Modoros nőtípusok - ahogy Tibor látja

2009/02/12. - írta: Modor Tibi

-Cija :))) Te, a Reni milyen már :) Ilyen hashoz van pofája felvenni ezt a topot, a hurkái alól alig bukkan ki a pirszing... ebben a farmerben meg még nagyobbnak tűnik a picsája, hát ő tudja. A Zoli meg már megszokta, minden este úgyis csak pókereznek a Laciékkal... én megőrülnék, nekem kell a nyüzsi meg a pezsi... egy kis színház, kiállítás, buli az ÖTYÉ-vel a Tisztiklubban, a fészek berendezése mindenféle izgalmas kiegészítővel... ;)))

Józsi már három posztot is írt a hölgyeményekről, a freeblogon egy rokon lélek szintén látott fantáziát a témában, de nehogy azt higgyétek, hogy ezzel elfogytak a női modorosságok! Sokat megírtam már ezelőtt a Modoros fiatal párok c. szösszenetemben, úgyhogy mostanra marad az ömlesztett forma.

 

A pasik:

Igen, volt már, és persze az is, hogy exei között felülreprezentáltak az idegenlégiós versenyzők. Nem tudnék akár egy nemzetet is kiragadni a többi közül, ez a kislány kulturális beállítottságának és általános preferenciáinak tudható be. Zsánere lehet ezért:

  • olasz: örök sláger, a szlengblogon is már felvetődött, érdemes a kommenteket is nézegetni. Lehet, hogy tényleg csak irigykedünk a dzsepettókra? Valami nekem azt súgja, hogy Józsi még meg fog minket örvendeztetni 1-2 kapcsolódó kifejezéssel :-)

-Á, mondhattok akármit, egy olasz srác fenekén még a farmer is másképp áll, mint a slampos, rosszul öltözött magyarokon. És ők még tudják, mi az a romantika. Elvisznek étterembe, a csillagokat is lehozzák neked az égről, nőnek érezheted magukat mellettük! Ti ezt nem érthetitek. Ők tudják, mi kell a nőnek.

 

  • francia: Magyarországon kevésbé divat francia pasikat fogni, de azért egyre inkább terjed ez a mánia is, főleg a frankofon bölcsészlányok körében. Ők amúgy is hetyke svejcisapkában és bohém szövetkabátban szeretnek flangálni az egyetemi partikra, ahol 1-1 kizsarolt Louise Attaque-számra nyolcan összegabalyodva üvöltik a betanult szöveget a többség megrökönyödésére. Extrémebb franciamániás lányok gyarmati származású, ám francia anyanyelvű tagot kukáznak össze maguknak, nyelvet gyakorolni az is megteszi.

-No, azért a francia férfiak tudják, mitől döglik a légy. Nem véletlen, hogy ilyen hírük van a világban... Amikor Benoit először elvitt a Francia Intézet után a Belga sörözőbe vacsizni, én azt hittem, elolvadok helyben. És aztán elcsattant az a csók... Mondom: ez felhívás keringőre? Hát igen ;)

-És különben is, olyan cuki a kiejtésük ;-)

 

  • német: azt hinnénk, hogy szegény jürgenek senkinek se kellenek, a sok sörözéstől dagadtak, nem áll fel nekik, és amúgy is bajuszosak és igénytelen ruhákat hordanak a vokuhila (vorne kurz, hinten lang = elöl rövid, hátul hosszú) Bundesliga-sérójukhoz. Ez a tévhit főleg a gulyásszocializmusban ittragadt DDR-es lányoknak köszönhető, akik magyar férjet találtak maguknak, aztán így próbálták valahogy a honvágyat leküzdeni. Német (persze szigorúan NSZK-s) férj egészen a 90-es évek elejéig a magyar nők nagy részének életcél volt, ez a trend mostanra valóban visszaesni látszik. Ám mivel a nyelvszakos bölcsészlányok egyik legnépesebb csoportja germanisztika szakos, akik hajlamosak a németekért -az anyanyelvet leszámítva- feltétel nélkül rajongani, maradt bőven utánpótlás.

-Figyelj, Bazsi, én nagyon szeretlek, de... tudod, amikor au-pair voltam Frankfurtban, szóval akkor volt ott nekem a Timo, a Familie egy ismerőse. Gyakran járt látogatni a Wolframékhoz, és egymásba szerettünk. És hát szétmentünk, amikor vissza kellett jönnöm, és akkor jöttél Te, de annyira zavart vagyok... írt most egy mailt, hogy nagyon hiányzom neki, és újra szeretne találkozni, és hívott ki magához Németbe, szóval nem tudom... Téged is nagyon megszerettelek, de nekem mégis Ő volt az első... egy kis időre van most szükségem, kérlek, érts meg és ne gyűlölj.

 

  • angol, ír, skót, stb.: na talán őket emlegethetnénk a divatból kissé kiment németek trónfosztóiként. Ahogy manapság már nem Münchenbe járunk vendéglátózni, hanem Londonba és Dublinba, úgy lett a sok jürgenből és andreasból paddy, trevor vagy dave. Hogy miben jobbak bármelyik kontinentális férfitársunktól? Jobban tudnak angolul, és az jó.

Manchesterben lakom 2 eve walesi parommal. Lecci senki ne kerdezze mikor megyek haza. Thx.

 

És a többi náció? Nyugati még beférhet egy kategóriába (USA, Kanada szintén nyugati), de a többivel nem igazán divat kérkedni. Egyedül az afrikai férfiakról hallottuk az elismerő leírást, miszerint olyan jól forgatják...

 

Bulik, összejövetelek:

  • meglepetésbuli: fokozottan modoros akció. Kiterjedt előkészületi munkálatokat, nyomozásokat, összeesküvéseket, füllentéseket követel a szervezőtől. Meglepődni és örülni kötelező, még a valószínűleg soha meg nem történt Fifi kutyás sztoriban is.
  • vendégségek: terülj-terülj asztalkámat rittyentenek, megjegyzik, hogy heten vagyunk, mint a Gonoszok, cézársalátát készítenek, isznak egy kis kontyalávalót (kösz, Miss Marple). Csokiszökőkút, fondüsütő beüzemelése, pletyizés.

 

Gyerekek:

  • apás szülés: ezt soha nem értettük. Milyen nő az, aki abban az állapotában szeretné, ha a férje látná, és ki az a férj, aki ehhez asszisztál? Tiborék biztos nem :-)
  • óvoda: ide bőven elég a Ficánka Csodavilág Gyermekbirodalom honlapja. Az árak nem rosszak, ráadásul a nagyit se kell a gyerekkel traktálni, otthagyhatjuk a kisfickókat akár több napra is, hogy mi nyugodtan nyaralhassunk! Biztos értékelik majd az óvoda kis lakói.

