Balázs, a vérprofi zenész

2010/08/09. - írta: Modor Tibi

-Tököm kivan már ezzel a Balázzsal. Mindenhol ez a majom néz le rám olyan talányos-rejtélyes fejjel. Hirdetőoszlop, a Heti Válasz címlapjai. Meg hogy már igazi férfi, harminc lettem meg harminc plusz kettő mínusz egy, szarkalábak vannak a szemünk sarkában - járjuk az országot, isszuk a jó kis beszélgetős borunkat, okoskodunk, érünk...

És persze a népnek egyértelmű, hogy A Balázs, hiszen csakis egy Balázs létezik kishazánkban..! Aki őt hallotta, az többé már nem hall meg mást! Ha azt mondanánk, hogy Németh Balázs, már eszükbe se jutna... mert abból van még kismillió. De A Balázsból csak egy van persze - Ő. A jel, aki nem hagy el.

Már az Oázis Ontárióval is csak "merített", de elég komolyan. Szó szerint "szerezték" a zenét, itthon meg bekajálták ezek a kis majmok. A szimbóleumok, filléres szlogenek, germanoid, masírozós technó - ezért rajongott fél Magyarország. Egy páréves Monumentumért, egy évszámért, egy jelképért. Persze abban a korban, amikor a lila öltönyös Amway-ügynökök és a Leiter Laura őnagysága-féle kalandorok lehettek sztárok errefelé a vadkapitalizmusban, akkor semmin nem lepődöm meg.

Meg ahogy ott bepróbálkozott az angol nyelvű albumaival is: Balage meg Balash, beszarok. Állítólag a Közgázon abból írta a diplomamunkáját, hogy hogy lehet gazdaságilag sikeres egy zenei produkció külföldön. Érted, KÜLFÖLDÖN! Ilyen kiejtéssel, meg különben is magyar - tehát alapból esélytelen. Ami nem megy, ne erőltessük. Vigyáztunk, de ledőlt a bálvány. De hát jó lett neki végül ez az itthoni langyos víz, ez a posvány is. Megélni megél remekül, most már politizál is elég keményen - a Vezénylő Tábornok Úr legjobb barátja. Csak halkan jegyzem meg: szerény véleményem szerint a művész ne politizáljon - soha, de soha. És főleg akkor ne, ha ezek felé húz. A művész alkosson, adjon elő, szórakoztasson - ez a dolga, ezért fizetjük. Mert saját imádott gazdája se lesz kíváncsi rá.

Ez az ember a modorosság mintapéldánya: már a hanghordozása, ez a lenéző, úrias gőg, a tudálékossága is valami elképesztő. És persze nevessünk magunkon - de más nehogy merészeljen ilyet tenni!

 

-Na azért vegyünk vissza egy kicsit. A Balázs - tetszik vagy nem - jelenleg a legmeghatározóbb előadóművész Magyarországon. Pont. Akármit is mondanak egyes újságokba író srácok. Vérprofi zenész, ízig-vérig - költő, szövegíró. Bármihez nyúl, arannyá válik. Média- és szórakoztatógépezete minden mozzanatában a szakértelmet sugározza magából. Jó, persze ki csinált ipart a zenéből, de akkor is. A szövegeinek igenis nagyon mély mondanivalója van, a zene igényességéhez pedig kétség se férhet - a verse mindig ugyanaz marad, bár nem nagyon írt soha vidám dalt.

Meg kell nézni, hogyan építette fel tudatosan az imidzsét a lázadó, bőrdzsekis, izguló kisfiúból a rocksztáron át egészen az elismert művészig, a megfontolt Férfiig. Egyszerűen kinőtte az Oázist, a szövegei túlléptek a gépek-szintetizátorok-szekvencerek korlátai közé szorított világon, a szakbarbár társakon. Mert társak akkor már nem voltak, ő maga volt csak. Meg a Vari-light fények. És akkor körbevette magát tapasztalt zenészekkel, ahogy azt az ókori bölcsek meg uralkodók is csinálták. Nem szégyellt tőlük tanulni, velük dolgozni. Ha padlóra került, hát mindig felvett onnan magával valamit.

A páratlan siker mögött nem más áll, mint kitartás, szorgalom, profizmus - kellő önértékelés. És munka, munka, munka. Itt vakszerencsére meg összeköttetésekre nem volt szükség. Hiszen amúgy nem tudta volna elmondani végre, hogy hogyan gyűlöl a bosszú népe.

A kellőképpen adagolt önirónia, az intelligencia egy ügyesen összeválogatott zenészgárdával és stábbal tuti siker. Ki más lett volna képes felvállalni az őt parodizáló átköltéseket? És persze a karizma, amivel az ujja köré csavarja a közönséget - Balázs igazán a színpadon él, és úgy szuggerálja-irányítja a rajongók tömegét, ahogy nem szégyelli. "És most taps!", vagy a szélfútta kalászmezőkre emlékeztető, ütemesen ringó karok erdeje - még a Mode-osok is meghonosították maguknál ezt a rituálét, annyira megtetszett nekik.

Lehet utálni, lehet imádni, de egyvalamit nem: közömbösnek lenni iránta. Csak a Kossuth-díjat meg ne kapja..!

Címkék: zene magyar
204 komment

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Hal Stanton 2010.08.09. 08:39:58

Tökéletes. Jobb, mit a legjobb Balázs szám.

2010.08.09. 08:47:11

Nagyon konkrét. :))

És ahol a legenda elkezdődött:
www.youtube.com/watch?v=i6pJUFb6HzI

scsaba1 2010.08.09. 08:48:19

@El Topo (Sgt. Elias):

Persze, hát Balázs csak egy van...

Egyébként ezért külön köszönet:"Csak halkan jegyzem meg: szerény véleményem szerint a művész ne politizáljon - soha, de soha. És főleg akkor ne, ha ezek felé húz."

2010.08.09. 08:51:46

nattyon jó! gartuálok! bár a családi élet pellengérre állítása talán még belefért volna...

2010.08.09. 08:52:07

Meg fogja kapni a Kossuth díjat, de a Liszt dijra már esélyes, ha csak már meg nem kapta.

Professor Pizka · http://raerunk.blog.hu/ 2010.08.09. 09:05:15

Ez az a Balázs, akinek a diszkográfia a következő?

1990: Tíz dal
1992: Még tíz dal
1993: Balázs
1994: Misztikus törzsfőnökök a holdfényben
1995: Újabb tíz dal
1997: A komódok jajszava
1998: Hurrá nyertünk!
1999: Megakoncert vs. Gigakoncert
2000: Ezeréves gondolat
2002: Újra itt vagytok
2004: Tizenkét egyforma dal
2005: Balash and His Butts Unplugged
2006: Hajrá Igaz Vándor Hős
2007: Táltos folyók
2008: Gondolat a holdfényben
2009: Az utolsó tizenkét egyforma dal
2010 (hamarosan a boltokban): Hurrá nyertünk II, avagy unplugged koncert a Népstadionban
2011 (concept) Restless warrior against international financial institutions
2012(concept) Mercik és támogatások (turné)
2013: Mégiscsak van itt még pár egyforma dal (concept)

vagy egy másik Balázsra gondoltatok???

Mitya Ivanov 2010.08.09. 09:19:54

@Professor Pizka:
2020:
Balash: 50+ /sponsored by Béres/

2010.08.09. 09:26:12

ó, amikor 89-ben unokatestvérem mondott egy kimondhatatlan zenekarnevet és hogy ő ezt fogja születésnapjára kérni, csak néztem rá, mint borjú az új kapura...

El Topo (Sgt. Elias) 2010.08.09. 09:33:42

@Professor Pizka:

Egyértelműen erre a Balázsra gondolunk.:)

GERI87 2010.08.09. 09:54:42

Ákos?
Na de most ez mér modoros, azon kívül hogy minden zenész müvész előadó az.

Modor Tibi · http://modoros.blog.hu 2010.08.09. 10:09:22

@tff: annyira alap, hogy már ott volt az izguló kisfiúnál belinkelve :)

2010.08.09. 10:18:32

@Modor Tibi:
Nem néztem a linkeket, bocsi. :)

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2010.08.09. 10:29:27

@GERI87:

De Balage naggyon okoschan beszél, és schok-schok idegen szóval bővíti amúgy is dagályos körmondatait, ezzel is jelezvén, hogy ő milyen intelligens.

Mitya Ivanov 2010.08.09. 10:34:56

A posztban leírt művész megkerülhetetlen ikonja a magyar könnyűzenének. Én nehezen tudok vele azonosulni, viszont tisztelem őt, mert igenis lerakott valamit arra a bizonyos asztalra.

Éppen úgy mint az az zenekar, amely soha többé nem fog koncertezni. Róluk mikor lesz poszt?

kafferbivalybalamber 2010.08.09. 10:37:06

"szerény véleményem szerint a művész ne politizáljon - soha, de soha. És főleg akkor ne, ha ezek felé húz."

Szerintem meg politizáljon csak nyugodtan bárki. Aki nem teljesen hülye, annak felnőtt korára kialakul egyfajta véleménye a politikáról. Is. Legfeljebb titkolja - vagy nem. Ha nem, azzal természetesen együtt jár, hogy az elvakult politikusgyűlölők őt is gyűlölni fogják, már persze csak azok, akik "ezeket" gyűlölik. De ez nem nagy veszteség: aki annyira hülye, hogy a művészetet is a saját politikai acsargásai szerint ítéli meg, azt ott egye meg a fene ahol van.
A többieknek meg vagy tetszik az előadás, vagy nem. Ők azok, akik számítanak.

azbeszt+b (törölt) 2010.08.09. 10:39:16

Csillagos ötös. Én régen szerettem Balázst, de aztán Még közelebb jött, és utána már inkább nem.
Ja és kimaradt a mély vallásossága, meg a család fikázása.

