Olvasói rovat - A Facebook-tag

2009/07/12. - írta: Modor Tibi

Lányok/fiúk,

eddigi legtöbb oldalletöltést produkáló posztunk, A közösségépítő oldalak után ismét visszakanyarodunk a témához. Na nem azért, mert annyira bulvárosodni szeretnénk vagy még több kattintásra vágynánk, de két kedves rajongónkat is megihlette az egyre divatosabb Facebook tagjainak 1-2 megnyilvánulása.

Elsőnként jasztreb irománya következik, ahogy a bevezetőben írja: "Remélem, sok embert sikerül vele megbántanom".

:-))

A modoros fészbúker

A modoros fészbúker (a továbbiakban csak MFB) legfőbb jellemzőjét már nevének leírásával meghatároztuk. Számára megfellebbezhetetlenül vicces angolul fonetikusan írni, ezért saját territóriumát is így hajlandó csak leírni. Persze, ha épp spórolnia kell a karakterekkel (mikor nem kell? kész rohanás az élete), akkor csak simán fb.

Mint mindenki, ő is a wiw köpönyegéből bújt ki. Igen, wiw, hiszen ő már akkor regisztrált, amikor még nyoma sem volt az i betűnek. Azóta persze megvetéssel néz vissza szülőfalujára, ennek általában hangot is ad iwiw-es adatlapján. Ismerőseinek száma korábban 1000 fölött volt, a fészbúkon még nem érte el ezt a bűvös határt, de csak idő kérdése, és itt is meglesz.
A MFB adatlapja, azaz Profile Info-ja kész tanulmány. Minden adat gondosan kitöltve, még a civil életben biztos felháborodását kiváltó vallási hovatartozás kérdésre is talál valamilyen frappáns riposztot. Megszámlálhatatlan csoport és Fan Club tagja, gondosan ügyelve arra, hogy ne csak az aktuálisan menő írók, rendezők, zenészek legyenek meg, hanem egy-két olyan is, akikről még talán ő maga sem hallott. Több tucat fotót és videót is csatol, közöttük minél több külföldön és minél egzotikusabb helyszínen készültet. Kedvelt válogatási terepe még a vincseszterén lévő archívum, ahonnan néha előtúr egy-egy, bohó ifjúságát látványosan bizonyító képet.
A MFB élete nyitott laptop. Mindenről értesülünk, ami történik vele, legyen az jó vagy rossz. Megállás nélkül posztol: szöveget, képeket, videókat, linkeket. Ugyanekkorra lelkesedéssel kommentezi mások bejegyzéseit, taggeli fotóit és videóit. Természetesen szinte kizárólag angolul hajlandó ezt megtenni, a legismertebb sporteseményről is inkább BBC-portál egy cikkét linkeli, sosem a Nemzeti Sportét. Nincs helyhez kötve: vagy szuperokos mobiltelefonján, vagy mobilinternetes MacBookján keresztül a legeldugottabb faluból is küld egy üzenetet arról, hogy éppen mit csinál.
A mindig aktuális trend hullámán szörfözik, nincs olyan mém, ami ne folyt volna át rajta. Folyamatosan használja az idióta fészbúk alkalmazásokat, és ezekről ismerőseit is folyamatosan tájékoztatja. Új rekordot dönt - tudsz róla. Új ismerősre talált- tudsz róla. Jól szerepel egy kvízben - tudsz róla. Ha egy vicces videóról hallottál, de még nem láttad, látogasd meg, nála biztosan megtalálod.
MFB korábban nagy körlevél- és üzenőfalrajongó volt. Az iwiwen minden elveszett kutyáról, véradásról, traffipaxról küldött levelet és kiírta az üzenőfalra. Azóta rájött, hogy ezeknek 90%-a kamu, és már csak a nagyon biztosnak tűnő karitatív eseményekre hívja fel a figyelmünket.
MFB őszintén és mélyen hisz a közösség mindent elsöprő erejében. Nincs önálló véleménye, az aktuálisan leghangosabb kritikusok álláspontját képviseli. A lószarra és a sokmilliárd légyre vonatkozó megjegyzésünkre csak lenéző mosollyal válaszol.

P M időközben szintén összehozott egy levélre valót:

A magyar Facebook-mag

Ők azok, akik már legalább egy, de inkább két éve regisztráltak. Ezt nem hangoztatják nagyképűen, de ha társaságban szóba kerül az fb, akkor éreztetik, hogy ők már régóta tagok.
Általában az iwiw-et lenézik és addott esetben ezt szóvá is teszik. 'wiw-en már nem jelölök be senkit'. (alapból senkit nem jelöl be, de ez a kis ellentmondás nem zavarja)
Facebookon sok alkalmazása van. Egyik kedvence a Cities I've visited. Természetesen itt finoman barátai tudtára adja, hogy bejárta már egész Európát. Európa természetesen a kontinens nyugati fele. Emellett opcionális Amerika, Egyiptom, Izrael, Marokkó tetszőleges kombinációja. Vidéket -természetesen- lenézi, de hogy ne maradjon le a látogatott városok számának éles csatájában, bejelöli azokat a vidéki városokat, ahol már legalább egy órát töltött életében. Kedvenc városait mindenképp kiemeli: Amszterdam/Berlin/Barcelona.
Nemzetköziségét azzal is jelzi, hogy legalább tíz külföldi ismerőse van. Ha ténylegesen nincs is, akkor kiizzad valahonnan külföldön élő embereket, akiket bejelölhet. Ez lehet szülők külföldre szakadt barátjának hasonkorú gyereke, esetleg egy távoli (volt) iskolatárs, aki Londonban bébiszittingel és anno beszélt vele két mondatot a büfében. Lényeg, hogy neki egy nemzetközi közösségi portál kell, hogy mindenkivel tudja tartani a kapcsolatot.
iwiw adatlapját már lecsupaszította, de facebookon lelkesen megoszt mindenféle személyes adatot. Ha nem tudja meghatározni politikai és/vagy vallási beállítottságát, akkor beírja, hogy 'other', de ezeket a rubrikákat semmiképp nem hagyja üresen.
Mindenféle alulról szervezett nemzetközi civil mozgalomnak a fanja lesz, bármilyen petíciót 'aláír online'.
Több száz képet feltölt. Bármilyen témában, egy átlagos kedd esti romkocsmázástól kezdve a brüsszeli kiruccanásig.
Naponta legalább négyszer felnéz a facebookra. Ha szóba kerül, akkor ezt (ön)irónikusan meg is jegyzi. Rögtön utána kiemeli, hogy wiw-re havi egyszer benéz, hogy kitörölje azokat a köremaileket.

Nekem azok a kedvenceim még, akik a májas hurka, Túró Rudi, stay longer in bed és mindenféle megfoghatatlan fogalom fanjeivé válnak, illetve mindennap letesztelik, hogy a négy alapelem közül ők vajon melyikek, következő életükben kik lesznek, és kiderül róluk, hogy 45%-osan ismerik Kispistát, esetleg az is, hogy oltárian jók az ágyban.

