-Na apafej, láttad a meccset? Most aztán nagyon elegánsan visszavágtak az újpestiek a román szurkolóknak, komolyan mondom, megint szégyellem, hogy magyar vagyok. Ott volt a lehetőség aranytálcán, hogy bebizonyítsuk szellemi és kulturális fölényünket, ne ereszkedjünk le 1-2 hülye szintjére, hogy ne vegyük fel a kesztyűt, erre volt ott minden a Megyeri úton: szarromániázás, vesszentrianonozás, cigányozás. Egy olyan országban, amelyik azt a röplabdás gyereket is megsiratta! Bebizonyítottuk, hogy nem vagyunk sehol Európától, ez még mindig a Balkán, sőt: rosszabb, süllyedünk, immáron megállíthatatlanul. A meccs abszolút és erkölcsi győztese is a Steaua volt, ez nyilvánvaló sajnos - megmutatták, hogy hol a helyünk.
-Meg hát, kőkeményen. A futball, és persze a történelem szemétdombján. Töredelmesen bevallom, sosem értettem igazán, hogy mit esznek egyesek azon, ha húsz plusz két hülye kerget egy labdát, a többi meg nézi, de hát ők tudják. És ez már rég nem a sportról szól. Kimennek köpködni, anyázni, cigányozni, politizálni, csak a balhé kedvéért. Emlékszem, annó a kettősrangadókon a rendőrség már azt is vitte a meseautóval, akinek csak a szája mozgott, és adtak nekik kegyetlenül a fradiszalámival. Én ezt a csürhét ahogy van, megmondom az őszintét, összeereszteném egy hermetikusan lezárt stadionban, aztán üssék agyon egymást, mindenki jobban járna. Ezek nem szurkolók, ezek primitív állatok. Azzal a különbséggel, hogy az állat a fajfenntartásért harcol, nem passzióból, mint ezek.
-Jól beszélsz, országos cimbi. És ez a Székely nevű gyerek, ott hazaárulózták szerencsétlent, hát tehet ő arról, hogy hova született? Utána persze lenyilatkozta, hogy ő román - hát mindenkinek szuvenír joga eldönteni, hogy minek vallja magát. És tudod mit? Azok után, hogy a csonkaországi, agymosott, megvezetett magyarság 2004. december 5-én ellöki magától az övéit, én is inkább románnak vallanám magam! Ezekhez tartozni, ezekhez? Akik megtagadják a saját vérüket? Ennek a csőcseléknek meg még van képe szájára venni a Székely himnuszt, hát leég a pofámról a bőr, komolyan mondom. A vörös rongyokba öltözött bűnös város legalja.
-Ne is folytasd, Dodikám, mert csak felidegesítem magam. Gabi bácsi! Kéne még ide két feles! Jövő héten meg találkozunk az első hazain!
LyukasBogrács 2009.07.26. 20:11:57
KömKel · http://komkel.blog.hu/ 2009.07.26. 20:33:50
Prophet 2009.07.26. 20:46:43
-A pizzát lehet gomba nélkül is kérni!!
Hehehe!
Nyelvész Józsi · http://szleng.blog.hu/ 2009.07.26. 22:10:17
2009.07.26. 22:43:58
egyébként kiváló írás! szívemből szólt! vesszen a haza!
JClayton · http://bumm.sk/blog/szemtanu/ 2009.07.26. 22:48:02
diktatorikus kleptokrácia 2009.07.26. 22:55:13
abszurdisztán, kies kis fuckisztán megint megmutatta, kik lakják, akikről aztán lehet általánosítani. köszönjük, agyarok.
prophet, gurulj egy bloggal arrébb, ott viccelj.
Dezsőjóska 2009.07.26. 23:00:54
Ilyen országimázst nem nagyon engedhetünk meg magunknak.
ibafaipap 2009.07.26. 23:01:17
Youthanasia · http://kegyeshalal.blogspot.com 2009.07.26. 23:13:05
Ez szerintem inkább arról szólt, hogy elég nagy a nyomingerrünk, ha már ők az erkölcsi példa. Tehát van mit nézni ama önköldökön, hátha kirohadt belüle a velőspacal gravíros pírszing, merthogy DuMának, KOltnak egy a hangja, ha érted mire gondolok.
Pumalyos 2009.07.26. 23:14:25
kinney 2009.07.26. 23:15:34
J.W. Booth 2009.07.26. 23:18:48
Az írás egyébként jó. Talán még többen szégyellik majd a magyarságukat, talán a melldöngetők közül is.
ellenszenvesfigura 2009.07.26. 23:21:32
SZUVENÍR jogotok eldönteni, idióták akartok-e lenni.;)
cbc 2009.07.26. 23:23:21
nahát-nahát 2009.07.26. 23:25:00
_dave_ (törölt) 2009.07.26. 23:29:01
ha megütnek, üss vissza. ha leköpnek, akkor köpj vissza. vagy mi a fasz? köpdös a geci román, s állsz és nézel, s még elnézést is kérsz? marha! a románok úgy jutottak Erdélyhez, hogy köpködték a magyarokat, miközben mi le se szartuk, csak szórtuk a pengőket az úri kaszinókban, kulturális fölényünkről téve tanúbizonyságot. kurvára sikerült, megérte, bazdmeg.
gyorsan végigfutottam a posztjaidat, modoros. hol voltál, amikor az anyádat gyalázták a román patkányok? arról elfelejtettél írni? na, erre mondom, h aki magyar létére magyart gyaláz azért, mert visszaadott vmit abból, amit kapott, az szopjon lovat, de legfőképpen húzzon el az országból. ahogy fletó is mondta.
oh, még egy vmi. székelynek szuverén joga románnak "vallani" magát. de akkor ne várja, hogy magyarként kezelik. erre nem kéne gondolnia a magyarokra gyűlölködő kórusnak?
wolff 2009.07.26. 23:33:03
wolff 2009.07.26. 23:35:52
A magyar pedig a karakánságán vesztett mindig.Mert a történelem sajnos nem erről szól...
wolff 2009.07.26. 23:38:41
A székely atyafiak a száján keresztül fordítanák ki,mint a subát...
lr 2009.07.26. 23:42:05
vrana 2009.07.26. 23:49:39
Nem jó vesztesnek, mi lenne, ha átállnák, nem csak a Székely, hanem minden. Minden.
soloultra 2009.07.26. 23:51:41
Legalább arra figyeljünk h akit megsirattunk milyen sportágban is tevékenykedett.
Nem röplabdás volt.....
Eleg_Volt_a_hazaarulasbol! · http://ciganybunozes.blog.hu 2009.07.26. 23:55:48
En az ilyen antimagyar postoknal sajnalom hogy magyar vagyok. Sajnalom hogy ugyanazt a nyelvet beszelem mint te. Szerencsere mas dologban nem hasonlitunk egymasra.
Modor Tibi · http://modoros.blog.hu 2009.07.26. 23:59:13
Jóccakát!
duncan 2009.07.27. 00:00:21
vázkulcs 2009.07.27. 00:00:23
Aki nem tud, vagy nem mer kiállni a saját igazáért azt mindenhol eltapossák, hiába nagy a szellemi fölénye.
Többek között ezért lettünk egy nagy és gazdag országból koldusok tanyája mert ezt még meg is ideologizáljuk, úgy mint te.
soloultra 2009.07.27. 00:02:37
Sitnyik 2009.07.27. 00:02:42
Nekem tetszett. Igaz, én nem is tartom "antimagyarnak". Bennem van a hiba? :)
beleszolok 2009.07.27. 00:02:48
soloultra 2009.07.27. 00:04:25
Sitnyik 2009.07.27. 00:04:46
soloultra 2009.07.27. 00:06:16
CoolBrady 2009.07.27. 00:07:09
Sitnyik 2009.07.27. 00:08:42
Ha magyaráznom kellene, akkor a "mindenhezértő, hírelemző" társadalomréteg finom kritikája.
.szali 2009.07.27. 00:08:44
Na, ez már nálam a határ. Szerintem egy tragédiával jóérzésű ember nem viccel, irónia ide vagy oda.