TGabi 2010.08.09. 10:51:19

Mivel a banzájt is csípő "Balázs" nagy spanja a min.elnöknek, vééééééééééééééletlenül kap majd egy halom állami kitüntetést. Persze csakis a szakértelméért:)))))))))))

Baloo27 2010.08.09. 11:21:58

Nem értem, de tényleg.
Ma már csak szapulni lehet a másik embert?
Mindenki, akinek "nem jött be az élet", az rázendít a "bezzeg neki..." kezdetű mocskolódásra.

Szerintem az, aki nem szereti, ne hallgassa "Balázst".

üdv,
Balázs

manson karcsi · goo.gl/FVvVX 2010.08.09. 11:23:44

a "politizál"-nál esett csak le, hogy kiről van szó. vérprofi, ja.

agyvihar · http://agyvihar.blog.hu/ 2010.08.09. 11:24:58

@kafferbivalybalamber: ebből a politizálós témából is lehetne egy modoros bejegyzés

nem1rem1 2010.08.09. 11:29:06

@kafferbivalybalamber: Hujujúúj, demennyire egyetértek veled! Leszámítva persze mondjuk azt, hogy azon művészek, akik meg "azok" felé húznak, eccerűen szarok, azér' kell útálni őket. Nyilván azé' álltak eleve "azok" mellé, mert se ízlésük, se gerincük...

A magam részéről számomra a legmegejtóbb az volt Balázsban, mikor megmontta a tuttifrankót '56-ról. Hogy miről is szólt az. Persze, hisz mi "együtt lőttük a pártházat", mi mai negyvenesek...
És a megszólalásában sem volt semmi aktuálpolitikai vonatkozás, vagy ha volt, hát nem tehet róla...

A zenéjét én is szeretem, bár rajongója sohasem voltam. Őt magát meg eléége nem.

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2010.08.09. 11:31:00

@Baloo27:

Nem is hallgatom Balázst, de most, mivel udvari zeneszerzője a 15 harmados kormánynak, valószínűleg tolni fogják őt.

nattydread88 2010.08.09. 11:33:04

ha kispálos bandi megkapta az övéitől a Kossuth-díjat, akkor Balázsnak is kijár. Függetlenül attól, hogy egyik se kéne, h kapjon.

2010.08.09. 11:33:16

@Baloo27: én soha nem bírtam az ilyen szép lelkeket.
Valahogy mindig a rosszfiúkhoz vozódtam.

A gyeremekeiemet szigorúan távoltartottam a Halász Judit koncertektől, soha nem évelegtem Koncz Zsuzsán. Se Zorán koncerten.

Balázs meg pláne. Szerintem a fiaim azt sem tudják ki az.

Már az is ciki, ha Tancsapda elvétve, mert mama, azt már csak ilyen nyanyák hallgatják, mint te vagy!

manson karcsi · goo.gl/FVvVX 2010.08.09. 11:36:20

@agyvihar: volt már. meg a modoros "legyen-erről-poszt" kommentelőkről is. ;)

Püspök utcai gombaszedő · http://valogatott.blog.hu 2010.08.09. 11:37:16

Az a mendemonda miért maradt ki, hogy Balázs állítólag koncert előtt elzárva tartja a zenészeit, hogy ne piáljanak be?

Püspök utcai gombaszedő · http://valogatott.blog.hu 2010.08.09. 11:42:32

@kafferbivalybalamber: Hát azért bárki ne politizáljon, de művészek nyugodtan.

Nem is azzal van a baj, hanem hogy nűlunk ez automatikusan azt is jelenti, hogy a politikai hovatartozás )no meg, hogy ki van épp kormányon) jobban meghatározza a sikerességet, mint minden egyéb tényező együttvéve. Lehet azt mondani, hogy aki politikai nézetei alapján ítél meg egy művészt, az nem számít, de ők a többség. És néhány esetben ők osztják a pénzt is.

Amikor egy zenéáz politizálni kezd, már senki nem hiszi el, hogy ezt nem nyereségvágyból teszi.

moonclown 2010.08.09. 11:43:39

Ez olyan magyaros volt.Fikázzuk aki sikeres a maga területén, de a nevét nem mered kimondani.Nem baj remélem a rádiós Balázs visszaüt helyette:)

Olyan szánalmas lett ahogy megszoktuk itthon.

Én pl. nem szeretem a Kispált, de attól még sikerességéhez kétség sem férhet.

És miért ne politizálhatna egy zenész?

A U2 is folyamatosan azt teszi, igaz nem pártpolitika.

Azt ugye senki nem gondolja komolyan hogy vkinek azért tetszik egy zene mert azonos a politikai nézettsége.

kafferbivalybalamber 2010.08.09. 11:44:05

@nem1rem1:
"Leszámítva persze mondjuk azt, hogy azon művészek, akik meg "azok" felé húznak, eccerűen szarok, azér' kell útálni őket."

Ércsük mink az iróniát, csak nem szeressük.
Szerintem nincs "leszámítva". Akik "azok" felé húznak, azok pont ugyanúgy vagy jó művészek, vagy nem. Egyszerűen nem lehet szempont egy zenész (balett-táncos vagy kőfaragó) művészetének megítélésénél a politikai véleménye. Mint ahogy a szexuális beállítottsága, vagy a faji hovatartozása sem. (Leszarom hogy nincs faj, valamit hagyni kell az okoskodó idiótáknak is.)
Persze látom én, hogy sokaknál az értékítéletnél is első a gyűlölködés, mer az jó. Meg főleg egyszerű.
Na ők azok, akiknek tökéletesen érdektelen a véleménye, éppen ezért.

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2010.08.09. 11:45:11

@nattydread88:

Jár neki 2 pofon meg egy kiadós seggberúgás :)

@Püspök utcai gombaszedő:

Megélhetési udvari zenész :)

@Frengi:

Tankcsapda vérgagyi, unalmas. Mondjuk Koncz Zsuzsán és a többi nyomit én se bírtam. Halász Judit, az ok, gyerekeknek.

kafferbivalybalamber 2010.08.09. 11:47:03

@Püspök utcai gombaszedő: Attól, hogy ők a többség (ha tényleg, részemről fene tudja), még ostoba, gyűlölködő csürhe maradnak. Akiknek leszarom a véleményét.

nattydread88 2010.08.09. 11:47:23

fenteslent.blog.hu/2010/08/09/goodybye_kispal_goddbye_vernyogas?fullcommentlist=1#c10678971

gyönyörű komolyan! Ha van egy ráérős félórátok ebéd előtt, alatt, munka közben, lessétek meg. Ennyi trollt a gyűrűk ura forgatásán nem találtok!

moonclown 2010.08.09. 11:48:41

@Püspök utcai gombaszedő: Gondolom bilincsben kiköti őket...

nyilván az Eddá-tól kér tanácsot:)

Johnny336 2010.08.09. 11:48:51

Amennyit idéztél a cikkedben Balázs dalszövegeiből, elég mélyen ismerheted a munkásságát.

Baloo27 2010.08.09. 11:49:31

@Frengi: Halász Juditot én sem hallgattatok a gyermekeimmel. Koncz Zsuzsát már hallottak. Semmi bajuk nem lett tőle.

Balázst szeretik, tekintve, hogy engem, az édesapjukat is így hívják...

Balázstól szerintem lehet tanulni. Nyilván nem kell mindent, hiszen nem kell mindent szeretni Benne, de ha valaki, akkor ő egyértelműen bizonyította, hogy lehet a színpadon józan zenészekkel is profi munkát végezni.

Szerintem amúgy nincsen semmi ciki még a Tanksapiban sem... Sőt, semmiben. Amíg el tudjuk fogadni, hogy a másik ember mást szeret.

Püspök utcai gombaszedő · http://valogatott.blog.hu 2010.08.09. 11:53:05

@moonclown: Alighanem jó lenne, ha nekifutnál ennek az egésznek még egyszer. Kezdhetnéd azzal, hogy megérted, hogy miről szól a blog.

Aztán már te is látni fogod, hogy mekkora mellélövés minden hozzászólásod.

midnight coder 2010.08.09. 11:53:35

Olyan nincs hogy a popkultúrában egy művész így vagy úgy ne politizáljon. A politika ma annyira átszövi a valóságot hogy lényegében megkerülhetetlen. Azaz az illető vagy politizál vagy semmi köze a valósághoz - akkor viszont kérdés mennyire művész. Az már más kérdés hogy ha valaki egy elefántcsonttornyban boncolgat elvont dolgokat - de az meg nemigen lesz soha populáris, max pár hasonszőrű értékeli nagyon nagyra, és persze az utókor akinek nem lesz jobb dolga unalmában mint 1000 éves, a saját korukban is sikertelen műveket méltatni.

Püspök utcai gombaszedő · http://valogatott.blog.hu 2010.08.09. 11:54:06

@kafferbivalybalamber: Te leszarod, helyes. Én is.

Mindenki más viszont minket.

vészmadár (pica pica) · http://feleslegesszavaink.blog.hu 2010.08.09. 12:05:57

@Baloo27: nem az idegesít senkit, hogy valaki mást szeret. Az elfogadható. Az a gz, amikor valamit nem képes valaki a helyén kezelni. Én nem hallgatok Tankcsapdát, de amikor egy 14 éves kisgyerek előadja, hogy a Cseresznye mekkora gitáros már, fúbazdmeg, nah akkor nem lehet megállni, hogy ne magyarázzuk el: kisfiam, a tankcsapda teljes életműve egy gitártanárnál az első 2 (tehetségteleneknél 4) hét anyaga. EZ nem jelenti azt, hogy rossz dalok, meg azt se, hogy ne hallgasd, mert a technika nem minden, de ne állítsuk, hogy jó gitáros attól, mert egy jó kis beindulós dal a jönnek a férgek. Ne keverjük a gizikét meg a gőzekét. Ahogy a kispálról se mondja senki, hogy jó szövegek. Nem: azok szar szövegek, amiket a lovasiék azért írtak, hogy a kis tarisznyás sötétlila bölcsészgecik elmondhassák, "te ezt nem érted". Óbaszdmeg, dehogynem.