Szép dolgok ezek :-))

Címkék: internet olvasói
122 komment

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kiraaaaa 2009.07.12. 19:19:24

Én nem vagyok tag a fészbúkon...nem is értem mért?
A kutya sem ismer:)

LyukasBogrács 2009.07.12. 19:44:47

Én fennt vagyok, de 2 ismerősöm ügyködése összesen kitölti a nyitólapom 90 százalékát: még egy újabb album, még egy alkalmazás, még egy elejtett megjegyzés stb... Már unalmas.

Külön fejfájást okoz rég nem látott ellenségek bejelölésének elfogadása, visszautasítása. De ez már a iwiw-en sem volt másképp.

Szórakoztató még, amikor egy csoportképen teggelnek meg olyan személy társaságában, akire nem hogy nem szívesen emlékezek vissza, de azt hittem, hogy végre sikerült örökre elfelejtenem és soha az életben nem látom viszont. Erre tessék...

KopaszMercis 2009.07.12. 21:22:36

Kibaszottul igenytelen dolog ez a kozossegi oldalazas, akar félyszbúk akar wiw...

En mar a legelejen atlattam ezen az ocsmany szitan es most kezd egy ket "meno" arc rajonni hogy a legcikibb es legfeleslegesebb dolog ez a szar.

Akit akarok felhivok.. akit meg nem arra meg amugy is szarok. Most ugy tenni mintha.. nyugtatgatni magam azzal hogy igy tartom a kapcsolatot alszent dolog. Igenytelen
BROAF

murmulya 2009.07.12. 21:23:01

Ez azért nem ütött akkorát.

KopaszMercis 2009.07.12. 21:25:59

amugy a rubrikat rublikanak irni is modors dolog.. =)

Asszem 2009.07.12. 21:33:19

Elismerésem, talán az első értékelhető poszt ezen a blogon. Természetesen magamra ismertem :D

murmulya 2009.07.12. 21:34:25

@KopaszMercis: Egyetértek. Agyrém ami ott van. Én fent vagyok iwiwen, de egy regisztrációt már töröltem. Most is kizárólag azért, mert a távoli rokonoknak így volt a legegyszerűbb megmutatni a néhány hónapos gyermekemről készült fotókat. Van kb. 30 ismerősöm, közeli barátok, család. Mindenki más megy a levesbe. Már nem csinálok belőle ügyet, mint annak idején.

ddrum77 2009.07.12. 21:38:43

Facebookon csak ismerkedés céljából vagyok fent...
Egy ismerősöm volt, akit végül töröltem, fel is háborodott...
Minden megkeresést visszautasítok, kivéve Are you interested... =)

öntelt radírpók 2009.07.12. 21:43:18

Ha az iwiw a modoroskodás Mekkája, a Fészbuk a modoroskodás Jeruzsálemje, egyszerűen rémisztő! Magyar anyanyelvűek is angolul kommentelnek egymás képeihez, természetesen szlenget bőséggel alkalmazva.

a rubLikát pedig javítsátok már ki, elveszi az egész poszt élét

KopaszMercis 2009.07.12. 21:48:36

@hülyemurmulya:

Amikor 1-1.5-2 eve ilyeneket irtam kivetel nelkul mindenki elkuldott a kurva anyamba :)

Jo latni a valtozast =)

terasz9 · http://www.teremibalazs.hu 2009.07.12. 22:02:31

részeiben magamra ismertem, most röhögök rajta(m).

Savigny (törölt) 2009.07.12. 22:07:56

btw (!) az nem modoros ahogy mindenki siet helyeselni és rögzíteni, hogy ő mennyire nem ilyen? :))) aranyos! terasz9-hez csatlakozom, és hogy legyen mibe belekötni rögtön elkezdek magyarázkodni, hogy az aktív ismerőseim többsége nekem tényleg külföldön van (külföldi cégnél dolgozva ez talán nem is olyan nehéz)...kis farmermellényke a korábbi hozzászólók többségére ;)

zZz 2009.07.12. 22:11:36

Ebben érintett vagyok és már felcsillant a szemem, hogy na, most majd talán én magamra ismerhetek és mosolyoghatok magamon egy jót.
De sajnos nem. Ez az iromány semmit sem talált el, max. annyit, hogy igen, iwiw-en is fent vagyok és a facebookhoz képest azt lenézem (van miért).
A leírás (érzésem szerint) csak nagyon kis százalékában találó és sajnos nélkülöz mindenféle humort.

KopaszMercis 2009.07.12. 22:13:30

@Savigny:

farmer melleny azert mert van annyi penze az embernek hogy kulfoldre telefonaljon?

@zZz:
A baj az hogy akkor nem nezted le a wiw-et amikor meg a feszbukrol nem hallottal

zZz 2009.07.12. 22:18:23

@KopaszMercis: ez van, ezzel most már együtt kell élnem. De megvilágosodtam!

KömKel · http://komkel.blog.hu/ 2009.07.12. 22:20:24

Mindkettőn fent vagyok, de magasról lesz.rom az egészet... Kéthavonta benézek, hogy esetleg visszajelöljek valakit, és ennyi.
De a post a barátnőmre tökéletesen ráillik :]

gabcigirl 2009.07.12. 22:21:36

Szerintem is nagy baromságok ezek a közösségi oldalak - attól még igenis lehet valakinek sok ismerőse meg kiterjedt kapcsolatrendszere, hogyha nem mutogatja bazári majom módjára, interaktívan, nyilvánosan, afféle "bebebeeeee, nekem mennyi ismerősöm van, tyűdeüberkirály vagyok" lelkülettel.

Van belépőm álnéven 1-2 ilyen hóbelevancra-és szétröhögöm magamat, amikor tudva-tudott esküdt ellenségek vagy le egymást le sem ejtő osztálytársak nagy lendülettel jelölgetik egymást ismerősnek, csak hogy minél több ismerőst tudjanak felmutatni. Hányinger...

snuffi · http://mentolosmacska.sfblogs.net 2009.07.12. 22:28:35

Szerintem ez most nem volt nyerő poszt, annyiban az ismerőseimre és magamra ismertem, hogy tag vagyok mindkettőn, de nincs közöm az alkalmazásokhoz, meg az egyebekhez, amiket itt írtatok.
Bár, most hogy visszaolvasok, nemcsak én vagyok ezen a véleményen. Hát sebaj, ilyen vélemény is kell. :)

leynhac 2009.07.12. 22:31:37

Már vagy 6 éve, mióta az első meghívót küldték nekem, nem is értem, hogy mi a jó ezekben a közösségi oldalakban. Ki a halált érdekli, hogy mi van most az általános iskolai osztálytársammal? Talán nem véletlen, hogy 14 éve nem beszéltünk... De ez visszafele is működik, őket se érdekelje már, hogy velem mi van, mert semmi közük hozzá. Akinek van hozzá köze, az meg úgyis tudja. Az meg külön öröm lehet, mikor valaki, akit az utcán is igyekszem elkerülni egy ilyen hülye oldalon valami kínos beszélgetést próbál kezdeményezni.
Bár úgy látszik sok ember van, aki imádja mutogatni magát. Van egy ismerősöm akit a rendőrök az iwiw alapján kaptak el. Azt hiszem ebbe az országba kár is az adatvédelmi ombudsman