Sitnyik 2009.07.27. 00:09:16
recoba 2009.07.27. 00:11:54
Rwindx 2009.07.27. 00:12:35
Először majdnem belőlem is egy cifra káromkodás jött ki, aztán azért csak elolvastam hol vagyok :)
soloultra 2009.07.27. 00:13:14
Cigányozás minden meccsen van már.
És az ellenfél szurkolóit is mindig szidják.
Az h most ezek pont románok voltak ez így jött ki.
De ha svédek lettek volna akkor a svédekekt szidták volna.
Nem értem miért kell ennek ekkora feneket keríteni.
Az ő kiírásuk gondolom erkölcsileg a toppon volt.
beleszolok 2009.07.27. 00:13:15
nanagabor 2009.07.27. 00:14:48
Nézzétek csak, mi van a jobb-felső részen:
"Mielőtt beszólnál, olvasd el az első posztot , a modorosság definícióját és a Parainesist."
soloultra 2009.07.27. 00:15:40
soloultra 2009.07.27. 00:17:44
Én ilyet még viccből sem írnék.
states 2009.07.27. 00:22:37
Kiralylany77 2009.07.27. 00:23:36
CoolBrady 2009.07.27. 00:25:35
nanagabor 2009.07.27. 00:25:36
A Cozmát én sem hoztam volna be, az tény, az index kiemelése szintén klikk-vadász, cinikus dolog.
recoba 2009.07.27. 00:25:54
h734790 2009.07.27. 00:27:43
Gyáli úr 2009.07.27. 00:32:09
nanagabor 2009.07.27. 00:33:51
Ez a szöveg éppen ezt a "propagandát" gúnyolja ki, nem?
Egyébként, valószínüleg, minden politikai szándék nélkül.
Mister Beanen fel szoktál háborodni, hogy miért adnak egy ilyen szerencsétlent a tévében? Hát ez a csávó tök ügyetlen! Meg ronda!
nanagabor 2009.07.27. 00:38:34
J.W. Booth 2009.07.27. 00:43:00
Karma · http://karma.blog.hu 2009.07.27. 00:44:12
Spody 2009.07.27. 00:57:55
Egyetértek.
RaszP. 2009.07.27. 01:01:06
de mi tudjuk, úgyhogy: öröm.
Réka · http://blog.rekafoto.com/ 2009.07.27. 01:03:19
Réka · http://blog.rekafoto.com/ 2009.07.27. 01:04:02
csordás dániel · http://csordasdaniel.blog.hu/ 2009.07.27. 02:37:20
csordasdaniel.blog.hu/
virágelvtárs 2009.07.27. 02:49:07
Viktus 2009.07.27. 03:46:56
vastagbor.blog.hu/2009/07/24/nem_jott_ossze_az_ujpestnek
holdrablo.blog.hu/2009/07/24/szegyengomb
viszont a modoros vicceske úrnak ez nem jött össze ...
lacalaca · http://cydonia.blog.hu 2009.07.27. 04:37:59
"Témáink: modorosság és különféle nyelvi bravúrok, mesterkéltség, helyesírás, közhelyek, tipizálás, a társadalom és kasztjai."
Komolyan mondom, kötelezővé tenném az irónia felismerésének oktatását...
ajh 2009.07.27. 05:06:16
renugard 2009.07.27. 06:16:51
Persze nyilvánvaló, hogy nem kompetens és autentikus a témában a szerző. Mindent összevetve, azért egész jó.
yda 2009.07.27. 06:23:58
Van ,Székely egy 20 centivel alacsonyabb riporternek
nyilatkozott :-)
Ajtony 2009.07.27. 06:24:37
Kivlov 2009.07.27. 06:32:37
szöröstalpú román cigányokat 12-én úgy megszopatjuk, hogy az anyjuk se ismer rájuk, ha hazaballagnak. tetű népség.
Tibi76 2009.07.27. 06:43:51
Takarodj el az országból, irány mondjuk Románia, ott elkezdheteed imádni a szőrőstalpúakat!
Elég volt az libsi "erkölcsi fölényből", ez nem vezet sehova, lásd pl szlovák nyelvtörvény, ide keményebb érdekvédelem kell!
A libsik ideje lejárt Magyarországon, már csak 60 ezren vagytok, és napról napra kevesebben!
Az index még a tiétek, egyelőre...
Ennél antimagyarabb oldal nincs ma a neten!
kikakl 2009.07.27. 06:45:43
Alhazred 2009.07.27. 06:56:01
Orbán Castro Rákosi Viktor , "itt az idő" elhúzni! 2009.07.27. 07:00:03
A kopaszfejű, tetovált, fuxos, magyartahók ideje lejárt, utálattal néz rájuk a normális ember.
Ha egy kis eszük is lenne, kiszűrnék maguk közül ezeket a majmokat.
Legyen példa az angol fejlődés, lehetne így is drukkolni.
Ajtony 2009.07.27. 07:14:57
Sanya23 2009.07.27. 07:15:11
szadeszes/buzi-e vagy? szánalmas..
Baszkurátor 2009.07.27. 07:19:09
Ajtony 2009.07.27. 07:19:42
Szia! Hülyeséget írtál. Tényleg nem értetted, bár olvastad. Lassan kezd olyan érzésem lenni, néhányan nem is akarják megérteni, ha nem szóról-szóra az köszön vissza, amit hallani és olvasni akarnak.
Üdv
Shitting Bull 2009.07.27. 07:27:03
@Sanya23: szerintem aki a focit nézőként szereti, az eleve nem lehet épelméjű... Ami meg manapság a "nagy" meccsek környékén folyik... no comment.
2009.07.27. 07:28:23
Engem pont nem érdekel, hogy kint a meccsen mit cigányoztak, meg büdös románoztak. Nem voltam kint, nem én csináltam.
Nem fogom ettől rosszabb magyar embernek érezni magam.
De mondjuk a blogokon betíltanám a politikát ha nem politiklával ifoglalkozó blog. Én a blogvezír helyében azonnal bannolnám a politikai hangvételű kommenteket. A politikusaink, mindegy melyik oldalról is legyen szó, rosszabbak mint az összes fradista v UTE-s.
scsaba1 2009.07.27. 07:28:24
A röplabdás gyerekem konkrétan beszartam.... ::D
Az idióták kedvéért:
Ez egy ironizáló, irl és url felbukkanó súlyos közhelyeket kifigurázó poszt. Ponthogy nem magyargyalázó (tanulj már meg értve olvasni bazmeg, magyarul bazmeg)
Ha nem érted az irónia fogalmát, akkor:
www.tintakiado.hu/dictionary_idegenszotar.php
Példáulaz alábbi bekezdés gyönyörűen felvonultatja az összes idióta libber fordulatot, amibe belefuthat az ember akár a neten, akár a munkahelyén vagy akárhol. (Tehát itt a költő éppen _nem_ azt gondolta, hogy....)
"Most aztán nagyon elegánsan visszavágtak az újpestiek a román szurkolóknak, komolyan mondom, megint szégyellem, hogy magyar vagyok. Ott volt a lehetőség aranytálcán, hogy bebizonyítsuk szellemi és kulturális fölényünket, ne ereszkedjünk le 1-2 hülye szintjére, hogy ne vegyük fel a kesztyűt, erre volt ott minden a Megyeri úton: szarromániázás, vesszentrianonozás, cigányozás. Egy olyan országban, amelyik azt a röplabdás gyereket is megsiratta! Bebizonyítottuk, hogy nem vagyunk sehol Európától, ez még mindig a Balkán, sőt: rosszabb, süllyedünk, immáron megállíthatatlanul. A meccs abszolút és erkölcsi győztese is a Steaua volt, ez nyilvánvaló sajnos - megmutatták, hogy hol a helyünk."
Ez _csak_ egy focimeccs volt. Két közpes csapat találkozója. A szurkolók meg már csak ilyenek... Szeretnek üzengetni, beszólogatni petárdázni stb....
M.Islander 2009.07.27. 07:36:42
ideje megpihenned vagy disszidálj romániába, ott neked jobb lesz.
M.Islander 2009.07.27. 07:38:14
renugard 2009.07.27. 07:46:09
Komolyan mondom, egy-két idióta még meg is nevettet.
Nagyon alacsonyan van a kommentelők intelligenciahányadosa.