Ákosról meg: zeneileg azt mondom, valahol itt kellene kezdődnie a popzenének. Hogy semmivel nem jobb, mint bármilyen svájci helyi érdekeltségű popformáció, az csak részben Ákos hibája, sajnos nekünk 200 éve csak ez jut: cigányzene, sramli, illés, karthago meg anima sound system... sebestyén mártával és Ossiannal súlyosbítva. Csoda, ha a tisztességes iparosmunkát a fostengerben gyémántnak látják.

A szövegekről valaki megállapította, az az egy, amit századszor is megír, nem rossz. Ettől függetlenül én is bármikor eléneklem egy házinuliban, 2 üveg whiskey után karaoke.ban, hogy dúdolni halkan

Trompf · http://trompf.blog.hu 2010.08.09. 12:08:10

Lehetett volna ez a poszt egy egész jó, a művészet és politika összeférhetetlenségét elemző cikk is, ha ez a mondat nem kerül bele:

"És főleg akkor ne, ha ezek felé húz. "

Aki ilyet ír, az inkább ne írjon semmit, már ha szájára veszi az átpolitizáltság káros hatásait.

Püspök utcai gombaszedő · http://valogatott.blog.hu 2010.08.09. 12:15:22

@Trompf: A te szíves figyelmedbe is beajánlanám azt a gondolatjelet, amivel a poszt kezdődik.

dzsefi 2010.08.09. 12:15:25

@moonclown: politikai nézete, a nézettség kicsit más fogalom. Az ugye megvan, hogy a poszt a (modoros) fikázókról és rajongókról szól, nem magáról Á... akarom mondani, Balázsról?

totyizselé 2010.08.09. 12:19:18

Jeeee,nagyon király poszt!!!
Szerintem egy művész...bocs,zenész úgy politizáljon nyilvánosan,hogy szidja az egész működésképtelen rendszert :)
Balázstól már nagyon régóta sikítófrászt kapok,persze én a középiskola első osztályától metálos voltam,szemben a sok diszkós köcsöggel :D
...még ha énekelni tudna,azaz hangja lenne...

Püspök utcai gombaszedő · http://valogatott.blog.hu 2010.08.09. 12:19:28

@vészmadár (pica pica): Bevallom, hogy én kifejezetten szeretem Lovasi szövegeit, bár nem gondolom, hogy bármit is "jelentenének", de azt sem, hogy miért kéne egyesek szerint mindenáron jelentsenek valamit.

Sand Lover 2010.08.09. 12:21:57

@vészmadár (pica pica): „sajnos nekünk 200 éve csak ez jut: cigányzene, sramli, illés, karthago meg anima sound system...”
Mindenféle kötözködési szándék nélkül: mondj már olyasmit, ami szerinted jó zene.
Szerintem a felsoroltakkal semmi baj nincs, semmivel sem jobb vagy rosszabb mint a „nyugati” választék.

dzsefi 2010.08.09. 12:23:09

@vészmadár (pica pica): már korábban is feltűnt, érdekes ez a dühös/sértett hozzááláásod az alternatívnak nevezett zenékhez, és azok szövegeihez, ez mitől van? :) sok bunkóval találkoztál akik ezzel szívattak, vagy miért? A komment túlnyomó részével egyetértek, de ne mondd már, hogy pl. a Lovasi szar szövegeket írna (más zenekarokat/szerzőket nem szeretnék idekeverni, így is off :)). Nem mondom, hogy überelhetetlenül jó, de ha ez a nívó számít rossznak, akkor hol a könnyűzene 90%-a?

Styxx 2010.08.09. 12:23:25

@dzsefi:
A poszt balázsról szól, már a címben is benne van. A sok modoros kommentelő meg mindenféle böszmeséget
belemagyaráz.
Balázs nem Ákos és nem Bandi, hanem Balázs. Mondom Balázs. Na ki? Balázs Pali! :-)

Püspök utcai gombaszedő · http://valogatott.blog.hu 2010.08.09. 12:24:44

@Morgan LeFay: Mivel Svájcot emlegettea kolléga, ezért a tippem Dj Bobo vagy Yello. :)

Vagy valami jódlialapú elektro.

vészmadár (pica pica) · http://feleslegesszavaink.blog.hu 2010.08.09. 12:31:59

@dzsefi: a kőnnyűzene kilencven százaléka fos. Lovasi (de ide sorolhatom a Quimby-t is, sőt, nekem még az Európa Kiadó vagy az A.E Bizottság is ez) a tipikusan magyar álintellektüel. A szövegeik nyilván nem a "szeretlek béjbe" típusúak, de ettől még maszlagok, mélynek látszani akaró, de valójában random egymás mellé hányt szarok.

"Fátlan orrú esték nyomorában égve
Ronthatatlan ujjal szikkadok a résbe"

nah, ilyenek. Ez nem jelent semmit, de nyilván bele lehetne magyarázni bármit. Pont arra jó, hogy a középszerűek magukat különbnek gondolják a másik középszernél. erre írtam, el lehet mondani, Te ezt nem érted, és akkor a kis lila tangabugyunkba élvezhetünk hazafelé menet, milyen kis egyéniségek is vagyunk mi.

Magyarnaba 2010.08.09. 12:36:45

@Frengi:

A gyerMekeid mit hallgattak?

(Én voltam Halász Judit koncerten, de úgy látszik, hogy nekem még ő is túl vad volt, mert jó anyám szerint nem mertem közel menni a színpadhoz. Talán túl vadul pogóztak. Most már szép emlék és a dalait is szeretem)

@Trompf

hehe... Körül is lehetett volna nézni itten...

vészmadár (pica pica) · http://feleslegesszavaink.blog.hu 2010.08.09. 12:38:20

@Morgan LeFay:

azért ne már, hasonlítsuk össze, kinek mi jutott ugyanabban az időben:

amikor a Beatles ment kint, nekünk Szécsi pél volt, mire lett Illés, volt kint Black Sabbath, mire lett P Mobil, volt kint Dokken, mire Pokolgép lett, addigra lett kint Queensryche és Def Leppard... végigmehetnék, de minek, minden 10-15 évvel később, újraemésztve került ide. Ez sem lenne baj, el lehet hallgatni a felsorolt dolgokat, csak igazából minek?

A magyar zene mindig vagy majdnem mindig provinciális, mindig csak nekünk szól és csak mi értjük. A Queensryche Operation: Mindcrime albuma ma is aktuális, az Ossiantól az Acélszív meg már akkor sem volt az, amikor megjelent.

Nincs ezekel amúgy nagy baj, a legtöbb nemigen zavarja, ha mondjuk írok, de ez azért nem cél a zenénél sztem:)

scsaba1 2010.08.09. 12:42:23

@kafferbivalybalamber:

Az a legszebb, amikor egy egy komment/kommentelő önmaga paródiájává válik. De tényleg...

vészmadár (pica pica) · http://feleslegesszavaink.blog.hu 2010.08.09. 12:46:09

@Püspök utcai gombaszedő: svájc véletlenszerű példa volt, de mutaok, ha érdekel svájci popzenét:

www.youtube.com/watch?v=yXINHOMRfrk

ez sem rosszabb, mint ákos, zeneileg legalább annyira képzettek, csak nincs karó a seggében a szerzőknek és nem tartják magukat művésznek...

Sand Lover 2010.08.09. 12:55:48

@vészmadár (pica pica): „amikor a Beatles ment kint, nekünk Szécsi pél volt, mire lett Illés, volt kint Black Sabbath”
Ezeket úgy mondod, mintha nem tudnád: a zenei irányzatok hatnak egymásra, mindennek van valami előzménye és következménye…egyrészt.
Másrészt a történelem és ennek következményei erősen formálták a hazai ízlést és lehetőségeket. Annak idején volt a luxemburgi adó meg a SzER, ha “nyugati” zenét akartál hallani, és ha szerencséd volt, akkor nem zavarták az adót illetve nem jelentett fel a szomszéd. 20 év lemeradást nem egyszerű pótolni.
Ha már a Beatles-t említetted (szerintem elég igazságtalan az összehasonlítás amúgy) akkor tegyük hozzá, hogy az ő szövegeiktől sem megyek a falnak – ja, I wanna hold your hand. Dallamos zene, egyszerű szöveg – ez volt a Beatles titka.

El Argentino 2010.08.09. 12:58:58

Balázs tényleg intelligens, tényleg karizmatikus, DE
tényleg tud dalt írni?
tényleg tud különböző dalokat írni?
TÉNYLEG? :D

A szövegei elgondolkodtatnak... már-már mondhatnánk egy új József Attila született, de nem mondjuk, mert nem szégyenítjük meg egy múlt kor nagy költőjét.
Persze, hogy megkerülhetetlen, mert mindenhova odatolakszik. Ott is hallatja a hangját ahol nem kéne.
Szvsz minden nap 1-2 új szóval bővíti szókincsét, hogy még cifrább zagyvalékot tegyen a nép elé, ha meginterjúztatják és így bizonyítja hatalmas tudását a proli rengeteg felé a mester.

Püspök utcai gombaszedő · http://valogatott.blog.hu 2010.08.09. 12:59:04

@Morgan LeFay: "Dallamos zene, egyszerű szöveg – ez volt a Beatles titka. "

No meg egy kis politizálás. Pl. Taxman.

dzsefi 2010.08.09. 12:59:55

@vészmadár (pica pica): feltételezem a kortárs költészetet sem komálod akkor :)

migueldiez 2010.08.09. 13:00:49

Egy olyan 8-9 eve volt egy oldal a neten, ahova ilyen _Balazs_ dalszövegeket lehetett irni, talan meg palyazat is volt ilyen, söt Balazs-szöveg-generator_ (!)
Szinte egytöl egyig zsenialisak voltak, kivaloan hoztak ezt a fajta szövegvilagot.
Ebböl vonja le mindenki a következtetest, en magam explicite nem szallnek be nagyon a dalszövegekröl szolo vitaba. :)

Professor Pizka · http://raerunk.blog.hu/ 2010.08.09. 13:01:44

@vészmadár (pica pica): Mégse hallgathat mindenki feszt Satriani Jónást. (Jut eszembe, ez lesz a következő. Most J.N. Hummel trombitaversenye megy Wynton Marsalis előadásában). A gyereket meg nem ledorongolni, hanem mutatni neki valami elborult számot, pl. Satrianitól. Bár, ha meg másképp nézzük: Cseresznye igenis tud gitározni, hiszen a Tankcsapda jó zene, ha az ember 16 éves. Nem kell mindenkinek Angus Young-nak lenni.

