disco), de a videóra rákattantak és nyomattunk egy másfél órás pornót nekik eredeti német nyelven és hangalámondással. Végig izgulták az egészet. Úgy örültek neki, hogy másnap felnyomtak minket a főnökeiknél, utána nem kellett többet diszkót tartani ott.

lr 2010.03.23. 13:10:53

Hát, leginkább vészmadár véleményével tudok azonosulni, de az alterekkel kapcs. talán nem fogalmaznék ilyen sarkosan.

Lehet, h csak túl fiatal vagyok hozzájuk.

Minden esetre vegyük észre, hogy a "korahuszasok" közt is vannak, akiknek mondanak ezek a dolgok nem is keveset -és ez sztem . leginkább egyénfüggő, azaz akinek van igénye a jóra, az előbb-utóbb eljut ide.

(Annyira jó néha az embernek kicsit önnön modorosságában fetrengeni. :D)

yarisugi 2010.03.23. 13:12:31

@felka:
Nem, nem, a "Hello Baby" is klasszikus az Európa Kiadótól, 1982-ből de az idézetek nem tőlük vannak.

El Topo (Sgt. Elias) 2010.03.23. 13:15:27

@yarisugi:

Úgy, hogy egy vén marha vagyok. Ha megbetegszem, nem is orvos jön hozzám, hanem paleontológus.

yarisugi 2010.03.23. 13:16:13

@El Topo (Sgt. Elias):
De az Eszkimó asszony ma már gondolni sem akar sem erre a múltra, sem erre az országra.

yarisugi 2010.03.23. 13:18:33

@El Topo (Sgt. Elias):
Ez nálunk a seregben volt duma, már olyan öreg hogy orvos helyett régészhez jár :) ja kérem, sokan vagyunk kevesen :)

yarisugi 2010.03.23. 13:19:23

@El Topo (Sgt. Elias):
De hogyhogy megvannak neked ezek, hiszen még a Bahia se adta ki őket.

Szocio Pata (kikvogymukblog) 2010.03.23. 13:22:45

@lr: Osztom a véleményt az "öreg" oldalról. Nálam az a mérce, mit tudok még ma is vidáman meghallgatni. Neurotic, VHK bármikor. Kontroll, Sziámi, Európa Kiadó...hááááát....tényleg szörnyen modorosnak tűnik, pedig mekkora zenék voltak! És nincs ellentmondás: ez csak a 80-as években szólt igazán, mondjuk ha éppen belógtál a Kassák klubba kezedben egy üveg vodkával. Meg ilyenek.

Sátán meg a Jocó 2010.03.23. 13:24:56

@dagger: ...és Sodom póló!!!! Nehogy kimaradjon a róker alapviseletből! :)
*sóhaj*

zsebatya 2010.03.23. 13:25:12

@Szocio Pata (kikvogymukblog):
Előre lányok, előre, szemedet a világra büszkén megnyitod, jókor reggel a szemedet is, lecsótrippben ez egy mozarti löket.
A Vukán György-dallam igazából egy Víg-melódia (bár állítólag Lukin vagy a Méhes Lóránté az alapötlet, vagy egyszer igazából a Dönci gitárjából szaladt elő, mindegy is ma már), tényleg tuti a vízen futó hajó képe alatt és tényleg ott az ismerős érzés: el innen, messzire.

Komolyabbra, magam végigmagnóztam ezt az időszakot, klub itt, tornacsarnok ott, meglehetős minőségben (revox 100, orsós traktor, de aki sejti mi is az, most figyel) van is még belőle ez-az, Balaton-hegyek, persze Trabi, Sziámi, Kontroll, sőt, Rcse '81-ből Waszlavikkal, Vedressel) de pl. az a gödöllői Bizottság-buli is (meg a Közgázas), amiből a lemez lett, majd egy másik két évvel későbbről.
Na szóval most kettőt-hármat hirtelen előkaptam és belehallgattam. Így utólag igenis vállalható és alkotó időszak volt ez még azok számára is, akik később csömörrel váltak ki belőle. Új volt és izgató-izgalmas. Nem kell temetni, örüljön, aki meg- és átélte, meséljen róla jó ízűen annak a fiatalnak, aki nem és esetleg egy említésen túl is hajlandó iránta érdeklődni. A zene fontos elem volt, de például a Lyuk, vagy a Közgáz-udvar meg a terjedő sok ezer kazetta legalább annyit bontott a Nagy Falon, mint a sok mai nagyokos utólagosan lett ellenzéki. Egyszer szívesen besegítenék egy ilyen zenehallgatós speckoretro-buli összehozásán. Aztán jót röhögnénk egymáson: mivé lettél, Tarajos?