Én először olvasok modorost, de azonnal vágtam, miről szól. Sajnos rossz témába nyúltál, mert az agyatlanabbja csak azt érti, ami le van írva szóról szóra.
Fingja nincs egyeseknek, hogy ez az egész csak és kizárólag a nyelvhasználatról, a szlengről szól.
Mikael remek példa, de még sorolhatnám.
renugard 2009.07.27. 07:53:17
Jó nagyokat kívánok, jó reggelit! Mi a nagy harci helyzet?
Mi blogolunk sokmindenről, farmermellényben.
Témáink: modorosság és különféle nyelvi bravúrok, mesterkéltség, helyesírás, közhelyek, tipizálás, a társadalom és kasztjai.
Mielőtt beszólnál, olvasd el az első posztot , a modorosság definícióját és a Parainesist.
Akár tiéd az Arany Farmermellény 2008 vagy csak van benned egy kis manír, nem kell felháborodnod. Modor Tibi ott lakik mindenkiben. Mi sem vagyunk kivételek. :-) Ha még így se tetszett, akkor gondolj arra, hogy legalább ingyen volt.
Egy kamionnal! A legjobbakat! "
terrer 2009.07.27. 07:57:51
Az ötlet mindenesetre megér egy elismerést. Aszondja a pofánkba: Káa*nyád, magyar! Erre mi: mit mondtál, gecó? Erre ő: hádetezsvírem, há semmitse, hánemlátod, hogy ez egy modorosblog? Erre mi: ja bocs, akkor szabad hányni is, köpködni is...
Nemtom. Ha visszagondolok sanyarú történelmünkre, ez a sunyi hátulróljövés nekem eléggé olyan izés.
Romános...
Kábé ezzel a taktikával ebrudaltak ki bennünket ők is onnan, ami ezer évig a miénk volt...
@renugard: látom, te aztán alaposan levágtad, miről szól! Jól átláttál a szitán:-)
De csak amit elédtartottak...
Egyetértek veled, valóban nagyon alacsonyan van a kommentelők intelligencia-hányadosa! Itt van példának mindjárt a tiéd...
Rob67 2009.07.27. 08:02:16
Mint te is?
Anyám, mekkora segfej lehetsz.
Libsi, antimagyar.
A megoldás: dolgozz többet, nem lesz sem okod sem időd, sem pedig energiád az ilyen magyaros bűnbak kereső önsajnálatra.
Barom :)
De igazad van, el kell menni az országból, had maradjon ez a sötétség, sok trianon jelszóval, nagy.magyarország matricával.
Klassz. Perspektívikus.
Az elmenetelt én már megtettem.
És nem vagyok libsi, sem zsidó, sem cigány.
A románokat sem szeretem.
De ettől még a magyar be tudja mutatni milyen.
Ilyen.
ndb 2009.07.27. 08:04:09
Mert Trianonra annyira büszke lehet a nagy nyugat?
Emberi jogok, önrendelkezés, stb???
Én nem látok semmi rosszat abban, ha bárki felszólal ez ellen az ocsmányság ellen, akár egy focimeccsen is.
Persze a cigányozás, zsidózás, más népek lenézése az más. - Az valóban undorító és szégyellnivaló.
De Trianonért azért nehogymár a magyaroknak kéne szégyellniük magukat...
Alhazred 2009.07.27. 08:05:00
desmentir 2009.07.27. 08:05:37
Alhazred 2009.07.27. 08:10:35
vagaboond78 2009.07.27. 08:12:15
scsaba1 2009.07.27. 08:13:16
Jól van terrer, házhoz jöttél a lófaszért...
Rendszeres olvasója vagy a modorosnak, vagy csak most tévedtél ide? Olvass már el egy pár posztot, barátom...
Ahogy írtam is:
Ez a post "tele torokból kacagja ki" a "szégyelem, hogy magyar vagyok", meg "balkán vagyunk", ill. "nem vagyunk európai értelemben vett európaiak" tipusú érveléseket. (Hogy értsd: azok a mondatrészek, amelyek idézőjelben vannak súlyosan modoros közhelyek, sokszor jelölik itt dőlt betűkkel itt.
Ez azt akarja jelenteni, hogy "nómális" ember ilyen toposzokat nem használ, vagy ha mégis, akkor megkockáztatja, hogy csúnyán kiröhögik.
Szólj csak, ha valamit nem értesz, majd a jó Csabi bácsi ekirányít az élet nagy dolgaiban és kérdéseiben, hogy felvértezve nézz szembe a apróbb és nagyobb kihívásokkal....
(Az utolsó bekezdés megint súlyos modoroskodás volt, csak hogy gyakorolj.)
renugard 2009.07.27. 08:19:14
grigorij (törölt) 2009.07.27. 08:19:25
Tényleg az a magyar, aki büdösrománcigányozik, aki 15-20 évesen, hatalmas történelmi és élettapasztalattal megáldva megveti Magyarország szomszédait, aki egy sporteseményre szándésokan háborízni megy???
Valóban az a magyar, aki fasisztoid szemlélettel, az ellenfél szándékos megsemmisítésére készül és gyülekezik???
Nem lehet, hogy a 10 (15) milliós magyarságnak csak egy kis elhanyagolható szelete ekkora bunkó? Természetesen beleértve a politikusainkat és a médiát is?
Vagy mi a magyar?
A magyar szándékosan parkol olyan helyekre, hogy nyugdíjasok, kismamásk beteget ne tudjanak közlekedni, a magyar szándékosan adót csal, a magyar büszke arra, ha jól kibaszhat a másikkal, a magyar büszke arra, hogy buta, nem tanul nyelveket, a magyar alapvetően irigy és gonosz, gyűlöl mindent ami nála jobb sé sorolhatnám...
Vagy ez is csak egy primitív kisebbség?
Szerintem igen!
Ahogy a fasiszta fociszurkolóink is - tehát ők valójában nem is igazi magyarok...
renugard 2009.07.27. 08:20:18
Shitting Bull 2009.07.27. 08:21:24
Shitting Bull 2009.07.27. 08:23:15
renugard 2009.07.27. 08:24:12
renugard 2009.07.27. 08:25:40
terrer 2009.07.27. 08:25:49
Nem mondom, hogy a legértelmesebb, de renugard barátunk már mondott valamit fennebb az intelligencia-hányadosokról...
A másik olvasat viszont az, hogy az index címlapján ez virít:
" Hazaáruló!
A meccs abszolút és erkölcsi győztese is a Steaua volt, megmutatták, hogy hol a helyünk. A futball és a történelem szemétdombján."
Ennyi!!!
Gondolom, az indexet látogató, a modorosblog bugyraiban azonban még el nem mélyedő (bocsássuk ezt meg nekik mi, vájtfülűek) 99%-nyi olvasó ilyenkor magához kap. Egyik fele felháborodásában, a másik fele pedig - valljuk be - az élvezettől.
Ezt akarta a Modorosblog szerzője és az index?
Az a véleményem, hogy sajnos pontosan ezt...
Farfekvéses, izgatott süncsaládot minegyiküknek!
renugard 2009.07.27. 08:29:18
renugard 2009.07.27. 08:30:17
terrer 2009.07.27. 08:30:40
Mert az csak azt jelzi: ész híján csak fogást keresel rajtam. Nem a témán, hanem rajtam!!!
Érted?!
Nem érted:-(
renugard 2009.07.27. 08:31:44
renugard 2009.07.27. 08:32:37
renugard 2009.07.27. 08:33:46
cd-r 2009.07.27. 08:35:51
renugard 2009.07.27. 08:40:59
h734790 2009.07.27. 08:43:22
"ők azonnal jöhetnek, hogy ez csak irónia, a nyelvhasználatot figurázzák ki"
Már vártam, mikor érkezik meg az első mélymagyar, aki, miután felvilágosították, hogy iróniáról van szó, ellentámadásba lendül, hogy "persze, ez a legújabb libsi trükk, ráfogjuk, hogy irónia". Nyilván ez az egyetlen menekülési útvonal, különben kiderülne, hogy hülyét csinált magából.