Budapest III. kerületében található gyermekmegőrzőnk-magánbölcsink (lásd Elérhetőségeink) 5 hónapostól 6 éves korig várják szeretettel a játszani vágyó manócskákat. Ha a szülőknek programjuk van, hozzánk elhozhatják gyermekeiket, hiszen akár pár órára, akár alkalmanként, vagy bölcsődei szinten is vállaljuk féltett csemetéje felügyeletét.


Állandó gyerekeink részére „bébihotel” szolgáltatást is nyújtunk, ami azt jelenti, hogy éjszakára, vagy akár egy nyaralás idejére is vállaljuk a gyermek felügyeletét és szakszerű ellátását.

Na, ismét terjengősre sikerült a poszt. Sebaj Tóbiás! Folytatás mindenképpen lesz az én részemről is, mert maradt még a magángyűjteményemben bőven anyag.

Azoknak a kommentelőknek pedig, akik a következő "eredeti" kifejezéseket bármilyen formában felhasználják, hogy:

  • csak karcolgatjuk a felszínt
  • elment a blog egy ... irányba

 

...azoknak máris postázni fogok egy színarany brifkót, az átlászó kis ablakocska mögött egydolláros bankjeggyel.

-Mi remekül neveljük a kisfickókat. Az ajándékba kapott játékpisztolyokat meg kardokat azonnal elvettük tőlük, és a szomszéd Orodánéknak adtuk, nekik mindegy. A számítógép előtt se ülhetnek naphosszat, inkább batikolunk meg potpourrit készítünk a kislegényekkel. Mondjuk a potpourri negatív energiákat áraszt, de mégis kreatív...

89 komment

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

RoFä 2009.02.12. 08:37:39

Az utolsom mondatert megerte :) Egyebkent biztos azert van remix-feelingem, mert olyan k...ismeros fordulatok.

malackarosszarc 2009.02.12. 09:15:24

koktélt iszik, esetleg mézes-pálinkát
(modoros pasi is jár mellé, bakardikólával meg, ahogy cuppog a vbk. felett és dícséri az évjáratot, a textúrát meg azt az áldott napsütést)

gyerek: MINDIG többes számban beszél:
- Nekünk már jön a fogunk, Mi már egyedül ülünk a bilin, Ti is szobatiszták vagytok már?

fecsegünk, kacagunk jól telik az idő

Miss Marple 2009.02.12. 09:17:26

Elöljáróban két kérésem van:
1. Az angolokról szóló bekezdésben légy szíves cseréld ki a "trónfosztójaiként"-et egyszerűen csak "trónfosztóiként"-re, mert nagyon bántja a szemjeimet.
2. Ha még lehet, picit finomíts az apás szüléssel kapcsolatos sarkos véleményeden, mert ide fognak seregelni a Nagy Magyar Anyák, néhány testtudatoktatóval egyetemben (ilyesféle foglalkozású emberhez minden, magára valamit is adó potenciális anya jár!, persze még modosros hajadon korában, hogy felkészüljön a nőisége kiteleljesítésére és megtanuljon a saját testére figyelni!), aztán fel lesz dobva egy marék pofon, te meg alá leszel zavarva, és sajnos mindenki erről fog vitázni ahelyett, hogy a témáról beszélne. (Tapasztalt blogolvasó bölcs rabbiként teszem ezt a jóslatot.)

A poszt egyébként igen találó!!!! :) :) :)

Az a legszebb, hogy ezek a szegény kultúrsznob kislányok véresen komolyan gondolják... Aztán néhány év múlva hazajönnek a távoli országból a) elváltan, b) egy munkanélküli, magyarul nem beszélő ingyenélővel, akire aztán gürcölhetnek itthon egyedül. De akkor is importáru pasi, ugye-ugye, nagy győzelem!

Modor Tibi · http://modoros.blog.hu 2009.02.12. 09:38:00

@Miss Marple: nagyon köszönöm, végre valaki kijavít, ráadásul jól :-)
A kettes kérést viszont most már nem tudom teljesíteni, jó lesz ez így, meg hát dolgoznom kell sajnos...

semota · http://livewithit.blog.hu 2009.02.12. 12:33:19

a spanyolok hogy maradhattak le a listáról? o.O

a franciák iránti rajongás valóban szélsőségesen modoros. ide sorolandó még a Párizs (aka _a szerelem városa_) iránti rajongás is, ami végképp betetőzi az egészet. egyébként voltam már ott, és a várakozásaimmal ellentétben teljesen normális hely.

külföldi pasik: én addig áhítoztam külföldi pasira, amíg össze nem jött egy... érdemes volt kipróbálni, meg minden, de köszönöm, elég volt :P
(egyébként ő nem a fenti nemzetek soraiba tartozott)

RoFä 2009.02.12. 12:40:44

A nemzetkozi kapcsolatokkal mindenkepp 'baj van' - pontosabban a simanal is jobban probara teszik az embert pro es kontra - kiveve ha van olyan kozos nyelv amit mindketten anyanyelvi szinten beszelnek.

Parkapcsolat? Ugyan. A munkakapcsolat is eleg durva tud lenni internacionalesz.

RoFä 2009.02.12. 12:41:22

Ps A spanyol pasik nem ertem en se hogy maradhattak ki.

Valaki linkelje mar be a Matula cikket a magyarok wannabe-mediterran es peszudoroma lelkerol...mer en nem talalom

bzsuzso 2009.02.12. 14:11:57

ez remek kis poszt, a nációkról szóló részbe még bele a spanyolokat, portugálokat és tessék elmenni moriszonszba esettanulmányokért!:)

és a meglepetés parti nem modoros!

Ernoke 2009.02.12. 14:24:49

itt sem mindegy, hogy valaki valóban ismeri a mediterrán férfiakat (vannak általános jellemvonások), vagy csak azt gondolja, hogy ők "nőként bánnak a nőkkel, meg különbenis _kekszi_ az olasz nyelv". tény ugyanis, hogy a mediterrán férfiak nem félnek a nőktől, tehát kevésbé meghunyászkodóak és/vagy agresszívak velük, az is tény viszont, hogy a szexuális kultúrájuk fos(magyarán a háromperces igénytelen kúrások bajnokai), és nagyon egoisták és szeszélyesek. tehát barátnak kiválóak (tényleg), párkapcsolat szempontjából meg foglalkozzon velük a halál. (ne kössetek belém, viszonylag széleskörű tapasztalatok alapján beszélek, muha.)