Az Ossiant ne bántsuk :-)

Mellesleg mondták már neked, hogy akkora kocka vagy hogy elférne benned az Operaház? :-)

El Argentino 2010.08.09. 13:07:22

Amúgy itt egy értékálló szám és a szövege felveszi a versenyt bármely Balázs számmal. Aki nem értené meg a szöveget egyszerűen buta és nem lát a mondanivaló mögé:

www.youtube.com/watch?v=VrAAqUr5kMg

manókomment · http://kakofon.blog.hu/ 2010.08.09. 13:07:39

...Balázs mindig a Mi Balázsunk, a Nép népszerű fia, vérbeli pop ikon, mégis mit akarunk tőle? ő akkor is a zseniális Balázs, amikor éppen nem is olyan zseniális, hiszen szeretjük Őt.

@pica: a szociáldarwinizmus netovábbja, mikor a zenei evolúció igényes és kifinomult csúcsragadozói a teremtés koronája és minden más alsóbbrendű aljavacak. tudsz ám valamit, és biztos jó úton haladsz előre a magasabbrendű végcél felé. nekem inkább gameover.

Deuce Bigalow 2010.08.09. 13:09:37

ez most akkor a sebestyén ákos, vagy a kovács balázs lesz, ugye? ;)

"Ez az ember a modorosság mintapéldánya: már a hanghordozása, ez a lenéző, úrias gőg, a tudálékossága is valami elképesztő"
- no pontosan ez az, amiért már nagyon régen nagyon megérdemelne egy kib@szott naqy péklapátot a tarkójára!

Professor Pizka · http://raerunk.blog.hu/ 2010.08.09. 13:12:44

@migueldiez: ó, ez olyan ez a Balázs, hogy ha egyet hallottál, mindet hallottad. De így van ez a Viktor-beszédekkel meg a Bach-kantátákkal is...

Sand Lover 2010.08.09. 13:21:59

@Püspök utcai gombaszedő: Hát nekem a Taxman pont nem tűnik erős politizálásnak.
Akkor már a U2 sokkal átpolitizáltabb zenét nyomott, már az elejétől. Esetükben ennek elég erős volt a vonzereje.

niyabinghi 2010.08.09. 13:23:54

Nem az a baj a _Balázs_ gyerekkel, hogy politizál, tegye. Pontosan tudja, hogy kikhez szól. Aki a politikai hovatartozása miatt utálta meg, már régen nem hallgatja. Aki meg azért szereti, mindig is inni fogja a szavait, mert _ő aztán megmondja_. Én sugárhányok tőle az első pillanattól, sem zeneileg, sem a személyisége nem jött be soha. Valahogy irritál az a felsőbbrendűsködés, művészkedés. Kossuth-díj, mindenféle kis- és nagykeresztek biztos befigyelnek majd, de attól nem lesz hitelesebb, jobb, hallgatottabb.

A Jutkazenével semmi bajom, inkább azt hallgassa a gyerek, mint Papp Ritát és társait. (Mondjuk én már most tudom, hogy majd ha egyszer lesz, mit szeretnék ha elsők között ismerne, de nem fogom erőltetni.)

totyizselé 2010.08.09. 13:24:55

@Professor Pizka:
:D gondolom,mennyire imádod

Csak hogy egy kis jó zene is legyen linkelve:)

www.youtube.com/watch?v=6O4_C68PmFI

Akinek nem tetszik,bekaphatja:-)

totyizselé 2010.08.09. 13:26:00

Ja,amúgy a három éves lányom pillanatnyi kedvence az Ocho Macho :)

kafferbivalybalamber 2010.08.09. 13:29:02

@Püspök utcai gombaszedő: Biztosan, de ettől sem leszek vigasztalhatatlanul szomorú. :)

kafferbivalybalamber 2010.08.09. 13:30:24

@scsaba1: Szoktam azt is, de most csak próbálod belemagyarázni. Egészségedre!

agyvihar · http://agyvihar.blog.hu/ 2010.08.09. 13:30:37

@Bachterman: és olyanokról nem volt, akik a kommentekben megróják azokat, akik már korábban megvalósult modoros bejegyzéseket követelnek? :D

Professor Pizka · http://raerunk.blog.hu/ 2010.08.09. 13:33:07

@totyizselé: egyszer megírom majd a modoros Drímsziétör-Kolosszeum-King Crimson rajongót :-)

venszivar 2010.08.09. 13:34:12

Akkor ÁKOS ??? Az is a mostani fő segget nyalja !!!!

Püspök utcai gombaszedő · http://valogatott.blog.hu 2010.08.09. 13:40:45

@Morgan LeFay: Fene tudja, nálam a miniszterelnök név szerinti felemlegetése annak számít.

Sand Lover 2010.08.09. 13:50:41

@Püspök utcai gombaszedő: Szerintem a politizálás onnan indul, amikor megfogalmazom a véleményemet a fennálló rendszerről/X politikusról/Y retorikáról stb.
A Taxman csak megemlíti Wilsont, mint tényt, de véleményt nem mond róla.

El Topo (Sgt. Elias) 2010.08.09. 13:54:46

Balázs a popzene Wass Albertje.

egyenes labirintus 2010.08.09. 13:56:42

Ez nagyon nem lett modoros. Fos poszt, és sunyi, mint a lapos fing. Nem való ez ide, és pláne nem így, ebben a köntösben. És nem "Balázs" miatt, ő nem fontos, de ez a blog eddig nem erről szólt, a fröcsögésről, és konkrét(!) személy szétcincálásáról. Ilyen blogokból tizenkettő egy tucat... nem baszd szét az imidzsedet ilyen szarokkal...

El Topo (Sgt. Elias) 2010.08.09. 13:57:16

Amikor egy reggel Kovács balázsa nyugtalan álmából felébredt, wassalberté változva találta magát ágyában. Páncélszerűen kemény hátán feküdt, és ha kissé fölemelte a fejét, meglátta domború, barna, ív alakú, kemény szelvényekkel ízelt hasát, amelyen alig maradt már meg végleg lecsúszni készülő paplana. Számtalan, testének egyéb méreteihez képest siralmasan vékony lába tehetetlenül kapálódzott szeme előtt.

Professor Pizka · http://raerunk.blog.hu/ 2010.08.09. 14:01:41

@egyenes labirintus: erről nem a blog tehet, hanem Balázs, amikor "konkrét személyből" átment istenkirálycsászárprófétába. Azok meg meg szokták kapni a magukét. Adynak még egy Karinthy jutott, "Balázsnak" meg egy Modor Tibi. Tetszett volna száz évvel hamarabb születni...

Professor Pizka · http://raerunk.blog.hu/ 2010.08.09. 14:03:27

@El Topo (Sgt. Elias): Ilyen szép idézetet még sosem hallotam. Fogadjunk, hogy Márai, vagy Wass Albert, más író ilyen szépet sose írt. Ez olyan mély hogy féregé változott, az volt biztos a rémálma, hogy gyurcsánnyá változik és izé, szóval érted :-D

Sand Lover 2010.08.09. 14:03:40

@El Topo (Sgt. Elias): A nemzet csótánya – de ezt már lefoglalta magának Nagy Feró.
:)

egyenes labirintus 2010.08.09. 14:05:40

@Professor Pizka: Leszarom a Balázst, vagy Pistit, Bélát és Icát, tök mindegy kiről szól, de ez eddig itt nem volt divat! Vagy de?

El Topo (Sgt. Elias) 2010.08.09. 14:08:33

Figyelmezzetek arra, amit mondok!
Lesz még Balázsból művelődésügyi államtitkár!

Mibe' fogadunk?

vészmadár (pica pica) · http://feleslegesszavaink.blog.hu 2010.08.09. 14:10:10

@Morgan LeFay: persze, a beatles sem művészet, nem is állítom, hogy az, csak azt, nem is akart annak látszani. Ellenben Balázsal vagy Kispéterrel:)

nálunk még mindig úgy történnek a dolgok, hogy lila emberek leülnek a gitárhoz, asztalhoz, és akkor elhatározzák: oké, akkor én most valami tartalmasat alkotok... röhej és izzadtságszag, ez lesz belőle.

vészmadár (pica pica) · http://feleslegesszavaink.blog.hu 2010.08.09. 14:13:11

@Professor Pizka: dehogy tud, gitározni Satriani tud meg Malmsteen. De amúgy épp azt mondtam, nem baj, hogy nem tud, mert tud hallgatható dalokat írni, DE ne magyarázza senki meg rajongója, hogy nagy gitáros... nem legfeljebb egész jó dalszerző... ennyi... ne keverjük össze, az a kérésem csak:)

El Topo (Sgt. Elias) 2010.08.09. 14:14:19

@vészmadár (pica pica):

A beatles is művészet volt, annak is látszott, meg a kispál is.

Te viszont lapozd fel gyorsan James Ewans Pritchard professzor kitűnő könyvét!

HideousGenius (törölt) 2010.08.09. 14:15:03

Erről az emberről most hallok először :D Milyen stílusú zene ez? Rock? Na mondjuk lehet akkor azért :D

Tényleg még hírét sem hallottam az ürgének.

vészmadár (pica pica) · http://feleslegesszavaink.blog.hu 2010.08.09. 14:16:37

@Professor Pizka: kocka? gondolom ezt most nem a számítógépbuzi értelmezésben kellene értenem.

Amúgy egyszerűen nem értem, miért ilyen enhéz megérteni egy magyarul leírt mondatt: Azt írtam, az Ossian szar? nem. Azt írtam, 20 évvel a nyugati stílus mögött kullogva másol, és jelelgzetesen hazai közönségnek szól. Én is hallgattam, imádtam, el is szoktam mondani, hogy sokat kellett küzdenem, hogy végül ne úgy énekeljek, mint paksi...