Karnamantra 2009.07.12. 22:35:06

...akkor én nem vagyok MFB:)
Megyek is fel, 1 hete nem voltam.

nemuccaszoc 2009.07.12. 22:38:45

voltam búkon de törültem magam. :)

Csillsz. 2009.07.12. 22:45:05

hol van itt a "share on facebook" link? :))

KopaszMercis 2009.07.12. 22:48:00

@leynhac:


pfffffffffff madarat tollarol :))))

a tobbi 100%ig jogos

IndaMuncher 2009.07.12. 22:50:48

@Savigny: @nyiflet:

btw (!) az nem modoros ahogy mindenki siet helyeselni és rögzíteni, hogy ő mennyire nem ilyen? :)))

Hehehe, minden posztnál van ilyen, aki bebizonyítja miért NEM illik rá, holott senkit nem érdekel. :)

Lásd: informatikus poszt.

vhm 2009.07.12. 23:06:07

szánalmas post...
egyébként meg jóhogy angolul kommentelnek, hisz vannak csak angolul tudó ismerősök is.

nincs abban semmi különös, ha egy táraságban vagyunk páran magyarok, mégis angolul beszélünk meg mindent. ugyanis ekkor mindenki érti. ha magyarul lenne a beszéd, akkor az kellemetlen lenne a nem magyaroknak, ennyi. facebookon ugyanez.

de a sok szűk látókörű ezt nem látja át...

Lasombra 2009.07.12. 23:07:08

elnézést, ez kicsi flame lesz. (ja, fb-sen: flém)

az egy picit sem gáz, hogy az a menő, nemmodoros, aki azért reggel vhova, hogy aztán menőn NE használja, leszarja, kétévente loggoljon be vagy később odabaszósan törölje magát, hogy ezt minden blogba büszkén benyomhassa? ez olyan, mint a sok kretén, aki lassan már minden témához beböfögi, hogy már mikor eladta a tévéjét. náluk gondolom a faszverés a quality time, a televízió meg egyenlő RTL Klub, és az derogál.

a közösségi oldalak sem kötelezők. (sokan talán tőlem tudják meg most.) baszott egyszerű a képlet: ha tetszik, akkor regisztrálsz, megnézed, maradsz, használod, jól érzed magad. ennyi. ha meg nem, nem.
mit kell ezen magyarázkodni?
létezik, hogy akkora csíra valaki, hogy folyton azt lesse, melyik blogon mondják róla épp, hogy nemtrendi, és úgy éli az életét, hogy nehogy az legyen. mert xy noname blogger leírta? érdekes arc lehet...

szerintem az a nemmodoros, hogy:
a. leszarja az ember, hogy melyik blogger (mer ő ki?, ugyebár) mit gondol
b. akár üzbégül is posztol a facebookon a haverjainak, mert... csak. miért ne tenné? meg kell magyaráznia? ugyan. ciki? ki dönti el? modoros? pff, te meg ronda vagy.

a legszebb, amikor két hülye mutogat egymásra, hogy mi a ciki, miközben faszán mindkettő.

a facebook meg nem azért jobb az iwiw-nél, mert kevesebben regisztráltak még oda, vagy újabb, vagy nemzetközibb, vagy trendibb. csak loggoljon be valaki két lapon, váltogasson köztük oda-vissza, klikkelgessen, aztán döntse el, mit látott.

bocs, ha félreértek valamit, de ezen a blogon az az érzésem, hogy sok dolog kétségkívül ül, de ahogy fogynak a témák, úgy kezd egyre izzadtságszagúbb lenni.

igen, én vagyok a hülye, hogy ennyit írtam, de gondoltam bekapcsolódok a véleményformálásba, mielőtt mindenki nemmodorossá változna. :)

I-brahi 2009.07.12. 23:07:25

A poszt szerintem találó, rám szerencsére mostanában csak fele-harmadrészt igaz. Régebben nem így volt, de rájöttem, hogy elég gáz, amit művelek, úgyhogy mostanában próbálom keretek között tartani magam :)

b. á. 2009.07.12. 23:11:39

Előre is bocs, de szerintem veszélyes ostobaság egy lapon emlegetni a WiW-et – igen WiW-et, mert csak szerették volna, hogy international Who is Who legyen, de beszopták, mert azért az egész világon nem harapnak a szarra – és a Facebook-ot egy lapot emlegetni. A WiW-en összesen annyi feature van, hogy ismerősöket kattinthatsz be + belső üzenetküldő rendszer + üzenőfal, újabban pedig a megnyitott API-nak hála, irgalmatlanul sok új biztonsági rés a szkriptsuttyók legnagyobb örömére. Amikor pedig valahol meg merészeltem jegyezni, hogy a Facebook-on talán azért nem annyira jellemző a WiW-es igénytelenség, mert a felhasználóknak egy jókora részét visszatartja az, ha meglátnak egy nem-nemzeti nyelvű oldalt [még ha tudnak is angolul], akkor ezért a véleményért leparasztoztak. Holott a Facebooktól azért maradt távol a WiW-es felhasználók jókora része, mert sokáig nem vót’ magyar.

Nem értek egyet azzal, hogy minek a közösségi site, amikor az ember úgyis el tudja érni az ismerőseit. Mégpedig azért nem, mert a közös falon [Wall-nak mondani azért szerencsésebb, mert jobban visszaadja a jelentését] spontán jelennek meg információk, amik teljesen más hatással vannak a felhasználóra, mint mondjuk egy célzott telefonhívás/e-mail, kicsit olyan jelleget ad a dolognak, mintha valaki pl. egy osztályteremben lenne a szünetben, miközben mások beszélgetnek, amibe bekapcsolódhat. Aki még minden szarságot kommentál, appletekkel traktál [én kapásból tiltottam mindet], azt meg törölni kell a gecibe szépmagyarán.

Aki meg amiatt problémázik, hogy mit szólnak majd hozzá, ha nem jelöl vissza ismerőst, stb, stb, stb, az legalább egyszer az életben nézze már meg a Facebook-on a Privacy settings-t, gyakorlatilag minden adat és aktivitás láthatósága és elérhetősége skálázható. Engem pl. ki sem dob a kereső, az ismerőseimet és az adataimat pedig egyébként is csak az ismerőseim jogosultak látni. Így nem jelöl be minden hülye, ennyi.