Ernoke 2009.02.12. 14:29:02

most hazudtam nagyot, _bocsikaaa_: olaszokkal nincsenek tapasztalataim, csak spanyolokkal. (vicces módon a spanyolok jellemzően lenézik és utálják az olaszokat, és kikérik maguknak, ha valaki "mediterránnak" nevezi őket, merthogy ők "ibérek", nem "óbégató buzeráns olaszok".)

Ernoke 2009.02.12. 14:29:33

az apás szülést meg hülyeség fikázni, ha valakinek az a jobb, hát az a jobb. ez nem modorosság kérdése szerintem.

Dr. Panasz Muki 2009.02.12. 14:32:02

Apás szülésről szerintem még olvasgathatnál egy kicsit - ezek szerint nincs gyereked (nem Te vagy Bazsi, akit egy Jürgen kiütött a nyeregből?) ;)

Oviban, sőt bölcsiben már angoltanulás dukál a gazdag szülő gyerekének. A balett, művészi torna szinte kötelező.

Az osztályban mindig van 4-5 "anyuka", aki isteni muffint süt (a többiek nyilván szerencsétlen kétbalkezesek, csoda hogy eddig nem halt éhen a családjuk).

A gyerekkel "rendesen" foglalkozva van. Gyurmáz-fest-babát csinál-homokoz-játszóterez egész nap (=egyszer csak kifekszik); olyan nincs hogy esetleg a gyerek vegye fel a család tempóját.

Ja, és a gyémánt Győzike díjas kis terroristák - akiknek mindent lehet, "hiszen még gyerek". Ha udvariasan szólsz a szülőnek, hogy ne törje szét a rendelő ajtaját, ne ugráljon a székeken, akkor természetesen belegázolsz az állampolgári jogaikba.

Dr. Panasz Muki 2009.02.12. 14:33:31

@Ernoke: a spanyoloknál a sorrend: egysejtűek, portugálok, katalánok.. ;)

butatót 2009.02.12. 14:35:11

Miss Marple:
"Ha még lehet, picit finomíts az apás szüléssel kapcsolatos sarkos véleményeden, mert ide fognak seregelni a Nagy Magyar Anyák, néhány testtudatoktatóval egyetemben..."

A feleségem (bocs, párom) üzeni a Nagy Magyar Anyáknak, hogy ha azt akarják, hogy a férjük a szülést megelőző időszak hevével dugják őket a későbbiekben is, akkor tiltsák meg, hogy jelen legyenek a szülésnél. Én nem tudok hozzászólni, mivel nekem eleve tilos volt bemenni, miután a nejem az első szülése előtt konzultált a tapasztaltabb barátnőivel...

Wagner Úr 2009.02.12. 14:42:35

@RoFä:

Az volt a címe, hogy "Merjünk cigányok lenni". Remekbe szabott kis irásmű volt :-)

Na jó, kikeresem neked, te kis nebuló :-)

matula.hu/index.php?section=article&rel=35&id=421

Ernoke 2009.02.12. 14:59:31

szófosásom van, ne haragudjatok meg nagyon rám ezért! még mindig nagyon hiányolom a hagyományőrző picsákat innen.

"Hétvégén jártunk a Párommal Felsőközépbükkrácpácegresen. Azonnal rabul ejtett minket a táj fenséges nyugalma, a természet tiszta érintetlensége, és a helyi lakosok végtelen toleranciája, empátiája és kedvessége. Ebben a rohanó világban jobban meg kéne becsülni értékeinket! Találkoztunk például egy 123 éves nénivel, aki életében nem hagyta még el a házát, és száraz kenyéren és vízen él, ennek ellenére azonnal fenséges lakomával várt minket, és _józan bölcsessége_, derűje előtt _bárki megemelheti a kalapját_. Komolyan gondolkozunk azon, hogy veszünk egy _elbűvölő kis házikót_, és kiköltözünk a büdös, agresszív, undorító, fujfuj városból."

(Jellemzően nem szoktak belegondolni abba, hogy milyen _pompás mulatság_ lehet télen -20 fokban fát vágni, hó miatt nem tudni közlekedni stb.)

"Hétvégén az unokatestvérem _kis csöppségeinek_ tanítottam nemezgyékényfonást. Öröm volt látni, ahogy az apró ujjacskák maguktól találtak rá útjukra, és csodák keletkeztek a nemrég még formátlan anyagból! Ők is megérezték, hogy _a saját kézzel végzett munka önmagában érték_, öröm volt látni a ragyogó tekintetüket, amint ráébredtek, hogy nem csak készen kapott, értéktelen tucattárgyakból áll ez az elanyagiasodott, elkorcsosult világ!"

gyűlölöm ezt a fajtát, blöeeee.

Ernoke 2009.02.12. 15:04:17

@Panasz Muki: jajaja, ez is igaz.:D kurvára számontartják a származást, de pl. egy katalán is kikéri magának, ha spanyolnak nevezed. az olaszutálatban legalább megegyeznek. nem baj, én mindennek ellenére jó véleménnyel vagyok róluk, és könnyen megtalálom velük a hangot, a dél-amerikaiakkal együtt. szégyellem is magam rendesen ám, a modoros kurva anyámat nekem!

semota · http://livewithit.blog.hu 2009.02.12. 16:18:57

@Ernoke:

a szüleim már évek óta egy ilyen _elbűvölő kis falucskában_ élnek, és a betelepülő lakosság 90%-a csakugyan ilyen modoroskodó, csöpögős fasz. ezek közül is a legjobb az a faszi, aki DVD-t forgatott az általa épített kb. százmilliós bioház építéséről, és azt a környéken teríti. az őslakosok utálják is őket, mint a szart, nyilván nem véletlenül.

semota · http://livewithit.blog.hu 2009.02.12. 16:23:28

@semota:

egyébként a hómiatti nemközlekedés és a mínuszhúszfokban favágás is megvan. meg persze az, hogy kocsival is legalább másfél óra, hogy beérj a város központjában lévő munkahelyedre.

kisebbik rokk 2009.02.12. 16:28:51

Jaj, ne! Én tanultam angolt oviban, művészi tornáztam rózsaszín bársonytornadresszben, van egy barátnőm, aki szemében a ronda pasi megszépül, ha külföldi, ráadásul most pont neki szervezünk meglepetéspartit a Társasággal. Egyre több az intő jel! :-)

A természetközeli modoros valóban nagyon szeretne nap mint nap igazi vajat enni és frissen fejt tejet inni. ("Gondolkoztatok azon, mitől tartós az a dobozos? Brrr, bele se merek gondolni!" A pasztörizálásról nem tudja, hogy az nem tartósítószer, és vajat köpülni meg tehenet fejni már nem biztos, hogy lenne kedve.)