El Topo (Sgt. Elias) 2010.03.23. 13:27:41

Tényleg, basszus, hogy a Ricsével eddig nem is foglalkoztunk métóképpen, pedig mekkora kibaszott nagy balhé volt annak idején belőle! Halálra cikkezte magát az ÉS, meg ilyen szigbiz anyagok, filmek készültek a koncerteken.

zsebatya 2010.03.23. 13:36:34

bocs, óriási szívedet a világra büszkén megnyitod, jókor reggel a szemedet is (keveset alszik negyven fele az ember)

Szocio Pata (kikvogymukblog) 2010.03.23. 13:38:03

@zsebatya: Hát ez nekem egy ősi félreértésem lehetett! Kösz a felvilágosítást! :)

Szép kis szöveget írtál, tetszett!

Falusi_metálos 2010.03.23. 13:44:17

Jocó:

AGENT ORANGE & NUCLEAR WINTER :)))

vhk & kutya éji dala

mocc 2010.03.23. 13:44:22

Egyébként nem kell temetni a fiatalokat, pár éve Európa Kiadó koncerten azt hittem, én leszek az ovis kislány, de voltak nálam jóval fiatalabbak is szép számal.
Übermodoros egyébként, mikor megkapom, hogy mit tudhatok én erről a zenéről, életérzésről, meg a zigazi undergroundról, aki a '80-as években a Tilos az Á-t csak a Micimackóból ismerte, kispisis, mertenemiséltél ebben.

mocc 2010.03.23. 13:45:08

@El Topo (Sgt. Elias): A VHK-val sem foglalkoztunk még, pedig!

zsebatya 2010.03.23. 13:51:27

@Ernoke: Azért Vígéket így minősíteni an bloc talán nem kéne. Jenő pedig ilyen volt és kész. És nem csak a színpadon: próbán, stúdióban, koncerten, utcán. Tudta, mit akart csinálni: sztárnak lenni, de nem olyan, mint a Neoton. Nem a közönségnek akart tetszeni, hanem a közönséget - persze a lehetséges határok között - "nevelni", már ha ez jó kifejezés ide. Szegény megboldogult Dönci, Dénes József Közép-Európa egyik legkarizmatikusabb (és tehetségesebb)rockgitárosa ha élne, hosszan mesélhetne róla, mennyire végletekig bírt ragaszkodni dolgokról. A végül megjelent első EK-lemez (Popzene) persze már más történet, de már hat évvel későbbről az URH után.
De még egyszer: óvatosabban a jelzőkkel, hölgyek, urak!

zsebatya 2010.03.23. 13:53:46

a fenébe: dolgokról=dolgokhoz

lárvalányhaj 2010.03.23. 14:03:57

Nekem a férjem gyémántkemény undergroundos. Vicces, hogy ugyanazt a zenét hallgatja, mint anyámék :D (Mondjuk van is kettőnk között jó pár év különbség, de akkor is. :P)

yarisugi 2010.03.23. 14:05:41

Az én idézett bandáim ma is derűsen hallgathatók, poénosak. A klasszikus nagyokon (URH, EK, Kontroll, Sziámi) kívül ezek jöttek be. Na meg az eredeti Sex-e-pil és aztán a PUF.

Ricsericsebeatricse hórukk szerintem ANNYIRA nem volt alter, inkább botránykő, bajuszos rockerpunk, de persze mindegyik Fekete Bárány bandát botrányosnak tartották hivatalosan :))

yarisugi 2010.03.23. 14:11:57

@mocc:
Pedig azok komplett őrültek voltak, közben csillagászok :)

Ernoke 2010.03.23. 14:23:41

@zsebatya: Jenővel beszéltem 2x, mind a 2x olyan paraszt volt, h azt elmondani nem tudom. Víg Mihállyal is többször találkoztam 10 éve, rá is igaz ez. Müller Péterben meg lehet, h csak az nem tetszik, h hülyén néz ki, mikor mindig más tinipicsával az oldalán tántorog részegen, akárhol látom.:D ezeknek az embereknek csak a művészetét kedvelem, maradjunk annyiban. a többieket nem ismerem.