Virág elvtárs, az a gyanús, hogy nem gyanús. :)
2009.07.27. 08:43:38
nekem kezd gyanús lenni, hogy az index címlapot pásztázva intelligens botok üzemelnek, amik a kulcsszavakra reagálnak
és ez még a jobbik(!) eset
terrer 2009.07.27. 08:44:58
Ha a modorosblog elkezdené kigúnyolni mondjuk a holokauszt-tagadókat (nyugi, ehhez sosem nyúl, de vajon miért is?), aztán ebből csak ennyi látszana a címlapon, hogy "azok a szemét tróger zs****k hazudnak a halálgyárakról összevissza", vajon hánymilliárd ember hördülne fel, beleértve egy bizonyos ország hadseregét is, amelyik valószínűleg már meg is indítaná felénk csapatait?
Szerintem legalább hárommilliárd. És egyik se értené se a blog "fennkölt" céljait, se a viccet...
Asszem, akkor nem lenne már olyan humoros, és nem is csaholna itt ennyi ember, a blogolókat védvén, hogy "hülyevagy, nem érted a blog lényegét, ez csak vicc"...
Hanem behúznák a seggüket, aztán meg se mernének szólalni.
Na igen. A magyarból - a többi, okosabb néppel ellentétben - mindig lehetett hülyét csinálni. És annyira ostoba nép ez sajnos, hogy még röhög is rajta...:-( Sőt, aki azt meri mondani - saját népéből! -, hogy ez talán ebben a formában nem is vicces, azt még le is torkollja.
Természetesen a többi nép is röhög ilyenkor rajtunk. De ők már kárörvendve...
Jól teszik:-(
(a blogírókhoz: légyszi, vegyétek már fel a címkék közé azt is: "hülyemagyar"! A kommenteket nézve asszem, ennyi nyugodtan kijár... Ti jobban is alusztok tőle, mi pedig simán megérdemeljük.)
renugard 2009.07.27. 08:47:11
Egyet kérek tőled: olvass el egy másik Modoros posztot is!
Csak egyet!!!!
MACISAJT 2009.07.27. 08:49:08
Vegyük sorjában.
Nem vitás hogy a Steaua, hosszú évek/évtizedek óta jobban focizik és magasan jobb eredményekkel rendelkezik mint az Újpest vagy bármelyik magyarországi csapat.
(Ennek okait sem ártana kibeszélni, és tanulni sosem szégyen.)
Az sem vitás hogy az Újpest "szurkolói", néhány tucatnyian, a biztonságiakkal és a rendőrökkel karöltve( ugyan hogyan jutottak be a rakéták és a petárdák a stadionba?)
előadták a szokásos gyalázatos produkciójukat.
Emiatt a klubot valszeg több millióra bünteti majd az UEFA.
Idáig tart a történet egyik része.
De hogy, idézem: "A meccs abszolút és erkölcsi győztese is a Steaua volt,"...:?
Na ne...
A másik oldalnak is megvolt Bukarestben a hasonló csürhéje, petárdákkal, molinóval stb.
Nehogy már ők legyenek az "erkölcsi győztesek"..:P Mivel?
Hogy a klibvezető, Gigi Becalit, a magyargyűlölő maffiózó klubtulajdonost már ne is emlitsük.
Ki kell mondani: bizonyos klubok körül, itthon is, a "művelt nyugaton " is mozognak csürhék.
Holland, spanyol, angol, német "szurkolók" ott balhéznak, randalíroznak ahol csak tudnak, ahol csak engedik őket. (Heysel sem Kelet-Európában volt.)
A különbség hogy ott a kedvencek még focizni is tudnak.
Itthon az ilyeneket szépen el kell őket távolítani még a pályák környékéről is( a legtöbbjük névről ismert).
És meg kell tanulni focizni, hogy ne fordulhasson elő olyan blamázs mint most a Steaua-val( kettős vereség)
vagy a Hertha-Ferencváros barátságos meccsen.
scsaba1 2009.07.27. 08:49:48
Erre én azt mondom: szövegkörnyezet.
Mást jelent a "Hazaáruló" a Proszektúra féle nyígó-blogokon, és mást itt, a Modoroson.
Én - mint állandó olvasó - hajnalban ránéztem a blogra és a poszt címére - már készítettem a rekeszizmaimat, ill. már akkor sejtettem, hogy címlap lesz.
Nyolc körül, meg már címlap is volt...
h734790 2009.07.27. 08:51:00
Gratulálok, egyes, leülhet :)
Akkor most nézd meg alaposabban, hogy miről szól ez a blog, és mire gépelted be ezt a sok betűt.
Borenbukk 2009.07.27. 08:51:06
kerdeozo 2009.07.27. 08:51:58
Mégegy kérdésem van, és erre várom a válazokat: Az miért gond, ha "vesszen trianont skandálnak"?
"Éljen trianont "kéne mondanunk? (Az nem érv, hogy flejtsük már el, mert a világon egy nép sem felejt el semmit, csak tőlünk várják el)
Shitting Bull 2009.07.27. 08:52:13
Alhazred 2009.07.27. 08:52:15
Alhazred 2009.07.27. 08:54:08
OmegA404 (törölt) 2009.07.27. 08:54:08
vagaboond78 2009.07.27. 08:55:27
Egyik oldal hülyesége sem mentség a másik oldal hülyeségére.
A poszt a magyar nacionalizmus miatt/felett nyavalygók modorosságáról szól, ha nem vetted volna észre.
Mitya Ivanov 2009.07.27. 08:55:46
Egy blogíróak SZUVENÉR joga leírni azt amit leírt, és az nem jelent feltétlenül állásfoglalást.
(Székely Jánost hallgatva tudom, hogy sokáig meg fogjuk kapni a pofánkba a december 5.-öt)
MACISAJT 2009.07.27. 08:55:56
"letagadom, hogy magyar vagyok."
Ha ez így is marad a továbbiakban is-és ezt, többek között és állitásod szerint miattam is történik- akkor azt kell mondanom, már megérte..:P
Mitya Ivanov 2009.07.27. 08:59:08
Ha ugyanezt a nol.hu-n, vagy bolgár györgy tollából olvasnám, akkor más lenne a helyzet
renugard 2009.07.27. 09:11:54
Komolyan strigulázni fogom :D
Shitting Bull 2009.07.27. 09:12:32
Amíg kifelé ti lesztek "a magyarok", addig Magyarországot mindig a nácik hazájaként fogják kezelni. És nem ok nélkül.
Ernoke 2009.07.27. 09:13:49
nem bírom ezeket a suttyó, agyatlan féreg kommentelőket olvasni, nekem ez fáj.:S
terrer 2009.07.27. 09:13:57
Ha meri...
Aztán ha netán valahova elviszik, majd ÉN röhögök.
Többieknek: szomorú, ha nem értitek, hogy mi a bajom: semmilyen más nép nem figurázza ki magát ennyit, és nem utálkozik így sajátmagán, csak mi. És erre az, hogy milyen köntösbe tesszük, hogy milyen ürügyet kreálunk ("csak a stílust figurázzuk ki"), rohadtul nem mentség.
A többieknek sokkal több eszük van... Próbáljatok meg olyan román, szerb, vagy akár usa-beli idézetet találni, amiben sajátmagukat hülyézik, szólják le!
Asszem, a gugli dolgozhatna pár hónapig, és akkorsem találna egyet se. Se modorosat, se modortalant.
Furcsa, mi?
A kérésem továbbra is fenntartom. Írjuk már ki fentre: hülyemagyar!
Aztán lehet tovább röhögni...
Szánalmas ez az egész :-( Így együtt, modorosan.
Réka · http://blog.rekafoto.com/ 2009.07.27. 09:14:06
Réka · http://blog.rekafoto.com/ 2009.07.27. 09:16:14
1. ez egy ordas tévedés, saját tapasztalatból tudom, hogy a nemzeti sztereotípiákat kifigurázó komikusoknak óriási sikere van több országban is.
2. Itt nem látok utálkozást, a két beszélgető ember a postban kifejezetten szerethető a maga bumfordi modoros valójában, és ez vonatkozik szerintem a legtöbb postban szereplő embertípusokra is.
szóval nyugi :)
terrer 2009.07.27. 09:21:51
A postot olvasó 50-60 emberrel szemben, akik ezek szerint ki lettek okosítva...