DrJohnson 2009.02.12. 17:22:44

elmenet ez a blog egy ilyen altalanos fikazos iranyba... most mar csak kotekedesrol szol az egesz... regen job volt...

bekbórd! 2009.02.12. 18:49:10

A Bundesliga frizkóhoz:
"Hinten modisch, vorne praktisch."

feltételes reflex 2009.02.12. 19:33:58

nem tudom máshová beírni, de talán még 'passzol' is ide:

Kedves Modorék! Amennyiben esetleg készülnétek egy Valentin-napi különkiadással, szíves figyelmetekbe ajánlom a következő rettenetet:

www.nlcafe.hu/szex_szerelem/20090212/29_szerelmes_sms_valentin-napra/

Az én kedvenceim (s megint nem bírom ki kommentár nélkül:)):

1. Ameddig szeretsz, én addig élek. De kérlek, szeress, mert meghalni félek.

(Ha nő, akkor szeret gyámoltalannak látszani, ha pasi, akkor szeret betegségekbe menekülni, és olyankor rettenetesen sajnáltatni magát. Rendszeresen ölbe kell venni a fejét és 'simizni' ; anyakomplexusa van, vagy titokban Beate Ushétől vásárolt nővérke-szerkókra gerjed.)

2. Cukor?… Nem! Csoki?… Nem! Gondolkozzunk… Méz?… Hmm… A csudába! Egyszerűen nem jut eszembe semmi, ami olyan édes, mint Te.

(Alapvetően nem nagyigényű, egy tábla csokival le lehet venni a lábáról.)

3.Vigyázhatnék a lakáskulcsodra a következő néhány évben?
('No comment' ;))

4. Küldtem egy angyalt, hogy vigyázzon rád. De visszajött, és azt mondta, hogy az angyalok nem vigyáznak egymásra.

(Érzékeny lélek, vagy Édesvíz Kiadó-fan)

5. Ha könnycsepp lennél a szememben, sohasem sírnék, nehogy elveszítselek!

(Kitűnő ámokfutó-alapanyag. Mellékes adat lesz a profiljában a tény, hogy 'anno decibel' biológiából is meghúzták)

Jaguar 2009.02.12. 21:51:09

@feltételes reflex: Na ettől kész vagyok, ez üt, a másik Ernoke. Köszi.

Ami az apás szülés és a dugás kapcsolatát illeti: én két apás szülésen voltam ott és egyszer sem láttam horrort (ui. a feleségem fejénél álltam és nagyon frankón lepedővel oldották meg.) Viszolygok a modorosságtól, de ha lesz még "manócskánk" akkor megint bemegyek.

Azzal egyébként egyetértek, hogy az apás szülést sokan bosszantóan modorosan tudják tálalni, de attól még nem az, hanem a tálalás lesz modoros. Ugyanez a helyzet a kézműveskedéssel, falun lakással stb. Mi rossz van abban, ha egy szülő egy (vagy több) gyerekkel csuhébabát készít? Semmi. A gond ott van amikor ezt előadja Ernoke által idézett stílusban.

Na sziasztok, megyek mert holnap még sok dolgom lesz. Mmeglepipartit szervezek, mert a Társaság bővült egy pocaklakóval! (Broáf.)

Miss Marple 2009.02.12. 21:52:36

@DrJohnson: csak karcolgatjuk a felszínt, igaz? :)

@bekbórd: :) :) :) Ez németül is létezik? Én csak a magyar "elöl praktikus, hátul szép" változatot ismeretem eddig.

@feltételes reflex: Ezek borzasztóak. Büntetném. Szívlapát. Ha férfi ilyen konzervsms-t küldene nekem, gyanakodnék, hogy nem meleg-e kicsikét, csak úgy látensen. Ha nő küldi, elküldeném műkörmös tanfolyamra, ott talán még üti a szintet. Tényleg ennyire fantáziátlanok az emberek, hogy nem jut eszükbe semmi saját kedvesség, ha már szerelmes üzeneteket akarnak küldözgetni azon a kurva Bálint-napon?!

janomano 2009.02.12. 23:00:50

@feltételes reflex: "Rendszeresen ölbe kell venni a fejét és 'simizni' ; anyakomplexusa van..."

Ááááá, ne! Pfúj! Ilyen perverz emberek nem létezhetnek! :-)

@Ernoke: "tény ugyanis, hogy a mediterrán férfiak nem félnek a nőktől"

Kivéve az olyan mediterrán férfiakat, akik félnek a nőktől, agresszívak velük, stb...
És a spanyolok mind jó fejek, mert utálják az olaszokat (már amelyik) és mind hasonlítanak kicsit Xavier Bardemre. Ezek mind bizonyított sztereotípiák.

@BJ: Nem kell.

Dr. Panasz Muki 2009.02.12. 23:01:49

@kisebbik rokk: keine Panik, állatorvosi lónak jó leszel! ,)))

Természetesen nem a mozgással + tanulással van gondom. Hanem hogy mi értelme. Ugye. A gyerek nem biztos, hogy élvezi, hogy pont ez a mozgásforma hiányozna neki (5-8 évesen szanaszéjjel szaladgálna, leginkábbb valami hülyén összevissza pattogó lada után), a szülőnek meg extra meló.

Nyelvész Józsi · http://szleng.blog.hu/ 2009.02.12. 23:43:11

Nagyon sújtó ez a poszt, Tibi. Egy napig nem nézem a blogot, erre mik vannak baszki, meglepetés bulik, apás szülés, "Merjünk cigányok lenni" az Inkei Bencétől. :D :D

Valamelyikőtök kérdezte, ki volt az idézett Bazsi, nem a Tibi volt, hanem egy igen jó spanja, én is ismerem a formát.

Professor Pizka · http://raerunk.blog.hu/ 2009.02.12. 23:46:58

Papas szules? A szules noi dolog. Zarkozzanak be a babaasszonnyal, szulesszel meg az osszes tobbivel aki meg letarhal azert ami egyebkent elvileg ki van mar nekik fizetve. Huzzak ki belole, furdessek meg, gyogyaljak meg a kotelezo eloirasok szerint. Szopi, bufi, cleanup es lehet kihozni.
Es most persze en vagyok a _himsoven_ alak,aki erzeketlen stb.
De lehet csak attol van _hogy egy regi cimborammal_ _beultunk egy sorre_ es hajnalban ertem haza. Es hajnalban mentem dolgozni. A sor es az unikum felvaltva az modoros?