Ernoke 2010.03.23. 14:24:40

@yarisugi: na, a Grandpierre viszont kedves, udvarias ember, dehát ugye őrült.:)

yarisugi 2010.03.23. 14:27:59

@Ernoke:
Írod olyan parasztok voltak hogy elmondani nem tudod. De azért próbáld meg elmondani. Miben nyilvánult?

Ernoke 2010.03.23. 14:32:16

@yarisugi: Jenőnek köszöntem és (tényleg udvariasan, tolakodás nélkül) értésére adtam, h nekem jó vele találkozni, mert ugye az EK az a legnagyobb magyar zenekar, stb. üdvöltve küldött el a picsába.:D én hülye kicsit később megint megpróbáltam ezt, kb. azonos volt a reakció. bár mindkétszer részeg volt, ez talán mentség lehet.
Víg Mihályról annyit írnék csak le finoman és virágnyelven, h egy ismerősömet többször nem fizette ki azzal ami járt volna neki, hamis indokokkal mentegetődzött, stb.

Bettie Page · http://90es.blog.hu 2010.03.23. 14:33:02

ó óó de modoros vagyok, már el se merem mondani, az egyik zenekarból ezek közül jártam a dobossal. ú

Bettie Page · http://90es.blog.hu 2010.03.23. 14:34:14

de minek.. türüürü minek...

yarisugi 2010.03.23. 14:37:16

@Ernoke:
Ilyesmi gyakran előfordul ha az ember a bálványaihoz közelít. A régi nagy legendák között is van ilyesmire példa, lásd ezt:
www.artpool.hu/muzik/melykex.html#2
:)

De ettől még lehet hogy csak rossz napja volt vagy be volt rugva. Nem régen történt hogy Hobót akarta interjuvolni vagy provokálni a júj.hu riportere, Hobo olyan ordas módon küldte el hogy döbb és tisztára ugy látszott hogy be van ittasodva pedig asszem nem szokása.

mocc 2010.03.23. 14:37:43

@yarisugi: nemcsak voltak, szerintem most is komplett őrültek :)

Ernoke 2010.03.23. 14:49:16

@yarisugi: persze, h előfordul, de akkoris faszok voltak.:)

zsebatya 2010.03.23. 14:49:30

@Ernoke: Nos, a zenészek többször valóban említették, hogy Vígnek, akinek a fejében több dallam megfordult egy héten, mint a hivatalos slágerlistákon egy év alatt, folyamatosan anyagi gondjai voltak. Ráadásul átment rajta annyi személyes tragédia, hogy az hatnak is elég lett volna. Ebben tehát igazad lehet. Ezzel kapcsolatban egy megjegyzés: ma egy tízezres CD-széria aranylemeznek számít, ezek a zenekarok pedig voltak olyan népszerűek, hogy ennek legalább tízszeresét "tudták", csak hát ugye ott volt a rengeteg jogdíj nélküli másolat, lemez, hivatalos támogatás nulla, stb, így a Pajoréhoz, vagy Mülleréhez képest erősen más (szegényebb) családi háttérből érkező zenészek (na, jó, ez Vígre azért nem teljesen igaz) többsége filléres gondokal küzdött.
Hogy Jenő hogyan és miért küldött Téged a 'csába, azt nem tudom, nem is értem - magam sok ilyen hírrel még nem találkoztam. Attól persze még igaz lehet. De pl. a KissL Laci (bassz) kifejezetten úriemberségéről volt híres és ők ugyebár egy bandá(k)ban nyomták.

vincere 2010.03.23. 15:24:38

@El Topo (Sgt. Elias): nekem is ez jutott eszembe már a 2. bekezdésben :)
kisvárosban nőttem fel, oda nem értek el ezek a "pesti" alternatív hullámok, de ezt a számot még mi is énekeltük általánosban

Ernoke 2010.03.23. 15:27:49

@zsebatya: ha nem tud fizetni, nem kell vásárolni, és kész. nem pedig hazudozni és mást szar helyzetbe hozni. ez ilyen egyszerű.

vincere 2010.03.23. 15:41:42

@El Topo (Sgt. Elias): ezt végül nem fejtetted ki részletesen

yarisugi 2010.03.23. 15:49:05

@Ernoke:
Értem, ez szar élmény lehetett de hát örülj hogy nem fingottak az arcodba vagy nem aláztak meg úgy mint Baksa a maga riporterét :) Arra is gondolni kell hogy valsz nem te voltál az egyetlen lelkes rajongó aki aznap odament és Jenőnek kicsi fasza tele volt már a sok rajongó köcsöggel amikor már régi inni meg dugni akart vola :) ez is lehetséges.

zsebatya 2010.03.23. 15:50:43

@Ernoke: Ismétlem, ezügyben igazad lehet.