Üdvözlettel
hardcore FB-sznob paraszt

b. á. 2009.07.12. 23:14:36

@b. á.: ja, én a WiW-emre idén már háromszor beléptem (!!). Viszont az accountokat továbbra is tenyésztem :D

KopaszMercis 2009.07.12. 23:14:56

@vhm:

rendben de akkor elobb tanuljal meg angolul.. ugyanis azoknak akik tudnak rendesen eszemeltelnul bassza a szeperzeket hogy amikor kinyitod a szadat ugy beszelsz mint egy menekult ukran meleg prosti.

prof. Perselus Piton 2009.07.12. 23:15:04

Köszönöm szépen, én jól vagyok az Iwiw-en. Megtaláltam több olyan, ezer éve elveszett ismerőst, akik csak valamilyen apró malőr miatt tűntek el az életemből. És tojok rá, hogy ciki-e vagy sem :-)))

"k" (törölt) 2009.07.12. 23:18:59

b.á. kommentje elég lett volna pósztnak, sokkal viccesebb :D

"[Wall-nak mondani azért szerencsésebb, mert jobban visszaadja a jelentését] "
hihihihi

b. á. 2009.07.12. 23:21:27

@"k": én szóltam, hogy FB-sznob paraszt vagyok :D.

Szerintem a Wall azért találóbb, mert nem csak statikus tartalmat tolhatsz rá szemben az Üzenőfallal [WiW].

Réka ‎ · http://blog.rekafoto.com/ 2009.07.12. 23:31:08

sajnos vannak a blogon olyan postok, mint pl. az ősanyás, ahol halálra röhögtem magam. Ahhoz és a hozzá hasonlókhoz képest ez a post valóban eléggé humortalan lett :( jellemzőket felsoroló, szinte listázó írás, elég száraz hangnemben. És valódi modoroskodások nélkül.

Csillsz. 2009.07.12. 23:38:23

Amúgy ha ki akarom fejteni az igazi véleményem... az első levél nagyon találó, sok mindenben magamra ismertem, vagy az ismerőseimre, és szerintem mindenképpen életszerű a történet :) viszont a kifigurázásból kimaradt az ellentábor, akik szerintem legalább ilyen agyatlanul tudnak sokszor viselkedni (persze tisztelet a kivételnek). Eleinte mindenkinek jó bulinak tűntek a közösségi oldalak, mikor megjelentek, csak egy idő után mindenki rákkantant - ennek hatására kétféle hullám indult el, egyrészt azoké, akiket zavart, hogy olyasmit használnak, ami DIVAT, és ezért vagy kérkedni kezdtek azzal, hogy ők bizony már akkor regisztráltak, amikor még senki más, vagy simán törölték magukat, és azt hangoztatták inkább, hogy mekkora egyéniségek, amiért már nem iwiweznek, és őket ugyan nem érdekli, hogy mi van az általános iskolás osztálytársaikkal. Az ilyenek szájából hallom mindig azt a tipikus mondatot, hogy "neked mi mindenre van időd...", utalva ezzel arra, hogy mennyivel értékesebb ember ő, aki lehet, hogy csak pornót néz szabadidejében a gépen, de közösségi oldalra fel nem tolná a képét, mert "arra neki nincs ideje". A másik hullám (nem tagadom, hogy inkább tartoznék az előbbihez, ha már választanom kéne) azok voltak (főleg tinik), akik folyamatosan ezeken a közösségi oldalakon éltek, kihasználták az egyre újabb és újabb funkciókat, olyan szavakat használtak, mint "taggolni" meg "meszidzset (elnézést, msg-t) küldeni" és ezért teljesen elfelejtettek pl. helyesen írni, interneten ismerkedtek és rettentő primitívek voltak, de ez csak a véglet, nem válik valaki ilyenné, csak mert naponta felmegy az iwiwre vagy a facebookra, mert kitölt néhány humoros kvízt, hogy mi lesz a következő életében, vagy megnézi, hogy mi lett az általános iskolás osztálytársaiból. És látom itt a kommentekből is, hogy az emberek mennyire rettegnek attól, hogy a "szánalmasan átlagos" kategóriába sorolják őket, és mindenki bizonygatja, hogy ő aztán mennyire nem ilyen, és már jóval azelőtt törölte magát, hogy egyátalán báki megismerte volna az egészet (ez így még menőbb, mert mekkora egyéniségnek számít már az, aki még azelőtt megszeretett és meg is utált valamit, mielőtt az divat lett).

Én vállalom az MFB szerepét, és sokkal inkább elviselem, hogy valaki bekategorizáljon, mint hogy azért ne csinálhassak valamit, amit élvezek, mert ezzel megkockáztatom, hogy valamiben nem lehetek egyéniség. Szerintem unalmas már, hogy divat mindent fikázni, és az is (amit az első levélíró olyan tökéletesen megfogalmazott), hogy: "Megszámlálhatatlan csoport és Fan Club tagja, gondosan ügyelve arra, hogy ne csak az aktuálisan menő írók, rendezők, zenészek legyenek meg, hanem egy-két olyan is, akikről még talán ő maga sem hallott."

kiraaaaa 2009.07.12. 23:49:35

Neked a divat mondja meg,hogy kivagy?-csak ez jut eszembe, a fekázásról, felvállalásról:) szinte mindegy...

tarsolya 2009.07.12. 23:57:40

A trendekkel látványosan szembemenni, mint ahogy itt a sok "gecirenemfészbúkos" meg "kurváranemiwiwes" hülyegyerek teszi magát, ugyanolyan "modoros" gáz dolog, mint a facebookon vagy iwiwen életüket élőket öblös torokhangon kiröhögni.

Bár a modoros fogalomhoz ebben a blogban nem túl sok minden köthető, egy sima fikablog. Persze a modorosság, mint téma nem hoz annyit, hogy egy blogot konstans el lehessen vele tartani, ezért ez megbocsátható :)

b. á. 2009.07.13. 00:03:10

OFF

Olvasói rovatba ajánlom: újabban óriási divat lett a Google-szolgáltatásokat, főleg a Gmail-t fikázni azért, mert a felhasználó által megadott adatokat felhasználhatják, elvileg fenntartják a jogot arra, hogy gmail-es leveleket elolvassanak [igaz, senki nem tud olyanról, akivel ez megtörtént volna]

A valóság az, hogy sok esetben pont azok pofáznak erről, akik a legkevésbé vannak otthon a privacy-témában, másrészt a Google azért nem hülye, a legmagasabb szinten tartja a felhasználóinak magántitokhoz való jogát az összes szolgáltató közül, különben nagy gebasz lenne belőle. Arról meg sosem esik szó, hogy - ahogy megjegyeztem tegnap az egyik blogon - sok magyar e-mail szolgáltatónál csak egy ismerős kell a megfelelő helyen egy levél illegális lenyúlásához, ehhez képest a Gmail-es leveleket még a hatóságok is sokszor csak több hónapnyi rézbaszás után kapjánk meg.

Szóval várom a posztot a Gmail-fikázókról!