Nyelvész Józsi · http://szleng.blog.hu/ 2009.02.13. 00:05:46

@Professor Pizka: "A sor es az unikum felvaltva az modoros?"

Nem. :)

feltételes reflex 2009.02.13. 00:55:59

@Miss Marple:

"Tényleg ennyire fantáziátlanok az emberek(...)?!"

Hát úgy néz ki, igen... Egyébként meg azt hiszem, itt ráhelyezted az ujjad a modorosság egyik fő ütőerére :D

feltételes reflex 2009.02.13. 00:58:31

@janomano:

Bizonyítottan léteznek... Mondjuk ebből az egészből az anyakomplexus az igazán gáz.... :)))

feltételes reflex 2009.02.13. 01:03:24

@Professor Pizka:

A sör és unikum felváltva nem modoros, de mégiscsak együtt a legjobb :)

S merne-e itt valaki is követ vetni a '80-as évek végének legjobb underground kombinációjára??? ;o)

feltételes reflex 2009.02.13. 01:27:09

hülye a blogmotor, vagy mi, most már nem kísérletezek többet az apás szülésekről való magvas gondolataim megosztásával.

röviden csak annyit, hogy akiknek (tehát a pasinak is, azaz nemcsak a leendő anyukának!) jó így, ill. normálisan meg lehet oldani, akkor miért is ne.
Különbözőek vagyunk.

Én mindenesetre nemhogy apás szülést nem forszíroznék, de soha nem is engedném oda gyermekem atyját, azaz 'páromat'. Ha viszont már megvan a produktum (biztos kapok majd ezért a fejemre), és minden szépen el is lett takarítva, akkor viszont legyen ott; annyi mondjuk fontos lenne.

Szükség esetén vigyék el inni a haverok, vagy tudomisén.

De forszírozni az apás szülést, az horror lehet, több szempontból is.

feltételes reflex 2009.02.13. 01:44:37

@semota:

Én egyáltalán nem áhítoztam külföldire, sőt, (borzasztónak éreztem volna pl., hogy esetleg nem jönnek át neki a nagymamám történetei), aztán mégiscsak összejött egy vadnyugati jól.

A mai napig vele van az egyik legszorosabb, legjobb kapcsolatom, és viszont. (Ebben a család is benne van, 'vica versa') Szóval nem lehet általánosítani.

Viszont együtt röhögtünk az Irish Cat Pub-szerű vendéglátóipari intézményekbe tömörülő wannabe kékharisnyák, és a Budapestre delegált nagyon gázos expat community tagok románcain :)

Ernoke 2009.02.13. 08:44:37

@semota: "DVD-t forgatott az általa épített kb. százmilliós bioház építéséről, és azt a környéken teríti" - ezt meg minek???

@janomano: mondtam, hogy tapasztalatok alapján beszélek. a legjobb barátom dél-amerikai, és rajta kívül is rengeteg latint ismerek, jártam is spanyolországban nem egyszer. te hányszor voltál, és mennyi latinnal vagy napi kapcsolatban?

@feltételes reflex: én is azt gondoltam, hogy "jaj, külföldivel soha semmit, mert a nyelvi nehézségek". aztán ez persze hülyeség, én még a magyar szóvicceket is meg tudom nekik magyarázni úgy, hogy megértsék.:D a spanyolokkal/latinokkal ugyanez volt, őket is addig "utáltam" (bennem voltak a "felszínes latin dugógép"-sztereotípiák), amíg meg nem ismertem közülük párat...

Ernoke 2009.02.13. 08:53:40

@Jaguar: pontosan erről van szó. természetesen nem önmagában azzal van a gond, hogyha valaki falun szeretne élni, és szeret kézműveskedni. hanem megintcsak azzal, ha az illető ebből építi fel a személyiségét, és akkor ő lesz a Helyesen Élő Ember, míg a többiek, akiket esetleg ez az életstílus nem vonz, lesznek a Csúnya Értéktelen Emberek. és persze folyamatosan hangsúlyozni és minden lehetséges módon hirdetni kell, hogy pusztán attól, hogy Rácpácegresen lakik, és nemezgyékényfonást tanít, ő egy Egyéniség, azokkal szemben, akik ezt nem csinálják. közben meg pusztán arról van szó, hogy mivel ostoba ahhoz, hogy önmaga jöjjön rá, mi érdekli valójában, sablonokat követ.

egyébként az összes modorossággal ez a baj: nem önmagában a cselekedet (bár aki Kovács ÁkosHöt hallgat, azzal biztos van valami gebasz:D), hanem ahogy és amiért művelik. (nem kapcsolódik ide, de eszembe jutott egy naturista uszodai tapasztalatom egyszer: békésen ücsörögtem a szaunában, mikor meghallottam 2 középkorú naturista beszélgetését, amiben arról volt szó, hogy akik fürdőruhát hordanak, azok mennyire gusztustalanok és igénytelenek, mert az bepállik, büdös, és fujhányás. asszem, akkor voltam naturista uszodázáson utoljára.:D)

malackarosszarc 2009.02.13. 09:54:04

@Ernoke: és presze, ahogy ez változni bír egyik percről a másikra, na az sem semmi
igen közeli családtag: tíz éve még lelkes vega volt, állandóan azt taglalta, hogy amióta nem eszik húst, hogy megváltozott az élete, azóta érez ízeket és amúgy is recece, ja a vasárnapi húslevesemet egyszerűen csak le "dögteázta", én meg egy felelőtlen valaki voltam aki hússal mérgezi a szervezetét
aztán úgy öt éve egyszer csak visszaszokott a húsra és pontosan megmagyarázza, hogy az miért jó és miért síkhülye mindenki aki vega
a modoros nem toleráns és nem empatikus, de könnyen változik és könnyen felejt
és van sok idézetes könyve
így megy ez

scarlet ruby blue 2009.02.13. 12:10:08

Ez a hagyományőrzős-csúnyaértéktelenműanyagvilágozós típus előszeretettel ír gasztroblogot, melyben van kedves falusi nénitől vett igazi házi tej, olasz útibeszámoló (és a mediterraneum iránti siránkozás az év fennmaradó részében), meg egy csomó minden, ami idevaló. Külön posztot a gasztroblogger nőkről!

kisebbik rokk 2009.02.13. 14:28:45

Ó, igen! Kategóriák szerint csoportosított idézetek, egyszerűen minden alkalomra és élethelyzetre!
www.citatum.hu/

Válogattam is párat a közelgő szülinapi meglepetéspartira:

"Olyan nincs, hogy életkor, az ember annyi, amennyinek érzi magát."
Vavyan Fable

"Ne csak az éveidet számold, hanem úgy élj, hogy az éveid számítsanak."
Ernest Meyers