Ernoke 2010.03.23. 15:57:47

ajmár, nem mondtam én, h ők a világ leggonoszabb emberei, csak hogy faszul viselkedtek... amúgysem értem, h miért felmentés az bármi alól, ha valaki zenéket ír.

Styxx 2010.03.23. 15:59:33

@Ernoke:
Teljesen igazad van,de
@zsebatya:
Zsebatyától is rokonszenves, hogy milyen szeretettel beszél kedvenc zenészeiről.
@yarisugi: akár ez is lehet, de valaki lehet zseniális művész (halkan jegyzem meg, Menyhárt és az EK nem az esetem ,tudom ez itt erősen különvélemény) és emberileg ordenáré szaralak. Sok könnyűzenészről hallottam, hogy elég gyökérül viselkedtek. Az igazság tartalmát nem tudom a sztoriknak, de hadd mondjak egy ugyan nem alter ellenpéldát.
Többen mondták, hogy Bergendytől normálisabb, segítőkészebb arcot nem nagyon ismernek a befutott muzsikusok között.

zsebatya 2010.03.23. 16:43:44

@Styxx: Társa volt e felfogásban Frenreisz Károly. Road haverjaimtól a végül Liszt- és Kossuth-díjig eljutott ászokig mindenki egyöntetűen állította róla, hogy a legúribb basszer és zenekarvezető volt egész életében. Igaz, neki aztán tényleg volt miből jóemberkedni.
Nem ide tartozik, de azért e témában csak kikívánkozik belőlem a Pajor-dolog. A faszi aztán tényleg megcsinált mindent, amiért társait rég hosszú hónapokra becsukták volna (lásd: CpG), aztán fordult egyet, nagyon gazdag lett, de a hiten kívül maradt, ám korábban neki sokszor még alibivel is őt "életben" (szabadon) maradni segítő társai a legkisebb segítségért is hiába fordultak hozzá.
Megint vissza: érdekesség, hogy ha jól emlékszem, akkor az éppen valami súlyos technikai zavarral küzdő EK-nak Frenreisz tök ingyen több alkalomra emberestül kölcsön adta a Skorpió-cuccot. De ez már teljesen más terület, a színpad-környék, az ingyen kontra sztárroadok, keverőmágusok világa külön történet, nem is tudom, van-e külön blogjuk. Megnézném. Ismerek afelől jó pár arcot. Nem tudom, hányan élhetnek még a "mi időnkből", mit is csinálnak. Mert hogy akkor nagyon éltek, az biztos, de melóztak is, mint az állat. Bocs, a vége off lett.

El Topo (Sgt. Elias) 2010.03.23. 16:56:23

@vincere:

Nem kell, hogy mindig minden rólam szóljon, kislány!:)

Styxx 2010.03.23. 16:59:05

@zsebatya:
Ha még nincs ilyen nosztalgia, könnyűzenei technikai blog, nyiss egyet, úgy tűnik nagyon képbe vagy.

El Topo (Sgt. Elias) 2010.03.23. 17:02:58

@Ernoke:

Ernőke, Ernőke, ez egy olyan dolog, hogy Menyhárt olyan amilyen. Ady endréről is olyan dolgokat olvastam, hogy A zöldséges józsit páros lábbal rúgnám valagba feleannyiért is. Nem is feltétlen az emberi nagyságáért tiszteljük. Hanem mert zseniális dolgokat írt.
Egyébként is az a benyomásom (persze lehet hogy hülyeségeket beszélek) hogy téged is nagyon kell hogy szeressen valaki, ha szeretni akar. Érted hogy mondom.