De mi van azokkal, akik nem?
eloszto · http://eloszto.hu 2009.07.27. 09:23:15
Steve 2009.07.27. 09:23:40
Steve 2009.07.27. 09:24:49
terrer 2009.07.27. 09:26:48
Mert akkor azon, hogy a post neked szimpatikus, már megszűntem csodálkozni.
Ha csak névrokonod, akkor bocs... akkor még tovább csodálkozom.
gólhaj · http://kroki.blog.hu/ 2009.07.27. 09:28:59
Réka · http://blog.rekafoto.com/ 2009.07.27. 09:29:03
nálam mélymagyarabb embert nehéz találni, de a szatírán én is jóízűen röhögök.
Borenbukk 2009.07.27. 09:30:57
MACISAJT 2009.07.27. 09:33:19
" az index címlapját olvasó többszázezer ember soha nem is fogja a postot elolvasni, csak azt az ominózus két mondatot, és abból vonja le következtetéseit."
És ez még nem minden.
Mert pl. a kommentáromat én sem a postíró(k)nak írtam(elsősorban).
Hanem valljuk be: az ironikus(?) blog szereplőinek párbeszéde majdnem általános bizonyos balliberális
megmondóemberek és törzsközönségük körében.
Valakai az írta: a postíró beleélte magát egy "lakótelepi nyugdíjas (volt katona, rendőr?) közösség szokásos esti garázskocsmai hangulatába. "
Lehet.
De valójában a "mainstream" bolgárgyörgy törzsközönségtől kezdve a ma éppen ellenáló és antifasiszta ságvári-ünneplőkig mindenki ezt a hangulatot szajkózza...
U.I. A postíró meg e csodálkozzon ha félreértik.
Az ironia, szarkazmus akkor jó ha nem kell magyarázni azt a közönségnek...
Ez meg annyira sem jó.
terrer 2009.07.27. 09:33:33
Csak beszélgetünk... nyugi van:-)
terrer 2009.07.27. 09:34:06
AteistaDzsihád 2009.07.27. 09:36:24
vivax 2009.07.27. 09:37:18
Ballagator 2009.07.27. 09:38:48
bolygo.freeblog.hu/archives/2009/01/
Azt hittem pedig van jövője az ötletnek...
Réka · http://blog.rekafoto.com/ 2009.07.27. 09:40:50
Réka · http://blog.rekafoto.com/ 2009.07.27. 09:41:53
Cyric 2009.07.27. 09:41:56
És a kommentelők közül bárki bármit mond ez akkor is egy szar. Ha az utcán pofán köp valaki akkor igen visszaütsz és nem csak tűröd. Ha lekever az utcán egy roma vagy magyar vagy bárki egy pofont neked akkor nem megköszönöd hanem te is odaütsz.
De ez egy kibaszott focimeccs könyörgöm. Egy sportesemény ahol nem hazaárulózni kell meg görögtüzet belőni a külföldi szurkolók közé.
Mindenki aki ott csinálta a balhét megérdemelné hogy felnyomják a seggükbe a petárdáikat. Románok magyarok egyaránt.
Viktor H 2009.07.27. 09:44:55
Az utlrák nem képviselik a teljes Magyarságot ,csak egy rétegét és ha te miattuk szégyenled magad akkor megérdemled a sorsod.
Mellesleg nekem ezt a " forditsd oda a másik orcád is " avagy " az én kurvaanyámat " tpusú életfelfogást rühellem ,jobban mint az önmarcangoló búsmagyarkodást.
Ha az ellenfél azt üzeni nekünk ,hogy szarok vagyunk akkor nem sugalljuk azt hallgatás beleegyezéssel ,hogy igen azok vagyunk. , nincsen olyan ,hogy "okos enged szamár szenved" ,hanem szemet szemért !!!
Részeg focidrukkerek hülye viselkedésében meg ne keress logikát főleg ne intelligenciát.
Ha a magyar politikusainkra gondolok akik egy kurvaszót nem emeltek az ellen ,hogy a románok mit irtak ki trnszparensen, hidd el nem a magarságomat szégyenlem hanem azt ,hogy ők magukat magyarnak merik nevezni .Bezzeg ha Mi irtuk volna ki ,hogy meddig hordja magában a román asszony a szart akkora fasisztázás irredentázás és rasszistázás és sűrű bocsánat kérés és főhajtás lett volna belőle magyar részről ,hogy ihajj .
Rosszul gondolom?
Te csak ne szégyenkezz , ha csak nem vagy újpesti :D:D:D
Mitya Ivanov 2009.07.27. 09:45:43
figyu te hol élsz? Hol mainstream a bolgárgyörgy? és ki azok az antifasiszta ságvári endre ünneplők? Ők lennének a mindenki? Ők most a kisebbség, és eltűnőben vannak. Ez a poszt éppen rajtuk rúg egy nagyot, ha nem vetted volna észre. Fordítva jár az agyad, és terrer-nek is.
Ha így folytatja a kommentelő közönség, lesz egy poszt a modoros nemzeti érzelmű nagyonmagyar ECHO TV törzsközönség szurkolókról is. Majd szépen azt is félreérti mindenki, de legalább megnyugodtok.
midnight coder 2009.07.27. 09:47:28
terrer 2009.07.27. 09:52:04
Nem tűnt fel, hogy a csángók nem azok???
De még csak nem is hasonlítanak... tudod, hosszú keskeny levél kontra bajusz.
vivax 2009.07.27. 09:54:51
mordizomadta 2009.07.27. 09:57:19
terrer 2009.07.27. 09:59:47
A kérdésem viszont: szerinted mi nem igaz? Nem vagy erdélyi? Tudtommal de. Nem tudsz magyarul? De, láthatólag. Nem (voltál) román állampolgár, mint az ottani összes magyar? Tudtommal de. Ez ugyanis ott - neked ugye nem árulok el titkot vele - kötelező, nem pedig opcionális.
Ettől még vallhatod magad erdélyi magyarnak? Igen, és én ezt mondandómban SEHOL NEM ZÁRTAM KI.
Magyarnak vallod magad, ennek ellenére nem a mi országunkba "mentél ki", hanem egy jóléti államba? De.
Hát nem?
DE.
Most akkor mért szégyelljem magam??? Megteszem én a kedvedért szívesen, csak mondj egy okot rá...
Csak ne legyél mérges közben:-(
renugard 2009.07.27. 09:59:51
Horváth Oszkár · http://oszkarsag.blog.hu 2009.07.27. 10:00:00
Teljesen normális, hogy emberek nem látják meg a hobbi- avagy egyáltalán nem szélsőséges jobboldali és tiltakozni nem szerető kispolgárt az írásban, de hogy egy PÁRBESZÉDET keverjenek össze egy véleménnyel, hát faszom, lehet, hogy oda kéne írni, hogy " - mondta Jani / - jelentette ki Géza / - nevetett fel hangosan Laci".
A "röplabdás gyereket" telitalálat, a jobboldali érzelmeken fellendült kézilabda-rajongási hullám, ami fellendül, aztán végül normalizálódik, de abban a pillanatban BL összes meccs videóra felvevés, "mindannyian tudjuk, miért küzdenek most a fiúk". A dolog szomorú, a hatásán viszont van mit elemezni.
Ugyanez megy, amikor egy csapat legjobb 4-be jut, vagy az olimpián olyan úszik a 8-ban, aki meglepetés. Addig a hobbisportnéző sehol nincs, ott meg a leghangosabban drukkol és másnap megbeszéli a munkahelyén a MÁSIK ugyanilyennel, hogy mekkora volt a tegnapi közvetítés. Ilyenkor persze sportág-, ellenfél- vagy keresztnévtévesztés. Közben sportot követő kolléga csendben morzsolja a kezét, még a lábujjait is ökölbe szorítja, és kultúráltan hagyja, hogy hobbidrukkerék kiélvezzék a helyzetet.