"Ne éveket adjunk az életnek, hanem életet az éveknek."
Lomb Kató

nácivadász tűsarkúban 2009.02.13. 15:28:10

na most aztán teljesen bizonyosság vált a nögyűlölő vonala a blogszerzőnek, érdekes a pasi modorosság sosem téma, pedig van abból is legalább ennyi. Nyilvan nagyon sokszor pofára esett srác irhatja ezeket, igy nem is kell izgulni az apas szülés problémáján. emihez amugy a nagyokos hímeknek sikerült hozzászólni, akik ugye rengeteget tudnak a szülésről, már ő maguk is világra hoyatk több gyereket. (egy náthába is belehalnak, szép is lenne ekkora fájdalmat rájuk bízni :-) ) szerintem ez mindenkinek magánügye, de több ismerősömnek ez nagy lelki segítség volt, más a gondolatától is irtózik, nem divatjelenség, egyénfüggő. Én pl nem lelksedem érte de a barátom pl ebben gondolkodik. Ja és ő egy "Jürgen" , akikről csak annyit, hogy a sok elkényeztetett soviniszta magyar pasi a nyomukba sem érhet :-)

semota · http://livewithit.blog.hu 2009.02.13. 15:29:51

@Ernoke:

arról nem is beszélve, hogy ez a "vissza a gyökerekhez" jellegű "autentikus" életmód valójában kurva sokba kerül. tulajdonképpen ezért is hazugság az egész, mert ma már _az egyszerű emberek_ sem úgy élnek, ahogyan a nemezelő-kötélverő-gyékényfonó társaság tagjai elképzelik, hanem ez valami sosem létezett, mesterségesen rekonstruált, sznob (ál)értelmiségiek általi fogyasztásra szánt izé.

az AutentikusanÉlők egyik fontos törzshelye a Szentendrei Skanzen. jellemző, hogy minden nevezetes eseményre elmennek, megnézik a néptáncosokat, a nyenyerét, okvetlenül nemezelnek, és vásárolnak egy csomót a díszüveges savanyú lőréből meg az aranyárban mért szilvalekvárból.

DrJohnson 2009.02.13. 15:31:01

@bombalurina: Úgy van! Végre valaki megmonta a frankót! :-D

DrJohnson 2009.02.13. 15:31:35

Megmondta persze d-vel.

scarlet ruby blue 2009.02.13. 15:52:45

@semota: Na igen. Elég sokat éltem falun, hát, sok minden volt ott, csak nem gyékényfonás meg nemezelés.

janomano 2009.02.13. 18:07:53

@Ernoke: Hehehe... :-) Beleférnél a postba is ezekkel a szövegekkel. Azért mert ismersz 5 pasííííít, még nem fontos sztereotíp dumákat eregetni a mediterrán férfilélekről (sic!).

Még hasonló: ha idejönne egy iraki kislány, megismerkedne ifj. Farkas Gyulával (összes cím felsorolva stb.) és baráti körével, majd hazatérve magvas gondolatokat publikálna a magyar férfiakról.

Volt pár olasz ismerősöm régebben. Mindenféle volt köztük. Csakúgy, mint a zsidók, hottentották, nehézbúvárok és evangélikus lelkészek között.

janomano 2009.02.13. 18:09:33

@DrJohnson: Nem, nem. Igazad volt elsőre: ő megmonta. Így. :-)

Modor Tibi · http://modoros.blog.hu 2009.02.13. 18:20:36

@bombalurina: Nyelvész Józsira vagy csekélységemre (an meine Wenigkeit) tetszik gondolni?
Ez az első nős posztom... :-( Tessék visszaolvasni, írtam férfiársaimról is eleget, a beszólás jogtalan volt.

Bronzszínű, válltöméses zakó a jutalmad!

Modor Tibi · http://modoros.blog.hu 2009.02.13. 18:27:00

@DrJohnson: gratulálunk! Nyereményedet, a mályva mobiltelefon-tokot átveheted a Morrisons 2-ben, a retróteremben Valentin-napon!

Romboljuk le a modern világot... (törölt) · http://www.youtube.com/watch?v=9vq63q45qfk 2009.02.13. 18:48:05

Falun csak röhögnek a pásti suttyókon, persze a helyiek tyúkszaros üléshuzatos alumínium tetöcsomagtartós kombi wartburggal nyomják (walter, wartyogó) amiben belül baromfiudvarkerítésböl tákolt basz határolja le a csomagtartót. Az egész kocsit finoman cizellálva lepi be a tyúkszar. Ezek a dolgok már-már a költészet világába tartoznak.

DéeRGé 2009.02.13. 19:08:26

Tibi, annyira megörültem, hogy van ember, aki ismeri a Vokuhila szót, hogy elszaladtam youtube-on Erztét nézni.

Ernoke, szívesen látnék tőled is posztot hasonló útiélmény-beszámoló témáról! :) Nyisd meg előttünk tudásod tárházát, esedezem.

És ha a többieknek szabad, akkor kérnék külön posztot Stahl konyhájáról és a Két test-őr című műsorokról, mert mindig lemaradok a mondanivalójukról, amikor hanyatt-homlok menekülök ki a szobából.

semota · http://livewithit.blog.hu 2009.02.13. 23:26:24

@Ernoke:

"ezt meg minek?"

jó kérdés. szerintem 1) küldetéstudatot érez, hogy terjessze a _bioság_ eszméjét (nem véve tekintetbe azt a tényt, hogy nincs mindenkinek százmilliója erre a célra) 2) fel akar vágni.

...és akkor most néhány sornyi újabb kontribúció a modorosság lélektanához:

nekem egészen közeli rokonaim vannak, akiket -- többé-kevésbé modorosan -- a modorosság hús-vér megtestesítőinek is lehetne megjegyezni. az elemzésük során a következőkre jutottam:
a modoros népek olyan, az átlagnál gyakran lényegesen vagyonosabb emberek, akik szeretnének nem csupán anyagi értelemben, hanem _szellemileg_ is többnek látszani a környezetüknél. ezt azonban nem valami belső szellemi igény hívja életre bennük, hanem az, hogy imponáljanak a környezetüknek. túl sok kreativitás sem szorult beléjük, ezért egyszerűen átveszik azokat a sémákat, amikről azt gondolják, hogy a _kultúrát_ és az _eredetiséget_ testesítik meg.