Styxx 2010.03.23. 17:03:35

@zsebatya:
bocs, többet nem off-olok, de hadd kérdezzem meg, az igaz, vagy csak UL, hogy Pajor amikor félig megtért, de még anyagozott, egyszer beállva Bibliával a kezében a Madách téri árusoknak elkezdte felborogatni a standjait, kvázi kiűzte őket, mint Jézus a jeruzsálemi templom térről a kufárokat? Ez a múlt rendszer végén elég bizarr lehetett (persze ha igaz)

yarisugi 2010.03.23. 17:12:01

@zsebatya:
Pedig ez az off érdekes lenne. A roadokról keveset tudunk, én is csak a Stage Passt olvastam, Borostól, Kraftról.

zsebatya 2010.03.23. 17:19:24

@Styxx: Én is ígérem, utoljára szólok ki a topicból (bár a retro-fílingbe belefér, ahogy a kimódoltan szakadt ruhás, belőtt Pajor a mütyürösöket cseszteti), de én a Vörösmarty térrel, volt ORI-bejárattal hallottam ugyanezt. Többektől. Ez persze még nem jelenti, hogy automatikusan igaz a történet, de az tény, hogy például Xantus-film (Rock-térítő) egyik jelenetének felvételekor a Közgáz-udvaron látszólag per konkréto teljesen kilőve bejelentette, hogy ő már tud a vizen járni. Aztán teljesen nekivadulva, de persze azért kamera, meg a hidrogénszőke rendező előtt fetrengeni kezdett a földön és beleöklözött az üvegajtóba, mentőt kellett hívni hozzá. Kb. öt méterre álltam tőle és világosan emlékszem, milyen kitisztultan magyarázta a dokiknak meg a rendőröknek miért is nem kell őt bevinni diliházba, mivel dehogy akart ő öngyilkos lenni, csak hát a produkció... Hamis a baba. És szerintem most is, nem csak akkor.

El Topo (Sgt. Elias) 2010.03.23. 17:19:47

@Styxx:

Ezt megnéztem volna.:D
Az jutott eszembe róla, mikor egyszer a Takáts Tamásékkal hakniztam és Szombathelyen aludtunk valami városszéli motelben. Én korán keltem, mint mindig, és elmentem a városba turistáskodni. Dél körül megyek vissza, és látom, hogy a motel melletti benzinkútnál csődület van. Vagy száz ember nézett merev nyakkal fölfelé. Mindjárt gondoltam, hogy velünk van valami.
Na, ezek a hülyék felébredtek és fölmentek a motel tetejére. Találtak valami gerendát, amit a Takáts a vállára vett, a többiek meg derékszijjal ütötték és teli torokból ordítottak, hogy "Zsidók királya, mi?", meg "megváltó, mi?" Eltartott egy darabig, mire lehoztam őket.

Styxx 2010.03.23. 17:37:04

@zsebatya: @El Topo (Sgt. Elias):
:-))) besz@rok a sztoriaitokon. B+ Topo, t emi a faszom nem voltál? Kiderül, hogy rocker hülyegyerekek józan felügyelője is.
@zsebatya: pusztán megérzés, mert nagyon keveset tudok a pasiról (mármint Pajorról), de valahogy nekem is úgy tűnt, hogy a korabeli "bármelyik pillanatban halálra kokszolhatom magam" is ilyen alter kamu póz volt, meg ez a mostani szentafazéksága is. Azt viszont el kell ismerni, hogy az Önök értéken vannak tök jó szövegek (zeneileg nulla, de van ez így)

El Topo (Sgt. Elias) 2010.03.23. 17:37:36

@zsebatya:

Na és ez csak egy kaland volt velük.
Ennél picivel durvább volt amikor Nagykanizsára, vagy hova a gecibe mentünk és megelőztem egy motorosbandát, Engler meg lazán kicsulázott az ablakon. Na és hogy, hogy nem, pont szeművegen nyomatta a főmotoros faszit. Nyomtam a gázt, mint az állat, egyszercsak leresztettek előttem egy vasuti sorompót.