Nevettet, de teljesen normális, ha valakinek csak akkor esik jól nézni a sportot, amikor épp jók a magyarok. Én is ezek közé tartozom, és nem tudom, melyik a cikibb, ha a végén kezdek el úgy csinálni, mintha hetek óta néztem volna a versenyeket, vagy ha akkor már a döntőt sem nézem meg. Inkább csak nevetek magamon, ha valaki nem rajongó, akkor siker esetén lehetetlen kibújni a modoroskodás alól! :D
Amúgy szerintem volt 1-2 nagyon szép fejelés a meccsen! Természetesen a lelátón.
szixous 2009.07.27. 10:01:53
a kommentek is jók, de így a végén sírni tudnék már... na mindegy.
persze bátor dolog volt ilyenről írni, már a kommentek olvasása előtt éreztem, hogy sokan elküldenek téged szadeszesnek
Mitya Ivanov 2009.07.27. 10:08:01
"Teljesen normális, hogy emberek nem látják meg a hobbi- avagy egyáltalán nem szélsőséges jobboldali és tiltakozni nem szerető kispolgárt az írásban"
persze hogy nem látják meg. Hiszen nem róluk szól.
Horváth Oszkár · http://oszkarsag.blog.hu 2009.07.27. 10:11:25
nanagabor 2009.07.27. 10:11:39
Itt NEM, pont, hogy NEM a fociszurkolókat röhögik ki! Hanem azokat, akik erről a témáról így (szerintetek libber szarházi, szerintem csak végtelenül ostoba, felszínes) nyilatkoznak!
(Egyébként, szerintem az utolsó bekezdés második fele gáz, mert összekever két regisztert. Látszik, hogy ilyeneket, mint ami a végén van, nem mond egy olyan ember, aki az egész addigiakat is mondta).
Réka · http://blog.rekafoto.com/ 2009.07.27. 10:13:22
Én névvel és arccal vállalom minden egyes hozzászólásomat. Nyilván ezért könnyű préda vagyok a piszkálódni, személyeskedni vágyóknak. De ez korántsem engem minősít, hanem a net védelme mögül arctalanul fikázó hülyegyerekeket. Ennyi. Szép napot
Solymosi Réka
KolomparVinetu 2009.07.27. 10:13:55
Mikor a szlovák rendőrség verte szét a magyarokat a semmiért, valahogy nem ugattál így! Akkor is a magyart szaroztad. Mikor a románok provokáltak, akkor is a magyarokat szaroztad.
Tudod, ha akarod, tőlem 50x is leköpheted magad, de az én nevemben te ne irkáljál semmit. Neked talán tényleg a szemétdombon a helyed, de ne általánosítsunk. Az olyan szélsőjobbos...
nanagabor 2009.07.27. 10:14:35
Borenbukk 2009.07.27. 10:15:07
renugard 2009.07.27. 10:16:49
renugard 2009.07.27. 10:17:18
csárli hárper 2009.07.27. 10:17:58
vivax 2009.07.27. 10:22:12
Modor Tibi · http://modoros.blog.hu 2009.07.27. 10:23:26
thedealer (törölt) 2009.07.27. 10:26:52
... aztu uvolteni a romanoknak, hogy "mocskoz zsidok" az ... azmiezez?
de tenyleg - nagymagyarok... valaki elmagyarazhatna... a roman miert is erezte volna magat szarul ha valaki le "mocskoszsidokurvaanyatok" ozza?
ez kicsit olyan minth a romanok azt uvoltottek volna, hogy "rohadt nigger magyarok"...
nanagabor 2009.07.27. 10:30:55
Viktor H 2009.07.27. 10:32:11
És amikor a románok "ERDÉLY A MILYÉNK" transzparenst mutattak annak mi értelme ? :D
Interstellar Overdrive · http://b-oldal.blog.hu/ 2009.07.27. 10:36:09
renugard 2009.07.27. 10:37:59
terrer 2009.07.27. 10:38:29
Ez, ha nem tudnád, Garázs Zsoli bácsi kedvenc mondása a Bartók körúti alagsori becsületrongálóból.
Csak úgy gondoltam, nem kell mindenhova odaírni, hogy "mondta Zsoli bácsi", erre meg "Józsi bácsi felnevetett", hiszen ez csak egy idézet, nem vélemény.
Elvégre MODOROSblogon vagyunk!!!
Vagy nem?
Viktor H 2009.07.27. 10:40:16
A két ember egyszerü beszélgetése csak a képzelet szüleménye és a blogger véleményét tükrözi .
Fel nem fogom ,ha szabad a kommentelés akkor miért kell csodálkozni azon ,hogy egyesek kifejtik a véleményüket a cikk kapcsán.
Viktor H 2009.07.27. 10:42:23
mellesleg te is Magyar ember vagy és te is rosszul értelmezted a dolgot :D
Modor Tibi · http://modoros.blog.hu 2009.07.27. 10:42:40
Látom, kezdesz belejönni, ez az!
Borenbukk 2009.07.27. 10:43:05
terrer 2009.07.27. 10:44:42
"arctalanul fikázó hülyegyerekeket."
Hallod-e, óriási szerencse, hogy te viszont nem személyeskedsz!
Mert mi lenne, ha még azt is tennéd?
Méegyszer kérlek: relax...
Az is ember ám - valahol -, akinek más a véleménye, mint a tiéd... Tudom, ez így elsőre neked hihetetlennek fog tűnni, de igaz. Komolyan...
Béke veled:-)
renugard 2009.07.27. 10:45:56
Hangsúlyozottan szerencsétlen témával
terrer 2009.07.27. 10:46:30
Én meg nem neked válaszolok, hanem félrenyomtam:-)))
harcsaparcsa 2009.07.27. 10:47:25
nanagabor 2009.07.27. 10:48:40
Moliére meg egy vén zsugori, mert megírta a Fösvényt?
"ecetet rá, ecetet rá"
Nyelvész Józsi · http://szleng.blog.hu/ 2009.07.27. 10:48:55
Ezen besírtam. :D
nanagabor 2009.07.27. 10:50:37
Modor Tibi · http://modoros.blog.hu 2009.07.27. 10:52:58
Réka · http://blog.rekafoto.com/ 2009.07.27. 10:56:56
renugard 2009.07.27. 10:58:02
chydorus 2009.07.27. 10:59:32
Na mindegy... Ez más kérdés...
@terrernek szerintem sok mindenben igaza van és @Viktor H is jól fogalmazott!
De én túllépnék a poszton, a hozzászólásokon és tegyük fel, hogy mindent értek, a párbeszédet, a megközelítést...
Egy dolgot viszont tényleg nem értek, többen írták akik visszajáró modoros olvasók, hogy amikor meglátták a főcímet már előre készültek, jót fognak röhögni és jót is röhögtek!
Bárhonnan is nézzük, ez tényleg ennyire vicces volna?
Lehet bennem van a hiba...
terrer 2009.07.27. 11:01:15
Mert én még csak nem is hallottam ilyet. És alighanem Chaplin bácsinak is kinyílt volna a bicsak a zsebében...
Mint ahogy - remélem - kinyílt a blogíró zsebében is, amikor az index annyira ostobán tette őt ki.
Vagy nincs is bicsakja?
Ja, és tudtad, hogy Chaplin később úgy nyilatkozott, hogy ha tudott volna a haláltáborokról, nem készíti el a filmet?
Asszem utólag ő is rossz viccnek tartotta... irónia ide vagy oda.
harcsaparcsa 2009.07.27. 11:04:23
mobilus 2009.07.27. 11:06:04
Milyen érzés lehet ezeknek a focista gyerekeknek itthon hétről-hétre játszani az üvöltő söpredék előtt? Mást évek óta nem lát és nem hall. Ebben 'szocializálódik'. Ha tehát egy kis tehetsége van, menekül is az országból.
Ez a szurkolóhad/csürhe is magyar. Ez a mai Magyarország. Sok területen nincs mire büszkének lennünk, és a 'magyarságunk/magyarkodásunk' biztosan nem tartozik bele. Szebb jövőt!
hivatásos rettegő 2009.07.27. 11:09:03
nagyon otthon van a sportban a posztoló
Koky_ 2009.07.27. 11:09:54
Réka · http://blog.rekafoto.com/ 2009.07.27. 11:17:02
ez önmagában nem baj. De ha a nemértésből fakadóan elkezd hörögni és fröcsögni, akkor vállalja, hogy esetleg kiröhögik.
Viktor H 2009.07.27. 11:17:18
Talán a focistáinknak elkéne kezdeni normálisan szépen játszani ,hogy a hülye huligán a játékkal legyen elfoglalvaés ne csalódottságában kezdjen el törni zúzni és ha meg örömében tör zúz akkor meg kelljen fizetnie a kárt ,ergo legyen következménye a dolognak !!