Egyszerűen nem értem, miért kell azt hinni, ha valamit nem nyálcsorgatva rajongok, akkor azzal azt mondom, hogy szar. Igaza van magyar-magyar szótárnak, ez bazdmeg Síkbolygó.

mréveiller 2010.08.09. 14:19:04

szerintem BALÁZSnak is jár a Kossuth díj ha már Bangó Margit is kapott, meg Gálvölgyi.

vészmadár (pica pica) · http://feleslegesszavaink.blog.hu 2010.08.09. 14:20:43

@manókomment: " szociáldarwinizmus netovábbja, mikor a zenei evolúció igényes és kifinomult csúcsragadozói a teremtés koronája és minden más alsóbbrendű aljavacak. tudsz ám valamit, és biztos jó úton haladsz előre a magasabbrendű végcél felé. nekem inkább gameover."

neked is azt javaslom, ahelyett hogy ilyeneket kiizadsz magadból, inkább olvasó üzemmódba menj át, és igyekezz értelmezni, amit leírtam. Épphogy nem sznobságból fikáztam zenéket, hanem pont fordítva... a magukat sznob módon művészetnek tartó pár előadóról mondtam el azt a véleményem, hogy dehogyis művészet, átlagosan szar popzene, amit meg lehet hallgatni, csak ne akarjuk előadni, hogy milyen kurva mély.

nattydread88 2010.08.09. 14:22:41

@Morgan LeFay: persze igazad van, de ha egy tehetséges ír(angol) banda lennél a nyolcvanas-kilencvenes években, te is írnál dalt a véres vasárnapról. szerintem nincsen baj azzal, ha egy-egy dalnak (aktuál)politikai üzenete van. csak nem illik túlzásba vinni.

Sand Lover 2010.08.09. 14:24:06

@vészmadár (pica pica): „20 évvel a nyugati stílus mögött kullogva másol, és jelelgzetesen hazai közönségnek szól.”
Nem lehet hogy azért, mert a közönség ezt akarja hallani? Ezt veszik, ezt eszik.
Volt egy ismerősöm, gitározott egy együttesben. Egy időben abból volt pénzük, hogy vidéki lagzikban hakniztak, lsd. „Adszeszkó/tuszéé/ájlávjúúú“. Ki voltam akadva hogy az akkoriban általam nagyon kedvelt U2 zenéjét is buta akkordokra leegyszerűsítve „árulták“.
De erre volt igény...

mocc 2010.08.09. 14:26:55

Inkább politizáljon a Balázs, mint angolul énekeljen!
Amúgy meg a punkok hol lennének politizálás nélkül?

vészmadár (pica pica) · http://feleslegesszavaink.blog.hu 2010.08.09. 14:27:03

@Professor Pizka: Nah, azt a Dream Theater-es posztot már olvasnám. Kérlek majd térj ki arra, aki a Dream-et is lefitymálja és (amúgy teljesen jogosan) rámutat, hogy a Dream Theater csak a Threshold nevű brit bandát majmolja. Hogy ki az a Threshold? ház azok, akik a Dream Theater csak szeretne lenni:) (mint Lukács Lacinak Lemmy)

és remélem, a posztodban majd valaki megemlíti, hogy hagyjuk már a dreamet, mert a jazzkonzin százszor különbeket hallgathatunk egy átlagos szerda este:)

vészmadár (pica pica) · http://feleslegesszavaink.blog.hu 2010.08.09. 14:29:04

zenéről már csak annyit, én a Vanilla Ninja zenekart szeretem, mert jó a mellük. De tényleg.

www.youtube.com/watch?v=Lm7H8z2dof0

Modor Tibi · http://modoros.blog.hu 2010.08.09. 14:29:28

@egyenes labirintus: azért nem semmi ez a komment ahhoz képest, hogy elvileg tudod, miről szól a blog, tehát törzsolvasó-féle vagy. És egy hozzászólás nem elég, jön a másik is, ááááá :-))

Professor Pizka · http://raerunk.blog.hu/ 2010.08.09. 14:30:27

@vészmadár (pica pica): a kockát az elveid mentén elhelyezkedő egyenesekre hegesztett L-profilok adják ki :-)

Értem én amit mondasz, írtam is erről régebben

raerunk.blog.hu/2008/09/13/a_magyar_bud_spencer

El Topo (Sgt. Elias) 2010.08.09. 14:33:17

@niyabinghi:

Csodálkoznék, ha az én ötleteimre szorulnának.

Professor Pizka · http://raerunk.blog.hu/ 2010.08.09. 14:34:12

@vészmadár (pica pica): igazából sokkal jobban idegesítenek öt perc után, minthogy ismerjem őket eléggé ahhoz, hogy megírjam...

vészmadár (pica pica) · http://feleslegesszavaink.blog.hu 2010.08.09. 14:37:28

@Professor Pizka: én elhallgatom a dream theater-t, de az túlzás, hogy szeretem:) azon is az érződik, nah, akkor most csináljunk valami művészetet:) jajj...

vészmadár (pica pica) · http://feleslegesszavaink.blog.hu 2010.08.09. 14:38:04

@Professor Pizka: jah, és elveim azok nincsenek, se egyenesek, se görbék:)

El Topo (Sgt. Elias) 2010.08.09. 14:38:46

Egyébként meg Balázs akkor került jó kezekbe, mikor az MTV Icon keretében Enci anyó kezdte recitálni.:D

totyizselé 2010.08.09. 14:40:39

@vészmadár (pica pica): hű,barátom,ennek a Threshold dolognak mélyebben utána kell járnom,mint az a pár jútyúbos klip,amit hirtelen megnéztem...
Mindettől függetlenül a Dream nálam kedvenc marad,sok más egyéb mellett.
A posztból meg a "matekmetál" kifejezés világért se maradjon ki!:)

totyizselé 2010.08.09. 14:42:37

A kommentemet a blogmotor szépen elfogyasztotta.Remélem ízlett így ebéd után pár órával:)

totyizselé 2010.08.09. 14:43:16

Ott van az!Bocs,blogmotor:)

reccs 2010.08.09. 14:44:45

Szifon! Szifon!
Kegyetlen kék vagy, Szifon!

vészmadár (pica pica) · http://feleslegesszavaink.blog.hu 2010.08.09. 14:51:32

amúgy ha progrock, akkor fates warning és psychotic waltz az isten:)

www.youtube.com/watch?v=MqtJ5jO4tWw

Plagizáló+Asszonyverő+Gyilkos+Garázda=FideszMaffia 2010.08.09. 14:53:15

@Modor Tibi:

Nem értem, miért nem lehetett a posztban nevén nevezni a "személyt"? Beszartál az orbáni diktatúrától?

Nem érzed egy cseppet sem magadat röhejesnek, hogy magadat cenzúrázod? Nem érzed úgy, hogy a bűnöző orbán ezzel a "posztoddal" elérte azt, amit akart?! Megtörtél, gratulálok!

Amúgy mégis mitől féltél tisztelt posztíró? A retorziótól? Egy "koncepciós" pertől, mint amit az egyik kollégád nyakába is varrtak? A választ úgy sem adod meg, akkor viszont azt ajánlanám hogy válts foglalkozást...!

egyenes labirintus 2010.08.09. 14:54:38

@Modor Tibi: Tudom miről szól a blog, csipázom is az írásaidat, annyit írtam csak, hogy ez eddig nem volt jellemző, hogy gyakorlatilag nevesítesz, egy mindenki által ismert személyt kipécézve, és nem egy megszokott, zseniális, általános modoros jellemábrázolást írsz, ahogy szoktad. Sztem ez szar lett, de ettől még olvaslak...

vészmadár (pica pica) · http://feleslegesszavaink.blog.hu 2010.08.09. 14:55:32

Oh, és akkor ha már linkelek, egy utolsót, ez a progresszívmetal-alapvetés:)

www.youtube.com/watch?v=GfZdS6FLN4E&feature=related

BALTAZÁR 2010.08.09. 14:56:13

"Balázs"-t sosem szerettem mint zenészt, a számai nem jöttek be, koncertjén sosem voltam.
A post egy mondata azonban szíven ütött: "...főleg akkor ne, ha ezek felé húz. ".
Tehát ha "azok" felé húzna akkor nem gáz ha egy zenész politizál? Vagy gáz ugyan de nem akkora. Aljas kis provokáció a cikk, főleg az első része. Ha már a fent említett művész munkásságába, zenéjébe, szövegeibe nem tudunk belekötni akkor rúgjunk már bele a "gazdája", "vezénylő tábornoka" miatt. Gratulálok.
Egyébként szerintem az nem gáz ha egy művész politzál, az viszont visszatetsző ha ezt akkor teszi amikor az általa favorizált oldal éppen pozícióban van. Ilyenkor egy kicsit visszább kéne húzódnia, nem megnyilatkozni politikailag stb. Legalábbis így lenne ízléses. És nem csak Ákosnak, másnak is.

vészmadár (pica pica) · http://feleslegesszavaink.blog.hu 2010.08.09. 15:01:41

@egyenes labirintus: a fejlécben volt Fábry, 2 részes Varró Dani-cikk, Ákos, Lakat T, sztem eddig is volt bőven személyes fika. Amúgy emlékeim szerint Tibi épp a Lakat T-eset után mondta, kevesebb ilyen lesz, és valóban, de azért ez itt elfér:)

vészmadár (pica pica) · http://feleslegesszavaink.blog.hu 2010.08.09. 15:03:27

@tróger.gyerek: Karinthy is gondolom ugyanezért nevezte Költöcske Mihálynak Szabolcskát, BAbits Bihálynak Mihályt.