El Topo (Sgt. Elias) 2010.03.23. 17:41:02

@Styxx:

Pont hogy az voltam, haver. Az apjuk, az anyjuk, a smasszerük és a páncélszekrényük is én voltam, mivel ha nem vettem volna el a pénzüket, a buli végére egy petákjuk sem lett volna soha.
Volt olyan, hogy Szigetszentmiklóson Takáts ott akart maradni valami motorosbuliban és hazaküldött. Reggel mikor takarítottam, megtaláltam mind a két pár cipőjét az ülése alatt. Ez a fasz mezitláb jött haza valahogy és ott csámborgott a Tátra utcában maxos fejjel, vietnami strandpapucsban, amíg el nem vittem neki a csukáját.

zsebatya 2010.03.23. 17:42:18

@Styxx: Nyitottam blogot és nem írtam bele semmit (felmegyekaminiszterhez.blog.hu). Nem megy az nekem.
Egyébként valóban mozgolódtam az itt emlegetett világban rendesen és mai eszemmel rámentem volna keményebben üzletileg is erre a vonalra. Így aztán maradt a l'art pour l'art működtetett egyetemi meg egyéb stúdió, demokészítés (stúdiófotelban alvó "alternatív" zenészekkel), rendőri kopogtatásokkal, koncert utáni magnómentéssel, szigorú alkoholstoppal (mert az tuti, hogy minden klub elől kiálló sofőr orra alá dugták a zsoldosok a furulyát) rozzant Skoda állandó kutatgatásával, otthoni kazettamásolással, erdélyi, lengyel utakkal, időnként sápadt szülőkkel ("itt voltak a rendőrök, mit csináltál?..."). Ma ez már csak izgalmas emlékek egyre olvadó halmaza. De nekem mégis szerethető. Néha azon kapom magam, hogy hiányzik, mindenestül. Ismétlem, mindenestül.

zsebatya 2010.03.23. 17:49:21

@El Topo (Sgt. Elias): :))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
@Styxx: Igen, pontosan így van. "Az erőtér csapja a kezemben, te meg nyisd a forrót pici szívem" - über per über. Zseniális agy, silány ember. Nincs egyedül ezen a földön. Mellesleg ez a kettősség is a kor - noch da zu az időnként azért sznobisztikus klubélet ("fiatal magyarok rázzák az utcát") - része volt.

Styxx 2010.03.23. 17:56:48

@El Topo (Sgt. Elias): @zsebatya:
Ahh, ezeket a dolgokat én csak nagy-nagy áttételekkel hallottam, meg nem is voltam valami alter arc (+más országban cseperedtem) de szívesen meghallgatnálak titeket egy sör/kávé/bambi/ ki mit iszik mellett.

Az ilyen oral history mindig is érdekelt.

Styxx 2010.03.23. 18:00:50

@zsebatya:
"Mellesleg ez a kettősség is a kor - noch da zu az időnként azért sznobisztikus klubélet ("fiatal magyarok rázzák az utcát") - része volt."

Ha a klub szót kultúrra cseréled, akkor ez az adott koron túl is értelmezhető, összmagyar jelenségként.

Gondolom másutt se könnyű outsiderként bekerülni egy alkotói közegbe, nálunk viszont szinte lehetetlen.

A mainstreamtől csak az alternak erősebb a sznob védőkordonja.

lárvalányhaj 2010.03.23. 18:14:05

@Styxx:

akkor honnét jönnek az insiderek?

666E 2010.03.23. 18:14:57

emlékszem egyszer a rádió leadta a macskafogók egyik számát amit a bárénekes cicuska énekelt a többi macskának. nosztalgikus élmény volt újra hallani, de nemsokkal a szám után betelefonált valami nyugdíjas, hogy "mi az, hogy ilyen zenét leadni fényes nappal a rádióban, hát idáig jutottunk, hogy valami cicuska arról énekel, hogy kinek a farka kunkorodik merészen?
persze röhögtek a műsorvezetők is, úgylátszik szegény idős fazon még sosem látta a macskafogókat.

Styxx 2010.03.23. 18:43:56

@lárvalányhaj:
A simulékonyak, avagy ellenkezőleg, a hangosan, látványosan balhézók közül. Legalábbis szerintem.

lárvalányhaj 2010.03.23. 19:06:56

@Styxx:

Mennyire kell látványosnak lennie?