Az Abszurdisztán jelző sajnos igaz Magyarországra ,mert itt nincsenek következmények és felelősség csak jogok amik mőgé lehet bújni .
nanagabor 2009.07.27. 11:24:41
hadd másoljam ide egy korábbi hozzászólásomat:
"A Cozmát én sem hoztam volna be, az tény, az index kiemelése szintén klikk-vadász, cinikus dolog."
"Ja, és tudtad, hogy Chaplin később úgy nyilatkozott, hogy ha tudott volna a haláltáborokról, nem készíti el a filmet?
Asszem utólag ő is rossz viccnek tartotta... irónia ide vagy oda." Igen, tudtam. Csak éppen semmi köze ahhoz, amiről vitatkozunk. Ez egy utólagos, morális kérdés, fontos kérdés, de egy másik kérdés. Én egyedül szövegértésről beszélek.
Szerintem meg ezen nyugodtan lehet nevetni, sőt örülök, hogy nevetünk a posztban megidézett nyelvhasználaton, (mármint a sokak által szarházi hazaáruló stb. nyelvhasználaton, tényleg csak a félreértés elkerülése végett), mert felszínes, buta, sem a focihoz, sem a történelemhez nem ért, nem ismeri a társadalmi konfliktusokat, fájóan felszínes. Máshol olyanokat lehet olvasni, ahol ez nem ironikus, vagy nem gúny tárgya (bár a gúny az talán nem a legjobb szó), hanem úgy tálalják, mint akik most épp "megmondják a frankót". Itt ezeket lehet kiröhögni, és igenis jó, hogy ki lehet őket röhögni, mert akik ilyeneket mondanak, általában rohadtul meg vannak győződve a szellemi fölényükről, és arról, hogy nekik mindig igazuk van. Ha valamit érdemes kiröhögni, akkor ezt.
(1. Én speciel szeretem a hazámat, szeretem a focit, sőt, fradista vagyok, még meccsre is kijárok. 2. Mindemellett még az iróniát is értem. 1.+ 2. = összességében nincs bajom a poszttal. Egy két dologtól eltekintve.)
nanagabor 2009.07.27. 11:26:27
RedHotTears 2009.07.27. 11:27:16
chydorus 2009.07.27. 11:28:26
valaki tesz az iróniára és egyenesen kifejti a véleményét az esetről? Mert ugye bárhonnan is nézzük, itt nem asszociálni kell, hanem konkrét esetről van szó... Valaki így közelíti meg, valaki úgy... Ettől még a modorosok modorosok maradnak, az emberek akik pedig ide tévednek, legalább több megközelítést olvasnak. Mi ezzel baj? Szerintem teljesen természetes, hogy nem mindenki a poszt mondanivalóján, stílusán ragad le, hanem átsiklik felette és magára az esetre reagál.
@Rékuc: teljesen kulturált véleményeket is kikezdtetek...
Baszkurátor 2009.07.27. 11:29:48
Anno az én édesapám még simán kivitt meccsre.
Én ma nemmerem kivinni az unokámat mert féltem.
Nem, nem a csúnya szavaktól hisz olyant ( sajnos ) máshol is hallhat.
A kommented második fele csak részben igaz.
Viktor H 2009.07.27. 11:32:31
ha már a második fele részben igaz akkor nem írtam hiába :-) Amúgy mivel nem értesz egyet?
nanagabor 2009.07.27. 11:32:32
Nekem ezzel nem is lenne bajom, én is csak azért szólaltam meg, mert nagyon beindult az anyázás - - alapvetően mégiscsak félreértés miatt. Ezt pedig nem árt tisztázni.
A világ legszerencsésebb hazája ez az ország, ha én vagyok az árulója.
Viktor H 2009.07.27. 11:34:30
Nem akarok a korodra tippelni és ne is értsd félre mikor azt mondom ,hogy abban az időben még nem volt divat a huliganizmus ugyanis a nyugati szennyet az a rendszer határon kivül hagyta .
Baszkurátor 2009.07.27. 11:36:14
Vannak következmények és felelősség.Csak nem mindenkinek.
csordás dániel · http://csordasdaniel.blog.hu/ 2009.07.27. 11:38:57
csordasdaniel.blog.hu/2009/07/25/pi_romania
Baszkurátor 2009.07.27. 11:40:11
Viktor H 2009.07.27. 11:45:57
Sajnos ettől vagyunk abszurdisztán ,mert nyugatról csak a szart vesszük át és nem csodálkozom azokon akik mindig a dicső múltról ábrándoznak , ami persze nem volt annyira dicső ,de mégsem volt ilyen szar mint ez a jelen .
szixous 2009.07.27. 11:47:07
a nagymamák igen szépek...
ez a sok jó ember, aki védi a magyarságot, halomra tudná gyilkolni drága honfitársait egy jó kis ironikus poszt miatt, amit többé-kevésbé azért félreért. e!
(amúgy azt osztom, hogy bármit lehet kommentelni, nem kell azon felháborodni)
dicsakbuksi 2009.07.27. 11:48:30
2004-ben NEM-mel szavaztam, mégis minden évben meglátogatom a székelyeket, mert szeretem őket!
csőcselék lennék én is?
nanagabor 2009.07.27. 11:53:40
Interstellar Overdrive · http://b-oldal.blog.hu/ 2009.07.27. 11:55:08
Viktor H 2009.07.27. 11:56:23
Miért szavaztál NEMmel ha szereted őket? Szereted őket amig csak te mész hozzájuk ,de ők ne jöjjenek ide vagy miért? Bocs a cinizmusért ne értsd félre.
csillagkutya seven 2009.07.27. 11:56:36
székely pedig legyen román, én leszarom, amúgy is annak nézett ki...
mondjuk ,legyek inkább lesajnált magyar a régióban, mint egy cigóromán...
Viktor H 2009.07.27. 11:59:50
Félreértetted. Te azt irtad,hogy a Magyar emberek a legrosszabbak szövegértésben és Én erre irtam amit irtam ,mert úgy irtad mintha fel lennél háborodva rajta ,hogy valaki merészel reagálni...
De lehet Én értettem félre valamit?
nanagabor 2009.07.27. 12:01:13
A Székely nevű focista nevét írd nagy betűvel, mert félreértés lesz a vége, és megkapod, hogy románozod a székelyeket. Csak egy jótanács.
kamasuka 2009.07.27. 12:12:29
oscar dirlewanger 2009.07.27. 12:19:32
oscar dirlewanger 2009.07.27. 12:20:20
e_e 2009.07.27. 12:22:10
koszontem, viszhall.
dicsakbuksi 2009.07.27. 12:23:05
Viktor H 2009.07.27. 12:28:24
Na most ebböl nem akarok újabb vitát gerjeszteni ,de nem arról szólt volna a dolog,hogy akkor most hirtelen átözönlik ide 700ezer semmittevő Székely akiket majd az állam tart el ,bár tény ,hogy biztos lett volna köztük ilyen is .
És az amit akkor művelt a kormány eléggé idegen ellenes kirekesztő dolog volt .
renugard 2009.07.27. 12:29:23
öntelt radírpók 2009.07.27. 12:43:52
- "kívül tartotta a nyugati szennyet"
- "antimagyarabb"
mégiscsak jó, hogy címlapra került a poszt :D
Baloggie 2009.07.27. 12:46:04
pusztuljatok kispolgári kocadrukkerek :D
GaZe 2009.07.27. 12:48:13
szánkig ér a szar.
szövegértés duplazéró, a tények ismerete nélküli ítélkezés, önfelmentés, vegytiszta frusztráció, makacs tagadás (már-már inkább konfabuláció...)
én támogatnám, hogy a focistadionokban inkább termesszenek paradicsomot. Jól körbe is lehet ültetni az emberkéket, hogy nézzék ahogy nő.
Akkor talán kicsit észhez térnének, lemennének alfába.
Mert ami most van...
fühühühühhűűűűűű
Azért mondjuk szerencse valamilyen szempontból, hogy a magyar nyelvet nagyon-nagyon kevesen értik a világban. Így attól annyira nem kell félni, hogy valaki "idegen" a kommentek alapján vonna le következtetéseket.
magyar vagyok. duplaplusszosjólgondoló.