Vagy nem ezért...

vészmadár (pica pica) · http://feleslegesszavaink.blog.hu 2010.08.09. 15:04:48

@BALTAZÁR: vagyeked van igazad, vagy a poszt egyszerre fikázza Ákost és a modoros Ákos-ellenzőket. Szted?

vészmadár (pica pica) · http://feleslegesszavaink.blog.hu 2010.08.09. 15:07:52

jah, magyar progrock: az a hosszú haj, ami hátrarepül sziluettben, az az enyim:) (csak rajongó vagyok:)

www.youtube.com/watch?v=UaUOd6brWto&feature=related

Humperdickk · http://kikellennekjonni.blog.hu/ 2010.08.09. 15:10:54

@nattydread88: "Bandi" egy Mancs-interjúban (!) elég keményen odamondta nekije, hogy nem érti, ezek mért adtak neki "kossuttdíjat", mikor utálja őket, mint a szartot. Csak szólok.

2010.08.09. 15:11:01

Tisztelt Kollégák! Nekem halvány lila elképzelésem nincs ki ez a sokat emlegetett Balázs. De most télleg' monggya má meg valaki, kiről van itt nagy ba'szó?!? Gondolom a Balázs Pali fentebb csak valami vicc volt, bár az is majdnem mindegy...

Professor Pizka · http://raerunk.blog.hu/ 2010.08.09. 15:11:48

@BALTAZÁR: na ez a baj a Zsolnainé-féle módszerrel. A betűket ismeri, de...

Professor Pizka · http://raerunk.blog.hu/ 2010.08.09. 15:14:53

@UltraTotálBrutál: Hogyishívják-Monygyamá Ákos, a filozófus, énekes, költő, kazánkovács és földönkívüli indián törzsfőnök.

vészmadár (pica pica) · http://feleslegesszavaink.blog.hu 2010.08.09. 15:18:31

@Professor Pizka: én is azzal tanultam:) gondolom ez sokmindent megmagyaráz. Meg az, hogy afiú létemre katica volt a jelem. Pedig én létra vagy jégcsákány akartam lenni.

2010.08.09. 15:19:34

@Professor Pizka: De akkor mér' Balázs? ...nem értem. Asszem' tudatlan vagyok...

Dr. No 2010.08.09. 15:23:27

Pedig még élni vóna JAAÓÓÓÓ

migueldiez 2010.08.09. 15:25:31

A politikai vonalhoz csak annyit fuznek hozza, hogy
ha egy picit is bele van keveredve a politika, hajlamosak sokan felreerteni a a posztot, vagy mondjuk ugy, az ertelmezesuk eltolodik, es felnagyitjak azt a reszt.
Egyfelöl; a beszelök ugyanolyan kitalalt, karikaturaszeruen eltulzott, fiktiv karatkterek ezek, mint a sokszor felbukkano "Jani bacsi". De meg ha a poszt csak _Balaszrol_ is szolna;
a rend kedveert, sok mas - jobb szo hijan - elöadomuveszröl meg lehetne irni, hogy "partoskodik".
Emlekezzunk 2002 tavaszan megrendezett "Koncert a köztarsasagert" cimu dologra, aminek a neveben implicite benne volt, hogy ha "ezek" maradnak hatalmon, akkor fel , hogy köztarsasag sem lesz.
Attol fuggetlenul, hogy most mar - nemi ironiaval - azt mondanam, hogy latom ezt, de komolyra forditva a szot, akkor ez az aggodas kicsit tulzasnak tunt.
De most az a szerencsetlen helyzet, hogy ez az aktualis, minden tartozekaval a _Vezerlö Tabornok Urral_ egyutt.
Gondolom, megkapjak - söt, talan mar megkaptak - elöbb-utobb a maguket ök, is, meg akiknek "bekeszitve figyel a börödjuk" az agy alatt a rettegestöl.
Szoval idiotak meg modorosok minden oldalon vannak, ez szerencsere partfuggetlen, na. :)

nattydread88 2010.08.09. 15:34:11

@Humperdickk: még sosem kaptam kossuth-díjat, szóval javíts ki ha tévedek, de azt úgy adják, hogy lekötöznek egy baszott nagy székbe és feltolják jó mélyen az ánuszba, hogy véletlenül se tudd visszautasítani?!
Ha megkapta, hát megkapta, tök mindegy, hogy nekem erről mi a véleményem. De akkor legalább ne nyilatkozzon olyat, hogy "minek adtátok nekem".
(az említett interjút nem olvastam)

pierre bayle 2010.08.09. 15:37:07

Jo poszt.

Megvallom, nem vagyok elfogulatlan. Lovasit naon birom, Akost meg utalom mint a szart. Sot, LMP szavazo vagyok mint Bandi a hegyrol, a Fidesz vircsafttol meg hanyok. Lehet mondani, hogw felesleges osszekeverni a politikat a muzsikaval, de en ugy erzem, h nagyjabol ugyanazt utalom Akoshban mint a fityiszben: a buta, humortalan giccsesseget.

Mert nezzuk csak meg a Szokitett no szoveget vagy a Bandi a hegyrol barmelyiket. A lilabolcseszeket fikazok azt mondjak, hogw nem lehet erteni, juuuuj. De egyreszt lehet, masfelol meg ki mondta, hogy "erteni" kell? Mi az, h erteni? Hogy a kolto itt azt akarta mondani, hog....? A Lovasi szovegek remek prozodiaju, ertelmezgetesre nyitott textusok - ezert hasznaljak oket bolcseszkarokon. Turik a gyurogetest.

Akosh meg. Ilyenek voltunk, vadak es jok, bunosok kozt is artatlanok. Ures, moralizalgato kozhelyek, primitiv kozossegi elmeny teremtesere alkalmasak, de masra nem. A bosszu neperol ne is essek szo. Sikeruljon neki minden mint a Pataki Attilanak.

Bocs az ekezetert, de kulfoldrol irok...

"Elmultam husz, nem vagyok negyven
Tudom, hogy kell gyoztesnek lenni,
de nincsen hozza kedvem."

bajszom 2010.08.09. 15:38:26

@Kedves Nard: és ezt a visító közhelyet nem tartod némileg modorosnak? azon túl, hogy már mindenki elmondta mindenkiről.

vészmadár (pica pica) · http://feleslegesszavaink.blog.hu 2010.08.09. 15:40:27

@Professor Pizka: amúgy sztem nem is a progrosckrajongók a leginkább sznobságra hajlók, hanem a black metalosok. Keress rá valami korai Cradle of Filth vagy magyar viszonylatban mondjuk Sear Bliss dalra a you tube-on, és csodálkozz rá, hogy ez már kiközösített az undergroundból mert - idézem - "undorítóan nyálas és kommersz".

ezt már emésztem egy ideje:)

az újkori cradle amúgy egész hallgatható:)

vészmadár (pica pica) · http://feleslegesszavaink.blog.hu 2010.08.09. 15:44:55

@pierre bayle: nem arról van szó, hogy nem lehet érteni, hanem arról, értem és szar... ezt úgy nevezik műszaki vonalon, szabad vegyértékű szöveg, a vegyespálinka adja a rákapcsolódó ligandumokat. Müller Péter prózában alkotta meg ugyanezt. Sokadszor mondom, kulcsmondata a "te ezt nem érted"... erre épül, ezért született.

Remeg a félelem a végzet fázik
Zokog az Isten is, ha embert játszik.

Caddy 2010.08.09. 15:45:03

Valami nagyon kellemetlen dolog történhetett, mert idén már az EFOTTon is fellépett, meg bevállalt egy-két "kisebb" bulit is. Válság van, aztán kell a pénz.
Úgy két hete sétáltam el az étterme előtt,annyit mondanék, hogy a szakács és a kézilány kint dohányzott, és egy darab vendég nem volt bent.

niyabinghi 2010.08.09. 15:49:45

@nattydread88:
Nem szeretem azt a nyervogós kis fasz Lovasit sem, de inkább tartom elismerésnek azt, ha a _másik oldaltól_ kap valaki Kossuth-díjat vagy bármit, mint amikor az a hatalom, akik épp kiszolgál, adja neki, _mert az jár_.

migueldiez 2010.08.09. 15:52:06

Es tenyleg,
Kispal temaban azert illö hozzatenni, hogy nekik is voltak fenntartasaik a dijjal kapcsolatban - vagy annak az idözitesevel, mindegy - ld. az Index nagyszeru videojat, Bajnai Gordon nagyszeru oneliner-evel
valami ilyesmi volt, elnezest , ha nem szo szerint idezem:
Lovasi: Ugy erzem, ez egy koncepcios dij...
Bajnai: Jobb egy koncepcios dij, mint egy koncepcios per...
:)

Motorpenis 2010.08.09. 15:57:23

@vészmadár (pica pica):

Utánajártam ennek a Threshold-nak, de nagyon nem szimpatikus, hogy néger a dobosuk. Van benne hörgés is, és az csak a Morbid Angel-be való, ami az egyetlen hallgatható death metal zenekar (meg a Carcass, de az grind). További bajom a Threshold nevű zenekarral a hangzásuk:ilyen csattogós-csilingelős az egész, főleg a dobok. Mondjuk ez a mai rockzene albumok mindegyikét hallgathatatlanná teszi.

Másik hozzászólásodra is reagálok, a Tankcsapda gitároshoz: az már milyen röhejes volt, hogy a Metal Hammer éves olvasói szavazásán az év legjobb basszusgitárosa Lukács L., a legjobb énekes a Paksi, legjobb gitáros a Cseresznye.

