Blogajánló - Jogász és a szex (Ráérünk)

2009/06/17. - írta: Modor Tibi

Visszatérő látogatónk és egyben blogger kolegánk, Professor Pizka egyik posztját szeretném a figyelmetekbe ajánlani, mivel szokatlan stílusban ötvözi a nálunk már többször felemlegetett jogi bikkfanyelvet a szexualitással.

Merőben új megközelítés.

A felek megállapodnak, hogy a mai napon 16:00 és 17:30 óra között szexuális tevékenységet folytatnak, amelyben szerepelni fog legalább 2 (kettő) vaginális közösülés. Felek kikötik, hogy a vaginális közösülésre a Katolikus Egyház "elhálás" jogintézményének a definícióját tekintik követendőnek, azzal az eltéréssel, hogy a szexuális tevékenységet nem előzi meg házasságkötés és gumióvszert is használnak. A gumióvszer beszerzése a férfi kötelessége és költsége. Gumióvszer nemléte esetén a nő szabadon dönthet az aktus folytatásáról és annak feltételeiről. Amennyiben úgy dönt hogy az aktust nem folytatja, a férfinak 5 (öt) perc magányra van joga a kisszobában.

Ráérünkön folytatódik :-)

Prof, köszönjük szépen - és tudjuk, hogy van még a tarsolyodban!

8 komment

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Jim 2009.06.18. 08:45:43

Én jogász vagyok, de hányok az ilyen faszságoktól, volt már ilyen kismillió. (Félreértés ne essék, nem sznobéria miatt, egyszerűen nevetségesnek tartom.)

Reckl_Amál · http://recklamal.blog.hu 2009.06.18. 10:56:20

Humoros, de tényleg volt már.

OFF: Hová lett a felhívás? Elárasztanak a levelek?

terasz9 · http://www.teremibalazs.hu 2009.06.18. 11:25:45

A jogi nyelv úgy_ahogy_ van, esetleg egy_az_egyben, illetve teljes_egészében MODOROS.

lr 2009.06.18. 11:44:02

Jó, de tényleg vltmr.
Pl. épp a minap Egy kis Fry & Laurie-ban, ami pedig nem mai gyerek, már.

Modor Tibi · http://modoros.blog.hu 2009.06.18. 11:59:17

@Reckl_Amál: milyen felhívás?

Kommentben volt, asszem - egy ajánlót megért szerintem.

Lesz más is hamarosan :-))

Professor Pizka · http://raerunk.blog.hu/ 2009.06.18. 14:42:46

Köszönöm az ajánlást. Reck Amál kolegina meg kever valakivel szerintem, bár kommentben is szoktam marhaságokat írni, ezt tény. Anyway. Nekem meg az ő blogja nem tetszik, de ezt már tisztáztuk, nem lehet mindenki olyan szép és okos mint én. Szegény Jim kolega ha minden ilyen írásomat kiraknám a netre rossz lenne neki. De ki fogom, mert néhány amit egyetemista koromban írtam és emailben terjedt el, már ismeretlen szerzős anekdota lett. Na. Fry and Laurie-ról meg most hallottam először, amikor ők humorizáltak én még gyerek voltam. Olyan kicsi.

Modor Tibi · http://modoros.blog.hu 2009.06.18. 15:20:01

@Professor Pizka: "Humoros, de tényleg volt már." - ezt írta.

Professor Pizka · http://raerunk.blog.hu/ 2009.06.18. 16:14:08

tudom de én dafke nem szeretem a blogját :-)
süti beállítások módosítása