Réka ‎ · http://blog.rekafoto.com/ 2009.07.13. 00:09:31

hozzátenném: abszolút találó dolgokat ír le a post - én is elég aktív vagyok FB-n sőt még saját kvízt is készítettem (how well do you know me)!!!! na ez mennyire modoros :D de teljesen jó időtöltés, amikor az ember amúgyis kénytelen a gép előtt ülni és van pár agyonütni való perce. Sokkal jobb, mint a homáros offolást olvasni...

Modor Tibi · http://modoros.blog.hu 2009.07.13. 00:35:01

@tarsolya: "sima fikablog", na de bocsánatot kérek! Mi az, hogy "sima"?

@Rékuc: na akkor a jövő hetet húzd még ki valahogy, visszatértem!

ave 2009.07.13. 00:39:07

mar megint a semmirol egy poszt. Ez oke is, de hogy kerulok en ide? Na ez a nem mindegy. :|

Modor Tibi · http://modoros.blog.hu 2009.07.13. 00:39:39

@öntelt radírpók: ez az! Ebből hamarosan össze is jön egy bejegyzésnyi - az angol-német kifejezések magyarban, lehetőleg minél ismeretlenebbek, hadd szótárazzon a paraszt, aki érteni szeretné.
Aki írta, úgyis onnan szedte. Wenn du weißt, was ich meine.

ufó - tardai arc, modoroschan küldi a szlenget 2009.07.13. 00:47:33

@Modor Tibi: hahóóóó, apafej
látom megjöttél, remélem yól telt a pihenés :))
javasolni szeretném Neked, hogy a fánki avatarod mellé vegyed fel a következő nick-et:
Modorosch Tibi
szerintem nagyot ütne :))))
(de ha nem úgy érzed, akkor bocse a javaslatért :)))

barbi bloggerina · http://pultosbarbi.blog.hu 2009.07.13. 00:48:17

tök magamra ismertem, az ciki? az volt az első gondolatom, hogy kiposztolom fészbukkra "na tessék, modoros vagyok" kommenttel:)

snuffi · http://mentolosmacska.sfblogs.net 2009.07.13. 00:59:20

@F.house: olvass vissza, valamit benéztél :) Felőlem egyébként megbélyegezhetnek, nem oszt, nem szoroz.

borovi 2009.07.13. 01:11:06

Jesszus, mennyi elidegenedett ember!

Gugyerák Lalyos 2009.07.13. 01:14:12

Mintha kezdene modorossá válni ez a modorosblog.

ördög_ (törölt) 2009.07.13. 01:25:16

Szerintem valahol mindenki modoros :D
Amúgy: a facebookon sokkal jobban beállítható, hogy ki milyen infót lát rólad, a fényképeket pedig azért jó oda feltenni, mert a meghívásos fotóalbumok van, hogy nem működnek, angolul valóban azért használják sokan, mert akkor a magyarul nem tudó ismerősök is értik...de hát ezt biztosan nagyon nehéz megérteni :D

Az alkalmazások pedig sokszor szórakoztatóak, az iwiw onnan nyúlta le a sajátjait.

Iwiwben egyébként még az a kellemetlen, hogy ott tényleg boldog-boldogtalan bejelöli az embert, az aki 20 éve a szomszéd utcában lévő közértben dolgozott és ott vásároltad gyerekként a cukorkát és hasonlók...de ma már nem ismerném meg az utcán, megbántani meg nem akarom, másnap attól lenne hangos a falu, hogy xy elkerült innen, de felvitte Isten a dolgát, már derogál neki visszajelölni...

francokat.

Tényleg inkább facebook.

Ленина · http://szanalmas.hu 2009.07.13. 02:01:00

Kopasz, százkilós állatként vagyok regisztrálva, én megnézem ami érdekel, engem meg békén hagynak.. :))
Sőt idáig a buzikkal (bocsi, melegekkel) sem volt bajom..

Zabkása 2009.07.13. 02:04:43

mekkora szar post. most akkor aki FBn fentvan az szar szemét? Nemhiába van h valaki már csupaszít a wiwes lapján mert alig használja. Én se....lassú szar, alkalmazásokkal a 8 éveseket célozták meg, a nyitólap 80%a reklám és kurvaidegesítő a sok csíra aki körüzizi a halott májkrémeskenyereket meg leukémiás gombákat. Üzifalon is megjelennek bátrabbaknál meg ott cseveg az összes 15 éves lány. kedvencem amikor "XY majd hívj fel fontos!" hát kurvára....

FB-n nekem is alaposabb a lapom, sőt IWIWen ki van írva h ott keressen meg mert ott többet vagyok.

Akit idegesít az a két ismerőse h szétposztolja a fos kvízekkel a falat el lehet rejteni...személyre lehet szabni sőt a tűzrókában az összes kvízt ki lehet iktatni.

Szóval Facebookra szavazok! Olyan mintha a külföldi MTV-t hasonlítanám a magyar VIVAhoz. Ég és Föld.

Vic_ 2009.07.13. 02:57:04

Én egyszer megpróbáltam h fészbukon csak külföldi ismerősöket veszek fel/tartok meg, de 1-2 "nem ismerlek" és magyarázkodó levél után felhagytam a dologgal, mert az emberek képesek voltak és megsértődtek. Legjobb dolog amikor a virtuális térbeni ügyködésed kihat a valós életedre! Beszarás! :D:D

Bérgyilkos Bohóc 2009.07.13. 03:20:29

Amikor fennhangon hirdeti valaki, hogy mennyire megveti a közösségi oldalakat (amivel a semmivel sem különb, elbaszott életű figurák az egyéniség és a felvilágosultság látszatát próbálja magára erőltetni), szerintem sokkal modorosabb, mint maga a tény, hogy valaki iwiw, fészbúk tag.
Igen, én még mindig regisztrálva vagyok pl. az iwiw-en, mert ugyanannyira szórakoztató volt ált.isk. osztálytársak fényképét kukkolni, mint ilyen blogot olvasni. Oszt akkor mi van?

Bérgyilkos Bohóc 2009.07.13. 03:22:43

@Bérgyilkos Bohóc:
próbálja magára erőltetni = próbálják magukra erőltetni

evp 5.5 2009.07.13. 03:41:46

Mi apicsa aza feszbuk?

murmulya 2009.07.13. 04:49:41

@prof. Perselus Piton: Ezek az általad említett apró malőrök bizonyára sorskérdések. Ha valaki megy, nem malőr miatt megy, hanem mert nincs vele tovább dolgod az életben. Az életutatok ettől még keresztezheti egymást, de sosem azzal a céllal, amivel azelőtt. Nekem is felbukkantak a régi ismerőseim. A két gimnazista barátnőm közül az egyik konkrétan szart rám, a másik meg lenézett, amikor elmeséltem neki az életutam eddigi alakulását. Hiányzik ez a francnak. Pár napig picsogtam emiatt, aztán rájöttem ezen nem tudok, és nem is kell változtatni. Jól van ez így.