és ez jó nekem, nem szégyenlem. hiszen minden ember más. a futball rajongók is, és én is.
Viktor H 2009.07.27. 12:49:53
selytettem ,hogy megjelennek a hejesírássbuzi nadj okossok :D:D:D
"mégiscsak jó, hogy címlapra került a poszt :D "
igy lett teljes a paletta !!
juhatreder yujionkgh 2009.07.27. 12:54:37
Szar alak vagy modoros tibi.
Modor Tibi · http://modoros.blog.hu 2009.07.27. 13:01:23
belabenyo 2009.07.27. 13:01:50
Amelyik állat szerint meg ez egy ilyen bújtatott hátulröljövős seggbetámadós románblog, az elolvashatna 1 esetleg 2 régebbi posztot is, hátha leesik neki, h faszságokat ugat.
kraut 2009.07.27. 13:02:01
Ha neked azt mondják, hogy a kurva anyádat, akkor attól édesanyád már prostituált lesz?
Nos, amennyiben nem, akkor ugye a sértés okafogyottá válik, tehát céltalan.
Büszke ember nem vesz fel rangján aluli sértegetéseket.
Tehát: mi a bánatos fenéért pörög a 'nemzeti' oldal az ilyen "magyargyalázó" gumicsonton?
Annyit hajtogatta már a saját baromságát, hogy a végén el is hitte?
Gondolom az, hogy a blog a közélet egy-egy jellemző pillanatát csípi el, az már nem is érdekel téged, csak a "szentmagyarlobogósárbatiprása" vörös köd úszik be a hazaszeretettől amúgy is könnyfóliás szemed elé, és agyad kikapcsol.
Derék dolog ez, sokra lehet ám vele vinni!
Viktor H 2009.07.27. 13:05:39
kraut 2009.07.27. 13:06:46
Viktor H 2009.07.27. 13:11:16
van hát :D még pár téma van ami nem került szóba ,de ha még azt is előhozza valaki akkor lehetne ez a legalja.hu
öntelt radírpók 2009.07.27. 13:14:31
kraut 2009.07.27. 13:15:56
buzik.
na az talán még nem volt, nem?
szóval, hogy a sok buzi miatt nem tudtuk megverni az erdelyt megszallo romanciganyokat, mert a sok buzi miatt feminim lett a magyar ver - amit naturlich az armanykodo zsidok hoztak ossze - es meg radasul egy hazarulo is ellenunk fordult, pedig egyutt jottunk a sziriuszrol.
mi szokott meg lenni...
Horváth Oszkár · http://oszkarsag.blog.hu 2009.07.27. 13:18:13
Horváth Oszkár · http://oszkarsag.blog.hu 2009.07.27. 13:19:27
- Kár ezért a _forma_ 1-es gyerekért is, pedig olyan jó _pilóta_ ez a MESSI!
Viktor H 2009.07.27. 13:23:08
ha az következik ,hogy merre lax meg szeretsz -e kúrni megöllek :D
amúgy a téma szempontjából teljesen lényegtelen , úgy hogy meg se próbáld a koromat viszonyitani a helyesírásomhoz ..
Mellesleg közöd?
Albandi 2009.07.27. 13:31:00
azért az a pár százezer aki igennel szavazott, a szájára vehet a székely himnuszt, aki meg nem-el az meg jó lenne hogyha megértené az egybites agyával, hogy a határontúliak elvannak mint a befőtt, mi leszünk kevesebbek nélkülük!
öntelt radírpók 2009.07.27. 13:33:37
Nyelvész Józsi · http://szleng.blog.hu/ 2009.07.27. 13:34:51
Nyelvész Józsi · http://szleng.blog.hu/ 2009.07.27. 13:37:14
kraut 2009.07.27. 13:42:14
kandikamera volt! eztdebeszoptuk!
Koori 2009.07.27. 14:28:36
Modor Tibi · http://modoros.blog.hu 2009.07.27. 14:49:03
Naszta · http://naszta.hu 2009.07.27. 15:14:58
mama ottmarad 2009.07.27. 15:29:27
Tudtam, hogy sokaknál kicsapja a biztosítékot, és kart karba ölt a meg-nem-értés végeérhetelen szalagja.
Így kerek a világ.
oscar dirlewanger 2009.07.27. 16:23:08
Viktor H 2009.07.27. 17:01:05
mostakkor Modor Tibi az okos az isten és mi vagyunk hülyék ?
chydorus 2009.07.27. 18:03:06
Modor Tibi megírta ezt a posztot és kész, olyan lett amilyen. Nincs is ezzel baj. Viszont azok a törzstagok, akik papagájként analfabétákról, hirtelen jött nagy-magyarokról, iróniát meg nem értő, ugató, fröcsögő barmokról papolnak, ugyanolyan egysíkúak, mint ahogy azt állítják az újonnan érkezőkről...
Mondom, fel kellene fogni, hogy nem mindenkinek van ínyére az irónia, vagy épp eleve átsiklik felette és tesz a "mély" értelmekre. Van regisztrációja, van véleménye és beír, ennyi.
Még ha egy poszt egyértelműen is fogalmaz, azt is sokan félreértik, hát még egy ilyen többértelmű, kétséges szándékú mondanivalót. És csak nézőpont kérdése, hogy bújtatott magyar gyalázást vagy épp iróniát lát valaki benne.
Elhiszem, hogy Te törzstag vagy és nagyon vágod a lényeget, de ettől még lehetsz barom.
El kellene fogadni, hogy mindenkiben más-más érzéseket válthat ki egy ilyen írás és amennyiben kulturáltan fogalmaz, nem a poszt író anyját szidja, semmi kivetni valót nem látok a különböző megközelítésekben, hisz az eset valóban sokféle érzéseket váltott ki.
Tehát, hogy ki milyen szellemi szinten van és ki mennyire nyitott, számomra nem egyértelmű.
Modor Tibinek sikerült felkavarni a port, vagy épp az indexnek. De ehhez nem feltétlen kell tehetség...
mama ottmarad 2009.07.27. 19:56:13
Vagyis, lehet másként is gondolkodni, mint én, és én ezt elfogadom. Mert szerintem így kerek a világ. :)
Viktor H 2009.07.27. 20:12:28
Nem személyed ellen szóltam és nem sugalltam ,hogy mindenki hülye :-)
Csak sokan vagy félreértik a posztot vagy istenítik a posztírot mert jajj mekkorát alkotott .
Az UTE -Steablablabla meccs nem válogatott meccs volt ergo nincs okunk az arcpirosodásra ,legalábbis nem érzem hogy nekem kellene ...
Prophet 2009.07.27. 20:24:12
Viktor H 2009.07.27. 20:50:26
és a tied is benne lesz ...
Viktor H 2009.07.27. 20:55:21
.. és a tied is köztük lészen :D
Viktor H 2009.07.27. 20:56:54
Celtic 2009.07.27. 21:26:33
Horváth Oszkár · http://oszkarsag.blog.hu 2009.07.27. 21:33:04
Celtic 2009.07.27. 22:03:01
xy: "Unom a negereket!"
the Dragon: "Hogy jon ahhoz egy neger, hogy untasson teged? Plane tobb..."
Prophet 2009.07.27. 22:14:35
Gudea enszi · http://gyuloltellensegeink.blog.hu 2009.07.28. 10:28:50
A funkcionális analfabéták ilyen szintű megborítása gyönyörű dolog.
Kedves "megborult funkcionális analfabéták"!
Nem vettétek észre a gondolatjelet a szövegrészek előtt? Na az vajon mit jelenthet...? Óra indul!
kardinálispinty 2009.07.28. 12:01:33
Gondolom már elhangzott, de azért megjegyezném: hasonló párbeszédet lehetett volna hegeszteni mondjuk a Nabucco kontra Kék áramlat geopolitikai és karvalytőkei vonatkozásairól, mégpedig olyanok között, akik amúgy az előző napi Népszabadság olvasása előtt Azerbajdzsán nevét sem hallották.
Jól értem a posztot?
2009.07.29. 06:11:24
renugard 2009.08.01. 11:51:28
+kb 10 strigula