Styxx 2010.03.23. 19:22:47

@lárvalányhaj:
Minimum mint Pajor. MAJDNEM vízen járni!:-)

mr2 2010.03.23. 20:35:39

idevágó sztori: pár évvel egy szombat délelőttön Magyar Péter megjelent egy kispesti amatőr pingpong versenyen a Wekerlén, egy nála kb 20 évvel fiatalabb kislánnyal (nem a húga volt), ránézésre is úgy tűnt, hogy akkor jöttek egy péntek esti buliból. Meggyőzte a szervezőket arról, hogy a verseny közepén is még benevezhessen, mondván, valamikor Budapest bajnokságban játszott. A teljesítménye érthető módon nem volt túl meggyőző (farmerben, bakancsban, és teljesen részegen), de nagyon szimpatikusan és normálisan viselkedett. Talán nem véletlen, hogy egy csomó akkori zenekarba hívták dobolni..
Amúgy ezeken a zenéken nőttem föl, kétségtelen, hogy egyik-másik számomra mostanra elvesztette a varázsát (pl. Ági és a Fiúk), de azért jó minőségű koncertfelvételeket hallgatva nekem még mindig tetszenek, és ha tehetem elballagok a mostani koncertjeikre is.

Zach 2010.03.23. 21:56:39

Én csak a végét kaptam el nap nap fesztivál meg ilyenek... Mindenki gyógyszerre ivott és meg akart halni sziámit hallgatva. Sajnos ismertem olyat akinek sikerült is, még mindig meg van az alvós pólója nálam.
Takáts Tamásékkal én is nyomtam egy menetet valahová mint sofőr de ez már később volt :D

Ernoke 2010.03.24. 09:31:38

@El Topo (Sgt. Elias): bármilyen furcsa is, az életben én ilyen birkán jó természetű ember vagyok.:)
egyébként sok nagyon tehetséges zenészt ismerek, de valahogy mind normális ember. én az önző, tapló, másokat veszélybe sodró viselkedést mindig ilyen póznak láttam, mintha ettől nagyobb művész lenne valaki vagy mi.

dandy lawyer 2010.03.24. 13:40:09

Mindenokéééé Skanzelizéééé!

Aropa · www.finnisztan.blogspot.com 2010.03.24. 16:32:57

Pécsen 2003-ban egy Európa Kiadót ("Gyönyörű autók, gyönyörű nők, éjszakai dühöngők..." stb) üvöltő haveromba egy mégnagyobb anderground sznob kötött bele a PEK-ben, hogy "Te mé csak ezt ismered? A slágert mindenki ismeri, de te azt ismered hogy...?"

waketomi 2010.03.25. 19:17:37

valaki itt vágja a 88-as csoportot?

Celtic 2010.03.29. 12:12:43

@Styxx: Nem olyan rossz az Onok ertek zeneileg sem, bar erosen hullamzo. Mar jo egy eve hallgattam utoljara, de az egyik holokauszt-dal (asszem, ketto van, egymas utan), szabalyosan zsenialis zeneileg (szerintem, persze).

Styxx 2010.03.29. 14:34:49

@Celtic:
Mindkettő, a Rosenberg Dani, és a Soha többé is szerintem nagyon ott van, ha nem is zeneileg
de hangulatában mindenképp. A Rosenberg Daninak van egy Somló, Cipő, Koncz Zsuzsa, Pajor féle feléneklése. Itt is letöltheted az "Összes zene/hang" menü alól:
www.nolikantal.com/

Celtic 2010.03.29. 15:32:46

@Styxx: Sztem zeneileg is, de en ehhez nem vagyok ideologiailag eleg kepzett :) (Nekem Mehes Marietta hangja is tetszik :)

Viszont tenyleg sokkal tobbet er, mint az Amen, bar toluk anno csak par szamot hallottam.

Styxx 2010.03.29. 15:38:55

@Celtic:
neba, ilyen avatarral, mint amilyen neked van, szerintem ideológiailag meglehetősen képzett CSÓKA lehetsz:-)

Celtic 2010.03.29. 21:17:50

@Styxx: Eh, csak lottem egy paranoid arcot a netrol, szegeny Bulgakov mar unalmas volt :)

janomano 2010.10.28. 19:39:50

Kellemes szellemi önkielégítés.
Olyan érzés volt olvasni ezeket a veretes
kommenteket, mintha egy karibi
ország tengerpartján térdig állnék a vízben
és a langyos hullámok nyaldosnák a
tökeimet.

Köszönöm.

(Ez a kor olyan volt mint a rákkendroll, vagy
a bármimás kor. Jó volt, de jó, hogy vége van.)

qamba 2016.11.22. 07:33:55

@yarisugi: 2. műsor
én nem mondom, hogy egy jó kis tenisz...
süti beállítások módosítása