Ailaoshi · http://miraculousmandarin.weebly.com/ 2009.07.13. 06:19:07

Nincs időm végigolvasni, meg kell néznem a facebookon, történt-e valami izgalmas a barátaimmal tegnap óta...:))

holex · http://fred-basset.blogspot.com 2009.07.13. 08:04:18

hmmm, vajon "jasztreb" és "P M" morodos-e, hogy ennyire vágja, hogy ki milyen a facebook-on?

holex · http://fred-basset.blogspot.com 2009.07.13. 08:05:43

amúgy az írás jó, csak mindig azon gondolkodok, hogy akik írják, vajon nem-e ők a kemény magjai annak amiről írnak épp? ;)

TuskóHopkins 2009.07.13. 08:12:22

Nekem az a kedvenc ismerősöm, aki a barátnőjéről tesz fel több tucatnyi képet. :)

holex · http://fred-basset.blogspot.com 2009.07.13. 08:12:42

@zZz: azért t'án lenézned nem kéne, de az iwiw tényleg rosszabb. mint ahogy egy suzuki is sokkal rosszabb, mint egy aston martin. az iwiw-nek ennyi az igényessége, ezt kell elfogadni, ha ennél többre vágysz úgyis keresel jobbat.

Gilderoy 2009.07.13. 08:22:12

Én twitterelek, most már kérek egy posztot.

holex · http://fred-basset.blogspot.com 2009.07.13. 08:29:52

@hülyemurmulya: vannak sima, hagyományos képmegsztók is, ehhez nem kell se fb, se iwiw.

Maxen · http://maxen.freeblog.hu 2009.07.13. 08:41:51

nos, én fent vagyok, utálom az iwiwet, a facebookot imádom, a két poszt első fele illik rám, ergó konzumidióta vagyok... :D

tóbiás · http://poorn.hu 2009.07.13. 08:42:25

Az mé van, hogy minden harmadik hozzászólás arról szól, hogy " Én csak azért vagyok a facebookon...". Mintha a cikk elolvasása után mentegetőzni kéne, hogy ki miért, és hol van fenn.

demizson bobby 2009.07.13. 08:49:43

Most el kéne magyaráznom, hogy miért hasznos a wiwien meg az fb?
Aki igennel válaszol, az már törölheti is magát.

Vaszilisza · http://maganorultekhaza.freeblog.hu 2009.07.13. 09:00:20

aha, arckönyv meg tecső...
kíváncsiságból regisztráltam twitterre, hogy lássam már, milyen ez belülről. Láttam, nem tetszett. (Valószínűleg nem értettem meg a mélységeit, de nem volt türelmem tovább billegetni.) Egyetlen üzenetet küldtem összesen, azóta vagy kilenc vadidegen ember "követ". Hát, nincs velem sok gondjuk... :-D

bébarabás 2009.07.13. 09:02:06

Van egy küloön válfaja az fb-nek, a "gyerekes anyuka a facebook-on". A posztok minimum 3 smiley-ból állnak, rengeteg képpel, Pistike a tengerparton pöttyös labdával, Pistike tortát eszik és maszatos, Pistike nagyot szart a plázában, Pistike a Múzuemok Éjszakáján. A család mindig nagyon boldog, mindig tudjuk, hogy mikor utaztak el, mikor jöttek vissza, milyen csodálatos volt, külön Odüsszéia, ha külön utaztak valahova, milyen boldogok voltak, amikor ismét együtt lehettek. Stb stb. Ja, és a szülinapok. A fantáziátokra bízom.

scsaba1 2009.07.13. 09:03:51

Az igazi hardcore fb felhasználó már törölte magát az iwiw-ről, és ezt a tényt irl és url hangoztatja is.

"Töröltem magam az iwiw-ről, mert..... " Elelgem lett, mert..." stb.

Hogy én is beszáljak: leszarom a fb-t, azt sem tudom, hogy működik. Mostanában hi5-t meghívót küldenek a spanok, de azt is leszarom. A iwiw-en fent vagyok, heti 1x benézek, leginkább röhögni a körüzeneteken. (Mennyi grafomán idióta van) Most a Hold méretű Mars a legújabb hoax, ami terjed...

Gabesz666 2009.07.13. 09:34:36

Szerintem mindkét levél f@szság :) Egy-egy tulajdonságot még csak-csak rá lehet húzni a facebook magra, de a többi az hülyeség. Annó én is töröltem magam az iwiw-ről és nem azért, mert az menő. Az iwiw annó sz@r volt, ennyi. Egy kép megnézéséhez kellett 2 perc, mert olyan lassúak voltak a szerverek. Az üzenőfal tele volt baromságokkal. Amikor más közösségi portálok a fejlesztésen gondolkoztak, az iwiw az addigi funkcióit próbálta használhatóvá tenni. A számomra fontos ismerősök (értsd nem az akivel a tesóm találkozott egyszer egy fesztiválon és bejelölt) fenn vannak facebookon is. Amúgy most, hogy helyretették nagyjából az iwiw háza táján a dolgokat visszaregisztráltam.

Szelid sunmalac 2009.07.13. 09:34:42

Hehe...engem mar harom honapja letiltottak :)

murmulya 2009.07.13. 09:37:29

@holex: Igen, tudom. Gondoltam rá. Későn... Most meg már nem csinálnék magamnak plusz munkát.

KopaszMercis 2009.07.13. 09:40:20

@Zabkása:
mekkora szar post. most akkor aki FBn fentvan az szar szemét? Nemhiába van h valaki már csupaszít a wiwes lapján mert alig használja. Én se....lassú szar, alkalmazásokkal a 8 éveseket célozták meg, a nyitólap 80%a reklám és kurvaidegesítő a sok csíra aki körüzizi a halott májkrémeskenyereket meg leukémiás gombákat. Üzifalon is megjelennek bátrabbaknál meg ott cseveg az összes 15 éves lány. kedvencem amikor "XY majd hívj fel fontos!" hát kurvára....
regen is ilyen volt es akkor imadtad.. hogy is van ez?

Powerpill 2009.07.13. 09:42:46

a wiwet kb azóta nem szeretem mióta tényleg mindenki fent van rajta és jönnek a hülyeségek tömegesen bizonyos emberektől. a facbookot kb 3 éve használom és a kezdetekben teljesen más volt, mint amit ma láthatunk, egy egyszerű adatlap, képekkel, jegyzetekkel, stb és pár felrakható alkalmazással, amik inkább voltak hasznosak mint ezek a kvízek meg baromságok. amúgy ha valakit idegesít, hogy MFB folyamatosan tudatja velünk, mit csinál, le lehet tiltani MFB-t a kezdőlapról. ennyi, egy gombnyomás, ha valakit idegesít. javaslom azt a gombot, nekem sok időt mentett meg amit olvasással kellett volna eltöltenem

Zabkása 2009.07.13. 09:45:43

@KopaszMercis: nem nem imádtam. de mivel akkor csak az volt akkor örültem h van ilyen. de mára kiesett a pixisből

Mokele-Mbembe 2009.07.13. 09:46:39

Életemben nem jártam a facebook környékén se. Lőjön tarkón valaki...