Nelünk nem volt Frank Zappánk, Gary Numan-ünk, Kraftwerk-ünk, Judas Priest-ünk se. Olyan nyomorúságos idehaza a zenei élet. A legjobb magyar metálzenekar úgyis a Diktátor.

huvosvadasz · http://huvosvadasz.blog.hu 2010.08.09. 15:57:32

De hogy lett Balázs az Ákos? Még ha nem írod bele a jelet, meg a mode-ot, akkor is egyértelmű lenne. Ha több zenészből gyúrod össze, az más, de ha már Ákosról írsz, akkor írj róla, mert ez így gyenge (én sem bírom az arcot, de ez más kérdés).

vészmadár (pica pica) · http://feleslegesszavaink.blog.hu 2010.08.09. 15:58:21

@migueldiez: ettől függetlenül igaza volt, aki azt írta, nem kötöznek le, hogy itt van fogadd el. Ha meg elfogadod, mert a pénz azért kell, akkor elfogadtad vele a hatalom minden szennyét is. Nem linkelem be, épp ma van erről egy posztom, csak egy Szophoklész-idézetet tennék ide:

Ki a zsarnok ajtaján belép
Rabszolga lesz, bár szabad volt elébb.

mréveiller 2010.08.09. 15:59:42

@migueldiez: valakinek koncepciós díj jut másoknak meg koncepciós per lásd Budaházy (aki egy paraszt) de semmi bizonyítékkal tartják benn már 1 éve.

vészmadár (pica pica) · http://feleslegesszavaink.blog.hu 2010.08.09. 16:13:51

@Motorpenis: nem értem ezt a néger dobosos dolgot... már az is baj, ha néger? legalább van ritmusérzéke, egy dobosnál ez nem árt.

migueldiez 2010.08.09. 16:22:12

@vészmadár (pica pica):
Nem tudom, miota, de a Kossuth-dij regota egy vicc, osztjak le mindenkinek, erdekek szerint, a husegeert, vagy megvasarlando a lojalitasat. De ezzel szerintem nem mondtam ujat. :) Es ez szomoru, hogy nem a minöseg, hanem a parthuseg szamit. De egyetertek, es volt valami abban is, mikor annak idejen , mikor Blasko Peter nem fogott kezet latvanyosan Gyurcsany Ferenccel es kiadott egy nyilatkozatot, sokan mondtak, hogy az lett volna az igazan karakan, ha a hozza jaro penzösszeget sem fogadja el. (Bar nem tudom, nem emlekszem, ki jelölte a dijra, a miniszterelnök, vagy a köztarsasagi elnök.)
_Nehez kerdesek ezek_. :) De ez mindig egy mulatsagos kabare, ld. Ephraim Kishon /Kishont Ferenc es Orban Viktor - esete - ha jol emlekszem - amikor testörnek nezte az akkori miniszterelnököt - es folytathatnank, tenyleg a vegtelensegig. Mehetne a Kabarecsutörtökbe az egesz vagatlanul.

@Bence87: Ld. fentebb, :)
A "koncepcios per" meg elöször inkabb a regi oldschool kommerek trukkjei, aljassagai jutnak ezembe - elnezest, nem akarnek senkit sem megbantani, ill. senki felelösseget kisebbiteni - mint sem az elmitett _emberke:, es sajnos nem is követtem a reszleteket, mert megmondom öszinten, nem erdekel, ugyhogy ezzel sajnos csak ezert nem tudok vitatkozni. De azzal en sem ertek egyet, ha teljesseggel semmibe veszik a törvenyeket, ez azert megsem Guantanamo, vagy mi. :)

ellenszenvesfigura 2010.08.09. 16:28:20

@vészmadár (pica pica): és cartman óta tudjuk, hogy MINDEN négernek van egy basszusgitárja is a pincében.

vészmadár (pica pica) · http://feleslegesszavaink.blog.hu 2010.08.09. 16:28:29

minden ilyen díj gáz. Amiatt, hogy a hatalom adja. És akkor is gáz, ha amúgy néha vagy sokszor, de megérdemli az, aki kapta. Lemoshatatlan lábszag telepszik onnantól a díjazottra, egy csomó ragacsos konnotáció, amitől többé nem lehet függetleníteni azt, amit alkot és mond.

2010.08.09. 16:29:48

@Magyarnaba: én még emlékszem a Rózsín Pitbullra, meg a BElga, de nem mindig tudtam követni.

neccharisnyás útonálló (törölt) 2010.08.09. 16:30:57

Ez megint nagyon jó!
Tényleg borzalmas az angol verziókon a kiejtés.
Ilyet meg, hogy "zenész zenéről beszéljen, ne politikáról" én is szoktam mondani. Franc! Modoros vagyok! :S

vészmadár (pica pica) · http://feleslegesszavaink.blog.hu 2010.08.09. 16:31:17

@Frengi: jajaj, a pitbullék komlóiak, ahol én most élek. Borzasztó volt, bár ahhoz képest meglepő pontossággal játszottak, ki sem néztem belőlük.

Janet Jackson mossál fogat:)

noirp 2010.08.09. 16:40:32

Jézusom, milyen hülye vagyok. 8 és fél órába tellett, míg leesett a húszfillér, hogy ez _az_a Balázs. A posztíró rafinátos mindenit :)))) Tibor, lelkem bloggere, ha a művészúr beperel, viszek neked ráspollyal dúsított sütit.

migueldiez 2010.08.09. 16:42:50

@vészmadár (pica pica):
Alfred Hitchcock es azt hiszem Laurence Olivier is csak eletmu Oscart kapott mitegy vigaszdijjul, mert amugy nem kaptak, es - ma mar föleg- az Oscar sem er sokat; de ne legyunk ennyire szigoruak, valljuk be, nem mindig olyan rossz a helyzet, neha van, amikor szerencsesen talalkoznak a dolgok, es a kituntetett megerdemli a dijazast :). Legalabbis szeretnem remelni, vagy szeretnem ezt hinni. :)

neccharisnyás útonálló (törölt) 2010.08.09. 16:50:41

Az volt már, hogy "Balázs" hozta be, Kozsót megelőzve, a magyar könnyűzenébe a fántásztikus "Ürgelaki Aladár indián bölényvadász vagyok" képzetet?
(Mester Tomi nem ér)

Annak idején bolondballagáson végigjártuk a várost éjszaka egy Ákosnótát üvöltve. Asszem elbújok. Jó mélyre.

noirp 2010.08.09. 16:55:35

@totyizselé: Majd túlesik rajta, mint ahogy a fogzáson. :)
Én emlékszem: 5 évesen a Tini dalt szerettem ("egyszerűűű eza zegééész"--Neoton)

vészmadár (pica pica) · http://feleslegesszavaink.blog.hu 2010.08.09. 17:01:50

@migueldiez: néha egybeesik, éppen csak mindegy, mert nem rendszerszinten esik egybe, hanem véletlenül. És ez a baj... de visszautasítani épp ilyen gáz, onanntól te nem szabó ede festőmévész leszel, hanem szabó ede, aki visszautasította.

migueldiez 2010.08.09. 17:18:04

@vészmadár (pica pica):
"néha egybeesik, éppen csak mindegy, mert nem rendszerszinten esik egybe, hanem véletlenül."
Igen, sajnos, azt hiszem, igy van :). Es ez meg csak nem is cinizmus. :S
Viszont a visszautasitaskor meg HÖS leszel, igazi _lazado_, es megint ott leszel, hogy nem a munkad valodi erteket fogjak nezni egyesek, hanem Te voltal az, aki szembe mert szallni a hatalommal, bla-bla. Ugy latszik, ebböl a dijazas dologbol tenyleg nem lehet jol kijönni - Isten irgalmazzon a Kossuth-dijtol :D

nattydread88 2010.08.09. 17:18:42

@migueldiez: a 2 milla körüli pénzdíjat bizonyára jótékony célra ajánlotta?!
ha meg zsebre rakta akkor a fasznak nyilatkozgat ilyeneket!
"onanntól te nem szabó ede festőmévész leszel, hanem szabó ede, aki visszautasította. " -- ez is igaz:)

migueldiez 2010.08.09. 17:19:29

@migueldiez: Ezt inkabb magamnak forditottam le, ertelmeztem - kicsit faradt vagyok. :)

migueldiez 2010.08.09. 17:24:56

@nattydread88:
Öh, kicsit lassu vagyok - most kiröl is beszelunk?
Mindenesetre ez egy jarhato ut, mondhatnam _ fricska_ mindenkinek. :)
Mindenesetre -es ez betudhato a _mai cinikus vilagnak _ - sohasem tudhatod meg, hogy a gesztus valoban önzetlen volt, vagy amiatt gyakorolta valaki, mert reklamertekkel bir. Illetve azert az adott szemelyröl lehet kicsit következtetni. :)

nattydread88 2010.08.09. 17:29:47

@migueldiez: én kispál bandira gondoltam:)

"Mindenesetre -es ez betudhato a _mai cinikus vilagnak _ - sohasem tudhatod meg, hogy a gesztus valoban önzetlen volt, vagy amiatt gyakorolta valaki, mert reklamertekkel bir. " -- elbaszott egy világ ez:D

sorica123 (törölt) 2010.08.09. 18:31:51

@niyabinghi: 'Balázs' egyfelől tehetséges pop-rock zene író és előadó, másfelől nekem a mikrofonköpködős, rockoperákat idéző énektechnikája, a politikai fellengzősködése, nagyképűség-gyanús gesztusai nem jönnek be. Meg valóban az bosszantó benne, hogy belénk beszéli a borjút: te ezt gondolod, azt érzed stb, de majd én megmondom, mért baromság az.@vészmadár (pica pica): Az önmagában még nem is lenne annyira bosszantó, hogy sablonos, panelekből összerakott zenét csinál, mert azt is lehet úgy eltalálni, hogy az adott befogadónak nagyon is mond valamit, és egyáltalán nem gagyi. Inkább úgy az egész faszi egyben... egyik osztálytársam feltett egy CD-t táborozáskor, annak a nagy része tetszett, és kiderült, hogy az is 'Balázs', úgyhogy nem csinálok elvi kérdést abból, hogy márpedig 'Balázst' utálni _kell_, 24/7 szünet nélkül. De összességében szimpibb attól a pár jó számától se lett mint karakter.
@migueldiez: nem Lovasi. Lovasi egyfelől nem pártpolitizál, legalábbis amennyire én képbe vagyok belőle (szándékosan nem azt írtam, hogy nem politizál, mert részt vesz a közéletben), másfelől meg ő a bandájával lett ilyen modor-ikon (semmi bajom a Kispállal, sőt Lovasi munkásságával se, de ami köréjük települt divat, az olyan izéé nekem. Elsősoros csajok szoknyagatyában meg mittudomén... unalmas bagázs). Szóval nem, nem Lovasi Andrásról van szó szerintem, hanem egy valóban tökátlagos vezetéknévvel bíró, kefefrizurás, szakállkás fiatalemberről (lassan bácsiról:)).
Amúgy a 'te ezt nem érted' szövegvilágról annyit, hogy hülye, aki ezzel villantózik, hogy nem lehet érteni a szövegét. Méghülyébb, aki arra büszke, hogy ő ezt nemértHETi. Van egy szöveg: vagy tök lila, kb dadaista és nem kell se érteni, se egyetérteni vele (mert mivel is?), vagy van értelme, csak nyakatekert. Elolvasom, tegyük fel, utóbbi verzió: akkor én mit gondolok róla, az én agyamnak ez hülyeség, vagy sem? Túlragozás-e vagy van teteje, hogy pont erről és így beszél? Sziáminál az van, hogy rengeteg a duma, aztán ha van hozzá hangulata az embernek és egy összefogottabb számba fut bele, akkor megdöbben, hogy bammeg, ez nem is rossz, ha viszont fogalmatlanul egy lila kvázi-marhaságukba fut bele, akkor terjeszteni fogja, hogy dzsááá a Sziámi az nagyon gagyi, ne hallgassátok.

sorica123 (törölt) 2010.08.09. 18:33:05

Basszus, a szövegértelmezős rész lett volna vészmadáré.