az említett családban a modorosság egyébként a család nőtagjától ered (mint az ilyen faszságok általában). róla egyrészt tudnivaló, hogy baromi sötét, és egy egyszerűbb szövegértési teszten is öblöset bukna, másrészt viszont minden héten beszerez egy könyvet poppermüllertől vagy az aktuálisan trendinek gondolt írók egyikétől. a nő agykapacitását ismerve képtelenségnek tartom, hogy elolvassa bármelyiket is, egyszerűen azért kellenek ezek, hogy a világ felé mutatva legyen, hogy milyen széleslátókörű és haladó emberek is ők. ő az, aki elmegy Rómába, és hazajőve egyetlen nevezetességnek sem jegyezte meg a nevét, és minden évben végigunatkozza az összes Varnus Xaver-koncertet.

meggyőződésem, hogy titkon arra vágyik, hogy lakodalmas rockot hallgathasson, de nem meri megtenni, mert akkor már többé nem adhatná elő a felsőbbrendűt a kínaiból meg turkálóból öltözködő, használt Suzukival (ha egyáltalán) járó közalkalmazott barátnői előtt. (ezt most nem lenézésből írtam, hanem hogy bemutassam, hogy ő hogyan látja, láthatja őket.)

Klárensz 2009.02.14. 10:52:16

Hol lehet átvenni a színarany brifkót, az átlászó kis ablakocska mögött egydolláros bankjeggyel?

Prinzessin Erbsen (törölt) 2009.02.14. 11:19:49

Szerintem otthon mindenki igy beszel - aki nem - az nem magyar anyanyelvü. Ha nem igy beszelszt a többiek meg sem ertik, de hogy teged hülyenek neznek az biztos. - ezt onnan tudom, hogy neha biztonyos kifejezesekre ra kerdezek, hogy mit jelent, es akkor a kepükre van irva.

Klárensz 2009.02.14. 12:07:48

Aktuális:
modorosék (különösen a nők) a péntek 13.-tól paráznak, akár fél órás beszédtémát is szolgáltat nekik, normális embernek eszébe sem jut magától.

Ernoke 2009.02.14. 12:35:14

@janomano: _pár olasz ismerős_ lehet sokféle, de a nőkhöz való hozzáállásban igenis vannak közös vonásaik, mármint nem az olaszoknak, olaszt nem ismerek. spanyolt viszont nem "párat", éltem is kint egy darabig, tehát nyilván nem 5 idetelepült arc "ismerete" alapján írom, amit írok.

modoros-e azt vallani, hogy a viselkedés kicsit sem kultúrafüggő? ez mostanában egy közkeletű baromság, de attól még nem feltétlenül igaz.

Ernoke 2009.02.14. 12:35:44

@bombalurina: ez a szegény blog tele van nőgyűlölő nőkkel akkor.:D

Ernoke 2009.02.14. 12:37:43

@DéeRGé: erre ugyanazt tudom válaszolni, amit janomano-nak. attól még, hogy mostanában divatos nézet, hogy kultúrától függetlenül az emberek teljesen ugyanúgy viselkednek, ez egy hülyeség. ezt bárki aláírhatja, aki élt legalább egy keveset másik országban.

Ernoke 2009.02.14. 12:39:36

jaj, még valami: nem véletlenül ti voltatok azok, akik annyira éltették a matulás cikket a _magyarok wannabe latinságáról_? pedig ez hülyeség, nincs olyan, hogy _magyarok_, mert minden magyar más és más!:D

Miss Marple 2009.02.14. 13:11:17

@Klárensz: De ha témát váltanak, a Valentin-napi meglepi jön szóba. Kis piros plüssszívecske a belső visszapillantóra akasztva, majd elvárja, hogy a Pasi a) észrevegye, b) örüljön neki, c) ne vegye le, hiába himbálózik idegesítően a látóterében.

A legbizibb barinőknek pedig megsúgja, hogy piros pöttyös neccfűzőt fog este fölvenni, mert az izgi és mert akciós volt az Aucnanban.

janomano 2009.02.14. 13:18:08

@Ernoke: Isteni vagy!
Korábban volt arról szó, hogy Tápiószecső és Spanyolország között az a különbség, hogy Tápiószecsőn lakom, viszont Spanyolországban élek. Folytasd még! Király... :-)))

ui.: A matulás cikk egy ún. szatíra.

Ernoke 2009.02.14. 16:42:06

@janomano: a matulás cikk szatíra, de pont nem ebből a szempontból. ha már hülyeségeket írsz, legalább legyél következetes, könyörgöm... plusz: előzőleg olyat is írtam, h valaki falun él, mucsaröcsögén él, tehát ismételten csak kötekszel, ill. divatos nézeteket szajkózol.

olyat már le se merek írni, hogy a spanyol férfiak annak ellenére fesztelenebbek a nőkkel, hogy kategóriákkal rondábbak, mint a magyarok, mert meg is leszek kövezve... hogy mondhatok olyat, hogy "rondábbak", amikor nyilván mindegyik teljesen ugyanúgy néz ki, mint az itthoniak... de ettől még az én személyes megfigyeléseim ezt támasztják alá, 1 év alatt egy minimálisan jóképű spanyollal sem találkoztam. de ugye megintcsak modoroskodom, nyilván, mert spanyolország és magyarország minden szempontból tökéletesen megegyezik.

Ernoke 2009.02.14. 17:53:51

amúgy vicces, hogy abban a pillanatban, amint egy itt nem divatos dolgot írtam (kedvezően nyilatkoztam külföldiekről, úristen!), belém kötöttek páran. elnézést is kérek érte, legközelebb csak olyat kommentelek, ami tökéletesen illeszkedik a blog szellemiségéhez, vigyázni fogok, nehogy eltérjek bármiben is! muha.

janomano 2009.02.14. 18:56:57

@Ernoke: Bocsánatot kérek. Igazad van. Én egy ritka rohadék, kötekedő alak vagyok. :-)
Viszont nem kell teljesen komolyan venni. Sem engem, sem magadat. Béke veled! :-)

Ernoke 2009.02.14. 19:10:53

@janomano: okérembe, semmi probléma.:) hétvégén dolgozni nem tesz jót a humorérzéknek, asszem.:D

Modor Tibi · http://modoros.blog.hu 2009.02.14. 21:37:28

@Ernoke: nem kell szabadkozni, szerintem Józsi és jómagam is mesélhetnénk bőven a külföldi kolleginákról... mi mindenkire jóindulattal tekintünk!

Csak semmi stressz :-)

Varánusz · http://varanusz.blogspot.com 2009.02.16. 13:02:03

re: apás szülés

Hát Tibikém, a nagy magyar valóság az, hogy ha a csajszi segítő nélkül megy szülni, akkor rábaszott. Kórházainkban olyan szinten alulméretezett a staff, hogy az életveszélyt ugyan képesek elhárítani, de komfortolásra (3 órája itt vagyok, kérek egy pohár vizet) saját személyzet kell. Erre a szerepre pedig a legalkalmasabb a legtöbb esetben a gyermek -- vélt vagy valós -- apja.