Asszem 2009.07.13. 09:50:14

@bébarabás: hehe, ez jó, én pont ilyen vagyok, még a babablogot is oda tolom :D

napersze ha esetleg még nincs gyereked, akire kibaszott büszke lennél és nincs csomó rokonod, akik hatvanháromezerszer teszik fel ugyanazt a kérdést, vagy csak esetleg nem szívesen mesélsz az életed egyik legörömtelibb eseményéről, akkor érthető, hogy furcsa ez számodra, én viszont nagyon imádom...

Akit zavar (hála ennek az FB _fícsörnek_) az el tud hájdolni és akkor nyugi van.

Poronty-FB-fan-ősapák, szevasztok!!!

bébarabás 2009.07.13. 09:58:20

@Asszem: de, kettő is van és tündériek, és néhanapján én is feltolok egy-egy jópofább képet, de viszolygok az ilyen "annyira boldog vagyok-nekem van a legszebb gyerekem-és annyira büszke vagyok-nézze meg mindenki" stb. Broáff. Én úgy vagyok ezzel, hogy mindenkinek magánügye a gyerek meg hogy milyen boldog, ha épp nem zöldet szarik, de hát istenem, rakja fel. Nekem meg jogom van ahoz, hogy ne legyen gusztusom hozzá, ennyi.

anyamadár · http://atmenetiallapot.freeblog.hu/ 2009.07.13. 10:08:19

Itt kint (Angliában) rengeteg társaság/sportklub él közösségi életet facebookon is (üzenetek, fényképek, körlevelek na meg a találkozók megbeszélése).
Wiw-el nincs bajom, de ott nem tarthatom a kapcsolatot ezekkel a társaságokkal és a külföldi barátaimmal.

Bellagio 2009.07.13. 10:13:17

O bazmeg, hogy itt mindenki utalja a wiw-et es a facebook-ot, mindjart beszarok.

A Brian elete cimu film jut eszembe amikor a tomegben mindenki azt orditozza, hogy o egy egyeniseg, mire valaki bekiabal, hogy "en nem!".

RobDN 2009.07.13. 10:16:39

Iwiw pro: Egyszer fennt felejtettem a vonaton a hátizsákomat tele tyúkszaros kis életem fontos kellékeivel mint pl útlevél. Egy lány, aki egy kupéban utazott velem hazavitte, megkeresett iwiw-en az útlevelem alapján és visszaadta.

Iwiw contra: Fiú létemre sztalkert szereztem iwiw-en. Egy időben nem szállt le rólam a kiscsaj, mindenáron találkozni akart. Egy közös ismerősünk sem volt.

Facebook: Egyszerűen élvezem használni. Ennyi.

Ja és a legmodorosabbak szeritnem azok akik nincsenek is felregisztrálva, csak álnéven, mert őket annyira nem érdekli az egész... Meh...

tárhejj · http://atarhely.hu 2009.07.13. 10:17:15

Én éppen ma reggel hallottam erről a facebook-ról. :)

Asszem 2009.07.13. 10:20:06

@bébarabás: hát ja, akkor ez itt ízlés beli különbség köztünk, amiről vitatkozni nagyon modoros dolog. én inkább IRL utálom azokat a szülőket, akik kérés nélkül jönnek hosszan és unalmasan áradozni, de FB-ben pont az a jó, hogy a befogadó dönti el, érdekli-e a cucc, vagy nem.
Egyetlen gombnyomással hájdolhat és kész.

((majd írok is egy ilyen feature-requestet FB-nek, hogy lehessen címkézni a témákat és aszerint szűrni a newsfeed-et, így ha valakit nem érdekelnek a babás ömlengéseim, de attól még mondjuk kíváncsi a kvízjeim eredményeire, ne legyen megfosztva tőle :D))

KopaszMercis 2009.07.13. 10:23:02

@Bellagio:
Ha valaki nem szeret szarul megcsinalt celtalan felesleges szolgaltatast igenybe venni akkor o mar "egyeniseg"?

@RobDN:
En anyam regjet hasznalom, hogy az allasinterjusokat le MEOzzam.

Felreertes ne essek en orulok annak, hogy rogton megtudhatom valakirol hogy igenytelen diszkos kurva es be sem kell hivjam allasinterjura, ettol fuggetlenul en nem-igen szannam ra az energiat arra hogy megosszak midnen szart a felviaggal!

melcs 2009.07.13. 10:23:56

Az a baj, hogy tul sok benne az igazság. Körbe sem merem küldeni a kollégáknak, mert méég meglincselnek... :P

KopaszMercis 2009.07.13. 10:24:09

@Asszem:

" ha valakit nem érdekelnek a babás ömlengéseim, de attól még mondjuk kíváncsi a kvízjeim eredményeire, ne legyen megfosztva tőle :D))"

sztem nobel beke dijat fogsz ezert kapni... kurva fontos hogy az akit a babas majomsag nem erdekel azert a kvizjeid eredmenyet lathassa :)

murmulya 2009.07.13. 10:34:32

@KopaszMercis:
:DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

Bellagio 2009.07.13. 10:35:35

@KopaszMercis:

Feltetelezem 10-15 evvel ezelott boszen hajtogattad, hogy a mobiltelefont csak a luzerek hasznalnak es semmi szukseged ra, jol megvagy te nelkule. A technika feljodik, neked pedig minden evtizedben lesz valami ami fole helyezheted magad, nyugi :)

ZmanUK 2009.07.13. 10:39:25

En nem latom ilyen szornyunek a kepet. Persze a FaceBook angol nyelvu, es eloszor ugye ezen a nyelven indult el, attol meg hogy tobbek kozt mar magyar nyelven is lehet "facebookolni", attol meg szerintem megmaradt angol/amerikai oldalnak. Nekem rengeteg ismeroson van ott, aki nem magyar, sot, a tobbsege nem az, es veluk az egyetlen kozos nyelv az angol. Igy altalaban tartozkodom attol hogy barhova is magyarul kommentezzek, ahogy ok is angolul kommenteznek javareszt. (Persze egy magyar spanomnak azert meg magyarul irok :)))

Asszem 2009.07.13. 10:43:01

@KopaszMercis: a nobel beke díjat idén a twitter alkotói fogják kapni és tényleg :P

Celtic 2009.07.13. 12:24:50

@prof. Perselus Piton: +1
En is csak erre hasznalom. Jolesik nosztalgiazni.

Celtic 2009.07.13. 12:33:18

@F.house: Hmm, hat nem vagyok Facebookon, Iwiw-en is csak modjaval, de ez a poszt epp csak egy kicsit tetszett jobban, mint az infos.
Talan azert, mert a korlevel-rajongok nem ujkeletuek, mar par eve leteznek es nem kohetok kozossegi oldahoz - az tetszett.
Nameg a 34674 alkalmazas: en is esek abba a hibaba (most mar ritkabban), hogy mindenfele cuccokat pakolok a gepre "majd egyszer megnezem"-jelzessel, aztan elfelejtem, tehat itt magamon rohogtem.