Magyarnaba 2010.08.09. 19:24:31

@Frengi:

Szóval a Halász Judit célközönségének számító korú gyereked azt hallgatta, hogy aszongya "Seggbebasznak a gumibottal..."?

Nahát!

mr2 2010.08.09. 20:27:41

Azok a kommentelők, akik most azon vitáznak, hogy Balázs-Ákos-Lovasi-Lukács miért olyan jó zenész (vagy miért nem), nem veszik észre, hogy ez a poszt róluk szól, és a hozzászólásaikkal még alá is húzzák a posztban írottakat. Szerintem.

scsaba1 2010.08.09. 20:34:20

@noirp:

A művészúr nem hiszem, hogy beperelné Tibit, mert ez a poszt nem a művész úrról szól, hanem a modoros "Balázs" gyűlölőkről, akik mindig ugyanazokat az idióta toposzokat sütögetik el, ha "Balázs" úr neve bármilyen kontextusban felmerül.

A második rész pedig azokról szól, akik szerint azért Balázs mekkora nagy művészember már.

A poszton túl megint azok a kommentek a legjobbak, amelyeknek ezt nem sikerül ezt levenniük, és újra elnyomják a már jól ismert földszintes "bölcsességeket". Na meg persze azok a törzsolvasóké, akiknek lejött, hogy mi van, de persze azért el kell mondaniuk, hogy: "Balázst én azért nem szeretem/szeretem..."

Donna Anna · http://operahumor.blog.hu/ 2010.08.09. 21:29:57

Ki ez? Létezik? Vagy csak olyan, mint a többi tinibálvány, akiknek szintén nem tudom a nevét, és tinikoromban sem tudtam?

vészmadár (pica pica) · http://feleslegesszavaink.blog.hu 2010.08.09. 21:41:39

@scsaba1: gondolom azért ez mindenképp elkerülhetetlen, hogy a művész/nemművész úrról (is) véleményt alkossunk:)

Modor Tibi · http://modoros.blog.hu 2010.08.09. 22:46:56

@scsaba1: te vagy Tibor magyar hangja, frankón :-))

Amúgy nagyon büszke lennék, ha Balázs el- és végigolvasná a mait, mert biztos le is jönne neki a lényeg.

ljosecska 2010.08.09. 22:54:44

@vészmadár (pica pica): Honnan származik ez az idézet? (Már ha egyáltalán az.)

ljosecska 2010.08.10. 00:09:04

@vészmadár (pica pica):
Remeg a félelem a végzet fázik
Zokog az Isten is, ha embert játszik.

ljosecska 2010.08.10. 00:21:32

@vészmadár (pica pica): Ez elkezdett érdekelni, esetleg nincs fent valahol a teljes dalszöveg, vagy a dal?

vészmadár (pica pica) · http://feleslegesszavaink.blog.hu 2010.08.10. 00:36:46

@ljosecska: sztem ne akard: ez egy koncepciószöveg, konkrétan 1956-ról kellett egy dalt írni, valami elbaszott minor hangnemben, ahhoz írtam egy szöveget, ami alapvetően nem a konkrét eseményekkel foglalkozott, hanem úgy általában az elnyomatás és az erőszak szörnyűségeivel, ilyen képekben. Hatásvadász és szemléletes képekben, de mégiscsak koncept az egész. Csak arra hoztam példaként, hogy hatásos és mélynek tűnő sorokat lehet írni, ettől még nem biztos, hogy mély. Mutatok még egyet, hátha ez is tetszik:)

"folttalan az ég palástja, köntöse a szép remény
derékszíja csillag-út és dísze minden földi lény
végtelen az ég kabátja, szűkre csak a hit szabott
tűzd szíved a gomblyukába, földi lény, ha elhagyott"

randymarsh 2010.08.10. 00:40:18

@vészmadár (pica pica): tudom, te romantikus regényt is ügyesen írsz :D

ljosecska 2010.08.10. 00:44:42

@vészmadár (pica pica): Köszi, köszi.
Ezek szerint talán még sem jó sorokat hoztál példának, hiszen volt olyan, aki azonnal meglátta benne a fantáziát, de az is lehet, hogy hatott a hatásvadászat:) Éppen ezért érdekelt volna a teljes szöveg, azért a kontextus nem mindegy, de most már nem fontos, nem akarok csalódni.

randymarsh 2010.08.10. 00:45:38

eztet amúgy láttátok már, a most olyannyira modoros balázsolós lovasizós témába? www.youtube.com/watch?v=HuYgETBM2DA

migueldiez 2010.08.10. 10:49:53

@scsaba1:
Korrekt. :) De neha nehez ellenallni a kisertesnek. :)
Meg eleve, a posztban egy modoros _elöadomuveszt_ targyal ki ket modoros, _közhelypuffogtato_ csoka. Ez mar, nem is tudom... _metamodoros_! (ha letezik ilyen szo... vagy posztmodernmetamodoros, vagy... ah, tenyleg nem tudom :D )
Szoval majdnem elkerulhetetlen, hogy belecsusszon az ember a Muvesz Ur ekezesebe is :)

Epoxigyanta 2010.08.12. 12:44:25

Ja, hát az Oázis Ontárió idején én is Balázs fan voltam, de aztán elmúlt. :)
Még a '90-es évek közepe fele mondott valami olyat, hogy a "a politizáló művész számomra hiteltelen figura", vagy hasonlót. Emlékszik erre valaki?

Baloo27 2010.08.13. 13:35:05

@Modor Tibi:
És mi a lényeg?! Összeáll mindenki, aki kicsit is Ákos ellen van, és jól lehordja mindenfélének?!
Nagyon komoly teljesítmény. Igazán.

Modor Tibi · http://modoros.blog.hu 2010.08.13. 13:41:03

@Baloo27: na, szerintem nem viccelsz - és mivel visszajöttél, ezért segítek.

Ez a poszt (meg a blog általában) közhelyeket, paneleket figuráz ki - ebben az esetben az Ákosról szólóakat, különösen a fikázókra kihegyezve.

Ha így újraolvasod a párbeszédet, talán lejön majd az üzenet.

Fenehorizont 667 2010.08.13. 14:23:33

@vészmadár (pica pica):
pontosan. itthon az okosok mindent másolnak, és azt is szarul, ráadásul még késve is.
az évezredes megfelelési kényszer kiszorította drága hazámból (és ez nem irónia, aki annak veszi, az egy buzi) az önálló ötleteket.
bezzeg a modorosság, és a láttatni akarás! na az megy.

Zorita 2010.08.13. 14:42:32

@fenehorizont: ja, ja, európai viszonylatban szerintem is tök drágának számít Magyarország

Baloo27 2010.08.17. 14:50:13

@Modor Tibi: ebben az esetben akkor, véleményem szerint - és ne haragudj meg érte, de - semmi értelme a posztnak.

Modor Tibi · http://modoros.blog.hu 2010.08.17. 15:03:32

@Baloo27: Hát, igazad van. Akkor törlöm is :((

cassopo 2012.03.14. 22:07:43

Tibikém, a jövő heti lottószámokat meg tudnád mondani?

Modor Tibi · http://modoros.blog.hu 2012.03.15. 20:55:31

@cassopo: hát igen :) Még a 2010-es választásoknál is csúnyán eltaláltuk (Loisztl úr), mi jöhet még?

XCat 2012.03.16. 00:31:43

@lárvalányhaj: Ez hülye.... de teljesen. Szegény felesége.

XCat 2012.03.16. 00:50:06

Egyébként én kedvelem a zenéjét, és szerintem _tényleg_ igazi művészetet csinált néhol. A vége felé már nem, de az első néhány önálló albumánál még nagyon.

De hogy ilyen idióta fasz legyen mellé... hiába, a művész mindig csak közvetít valami önmagánál többet, eggyé nem válik vele. :)) Aztán kiég belőle, és ott marad ő maga. Ami ugye ennyi.

Ideje elásni.

évuska 2012.03.16. 19:38:10

Lehet utálni, lehet imádni": hát én speciel közömbös vagyok. ismerem a zenéjét, kaptam dedikált cédét rokontól, és a fémes, műszeres érzet maradt meg és a németes, pengeszerű jelleg, tehát olyan a zene, mintha Kölnbe mentem volna fogat húzatni, és mondjuk, legyünk igazságosak, közben érzelmes gondolataim lettek volna.

Viszont a Kossuth- és egyéb díjasok listáját ma reggel döbbenten néztem. Nem az a baj, hogy a politikai szimpátia döntött, nem is az, hogy rég esélyesek most se kaptak, hanem egyszerűen nincs köztük az általam komolyan vehető írók, színészek közül egy se, na jó, egy, egy alacsonyabb díjjal.
süti beállítások módosítása