Nyelvész Józsi · http://szleng.blog.hu/ 2009.02.17. 00:19:11

@Varánusz: Ezt elhiszem neked. A Tibi amúgy a szülés végignézéséről, és azzal való modorkodásról beszélt.
Ilyesmit gondolom hallottál már. ;)

ebenbry (törölt) 2009.04.27. 18:18:29

Külföldi pasikhoz:
itt tanuló arab fiúk nagyon népszerűek, mert a magyar lányok szemében minden arab olajsejk. Ezt látják a TV-ben.
Hallok néha beszélgetést arab srác és magyar barátnője közt, Basic English szinten, elég sivár.
Ha lány magyarul buta, idegen nyelven sem lesz intelligensebb. A nyelvi akadályok pedig sokáig elkendőzik a butaságot.

semota · http://livewithit.blog.hu 2009.04.27. 19:09:11

@ebenbry:

aztán majd jól becsodálkoznak, ha majd hozzámenés után a pasi elkezdi őket verni meg ilyenek.

crna_smrča · http://horvat.blog.hu 2009.04.27. 19:51:56

A külföldi pasis szövegek hatására megrohantak az emlékek... Az egységsugarú horvát szakos csajok egyedfejlődéséhez ugyanis hozzátartozik a horvát pasik felsőbbrendűségének feldicsérése, és következésképpen a magyar pasik lesajnálása, alsóbbrendűnek gondolása (versenyhelyzetben pedig a tetszőleges Branko, Goran vagy Krešo előnyben részesítése). Ez alól _e sorok írója_ sem kivétel, aki kb. 14 éves korától arról ábrándozott, hogy horvát pasival fog összejönni, és minden egyes nyelvtanulási célzattal összeszedett levelezőtársába _annak rendje s módja szerint_ bele is zúgott. :P
A horvátpasi-imádat egyik fontos eleme, mondhatnánk sarokköve a Goran Višnjić-kultusz, GV. neve hallatán elájulás, őt a világ legjobb pasijának gondolás. (Amikor a világsajtót bejárta a hír, hogy felcsinálta azt a horvát kiscsajt, akkor persze kiábrándulás.)
A horvát pasik iránti feltétlen, már-már vallásos jellegű rajongásból többnyire az első horvátországi ösztöndíj idején gyógyul ki _az ember lánya_, amikor végre közelről megnézheti a horvátokat, köztük a horvát pasikat, esetleg össze is jön eggyel-kettővel (hárommal-néggyel), és rádöbben, hogy bizony az imádott horvátok is éppúgy büdöset szarnak, mint a magyarok. ráadásul arra is rádöbben, hogy a horvátok között is vannak utolsó gyökerek, például amikor szembesül a magyar lányokkal kapcsolatos előítéletekkel, vagy amikor a kiválasztott pasi csúful pofára ejti.
persze ettől még a horvátimádat megmarad, de a gyermeteg és feltétel nélküli rajongást egy árnyaltabb horvátkép váltja föl.

ebenbry (törölt) 2009.04.29. 12:38:16

@crna_smrča: Ugyanilyen vakon képesek rajongani a magyar nők a francia és olasz férfiakért is. Kedvencem a beszélgetés helyett - nyelvtudás hiányában - vihogó csaj.

Még egy típus, ha még nem volt:
Japán buzik. A nyelvtanulás rendben van, de sokan azt hiszik, hogy a japán hétköznapok legfontosabb része az anime őrület, meg a japán iskoláslányos szexfilmek. Általában színes hajú, kövér lányok és 45 kilós, tyúkmellű, félénk fiúk állnak rá erre a pályára.

zone3120 2009.07.29. 21:25:41

@crna_smrča: Szia! :) Tetszik amit írtál, lehet benne valami. :) Bár nálam már jópár éve tart a Horvátország és Goran Višnjić/horvátpasi kultusz, de szerintem ez rendben van. :) Nem tagadom, hogy jó volna szert tenni egy szépséges dalmát legényre, mert tényleg eszméletlenül tetszenek/vonzanak/levegőt venni is elfelejtek néhány példányuk láttán. Ez van. :) Még jó, hogy álmodozni+ nézni ingyen van. :D Bár hosszabb időt nem töltöttem még kint Horvátországban, mindössze 2szer néhány napot, de csak Zágrábban több nekem tetsző, FÉRFIAS férfit láttam mint Mo-on az összes látott pasit együttvéve. Erre megint csak azt mondom, hogy ez van. Lehet, hp vagyok hogy így gondolom, de vállalom. Kész vagyok tőlük, na. :)

hayamushka (törölt) 2010.03.07. 10:19:05

@nácivadász tűsarkúban: Én sem szültem még, nem tudom milyen érzés lehet. Férfi és nő közt ez örök vitatéma marad. Viszont egy haverom nagyon frappáns válasszal szolgált, mikor a témát feszegettem vele: "ti meg azt nem tudjátok meg soha, hogy milyen érzés, amikor tökön rúgnak"
Ott a pont

Winston Smith 2010.06.18. 10:13:28

Idén nyáron valószínűleg lesz ellenszer az olaszok ellen.

Remélhetőleg kiesnek a vébén, és akkor egy teljes digó csapatot lehet kollektív öngyilkosságba kergetni az olaszokat kiejtő csapat és /vagy góllövő nevének a skandálásával. (Ugyanakkor van némi esélye annak is, hogy öngyilkosság helyett téged késelnek meg, de ennyi kockázatot vállalni kell.)

Pl. a franciák életkedvének az elűzésére tegnap este óta a "Mexikó, Mexikóóóóóóóó" harci kiáltás igen alkalmas fegyver lett.

paha · http://paha.blogspot.com/ 2010.07.17. 17:56:08

Apás szülés: én egyenesen kötelezővé tenném.

Kislányunk születéséig vártam ezzel a kommenttel, de mivel végig ott voltam, most már biztos vagyok benne, hogy minden (leendő) apának látnia kell, mit él át a felesége azokban az órákban / napokban.

Garantált, hogy sokmindent átértékel majd magában és ha még segíteni is tud a párjának, az is nagyon fontos.

scsaba1 2010.07.17. 18:49:18

@paha:

Az tök jó, de ismered azt az übermodoros mondást, hogy hülyék holtbiztosak mindenben, az okosok meg tele vannak kételyekkel?
süti beállítások módosítása