KopaszMercis 2009.07.13. 12:54:33

@Bellagio:

1989-ben hasznaltam eloszor mobiltelefont.. azota akarok.

trály ögen

@Asszem:
alkotoi, nem a borotval pinajukat mutogato 13 eves ímós kisfiúk!

lr 2009.07.13. 12:57:55

@Zabkása: amiket fb előnyeként említettél, azt a wiw is mind tudja. Lehet, h csak iwiwtoolssal, de tudja.

@scsaba1: a hi5 meghívó fos spam - egyetlen ember sem állította,mikor rákérdeztem, h valóban ő küldte volna.

lr 2009.07.13. 13:00:26

@Zabkása: amiket fb előnyeként említettél, azt a wiw is mind tudja. Lehet, h csak iwiwtoolssal, de tudja.

@scsaba1: a hi5 meghívó fos spam - egyetlen ember sem állította,mikor rákérdeztem, h valóban ő küldte volna.

lr 2009.07.13. 13:01:54

@lr: Most azon gondolkodom, h ilyenkor elnézést kérni a dupláért, ezáltal triplázva, az jó?

Celtic 2009.07.13. 13:29:48

@Zabkása: Nyavalyat. Fold alatt mindketto.

Celtic 2009.07.13. 13:58:32

@Bellagio: Majdnem igy volt. 2003-ig nem volt mobilom. Akkor mar eleg olcso volt es szuksegem is volt ra. Lett ra.

burleszk 2009.07.13. 14:24:36

@KopaszMercis: Na éppen ez a legnagyobb baj valamennyi közösségi oldallal, hogy mérsékelten ostoba potenciális munkaadók (vmint NBH, rendőrség, bárki) nem ritkán ilyen alapon próbál képet alkotni a delikvensről. Olyanról is, aki diszkréten osztja meg személyes adatait. Ilyenkor a jelentkező ismerőseit végigböngészve vonnak le messzemenő következtetéseket egy tulajdonképpen ismeretlen emberről.

murmulya 2009.07.13. 14:27:45

@Rékuc: "de teljesen jó időtöltés, amikor az ember amúgyis kénytelen a gép előtt ülni és van pár agyonütni való perce. Sokkal jobb, mint a homáros offolást olvasni..."

Végülis jobb mintha animal pornót néznél az unalmas perceidben. :D (A volt főnököm ezt tette.)
De Illyés Gyulát olvasni sem utolsó. És még értelme is van annak az agyonütni való 5 percnek.

nácivadász tűsarkúban 2009.07.13. 15:45:16

@RobDN: jaja, ismerek ilyeneket, akik álnévvel regisztrálvanézik az ismerősök képeit. na az a legszánalmasabb.

Modor Tibi · http://modoros.blog.hu 2009.07.14. 00:57:03

@ufó - tardai arc, modorosan küldi a szlenget: nem hülyeség, illene is az egyéniségemhez, de hát engem már így ismer a Kicsiny Közösség!

Pál a postoló · http://autostat.hu/magazin 2009.07.14. 10:00:07

akkor ehhez még annyit, hogy:

Szavannája, korallzátonya, erdeje és madarai természetesen állandóan "excellent" státuszban vannak. Ezt úgy éri el, hogy minden létező "request"-et megválaszol és ha teszem azt délelőtt 9-re jár dolgozni, akkor legalább 11-ig gazol, eteti a halakat, üldözi a vadászokat, illetve szedi a szemetet attól függően, hogy melyik alkalmazást nézzük.

A "make speak" opciót elvből nem használja, számára a mennyiség sokkal fontosabb a minőségnél. Legalább 50 vízilova, "csitája" és zsiráfja van és semmire sem olyan büszke, mint az "eksön pojntért" megszerzett gorillája.

Való igaz, hogy embertelen mennyiségű képet tölt fel, de ugyanilyen intenzitással böngészi ismerősei, esetleg "párja" (ROFL) albumait is kompromittáló fotók után kutatva.

Akárhogy is nézzük, számára a FB több mint elfoglaltság. Neki ez életforma.

LyukasBogrács 2009.07.14. 10:42:49

Egy vallomassal tartozom: azt hiszem en vagyok a legmodorosabb arckonyvelo, mert en mar kinaiul is irtam a what's on your mind kockaba...

modoros.blog.hu/2009/04/23/olvasoi_rovat_kinaitanulas_modorosan

Sajnalom...

huhujje 2009.07.14. 11:02:48

Én csak azt nem értem, hogy miért hagytátok ki a non-plus-ultra modoros MAFIA WARS-t??? Vagy ez csak az én környezetemben dönt népszerűségi csúcsokat a facebook alkalmazások között? Pedig "egyszer kipróbálod, és függő leszel, hidd el". Szerencsére eddig "sikerült ellenállni a kísértésnek".

lárvalányhaj 2009.07.14. 13:54:42

Engem is irritálnak azok, akik mindenféle faszalakú alkalmazást használnak, és rendszeresen megkapom az idióta tesztek eredményét. Viszont az a szerencse, h a fb elég jól paraméterezhető, ki is szűrtem őket a gecibe.

Vágási Matyi 2009.07.17. 22:35:42

(modoros) twittelő is legyen, ha már a folyamatos helyzetjelentés szóba került.

Nyelvész Józsi · http://szleng.blog.hu/ 2009.07.18. 13:55:23

@____hews: Ez órási ötlet, bazmeg. :D Esetleg írhatnál te is róla, ha úgy érzed. Érted, hogy mondom. :)

Vágási Matyi 2009.07.21. 03:00:29

@Nyelvész Józsi:
Megtisztelő, köszi! Lehet, hogy írok róla, de ha mégse, és kikerül, úgyis kommentelek bele jól! Vágási? :)

Vágási Matyi 2009.07.21. 03:07:36

@____hews: kikerül alatt azt persze értem, hogy ha ti írtok róla. Nincs korán, na.

Modor Tibi · http://modoros.blog.hu 2009.07.21. 08:51:00

@____hews: hijjj. Sajnos a tvittelők terén segítségre szorulunk, hacsak Jóska nem vágja. Én pl. sokáig azt se tudtam, hogy a Twitter egy népszerű képmegosztó!

;-)

Vágási Matyi 2009.07.21. 20:37:57

@Modor Tibi: :D Írtam tegnap egy vázlatot, még finomítok rajta, aztán elküldöm!

Ped0b3ar 2009.11.26. 00:13:25

Hogy a jó buzi kurva anyádat te buzerans fasz!

fade 2009.11.26. 09:25:53

ez az maci, küldjed neki! LOL

Avenarius 2009.12.06. 21:53:47

csodálatos leírások, nagyon stimmelnek, magamra ismertem :) különösen az első tetszett, de a másodikból is telitalálat a wiwes (tényleg wiw, és nem iwiw!) adatlapját már lecsupaszította dolog.
süti beállítások módosítása